Vodafone Thuis via Glasvezel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste
Acties:
  • 772.705 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostalgia84
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-05-2022
il_mostro schreef op donderdag 4 december 2014 @ 09:11:
[...]

Waarom zouden VLANs niet werken? Ik heb ook Vodafone Thuis (nieuwe variant) en heb de volgende situatie:

Draytek poort 1 (Internet) ---> Switch 1 poort 2 (VLAN ID 2)
Draytek poort 3 (IPTV) ---> Switch 1 poort 1 (VLAN ID 1)

Switch 1 poort 5 (trunk) ---> Switch 2 poort 5 (VLAN ID 1 en 2)
Switch 1 poort 3 --> Bovenverdieping met PC, Server, Printer (VLAN ID 2)
Switch 2 poort 1 --> Entone (VLAN ID 1)
Switch 2 poort 2,3,4 --> TV, Versterker, Raspberry Pi (VLAN ID 2)

Poort 1 op iedere switch is VLAN ID 1, hierover gaat het IPTV gedeelte.
Poort 5 op iedere switch is de trunk en deze tagged de pakketjes met het juiste VLAN ID
Alle overige poorten zitten op VLAN ID 2 en worden gebruikt voor internet.
Switch 1 staat in de meterkast, en switch 2 in de woonkamer, hiertussen loopt dus 1 kabel waarover zowel IPTV als internet gaan.

Als ik VLAN ID 1 en 2 omwissel, dan werkt alles ook, echter heb ik dan geen TV gids en uitzendinginformatie meer op de Entone. Verder gebruik ik voor de VLANs het 802.1Q protocol en heb hiervoor de Netgear GS105E-200PES switches in gebruik. Ik ben hierop gekomen middels deze pagina: http://www.wanonzin.nl/2013/01/08/glasvezel-is-100-werkend/
Mijn excuses dat ik zo'n oud antwoord omhooghaal, maar ik was even nieuwsgierig of bovenstaande nog steeds werkt?

Ik heb 1 kabel lopen van de meterkast naar de woonkamer, dus wil met bovenstaande aan de slag (kerstvakantie, mooi project leek me 8)) Zelf ben ik voornemens om mijn Linksys WRT320N met DD-WRT te gaan inzetten als managed switch. Dit zodat ik ook mijn wireless network van boven kan uitbreiden naar beneden, en als het ware een roaming network krijg. De Linksys kan VLAN aan dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Zou een kwestie worden van een extra switch in de meterkast en dan de volgende setup:

Draytek poort 1 (Internet) ---> Switch 1 poort 2 (VLAN ID 2)
Draytek poort 3 (IPTV) ---> Switch 1 poort 1 (VLAN ID 1)

Switch 1 poort 5 (trunk) ---> Linksys poort 4 (VLAN ID 1 en 2)
Switch 1 poort 3 --> Apple Time Capsule (VLAN ID 2)
Linksys poort 1 --> Entone (VLAN ID 1)
Linksys poort 2, 3 --> PS4, Apple TV (VLAN ID 2)

WiFi van de Draytek 2132 staat al uit, hier gebruik ik de TC voor. Dat netwerk wil ik dus "klonen" naar de Linksys met de functie repeater bridge. Maar, gaat dat ook werken?

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:10

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik was van plan om mijn Vodafone mobiel abonnement te verlengen maar toch voor de zekerheid op Facebook even navraag gedaan wat er zou gebeuren met mijn thuisvoordeel.
Hey Alfisti, ik heb net nieuwe informatie gekregen m.b.t. het Thuisvoordeel. Op dit moment is het (vanwege juridische redenen) zo geregeld dat klanten die Mobiel+Thuis Voordeel hebben, deze benefit verliezen wanneer zij hun mobiele abonnement verlengen. Helaas is deze informatie net bekend geworden bij ons Social Media team. Sorry voor het ongemak.
Je raakt dus je thuisvoordeel kwijt als je je abonnement verlengt .......... ;w

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:56

pinda powerrr

Slow down...

Alfisti schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:36:
Ik was van plan om mijn Vodafone mobiel abonnement te verlengen maar toch voor de zekerheid op Facebook even navraag gedaan wat er zou gebeuren met mijn thuisvoordeel.

[...]

Ok duidelijk, dus voor mij over zes maanden: Hallo T-Mobile :w en vaarwel Vodafone ;w

Waiting on the world to change

• CasaDude
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 21:05
Mijn mobiele abbo loopt op 1 april af en denk dat ik dan ook overga naar T Mobile , zullen dan tzt waarschijnlijk ook wel overgaan naar extra voordelen van de combi mobiel en thuis.
Het mobiele abbo is ook nog eens een paar euro goedkoper bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 17:25
ewichers schreef op zondag 11 december 2016 @ 19:41:
Voor internet heb ik masquarade moeten gebruiken en dit heb dan maar ook gedaan voor IPTV (aanname).
Ik zou niet gaan NAT'ten op je IPTV vlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_white_shark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-04 19:18
Ha Allemaal,

Onlangs was ik door een onderzoeksbureau uitgenodigd om over Vodafone Thuis te praten / discussiëren.
Dit naar aanleiding hoe ze het aan gaan pakken met aanbiedingen en de klanten te informeren over de overstap.
Het een en ander werd mij duidelijk na het gesprek.
Voor bestaande klanten Vodafone Thuis + Mobiel, veranderd er niks. Dus je blijft als je voordelen behouden (extra zender pakketten en extra data)
Vodafone Thuis, gaat vanaf volgend jaar T-Mobile Thuis heten in de eerste instantie. Waarschijnlijk zal dit later een andere naam krijgen
Vanaf volgend jaar kan iedereen van Vodafone Thuis een aanbieding verwachten van T-Mobile Thuis om een nieuw jaar contract / persoonlijke aanbieding te ontvangen om natuurlijk bij T-Mobile te blijven
Heb je ook Vodafone mobiel en je abonnement loopt bijna af? Wacht dan even want dan krijg je ook gelijk een aanbieding van T-mobile Mobiel. Oftewel combi aanbieding van T-Mobile Thuis en mobiel. Waarschijnlijk weer extra voordeel pakketten en extra data voor je mobiel.

Voor het einde van het jaar krijgt iedereen een mailtje met FAQ lijstje.

Dat was zo'n beetje wat ik te horen kreeg bij die sessie.
Uiteraard kun je hetzelfde verwachten van Ziggo, want die wil jouw natuurlijk overnemen als je Vodafone Thuis + Mobiel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japper077190
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 31-12-2021
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb Vodafone Thuis met Kamai 510b decoder, een Samsung Smart TV en een Sonos 5.1 opstelling.

