• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:11
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:13:
[...]

Inderdaad, dan koop je best gewoon het origineel...
Daar kom ik nu ook achter ja :P

Allen bedankt voor de reacties _/-\o_

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
ok ik kan weer co-oppen als iemand wilt

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ik sta al 20min in de queue, bij gotbf3 #1
pfff ga er eens uit..

edit:
hehe :)

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:50
Volgens mij worden je punten gewoon bijgeteld op de stats hoor.. Ik denk ook dat er geen win of los bijgeschreven wordt, maar dat dit neutraal blijft.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF, ik ga nooit meer rush spelen zonder een team. Zat net in een NL server die een autobalance plugin had. Maar na de autobalance was alles hetzelfde. Alle hoge lvl in het ene team van verschillende clans. Alle lvl 20 noobs die niks kunnen bij mij. Die mensen kunnen echt niks...

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:08
Jovas schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:39:
[...]

Volgens mij worden je punten gewoon bijgeteld op de stats hoor.. Ik denk ook dat er geen win of los bijgeschreven wordt, maar dat dit neutraal blijft.
Niet altijd hoor als de server crashed krijg je gewoon niks heb ik een aantal keer meegemaakt. Ben denk al ruim 200000 genaait door al die crashes.
Herconfiguratie GoTBF3.nl servers
Server 1: Niet veranderen
Server 2: Niet veranderen
Server 3: Alle maps behalve Operation Metro, Damavand Peak en Tehran Highway
Server 4: Rush, alle maps
Server 5: Conquest, city maps infantry only (Metro, Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Server 6: Rush/Conquest, city maps infantry only (Metro (rush only), Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:49

thommich

Belg

Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:39:
Server 5: Conquest, city maps infantry only (Metro, Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Server 6: Rush/Conquest, city maps infantry only (Metro (rush only), Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Komt daar nog een poll over of is dit definitief?
thommich schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:51:
Komt daar nog een poll over of is dit definitief?
Alvast ingevoerd omdat die servers anders toch leeg staan maar op het GoTBF3.nl forum kan er natuurlijk over gediscussieerd worden en kunnen aanpassingen doorgevoerd worden :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

ApC_IcE schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:10:
ik sta al 20min in de queue, bij gotbf3 #1
pfff ga er eens uit..

edit:
hehe :)
Volgens mij zat ik gister met jou in de chopper toch? Nog nooit zo'n lange killing spree gehad in de lucht :P
Gamersname is overigens Smushyfish

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:20:
[...]

Volgens mij zat ik gister met jou in de chopper toch? Nog nooit zo'n lange killing spree gehad in de lucht :P
Gamersname is overigens Smushyfish
Ja dat kan kloppen, soms gaat het redelijk (zoals toen) alleen soms een goede tegenstander en dan ben je zo uit de lucht geknald :(
Je schoot lekker weg ;)

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:04

superwashandje

grofheid alom

jeusus die g53 is wel een lekker wapen voor short range maps. ik heb em gister pas gekregen omdat ik nooit iemand geprobeerd heb af te maken met die repair torch maar het toevallig lukte.
http://battlelog.battlefi...how/17108580/1/346505394/
de nummer 2 van dit potje zat alleen maar in die apc die constant voor hem gerepareerd werd.

(oja: normaal ben ik lang niet zo goed maar dit is voor mijn doen wel lekker :P)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

superwashandje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:51:
jeusus die g53 is wel een lekker wapen voor short range maps. ik heb em gister pas gekregen omdat ik nooit iemand geprobeerd heb af te maken met die repair torch maar het toevallig lukte.
http://battlelog.battlefi...how/17108580/1/346505394/
de nummer 2 van dit potje zat alleen maar in die apc die constant voor hem gerepareerd werd.

(oja: normaal ben ik lang niet zo goed maar dit is voor mijn doen wel lekker :P)
Ik weet echt niet wat iedereen met die G53 heeft maar ik vind hem maar matig.
In tegenstelling tot een ander Duits geweer waarmee ik me god voel. (of was het nou GoT?) :P

In ieder geval sloop ik mensen echt als ik met de G36C speel. Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn maar toch vind ik het vreemd dat ik de G53 niks vind.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

DanielWW2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:46:
[...]

In tegenstelling tot een ander Duits geweer waarmee ik me god voel. (of was het nou GoT?) :P

In ieder geval sloop ik mensen echt als ik met de G36C speel. Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn maar toch vind ik het vreemd dat ik de G53 niks vind.
Mja, ik ben ook geen groot fan. De G53 doet gewoon z'n ding, maar schiet een tikkeltje sneller met een spread die mij niet helemaal ligt. Long range met scope gaat het goed, close combat is ook prima, maar medium kan ik er ook niet mee uit de voeten.

De G36C vind ik fijner, M4 is prettiger nog voor closerange dan de G53, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de SG553. De ironsights daarvan blijft namelijk perfect schot na schot on target, dus je kunt met het rode stipje blijven mikken.

• vinom
  • Laatst online: 23:22
Yup ik vind de SG553 ook net iets fijner dan de G53.
Moet toch een co-op gaan spelen denk ik. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Verwijderd

[...]

Zowel de G53 en de SG553 spreken mij voor geen bal aan. De G36C daarintegen voelt idd machtig aan, en de MG36 is ook mijn favo LMG, beide omdat ze lekker gecontroleerd kunnen zijn.

