Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Contactadvertentie: Vaders gezocht om online te gamen

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• Diabolica
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 05-09 15:11
quote:
guyver3636 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:41:
Ja ik zit er ook bij.....maar nog niks mee gedaan (guyver36) ik ben 42 jaar en heb twee kids ik ben er bijna elke avond rond 2030 uur ik speelde starcraft 2 deel drie bijna niet gespeeld, ik doe nu vooral Heroes of the storm, fallout4
Ik speel ook Starcraft 2 ben er niet meer zo goed in als eerder. Maar blijft leuk.

BattleTag®
Diabolica #2590

Mijn Discord moet ik thuis even bekijken

• Znivian
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12:26
Leuk al die nieuwe mensen. Het is echt een toffe club!

Battletag: Znivian#2316

• kleinelievewolff
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:17
Heb me net ook aangemeld op Discord. Ik ben een vader van 3 jongens (5,5 en bijna 2), vroeger veel gegamed op PC (Quake/Unreal/CS etc), later op de Xbox360 (CoD vooral).

Ik ben begonnen toen ik een jaar of 8-10 was met een Atari 2600, daarna een C64, SNES. Commodore Amiga en een PC. Later nog een keer een Wii gehad (Guitar Hero was mijn favoriet) en een Xbox360.

PC heb ik niet meer, wel een laptop, maar die is niet geschikt voor zwaardere games. Heb wel de Wii en Xbox360 nog staan, maar speel sinds een half jaar weer na aanschaf van een Xbox One S. Kan maar af en toe een paar uurtjes spelen en dat is nu voornamelijk Forza Horizon 3. Soms AC One (geloof ik) of Gears of War 4. Alleen maar single player, vanwege tijdgebrek.

Ik ga proberen af en toe op Discord te komen om te kijken of er iemand een potje online wil spelen op de Xbox, gamertag is Wolffje.

• 8GUS
  • Laatst online: 11-09 11:39

8GUS

Papa & Gamer

Er wordt inmiddels bijna iedere avond (samen) gegamed en vooral veel gezwetst op discord. We hebben inmiddels een vrij grote en erg leuke groep. Dus papa's (en mama's) kom eens een kijkje nemen!

Papa Probeert Gaming

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14-09 21:29

mvds

Totally awesome!

Gescheiden vader van twee zoons, 43, regelmatig online op XBox One (Fortnite of Fallout 4) en PC (Call of Duty WWII en Battlefield 1). Ik heb me zojuist aangemeld op Discord.

Als je nog meer wilt weten dan kan je op mijn T.net profiel kijken, daar staat genoeg :)

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vader van 2 zonen hier. Momenteel heb ik net Vermintide 2 ontdekt, maar ben voor alles te vinden dat co-op gameplay aanbiedt (competitief VS player maak ik me te druk om). Zal vanavond eens een kijkje nemen het het discord kanaal.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 20:34

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

quote:
Znivian schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 12:36:
Leuk al die nieuwe mensen. Het is echt een toffe club!
Vanavond weer de snol uithangen op GTA.

@8GUS vooral mama's zijn welkom... hahaha

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

• Stefandepefan
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 02-04 10:05
quote:
8GUS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:29:
Er wordt inmiddels bijna iedere avond (samen) gegamed en vooral veel gezwetst op discord. We hebben inmiddels een vrij grote en erg leuke groep. Dus papa's (en mama's) kom eens een kijkje nemen!
Ik zal mijzelf aanmelden, maar wacht misschien nog even tot ik verhuisd ben. Vader van zoon van bijna 1 jaar die hoopt nog eens een Civ5 online sessie mee te maken :)

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Stefandepefan schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:09:
[...]

