Bij de oude firmware/interface werkte dat juist heel goed (via de mini EPG) maar met deze nieuwe sinds vorig jaar vind ik het via de volledige EPG sneller gaan (je houdt rechtsonder nog een klein vensterje met wat er op tv is). Ook moet je nu omhoog scrollen voor de hogere zenders bij de mini EPG ipv omlaag bij de volledige gids en voorheen bij de mini. Al met al is de nieuwe interface gewoon een ramp gebleken icm deze apparaten maar schijnbaar is het met de Entones niet veel beter. Misschien kan ik dat binnenkort bij iemand anders ondervinden (mits die een Entone opgestuurd gekregen heeft/ krijgt)
Het jaarcontract zit er hier ook inmiddels op en in principe wil ik wel bij VF blijven vanwege het tv basispakket met precies de juiste zenders erin (en verder eigenlijk nooit problemen, op misschien de wifi van de Draytek na). Enige alternatief qua prijs bij lagere snelheden vind ik tot nu toe Telfort (als je er mobiele telefonie ook bij neemt/hebt) maar ander tv pakket en het andere alternatief is 1000/1000 van Tweak met een jaartarief en tv van Ziggo erbij (maar ook weer ander tv pakket).
Het jaarcontract zit er hier ook inmiddels op en in principe wil ik wel bij VF blijven vanwege het tv basispakket met precies de juiste zenders erin (en verder eigenlijk nooit problemen, op misschien de wifi van de Draytek na). Enige alternatief qua prijs bij lagere snelheden vind ik tot nu toe Telfort (als je er mobiele telefonie ook bij neemt/hebt) maar ander tv pakket en het andere alternatief is 1000/1000 van Tweak met een jaartarief en tv van Ziggo erbij (maar ook weer ander tv pakket).
[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 05-08-2016 15:12 ]