Maar de Belgische wapens mogen er ook zijn, gisteren ben ik verkocht aan de god-almighty P90 :9~ die schiet zo lekker Belgisch 8)7
Dus server 5 en 6 zullen servers zijn die én de basic maps, én de B2K maps draaien?
Leuk, want vroeger was bij jullie basic en B2K volledig gescheiden en vond ik wat vervelend. :)

Verwijderd

Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:51:
[...]

Dus server 5 en 6 zullen servers zijn die én de basic maps, én de B2K maps draaien?
Leuk, want vroeger was bij jullie basic en B2K volledig gescheiden en vond ik wat vervelend. :)
Ik vind ook de infantry only optie ook wel tof, geeft meer dynamiek aan je spel.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:04

superwashandje

grofheid alom

[...]

allround ga ik inderdaad ook voor de g36 en/of m4a1 maar gister op seine crossing kwam de g53 helemaal tot zijn recht :) of misschien was het verdedigende team gewoon erg gewillig om neergeschoten te worden.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Vorig weekend heb ik voor het eerst op de GoTBF3 servers gespeeld en ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb.

Verder sluit ik me aan bij de heren boven me, de nieuwe configuratie voor servers 5 en 6 ziet er goed uit. De keuze voor city maps en infantry only vind ik wel leuk, geeft een goed contrast met de grotere maps met vehicles. Beide soorten mappen hebben zo hun charmes, met elk een andere speelstijl.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:51:
[...]

Klopt helemaal. Sterker nog, server 1 is de enige server die niet mixed is.

Wat vinden jullie trouwens? Golf of Oman op de city maps only servers erbij of niet?
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/12/oman_smallcq.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Fonta op 19-01-2012 08:24 ]

gisteren mijn eerste class star gehaald voor de medic ;)
en nu ga ik voor de engineer en daarna de assault ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Iemand tijd om nu wat coop mee te doen? Tot een uur of 10? Voeg me even toe: Loonens

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-11 21:26

codex

Geen OpenAI agent :)

Om de 1 of andere reden blijf ik telkens terugkomen op de PDW-R. Vind dat toch het lekkerste wapen van de PDW's en SMG's.

• Fonta
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:48:
Medic en assault zijn hetzelfde? :P haha
Ik denk dat je support bedoeld ;)

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:38
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:48:
medic = assault :)

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Iemand zin om beetje te co-oppen?

• StealthyPeanut
Zie 4 posts boven je. Add me even -> Loonens

• Gotcha92
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
Altijd leuk als je net voor het einde van het winnende team naar het verliezende team wordt gewisseld door de autobalance..

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:13:
Zie 4 posts boven je. Add me even -> Loonens
Zie invite. Kom even op de TS server van GoT. Teamspeak.gotbf3.nl

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 00:27
StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:46:
W/L zegt op een 32p server het meeste over je squad samenwerking dan alle andere stats in mijn ogen.

Het gaat mij altijd om het winnen. K/D-SPM-KPM-SKILL-MVP-ACE kunnen me allemaal gestolen worden. Als ik een potje win dan is dat het enige wat voor mij telt :).
W/L ratio zegt me dus helemaal niks.
Meestal join ik gewoon een server waar nog een paar plekken vrij zijn waardoor ik automatisch in het verliezende team gedumpt wordt.
Vandaar ook de 0.92 W/L ratio.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:48

yzx

iemand zin om wat te knallen in squad verband? :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Fonta schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:02:
[...]

Medic en assault zijn hetzelfde? :P haha
Ik denk dat je support bedoeld ;)
moet nog wennen aan de namen, in BF2 had je gewoon meer classes en was medic en assault twee verschillende classes.

• StealthyPeanut
AdmiralSnipe schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:50:
[...]

W/L ratio zegt me dus helemaal niks.
Meestal join ik gewoon een server waar nog een paar plekken vrij zijn waardoor ik automatisch in het verliezende team gedumpt wordt.
Vandaar ook de 0.92 W/L ratio.
Geen enkele stat is helemaal waterdicht. Maar ik speel alleen om te winnen. Daarom is de W/L Ratio voor mij het interessantste. Ik heb liever een Win met 5-20, dan dat ik een Loss heb met 20-5.

Verwijderd

Op welk level unlock je nu die mortier als Support?

• Michielodc
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:32:
Als je kijkt bij support.. staat het gewoon. 40k punten met support halen.

Verwijderd

Ik speel op de 360 misschien is het menu anders maar ik kan alleen zien wat ik op het volgende level ga unlocken geloof ik.. dacht ik post het hier ook want dit topic is veel actiever.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:36:
Ik speel op de 360 misschien is het menu anders maar ik kan alleen zien wat ik op het volgende level ga unlocken geloof ik.. dacht ik post het hier ook want dit topic is veel actiever.
Alleen het nadeel is dat niemand hier bekend is met het "doosje"
StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:23:
[...]

