Ik had de XM4 en sinds gisteren de XM5. Behalve de onhandige vorm (niet meer inklapbaar) vind ik de geluidskwaliteit een ietsie minder. Wat scheller/minder rond. Ik vind het raar dat reviewers het geluid vaak hetzelfde als de XM4 of iets beter beoordelen. De XM4 gaat naar m'n vriendin, dus ik kan altijd nog met haar ruilen :-)
Ik ben voor mezelf op zoek naar een goede, over ear headset. Het komende jaar zal ik veel moeten gaan reizen. Nu heb ik momenteel een Bose on ear headset maar in het vliegtuig dempt deze het geluid niet heel erg en moet ik het volume heel hoog zetten om weinig van de omgeving te horen.
Daarom ben ik dus op zoek naar een goede over ear headset. Na wat zoeken kom ik op de Sony WH-1000XM4 headset terecht. Deze is nogal wel aan de prijs dus voor ik deze eventueel bestel ben ik op zoek naar wat ervaringen mbt deze headset. Naar wat ik lees is deze dus opvouwbaar en heeft een goede kwaliteit geluid en zit comfortabel. Iemand dus toevallig ervaring met deze headset icm reizen (vliegen, etc) ?
Daarom ben ik dus op zoek naar een goede over ear headset. Na wat zoeken kom ik op de Sony WH-1000XM4 headset terecht. Deze is nogal wel aan de prijs dus voor ik deze eventueel bestel ben ik op zoek naar wat ervaringen mbt deze headset. Naar wat ik lees is deze dus opvouwbaar en heeft een goede kwaliteit geluid en zit comfortabel. Iemand dus toevallig ervaring met deze headset icm reizen (vliegen, etc) ?
[ Voor 6% gewijzigd door nextware op 10-04-2023 12:35 ]
@nextware als er iets is waar het internet vol mee staat, is het wel reviews over ANC headphones en vliegen. Ook in de Pricewatch zat reviews, dus ietsjes zoeken helpt wel.
Vanaf de Sony WH-1000xm2 en verder: heel erg goed voor vliegen, fantastische ANC, zeer comfortabel al kunnen de oren wat warm worden, en goede audio, geluid wel wat veel bas. Hangt dus een beetje af van je smaak.
Zelfde voor Bose QC35 en QC45, en NC700. ANC fantastisch, zeer comfortabel, Bose heeft minder bluetooth codecs support en een wat neutraler geluid. Bose NC700 is beter voor spraak/bellen.
Duur? Ja. Maar ze zijn het waard.
Vanaf de Sony WH-1000xm2 en verder: heel erg goed voor vliegen, fantastische ANC, zeer comfortabel al kunnen de oren wat warm worden, en goede audio, geluid wel wat veel bas. Hangt dus een beetje af van je smaak.
Zelfde voor Bose QC35 en QC45, en NC700. ANC fantastisch, zeer comfortabel, Bose heeft minder bluetooth codecs support en een wat neutraler geluid. Bose NC700 is beter voor spraak/bellen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dank voor je response. Ik heb de reviews wel gelezen, maar zou graag ook wat ervaringen doorkrijgen van (naar wat ik geloof) de experts hier in dit topic. Dus vandaar mijn vraag in dit topicgambieter schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:53:
@nextware als er iets is waar het internet vol mee staat, is het wel reviews over ANC headphones en vliegen. Ook in de Pricewatch zat reviews, dus ietsjes zoeken helpt wel.
Waarom zouden die anders zijn dan de reviews in de Pricewatch? Zelfde users.nextware schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:13:
Dank voor je response. Ik heb de reviews wel gelezen, maar zou graag ook wat ervaringen doorkrijgen van (naar wat ik geloof) de experts hier in dit topic. Dus vandaar mijn vraag in dit topic
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laat maar hangen.. Ik was gewoon op zoek naar wat ervaring en heb geen zin in discussie over waar en welke reviews ik heb gelezen.gambieter schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:15:
[...]
Waarom zouden die anders zijn dan de reviews in de Pricewatch? Zelfde users.
Ik had zelf de voorloper hiervan (de xm3) en de active noisecanceling werkt heel erg goed. Heb deze tijdens meerdere lange vluchten gebruikt, en 10+ uur vliegen met die dingen op is geen enkel probleem.nextware schreef op maandag 10 april 2023 @ 12:33:
Ik ben voor mezelf op zoek naar een goede, over ear headset. Het komende jaar zal ik veel moeten gaan reizen. Nu heb ik momenteel een Bose on ear headset maar in het vliegtuig dempt deze het geluid niet heel erg en moet ik het volume heel hoog zetten om weinig van de omgeving te horen.
