Zo gaat het bij ons dus ook. Kleine rond een uur of 7 a half 8 naar bed en dan samen gamen, mits het een avond is waar geen "wie is de mol", "4 handen op 1 buik" of "de luizenmoeder" op tv ispa1fw schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:
Edit: Is dit perse een mannen-groep, want mijn vrouw houdt ook van gamen op haar eigen PC. Speelden voor de verhuizing regelmatig The Division samen. En als de kleine slaapt, gaan we toch samen gamen.
Nee hoor, als ze het niet erg vindt dat het Fathers of Tweakers heet. Bovenop staat lol hebben, wat oudere gamers en gewoon ontspannen gamen. Feit is dat we gewoon een hoop mannen hebben dus het zal hier en daar wat mannenpraat zijn maar verder hartstikke leuk als vrouwen ons willen vergezellen.m-designz schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Zo gaat het bij ons dus ook. Kleine rond een uur of 7 a half 8 naar bed en dan samen gamen, mits het een avond is waar geen "wie is de mol", "4 handen op 1 buik" of "de luizenmoeder" op tv is
Kinderen zijn wel uitgesloten, minimum leeftijd is ongeveer 25 jaar.
Kijk even op http://fathersoftweakers.nl voor deelname op onze Discord groep.
[ Voor 5% gewijzigd door juggle op 30-01-2018 16:13 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
Tof en leuk dat je ff berichtje plaatst. Je kunt even komen buurten op ons Discord kanaal, check even http://fathersoftweakers.nlsn0w13 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
Ik ben een vader van 43 en heb een dochter van 17 en zoon van 9.
We zijn alle 4 pc-gamers (ook de vrouw)
In plaats van tv te kijken spelen we 's avonds meestal samen een potje BF1, Borderlands 2, Worms of SOF2.
In BF1 spelen we onder de squadname JX
juggle, in dit topic dubbel- of tripplepost je met regelmaat. Dit is not done op Tweakers. Dus reageer je op meerdere berichten achter elkaar, edit dat je laatste post.
[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 31-01-2018 07:29 ]
Zelfde hier, ook veel singleplayer games. Soms wat coop (Monster Hunter nu). De leeftijdscheck doorsta ik ruimschoots, kinderen lopen hier al niet meer rondbram1984 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 15:27:
Je mag me uiteraard toevoegen op de PS4 (Sausbert), maar ik speel wel heel weinig online. Ik ben echt een singleplayer gamer.
Vader van 2 ook, trouwens.
Ik game alleen op de PS4 Pro (gakkienl). Geen discord voor mij dus ...
[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 30-01-2018 16:44 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Anoniem: 1013855
Klinkt interessant. Zelf onlangs 30 geworden, 1 kind en naar een totaal andere regio verhuisd waardoor mijn vriendenkring zeer klein is geworden. Ben zelf voornamelijk een pc gamer, met name gefocust op de hel dat League of Legends heet. Maar ik zou het niet erg vinden om weer eens wat nieuwe online multiplayer games te spelen.
Recent ook een Nintendo Switch gekocht aangezien ik de PS4 nooit aan kreeg omdat de tv of door mijn vriendin of door mijn zoon geclaimd wordt. Wel een ideale oplossing dat ik nu gewoon verder op de bank kan spelen..
Recent ook een Nintendo Switch gekocht aangezien ik de PS4 nooit aan kreeg omdat de tv of door mijn vriendin of door mijn zoon geclaimd wordt. Wel een ideale oplossing dat ik nu gewoon verder op de bank kan spelen..
Die snap ik niet, je kunt Discord juist heel mooi gebruiken om met andere mensen af te spreken om een bepaalde game samen te gaan spelen-SaveMe- schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:43:
[...]
Ik game alleen op de PS4 Pro (gakkienl). Geen discord voor mij dus ...
Cunning linguist.
Bedoel meer dat ik het programma niet gebruik en eigenlijk niet nodig heb vanwege de ingebouwde chat functionaliteit op de PS4. Dat er een app van is wist ik niet, ga ik eens naar kijkenBart ® schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:08:
[...]
Die snap ik niet, je kunt Discord juist heel mooi gebruiken om met andere mensen af te spreken om een bepaalde game samen te gaan spelen. Mocht je geen pc hebben, Discord is er ook gewoon als app voor je gsm
.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Puur voor de voicechat heb je het inderdaad niet nodig nee
.
Cunning linguist.
Jonge vader van 26 met 3 dochtertjes 1 van 7 en een tweeling van 2 jaar;
Ik speel bijna alle genres van actie adventure, sport, RPG,naar FPS noem het maar op.
Als je wil kan je toevoegen
Steam: Gsta 187
Uplay: uforgettoshave
Origin: Gsta 187
Windows store: Hennessy E O
Discord: Gsta187#3278
Ik speel bijna alle genres van actie adventure, sport, RPG,naar FPS noem het maar op.
Hier ook tweeling in huis. Inmiddels bijna 5Cheesestring schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:03:
Jonge vader van 26 met 3 dochtertjes 1 van 7 en een tweeling van 2 jaar;
Zo...ja gaat snel hé , voor je het weet zijn ze 12 dan komt de hoofdpijnnldls schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 20:09:
[...]
Hier ook tweeling in huis. Inmiddels bijna 5.
Maja mooi man is toch apart een tweeling, die van mijn zijn ook echt niet te scheiden van elkaar
Haha, klopt, maar kletsen op de bank is dan weer lastig
Wordt de vrouw weer niet blij van.
@Cheesestring klopt ja. Hier ook 1-eiig en lijken erg op elkaar. Wel bijzonder.
@Cheesestring klopt ja. Hier ook 1-eiig en lijken erg op elkaar. Wel bijzonder.