Ik zal mijzelf aanmelden, maar wacht misschien nog even tot ik verhuisd ben. Vader van zoon van bijna 1 jaar die hoopt nog eens een Civ5 online sessie mee te maken :)
Gewoon lekker aanmelden joh. Ben er zelf ook even uit geweest vanwege m'n verhuizing maar kom nu langzaam weer opgang gametechnisch gezien :)

Papa Probeert Gaming

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13:34

PcDealer

HP ftw \o/

quote:
Stefandepefan schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:09:
[...]

Turn based is juist geschikt voor beperkte tijd of veel interruptie. Hetzelfde geldt voor Simcity :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:06
Turn based is een verademing als je een gezin hebt inderdaad :)

Zie dat over 2 weken de Battletech turn based game uitkomt. Ga ik zeker proberen.
Vroeger altijd heel veel Mechwarrior gespeeld

FUMES et CARNES

• rickysedai
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 09:01

rickysedai

Whoop whoop

Ik was nog wel op zoek naar wat gebruikservaringen met robotstofzuigers. Wordt daar op discord toevallig ook iets over gezegd? 😂

Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!

• Tuintje

Tuintje

Te veel :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

Stephan (Foritain) zit er ook, dus grote kans van wel ja :P

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
8GUS schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:29:
Vooral mama's :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:52

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha ik zie dit topic nu pas..
Volgende week zaterdag 38, vader van twee jongens van nu 8 en 5. Ik speel al sinds mijn jeugd games, counterstrike in de clanbase tijd, world of warcraft (te lang en te veel :+) en sinds de release PUBG(PC), moet zeggen dat dat ook nog best goed gaat :P . Ik gooi mezelf ook wel even in de Discord groep, gezellig!

m0nk wijzigde deze reactie 13-04-2018 09:27 (7%)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
m0nk schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:27:
Haha ik zie dit topic nu pas..
Volgende week zaterdag 38, vader van twee jongens van nu 8 en 5. Ik speel al sinds mijn jeugd games, counterstrike in de clanbase tijd, world of warcraft (te lang en te veel :+) en sinds de release PUBG(PC), moet zeggen dat dat ook nog best goed gaat :P . Ik gooi mezelf ook wel even in de Discord groep, gezellig!
Cool! Zo'n beetje iedereen in de groep heeft ervaring met de clanbase tijd. Zelf vooral met Medel of Honor Allied Assault toen.

Papa Probeert Gaming

• CreX
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02-08 15:19

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

En uiteraard zie ik dit topic nu pas :F

Het hele topic staat vol met zaken die ik als 36 jarige vader van een jochie van 5 wel herken. Hoewel ik niet van multiplayer games hou vind ik ouwehoeren een uitstekend idee dus count me in *O*

Overigens vroeger wel veel online gegamed, met name COD4 en RB6 veel gedaan (zat bij FFO, clan bestaat nog steeds en ja ook ik ben bekend met clanbase :) )

Voel je vrij om me toe te voegen op XBL (iksdoos) of steam (crex_nl)

CreX wijzigde deze reactie 26-04-2018 00:13 (20%)

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

• Tuintje

Tuintje

@CreX

Als je van slap ouwehoeren houdt en je lult ook nog een woordje dan is het GTA spraakkanaal bijzonder geschikt daarvoor. Geloof me, soms happen we naar een beetje lucht en niet omdat @cptbuttlick eindelijk zijn schijt kwijt is.

En voor de expertise van robotstofzuigers hebben we @Foritain Hij reviewt er al jaren één tot volle tevredenheid :+

:)

Tuintje wijzigde deze reactie 26-04-2018 00:20 (21%)

• CreX

CreX

quote:
Tuintje schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:16:
@CreX

Als je van slap ouwehoeren houdt en je lult ook nog een woordje dan is het GTA spraakkanaal bijzonder geschikt daarvoor. Geloof me, soms happen we naar een beetje lucht en niet omdat @cptbuttlick eindelijk zijn schijt kwijt is.

