Nee, het is een injector, geen config bestandje voor Battlefield 3. Wat het doet is een aantal post processing effecten toepassen.Asgaro schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:43:
Maar Tsurany, zetten die mods alles gelocked op Ultra settings? Of kan je de mod gebruiken maar alles op bijvoorbeeld Medium laten draaien?
Want ik draai nu alles op Medium om alles vlot te draaien op 64p conquest en ik wil die settings niet terug naar High zetten. High lukt vloeiend genoeg, maar pas op Medium haal ik overal 60 fps.
Omdat ik Berlijn niks vind ben ik een ordinaire troll? Sure.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:43:
Zoals ik al aangaf hij is niet veel meer dan een ordinaire troll die mensen woorden in de mond legt. Gewoon negeren die hap.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
En Berlijn was een mooie stad. Het ging in de jaren 1942 tot 1945 alleen een beetje mis.
En ik denk dat ik die mod ook maar eens probeer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Damn, klinkt goed. Site is gebookmarked, v1.25 performance edition wordt het voor me.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:45:
[...]
Nee, het is een injector, geen config bestandje voor Battlefield 3. Wat het doet is een aantal post processing effecten toepassen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Of iemand in Stockholm kan echt geen schermen kalibreren.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:49:
Ja het is jammer dat modders moeten doen waar DICE in faalt, een levendige wereld creeeren. Wat dat betreft heb ik geen hoge pet op van DICE. Ze kunnen de basis van een game maken maar afwerking falen ze keihard in.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Triesterikvandenberg schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:59:
[...]
Ik haat de taal duits, en vertik het dus ook om te lezen
Verwijderd
Waarom ga jij niet ff een dutje doen joh, troll die je bent. Laat mensen hier gewoon lekker hun mening hebben zonder zulke opmerkingen te maken.
Of ze moeten daar nog kleur uitvinden en werken op zwart-wit schermen?DanielWW2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:51:
Of iemand in Stockholm kan echt geen schermen kalibreren.
[ Voor 95% gewijzigd door PWM op 18-01-2012 14:29 ]
Dan hebben ze toch redelijk goed gegokt.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:00:
[...]
Of ze moeten daar nog kleur uitvinden en werken op zwart-wit schermen?
Maar volgende keer wat minder blauw DICE.
Wat denk je zelf?GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:12:
Het niveau daalt inderdaad wel hier de laatste dagen zeg... jammer wel vind ik. Wordt er naast gamen niet meer geneukt ofzo?
En weet iemand waar je die colour mod files moeten opgeslagen?
Ik heb namelijk geen idee.
Is hier dan ooit een niveau geweest?GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:12:
Het niveau daalt inderdaad wel hier de laatste dagen zeg... jammer wel vind ik. Wordt er naast gamen niet meer geneukt ofzo?
Nuja, mij stoort het niet dat hier soms is getrolled wordt. Stiekem lach ik wel in het vuistje bij het lezen van de reacties. 't is tenslotte the internetz he.
Als je wilt dat het niveau niet daalt moet je zelf constructieve bijdragen gaan leveren in plaats van op deze manier proberen mensen nog wat verder proberen te irriteren. Als jij een discussie op niveau zou starten zou dat daadwerkelijk bijdragen, op deze manier doe je dat absoluut niet en kan je beter niks posten als je een hoger niveau wilt. Ik zie in jou laatste posts ook enorm veel offtopic geneuzel terug, kijk dan ook eens naar jezelf.GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:12:
Main directory van BF3.DanielWW2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:14:
En weet iemand waar die colour mod files moeten opgeslagen?
Ik heb namelijk geen idee.
[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 18-01-2012 14:15 ]
Dice heeft het toch heel goed gedaan?Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:49:
Ja het is jammer dat modders moeten doen waar DICE in faalt, een levendige wereld creeeren. Wat dat betreft heb ik geen hoge pet op van DICE. Ze kunnen de basis van een game maken maar afwerking falen ze keihard in.
De maps van B2K hebben ze allemaal een meer grauwe tint gegeven, maar lijkt toch dat dit gewoon een design keuze was? Sommigen mensen vinden het iets hebben, anderen niet.
Ik ga de mod niet gebruiken omdat ik de game lelijk vind nu, maar wel omdat de optie tot modding er is.
*duikt snel weg*
Hoe dan ook, back on topic: Er zou dus een patch aankomen in februari. Asgaro, thanks voor de info, maar is er ook een datum bekend of iets concreets naast alle geruchten?
Nee, nog niet bekend. Dice kennende kan het eind februari zijn. (herinner u de Beta release dateShortsNL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:17:
V.w.b. de discussie van de vorige pagina.... Parijs boven alles, je weet.
*duikt snel weg*
Hoe dan ook, back on topic: Er zou dus een patch aankomen in februari. Asgaro, thanks voor de info, maar is er ook een datum bekend of iets concreets naast alle geruchten?
Ik vind dat ze ook is mogen komen met hints over DLC.
Die gigantische lensflare die nergens op slaat omdat er geen lens aanwezig is? Die zware overbelichting van alles dat in de buurt van wit komt? Druppels terwijl die er totaal niet horen te zijn? Qua belichting hebben ze het spel echt totaal verneukt.Asgaro schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:16:
Dice heeft het toch heel goed gedaan?
De maps van B2K hebben ze allemaal een meer grauwe tint gegeven, maar lijkt toch dat dit gewoon een design keuze was? Sommigen mensen vinden het iets hebben, anderen niet.
Zelfde met de menu's, gigantisch log en traag, totaal niet gericht op productiviteit, puur op "ooooh shiny!!!".
Nee, sorry, ik vind niet dat ze goed werk geleverd hebben. De basis is goed, de vernietiging is redelijk maar brengt enorm veel bugs met zich mee. Afwerking had zoveel beter gekunt. Ze willen zo'n discovery channel sfeerje creeeren, alsof je naar een documentaire kijkt in plaats van een realistische omgeving. Ik vind dat zelf echt niks. Als ik naar buiten kijk zie ik zoveel kleur, als ik naar Battlefield 3 kijk zie ik grijs met blauw. Geef mij maar die sfeer uit Battlefield 2 terug!
Wat is je doel hiermee? Zorgen dat het nog verder offtopic gaat zodat je nog meer hebt om over te klagen?GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:19:
lol... zo snel heb ik nog nooit 3 reacties gehad... winning...
[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 18-01-2012 14:21 ]
Als ik hier vanaf mijn werk uit mijn raam naar buiten kijk zie ik toch echt ook grijs met blauw. Ik ga maar niet raden wat voor werkplek jij hebt als je alleen maar poepbruin van BF2 om je heen hebtTsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:20:
[...]
Als ik naar buiten kijk zie ik zoveel kleur, als ik naar Battlefield 3 kijk zie ik grijs met blauw. Geef mij maar die sfeer uit Battlefield 2 terug!
Dat bruin was voornamelijk in de stedelijke mappen in de woestijnomgevingen, De mappen met natuur er in waren veel kleurrijker. Denk maar aan Wake Island of de stranden bij Gulf of Oman.ShortsNL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:23:
Als ik hier vanaf mijn werk uit mijn raam naar buiten kijk zie ik toch echt ook grijs met blauw. Ik ga maar niet raden wat voor werkplek jij hebt als je alleen maar poepbruin van BF2 om je heen hebt
Ik heb laatst slugs gebruikt met de 870 en ik word verdrietig van de range en van de damage.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:31:
Die slugs hebben trouwens wel een massive drop, op lange afstand erg annoying. Denk ga dat eens proberen, frag ammo is leuk maar je bent enorm afhankelijk van de omgeving.
Niet eens meer een one shot kill als ik met de loop tegen je hoofd aan sta te drukken.
Verwijderd
Waar heb je het over, man? Als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar grijs en druppels!Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:20:
[...]
Als ik naar buiten kijk zie ik zoveel kleur, als ik naar Battlefield 3 kijk zie ik grijs met blauw. Geef mij maar die sfeer uit Battlefield 2 terug!