Ik kan hem absoluut aanbevelen
Aangezien jij ervaring hebt met zowel de nieuwere Sony's, als de oorspronkelijke, heb ik een vraag voor je.gambieter schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 19:52:
[...]
Heb net de vergelijking met de Sony WH-1000xm3 en MDR1000x (eigenlijk de WH-1000xm1) gedaan.
Ik heb ook de MDR1000x en ik geef het comfort een krappe voldoende. Mijn oorschelpen gaan zeer doen na een tijdje. Ik ben brildrager, dat helpt vast niet, maar ik heb niet het idee dat dat het veroorzaakt. Ik vind de earcups gewoon wat aan de kleine kant.
Ik heb de XM4 wel eens in de winkel op gehad maar niet lang genoeg om te kunnen ervaren of dit probleem in latere versies is verholpen. Het comfort leek beter, maar de earcups waren volgens mij niet veel ruimer dan de MDR1000x.
Wat is jouw ervaring hiermee?
Klopt, de oordoppen van de MDR-1000x zijn duidelijk kleiner en hebben meer een on-ear gevoel, niet volledig over-ear. Ik heb ook een bril maar dat maakt imo niet uit. Ik heb een trip naar Nieuw-Zeeland gedaan met de MDR-1000x, maar er niet meer mee gevlogen sinds ik de WH-1000xm3 heb; de oordoppen zijn zoveel beter, groter en comfortabeler. De xm4 heeft dezelfde vormfactor (de verschillen zijn meer techniek en codecs), dus zeker veel beter qua comfort dan de MDR-1000x.SlaadjeBla schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:45:
Ik heb ook de MDR1000x en ik geef het comfort een krappe voldoende. Mijn oorschelpen gaan zeer doen na een tijdje. Ik ben brildrager, dat helpt vast niet, maar ik heb niet het idee dat dat het veroorzaakt. Ik vind de earcups gewoon wat aan de kleine kant.
Ik heb de XM4 wel eens in de winkel op gehad maar niet lang genoeg om te kunnen ervaren of dit probleem in latere versies is verholpen. Het comfort leek beter, maar de earcups waren volgens mij niet veel ruimer dan de MDR1000x.
Wat is jouw ervaring hiermee?
Ik heb sinds ik de WH-1000xm3 heb, deze gebruikt op vluchten naar Afrika, Zuid-Amerika, Noord-Amerika en zo, en erg comfortabel en goed.
Foto's zeggen meer dan woorden:
:fill(white):strip_exif()/f/image/furvlKldJsaWTp1WYK4jFnWr.png?f=user_large)
Van boven af met de klok mee: MDR-1000x, WH-1000xm3, Bose NC700 (met de L in het oor).
Ook even snel gemeten met een lineaal, op het breedste punt is de afstand tussen de kussenranden van de xm3 en de Bose ongeveer 4 cm, en bij de MDR-1000x zo ongeveer 2.5 cm. Echt een stuk smaller dus. Mijn oren zijn niet klein, en gaan bij de xm3 en de Bose de kussens in, bij de MDR-1000x niet echt.
(je ziet aan het plakband ook gelijk het probleem met de vormfactor van de xm3 en dus ook de xm4: de hoofdband kan problemen geven. En de xm3 is zoveel gebruikt dat het kussen van binnen begint los te raken)
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 11-04-2023 01:22 ]
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe koptelefoon. Hoofdzakelijk voor in huis gebruik. Budget is zo rond de 50-70 euro. Moet wel draadloos zijn maar noise cancelling is door het hoofdzakelijk thuisgebruik niet echt een must have. Over ear vind ik altijd wel lekkerder zitten dan on ear.
Verder zou ik de koptelefoon ook wel willen gebruiken voor tv kijken. Mijn huidige oude tv heeft geen bluetooth maar werkt dat een beetje goed om je tv via bluetooth te verbinden met je koptelefoon of heb je dan mogelijk last van vertraging?
Dus afhankelijk daarvan zou ik dan ook wel weer een draadloze koptelefoon zoeken die ook via een draad aan te sluiten is op mijn tv. Wat zijn de beste koptelefoons die aan deze selecties voldoen?
Zelf heb ik met wat snelle filters de onderstaande gevonden. Maar benieuwd of iemand anders nog een goede tip heeft.
Edifier W820NB 59,95
JBL Tune 720BT 69,00
JBL Tune 710BT 59,99
JBL Tune 520BT 59,99
Verder zou ik de koptelefoon ook wel willen gebruiken voor tv kijken. Mijn huidige oude tv heeft geen bluetooth maar werkt dat een beetje goed om je tv via bluetooth te verbinden met je koptelefoon of heb je dan mogelijk last van vertraging?
Dus afhankelijk daarvan zou ik dan ook wel weer een draadloze koptelefoon zoeken die ook via een draad aan te sluiten is op mijn tv. Wat zijn de beste koptelefoons die aan deze selecties voldoen?
Zelf heb ik met wat snelle filters de onderstaande gevonden. Maar benieuwd of iemand anders nog een goede tip heeft.
Edifier W820NB 59,95
JBL Tune 720BT 69,00
JBL Tune 710BT 59,99
JBL Tune 520BT 59,99
@jastas na de Sony WH-CH720N meerdere keren gebruikt te hebben trek ik welke aanbeveling dan ook terug. Geluid is wat muf, draagcomfort valt tegen en de ANC is te zwak voor mijn standaard.
Microfoon goed, batterijduur goed, prijs goed, maar niet goed genoeg
Ik ga de mijne aan mijn broer geven of met wat verlies aan collega's verkopen
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 14-04-2023 03:45 ]
Jammer om te horen, zat er ook met een schuin oog naar te kijken.gambieter schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 19:46:
@jastas na de Sony WH-CH720N meerdere keren gebruikt te hebben trek ik welke aanbeveling dan ook terug. Geluid is muf, draagcomfort valt tegen en de ANC is te zwak voor mijn standaard.
Ik heb nu een tijd earbuds gebruikt, maar wil toch graag ook weer een koptelefoon. Twijfel alleen enorm hoe serieus ik het wil aanpakken, dus heb meerdere modellen op het oog in de vrij brede range tussen de Sony 720N en de Focal Bathys.... Oa de XM4 en XM5, B&W PX7 S2 en PX8 en de Soundcore Q45 staan allemaal op mijn shortlist (longlist?) naast dus de 720N en Bathys. Twijfels, twijfels....
Vorige koptelefoon was een Sennheiser BT4.50NC, maar nooit heel tevreden mee geweest.
Ik zat wat te surfen, en ik kwam de uitvoering: Bose QuietComfort SE (Zwart) tegen. Ik dacht eerst dat dit een uitgekleed goedkoper model was, maar als je verder leest is dit gewoon de Bose QC45, alleen met een softshell case, geen hardshell case. Ik kan die Bose QC SE voor £189 kopen, de Bose QC45 is £319. En de hardshell case is bij Bose £20
.
In de Bose app schijnt de SE gewoon als QC45 te worden geidentificeerd. De specs zijn verder ook hetzelfde. Dat maakt deze wel interessant, zeker na de teleurstelling van de Sony! Ik zat al eens na te denken over een tweedehandse QC35, maar daar ben ik toch niet helemaal gek op omdat je niet weet hoe goed de batterij nog is.

In de Bose app schijnt de SE gewoon als QC45 te worden geidentificeerd. De specs zijn verder ook hetzelfde. Dat maakt deze wel interessant, zeker na de teleurstelling van de Sony! Ik zat al eens na te denken over een tweedehandse QC35, maar daar ben ik toch niet helemaal gek op omdat je niet weet hoe goed de batterij nog is.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 12-04-2023 01:16 ]
Ja, toch met een boog omheen lopenWekko306 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 22:28:
Jammer om te horen, zat er ook met een schuin oog naar te kijken.
Daar heb je wel een heel grote spreiding. De Soundcore Q45 is juist een goedkoop model, de XM4/XM5 en de B&W's zijn topmodellen. Naast prijs is er ook een duidelijk kwaliteitsverschil.Ik heb nu een tijd earbuds gebruikt, maar wil toch graag ook weer een koptelefoon. Twijfel alleen enorm hoe serieus ik het wil aanpakken, dus heb meerdere modellen op het oog in de vrij brede range tussen de Sony 720N en de Focal Bathys.... Oa de XM4 en XM5, B&W PX7 S2 en PX8 en de Soundcore Q45 staan allemaal op mijn shortlist (longlist?) naast dus de 720N en Bathys. Twijfels, twijfels....
Vorige koptelefoon was een Sennheiser BT4.50NC, maar nooit heel tevreden mee geweest.
Wat is belangrijker, ANC, comfort of geluidskwaliteit?
De combinatie van die 3 (en multipoint!), maar waarschijnlijk is geluidskwaliteit iets minder belangrijk dan comfort en ANC, zo lang de geluidskwaliteit niet beroerd is uiteraard.gambieter schreef op woensdag 12 april 2023 @ 01:49:
[...]
Ja, toch met een boog omheen lopen
[...]
Daar heb je wel een heel grote spreiding. De Soundcore Q45 is juist een goedkoop model, de XM4/XM5 en de B&W's zijn topmodellen. Naast prijs is er ook een duidelijk kwaliteitsverschil.
Wat is belangrijker, ANC, comfort of geluidskwaliteit?
En dat maakt het juist lastig vind ik. Op zich vind ik de 799 voor de Bathys nog wel overkomelijk, maar als ik 80% van de prestaties krijg voor 30% van de prijs zou ik daar natuurlijk naar neigen. Gezien de range die ik nu heb voelt iets als de PX7 S2 en XM4/5 dus als een mooie tussenweg.
En dus bedankt voor het noemen van die Bose koptelefoon, die heb ik dus ook aan het lijstje toegevoegd nu
Nou, ik heb de Bose QC SE binnen, en het is inderdaad de Bose QC45. Staat zo in de Bose app op verschillende plaatsen, zelfde functionaliteit etc. Zit lekker en het geluid klinkt zeker niet slecht, en de ANC is zoveel beter dan de Sony WH-CH720N, vergelijkbaar met de Bose NC700.
De bijgeleverde case is meer een zak, en beschermt niet; echter, de koptelefoon vouwt hetzelfde als de Sony MDR-1000x en past ook mooi in die case, dus hoef ik die £20 niet uit te geven
Heb ze nu op, eerste ervaringen zijn goed. Comfortabel, geluid goed, ANC goed. Dit zou wel eens mijn nieuwe favoriet kunnen worden
Gelijk maar gesuggereerd om dit ook in de Pricewatch duidelijk te maken: Linken van Bose QuietComfort 45 en QuietComfort SE
De bijgeleverde case is meer een zak, en beschermt niet; echter, de koptelefoon vouwt hetzelfde als de Sony MDR-1000x en past ook mooi in die case, dus hoef ik die £20 niet uit te geven
Heb ze nu op, eerste ervaringen zijn goed. Comfortabel, geluid goed, ANC goed. Dit zou wel eens mijn nieuwe favoriet kunnen worden
Gelijk maar gesuggereerd om dit ook in de Pricewatch duidelijk te maken: Linken van Bose QuietComfort 45 en QuietComfort SE
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 13-04-2023 14:03 ]
Kijk ook eens naar de soundcore Q30/35/40/45 serie. Afhankelijk van moment, kan die een van deze wel eens in de aanbieding zijn in de prijsrange van jou, op amazon.nl / .de . Vaak met kortingscode op de pagina.stansfield2 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 16:37:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe koptelefoon. Hoofdzakelijk voor in huis gebruik. Budget is zo rond de 50-70 euro. Moet wel draadloos zijn maar noise cancelling is door het hoofdzakelijk thuisgebruik niet echt een must have. Over ear vind ik altijd wel lekkerder zitten dan on ear.
Edifier W820NB 59,95
JBL Tune 720BT 69,00
JBL Tune 710BT 59,99
JBL Tune 520BT 59,99
Bluetooth en tv werkt, omdat heel aantal TV's de synchronisatie aanpassen.
Bedenk overigens wel dat een draadloze (BT) koptelefoon bedraad aansluiten bij de meeste merken een enorme slechte ervaring opleveren. De interne versterker via Bluetooth en de oorstukken zijn aangepast op elkaar. Bij bedraad klinkt het geluid dan vaak enorm dunnetjes.
[ Voor 13% gewijzigd door Get!em op 13-04-2023 13:47 ]
Al die goede ANC Bluetooth koptelefoons geven inderdaad slecht geluid bedraad. Ze zijn geoptimaliseerd voor de BT verbinding en processen het geluid daarvoor, en dat mis je bij bedraad.
Goede actie! Had al eens op Pepper.com gelezen dat het om dezelfde hoofdtelefoon gaat, zie https://nl.pepper.com/search?q=bose+se. Zie ook de reacties, over o.a. diverse Mediamarkt medewerkers die beweren dat het toch heus hele verschillende hoofdtelefoons zijn.gambieter schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:14:
Hoi allemaal, Het vakantieseizoen komt er langzamerhand aan. Voorheen hadden we voor de kids bedrade koptelefoons als ze filmpjes aan het kijken waren op de achterbanbk. Voor komende zomer wil ik naar Bluetooth headsets om de kabelspaghetti te verminderen.
Technisch krijg ik 2 BT koptelefoons verbonden met mijn notebook, ik krijg er niet bij beiden tegelijk geluid uit. Waar moet ik aan voldoen zodat bij beide koptelefoons hetzelfde geluid komt?
Technisch krijg ik 2 BT koptelefoons verbonden met mijn notebook, ik krijg er niet bij beiden tegelijk geluid uit. Waar moet ik aan voldoen zodat bij beide koptelefoons hetzelfde geluid komt?
Tnx. Die zien er inderdaad goed uit. Ideaal zoveel kennis hier want dit is weer een merk wat ik niet kende. Maar dit ga ik even in de gaten houden inderdaad met wat amazon kortingscodes enz.Get!em schreef op donderdag 13 april 2023 @ 13:40:
[...]
Kijk ook eens naar de soundcore Q30/35/40/45 serie. Afhankelijk van moment, kan die een van deze wel eens in de aanbieding zijn in de prijsrange van jou, op amazon.nl / .de . Vaak met kortingscode op de pagina.
Bluetooth en tv werkt, omdat heel aantal TV's de synchronisatie aanpassen.
Bedenk overigens wel dat een draadloze (BT) koptelefoon bedraad aansluiten bij de meeste merken een enorme slechte ervaring opleveren. De interne versterker via Bluetooth en de oorstukken zijn aangepast op elkaar. Bij bedraad klinkt het geluid dan vaak enorm dunnetjes.
Als Bluetooth via de tv goed werkt dan heb ik bedraad inderdaad niet nodig. Dus dan is dat weer een functie die niet nodig is.
Even mijn verjaardag afwachten en na de verbouwing in september een nieuwe tv en dan ben ik helemaal klaar weer. Bedankt voor de info!
Dat gaat niet bij bluetooth; je kunt wel multipoint doen waar twee koptelefoons tegelijk aangesloten zijn, maar niet beiden tegelijk het actieve kanaal zijn.kisik schreef op donderdag 13 april 2023 @ 20:26:
Hoi allemaal, Het vakantieseizoen komt er langzamerhand aan. Voorheen hadden we voor de kids bedrade koptelefoons als ze filmpjes aan het kijken waren op de achterbanbk. Voor komende zomer wil ik naar Bluetooth headsets om de kabelspaghetti te verminderen.
Thnx. Zo ver was ik idd ook wel gekomen, Ik had gehoopt dat de volgende stap ook al zou kunnen (wellicht met een nieuwere BT versie of een bepaalde usb adapter oid)gambieter schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 03:44:
[...]
Dat gaat niet bij bluetooth; je kunt wel multipoint doen waar twee koptelefoons tegelijk aangesloten zijn, maar niet beiden tegelijk het actieve kanaal zijn.
En het kan ook sinds Bluetooth 5.0. Als je een Samsung telefoon of tablet hebt (geen A-klasse) is de optie er al een paar jaar: https://www.samsung.com/a...devices/setup-dual-audio/kisik schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:43:
[...]
Thnx. Zo ver was ik idd ook wel gekomen, Ik had gehoopt dat de volgende stap ook al zou kunnen (wellicht met een nieuwere BT versie of een bepaalde usb adapter oid)
En het kan ook met een Windows notebook. Al heb je er (in ieder geval in Windows 10) wel een speciale app voor nodig.
Interessant, wist ik niet. Het kan zijn dat specifieke apps (zoals de Bose app) dat gaan tegenwerken?RepareerDroid schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:31:
En het kan ook sinds Bluetooth 5.0. Als je een Samsung telefoon of tablet hebt (geen A-klasse) is de optie er al een paar jaar: https://www.samsung.com/a...devices/setup-dual-audio/
En het kan ook met een Windows notebook. Al heb je er (in ieder geval in Windows 10) wel een speciale app voor nodig.