Leuk initiatief. Ben zelf vader van twee kinderen, dochter van 4 en zoontje van bijna 2. Mijn vrouw houdt absoluut niet van games, maar gunt het me wel. Momenten om te gamen zijn voor mij spaarzaam, meestal in het weekend en enkele keer doordeweeks lever ik wat slaap in om 's avonds van 10 tot 12u te kunnen gamen. Heb zelf een PS4 en speel zowel single player games als online games, zoals Battlefield 1, Dark Souls 3 of GTA V. Je kunt me vinden op: bRuud83. Ga zeker ook op de website kijken.
Weet iemand misschien waarom ik de discord kanaal niet kan vinden?
Inderdaad leuk, Zelf trotse papa van 1 boefje van bijna 2.
ga me zeker even inschrijven op discord
ga me zeker even inschrijven op discord
Voor alle mensen die willen joinen: Kijken even op eerste pagina onderaan voor website of de Discord link.
Of kijk gewoon op http://fathersoftweakers.nl
Het loopt als een vuurtje hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Of kijk gewoon op http://fathersoftweakers.nl
Het loopt als een vuurtje hoe meer zielen hoe meer vreugd!
[ Voor 12% gewijzigd door juggle op 31-01-2018 01:10 ]
pa1fw schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:59:
Edit: Is dit perse een mannen-groep, want mijn vrouw houdt ook van gamen op haar eigen PC. Speelden voor de verhuizing regelmatig The Division samen. En als de kleine slaapt, gaan we toch samen gamen.
Ik ben idd van het vrouwelijke geslacht.Seriph schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:45:
[...]
Nee hoor. Volgens mij is Zoenvisje ook van het vrouwelijke geslacht. Dus wat mij betreft is ze van harte welkom.
[...]
Meeste gamende dames zijn wat mannenpraat wel gewend denk ik aangezien het overgrote deel van de gamers mannelijk is. Maar kunnen de mannen ons aan?
Ooooh them is fightin' words.
[ Voor 3% gewijzigd door Seriph op 31-01-2018 14:32 ]
Heej! Compleet gemist deze thread. Komt waarschijnlijk vanwege het vaderschap. Drukdrukdruk etc.
Heb zelf ook een tijdje met dit idee rondgelopen maar nooit echt concreet wat mee gedaan (behalve een flauw YT kanaaltje waarmee ik te weinig doe.
Leuk om te zien dat er veel animo voor zoiets is. Kan het me goed voorstellen.
Zal me even aanmelding op discord.
Heb zelf ook een tijdje met dit idee rondgelopen maar nooit echt concreet wat mee gedaan (behalve een flauw YT kanaaltje waarmee ik te weinig doe.
Leuk om te zien dat er veel animo voor zoiets is. Kan het me goed voorstellen.
Zal me even aanmelding op discord.
Ja ik zit er ook bij.....maar nog niks mee gedaan (guyver36) ik ben 42 jaar en heb twee kids ik ben er bijna elke avond rond 2030 uur ik speelde starcraft 2 deel drie bijna niet gespeeld, ik doe nu vooral Heroes of the storm, fallout4
Ik probeer vanavond eens op discord aanwezig te zijn.
Heb je het inmiddels gevonden? Je kan je hier anders aanmelden: http://fathersoftweakers.nlCheesestring schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:06:
Weet iemand misschien waarom ik de discord kanaal niet kan vinden?
Leuk initiatief!
Hier een ondernemende vader (37) van 2, (3 en 5) en ook een voorliefde voor (online) gaming.
PUBG, BF(1,3,4) en soms wat anders. Ik ben al actief op de Tweakers discord, maar ik zal me ook aanmelden op de discord-voor-gamende-papa's
Ik speel ergens tussen de 0 en 2 keer per week nog maar, maar samen spelen vind ik altijd leuk.
Hier een ondernemende vader (37) van 2, (3 en 5) en ook een voorliefde voor (online) gaming.
PUBG, BF(1,3,4) en soms wat anders. Ik ben al actief op de Tweakers discord, maar ik zal me ook aanmelden op de discord-voor-gamende-papa's
Ik speel ergens tussen de 0 en 2 keer per week nog maar, maar samen spelen vind ik altijd leuk.
Anoniem: 235591
Kan er ook een algemeen praat kanaal aangemaakt worden wat niet gamegebonden is? Waar je gewoon kan kletsen zonder dat je een game speelt, of juist wel?
Dat is er al vanaf het beginAnoniem: 235591 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:03:
Kan er ook een algemeen praat kanaal aangemaakt worden wat niet gamegebonden is? Waar je gewoon kan kletsen zonder dat je een game speelt, of juist wel?
Cunning linguist.
Anoniem: 235591
Heb ik dat dan over het hoofd gezien? Ik bedoel dus een kanaal waar je met je microfoon en headset aan de gang bent. Dus niet typen
JaAnoniem: 235591 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:59:
Heb ik dat dan over het hoofd gezien?
Cunning linguist.
JaAnoniem: 235591 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:59:
Heb ik dat dan over het hoofd gezien?
Dag allemaal, ik heb mij gisteren ook aangemeld!
Ben een vrouw, 33 jaar, ben getrouwd, geen kids.
Consoles: heb ze bijna allemaal, vanaf de eerste NES/GB, tot PS4, One en Switch en alles daar tussenin!
Ben een vrouw, 33 jaar, ben getrouwd, geen kids.
Consoles: heb ze bijna allemaal, vanaf de eerste NES/GB, tot PS4, One en Switch en alles daar tussenin!
oooh leuk initiatief, zelf ook vader van 2 (0 en bijna 2 jaar).
Ben inderdaad ook meer van de Single player games, want multiplayer heb ik vaak de tijd niet voor en wanneer ik dan wel kan kunnen mijn vrienden niet
Ben inderdaad ook meer van de Single player games, want multiplayer heb ik vaak de tijd niet voor en wanneer ik dan wel kan kunnen mijn vrienden niet

Computer says no
Ha tof dit! Ik ga me ook eens op discord melden. Zelf 29 en zoontje van half jaar, als ik tijd heb om te gamen is het CS:GO, PUBG of the Division. Gisteren Battalion 1944 geinstallerd en heel even gespeeld. Alles op PC.
Leuk dit! heb me even aangemeld op Discord.
