Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Pagina: 1
Acties:

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-10 23:25

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Beste Tweakers,

BEN JE PAPA (OF MAMA) EN MINIMAAL 25 JAAR? LEES DAN EVEN VERDER ;-)

UPDATE2
Kijk op onze website (uh.. pagina bedoel ik) voor meer info: http://fathersoftweakers.nl/

UPDATE:
Er is nu een officieel Fathers of Tweakers Discord channel. Join, speel, relax, en druk op pauze als je kroost roept :-)

ORIGINEEL

Al een tijdje loop ik rond met het idee om een online groepje te verzamelen die het leuk lijkt om af en toe samen een game te spelen.

Ik weet dat er hier namelijk een hoop vaders (en moeders) rond lopen die het druk hebben met werk, zorgen voor hun kinderen of allerhande hobbyprojecten maar daarnaast ook graag even een controller of muis en toetsenbord vasthouden in de avonduren.

Om af te trappen, ik ben zelf vader van 2 kinderen (4 en 2) ondernemer en 36 jaar en ik mag graag een potje gamen ter ontspanning. Ik speel dus voornamelijk singleplayer games met een verhaal omdat ik niet de tijd heb om World of Warcraft of Destiny van het begin tot het eind te spelen. Daarnaast vind ik het ook fijn om eens een leuk gesprek te hebben onderwijl het gamen zonder een schreeuwende tiener in je headset die roept dat iedereen naar voren moet komen om hem te backen..

Helaas heb ik geen vrienden die de interesse delen of de hardware hebben om 's avonds online een game te spelen.

Aangezien ik deze behoefte dus wel heb kan ik mijn geen plek beter voorstellen dan Tweakers waar er vast meer mensen zijn die dit ook leuk lijkt.

Concreet wat zoek ik precies:

1. Lol en ontspanning staat voorop, geen competitie of online verplichting. Wie zin heeft en kan doet mee, en anders niet.
2. Minstens 25 of 30 jaar oud? In ieder geval mensen die buiten hun gamehobby ook andere verplichtingen hebben. Ik wil niet iedereen uitsluiten uiteraard en een klik is natuurlijk belangrijk maar ik ben niet op zoek naar jongeren.
3. Games maakt niet zoveel uit, ik denk meer aan een keer met een aantal man een prive server opzetten en wat knallen of racen of whatever. Of wel een avontuur in een RPG maar dat moet dan maar net passen.
4. Een deftige game pc? Ik speel zelf graag op PC maar heb ook een PS4 Pro. Ligt beetje aan de animo.
5. Ik sluit niet uit dat er een keer offline wordt afgesproken maar daar moet maar net behoefte aan zijn

Ik zou graag horen of hier interesse voor is. Details over games, welke software etc kunnen we later wel bespreken bij voldoende animo.

juggle wijzigde deze reactie 18-01-2019 19:00 (16%)

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Zo jongens wat een toffe reacties en klaarblijkelijk is er dus ook wel animo hartstikke leuk.

@bram1984 Zal ik doen, bedankt voor je uitnodiging

@cptbuttlick Speel beide, zowel Steam als PS4, PS4 met name voor de exclusives en dan dus eigenlijk alleen singleplayer games

@gr8slayer Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Eigenlijk is wat jij beschrijft ongeveer wel wat ik zoek. Ik denk ook dat het aansluiten bij een bestaande groep makkelijker is dan zelf iets totaal nieuws beginnen dus wat dat betreft helemaal tof als je ook nieuwe leden accepteert dan uiteraard.

Vanzelfsprekend is het zo dat de chemie juist moet zijn en niet moet verstoren voor de leden die er al inzitten.

@Seriph Uiteraard, de papa's was meer bedoeld om een bepaalde groep aan te spreken in een bepaalde levensfase. Wat mij betreft hoef je dus niet perse papa te zijn ;-) Ik vind klik en chemie veel belangrijker.
Inmiddels zijn de regels ietsje aangepast; Fot is gamen met papa's en mama's.

@Ryatzu Alvast gefeliciteerd! Ja goed idee, tenzij we misschien aan kunnen sluiten bij een bestaande groep zoals gr8slayer beschrijft. Mocht dat niet kunnen of klikken vind ik deze optie inderdaad prima. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met het opzetten van zoiets.

@Clavat Idem, klink inderdaad precies zoals het hier ook gaat. Snooker speel ik dan niet maar sta ook voor alles open en speel dus voornamelijk op PS4 en PC.

Ok. Nu dus volgende stap, eens aansluiten bij Gr8slayer of eerst zelf iets opzetten?

