Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Bellerophon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:26:
[...]

Damn... ik wil juist een 1TB schijf erin zetten...
Zou je niet kunnen opschonen eerst?
Game cache wissen & demo's en games on demand eraf.
Alleen savegames back uppen en daarna weer restoren zou toch niet zo veel tijd kosten?

[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 13-08-2012 12:05 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

Heb het gisteren ook geprobeerd, maar de vierde schroef van de HDD tray wou gewoon niet draaien en ik heb het maar niet echt verder geprobeerd om die schroef niet te 'slijpen'. Schijnbaar kunnen ze wel een nieuwe tray en schroeven sturen als je even belt met SCE, dus dat ga ik een deze dagen nog even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sagat schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:04:
Alleen savegames back uppen en daarna weer restoren zou toch niet zo veel tijd kosten?
Dit lijkt me inderdaad de beste oplossing. Als ik zoiets zou doen zou ik enkel de data erop laten staan die ik echt niet kwijt wil.

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 13-08-2012 12:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
iChaos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:08:
Heb het gisteren ook geprobeerd, maar de vierde schroef van de HDD tray wou gewoon niet draaien en ik heb het maar niet echt verder geprobeerd om die schroef niet te 'slijpen'. Schijnbaar kunnen ze wel een nieuwe tray en schroeven sturen als je even belt met SCE, dus dat ga ik een deze dagen nog even doen.
Die dingen zitten echt idioot strak ja. Gebruik een goede schroevendraaier, dus eentje zonder speling op de schroefkop, eerst -flink- duwen zodat hij er muurvast op zit en dan drukken+draaien. Heb een paar dagen geleden mijn 60GB (1e gen) vervangen voor een 500GB schijf. Alle games etc. gewoon weggegooid (kan je opnieuw installeren en downloaden) en een backup gemaakt van alle savegames. Nieuwe HDD erin en backups teruggezet en klaar. Enige wat ik wat minder vind is dat de foto's van auto's in de garage van GT5 niet meer allemaal laden, moet nog even kijken wat ik daaraan ga doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Ik heb momenteel de standaard 320 GB schijf erin en wil dus naar een 1TB toe :Y
En heb al een groot gedeelte van mijn game data e.d. gewist

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
SChief schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:14:
[...] Enige wat ik wat minder vind is dat de foto's van auto's in de garage van GT5 niet meer allemaal laden, moet nog even kijken wat ik daaraan ga doen. :P
Da's een makkie.. gewoon alle foto's laten maken vanuit de GT5 Garage (driehoekje). Kost hooguit een kwartier..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
mr_zippey schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:24:
[...]
Da's een makkie.. gewoon alle foto's laten maken vanuit de GT5 Garage (driehoekje). Kost hooguit een kwartier..
Zal vanavond even kijken hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 10:24

Flotter

Pelipper!

Hoe minder data je op je HDD hebt, hoe korter het duurt natuurlijk. Ik had gewoon geen zin om al mijn games opnieuw te downloaden/installeren :P

En zorg dat je een usb-stickje met firmware bij de hand hebt, da's het eerste waar hij om vraagt.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

SChief schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:14:
[...]

Die dingen zitten echt idioot strak ja. Gebruik een goede schroevendraaier, dus eentje zonder speling op de schroefkop, eerst -flink- duwen zodat hij er muurvast op zit en dan drukken+draaien. Heb een paar dagen geleden mijn 60GB (1e gen) vervangen voor een 500GB schijf. Alle games etc. gewoon weggegooid (kan je opnieuw installeren en downloaden) en een backup gemaakt van alle savegames. Nieuwe HDD erin en backups teruggezet en klaar. Enige wat ik wat minder vind is dat de foto's van auto's in de garage van GT5 niet meer allemaal laden, moet nog even kijken wat ik daaraan ga doen. :P
Ik ga eerst even kijken hoe lang ik kan doen met de 80GB, als ik daar niet meer genoeg aan heb ga ik ze eens bellen om te zeggen dat ik de HDD niet uit de tray geschroefd kreeg en die schroef helemaal geslepen is, met wat geluk sturen ze misschien een nieuwe tray, hoef ik ook niet de 80GB te verwijderen maar gewoon die nieuwe tray te gebruiken.

Als ze daar niet meer aan doen, ga ik nog eens een poging wagen om de schroef eruit te krijgen :) Voorlopig is die tray nog wel in orde maar ik ga niet weer proberen om te draaien aan die schroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
mr_zippey schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:24:
[...]
SChief schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Zal vanavond even kijken hoe en wat.
Werkt perfect, bedankt voor de tip! :)
iChaos schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 17:41:
[...]
Ik ga eerst even kijken hoe lang ik kan doen met de 80GB, als ik daar niet meer genoeg aan heb ga ik ze eens bellen om te zeggen dat ik de HDD niet uit de tray geschroefd kreeg en die schroef helemaal geslepen is, met wat geluk sturen ze misschien een nieuwe tray, hoef ik ook niet de 80GB te verwijderen maar gewoon die nieuwe tray te gebruiken.

