Haha, lees dit, een review van op bol.com over B2K pack:
1/5 Ik weet het niet!!!

3 januari 2012| Door: dieks67 | 60-69 jaar| ruurlo

juist ja, ik weet het niet!!. wel gekocht en geinstalleerd(zonder dvd, maar door een nummer
in te voeren volgt automatisch downloading) maar dan....???? daarna het ik het spel nogmaals gespeeld, maar geen toevoegingen, geen veranderingen, helemaal niets gezien!!
Mogelijk ben ik niet slim genoeg(dat zal het zijn) of is de instructie niet toereikend, of is de informatie verstrekking voor de aankoop van het produkt onvoldoende. Ik weet het niet!!!
wat ik wel weet is dat het niet werkt. ik speel niet online. mogelijk is het DAT!
Die laatste zin _O-

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Skybullet schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:14:
haat aan:

- het te snel herladen van de flares van jets en helis. En als het je eindelijk lukt er snel een 2de achteraan te sturen ontwijken ze hem door snel te duiken, of je raakt hem en er gebeurd niks. hierdoor kun je ze amper neerhalen vanaf de grond.
- tanks die eindeloos gerepareerd kunnen worden ( 4 mannetjes erachter bijvoorbeeld )
- helicopters die ver weg kunnen hangen, buiten de range van mijn stinger, maar wel dichtbij genoeg om mij overhoop te schieten

en het mooiste is nog wel.. je doet al de moeite van de wereld om een voertuig uit te schakelen die jouw team flink dwars zit. ( de rest van je team is er blind voor, staat bij spawn te wachten in een rijtje om in de heli of jet te kunnen, of ligt als sniper ergens in een kraan... )

Dan heb je hem einddddelijk neer.. de vijand respawn en tadaaaa, kijk eens aan ! er staat een spik splinternieuwe tank/heli/jet op hem te wachten... Jouw munitie is op, en hij komt al weer terug.. Waar is de balans dus ?

Ohja en ook haat aan vijanden die precies achter je rug spawnen als je een vlag aan het cappen bent.
LOL. De balans is te vinden in TEAMPLAY. Zoals echt al heel erg vaak aangegeven. Zoek een vaste groep waar je mee kan spelen en add ze als vrienden (GoT, onze DRL server). Kom op TS en vraag aan mensen om je te helpen.

Zorg dat er een SOFLAM komt te staan. Vraag je team (vandaag 4 x gevraagd en 4 x gekregen op random servers).Zo heb ik al veel vliegtuigen en heel erg veel helicopters neergehaald. OF ze zijn zo in de stress door de lock, dat ze heen en weer blijven vliegen.

Daarnaast moet je zorgen dat er iemand support is in je squad OF heel erg goed op je minimap blijven kijken naar een rond kogels icoon. Ze liggen echt op veel plekken. Hierdoor heb jij jou raketten weer terug. En trouwens, elke tank kan met 2 raketten kapot. Zorg alleen wel dat je hem nooit voorop aanvalt. Dan kan je beter niet schieten. Je doet maar 15 damage ofzo. Loop/sluip om en raak hem achterop : Disable. Daarna is het een koud kunstje.

Eindeloos repareren van tanks? Zie boven + granaat = win.

De stinger is waardeloos. Neem deze dan ook niet. Pak de Javelin of eventueel de RPG als je de Jav nog niet hebt unlocked. Als er ergens een chopper hangt met 2 man, is de kans heel erg groot dat de gunner de thermal optics heeft. Hij ziet alles zwart maar zijn targets zijn wit (ongeveer). Hierdoor ziet hij je door struiken etc. heen. Zorg dat je altijd in een gebouw blijft of achter iets schuilt wat niet doorzichtig is. Scheur weg in een jeep en slinger over de weg. Hierdoor is het voor de gunner erg moeilijk. Want als hij uit jou stinger-bereik hangt is het toch echt best ver.

Zorg dat je een server opzoekt met vehicle respawn op 100%. Sommige servers passen dit aan en denken dat dit leuk is. Maar dat is het totaal niet imho. Het heeft totaal geen nut om een tank/chopper/jet uit te schakelen als er 10 seconde later alweer één spawnt.

Daarbij moet je de vlaggen leren kennen en ook hun spawnpunten. Op Strike at Karkand, Wake, Seine en Sharqi ken ik 99% van de spawnpunten. Hierdoor weet je vaak waar ze vandaan komen en kan je op de juiste positie gaan liggen. Niet in typische hoekjes gaan liggen. Dit lijkt veilig maar dat is het totaal niet. Hou ook de cirkel rondom de vlag in de gaten. Als deze stopt weet je dat er iemand in je buurt is. Als de vlag piept ben je trouwens alleen. Maar als je met 2 man bent, de vlag gaat naar beneden maar je hoort geen piep? Dan weet je dat er 1 tegenstander in de cirkel is.

Loop ook eens bij elke vlag die je pakt een ronde in de cirkel om te kijken hoe groot deze is. Op deze manier kom je plekken tegen die totaal niet voor de hand liggen. Op deze manier zie je juist de tegenstander naar de typische hoekjes gaan terwijl jij hem ziet lopen. Dan is het een eitje :P

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-01-2012 18:09 ]

• Jay-P
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 00:39
StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Zorg dat je een server opzoekt met vehicle respawn op 100%. Sommige servers passen dit aan en denken dat dit leuk is. Maar dat is het totaal niet imho. Het heeft totaal geen nut om een tank/chopper/jet uit te schakelen als er 10 seconde later alweer één spawnt.
Sommige ?? ik wordt helemaal gek van al die servers waar ze soms zelfs op instant spawn staan. Kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat het gros van de servers de spawntijd drastisch omlaag gooit. Totaal waardeloos, vooral helis en jets killen (en zelf vliegen) heeft dan totaal geen zin meer. Wordt tijd dat daar ook gewoon een filter voor gemaakt wordt in battlelog. Verpest de hele dynamiek van BF.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-11 23:11
ik denk dat ik maar eens ga beginnen met reporten van spelers die in mijn ogen zwaar oneerlijk spelen. Als er ook maar 1 iemand gereset word, win ik al :D

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Iemand zin om vanavond een potje te doen met een vriend & mij op Skype? Origin: Djmaddox :D We spelen Conquest en dat op Kharg Island, Caspian Border & Operation Firestorm.

