Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:16

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Beste Tweakers,

BEN JE PAPA (OF MAMA) EN MINIMAAL 25 JAAR? LEES DAN EVEN VERDER ;-)

Naar aanleiding van deze forum-post is er een gaming community voor gamende ouders opgestart. Inmiddels zijn er 100en leden en zijn we actiever dan ooit. Let wel, niet in dit topic maar op Discord.

WIL JE JOINEN?

Stel jezelf even voor in ons welkom kanaal van Discord. Daarna krijg je van 1 van onze crew leden toegang tot de rest van de server. Aanmelden kan via onze website: http://fathersoftweakers.nl/

ORIGINEEL

Al een tijdje loop ik rond met het idee om een online groepje te verzamelen die het leuk lijkt om af en toe samen een game te spelen.

Ik weet dat er hier namelijk een hoop vaders (en moeders) rond lopen die het druk hebben met werk, zorgen voor hun kinderen of allerhande hobbyprojecten maar daarnaast ook graag even een controller of muis en toetsenbord vasthouden in de avonduren.

Om af te trappen, ik ben zelf vader van 2 kinderen (4 en 2) ondernemer en 36 jaar en ik mag graag een potje gamen ter ontspanning. Ik speel dus voornamelijk singleplayer games met een verhaal omdat ik niet de tijd heb om World of Warcraft of Destiny van het begin tot het eind te spelen. Daarnaast vind ik het ook fijn om eens een leuk gesprek te hebben onderwijl het gamen zonder een schreeuwende tiener in je headset die roept dat iedereen naar voren moet komen om hem te backen..

Helaas heb ik geen vrienden die de interesse delen of de hardware hebben om 's avonds online een game te spelen.

Aangezien ik deze behoefte dus wel heb kan ik mijn geen plek beter voorstellen dan Tweakers waar er vast meer mensen zijn die dit ook leuk lijkt.

Concreet wat zoek ik precies:

1. Lol en ontspanning staat voorop, geen competitie of online verplichting. Wie zin heeft en kan doet mee, en anders niet.
2. Minstens 25 of 30 jaar oud? In ieder geval mensen die buiten hun gamehobby ook andere verplichtingen hebben. Ik wil niet iedereen uitsluiten uiteraard en een klik is natuurlijk belangrijk maar ik ben niet op zoek naar jongeren.
3. Games maakt niet zoveel uit, ik denk meer aan een keer met een aantal man een prive server opzetten en wat knallen of racen of whatever. Of wel een avontuur in een RPG maar dat moet dan maar net passen.
4. Een deftige game pc? Ik speel zelf graag op PC maar heb ook een PS4 Pro. Ligt beetje aan de animo.
5. Ik sluit niet uit dat er een keer offline wordt afgesproken maar daar moet maar net behoefte aan zijn

Ik zou graag horen of hier interesse voor is. Details over games, welke software etc kunnen we later wel bespreken bij voldoende animo.

[ Voor 28% gewijzigd door juggle op 01-10-2020 18:09 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je mag me uiteraard toevoegen op de PS4 (Sausbert), maar ik speel wel heel weinig online. Ik ben echt een singleplayer gamer.

Vader van 2 ook, trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:09

cptbuttlick

Nvidia

Vader van 2.
Heb je steam of speel je console?

Pc papa hier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gr8slayer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-02 01:20
Hoi! Als ik het zo lees wil je graag een nieuw " groepje" oprichten. Als je interesse hebt in een bestaande groep dan nodig ik je van harte uit om eens een avondje met mijn groepje mee te spelen. We zijn ooit ontstaan als een Counterstrike clan rond de begintijd van Counterstrike: source. Dat liep een beetje uit de klauwen en na verloop van tijd waren we een vrij grote gaming community met Nederlanders en Belgen. Een stuk of 15 heren is al die tijd met elkaar in contact gebleven en iedereen is inderdaad inmiddels wat ouder en druk met een hoop verplichtingen die bij de leeftijd horen. Wel proberen we zo nu en dan samen te gamen en organiseren we zo'n 1,5 keer per jaar een LAN ergens in België of Nederland, een weekend waarin we vooral veel lachen en socializen en opscheppen over welke te dure pc we nu weer gekocht hebben ;).

We spelen verschillende games samen, momenteel ligt de interesse vaak bij PUBG maar iedereen heeft wel zo'n beetje alle moderne games. De nadruk ligt echt op de gezelligheid.

Als je me toevoegt op steam: (Gr8slayer) dan nodig ik je uit voor onze discord.

De naam van de community destijds was trouwens Onlydutch, misschien zegt het je iets.

Play every day

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seriph
  • Laatst online: 04-05 18:11
Mogen ook niet papa's meedoen? Ik ben 39 mijn maten hebben het gamen zo een beetje opgegeven. Ben een beetje de laatste. Ik heb ook andere bezigheden zoals een vrouw, een kat en andere bezigheden. Ligt wel een beetje op de focus. Mijn gaming smaak is wat apart. Ben meer van de rts en de rpg dan de shooters. Shooters zijn leuk als het een beetje arcade is. A la serious sam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 16:24
Papa van binnenkort een 2e en wordt dit jaar 30. Zit precies in hetzelfde schuitje. Wellicht een idee om een discord groep te maken (op basis van uitnodiging)?

Hebbeen redelijke pc (RX580) en een nintendo swich. Speel voornamelijk overwatch om af en toe savonds wat potjes te spelen. Sta open voor andere games ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Ryatzu op 26-01-2018 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Hier ook papa van een 2,5 jarige.

Met dezelfde interesses. Af en toe lekker single player om eens even af te schakelen.
Soms de kleine erbij omdat ze mee moet kijken met papa of meedoen dus dan zijn het voornamelijk race spellen of een potje snooker .

Als ik alleen ben speel ik vanalles en nog wat ben heel divers.

Speel voornamelijk op PS4 en wel eens op PC. Daarom heb ik een eigen mancave in huis.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Zo jongens wat een toffe reacties en klaarblijkelijk is er dus ook wel animo hartstikke leuk.

@bram1984 Zal ik doen, bedankt voor je uitnodiging

@cptbuttlick Speel beide, zowel Steam als PS4, PS4 met name voor de exclusives en dan dus eigenlijk alleen singleplayer games

@gr8slayer Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Eigenlijk is wat jij beschrijft ongeveer wel wat ik zoek. Ik denk ook dat het aansluiten bij een bestaande groep makkelijker is dan zelf iets totaal nieuws beginnen dus wat dat betreft helemaal tof als je ook nieuwe leden accepteert dan uiteraard.