Als ze daar niet meer aan doen, ga ik nog eens een poging wagen om de schroef eruit te krijgen :) Voorlopig is die tray nog wel in orde maar ik ga niet weer proberen om te draaien aan die schroef.
Bel dan gelijk voor die nieuwe tray, dan heb je hem alvast liggen mocht je ooit gaan wisselen. :) Die dingen zitten flink vast ja, leuk is anders. :P
Flotter schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 12:41:
Hoe minder data je op je HDD hebt, hoe korter het duurt natuurlijk. Ik had gewoon geen zin om al mijn games opnieuw te downloaden/installeren :P

En zorg dat je een usb-stickje met firmware bij de hand hebt, da's het eerste waar hij om vraagt.
De mijne vroeg he-le-maal niets, kon gewoon zo opstarten en alles werkte. Had ook de firmware op een USB stickje klaarliggen maar ik heb hem niet eens nodig gehad.. Opnieuw downloaden en installeren is best fijn met de PS3, gewoon alles op de achtergrond laten downloaden, met de controller naar Gebruikers-->Schakel systeem uit gaan en dan aanvinken dat hij automatisch moet uitschakelen na downloaden. 's Nachts liet ik hem alles downloaden en installeren en de volgende ochtend staat hij netjes uit.

[ Voor 76% gewijzigd door S_Chief op 14-08-2012 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eindelijk een fatsoenlijke Youtube app voor de PS3 (denk ik) ! :) http://youtube-global.blo...-new-youtube-app-for.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Conferentie van playstation aan het kijken. PSM (PlayStation Mobile) wordt volgens mij wel gaaf. De Vita als controller voor je PS3 met dualscreen opties etc. Oh, en red dead redemption is game of the month van September :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Tarabass schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:45:
Conferentie van playstation aan het kijken. PSM (PlayStation Mobile) wordt volgens mij wel gaaf. De Vita als controller voor je PS3 met dualscreen opties etc. Oh, en red dead redemption is game of the month van September :D
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
ze blijven gaan met dat ps plus :D
Ik heb het vanaf dag 1 en vond het toen al het geld waard.
Maar het is veel beter geworden met die aanpassingen die ze hebben gedaan.
De ps1 games die mij interreseerde had ik toch al zelf los gekocht.

Voor de vita zie ik trouwens liever eerst de beloofde ps1 support.....
Dat was samen met remote play een core feature.
Van beiden nog niets gezien.

[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 14-08-2012 19:50 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Helaas via Facebook te zien. Andere link heb ik niet, sorry:

https://www.facebook.com/...ccess/app_210271089100742

[Edit]ajb

[ Voor 19% gewijzigd door Tarabass op 14-08-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Until dawn en Rain zien er echt vet uit zeg. Heavy Rain like :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tarabass op 14-08-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik had nog geen beelden gezien van Last of us :$
Maar wat ziet dat er gaaf uit zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 20-09 01:03
Sinned123 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:49:

Voor de vita zie ik trouwens liever eerst de beloofde ps1 support.....
(...) nog niets gezien.
Beter opletten: 28 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
oh natuurlijk beter opletten :P
Ik heb het eerste deel van gamescom gemist dus ja.
In ieder geval komt FFVII direct uit op 28augustus dat is al heel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sinned123 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:39:
oh natuurlijk beter opletten :P
Ik heb het eerste deel van gamescom gemist dus ja.
In ieder geval komt FFVII direct uit op 28augustus dat is al heel wat.
Voor de pc toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Voor de pc?
Die is er al sinds 97/98 oid.
Ik had hem toen voor 10gulden gekocht bij de opening van mediamarkt rotterdam centrum.

Hij word als het goed is op 28augustus voor de ps vita vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Iedereen klaar voor gratis games? Sony PSN is namelijk WEER gehacked, 50GB aan accounts (+ wachtwoorden) liggen opnieuw op straat:
http://pastebin.com/HUjZPaF3

Je kan door middel van CTRL+F en dan je e-mail adres controleren of je in de lijst staat, het betreft vooral gegevens uit Noord-Europa. De lijst is slechts een gedeelte, de hacker bezit 50GB aan data.

WIJZIG JE PSN WACHTWOORD DUS!

De hack is fake, de gegevens komen uit de beruchte hack van 19 maart. Niks aan de hand dus :) .

[ Voor 25% gewijzigd door Cubic X op 15-08-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Ik sta er niet in.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 13-09 11:57
[quote]D-TECH schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:22:
Ik sta er niet in.

:)
[/quote]
De lijst is slechts een klein gedeelte om de hack te bewijzen...de hacker zelf heeft de volledige data.

Zie vorige bericht.

[ Voor 5% gewijzigd door Cubic X op 15-08-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En hoe weten jullie dat het fake is ? Omdat sony dit zelf zegt ?