[ Voor 30% gewijzigd door Djmaddox op 17-01-2012 18:37 ]

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Djmaddox schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:36:
Iemand zin om vanavond een potje te doen met een vriend & mij op Skype? Origin: Djmaddox :D We spelen Conquest en dat op Kharg Island, Caspian Border & Operation Firestorm.
Waarom kom je niet op de teamspeak server van GoTBF3?
Zie: http://www.gotbf3.nl/teamspeak

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:27
Vanmiddag Sniper battle gedaan op operation firestorm met nog 3 (random) gasten.
Ik en een Squad-mate lagen aan de ene kant (die met de havoc) van de map op een heuvel en de andere 2 lagen aan de andere kant van de map.
Ze gingen steeds verder naar achteren waardoor ik ze op het laatst niet eens meer kon zien omdat mn settings op medium stonden...
Maar wel een persoonlijk HS record gevestigd ;D

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:48

yzx

StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:06:
[...]

LOL. De balans is te vinden in TEAMPLAY. Zoals echt al heel erg vaak aangegeven. Zoek een vaste groep waar je mee kan spelen en add ze als vrienden (GoT, onze DRL server). Kom op TS en vraag aan mensen om je te helpen.

Zorg dat er een SOFLAM komt te staan. Vraag je team (vandaag 4 x gevraagd en 4 x gekregen op random servers).Zo heb ik al veel vliegtuigen en heel erg veel helicopters neergehaald. OF ze zijn zo in de stress door de lock, dat ze heen en weer blijven vliegen.

Daarnaast moet je zorgen dat er iemand support is in je squad OF heel erg goed op je minimap blijven kijken naar een rond kogels icoon. Ze liggen echt op veel plekken. Hierdoor heb jij jou raketten weer terug. En trouwens, elke tank kan met 2 raketten kapot. Zorg alleen wel dat je hem nooit voorop aanvalt. Dan kan je beter niet schieten. Je doet maar 15 damage ofzo. Loop/sluip om en raak hem achterop : Disable. Daarna is het een koud kunstje.

Eindeloos repareren van tanks? Zie boven + granaat = win.

De stinger is waardeloos. Neem deze dan ook niet. Pak de Javelin of eventueel de RPG als je de Jav nog niet hebt unlocked. Als er ergens een chopper hangt met 2 man, is de kans heel erg groot dat de gunner de thermal optics heeft. Hij ziet alles zwart maar zijn targets zijn wit (ongeveer). Hierdoor ziet hij je door struiken etc. heen. Zorg dat je altijd in een gebouw blijft of achter iets schuilt wat niet doorzichtig is. Scheur weg in een jeep en slinger over de weg. Hierdoor is het voor de gunner erg moeilijk. Want als hij uit jou stinger-bereik hangt is het toch echt best ver.

Daarbij moet je de vlaggen leren kennen en ook hun spawnpunten. Op Strike at Karkand, Wake, Seine en Sharqi ken ik 99% van de spawnpunten. Hierdoor weet je vaak waar ze vandaan komen en kan je op de juiste positie gaan liggen. Niet in typische hoekjes gaan liggen. Dit lijkt veilig maar dat is het totaal niet. Hou ook de cirkel rondom de vlag in de gaten. Als deze stopt weet je dat er iemand in je buurt is. Als de vlag piept ben je trouwens alleen. Maar als je met 2 man bent, de vlag gaat naar beneden maar je hoort geen piep? Dan weet je dat er 1 tegenstander in de cirkel is.

Loop ook eens bij elke vlag die je pakt een ronde in de cirkel om te kijken hoe groot deze is. Op deze manier kom je plekken tegen die totaal niet voor de hand liggen. Op deze manier zie je juist de tegenstander naar de typische hoekjes gaan terwijl jij hem ziet lopen. Dan is het een eitje :P
Tging toh wreed goed vandaag die rondes die we samen hadden gedaan _/-\o_

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-11 20:13

superwashandje

grofheid alom

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:27:
[...]

Ach ze heeft twee pluspunten en van een afstand zie je het kleurverschil niet :)
hahaha....maak je borsten maar nat! dan hebben we in ieder geval 2 pluspunten :+

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:52
Djmaddox schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:36:
Alsin samen? Kan wel heb ook nog 2 maten waar ik altijd mee speel via skype.
Origin: EliteWaRRioR22 })

Dan spreken we de rest dan wel af... moet ff kijken want ene is meer van de no-vehicle maps maar voor een avondje moet kunnen denk ik zo!

discogs

870 shotgun is best leuk met frag rounds in bepaalde situaties. Lekker op honderd meter afstand shells afvuren en kills maken op mensen achter cover. Soms een tripple kill erbij :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:59:
870 shotgun is best leuk met frag rounds in bepaalde situaties. Lekker op honderd meter afstand shells afvuren en kills maken op mensen achter cover. Soms een tripple kill erbij :)
Inderdaad, die zijn lekker heftig, en zo erg suicidal zijn ze niet als je een beetje onvoorzichtig tegen de muur vuurt :)

Maar ik heb wel een vraag, is de damage van de shotguns gelijk? Ik heb ergens eens een grafiek gezien waar ze alleen de rounds hun damage toonden (frag, flechete, buckshot) en dus vraag ik me af of de damagehetzelfde is... (Met dan verschillen in spread van de kogels, snelheid, enz...)

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Eigenlijk nooit echt assault gebruikt tot ik met een assignment de FAMAS unlockte.
Ik vind het healen van teammates en ze reviven soms leuker dan het killen van enemies, goed teamwerk blijft echt super leuk in BF3 :Y

EDIT: Over teamwork gesproken. In een kutteam zitten is ook niet leuk :F :(

[ Voor 15% gewijzigd door Mavamaarten op 17-01-2012 20:05 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

loewie1984 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:57:
[...]

Alsin samen? Kan wel heb ook nog 2 maten waar ik altijd mee speel via skype.
Origin: EliteWaRRioR22 })

Dan spreken we de rest dan wel af... moet ff kijken want ene is meer van de no-vehicle maps maar voor een avondje moet kunnen denk ik zo!
Heb je daarnet toegevoegd!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 19:00
GeeEs schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:21:
[...]

ghehehe.. ik vind hem ok !

Die chick is trouwens ook zwaar ok... maar om nou 3 scopes op je gun te doen :P
Waar zien jullie 3 scopes?

Ik zie een aimpoint + aimpoint magnifier en een an/peq-15 laser

iRacing Profiel - Race Rig

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

2de BF3 stopt ermee zonder rede in 2 dagen :/

Net nu ik weer super goed bezig was *Kuch Kuch*

EN wth nu net in een potje, lag in een goot de flag te cappen, ga rechtstaan omdat hij bijna gecapped is, kan ik niet meer cappen en verlies ik weer die 200 punten :/
ze moeten echt wat aan die capcirkels doen want :/

net ook weer 5 keer spatie moeten drukken om over een muurtje te kunnen beginnen klimmen :/

En ook net fail sniper :D lag naast mij probere mij headshot te geven :D ik was eerst :D

[ Voor 108% gewijzigd door Fantasma op 17-01-2012 21:19 ]

Verwijderd

Support class?

