• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

Als je zeker weet dat je het kan, openhalen (zoek disassemble ps3 fat op youtube bijv.) en alle die klonten stof d'r ff uit.

Lijkt erop dat'ie meteen oververhit.

[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 12-09-2012 17:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
De meeste zeggen dat je hem nog kan maken. Kan je die harde schijven ook vervangen of niet?

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Als de PS3 alleen het groene LED-je geeft en hierna uitvalt, is het hoogst waarschijnlijk de voeding.
Bij Groen - kort geel - piepjes en rode LED knipperend is er sprake van de YLOD.
Mijn eigen launch PS3 FAT is van het weekend overleden, deze is/heeft YLOD.
Het zit in de RSX chip maar alle "youtube" methoden werken maar tijdelijk, soms maar een paar minuten.

Ik had net genoeg tijd voor systeem deactivatie (games).
(methode omgekeerd föhnen voor 15min. en 1uur afkoelen)

Bezit sinds dinsdag een PS3 SLIM, goedkoper dan professionele Re-ball van mijn RSX-chip voor mijn PS3 FAT.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de laatste tijd dat het downloaden met de \PS3 zeer langzaam gaat. Ben nu de demo van FIFA13 aan het downloaden en gaat echt zeer lang duren. Heb een 60mbit verbinding, draadloos verbonden. Voorheen haalde ik de volle snelheid maar sinds een tijdje niet meer. Wat kan ik er aan doen om hem weer snel te laten worden?

Met online gamen heb ik nergens last van. Alles draait super

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Heb ik ook last van. Ik denk dat de store gewoo zwaar traag is.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Viel mij gisteren avond ook al op... ligt niet aan jullie.

Blij Met Wilco

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Paar nieuwe dingen uitgekomen wellicht?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 13:13
Ah dacht al dat het aan mij lag. Anderhalf uur gedaan over 35 MB.. :(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
Zal wel druk op de servers zijn geweest, een paar dagen later gaat het altijd wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Waarom kan ik civ revolution demo wel gewoon uit de US store binnenhalen en is hij niet in de Europa te halen? Zelfde als youtube etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
De console makers zien Europa als lastig, met al onze verschillende talen en shops per land en zo. Maar zo lang men deze work around toelaat heb ik er in ieder geval geen grote problemen mee.

En de gemiddelde consument waarschijnlijk ook niet, die weet toch niet wat ie mist? :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Sagat schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:22:
De console makers zien Europa als lastig, met al onze verschillende talen en shops per land en zo. Maar zo lang men deze work around toelaat heb ik er in ieder geval geen grote problemen mee.

En de gemiddelde consument waarschijnlijk ook niet, die weet toch niet wat ie mist? :?
Kan ik ook een echt account aanmaken en spullen in de US shop kopen? Ik heb nu fake gegevens ingevuld. Of moet je dan een US cc hebben etc?

En hoe zit het met andere shops? Zijn daar nog veel verschillen? Azie oid? Of vind je daar alleen maar Aziatische vechtspelletjes oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Wat ik dan wel 'vreemd' / 'lol' vind, ik heb counter-strike go uit de US shop gehaald (gekocht) en ik speel het wel met mijn eigen 'normale' account en het spel is gewoon Nederlands _O-

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
tennisbal schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:37:
[...]

Kan ik ook een echt account aanmaken en spullen in de US shop kopen? Ik heb nu fake gegevens ingevuld. Of moet je dan een US cc hebben etc?

En hoe zit het met andere shops? Zijn daar nog veel verschillen? Azie oid? Of vind je daar alleen maar Aziatische vechtspelletjes oid?
Ja dat kan.. Je kunt ook via internet US PSN-voucher kopen en op die manier je account van geld voorzien..
En inderdaad kan je voor elke regio een account aanmaken..

@ Thunder: da's niet zo heel 'vreemd' hoor.. Je zal bij taalinstellingen wel NL gekozen hebben.. ;)
Als je op je NL account, de taalinstelling naar ENG(US) zet is alles engels..
Bij sommige games zeker ook een vooruitgang want die NL commentaren zijn vaak niet erg cool 8)7

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3bdelilah
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-02 10:53
Goedemiddag jongens, er is wat aparts gebeurd. Ik heb mijn PS3 vorige week voor reparatie op laten sturen naar Sony via een sigarenboertje dat blijkbaar gebruik maakt van Kiala. Maar nu krijg ik exact datzelfde pakket met exact zelfde verpakking met exact zelfde plakband en alles retour... Vraag me af hoe dat komt, aangezien ik alle instructies van die RMA e-mail van Sony heb opgevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
3bdelilah schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:30:
Goedemiddag jongens, er is wat aparts gebeurd. Ik heb mijn PS3 vorige week voor reparatie op laten sturen naar Sony via een sigarenboertje dat blijkbaar gebruik maakt van Kiala. Maar nu krijg ik exact datzelfde pakket met exact zelfde verpakking met exact zelfde plakband en alles retour... Vraag me af hoe dat komt, aangezien ik alle instructies van die RMA e-mail van Sony heb opgevolgd.
Neem contact met hen op? Lijkt me logischer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Convoy

g44p

3bdelilah schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:30:
Je PS3 al wel getest op defecten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 13:13
Hebben nog meer mensen last van een enorm trage Store en updates? Ik doe 15 minuten over een update van 13 MB :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Nope. Gaat bij mij als een tierelier? Vooralsnog...

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:21

ikookhier

>hijdiehieris<

Hangt er een beetje vanaf waar de update vandaan moet komen,
Van de week had ik een update voor scott pilgrim vs the world 35mb,Was ik ruim een half uur mee bezig 8)7
De speedtest op de PS3 laat wel normale snelheden zien :X
Ligt waarschijnlijk aan de servers van de uitgever!

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij komt er toch aan;
Op 28 september zou er volgens een grote Poolse elektronica franchise een nieuwe PS3 onthuld worden, wat men ook nog eens pontificaal plaatst in haar folder. Hierboven zie je een foto van de desbetreffende folder, ontdekt door Poolse website PolyGamia. Volgens de website zal er een 12GB SSD PS3 komen welke over de toonbank zou gaan voor 199 euro, wat tegenstrijdig is met eerdere berichten. Daarnaast meldt de site dat er mogelijk een 500GB PS3 komt voor 299 euro.