En voor de expertise van robotstofzuigers hebben we @Foritain Hij reviewt er al jaren één tot volle tevredenheid :+

:)
Haha vind het nu al gezellig

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

• Tuintje

Tuintje

Wij ook :)

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:35

Bart ®

I make the fucking Wooshnoise!

(jarig!)
quote:
CreX schreef op donderdag 26 april 2018 @ 00:09:
En uiteraard zie ik dit topic nu pas :F

Het hele topic staat vol met zaken die ik als 36 jarige vader van een jochie van 5 wel herken. Hoewel ik niet van multiplayer games hou vind ik ouwehoeren een uitstekend idee dus count me in *O*

Overigens vroeger wel veel online gegamed, met name COD4 en RB6 veel gedaan (zat bij FFO, clan bestaat nog steeds en ja ook ik ben bekend met clanbase :) )

Voel je vrij om me toe te voegen op XBL (iksdoos) of steam (crex_nl)
ik speel veel rainbow 6 siege, dus kom vooral op de discord als je zin hebt in een potje :). Uiteraard niet op al te hoog niveau hoor :P.

I have the cape.

• CreX

CreX

quote:
Bart ® schreef op donderdag 26 april 2018 @ 07:10:
[...]
ik speel veel rainbow 6 siege, dus kom vooral op de discord als je zin hebt in een potje :). Uiteraard niet op al te hoog niveau hoor :P.
Wat ik veel speelde destijds was RB6 Vegas, dat was een erg leuke tijd toen vond ik. Maar nog geen kinderen en geen vrouw destijds, dus tijd zat >:) Ben nu al blij als ik 2 singleplayer games per jaar compleet uit kan spelen 8)7 Maar bedankt voor het aanbod :)

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
Ah tof, ik heb zelf ook nog wel redelijk wat Vegas 2 gespeeld :). Nou ja, als het gaat kriebelen... :P

I have the cape.

• zwolluf
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:38
@Tuintje Is dit nu je manier om nieuwe sletten regelen voor gta online? :P

• Tuintje

Tuintje

Hoe meer sletjes hoe meer vreugd :) :)

• garrow
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-09 11:28

garrow

PSN: Garrow1978

Hier Vader van 3 kids 2 meiden en een jongen.

Speel nu voornamelijk Fortnite op de PS4 en soms nog wat FIFA,Neverwinter of GTA.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
garrow schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:19:
Hier Vader van 3 kids 2 meiden en een jongen.

Speel nu voornamelijk Fortnite op de PS4 en soms nog wat FIFA,Neverwinter of GTA.
Aha! Eindelijk een actievere Fortnite speler. Vreemd genoeg ben ik een van de weinige die m speelt. Wel op de PC, maar crossplay tussen PS4 en PC is wel mogelijk.

Anderen spelen ook veel GTA dus genoeg mensen om mee te spelen lijkt me.

Papa Probeert Gaming

• garrow
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-09 11:28

garrow

PSN: Garrow1978

quote:
8GUS schreef op donderdag 26 april 2018 @ 13:46:
[...]

Aha! Eindelijk een actievere Fortnite speler. Vreemd genoeg ben ik een van de weinige die m speelt. Wel op de PC, maar crossplay tussen PS4 en PC is wel mogelijk.

Anderen spelen ook veel GTA dus genoeg mensen om mee te spelen lijkt me.
Moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe je PC spelers uitnodigd, nog niet eerder gedaan.

• Dr.Root
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-08 08:52
Hier een vader met een zoon van 5. Ik speel wel eens R6 Siege online. Liefhebbers?

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
Dr.Root schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:15:
Hier een vader met een zoon van 5. Ik speel wel eens R6 Siege online. Liefhebbers?
Ik weet dat enkelen dat wel spelen in de groep. Gewoon even aanmelden op de discord server :)

Papa Probeert Gaming

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
quote:
Dr.Root schreef op donderdag 26 april 2018 @ 15:15:
Bijna dagelijks op de pc :).