Verwijderd

De autokiller voor scheldwoorden is broke op server #5...
Ik heb nu in mijn signature een permanente link naar wat al bekend is over de aankomende patch. In case dat mensen het gemist hebben: zeker checken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 17-01-2012 21:38 ]

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 17:22:
3 Scopes, was me niet eens opgevallen O-)
Duidelijk een cheatster

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 21:37:
Ik heb nu in mijn signature een permanente link naar wat al bekend is over de aankomende patch. In case dat mensen het gemist hebben: zeker checken ;)
Mooi stukje :)
Me like! :9

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Over dat random capcirkeltje
Liggend
http://img215.imageshack.us/img215/9769/liggend.png

Staand
http://img192.imageshack.us/img192/2694/staand.png

en nog eentje waar ik 5(?) meter verder van cap point sta en rechtstaand ook al kan cappen
http://img854.imageshack.us/img854/2840/waariklag.png
rood cirkeltje = waar ik lag/stond

dus waarschijnlijk is hoogte ook belangrijk?
wel lastig!

[ Voor 97% gewijzigd door Fantasma op 17-01-2012 22:26 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Zonet lekker potje gespeeld!
Ook al hebben we verloren heb ik toch heel veel punten gehaald! :D

http://battlelog.battlefi...how/16942409/1/370817183/

En 1e geworden.. al heb ik niet heel veel kills gemaakt, heb wel ENORM veel mensen gehealed en gerevived.
Zit nu op 1.235 revives en 74k heals!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Grudgie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:13:
Zonet lekker potje gespeeld!
Ook al hebben we verloren heb ik toch heel veel punten gehaald! :D

http://battlelog.battlefi...how/16942409/1/370817183/

En 1e geworden.. al heb ik niet heel veel kills gemaakt, heb wel ENORM veel mensen gehealed en gerevived.
Zit nu op 1.235 revives en 74k heals!
Yay for metro?

• Grudgie
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Metro is 1 van mijn favo maps! :)

Iets mis mee dan?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Grudgie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:28:
[...]

Iets mis mee dan?
Nene, ik speel die map gewoon echt niet graag ;)
En zeker niet zoveel als jij :D

[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 17-01-2012 22:31 ]

Verwijderd

Metro met 16 of 24 is wel nog tof, niet dat 64 hectisch gedoe... Tenzij voor stadspadding O-)
Grudgie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:28:
[...]

Iets mis mee dan?
Metro is een beetje lame, een beetje maar. :Y)
Verder is het bij uitstek een statpadder map.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• StealthyPeanut
Vanmorgen amper volle servers gevonden dus maar een ronde op een 64p Metro map gespeeld zonder regels. Ik kwam laat binnen en een ronde erna nog meegespeeld. Nog steeds gaat het helemaal nergens over en dat zal het ook nooit gaan denk ik :D.

Staan gasten onderaan de roltrap met een M320 en halen scores als 140-5 enzo. Niet dood en alleen maar de nade omhoog tuben. Voor een 10 minuten wel leuk, maar het potje duurde 1500 tickets geloof ik. Damn.... Na deze ronde snel wegwezen en met Yabzi gespeeld. Was gezellig :).

Verder een productieve vrije dag gehad vandaag :).
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/8926/77918061.jpg

De 2 losses zijn een potje van 1 seconde joining = loss en een potje waar ik uit ben gegaan na 1 minuut en waarvan de loss niet meetelde.

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-01-2012 23:37 ]

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 20:21
Wat boeit W/L Ratio? :P Als je voornamelijk conquest large speelt is daar niet veel skill uit op te maken. Alleen als je veel squad rush oid speelt kan het iets zeggen toch?

Verwijderd

De Engelsen beginnen ook al te discrimineren, ik werd er gekickt omdat ik uit NL kom. :( :+
Erg he die NLrs :'( :+

• StealthyPeanut
W/L zegt op een 32p server het meeste over je squad samenwerking dan alle andere stats in mijn ogen.

Het gaat mij altijd om het winnen. K/D-SPM-KPM-SKILL-MVP-ACE kunnen me allemaal gestolen worden. Als ik een potje win dan is dat het enige wat voor mij telt :).

Verwijderd

Heb nog een leuke server gevonden: German Armed Pensioners =GAP= (1000 tickets Conquest)
Het beste is de admin 'RobinHood7'. Eerst kreeg ik een kick omdat ik met een jet op zijn AA crashte. En nee, ik was niet de hele tijd kamikazepiloot aan het spelen, ik lagde en een beetje en kan überhaupt niet jet vliegen.
Alles goed en wel, weer terug op die server, want ik was met een maat aan het spelen. Wij gingen C (airfield) cappen op Wake, maar we zagen dat de heli van het andere team er nog stond. Niemand in de buurt, dus dan pak je dat ding. Werden gekilled, want blijkbaar mocht dat niet (is nooit gezegd).
Geen idee wat we nog deden op die server, maar het potje was toch al bijna voorbij, dus we maakten het af. M'n maat haalde deze 'RobinHood7' in tegen het einde (MVP3). Blijkbaar kon hij dat niet hebben, dus kreeg die maat 2 seconden voor het eind van de ronde een kick.

Al met al: als je van huil-admins houdt, vooral die server joinen. Blijf er anders gewoon lekker weg.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:46:
De Engelsen beginnen ook al te discrimineren, ik werd er gekickt omdat ik uit NL kom. :( :+
Erg he die NLrs :'( :+
Die Engelsen zijn gewoon bang voor de superioriteit van Nederlanders. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 14:10

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Nog leuker: gekickt worden omdat je soflam guided javalin de heli van een admin raakt nadat hij geflared heeft en "dat dat niet kan, dus je hackt" :D

[ Voor 9% gewijzigd door kKaltUu op 18-01-2012 00:22 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Omfg gaat het net een keertje lekker in een jet (nog 1 kill voor zo'n badge), crashed de game: Something went wrong..

Verwijderd

ihre schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:51:
Omfg gaat het net een keertje lekker in een jet (nog 1 kill voor zo'n badge), crashed de game: Something went wrong..
Ach volgende ronde heb je hem ;) 8)

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:48:
[...]