Ik wil graag 5.1 geluid van de televisiezenders en wil niet de optical out uitgang van de Kamai 510b decoder gebruiken omdat mijn Sonos maar 1 optical in heeft, die al aan de tv zit. Dus wil ik 5.1 over HDMI naar de tv sturen en dan optisch door naar de Sonos. Dit werkt prima voor de Apple tv en andere mediaboxjes, maar niet voor de Kamai 510b decoder.

Weet iemand of de Kamai 510b decoder Dolby Digital 5.1 over HDMI kan versturen? Als dat niet kan, hoef ik ook niet verder te proberen om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 10:47
Wanneer ik nu naar speedtest.net ga staat er geen Vodafone Internet(diensten) meer onder mijn ip. Nu staat er Project Jaguar. Hebben meer mensen dit? Wat zou het betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:13
Die informatie komt uit de WHOIS database van RIPE. Het is nogal een schizofreen gedoe: het netwerk heet nog altijd Vodafone Thuis, de ASN staat al op TMOBILE THUIS - NL, reverse DNS laat glasoperator zien, en de route Project Jaguar B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 09:30
Binnetie schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:46:
Wanneer ik nu naar speedtest.net ga staat er geen Vodafone Internet(diensten) meer onder mijn ip. Nu staat er Project Jaguar. Hebben meer mensen dit? Wat zou het betekenen?
Bij mijn afschrijving van de rekening staat ook iets in de omschrijving van project Jaguar . Denk werknaam ofzo voor overname

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 21:12
Klopt. Om alles te kunnen verkopen heeft VF alles in een losse bv gestopt, genaamd project jaguar bv. Deze is overgenomen door T-Mobile. Omdat het contract met RIPE ook in de project Jaguar bv is gestopt, heeft RIPE de tenaamstelling van de IP space al aangepast.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaDude
Kijk hier maar eens , T-Mobile thuis.

https://www.opencompanies...ar-bv-maastricht-67182550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Oke, grappig dat wist ik niet. Ik keek er al zo raar tegen aan.
heb de afschrijving nog niet bekeken. Wel een interessante naam, waarom nu specifiek Jaguar. Project Opel klinkt ook goed.

Mijn zusje overweegt ook Vodafone Thuis te nemen nu ze een huis gekocht heeft. Die merknaam blijft dus nog staan. Wordt deze nu per 1 januari ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaDude
Voor mij maakt het niets uit dat het overgenomen word mits de stabiliteit en kwaliteit hetzelfde blijven.
Ik ga toch over met mijn mobiele abbo naar T-Mobile en hopelijk hebben ze dan ook een leuke combi korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Precies, als het maar stabiel blijft.
Heb zelf geen combikorting omdat ik bij Simyo zit.

In februari loopt mijn korting af. Mag je i.v.m. de naamswijziging ook overstappen? De producten blijven hetzelfde, behalve dat je thuisvoordeel vervalt bij verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Laatst online: 19-06-2023
Binnetie schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:40:

Mijn zusje overweegt ook Vodafone Thuis te nemen nu ze een huis gekocht heeft.
Hoe lang zouden de huidige abonnementen nog verkocht worden dan? Op vodafone.nl zijn ze weggehaald? Op vodafone.nl/thuis staan ze nog wel.

Ik heb net via cashbackxl (-€15) bij breedbandwinkel.nl nog snel een vodafone 20/20 internet only glasvezel afgesloten voor €23,50 per maand en eenmalig €37,50. Het lijkt me niet dat het toekomstige aanbod van T-mobile nog goedkoper zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb gekeken bij breedbandwinkel voor een 20/2 VDSL en 55 euro cashback (via Vodafone bestellen).
Wilde voor haar even een overzichtje maken dus heb er nog niet verder naar gekeken.

Mochten ze er snel af gaan dan is Tele2 ook nog te overwegen. Ze horen komende week denk ik wanneer de sleuteloverdracht plaatsvind. Dan zal ik e.e.a. verder uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:07
LaserJet schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:29:
[...]

Hoe lang zouden de huidige abonnementen nog verkocht worden dan? Op vodafone.nl zijn ze weggehaald? Op vodafone.nl/thuis staan ze nog wel.

Ik heb net via cashbackxl (-€15) bij breedbandwinkel.nl nog snel een vodafone 20/20 internet only glasvezel afgesloten voor €23,50 per maand en eenmalig €37,50. Het lijkt me niet dat het toekomstige aanbod van T-mobile nog goedkoper zal zijn.
Ik heb zelf op 13-12 een Vodafone 20Mb internet only via DSL besteld via breedbandwinkel. Was een actie waarbij er geen aansluitkosten werden berekend (30 euro aansluitkosten). Gisteravond snel de boel aangesloten en krijg netjes 20Mb binnen.

De welkomstbrief was van Vodafone thuis. maar helemaal onder aan de brief stond al iets van T-Mobile Thuis. Ook als ik een IP lookup doe, staat er geen Vodafone meer als ISP, maar iets als "Jaguar Internet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 21:12
Japper077190 schreef op maandag 26 december 2016 @ 11:43:
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb Vodafone Thuis met Kamai 510b decoder, een Samsung Smart TV en een Sonos 5.1 opstelling.

Ik wil graag 5.1 geluid van de televisiezenders en wil niet de optical out uitgang van de Kamai 510b decoder gebruiken omdat mijn Sonos maar 1 optical in heeft, die al aan de tv zit. Dus wil ik 5.1 over HDMI naar de tv sturen en dan optisch door naar de Sonos. Dit werkt prima voor de Apple tv en andere mediaboxjes, maar niet voor de Kamai 510b decoder.

Weet iemand of de Kamai 510b decoder Dolby Digital 5.1 over HDMI kan versturen? Als dat niet kan, hoef ik ook niet verder te proberen om dit op te lossen.
Kamai kan dit prima, zolang geluid in het instellingen menu niet op stereo staat. Let er op dat niet alle programma's in 5.1 worden uitgezonden.
heb de afschrijving nog niet bekeken. Wel een interessante naam, waarom nu specifiek Jaguar. Project Opel klinkt ook goed.

Mijn zusje overweegt ook Vodafone Thuis te nemen nu ze een huis gekocht heeft. Die merknaam blijft dus nog staan. Wordt deze nu per 1 januari ook anders?
Opel zal niet mogen van de auto toko ;)

Alle communicatie over hernoemen van vodafone naar tmobile wordt nog opgestart, maar geen idee per wanneer nog. Dat merk je vanzelf wel ;) Je kunt je vast voorstellen dat er best wel wat van een ander kleurtje en logo moet worden voorzien :)

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:06

LaserJet schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:29:
[...]

