Ik denk dat vodafone dit ook nog wel gaat regelen, maar zo lang is vodafone nog niet actief in de glasvezel. Ik weet overigens niet hoe dat nu geregeld is, ik zit zelf bij Lijbrandt en geloof dat hun ook een storingsdienst van 08:00 tot 22:00 hebben, echter lijbrandt gaat ook wel weer iets langer mee.HoppyF schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:49:
[...]
Misschien is 24/7 iets teveel van het goede maar een dagelijkse bereikbaarheid (voor storingen) is wel heel belangrijk. KPN heeft dit goed begrepen want zij zeggen:
Meld je storing telefonisch via 0900-0244 (€ 0,10 p/min). Dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur.
Dat is een behoorlijke dekking.
Van Vodafone had ik eigenlijk niet minder verwacht maar ik moet ook wel toegeven dat ik zelf niet goed het nagekeken wat de bereikbaarheid van de klantenservice zou zijn.
Mijn verwachting was gebaseerd op het feit dat Vodafone een zeer grote provider is met een landelijk dekkend GSM netwerk en dan natuurlijk sinds enige tijd ook als glasaanbieder op de markt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat Vodafone haar eigen netwerk en diensten zo goed in de gaten houdt dat er geen uitval ontstaat en als het wel zo is dat dit snel opgelost wordt zonder dat de klant hierom moet vragen.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Vodafone haar diensten niet 24/7 in de gaten houdt, dat is immers hun core business.
Voor de rest vind ik vodafone toch nog een van de meest belovende glasvezel provider, ik zou ook overstappen als ik de kans had. Echter heeft lijbrandt nu een leuke aanbieding dus zal ik nog minimaal een jaar moeten afwachten tot ik evt kan overstappen naar vodafone.