I have the cape.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 10:47

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
mvds schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:58:
Gescheiden vader van twee zoons, 43, regelmatig online op XBox One (Fortnite of Fallout 4) en PC (Call of Duty WWII en Battlefield 1). Ik heb me zojuist aangemeld op Discord.

Als je nog meer wilt weten dan kan je op mijn T.net profiel kijken, daar staat genoeg :)
Wist niet eens dat je gescheiden was :X

Maar meld mij ook hier, vader van 1 van 11 maanden. Kan dankzij Parsec nu op de laptop gamen, dus kan iets vaker The Division spelen dan eerst (zoek nog steeds een team op de pc)
En dankzij remote play op de PS4 kan ik ook terwijl de baby babytv kijkt gamen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
MeNTaL_TO schreef op donderdag 26 april 2018 @ 16:34:
[...]

Wist niet eens dat je gescheiden was :X
Sinds 2014 ook pas hoor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Voor de vaders (en moeders) die van het betere fps werk houden. Iedere avond zijn er zeker 4 to 8 man bezig met Ironsight. Free to play zelfs!

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-07 11:35
Aangemeld op discord en lurk daar al wel een weekje, maar geloof niet dat ik er veel League of Legends zie spelen :(

Hertrouwde vader van een zoon van 11 en stiefzoon van 4 overigens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:38
Hallo!!

Ik ben Pim (36) ook vader van 2 (5 en 7)! Ik herken zo veel ellende van mede-tweakers en kinderen 😂😂! Echt supertof om te lezen!

*edit. Prima!

CRpt3r55 wijzigde deze reactie 07-05-2018 14:26 (48%)

Etuuuuuh!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
JoeBravo schreef op maandag 7 mei 2018 @ 12:16:
Aangemeld op discord en lurk daar al wel een weekje, maar geloof niet dat ik er veel League of Legends zie spelen :(

Hertrouwde vader van een zoon van 11 en stiefzoon van 4 overigens.
LoL wordt inderdaad niet veel gespeeld. Maar gezellig ouwehoeren kan altijd natuurlijk.

8GUS wijzigde deze reactie 07-05-2018 14:30 (50%)

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
Het lijkt me wat efficiënter dat 1 persoon even gaat uitzoeken hoe Discord werkt, dan dat 100 man gaan uitzoeken hoe Telegram werkt :P.

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:38
quote:
Bart ® schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:30:
Het lijkt me wat efficiënter dat 1 persoon even gaat uitzoeken hoe Discord werkt, dan dat 100 man gaan uitzoeken hoe Telegram werkt :P.
Edit*

CRpt3r55 wijzigde deze reactie 07-05-2018 14:25 (38%)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08-09 09:47
Hey leuk topic !

Hier ook een 35 jarige papa van een mannetje van 8
Ik wil de club wel joinen , en ik denk zoals zovelen heb ik niet vaak de tijd om te gamen
Discord , count me in :)

https://www.indigobeatzstore.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-09 17:01

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
quote:
CRpt3r55 schreef op maandag 7 mei 2018 @ 13:07:
Hallo!!

Ik ben Pim (36) ook vader van 2 (5 en 7)! Ik herken zo veel ellende van mede-tweakers en kinderen 😂😂! Echt supertof om te lezen!
Heej Pim, tof dat je ff langskomt en interesse toont. In de Discord groep zul je toch zien dat er wat versplinteringen zijn en je een tijdje intensief met een bepaald groepje speelt. Ook is er met wat meer mensen in de groep ook meer keuze in wie er online zijn en ben je dus minder afhankelijk van je mede-spelers wat met een kleiner groepje toch meer een dingetje kan zijn.

juggle wijzigde deze reactie 07-05-2018 14:28 (54%)