Ben 32 jaar, heb een zoontje van 2,5. Had vroeger wel wat online maatjes, maar dat is verwaterd. RL vrienden gamen niet op de PC.
Speel regelmatig wat PUBG, moba´s, rpg´s, MMO´s ben ik mee gestopt omdat ik er niet genoeg tijd meer in kan/wil investeren.
Zou eigenlijk wel eens een een multiplayersessie willen doen met CIV6. Maar heb nooit de tijd om deze in 1x helemaal af te maken.
Ben 32 jaar, heb een zoontje van 2,5. Had vroeger wel wat online maatjes, maar dat is verwaterd. RL vrienden gamen niet op de PC.
Speel regelmatig wat PUBG, moba´s, rpg´s, MMO´s ben ik mee gestopt omdat ik er niet genoeg tijd meer in kan/wil investeren.
Zou eigenlijk wel eens een een multiplayersessie willen doen met CIV6. Maar heb nooit de tijd om deze in 1x helemaal af te maken.
Jaaa CIV6!Rudolf schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 16:35:
Leuk dit! heb me even aangemeld op Discord.
Computer says no
Civ6 heb ik ook recentelijk gekocht. Ik heb het alleen een keer gespeeld met een maat online. Co-op. Voor de rest geen ervaring.
Wat is het toch elke keer weer een plezier om steeds nieuwe leuke reacties hierop te lezen. Welkom iedereen en join ons online op Discord. Het begint echt een leuke diverse groep te worden en de sfeer is heel prettig. Inmiddels zijn er al een aantal game avondjes geweest en ik heb ze stuk voor stuk top gevonden.
wat een toffe familiesn0w13 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
Ik ben een vader van 43 en heb een dochter van 17 en zoon van 9.
We zijn alle 4 pc-gamers (ook de vrouw)
In plaats van tv te kijken spelen we 's avonds meestal samen een potje BF1, Borderlands 2, Worms of SOF2.
In BF1 spelen we onder de squadname JX
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe heel erg leuk vindt; kletsen over (non-)gaming related dingen, afspreken om samen een game (Fortnite bv! lachen) te spelen en als je ff geen tijd hebt of niet in de positie bent om een controller/toetsenbord op te pakken wordt er wel een game gestreamed waar je bij me kan kijken
Het is overweldigend om te zien hoe snel deze oproep is uitgegroeid tot een geweldig leuke club mensen (120+) die online nu regelmatig een game spelen samen. Ik heb dit echt niet zien aankomen en er zijn nog steeds mensen die registreren om mee te doen.Booth schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:10:
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe heel erg leuk vindt; kletsen over (non-)gaming related dingen, afspreken om samen een game (Fortnite bv! lachen) te spelen en als je ff geen tijd hebt of niet in de positie bent om een controller/toetsenbord op te pakken wordt er wel een game gestreamed waar je bij me kan kijken
Next step is nu het opzetten van een eigen gameserver. Dit is allemaal nieuw gebied voor mij en misschien zijn er wel mensen in dit topic die hiermee ervaring hebben.
Dus oproep?
- Welke games zijn makkelijk als server te installeren?
- Linux of Windows?
- VPS of zelf thuis opzetten?
- Anything else?
Oke, dit is een topic waarvan ik op voorhand niet wist dat ik eigenlijk naar hetzelfde op zoek ben.
Irl vrienden gamen niet (of misschien casual) en heb eigenlijk nooit echt online gegamed. Vroeger wel eens ET en de laatste jaren af en toe in TrackMania, maar that's it... Voor deze 40-iger dus vooral SP games.
Ook papa van een jongen van 2 en samen met werk/huis/vrouw/voetbal/series/films snoept dat een hoop tijd weg van de potential weekly gametime
Ik koop inmiddels meer games per jaar dan dat ik er speel
Nou ja, ik zal me ook eens komen melden op Discord. Wellicht staat er een game in m'n Steam lijst die we samen kunnen spelen.
Irl vrienden gamen niet (of misschien casual) en heb eigenlijk nooit echt online gegamed. Vroeger wel eens ET en de laatste jaren af en toe in TrackMania, maar that's it... Voor deze 40-iger dus vooral SP games.
Ook papa van een jongen van 2 en samen met werk/huis/vrouw/voetbal/series/films snoept dat een hoop tijd weg van de potential weekly gametime

Nou ja, ik zal me ook eens komen melden op Discord. Wellicht staat er een game in m'n Steam lijst die we samen kunnen spelen.
f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef
Beste Juggle,juggle schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:03:
Beste Tweakers,
Al een tijdje loop ik rond met het idee om een online groepje te verzamelen die het leuk lijkt om af en toe samen een game te spelen.
Ik weet dat er hier namelijk een hoop vaders (en moeders) rond lopen die het druk hebben met werk, zorgen voor hun kinderen of allerhande hobbyprojecten maar daarnaast ook graag even een controller of muis en toetsenbord vasthouden in de avonduren.
Om af te trappen, ik ben zelf vader van 2 kinderen (4 en 2) ondernemer en 36 jaar en ik mag graag een potje gamen ter ontspanning. Ik speel dus voornamelijk singleplayer games met een verhaal omdat ik niet de tijd heb om World of Warcraft of Destiny van het begin tot het eind te spelen. Daarnaast vind ik het ook fijn om eens een leuk gesprek te hebben onderwijl het gamen zonder een schreeuwende tiener in je headset die roept dat iedereen naar voren moet komen om hem te backen..
Helaas heb ik geen vrienden die de interesse delen of de hardware hebben om 's avonds online een game te spelen.
Aangezien ik deze behoefte dus wel heb kan ik mijn geen plek beter voorstellen dan Tweakers waar er vast meer mensen zijn die dit ook leuk lijkt.
Concreet wat zoek ik precies:
1. Lol en ontspanning staat voorop, geen competitie of online verplichting. Wie zin heeft en kan doet mee, en anders niet.