De overheid zegt ook vaak genoeg van , die asbest is niet schadelijk voor de gezondheid zoals bij chemiepack, klopt totaal niet.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sinned123 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

Voor de pc?
Die is er al sinds 97/98 oid.
Ik had hem toen voor 10gulden gekocht bij de opening van mediamarkt rotterdam centrum.

Hij word als het goed is op 28augustus voor de ps vita vrijgegeven.
Hij gaat opnieuw uitkomen voor de pc (dat sowieso), en is de versie voor de vita dan niet gewoon de versie die momenteel al op PSN staat?

• Sinned123
Bellerophon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 07:27:
[...]

Hij gaat opnieuw uitkomen voor de pc (dat sowieso), en is de versie voor de vita dan niet gewoon de versie die momenteel al op PSN staat?
Sterker dat is blijkbaar al gebeurd.
http://finalfantasyviipc.com/en
achievements, character boosters en cloud saves toegevoegd, verder....
10euro is dan wel weer een goede prijs er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Mss beetje domme vraag maar nergens tegengekomen. Ik wil ook maar even een ps3 kopen, ga een plasma tv kopen 3d etc.

Ik zoek nog een mediacenter en ps3 zou mooi erbij passen. Nu kan ik alleen nergens vinden of ik ook gewoon de harddisk gedeeltelijk kan gebruiken als mediacenter? Ik heb jarenlang xbmc op mijn xbox 1 gedraaid (gehackt met harddisk erin etc). Werkte perfect.

Hacken van ps3 lees ik dat het mogelijk is, maar hoeft op zich niet. Games zijn goedkoop genoeg zag ik gisteravond, enige reden zou zijn om een perfect werkend mediacenter te hebben. Streamen vind ik geen oplossing, tenzij dit van mijn NAS kan (geen zin om pc/mac aan te hebben staan)

Neem aan dat XBMC er niet op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:04
tennisbal schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:50:
Mss beetje domme vraag maar nergens tegengekomen. Ik wil ook maar even een ps3 kopen, ga een plasma tv kopen 3d etc.

Ik zoek nog een mediacenter en ps3 zou mooi erbij passen. Nu kan ik alleen nergens vinden of ik ook gewoon de harddisk gedeeltelijk kan gebruiken als mediacenter? Ik heb jarenlang xbmc op mijn xbox 1 gedraaid (gehackt met harddisk erin etc). Werkte perfect.

Hacken van ps3 lees ik dat het mogelijk is, maar hoeft op zich niet. Games zijn goedkoop genoeg zag ik gisteravond, enige reden zou zijn om een perfect werkend mediacenter te hebben. Streamen vind ik geen oplossing, tenzij dit van mijn NAS kan (geen zin om pc/mac aan te hebben staan)

Ik denk dat je hier alles gaat vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
tennisbal schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:50:

Ik zou een PS3 niet als mediacenter gebruiken. Nieuwe PS3's zullen waarschijnlijk met een recente firmware versie komen dat je er geen ander OS meer op kunt knallen. En UPnP/DLNA op de PS3 is zowiezo een drama. mkv wordt bijv. niet ondersteunt en PS3 bevat volgens mij ook Cinavia DRM. Dan moet je met ps3mediaserver gaan lopen klooien om de boel te transcoderen. 1 en al drama. Het lijkt me handiger om gewoon een HTPC met XBMC te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
onox schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Ik zou een PS3 niet als mediacenter gebruiken. Nieuwe PS3's zullen waarschijnlijk met een recente firmware versie komen dat je er geen ander OS meer op kunt knallen. En UPnP/DLNA op de PS3 is zowiezo een drama. mkv wordt bijv. niet ondersteunt en PS3 bevat volgens mij ook Cinavia DRM. Dan moet je met ps3mediaserver gaan lopen klooien om de boel te transcoderen. 1 en al drama. Het lijkt me handiger om gewoon een HTPC met XBMC te hebben.
na wat lezen idd tot dezelfde conclusie gekomen. PS3 leuk voor lbueray en games natuurlijk. Zometeen maar ff zo'n ding halen hier in de stad.

Samsung 51e6500 kan ik ook wel het eea aan hangen in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik vind die nieuwe Youtube app wel erg lekker, lekker vanaf de bank m'n dingetjes kijken :)
Alleen de zoekfunctie.. waarom niet gewoon een normaal .. eh.. toetsenbord zoals bijna elke andere aplicatie :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Son Goku schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:40:
Ik vind die nieuwe Youtube app wel erg lekker, lekker vanaf de bank m'n dingetjes kijken :)
Alleen de zoekfunctie.. waarom niet gewoon een normaal .. eh.. toetsenbord zoals bijna elke andere aplicatie :?
Daar gebruikte ik de PS3 nog regelmatig voor, maar nu ik via mijn tablet direct kan streamen naar mijn TV, heb ik dat ook niet meer nodig. Plus dat ik nu ook gewoon een normaal keyboard-input (nouja, touchscreen) heb :)
Bellerophon schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 07:27:
Dat is toch de PSP versie? Athans, ik heb al 2 jaar geleden FF7 gekocht voor de PSP, maar die werkt niet op de PS3 zelf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:45:
[...]

