Ik heb al een tijdje een Sony WH-1000XM3 die op zich prima werkt. Echter gebruik ik hem sinds kort ook voor videoconferences, die ik nu de hele dag heb (training), en dan hoor ik, door de relatieve stilte bij dat soort meetings (tegenover muziek luisteren), al gauw dat ik ook last heb van het "ruis in het rechter oor, wanneer de NC aanstaat"-probleem. Het begint 's ochtends vaak zonder, maar later op de dag, wellicht door condens-vorming, krijg ik meer ruis, en soms leidt het best af van iemands verhaal tijdens videobellen
Ik vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen en hun koptelefoon inderdaad succesvol hebben kunnen omruilen voor een die dit nooit krijgt. Als ik namelijk kijk naar deze subreddit over het probleem (
https://www.reddit.com/r/...crackling_noise_solution/), dan lijkt het me dat je dit op den duur altijd wel krijgt.
Ik heb nog garantie, dus als het wel degelijk helpt dan stuur ik hem graag op, maar ik wil voorkomen dat ik hem opstuur, de klacht niet wordt geconstateerd, of niet wordt opgelost, en hij slechter terugkomt dan ik hem inlever.
Verkoper is Bol.com
[
Voor 8% gewijzigd door
MsG op 23-03-2021 17:07
]