Die Engelsen zijn gewoon bang voor de superioriteit van Nederlanders. :+
Go daarom gebeurt het vaak als ik binnen de top 3 staat dat er altijd wel >> Something went wrong.. <<<... :+ ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 01:30:
[...]

Go daarom gebeurt het vaak als ik binnen de top 3 staat dat er altijd wel >> Something went wrong.. <<<... :+ ....
Wat er in mijn ogen verkeerd is gegaan bij jou is het volgende:

In je stats zie ik 172 M-Com attacker ribbons en 5 medals, tegen geen enkele M-Com defender ribbon. Tevens zie ik 156 MVP-ribbons. Als laatste heb je 127 van de 183 potjes Rush gewonnen.

Als ik dan 1+1+1=3 doe kom uit op: STATSPADDEN IN EEN 1P start rush-server

Ik heb respect voor je leeftijd en gedrevenheid, maar in jouw geval zegt je rank dus helemaal niets.

De enige term die in mijn ogen de lading een beetje dekt is; SNEU :X

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Fantasma schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:03:
Over dat random capcirkeltje
Liggend
http://img215.imageshack.us/img215/9769/liggend.png

Staand
http://img192.imageshack.us/img192/2694/staand.png

en nog eentje waar ik 5(?) meter verder van cap point sta en rechtstaand ook al kan cappen
http://img854.imageshack.us/img854/2840/waariklag.png
rood cirkeltje = waar ik lag/stond

dus waarschijnlijk is hoogte ook belangrijk?
wel lastig!
ja hoogte is belangrijk.

zover ik heb ontdekt zit er een soort kubus met de vlag in het midden. binnen de kubus kan je cappen daarbuiten niet. en dan kan het geval zijn dat je er net onder ligt
Wel bizar dat ze het zo maken, toch?
Je ziet al een tellertje met afstand tussen vlag<>jij, dus lijkt me niet moeilijk om enkel en alleen die parameter te gebruiken. Zo zou je geen probleem hebben met verschil tussen pronen en rechtstaan.
De ruimte waarin je kan cappen zou dan geen blok zijn (dat ook nog eens slecht gemaakt is dus), maar een bol.

On other news:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/84tdv.jpg
http://www.reddit.com/r/b...moderator_caught_hacking/

[ Voor 12% gewijzigd door Asgaro op 18-01-2012 09:02 ]

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 07:51:
[...]

In je stats zie ik 172 M-Com attacker ribbons en 5 medals, tegen geen enkele M-Com defender ribbon. Tevens zie ik 156 MVP-ribbons. Als laatste heb je 127 van de 183 potjes Rush gewonnen.

Ik heb respect voor je leeftijd en gedrevenheid, maar in jouw geval zegt je rank dus helemaal niets.

Hahahaha betrapt :P :+
Reactie van EA community manager op mrpropper777:
"crash7800: And that's why we wiped, banned, and de-modded his ass."
Me likes!

[ Voor 24% gewijzigd door Fonta op 18-01-2012 09:08 ]

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 07:51:
[...]

Met een SPM van 214, lijkt het me ook heel erg sterk om 156 MVP-ribbons te halen om eerlijk te zijn :o .

Hij heeft 604 MCOM Destroy en 0 MCOM Defend. Toch wel een beetje verdacht imho :F .

Maar goed, als hij zo het meeste plezier uit het spelletje haalt dan is het zijn goed recht om zo te spelen natuurlijk :) . Maar zijn stats zijn niks waard idd.

• yzx

yzx

StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Met een SPM van 214, lijkt het me ook heel erg sterk om 156 MVP-ribbons te halen om eerlijk te zijn :o .

Hij heeft 604 MCOM Destroy en 0 MCOM Defend. Toch wel een beetje verdacht imho :F .

Maar goed, als hij zo het meeste plezier uit het spelletje haalt dan is het zijn goed recht om zo te spelen natuurlijk :) . Maar zijn stats zijn niks waard idd.
+Gaan we straks weer spelen? _/-\o_

• StealthyPeanut
Moet om 12 uur werken, maar ik ben online in deze server:

http://battlelog.battlefi...-2-24x7-Wake-700-tickets/

Join me :)

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Hé daar speel ik ook vaak op! Misschien dat ik je even kom joinen straks. :)

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:57

XanderDrake

Build the future!

kKaltUu schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 00:21:
Nog leuker: gekickt worden omdat je soflam guided javalin de heli van een admin raakt nadat hij geflared heeft en "dat dat niet kan, dus je hackt" :D
Lame-heid alom. Het is al zo moeilijk om de SOFLAM degelijk te gebruiken, en dan krijg je dit soort idioten...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-11 21:26

codex

Geen OpenAI agent :)

Oke, ik heb een uurtje tijd vanmorgen dus wil een paar rondjes spelen. Join een server, kom weer drRta__ tegen. Ik zet FRAPS aan, neem een paar minuten op, ga naar Battlelog en zoek hem op. Blijkt hij dus onder een nieuw account actief te zijn(naam is gelijk en de opmerking op zijn profiel ook weer "problem?"). Ik zoek zijn oude account, dat ik heb opgeslagen op en dat is nu actief onder een andere naam.

Oude account:
http://battlelog.battlefi.../dRrta__/stats/369648565/

Nieuwe account:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/dRrta__/

FRAPS filmpje zet ik op YouTube:
YouTube: dRrta__ : BF3 hacker

Vervolgens report ik zijn nieuwe account en tweet gelijk @battlefield:
@Battlefield dRrta is back, new account, hacking again. Reported, but here is profile and video: bit.ly/xvbx1R youtu.be/a544Ky5hLNY

Krijg ik de reactie terug:
@raymtwit I will ask you to not name and shame people here. Reporting them is the best course of action. ^CT

Name and shame? Seriously? Moeten dit soort mensen nu in bescherming worden genomen? Ik zit nog na te denken over wat ik terug zal tweeten, als zij snel actie zouden ondernemen via reports :( |:(

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Done, één rondje. Wat een drukte zeg op Wake64 :D
Was wel een mooi gezicht op het einde: we hadden alleen Beach nog en daar vloog een Huey boven. Vonden ik en 2 andere engineers niet zo gunstig dus dat ding kreeg tegelijkertijd vanuit 3 verschillende richtingen (bijna perfect 120 graden) een IGLA voor zijn knar :o

Edit Loonens mooie score. Kom maar een keer naar Caspian jongeuh, maak ik je kapot! :+

Edit2: * Murphy kijkt naar stats van Loonens...weet je laat maar joh, we kunnen ook gewoon vrienden blijven :7

[ Voor 13% gewijzigd door Murphy op 18-01-2012 10:05 ]

• glennvho
Murphy schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:59:
[...]