Vanzelfsprekend is het zo dat de chemie juist moet zijn en niet moet verstoren voor de leden die er al inzitten.

@Seriph Uiteraard, de papa's was meer bedoeld om een bepaalde groep aan te spreken in een bepaalde levensfase. Wat mij betreft hoef je dus niet perse papa te zijn ;-) Ik vind klik en chemie veel belangrijker.
Inmiddels zijn de regels ietsje aangepast; Fot is gamen met papa's en mama's.

@Ryatzu Alvast gefeliciteerd! Ja goed idee, tenzij we misschien aan kunnen sluiten bij een bestaande groep zoals gr8slayer beschrijft. Mocht dat niet kunnen of klikken vind ik deze optie inderdaad prima. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met het opzetten van zoiets.

@Clavat Idem, klink inderdaad precies zoals het hier ook gaat. Snooker speel ik dan niet maar sta ook voor alles open en speel dus voornamelijk op PS4 en PC.

Ok. Nu dus volgende stap, eens aansluiten bij Gr8slayer of eerst zelf iets opzetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr8slayer
Niks moet, alles mag. Ik heb de heren een screenshot van je bericht gestuurd en de reacties waren enthousiast. Er zitten elke avond wel een aantal jongens te gamen, je bent meer dan welkom om eens een paar potjes mee te spelen. Dagje langskomen op de volgende lan om eens kennis te maken kan natuurlijk ook. We zijn hem aan het plannen.

Play every day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Kom eens s'avonds op discord van tweakers BF1. Altijd wel een aantal online zo na het eten (uur of 20h00 ) om gezellig te spelen. En jaar voornamelijk 30+ dus relaxed en gezellig.

https://discord.gg/zfeG8Tr

[ Voor 8% gewijzigd door Freezerator op 26-01-2018 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 235591

xxx

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 235591 op 27-04-2021 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
PC en PS4 papa hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:55
jonge vader met ps4 en pc hier wel onder de 30 :p

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
gr8slayer schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:34:
Niks moet, alles mag. Ik heb de heren een screenshot van je bericht gestuurd en de reacties waren enthousiast. Er zitten elke avond wel een aantal jongens te gamen, je bent meer dan welkom om eens een paar potjes mee te spelen. Dagje langskomen op de volgende lan om eens kennis te maken kan natuurlijk ook. We zijn hem aan het plannen.
Kijk, dat is leuk. Precies wat de insteek moet zijn in mijn ogen. Ik ga zeker op je uitnodiging in en eens meespelen hartstikke leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@gr8slayer @Anoniem: 235591 Ik heb jullie nu in Steam toegevoegd.

Ik denk dat er wel meer mensen zijn in dit topic die een potje zouden willen meespelen met Gr8slayer en vrienden :) ik neem aan dat deze dan ook van harte welkom zijn?

Mijn Steam naam is [GoT] Juggle dus als je mij wilt toevoegen graag en vanaf daar zien we wel verder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Freezerator schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:41:
Kom eens s'avonds op discord van tweakers BF1. Altijd wel een aantal online zo na het eten (uur of 20h00 ) om gezellig te spelen. En jaar voornamelijk 30+ dus relaxed en gezellig.

https://discord.gg/zfeG8Tr
Done, ik had geen discord account en kende het ook niet :) Ik ga ook op jouw uitnodiging in, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 22:18

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

44 hier 2 kids, Speel op PS4 en Xbox gamertag is Ghostleader1NL

Speel met name: FIFA , CoD, pugb, en borderlands 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 05:24

Appie

F1RST Racing

Wat voor tijden praat je over?

Op zich val ik precies in je doelgroep (38 jaar, 3 kinderen van 3,4 en 7 jaar, Speel PC en PS4), ik leef alleen in een andere tijdzone (-7 uur).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Appie Ik game zelf eigenlijk alleen in de avonduren, dus vanaf een uurtje of 20.00 tot middernacht, zoiets. Beetje afhankelijk van wat ik te doen heb, en/of de kinderen beetje relaxed zijn gaan slapen en mijn vriendin geen plannen met mij heeft :)

Voor jou dus vanaf een uurtje of 13.00 's middags :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 20:53
Ps4 pappa hier, speel niet zo heel veel de laatste tijd, maar altijd leuk om gelijkgestemden tegen te komen. Speel alleen vaak zonder headset omdat mijn ps4 naast de slaapkamer van mijn dochter staat, dus moet stilletjes gamen. Wel binnenkort naar een groter huis, dus dan is dat probleem opgelost :-)

Psn naam hieronder!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8slayer
juggle schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:09:
@gr8slayer @Anoniem: 235591 Ik heb jullie nu in Steam toegevoegd.

Ik denk dat er wel meer mensen zijn in dit topic die een potje zouden willen meespelen met Gr8slayer en vrienden :) ik neem aan dat deze dan ook van harte welkom zijn?

Mijn Steam naam is [GoT] Juggle dus als je mij wilt toevoegen graag en vanaf daar zien we wel verder :-)
Uiteraard. Het is vrij kleinschalig maar we staan dus open voor nieuwe mensen. Als het maar gezellig is. Genoeg vaders ook onder ons trouwens, en aankomende.

Play every day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Nvidia

Wat is je steam id ?
Pm hem even .

[ Voor 33% gewijzigd door cptbuttlick op 27-01-2018 10:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-05 14:38
www.sjoq.com

Hier nog een pappa van 44 en te oud om nog de moeite te nemen om mezelf mee te sleuren naar een lan party ergens in het midden van nowhere.
Die tijd hebben we gehad ;) en veel van genoten.

We zijn een club van rond de 20 actieve en inactieve clanmembers/pappa's waarvan er een paar vrijwel dagelijks nog een paar potjes pubg ,league of legends of warthunder world of tanks/warships spelen voor de eer en slap geouwehoer.
2 keer per jaar organiseren wij ook een lan party van vrijdag tot zondag op een top locatie voor SjoQers die lid zijn in Hartje Rotterdam voor vooral gezelligheid onder genot van een drankje en hapje en natuurlijk met gaming in wat van vorm dan ook (pc,consoles,vr,tafelvoetbal) met een slaap plek op de lokatie.
De ingrediënten waar pappa's zeker met een drukke agenda behoefte aan hebben. :+

Mocht iemand interesse hebben laat het gerust weten.

[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 27-01-2018 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@MaXeRs Wat ontzettend cool. Ik had je DM ook al gezien en het lijkt mij ook heel leuk. Hoewel Rotterdam voor mij (Groningen) niet om de hoek is maakt dat voor online niets uit. Ik speel geen van de games die je noemt maar pubg lijkt mij wel erg leuk.