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zwolluf
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:38
Daarbij is discord ook echt gemaakt om naast het gamen te gebruiken. Je kan zien wie wat aan het spelen is waardoor er sneller mensen de neiging hebben om mee te gaan doen. Daarnaast draaien er ook een paar bots die bv een berichtje plaatsen als er iemand gaat streamen of om makkelijk game info van steam op te vragen. Ik denk dat je er met een klein beetje effort best veel uit kan halen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vooral Word en PhpStorm zijn erg populair....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 14-09 10:30
Zojuist ook de discord gejoind :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
d:)b

I have the cape.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 31-07 11:35
quote:
mvds schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:50:
Vooral Word en PhpStorm zijn erg populair....
_O-

paar potjes Ironsight meegedaan gisteravond. Erg gelachen, ook om het gebrek aan skills bij mezelf :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
JoeBravo schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:32:
[...]

_O-

paar potjes Ironsight meegedaan gisteravond. Erg gelachen, ook om het gebrek aan skills bij mezelf :'(
Ja je zal wel gelachen hebben om onze oeverloze BS op discord. 8)7

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
8GUS schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 08:47:
[...]

Ja je zal wel gelachen hebben om onze oeverloze BS op discord. 8)7
Dat is juist het leukste! :D

Het is erg wisselend in Ironsight... Sommige avonden sta ik steevast bovenaan in zowat elke pot... En sommige avonden steevast onderaan :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
mvds schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:22:
[...]

Dat is juist het leukste! :D

Het is erg wisselend in Ironsight... Sommige avonden sta ik steevast bovenaan in zowat elke pot... En sommige avonden steevast onderaan :D
Het typische is dat als we een public match doen ik vaak onderin te vinden ben. Tegen elkaar is het vaak ergens bovenin.

Op een of andere manier schiet ik jullie liever. Dan is de drang om te presteren toch groter :+

Papa Probeert Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 12-09 13:03

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Leuk topic, en erg herkenbaar allemaal :P
Vader van een zoon (2) en speel voornamelijk op de Xbox en de Switch.. de PC niet zoveel meer

zal discord zo ook even joinen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:49
Leuk idee, heel herkenbaar. Zelf 33 jaar, twee kids van 4 en 2.

Zal kijken of ik binnenkort even de Discord kan joinen.

Zijn er hier mensen die Squad spelen? Of binnenkort Post Scriptum?

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:43
Vader van 2 kids (6 en 4), waarvan de oudste graag Mario Kart en Minecraft op de Switch speelt.
Speel zelf af en toe FIFA, Mario Kart op de Switch, maar de laatste week heb ik de betaalde service Parsec ontdekt, waardoor ik nu in staat ben om meer Fortnite en Ring of Elysium te spelen. Ik speel met name die laatste (gratis PUBG-kloon).
Zal eens kijken of ik dat Discord een beetje begrijp en kan joinen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-09 18:20

krouwen

Hardware Enthusiast

Mooi dit. Ik ben 30 en vader van dochter van bijna 2 en zoontje van 5 weken. Ik kom binnenkort eens kijken. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:06
/kick

Zijn er nog mensen die interesse hebben in Conan Exciles ?
Zit er aan te denken om deze game aan te schaffen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0Henk 'm!

• waah
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Leuk idee. Zal binnenkort ook ff tijd maken. En dat met maar eentje van nog geen 2 jaar.

Ik ben ook een groot Coop liefhebber. Al is iets als pubg ook best prima.

waah wijzigde deze reactie 21-05-2018 20:08 (30%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09-09 19:46
Hier een vader van een tweeling (4 jaar), zelf ben ik 30 jaar.

Speel voornamelijk op de switch en de xbox one. Al raak ik de laatste niet meer zo vaak aan sinds de switch.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sbruynis
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14-09 09:10
Hier een vader van dochter (4) en zoon (2).
Ook even Discord gedownload op telefoon en gejoind.

Ben eigenlijk alleen op PS4 te vinden met Overwatch.