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
gr8slayer schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:34:
Niks moet, alles mag. Ik heb de heren een screenshot van je bericht gestuurd en de reacties waren enthousiast. Er zitten elke avond wel een aantal jongens te gamen, je bent meer dan welkom om eens een paar potjes mee te spelen. Dagje langskomen op de volgende lan om eens kennis te maken kan natuurlijk ook. We zijn hem aan het plannen.
Kijk, dat is leuk. Precies wat de insteek moet zijn in mijn ogen. Ik ga zeker op je uitnodiging in en eens meespelen hartstikke leuk!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@gr8slayer @Tuintje Ik heb jullie nu in Steam toegevoegd.

Ik denk dat er wel meer mensen zijn in dit topic die een potje zouden willen meespelen met Gr8slayer en vrienden :) ik neem aan dat deze dan ook van harte welkom zijn?

Mijn Steam naam is [GoT] Juggle dus als je mij wilt toevoegen graag en vanaf daar zien we wel verder :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Freezerator schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:41:
Kom eens s'avonds op discord van tweakers BF1. Altijd wel een aantal online zo na het eten (uur of 20h00 ) om gezellig te spelen. En jaar voornamelijk 30+ dus relaxed en gezellig.

https://discord.gg/zfeG8Tr
Done, ik had geen discord account en kende het ook niet :) Ik ga ook op jouw uitnodiging in, bedankt!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Appie Ik game zelf eigenlijk alleen in de avonduren, dus vanaf een uurtje of 20.00 tot middernacht, zoiets. Beetje afhankelijk van wat ik te doen heb, en/of de kinderen beetje relaxed zijn gaan slapen en mijn vriendin geen plannen met mij heeft :)

Voor jou dus vanaf een uurtje of 13.00 's middags :)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@MaXeRs Wat ontzettend cool. Ik had je DM ook al gezien en het lijkt mij ook heel leuk. Hoewel Rotterdam voor mij (Groningen) niet om de hoek is maakt dat voor online niets uit. Ik speel geen van de games die je noemt maar pubg lijkt mij wel erg leuk.

Keuze te over nu dus, ik ga gewoon eens rondneuzen bij iedereen :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Je kunt mij vinden onder [GoT] Juggle, steamid: juggle81

juggle wijzigde deze reactie 27-01-2018 15:56 (5%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Franko P. schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 21:48:
Is er een Discord waar 'lotgenoten' te vinden zijn?
Lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk.

Hier ook een papa van 2 kinderen, vrienden gamen niet dus ben vaak op mezelf aangewezen.
Speel voornamelijk Pc en Switch.
Hee jazeker, ik heb inmiddels een uitnodiging gekregen voor discord van Gr8slayer (dit is een soort chat, voice programma). Ik heb begrepen dat hij ook nieuwe leden accepteert en verderop in dit topic heeft @MaXeRs ook een discord groep met deelgenoten. Er is inmiddels dus keuze en ik ga bij beide groepen wel even om het hoekje kijken. In dit topic staat mijn steamid ook wel dus je kunt mij ook toevoegen op Steam. Ik kende Discord dus ook niet dus voor mij wordt het ook een sprong in het diepe :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@cadsite @bk1985 @biertje79 @Duinday @Joeri.Bijlsma

Bedankt voor alle reacties heel gaaf! Ik heb gister een toffe avond gehad in Division samen met @cptbuttlick.

Ik speel dat spel voor het eerst en we zijn samen nu een aantal levels omhoog geklommen. ALs er mensen zijn die willen aansluiten. Voeg eens even toe op steam:

juggle81 / cptbuttlick

ALs er genoeg animo is wil ik best een nieuwe Discord groep oprichten maar er zijn in dit topic sowieso al 2 genoemd met mensen van onze leeftijd en papa's :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
cadsite schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:20:
Uiteraard is het leuk dat anderen (lees: kinderlozen) zich aansluiten, maar wees je er dan wel van bewust dat gamen met kinderen net iets minder vlot loopt.
kinderen gaan niet altijd op tijd slapen, roepen je vaak nog eens naar boven,...