2. Minstens 25 of 30 jaar oud? In ieder geval mensen die buiten hun gamehobby ook andere verplichtingen hebben. Ik wil niet iedereen uitsluiten uiteraard en een klik is natuurlijk belangrijk maar ik ben niet op zoek naar jongeren.
3. Games maakt niet zoveel uit, ik denk meer aan een keer met een aantal man een prive server opzetten en wat knallen of racen of whatever. Of wel een avontuur in een RPG maar dat moet dan maar net passen.
4. Een deftige game pc? Ik speel zelf graag op PC maar heb ook een PS4 Pro. Ligt beetje aan de animo.
5. Ik sluit niet uit dat er een keer offline wordt afgesproken maar daar moet maar net behoefte aan zijn
Ik zou graag horen of hier interesse voor is. Details over games, welke software etc kunnen we later wel bespreken bij voldoende animo.
UPDATE:
Er is nu een officieel Fathers of Tweakers Discord channel. Join, speel, relax, en druk op pauze als je kroost roept :-)
UPDATE2
Kijk op onze website (uh.. pagina bedoel ik) voor meer info: http://fathersoftweakers.nl/
Zelf ben ik 24 jaar (dit jaar 25) momenteel nog student (bijna afgestudeerd, daarna ga ik nog een hbo associate opleiding volgen)
Nu heb ik wel geen kinderen, maar vind ik het echter wel fijn om wat borderlands/Call of duty/Battlefield/ en vooral singleplayer games te spelen op mijn xbox zonder het geschreeuw van andere ertussendoor.
Ook speel ik singleplayer games op de playstation 4 pro. Zelf heb ik ook een grote hekel aan schreeuwende tieners in mijn headset en ben ik ook al een tijdje opzoek naar een volwassener publiek om in de avonden zo nu en dan eens wat te gamen.
Hopelijk vind je het oke als ik je toevoeg en zo nu en dan keer meepraat in de chat op discord (of eventueel xbox live/psn)
Ik loop toevallig tege. Dit topic aan, ondanks ik aardig actief op het forum ben. Be. Zelf vader van 2 kinders van 4 en 1.5 en speel nogsteeds wat spellekes op de pc online o.a. Coh2, world of warships, en heb er nog een paar maar worden zelden aangeslingert. Op de ps4 cod ww2.
Ik ben savonds regelmatig in voor een potje. Steam coldbullet2
Ik ben savonds regelmatig in voor een potje. Steam coldbullet2
@Coldbullet @RandomCreated @DeerDitch
Bedankt voor jullie reactie en tof om te horen dat mijn oproep wat losgemaakt heeft.
Inmiddels zijn we lekker aan het groeien en hebben we echt een hele leuke club mensen die nu regelmatig online zijn, games samen spelen (sommige echt voor het eerst zoals ik) en chatten over van alles en nog wat. Ik nodig jullie dan ook van harte uit om even te komen kennismaken op ons Discord kanaal. Je kunt hier meer informatie vinden:
http://fathersoftweakers.nl
Bedankt voor jullie reactie en tof om te horen dat mijn oproep wat losgemaakt heeft.
Inmiddels zijn we lekker aan het groeien en hebben we echt een hele leuke club mensen die nu regelmatig online zijn, games samen spelen (sommige echt voor het eerst zoals ik) en chatten over van alles en nog wat. Ik nodig jullie dan ook van harte uit om even te komen kennismaken op ons Discord kanaal. Je kunt hier meer informatie vinden:
[ Voor 9% gewijzigd door juggle op 09-02-2018 15:07 ]
Dat ga ik zeker doen, maar aankomende dagen ben ik offline zeg maar 4 dagen voor het mooiste feest van het jaarjuggle schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:03:
@Coldbullet @RandomCreated @DeerDitch
Geniet ervan en tot later!Coldbullet schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Dat ga ik zeker doen, maar aankomende dagen ben ik offline zeg maar 4 dagen voor het mooiste feest van het jaar
Allaaaf!! En tot later
Ah ! Een mede vierder. Ga de komende dagen ook iets minder online zijn 🍻Coldbullet schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 15:55:
[...]
Dat ga ik zeker doen, maar aankomende dagen ben ik offline zeg maar 4 dagen voor het mooiste feest van het jaar
@juggle harstikke bedankt voor de uitnodiging. Ben inmiddels gejoined
Voor opzetten eigen server en vragen/informatie kun je het beste kijken bij forums onder IT Pro bij tweakers, daar zijn veel ICT'ers die je verder kunnen helpen tot in detail.
Voor opzetten eigen server en vragen/informatie kun je het beste kijken bij forums onder IT Pro bij tweakers, daar zijn veel ICT'ers die je verder kunnen helpen tot in detail.
Thx man, ik heb het inmiddels al voor elkaar :-)RandomCreated schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:50:
@juggle harstikke bedankt voor de uitnodiging. Ben inmiddels gejoined![]()
Nice! Hier een papa van 41 met 2 jongens van 2 en 5. Met de oudste speel ik tegenwoordig af en toe een potje Mario Kart, of Bros op de Wii.
Net als zovelen een lange historie als gamer, maar tegenwoordig toch echt een casual gamer en kom ik toch echt niet verder dan af en toe een sessie ter ontspanning.
.
Ik speel op zowel PS4 als PC, Racing, FPS en RTS.
Je kan me vinden onder downsize_nl op psn, steam, uplay, origin en epic.
Ik kom binnenkort langs op Discord!
Net als zovelen een lange historie als gamer, maar tegenwoordig toch echt een casual gamer en kom ik toch echt niet verder dan af en toe een sessie ter ontspanning.
.
Bedankt voor je reactie en kom zeker langs. Je kunt daar ook je username achterlaten zodat je gemakkelijk uitgenodigd kan worden om een game te spelen. Tot gauw!downsize schreef op zondag 11 februari 2018 @ 01:03:
Nice! Hier een papa van 41 met 2 jongens van 2 en 5. Met de oudste speel ik tegenwoordig af en toe een potje Mario Kart, of Bros op de Wii.
.