EDIT: Geen lens flare, dat niet idd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2012 14:35 ]
Als je erg last hebt van dat blauwige... -ik heb er zelf meer last van sinds ik een nieuw LED scherm heb/te fel zegmaar- en je wilt niet aan de injectoren en dergelijken?!
probeer eens dat f.lux tooltje... ergens hier in dit topic gevonden en gebruik het met veel plezier. Je kan er mee instellen hoe je omgevingslicht is, zodat je scherm de kleurtemperatuur aanpast naarmate het omgevingslicht (lees zonlicht) toe/afneemt. Vooral 'savonds maakt het alles net wat prettiger en warmer. (Kan je ook voor overdag instellen)
@Tsurany.. over mn laatste post.. ik dacht dat je een obvious troll wel zou herkennen. Ik gedraag me best netjes in dit topic en soiso op GoT... volgens mij zul je -afgezien dus van die 2 laatste posts- geen trolls van me vinden hier op GoT... maar als je aan mijn Berlijn komt heb je me op de kast hè, dan weet je dat
[ Voor 21% gewijzigd door GeeEs op 18-01-2012 14:40 ]
Ja sorry, vergeten te vermelden, ik woon in een omgeving waar natuur nog bestaatVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
Waar heb je het over, man? Als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar grijs en druppels!
De 870 al klaar, nu met die M1404 ofzo bezig. Idd jammer van de damage, soms drie schoten nodig terwijl het massive kogels zijn. Zelfs op 1 meter afstand geen one shot kill is gewoon triest.DanielWW2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:33:
Ik heb laatst slugs gebruikt met de 870 en ik word verdrietig van de range en van de damage.![]()
Niet eens meer een one shot kill als ik met de loop tegen je hoofd aan sta te drukken.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 18-01-2012 14:39 ]
BF2 had veel meer kleur inderdaad, word het spel gewoon veel levendiger van.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:34:
[...]
Waar heb je het over, man? Als ik naar buiten kijk zie ik alleen maar grijs en druppels!
Die lensflares zijn wel irritant, zelfs als je gewoon (zonder scopes o.i.d.)loopt krijg je ze.
Jep, die tool kan ik aanraden. Gebruik hem al paar jaren.GeeEs schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:35:
back on topic:..
Als je erg last hebt van dat blauwige... -ik heb er zelf meer last van sinds ik een nieuw LED scherm heb/te fel zegmaar- en je wilt niet aan de injectoren en dergelijken?!
probeer eens dat f.lux tooltje... ergens hier in dit topic gevonden en gebruik het met veel plezier. Je kan er mee instellen hoe je omgevingslicht is, zodat je scherm de kleurtemperatuur aanpast naarmate het omgevingslicht (lees zonlicht) toe/afneemt. Vooral 'savonds maakt het alles net wat prettiger en warmer. (Kan je ook voor overdag instellen)
Nadeel is wel dat Fraps dezelfde kleurtonen overneemt. 's nachts zorgt die tool voor warmere (= meer oranje/ sepia kleuren) wat aangenamer is, maar als je overdag de screens bekijkt zie je die donkerdere toon dus ook.
Maar vroeger maakte ik de "fout" van de minimum-kleurwaarde echt op het laagst mogelijk te zetten. Stel dus je minimumwaarde in op Fluorescent (4300K) ofzo ipv Halogen (3400K) en je screens/vids zien er zo veel beter uit + je hebt nog altijd het gewenste voordeel van zachtere/warmere kleuren 's nachts.
Kan je beter de DAO of USAS met slugs nemen. Die schieten nog een beetje snel zodat je kan 'sprayen' op korte afstand en volgens mij hebben alle shotguns 3 bodyhits nodig met slugs op lange afstand. Hoewel de 870 misschien dan wat accurater is (voor zover je slugs accuraat kan noemen op lange afstand).Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:37:
De 870 al klaar, nu met die M1404 ofzo bezig. Idd jammer van de damage, soms drie schoten nodig terwijl het massive kogels zijn. Zelfs op 1 meter afstand geen one shot kill is gewoon triest.
Maar blijft wel grappig om door een rifle scope die enorme drop van slugs te zien. Ook leuk als je dan nog iemand er mee raakt
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Met slugs zijn ze allen waardeloos. Hoewel ik bijna alle shotguns sowieso vrij ruk vind, veel te lage DPS om fatsoenlijk mee te kunnen spelen. USAS steekt er dan nog bovenuit maar verder blijf ik er bij weg.Gundogan schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:46:
Kan je beter de DAO of USAS met slugs nemen. Die schieten nog een beetje snel zodat je kan 'sprayen' op korte afstand en volgens mij hebben alle shotguns 3 bodyhits nodig met slugs op lange afstand. Hoewel de 870 misschien dan wat accurater is (voor zover je slugs accuraat kan noemen op lange afstand).