Dat maakt allemaal dat een spel nogal gemakkelijk om zeep geholpen wordt wegens plotse gedwongen afwezigheid. Bij ons valt het al beter mee dan vroeger omdat de dochters ondertussen al 8 & 10 jaar zijn, maar toch... Ik ben er 39 trouwens.
Precies dit dus :-) Gister om half 12 begon mijn oudste te huilen. Dan is het op dat moment gewoon ff game over en richt je je aandacht op de kleine. Zo werkt dat nu een keer :-)

Dat is ook de hele reden voor mijn topic oproep. Ik zoek gelijkgestemden. Geen competitie. Gewoon fun en het delen van een interesse, en begrip voor de levensfase waar we inzitten.

juggle wijzigde deze reactie 29-01-2018 11:11 (9%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Joeri.Bijlsma schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:20:
@juggle welke games wilde je gaan spelen? ik ben ook voornamelijk een singleplayer gamer, maar als ik iemand blij kan maken om een bepaalde game te halen en online een paar potjes te spelen ben ik de beroerdste niet.
Maakt niet zoveel uit, ik speel nu Division met cptbuttlick sinds gisteravond wat ik erg tof vind. Maar een keer een shooter of iets anders lijkt mij ook leuk.

Als je van singleplayer houdt (net als ik) is Division denk ik wel echt leuk. Ook een soort RPG maar wel wat je samen helemaal kunt doen.

Op Allkeyshop is Division voor iets van 15 euro te koop volgens mij.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Bart ® schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:20:
Ik heb maar even een Discord channel geopend:

***members only***

Misschien kan iemand hem toevoegen aan de OP? @juggle bijvoorbeeld ;).

Ik heb nu twee text channels en twee speech channels ingesteld (gaming en non-gaming). Als er wensen zijn, laat het weten :). Bijvoorbeeld channels voor bepaalde teamgames.
Deze vind ik leuk!! Ik zet hem even als beste antwoord. Uiteraard kan dit topic nog gewoon gebruikt blijven worden om met elkaar in copntact te blijven.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Scavy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:09:
Ik ga me iig ook op het discord channel melden, vader van 2 dames (8 en 11) en zelf 45 jaar. Altijd leuk om mensen te spreken met dezelfde hobby en in min of meer dezelfde levens fase. Is toch net iets anders dan die begin twintigers die nog studeren en bij hun ouders wonen of iets dergelijks, no offence :P
Absoluut geen offence, verschil is er, zo werkt dat nu 1 keer. Meld je aan gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
rensonthemove schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:17:
Mij mogen jullie ook toevoegen op PSN, rensonthemove.
Nog geen vader, maar drukke baan en eerste kindje onderweg. Speel casual wat games, onder andere gta v, borderlands 2, smite, fortnite...
Kom op Discord, zie het 2e bericht in dit topic! En van harte alvast uiteraard!

juggle wijzigde deze reactie 29-01-2018 16:22 (4%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
JAVE schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:56:
Hmm... Ik ben 49, maar heb geen kinderen.
Daarentegen heb ik wel 10+ katten, die zo nu en dan het huis overhoop trekken/ernstig ruzie met elkaar maken.
Dat zorgt ervoor dat ik ook nog wel eens plotseling AFK moet...

Momenteel speel ik vooral Lord of the Rings Online, maar heb ook dingen als Borderlands 1/2/prequel, Rocket League, Heroes & Generals gespeeld.

mag ik ook meedoen? :)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd uiteraard. Join ons even op discord, link vind je in het 2e bericht in dit topic ;)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
KatirZan schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:23:
Ook hier een papa van 2 (1 van 4 en 1 van 6 weken :) ).

Mijn game dagen zitten er helaas ook relatief op...speel zo af en toe nog eens een spelletje,even terug zelfs nog Wolfenstein The New Order besteld en ongeveer 3 uur gespeeld, maar ligt nu ook weer stof te happen....

Qua multiplayer ben ik nog van de oude stempel...spelletje CoD2 of UT99 zit er dan ook sneller in dan de veel nieuwere games van tegenwoordig...

Toevoegen aan steam : KatirZan
Kom op Discord, hebben een speciaal channel, kijk maar even in het 2e bericht in dit topic!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Seal9 @sdk1985 @TBKruit @TooTall_NL @m-designz @Rogier83 @Consigliere @Evernote @obelix998

Heej guys tof dat jullie geinteresseerd zijn! Doel is: gemoedelijk, relaxte sfeer, niets moet en gewoon lekker ontspannen gamen en vooral lol hebben.