Geen enkele stat is helemaal waterdicht. Maar ik speel alleen om te winnen. Daarom is de W/L Ratio voor mij het interessantste. Ik heb liever een Win met 5-20, dan dat ik een Loss heb met 20-5.
W/L Ratio boeit mij niet echt, want verliezen heeft niks met mij skill te maken.
als je in een team zit met heel veel noobs, dan kan ik daar niet veel aan veranderen.
het is moeilijk om met 1 squad alle punten te verdedigen en te cappen.

ik speel BF3 voor de fun en leuk om wat unlocks vrij te spelen.
en niet om mijn stats. ik heb maar een K/D ratio van 1.355 en mijn W/L ratio is maar 1.08 (90 / 83)
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:32:
Level zegt niet veel in BF3. want iemand die alleen maar assault speelt kan een hoge level bereiken, maar heeft niet alle unlocks.

alleen met rank 45 heb je alle general unlocks vrijgespeeld
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:36:
BF3 vindt ik zelf ook een echte PC game en geen console game.
Menu is inderdaad anders, nu weet ik niet of je als console eigenaar, gebruik kunt maken van de Battlelog systeem van BF3. Wij zien dus op deze webpage hoeveel punten we moeten halen en welke unlocks er allemaal zijn.

• StealthyPeanut
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:43:
[...]

W/L Ratio boeit mij niet echt, want verliezen heeft niks met mij skill te maken.
als je in een team zit met heel veel noobs, dan kan ik daar niet veel aan veranderen.
het is moeilijk om met 1 squad alle punten te verdedigen en te cappen.

ik speel BF3 voor de fun en leuk om wat unlocks vrij te spelen.
en niet om mijn stats. ik heb maar een K/D ratio van 1.355 en mijn W/L ratio is maar 1.08 (90 / 83)
Uiteraard speel ik voor mijn plezier. Maar in een potje wil ik winnen. Punt.

Op een 32p server met max 4 squads dus, is dit een stuk realistischer om te bewerkstelligen dan op een 64p server. Geluk blijft altijd enigszins een factor bij online gaming.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:06:
[...]

Uiteraard speel ik voor mijn plezier. Maar in een potje wil ik winnen. Punt.

Op een 32p server met max 4 squads dus, is dit een stuk realistischer om te bewerkstelligen dan op een 64p server. Geluk blijft altijd enigszins een factor bij online gaming.
Nja, de conquest winnen of verliezen heeft vooral te maken met alle autobalance plugins, de overvolle teams en het moment van joinen.
Verder kan je zelf wel invloed hebben maar moet je wel in een goede squad spelen.
Mij boeit het niet zozeer. Een goed W/L ratio kan ook betekenen dat je gewoon goed weet wanneer je moet teamswitchen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:48

yzx

Kecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Nja, de conquest winnen of verliezen heeft vooral te maken met alle autobalance plugins, de overvolle teams en het moment van joinen.
Verder kan je zelf wel invloed hebben maar moet je wel in een goede squad spelen.
Mij boeit het niet zozeer. Een goed W/L ratio kan ook betekenen dat je gewoon goed weet wanneer je moet teamswitchen.
Maar als al 1squad her en der wat samen werkt is het toch al verloren hoor :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:23:
[...]

Ik speel ook altijd om te winnen maar als ik een 5-20 score heb betekend dat vrijwel altijd dat ons team genadeloos in de pan wordt gehakt.

Wel mooi vind ik mijn win / loss ratio van 1.25 dat is niet hoog maar aangezien ik bijna alle games alleen join betekend dat, dat met mij in het team er 25% hogere kans is om te winnen ;) Vind ik meer zeggen dan mijn k/d ratio van 2.75 / 1

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
Gisteren een "dom" einde van een spel.
Begonnen met ongeveer 10-12 man in elk team na een 20-30 min enkel ik nog in het ene team en in het andere team 2 mensen, beide lagen ze ergens waar je langs geen gewone weg kan raken als sniper.

Ik mannetje in dekking gezet en iets halen om te drinken.
Terug gekomen, nog niets gebeurd, dus maar disconnect gedaan.

Wel jammer want aardig wat knife kills en enkele zaken unlocked, krijg ik deze dan nog ?

• Gotcha92
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2023
evilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:16:
[...]

Ik speel ook altijd om te winnen maar als ik een 5-20 score heb betekend dat vrijwel altijd dat ons team genadeloos in de pan wordt gehakt.

Wel mooi vind ik mijn win / loss ratio van 1.25 dat is niet hoog maar aangezien ik bijna alle games alleen join betekend dat, dat met mij in het team er 25% hogere kans is om te winnen ;) Vind ik meer zeggen dan mijn k/d ratio van 2.75 / 1
Of je joint gewoon steeds het winnende team :+

• evilpin0
Gotcha92 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:23:
[...]

Of je joint gewoon steeds het winnende team :+
denk dat je meestal in het verliezende team terecht komt. Switchen omdat mijn team verliest heb ik nog nooit gedaan of naar de US kant switchen vanwege de cobra ect. Ik speel waarin ik altijd beland.

Verwijderd

Das wel een goed idee ja switchen naar het winnende team >:)

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11 14:18
evilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:26:
[...]

denk dat je meestal in het verliezende team terecht komt. Switchen omdat mijn team verliest heb ik nog nooit gedaan of naar de US kant switchen vanwege de cobra ect. Ik speel waarin ik altijd beland.
Ik ook, vind het leuker een van de betere in het "slechte" team te zijn, dan een van de laatste in het "goede" team }:O
evil kim schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:30:
[...]

Ik ook, vind het leuker een van de betere in het "slechte" team te zijn, dan een van de laatste in het "goede" team }:O
Als ik het gevoel heb dat het team echt helemaal niks doet/kan en zie dat veel bekende in het andere team zitten, dan switch ik wel eens.
als er 1 rondje tussen zit waarbij mijn team zwak is, vindt ik dat niet erg.
maar ronde daarna moet het wel goed zijn, anders ga ik gelijk van de server tijdverspilling.