Sony houdt op 26 september woensdag 19 september om 06:00 uur Nederlandse tijd een persconferentie in Tokyo tijdens de Tokyo Game Show, hier zou de PS3 voor het eerst getoond moeten worden. Dit is overigens niet het eerste gerucht rondom een 28 september release van de PS3 Super Slim, deze waren er ook al eerder.
Bron: http://www.psx-sense.nl/9...ch-echt-te-gaan-gebeuren/

[ Voor 78% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-09-2012 11:16 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
12 GB SSD lijkt me totaal niet interessant en 500 Gb eigenlijk ook niet , maar waarschijnlijk grote kans dat de "oude" modellen weer gedumpt gaan worden bij Bart Smit enz.. ?

Wil net aan het eind van de week een 320 GB model op gaan pikken voor Borderlands 2 (vrienden hebben geen XBOX) , maar misschien toch maar een weekje aankijken dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
12 GB is wel héél weinig.

Rage en MGS4 hebben beide een install data van 8 GB.

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 17-09-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:15:
12 GB is wel héél weinig.

Rage en MGS4 hebben beide een install data van 8 GB.
Gokje: Sony komt met 64 & 128 GB geheugenkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmm had ik eigenlijk niet verwacht, dacht dat die laatste Slim in vrolijke kleurtejs wel de laatste stuiptrekking van de Ps3 zou zijn en dat we binnenkort wel eens iets van de PS4 zouden horen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:35:
[...]

Schijnt te zijn dat er ruimte is voor 2.5" HDD's

Er is geen bron, maar je ziet her en der nogal eens de opmerking staan.

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 18-09-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 00:35:
[...]

Haha, ja voor 100 en 150euro ;)
Als er ruimte voor een hdd is, zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tzal wel een typo zijn 12GB SSD -> 128GB SSD.

Maar dan nog heb ik er vraagtekens bij... een SSD in de ps3 heeft qua opstarten en laadtijden van games nauwelijks een voordeel dus waarom zou Sony daar mee komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Het lijkt me dat ssd altijd wel iets van voordeel heeft, hoewel het idd voor een console minder nuttig is dan een pc. Verder natuurlijk de standaard zaken, stil, zuinig etc etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:31:
tzal wel een typo zijn 12GB SSD -> 128GB SSD.

Maar dan nog heb ik er vraagtekens bij... een SSD in de ps3 heeft qua opstarten en laadtijden van games nauwelijks een voordeel dus waarom zou Sony daar mee komen?
Nee, dat is geen typo;
The Super Slim was expected to ship with 16GB of storage, but a German retailer has apparently posted on Facebook that the final amount will be just 12GB. They also believe Sony will be launching the Super Slim in October after officially announcing it at the Tokyo Games Show, which starts on September 20.
Bron: http://www.geek.com/artic...er-slim-console-20120914/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik heb laatst jet set radio hd gekocht op psn en vandaag even een paar uurtjes gespeeld, en ik kan hem wel waarderen :) Het spel krijgt wel wisselende reviews van 5en t/m 9s, wat ik wel een beetje apart vind.

De camera, controls en het graffiti spuiten worden voornamelijk afgekraakt, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel last van. Je kan met het rechterpookje de camera gewoon een beetje bijsturen en dat je voor graffiti ook bepaalde moves moet uitvoeren met je linker analoge stick vind ik juist toegevoegde waarde hebben. Verder lekker rondskaten met een heerlijke soundtrack en de boel zo plannen dat je eerst de grote pieces afwerkt zodat je alleen nog maar kleine hoeft zodra de politie komt. De tijdslimiet die redelijk ruim is, voegt ook wel toe aan het arcade sfeertje van het spel.

Volgens mij is er ook een demo? Proberen waard in ieder geval!
Vanaf morgen ook beschikbaar voor mensen die geen psn plus abo hebben (dacht ik.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heb JSRF voor de Dreamcast en de versie voor de Xbox (1) ook. Toentertijd echt van genoten, wellicht nog een poging waard.
De nieuwe PS3 schijnt nu ook in Nederland "ontdekt" te zijn door de manager van E-plaza in Heerlen;
@janmeijroos graag gedaan heb net ook al de eerste prijsindicatie gecheckt dit is niet definitief maar toch
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A2cAfX6CAAAx9K2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pvf6RIL5dp5IzbecvcReJqjY/full.jpg
Bron: https://twitter.com/nandotarici

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 09:26
Ik ben benieuwd waar de 12gb flash geheugen voor zal zijn naast de 250 of 500gb hd. Misschien dat ze op deze manier dingen toch sneller weten te maken. Net zoals de hybrid hd's met 4gb ssd geheugen en daarnaast 500gb normaal geheugen. Door de 4gb ssd geheugen op deze hd's gaan bepaalde dingen toch veel sneller.

Overigens vind ik het wel weer slim van ze dat ze hem nog voor de release van de wiiu uitbrengen :)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen over de nieuwe PS3:
PS3 wordt kleiner en lichter

Een strak nieuw ontwerp als thuis voor al je favoriete games en features: dit is hét moment om een PlayStation 3 in huis te halen.

PlayStation 3 biedt je voor een geweldige prijs het ultieme op het gebied van games en home entertainment en dit systeem is nu verkrijgbaar in een opvallende uitvoering die je huiskamer zeker zal opfleuren.

Het nieuwe PS3-systeem is vanaf 28 september 2012 verkrijgbaar in twee versies, eentje met een opslagcapaciteit van 500 GB en een goedkopere variant met een opslagcapaciteit van 12 GB. Of je nu direct gedenkwaardige en gezellige familieavonden wilt of je systeem met allerlei fantastisch entertainment wilt volproppen, wij hebben de juiste PS3 voor jou!

Het nieuwe systeem geeft je de flexibiliteit om je PS3-ervaring helemaal naar eigen wens aan te passen: begin met een model van 12 GB en breidt de opslagruimte uit door een speciale harde schijf van 250 GB aan het systeem te koppelen. Dit is slechts één van de geweldige randapparaten die tegelijk wordt gelanceerd met een aantal andere essentiële accessoires zoals een verticale houder zodat je kunt kiezen hoe je de nieuwe PS3 neerzet.