Heb me nu ook aangemeld bij de discord , vader van 3 dochters 13 10 en 10 . Ben zelf net 40 geworden. Game al een behoorlijke tijd altijd casual. Sinds kort in bezit van een PS4 maar heb ook een pc waar ik op speel , mocht ik de ruimte krijgen van mijn kids. Ben het solo spelen wel een beetje zat dus kom zeker langs op discord.
PSN: frankdrebin020 en steam: BertjePitt uplay: frankdrebin. (met een . op het eind)
PSN: frankdrebin020 en steam: BertjePitt uplay: frankdrebin. (met een . op het eind)
hoi
Hartstikke leuk, op Discord vind je nu altijd wel iemand die even samen wil gamen. Samen is echt een stuk leuker. Ik speel nog steeds singleplayer maar af en toe wat samen knallen is een welkome afwisseling.Kr44nVogel schreef op zondag 11 februari 2018 @ 13:34:
Heb me nu ook aangemeld bij de discord , vader van 3 dochters 13 10 en 10 . Ben zelf net 40 geworden. Game al een behoorlijke tijd altijd casual. Sinds kort in bezit van een PS4 maar heb ook een pc waar ik op speel , mocht ik de ruimte krijgen van mijn kids. Ben het solo spelen wel een beetje zat dus kom zeker langs op discord.
Daarnaast hebben we nu ook andere kanalen waar ook gewoon rustig gekeuveld wordt over andere zaken dan gamen en natuurlijk het vaderschap :-)
Leuk initiatief!
Ben zelf een vader van een dochter van bijna 2 en game meestal van 19:00 tot ongeveer 21:00 in de avond. Zo nu en dan gehele avond.
Speel de laatste tijd van alles wat. Hieronder een lijstje van mijn favorieten:
- Rocket League
- PUBG
- Assetto Corsa
Onlangs begonnen om DCS te verkennen en wil binnenkort Fortnite eens proberen.
Zal eens het Discord channel bezoeken.
Ben zelf een vader van een dochter van bijna 2 en game meestal van 19:00 tot ongeveer 21:00 in de avond. Zo nu en dan gehele avond.
Speel de laatste tijd van alles wat. Hieronder een lijstje van mijn favorieten:
- Rocket League
- PUBG
- Assetto Corsa
Onlangs begonnen om DCS te verkennen en wil binnenkort Fortnite eens proberen.
Zal eens het Discord channel bezoeken.
Zonder het hele topic doorgelezen te hebben kom ik een hoop dingen tegen die herkenbaar zijn. Zelf inmiddels een aantal jaar samen met een vrouw die al 2 kinderen had, dochter van bijna 11 en zoon van bijna 9. De laatste speelt af en toe wel een spelletje.
Game een paar dagen per week en dan een paar uurtjes per dag. Meestal PUBG, heb Vermintide weer opgepakt in de aanloop naar Vermintide 2 en wellicht wil ik nog eens wat tijd steken in The Division.
Discord server is toegevoegd in mijn lijstje.
Game een paar dagen per week en dan een paar uurtjes per dag. Meestal PUBG, heb Vermintide weer opgepakt in de aanloop naar Vermintide 2 en wellicht wil ik nog eens wat tijd steken in The Division.
Discord server is toegevoegd in mijn lijstje.
Ik heb dankzij dit topic al wat mooie monster hunter (ps4) avonturen beleefd met mede FoTers. Groot succes wmbt!
psn: jagermeistertim
Zijn er nog oude knakkers die borderlands 2 spelen, en dan op de ultimate true vaulthunter mode? Op de PS4
Heej Frank bedankt voor je reactie. Kom op Discord en stel daar je vraag. Ze zijn er vast wel en anders genoeg games om een keer samen te gamen!Frank1973 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:18:
Zijn er nog oude knakkers die borderlands 2 spelen, en dan op de ultimate true vaulthunter mode? Op de PS4
Vader van 2 hier (4 en 6, maar is heel binnenkort 5 en 7), ben zelf 34.
Ik speel op zowel de PC als X1.
Games waar ik graag samen zou spelen zijn:
Diablo 3 (zowel PC als X1, zit op PC in de GoT, maar is vrij stilletjes daar).
Heroes of the Storm (PC)
PUBG (PC, niet heel actief de laatste tijd)
Eternal: Card Game (PC, zoek al een poosje Nederlanders om lekker potjes tegen te spelen en decks te testen)
Gears of War 4 (X1, lijkt me leuk om met een groepje Horde te spelen)
Dat zijn mijn meest online gespeelde games op het moment.
Heroes of the Storm (PC)
Eternal: Card Game (PC, zoek al een poosje Nederlanders om lekker potjes tegen te spelen en decks te testen)
-
Perfect kom even op Discord kennismaken via http://fathersoftweakers.nl daar vind je wel mensen om even samen te gamen!Nazanir schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 12:01:
Vader van 2 hier (4 en 6, maar is heel binnenkort 5 en 7), ben zelf 34.
Heroes of the Storm (PC)
Geen vader hier maar wel geïnteresseerd om wat meer online games te doen met mensen zonder dat het altijd 100% serieus moet zijn. Ik game voor mijn plezier en niet om rank 1 te halen (proberen mag altijd, maar niet de gehele avond)
Speel vooral PC en soms X1 en alles wat waar je enigzsins plezier mee kan hebben(L4D2, Golf it, WoW, Pubg, Warhammer 2, CIV, HoTS etc etc etc)
Over servers, Source servers zijn vrij makkelijk (hoste zelf altijd L4D2 custom campaigns, Killing Floor 1, Synergy). Voor de rest is het tegenwoordig jammer genoeg zo dat veel games geen custom servers meer ondersteunen
Speel vooral PC en soms X1 en alles wat waar je enigzsins plezier mee kan hebben(L4D2, Golf it, WoW, Pubg, Warhammer 2, CIV, HoTS etc etc etc)
Over servers, Source servers zijn vrij makkelijk (hoste zelf altijd L4D2 custom campaigns, Killing Floor 1, Synergy). Voor de rest is het tegenwoordig jammer genoeg zo dat veel games geen custom servers meer ondersteunen

Heej Horz bedankt voor je reactie! Hoewel het geen vereiste is dat je vader of moeder bent moet je er wel rekening mee houden dat we allemaal op Discord wat ouder zijn en dus ook andere prioriteiten kennen tijdens het gamen. De groep is juist opgericht voor ouders die gamen. Games kunnen dus worden gepauzeerd of halverwege worden afgebroken. Dat is nu enkel het lot van een ouder :-)Hortz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:41:
Geen vader hier maar wel geïnteresseerd om wat meer online games te doen met mensen zonder dat het altijd 100% serieus moet zijn. Ik game voor mijn plezier en niet om rank 1 te halen (proberen mag altijd, maar niet de gehele avond)
Als je daar geen moeite mee hebt ben je van harte welkom maar let wel op de je minsten 25 jaar oud bent, daaronder nemen wij helaas geen leden aan.