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
Gisteren achter elkaar doorgespeeld met de M1014 om slugs te unlocken, omdat voorbij de tien meter buckshot belachelijk weinig stopping power heeft. Maar wat een teleurstelling zeg. ACOG erop en slugs, en nog kill je niets. Wat een contrast met de realiteit: http://youtu.be/7HuVkXLreWE Ik kwam dit niet in de geruchten voor de nieuwe patch tegen, maar gaat dat nog veranderd worden? Ik hou van shotguns, maar ik speel ermee tegen beter weten in..

• evilpin0
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
[...]

Als ik het gevoel heb dat het team echt helemaal niks doet/kan en zie dat veel bekende in het andere team zitten, dan switch ik wel eens.
als er 1 rondje tussen zit waarbij mijn team zwak is, vindt ik dat niet erg.
maar ronde daarna moet het wel goed zijn, anders ga ik gelijk van de server tijdverspilling.
Haha vind dat juist een heerlijke situatie en in dat soort situaties wil ik nog wel eens armor campen, in handen van iemand die weet hoe het werkt kun je je team ontzettend helpen.

Richard P schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
Gisteren achter elkaar doorgespeeld met de M1014 om slugs te unlocken, omdat voorbij de tien meter buckshot belachelijk weinig stopping power heeft. Maar wat een teleurstelling zeg. ACOG erop en slugs, en nog kill je niets. Wat een contrast met de realiteit: http://youtu.be/7HuVkXLreWE Ik kwam dit niet in de geruchten voor de nieuwe patch tegen, maar gaat dat nog veranderd worden? Ik hou van shotguns, maar ik speel ermee tegen beter weten in..
Ik vrees van niet. In Bad Company 2 waren de slugs erg sterk (verre van overpowerd alsnog) en daar liepen aardig wat mensen over te zeiken. Lastige is ook dat als slugs meer damage gaan doen ze praktisch effectiever worden dan een sniper rifle. Alhoewel ik op afstand 34 damage wel erg laag vind voor slugs. Shotguns zijn in dit spel gewoon niet erg effectief.
Gister ook een 4on4 squad rush war gedaan en een van de tegenstanders had een shotgun mee, werkt perfect op metro bij de eerste MCOM maar op ietwat lange afstand whoop je m gewoon.

• StealthyPeanut
Kecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Daarom zeg ik. Het is niet waterdicht. Maar een combinatie van meerdere stats wel.

Als ik mijn W/L combineer met mijn andere stats:

326 win 149 loss
170 x Ace Squad
152 x MVP
52 x MVP2
37 x MVP3
1818 flag caps
1994 flag def

Een SPM van 613 en K/D van 2,10, kan ik toch wel zeggen dat ik een aardige bijdrage lever bij de wins van mijn team :).

Uiteindelijk ben je voor een deel afhankelijk van je team, maar op maps met 5 vlaggen (zoals Seine, Bazaar, Kharg, Caspian) die enigszins dicht bij elkaar zitten, kan je met je squad via TS toch echt wel voor de winst zorgen op een 32p server. Ook op de CQ-Small mappen kan je met je squad echt het verschil maken. Deze bevallen me erg goed moet ik toegeven. Zeker op Strike, Gulf en Sharqi is het gevecht geconcentreerder met 32 man en hoef je veel minder te rennen etc.

Nogmaals, op 64p is dit een kansloze missie. Daarom speel ik hier ook amper op :).

[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 19-01-2012 12:03 ]

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 18:34
Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Ik vrees van niet. In Bad Company 2 waren de slugs erg sterk (verre van overpowerd alsnog) en daar liepen aardig wat mensen over te zeiken. Lastige is ook dat als slugs meer damage gaan doen ze praktisch effectiever worden dan een sniper rifle. Alhoewel ik op afstand 34 damage wel erg laag vind voor slugs. Shotguns zijn in dit spel gewoon niet erg effectief.
Gister ook een 4on4 squad rush war gedaan en een van de tegenstanders had een shotgun mee, werkt perfect op metro bij de eerste MCOM maar op ietwat lange afstand whoop je m gewoon.
Dat is wel erg zuur.. Ze worden misschien effectiever dan sniper rifles, maar dan voor op kort tot midden afstand. De meeste rifles in het spel zijn toch gemaakt voor extreme afstanden, dus dat je het op 50 meter aflegt tegen een shotgun zou niet onlogisch zijn. Een oplossing zou zijn dat ze de terugslag van slugs omhoog gooien. Kijk maar rond in echte filmpjes, de terugslag is gewoon vrij hevig meestal. Daardoor zou je misschien minder snel follow-ups kunnen maken, wat het weer een beetje gelijk trekt. De slugs in het filmpje dat ik toonde hebben een energie van 3400J. Dat is net zoveel als een 7.62 uit bijvoorbeeld de MK11.

Ik snap dat het een spel blijft en voor balansdoeleinden het realisme er soms uitgehaald moet worden, maar het is zonde dat sommige wapens gewoon nauwelijks nut hebben. Ik ben het er wel mee eens dat op hele korte afstand een shotgun er handig kan zijn, zoals rennend tussen containers op Kharg island of Noshahr canals.

• Michielodc
Net de meest irritante bug ooit... Ik word gerevived, precies op het moment dat ik het spawn scherm voor me krijg. Ik ben dus levend met scherm voor me met classes etc. Deploy blijft op 4 sec staan en kon niks.. Stond ik precies op een plek waar ik natuurlijk niet zo snel dood ga omdat ik het hoekje voorbij sprong toen ik tot leven kwam. Is er een command voor suicide in de console?