Join even op Discord, zie 2e post van dit topic. Daar kun je iedereen ontmoeten,. Inmiddels zijn we al met 45 man ofzo dus groeit lekker. Tot snel!

juggle wijzigde deze reactie 30-01-2018 00:14 (7%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
pa1fw schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:
Hee dit is een leuk initiatief!
Ik ben 37 jaar, heb een zoontje van 2 jaar, en ben onlangs verhuisd dus helaas staat mijn PC nog even stof te happen (want verbouwen, mancave staat helaas onderaan de kluslijst). Heb ook een PS4 maar die gebruik ik meer als dure Netflix-speler. :')
Maar waarschijnlijk heb ik in ieder geval een tijdelijk gamehoekje over niet al te lange tijd dus ik ga dit topic nog ff in de gaten houden. ;)

d:)b

Edit: Is dit perse een mannen-groep, want mijn vrouw houdt ook van gamen op haar eigen PC. Speelden voor de verhuizing regelmatig The Division samen. En als de kleine slaapt, gaan we toch samen gamen. :P
Hmm nee wat mij betreft niet. Voorop staat het ouderschap en de game hobby en ontspanning en lol hebben. Dus zowel moeders als vaders zijn welkom! Feit is wel dat het momenteel gedomineerd wordt door mannen 😁

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Seriph schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:30:
Ben gisteren wat aan het lurken geweest in de Discord. Wat geluidjes uitgezet en push to talk aangezet. Nog niet in de spraak kanalen geweest.

Heb vannacht the Division gedownload (de 6 uur trial versie). Misschien vanavond wat tijd om te spelen.
Heel goed. Vanavond zijn sowieso ik en @cptbuttlick van de partij :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
m-designz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Zo gaat het bij ons dus ook. Kleine rond een uur of 7 a half 8 naar bed en dan samen gamen, mits het een avond is waar geen "wie is de mol", "4 handen op 1 buik" of "de luizenmoeder" op tv is :)
Nee hoor, als ze het niet erg vindt dat het Fathers of Tweakers heet. Bovenop staat lol hebben, wat oudere gamers en gewoon ontspannen gamen. Feit is dat we gewoon een hoop mannen hebben dus het zal hier en daar wat mannenpraat zijn maar verder hartstikke leuk als vrouwen ons willen vergezellen.

Kinderen zijn wel uitgesloten, minimum leeftijd is ongeveer 25 jaar.

Kijk even op http://fathersoftweakers.nl voor deelname op onze Discord groep.

juggle wijzigde deze reactie 30-01-2018 16:13 (5%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
sn0w13 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
Ik ben een vader van 43 en heb een dochter van 17 en zoon van 9.
We zijn alle 4 pc-gamers (ook de vrouw)
In plaats van tv te kijken spelen we 's avonds meestal samen een potje BF1, Borderlands 2, Worms of SOF2.

In BF1 spelen we onder de squadname JX
Tof en leuk dat je ff berichtje plaatst. Je kunt even komen buurten op ons Discord kanaal, check even http://fathersoftweakers.nl

juggle, in dit topic dubbel- of tripplepost je met regelmaat. Dit is not done op Tweakers. Dus reageer je op meerdere berichten achter elkaar, edit dat je laatste post.

Geronimous wijzigde deze reactie 31-01-2018 07:29 (15%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Voor alle mensen die willen joinen: Kijken even op eerste pagina onderaan voor website of de Discord link.

Of kijk gewoon op http://fathersoftweakers.nl

Het loopt als een vuurtje hoe meer zielen hoe meer vreugd!

juggle wijzigde deze reactie 31-01-2018 01:10 (12%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Cheesestring schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:06:
Weet iemand misschien waarom ik de discord kanaal niet kan vinden?
Heb je het inmiddels gevonden? Je kan je hier anders aanmelden: http://fathersoftweakers.nl

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Tuintje schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:59:
Heb ik dat dan over het hoofd gezien?
Ja :P .

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Wat is het toch elke keer weer een plezier om steeds nieuwe leuke reacties hierop te lezen. Welkom iedereen en join ons online op Discord. Het begint echt een leuke diverse groep te worden en de sfeer is heel prettig. Inmiddels zijn er al een aantal game avondjes geweest en ik heb ze stuk voor stuk top gevonden.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Booth schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe heel erg leuk vindt; kletsen over (non-)gaming related dingen, afspreken om samen een game (Fortnite bv! lachen) te spelen en als je ff geen tijd hebt of niet in de positie bent om een controller/toetsenbord op te pakken wordt er wel een game gestreamed waar je bij me kan kijken :D
Het is overweldigend om te zien hoe snel deze oproep is uitgegroeid tot een geweldig leuke club mensen (120+) die online nu regelmatig een game spelen samen. Ik heb dit echt niet zien aankomen en er zijn nog steeds mensen die registreren om mee te doen.

Next step is nu het opzetten van een eigen gameserver. Dit is allemaal nieuw gebied voor mij en misschien zijn er wel mensen in dit topic die hiermee ervaring hebben.