Ik ben zelf 28 jaartjes jong en heb daar helemaal geen problemen mee! Ik vind het belangrijk dat je weg kan lopen of zelfs een pauze moet kunnen nemen.juggle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Heej Horz bedankt voor je reactie! Hoewel het geen vereiste is dat je vader of moeder bent moet je er wel rekening mee houden dat we allemaal op Discord wat ouder zijn en dus ook andere prioriteiten kennen tijdens het gamen. De groep is juist opgericht voor ouders die gamen. Games kunnen dus worden gepauzeerd of halverwege worden afgebroken. Dat is nu enkel het lot van een ouder :-)
Als je daar geen moeite mee hebt ben je van harte welkom maar let wel op de je minsten 25 jaar oud bent, daaronder nemen wij helaas geen leden aan.
Ik verwacht wel dat ik een vader in ~2 jaar wordt maar nu nog niet
In mijn ervaring als de vrouw aan het plannen is duurt het niet lang meer dus geniet er nog maar even van..HouseQ schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:28:
net even aangemeldook geen vader hoewel de vrouw het al aan het plannen is ;-) 32 jaar oud
Haha! Mooi dit.juggle schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 14:32:
[...]
In mijn ervaring als de vrouw aan het plannen is duurt het niet lang meer dus geniet er nog maar even van..
Ik kan me herinneren dat kinderen krijgen een plan van ons samen was.
De eierstokken rammelen doorgaans harder dan de teelballen8GUS schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 22:26:
[...]
Haha! Mooi dit.
Ik kan me herinneren dat kinderen krijgen een plan van ons samen was.
Cunning linguist.
Dit is echt top!
Ik zal mij binnenkort ook melden. Scheidende vader (37) van 2 meiden, speel veel Overwatch, maar heb ook allerlei games als Borderlands, Dark Souls etc. tot mijn beschikking. Mijn vrienden spelen niet echt games.
Steam
Battle.net: Tim#26648
Ik zal mij binnenkort ook melden. Scheidende vader (37) van 2 meiden, speel veel Overwatch, maar heb ook allerlei games als Borderlands, Dark Souls etc. tot mijn beschikking. Mijn vrienden spelen niet echt games.
Steam
[ Voor 0% gewijzigd door Jivebunny op 21-02-2018 15:18 . Reden: leeftijd is wel handig ]
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Cool! Potje Overwatch kan altijd 👍Jivebunny schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:17:
Dit is echt top!
Steam
We zien je op dr discord
Hallo
Wat een leuk idee, dit is wel hoe de leukste groepen gemaakt worden ;-)
Niet omdat je dezelfde game speelt maar omdat je iets gemeen hebt, die games veranderen sneller dan jij als persoon.
Ik kom zeker mee doen, even kijken welke games jullie nu spelen!
Ik heb zelf een klein steam-groep voor: Space Engineers met dedicated server, als het om gamen gaat, doe ik altijd mijn best om een leuk groep te vinden of te maken, maar dat gaat niet in elke game even makkelijk.
Ik zelf hou het meeste van RPG/MMO type games. Maar Overwatch/GTA V/World of Tank Spreken mij ook heel erg aan.
Ik ben zelf 29 jaar en heb vooral World of Warcraft heel lang gespeeld, en daar heb ik mijn vriendin ook leren kennen.
Wij hebben nu een zoontje van 1,5 jaar oud en ben daarom ook 2 jaar geleden naar Groningen verhuist.
Ik zit in de avond uren graag in de man-cave te gamen dus
moet zeker nog werken aan mijn sociale contacten, die zijn nu toch wel beetje ver weg.
Ik lees wel leuke dingen dus ik kom snel even kijken! >gamertag< Barbecuesaus
Niet omdat je dezelfde game speelt maar omdat je iets gemeen hebt, die games veranderen sneller dan jij als persoon.
Ik heb zelf een klein steam-groep voor: Space Engineers met dedicated server, als het om gamen gaat, doe ik altijd mijn best om een leuk groep te vinden of te maken, maar dat gaat niet in elke game even makkelijk.
Ik zelf hou het meeste van RPG/MMO type games. Maar Overwatch/GTA V/World of Tank Spreken mij ook heel erg aan.
Ik ben zelf 29 jaar en heb vooral World of Warcraft heel lang gespeeld, en daar heb ik mijn vriendin ook leren kennen.
Wij hebben nu een zoontje van 1,5 jaar oud en ben daarom ook 2 jaar geleden naar Groningen verhuist.
Ik zit in de avond uren graag in de man-cave te gamen dus

Precies, dit dus, sociale contacten is lastig en helemaal als je samen wilt gamen. Kom echt ff op Discord, er hangt een heerlijke relaxte sfeer en mensen spelen een game samen of er wordt gewoon wat gechat. Erg leuk en zeker de moeite waard.Ddewit89 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:54:
Hallo
Ik zit in de avond uren graag in de man-cave te gamen dusmoet zeker nog werken aan mijn sociale contacten, die zijn nu toch wel beetje ver weg.