Keuze te over nu dus, ik ga gewoon eens rondneuzen bij iedereen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Je kunt mij vinden onder [GoT] Juggle, steamid: juggle81

[ Voor 5% gewijzigd door juggle op 27-01-2018 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Nu online
Yo, hier ook nog een vader van 3 midden 30.
Ik heb de kinderen bijna op een leeftijd dat ze mee kunnen doen +).

Ben te vinden onder powerboat01 op steam. Speel met af en toe cs:go om stoom af te blazen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Nvidia

juggle schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:27:
[...]

Je kunt mij vinden onder [GoT] Juggle, steamid: juggle81
Toegevoegd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-04 13:46

Franko P.

Hit it.

Is er een Discord waar 'lotgenoten' te vinden zijn?
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk.

Hier ook een papa van 2 kinderen, vrienden gamen niet dus ben vaak op mezelf aangewezen.
Speel voornamelijk Pc en Switch.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Franko P. schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:48:
Is er een Discord waar 'lotgenoten' te vinden zijn?
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk.

Hier ook een papa van 2 kinderen, vrienden gamen niet dus ben vaak op mezelf aangewezen.
Speel voornamelijk Pc en Switch.
Hee jazeker, ik heb inmiddels een uitnodiging gekregen voor discord van Gr8slayer (dit is een soort chat, voice programma). Ik heb begrepen dat hij ook nieuwe leden accepteert en verderop in dit topic heeft @MaXeRs ook een discord groep met deelgenoten. Er is inmiddels dus keuze en ik ga bij beide groepen wel even om het hoekje kijken. In dit topic staat mijn steamid ook wel dus je kunt mij ook toevoegen op Steam. Ik kende Discord dus ook niet dus voor mij wordt het ook een sprong in het diepe :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Nvidia

Mochten er nog wat mensen zijn die mee willen spelen :) Juggle en ik staan klaar. Vandaag lekker division gespeeld was erg leuk !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Nvidia

powerboat schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:36:
Yo, hier ook nog een vader van 3 midden 30.
Ik heb de kinderen bijna op een leeftijd dat ze mee kunnen doen +).

Ben te vinden onder powerboat01 op steam. Speel met af en toe cs:go om stoom af te blazen. :)
Kan je niet vinden !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Nu online
Misschien kun je me via onderstaande url vinden ? :/

https://steamcommunity.com/id/powerboat01/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Laatst online: 02-05 01:35
@juggle welke games wilde je gaan spelen? ik ben ook voornamelijk een singleplayer gamer, maar als ik iemand blij kan maken om een bepaalde game te halen en online een paar potjes te spelen ben ik de beroerdste niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Interessant! Ik zoek ook al een tijdje een leuk groepje om mee te gamen. Vrienden en kennissen om me heen zijn er niet zo mee bezig, of spelen hooguit een potje Fifa.

Als bijna 30-er en toekomstige vader zou ik een 'nieuw' groepje wel tof vinden. Een eerdere poging om bij een bestaande groep aan te sluiten is mislukt. Ik speel op PC en PS4.

Zijn er meer die interesse hebben in een 'nieuwe' groep? Of is het beter om aan te sluiten bij bestaande?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:28
Check anders www.oldskoolnl.nl even, zijn allemaal 30+ gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:41
Dit is grappig want ik dacht laatst hetzelfde.
Zelf ben ik 32, vader van 3 ( 11-9-4 ) en speel al jaren counter-strike. Inmiddels ook met mijn zoon van 11. Echter leg ik het verschrikkelijk af tegen hem (zeg ik tegen hem lekker niet 8) ). Ben benieuwd of er meer papa's CS:GO spelen (recreatief)

[ Voor 6% gewijzigd door bakkie1985 op 29-01-2018 09:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 19:28
De horror, eindelijk zijn de kinderen gaan slapen en waag je je aan een online game.
Tot plots....

PAPAAAAAAAAAA!!!!!!!

* cadsite dropt alles en rent de trap op.
dochter: papa, mijn tand staat los.

OK, even troosten en ze kan verder slapen, maar terug beneden en daar zie je je spel staan. Geforceerd opgegeven. hm...

Daarom versta ik de oproep heel goed. ;-)

Tot hiertoe beperk ik me tot single player games, alleen voor dominion maak ik nog een uitzondering. Prachtig spel:
dominion.games
(gratis als je zelf de uitbreidingen niet koopt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@cadsite @bk1985 @biertje79 @Anoniem: 617899 @Joeri.Bijlsma

Bedankt voor alle reacties heel gaaf! Ik heb gister een toffe avond gehad in Division samen met @cptbuttlick.

Ik speel dat spel voor het eerst en we zijn samen nu een aantal levels omhoog geklommen. ALs er mensen zijn die willen aansluiten. Voeg eens even toe op steam:

juggle81 / cptbuttlick

ALs er genoeg animo is wil ik best een nieuwe Discord groep oprichten maar er zijn in dit topic sowieso al 2 genoemd met mensen van onze leeftijd en papa's :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:50

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hier 35-jarige vader van een dochter van 2,5. Heb zo'n 2x per jaar een LAN-party met wat maten in hetzelfde schuitje, even een weekend zonder gedoe en verplichtingen, gewoon beetje gamen, bier drinken, en kut roepen. Heerlijk :*).

Maar die andere gasten gamen doordeweeks wel minder dan ik, dus vaak zit ik in de avond wel alleen te gamen. Momenteel doe ik veel rainbow six siege, geniaal spel. Speel online alleen op de pc. Uplay account is DudeB4rt, voeg me vooral toe. Op Steam ben ik te vinden onder de naam [BeT] Dude Bart. Als er een papa-discord komt, sluit ik me zeker aan :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:00

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Een 30+ discord! Count me in! Ben zelf 34, heb geen kinderen, maar vind het veel gezelliger om met een paar volwassen gasten te spelen dan met dat kinderen van een jaar of 14.

Momenteel speel ik veel PUBG. Met namen op de discord die in het tweakers PUBG-topic staat. Daar zitten een flink aantal leuke 30+ gasten (of eind 20). (bijvoorbeeld @Anoniem: 616715 @Anoniem: 179421 @Caracca )

Disclaimer: Indien ik mensen hier niet heb genoemd, betekend dat niet dat zij niet aardig zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Flimovic op 29-01-2018 10:06 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seriph
Ik zal vanavond even het topic goed doorlezen en misschien hier en daar aansluiten/toevoegen aan steam. Het afgelopen weekend was wat chaotisch ivm verjaardag vrouw.