Het laatste wat ik er van heb gehoord is dat de overgangsdatum 14 februari is ( O+ ).
Ik ga er vanuit dat de verkoop vanuit T-Mobile ook pas rond die datum opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-06 14:42
Is het nog steeds niet toegestaan om de het Vodafone modem in bridge stand te krijgen? Heb zelf een Airport Extreme als router en die gaat nu over zijn nek omdat er 2 machines NAT doen in het netwerk. DHCP staat geloof ik wel al uit op de Draytek. Wat een gezeur dit zeg.

Of kan ik dit met een Vlan oplossen? Daytek zit nu in 192.168.1.1, Airport Extreme in 192.168.3.1. Wil graag VPN opzetten naar 192.168.3.1 netwerk, maar kom nu niet voorbij de 192.168.1.1 range.

[ Voor 26% gewijzigd door Muncher op 28-12-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Alfisti schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:36:

[...]

Zojuist mijn abonnement verlengt (via Loyalty) Voor bestaande klanten blijft het voordel gewoon behouden.
Ik wissel van een smart naar een Red abonnement, maar de 3GB en 3 themapaketten zijn mij gewoon toegezegd :D Toch wel een aanzienlijk voordel €11,25 voor die themapaketten (die ik anders niet allemaal zou nemen though) en die 3GB maakt het normale Red abo net wat comfortabeler met 8GB.

Ik zit 90% van de tijd in het EU buitenland dus de nieuwe abonnementen zijn echt een stap vooruit, geen gekut meer met prepaid SIM kaartjes _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door fsfikke op 28-12-2016 13:01 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zojuist mijn vodafone thuis glasvezel abbo verlengt, had 50mb voor 32,50. Zag nu op de website 100Mb voor 35 euro staan. Voor 2,5 euro, 50Mb erbij.. Goeie deal dacht ik zo.. Totdat de medewerker aangaf nog eens 10% korting te geven..
Waarvoor i don't know! Maar krijg dus nu 100Mb voor minder dan de prijs voor 50Mb, namelijk €31,5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 03-06 07:35
beyazz06 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:06:
Zojuist mijn vodafone thuis glasvezel abbo verlengt, had 50mb voor 32,50. Zag nu op de website 100Mb voor 35 euro staan. Voor 2,5 euro, 50Mb erbij.. Goeie deal dacht ik zo.. Totdat de medewerker aangaf nog eens 10% korting te geven..
Waarvoor i don't know! Maar krijg dus nu 100Mb voor minder dan de prijs voor 50Mb, namelijk €31,5..
Waar heb je deze afgesloten dan? Op de website zie ik niet heel veel medewerkers rondlopen?

[ Voor 71% gewijzigd door DJustin op 28-12-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:06
DJustin schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:34:
[...]

Waar heb je deze afgesloten dan? Op de website zie ik niet heel veel medewerkers rondlopen?
Klantenservice kan je daar nog steeds mee helpen :)

• beyazz06
  • Niet online
Na aanleiding van mijn verlenging, kreeg ik aansluitend een bevestigingsmail.. Guess what? Abbo kosten 40 euro.. Vandaag dus weer gesproken met een medewerker; geen idee hoe mijn collega aan 31,5 komt.. Abbo kost echt 40 euro..

De medewerker aangewezen op de informatie op de website waar toch echt 35 euro staat. Dat gold niet voor "bestaande" klanten, maar voor nieuwe klanten. Hiernaast dien je volgens de medewerker meerdere diensten af te nemen, enkel internet gaat niet op.

Ik ken de wetten ed niet zo, maar volgens mij is Vodafone hier fout bezig. Op de website wordt namelijk niet vermeld dat het bedrag voor nieuwe klanten geldt, tevens wordt ook niet vermeld dat je meerdere diensten moet afnemen. Ofwel naar mijn inziens misleidt Vodafone hier de consument.

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04 10:21
beyazz06 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:11:
Na aanleiding van mijn verlenging, kreeg ik aansluitend een bevestigingsmail.. Guess what? Abbo kosten 40 euro.. Vandaag dus weer gesproken met een medewerker; geen idee hoe mijn collega aan 31,5 komt.. Abbo kost echt 40 euro..

De medewerker aangewezen op de informatie op de website waar toch echt 35 euro staat. Dat gold niet voor "bestaande" klanten, maar voor nieuwe klanten. Hiernaast dien je volgens de medewerker meerdere diensten af te nemen, enkel internet gaat niet op.

Ik ken de wetten ed niet zo, maar volgens mij is Vodafone hier fout bezig. Op de website wordt namelijk niet vermeld dat het bedrag voor nieuwe klanten geldt, tevens wordt ook niet vermeld dat je meerdere diensten moet afnemen. Ofwel naar mijn inziens misleidt Vodafone hier de consument.
Dat van meerdere diensten is onzin, je kan als nieuwe klant gewoon 100mb nemen voor 35. Als het om nieuwe klanten korting gaat, gewoon dreigen op te zeggen of over te stappen.

Bedankt trouwens! Ik zie nu dat 100 Mbit bij Vodafone 35 euro is, terwijl ik nu bij Tweak hetzelfde betaal voor 50 Mbit. Gelijk Vodafone besteld via Breedbandwinkel :D

[ Voor 6% gewijzigd door jooncheez op 29-12-2016 12:36 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

• jeroenmuzikant
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-07-2020
jooncheez schreef op donderdag 29 december 2016 @ 12:12:
....Ik zie nu dat 100 Mbit bij Vodafone 35 euro is, terwijl ik nu bij Tweak hetzelfde betaal voor 50 Mbit. Gelijk Vodafone besteld via Breedbandwinkel :D
Mmm.....Als je het 1 keer per jaar betaald (€ 365,-), dan had je bij Tweak zelfs 1000 Mb
(ja 1 Gigabit dus) voor slechts € 30,41 per maand kunnen hebben. 8)

[ Voor 51% gewijzigd door jeroenmuzikant op 29-12-2016 13:30 ]

• jooncheez
jeroenmuzikant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:19:
[...]

Mmm.....Als je het 1 keer per jaar betaald (€ 365,-), dan had je bij Tweak zelfs 1000 Mb
Haha ja, maar niet in Amsterdam helaas :(

• jeroenmuzikant
jooncheez schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:36:
Haha ja, maar niet in Amsterdam helaas :(
Oooh. Jammer. Ik nam aan dat je op hun eigen netwerk zat omdat je voor 50 Mb € 35,- per maand betaald.
Maar dan zit je dus op het KPN netwerk. Dan zou het toch zelfs € 40,- per maand zijn voor 50 Mb?
(En € 45,- per maand voor 100 Mb).