Ik zal het eens op mijn Samsung S6 Lite tablet proberen
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 14-04-2023 16:41 ]
@kisik Als op op Ebay (en vast ook bij ome Ali) zoekt op Multi-Point Bluetooth Transmitter of Bluetooth Transmitter Splitter Sender, dan vind je apparaatjes die je op de hoofdtelefoonaansluiting kan aansluiten, en aan meerdere hoofdtelefoons kan koppelen.
Ik ben enige tijd in de markt voor een over ear headphone. Ik ben begonnen met de wat cheaper versies om te ervaren of ik over ear fijner zal gaan vinden dan in ears bv. Na enkele uren en dagen / weken testen en switchen ben ik eruit dat ik over ear inderdaad fijner ben gaan vinden dan in ear. Vooral het niet druk maken om of ze er nog inzitten of bijna uitvallen was wel fijn.
Nu hebben we natuurlijk de Sony en Bose en bij verschillende winkels heb ik beide geprobeerd in een winkel omgeving en paste mijn smaak net wat meer bij de Bose en ik heb dan de QC45 en QC SE op het oog. Beide zouden hetzelfde model moeten zijn alleen de case is verschillend?
Voor het prijsverschil kan je natuurlijk zelf een hardcase kopen of als je die niet nodig hebt achterwege laten. Nu zal ik deze wel gebruiken met reizen, vliegen etc.. maar mijn cheapo versie die ik nu heb, heb ik in weken niet in een case gehad. En ga er vanuit dat met een fatsoenlijke backpack en een soft case deze headphone ook wel voldoende bescherming krijgt.
Mis ik iets dat naast de hardshell case er nog iets meer verschilt tussen deze koptelefoons?
Nu hebben we natuurlijk de Sony en Bose en bij verschillende winkels heb ik beide geprobeerd in een winkel omgeving en paste mijn smaak net wat meer bij de Bose en ik heb dan de QC45 en QC SE op het oog. Beide zouden hetzelfde model moeten zijn alleen de case is verschillend?
Voor het prijsverschil kan je natuurlijk zelf een hardcase kopen of als je die niet nodig hebt achterwege laten. Nu zal ik deze wel gebruiken met reizen, vliegen etc.. maar mijn cheapo versie die ik nu heb, heb ik in weken niet in een case gehad. En ga er vanuit dat met een fatsoenlijke backpack en een soft case deze headphone ook wel voldoende bescherming krijgt.
Mis ik iets dat naast de hardshell case er nog iets meer verschilt tussen deze koptelefoons?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Yep en nee: gambieter in "Het grote Headphones topic". Het is gewoon een re-badged QC45.Salv schreef op donderdag 20 april 2023 @ 13:06:
Beide zouden hetzelfde model moeten zijn alleen de case is verschillend?
...
Ik zit nu in een drukke trein met de QC SE op, en ik hoor alleen mijn muziek. Heerlijk
Nee. Alleen is het echt alleen een zakje met een rits die bij de QC SE wordt meegeleverd, geen enkele bescherming. Ik heb uiteindelijk toch een £20 (€25) hard shell case gekocht.Mis ik iets dat naast de hardshell case er nog iets meer verschilt tussen deze koptelefoons?
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 20-04-2023 13:18 ]
Yes, tijd voor deel twee. Wie wil de oneindige hoeveelheid eer tot zich laten komen??
Wise enough to play the fool
Deze week de Bowers & Wilkins Px8 (https://www.bowerswilkins.com/nl-nl/product/headphones/px8) gekocht en het geluid bevalt me uitstekend. Je moet er van houden want het is redelijk warm en zwaar dus ik herken de kritiek eerder in dit topic.
De software werkt prima, de verbinding is stabiel, ANC doet zijn werk. So far so good!
De software werkt prima, de verbinding is stabiel, ANC doet zijn werk. So far so good!
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ik pak 'm op!teacher schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:14:
[mbr]Yes, tijd voor deel twee. Wie wil de oneindige hoeveelheid eer tot zich laten komen??[/mbr]
Het grote Headphones topic - Deel 2
[ Voor 12% gewijzigd door ericafterdark op 23-04-2023 10:04 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Held! Daar gaan we verder!Eiríkr schreef op zondag 23 april 2023 @ 09:59:
[...]
Ik pak 'm op!
Het grote Headphones topic - Deel 2
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is echt bedoeld voor headphones voor studio / thuisgebruik.
Geen "dopjes/oortjes"! Naar dit topic voor dopjes/oortjes.
Dit topic is echt bedoeld voor headphones voor studio / thuisgebruik.
Geen "dopjes/oortjes"! Naar dit topic voor dopjes/oortjes.