Dus oproep?

- Welke games zijn makkelijk als server te installeren?
- Linux of Windows?
- VPS of zelf thuis opzetten?
- Anything else?

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Coldbullet @RandomCreated @DeerDitch

Bedankt voor jullie reactie en tof om te horen dat mijn oproep wat losgemaakt heeft.
Inmiddels zijn we lekker aan het groeien en hebben we echt een hele leuke club mensen die nu regelmatig online zijn, games samen spelen (sommige echt voor het eerst zoals ik) en chatten over van alles en nog wat. Ik nodig jullie dan ook van harte uit om even te komen kennismaken op ons Discord kanaal. Je kunt hier meer informatie vinden:
http://fathersoftweakers.nl

juggle wijzigde deze reactie 09-02-2018 15:07 (9%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Coldbullet schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Dat ga ik zeker doen, maar aankomende dagen ben ik offline zeg maar 4 dagen voor het mooiste feest van het jaar
Geniet ervan en tot later!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
RandomCreated schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:50:
@juggle harstikke bedankt voor de uitnodiging. Ben inmiddels gejoined :)

Voor opzetten eigen server en vragen/informatie kun je het beste kijken bij forums onder IT Pro bij tweakers, daar zijn veel ICT'ers die je verder kunnen helpen tot in detail.
Thx man, ik heb het inmiddels al voor elkaar :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
downsize schreef op zondag 11 februari 2018 @ 01:03:
Nice! Hier een papa van 41 met 2 jongens van 2 en 5. Met de oudste speel ik tegenwoordig af en toe een potje Mario Kart, of Bros op de Wii.

Net als zovelen een lange historie als gamer, maar tegenwoordig toch echt een casual gamer en kom ik toch echt niet verder dan af en toe een sessie ter ontspanning.
.
Ik speel op zowel PS4 als PC, Racing, FPS en RTS.

Je kan me vinden onder downsize_nl op psn, steam, uplay, origin en epic.

Ik kom binnenkort langs op Discord!
Bedankt voor je reactie en kom zeker langs. Je kunt daar ook je username achterlaten zodat je gemakkelijk uitgenodigd kan worden om een game te spelen. Tot gauw!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Kr44nVogel schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:34:
Heb me nu ook aangemeld bij de discord , vader van 3 dochters 13 10 en 10 . Ben zelf net 40 geworden. Game al een behoorlijke tijd altijd casual. Sinds kort in bezit van een PS4 maar heb ook een pc waar ik op speel , mocht ik de ruimte krijgen van mijn kids. Ben het solo spelen wel een beetje zat dus kom zeker langs op discord.

PSN: frankdrebin020 en steam: BertjePitt uplay: frankdrebin. (met een . op het eind)
Hartstikke leuk, op Discord vind je nu altijd wel iemand die even samen wil gamen. Samen is echt een stuk leuker. Ik speel nog steeds singleplayer maar af en toe wat samen knallen is een welkome afwisseling.

Daarnaast hebben we nu ook andere kanalen waar ook gewoon rustig gekeuveld wordt over andere zaken dan gamen en natuurlijk het vaderschap :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Frank1973 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:18:
Zijn er nog oude knakkers die borderlands 2 spelen, en dan op de ultimate true vaulthunter mode? Op de PS4
Heej Frank bedankt voor je reactie. Kom op Discord en stel daar je vraag. Ze zijn er vast wel en anders genoeg games om een keer samen te gamen!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Nazanir schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:01:
Vader van 2 hier (4 en 6, maar is heel binnenkort 5 en 7), ben zelf 34.

Ik speel op zowel de PC als X1.

Games waar ik graag samen zou spelen zijn:

Diablo 3 (zowel PC als X1, zit op PC in de GoT, maar is vrij stilletjes daar).
Heroes of the Storm (PC)
PUBG (PC, niet heel actief de laatste tijd)
Eternal: Card Game (PC, zoek al een poosje Nederlanders om lekker potjes tegen te spelen en decks te testen)
Gears of War 4 (X1, lijkt me leuk om met een groepje Horde te spelen)

Dat zijn mijn meest online gespeelde games op het moment.
Perfect kom even op Discord kennismaken via http://fathersoftweakers.nl daar vind je wel mensen om even samen te gamen!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Hortz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:41:
Geen vader hier maar wel geïnteresseerd om wat meer online games te doen met mensen zonder dat het altijd 100% serieus moet zijn. Ik game voor mijn plezier en niet om rank 1 te halen (proberen mag altijd, maar niet de gehele avond)
Speel vooral PC en soms X1 en alles wat waar je enigzsins plezier mee kan hebben(L4D2, Golf it, WoW, Pubg, Warhammer 2, CIV, HoTS etc etc etc)

Over servers, Source servers zijn vrij makkelijk (hoste zelf altijd L4D2 custom campaigns, Killing Floor 1, Synergy). Voor de rest is het tegenwoordig jammer genoeg zo dat veel games geen custom servers meer ondersteunen :/
Heej Horz bedankt voor je reactie! Hoewel het geen vereiste is dat je vader of moeder bent moet je er wel rekening mee houden dat we allemaal op Discord wat ouder zijn en dus ook andere prioriteiten kennen tijdens het gamen. De groep is juist opgericht voor ouders die gamen. Games kunnen dus worden gepauzeerd of halverwege worden afgebroken. Dat is nu enkel het lot van een ouder :-)

Als je daar geen moeite mee hebt ben je van harte welkom maar let wel op de je minsten 25 jaar oud bent, daaronder nemen wij helaas geen leden aan.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
HouseQ schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:28:
net even aangemeld :) ook geen vader hoewel de vrouw het al aan het plannen is ;-) 32 jaar oud
In mijn ervaring als de vrouw aan het plannen is duurt het niet lang meer dus geniet er nog maar even van..

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Ddewit89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:54:
Hallo

Wat een leuk idee, dit is wel hoe de leukste groepen gemaakt worden ;-)
Niet omdat je dezelfde game speelt maar omdat je iets gemeen hebt, die games veranderen sneller dan jij als persoon.

Ik kom zeker mee doen, even kijken welke games jullie nu spelen!

Ik heb zelf een klein steam-groep voor: Space Engineers met dedicated server, als het om gamen gaat, doe ik altijd mijn best om een leuk groep te vinden of te maken, maar dat gaat niet in elke game even makkelijk.

Ik zelf hou het meeste van RPG/MMO type games. Maar Overwatch/GTA V/World of Tank Spreken mij ook heel erg aan.
Ik ben zelf 29 jaar en heb vooral World of Warcraft heel lang gespeeld, en daar heb ik mijn vriendin ook leren kennen.
Wij hebben nu een zoontje van 1,5 jaar oud en ben daarom ook 2 jaar geleden naar Groningen verhuist.
Ik zit in de avond uren graag in de man-cave te gamen dus :X moet zeker nog werken aan mijn sociale contacten, die zijn nu toch wel beetje ver weg.

Ik lees wel leuke dingen dus ik kom snel even kijken! >gamertag< Barbecuesaus
Precies, dit dus, sociale contacten is lastig en helemaal als je samen wilt gamen. Kom echt ff op Discord, er hangt een heerlijke relaxte sfeer en mensen spelen een game samen of er wordt gewoon wat gechat. Erg leuk en zeker de moeite waard.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
ChaserBoZ_ schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:30:
Nu aan het kijken op Discord. Zijn er al meer mensen met linux ? :-#

Ik ben een vader van 2, drukke baan, ook nog een echtgenote etc etc, speelde 'vroeger' shooters, c&c :)
Maak maar wat tijd binnekort dan, 1 keer de koorts te pakken dan vraagt het snel naar meer :-)

Ik gebruik Linux alleen voor mijn werk, maar CS:GO kan je wel spelen en wordt hier ook gespeeld!

juggle wijzigde deze reactie 06-03-2018 12:44 (11%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Xtr3me4me schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:53:
Dit klinkt leuk! Ben zelf vader van 2 kids. Ben zelf 36 jaar en altijd gamer geweest. Alleen heb momenteel geen videokaart :(
Echt gamen lukt niet momenteel op de PC.

Heb ook een PS4 en Xbone Uno :P Maar die gebruikt mijn vrouw en kids meer dan ik zelf.
Oeioei daar moet wel even wat aan gedaan worden dan lijkt mij, 's avonds de vrouw maar even een goed boek in de handen drukken en zelf de console aanslingeren :-)

Er zijn veel PC spelers maar ook console spelers en wordt ook online gedaan zoals Monster Hunter of Fortnite. Daarnaast wordt er lekker geouwehoerd en is er een leuke club mensen online. Registreer dus ff op Discord en maak kennis!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Leuk weer nieuwe reacties. We zijn nog steeds groeiende en er wordt zelfs een eerste lan party georganiseerd tussen de eerste leden. Dus kom zeker ff joinen op Discord, is echt hartstikke leuk en ben er altijd wel te vinden!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
Thrace Grumble schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Ah, leuk! Ik zal ook de Discord joinen, vader van een 1-jarige meid hier :) Speel voornamelijk op de PS4 (Pro) en de Nintendo Switch (handig, zo'n kleine als 'excuus' om een Nintendo console te kopen: "Nintendo is zooooooo leuk voor onze meid" :D ;))
Gametijd wordt wel flink minder met kinderen, dat heb ik wel gemerkt.
Ik speel vnl. RPGs, alhoewel een shooter/actiegame op zijn tijd ook zeker leuk is!
Haha ja goed heh, zo heb ik ook al enkele lego dozen erdoor gekregen :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
CRpt3r55 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:07:
Hallo!!