€ 35,- per maand voor 100 Mb bij Vodafone is zeker wel een nette prijs. Goedkoop zelfs.
Heeft Vodafone daar eigen apparatuur?

[ Voor 17% gewijzigd door jeroenmuzikant op 29-12-2016 13:50 ]

• beyazz06
  • Niet online
[...]

Dat van meerdere diensten is onzin, je kan als nieuwe klant gewoon 100mb nemen voor 35. Als het om nieuwe klanten korting gaat, gewoon dreigen op te zeggen of over te stappen.

Bedankt trouwens! Ik zie nu dat 100 Mbit bij Vodafone 35 euro is, terwijl ik nu bij Tweak hetzelfde betaal voor 50 Mbit. Gelijk Vodafone besteld via Breedbandwinkel :D
Haha graag gedaan, wat betreft dat dreigen.. Gaat niet werken. De medewerker aan de lijn gaf zelfs mij de tip om rond te kijken..
jeroenmuzikant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:19:
[...]

Kijk dat klinkt interessant.. Waar kan ik dat vinden? Bij de website van Tweak zelf of via breedbandwinkel.nl?

• jeroenmuzikant
Dan moet er al wel Gigabit internet beschikbaar bij je zijn. Dat is op plaatsen waar ze zelf apparatuur
hebben staan, en niet inkopen bij KPN. Dat noemen ze Coanet. Hier kun je zien waar dat is: https://www.tweak.nl/glasvezel/1000-mbit-levergebied.html
Via hun eigen website staat dat gewoon bij productoverzicht

[ Voor 16% gewijzigd door jeroenmuzikant op 29-12-2016 13:59 ]

• beyazz06
  • Niet online
jeroenmuzikant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:57:
Dan moet er al wel Gigabit internet beschikbaar bij je zijn. Dat is op plaatsen waar ze zelf apparatuur
hebben staan, en niet inkopen bij KPN. Dat noemen ze Coanet. Hier kun je zien waar dat is: https://www.tweak.nl/glasvezel/1000-mbit-levergebied.html
Via hun eigen website staat dat gewoon bij productoverzicht
Thnx, helaas niet beschikbaar in Rijswijk.. :'(
[...]

Hoe heb jij dit eigenlijk via breedbandwinkel kunnen bestellen? Wanneer ik via breedbankwinkel zoek naar de vodafone 100Mb, dan kost dit €40,-..

[ Voor 34% gewijzigd door beyazz06 op 29-12-2016 14:04 ]

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:42

MCP cloud

Op het web sinds 1998

beyazz06 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:01:
[...]
[...]
Hoe heb jij dit eigenlijk via breedbandwinkel kunnen bestellen? Wanneer ik via breedbankwinkel zoek naar de vodafone 100Mb, dan kost dit €40,-..
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/58650bd2096f1/58650bd1f2fe6-2016-12-29_141216.png

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

• beyazz06
  • Niet online
Ik geloof wel dat jooncheez de 100Mb heeft kunnen afsluiten voor 35 euro, ik kan het echter niet vinden op de website.. Je screenshot is zodoende wel erg fraai om te zien, maar een linkje zou mij meer helpen :D :+ Ik kom namelijk nog altijd uit op €40,- 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jooncheez
jeroenmuzikant schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:49:
[...]

Oooh. Jammer. Ik nam aan dat je op hun eigen netwerk zat omdat je voor 50 Mb € 35,- per maand betaald.
Maar dan zit je dus op het KPN netwerk. Dan zou het toch zelfs € 40,- per maand zijn voor 50 Mb?
(En € 45,- per maand voor 100 Mb).

€ 35,- per maand voor 100 Mb bij Vodafone is zeker wel een nette prijs. Goedkoop zelfs.
Heeft Vodafone daar eigen apparatuur?
Ik zit op het KPN inderdaad. Toen ik Tweak bestelde kostte het gelukkig nog €35 per maand, inmiddels voor nieuwe klanten €40 ja.

Ik heb geen idee of Vodafone hier eigen apparatuur heeft, lijkt me niet, ik woon in Amsterdam Oost.

Ik heb via Breedbandwinkel voor €35 100 Mbit kunnen bestellen, maar dit lukt me ook gewoon via de Vodafone website.

• jooncheez
Via deze link:
https://www.breedbandwink...-glasvezel-internet-100mb

Zal dan toch per postcode verschillen?

• jeroenmuzikant
jooncheez schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:36:
...Zal dan toch per postcode verschillen?
Dat zou wel eens kunnen. Want Vodafone was ook een van de (weinige) providers die op
een aantal plaatsen eigen apparatuur heeft staan (toch?). Dat zal dan ook vast in prijs schelen.

[ Voor 43% gewijzigd door jeroenmuzikant op 29-12-2016 15:25 ]

• beyazz06
  • Niet online
Via jouw link krijg ik wel €35,- te zien, echter weer geen mogelijkheid tot bestellen.. :P
Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan de postcode c.q. bestaande klant vs nieuwe klant.. Wel absurd overigens, bestaande klanten mogen meer aftikken dan nieuwe..

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 16:52

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vodafone hanteert postcode kortingen voor locaties met eigen apparatuur dacht ik.

Zijn ook de enige adressen waar je een andere snelheid kan krijgen. 20/20 of 500/500 waar je dit ander niet kan krijgen dacht ik.

Maar dat bestaande klanten meer betalen is overal zo, je bent immers al binnen dus dan kan het uitknijpen beginnen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Anoniem: 319232

Rubman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:43:
Vodafone hanteert postcode kortingen voor locaties met eigen apparatuur dacht ik.

Zijn ook de enige adressen waar je een andere snelheid kan krijgen. 20/20 of 500/500 waar je dit ander niet kan krijgen dacht ik.

Maar dat bestaande klanten meer betalen is overal zo, je bent immers al binnen dus dan kan het uitknijpen beginnen.
Klopt vanaf 100/100 is het goedkoper op het eigen netwerk. Ik heb zelf vorig maand ook vergeleken maar bij 2 of meer ontvangers + opname is Vodafone niet bepaald goedkoop omdat ze geen opnamecloud hebben.

Ik zit zelf nog bij Telfort (oude pakket) en heb dit jaar 5 euro per maand korting gehad (50/50 voor 45 euro + 5 euro opname pakket) en het komend jaar 5 euro per maand korting + 1 maand gratis 45 euro.
Een goed deal voor die prijs en tevreden of de diensten..

