Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-03 15:30
Draait hier smooth met 4GB.

Alles low met textures op medium en mesh op low/high afhankelijk van de map. Alleen op Golf of oman drops naar 30-40. Rest gewoon 60 fps. Max geheugen gebruik volgens nooit 2 GB aan getikt.

Phenom X4 @ 3.8
6870 1 GB

evilpin0 wijzigde deze reactie 18-06-2013 16:27 (11%)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• KnetterGek
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 21-01 14:12

KnetterGek

Is lief, zacht en knuffelig.

quote:
evilpin0 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:26:
Draait hier smooth met 4GB.

Alles low met textures op medium en mesh op low/high afhankelijk van de map. Alleen op Golf of oman drops naar 30-40. Rest gewoon 60 fps. Max geheugen gebruik volgens nooit 2 GB aan getikt.

Phenom X4 @ 3.8
6870 1 GB
je resolutie is waarschijnlijk ook relevant. Dat jij nooit boven de 2 GB uitkomt is bizar als je dat vergelijkt met mijn min of meer gegarandeerde 3+ GB gebruik, terwijl ik mesh om medium heb en textures medium en al het andere zo uit mogelijk. Maar ik speel op hoge resolutie, terwijl wesley zo te zien op lage reso speelt (als die desktop screenshot niet verkleind is althans).

Dat er verschil in het geheugengebruik zit kan trouwens deels verklaard worden doordat het spel z'n VRAM allocatie meetelt voor het geheugen gebruik, als jouw resolutie dan flink laag is kan dat die ééne gigabyte misschien uitmaken? (Alhoewel ik niet zo zeker ben dat hoge resoluties nou zoveel meer VRAM slurpen...)

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

• xxxneoxxx
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23-03 19:28
En daarbij komt nog, er hoeft maar 1 lullige app op de achtergrond te draaien die niet goed memory vrijgeeft.. ;)
Pagina: 1 ... 41 42 43 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True