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Ahum... *schaamteloze bump* We kunnen altijd meer gamende vaders (en moeders) gebruiken in de discord en vooral ingame. Dus mocht je naast het vader zijn ook nog met een leuke groep willen gamen of gewoon ouwehoeren? We zitten voor je klaar :P

Papa Probeert Gaming

• MaDLiVe
  • Laatst online: 14-09 19:00

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen vader hier, maar toch gejoined. Wat oudere tweaker/gamen die het heel af en toe nog eens poogt op de PS4, maar vooral leuk om wat meer casual Nederlandse gamers te meeten.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tuintje

Tuintje

@MaDLiVe

Geen vader is drie kratjes pils en vijf sterke verhalen vertellen in een spraakkanaal.

Tuintje wijzigde deze reactie 20-06-2018 21:29 (8%)

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
MaDLiVe schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 20:07:
Geen vader hier, maar toch gejoined. Wat oudere tweaker/gamen die het heel af en toe nog eens poogt op de PS4, maar vooral leuk om wat meer casual Nederlandse gamers te meeten.
Is het niet lifetime ipv livetime? :P

• jongf7
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 13-09 18:08
Sinds 8 maanden vader, dus zal eens kijken wat dat discord is.

Verder 32 en eigenaar van een ps4 pro en een laptop met steam. Maar game 99% op de ps4.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-09 22:58
quote:
8GUS schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 09:45:
Ahum... *schaamteloze bump* We kunnen altijd meer gamende vaders (en moeders) gebruiken in de discord en vooral ingame. Dus mocht je naast het vader zijn ook nog met een leuke groep willen gamen of gewoon ouwehoeren? We zitten voor je klaar :P
Welke games worden er zoal gespeeld? Op dit moment speel ik vooral PUBG mobile, op de PS4 wel eens Diablo 3, Dark Souls 2 & 3 en FIFA 17.

go forget who we are, yeah

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

quote:
snmght schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:25:
[...]

Welke games worden er zoal gespeeld? Op dit moment speel ik vooral PUBG mobile, op de PS4 wel eens Diablo 3, Dark Souls 2 & 3 en FIFA 17.
Het is in ieder geval een mix van PC en Console gamers. Dus voor ieder wat wils. Er is een groep die nu veel Diablo 3 speelt, maar dan wel op PC geloof ik.

Gewoon even de discord joinen. Is op z'n minst gezellig! :)

Papa Probeert Gaming

• Tuintje

Tuintje

Diablo wordt nu op de pc gespeeld. Maar een beetje kletsen of ouwehoeren kan altijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Inderdaad, vaak joinen we allemaal hetzelfde voice kanaal terwijl we andere games aan het spelen zijn... Totdat het storend begint te worden, soms wil je goed kunnen overleggen en tactisch spelen en dan helpt het niet wanneer er steeds mensen aan het schelden zijn tegen Kadala :P

• Tuintje

Tuintje

We schelden nooit hoor. Wij zijn hele nette vaders met een Christelijke opvoeding :+

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Netjes opgevoed, ja. Maar of we er wat mee doen, dat is een tweede :P

Papa Probeert Gaming

• Tuintje

Tuintje

Nu ja, we verwelkomen nieuwe leden altijd op een speciale manier :P :)

• Akemi
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 10:08
Durf al niet meer aan te melden.......
Klinkt als een ontgroening......

Akemi wijzigde deze reactie 17-07-2018 14:21 (30%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
quote:
Akemi schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:20:
Durf al niet meer aan te melden.......
Klinkt als een ontgroening......
Valt mee hoor. Het is meer dat je Tuintjes zieke geest even moet negeren. That's all.

I have the cape.