Was wel een mooi gezicht op het einde: we hadden alleen Beach nog en daar vloog een Huey boven. Vonden ik en 2 andere engineers niet zo gunstig dus dat ding kreeg tegelijkertijd vanuit 3 verschillende richtingen (bijna perfect 120 graden) een IGLA voor zijn knar :o

Edit Loonens mooie score. Kom maar een keer naar Caspian jongeuh, maak ik je kapot! :+

Edit2: * Murphy kijkt naar stats van Loonens...weet je laat maar joh, we kunnen ook gewoon vrienden blijven :7
Nou het volgende rondje was niet veel beter eigenlijk. :D

• StealthyPeanut
Murphy schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 09:59:
[...]

Lol _/-\o_

Was een lekkere ronde idd. Helaas was de ronde erna aardig kansloos. Wij moesten verdedigen en na een tijdje hadden we alleen nog airfield. IEDEREEN spawnt bij Airfield en NIEMAND probeert naar een ander punt te gaan. Iedereen is zo lomp om daar te blijven en kills te maken. Als je nou met 2 jeeps naar A en E rijdt ben je zo weer terug in de battle.

Wat dat betreft is 64 man te druk op die map imho. Ik join altijd als hij op 32 man staat. Dan wordt hij doorgezet naar 64 man en is het easy kills halen voor de chopper :o

• yzx

yzx

^dat
1 tip spawn nooit op Loonens je gaat 9/10 keer instant death :P

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Lol _/-\o_

Was een lekkere ronde idd. Helaas was de ronde erna aardig kansloos. Wij moesten verdedigen en na een tijdje hadden we alleen nog airfield. IEDEREEN spawnt bij Airfield en NIEMAND probeert naar een ander punt te gaan. Iedereen is zo lomp om daar te blijven en kills te maken. Als je nou met 2 jeeps naar A en E rijdt ben je zo weer terug in de battle.

Wat dat betreft is 64 man te druk op die map imho. Ik join altijd als hij op 32 man staat. Dan wordt hij doorgezet naar 64 man en is het easy kills halen voor de chopper :o
Is op 64p net zon chaos als metro alleen dan choppers en jets die je om de oren vliegen. US gaat ook altijd gelijk voor airfield en pikken dan de jets en heli in..

EDIT: gister ook een potje, zo weliswaar 3 heli's en 3 jets tegen ons team, dan kan je wel zeggen moet je zorgen dat ze airfield niet inpikken maar dat is natuurlijk ook niet altijd mogelijk.

Doe mij maar gewoon de vanilla fly maps, vind ik een stuk leuker.

[ Voor 13% gewijzigd door Facenoise op 18-01-2012 10:33 ]

• StealthyPeanut
yzx schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:
^dat
1 tip spawn nooit op Loonens je gaat 9/10 keer instant death :P
Hehehe. Het is wel aan te raden inderdaad om eerst even te spectaten of via TS te vragen :D.
erikvandenberg schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Is op 64p net zon chaos als metro alleen dan choppers en jets die je om de oren vliegen. US gaat ook altijd gelijk voor airfield en pikken dan de jets en heli in..
Zolang het gelijk opgaat dan is het goed. Helaas is dit niet altijd het geval en dan ben je nat.... Zeker als je geen meewerkende snipers hebt met een SOFLAM. Tja, ben maar weggegaan ook. Na 6 instant deaths en een team dat blijft hangen bij C is de lol er voor mij vanaf.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

roboreaper schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 08:35:
[...]

ja hoogte is belangrijk.

zover ik heb ontdekt zit er een soort kubus met de vlag in het midden. binnen de kubus kan je cappen daarbuiten niet. en dan kan het geval zijn dat je er net onder ligt
Zal er voortaan voor de zekerheid maar gewoon naast die paal gaan naast liggen dan.

Also: Battlefield 3 anti-cheat measures intensify

[ Voor 13% gewijzigd door Fantasma op 18-01-2012 10:42 ]

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Met de nieuwste update van Origin is het nu ook mogelijk zag ik om je Origin naam aan te passen (was geloof ik al eerder mogelijk maar a la...)

Als ik dus een nieuwe Origin naam aanmaak (AlphaW0lf aangezien die destijds al in gebruik was en ik er maar 99 achter gezet heb), is mijn vraag: ben ik dan ook meteen mijn stats kwijt of maakt dat niet uit?

Steam || Diablo 3

• glennvho
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:26:
[...]

Lol _/-\o_

De ronde erna was inderdaad kansloos, het andere team was ook gewoon heel er goed denk ik. In elk geval zat er toch een kerel in die echt goed kon vliegen met een f35 en die dan ook nog eens air to air missiles gebruikte. Heb hem maar een paar keer kunnen neerhalen met mijn flanker maar hij haalde mij vooral neer. :P In het begin zat die nog niet in een jet en kon ik tijdens mijn eerste vlugt heel wat neerhalen en ground runs doen zonder problemen. Maar een keer dat hij in de lucht was, was dat wel een ander verhaal eigenlijk. :D

• Facenoise
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:34:

Zolang het gelijk opgaat dan is het goed. Helaas is dit niet altijd het geval en dan ben je nat.... Zeker als je geen meewerkende snipers hebt met een SOFLAM. Tja, ben maar weggegaan ook. Na 6 instant deaths en een team dat blijft hangen bij C is de lol er voor mij vanaf.
Precies, bij ons dus zelfs zo erg dat je niet verder dan 5 meter kon lopen of de 2 attack heli's en de huey die erboven hoverde maakten gehakt met je..

• StealthyPeanut
erikvandenberg schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:57:
[...]

Precies, bij ons dus zelfs zo erg dat je niet verder dan 5 meter kon lopen of de 2 attack heli's en de huey die erboven hoverde maakten gehakt met je..
Maar goed. Daarna een lekkere pot gehad op Oman!

http://battlelog.battlefi...how/17007186/1/174263452/

En nu douchen, eten en naar het werk :o. Lekkere ochtend vrij gehad.

Trouwens, telt COOP mee voor je Battlelog stats? Binnenkort ook mezelf maar eens toe zetten om die wapens te unlocken |:(

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-01-2012 11:25 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Volgens mij wordt PB hier niet happy van. Zou t wel graag willen maar ik ga niet aan m'n game lopen sjorren met PB er achter enzo ;-)
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Maar goed. Daarna een lekkere pot gehad op Oman!

http://battlelog.battlefi...how/17007186/1/174263452/

En nu douchen, eten en naar het werk :o. Lekkere ochtend vrij gehad.