• beyazz06
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 14:43:

Ik moet zeggen, ben er mooi klaar mee. Dan maar elders paar eurie meer dokken. Stelletje prutsers bij VF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
beyazz06 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:11:

Ik heb dinsdag mijn abonnement verhoogd van 50 Mbit naar 100 Mbit. Van 32,50 naar 35,00 per maand. Abonnement liep vanaf september, dus was geen lokkertje om te blijven. Neem alleen internet af. Dus begrijp niet waarom ze daar nu opeens moeilijk over doen. Misschien is de actie een te groot succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Muncher schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:03:
[...]

Ik heb dinsdag mijn abonnement verhoogd van 50 Mbit naar 100 Mbit. Van 32,50 naar 35,00 per maand. Abonnement liep vanaf september, dus was geen lokkertje om te blijven. Neem alleen internet af. Dus begrijp niet waarom ze daar nu opeens moeilijk over doen. Misschien is de actie een te groot succes.
In de bevestiging die je hebt gekregen staat ook het bedrag van €35,- vermeld? Ik neem overigens ook enkel internet af, kortingen kunnen pas gegeveven worden volgens VF bij meerdere diensten..

Anyway, zoals ik hierboven ook aangaf ben ik mooi klaar met VF. Heb reeds bij KPN een nieuwe abbo afgesloten, al betaal ik meer ik ben klaar met VF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSpud
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-05 10:49
Ah je hebt al afgesloten. Wilde nog even zeggen dat het soms helpt om te bellen, dan krijg je bij sommige providers meer korting. Ik heb net Xs4all besteld en stap naar hen over. Met bellen krijg je 6 maanden korting, via internet bestellen "slechts" 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
beyazz06 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:41:
[...]

In de bevestiging die je hebt gekregen staat ook het bedrag van €35,- vermeld? Ik neem overigens ook enkel internet af, kortingen kunnen pas gegeveven worden volgens VF bij meerdere diensten..

Anyway, zoals ik hierboven ook aangaf ben ik mooi klaar met VF. Heb reeds bij KPN een nieuwe abbo afgesloten, al betaal ik meer ik ben klaar met VF :)
Yep, staat op 40 euro met 5 euro actiekorting. Succes bij KPN, heb niets dan ellende met die lui meegemaakt (zowel mobiel als glasvezel internet). Hopelijk blijft jou dat bespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Muncher schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:10:
[...]

Yep, staat op 40 euro met 5 euro actiekorting. Succes bij KPN, heb niets dan ellende met die lui meegemaakt (zowel mobiel als glasvezel internet). Hopelijk blijft jou dat bespaard :)
Ah ja zoals ze zeggen; het gras is niet groener bij de buren. Mocht het bij KPN inderdaad niets worden, stappen we volgend jaar weer over naar een andere provider.

Ik had VF overigens vandaag weer aan de lijn en gaf aan dat andere klanten wel die korting hebben gehad. Medewerker VF: nee meneer dat kan niet.. Ben er verder maar niet op in gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:49

OmeJoyo

This is me

beyazz06 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 17:15:
[...]

Ah ja zoals ze zeggen; het gras is niet groener bij de buren. Mocht het bij KPN inderdaad niets worden, stappen we volgend jaar weer over naar een andere provider.

Ik had VF overigens vandaag weer aan de lijn en gaf aan dat andere klanten wel die korting hebben gehad. Medewerker VF: nee meneer dat kan niet.. Ben er verder maar niet op in gegaan..
Ik ken dat gevoel, zelfs als je ze verwijst naar hun eigen forum, nee meneer dat kan absoluut niet. Ik ben dit OK klaar met de incompetente klantenservice van Vodafone, die ze notabene hebben overgenomen :S dan maar elders meer betalen, maar dan voel ik me iig klant in plaats van vee.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
OmeJoyo schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:09:
[...]

Ik ken dat gevoel, zelfs als je ze verwijst naar hun eigen forum, nee meneer dat kan absoluut niet. Ik ben dit OK klaar met de incompetente klantenservice van Vodafone, die ze notabene hebben overgenomen :S dan maar elders meer betalen, maar dan voel ik me iig klant in plaats van vee.
Ja dat is idd helemaal krom. Toen ik net VF had, was de Wifi onstabiel als ik weet niet wat. Destijds tig keer gebeld met de KS zonder succes, uiteindelijk oplossing via VF forum gevonden.. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
[...]

Dat meer betalen valt ook reuze mee bij KPN. Ik ben per saldo € 120,- goedkoper uit dit jaar dan wanneer ik bij VF was gebleven. En zonder de 6 maanden korting is het ongeveer even duur bij een (voor mijn situatie) beter totaalpakket. Moet ik wel bij zeggen dat we het Compleet-voordeel hebben ivm een mobiele aansluiting op dit adres.

En de hardware bij KPN (vooral de tv-boxen) is zo ongelooflijk veel beter en sneller. Ik wist niet wat me overkwam. De Arris box is echt een andere league vergeleken met die klote Amino's.

Beeld is vergelijkbaar, sommige zenders op papier kennelijk ietsje minder maar dat zie je eigenlijk niet. Daartegenover staan wel meer zenders met Dolby Digital geluid. Bij Vodafone op de Amino kwam ik eigenlijk alleen maar Stereo tegen.

Al met al volledig tevreden na de overstap. Al zou KPN een tientje duurder zijn, dan was het dat meer dan waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het beeld op die 701-... kanalen is echt wel slechter (als je er een beetje op let en niet zodanig ver zit dat je al geen details kan zien). Dan maakt het ook nog ietsjes uit of je in een Vodafone gebied zat zoals hieronder (met bijv. 20/20 beschikbaar).
Muncher schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:03:
[...]

[...]

O-) En jullie zien serieus niet wat er hier aan de hand is :+ ?
[...]

[...]

Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat het alleen €35 per maand is in gebieden waar ze eigen apparatuur hebben staan? In Rijswijk/die postcode dus niet en is het gewoon 40 per maand. Muncher zit blijkbaar wel in een gebied met eigen apparatuur (lagere kostprijs) en kan het voor 35 per maand krijgen.

'Nieuwe klant' korting is het idd niet nee, maar wel (zogenaamde) postcode korting gebaseerd op waar ze hun eigen apparatuur hebben ;) .

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-12-2016 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:19

ByteDelight

Retro computing is alive!

CasaDude schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:49:
Ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen .
Je logt in in je Draytek , ga dan naar Diagnostics en vervolgens naar DHCP Table.
...
Nu zou je gewoon van je eigen router gebruik kunnen maken zonder dat de Draytek zich hierin mengt.
Ben m'n Draytek als DMZ aan het configureren met een Asus RT-AC51U router.