• Tuintje

Tuintje

Niet alleen mijn zieke geest @Bart ® , er is ook nog een kontlikkende kapitein die er ook niet vies van is en dan laat ik dat andere schorriemorrie nog voor wat het is :P

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-09 13:49

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Papa van 29 heeft zich zojuist ook aangemeld 8)

Speel voornamelijk op de PC.
  • Heroes of the storm
  • Pubg
  • The division (pas aan begonnen eigenlijk)
  • Anno
Daarnaast zou ik Rainbow Six Siege wel eens willen proberen, met mensen die me een beetje wegwijs kunnen maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

(jarig!)
quote:
Chrosser schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 20:01:
Papa van 29 heeft zich zojuist ook aangemeld 8)

Speel voornamelijk op de PC.
  • Heroes of the storm
  • Pubg
  • The division (pas aan begonnen eigenlijk)
  • Anno
Daarnaast zou ik Rainbow Six Siege wel eens willen proberen, met mensen die me een beetje wegwijs kunnen maken.
Ik speel rainbow six regelmatig, doe maar een berichtje als je online bent :). En voeg me toe op Uplay: DudeB4rt

I have the cape.

• Rubinio
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 28-08 11:50
Leuk om te lezen dat er meer vaders die lekker willen gamen. De laatste reactie op het forum is wel weer een paar weken geleden maar ik neem aan dat jullie nog steeds opzoek zijn. Ik ieder geval wel.

Ik heb me aangemeld voor de Discord channel.

Zelf ben ik vader (33) van 2 kinderen, 2 en 0,5 jaar oud. Ik ben een PC gamer en daar speel ik eigenlijk wel van alles behalve race games. Ik speel voornamelijk:

- Civilization 5/6
- Stellaris
- PUBG
- Overwatch
- LoL (zelfs Dota 2)
- Total War Arena (vrij recent)

Eigenlijk sta ik voor veel open, gamen is vooral leuk samen :)

• M.C.Westerduin
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 15-01 19:14
Dag medetweakers, ik zal binnenkort ook even komen buurten op Discord.

Ik ben 34 jaar en vader van twee kids, een drukke baan en een eigen bedrijf.
Zelf speel ik graag shooters zoals PUBG, Arma 3 en de Battlefield series, RTS games zoals starcraft 2 en COH 2 speel ik ook zo af en toe.

• juggle
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-09 17:01

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Topicstarter
Het Discord kanaal is hartstikke actief. Daar kan je dus rustig komen kennismaken. Wees welkom.

Zoek je papa's of mama's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01:14
Ik kom er ook maar even bij. Papa van een 3-jarige, zelf 31 jaar, verloofd met een 24 jarige - non-gamende - vrouw.

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:09

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

quote:
xoniq schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:20:
Ik kom er ook maar even bij. Papa van een 3-jarige, zelf 31 jaar verloofd met een 24 jarige - non-gamende - vrouw.
31 jaar verloofd.. doe je netjes. Zijn er maar weinig die dat halen!

Maar welkom

• xoniq
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 01:14
quote:
Coldbullet schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:35:
[...]

Maar welkom
:+ wat een komma al niet kan veranderen he. :+

iPhone XR 128GB |  Retina MacBook Pro 13" (2014) |  Apple TV 4K |  Airport Extreme

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 14:09

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

quote:
xoniq schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

:+ wat een komma al niet kan veranderen he. :+
moet zeggend at ik het ook snel overlas en toen zag ik inderdaad de komma

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
Coldbullet schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:35:
[...]

Maar welkom
7 jaar verloofd met iemand die nog geboren moet worden.....
Vraag me af wat de overtreffende trap van pedo is :) :P

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

• Vaenir
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12:46
Hmm klinkt interessant. 30 jaar en vader van een zoon van 3. Recent ook nog eens aardig wat kilometers verhuisd naar de geboortestad van mijn vriendin. Dus ook nog eens koos vriendeloos.. :+.

Speel zelf voornamelijk: League of Legends, Diablo 2/3, CS:Go. Ik zou het wel eens leuk vinden om een game als Titan Quest te co-op'en.

• WoKo
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:32
Leuk zo'n groep.