Ik ben Pim (36) ook vader van 2 (5 en 7)! Ik herken zo veel ellende van mede-tweakers en kinderen 😂😂! Echt supertof om te lezen!
Heej Pim, tof dat je ff langskomt en interesse toont. In de Discord groep zul je toch zien dat er wat versplinteringen zijn en je een tijdje intensief met een bepaald groepje speelt. Ook is er met wat meer mensen in de groep ook meer keuze in wie er online zijn en ben je dus minder afhankelijk van je mede-spelers wat met een kleiner groepje toch meer een dingetje kan zijn.

juggle wijzigde deze reactie 07-05-2018 14:28 (54%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Het Discord kanaal is hartstikke actief. Daar kan je dus rustig komen kennismaken. Wees welkom.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@mvds Waar ben jij eigenlijk de laatste tijd? (social controle..)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
CalvinMulders schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 10:26:
Ik ben ook opzoek naar mensen om mee te spelen. Vader van 1 baby nog en ben zelf 28 jaar. Game zeer graag nu nog op de ps4 maar straks op de pc
Voel je welkom en kom via http://fathersoftweakers.nl op onze Discord groep!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Mauz1978 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 07:28:
Ik heb me ook eens aangemeld. Vader (40) van twee jongens (4 en 1). Vroegah hardcore gamer en nu wil ik wel gamen maar is het meer n uitzondering dan regel. Komt ook dat ik savonds hard werk aan een stripalbum die in maart uitgegeven wordt 😁. Tussendoor hoop ik te gamen op pc en ps4 en heb ik een backlog van heb ik jou daar, want games kopen doe ik meer dan vroeger haha.
Top man welkom!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@soskes @Primefire @RoricNormannum @gr8slayer Welkom heren. Jullie zijn van harte welkom en we zien jullie graag terug op Discord!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Welkom @AcidXTR !

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Thc_Nbl schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 14:54:
[...]

hmm, ik voel me zeer gediscrimineerd. :-(
Dan "kan" je al geen kinderen krijgen, en dan nee... ;(
Die maat van me is wel vader van een dochter..
Maar goed, erg jammer, want wij gamen al 22 Jaar elke vrijdag avond met uitzondering verjaardagen en vakanties.
Het spijt mij dat je je zo voelt maar wij moeten ook keuzes maken. Het is geen discriminatie als wij zeggen waarvoor we staan en voor wie het bedoeld is anders kan je net zo goed geen community beginnen.

Er wordt veel gesproken over het ouderschap en persoonlijk gedeeld. Die chemie wil ik graag behouden en door de regels anders te stellen gaat die chemie verloren.

Jouw persoonlijke omstandigheden vind ik heel erg en doen oprecht pijn in mijn hart. Maar ik kan mij ook voorstellen dat het lastig is als je in een groep komt waar het heel veel over kinderen gaat. Die weg gaat 2 kanten op.

Dit is wat we zijn; Een gaming community voor papa's en mama's. Dat is wat ons verbindt: het ouderschap en het gamen. Die gaan onlosmakelijk met elkaar verbonden.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
TunderNerd schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:22:
Hoi, een aanmelding. Ik zit qua leeftijd nog onderin (< 30) maar er vallen wel steeds meer maten af.
ik ben vooral chronisch te porren voor Age of Empires 2 HD
Wat een heerlijk topic!
Top man voel je welkom! Er zijn er meer die dat spelen. Kom vooral ff op Discord via de openingspost.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Jorgen schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 16:35:
[...]

Ik dacht dat we niet perse papa's en mama's waren?
In het begin zijn de regels iets soepeler geweest. Sinds we steeds meer leden krijgen merk ik ook dat er aanmeldingen zijn die niet behoren tot de doelgroep.

In onze ervaring merken wij dat het soms verstorend werkt en invloed heeft op de samenstelling van de groep en de onderwerpen die besproken worden. Er wordt veel persoonlijk gedeeld; ook op het gebied van het ouderschap.