Goed idee! Ik ben dan wel geen papa, maar heb het wel druk met werk, hobby's en mijn eigen bedrijf, waardoor een hardcore gaming-clan voor mij ook niet passend is. Een vrijblijvend clubje om 's avonds gezellig mee te gamen lijkt mij een goed initiatief!
Yoeh, papa van 2 hier meldt zich.
Zit voornamelijk in de avonduren indien de tv niet geclaimd wordt op de XOX, doe ook wat hearthstone momenteel. Ben grotendeels een FPS man (Gears, Counterstrike) Rondjes op Monza met Forza is ook leuk. Zit ook nu regelmatig in Fortnite.
Voeg me maar toe Xbox Live: Gamertag SpoekGTi , Steam: SpoekGTi1979 en battlenet ook SpoekGTi #2751 of mijn mail adres (DM me dan maar of via Discord)
Zal ff kijken of ik een discord ding heb anders maak ik er wel eentje aan
Zit voornamelijk in de avonduren indien de tv niet geclaimd wordt op de XOX, doe ook wat hearthstone momenteel. Ben grotendeels een FPS man (Gears, Counterstrike) Rondjes op Monza met Forza is ook leuk. Zit ook nu regelmatig in Fortnite.
Voeg me maar toe Xbox Live: Gamertag SpoekGTi , Steam: SpoekGTi1979 en battlenet ook SpoekGTi #2751 of mijn mail adres (DM me dan maar of via Discord)
Zal ff kijken of ik een discord ding heb anders maak ik er wel eentje aan
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Leuk initiatief! Heb me zojuist aangemeld via discord. Vader van een zoontje van 2 en er komt binnenkort nog een boefje bij.
Speel op de Xbox one veel sp games maar wat coop vind ik ook altijd leuk maar vanwege tijdgebrek en lastige plannen lukt dit niet vaak. Misschien vind ik hier meer aansluiting :-)
Speel op de Xbox one veel sp games maar wat coop vind ik ook altijd leuk maar vanwege tijdgebrek en lastige plannen lukt dit niet vaak. Misschien vind ik hier meer aansluiting :-)
Zo net aangemeld op discord en inderdaad zag @merijn_psv ook al aanwezig 
Leuk idee en ben een vader van een zoontje van 5 en zelf 48....
Speel laatste tijd een beetje Tank Force op steam (Linux en Windows)...beetje knallen en makkelijk weer mee te stoppen.
edit: steam account: "wanderingoff"
in tank force ingame "empenada"
Leuk idee en ben een vader van een zoontje van 5 en zelf 48....
Speel laatste tijd een beetje Tank Force op steam (Linux en Windows)...beetje knallen en makkelijk weer mee te stoppen.
edit: steam account: "wanderingoff"
in tank force ingame "empenada"
[ Voor 12% gewijzigd door idef1x op 28-02-2018 11:20 . Reden: accounts in game ]
IK ben een 39 jarige vader van 2 kinderen (9 en 8 jaar en ook gamers). Ik ga zeker ook de discord eens in.
Het lijkt me superleuk om mee te doen.
Ik ben wel echt een PC gamer.
Qua games maakt het me allemaal niet uit. Zolang we maar lol hebben.
Ik moet mn steam naam eens opzoeken. Volgens mij BeeBie121 maar kan ook Beebsel zijn lol
@Anoniem: 235591 je hebt helemaal gelijk
Er gaat niks boven Groningen
Het lijkt me superleuk om mee te doen.
Ik ben wel echt een PC gamer.
Qua games maakt het me allemaal niet uit. Zolang we maar lol hebben.
Ik moet mn steam naam eens opzoeken. Volgens mij BeeBie121 maar kan ook Beebsel zijn lol
@Anoniem: 235591 je hebt helemaal gelijk
Gaaf initiatief!
Ben zelf een vader van 2 zoons (7 en 1) en speel wel eens op de switch met de oudste.
Ben een liefhebber van de wat competitievere pcgames zoals csgo en dota. Is hier enige interesse voor?
Dota heeft sinds een kort een turbo modus waardoor een potje drastisch wordt ingekort tot 20-25 minuten (uitzonderingen daargelaten).
Ben zelf een vader van 2 zoons (7 en 1) en speel wel eens op de switch met de oudste.
Ben een liefhebber van de wat competitievere pcgames zoals csgo en dota. Is hier enige interesse voor?
Dota heeft sinds een kort een turbo modus waardoor een potje drastisch wordt ingekort tot 20-25 minuten (uitzonderingen daargelaten).
Via de Discord club kom je alles tegen. Simulatie, shooters, MMORPG, etc. Vooral lekker kletsen met elkaar.
Top idee.
Papa van 1 (1,5nu) en merk toch dat je niet mee kan komen als je af en toe gewoon moet stoppen.
Net aangemeld op discord, misschien wat leuke potjes spelen zo nu en dan.
Voornamelijk Fifa18 op Ps4 aangezien mn graka stuk is
Papa van 1 (1,5nu) en merk toch dat je niet mee kan komen als je af en toe gewoon moet stoppen.
Net aangemeld op discord, misschien wat leuke potjes spelen zo nu en dan.
Voornamelijk Fifa18 op Ps4 aangezien mn graka stuk is
RottumerplaatAnoniem: 235591 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 11:25:
@Ddewit89
Er gaat niets boven Groningen!!
Ja das waar. Soms ook TE veel....Anoniem: 235591 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 00:23:
[...]
Alles komt aan bod van tarrels tot darmonderzoeken... lol![]()
Leuk initiatief. Ga mijzelf ook aanmelden. Vroeger echt een leuke tijd gehad met online gamen. Toen ik ging samenwonen veel World of Warcraft gedaan vanaf release tot een jaar of vier erna. Daarna wat shooters op de PC. Heb ook een PS4 staan met een berg games en inmiddels een Switch waar ik Mario Kart op speel met mijn zoontje van 4 jaar.
Mijn leukste tijd online was toch World of Warcraft maar de game spreekt mij niet meer aan, althans, de community. Verder iedereen wel uit het oog verloren en vrienden die gamen heb ik niet.