Als DICE nu eens de MAV lift bug zou fixen zou dat ook zo fijn zijn. Zo irritant dat op Karkand alle snipers hoog op de daken zitten waardoor je nooit veilig bent en enkel andere snipers ze nog uit kunnen schakelen.
Ik probeerde die tweede net en ik kwam op het volgende uit:Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:29:
Deze injector gebruik ik, zonder AA dus puur de kleuraanpassingen: http://www.mediafire.com/?75ioxk0plokeai4
Deze wil ik eens testen: http://extreme.pcgameshar...anoc1-v1-25-download.html
Die tweede ziet er erg goed uit
Eerst probeerde ik de non preformance versie en kreeg ik z'n 30 a 35 frames bij het begin van Kaffarov (SP missie)
Toen nog even zonder mod gecheckt om te zien of er iets te hoog stond qua instellingen en ik kreeg z'n 45 frames met drops naar 35.
De preformance versie geprobeerd en een solide 60+ bij dezelfde missie als de andere twee pogingen.
Het is dat ik eraan dacht dat ik mijn bril op heb anders had ik zo mijn bril ingeslagen bij de meest epische facepalm ooit.
Ik moet nog even verder testen maar heb nu geen tijd meer. Als het dus ook zo is bij MP krijg je en meer FPS en betere kleuren.
Hangt inderdaad van DICE af, of ze het een bug vinden en of die de moeite waard is om te fixen in dat geval.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Als DICE nu eens de MAV lift bug zou fixen zou dat ook zo fijn zijn. Zo irritant dat op Karkand alle snipers hoog op de daken zitten waardoor je nooit veilig bent en enkel andere snipers ze nog uit kunnen schakelen.
Overigens, als je een M320 Grenade Launcher Shell loodrecht de lucht in vuurt, landt hij altijd op dezelfde plek: 30 meter voor je. Extreem handig voor snipers op platte daken zoals in Karkand.
Heb je wel gelijk in. In Metro hebben shotties nog wel een plaats, maar op de andere mappen worden de afstanden te groot om bijvoorbeeld met buckshot ammo wat te kunnen doen. En met slugs doen ze te weinig dps om mee te kunnen met vol automatische wapens.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Met slugs zijn ze allen waardeloos. Hoewel ik bijna alle shotguns sowieso vrij ruk vind, veel te lage DPS om fatsoenlijk mee te kunnen spelen. USAS steekt er dan nog bovenuit maar verder blijf ik er bij weg.
Maar blijft grappig om er mee te spelen zonder er veel te van verwachten
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
http://cl.ly/3u3x2Z3a2T3k0f2O193a
Heb totaal geen prestatie verlies.
Zie hieronder voor de verschillen:
Aan:

Uit:

Aan:

Uit:
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik zie overal dat het gezien kan worden als een cheat of hack ? ik weet niet hoe dice hier over denkt ?Fonta schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:44:
Deze fxaa injector gebuik ik:
http://cl.ly/3u3x2Z3a2T3k0f2O193a
Heb totaal geen prestatie verlies.
Zie hieronder voor de verschillen:
Aan:
[afbeelding]
Uit:
[afbeelding]
Aan:
[afbeelding]
Uit:
[afbeelding]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Officieel nog geen beslissing genomen. Echter nog niemand is gebanned. Het kan moeilijk gezien worden als cheat of hack aangezien je niet bepaalde onderdelen zoals vijanden een andere kleur geeft maar je complete scherm aanpast qua toning.Pykow schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:55:
ik zie overal dat het gezien kan worden als een cheat of hack ? ik weet niet hoe dice hier over denkt ?
Altijd. Het is post processing effect, wordt toegepast nadat Battlefield zijn eigen graphics geregeld heeft.Meelobee schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:54:
Werken die injectors alleen op Ultra instellingen of ga ik dit met medium/high ook zien?
Met pause/break kan je hem in het spel uit en aan zetten en wat een verschil, voor mij een aanwinst kleur in de wereld.
Is het nog nodig/handig om in BF3 settings uit of aan als je de fxaa gebruikt?