Hier 35 jarige vader van dochter en zoon (8 en 6) Ik probeer een avond of 2 in de week Destiny 2 op de PC te spelen. Dit vooral voor het verhaal.

Ik heb me aangemeld op discord dus ben benieuwd!

• 8GUS

8GUS

Papa & Gamer

Altijd leuk zo'n boost. Welkom allen!

Papa Probeert Gaming

• hanswfje
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 09-09 11:27
Ik kom binnenkort ook even buurten :)! Ik ben 27 en vader van 2 jongens. 1 van bijna 3 en 1 van nu bijna 10 maanden. Speel voornamelijk wow op de PC in de late avonduurtjes als alles slaapt haha.

• Quellien
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06-09 10:24

Quellien

Excrement producer

Ook ik wil graag komen buurten.

31 jaar, (nog) geen vader (ook nog niets op de planning trouwens). Op zich pas ik qua leeftijd wel in de doelgroep. Eigenaar van een game pc'tje. Vriendin heeft weinig tot niets met gamen.

• Znivian
Leuk dat er weer een bump was :)

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 13:36
Leuk, precies wat ik zocht. Ik ben vader van 2 en heb een XBOX 1X waar ik af toe graag een shooter op mag spelen. Favoriet de laatste tijd is PUBG wat toch het leukste speelt in een squad. Dus als er andere PUBG liefhebbers op de XBOX rondwaren meld ik me graag.

• Tuintje

Tuintje

@Noxa
Buiten het gamen om is het eigenlijk nog veel leuker want we kletsen wat af in de kanalen en in de avond is er altijd wel iemand in een spraakkanaal waar je meer kan kletsen.

• multynoob
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:40

multynoob

Steam: ThePunkPantherNL

Wat is dit nou? Eindelijk een discortkanaal met alleen maar oudere gamers. Mag ik zeker niet joinen omdat ik geen vader ben (naar mijn weten).
Ben 37 jaar, game op de pc. Vooral shooters, racen en dark souls.

Anders toch maar een kindje maken, ook al wil de vriendin geen kinderen.

Steam: ThePunkPantherNL

• Znivian
Kom maar eens aanwaaien hoor

• Tuintje

Tuintje

@multynoob
Het is vooral dat we wel eens uit een gamesessie weggaan omdat de kids papa nodig hebben omdat de vrouw zo nodig oh oh Cherso wil kijken, de bitch! Nee, kom maar een keer kletsen jong. Dat zit wel goed.

• Crateagus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:22
Net wat ik zocht! Hier vader van 2 zoons. Vooral FPS op ps4. Ik hobbel het voor mij onbekende discord eens binnen!

• mDieli
  • Laatst online: 13-09 13:04
Zojuist gejoined.
34, getrouwd, vader van 2: Dametje van 2 en kereltje van 4.
Ik heb teveel hobbies maar te weinig tijd.
Gamen is 1 van de hobbies waar ik zo nu en dan even tijd aan spendeer. Lijkt me leuk om af en toe met "lotgenoten" te kletsen. :+

• Tuintje

Tuintje

Lotgenoten zegt-ie. Nou, die vind je wel :)

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 06-09 08:35
Hier vader van een 2 jarige dochter. Speel singleplayer games op PS4 en Switch, maar op de PC speel ik van alles:
- Monster Hunter World
- Destiny 2
- Dota 2
En wat Singeplayer games die niet perse nieuw zijn :P Denk aan Magicka (2), Okami HD, Indies etc.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• jokerr012
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09-09 12:00

jokerr012

Gotta Catch 'Em All

Tuintje schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:32:
Lotgenoten zegt-ie. Nou, die vind je wel :)
Met jou als opperhoofd toch Tuintje.

Of course I talk to myself... sometimes I need expert advice.

• Tuintje

Tuintje

jokerr012 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 07:32:
[...]

Met jou als opperhoofd toch Tuintje.
Je kent me :+

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Disney

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True