Ik speel zelf voornamelijk Diablo 3 en Forged alliance forever maar ben niet re beroerd om een game aan te schaffen als dat betekend dat ik mee kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 278217

Ik ben zelf 32, ben dan geen papa maar wel een pc-gamer. Je kan me altijd toevoegen op steam;
https://steamcommunity.com/id/legendfusion/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 19:28
Uiteraard is het leuk dat anderen (lees: kinderlozen) zich aansluiten, maar wees je er dan wel van bewust dat gamen met kinderen net iets minder vlot loopt.
kinderen gaan niet altijd op tijd slapen, roepen je vaak nog eens naar boven,...

Dat maakt allemaal dat een spel nogal gemakkelijk om zeep geholpen wordt wegens plotse gedwongen afwezigheid. Bij ons valt het al beter mee dan vroeger omdat de dochters ondertussen al 8 & 10 jaar zijn, maar toch... Ik ben er 39 trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seriph
cadsite schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:20:
Uiteraard is het leuk dat anderen (lees: kinderlozen) zich aansluiten, maar wees je er dan wel van bewust dat gamen met kinderen net iets minder vlot loopt.
kinderen gaan niet altijd op tijd slapen, roepen je vaak nog eens naar boven,...

Dat maakt allemaal dat een spel nogal gemakkelijk om zeep geholpen wordt wegens plotse gedwongen afwezigheid. Bij ons valt het al beter mee dan vroeger omdat de dochters ondertussen al 8 & 10 jaar zijn, maar toch... Ik ben er 39 trouwens.
Dit ben ik wel gewend. Ik ben zelf kinderloos maar ik speel regelmatig met een maat in het buitenland en die heeft wel kinderen. Als hij zijn dochter hoort huilen/roepen is hij ook foetsie. Daar wordt ook op ingepland. Diablo bijvoorbeeld kan iemand gewoon even op town portal drukken en is dan niet meer van toepassing op het spel. En zolang je competitief speelt is dat helemaal niet van belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
cadsite schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:20:

Precies dit dus :-) Gister om half 12 begon mijn oudste te huilen. Dan is het op dat moment gewoon ff game over en richt je je aandacht op de kleine. Zo werkt dat nu een keer :-)

Dat is ook de hele reden voor mijn topic oproep. Ik zoek gelijkgestemden. Geen competitie. Gewoon fun en het delen van een interesse, en begrip voor de levensfase waar we inzitten.

[ Voor 9% gewijzigd door juggle op 29-01-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Joeri.Bijlsma schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:20:
@juggle welke games wilde je gaan spelen? ik ben ook voornamelijk een singleplayer gamer, maar als ik iemand blij kan maken om een bepaalde game te halen en online een paar potjes te spelen ben ik de beroerdste niet.
Maakt niet zoveel uit, ik speel nu Division met cptbuttlick sinds gisteravond wat ik erg tof vind. Maar een keer een shooter of iets anders lijkt mij ook leuk.

Als je van singleplayer houdt (net als ik) is Division denk ik wel echt leuk. Ook een soort RPG maar wel wat je samen helemaal kunt doen.

Op Allkeyshop is Division voor iets van 15 euro te koop volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekovk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 21:58
Flimovic schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:00:
...
Momenteel speel ik veel PUBG. Met namen op de discord die in het tweakers PUBG-topic staat. Daar zitten een flink aantal leuke 30+ gasten (of eind 20). (bijvoorbeeld @Anoniem: 616715 @Anoniem: 179421 @Caracca )
...
Bij mij hetzelfde. 31-jarige vader van een zoon van net 1, maar wil af en toe nog wel eens pubg spelen 's avonds. De discord van tweakers bevalt me ook erg goed dan, maar een heel enkele keer dat er iemand tussen zit die iets te fanatiek is.. dus daar kan je sowieso wel terecht als je pubg leuk vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyrunner
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-04 13:18
Leuk initiatief!

Ik ben als gescheiden vader van een 12jr oude jongen een enorme casual gamer. Zit op een Mac en ben eigenlijk geen groot fan van de gevestigde order van online games (met name FPS).

Ik heb wel de PS4 van mijn zoontje staan, zag hem daar Fortnite op spelen. Is dat iets?

It took the power of Commodore 64 to put man on the moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11

Turismo

Clobberin' time!

Ik speelde vroeger Destiny 1 op de PS4, en toen stuitte ik bij toeval zoekend naar een serieuze, relaxte groep voor RAIDS (aangezien ik ook al de +30 aantik, en weinig zin heb in opgefokte voicechats e.d.) op de "Dads of Destiny" groep.

Zeer chille rustige groep waar iedereen rond dezelfde leeftijd zit (vaders voornamelijk, zoals de naam al aanduid) , https://dadsofdestiny.net/

Het is wel voornamelijk mensen uit de UK, maar dat mag de pret niet drukken, ze spelen naast Destiny 1 ook nog andere games, het is wel PS4 focussed (maar die heb je, dus komt goed uit.)

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Geen moeder (gelukkig) maar wel een te druk bestaan (twee banen, sport, katten) om verplichtingen te hebben in het gamen. Speel voornamelijk op de PS4 (momenteel Horizon Zero Dawn, Fortnite en COD WW2) en soms ook op de pc. Speel zowel singleplayer als multiplayer, net waar ik zin in heb.

Gamen heeft een poosje op een laag pitje gestaan omdat mijn game vrienden allemaal ook andere verplichtingen kregen of stopte met gamen (en mijn vriendinnen niet eens weten waar de aanknop zit :+ ). Inmiddels een klein groepje bij elkaar gesprokkeld vanuit de sportclub dus het gamen is weer nieuw leven ingeblazen.

PSN + Steam id: zoenvisje
Skyrunner schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:39:
...

Ik heb wel de PS4 van mijn zoontje staan, zag hem daar Fortnite op spelen. Is dat iets?
Fortnite is leuk! Vooral met meerdere, in je eentje ben je wel een beetje kansloos is mijn ervaring (als je elke dag 8u speelt zal je in je eentje ongetwijfeld wel een heel eind komen).

[ Voor 18% gewijzigd door zoenvisje op 29-01-2018 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 19:10
Vader van 3 en zo herkenbaar vooral het moeten pauzeren :D Ik speel alles en heb alles :) silentnll is mijn discord naam. Speel voornamelijk pc + ps4.

How are you doing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaeGaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 19:09
Pappa van 3 al uitgevlogen kinderen, 52 en game zo'n 2 a 3 keer in de week.
Tjden zo van 19 tot 22 uur, daarna voor de tv met mijn ega nog een serietje zien, alvorens tussen de lakens te kruipen.

Toevalligerwijs, speelde ikzelf met dezelfde gedachte als topic starter. Zoals gezegd, 2 a 3 keer per week, speel ik BF1, dat incidenteel met een collega (ook pappa van 2) en beide zouden we het leuk vinden om met een groepje gelijk gestemden te spelen. Serieus fanatiek spelen, maar ook slap ouwehoeren maakt het online spelen juist leuk.

Zoals aangegeven spelen wij momenteel alleen BF1 (ook domweg de tijd niet om met te bekwamen in meerdere spellen tegelijk), maar andere games sluiten we niet uit.

PC only gamer, dat wel, Steam paegan999 en in BF1 Evil_fietsbel (al die serieuze gamenamen ;) )

En een Pappa discord groep lijkt me erg leuk, dan kom je met allemaal gelijkgestemden in een nieuwe groep, ietwat laagdrempeliger dan aansluiten in een al bestaande groep.

[ Voor 11% gewijzigd door PaeGaN op 29-01-2018 12:51 . Reden: textueel ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:27

KipCurreh

Nightcrawler

33 hier, vader van 1 (en nog eentje onderweg)..

Ik snap de oproep volledig.. Zat voor het vaderschap in 77th JSOC (ARMA3) maar heb ik wegens tijdsgebrek opgegeven.. Sindsdien vnl. geconcentreerd op singleplayer zoals GTA V, Tomb Raider, Kerbal, Subnautica etc..

Met de opkomst van PUBG toch maar weer wat online gegaan met enkele irl vrienden, maar ik sta gerust open voor een grotere groep..

Oh ja, PC master race hier >:)

zie Steam in sig

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
Hier ook een "oude man" die net 44 is geworden met 2 kinderen van 11 en 3 (ja ja er zit wat tijd tussen). Ik speel voornamelijk World of Warcraft maar ook BF1, SW Battlefront 2 en Ghost Recon Wildlands.
Ik heb een xbox one maar gamen doe ik eigenlijk alleen op pc.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb maar even een Discord channel geopend:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Misschien kan iemand hem toevoegen aan de OP? @juggle bijvoorbeeld ;).

Ik heb nu twee text channels en twee speech channels ingesteld (gaming en non-gaming). Als er wensen zijn, laat het weten :). Bijvoorbeeld channels voor bepaalde teamgames.

Edit: ik heb nog een derde channel geopend waarin iedereen zijn steam/origin/battle.net etc kan plaatsen zodat men elkaar makkelijk kan toevoegen :). En op verzoek ook een hardwarechannel.

[ Voor 32% gewijzigd door Bart ® op 29-01-2018 17:10 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

Bart ® schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:20:

***members only***

Ik heb nu twee text channels en twee speech channels ingesteld (gaming en non-gaming). Als er wensen zijn, laat het weten :). Bijvoorbeeld channels voor bepaalde teamgames.
Fathers of Tweakers, i like! :) Gejoined.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 617899 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:22:
[...]

Fathers of Tweakers, i like! :) Gejoined.
Zat ook nog te denken aan Fathering of Tweakers, maar dat klinkt weer zo raar :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25
Wat een leuk initiatief d:)b

Hier ook een oude vader van twee tienerzonen. Zeer drukke baan waardoor gamen echt een ontspanning moet zijn, en dat ook is.
Helaas voor mij is er niemand binnen mijn kennissen kring die dit ook heeft ....of zelfs maar begrijpt.
Speel dus (noodzakelijkerwijs) veel alleen.

Ben een echte games fanaat en weet er ook vrij veel vanaf. Kijk ook regelmatig streams op Twitch.
Volgens mijn kinderen moet ik ook gaan streamen maar ik weet dat nog niet zo lol.

Meeste games speel ik op de PC.
Sinds 2004 speel ik World of Warcraft maar vorige maand heb ik mijn subscription stop gezet. Heb denk ik elke MMO wel gespeeld de afgelopen 10 jaar.
Daarnaast speel ik nu Subnautica en Oxygen not included maar dat zijn single player games voor de PC.
Op mijn Xbox ben ik net begonnen met Dark Souls 3.

Bezit zowel een PS4 als Xbox maar Xbox heeft de voorkeur.Puur voor de controller :)

Wilde heel graag Monster Hunter op de PC spelen maar dat is nog minstens zes maanden wachten. :(
Twijfel dus nu aan die game voor een console te kopen. Heel erge twijfel.

Ik hou dit topic in de gaten want tot op heden zie ik veel games langskomen die ik niet speel of niet wil spelen hehe.

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 13:30
Leuk initiatief! Ben 36, vader van 3 (2,4,6) Ik game wel af en toe met vrienden, maar het komt vaak voor dat als ik eindelijk tijd heb zij alweer zijn vertrokken.
Momenteel voornamelijk GTA online, een potje Overwatch of AC:Origins in mn uppie, maar het lijkt me ook wel interessant om the Division, een willekeurige Battlefield of Ghost Recon Wildlands weer eens af te stoffen.

Op Steam/Uplay/Origin/alles te vinden als ZwolluF

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-05 13:42
Bij Elite Dangerous hangen ook wat vaders rond weet ik uit ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-04 15:22
Leuk idee. Speel met name via Steam. 30, 2 kids. Steam: net als forum hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
Ik heet op steam grote_beer maar mijn nick is Seriph is bijna elk spel.

EDIT: Ben wat op steamnamen aan het klikken geweest. Ik zal vanavond op het discord linkje klikken.

[ Voor 42% gewijzigd door Seriph op 29-01-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 12:34

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Ook hier een papa van 2 (1 van 4 en 1 van 6 weken :) ).

Mijn game dagen zitten er helaas ook relatief op...speel zo af en toe nog eens een spelletje,even terug zelfs nog Wolfenstein The New Order besteld en ongeveer 3 uur gespeeld, maar ligt nu ook weer stof te happen....

Qua multiplayer ben ik nog van de oude stempel...spelletje CoD2 of UT99 zit er dan ook sneller in dan de veel nieuwere games van tegenwoordig...

Toevoegen aan steam : KatirZan

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Bart ® schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:20:

***members only***

Deze vind ik leuk!! Ik zet hem even als beste antwoord. Uiteraard kan dit topic nog gewoon gebruikt blijven worden om met elkaar in copntact te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmm... Ik ben 49, maar heb geen kinderen.
Daarentegen heb ik wel 10+ katten, die zo nu en dan het huis overhoop trekken/ernstig ruzie met elkaar maken.
Dat zorgt ervoor dat ik ook nog wel eens plotseling AFK moet...

Momenteel speel ik vooral Lord of the Rings Online, maar heb ook dingen als Borderlands 1/2/prequel, Rocket League, Heroes & Generals gespeeld.

mag ik ook meedoen? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik ga me iig ook op het discord channel melden, vader van 2 dames (8 en 11) en zelf 45 jaar. Altijd leuk om mensen te spreken met dezelfde hobby en in min of meer dezelfde levens fase. Is toch net iets anders dan die begin twintigers die nog studeren en bij hun ouders wonen of iets dergelijks, no offence :P

[ Voor 4% gewijzigd door Scavy op 29-01-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Scavy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:09:
Ik ga me iig ook op het discord channel melden, vader van 2 dames (8 en 11) en zelf 45 jaar. Altijd leuk om mensen te spreken met dezelfde hobby en in min of meer dezelfde levens fase. Is toch net iets anders dan die begin twintigers die nog studeren en bij hun ouders wonen of iets dergelijks, no offence :P
Absoluut geen offence, verschil is er, zo werkt dat nu 1 keer. Meld je aan gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensonthemove
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-05 10:32
Mij mogen jullie ook toevoegen op PSN, rensonthemove.
Nog geen vader, maar drukke baan en eerste kindje onderweg. Speel casual wat games, onder andere gta v, borderlands 2, smite, fortnite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
rensonthemove schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:17:
Mij mogen jullie ook toevoegen op PSN, rensonthemove.
Nog geen vader, maar drukke baan en eerste kindje onderweg. Speel casual wat games, onder andere gta v, borderlands 2, smite, fortnite...
Kom op Discord, zie het 2e bericht in dit topic! En van harte alvast uiteraard!

[ Voor 4% gewijzigd door juggle op 29-01-2018 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
JAVE schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:56:
Hmm... Ik ben 49, maar heb geen kinderen.
Daarentegen heb ik wel 10+ katten, die zo nu en dan het huis overhoop trekken/ernstig ruzie met elkaar maken.
Dat zorgt ervoor dat ik ook nog wel eens plotseling AFK moet...

Momenteel speel ik vooral Lord of the Rings Online, maar heb ook dingen als Borderlands 1/2/prequel, Rocket League, Heroes & Generals gespeeld.

mag ik ook meedoen? :)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard. Join ons even op discord, link vind je in het 2e bericht in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
KatirZan schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:23:
Ook hier een papa van 2 (1 van 4 en 1 van 6 weken :) ).

Mijn game dagen zitten er helaas ook relatief op...speel zo af en toe nog eens een spelletje,even terug zelfs nog Wolfenstein The New Order besteld en ongeveer 3 uur gespeeld, maar ligt nu ook weer stof te happen....

Qua multiplayer ben ik nog van de oude stempel...spelletje CoD2 of UT99 zit er dan ook sneller in dan de veel nieuwere games van tegenwoordig...

Toevoegen aan steam : KatirZan
Kom op Discord, hebben een speciaal channel, kijk maar even in het 2e bericht in dit topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• obelix998
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-01 09:49
Heel herkenbaar dit. Vader van twee jongens van 8 en 10, die zelf ook van (online) gamen houden. Heb een PC (met Steam Link) en PS4 Pro. Speel zelf veel FIFA 18, vooral de Squad Battles op de PS4, omdat dat offline kan. Heb ook Battlefield, GTA, etc.op PC, maar meer dan één game spelen werkt niet met beperkte tijd. Leuk initatief, ik ga kijken op de Discord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Heb het discord kanaal toegevoegd hoor! Misschien nog even wat extra spraak-kanalen toevoegen voor diverse games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:01
Allereerst wat een interssant topic, tof ook om zoveel andere gamende vaders te zien

Alleen jammer dat er veel games gespeeld worden die niet echt mijn ding zijn.
Maar dat ligt gewoon aan mijn aparte smaak denk ik.

Maar goed zelf zou ik ook wel wat meer mensen in m’n leven willen om mee te gamen of gewoon lekker te ouwehoeren.

Veel tijd heb ik niet met een kleine man van 14 maanden die in de avond altijd nog even bij papa op schoot ligt waardoor ik bijvoorbeeld niet even op Discord kan springen.

Heb daarnaast ook een leuk vrouwtje waar ik een filmpje of serie mee kijk voordat ze gaat slapen en de kleine man er naast gelegd wordt. Dat is dan ook echt mijn game tijd, tussen ongeveer half 10/10 uur en dan een uurtje á anderhalf uur.

Qua games ben ik vooral bezig met singleplayer games momenteel bij gebrek aan medespelers en is sowieso makkelijker om te stoppen wanneer nodig.

Xenoblade Chronicles 2 is momenteel het spel waar ik mijn tijd in stop. (En wat is het een fantastische game)
Morgen verwacht ik Dragon Ball FighterZ en als ik een leuk clubje kan vinden lijkt Monster Hunter World me ook echt fantastisch.

De volgende consoles heb ik in huis:
- Nintendo Switch (SW-4903-1061-1631)
- PS4 Pro (PSN: Evernote)
- Xbox One (XBL: EvernoteD)

Genres waar ik van houd:
- RPG
- JRPG
- Adventure/Platform

Maar daarnaast heb ik ook MOBA’s gespeeld, RTS, shooters, MMORPGs, racegames maar dan meer arcade style.

FIFA e.d. begin ik niet aan tenzij je wil zien hoe weinig spelers er op het veld kunnen staan. (Rode kaart gallore)

Geen idee of het bovenstaande iemand aanspreekt :)

DM mag altijd!

Edit: Ben overigens 28!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Evernote schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:04:
Allereerst wat een interssant topic, tof ook om zoveel andere gamende vaders te zien

Alleen jammer dat er veel games gespeeld worden die niet echt mijn ding zijn.
Maar dat ligt gewoon aan mijn aparte smaak denk ik.

Maar goed zelf zou ik ook wel wat meer mensen in m’n leven willen om mee te gamen of gewoon lekker te ouwehoeren.

Veel tijd heb ik niet met een kleine man van 14 maanden die in de avond altijd nog even bij papa op schoot ligt waardoor ik bijvoorbeeld niet even op Discord kan springen.

Heb daarnaast ook een leuk vrouwtje waar ik een filmpje of serie mee kijk voordat ze gaat slapen en de kleine man er naast gelegd wordt. Dat is dan ook echt mijn game tijd, tussen ongeveer half 10/10 uur en dan een uurtje á anderhalf uur.

Qua games ben ik vooral bezig met singleplayer games momenteel bij gebrek aan medespelers en is sowieso makkelijker om te stoppen wanneer nodig.

Xenoblade Chronicles 2 is momenteel het spel waar ik mijn tijd in stop. (En wat is het een fantastische game)
Morgen verwacht ik Dragon Ball FighterZ en als ik een leuk clubje kan vinden lijkt Monster Hunter World me ook echt fantastisch.

De volgende consoles heb ik in huis:
- Nintendo Switch (Evernote - FC volgt)
- PS4 Pro (PSN: Evernote)
- Xbox One (XBL: EvernoteD)

Genres waar ik van houd:
- RPG
- JRPG
- Adventure/Platform

Maar daarnaast heb ik ook MOBA’s gespeeld, RTS, shooters, MMORPGs, racegames maar dan meer arcade style.

FIFA e.d. begin ik niet aan tenzij je wil zien hoe weinig spelers er op het veld kunnen staan. (Rode kaart gallore)

Geen idee of het bovenstaande iemand aanspreekt :)

DM mag altijd!
Kom vooral langs op discord! Hoe meer mensen op discord, des te groter de kans dat er iemand een game met je wil samenspelen!
Ikzelf heb bijvoorbeeld ook Smite gespeeld en wil best weer een potje spelen hoor! LoL?
Gister voor t eerste gespeeld :)
Rocket League? Oh ja hoor!

Dus hoe meer mensen, hoe groter de kans van gelijkgestemden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Vader van 2 jongens . zelf 33 jaar

Kyanostar#2948 op battle.net
Kyanostar op steam
Daddy__Cadoow op PS4 ( 2x underscore )

Zie jullie online !

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 971705

Beste vaders!!

Ik ben Rogier 32 jaar en heb 2 zoontjes van 5 en 9 en een dochtertje van 4 maanden oud. hou erg veel van gamen en ben erg breed georienteerd wat betreft genres. Ik speel op de pc en op de Switch.
Hou van gezelligheid en relaxed in omgang met elkaar maar ook wel van uitdagingen.
Lijk me erg gezellig om wat meerdere mensen te leren kennen die dezelfde passie hebben. Vroeger had ik een beste grote community op de ps4 maar ik vind pc spelen veel leuker! Ik heb ook de switch btw. Ik denk dat ik nu een half jaartje op de pc speel maar weinig tot geen vrienden die coop games spelen zoals Destiny 2, PubG, WoW, Divinity Original Sin2, Escape from Tarkov, Ghost Recon Wildlands, The Division, Dark Souls2/3, Fifa18, NBA2k17 enz enz :D

Ik hoop dat ik via deze topic Relaxte gezellige vaders kan vinden die dezelfde passie hebben en als je wil mag je me toevoegen en uitnodigen.Ben bijna altijd online
Mijn tagnames is;

steam: game_journal83
discord: Kratos#4857
Uplay: Xsgopaars83
Origin: GameKings1407
Battle.net: Kratos#25744
Switch: SW-0028-6553-6227

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Nog geen vader. Zelf 35 jaar oud, woonachtig in de US.

Seal9 op Steam/Uplay/Origin.
Heb een -6 uur tijdverschil met Nederland en speel daarom regelmatig met een groep uit de US.

Zelf speel ik diverse games zoals Assassins Creed Origins, World of Warships, Ghost Recon Wildlands, Holdfast: Nations at war, Total War, War Thunder etc. Het ligt er maar net aan wat ik die avond wil spelen.
Ik merk wel dat ik wat ouder ben geworden want ik speel niet meer de die hard first person shooters. Gaat me net toch allemaal te snel. Ben meer van de RTS/ Simulation games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

juggle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:33:
[...]

Kom op Discord, hebben een speciaal channel, kijk maar even in het 2e bericht in dit topic!
Will do, zojuist kind 2 slapend gekregen :X

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-designz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:33
Vader van een dochter van net 1, heb me ook aangemeld in "the fathers of tweakers". Mijn skills zijn niet al te best maar ik speel nu pubg op de pc (samen met mijn vrouw) en op de xbox bf1 en f1 2017 onder andere.

Discord heb ik net gedownload met als gebruikersnaam friskybunny ^^

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-05 23:35
Wat cool!
Zat net te bedenken dat ik wat meer wilde gaan gamen, maar verder dan casual kom k niet.

30 jaar en papa van twee, dochter van 5 en zoon van 15 maanden.
In bezit van: PS3, retrospul en een pc zonder monitor en toetsenbord enz.
Oh en nog geen internet op zolder na de verhuizing..... dus ik heb nog wat werk te doen.
Maar kom zeker terug!!!
Mooi initiatief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:48
Vroeger noemden we dit gewoon een old men gaming clan :P.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TBKruit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-03 19:30

TBKruit

W1ldW0lf

Hi All,

Ik, Papa van 2 (4 en 3) speel veel Blizzard OW and HotS. Voeg me maar toe, of waar voeg ik me toe, ik speel graag.
PC only atm. Wel state of the art, RX Vega 64 Liquid.
LAN-party nog altijd twee keer per jaar met vrienden in Utrecht. Always space for more.

T00B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Seal9 @sdk1985 @TBKruit @TooTall_NL @m-designz @Anoniem: 971705 @Consigliere @Evernote @obelix998

Heej guys tof dat jullie geinteresseerd zijn! Doel is: gemoedelijk, relaxte sfeer, niets moet en gewoon lekker ontspannen gamen en vooral lol hebben.

Join even op Discord, zie 2e post van dit topic. Daar kun je iedereen ontmoeten,. Inmiddels zijn we al met 45 man ofzo dus groeit lekker. Tot snel!

[ Voor 7% gewijzigd door juggle op 30-01-2018 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ik, vader van een dochter van bijna 12 en een zoon van net 9, speel met voornamelijk andere tweakers vooral [MMO] World of Warships en sinds een paar dagen ook weer SimCity. Ik heb me gemeld op Discord.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Ook gemeld op Discord

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 14:45
Leuk initiatief! Ik zal binnenkort ook op Discord joinen. Ik ben een 37 jarige vader van 2 zonen. een van 4 jaar en een van 1,5 jaar. Het bekende verhaal druk met de kinderen, werk en sociale verplichtingen.