Welke gebruik je precies dan? Is deze MOD zonder AA toevoegingen? Dat wil ik namelijk niet. Scherpte is imho al erg goed.DanielWW2 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:11:
[...]
Ik probeerde die tweede net en ik kwam op het volgende uit:
Eerst probeerde ik de non preformance versie en kreeg ik z'n 30 a 35 frames bij het begin van Kaffarov (SP missie)
Toen nog even zonder mod gecheckt om te zien of er iets te hoog stond qua instellingen en ik kreeg z'n 45 frames met drops naar 35.
De preformance versie geprobeerd en een solide 60+ bij dezelfde missie als de andere twee pogingen.![]()
Het is dat ik eraan dacht dat ik mijn bril op heb anders had ik zo mijn bril ingeslagen bij de meest epische facepalm ooit.![]()
![]()
Ik moet nog even verder testen maar heb nu geen tijd meer. Als het dus ook zo is bij MP krijg je en meer FPS en betere kleuren.
Verwijderd
LOL, nee dan woon ik aan de verkeerde kant van het land. Maar ik had het over het weer. Het is grijs en nat buiten (hier).Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:37:
[...]
Ja sorry, vergeten te vermelden, ik woon in een omgeving waar natuur nog bestaat
Over de mods, ik weet het niet, het wordt wel erg gelig zo.
Post je bevindingen als je wilt, extra frames zijn altijd mooi meegenomen als er niet te veel andere nadelen aan vast hangenAsgaro schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:47:
[...]
Damn, klinkt goed. Site is gebookmarked, v1.25 performance edition wordt het voor me.
[afbeelding]
Vroeger bij Mohaa ook wel is de kleurinstellingen/tonen etc van het beeldscherm aangepast, daardoor zag je de mannetjes stukken beter..
Ben er geen voorstander van.
It's me
Iemand weet wat hier aan de hand is?
Vanavond ook maar even door de COOP heen rushen. Wil die wapens toch hebben
Hoor net dus dat je ook bepaald aantal punten moet hebben in co-op, dan zal dat het m wel zijnCyberwarmacine schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:01:
Het is een assault wapen, kijk eens bij de wapens van deze class.
Thnx anyway!
Kan ff duren voordat Battlelog bijgewerkt is.WhySoSerious schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:52:
Net de co-op missie uitgespeeld waarin je de G3A3 unlocked, maar kan deze nergens vinden nu? Kreeg m als unlock te zien in de debriefing, maar niet op mn battlelog? Volgende wapen dat geunlocked wordt is echter die sniper, de M39 EMR.
Iemand weet wat hier aan de hand is?
Whole lot of stars ***
Ja duurde effe voordat dat weer hier kwam, maar zelfs dan zie ik nog meer kleur buiten dan in BF3Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:31:
LOL, nee dan woon ik aan de verkeerde kant van het land. Maar ik had het over het weer. Het is grijs en nat buiten (hier).
Ga je er even in verdiepen, er is namelijk enorm veel zelf aan te passen. Je kan precies instellen welke kleuren wat minder moeten en welke wat meer, daardoor is het helemaal naar jou wensen aan te passen en kan het zo subtiel of zo overdreven zijn als je zelf wilt. Dat is ook het mooie er aan, het is volledig tweakbaar en settings zijn uitwisselbaar.Over de mods, ik weet het niet, het wordt wel erg gelig zo.
Klopt, maar niet omdat ik de mensen vervelend vind of beu ben maar omdat ik de platoons zo nutteloos vind. Platoons waren een erg leuk idee maar ik maak er nooit gebruik van. Zelfde met de 150 friends, leuk maar ik praat nooit met ze via die friendslist en je had een gigantische rij mensen die online waren waar ik toch niet vast mee samenspeel. Nu uitgedund naar de mensen waarmee ik op Teamspeak zit en waarmee ik samen wil spelen. Misschien iets teveel mensen verwijderd maar dat zie ik dan wel weerStealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:01:
Ik zie dat Tsurany de Tweakers Platoon beu is.
Battlelog is een leuk idee maar de sociale aspecten vind ik zelf maar mwah. Zie dat mensen ook constant dingen van mij "hooaaaheen" maar wat moet ik er mee? Als je mij zoekt stuur je maar een DM op GoT of kom je lekker op Teamspeak. Het is wellicht handig voor mensen die elkaar niet dagelijks op teamspeak spreken maar ik vind t niks.
If you need a friendVanavond ook maar even door de COOP heen rushen. Wil die wapens toch hebben
Die ik linkte die ik zelf gebruik is zonder FXAA gedoe. Kleuren kan je volledig zelf aanpassen als je die tijd er in wilt steken maar het hoeft niet. Scherpte is voor mij prima zodra je dat post processing AA op low zet, anders blurred het veel te veel. Ik gebruik het zelf puur voor de kleuren, die mogen levendiger. Het grauwe sfeertje is gewoon niks voor mij. Snap dat sommigen het geweldig vinden maar ik vecht liever in een levendige omgeving, dat je het idee hebt dat er niks aan de hand is en alles vredig is. Tot je de kogels hoort inslaan en de granaten op je af ziet komen, dan merk je dat het echt oorlog is!StealthyPeanut schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:29:
Welke gebruik je precies dan? Is deze MOD zonder AA toevoegingen? Dat wil ik namelijk niet. Scherpte is imho al erg goed.
Wat dat betreft vond ik Brothers in Arms erg sterk. Het spel zelf was sucky en het flanken was idioot uitgewerkt maar de omgevingen waren gewoon realistisch.
Beiden doen geen damage tegen tanks, zou de guided shell pakken. Daarmee locken en afvuren en dan een normale shell er achteraan, dat kan ideaal zijn als verrassingseffect.Rudios schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:16:
Welk secundaire wapen voor een tank is het beste voor een 1on1 tankbattle? De heavy coaxial MG of de canistergun?
Gasten van PB en GGC hebben er al naar gekeken en zien niets erin waardoor je gebanned zou kunnen worden tot dusverPykow schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:55:
[...]
ik zie overal dat het gezien kan worden als een cheat of hack ? ik weet niet hoe dice hier over denkt ?
Verwijderd
Ik dacht dat geen 1 van de 2 damage deed aan een andere tank (ik krijg heen hitmarker). Ik rij wel altijd rond met canister, dan kan je nog vlug de mannetjes killen die uit hun tank stappen.Rudios schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:16:
Welk secundaire wapen voor een tank is het beste voor een 1on1 tankbattle? De heavy coaxial MG of de canistergun?
Het beste wapen voor tenks aan te vallen is nog altijd tactiek, zo probeer ik altijd om de achterkant of zijkant te raken van een andere tank, met mijn voorkant naar hem gericht. In de starttopic staat er daar iets over dat mij al veel tank vs tank (en engeneer vs tank) overwinningen heeft bezorgd
thanks anyways.
[ Voor 6% gewijzigd door megadoom op 18-01-2012 17:24 ]
Lolmegadoom schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:23:
kom op bf 3, ff een keer kijken naar de clan: zie dat tsurany weg is. zie ik ineens founder: megadoom20 wtf?
PBBans neem ik aan, volgens mij doet PunkBuster zelf absoluut geen uitspraken over zoiets?spookz0r schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:20:
Gasten van PB en GGC hebben er al naar gekeken en zien niets erin waardoor je gebanned zou kunnen worden tot dusver
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 18-01-2012 17:26 ]
eerst maar een ander scherm zien te regelen (als dat nog kan rma na 30 dagen mycom), als dat niet kan zal ik wel headphones halen kan ik meepraten in tsTsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:25:
[...]
LolDat is omdat die platoons zelf een founder aanstellen, beetje sucky. Ik zelf vind die platoons nutteloos dus ben ik ze geleaved
Constant mensen die willen joinen enzo terwijl ze bom vol zitten. Blegh. Als je mij zoekt zit ik gewoon op teamspeak, werkt veel beter dan een platoon. De clan platoons hebben volgens mij trouwens de clanleiders als leader, de anderen zijn toch random GoT platoons en voor iedereen open.
Welke TS server zit je if I may ask?Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:25:
[...]
LolDat is omdat die platoons zelf een founder aanstellen, beetje sucky. Ik zelf vind die platoons nutteloos dus ben ik ze geleaved
Constant mensen die willen joinen enzo terwijl ze bom vol zitten. Blegh. Als je mij zoekt zit ik gewoon op teamspeak, werkt veel beter dan een platoon. De clan platoons hebben volgens mij trouwens de clanleiders als leader, de anderen zijn toch random GoT platoons en voor iedereen open.
[...]
PBBans neem ik aan, volgens mij doet PunkBuster zelf absoluut geen uitspraken over zoiets?
http://battlelog.battlefi...amavand-Seine-32-Players/ kan je ook zelf opzoeken op battlelogPixeljunk_NL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:30:
[...]
Welke TS server zit je if I may ask?
pixel junk wie ben jij op bf3?
[ Voor 5% gewijzigd door megadoom op 18-01-2012 17:32 ]
Verwijderd
Als je bedoeld TeamSpeak dan moet je gewoon zoeken naar GoTBF3.nlPixeljunk_NL schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:30:
[...]
Welke TS server zit je if I may ask?
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
BF3 naam is het zelfde als hier, heb helaas op het moment geen werkende mic.
---RAWE CEEK!!!---
Ik wil vanavond zowieso er echt even lekker voor gaan zitten. Ik join de TS en zal dan rond vragen wie er wat coop missies wil doen. Thanks guys!NoFearCreations schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:37:
Iemand een keer zin om de co-op uit te spelen, wil even die extra wapens unlocken.
R_Swagger. Btw, ik ben nog een beetje noob.megadoom schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:31:
[...]
http://battlelog.battlefi...amavand-Seine-32-Players/ kan je ook zelf opzoeken op battlelog
pixel junk wie ben jij op bf3?
You jerk.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:19:
Klopt, maar niet omdat ik de mensen vervelend vind of beu ben maar omdat ik de platoons zo nutteloos vind. Platoons waren een erg leuk idee maar ik maak er nooit gebruik van. Zelfde met de 150 friends, leuk maar ik praat nooit met ze via die friendslist en je had een gigantische rij mensen die online waren waar ik toch niet vast mee samenspeel. Nu uitgedund naar de mensen waarmee ik op Teamspeak zit en waarmee ik samen wil spelen. Misschien iets teveel mensen verwijderd maar dat zie ik dan wel weer![]()
Battlelog is een leuk idee maar de sociale aspecten vind ik zelf maar mwah. Zie dat mensen ook constant dingen van mij "hooaaaheen" maar wat moet ik er mee? Als je mij zoekt stuur je maar een DM op GoT of kom je lekker op Teamspeak. Het is wellicht handig voor mensen die elkaar niet dagelijks op teamspeak spreken maar ik vind t niks.
En een (1!!!!!) iemand die niet op Teamspeak zit
Damn right.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:57:
[...]
En een (1!!!!!) iemand die niet op Teamspeak zit![]()
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-01-2012 18:00 ]
ik wil nu welNoFearCreations schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:37:
Iemand een keer zin om de co-op uit te spelen, wil even die extra wapens unlocken.
---RAWE CEEK!!!---
---RAWE CEEK!!!---
Dat is ook zo. Wij doen ook nauwelijks iets met onze Platoon. Iedereen waar ik mee wil spelen spreek ik wel op TS of eventueel in mijn vriendenlijst.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:19:
Klopt, maar niet omdat ik de mensen vervelend vind of beu ben maar omdat ik de platoons zo nutteloos vind. Platoons waren een erg leuk idee maar ik maak er nooit gebruik van. Zelfde met de 150 friends, leuk maar ik praat nooit met ze via die friendslist en je had een gigantische rij mensen die online waren waar ik toch niet vast mee samenspeel. Nu uitgedund naar de mensen waarmee ik op Teamspeak zit en waarmee ik samen wil spelen. Misschien iets teveel mensen verwijderd maar dat zie ik dan wel weer![]()
Thx. Wellicht tot later vanavond[...]
If you need a friend
Ik gebruik er ook al één. Alleen voor de kleuren. Maar ik doelde meer op de Performance injector van Daniel WW2.[...]
Die ik linkte die ik zelf gebruik is zonder FXAA gedoe. Kleuren kan je volledig zelf aanpassen als je die tijd er in wilt steken maar het hoeft niet. Scherpte is voor mij prima zodra je dat post processing AA op low zet, anders blurred het veel te veel. Ik gebruik het zelf puur voor de kleuren, die mogen levendiger. Het grauwe sfeertje is gewoon niks voor mij. Snap dat sommigen het geweldig vinden maar ik vecht liever in een levendige omgeving, dat je het idee hebt dat er niks aan de hand is en alles vredig is. Tot je de kogels hoort inslaan en de granaten op je af ziet komen, dan merk je dat het echt oorlog is!
Wat dat betreft vond ik Brothers in Arms erg sterk. Het spel zelf was sucky en het flanken was idioot uitgewerkt maar de omgevingen waren gewoon realistisch.
Als in 7 kills en 1 death? Zo spannend is dat toch niet? Een crash is irritant, maar aan het einde van een ronde is het irritanter dan na 5 minuten spelen imho.NoFearCreations schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:35:
Game crash gvd, stond net 7/1.
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-01-2012 18:44 ]
ik kan namelijk niet zo goed vliegen en wil alle co-op missies wel eens een keer unlocken
Net super spannend, 1 punt verschil!!
---RAWE CEEK!!!---
Android developer & dürüm-liefhebber
Dat scheelde echt helemaal niks. Ik spawnde express niet meer aan het einde.Mavamaarten schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:05:
OMG OMG ! We stonden net op de GoT server 1 ticket vs 1 ticket... Ik dacht net, JJAHH we hebben gewonnen... "YOUR TEAM LOST"... Jammer zeg
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Inderdaad, wel lekker ingehaald datMavamaarten schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:05:
OMG OMG ! We stonden net op de GoT server 1 ticket vs 1 ticket... Ik dacht net, JJAHH we hebben gewonnen... "YOUR TEAM LOST"... Jammer zeg
ik haat die chopper besturing
uhm sunbeam ? je staat offline
[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 18-01-2012 19:19 ]
Ik wil best wel eens vliegen met jou.Pykow schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:06:
voeg me toe Pykow als iemand wil helpen met fire from the sky
ik haat die chopper besturing
uhm sunbeam ? je staat offline
Ja ik zat gelukkig aan de andere kantMavamaarten schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:05:
http://battlelog.battlefi...how/17060163/1/309460491/
Dat weet je wel zeker, aangezien hij het heeft moeten activeren bij Origin..joepiedepoepie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:33:
Als ik battlefield 3 tweedehands koop, bestaat er dan de kans dat de multiplayer niet werkt omdat de key al gebruikt is? Ervan uitgaande dat het spel volledig verwijderd is bij de eerste eigenaar.
Bedankt voor de snelle reactie. En als degene alleen de singleplayer gespeeld heeft? Of moet bij het installeren de code sowieso ingevoerd worden?Remz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:33:
[...]
Dat weet je wel zeker, aangezien hij het heeft moeten activeren bij Origin.
Ja dat spawnen en die tickets hè. Volgens mij klopt het niet wat er in het spel tijdens het laadscherm staat, ik heb het ook wel eens getest op een (bijna) lege server. Iets van vijf seconden na je death (als een medic je niet meer kan reviven) wordt er een ticket afgehaald, niet als je spawnt. Maar dat is mijn ervaring.NoFearCreations schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:06:
[...]
Dat scheelde echt helemaal niks. Ik spawnde express niet meer aan het einde.
[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 18-01-2012 19:36 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Je kunt natuurlijk ook zijn origin-account overnemen, dan werkt het gewoon.Remz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:33:
[...]
Dat weet je wel zeker, aangezien hij het heeft moeten activeren bij Origin.
Ja, aangezien je voor Singleplayer ook een Battlelog account nodig hebt..joepiedepoepie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 19:34:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie. En als degene alleen de singleplayer gespeeld heeft? Of moet bij het installeren de code sowieso ingevoerd worden?
Dus wil ik tweedehands wat kopen, dan moet het gewoon 100% nieuw zijn?Remz schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:08:
[...]
Ja, aangezien je voor Singleplayer ook een Battlelog account nodig hebt.
Verwijderd
Inderdaad, dan koop je best gewoon het origineel....joepiedepoepie schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:10:
[...]
Dus wil ik tweedehands wat kopen, dan moet het gewoon 100% nieuw zijn?
Dit topic is gesloten.
![]()
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.