Maar:
1. Ik gebruik LAN1 voor alles beneden en LAN2 voor de bovenetages, beide met de nodige switches ertussen.
Het is me niet duidelijk of de Asus router nu op één LAN poort moet worden aangesloten en alle machines in huis uitsluitend via de Asus router moeten lopen.
Of kan de Asus router ook z'n werk doen (IP adressen uitdelen en routeren) voor de machines die op de andere LAN poort van de Draytek zijn aangesloten?

2. Ik gebruik de Asus router nu als access point, dus een LAN verbinding zit op één van de switch poorten van de Asus router. Maar moet voor DMZ de Draytek aan de WAN poort van de Asus router worden aangesloten of op de switch zoals nu?

Ik krijg het niet helder uit de uitleg en plaatjes die ik gezien heb.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
beyazz06 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 17:06:
Hoe werkt dat verlengen eigenlijk? Mijn abo loopt 27 januari af.. word je vanzelf gebeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenmuzikant
Nee je word niet vanzelf gebeld. Als je contract afloopt loopt dit meestal daarna telkens 1 maand door.
(En zou je op elk willekeurig moment kunnen opzeggen zonder extra kosten omdat je niet in een
contractduur zit. Als daar een behoefte aan zou zijn.) Meestal kun je een paar (3?) maanden voor
je contract afloopt alweer een nieuwe afspreken. Maar dan moet je dus zelf wel effe bellen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door jeroenmuzikant op 01-01-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

fsfikke schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:55:
[...]

Zojuist mijn abonnement verlengt (via Loyalty) Voor bestaande klanten blijft het voordel gewoon behouden.
Ik wissel van een smart naar een Red abonnement, maar de 3GB en 3 themapaketten zijn mij gewoon toegezegd :D
[...]
Zo makkelijk gaat het natuurlijk niet bij Vodafone....

Telefonisch is me het thuisvoordeel toegezegd, maar aangezien ik in de MyVodafone app de extra 3GB niet zag verschijnen toch maar eens nagevraagd:
Dankjewel voor je gegevens. Ik zie dat je mobiele nummer op 28 december verlengd is. Je had een Sim Only Smart 200 abonnement en je hebt verlengd naar de nieuwe Red4 EU versie abonnementen. Deze wijziging is na 16 december geweest en dan geldt het Thuisvoordeel niet meer. Omdat je aangeeft dat dit in het verkoopgesprek wel genoemd is ga ik dit voor je opvragen. Dit is ingezet onder referentienummer xxx. Mijn collega's van de desbetreffende afdeling zullen dit z.s.m. voor je oppakken. ^B

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:43
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het TV-kastje van Vodafone de laatste tijd? Hij is al een paar keer vastgelopen, van de week ging hij zelfs niet meer aan (power eraf halen werkte). Nu heb weer geen TV-guide... Volgens mij is er laatst wel een update geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
kepler schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:52:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het TV-kastje van Vodafone de laatste tijd? Hij is al een paar keer vastgelopen, van de week ging hij zelfs niet meer aan (power eraf halen werkte). Nu heb weer geen TV-guide... Volgens mij is er laatst wel een update geweest?
Via het menu de software interface opnieuw inladen!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
DaveD1109 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:59:
[...]

Via het menu de software interface opnieuw inladen!
Dat werkt! Top, bedankt. Nu kijken hoe lang het goed blijft :)

Edit: nu merk ik wel hoeveel ik met de mini-guide TV kijk :D Stuk makkelijk zappen als die wel werkt

[ Voor 17% gewijzigd door kepler op 02-01-2017 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
kepler schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:13:
[...]

Dat werkt! Top, bedankt. Nu kijken hoe lang het goed blijft :)

Edit: nu merk ik wel hoeveel ik met de mini-guide TV kijk :D Stuk makkelijk zappen als die wel werkt
Top dat het gelukt is! Heb zelf geen Vodafone thuis maar had het pas ook zo opgelost bij mijn schoonouders!😉

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
DaveD1109 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:26:
[...]

Top dat het gelukt is! Heb zelf geen Vodafone thuis maar had het pas ook zo opgelost bij mijn schoonouders!😉
Meestal trek ik de stekker er even uit, maar dit is een stuk makkelijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
kepler schreef op maandag 2 januari 2017 @ 22:41:
[...]

Meestal trek ik de stekker er even uit, maar dit is een stuk makkelijker :D
Hahahahaha dat doen een hoop mensen!
Je moet het eigenlijk net zo zien als een telefoon, na elke update even een reset om te zorgen dat alles soepel loopt.
Het voordeel van de gebruikers interface opnieuw inladen is dat je je instellingen enzo niet wist.

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazario
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-12-2024
jeroenmuzikant schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:01:
Meestal kun je een paar (3?) maanden voor je contract afloopt alweer een nieuwe afspreken. Maar dan moet je dus zelf wel effe bellen. :)
Vorige week gebeld... 10 euro korting per maand voor het komende half jaar. Beetje schraal vergeleken met de 170 euro korting voor nieuwe klanten, maar beter dan niets. Hier werd me inderdaad ook gemeld dat ik dit vier maanden voor het einde van mijn contract al had kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
DaveD1109 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 08:41:
[...]

Hahahahaha dat doen een hoop mensen!
Je moet het eigenlijk net zo zien als een telefoon, na elke update even een reset om te zorgen dat alles soepel loopt.
Het voordeel van de gebruikers interface opnieuw inladen is dat je je instellingen enzo niet wist.
Gisteren was de interface weer vastgelopen... Ik kon niet eens in het menu komen, dus maar weer de stekker eruit en opnieuw opstarten. Toen deed hij het weer.

Bij een volgende vastloper ga ik Vodafone maar bellen, want het gebeurt nu elke paar dagen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasaDude
De info die ik nu krijg als ik zoek op mijn eigen IP.

