Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Feedback op moderatie binnen Spielerij

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
quote:
CaseyWHO schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:45:
Nee, het zijn juist de first time viewers die het beste feedback kunnen geven, en dat is de target audience. Niet de terugkerende kijkers want die keren al terug. En zonder te laten zien waar je feedback op wilt kan je geen feedback krijgen die van waarde is.
Maar dat wil niet zeggen dat Tweakers dus een plek moet bieden om feedback te vragen over iets waar jij geld mee verdient. Want dan krijgen we straks veel meer van dit soort topics. We hebben nu al vaak zat dat men steeds Youtubefilmpjes plaatst om viewers te trekken. Het is gewoon niet gewenst, zoals geen enkele vorm van spam, of jij het nou zo bedoeld hebt of niet.

• kcNL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-03 14:42
Nee prima, maar om het klakkeloos weg te zetten als 'je maakt reclame' vind ik beledigend. En volgens de logica die hier staat was het verwijderen van de URL erin voldoende (wat ook al gedaan is). omdat het dan geen link meer heeft en de informatie verder totaal niet propagerend is dus was het sluiten van het topic onnodig.

Of is het de bedoeling dat ik het opnieuw hetzelfde post zonder link :] ?

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
CaseyWHO schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:54:
Of is het de bedoeling dat ik het opnieuw hetzelfde post zonder link :] ?
Maar dan wel met link in jouw signature natuurlijk...! >:) O-)

• kcNL
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-03 14:42
quote:
ralph075 schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:55:
[...]

Maar dan wel met link in jouw signature natuurlijk...! >:) O-)
hahahahahah XD had daar nieteens over nagedacht tbh

+1

• Grotman
  • Niet online

Grotman

Het meest logische lijkt mij dan Het grote "stream een game" topic
Dan kun je ook feedback krijgen van medestreamers en je kunt zelfs moderator @Gropah vragen om je op te nemen in de lijst met streamers en Twitchkanaal zie ik :)

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Nu online

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
quote:
Fietsbel schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:48:
De terugkerende kijkers weten je sterke en zwakke punten. Uiteraard kunnen nieuwe mensen je ook feedback geven maar dat is op basis van een momentopname. Kortom, je plaatst je link om kijkers te werven voor je kanaal en dat valt onder spam.
Hier, en bij vorige berichten, sluit ik mij bij aan.

Nogmaals, het linken van je channel is niet zozeer nodig om feedback te krijgen en als mensen het toch nodig achten dan kijken ze wel in je signature of in het Stream een game topic.

Vraag ook collega streamers, mensen uit communities waarmee je gamed, stream het liefst op vaste tijden, en daarnaast trekt skill en/of mate van entertainment vanzelf al nieuwe kijkers.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• simproject
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 15-03-2018
Ook heb heb dus (stom van mij hoor) 2 posts gemaakt met links erin naar mn kanaal, in de veronderstelling dat dit niet onder spam zou vallen. De redenen hierboven aangegeven maken het vind ik persoonlijk veel duidelijker dan wat ik op de "rules" kon lezen (wel even snel doorgegaan voor het werk) maar ik sluit me er dan vanaf nu wel mooi bij aan.
Dus een link in de comments is geen probleem, zolang je er maar geen vuurwerk en 20.000 oplichtende pijlen rondzet? :)

Cheers,
Mike

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:52

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Het is allemaal wmb afhankelijk van context. Als je topics aanmaakt waarbij duidelijk het doel is om je video te promoten -> spam. Post in een topic waarbij de enige content je eigen video is, dan word het ook snel aangezien als spam. Als je een discussie hebt over iets en daarbij je eigen materiaal neer zet om de discussie te hellen/verduidelijken, dan zien we dat waarschijnlijk juist graag.

Het makkelijkste om voor je zelf te checken is: plaats ik dit om mezelf te promoten, of plaats ik dit om de discussie verder te helpen op een constructieve manier?

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

BM in "Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2"

Ik reageer erop dat ik de discussie die nu verwijderd is ontopic vind en dat we maar verder moeten gaan met voucheren (zie edit historie als jullie dat hebben, dat weet ik niet), vind het dan erg teleurstellend dat een mod mijn comment edit en overruled en mij hierheen verwijst.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WittiW
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 20-03 15:29
Volgens mij was het toeval dat vorig najaar zoveel racegames uitkwamen.

Werkt dit nu lekker? Dat eigen subforum?

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
quote:
Slavy schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:46:
BM in "Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2"

Ik reageer erop dat ik de discussie die nu verwijderd is ontopic vind en dat we maar verder moeten gaan met voucheren (zie edit historie als jullie dat hebben, dat weet ik niet), vind het dan erg teleurstellend dat een mod mijn comment edit en overruled en mij hierheen verwijst.
Het is gewoon niet wenselijk om te reageren op moderaties in het topic zelf, ook al is het om te uiten dat je er tevreden mee bent. Zoals je het zelf samenvat voegt het al niets toe aan het topic, want dat heeft een moderator net ook gezegd. Allemaal redenen om de post aan te passen, voordat er weer een hele metadiscussie komt.

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

quote:
Gropah schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:17:
[...]

Het is gewoon niet wenselijk om te reageren op moderaties in het topic zelf, ook al is het om te uiten dat je er tevreden mee bent. Zoals je het zelf samenvat voegt het al niets toe aan het topic, want dat heeft een moderator net ook gezegd. Allemaal redenen om de post aan te passen, voordat er weer een hele metadiscussie komt.
Er was geen aanleiding om een verdere discussie te begaan.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:22

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Zoals @Gropah al aangeeft hebben we voor op- of aanmerkingen op de moderatie dit topic in het leven geroepen, zowel positief als negatief. Daarbij was jouw opmerking binnen de context van het topic offtopic en daarmee sowieso niet op zijn plaats. Dat heeft niks te maken of er wel of geen verder discussie ging plaatsvinden, maar alles met de normale regels zoals die op het forum gelden.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 22:21
Er is vandaag een post van mij door @Chaoss verwijderd in het PS4-topic. Dit terwijl ik zeker weet dat ik niemand heb beledigd of fout taalgebruik heb toegepast. Het onderwerp op zich was enigszins offtopic (over gamen in het algemeen, niet gericht op de PS4), maar wel zeer relevant alsook een tikkeltje subjectief (teveel tijd besteden aan gamen).

Ik vind het prima als een mod tijdens (of na) zo'n discussie even langs komt in het topic om te melden dat het zo wel genoeg geweest is met offtopic posts. Dat zou namelijk een terechte opmerking zijn geweest. De hele post verwijderen vind ik in dit geval een overtrokken reactie. Feitelijk is het gewoon censuur.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Grotman
  • Niet online

Grotman

Soms als een discussie offtopic gaat of uit de hand loopt en we besluiten het te verwijderen, dan proberen we vaak alles weg te halen, omdat anders die ene post die blijft staan weer uitnodigt om er op te reageren. Die is dan ineens extra zichtbaar en opvallend door de ontbrekende context. Misschien was dat de gedachte erachter?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Je ging mensen veroordelen op gronde van de hoeveelheid tijd die ze aan gamen besteden, behalve offtopic is dat ook nog eens kortzichtig. Je posts leken vooral bedoeld te zijn om reacties uit te lokken.

Overigens zijn de posts die op de discussie ingingen ook verwijderd.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 09:09
*

PatRamon wijzigde deze reactie 05-07-2018 10:46 (100%)

**

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23:53

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Je haalt zaken uit z'n verband, zoals ik ook al aangaf. Het gifje staat lost van de reactie; wellicht had dat onderscheid beter gemaakt kunnen worden, maar dan nog: als je dan ook nog gat lopen draven dat ik kinderachtig ben en ik niet tegen kritiek zou kunnen, dan word je gemod. Dat had ik ook gedaan als je het tegen een andere user had.

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-03 10:48

8GUS

Papa & Gamer

Ik begrijp de laatste modbreak in het Battlefield V topic even niet. Deze dus:
quote:
Jeroenimoes schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:02:
[modbreak] Dat de meningen verdeeld zijn over de customizations, dat moge duidelijk zijn. Echter lijdt de sfeer er zwaar onder in dit topic door mensen die teveel over en weer persoonlijk worden.

Beperk de discussie tot nieuwe details die naar buiten komen; over customization is nog niet veel bekend.

En zoals altijd op Tweakers: laat elkaar in elkaars waarde.[/]
Ik vind de discussies die gevoerd worden juist goed en zie nergens dat er zwaar op de man wordt gespeeld.

Men reageert op een bepaalde mening die iemand heeft. Waaronder ook ondergetekende. Maar dat wil niet zeggen dat het persoonlijk is. Lijkt me wat onnodig om eerlijk te zijn.

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:53

SomerenV

It's something!

quote:
8GUS schreef op maandag 28 mei 2018 @ 22:53:
Ik begrijp de laatste modbreak in het Battlefield V topic even niet. Deze dus:

[...]

Ik vind de discussies die gevoerd worden juist goed en zie nergens dat er zwaar op de man wordt gespeeld.

Men reageert op een bepaalde mening die iemand heeft. Waaronder ook ondergetekende. Maar dat wil niet zeggen dat het persoonlijk is. Lijkt me wat onnodig om eerlijk te zijn.
Mee eens. De discussie verloopt gewoon netjes en er wordt niet op de man gespeeld. Natuurlijk is de sfeer wat 'anders' maar dat komt meer omdat er nogal wat te doen is rondom te trailer. Niet heel gek dus.

@Jeroenimoes Wat was nou de reden van de break? Waarop is gebaseerd dat de sfeer lijdt onder de discussie?

Edit na een paar dagen @Jeroenimoes Gaan we nog ooit antwoord krijgen? De discussie is na jouw modbreak nog wat feller geworden maar dat was gewoon oké? :+

SomerenV wijzigde deze reactie 04-06-2018 17:02 (16%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• 414524
  • Registratie: maart 2019
  • Niet online
Wat is de reden dat jullie een artikel schrijven over SX OS, maar dit niet besproken mag worden op het forum?

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Het is wat kort door de bocht, maar makkelijk gezegd: de beslissing is genomen om dit soort dingen wel op de FP te laten door journalisten omdat die beschermd worden door journalistieke vrijheid, terwijl alles wat op het forum word geplaatst in principe direct voor de verantwoording van Tweakers is waarmee het hele forum in gevaar kan worden gebracht. Het kan wat scheef aanvoelen, dat snap ik, maar het is wel de lijn die we al jaren volgen.

• 414524
  • Registratie: maart 2019
  • Niet online
quote:
Gropah schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:55:
Het is wat kort door de bocht, maar makkelijk gezegd: de beslissing is genomen om dit soort dingen wel op de FP te laten door journalisten omdat die beschermd worden door journalistieke vrijheid, terwijl alles wat op het forum word geplaatst in principe direct voor de verantwoording van Tweakers is waarmee het hele forum in gevaar kan worden gebracht. Het kan wat scheef aanvoelen, dat snap ik, maar het is wel de lijn die we al jaren volgen.
Reddit, gbatemp en maxconsole bestaan nog altijd en daar wordt er openlijk over gediscussieerd. Is in NL zulke stringente regelgeving van toepassing op fora?

P.S. Goed dat ik dit nu iig weet, ben alleen even benieuwd naar de 'waarom'. Heb al vaker gehad dat posts werden verwijderd, dacht dat we in NL wat vrijer waren. Helaas niet :+

414524 wijzigde deze reactie 04-07-2018 10:14 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
quote:
possimpible schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Reddit, gbatemp en maxconsole bestaan nog altijd en daar wordt er openlijk over gediscussieerd. Is in NL zulke stringente regelgeving van toepassing op fora?

P.S. Goed dat ik dit nu iig weet, ben alleen even benieuwd naar de 'waarom'. Heb al vaker gehad dat posts werden verwijderd, dacht dat we in NL wat vrijer waren. Helaas niet :+
In Amerika is het DMCA een ding. Hiermee worden ook veel verzoeken gedaan om content te verwijderen. Het is dus echt niet zo dat het dat allemaal wel kan.

Tweakers heeft er voor gekozen om het niet toe te staan op het forum. Het word namelijk snel een groot moeras van regels en omdat het erg moeilijk kan zijn om te bepalen wat wel/niet kan en dat ook irritant kan zijn voor de gebruikers is er, volgens mij, uiteindelijk besloten om het maar niet te doen

• Redneckerz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-03 14:30

Redneckerz

A place to be.

Ik ben weer terug van weggeweest (Hoi allemaal) maar laat ik gelijk eens iets opwerpen. Hoe staat men tegenover een topic over technische analyse zoals die van Digital Foundry en research zoals op GDC/Siggraph? Dit was mijn inziens het enige ding wat ik zo miste op Tweakers.

Ik maak wel eens matige foto's. Die plaats ik hier: Instagram

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Dat is meer iets voor in Geachte Redactie

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

quote:
Juist geplaatst in Spielerij daar DF de techniek achter games bespreekt :)
EDIT: Wat ik bedoel, is domweg een topic in dit subforum dat de verscheidende DF videos bespreekt, welke aantrekkelijk kunnen zijn voor een meer tech-georienteerd publiek binnen gaming. Ik begrijp dan ook even de link naar GR niet, want het is niet een FP of Redactie vraag :)

Redneckerz wijzigde deze reactie 07-07-2018 12:07 (33%)

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Oh, sorry, dacht dat je wou dat tweakers zelf dat soort videos ging maken.

Klinkt als een interessant idee, maar moet wel zeggen dat de videos waarschijnlijk (omdat ze volgens mij redelijk gamespecifiek zijn) beter in het topic van die game. Maar misschien hebben andere mods daar een andere mening over?

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, dit is een niche die Digital Foundry heeft opgepikt. Kan je je gaan afvragen welke meerwaarde tweakers hieraan kan bieden, vooral omdat tweakers niet gaming-specifiek is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

quote:
Gropah schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 12:17:
Oh, sorry, dacht dat je wou dat tweakers zelf dat soort videos ging maken.

Klinkt als een interessant idee, maar moet wel zeggen dat de videos waarschijnlijk (omdat ze volgens mij redelijk gamespecifiek zijn) beter in het topic van die game. Maar misschien hebben andere mods daar een andere mening over?
Ze behandelen verscheidende games, maar ook verscheidende platformen. Gezien de technische achtergrond leek mij dit wel geschikt in Spielerij. :)
quote:
boe2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 23:43:
Mja, dit is een niche die Digital Foundry heeft opgepikt. Kan je je gaan afvragen welke meerwaarde tweakers hieraan kan bieden, vooral omdat tweakers niet gaming-specifiek is.
Ik bedoel niet dat het op de Tweakers FP hoeft, maar gewoon, als een topic (Hoeft niet eens een sticky) in Spielerij.

Ik bedoel, ik kan deze nu ook al aanmaken, ik wil vooral weten of dit een optie is.

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

@Gropah zou je een aantal andere staf leden willen aanschieten hiervoor? Anders maak ik domweg dat topic gewoon aan en zie het dan wel gezien de weinige reactie in deze sticky :)

• psychoclown
  • Nu online

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
quote:
Redneckerz schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:09:
Ik ben weer terug van weggeweest (Hoi allemaal) maar laat ik gelijk eens iets opwerpen. Hoe staat men tegenover een topic over technische analyse zoals die van Digital Foundry en research zoals op GDC/Siggraph? Dit was mijn inziens het enige ding wat ik zo miste op Tweakers.
Ik snap niet helemaal wat voor een soort video (analyses) je bedoelt, kun je dat wat specificeren?

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

quote:
psychoclown schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:51:
[...]

Ik snap niet helemaal wat voor een soort video (analyses) je bedoelt, kun je dat wat specificeren?
Dit gaat over verscheidende dingen. Enerzijds gaat het om technische analyses: Hoe draait een game, op welke resolutie, welke performance, en hoe ziet de game eruit. Voorbeeld: YouTube: Paladins on Switch runs at 60fps! Complete Analysis + Xbox One X Gra...

Daarnaast is er de ''In Theory'' reeks. Deze is meer speculatief van aard, maar bied een aardig inkijkje in wat men kan verwachten op console gebied. YouTube: In Theory: What If There's More Than One Next-Gen Xbox?

Ook wordt er meer ingezoomd op spelmotoren en PC versies. Deze worden vaak door een ander lid gemaakt: YouTube: Battlefield 5 PC First Look: The Frostbite Engine Evolved?, YouTube: Tech Focus: Do You Really Need Ultra Settings? What To Keep, What To.... Deze vallen vooral op onder de noemers PC First Look of Tech Focus.

Als laatste is er dan DF Retro: Een terugblik op games van weleer. Hoe waren deze games, verhoud de gameplay zich nog tot vandaag? Hoe draaiden deze? - YouTube: DF Retro: Sonic CD - A Genuine Sega Classic!

En ze maken ook Docu's: YouTube: DF Documentaries: The Making of Onrush! Building a Multi-Platform En...

Zie ook: YouTube: DigitalFoundry

Voor mij persoonlijk (En wat je dan ook vaak in dedicated DF draadjes op andere sites ziet) is dat men vooral de technische analysis en de tech focus post. En deze lijken mij ideaal voor Tweakers Spielerij. :)

• psychoclown
  • Nu online

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
quote:
Redneckerz schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:57:
[...]

Dit gaat over verscheidende dingen. Enerzijds gaat het om technische analyses: Hoe draait een game, op welke resolutie, welke performance, en hoe ziet de game eruit. Voorbeeld: YouTube: Paladins on Switch runs at 60fps! Complete Analysis + Xbox One X Gra...

Daarnaast is er de ''In Theory'' reeks. Deze is meer speculatief van aard, maar bied een aardig inkijkje in wat men kan verwachten op console gebied. YouTube: In Theory: What If There's More Than One Next-Gen Xbox?

Ook wordt er meer ingezoomd op spelmotoren en PC versies. Deze worden vaak door een ander lid gemaakt: YouTube: Battlefield 5 PC First Look: The Frostbite Engine Evolved?, YouTube: Tech Focus: Do You Really Need Ultra Settings? What To Keep, What To.... Deze vallen vooral op onder de noemers PC First Look of Tech Focus.

Als laatste is er dan DF Retro: Een terugblik op games van weleer. Hoe waren deze games, verhoud de gameplay zich nog tot vandaag? Hoe draaiden deze? - YouTube: DF Retro: Sonic CD - A Genuine Sega Classic!

En ze maken ook Docu's: YouTube: DF Documentaries: The Making of Onrush! Building a Multi-Platform En...

Zie ook: YouTube: DigitalFoundry

Voor mij persoonlijk (En wat je dan ook vaak in dedicated DF draadjes op andere sites ziet) is dat men vooral de technische analysis en de tech focus post. En deze lijken mij ideaal voor Tweakers Spielerij. :)
Interessant, ik zou zeggen ga ervoor.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-03 20:44
corset in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 285"

Is er een reden dat hij bij iedereen netjes gedelete wordt, en juist alleen die van mij wordt gepakt met een mod edit?

Sorry, maar dat komt een beetje willekeurig over op deze manier.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik heb het laatste bericht van Enigma ook ge-edit, en alle flauwe reacties daartussenin verwijderd inderdaad. Om te voorkomen dat dat weer nieuwe reacties opwekt.

Het bericht dat ik van je heb ge-mbr'ed was de aanleiding voor die reacties dus vandaar de edit.

FT-17 FTW!

• Grotbewoner
  • Registratie: maart 2015
  • Nu online
Hoi, ik vroeg me af waarom je het niet over customization e.d. mag hebben in het BF V topic. De discussie was toch gewoon netjes en niet op de man? Ik vind het toch wel een belangrijk deel van de game en ik vind het jammer dat je er hier geen mening over mag bediscussiëren. Was de discussie daarover nou echt zo erg?

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
De hele reden dat het topic nu een zero-tolerance topic is geworden is dat keer op keer is gebleken dat die discussie niet op een volwassen manier gevoerd kan worden en ieere keer ontspoort. het kostte de crew gewoon teveel tijd om daar constant aanwezig te zijn om de trolls, flames, oneliners, op-de-man reacties te knippen of verwijderen.

FT-17 FTW!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-03 16:24
@Geronimous en @Chaoss

Uhmm wat is er gebeurd met het XBox/PS4 Red dead Redemption 2 topic?? Die is nu gesloten :?
(Ik heb t niet over t slowchat topic)

poor Leno wijzigde deze reactie 29-10-2018 12:32 (10%)

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
poor Leno schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:32:
@Geronimous en @Chaoss

Uhmm wat is er gebeurd met het XBox/PS4 Red dead Redemption 2 topic?? Die is nu gesloten :?
(Ik heb t niet over t slowchat topic)
Ik was wat te trigger-happy ;) is inmiddels weer open.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20-03 16:24
Chaoss schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 12:44:
[...]

Ik was wat te trigger-happy ;) is inmiddels weer open.
Ja was ik al achter ;)

Wilde namelijk net die super tip plaatsen die ik net plaatste :*)

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 01:57

OMX2000

By any means necessary...

Ondanks dat ik niet zo voor een apart moderatie topic ben, reageer ik hier toch maar...

Het ging om Gropah in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"

Ik snap niet waarom in een spielerij topic er niet gevraagd mag worden naar wat een goede prijs is voor een 2e hands product, en dat dat dan onder pricecheck valt. Ik snap best wel dat ik bij Vraag & Aanbod kan kijken wat er over het algemeen ergens voor gevraagd wordt. Maar het gaat mij om de onderbouwing en eventuele discussie eromheen. Da's typisch iets wat in een forum thuishoort, en in mijn ogen het meest relevant in een topic wat dicht bij het product ligt. Vooral omdat je dan midden in de groep mensen zit die er wat van vinden, meestal ook nog eens goed onderbouwd. Daarbij staat het hele forum vol van "pricechecks", omdat wij Nederlands nu eenmaal graag willen weten wat een goede prijs ergens voor is.

En hetzelfde geld over discussie over moderatie. Ik snap dat je geen hele heen-en-weer verhalen in een topic moet willen hebben, maar het is meestal wel in context. Ik denk dat er weinig mensen in het Feedback topic gaan kijken over welke disputen er nu weer zijn.

• dylanhubers
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03-01 20:06
Beste Moderators,

Het gaat om het volgende. Ik heb laatst een topic geopend wat door een van de Mods weer gesloten is. Ik werd daarna gewezen op een ander topic met een soortgelijke vraag, die nog wel geopend is. Mijn vraag is of mijn topic herzien kan worden en eventueel weer geopend aangezien er dus wel uitzonderingen bestaan.

Het gaat over het volgende topic waar ik op gewezen werd: Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Ik hoor graag van jullie!

Discord voor Gamers http://discord.gg/sacT78F

• Grotman
  • Niet online

Grotman

dylanhubers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 16:49:
Beste Moderators,

Het gaat om het volgende. Ik heb laatst een topic geopend wat door een van de Mods weer gesloten is. Ik werd daarna gewezen op een ander topic met een soortgelijke vraag, die nog wel geopend is. Mijn vraag is of mijn topic herzien kan worden en eventueel weer geopend aangezien er dus wel uitzonderingen bestaan.

Het gaat over het volgende topic waar ik op gewezen werd: Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Ik hoor graag van jullie!
Ha Dylan, we hebben je verzoek onderling besproken en besloten om toch geen toestemming te verlenen om een aantal redenen.

Ten eerste valt jouw verzoek onder werving wat wij in algemene zin niet toestaan. Het topic voor 'gaming voor vaders' is door Tweakers zelf opgezet en is ook bedoeld voor medetweakers die onderling willen gamen. Hun website is eigenlijk slechts een link naar een discord-kanaal. Jij bent afgelopen maand hier geregistreerd en dit was direct je eerste post. Dan kunnen we dus zeker niet stellen dat het een idee is vanuit de community zelf maar meer om reclame te maken voor een externe website en 'gaming netwerk' wat je daar dan ook mee bedoelt. Je concrete plannen zijn nog erg vaag, maar hoe dan ook staan wij geen reclame toe. Het is wel toegestaan om een link naar een website in je eigen signature op te nemen.

In het gevolg zou ik je ook graag willen vragen om voortaan vooraf toestemming ergens voor te vragen, i.t.t. de zin 'als dit niet de bedoeling is dan hoor ik het wel' in je topic op te nemen. Dit staat zo letterlijk ook in de F.A.Q. van deze site als ik mij niet vergis. Daarnaast vragen wij je ook om in het vervolg geen ALL CAPS TITEL TE GEBRUIKEN. Dat leest zeer irritant en dat stemt ons sowieso al niet positief ;)

We hopen op je begrip.

Grotman wijzigde deze reactie 03-01-2019 19:40 (3%)

• dylanhubers
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 03-01 20:06
Grotman schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:39:
[...]

Ha Dylan, we hebben je verzoek onderling besproken en besloten om toch geen toestemming te verlenen om een aantal redenen.

Ten eerste valt jouw verzoek onder werving wat wij in algemene zin niet toestaan. Het topic voor 'gaming voor vaders' is door Tweakers zelf opgezet en is ook bedoeld voor medetweakers die onderling willen gamen. Hun website is eigenlijk slechts een link naar een discord-kanaal. Jij bent afgelopen maand hier geregistreerd en dit was direct je eerste post. Dan kunnen we dus zeker niet stellen dat het een idee is vanuit de community zelf maar meer om reclame te maken voor een externe website en 'gaming netwerk' wat je daar dan ook mee bedoelt. Je concrete plannen zijn nog erg vaag, maar hoe dan ook staan wij geen reclame toe. Het is wel toegestaan om een link naar een website in je eigen signature op te nemen.

In het gevolg zou ik je ook graag willen vragen om voortaan vooraf toestemming ergens voor te vragen, i.t.t. de zin 'als dit niet de bedoeling is dan hoor ik het wel' in je topic op te nemen. Dit staat zo letterlijk ook in de F.A.Q. van deze site als ik mij niet vergis. Daarnaast vragen wij je ook om in het vervolg geen ALL CAPS TITEL TE GEBRUIKEN. Dat leest zeer irritant en dat stemt ons sowieso al niet positief ;)

We hopen op je begrip.
Oké duidelijk verhaal! Ik kan daar wel inkomen inprincipe omdat ik inderdaad nog niet lang lid ben van Tweakers. Bedankt voor de reactie! En even goede vrienden het was enkel wat onduidelijk vanwege het andere topic wat wel toestemming heeft gekregen

Discord voor Gamers http://discord.gg/sacT78F

• Grotman
  • Niet online

Grotman

dylanhubers schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 19:47:
[...]

Oké duidelijk verhaal! Ik kan daar wel inkomen inprincipe omdat ik inderdaad nog niet lang lid ben van Tweakers. Bedankt voor de reactie! En even goede vrienden het was enkel wat onduidelijk vanwege het andere topic wat wel toestemming heeft gekregen
Fijn, jij ook bedankt voor je reactie. En ik snap de onduidelijkheid ook, dus goed van je om het even na te vragen hier :)

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
OMX2000 schreef op maandag 10 december 2018 @ 22:00:
Ondanks dat ik niet zo voor een apart moderatie topic ben, reageer ik hier toch maar...

Het ging om Gropah in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 10"

Ik snap niet waarom in een spielerij topic er niet gevraagd mag worden naar wat een goede prijs is voor een 2e hands product, en dat dat dan onder pricecheck valt. Ik snap best wel dat ik bij Vraag & Aanbod kan kijken wat er over het algemeen ergens voor gevraagd wordt. Maar het gaat mij om de onderbouwing en eventuele discussie eromheen. Da's typisch iets wat in een forum thuishoort, en in mijn ogen het meest relevant in een topic wat dicht bij het product ligt. Vooral omdat je dan midden in de groep mensen zit die er wat van vinden, meestal ook nog eens goed onderbouwd. Daarbij staat het hele forum vol van "pricechecks", omdat wij Nederlands nu eenmaal graag willen weten wat een goede prijs ergens voor is.

En hetzelfde geld over discussie over moderatie. Ik snap dat je geen hele heen-en-weer verhalen in een topic moet willen hebben, maar het is meestal wel in context. Ik denk dat er weinig mensen in het Feedback topic gaan kijken over welke disputen er nu weer zijn.
Sorry, deze was een beetje in de vergetelheid geraakt. Hierbij alsnog een antwoord onder het mom van beter laat dan nooit.

De reden dat er niet om pricechecks en goede deals gevraagd mag worden is om vervuiling te voorkomen. In tijden dat er minder op werd gelet werd er bij grote releases om de haverklap gevraagd waar goede deals te krijgen. Tegenwoordig kunnen we posts pinnen dus kunnen de goede deals worden gepinned en komen ze waarschijnlijk ook wel in de daarvoor bestemde deals topic. Dat werkt veel beter en minder vervuilend. Het vraagt alleen iets meer inzet van degene die een deal wilt, maar voor wat hoort wat?

Pricechecks staan we niet toe, forum breed, omdat mensen iets danwel willen kopen en dus iets zullen bieden, danwel maar wat gaan roepen waar je niets aan hebt. Verder is het ook offtopic in de topics waar ze worden geplaatst (zoals een PS4 price check in het PS4 topic). Pricechecks van 2e hands producten worden afaik nergens toegestaan, dus als je ze ziet mag je er een TR van maken, en er zal altijd verwezen worden naar pricewatch of V&A. Mocht er genoeg animo zijn voor pricechecks dan is het misschien het overwegen waard om een pricecheck topic te maken oid.

Over moderatie feedback etc. Wanneer er discussie losbreekt over moderatie verwijder of verplaats ik die posts naar dat topic en zet ik er een link naar het feedback topic voor in de plaats. Als men feedback heeft, graag, maar dan wel op de goede plek. En als het te veel moeite is om een linkje te plaatsen/vinden voor context, is het dan wel onze moeite waard om te lezen? Overigens zal de mod die er bij betrokken is vaak ook snel het topic lezen dus meteen met context kunnen reageren en de mensen die van het topic komen zullen ook wel de context weten en via de link naar het topic zijn gekomen.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:19

franssie

Save the albatross

Oude fysieke PC games verkopen

Ik snap dat het misschien niet helemaal in de forum categorie valt maar om in V&A past het ook niet echt lijkt mij. Of sluiten wel of niet terecht is denk ik het mijne van maar iets meer sturing van hoe wel lijkt mij terecht. Met name omdat de poster niet echt ze direct lijkt te willen verkopen maar hulp zoekt hoe dat aan te pakken. Helaas zie ik wel vaker deze stuiptrekking richting V&A voorbijkomen bij alles wat lijkt op een overdarcht van wat dan ook (een reden dat ik er geen gebruik van maak overigens).

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06:48

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
@franssie bedankt voor je feedback, ik snap je punt aangaande deze specifieke post. Wij nemen het intern op en koppelen het hier terug.

p.s. het niet gebruiken van de V&A omdat het aangeraden wordt is een beetje een vreemde redenatie, maar je mag natuurlijk doen (en laten) wat je zelf wilt.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 02:19

franssie

Save the albatross

Ircghost schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:12:
@franssie bedankt voor je feedback, ik snap je punt aangaande deze specifieke post. Wij nemen het intern op en koppelen het hier terug.
p.s. het niet gebruiken van de V&A omdat het aangeraden wordt is een beetje een vreemde redenatie, maar je mag natuurlijk doen (en laten) wat je zelf wilt.
Dat was ook wel wat kort door de bocht geschreven inderdaad Laat ik het zo zeggen, voor niet echt tweaker gerelateerd spul is V&A niet geschikt ook al wordt daar wel naar verwezen (ik zal niet een specifiek koffie onderdeel zoeken op V&A maar dat gewoon in het topic vragen etc, Ik snap dat V&A er is om de topics schoon te houden van advertenties maar het is een oplossing die vaak niet past - zoals hier.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Om de discussie een kans te geven is besloten het topic weer te openen :) Ik sloot het als vrij snel, wellicht wat te kort door de bocht inderdaad, omdat ervaring uitwijst dat het erg snel toch verkapte advertenties of taxatie-topics worden. Daar is op de modereren natuurlijk, dus sluiten was inderdaad wat snel.

FT-17 FTW!

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:46

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

Tuintje schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:20:
[...]

Er zijn twee berichten verwijderd door Tweakers. Een bericht van @juggle en eentje van mij.

[mbr]Feedback op moderatie kan in Feedback op moderatie binnen Spielerij, niet hier.

Om wat context te geven: de berichten die zijn verwijderd waren puur promotie van de website die draait voor fathers of tweakers, wat ook al in de TS stond. Zodoende vond ik, @Gropah, het spam en heb ik ze verwijderd. Verder is er niets verwijderd. Geen links naar discord nog links naar jullie site, buiten die 2 berichten om.

Verdere discussie graag in het eerder genoemde topic[/]
@Gropah het is gewoon een link naar de website van het onderwerp van het topic. Als ik in [PC/Mac/Linux] Factorio op een gegeven moment een post plaats dat http://factorio.com/ helemaal vernieuwd is, ga je dat dan ook verwijderen als spam? Het is een relevante link voor dat topic, er zijn genoeg users in dat topic die de vernieuwde site interessant vinden en willen bezoeken/bekijken. Ik zou dat dan toch niet als spam willen bestempelen :).

I have the cape.

• Gropah

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Bart ® schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:39:
[...]
@Gropah het is gewoon een link naar de website van het onderwerp van het topic. Als ik in [PC/Mac/Linux] Factorio op een gegeven moment een post plaats dat http://factorio.com/ helemaal vernieuwd is, ga je dat dan ook verwijderen als spam? Het is een relevante link voor dat topic, er zijn genoeg users in dat topic die de vernieuwde site interessant vinden en willen bezoeken/bekijken. Ik zou dat dan toch niet als spam willen bestempelen :).
Nee, dat ga ik niet verwijderen als spam. Behalve dat het niet een post was dat de site vernieuwd was. De post waar het om ging was:
Wil je lid worden van de meest hechte gaming community voor papa's en mama's?

Check onze website!

http://fathersoftweakers.net
Als ik dat ergens tegen kom op het forum is het wmb redelijk snel spam. En hoewel het vernieuwen van een site zeker een post/mededeling waard kan zijn, staat er nergens een mededeling. De post was ook gepinned, dus ik had wel het idee dat het daar om ging, maar dan is de TS een betere plek, want automatisch gepinned en mensen die geïnteresseerd zijn zullen die ook lezen.

• Bart ®

Bart ®

Gropah schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 21:37:
[...]

Nee, dat ga ik niet verwijderen als spam. Behalve dat het niet een post was dat de site vernieuwd was. De post waar het om ging was:

[...]

Als ik dat ergens tegen kom op het forum is het wmb redelijk snel spam. En hoewel het vernieuwen van een site zeker een post/mededeling waard kan zijn, staat er nergens een mededeling. De post was ook gepinned, dus ik had wel het idee dat het daar om ging, maar dan is de TS een betere plek, want automatisch gepinned en mensen die geïnteresseerd zijn zullen die ook lezen.
Helder, bedankt voor je antwoord :).

I have the cape.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:40

s0kkie

Sailing The Seas Of Cheese

Kan er alsjeblieft iets aan gedaan worden dat er niet constant over een game in een console topic wordt gesproken terwijl de betreffende game al een eigen topic heeft?
Een console exclusive dat nog lang niet uit komt kan ik nog wel begrijpen, maar er worden ook constant multiplatform titels besproken alsof het een exclusive is.
Neemt ook beetje het nut weg van een aparte topic speciaal voor de game ;)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
s0kkie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:25:
Kan er alsjeblieft iets aan gedaan worden dat er niet constant over een game in een console topic wordt gesproken terwijl de betreffende game al een eigen topic heeft?
Een console exclusive dat nog lang niet uit komt kan ik nog wel begrijpen, maar er worden ook constant multiplatform titels besproken alsof het een exclusive is.
@s0kkie Daar kun je beter TR's voor aanmaken op t moment dat het je opvalt. Over het algemeen ben ik het daar met je over eens, maar valt me de afgelopen dagen eigenlijk niet op in de hardwaretopics...

FT-17 FTW!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

s0kkie schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:25:
Beetje laat, maar naar mijn mening zijn de topics ook wel redelijk zelf regulerend hierin, de regulars verwijzen volgens mij regelmatig naar game specifieke topics. Daarnaast kan je verwachten dat 'de game van het moment' laten we als voorbeeld een smash bij de switch of binnenkort wellicht crackdown op de xbox nemen.... ook in de hardware topics even besproken worden. Als het te gek word of te veel naar je smaak dan tuurlijk 'zeg' er wat van in het topic of maak een tr aan :)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 09:48

True

Dislecticus

Dit valt in mijn optiek binnen link droppen:

DigitalError in "[Multi] Apex Legends"
SCARfaceE in "[Multi] Apex Legends"
RawChild in "[Multi] Apex Legends"

Het voegt naar mijn mening weinig toe, zeker de screenshot waar je heel trots op kunt zijn maar zijn funest voor de leesbaarheid.

Nu we tegenwoordig embeded links kunnen plaatsen zie ik dit naar mijn mening ook veel wat de leesbaarheid ook niet bevorderd.

Steam Profile

• exactor it
  • Laatst online: 07:32

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

True schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:03:

Het voegt naar mijn mening weinig toe, zeker de screenshot waar je heel trots op kunt zijn maar zijn funest voor de leesbaarheid.

Nu we tegenwoordig embeded links kunnen plaatsen zie ik dit naar mijn mening ook veel wat de leesbaarheid ook niet bevorderd.
Thanks voor je feedback! Eens dat de plaatjes kleiner hadden gekund. Het kost ook bij mij op de desktop best lang om er langs te scrollen. Vreemd eigenlijk wel dat mensen de rode vlakken rondom plaatjes niet zien. Ik zet wel iets in de topic waarschuwing.

Wat de filmpjes betreft zie ik het probleem niet echt eerlijk gezegd. Eigen filmpjes zijn prima met enige mate (er zit een verschil tussen eigen kanaal spammen en uit enthousiasme iets delen wat mij betreft). Het tweede filmpje dat je linkt is van een bekende youtuber die goede tips geeft voor het spel. Als je de filmpjes niet wil bekijken, scroll on!

Edit: Nog een tip van een andere mod over de plaatjes: https://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> "Image resize uitschakelen" niet aanvinken. Dan blijven de pics mooi binnen de breedte van een post. Of de hoogte. :)

exactor it wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:40 (8%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 09:36
True schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:03:

Filmpjes vind ik nog wel wat toevoegen omdat je andermans speelstijl kan zien. Screenshots van #1 worden vind ik dan weer helemaal niets toevoegen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• True

True

Dislecticus

@exactor it Los van de feedback op het topic zie ik sowieso weinig meer waarde aan een embeded filmpje. Een linkje open je net zo gemakkelijk naar mijn mening en we zitten niet op de FP.
Anyhow, de image resize heb ik al op die manier staan.

Maar naar mijn mening is het gewoon puur een link drop wat ik sommige delen van GoT echt een no-go is, ik weet niet hoe dat hier op Spielerij precies is, maar ja als het al een bekende YT'er is, dan kan iedereen dat zelf toch ook wel vinden. /rant

Naar mijn mening mag er wel met een wat hardere hand geregeerd worden m.b.t. de onbenullige afbeeldingen. Leuk dat je met Apex wint, maar met squads van 3 man met een game van 60 is het ook al snel 5% kans als iedereen even goed speelt. Zoals @g0tanks al zegt, het voegt simpelweg niets toe.

Steam Profile

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

@True Embedded filmpjes bestaan al langer dan onze accounts. Daarnaast kost het 3 nokjes van een scrollwiel c.q. een halve vinger aan sleepbeweging om er langs te gaan als het je niet bevalt. Dat punt snap ik dus niet helemaal. :)

Volgens mij hanteren wij een andere definitie van linkdropping. Wat bedoel je daar precies mee?

Ik heb je al gelijk gegeven wat de grootte van de plaatjes betreft. Ik heb in het Apex topic het twee keer zien gebeuren dat mensen enthousiast een plaatje posten van een overwinning. Dat is toch niet zo erg dat er met harde hand gereageerd moet worden?

• True

True

Dislecticus

@exactor it Zoals ik link droppen zie is het plaatsen van een link (of in dit geval een YT-linkje) waarbij er geen of weinig context gegeven wordt en er gevraagd wordt om te link te openen of te bekijken.
Nu lijkt een post met een embedded YT filmpje veel qua inhoud, maar als er nog niet eens één vol zin onder staat jeukt het bij mij wel een beetje.

Natuurlijk kun je doorscrollen, maar het is op het moment een hartstikke populaire game én het is een multi topic van twee consoles en PC. Er komt gewoon heel veel voorbij.

Ook weer los van de feedback, ik zou het wel een toevoeging vinden dat alle afbeeldingen welke buiten de gestelde richtlijnen vallen gewoon gecropt worden naar laten we zeggen 40x50 pixels. Dan zal men snel genoeg zelf fatsoenlijke thumbnails maken.

offtopic:
Het kunnen embedden van YT is toch nog niet zoó lang op GoT mogelijk?

Steam Profile

• Grotman
  • Niet online

Grotman

True schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:14:
@exactor it Los van de feedback op het topic zie ik sowieso weinig meer waarde aan een embeded filmpje. Een linkje open je net zo gemakkelijk naar mijn mening en we zitten niet op de FP.
Anyhow, de image resize heb ik al op die manier staan.

Maar naar mijn mening is het gewoon puur een link drop wat ik sommige delen van GoT echt een no-go is, ik weet niet hoe dat hier op Spielerij precies is, maar ja als het al een bekende YT'er is, dan kan iedereen dat zelf toch ook wel vinden. /rant

Naar mijn mening mag er wel met een wat hardere hand geregeerd worden m.b.t. de onbenullige afbeeldingen. Leuk dat je met Apex wint, maar met squads van 3 man met een game van 60 is het ook al snel 5% kans als iedereen even goed speelt. Zoals @g0tanks al zegt, het voegt simpelweg niets toe.
Ik snap je ergens wel en heb persoonlijk ook vaak de mening dat geposte filmpjes of plaatjes voor de meeste users helemaal niet boeiend genoeg zijn, maar dat komt voornamelijk door enthousiasme en niet met de intentie tot spammen (lees: reclame voor eigen YT-kanaal/views trekken). Dat laatste blijft gewoon niet toegestaan en dat zullen wij modden als we het zien of een topicreport krijgen.

Maar er blijft een grijs gebied waar het ook lastig is om regels voor te formuleren. Het is lastig objectief te stellen wat wel of niet interessant is. Dus als we het vermoeden hebben dat het delen uit enthousiasme is, dan staan we het gewoon toe en dan zullen de users die het niet interessant vinden maar even moeten scrollen.

Maar goed dat je het even komt checken hier :)

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Thumbs up geven in het PUBG topic is niet mogelijk. Wat is daar de reden voor? :)

Thumbs up geven in 1 specifiek topi niet mogelijk?

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

ChojinZ schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 14:39:
Thumbs up geven in het PUBG topic is niet mogelijk. Wat is daar de reden voor? :)

Thumbs up geven in 1 specifiek topi niet mogelijk?
Duimpjes uitzetten doen we als er veel getrolled wordt in een topic. Een stapel 'duimpjes' op een op de man reactie veroorzaakt vaak een sneer terug. Enzovoorts. Het ging een tijdje best lomp in dat topic. Dat lijkt nu achter de rug. Duimpjes staan weer aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*knip* verkeerde veronderstelling

boe2 wijzigde deze reactie 11-03-2019 10:55 (111%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• psychoclown
  • Nu online

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
boe2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:45:
In het hypothetische geval (want ik heb geen glazen bol) dat er een gesponsorde review van DIvision 2 verschijnt, vertrekt er van mij een mailtje richting meldpunt. Exactor it mag dan uitleggen waarom posts die kritisch zijn over bepaalde verkoopstactieken van Ubisoft bijna meteen verwijderd worden, terwijl de andere posts die het juist verdedigen en erover natrappen gewoon blijven staan.

Ik ben een grote liefhebber van het spel, maar de manier waarop de informatie hier gecontroleerd wordt door de tweakers crew is ronduit schandalig. Exactor hoort helemaal geen modrechten te hebben.
Kun je dat duidelijker uitleggen want ik snap niet waar je het over hebt en wat je bedoelt.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*knip* tags zijn verwarrend

boe2 wijzigde deze reactie 11-03-2019 10:47 (94%)

• Bart ®

Bart ®

boe2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:26:
Het gaat erom dat er geen kritiek kan gegeven worden op de verkoopstechnieken van Ubisoft, waarbij de gebruikersbasis gefragmenteerd wordt tussen spelers die 60, 90, 120, 240 euro betalen. Niet alleen worden kritische posts ZEER snel verwijderd, de "stop met klagen, geef gewoon geld" posts (nota bene door accounts met een "ubisoft" tag onder hun naam) blijven gewoon staan. Zie in het bijzonder de account van gallery: AntiChrist7 die mensen schoffeert omdat ze graag een volledig spel kopen zonder al te veel monetization onzin. Ubisoft tag, reageert voornamelijk op ubisoft posts en exactor houdt een hand boven zijn hoofd. Het is ook niet de eerste keer dat Tweakers bedrijven toelaat om een "promo" account op GoT te hebben, maar kom er dan wel gewoon voor uit.
@AntiChrist7 je werkt blijkbaar voor Ubisoft :D.

I have the cape.

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 01:08
Bart ® schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:29:
[...]
@AntiChrist7 je werkt blijkbaar voor Ubisoft :D.
Is er nochtans niet aan te zien op mijn bankrekening

Ik speel hoofdzakelijk ubisoft games, dus is het vrij logisch dat ik daar post. Ik kan ook in het Diablo topic of HOI4 topic gaan posten, maar ik ken geen knijt van die, dus dat heeft niet veel zin

AntiChrist7 wijzigde deze reactie 11-03-2019 11:35 (31%)

• psychoclown
  • Nu online

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Topicstarter
Ik neem aan dat er inmiddels geen verduidelijking meer nodig is.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True