Daar gebruikte ik de PS3 nog regelmatig voor, maar nu ik via mijn tablet direct kan streamen naar mijn TV, heb ik dat ook niet meer nodig. Plus dat ik nu ook gewoon een normaal keyboard-input (nouja, touchscreen) heb :)

[...]

Dat is toch de PSP versie? Athans, ik heb al 2 jaar geleden FF7 gekocht voor de PSP, maar die werkt niet op de PS3 zelf.
Ik weet alleen dat hij voor de pc "opnieuw" opnieuw uitkomt ;) En de PSP/PSN versie heb ik ook al een paar jaar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Binnekort komt er een patch uit voor Vita, dan kun je PS1 spellen spelen. FF7 is één van de eerste die dan te spelen is. Het is gewoon dus de PS1 versie, er zit niets nieuws bij. Dus geen Trophies of betere graphics.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:43

Copycat

Stamgast @ HGGCT

[...]
Ik weet niet welke versie jij hebt gekocht maar die van mij werkt toch echt op PS3 en PSP.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Copycat schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:05:
[...]

Ik weet niet welke versie jij hebt gekocht maar die van mij werkt toch echt op PS3 en PSP.
yup same here

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb mijn PS3 Phat verkocht, moet binnenkort nog een nieuwe bestellen. Zat een beetje te wachten tot de nog kleinere versie maar wellicht koop ik maar een Slim. Anyway, volgens de uitleg kan je bij een backup naar een USB schijf wat dingen missen (ivm beveiliging ofzo). Je kunt ook alles overzetten (volledige systeemkopie) maar dan middels een ethernetkabel. En dan moet je beide PS3's al in huis hebben.
Is de kans groot dat ik zaken mis als ik later de backup van een USB schijf terugzet (op een andere PS3)? Of is er een omweg om het voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Laatst online: 20-09 01:03
Een back-up is bedoelt om op dezelfde playstation 3 terug te zetten. Als je de back-up terugzet op een andere PS3, dan krijg je alleen je foto's/video's/muziek (en je savegames, denk ik) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ah. Maar instellingen en (met name) savegames is het belangrijkste toch? Evt. wat opnieuw installeren boeit niet, kost alleen wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

onox schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:22:
[...]

Er zijn genoeg alternatieven voor de soms ietwat gebrekkig werkende ps3 mediaserver.(in wezen elke DLNA server met transcoding zal werken) Maarreh, wanneer het werkt en je rekening houdt met de kwaliteit van transcoding over WiFi dan werkt het ook best goed vindt ik. Maar goed, dat is ook maar een mening he? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Slecht nieuws voor de WipeOut fans:
"It has been decided that Liverpool Studio should be closed. Liverpool Studio has been an important part of SCE Worldwide Studios since the outset of PlayStation, and have contributed greatly to PlayStation over the years. Everyone connected with Liverpool Studio, past and present, can be very proud of their achievements."
Wel erg jammer dat Sony die studio gaat sluiten ;(

[ Voor 87% gewijzigd door SToRM666 op 22-08-2012 20:47 ]

PSN id: NL_SToRM

• onox
SToRM666 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 20:44:
Slecht nieuws voor de WipeOut fans:

[...]

Wel erg jammer dat Sony die studio gaat sluiten ;(
Goed nieuws! Wat een bagger spel was dat :p Al die bots zijn niet in te halen :/ Speel wel GT5 als ik wil racen :)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:17
Ik heb gisteren de Youtube App er maar eens opgezet en ik moet zeggen, het werkt opzich best goed. Je logt je youtube account in en al je favoriete video's staan meteen voor je klaar, als je dat al had ingesteld tenminste.

Alleen jammer dat ie geen 1080p ondersteunt. Ook kan je helemaal niks instellen aan de app zelf. Hij haperde bij mij bijvoorbeeld regelmatig en dan zou het wel handig zijn als je bijvoorbeeld kan kiezen voor een lagere kwaliteit. Al moet ik zeggen, dat ik door noodzaak nu op wifi zit en dat zal niet bepaald helpen.

• mr_zippey
tiguan schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:11:
Ik heb gisteren de Youtube App er maar eens opgezet en ik moet zeggen, het werkt opzich best goed. Je logt je youtube account in en al je favoriete video's staan meteen voor je klaar, als je dat al had ingesteld tenminste.

Alleen jammer dat ie geen 1080p ondersteunt. Ook kan je helemaal niks instellen aan de app zelf. Hij haperde bij mij bijvoorbeeld regelmatig en dan zou het wel handig zijn als je bijvoorbeeld kan kiezen voor een lagere kwaliteit. Al moet ik zeggen, dat ik door noodzaak nu op wifi zit en dat zal niet bepaald helpen.
Die heb ik er van de week ook op gegooid.. werkt erg goed.. Erg handig om je mobiel te koppelen en van daaruit je videos te kiezen.. Staan m'n vrienden weer raar te kijken dat dat kan met m'n N9.. hahahaha.. :?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 13:50
Weet er iemand of het mogelijk is om internet via wifi te laten lopen. En de mediaserver via een kabel?

Afzonderlijk van elkaar werkt het goed. Maar ik wil dus van die kabel af die door heel het huis loopt. En alleen een kabeltje van ps3 naar pc. Maar dus wel internet via wifi.

Of is het ook mogelijk om via de pc via de ethernet kabel internet op de ps3 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
onox schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:06:
[...]
Goed nieuws! Wat een bagger spel was dat :p Al die bots zijn niet in te halen :/ Speel wel GT5 als ik wil racen :)
Smilies staan er, je bent wellicht aan het grappen/trollen................ok, ik ga dit lezen als, Goh, het was een moeilijk spel.
En daar ben ik het wel mee eens. Maar het had veel fans, en sowieso had de studio ook veel ander goed werk verricht.

Psygnosis

Ik vind het erg jammer.
Ik zou er zelf dan weer geen enkele moeite mee hebben als de GT reeks zou stoppen, maar ik realiseer me dat er genoeg mensen zijn die wel erg veel plezier met deze games hebben en dat het absoluut ook goede games zijn.

[/someone is wrong on the internet] :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
Sagat schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:03:
[...]

Smilies staan er, je bent wellicht aan het grappen/trollen................ok, ik ga dit lezen als, Goh, het was een moeilijk spel.
En daar ben ik het wel mee eens. Maar het had veel fans, en sowieso had de studio ook veel ander goed werk verricht.
Eigenlijk bedoelde ik :p als :( :( :( :( :? :( :? :( :( :P :( ;( :F :( :( ;w :P :-(

Maar ja, dat klinkt dan weer zo depri :) haha

Vond het wel een moeilijk spel inderdaad.

[ Voor 30% gewijzigd door onox op 24-08-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Sony Sharpshooter is 18 pond op amazon.co.uk, de Navigation controller die je erop moet zetten naast de Move controller is 8 pond. Bij elkaar ongeveer 30 euro. Nog steeds iets teveel om alleen in Killzone 3 te gebruiken imo. Zonder sharpshooter gebruik ik namelijk gewoon een normale controller samen met de Move.

[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 24-08-2012 19:37 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Weet iemand waar ik de nieuwe PS3 Blu-Ray Remote in NL kan halen?

Het gaat dan om deze:

Afbeeldingslocatie: http://dyn-images2.hsni.com/is/image/HomeShoppingNetwork/pd300/ps3-blu-ray-remote-2-0-sony~6644409w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Als het niet perse de originele Sony hoeft te zijn, ik heb er één een paar maanden terug voor zo'n €16 via ebay gekocht, werkt perfect.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wobcat schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:09:
Als het niet perse de originele Sony hoeft te zijn, ik heb er één een paar maanden terug voor zo'n €16 via ebay gekocht, werkt perfect.
Hij vraagt niet voor niets om de nieuwe Sony. Hij zal die wel met een bepaalde reden willen hebben.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
weet iemand een goede deal om assasins creed 3 voor de ps3 te preorderen ?

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Het moet toch gewoon mogelijk zijn om mijn PS3 aan te kunnen sluiten op mijn computer monitor? Ik heb een LG IPS236 met een HDMI aansluiting, PS3 heeft die uiteraard ook, maar als ik de PS3 aansluit dan herkent het display de PS3 niet. Wat zie ik over het hoofd?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07

reaL_G

G

Richard! schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:09:
Het moet toch gewoon mogelijk zijn om mijn PS3 aan te kunnen sluiten op mijn computer monitor? Ik heb een LG IPS236 met een HDMI aansluiting, PS3 heeft die uiteraard ook, maar als ik de PS3 aansluit dan herkent het display de PS3 niet. Wat zie ik over het hoofd?
hoe was de ps3 op de tv/lcd aangesloten, via hdmi of de normale connector.
miss moet je ff de aan/uitknop procedure volgen (voor het opnieuw instellen van de scherminstellingen)
ps3 uitzetten, dan aanzetten en de knop 5sec ingedrukt houden, hij biept dan een paar keer

[ Voor 7% gewijzigd door reaL_G op 30-08-2012 14:19 ]

GiTS

• Richard!
Op mijn tv en display heb ik hem aangesloten via HDMI.

[ Voor 11% gewijzigd door Richard! op 30-08-2012 14:28 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
othie schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:38:
Weet iemand waar ik de nieuwe PS3 Blu-Ray Remote in NL kan halen?

Het gaat dan om deze:

[afbeelding]
Nieuwe? Volgens mij wordt die al jaren niet meer verkocht. Heb er zelf nog één liggen, maar gebruiken hem nauwelijks. Is van mijn vrouw.
Was laatst aan het kijken, maar kan ze ook niet meer vinden. Wellicht in een winkel in een gehucht dat ze ze toevallig nog hebben.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 22:28
Richard! schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:09:
Misschien staat je ps3 op n resolutie die je monitor niet slikt?

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54

scorpie

Supra Addict

Is die monitor wel HDCP compliant / compatible? (Zou haast wel moeten natuurlijk met die hdmi verbinding, maar je weet maar nooit..)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Richard!
scorpie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:06:
Is die monitor wel HDCP compliant / compatible? (Zou haast wel moeten natuurlijk met die hdmi verbinding, maar je weet maar nooit..)
Yes, als ik de site van LG check staat het scherm HDCP is. Ik heb de resolutie van de PS3 op 1080p staan. Dat ondersteunt de monitor ook..

Edit: Yes ik heb de oplossing gevonden. Dom van mij want het bleek uiteindelijk aan de HDMI kabel te liggen die ik altijd op mijn beeldscherm heb aangesloten. Die kan maar tot 720p ondersteunen.

Maar dan nog een vraag waar ik mee vast loop. Als ik geluid van me PS3 over mijn geluidinstallatie wil krijgen hoe moet ik dat dan doen? Ik heb een Audio ingang op mijn display en daar sluit ik mijn 2.1 Harman & Kardon set op aan maar dan krijg ik geen geluid.
Is dit uberhaupt mogelijk om een display aan te sluiten met HDMI en vervolgens voor het geluid de Audio ingang op het display te gebruiken?

[ Voor 43% gewijzigd door Richard! op 30-08-2012 16:06 ]

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:22
Richard! schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:52:
[...]

Yes, als ik de site van LG check staat het scherm HDCP is. Ik heb de resolutie van de PS3 op 1080p staan. Dat ondersteunt de monitor ook..

Edit: Yes ik heb de oplossing gevonden. Dom van mij want het bleek uiteindelijk aan de HDMI kabel te liggen die ik altijd op mijn beeldscherm heb aangesloten. Die kan maar tot 720p ondersteunen.

Maar dan nog een vraag waar ik mee vast loop. Als ik geluid van me PS3 over mijn geluidinstallatie wil krijgen hoe moet ik dat dan doen? Ik heb een Audio ingang op mijn display en daar sluit ik mijn 2.1 Harman & Kardon set op aan maar dan krijg ik geen geluid.
Is dit uberhaupt mogelijk om een display aan te sluiten met HDMI en vervolgens voor het geluid de Audio ingang op het display te gebruiken?
Je kunt op je ps3 ook apart instellen waar de audio heen moet worden gestuurd. Als het over HDMI gaat zou je scherm het weer kunnen doorsturen. Als dit niet werkt kun je de ps3 met een optische kabel direct met je setje verbinden. Dan moet je uiteraard wel op je ps3 instellen dat de audio uit over de optische kabel moet lopen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Kooj1980 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:21:
Er komt ergens dit voorjaar een HD-remake van Tony Hawk 1 & 2...
Die is er dus inmiddels... Maar hebben jullie al ervaringen? Ik ga 'm sowieso aanschaffen maar toch...
Heb net 'n PSN-card gekocht van €20,00 voor €9,45 en heb nog €12,00 tegoed zag ik.. Game is €14,99
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=332IjAc4ZlQ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 14:39

TDB

CLB schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:24:
[...]

Heb net 'n PSN-card gekocht van €20,00 voor €9,45
Waar heb je die gekocht?

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gebruik maken van een kortingscode van de Wehkamp, die alleen geldig is (tien Euro korting) op bestedingen boven de 50. Helaas ook inzetbaar op kleinere aankopen, waardoor men onterecht denkt hier ongestraft mee weg te komen. De Wehkamp komt vanzelf met een naheffing.

Dus, niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de Playstation aan te sluiten op een monitor die alleen een VGA uitgang heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:01
Met alleen een VGA-uitgang is dat niet mogelijk nee, dan zou het een ingang moeten zijn :+ Je hebt wel Scart » VGA converters of HDMI » VGA converters, maar die eerste zijn geen denderende kwaliteit en die laatste niet bepaald goedkoop. Kan je bijna beter overwegen om een monitor met HDMI (of DVI) te kopen.

Is je 55VT50 stuk? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
heel veel ps3 games voor 2.95 (en andere mooie prijzen) bij dixons.nl. wel alleen af te halen in bepaalde winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Heeft iemand nog aanraders voor spellen om met z'n tweeen te spelen? (offline)

Momenteel heb ik al FIFA 12 en Call Of Duty - Modern Warfare 3 al. Racespellen zijn we geen grote fan van. Spellen die lijken op Left4Dead (ja, ik weet dat die er niet is voor de PS3) waarbij je dus maps doorloopt en niet echt voor een verhaal gaat maar gewoon uren lang probeert om met een tactiek de map te halen e.d. zouden ook leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
NHL 3on3 leuk en snel sportspel waarin wat humor zit verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borderlands. Black Ops voor Zombies. Rayman Origins (al is co-op niet nodig voor vooruitgang. Wel een top platformer). Portal 2. Dat is zo uit het hoofdje. Als je googlet op co-op games ps3 is er vast een waslijst te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil 5 is wel top imo

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik heb soms met de youtube app dat een filmpje maar 2 seconden speelt en daarna niks meer, vooral gisteren veel last van gehad. Meer mensen die dit wel eens hebben?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 14:39

TDB

iChaos schreef op woensdag 05 september 2012 @ 17:12:

Momenteel heb ik al FIFA 12 en Call Of Duty - Modern Warfare 3 al. Racespellen zijn we geen grote fan van. Spellen die lijken op Left4Dead (ja, ik weet dat die er niet is voor de PS3) waarbij je dus maps doorloopt en niet echt voor een verhaal gaat maar gewoon uren lang probeert om met een tactiek de map te halen e.d. zouden ook leuk zijn :)
LBP2 :)

PSN: TDBtje

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Dead Island

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Oldie but goldie:
- Pixel Junk Monsters

Respect als je die uitspeelt! Heb daar vele avondjes coop tegenaan gegooid.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Zeker een aanrader, hoewel je beide wel even oplossingsrijk moet zijn. Als dat niet het geval is dan loopt een van de spelers maar een beetje achter de ander aan te sukkelen :P

Verdere tips:
- Gran Tourismo 5
- ModNation Racers
- Lego games (als het je ding is, zelf vind ik ze geweldig en speel ik deze graag met mijn vrouw)
- Sommige disney/pixar games (vind bijvoorbeeld Up wel redelijk lekker spelen)
- Move champions (zitten wel geinige sporten tussen)

Een tegenvaller voor 2 spelers vind ik Burnout Paradise :-( Je kunt daar alleen een soort hot-seat spel doen wat point-based is :(

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Verwijderd

http://www.co-optimus.com...sort=rating&direction=ASC

Lijstje met games die multiplayer hebben. Je kan sorteren op offline, online, co-op, co-op campaign, etc.
Co-op campaign betekent dat je het verhaal van de game met 2 kunt spelen.
De LEGO-games bvb kun je volledig uitspelen met 2 spelers.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2012 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
[...]

[...]
Welke app gebruik je daarvoor? Ik heb een ipad 1 en een samsung E8000 smart tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Son Goku schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:54:
Ik heb soms met de youtube app dat een filmpje maar 2 seconden speelt en daarna niks meer, vooral gisteren veel last van gehad. Meer mensen die dit wel eens hebben?
Hoe kom je aan die app? Ik had ergens gelezen dat deze automatisch moet verschijnen, maar mijn PS3 heeft nog steeds geen app voor YouTube. Pas nog een systeem update gedraaid, maar ook daar zat hij niet in.

In de Playstation store staat ook niets wat erop lijkt :-(

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Civ revolution kan ik ook niet vinden in de store? Wel spelvoorwerpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Iemand een idee hoe ik aan CS:GO kan komen via de US account zonder een belachelijk dure prepaid kaart te kopen ? Zag hem op internet staan.. 22 euro voor een 20 dollar kaart...

Of is er al een officiële berichtgeving dat hij nu snel komt ? Ik ben het wachten beu... en je hoort maar niets....

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

.Gertjan. schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:51:
[...]

Hoe kom je aan die app? Ik had ergens gelezen dat deze automatisch moet verschijnen, maar mijn PS3 heeft nog steeds geen app voor YouTube. Pas nog een systeem update gedraaid, maar ook daar zat hij niet in.

In de Playstation store staat ook niets wat erop lijkt :-(
Ik heb precies hetzelfde. Geen youtube in de store, en ook niet in de tv-servies in xmb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
Tarabass schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:10:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Geen youtube in de store, en ook niet in de tv-servies in xmb..
Amerikaans accountje aanmaken.. :9 werkt prima hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

mr_zippey schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:39:
[...]
Amerikaans accountje aanmaken.. :9 werkt prima hoor...
Volgens "het internet" zou hij inmiddels ook in Europa uitgerold moeten zijn. Maar ja, grote kans dat de Benulux/Nederland weer achteraan in de rij mag aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
.Gertjan. schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:40:
[...]

Volgens "het internet" zou hij inmiddels ook in Europa uitgerold moeten zijn. Maar ja, grote kans dat de Benulux/Nederland weer achteraan in de rij mag aansluiten...
Nou zelf ff snel op "het internet" gegoogled, maar kom er niets over tegen hoor.. Ja, dat het nog wel even op zich laat wachten.. :P

Zoveel moeite kost het toch niet een US account aan te maken.. Als je 'm geïnstalleerd hebt, kan je gewoon via je normale account de app gebruiken (voor het geval je hiervan nog niet op de hoogte was..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJsthee over mijn controller... dus een nieuwe, en ik zie een zwarte bij 4launch. Deze kost 36 euro. De rest van de kleuren 'gewoon' 60. Is dit een genuine dualshock? Zo ja dan is ie van mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Laatst online: 20:55
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:58:
IJsthee over mijn controller... dus een nieuwe, en ik zie een zwarte bij 4launch. Deze kost 36 euro. De rest van de kleuren 'gewoon' 60. Is dit een genuine dualshock? Zo ja dan is ie van mij :).
Blijkt een juiste versie zijn. Ook EAN klopt met die van een officiele.

Bron: http://www.budgetgaming.n...ler+(zwart)_hardware.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik kan sinds de PSN outage van gisteren opeens niks meer aanschaffen, krijg continu een error, als ik via internet op PSN (Of Sony Entertainment Network) probeer mn wallet te vullen staat er dat mijn creditcardgegevens incorrect zijn.

Heeft nog iemand hier last van of ligt dit aan mij?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Geen last van, vanochtend THPS HD aangeschaft...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:58:
Ik kan sinds de PSN outage van gisteren opeens niks meer aanschaffen, krijg continu een error, als ik via internet op PSN (Of Sony Entertainment Network) probeer mn wallet te vullen staat er dat mijn creditcardgegevens incorrect zijn.

Heeft nog iemand hier last van of ligt dit aan mij?
Onlangs niet een nieuwe CC gekregen met nieuwe vervaldatum en CVV code? ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Beste Tweakers!

Na 4x een YLOD te hebben gehad en hem steeds te hebben gerepareerd is het leven van mijn PS3 fat 40gb model helemaal op. Ben nu van plan om een nieuwe aan te schaffen. Weet iemand misschien een leuke aanbieding? Hoef er geen spel of controller bij, wil gewoon t goedkoopste 'kale' model hebben.
Of zeggen jullie, zonde van je geld, wacht tot de ps4? Nee toch, want eer dat de ps4 in prijs verlaagd is en er een beetje redelijke games uit zijn dan is t eind 2015, begin 2016 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
http://www.12game.com/catalog/product/view/id/2435?ref=23
215 euro voor een 320 gig.
Goedkoper kan ik ze zo snel even niet vinden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De PS4 is nog niet eens aangekondigd dus in dat opzicht kun je nog rustig een PS3 halen. Op MP komen ze al voor rond de € 150,- langs.
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 22:58:
Jammer dat er met een creditcard betaling en verzending binnen NL direct € 6,50 bovenop de prijs wordt gegooid. Zelfs met afhalen hebben ze het over "Orderkosten". Gebakken lucht waar je dus voor betaalt.

[ Voor 68% gewijzigd door bram1984 op 11-09-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:03:

[...]

Jammer dat er met een creditcard betaling en verzending binnen NL direct € 6,50 bovenop de prijs wordt gegooid. Zelfs met afhalen hebben ze het over "Orderkosten". Gebakken lucht waar je dus voor betaalt.
Op zo'n laag totaalbedrag zijn de kosten voor betalen met creditcard gewoonweg te hoog. Vandaar dat met creditcard verzenden 6,50 en bij ophalen 1,50 kost. Dat is puur om die kosten te dekken. Jij beslist immers om met creditcard te willen betalen. Als je met iDeal betaald is het 5 euro en 0 euro bij ophalen. Niets mis mee dus.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap dat een creditcard transactie geld kost, maar aan € 6,50 kom je nooit. Zet er dan verzendkosten o.i.d. bij.

Bij een Redcoon betaal je bijvoorbeeld 1,5% over de totale kosten bij een CC transactie.

Gaat me verder niet om die paar euro hoor, maar meer om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Pff omdat ik te traag was met bestellen, ging de prijs tijdens het bestellen nog omhoog. Controller kost daar dus ook weer 56 euro :( Als iemand nog een aanbieding voor een controller van de PS3 weet zou ik het graag horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Kijk eens in de Pricewatch, daar vind je vast wat je zoekt. Misschien niet zo goedkoop, maar nog steeds goedkoper dan dat je ze over het algemeen in de winkel vindt.

Ik ging trouwens linken naar PlanexAxel, waar ik aan een voordelige prijs een witte PS3-controller en een Sony wireless stereo headset heb gekocht, maar ik zie nu dat die webshop failliet is gegaan ;w

• Sinned123
Oh wat jammer zeg.
Die zelfde koptelefoon daar gekocht, 32GB vita kaartje ,God of war collection.
Goede prijzen voor dingen die soms niet eens uitkwamen in europa.

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Heb een vraagje , maar weet niet of ik in het juiste topic zit.

Iemand dat ik ken heeft een playstation staan , maar die start niet meer op.
Als hij hem aanzet hoor je gelijk een zoomend geluid en dat valt die direct weer uit.
We zien wel even een groen lichtje en dan valt hij uit. Hij start dus gewoon niet meer.

Het is wel 1 van de eerste playstation die hij heeft.

Wat kan het probleem zijn ??
Pagina: 1 ... 24 ... 47 Laatste