My ISP [?]: T-Mobile Thuis BV
My Proxy: None / Highly Anonymous
Organization: Vodafone Thuis

Waar eerst Jaguar stond staat nu T-Mobile Thuis BV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:18
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231253

% Abuse contact for '85.145.128.0 - 85.145.255.255' is ''

inetnum: 85.145.128.0 - 85.145.255.255
netname: VF-Thuis-customers
country: NL
admin-c: PJNR1-RIPE
tech-c: PJNR1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: nl-jaguar-1-mnt
created: 2016-07-18T11:01:37Z
last-modified: 2016-12-08T13:03:38Z
source: RIPE

role: T-mobile Thuis
address: T-mobile Thuis B.V.
address: Klipperaak 2d
address: 2411ND Bodegraven
address: The Netherlands
e-mail:
abuse-mailbox:
admin-c: RB20447-RIPE
tech-c: RB20447-RIPE
tech-c: GA9562-RIPE
admin-c: GA9562-RIPE
admin-c: EK4897-RIPE
tech-c: EK4897-RIPE
tech-c: RS21519-RIPE
admin-c: RS21519-RIPE
nic-hdl: PJNR1-RIPE
created: 2016-12-08T11:57:16Z
last-modified: 2017-01-02T08:11:20Z

route: 85.144.0.0/15
descr: T-mobile Thuis
origin: AS50266
created: 2015-08-26T06:17:11Z
last-modified: 2016-12-27T12:14:05Z

Zie hier VF, Jaguar en T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:55
Ik ben benieuwd met wat voor prijzen T-mobile straks komt. M'n contract loopt bijna af (over 3 dagen oid) , maar heb nog niet verlengd. Wacht toch nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaDude
Mijn contract loopt op 29 april af en mijn mobiele abbo op 1 april.
Ik ga dan denk ik ook mijn mobiele abbo bij T-Mobile afsluiten , die is nu 2 euro goedkoper dan VF en hopelijk een extra voordeel als ik ook T-Mobile thuis heb zoals VF dat had.
Ik wacht nog wel even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasaDude
Alsof ze dit gelezen hebben , kreeg net een sms van VF.
Beste klant , zoals je wellicht hebt gehoord is VF thuis overgenomen door T-Mobile.
Als gevolg hiervan kun je binnenkort een mobiele aanbieding van T-Mobile verwachten.
Je bent in dit geval vrij om over te stappen , ook als je nog binnen de contractperiode zit.
Stap je niet over dan behoud je gewoon je huidige voordelen.
Details ontvang je binnenkort van T-Mobile.
Groet Vodafone.

Welke voordelen hou ik dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-06 13:43
CasaDude schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:33:
Beste klant , zoals je wellicht hebt gehoord is VF thuis overgenomen door T-Mobile.
Als gevolg hiervan kun je binnenkort een mobiele aanbieding van T-Mobile verwachten.
Je bent in dit geval vrij om over te stappen , ook als je nog binnen de contractperiode zit.
Groet Vodafone.

Ik vermoed de extra mb's en zender pakketten als je zowel mobiel als tv hebt?

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 16:40
CasaDude schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:33:
Groet Vodafone.

Je krijgt nu als je Vodafone thuis en een vodafone mobiel abbo hebt 3 extra zender pakketten voor niets + 3 GB extra data per maand.
Heb ook het smsje gekregen, eens kijken wat het aanbod van tmobile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaDude
Ja ik wacht ook het aanbod van T-Mobile af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
Dynamic83 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:40:
[...]

Je krijgt nu als je Vodafone thuis en een vodafone mobiel abbo hebt 3 extra zender pakketten voor niets + 3 GB extra data per maand.
Heb ook het smsje gekregen, eens kijken wat het aanbod van tmobile is.
Gelden deze voordelen ook voor de goedkopere mobiele abonnementen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 16:40
jooncheez schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:30:
[...]

Gelden deze voordelen ook voor de goedkopere mobiele abonnementen trouwens?
Volgens mij bij alle Red abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Dynamic83 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:43:
[...]

Volgens mij bij alle Red abonnementen.
Destijds ook bij de Smart abbonementen al kreeg je dan maar 1GB en 1 zenderpakket extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasaDude
Klopt , maar waar ik benieuwd naar ben hoelang T-mobile deze extra's gaan geven als je met je mobiele abbo bij Vodafone blijft.
Als je contract afgelopen is zal men vermoedelijk toch de extra's alleen gaan geven bij een mobiele en thuis abbo van T-Mobile.
Ik heb 2 red abbo's nu waarvan ik de mijne al snel afloopt en denk dat ik met dat abbo naar T-Mobile ga en die andere die in oktober afloopt tot zolang nog bij Vodafone blijf en dan kijk of ik die ook overzet of niet.
Maar zoals gezegd is dat allemaal afhankelijk met welk aanbod T-Mobile komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:56

pinda powerrr

Slow down...

Iemand ook last van een "stroperige" verbinding in regio Rotterdam?

Download komt niet verder dan 196 Mbit en upload hangt op 90 Mbit bij een 500/500 abbo. Ping zit rond de 12 ms. Normaal haal ik bij een speedstest wel de 500/500 ongeveer, bij een ping van 2 ms.
Heb al de laptop opnieuw opgestart, als ook de Draytek. Ik lees wel op www.allestoringen.nl dat KPN en Ziggo heel veel storingen hebben in deze regio, last van ijzel? :+

Vroeg het mij even af, wil zeker weten dat het niet aan mij ligt ;)

Edit: upload hangt nu op 34 Mbit, net nu ik wat grote bestanden wil uploaden naar de cloudopslag }:|
ja, je raakt enorm snel gewend aan een hoge upload

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 16:32
Ook maar even gebeld met vodafone voor een aanbieding.
Een half jaar 10 euro korting kunnen krijgen. Toch weer mooi

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-06 11:40
Met Vodafone of met T-Mobile?😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
Rallye schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 16:40:
Met Vodafone of met T-Mobile?😜
Vodafone.
Heb robin mobile voor mobiel, dus kon er geen combo uithalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 07:43

Yuco

Womanizer!

Biedt de overname door T-mobile ook de mogelijkheid om op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Yuco schreef op zondag 8 januari 2017 @ 14:14:
Biedt de overname door T-mobile ook de mogelijkheid om op te zeggen?
Postje of 12 terug ;)

CasaDude in "Vodafone Thuis via Glasvezel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Dat gaat over mobiel (icm Thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Kreeg zojuist een interessant resultaat in google:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ol3sRs7.jpg

De pagina erachter is echter nog onveranderd. Lijkt dus even duur te zijn als Vodafone Thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Pepper92 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:54:
Kreeg zojuist een interessant resultaat in google:
[afbeelding]

De pagina erachter is echter nog onveranderd. Lijkt dus even duur te zijn als Vodafone Thuis.
Gaat dat niet over de 4G verbinding die ze aanbieden voor thuis?

Verder heeft T-mobile Thuis al wel een pagina, maar daar wordt nog doorverwezen naar Vodafone Thuis voor de prijzen en afsluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 09-01-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
rens-br schreef op maandag 9 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Gaat dat niet over de 4G verbinding die ze aanbieden voor thuis?

Verder heeft T-mobile Thuis al wel een pagina, maar daar wordt nog doorverwezen naar Vodafone Thuis voor de prijzen en afsluiten.
Als ik de google-link aanklik kom ik direct op de 'tmobile thuis pagina (die jij nu ook linkt). Had idd gekeken of het niet de 4g prijzen waren, maar die kan ik niet vinden voor minder dan 50 per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Pepper92 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:00:
[...]
Als ik de google-link aanklik kom ik direct op de 'tmobile thuis pagina (die jij nu ook linkt). Had idd gekeken of het niet de 4g prijzen waren, maar die kan ik niet vinden voor minder dan 50 per maand.
Ow je had het over de ondertekst, die vanaf 21 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:35

jeka

Support your local club.

