Daar kom ik nu ook achter jaVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Inderdaad, dan koop je best gewoon het origineel...
Allen bedankt voor de reacties
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Daar kom ik nu ook achter jaVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:13:
[...]
Inderdaad, dan koop je best gewoon het origineel...
Volgens mij worden je punten gewoon bijgeteld op de stats hoor.. Ik denk ook dat er geen win of los bijgeschreven wordt, maar dat dit neutraal blijft.NoFearCreations schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:35:
Game crash gvd, stond net 7/1.
Niet altijd hoor als de server crashed krijg je gewoon niks heb ik een aantal keer meegemaakt. Ben denk al ruim 200000 genaait door al die crashes.Jovas schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:39:
[...]
Volgens mij worden je punten gewoon bijgeteld op de stats hoor.. Ik denk ook dat er geen win of los bijgeschreven wordt, maar dat dit neutraal blijft.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Komt daar nog een poll over of is dit definitief?Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:39:
Herconfiguratie GoTBF3.nl servers
Server 1: Niet veranderen
Server 2: Niet veranderen
Server 3: Alle maps behalve Operation Metro, Damavand Peak en Tehran Highway
Server 4: Rush, alle maps
Server 5: Conquest, city maps infantry only (Metro, Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Server 6: Rush/Conquest, city maps infantry only (Metro (rush only), Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Alvast ingevoerd omdat die servers anders toch leeg staan maar op het GoTBF3.nl forum kan er natuurlijk over gediscussieerd worden en kunnen aanpassingen doorgevoerd wordenthommich schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:51:
Komt daar nog een poll over of is dit definitief?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Volgens mij zat ik gister met jou in de chopper toch? Nog nooit zo'n lange killing spree gehad in de luchtApC_IcE schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:10:
ik sta al 20min in de queue, bij gotbf3 #1
pfff ga er eens uit..
edit:
hehe
Ja dat kan kloppen, soms gaat het redelijk (zoals toen) alleen soms een goede tegenstander en dan ben je zo uit de lucht geknaldVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:20:
[...]
Volgens mij zat ik gister met jou in de chopper toch? Nog nooit zo'n lange killing spree gehad in de lucht![]()
Gamersname is overigens Smushyfish
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik weet echt niet wat iedereen met die G53 heeft maar ik vind hem maar matig.superwashandje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 23:51:
jeusus die g53 is wel een lekker wapen voor short range maps. ik heb em gister pas gekregen omdat ik nooit iemand geprobeerd heb af te maken met die repair torch maar het toevallig lukte.
http://battlelog.battlefi...how/17108580/1/346505394/
de nummer 2 van dit potje zat alleen maar in die apc die constant voor hem gerepareerd werd.
(oja: normaal ben ik lang niet zo goed maar dit is voor mijn doen wel lekker)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mja, ik ben ook geen groot fan. De G53 doet gewoon z'n ding, maar schiet een tikkeltje sneller met een spread die mij niet helemaal ligt. Long range met scope gaat het goed, close combat is ook prima, maar medium kan ik er ook niet mee uit de voeten.DanielWW2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:46:
[...]
Ik weet echt niet wat iedereen met die G53 heeft maar ik vind hem maar matig.
In tegenstelling tot een ander Duits geweer waarmee ik me god voel. (of was het nou GoT?)![]()
In ieder geval sloop ik mensen echt als ik met de G36C speel. Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn maar toch vind ik het vreemd dat ik de G53 niks vind.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zowel de G53 en de SG553 spreken mij voor geen bal aan. De G36C daarintegen voelt idd machtig aan, en de MG36 is ook mijn favo LMG, beide omdat ze lekker gecontroleerd kunnen zijn.DanielWW2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:46:
[...]
In tegenstelling tot een ander Duits geweer waarmee ik me god voel. (of was het nou GoT?)![]()
In ieder geval sloop ik mensen echt als ik met de G36C speel. Het zal wel persoonlijke voorkeur zijn maar toch vind ik het vreemd dat ik de G53 niks vind.
Dus server 5 en 6 zullen servers zijn die én de basic maps, én de B2K maps draaien?Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:39:
Server 5: Conquest, city maps infantry only (Metro, Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Server 6: Rush/Conquest, city maps infantry only (Metro (rush only), Grand Bazaar, Seine Crossing, Strike at Karkand, Sharqi Peninsula)
Verwijderd
Ik vind ook de infantry only optie ook wel tof, geeft meer dynamiek aan je spel.Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:51:
[...]
Dus server 5 en 6 zullen servers zijn die én de basic maps, én de B2K maps draaien?
Leuk, want vroeger was bij jullie basic en B2K volledig gescheiden en vond ik wat vervelend.
allround ga ik inderdaad ook voor de g36 en/of m4a1 maar gister op seine crossing kwam de g53 helemaal tot zijn rechtDanielWW2 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 00:46:
[...]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Vorig weekend heb ik voor het eerst op de GoTBF3 servers gespeeld en ik moet zeggen dat ik me prima vermaakt heb.Tsurany schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:39:
Klopt helemaal. Sterker nog, server 1 is de enige server die niet mixed is.Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 07:51:
[...]
Dus server 5 en 6 zullen servers zijn die én de basic maps, én de B2K maps draaien?
Leuk, want vroeger was bij jullie basic en B2K volledig gescheiden en vond ik wat vervelend.
[ Voor 38% gewijzigd door Fonta op 19-01-2012 08:24 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Medic en assault zijn hetzelfde?Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:48:
gisteren mijn eerste class star gehaald voor de medic
en nu ga ik voor de engineer en daarna de assault
medic = assaultPykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:48:
gisteren mijn eerste class star gehaald voor de medic
en nu ga ik voor de engineer en daarna de assault
Zie invite. Kom even op de TS server van GoT. Teamspeak.gotbf3.nlStealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:13:
Zie 4 posts boven je. Add me even -> Loonens
W/L ratio zegt me dus helemaal niks.StealthyPeanut schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:46:
W/L zegt op een 32p server het meeste over je squad samenwerking dan alle andere stats in mijn ogen.
Het gaat mij altijd om het winnen. K/D-SPM-KPM-SKILL-MVP-ACE kunnen me allemaal gestolen worden. Als ik een potje win dan is dat het enige wat voor mij telt.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
moet nog wennen aan de namen, in BF2 had je gewoon meer classes en was medic en assault twee verschillende classes.Fonta schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:02:
[...]
Medic en assault zijn hetzelfde?haha
Ik denk dat je support bedoeld
Geen enkele stat is helemaal waterdicht. Maar ik speel alleen om te winnen. Daarom is de W/L Ratio voor mij het interessantste. Ik heb liever een Win met 5-20, dan dat ik een Loss heb met 20-5.AdmiralSnipe schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:50:
[...]
W/L ratio zegt me dus helemaal niks.
Meestal join ik gewoon een server waar nog een paar plekken vrij zijn waardoor ik automatisch in het verliezende team gedumpt wordt.
Vandaar ook de 0.92 W/L ratio.
Als je kijkt bij support.. staat het gewoon. 40k punten met support halen.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:32:
Op welk level unlock je nu die mortier als Support?
Verwijderd
Verwijderd
Alleen het nadeel is dat niemand hier bekend is met het "doosje"Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:36:
Ik speel op de 360 misschien is het menu anders maar ik kan alleen zien wat ik op het volgende level ga unlocken geloof ik.. dacht ik post het hier ook want dit topic is veel actiever.
W/L Ratio boeit mij niet echt, want verliezen heeft niks met mij skill te maken.StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:23:
[...]
Geen enkele stat is helemaal waterdicht. Maar ik speel alleen om te winnen. Daarom is de W/L Ratio voor mij het interessantste. Ik heb liever een Win met 5-20, dan dat ik een Loss heb met 20-5.
Level zegt niet veel in BF3. want iemand die alleen maar assault speelt kan een hoge level bereiken, maar heeft niet alle unlocks.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:32:
Op welk level unlock je nu die mortier als Support?
BF3 vindt ik zelf ook een echte PC game en geen console game.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:36:
Ik speel op de 360 misschien is het menu anders maar ik kan alleen zien wat ik op het volgende level ga unlocken geloof ik.. dacht ik post het hier ook want dit topic is veel actiever.
Uiteraard speel ik voor mijn plezier. Maar in een potje wil ik winnen. Punt.Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:43:
[...]
W/L Ratio boeit mij niet echt, want verliezen heeft niks met mij skill te maken.
als je in een team zit met heel veel noobs, dan kan ik daar niet veel aan veranderen.
het is moeilijk om met 1 squad alle punten te verdedigen en te cappen.
ik speel BF3 voor de fun en leuk om wat unlocks vrij te spelen.
en niet om mijn stats. ik heb maar een K/D ratio van 1.355 en mijn W/L ratio is maar 1.08 (90 / 83)
Nja, de conquest winnen of verliezen heeft vooral te maken met alle autobalance plugins, de overvolle teams en het moment van joinen.StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:06:
[...]
Uiteraard speel ik voor mijn plezier. Maar in een potje wil ik winnen. Punt.
Op een 32p server met max 4 squads dus, is dit een stuk realistischer om te bewerkstelligen dan op een 64p server. Geluk blijft altijd enigszins een factor bij online gaming.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Maar als al 1squad her en der wat samen werkt is het toch al verloren hoorKecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Nja, de conquest winnen of verliezen heeft vooral te maken met alle autobalance plugins, de overvolle teams en het moment van joinen.
Verder kan je zelf wel invloed hebben maar moet je wel in een goede squad spelen.
Mij boeit het niet zozeer. Een goed W/L ratio kan ook betekenen dat je gewoon goed weet wanneer je moet teamswitchen.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik speel ook altijd om te winnen maar als ik een 5-20 score heb betekend dat vrijwel altijd dat ons team genadeloos in de pan wordt gehakt.StealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:23:
[...]
Geen enkele stat is helemaal waterdicht. Maar ik speel alleen om te winnen. Daarom is de W/L Ratio voor mij het interessantste. Ik heb liever een Win met 5-20, dan dat ik een Loss heb met 20-5.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Of je joint gewoon steeds het winnende teamevilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:16:
[...]
Ik speel ook altijd om te winnen maar als ik een 5-20 score heb betekend dat vrijwel altijd dat ons team genadeloos in de pan wordt gehakt.
Wel mooi vind ik mijn win / loss ratio van 1.25 dat is niet hoog maar aangezien ik bijna alle games alleen join betekend dat, dat met mij in het team er 25% hogere kans is om te winnenVind ik meer zeggen dan mijn k/d ratio van 2.75 / 1
denk dat je meestal in het verliezende team terecht komt. Switchen omdat mijn team verliest heb ik nog nooit gedaan of naar de US kant switchen vanwege de cobra ect. Ik speel waarin ik altijd beland.Gotcha92 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:23:
[...]
Of je joint gewoon steeds het winnende team
Ik ook, vind het leuker een van de betere in het "slechte" team te zijn, dan een van de laatste in het "goede" teamevilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:26:
[...]
denk dat je meestal in het verliezende team terecht komt. Switchen omdat mijn team verliest heb ik nog nooit gedaan of naar de US kant switchen vanwege de cobra ect. Ik speel waarin ik altijd beland.
Als ik het gevoel heb dat het team echt helemaal niks doet/kan en zie dat veel bekende in het andere team zitten, dan switch ik wel eens.evil kim schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:30:
[...]
Ik ook, vind het leuker een van de betere in het "slechte" team te zijn, dan een van de laatste in het "goede" team
Haha vind dat juist een heerlijke situatie en in dat soort situaties wil ik nog wel eens armor campen, in handen van iemand die weet hoe het werkt kun je je team ontzettend helpen.Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:33:
[...]
Als ik het gevoel heb dat het team echt helemaal niks doet/kan en zie dat veel bekende in het andere team zitten, dan switch ik wel eens.
als er 1 rondje tussen zit waarbij mijn team zwak is, vindt ik dat niet erg.
maar ronde daarna moet het wel goed zijn, anders ga ik gelijk van de server tijdverspilling.
Ik vrees van niet. In Bad Company 2 waren de slugs erg sterk (verre van overpowerd alsnog) en daar liepen aardig wat mensen over te zeiken. Lastige is ook dat als slugs meer damage gaan doen ze praktisch effectiever worden dan een sniper rifle. Alhoewel ik op afstand 34 damage wel erg laag vind voor slugs. Shotguns zijn in dit spel gewoon niet erg effectief.Richard P schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:37:
Gisteren achter elkaar doorgespeeld met de M1014 om slugs te unlocken, omdat voorbij de tien meter buckshot belachelijk weinig stopping power heeft. Maar wat een teleurstelling zeg. ACOG erop en slugs, en nog kill je niets. Wat een contrast met de realiteit: http://youtu.be/7HuVkXLreWE Ik kwam dit niet in de geruchten voor de nieuwe patch tegen, maar gaat dat nog veranderd worden? Ik hou van shotguns, maar ik speel ermee tegen beter weten in..
Daarom zeg ik. Het is niet waterdicht. Maar een combinatie van meerdere stats wel.Kecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:13:
[...]
Nja, de conquest winnen of verliezen heeft vooral te maken met alle autobalance plugins, de overvolle teams en het moment van joinen.
Verder kan je zelf wel invloed hebben maar moet je wel in een goede squad spelen.
Mij boeit het niet zozeer. Een goed W/L ratio kan ook betekenen dat je gewoon goed weet wanneer je moet teamswitchen.
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 19-01-2012 12:03 ]
Dat is wel erg zuur.. Ze worden misschien effectiever dan sniper rifles, maar dan voor op kort tot midden afstand. De meeste rifles in het spel zijn toch gemaakt voor extreme afstanden, dus dat je het op 50 meter aflegt tegen een shotgun zou niet onlogisch zijn. Een oplossing zou zijn dat ze de terugslag van slugs omhoog gooien. Kijk maar rond in echte filmpjes, de terugslag is gewoon vrij hevig meestal. Daardoor zou je misschien minder snel follow-ups kunnen maken, wat het weer een beetje gelijk trekt. De slugs in het filmpje dat ik toonde hebben een energie van 3400J. Dat is net zoveel als een 7.62 uit bijvoorbeeld de MK11.Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:43:
[...]
Ik vrees van niet. In Bad Company 2 waren de slugs erg sterk (verre van overpowerd alsnog) en daar liepen aardig wat mensen over te zeiken. Lastige is ook dat als slugs meer damage gaan doen ze praktisch effectiever worden dan een sniper rifle. Alhoewel ik op afstand 34 damage wel erg laag vind voor slugs. Shotguns zijn in dit spel gewoon niet erg effectief.
Gister ook een 4on4 squad rush war gedaan en een van de tegenstanders had een shotgun mee, werkt perfect op metro bij de eerste MCOM maar op ietwat lange afstand whoop je m gewoon.
Verwijderd
idd, enige wat kan helpen is door iemand te worden neergeschoten maar heb wel eens gewoon moeten disconnecten omdat niets meer hielp.Michielodc schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:56:
Net de meest irritante bug ooit... Ik word gerevived, precies op het moment dat ik het spawn scherm voor me krijg. Ik ben dus levend met scherm voor me met classes etc. Deploy blijft op 4 sec staan en kon niks.. Stond ik precies op een plek waar ik natuurlijk niet zo snel dood ga omdat ik het hoekje voorbij sprong toen ik tot leven kwam. Is er een command voor suicide in de console?
Mijn 1.23 w/l ratioStealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:52:
[...]
Daarom zeg ik. Het is niet waterdicht. Maar een combinatie van meerdere stats wel.
Als ik mijn W/L combineer met mijn andere stats:
326 win 149 loss
170 x Ace Squad
152 x MVP
52 x MVP2
37 x MVP3
1818 flag caps
1994 flag def
Een SPM van 613 en K/D van 2,10, kan ik toch wel zeggen dat ik een aardige bijdrage lever bij de wins van mijn team.
Uiteindelijk ben je voor een deel afhankelijk van je team, maar op maps met 5 vlaggen (zoals Seine, Bazaar, Kharg, Caspian) die enigszins dicht bij elkaar zitten, kan je met je squad via TS toch echt wel voor de winst zorgen op een 32p server.
Nogmaals, op 64p is dit een kansloze missie. Daarom speel ik hier ook amper op.
---RAWE CEEK!!!---
Niceevilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:06:
[...]
Mijn 1.23 w/l ratio
161 MPV
168 MPV2
101 MPV3
Heb ik voor 80% behaalt op 64 player maps. Met een dedicated squad kun je makkelijk het verschil maken op een 64 man server spelend als infanterie. Ik heb inmiddels wat vriendjes gemaakt die allemaal in de wereld top25 jet/chopper zitten. Als zij allemaal in mijn squad zitten (gebeurt niet vaak) loopt elke ronde meestal wel uit op rape.
Dit is logische natuurlijk als je squad een beetje samenspeelt en de ace voertuigen bezit die elkaar perfect aanvullen. Jet cover voor de chopper van een top pilot is gewoon OP eigenlijk
[ Voor 10% gewijzigd door StealthyPeanut op 19-01-2012 12:28 ]
mee eens, ik speel liever de maps van B2K. zijn een stuk leuker en beter te spelen.Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:22:
Vind zelf 64p niet zoveel aan en 32p conquest hangt ook al erg van de map af. Heeft niet zozeer met speler aantal te maken, map design is gewoon vrij bagger in dit spel. Veel mappen zijn als een vierkant opgebouwd, met soms nog een vlag in het midden, waardoor je constant rondjes achter elkaar aan rondloopt om vlaggen te cappen en er geen duidelijke frontline is.
[ Voor 54% gewijzigd door Pykow op 19-01-2012 12:27 ]
Ik heb hier ook al over zitten denken. Vooral de grotere mappen zijn gewoon totaal oncontroleerbaar en bestaat er nauwelijks een bepaalde flow.Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:22:
Vind zelf 64p niet zoveel aan en 32p conquest hangt ook al erg van de map af. Heeft niet zozeer met speler aantal te maken, map design is gewoon vrij bagger in dit spel. Veel mappen zijn als een vierkant opgebouwd, met soms nog een vlag in het midden, waardoor je constant rondjes achter elkaar aan rondloopt om vlaggen te cappen en er geen duidelijke frontline is.
Verwijderd
Yup, al die moeite voor niksStealthyPeanut schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:19:
[...]
Nice. Ik denk dat ik op 15% 64p zit. Het komt gewoon te vaak voor dat je een vlag overneemt en naar een andere rijdt om over te nemen -> dat hij alweer wordt teruggenomen. Daar kan je niks tegen doen met 4 man. Zeker niet als je bij de enemy snipers hebt die bij de vlaggen blijven hangen. Deze gaan even uit de cirkel en weer terug. Ondertussen zoek je je helemaal dol.
Met die eerste zin ben ik het daarom ook niet eens. Zeker niet als je op een 7 vlag map speelt. Je kan met 4 man op de grond niet alle vlaggen tegelijk dekken. Zeker niet als je tegenstander mensen heeft die veel vlaggen overnemen en de actie mijden.
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 19-01-2012 12:51 ]
ja ik heb dit probleem ook en heeft wel degelijk met je verbinding te maken (ping)Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:43:
Ik heb zo nu en dan last van lagg/stuttering bij bewegen. ping lijkt altijd goed te zijn. Andere spelers hebben er geen last van. Ik kan er geen pijl op trekken wanneer het wel en niet gebeurd![]()
Hebben jullie enig idee waar dit door kan komen/soortegelijke klachten eerder gehoord?
er zat toch een readme bij...?vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:58:
beste tweakers,
Ik had gelezen dat er een modd was de 1,25 preformence dat de beeld wat mooier maakt.
Ik heb hem net gedownload alleen de vraag is hoe moet ik hem ingodsnaam instaleren? het zijn een aantal files, ben niet echt een pc wonder:P of is die modd niet echt nodig??
Ik draai op 2x 7970 en ik vindt het allemaal niet echt realistisch uitzien alles staat wel op ULTRA.
Iemand wat tips?
alvast bedankt heren
[ Voor 3% gewijzigd door roboreaper op 19-01-2012 13:04 ]
Vond het niks, een legio aan instelmogelijkheden en ik had geen zin om er voor te gaan zitten. Met standaard settings was groen té groen en blauw té blauw bij mij..vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:
Oke super bedankt heren ik ga het even proberen :-D
Iemand ervaring met deze modd?
ik heb een aantal screenshots gezien en er was duidelijk een verschil
[ Voor 9% gewijzigd door ihre op 19-01-2012 13:07 ]
er zijn veel verschillende FXAA injecties te vinden voor BF3.vince_killer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:05:
Oke super bedankt heren ik ga het even proberen :-D
Iemand ervaring met deze modd?
ik heb een aantal screenshots gezien en er was duidelijk een verschil
[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 19-01-2012 13:15 ]
Verwijderd
GeeEs schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:16:
Wellicht is het een idee om een apart (algemeen) topic over die FXAA injector aan te maken? Of eea op te nemen in de startopst? Komt elke zoveel pages weer terug met dezelfde vragen/opmerkingen... ?? Of zal dat niks uitmaken... ?
Aangezien er geen officiele uitspraak vanuit DICE/EA/PBBans of whatever komt, blijft het speculeren en zal het niets uitmaken imo..GeeEs schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:16:
Wellicht is het een idee om een apart (algemeen) topic over die FXAA injector aan te maken? Of eea op te nemen in de startopst? Komt elke zoveel pages weer terug met dezelfde vragen/opmerkingen... ?? Of zal dat niks uitmaken... ?
Inderdaad! De zon mogen ze van mij ook een dikke vette nerf geven!Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:12:
[...]
er zijn veel verschillende FXAA injecties te vinden voor BF3.
ze maken de kleuren meestal helderder waardoor groen echt groen is en niet grijsgroen zoals standaard het geval.
als ik iets grafisch wil veranderen, dan is het die verschikkelijke zon !
Hier de link naar mijn post met de fxaa injector die ik gebruik:GeeEs schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:16:
Echt he, die zon is verschrikkelijkFonta schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:22:
[...]
Inderdaad! De zon mogen ze van mij ook een dikke vette nerf geven!
[...]
Hier de link naar mijn post met de fxaa injector die ik gebruik:
Fonta in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7"
In de SP opnemen is misschien wel een idee (Tsu?) maar ik denk dat de opmerkingen en vragen hierover toch wel blijven komen. En als we een apart topic aanmaken blijven we daar wel naar verwijzen de hele tijd.
Een apart topic voor de fxaa injector is misschien wel nice om daaruit een mooie "GoT config" voort te laten komen.
Bang zijn voor een ban voor het gebruik van deze injectors ben ik niet.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Probeer het tot je voordeel gebruiken.Kecin schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:29:
[...]
Echt he, die zon is verschrikkelijk. Heel vaak zie je gewoon een fuck wanneer de tegenstander richting de zon loopt (of uit die richting schiet).
Wat ik zo vaag vind is dat wanneer ik scope de zon redelijk normaal is, terwijl je in het echt je ogen zeer zou doen zo vel
Komt ook doordat ze niets beters kennen (in de zin van: gespeeld hebben).Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:12:
[...]
daarnaast boeit grafisch me niet echt.
ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar de graphics kijken, maar naar de game zelf.
kijk maar naar de CoD spelersgrafisch zijn verouderd maar mensen spelen het nog masaal.
Een CoD vs BF3 discussie kun je volgens mij beter uit te weg gaan.Asgaro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:48:
[...]
Komt ook doordat ze niets beters kennen (in de zin van: gespeeld hebben).
Serieus, je moet eens voor de fun een uurtje BF3 spelen en daarna onmiddellijk een CoD game. Je voelt onmiddellijk hoe onnatuurlijk alles aanvoelt. En alles is zo statisch.
[ Voor 4% gewijzigd door rickiii op 19-01-2012 13:52 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
*kan geen goede BF3 server vinden en start CoD4 maar op*rickiii schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Een CoD vs BF3 discussie kun je volgens mij beter uit te weg gaan.
Idd.rickiii schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Misschien kun je een CoD vs BF3 discussie beter uit te weg gaan.
Dat ik CoD als voorbeeld neemt, wil toch niet zeggen dat ik een discussie wil startenrickiii schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Een CoD vs BF3 discussie kun je volgens mij beter uit te weg gaan.
Pistol only doen we nu ook weer vaak, aangezien de custom servers steeds actiever worden ( en d'r zelf nu ook 1 draaien )Webjunkie schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:
ik heb 't helemaal gehad met nederlandse servers.
net weer een zielig adminnetje te vaak gekilled en hop.. suicide terwijl ik op 400 foot in een jet zit.
Er is nog helemaal niemand gekickt/gebanned door het gebruik van de FXAA injector. Meerdere mensen gebruiken het -ook in dit topic- naar volle tevredenheid. Vanwaar raad je het af?Pykow schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:10:
[...]
zo'n injectie is misschien leuk om te gebruiken, maar om te zeggen dat het iets nieuws bied aan de game.
Plus de kans op PBBans ietjes groter is (er is nog geen uitspraak gedaan). raad ik mensen af om het te gebruiken.
Het was toch Parijs maar.Tsurany schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
Mijn werkLagen heel wat vijanden onder, paar mooie dubbelkills gehad
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Als het voordat je die FXAA injector installeerd wel werkte lijkt me de oplossing vrij simpel .. deinstalleren die handel.goosche schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:33:
ik gebruik nu die FXAA injector van ea forum maar word telkens gekicked. iemand een oplossing?
[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 19-01-2012 14:39 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Fonta op 19-01-2012 14:41 ]
Andere servers al geprobeerd?goosche schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:40:
Ik gebruik de fxaa injector versie 5 gedownload van eaforum http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html.
foutmelding:Game disconnected: you were kicked from the game
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq