Hoi hoi!
Had mij een tijd geleden neergelegd bij gamen maar damn BF3 is toch wel heerlijk om zo nu en dan te spelen. Helaas trekt mijn oude PC'tje dit niet helemaal meer. Zeker niet op mijn 24"scherm.
Echter die ging laatst kapot en ik zit nu op 19"te spelen, merkbaar verschil maar ook stuk lagere resolutie. Nu komt binnenkort mijn scherm weer terug (had nog garantie) maar dan loop ik weer tegen het feit aan dat ik op 20 fps kom te zitten tijdens het gamen en dat is toch niet zo fijn.
Kortom. Ik wil mijn videokaart upgraden, althans, ik denk dat die het meeste prestatiewinst gaat leveren.
Mijn specs
CPU:Intel Q9550 Quad Core 2.8 Ghz (inmiddels overgeclocked naar 3.4Ghz)
GPU: ATI HD 4870 1Gb,
Geheugen: 8Gb Corsair, 4 x 2GB (2x Twin van 4Gb)
Moederbord: Asus P5Q Pro
Voeding: Corsair CMPSU-650TX ATX2, 650 Watt
Scherm: 24" wens alles op 1900*1200 te spelen/max spel resolutie,
Budget: Eigenlijk gewoon echt niet meer als €150,-. Kaarten worden toch ook gewoon goedkoper en zo nieuw is BF3 enzo allemaal niet meer. Een kaart met 2gb zint mij het meest, gezien het voornamelijk voor BF3 zal zijn.
Oh, ik hoef niet alles op ultra high ofzo te spelen. High is genoe, zolang ik maar een goede FPS haal dat doodgaan alleen aan mij speelstijl ligt
Thx Joost
ps: Sterk afwijkend advies mag ook, maar dan wel iets meer onderbouwt. Bv als mij hele systeem wordt verbannen omdat het o o zo slecht is ofzo