Trouwens, telt COOP mee voor je Battlelog stats? Binnenkort ook mezelf maar eens toe zetten om die wapens te unlocken |:(
Lekker hoor!
Coop tellen eigenlijk alleen mee voor je wapens. Die kun je unlocken voor de MP maar that's it. Die stats tellen mee in je battlelog, maar je coop stats kunnen iedereen gestolen worden ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door Mu.siQ op 18-01-2012 11:33 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Mu.siQ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:31:
[...]

Volgens mij wordt PB hier niet happy van. Zou t wel graag willen maar ik ga niet aan m'n game lopen sjorren met PB er achter enzo ;-)
Nee, het is veilig. Deze mod past enkel de kleurinstellingen wat aan, zodat alles er kleurrijker en scherper uitziet.
Vele mensen gebruiken het, nog niemand gekicked door PB.
Community heeft ook al aan Dice gevraagd wat ze ervan vinden, maar ze hebben het tot nu toe nooit afgekeurd.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Asgaro schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:34:
[...]

Nee, het is veilig. Deze mod past enkel de kleurinstellingen wat aan, zodat alles er kleurrijker en scherper uitziet.
Vele mensen gebruiken het, nog niemand gekicked door PB.
Community heeft ook al aan Dice gevraagd wat ze ervan vinden, maar ze hebben het tot nu toe nooit afgekeurd.
Ah oke. Ik dacht dat het wel een probleem was omdat PB een screen maakt en die vergelijkt met een reference iets. Maar dan zal ik er eens naar kijken. Lijkt me alleen wel zwaarder voor je kaart of niet?

Mu.siQ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:35:
[...]

Ah oke. Ik dacht dat het wel een probleem was omdat PB een screen maakt en die vergelijkt met een reference iets. Maar dan zal ik er eens naar kijken. Lijkt me alleen wel zwaarder voor je kaart of niet?
Ja, 't hangt ervan af: sommigen zeggen dat ze iets slechtere performance hebben, andere niet. Daarom dat ik het hier eens vraag.
De mod past puur wat kleurinstellingen aan die je niet zelf via het in-game menu kunt raadplegen.
En BF3 heeft van nature een soort van blur (heb je ook bij GTA IV merk ik) en met deze kan je die uitschakelen, waardoor alles véél scherper is. Check 1 vid en je ziet wat ik bedoel ;) edit: liefst in 1080p quality.
Je hebt ze ook zonder AA extra's, dan wordt enkel de kleurstelling aangepast. Die gebruik ik en 0,0 performance decrease.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• StealthyPeanut
Ik gebruik alleen de kleuren injector. Ik heb de complete mod geprobeerd, maar gaf mij ongeveer 15% fps minder. En alles zag er echt heel scherp uit. Niet mooi scherp en niet realistisch. Hetzelfde als dat je een LCD TV op 100% scherpte zet. Erg kunstmatig scherp, totaal niet realistisch.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:02

Metro2002

Memento mori

Eergister een potje Rush gedaan maar daar was niet veel aan. De tegenpartij ging massaal aan het begin van onze base staan met 2 javelins en de rest snipers. Zelfs op de base werd je al doodgeschoten. Tja dan is de lol er snel af. Ook bij métro een keer gehad met conquest (ik zat bij team RU) dat er massaal gesniped werd vanaf de gebouwen aan de overkant van de base. Zelfs in de base werd je direct afgeknald als je respawnde. Tja dan is het na een minuut of 10 proberen om uberhaupt een stap te zetten wel over met de pret :P
StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:01:
[...]

Ik gebruik alleen de kleuren injector. Ik heb de complete mod geprobeerd, maar gaf mij ongeveer 15% fps minder. En alles zag er echt heel scherp uit. Niet mooi scherp en niet realistisch. Hetzelfde als dat je een LCD TV op 100% scherpte zet. Erg kunstmatig scherp, totaal niet realistisch.
Volgens mij is dat nog redelijk te tweaken. Maar als je de ingame AA op low zet ipv high is je blur ook al grotendeels weg. Low vind ik er dan ook veel mooier uit zien dan high.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 19:35
@Tsurany,
Zit jij meestal op de GOTBF3 servers?
Laatste tijd wat minder. Ik vind Rush leuker dan Conquest en de GoTBF3.nl servers die vol zitten zijn vaak de conquest servers. Hou wel vaak een oogje in het zeil via Procon :)

• Raimundus
Ik ben namelijk nog op zoek naar een grandmaster, waarvan ik kan leren of die ik misschien als Recon wat kan treiteren. Ff serieus, ik kom nu vaak mezelf tegen in 1 op1 situaties welke ik te vaak afleg.
Raimundus schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:14:
Ik ben namelijk nog op zoek naar een grandmaster, waarvan ik kan leren of die ik misschien als Recon wat kan treiteren. Ff serieuwe, ik kom nu vaak mezelf tegen in 1 op1 situaties welke ik te vaak afleg.
Team Death Match spelen of gewoon even een high-speed shooter proberen zoals het gratis quake live :)

• Raimundus
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:15:
[...]

Team Death Match spelen of gewoon even een high-speed shooter proberen zoals het gratis quake live :)
En dat terwijl ik in Goldeneye 64 en Perfect Dark de bom was.....zucht....

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

Raimundus schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:14:
Ik ben namelijk nog op zoek naar een grandmaster, waarvan ik kan leren of die ik misschien als Recon wat kan treiteren. Ff serieus, ik kom nu vaak mezelf tegen in 1 op1 situaties welke ik te vaak afleg.
als recon 1 op 1 afleggen ligt aan pistol keuze.

kies aub geen revolver (rex) of magnum. die zijn traag en hebben een kleine clip

kies die semi auto handgun of 1 van de handguns die al hebt op lvl 1 met laser of flashlight.

meer kogels en sneller kunne schieten helpt veel meer dan 1-2 kils maar traag schieten. waarom?

als je iemand vaker raakt heeft hij veel meer moeite met terug schieten dan dat je traag achterelkaar kan schieten. en afleiding dmv laser of flashlight helpt veel. er kan wel gezegd worden gewoon op het licht richten.. maar friendlies kunnen op op je richten en je verblinden dus iedereen twijfelt dan voordat ie schiet.

oh en vergeet je laser/flashlight niet uit te zetten in open vlaktes.
Raimundus schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:18:
[...]

En dat terwijl ik in Goldeneye 64 en Perfect Dark de bom was.....zucht....
Tsja, heel andere controls en physics en dat leidt ertoe dat de snelheid van het aimen en lopen gewoon veel trager ligt, vereist puur oefenen totdat je een gevoel krijgt bij de engine en de daarbij behorende hitboxes. Zodra je de cursor ten alle tijden kunt houden je doelwit tijdens lopen/strafen dan is het alleen nog maar een kwestie van bursten en ze vallen bij bosjes. (doelwitten volgen gaat makkelijker als je het volgende instelt: alle muis acceleratie/decceleratie uit, raw mouse input, muis settings in windows op 6. Met pure 1-op-1 bewegingen van de muis/crosshair wen je het snelst hieraan).

Laatste tip: Als je close quarters zit, mik dan links onderin de hals (voor hem rechts onderin de hals), de meeste guns hebben een recoil naar boven/rechts. Als je dan full auto schiet knalt er bijna altijd 2 in het kopke, werkt bij alle automatische wapens nagenoeg feilloos .
Deze injector gebruik ik, zonder AA dus puur de kleuraanpassingen: http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4
Deze wil ik eens testen: http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
Die tweede ziet er erg goed uit :)

• sprankelsap
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06-2015
inderdaad die tweede ziet er goed uit.

• Raimundus
Het probleem is dat ik te vaak op midrang +/- 50m uitgeschakeld wordt, ook als Engineer.
Nu is engineer voor mij redelijk nieuw, en met Recon is dit precies de net niet afstand.
Als CQ Recon heb ik meestal de PP19 of de Mk3A1, maar je legt het bijna altijd af als de range +20m is.
Raimundus schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:31:
Het probleem is dat ik te vaak op midrang +/- 50m uitgeschakeld wordt, ook als Engineer.
Nu is engineer voor mij redelijk nieuw, en met Recon is dit precies de net niet afstand.
Als CQ Recon heb ik meestal de PP19 of de Mk3A1, maar je legt het bijna altijd af als de range +20m is.
Dan zou ik gewoon een PDW proberen zoals de P90 (met silencer en laser) of de PDW-R (extended mag en alser), daarmee kan je op 50 meter het gevecht aan met assaults en engineers, kijken hoe dat bevalt. Anders gewoon supressen en de vijand van een andere hoek proberen te benaderen? Btw. 50 meter is niet bepaald close quarters combat toch? :)

Toevoeging: Als je veel kills wil maken is snipen met een recon eigenlijk niet de beste keuze. De theoretische maximale kills per minute ligt gewoon laag voor een sniper. Je bent namelijk erg afhankelijk van vijanden die in je zichtsveld lopen, kan soms goed uitpakken, maar je krijgt altijd minder mensen voor de loop dan wanneer je zelf actief de vijand opzoekt. Bovendien moet je headshots maken wil je zeker zijn van de kill, bij andere hits loop je een groot risico dat iemand anders er met jouw kill vandoor gaat.

Ik zou aanraden om gewoon aggressief te spelen met de recon als je daar perse mee wil spelen, pak een PDW en plant zover mogelijk een beacon. Ontregel de verdediging/aanval van achter hun linies, dat levert bergen kills op als de beacon goed staat en in mijn ervaring ook meestal de overwinning als je een goed squad hebt die met je meewerkt achter de linies.

[ Voor 37% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 18-01-2012 12:40 ]

• Mu.siQ

Mu.siQ

Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:29:
Deze injector gebruik ik, zonder AA dus puur de kleuraanpassingen: http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4
Mijn dank is groot. Jij gebruikt ze dus al een tijdje? Geen pb ban enzo? want een beetje zeker weten (soort van) is handig! Het ziet er wel echt beter uit, dus ik denk dat ik 't vanmiddag ook maar even een go geef!

De PP-19 is ook waardeloos op wat langere afstanden, net als de MK3A1. Die moet je niet op afstanden boven de 20 meter gebruiken als je niet het voordeel van de eerste schoten hebt. Ook een engineer zal het op 50 meter afstand niet snel winnen van een assault, de wapens zijn gewoon net wat minder goed dan de beste assault rifles.

Ik gebruik die eerste al een flinke tijd en nog geen PB kick gehad gerelateerd aan deze injector. Af en toe een no packet flow error maar das ook al zelden. Ik zeg voorlopig is het veilig.

• Facenoise
Waarom is dat nou weer in het duits...

Ik wil ook graag de nieuwste versie gebruiken maar duits dat kan ik niet. Ik wil ook alleen de kleuren aanpassen en voorderest niks. Kan iemand uitvogelen welke ik dan moet hebben? Of heeft iemand dat bericht in het engels?

Ben benieuwd naar wat google ervan maakt...

EDIT: werkt nog goed dat google translate, kan het in ieder geval begrijpen. Iemand ook al de nieuwe versie geprobeert?

[ Voor 7% gewijzigd door Facenoise op 18-01-2012 12:52 ]

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 22:14
erikvandenberg schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:48:
[...]

Waarom is dat nou weer in het duits...

Ik wil ook graag de nieuwste versie gebruiken maar duits dat kan ik niet. Ik wil ook alleen de kleuren aanpassen en voorderest niks. Kan iemand uitvogelen welke ik dan moet hebben? Of heeft iemand dat bericht in het engels?

Ben benieuwd naar wat google ervan maakt...

EDIT: werkt nog goed dat google translate, kan het in ieder geval begrijpen. Iemand ook al de nieuwe versie geprobeert?
Duits is bijna Nederlands, moet niet al te moeilijk zijn te begrijpen van wat ik zie :)
Die eerste link werkt sowieso, die gebruik ik :) Die tweede heeft geen versie zonder FXAA volgens mij, enkel een performance editie en een gewone waarbij de gewone HBAO aan zet wat voor performance decrease zorgt.

Verwijderd

Kort vraagje. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen dat je zichtbaar ben op de radar voor mortier gasten als je vuurt zonder een silencer.

Ik speel voornamelijk hardcore maar had pas dat ik 4 keer achter elkaar gemortierd werd terwijl ik aan het sneaken was. Had op al mijn wapens een demper en was niet gespot door een vijand dat weet ik zeker.

Ik heb de patch notes ook terug gelezen en het bleek dat als je met een m4 met demper schoot alsnog op de radar verscheen. Deze bug zou verholpen moeten zijn maar ik kreeg het idee dat die er nogsteeds in zit.

Iemand het zelfde mee gemaakt?

• Facenoise
Minaaj schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:55:
[...]

Duits is bijna Nederlands, moet niet al te moeilijk zijn te begrijpen van wat ik zie :)
Ik haat de taal duits, en vertik het dus ook om te lezen :+
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:57:
Kort vraagje. Ik heb een aantal pagina's terug gelezen dat je zichtbaar ben op de radar voor mortier gasten als je vuurt zonder een silencer.

Ik speel voornamelijk hardcore maar had pas dat ik 4 keer achter elkaar gemortierd werd terwijl ik aan het sneaken was. Had op al mijn wapens een demper en was niet gespot door een vijand dat weet ik zeker.

Ik heb de patch notes ook terug gelezen en het bleek dat als je met een m4 met demper schoot alsnog op de radar verscheen. Deze bug zou verholpen moeten zijn maar ik kreeg het idee dat die er nogsteeds in zit.

Iemand het zelfde mee gemaakt?
Tsja, kan zoveel zijn:
-Het was geen MAV, TUGS, EOD of sniper die je van afstand spotte?
-Zat je op een bekend chokepoint waar altijd wel mensen te vinden zijn?
-Als je gemortierd wordt kan je gewoon wegrennen, bleef je zitten? Hij ziet een hitmarker als hij raakt, plus het is niet zo heel moeilijk om te voorspellen waar de meeste mensen heen gaan lopen/schuilen voor de tweede hit.
-Waren er meerdere mortieren die aan het coordineren waren wie ze wanneer pakten?

De m4 lijkt me niet, anders loop ik als een kerstboom over de minimap en ik heb er nog geen last van gehad.

@Erik, google translate?

Verwijderd

Dit klinkt me als muziek in de oren. Was van plan om niets ander te doen dan mortar gebruiken vanuit de basis.

• Facenoise
Zie me edit, khad dat geweldige idee al zelf bedacht! : :*)
erikvandenberg schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Zie me edit, khad dat geweldige idee al zelf bedacht! : :*)
Heel goed! Overigens kan ik echt wel aanraden om Duits nog wel te gaan leren. Los van het feit dat Hamburg en (Oost)Berlijn misschien wel de tofste steden zijn in Europa om te feesten, is Duitsland de enige overgebeleven economische supermacht in Europa. Frankrijk en de UK doen de komende 5 tot 10 jaar in elk geval een stuk minder mee. Alles wat goed is voor Duitsland is goed voor NL, daar gaat ons geld vandaan komen (nog meer dan nu het geval is) het komende decennium. Daarbij kan het nooit geen kwaad om te weten waar die oosterburen van ons het onderling over hebben, voor je het weet krijgen ze het weer eens op de heupen en dan ben ik liever voorbereid :P

ietwat offtopic, beetje maar.

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-11 18:58
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:13:
[...]

Heel goed! Overigens kan ik echt wel aanraden om Duits nog wel te gaan leren. Los van het feit dat Hamburg en (Oost)Berlijn misschien wel de tofste steden zijn in Europa om te feesten, is Duitsland de enige overgebeleven economische supermacht in Europa. Frankrijk en de UK doen de komende 5 tot 10 jaar in elk geval een stuk minder mee. Alles wat goed is voor Duitsland is goed voor NL, daar gaat ons geld vandaan komen (nog meer dan nu het geval is) het komende decennium. Daarbij kan het nooit geen kwaad om te weten waar die oosterburen van ons het onderling over hebben, voor je het weet krijgen ze het weer eens op de heupen en dan ben ik liever voorbereid :P

ietwat offtopic, beetje maar.
Berlin <3 ... heb serieus mijn hart daar meerdere malen al verloren de afgelopen jaren... geweldige stad!
En inderdaad is Duitsland op meerdere fronten enorm goed bezig. Economisch, alswel naar de toekomst kijkend zijn ze de rest van europa mijlenver voor...

[ Voor 7% gewijzigd door GeeEs op 18-01-2012 13:29 ]

Dan zijn je standaarden ook niet erg hoog.

Verwijderd

Knip

[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:30 ]

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:29:
Ik vat'm ook niet echt.. op wie/wat doel je?

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:29:
I lolled!

Afbeeldingslocatie: http://27.media.tumblr.com/avatar_6feb8634e3d0_128.png
GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:32:
Ik vat'm ook niet echt.. op wie/wat doel je?
Dat je Berlijn een prachtige stad vind. Het is geen slechte stad maar om er nou zo lyrisch over te zijn. Het heeft z'n leuke kanten maar ik zie het niet boven andere Europese hoofdsteden uit stijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:31:
Ga aub ergens anders lopen trollen Tsurany, gister was je ook al bezig.
Moet jij geen vriendjes maken in het console topic?

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 18-01-2012 13:34 ]

• GeeEs
Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Dat je Berlijn een prachtige stad vind. Het is geen slechte stad maar om er nou zo lyrisch over te zijn. Het heeft z'n leuke kanten maar ik zie het niet boven andere Europese hoofdsteden uit stijgen.
haha.. leuk geprobeerd.. Ik heb niet gezegd dat de stad prachtig is.. maar geweldig. Maar ik geef je je credits hoor, want ik hou wel van dat rauwe industriele oostblok stijltje/sfeertje/alles.. zoveel mensen zoveel smaken...

Ben je er zelf wel eens echt geweest?

oh wacht.. trololollll.. :z

Verwijderd

Knip

[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:29 ]

Mother of god, hier vergelijkingen van de mod v/d 2de link. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://s7.directupload.net/images/120109/hlqny8zx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s14.directupload.net/images/120109/5xym3q75.jpg

Maar de site zegt, via google translate :') :
Benchmark : . In het verrichtingsonderzoek is "Versie 1.25" constant op het niveau van het origineel en sneller dan de v1.2 versie "1,25 performance" is in alle gevallen sneller dan alle andere versies. Een welgemeende dank aan alle testers @ Tortie, Jenner, Robonator , flickCK, ichbinneu, Bluefire87> speciale dank voor alle "overwerk"
Lijkt dus nauwelijks performantieverschil te zijn als ik het goed interpreteer; zeker is proberen eerstvolgende keer dat ik kan spelen!

Maar Tsurany, zetten die mods alles gelocked op Ultra settings? Of kan je de mod gebruiken maar alles op bijvoorbeeld Medium laten draaien?
Want ik draai nu alles op Medium om alles vlot te draaien op 64p conquest en ik wil die settings niet terug naar High zetten. High lukt vloeiend genoeg, maar pas op Medium haal ik overal 60 fps.

• Michielodc
  • Laatst online: 08-11 14:03
Ik wil graag naar Moskou. Daar komt namelijk wodka uit de fontein!
Pagina: 1 ... 58 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.