We hebben daarom besloten om ons echt op papa's en mama's te richten die gamen. Dit bindt ons en zorgt voor cohesie.

We staan gezamelijk in een bepaalde fase in ons leven. Dat we van gamen houden bindt ons maar is niet bepalend voor de groep. Waar de een in de kroeg gaat zitten; bespreken wij dingen tijdens het gamen.

Onze groep groeit dagelijks en dat is super tof, dan moet je soms keuzes gaan maken voor wie je er bent maar nog belangrijker; ook voor wie je er niet bent.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Tja je kunt natuurlijk nooit 100% dit controleren maar c'mon, je maakt deel van iets of niet.. Ik weet dat er ook andere groepen zijn op Discord waar je perfect terecht kan om lekker gezellig te gamen.

Laat dit nou het groepje zijn waar een paar voorwaarden aan zijn verbonden. Dat geeft toch niet?

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Gamebuster schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:06:
De discord invite op de site is niet meer geldig, zegt discord. Doe ik iets fout?
Nee man sorrie mijn schuld, de uitnodigingslink kon kennelijk verlopen. Ik heb dat nu opgelost en via de website zou het gewoon weer moeten werken. Wil je even laten weten of het is gelukt? Thx!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
:'(
Bart ® schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:08:
[...]

Kun je bij de serverinstellingen trouwens zien, hoe lang invites geldig zijn (en je kunt ze daar ook verwijderen).
Klopt had het al gezien en aangepast :-) Nieuwe link staat nu online.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Gandalf68 Voel je vooral welkom man. De kracht van FoT is de ongedwongen sfeer en dat het voor ons een manier is om de alledaagse stress even te ontlopen. Gewoon beetje ouwehoeren en een gamepje spelen.

PS, een waarschuwing is op zijn plaats; het kan zijn dat je meer gaat gamen en je een ontembare behoefte gaat voelen om je pc up te graden. Niet van schrikken, dat hoort erbij :)

juggle wijzigde deze reactie 23-01-2019 11:15 (30%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Jongens wat een extreme gevallen weer. De groep is bedoeld voor vaders en moeders. De definitie is dat je dus kinderen hebt. Er zijn zoveel groepen op internet te vinden waar je samen kunt gamen, dan geeft het toch niet dat wij een groep hebben waarvoor er vereisten zijn?

PS ik ga het niet hebben over wat als situaties. Als iemand het onverwerkbare verlies heeft moeten doorstaan van het verliezen van een kind verwacht ik niet dat diegene heel gelukkig wordt om in een groep vol met ouders te komen. Dat lijkt mij heel pijnlijk.

juggle wijzigde deze reactie 24-01-2019 17:15 (32%)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
matthijst schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:47:
[...]

Een van de eerste reacties:

[...]
Chemie is een breed begrip en met name gestoeld op zaken die je deelt. Sinds de oprichting zijn we constant gegroeid en hebben we ook niet papa's en mama's als leden mogen verwelkomen.

Nu we groter zijn en inmiddels alweer meer dan een jaar bestaan wordt men wijzer en hebben we besloten om alleen papa's en mama's toe te laten. Dit komt de chemie ten goede en is veel duidelijker voor iedereen. :-)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
matthijst schreef op zondag 10 februari 2019 @ 16:28:
OK, dan moeten ze misschien een gameclubje voor niet mama's en papa's oprichten :)
Volgens mij zijn die er wel genoeg :)

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
@Smobbo ah leuk kom vooral langs. Apex wordt zeker gespeeld en hebben we kanalen voor. Welkom in ieder geval!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Cuckold gamer schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:51:
Hey ik ben een vader van 40 2 dochters en een vriendin speel vaak fortnite op ps4 en lijkt me leuk om wat 30+ vrienden toe te voegen om samen mee te spelen hoor graag jullie reacties
Bij deze dan; Join ons op Discord (https://discord.gg/CXcY9Th), stel je even voor en je hebt er gelijk meer dan 200 buddies bij om lekker ontspannen te gamen.

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Cuckold gamer schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:42:
Dat was een intressante ervaring om in jullie groep deel te nemen 🤔 schijnbaar zitten jullie niet te wachten op nieuwe leden🥴
Nieuwe leden zijn van harte welkom maar er wordt wel een bepaald niveau en in ieder geval wat gaming activiteiten verwacht. Wij zijn geen WhatsApp groep waar je ongevraagd al je toegestuurde troep kunt dumpen. Dat kan je beter op WhatsApp houden.

Trollen houden we niet van, ook niet op Discord.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True