Verwijderd

Battlefield 3 propaganda style posters :-)
http://battlefieldo.com/t...anda-poster-project.3328/

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:59
Michielodc schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:56:
Net de meest irritante bug ooit... Ik word gerevived, precies op het moment dat ik het spawn scherm voor me krijg. Ik ben dus levend met scherm voor me met classes etc. Deploy blijft op 4 sec staan en kon niks.. Stond ik precies op een plek waar ik natuurlijk niet zo snel dood ga omdat ik het hoekje voorbij sprong toen ik tot leven kwam. Is er een command voor suicide in de console?
idd, enige wat kan helpen is door iemand te worden neergeschoten maar heb wel eens gewoon moeten disconnecten omdat niets meer hielp.

• evilpin0
StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:52:
[...]

Daarom zeg ik. Het is niet waterdicht. Maar een combinatie van meerdere stats wel.

Als ik mijn W/L combineer met mijn andere stats:

326 win 149 loss
170 x Ace Squad
152 x MVP
52 x MVP2
37 x MVP3
1818 flag caps
1994 flag def

Een SPM van 613 en K/D van 2,10, kan ik toch wel zeggen dat ik een aardige bijdrage lever bij de wins van mijn team :).

Uiteindelijk ben je voor een deel afhankelijk van je team, maar op maps met 5 vlaggen (zoals Seine, Bazaar, Kharg, Caspian) die enigszins dicht bij elkaar zitten, kan je met je squad via TS toch echt wel voor de winst zorgen op een 32p server.

Nogmaals, op 64p is dit een kansloze missie. Daarom speel ik hier ook amper op :).
Mijn 1.23 w/l ratio
161 MPV
168 MPV2
101 MPV3

Heb ik voor 80% behaalt op 64 player maps. Met een dedicated squad kun je makkelijk het verschil maken op een 64 man server spelend als infanterie. Ik heb inmiddels wat vriendjes gemaakt die allemaal in de wereld top25 jet/chopper zitten. Als zij allemaal in mijn squad zitten (gebeurt niet vaak) loopt elke ronde meestal wel uit op rape.

Dit is logische natuurlijk als je squad een beetje samenspeelt en de ace voertuigen bezit die elkaar perfect aanvullen. Jet cover voor de chopper van een top pilot is gewoon OP eigenlijk ;)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 17:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand zin in Co-op nu?
Matchmaking is kl*te, super veel lag altijd.

---RAWE CEEK!!!---

• StealthyPeanut
evilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:06:
[...]

Mijn 1.23 w/l ratio
161 MPV
168 MPV2
101 MPV3

Heb ik voor 80% behaalt op 64 player maps. Met een dedicated squad kun je makkelijk het verschil maken op een 64 man server spelend als infanterie. Ik heb inmiddels wat vriendjes gemaakt die allemaal in de wereld top25 jet/chopper zitten. Als zij allemaal in mijn squad zitten (gebeurt niet vaak) loopt elke ronde meestal wel uit op rape.

Dit is logische natuurlijk als je squad een beetje samenspeelt en de ace voertuigen bezit die elkaar perfect aanvullen. Jet cover voor de chopper van een top pilot is gewoon OP eigenlijk ;)
Nice :). Ik denk dat ik op 15% 64p zit. Het komt gewoon te vaak voor dat je een vlag overneemt en naar een andere rijdt om over te nemen -> dat hij alweer wordt teruggenomen. Daar kan je niks tegen doen met 4 man. Zeker niet als je bij de enemy snipers hebt die bij de vlaggen blijven hangen. Deze gaan even uit de cirkel en weer terug. Ondertussen zoek je je helemaal dol.

Met die eerste zin ben ik het daarom ook niet eens. Zeker niet als je op een 7 vlag map speelt. Je kan met 4 man op de grond niet alle vlaggen tegelijk dekken. Zeker niet als je tegenstander mensen heeft die veel vlaggen overnemen en de actie mijden.

[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 19-01-2012 12:28 ]

Vind zelf 64p niet zoveel aan en 32p conquest hangt ook al erg van de map af. Heeft niet zozeer met speler aantal te maken, map design is gewoon vrij bagger in dit spel. Veel mappen zijn als een vierkant opgebouwd, met soms nog een vlag in het midden, waardoor je constant rondjes achter elkaar aan rondloopt om vlaggen te cappen en er geen duidelijke frontline is.

Heb 1x een potje gehad op highway dat we steeds rondjes aan het lopen waren.
RU: C en D
US A en B
paar minuutjes later
RU: C en A
US B en D
daarna weer
RU A en B
US C en D
en daarna weer
RU: B en D
US C en A

Het ging zo maar door
Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:22:
Vind zelf 64p niet zoveel aan en 32p conquest hangt ook al erg van de map af. Heeft niet zozeer met speler aantal te maken, map design is gewoon vrij bagger in dit spel. Veel mappen zijn als een vierkant opgebouwd, met soms nog een vlag in het midden, waardoor je constant rondjes achter elkaar aan rondloopt om vlaggen te cappen en er geen duidelijke frontline is.
mee eens, ik speel liever de maps van B2K. zijn een stuk leuker en beter te spelen.

[ Voor 54% gewijzigd door Pykow op 19-01-2012 12:27 ]

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11 17:51

Rub3s

+3 , omdat het kan

Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:22:
Ik heb hier ook al over zitten denken. Vooral de grotere mappen zijn gewoon totaal oncontroleerbaar en bestaat er nauwelijks een bepaalde flow.

Iedereen zit altijd te bitchen over Metro, maar je kan niet ontkennen dat er een duidelijke frontlinie is :*) (gedeeltelijk geld dat ook voor de kleine mappen Seine en Bazaar)

Lijkt wel alsof ze door het onmogelijk maken van campen in de meeste mappen, ook gigantisch chaos hebben geïntroduceerd.....

gewoon een paar hersenspinsels

Verwijderd

Ik heb zo nu en dan last van lagg/stuttering bij bewegen. ping lijkt altijd goed te zijn. Andere spelers hebben er geen last van. Ik kan er geen pijl op trekken wanneer het wel en niet gebeurd :?

Hebben jullie enig idee waar dit door kan komen/soortegelijke klachten eerder gehoord?

• evilpin0
StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:19:
[...]

Nice :). Ik denk dat ik op 15% 64p zit. Het komt gewoon te vaak voor dat je een vlag overneemt en naar een andere rijdt om over te nemen -> dat hij alweer wordt teruggenomen. Daar kan je niks tegen doen met 4 man. Zeker niet als je bij de enemy snipers hebt die bij de vlaggen blijven hangen. Deze gaan even uit de cirkel en weer terug. Ondertussen zoek je je helemaal dol.

Met die eerste zin ben ik het daarom ook niet eens. Zeker niet als je op een 7 vlag map speelt. Je kan met 4 man op de grond niet alle vlaggen tegelijk dekken. Zeker niet als je tegenstander mensen heeft die veel vlaggen overnemen en de actie mijden.
Yup, al die moeite voor niks ;) Solo een vlag cappen op een 64 man server is een spannend gebeuren, het duurt lang en de kans dat er mannetjes achter je spawnen is altijd groot.

Ik speel ook af en toe met een vriend van mij, waar ik altijd ergens bovenaan staat staat hij normaal altijd ergens onderaan. Toch behaal ik met hem veel meer succes (en hij zelf eindigt dan vaak ook een stuk hoger), hij blijft altijd goed bij me plakken waardoor hij soms net dat ene mannetje ziet die ik over het hoofd zag of dat hij als eerst beschoten werd, ook het cappen gaat dan ineens een stuk sneller wat het meteen veiliger maakt.

Je kan eigenlijk nog het beste dan 2 om 2 spelen met een dedicated squad zodat je dubbel kan cappen. Echter de meeste mensen in mijn friendlist springen meteen in de jet/chopper/armor waardoor ik eigenlijk na 275 uur spelen nog nooit in een goede infanterie squad heb gezeten

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 19-01-2012 12:51 ]

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:43:
Ik heb zo nu en dan last van lagg/stuttering bij bewegen. ping lijkt altijd goed te zijn. Andere spelers hebben er geen last van. Ik kan er geen pijl op trekken wanneer het wel en niet gebeurd :?

Hebben jullie enig idee waar dit door kan komen/soortegelijke klachten eerder gehoord?
ja ik heb dit probleem ook en heeft wel degelijk met je verbinding te maken (ping)
momenten wanneer je er last van hebt, moet je even de server browser refreshen om te zien wat je ping naar de server is.

• vince_killer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 14:21
beste tweakers,

Ik had gelezen dat er een modd was de 1,25 preformence dat de beeld wat mooier maakt.
Ik heb hem net gedownload alleen de vraag is hoe moet ik hem ingodsnaam instaleren? het zijn een aantal files, ben niet echt een pc wonder:P of is die modd niet echt nodig??
Ik draai op 2x 7970 en ik vindt het allemaal niet echt realistisch uitzien alles staat wel op ULTRA.
Iemand wat tips?

alvast bedankt heren

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:58:
beste tweakers,

Ik had gelezen dat er een modd was de 1,25 preformence dat de beeld wat mooier maakt.
Ik heb hem net gedownload alleen de vraag is hoe moet ik hem ingodsnaam instaleren? het zijn een aantal files, ben niet echt een pc wonder:P of is die modd niet echt nodig??
Ik draai op 2x 7970 en ik vindt het allemaal niet echt realistisch uitzien alles staat wel op ULTRA.
Iemand wat tips?

alvast bedankt heren
er zat toch een readme bij...?

gewoon de files in je main folder kopieren. dus bijvoorbeeld > C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3 (tnx tsur.)

[ Voor 3% gewijzigd door roboreaper op 19-01-2012 13:04 ]

Dat zal over het algemeen deze directory zijn:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3

Hmm, als ik dat hier allemaal lees, moet ik toch is 32p Conquest in m'n achterhoofd houden. :)
Heb altijd 64p Conquest gespeeld maar daar zijn niet echt hectische momenten te vinden, idd.

• vince_killer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 14:21
Oke super bedankt heren ik ga het even proberen :-D
Iemand ervaring met deze modd?
ik heb een aantal screenshots gezien en er was duidelijk een verschil

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:
Vond het niks, een legio aan instelmogelijkheden en ik had geen zin om er voor te gaan zitten. Met standaard settings was groen té groen en blauw té blauw bij mij..

Eyecandy doet er niet toe wat mij betreft. Ben Counter-Strike gewend :D

[ Voor 9% gewijzigd door ihre op 19-01-2012 13:07 ]

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:25
Ben je niet bang dat je met die mods uiteindelijk te grazen wordt door punkbuster?
vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:
er zijn veel verschillende FXAA injecties te vinden voor BF3.
ze maken de kleuren meestal helderder waardoor groen echt groen is en niet grijsgroen zoals standaard het geval.

als ik iets grafisch wil veranderen, dan is het die verschikkelijke zon !

daarnaast boeit grafisch me niet echt.
ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar de graphics kijken, maar naar de game zelf.
kijk maar naar de CoD spelers ;) grafisch zijn verouderd maar mensen spelen het nog masaal.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 19-01-2012 13:15 ]

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:06
Wellicht is het een idee om een apart (algemeen) topic over die FXAA injector aan te maken? Of eea op te nemen in de startopst? Komt elke zoveel pages weer terug met dezelfde vragen/opmerkingen... ?? Of zal dat niks uitmaken... ?

Verwijderd

GeeEs schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:16:
Wellicht is het een idee om een apart (algemeen) topic over die FXAA injector aan te maken? Of eea op te nemen in de startopst? Komt elke zoveel pages weer terug met dezelfde vragen/opmerkingen... ?? Of zal dat niks uitmaken... ?
Inderdaad dat is zeker een goede optie.

• ihre
Aangezien er geen officiele uitspraak vanuit DICE/EA/PBBans of whatever komt, blijft het speculeren en zal het niets uitmaken imo..

• Fonta
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:12:
[...]

er zijn veel verschillende FXAA injecties te vinden voor BF3.
ze maken de kleuren meestal helderder waardoor groen echt groen is en niet grijsgroen zoals standaard het geval.

als ik iets grafisch wil veranderen, dan is het die verschikkelijke zon !
Inderdaad! De zon mogen ze van mij ook een dikke vette nerf geven!
Hier de link naar mijn post met de fxaa injector die ik gebruik:
Fonta in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

In de SP opnemen is misschien wel een idee (Tsu?) maar ik denk dat de opmerkingen en vragen hierover toch wel blijven komen. En als we een apart topic aanmaken blijven we daar wel naar verwijzen de hele tijd.
Een apart topic voor de fxaa injector is misschien wel nice om daaruit een mooie "GoT config" voort te laten komen. :)
Bang zijn voor een ban voor het gebruik van deze injectors ben ik niet.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Fonta schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Inderdaad! De zon mogen ze van mij ook een dikke vette nerf geven!

[...]

Hier de link naar mijn post met de fxaa injector die ik gebruik:
Fonta in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"

In de SP opnemen is misschien wel een idee (Tsu?) maar ik denk dat de opmerkingen en vragen hierover toch wel blijven komen. En als we een apart topic aanmaken blijven we daar wel naar verwijzen de hele tijd.
Een apart topic voor de fxaa injector is misschien wel nice om daaruit een mooie "GoT config" voort te laten komen. :)
Bang zijn voor een ban voor het gebruik van deze injectors ben ik niet.
Echt he, die zon is verschrikkelijk :(. Heel vaak zie je gewoon een fuck wanneer de tegenstander richting de zon loopt (of uit die richting schiet).
Wat ik zo vaag vind is dat wanneer ik scope de zon redelijk normaal is, terwijl je in het echt je ogen zeer zou doen zo vel :D

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Kecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
[...]
Echt he, die zon is verschrikkelijk :(. Heel vaak zie je gewoon een fuck wanneer de tegenstander richting de zon loopt (of uit die richting schiet).
Wat ik zo vaag vind is dat wanneer ik scope de zon redelijk normaal is, terwijl je in het echt je ogen zeer zou doen zo vel :D
Probeer het tot je voordeel gebruiken.

In de chopper bv, probeer ik zoveel mogelijk de zon in me rug te hebben. En als er een enemy chopper aankomt hoger vlieger zodat het erger wordt voor hem. Hij krijgt je niet snel gelocked omdat hij zijn crosshair niet meer ziet.
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:12:
[...]

daarnaast boeit grafisch me niet echt.
ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar de graphics kijken, maar naar de game zelf.
kijk maar naar de CoD spelers ;) grafisch zijn verouderd maar mensen spelen het nog masaal.
Komt ook doordat ze niets beters kennen (in de zin van: gespeeld hebben).
Serieus, je moet eens voor de fun een uurtje BF3 spelen en daarna onmiddellijk een CoD game. Je voelt onmiddellijk hoe onnatuurlijk alles aanvoelt. En alles is zo statisch.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:48:
[...]

Komt ook doordat ze niets beters kennen (in de zin van: gespeeld hebben).
Serieus, je moet eens voor de fun een uurtje BF3 spelen en daarna onmiddellijk een CoD game. Je voelt onmiddellijk hoe onnatuurlijk alles aanvoelt. En alles is zo statisch.
Een CoD vs BF3 discussie kun je volgens mij beter uit te weg gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 19-01-2012 13:52 ]

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

• ihre
rickiii schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:51:
[...]

*kan geen goede BF3 server vinden en start CoD4 maar op*
[...]

Misschien kun je een CoD vs BF3 discussie beter uit te weg gaan.
Idd.
Even verduidelijken: niet enkel CoD, maar ook bv Homefront zou statisch aanvoelen. Ik focusde me op CoD maar dat deed ik omdat dat de bekendste shooter is.
Het ligt hem allemaal aan de engine, Frostbite 2, dus DICE heeft het wel mooi geklaard op dat gebied. Just my 2 cents :)

Daarbuiten: MW3's gameplay blijft degelijk. Miljoenen mensen houden ervan dus ze moeten de serie maar blijven voort ontwikkelen :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2zVrXtiLhmOoFuZE5GccbJKO/thumb.png
Mijn werk :D Lagen heel wat vijanden onder, paar mooie dubbelkills gehad :)

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 21:10
ik heb 't helemaal gehad met nederlandse servers.

net weer een zielig adminnetje te vaak gekilled en hop.. suicide terwijl ik op 400 foot in een jet zit.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

[...]

Dat ik CoD als voorbeeld neemt, wil toch niet zeggen dat ik een discussie wil starten ;)
deze games kan je gewoon niet vergelijken PUNT.
Nee het gaat er mij meer om dat Grafisch aspecten van een game, alleen maar nuttig zijn bij het verkopen van de game.
als een game er verouderd uit ziet in een trailer, dan leggen de meeste gelijk een link dat de game ook slecht is.
Maar iedereen weet dat het vooral om de gameplay gaat en dat het grafische aspect meestal wel vervalt na 2 weekjes.

zo'n injectie is misschien leuk om te gebruiken, maar om te zeggen dat het iets nieuws bied aan de game.
Plus de kans op PBBans ietjes groter is (er is nog geen uitspraak gedaan). raad ik mensen af om het te gebruiken.

maar goed om terug te komen op CoD ;)
CoD is gewoon een schoonvoorbeeld, de fans van deze serie zijn met alle updates blij. Net zo goed als er een BF4 uit komt met dezelfde engine alleen wat nieuwe wapens en punten verzamel systeem.
Het gaat niet zozeer om de grafische kracht, maar om de beleving met de game en dat is voor iedereen anders en geen discussie mogelijk

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
Webjunkie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:
ik heb 't helemaal gehad met nederlandse servers.

net weer een zielig adminnetje te vaak gekilled en hop.. suicide terwijl ik op 400 foot in een jet zit.
Pistol only doen we nu ook weer vaak, aangezien de custom servers steeds actiever worden ( en d'r zelf nu ook 1 draaien )
Hoe vaak en snel je daar wel niet gekicked/gebanned wordt omdat je een ''cheater'' bent...
Gaan ze mauwen om je KD van bijv. 60/2, maar wat die eikels niet doorhebben dat je goed met je maatje samenloopt en mekaar continu medict...

vervelend.. maargoed

• GeeEs
Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:
[...]

zo'n injectie is misschien leuk om te gebruiken, maar om te zeggen dat het iets nieuws bied aan de game.
Plus de kans op PBBans ietjes groter is (er is nog geen uitspraak gedaan). raad ik mensen af om het te gebruiken.
Er is nog helemaal niemand gekickt/gebanned door het gebruik van de FXAA injector. Meerdere mensen gebruiken het -ook in dit topic- naar volle tevredenheid. Vanwaar raad je het af?
Zo krijg je vragen en onduidelijkheden. DICE / EA / PB heeft er nog niks over uitgesproken. Tot die tijd kan je het zonder problemen gebruiken en is de kans dus helemaal niet ietsje grote dat je gebanned wordt. Die kans is er simpelweg helemaal niet, hooguit een vermoeden blijkbaar, vandaar alle vragen.

En om dit soort "vaagheden" te voorkomen en wat duidelijkheid te scheppen dacht ik dat het dus beter was het FXAA injector gebeuren een beetje te centraliseren, maar het zal inderdaad niet alle vragen hier wegnemen vrees ik...
Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
Mijn werk :D Lagen heel wat vijanden onder, paar mooie dubbelkills gehad :)
Het was toch Parijs maar. :+ (het is een beetje te Frans, zonder de Fransen is het wel een mooie stad)

• goosche
ik gebruik nu die FXAA injector van ea forum maar word telkens gekicked. iemand een oplossing?

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:33

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

injector verwijderen? :>

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• goosche
Dat wil ik dus niet. is er ook een andere injector?
Hangt er vanaf welke jij gebruikt he.

• GeeEs
goosche schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:33:
ik gebruik nu die FXAA injector van ea forum maar word telkens gekicked. iemand een oplossing?
Als het voordat je die FXAA injector installeerd wel werkte lijkt me de oplossing vrij simpel .. deinstalleren die handel.

Of je meld ons even de reden (als die er was in dat battlelog venstertje) die beschreven werd bij de kick.. dat schept wat meer duidelijkheid. Het hoeft namelijk absoluut niks met die injector te maken hebben, maar dat kunnen wij niet ruiken vanaf hier ;)

[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 19-01-2012 14:39 ]

• goosche
Ik gebruik de fxaa injector versie 5 gedownload van eaforum http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html.

foutmelding:Game disconnected: you were kicked from the game

• Fonta
De injector die ik gebruik (te vinden in een paar posts terug) geeft bij mij al enkele weken geen problemen.
Als punkbuster je kickt dan zie je dat trouwens terug in de kick message.

[ Voor 25% gewijzigd door Fonta op 19-01-2012 14:41 ]

Geen punkbuster kick lijkt me.

goosche schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:40:
Ik gebruik de fxaa injector versie 5 gedownload van eaforum http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html.

foutmelding:Game disconnected: you were kicked from the game
Andere servers al geprobeerd?
Zoja dan is het of PB die een update wil of de injector.

Pagina: 1 ... 60 ... 220 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.