21 euro! Dat liekt mie wel wat!
Moet ik wel weer mijn ERL aanpassen is nu kpn.

[ Voor 6% gewijzigd door jeka op 10-01-2017 11:55 ]

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CasaDude
Op de site van T-Mobile staan nu antwoorden op vragen die de meeste mensen hadden m.b.t. voordelen etc.

https://www.t-mobile.nl/thuis

Ik persoonlijk wacht het aanbod voor mijn mobiele abbo af van T-Mobile want wil toch als het kan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

jeka schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:52:
21 euro! Dat liekt mie wel wat!
Moet ik wel weer mijn ERL aanpassen is nu kpn.
Dan gaan de prijzen bij T-mobile wel iets naar beneden, het goedkoopste internet-only abonnement bij mij kost momenteel €23,50 voor 20/20.

Hoe ze dus ooit TV, internet en bellen voor 21 euro per maand willen aanbieden is mij de vraag.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 13:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:55:
[...]

Dan gaan de prijzen bij T-mobile wel iets naar beneden, het goedkoopste internet-only abonnement bij mij kost momenteel €23,50 voor 20/20.

Hoe ze dus ooit TV, internet en bellen voor 21 euro per maand willen aanbieden is mij de vraag.
De eerste 6 maanden zijn 21 euro per maand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:10:
[...]
De eerste 6 maanden zijn 21 euro per maand....
Ah je hebt inderdaad gelijk. Wanneer je Internet, TV en bellen combineert kom je uit op 21 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Mannen, dit topic heeft ondertussen de magische grens van 10.000 posts overschreden. Tijd voor een nieuw topic, met een verse topicstart.
Wil diegene die dit op zich neemt desnoods even contact opnemen met de huidige topicstarters ObAt en NLCJ

Zodra het topic er is, sluiten we dit topic :)

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hcQd
Is het niet handiger om daar even mee te wachten tot 15 februari, wanneer de overname door T-Mobile is afgerond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Equator schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:04:
Modbreak:Mannen, dit topic heeft ondertussen de magische grens van 10.000 posts overschreden. Tijd voor een nieuw topic, met een verse topicstart.
Wil diegene die dit op zich neemt desnoods even contact opnemen met de huidige topicstarters ObAt en NLCJ

Zodra het topic er is, sluiten we dit topic :)
Ben inmiddels begonnen aan een nieuw topic. Mochten er nog mensen graag mede TS'er willen zijn, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 190429

Hebben jullie dit al gezien? Op de pagina van Vodafone Thuis wordt aangehaald dat T-Mobile het "Privacy Statement" heeft aangepast door de overname door T-Mobile. (https://www.vodafone.nl/s...fone-thuis/t-mobilethuis/)

Deze zin:

"Speciaal voor TV bewaren we een uniek nummer in de settopbox (Interactieve Box) die je van Vodafone krijgt. Dit unieke nummer is gekoppeld aan je Vodafone Thuis account. Hiermee registreren we bijvoorbeeld welke films of tv-programma's je via Uitzending Gemist of Video on demand hebt bekeken, om ze bij je in rekening te brengen."

Is door T-Mobile veranderd in:

"Speciaal voor TV bewaren wij een uniek nummer in de interactieve TV Box die je hebt gekregen. Dit unieke nummer is gekoppeld aan je account en hiermee registreren wij bijvoorbeeld de duur, het tijdstip en de datum waarop je tv programma’s kijkt en ook de bekeken kanalen..."

Hiermee wordt dus gesuggereerd dat het kijkgedrag zal worden bijgehouden per abonnee. Iets waarvoor Ziggo in 2015 nog door het CBP voor op de vingers is getikt (https://www.security.nl/p...met+verzamelen+kijkgedrag)

Volgens de website kun je je verzetten tegen deze bepaling, echter de Vodafone Thuis klantenservice kende deze wijziging helemaal niet en weet ook nog niet hoe je je kunt verzetten. T-Mobile stuurt mij op haar beurt weer door naar de Vodafone Thuis klantenservice.

Kastje en een muur 8)7

Ik vind dit erg kwalijk, een provider hoeft niet te weten wanneer en hoe lang ik welke TV-zenders kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231253

Als T-Mobile deze wijziging echt doorvoert mag je het contract dus opzeggen, immers zijn er wijzigingen in het contract en vervalt hun opmerking op hun site dat er niets in het contract zal worden gewijzigd en je dus niet op kan zeggen.

Maar aan de andere kant, wie weet of VF ook al registreerde wanneer en hoelang en naar welke zender je hebt gekeken. En zouden andere providers dit mogelijk ook niet doen?

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 231253 op 11-01-2017 22:45 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190429

Het zit iets genuanceerder.... Het staat namelijk niet in de Algemene Voorwaarden, maar in de Privacy Statements. De juristen van T-Mobile zullen er over nagedacht hebben... Wanneer de Algemene Voorwaarden worden gewijzigd, mag je opzeggen. De wet is niet duidelijk over wijzigingen in Privacy Statements.

Vodafone registreerde alleen het gebruik van de On Demand diensten (t.b.v. de facturatie) en registreerde niet het totale kijkgedrag. Dit is door Vodafone ook aan mij bevestigd.

Zoals ik al in mijn bericht heb gemeld, is Ziggo in 2015 door het CBP hiervoor op de vingers getikt. Het mag dus niet tenzij de abonnee toestemming geeft (bron: https://autoriteitpersoon...itale-tv-na-onderzoek-cbp). Of de wetgeving moet de laatste anderhalf jaar weer zijn aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrapreventive
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 13:56
Ze stellen in meerdere communicatie naar de gebruiker dat er niets verandert voor de huidige abonnees. Dat is echter wel het geval, zo blijkt uit de PS.
Waarmee er een nadeel voor de klant ontstaat, dat is een gerede grond tot opzegging

Er lijkt door de tegenstelling tussen de aan de klant gedane mededeling en de daarvan afwijkende gewijzigde PS overigens sprake van van misleiding, uiterst laakbaar.

Fijne eerste kennismaking!

[ Voor 5% gewijzigd door ultrapreventive op 12-01-2017 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Mannen. rens-br heeft de moeite genomen om een nieuwe topicstart te maken voor het nieuwe topic. We gaan dus hier verder: \[T-Mobile Thuis] Ervaringen & Discussie

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Dit topic is gesloten.