Lijkt mij erg leuk weer een beetje actief te worden op gebied van online gamen. Wel tussen de vrouw, kind en werk door
Moet wel een man-cave inrichten nog, PC, PS4 en Switch staan alle in de huiskamer. Volop ouwehoeren is er niet bij tot mijn vrouw naar bed gaat
Mijn leukste tijd online was toch World of Warcraft maar de game spreekt mij niet meer aan, althans, de community. Verder iedereen wel uit het oog verloren en vrienden die gamen heb ik niet.
Lijkt mij erg leuk weer een beetje actief te worden op gebied van online gamen. Wel tussen de vrouw, kind en werk door
Moet wel een man-cave inrichten nog, PC, PS4 en Switch staan alle in de huiskamer. Volop ouwehoeren is er niet bij tot mijn vrouw naar bed gaat
Nu aan het kijken op Discord. Zijn er al meer mensen met linux ? :-#
Ik ben een vader van 2, drukke baan, ook nog een echtgenote etc etc, speelde 'vroeger' shooters, c&c
Ik ben een vader van 2, drukke baan, ook nog een echtgenote etc etc, speelde 'vroeger' shooters, c&c
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
Maak maar wat tijd binnekort dan, 1 keer de koorts te pakken dan vraagt het snel naar meer :-)ChaserBoZ_ schreef op maandag 5 maart 2018 @ 21:30:
Nu aan het kijken op Discord. Zijn er al meer mensen met linux ? :-#
Ik gebruik Linux alleen voor mijn werk, maar CS:GO kan je wel spelen en wordt hier ook gespeeld!
[ Voor 11% gewijzigd door juggle op 06-03-2018 12:44 ]
Dit klinkt leuk! Ben zelf vader van 2 kids. Ben zelf 36 jaar en altijd gamer geweest. Alleen heb momenteel geen videokaart 
Echt gamen lukt niet momenteel op de PC.
Heb ook een PS4 en Xbone Uno
Maar die gebruikt mijn vrouw en kids meer dan ik zelf.
Heb ook een PS4 en Xbone Uno
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Oeioei daar moet wel even wat aan gedaan worden dan lijkt mij, 's avonds de vrouw maar even een goed boek in de handen drukken en zelf de console aanslingeren :-)Xtr3me4me schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 12:53:
Dit klinkt leuk! Ben zelf vader van 2 kids. Ben zelf 36 jaar en altijd gamer geweest. Alleen heb momenteel geen videokaart
Heb ook een PS4 en Xbone UnoMaar die gebruikt mijn vrouw en kids meer dan ik zelf.
Er zijn veel PC spelers maar ook console spelers en wordt ook online gedaan zoals Monster Hunter of Fortnite. Daarnaast wordt er lekker geouwehoerd en is er een leuke club mensen online. Registreer dus ff op Discord en maak kennis!
Hier een PC gamer, sinds een half trotse vader van 2 meiden (tweeling) maar hierdoor ook zeer achter gesteld met gamen helaas...
31 jaar, speel voornamelijk strategy, soms shooter(s) en sommige indy games.
zal later eens kijken voor de discord groep, hier iig mijn steamnaam; NightSaw910
31 jaar, speel voornamelijk strategy, soms shooter(s) en sommige indy games.
zal later eens kijken voor de discord groep, hier iig mijn steamnaam; NightSaw910
Briljant dit topic!
Ben zelf 33 en vader van 2 meisjes (bijna 3 en 1,5) en de tijd om te gamen is drastisch verminderd.
Grotendeels casual en af en toe heb ik een dagje dat ik iets meer en langer kan spelen. Ik werk ook nog eens met diensten, wat een zegen of weer juist vervelend kan zijn.
Ik game op een PC en PS4(pro) en ben zo'n beetje voor elk genre in, met uitzondering voor FIFA.
Op dit moment speel ik eigenlijk alleen PUBG en wat games single player.
Ik zal 1 dezer dagen eens de discord joinen en kijken hoe lotgenoten het af gaat.
Ben zelf 33 en vader van 2 meisjes (bijna 3 en 1,5) en de tijd om te gamen is drastisch verminderd.
Grotendeels casual en af en toe heb ik een dagje dat ik iets meer en langer kan spelen. Ik werk ook nog eens met diensten, wat een zegen of weer juist vervelend kan zijn.
Ik game op een PC en PS4(pro) en ben zo'n beetje voor elk genre in, met uitzondering voor FIFA.
Op dit moment speel ik eigenlijk alleen PUBG en wat games single player.
Ik zal 1 dezer dagen eens de discord joinen en kijken hoe lotgenoten het af gaat.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Leuk weer nieuwe reacties. We zijn nog steeds groeiende en er wordt zelfs een eerste lan party georganiseerd tussen de eerste leden. Dus kom zeker ff joinen op Discord, is echt hartstikke leuk en ben er altijd wel te vinden!
Ah, leuk! Ik zal ook de Discord joinen, vader van een 1-jarige meid hier
Speel voornamelijk op de PS4 (Pro) en de Nintendo Switch (handig, zo'n kleine als 'excuus' om een Nintendo console te kopen: "Nintendo is zooooooo leuk voor onze meid"
)
Gametijd wordt wel flink minder met kinderen, dat heb ik wel gemerkt.
Ik speel vnl. RPGs, alhoewel een shooter/actiegame op zijn tijd ook zeker leuk is!
Ik speel vnl. RPGs, alhoewel een shooter/actiegame op zijn tijd ook zeker leuk is!
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 21-03-2018 11:36 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Haha ja goed heh, zo heb ik ook al enkele lego dozen erdoor gekregen :-)Thrace Grumble schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 11:27:
Ah, leuk! Ik zal ook de Discord joinen, vader van een 1-jarige meid hierSpeel voornamelijk op de PS4 (Pro) en de Nintendo Switch (handig, zo'n kleine als 'excuus' om een Nintendo console te kopen: "Nintendo is zooooooo leuk voor onze meid"
![]()
)