Sony WH-XB900N binnen. Kan me niet vinden in de reviews. Het geluid laat teveel te wensen over en ik hou van bass, maar jezus zeg; hier krijgen je oren bassaids van*... Denk niet dat het een blijvertje is, al is het enigszins te doen als die bass op -10/-8 geknald wordt.
(*= “Waarom koop je dan een “XB” model?” Wist ik veel dat dit voor Xtra Bass staat! Ik lees al dat soort typenummertjes niet meer
)
... Dus nu de Marshall Monitor II ANC onderweg
Ben ik heel benieuwd naar. Het stomme is dat ik een nieuwe koptelefoon koop omdat m’n huidige bedrade Marshall te oncomfortabel is (on-ear model), niet gedacht om te kijken wat die hebben. Want het geluid van dat ding past over t algemeen goed bij m’n muziekvoorkeuren (rock, ambient/atmospheric black metal, klassiek en sea shanties
Vooral voor die eerste twee een goed profiel; al mis ik wat hoog). Dus ik hoop dat deze een vergelijkbare weergave heeft en dit anders na te bootsen valt met de EQ. En tenslotte hopen dat ANC goed werkt, volgens Tweakers review is die bijzonder goed - we gaan ‘t merken.
Wel iets duurder dan de Sony, maar als de geluidskwaliteit veel beter is... Tja. Zag ook dat ie enkel stb ondersteunt, maar gezien ik eigenlijk uitsluitend via Apple Music luister is dat denk ik geen probleem?
(*= “Waarom koop je dan een “XB” model?” Wist ik veel dat dit voor Xtra Bass staat! Ik lees al dat soort typenummertjes niet meer
... Dus nu de Marshall Monitor II ANC onderweg
Ben ik heel benieuwd naar. Het stomme is dat ik een nieuwe koptelefoon koop omdat m’n huidige bedrade Marshall te oncomfortabel is (on-ear model), niet gedacht om te kijken wat die hebben. Want het geluid van dat ding past over t algemeen goed bij m’n muziekvoorkeuren (rock, ambient/atmospheric black metal, klassiek en sea shanties
Wel iets duurder dan de Sony, maar als de geluidskwaliteit veel beter is... Tja. Zag ook dat ie enkel stb ondersteunt, maar gezien ik eigenlijk uitsluitend via Apple Music luister is dat denk ik geen probleem?
[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 14-02-2021 04:40 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)