De PlayStation Store voor PS3 wordt om de lancering van het nieuwe systeem te vieren in oktober 2012 in een nieuw jasje gestoken, zodat je de door jou gewenste content nog eenvoudiger kunt vinden en downloaden.

Hou eu.playstation.com/ps3 en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com in de gaten voor meer informatie over de kleinere en lichtere PS3.

[ Voor 86% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2012 08:51 ]

PSN id: NL_SToRM

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Maar geen ruimte voor een gewone harde schijf in het 12 GB model?
begin met een model van 12 GB en breidt de opslagruimte uit door een speciale harde schijf van 250 GB aan het systeem te koppelen"

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Dus het kan nog wel, maar je moet wat onderdelen kopen? (Of wordt de mounting bracket meegeleverd?)
owners of the 12GB model will be able to connect a 5 inch SATA internal hard drive with use of an official Mounting Bracket, or opt for purchase of an official PlayStation 250GB internal HDD
Maar een 5 inch schijf...

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Ik heb vorige week een PS3 slim gekocht. Is het mogelijk om deze te ruilen voor een Ultra Slim? Aangezien ik gewoon genaaid ben door de verkoper die niet verteld heeft dat er een nieuwe versie uitkomt.

Of zeggen jullie, houd lekker je 160 gb slim ipv 12 gb ultra slim?

Heb nu al het gevoel dat ik iets ouds heb namelijk en het moet nog zeker 3/4 jaar mee gaan

[ Voor 14% gewijzigd door SilverNL op 19-09-2012 10:25 ]

• Beakzz
Je bent niet genaaid , want de verkoper wist het niet. Verder zie ik niet in waarom je een 160 Gb weg zou doen voor een 12 Gb versie waar je voor bij moet betalen. Als laatste zal je hem niet mogen ruilen ;)

• nioz
OnnoS1991 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:24:
Ik heb vorige week een PS3 slim gekocht. Is het mogelijk om deze te ruilen voor een Ultra Slim? Aangezien ik gewoon genaaid ben door de verkoper die niet verteld heeft dat er een nieuwe versie uitkomt.

Of zeggen jullie, houd lekker je 160 gb slim ipv 12 gb ultra slim?

Heb nu al het gevoel dat ik iets ouds heb namelijk en het moet nog zeker 3/4 jaar mee gaan
Ik zou hem lekker houden. De ultra slim is niet sneller dan de slim, alleen iets kleiner en hij heeft minder opslagruimte. Als dat nou echt pluspunten voor jou zijn (zou kunnen ;) ), dan kan je altijd even kijken of er nog iets te regelen valt. Ik zou de 160gb gewoon houden.

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:04
Ja oke, maar het voelt als genaaid. Dacht dat verkopers het misschien al langer wisten. Maar de ipad 3 tov ipad2 was ook geen big difference, maar toch haal je iets nieuws als je de keuze hebt (mijn mening)

Lees nu indd dat hij in principe niet beter. Alleen kleiner en lichter en meer opslag capaciteit als je voor de 500 zou gaan.
Ik houd t dus lekker bij mijn slimpie van 160 gb:)

[ Voor 30% gewijzigd door SilverNL op 19-09-2012 11:00 ]

Voordat mensen denken dat deze PS3's (Ultra Slim?) net zo duur of duurder zijn als de "oude" PS3 Slim, de prijzen die Sony noemde zijn adviesverkoopprijzen.
De verkoopprijs zal hoogstwaarschijnlijk lager zijn zoals bij de PS3 Slim destijds.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gekke vraag misschien, ik heb een poosje terug een psn kaart van 20 euro gekregen echter heb ik die niet gebruikt gezien ik CS:GO via de US shop gekocht heb, nu zit ik al een tijdje met 20 euro op mijn account... maar ik zou niet weten welk spel ik er in vredesnaam van moet kopen, zijn er nog tips van spellen oid waarvan jullie zeggen dat is echt een mooi spel en die 20 euro zeker te weten waard ?

Ik zag bijv. Borderlands 1 voor 20 euro er op staan, maar is dat spel nog populair online ? Gezien 2 uit is/komt ?

Ps: Ik houd van velen genres...

Blij Met Wilco

• nioz
De meeste games zijn online goedkoper op disc te krijgen dan via psn. Ik zou het tegoed daarom eerder besteden aan echte psn games ( games die niet in de winkel te krijgen zijn) ipv digitale versies van gewone retail games. Je zou ook voor een psn plus abonnement kunnen gaan (maar dat is 35 voor een jaar, weet niet hoe ver je dan komt met 20euro.. Half jaar?), dan kan je zolang als je psn plus abo duurt verschillende games spelen, waaronder borderlands.

Ik ben momenteel jet set radio aan het spelen (zie paar posts terug ook) en dat vind ik van de recente psn games wel een aanrader. The walking dead vind ik ook een echte aanrader, spel bestaat uit 4 episodes (dacht ik) waarvan er nu net 3 uit zijn. Awesomenauts vind ik ook wel leuk. Pixel junk monsters is ook een leuke (oude game) als je van tower defense houdt

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

-Thunder- schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:30:
Gekke vraag misschien, ik heb een poosje terug een psn kaart van 20 euro gekregen echter heb ik die niet gebruikt gezien ik CS:GO via de US shop gekocht heb, nu zit ik al een tijdje met 20 euro op mijn account... maar ik zou niet weten welk spel ik er in vredesnaam van moet kopen, zijn er nog tips van spellen oid waarvan jullie zeggen dat is echt een mooi spel en die 20 euro zeker te weten waard ?

Ik zag bijv. Borderlands 1 voor 20 euro er op staan, maar is dat spel nog populair online ? Gezien 2 uit is/komt ?

Ps: Ik houd van velen genres...
Borderlands krijg je nu 'gratis' bij een plus-account. T/m vandaag 14,99 voor 90 dagen + 25% korting :)

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En wat als mijn abbo verlopen is ?

Wat gebeurd er met mijn gekochte games ? Die ik met korting heb gekocht ?

Blijven die ? Of krijg ik die pas weer als ik weer PSN plus heb ?

Blij Met Wilco

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verschilt per game. Lees de omschrijving bij de game. Daar staat welke voorwaarden er van toepassing zijn. Sommige games zijn daarom 'gifts' (altijd geldig) en andere zijn gekoppeld aan het abonnement.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Maar ik neem aan dat alles wel gewoon werkt als ik opnieuw een abbo neem toch ? Lijkt mij wel zo logisch dat ik dan het bepaalde niet opnieuw moet kopen?

Straks thuis maar even de abbo activeren... en dan van die overige 5 maar een psone classic halen ofzo :P

Blij Met Wilco

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Na activatie worden je 'free games' weer speelbaar. Ik heb net mijn plus account verlengt en in de paar dagen dat ik geen plus had waren de games niet speelbaar. Daarna wel weer. Er zijn inderdaad ook gifts, die zijn altijd speelbaar.

Met korting gekochte games zijn gewoon zoals alle games die je koopt zonder plus. Die zijn niet gekoppeld aan het hebben van een plus-account.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

nioz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:55:
De meeste games zijn online goedkoper op disc te krijgen dan via psn.
Het is inderdaad jammer dat je eigenlijk geen "platinum"-titels krijgt op PSN of weinig blijvende kortingen.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:22
Ja, het is definitief: de PS3 Ultra Slim wordt verkrijgbaar vanaf 28 september!
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2lxfpm8.jpg
Kreeg dat als nieuwsbrief.

Link naar de site: Klik: ''PS3 wordt kleiner en lichter''
Een strak nieuw ontwerp als thuis voor al je favoriete games en features: dit is hét moment om een PlayStation 3 in huis te halen.

PlayStation 3 biedt je voor een geweldige prijs het ultieme op het gebied van games en home entertainment en dit systeem is nu verkrijgbaar in een opvallende uitvoering die je huiskamer zeker zal opfleuren.

Het nieuwe PS3-systeem is vanaf 28 september 2012 verkrijgbaar in twee versies, eentje met een opslagcapaciteit van 500 GB en een goedkopere variant met een opslagcapaciteit van 12 GB. Of je nu direct gedenkwaardige en gezellige familieavonden wilt of je systeem met allerlei fantastisch entertainment wilt volproppen, wij hebben de juiste PS3 voor jou!

Het nieuwe systeem geeft je de flexibiliteit om je PS3-ervaring helemaal naar eigen wens aan te passen: begin met een model van 12 GB en breidt de opslagruimte uit door een speciale harde schijf van 250 GB aan het systeem te koppelen. Dit is slechts één van de geweldige randapparaten die tegelijk wordt gelanceerd met een aantal andere essentiële accessoires zoals een verticale houder zodat je kunt kiezen hoe je de nieuwe PS3 neerzet.

De PlayStation Store voor PS3 wordt om de lancering van het nieuwe systeem te vieren in oktober 2012 in een nieuw jasje gestoken, zodat je de door jou gewenste content nog eenvoudiger kunt vinden en downloaden.

Hou eu.playstation.com/ps3 en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com in de gaten voor meer informatie over de kleinere en lichtere PS3.

[ Voor 74% gewijzigd door Jorn1986 op 19-09-2012 18:49 ]

SkyStreaker schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:43:
[...]
Het is inderdaad jammer dat je eigenlijk geen "platinum"-titels krijgt op PSN of weinig blijvende kortingen.
Nog even wachten;
Eerder dit jaar kondigde Sony al een Essentials reeks aan voor de PlayStation 3 en hiermee zul je PlayStation 3 games tegen een zeer aantrekkelijke prijs kunnen aanschaffen. Inmiddels heeft Sony meer duidelijkheid gegeven hieromtrent en daaruit blijkt dat fysieke exemplaren €19.99 gaan kosten. Digitale versies zullen ten op zichte van de fysieke exemplaren goedkoper zijn, want een aanschaf via de PlayStation Store kost je €14.99.

Sony heeft de oorspronkelijke lijst met titels inmiddels ook van een update voorzien en deze lijst is aanzienlijk gegroeid met zowel first als third party games. De titels met een sterretje er achter kun je ook digitaal aanschaffen. De titels zonder sterretje zijn enkel fysiek verkrijgbaar.

First Party games
  • Uncharted: Drake’s Fortune*
  • inFAMOUS*
  • MAG*
  • LittleBig Planet*
  • ModNation Racers*
  • Sports Champions*
  • Medieval Moves*
  • Move Fitness*
  • The Fight*
  • Resistance Fall of Man
  • MotorStorm
  • Heavenly Sword
  • God of War III
  • Ratchet & Clank: Tools of Destruction
  • EyePet & Friends
  • Start The Party!
  • DanceStar Party!
Third Party games
  • Assassin’s Creed II*
  • Assassin’s Creed*
  • Assassin’s Creed Brotherhood*
  • Far Cry 2*
  • Prince of Persia*
  • Driver San Francisco*
  • Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas 2*
  • James Cameron’s Avatar: The Game*
  • Prince of Persia – The Forgotten Sands*
  • Call of Juarez: Bound in Blood*
  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2*
  • Deus Ex: Human Revolution*
  • Tomb Raider: Underworld*
  • Darksiders: Wrath Of War*
  • Homefront: Ultimate Edition*
  • Just Cause 2*
  • Brothers In Arms: Hell’s Highway
  • Tom Clancy’s H.A.W.X
  • Sniper: Ghost Warrior
  • Tekken 6
  • SEGA Mega Drive: Ultimate Collection
  • Sonic Unleashed
  • Virtua Fighter 5
Bron: http://www.psx-sense.nl/9...ine-up-en-prijzen-bekend/

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Briljante strategie eigenlijk, je houd geld over op PSN - is niet genoeg voor de grotere games, nieuwe code kopen, cirkeltje rond :)

• Beakzz
Iemand al de Ps3 ultra slim in een webshop gespot als pre-order ? Ben benieuwd hoever ze onder de adviesprijs gaan zitten. Heb gisteren de unboxing gekeken op IGN en moet eerlijk zeggen dat ik niet zo'n fan ben van de cheapass bovenlader ( met waarschijnlijk meer herrie van het spinnen)

Rij straks langs Alphen a/d Rijn waar ze normale slim met 2 controllers en Gran Turismo in de aanbieding hebben voor € 266 . Dat lijkt me wel een goede deal toch ? Of zijn dat hele oude pakketten ?

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah je kan wel verwachten dat de huidige Slim modellen nu tegen scherpe prijzen weg zullen gaan dus er zullende komende weken wel leuke aanbiedingen komen.

Ziet er zo op het plaatje mooi uit de ultra-slim, misschien dat dit nog een neiuwe groep PS3 klanten aantrekt denk dat weinig mensen hun bestaande fat of slim er voor gaan inruilen.

Ik heb nog een Phat van tig jaar oud, destijds gekocht voor 499,- ofzo... dat waren nog eens tijden, later nog een grotere HD geplaatst van 200gb oid.... ding doet het verder prima dus waarom zou ik hem vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Denk dat er toch wel mensen zijn die het leuk vinden dat hun tech toys err leuk uitzien *kuch* apple *kuch*.
Dus die groep heb je al. En mensen die het leuk vinden om af en toe wat nieuws te hebben terwijl er eigenlijk niets veranderd. * Sagat denkt weer een beetje aan apple maar toch minder in dit geval :+ )
Daarnaast zijn er idd zat mensen met minder geld en/of minder interesse. Zo'n vernieuwde uitgave brengt toch weer aandacht.

Maar nee, als je een perfect werkende ps3 hebt, en je bent gelukkig met de looks, dan heb je inderdaad geen enkele reden om dit te kopen. (al hoewel sommige mensen er soms 1 bijwillen voor de slaapkamer ofzo? )

Heel misschien stroom verbruik een geluid wat het apparaat maakt? De eerste ps3 maakte (met full load) toch redelijk wat geluid, of iig meer dan de slim?
(als x360 bezitter heb ik me aan het geluid van de ps3 nooit zo gestoord :P, maar stiller is beter in de huiskamer imho.....helemaal icm kids die makkelijk wakker worden van tv geluiden, anders kon je natuurlijk het geluid van je spel/film/whatever gewoon harder zetten )

Disclaimer: heb iphone, xbox en ps3 en vind het allemaal prima apparaten 8)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Sagat schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:29:

Maar nee, als je een perfect werkende ps3 hebt, en je bent gelukkig met de looks, dan heb je inderdaad geen enkele reden om dit te kopen. (al hoewel sommige mensen er soms 1 bijwillen voor de slaapkamer ofzo? )

Heel misschien stroom verbruik een geluid wat het apparaat maakt? De eerste ps3 maakte (met full load) toch redelijk wat geluid, of iig meer dan de slim?
Volgens IGN zei een Sony medewerker dat deze versie juist meer geluid maakt , omdat het "deksel" fragiel en dun is van de bovenlader en dus je disc dichter aan de buitenkant spint. Zelfs het wattage scheelt niks of bijna niks. Voor de rest vind ik hem lelijk , maar dat is persoonlijk :)

Ik ben zeer benieuwd wat de echte retailprijs wordt tegenover de adviesprijs , want ik heb het idee dat Sony deze versie heeft gebouwd om zelf te besparen en niet om de consument korting te geven. (wat best vreemd is als je er meer wil verkopen , maarja de Vita geven ze ook geen prijsverlaging terwijl dat een redding zou zijn)

Nee ik ga gewoon voor de normale slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hahaha ja, dat klinkt als een groot bedrijf, kosten van je product minimaliseren met als aanvaarbaar risico dat je klanten het als goedkope zut ervaren. Lekkere korte termijn visie, maar het zal wel niet veel boeien met de ps4 in de 'nabije' toekomst.
Toegegeven, het type consument dat er nu instapt zal zeer wsl niet veel geld kunnen en/ofwillen steken in gaming...

Ik vond de ps2 slim ook altijd zeer fragiel overkomen, en daarom dat zelf nooit overwogen (en mijn ps2 werkt ook nog goed dus waaom zou ik). Maar ik denk dat daarvoor exact hetzelfde geld.
(en fifa13 kan je ook weer gewoon/nog steeds op je ps2 spelen, dus de strategie van een console lang&goedkoop blijven produceren is duidelijk dus een slimme winstgevende keuze gebleken...)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kvin het wel een voordelige strategie van Sony ook voor ons als consument, de PS2 werden nog lang nieuwe (interessante) spellen voor gemaakt omdat de console op het einde van zijn levensduur en zelfs na introductie van de ps3 nog tijden is verkocht.

Zo zal het met de PS3 en PS4 ook wel gaan en op die manier ben je niet "verplicht" om gelijk op de PS4 over te stappen... de PS4 zal er bij mij echt wel komen maar als dat ding bij introductie 599-699 gaat kosten dan heb ik dat er niet voor over ik wacht net als met de PS3 de eerste prijsdalingen af en dan is het mooi als er nog leuke games uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik denk dat Sony toch echt wacht hoe het gaat met de XB3 en de Wii/U en daar de PS4 op gaan aanpassen. Me dunkt dat de Vita hier wel een grote rol in gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah maar als Ms met de xbox zit te wachten wat sony gaat doen dan kan het allemaal nog lang duren, de WiiU is een ander verhaal, toch een grotendeels ander publiek dan de Playstation/XBox gebruikers.

de PS3 is inmiddels 6 jaar op de markt, denk dat een opvolger echt niet lang meer zal duren, Ps2-PS3 zat ook 6 jaar tussen

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 21-09-2012 12:16 ]

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

Mijn PS3 Phat (80GB) begint zich vreemd te gedragen. Als ik hem aan wil zetten via de powerbutton aan de voorkant reageert hij momenteel slechts 5% van de tijd oid.. Tot vanochtend was er helemaal niks aan de hand. Verder had ik dit probleem ca. 3 weken geleden ook 1 keer gehad toen ik hem bij een vriend neerzette (wel gewoon normaal mee omgegaan uiteraard). M.a.w.: soms heeft hij een moment dat de powerbutton zeer moeizaam reageert. Het enige wat ik kan bedenken is misschien het feit dat de twee keren dat dit gebeurde de console aangesloten was in een kelder waar o.a. ook een pooltafel stroom staat te trekken om de band warm te houden, 3 beeldschermen, 2 computers, en enkele lampen. En nu heb ik het probleem wanneer de PS3 beneden staat, waar o.a. een TV-meubel helemaal op 1 verlengdoos hangt en we de zekering dus misschien wel belasten.

Kan dat de reden zijn dat die knop het raar doet in deze twee situaties, of begint de PCB eronder kapot te gaan waarbij deze sporadisch kuren vertoont. Ik vind het iig wel frappant dat beide keren de PS3 ergens anders staat dan op mijn kamer (waar we op die verdieping alleen 2 televisies, een router, een mediaplayer en een PS3 in gebruik hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Met die super slim zit ik toch wel te twijfelen om een PS3 te gaan halen, ik heb al een xbox360 maar de exclusives die ik echt graag wil spelen zijn uncharted, killzone, ratchet n clank en andere titels.

Alleen die prijs staat me nog echt tegen, 200 euro+ voor een 6 jaar oude console? Zelfs 300 euro voor die super slim met HDD... no thanks :/ Misschien dat ze die oude slim idd in de uitverkoop gooien maar dan nog vraag ik me af tot welke prijs.. want het blijft echt bizar duur. De xbox kan je nu al voor 150 euro krijgen, als sony dat zou hebben was ik METEEN om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Waarom koop je dan geen PS3 met 320GB voor ~€210? Voor de Xbox 360 met 250GB betaal je even veel...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Il 2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:59:
Met die super slim zit ik toch wel te twijfelen om een PS3 te gaan halen, ik heb al een xbox360 maar de exclusives die ik echt graag wil spelen zijn uncharted, killzone, ratchet n clank en andere titels.

Alleen die prijs staat me nog echt tegen, 200 euro+ voor een 6 jaar oude console? Zelfs 300 euro voor die super slim met HDD... no thanks :/ Misschien dat ze die oude slim idd in de uitverkoop gooien maar dan nog vraag ik me af tot welke prijs.. want het blijft echt bizar duur. De xbox kan je nu al voor 150 euro krijgen, als sony dat zou hebben was ik METEEN om.
De games die jij noemt, met alle vervolg delen, zijn de aanschaf van een ps3 absoluut waard. En zoals Hahn aangeeft, er is ook een goedkopere optie ;)

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Van wat ik zie is de 320 nog wel wat duurder hoor, bij de meeste winkels zie ik m voor 270. En de 160GB versie voor 230. Maar ook gevoelsmatig is het ook allemaal net ff te duur. Daarnaast komt de volgende generatie er ook weer aan volgend jaar en mocht daar backwards compatibility op zitten dan kan ik misschien daar op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Bij www.consoleshop.nl bijvoorbeeld voor euro 229,--
Bij www.nedgame.nl voor euro 233,--

Beide de 320 GB versie.

Wellicht bij de MM in de winkels ook rond die prijs?

Wie zegt dan dat de volgende generatie volgend jaar komt? Dat is allemaal puur gissen van de media. Tevens moet je dan de prijs en games bij release afwachten.

Bovendien geef je zelf aan bepaalde games te willen spelen. En ja dat kost eenmaal geld.

[ Voor 44% gewijzigd door Baatje op 23-09-2012 15:13 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 160 GB (oude) slim is voor €199,= verkrijgbaar bij Bart Smit;
http://www.bartsmit.com/playstation-3/ps3-spelcomputers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vandaag een 320 GB met 2 controllers , Uncharted 3 en Gran turismo voor €259 besteld. Kijk er naar uit om weer alle consoles in huis te hebben ! Nu maar hopen dat er nog wat mooie exclusives uitkomen :)

Edit : Bij Saturn

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 25-09-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 23:01
Il 2 schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:43:
Van wat ik zie is de 320 nog wel wat duurder hoor, bij de meeste winkels zie ik m voor 270. En de 160GB versie voor 230. Maar ook gevoelsmatig is het ook allemaal net ff te duur.
pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim 320GB Zwart in die hele lijst is er meer ónder de €270 dan erboven :P
Daarnaast komt de volgende generatie er ook weer aan volgend jaar
Ik gok eerder dat het 2014 wordt, als het niet al later wordt. Ten allervroegste komt het misschien eind 2013, maar dan heb je het over zéker 13-14 maanden van nu, in die tijd zou je heel wat leuke PS3-spellen kunnen spelen ;)
en mocht daar backwards compatibility op zitten dan kan ik misschien daar op wachten.
Tja, wachten kan je altijd. En backwards compatible? Net zoals bij de PS3 zeker? Zou er niet op rekenen.

The devil is in the details.

• Sagat
Waiting sucks! Misschien is het iets typisch nederlands. 'Zo meteen heb ik net die ps3 en dan is de ps4 er al OH NOES!' Maar ik vind dat onzin,

En als het met een goede reden is (als je bijvoorbeeld nog moet sparen om iets te kopen heb ik er alle respect voor) maar.....

Het is onzeker wanneer de ps4 uitkomt.
Het is ZEKER dat je bij een console release altijd de hoofdprijs betaald.
Het is zeker dat nu een ps3 kopen geen slecht idee is, er zijn tal van top games in bijna elk denkbaar genre (ok mmorpg-ers en hyper realistische sim race fanaten moeten lekker bij hun pc blijven :P ). Je kan je dan prima vermaken tot een ps4 betaalbaar is (en nog een voordeel, kinderziektes eruit...?).

Mocht de ps4 wel backwards compatible zijn dan heb je gelijk ook al een paar games om je bezig te houden als die ene game die je erbij kocht toch niet zo goed was, of als je toch even wat anders wil.

Als laatste. Wanneer de ps4 uitkomt betekent het ook nog is niet dat je gelijk je ps3 bij het grof vuil moet zetten. Markplaats, of maak er desnoods, je broertje, neefje, buurman whatever blij mee. Zet hem op je slaapkamer zodat je nog iets te doen hebt als WAG factor de huiskamer tv kaapt.......etc etc.

10 second ninja DONE

• Beakzz
Is het normaal dat je een half uur moet wachten voor je een spel kan spelen omdat er een update van 200 MB gedownload moet worden ? Bij mijn xbox wordt ik al maf van de updates, maar dat gaat tenminste nog snel.

Ik d8 trouwens dat je altijd games moest installeren voor je kon spelen , maar Borderlands 2 kon ik gelijk opstarten ? En als laatste.. Kan je wel al je games installeren of heeft dat geen enkel nut ?

Heb hem pas sinds vandaag dus dont shoot me ;)

• Exorcist
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:02:
Is het normaal dat je een half uur moet wachten voor je een spel kan spelen omdat er een update van 200 MB gedownload moet worden ? Bij mijn xbox wordt ik al maf van de updates, maar dat gaat tenminste nog snel.

Ik d8 trouwens dat je altijd games moest installeren voor je kon spelen , maar Borderlands 2 kon ik gelijk opstarten ? En als laatste.. Kan je wel al je games installeren of heeft dat geen enkel nut ?

Heb hem pas sinds vandaag dus dont shoot me ;)
Ja. De PS3 games hebben vaak grote () updates, maar het downloaden en installeren duurt ontzettend lang itt de Xbox. Wat dat betreft is de Xbox toch echt fijner, als ik even wil Singstarren na lange tijd ben ik gerust meer dan een halfuur bezig het spel te starten bijv.

• Beakzz
Wow , ik ben er maar mee gestopt, want het bleek update 1 van de 6 te zijn :/

Wel jammer dat dit blijkbaar niet iets tijdelijk is , want ik kan me voorstellen dat een demo downloaden zo een hele dag kost dan. Ik snap ook dat microsoft meer servers tot zijn beschikking heeft maar dit is toch wel een verbeterpunt wat mij betreft.

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 10:07

ykz

Weet iemand of de ps3 ultra slim de 28e dan ook daadwerkelijk in de winkels liggen?
Of duurt dit een tijdje voordat ze hem hebben?

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Exorcist schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:08:
[...]

Ja. De PS3 games hebben vaak grote () updates, maar het downloaden en installeren duurt ontzettend lang itt de Xbox. Wat dat betreft is de Xbox toch echt fijner, als ik even wil Singstarren na lange tijd ben ik gerust meer dan een halfuur bezig het spel te starten bijv.
Mijn grootste ergernis is dat ze de updates nooit verwerken in PSN. Het is altijd de release-versie, heb je het geïnstalleerd, kan je nog eens wachten op de updates, echt. _/-\o_

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:08:
[...]

En had volgens mij ook met de encryptie te maken, shoot me if I'm wrong

PSN: Bellerophon-

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

SkyStreaker schreef op donderdag 27 september 2012 @ 06:25:
[...]

Mijn grootste ergernis is dat ze de updates nooit verwerken in PSN. Het is altijd de release-versie, heb je het geïnstalleerd, kan je nog eens wachten op de updates, echt. _/-\o_
Dat snap ik ook niet. Waarom niet het geupdate package aanbieden. Geeft ook minder load op je servers, want een geupdate versie is kleiner dan het origineel en dan los de update(s)

Trouwens als je je PS3 bedraad aansluit gaan de updates over het algemeen ook een stuk sneller. Op 1 of andere manier is de wifi verbinding ook een vertragende factor.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Sagat
thunder8 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:25:
[...]
Op 1 of andere manier is de wifi verbinding ook een vertragende factor.
Dit! Jij snapt het, iedereen verklaart me altijd voor gek dat ik nog een netwerkkabel door de huiskamer wil trekken 'want dat kan toch allemaal prima via wifi?'

Wifi rules, vind het uber om met mijn iphone en laptoppie door het huis te kunnen zwerfen, maar als je gaat gamen wil je alles zo goed mogelijk toch?
-------------
En ja, het gaat traag omdat er ook encryptie is. Voor wat betreft geupdate versies, volgens mij kunnen zowel ms als sony dit niet, op beide systemen gebeurt het me dat ik 'verse' content moet updaten.

10 second ninja DONE

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:32:
[...]

Dit! Jij snapt het, iedereen verklaart me altijd voor gek dat ik nog een netwerkkabel door de huiskamer wil trekken 'want dat kan toch allemaal prima via wifi?'

Wifi rules, vind het uber om met mijn iphone en laptoppie door het huis te kunnen zwerfen, maar als je gaat gamen wil je alles zo goed mogelijk toch?
-------------
En ja, het gaat traag omdat er ook encryptie is. Voor wat betreft geupdate versies, volgens mij kunnen zowel ms als sony dit niet, op beide systemen gebeurt het me dat ik 'verse' content moet updaten.
PS3 slinger ik standaard aan de kabel, gaat gewoon veel sneller :Y

• Exorcist
  • Niet online
Die van mij zijn Gigabit verbonden, maar ik heb updates/downloads nooit met veel meer dan 8 Mbit/sec (abo van 120 Mbit/sec) zien binnenkomen.

Encryptie klopt inderdaad, vertraagt enorm. Maar niet het downloaden zelf.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28
Ik heb mijn PS3 al vanaf het begin met een kabel verbonden, maar dan nog gaat het downloaden tergend langzaam...
Als het met wifi nóg langzamer gaat.... succes :p

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Bijna elke PS3 die ik via Wifi heb gezien was bizar traag, kabel erin en updates en downloads gaan factor 10 sneller (minimaal).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Hoe krijg ik trouwens mijn PS3 snel in NAT 2? (Zit nu in NAT 3 door KPN Experia Box / Eigen Router)

• tiguan
  • Laatst online: 00:17
Dat de PS3 traag is via wifi is toch niet zo vreemd. Het ding ondersteund maximaal g wat in theorie 54mbit is, maar in praktijk zo'n 22mbit is in de gunstigste situatie. Bij mij staat de PS3 zo'n 11 meter van het wifi-modem af, dus ik vind 't echt rampzalig via wifi. Ik wil graag een kabel trekken, maar die moet dan letterlijk door het hele huis heen :/

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah ik haalde via wifi vaak nog geen mb per seconde, een full-game downloaden van mijn PS+ abbo duurde vaak dagen waarbij ik de PS gewoon 2 dagen lang aan had staan. bizar want mijn laptop download vele malen sneller daar haal ik zo 30-40mbit.

sinds kort heb ik UPC Horizon waarbij de router dus in de mediabox zit ideaal aangezien deze onder de PS3 staat, kabeltje ertussen en ik haalde bij de eerst volgende update gewoon een paar mb/s en dat vond ik al verbazend, d8 namelijk dat die Sony servers zo traag waren :P de eerst volgende full-game was ook zomaar binnen! dus het verschil tussen wifi en bekabeld is echt merkbaar.

Ondanks dat de Ps3 "maar" G verbinding heeft klopt er gewoon iets niet want zelfs via G kan het veel sneller.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bellerophon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:46:
Hoe krijg ik trouwens mijn PS3 snel in NAT 2? (Zit nu in NAT 3 door KPN Experia Box / Eigen Router)
Als je die nieuwe witte hebt, uPnP aanzetten, ik heb hem in NAT2.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SkyStreaker schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]

Volgens mij staat zowel op de experia box v8, als mijn WP-Link router uit :P
Zal straks even kijken :Y Thanks voor de tip in ieder geval

• nioz
tiguan schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:06:
Dat de PS3 traag is via wifi is toch niet zo vreemd. Het ding ondersteund maximaal g wat in theorie 54mbit is, maar in praktijk zo'n 22mbit is in de gunstigste situatie. Bij mij staat de PS3 zo'n 11 meter van het wifi-modem af, dus ik vind 't echt rampzalig via wifi. Ik wil graag een kabel trekken, maar die moet dan letterlijk door het hele huis heen :/
In de gunstigste situatie inderdaad :)
Als ik bij mij in het wifi netwerken rijtje kijk zie ik vaak al iets van 8 ssid's staan. Ik kan er dus wel vanuit gaan dat ik via wifi wat last van inferentie hebt van andere wifi netwerken, tel daar dan nog mogelijke inferentie bij op van andere apparaten zoals mobieltjes en laptops die ook lekker meesnoepen via wifi en dan blijft er weinig over. Volgens mij denken mensen inderdaad vaak dat elk wifi apparaat gewoon zijn eigen 'wifi kanaaltje' krijgt waar zonder problemen 54mbit over verstuurd kan worden. Ik heb mijn ps3 en xbox dan ook met een kabel verbonden, blijft wifi over voor de ipads, mobieltjes en laptops.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nioz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:11:
[...]

In de gunstigste situatie inderdaad :)
Als ik bij mij in het wifi netwerken rijtje kijk zie ik vaak al iets van 8 ssid's staan. Ik kan er dus wel vanuit gaan dat ik via wifi wat last van inferentie hebt van andere wifi netwerken, tel daar dan nog mogelijke inferentie bij op van andere apparaten zoals mobieltjes en laptops die ook lekker meesnoepen via wifi en dan blijft er weinig over. Volgens mij denken mensen inderdaad vaak dat elk wifi apparaat gewoon zijn eigen 'wifi kanaaltje' krijgt waar zonder problemen 54mbit over verstuurd kan worden. Ik heb mijn ps3 en xbox dan ook met een kabel verbonden, blijft wifi over voor de ipads, mobieltjes en laptops.
Zoals ik ook al in mijn ervaring beschreef is het probleem wel vrij PS3 specifiek, met mijn laptop trek ik zo 20-40-mbit terwijl mijn PS3 in veel gevallen niet eens 10mbit haalde.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SkyStreaker schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:35:
[...]

Hmm wazig... ik krijg de melding bij de PS3 UPnP Available, maar NAT Type 3. Op de experia box staat UPnP uit, en op mijn router staat het aan. Moet ik mijn PS3 een statisch IP gaan geven?

• Beakzz
Wifi is sneller dan de meeste mensen hier denken , want online gamen en supersnel downloaden gaat wel supergoed op de Xbox dus het moet de wifi van de playstation zelf zijn die het knijpt.

Kan je trouwens alleen NL PSN cards gebruiken hier ? Dus m.a.w. Het heeft geen zin om op ebay te shoppen voor goedkoper punten ?

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Is er al iets bekend over de Ultra-Slim + Fifa 13 bundels?
Wanneer? Waar? en Hoeveel? Ik zie verdacht weinig reclame. Zeker om de onwetende consument nog zoveel mogelijk oude slims te laten kopen?

PSN: ButsMG

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Lijkt me stug de huidige slim raak je via een aanbieding altijd wel kwijt, meeste consumenten willen een zo goedkoop mogelijke PS3 welk model maakt ze dan weinig uit.

De bundels komen wel zodra de nieuwe slim daadwerkelijk verkrijgbaar is, wie gaat er nu reclame maken voor iets wat er nog niet is... het is geen Apple product.

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Lol. Makes sense. I guess.

PSN: ButsMG

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 12:19
Vandaag heeft m'n PS3 uit 2008 (hij was op) plaatst gemaakt voor de nieuwe PS3. Echt een groot verschil natuurlijk van de 1e naar 3e generatie. Ik kan alleen de optie om met mijn afstandsbediening van mijn Sony Bravia de PS3 te bedienen nog niet vinden. Iemand die weet hoe ik dat kan instellen?

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/402576_513558932006262_1386732415_n.jpg

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Masegate schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:25:
Wanneer? Waar? en Hoeveel? Ik zie verdacht weinig reclame. Zeker om de onwetende consument nog zoveel mogelijk oude slims te laten kopen?
Bij de Gamestop in .DE voor 299 euro. Aan de prijs dus, er komen mooiere sets aan.
Masegate schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:25:
Gamemania;
PS3 (500GB) New + GT5 Academy Edition + Uncharted 3 GOTY €283,=
PS3 (500GB) New + FIFA 13 €283,=
http://www.gamemania.nl/D...04&select=Hardware&show=1

[ Voor 12% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-09-2012 23:19 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

DBreda schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:51:
Vandaag heeft m'n PS3 uit 2008 (hij was op) plaatst gemaakt voor de nieuwe PS3. Echt een groot verschil natuurlijk van de 1e naar 3e generatie. Ik kan alleen de optie om met mijn afstandsbediening van mijn Sony Bravia de PS3 te bedienen nog niet vinden. Iemand die weet hoe ik dat kan instellen?

[afbeelding]
Ligt dat nou aan mij of is de phat eigenlijk mooier?

Pagina: 1 ... 25 ... 47 Laatste