Ik zit ook nog in een oude (vrienden) clan, maar daar heeft een splitsing plaatsgevonden. De ene helft heeft kinderen gekregen, en de andere helft hebben zichzelf gediskwalificeerd uit de genenpoel. Die laatste groep speelt dan ook voornamelijk MMORPG waarbij ze iedere dag dezelfde handelingen moeten verrichten voor de puntjes ofzo. Bij dit soort verslaafden hoef ik dus niet meer aan te komen met een vrijblijvend spelletje XYZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaeGaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 19:09
Gisteravond met een paar man in 2 squads,(wel in 1 discord channel, want dat kan best :) ) The Division gespeeld. Lekker gespeeld, slap ouwehoeren, met en ook 8) om elkaar kunnen lachen met de babysteps in het spel. Nee, echt tof, wat mij betreft is dit een blijvertje. Met dank aan Juggle voor de Topic start, chapeau.

[ Voor 5% gewijzigd door PaeGaN op 30-01-2018 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seriph
Ben gisteren wat aan het lurken geweest in de Discord. Wat geluidjes uitgezet en push to talk aangezet. Nog niet in de spraak kanalen geweest.

Heb vannacht the Division gedownload (de 6 uur trial versie). Misschien vanavond wat tijd om te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divedekker
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-05 10:49
Super idee dit! 26 jaar (jong) en (nog) geen vader, maar kan ook niet al te vaak gamen door weinig tijd en niet al te veel vrienden online. Zal me vanavond nog wel even melden op de Discord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 01:11

Fustje

Koel bewaren

Hee dit is een leuk initiatief!
Ik ben 37 jaar, heb een zoontje van 2 jaar, en ben onlangs verhuisd dus helaas staat mijn PC nog even stof te happen (want verbouwen, mancave staat helaas onderaan de kluslijst). Heb ook een PS4 maar die gebruik ik meer als dure Netflix-speler. :')
Maar waarschijnlijk heb ik in ieder geval een tijdelijk gamehoekje over niet al te lange tijd dus ik ga dit topic nog ff in de gaten houden. ;)

d:)b

Edit: Is dit perse een mannen-groep, want mijn vrouw houdt ook van gamen op haar eigen PC. Speelden voor de verhuizing regelmatig The Division samen. En als de kleine slaapt, gaan we toch samen gamen. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Fustje op 30-01-2018 09:01 ]

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:45
Ik zie alle consoles voorbij komen en 101 verschillende games. Hoe gaat het over het algemeen met het spelen van games? Een nadeel aan papa zijn is dat mijn gamebudget ook net zo groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-05 13:52
Hier ook een papa. Dochter van 5. Speel op dit moment voornamelijk battlefield 1 met mijn broer. Total war warhammer 2 (Single player). Zal binnenkort de discord eens joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-04 18:28
KatirZan schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:23:

@KatirZan Misschien is Battalion 1944 dan wat voor je! Verschijnt 1 februari voor 15€ op steam :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Seriph
grote_oever schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:05:
Ik zie alle consoles voorbij komen en 101 verschillende games. Hoe gaat het over het algemeen met het spelen van games? Een nadeel aan papa zijn is dat mijn gamebudget ook net zo groot.
Wat ik gezien heb is dat er momenteel voornamelijk the division wordt gespeeld op pc. Het kanaal is 2 dagen oud dus dat moet nog een beetje groeien. Dus ik denk dat als je roept in het #gaming kanaal wie heeft er zin in een potje <game> hoor je vanzelf of er mensen zijn die de game hebben en mee willen doen.
pa1fw schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:
Edit: Is dit perse een mannen-groep, want mijn vrouw houdt ook van gamen op haar eigen PC. Speelden voor de verhuizing regelmatig The Division samen. En als de kleine slaapt, gaan we toch samen gamen. :P
Nee hoor. Volgens mij is Zoenvisje ook van het vrouwelijke geslacht. Dus wat mij betreft is ze van harte welkom.
bjarky schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:09:
Hier ook een papa. Dochter van 5. Speel op dit moment voornamelijk battlefield 1 met mijn broer. Total war warhammer 2 (Single player). Zal binnenkort de discord eens joinen.
Ik heb total war: warhammer 2 ook maar nog niet echt in gedoken. Heb een half afgespeelde elven campagne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
pa1fw schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:
Hee dit is een leuk initiatief!
Ik ben 37 jaar, heb een zoontje van 2 jaar, en ben onlangs verhuisd dus helaas staat mijn PC nog even stof te happen (want verbouwen, mancave staat helaas onderaan de kluslijst). Heb ook een PS4 maar die gebruik ik meer als dure Netflix-speler. :')
Maar waarschijnlijk heb ik in ieder geval een tijdelijk gamehoekje over niet al te lange tijd dus ik ga dit topic nog ff in de gaten houden. ;)

d:)b

Hmm nee wat mij betreft niet. Voorop staat het ouderschap en de game hobby en ontspanning en lol hebben. Dus zowel moeders als vaders zijn welkom! Feit is wel dat het momenteel gedomineerd wordt door mannen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Seriph schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:30:
Ben gisteren wat aan het lurken geweest in de Discord. Wat geluidjes uitgezet en push to talk aangezet. Nog niet in de spraak kanalen geweest.

Heb vannacht the Division gedownload (de 6 uur trial versie). Misschien vanavond wat tijd om te spelen.
Heel goed. Vanavond zijn sowieso ik en @cptbuttlick van de partij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjarky
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-05 13:52
Ik heb total war: warhammer 2 ook maar nog niet echt in gedoken. Heb een half afgespeelde elven campagne.
Ik heb intussen elk ras tot ongeveer 150 beurten gespeeld. In het verleden speelde ik met een maatje wel eens co op campagnes. Was super tof.

Ik heb wel veel meer games en uitgebreide libraries, the division heb ik zowel op xbox als pc. Alleen geen Gold op de xbox omdat ik te weinig op de xbox speel.

Maar ben wat meer aan het focussen momenteel op 1 of 2 games. Anders verlies ik het overzicht.

[ Voor 1% gewijzigd door bjarky op 30-01-2018 09:53 . Reden: Even mijn quote gefixed ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 01:11

Fustje

Koel bewaren

juggle schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Hmm nee wat mij betreft niet. Voorop staat het ouderschap en de game hobby en ontspanning en lol hebben. Dus zowel moeders als vaders zijn welkom! Feit is wel dat het momenteel gedomineerd wordt door mannen 😁
Ze is de 'ruige mannenpraat' wel gewend. :')

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:28
Ik ben een vader van 43 en heb een dochter van 17 en zoon van 9.
We zijn alle 4 pc-gamers (ook de vrouw)
In plaats van tv te kijken spelen we 's avonds meestal samen een potje BF1, Borderlands 2, Worms of SOF2.

In BF1 spelen we onder de squadname JX
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste