• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Chaoss schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:24:
[...]

Ligt dat nou aan mij of is de phat eigenlijk mooier?
Niet alleen aan jou iig , want ik heb dezelfde symptomen :) Die bovenlader met het dunne stukje plastic vind ik ook niks en daarom heb ik alsnog een normale slim gekocht .

Ben wel benieuwd hoeveel geluidstoename er is nu de disc zo dicht aan de buitenkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ja, ik vind de slim ook mooier dan de ultra-slim. En de phat mooier dan de slim. Maar goed. Liever nu toch maar de nieuwste versie kopen.
Thanks voor de links. Van het weekend maar eens bestellen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Ik heb m ook bij Gamemania gekocht. Het is wel een apart systeem met de disc die via de bovenkant erin moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Beakzz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:35:
[...]

Niet alleen aan jou iig , want ik heb dezelfde symptomen :) Die bovenlader met het dunne stukje plastic vind ik ook niks en daarom heb ik alsnog een normale slim gekocht .

Ben wel benieuwd hoeveel geluidstoename er is nu de disc zo dicht aan de buitenkant zit.
opzich heeft een bovenlader wel wat maar dan moet hij wel minstens een automatisch klepje hebben... zo'n handmatig heen-en-weer-schuif-klepje ziet er enorm budget uit. Maar zelfs al had hij een automatisch klepje dan vindt ik een automatische lader zoals de voorgaande ps3's toch "fancy'er"

Kom nog bij dat mijn tv op een glazen plaat staat met daaronder de PS3 waarbij er helemaal geen ruimte is voor een bovenlader.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

dvdkiwi schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:30:
Ik heb mijn PS3 al vanaf het begin met een kabel verbonden, maar dan nog gaat het downloaden tergend langzaam...
Als het met wifi nóg langzamer gaat.... succes :p
Thuis geen problemen met downen, gebruik ook een kabel (zoals je weet).
Ik zeg, sneller internet nemen :P

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ley schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:49:
[...]

Thuis geen problemen met downen, gebruik ook een kabel (zoals je weet).
Ik zeg, sneller internet nemen :P
schijnt dat porten mappen helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:07

SkyStreaker

Move on up!

Leuk. Net op psncodes een UK 16 Pound code gekocht, blijkt ie 25 pond te zijn, mijn code :)

@overigens voor de FFXIII-2 fans: alle DLC is op dit moment in de aanbieding in i.i.g. de UK store. :D

[ Voor 37% gewijzigd door SkyStreaker op 28-09-2012 16:19 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt PSN er toevallig bij meer mensen uit?

edit: Onderhoud, zie ik nu. Zojuist kreeg ik eerst een foutmelding.

[ Voor 45% gewijzigd door bram1984 op 01-10-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

bram1984 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:43:
Ligt PSN er toevallig bij meer mensen uit?

edit: Onderhoud, zie ik nu. Zojuist kreeg ik eerst een foutmelding.
Hmm dan hoop ik dat het is voor de errors die ik dit weekend steeds kreeg, elke dag (vr, zat en zon) werd ik minimaal 1x van PSN gekicked, om 5-10 minuten later weer te kunnen connecten.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41
Ik heb zondag van 11u tot 15u online gegamed en geen problemen gehad.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Mijn Phat PS3 uit 2007 is aan het sterven... (met andere HD van 500GB)

Dit weekeinde was de XMB enorm traag, dus ik heb eens een back-up genomen en de HD geformatteerd en de back-up teruggeplaatst. Nu loopt de PS3 enorm veel vast en iedere keer bij het heropstarten moet de data catalogus (of zoiets) herconstrueert worden (duurt een vijftal minuten).

Zou het enkel de HD zijn die aan het sterven is of zou er iets meer aan de hand zijn? Het zou natuurlijk jammer zijn om een nieuwe HD te bestellen om dan later te constateren dat de PS3 toch kapot is. Ik ben wel gehecht aan mijn Phat PS3. Een slim model spreekt me niet aan en een super slim al helemaal niet. Ik denk dat ik een nieuwe HD ga aanschaffen met het risico dat het een verloren aankoop kan zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

heb je de originele HD niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machtman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08 14:40
DarthDavy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:37:
Mijn Phat PS3 uit 2007 is aan het sterven... (met andere HD van 500GB)

Dit weekeinde was de XMB enorm traag, dus ik heb eens een back-up genomen en de HD geformatteerd en de back-up teruggeplaatst. Nu loopt de PS3 enorm veel vast en iedere keer bij het heropstarten moet de data catalogus (of zoiets) herconstrueert worden (duurt een vijftal minuten).

Zou het enkel de HD zijn die aan het sterven is of zou er iets meer aan de hand zijn? Het zou natuurlijk jammer zijn om een nieuwe HD te bestellen om dan later te constateren dat de PS3 toch kapot is. Ik ben wel gehecht aan mijn Phat PS3. Een slim model spreekt me niet aan en een super slim al helemaal niet. Ik denk dat ik een nieuwe HD ga aanschaffen met het risico dat het een verloren aankoop kan zijn.
Mijn Phat PS3 (ook uit 2007) heeft het deze zondag begeven...
Ik kreeg eerst ook de melding dat de data moest gecontroleerd worden. Halverwege starte hij ineens opnieuw op en deed sindsdien niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Chaoss schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:25:
heb je de originele HD niet meer?
Ja, maar die ligt hier al 4 jaar open stof te happen. Zou ik dat nog riskeren om die te proberen? Dat en 40GB is helemaal niet voldoende, maar het zou wel een goede testcase zijn om te weten of het aan de HDD ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

Stop eens met die enge verhalen over stervende PS3 Phats. Mijn 60 GB doet het tot op heden nog goed en dat wil ik graag zo houden :P Zeker met Assassin's Creed III in aantocht :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

DarthDavy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:50:
[...]

Ja, maar die ligt hier al 4 jaar open stof te happen. Zou ik dat nog riskeren om die te proberen? Dat en 40GB is helemaal niet voldoende, maar het zou wel een goede testcase zijn om te weten of het aan de HDD ligt.
zo goed mogelijk schoon blazen denk dat het wel meevalt, dan zou ik dat proberen. hij is te klein om je backup terug te zetten, maar dan weet je iig of het aan je HD ligt of aan je PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
FeaR schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:53:
Stop eens met die enge verhalen over stervende PS3 Phats. Mijn 60 GB doet het tot op heden nog goed en dat wil ik graag zo houden :P Zeker met Assassin's Creed III in aantocht :>
Ik heb rond de 60GB gevuld met installatie bestanden. GT5 is alleen al 9300mb. :>

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 02-10-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn launch-PS3 werkt ook nog altijd prima. Er zit ondertussen wel al een 500GB schijf in :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

LuPo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:00:
[...]
Ik heb rond de 60GB gevuld met installatie bestanden. GT5 is alleen al 9300mb. :>
Ik doelde er meer op dat ik een 60 GB launch-model had, er zit al jaren een 250 GB-schijfje in :>

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
Goedemorgen allemaal.

Ik heb mij net een nieuwe PS3 gekocht (om een oude 60GB) te vervangen. Op mijn oud toestel heb ik nog Rock Band 1 en Guitar Hero imports staan (via de code die bij de originele games zat kon ik een back up maken van de game cd's om de song zo in de opvolgers te spelen, code was éénmalig geldig). Is er een mogelijkheid om mijn data van mijn oude PS3 om te zetten naar de HD van mijn nieuwe PS3?

Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:38:
Leuk. Net op psncodes een UK 16 Pound code gekocht, blijkt ie 25 pond te zijn, mijn code :)
Dat heb ik ook gehad, een aangename verrassing. :) Ik heb hier eindelijk Hyperballoid HD plus een uitbreiding mee kopen, omdat die vermoedelijk nooit zal verschijnen in de Nederlandse Playstation Store.

Even een vraagje. Ik ben op zoek naar een nieuwe PS3 draadloze headset voor een budget dat het liefst binnen de grens van 150 euro blijft. Nu zijn er ook PC Headsets op de markt zoals de Logitech F540 en Creative Sound Blaster Recon 3D Wireless Stereo Gaming Headset, maar ik vraag me af of die voor de PS3 dan net zo prettig luisteren als bij de PC. Wellicht dat iemand hier ervaring mee heeft.

Verder ben ik op dit moment wel gecharmeerd van de Turtle Beach PX3. Heeft iemand hier ervaring mee? Een zoektocht over het wereldwijde web heeft mij weinig informatie gebracht. Ik las alleen over de goedkopere uitvoeringen (P11 / P21) dat onderdelen of bedrading nogal snel kapot gingen (ook bij normaal gebruik).

Tot slot vroeg ik me af of Dolby Surround / Virtual 5.1/7.1 een meerwaarde is, aangezien de headset uiteindelijk maar twee oorkappen heeft. Het scheelt uiteindelijk heel veel euro's.

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ekfad schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:06:
Goedemorgen allemaal.

Ik heb mij net een nieuwe PS3 gekocht (om een oude 60GB) te vervangen. Op mijn oud toestel heb ik nog Rock Band 1 en Guitar Hero imports staan (via de code die bij de originele games zat kon ik een back up maken van de game cd's om de song zo in de opvolgers te spelen, code was éénmalig geldig). Is er een mogelijkheid om mijn data van mijn oude PS3 om te zetten naar de HD van mijn nieuwe PS3?

Merci!
Twee mogelijkheden:
- Mogelijkheid 1: back-up hulpprogramma opstarten op je oude PS3 en een back-up op een externe harde schijf plaatsen. Deze back-up kan je dan via het back-up hulpprogramma van je nieuwe PS3 terugplaatsen. Een nadeel aan die systeem is dat sommige aangekochte content niet zal werken op de nieuwe PS3. Ik weet niet of dit met Rock Band en Guitar Hero imports het geval is.
- Mogelijkheid 2: Twee tv's, twee PS3's. Verbind de 2 PS3's met een netwerkkabel aan elkaar. Je oude PS3 kan nu rechtstreeks zijn data doorsturen naar de nieuwe PS3 (ken de optie niet van buiten, maar het zit niet ver van het back-up hulpprogramma in de XMB). Deze optie heeft als voordeel dat alle content op de nieuwe PS3 zal beschikbaar zijn, want beschermde content wordt op de oude PS3 gedesactiveerd en geactiveerd op de nieuwe PS3.

Mogelijkheid 2 heeft mijn voorkeur, maar is praktisch niet altijd makkelijk haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:18:
[...]

Gamemania;
PS3 (500GB) New + GT5 Academy Edition + Uncharted 3 GOTY €283,=
PS3 (500GB) New + FIFA 13 €283,=
http://www.gamemania.nl/D...04&select=Hardware&show=1
Heb mijn bij gamemania maandag gereserveerd. Maar zie nu op de site staan dat ze niet meer leverbaar zijn. Game Mania zelf pakt niet op. Iemand enig idee wanneer ze weer op stock zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Chaoss schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
[...]

zo goed mogelijk schoon blazen denk dat het wel meevalt, dan zou ik dat proberen. hij is te klein om je backup terug te zetten, maar dan weet je iig of het aan je HD ligt of aan je PS3.
PS3 draait nu opnieuw met de 40GB schijf. Als dat goed gaat de komende dagen, dan koop ik mij een nieuwe 500GB schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Echt jammer dat er van heel veel games op PSN geen demo te downloaden is. Vind het echt een groot voordeel dat dit verplicht is op XBLA. Het lijkt me ook dat mensen veel sneller kopen als ze even kunnen testen ? Ik iig wel ;)

Heb nu Flower , everybody's golf world tour complete en Final Fantasy 7 gekocht in de eerste week om mijn lege PS3 een beetje te vullen ;)

Nu zit ik te twijfelen tussen Wipeout HD / Fury en Journey en hebben beide goede reviews , maar jammer genoeg geen demo. Iemand nog betere opties of een hakbijl om de knoop door te hakken ?

Heeft PSN trouwens ook actieweken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

DarthDavy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:16:
[...]
- Mogelijkheid 2: Twee tv's, twee PS3's.

Mogelijkheid 2 heeft mijn voorkeur, maar is praktisch niet altijd makkelijk haalbaar.
Is dat zo, dat wist ik niet. Ik zit ook te twijfelen voor een van 500gb. Jammer van het cdplastikje dan maar. Maar ik neem wel aan dat twee hdmi kabels genoeg moet zijn :+ Om er nu een tweede tv bij te zetten lijkt me net wat overdreven.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Beakzz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:30:
Echt jammer dat er van heel veel games op PSN geen demo te downloaden is. Vind het echt een groot voordeel dat dit verplicht is op XBLA. Het lijkt me ook dat mensen veel sneller kopen als ze even kunnen testen ? Ik iig wel ;)

Heb nu Flower , everybody's golf world tour complete en Final Fantasy 7 gekocht in de eerste week om mijn lege PS3 een beetje te vullen ;)

Nu zit ik te twijfelen tussen Wipeout HD / Fury en Journey en hebben beide goede reviews , maar jammer genoeg geen demo. Iemand nog betere opties of een hakbijl om de knoop door te hakken ?

Tip is om een Amerikaanse hoofdaccount extra aan te maken. Hier kan je meer demo's vinden. Bijv. die van Journey. En psn heeft ook actieweken. Vaak ieder seizoen speciale aanbiedingen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tnx daar ga ik dan eens naar kijken. Enig idee wat voor strategie dat is om zo'n demo niet wereldwijd uit te brengen . Ik bedoel er valt weinig te vertalen aan Journey ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Beakzz schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:30:

Wipeout HD is echt een saai bagger spel :r Heb het vroeger via PSN gekocht omdat ik van anderen had gehoord dat het een goed spel zou zijn, maar het is echt uber saai. Bochten maken gaat voor geen meter en je ligt al snel laatste. Scheuren in bakken met 4 wielen in Dirt of Gran Turismo bijv. is zoveel leuker. Ik vond Wipeout echt een miskoop :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
onox schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 02:14:
[...]

Wipeout HD is echt een saai bagger spel :r Heb het vroeger via PSN gekocht omdat ik van anderen had gehoord dat het een goed spel zou zijn, maar het is echt uber saai. Bochten maken gaat voor geen meter en je ligt al snel laatste. Scheuren in bakken met 4 wielen in Dirt of Gran Turismo bijv. is zoveel leuker. Ik vond Wipeout echt een miskoop :-(
Het is waarschijnlijk een saai bagger spel omdat je direct laatste ligt >:)
Persoonlijk vindt ik WipEout erg gaaf spel, je moet wel weten dat de leer curve ERG stijl is
zeker in de hogere klasse is het 100% erbij blijven.
Online is ook goed, zijn meestal wel mensen te vinden in verschillende klasse en er zijn diverse spel type.

Zou zeggen : Probeer de demo

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
[...]

Eens met onox. Al heb ik wel wat gewonnen en 20% v/d trophies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
DarthDavy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Twee mogelijkheden:
- Mogelijkheid 1: ....
- Mogelijkheid 2: .....
2de optie gevonden, wist niet dat dit mogelijk was. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

disjfa schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:36:
[...]

Is dat zo, dat wist ik niet. Ik zit ook te twijfelen voor een van 500gb. Jammer van het cdplastikje dan maar. Maar ik neem wel aan dat twee hdmi kabels genoeg moet zijn :+ Om er nu een tweede tv bij te zetten lijkt me net wat overdreven.
LOL, inderdaad. Ik moet leren wat praktischer nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04
[...]
Wipeout HD is echt een saai bagger spel :r ....................
Ik vond Wipeout echt een miskoop :-(
Wat je zelf al zegt:
Waarschijnlijk kan je het niet(of heb je het geduld niet om te leren) en vind je het daarom saai.
Net als bij GT5 moet je eerst leren racen, anders win je niet.
Alleen is het in Wipeout net even wat moeilijker dan in een auto :P
Ik heb 'm samen met Fury gekocht; beiden erg tof!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

No offense, maar als je geen bochten kan maken dan snap je de controls niet helemaal denk ik. Dat je het spel vergelijkt met Dirt en Gran Turismo zegt ook genoeg. Dat is hetzelfde als zeggen dat Fifa slecht is en dat je NFL of MLB zoveel vindt. Uiteraard ben je vrij om het spel niet leuk te vinden, daar niet van, maar dat ligt dan aan je eigen voorkeuren, niet aan het spel :)

Overigens ben ik geen hardcore wipeout junkie oid.

Edit:
@beakzz:
Journey is naar mijn mening meer een ervaring, dan een spel in traditionele zin. Na een paar uur ben je er doorheen en kan je het nog een aantal keren doorlopen, maar ik denk dat je langer plezier hebt van wipeout als dat je ding is. Ik vond journey wel bijzonder, maar ik had gelezen dat sommige spelers/reviewers aan het einde een 'emotionele ontlading/ervaring' hadden en die was bij mij ver te zoeken...
Achja, eigenlijk vind ik dat je journey wel gespeeld moet hebben, maar wipeout is meer bang voor je buck als je het leuk vindt.

[ Voor 23% gewijzigd door nioz op 04-10-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen :)

Ik vroeg me af er hier mensen zijn die Double Dragon Neon al gekocht/gespeeld hebben. Ik twijfel er nog over aangezien ik aan de ene kant de oude Dragon-games erg leuk vond maar ik aan de andere kant hele wisselende reviews over dit spel lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
nioz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Edit:
@beakzz:
Journey is naar mijn mening meer een ervaring, dan een spel in traditionele zin. Na een paar uur ben je er doorheen en kan je het nog een aantal keren doorlopen, maar ik denk dat je langer plezier hebt van wipeout als dat je ding is. Ik vond journey wel bijzonder, maar ik had gelezen dat sommige spelers/reviewers aan het einde een 'emotionele ontlading/ervaring' hadden en die was bij mij ver te zoeken...
Achja, eigenlijk vind ik dat je journey wel gespeeld moet hebben, maar wipeout is meer bang voor je buck als je het leuk vindt.
Tnx , maar liep net in de Gamemania tegen wipeout Hd/Fury aan voor 7 € dus nu hou ik genoeg punten over voor Journey :)

Ook nog Starhwak voor €15 euro meegenomen bij Eplaza dus ik ga maar weer een stoppen met kopen voor het net als mijn Xbox collectie uit de klauwen escaleert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Mooie deal :)
15euro voor starhawk is ook niet verkeerd.

Zijn er hier trouwens mensen die awesomenauts spelen?
Ik heb nu twee keer met 2 vrienden online gespeeld, maar we worden echt elke pot hard geowned. Zelfs wanneer we als eerste een turret kapot hebben, verliezen we nog :( Het feit dat we andere gamers in ieder geval een leuke avond bezorgen is het enige lichtpuntje van de avond ;)
Iemand die tips heeft? Of is het gewoon een kwestie van levelen voor betere upgrades (lvl 9 nu).
Character dat ik speel is trouwens froggy G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Echt, Sony moet zicht schamen voor die verschrikkelijke browser, bijne elke keer als ik wat filmpjes kijk of zo loopt de boel weer vast :( |:( :r
Hopelijk een betere (of geen) in de PS4

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

DarthDavy schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

PS3 draait nu opnieuw met de 40GB schijf. Als dat goed gaat de komende dagen, dan koop ik mij een nieuwe 500GB schijf.
Update: met de 40GB schijf ging het goed. Ik heb gisteren een nieuwe 500GB schijf gekocht, die in de PS3 gemonteerd en een back-up teruggeplaatst. Hopelijk is het nu in orde, maar de eerste indicaties lijkt het van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:38:

Ik vroeg me af er hier mensen zijn die Double Dragon Neon al gekocht/gespeeld hebben. Ik twijfel er nog over aangezien ik aan de ene kant de oude Dragon-games erg leuk vond maar ik aan de andere kant hele wisselende reviews over dit spel lees.
Ik heb hem gedownload (via Playstation Plus), maar ben er nog niet eens aan begonnen moet ik bekennen. Te druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:38:

Heb er best al een paar uur erop zitten en vind het nog steeds een leuk spel. Voornamelijk als je met zn 2en speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is het normaal dat de Ps3 bij het spelen van Uncharted klinkt als een printer ? Het is natuurlijk de disc die je hoort afgezocht worden. , maar het leid me behoorlijk af van een tot nu toe erg leuk spel.

Bij de Ps3 kan je niet kiezen voor installeren toch ? Dat kiest de ontwikkelaar zelf toch ? Zal niet zeggen dat mijn Xbox stil is maar dat is tenminste een constant geluid :)

Bij andere spellen was het me trouwens ook nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:31
Beakzz schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:31:
Is het normaal dat de Ps3 bij het spelen van Uncharted klinkt als een printer ? Het is natuurlijk de disc die je hoort afgezocht worden. , maar het leid me behoorlijk af van een tot nu toe erg leuk spel.

Bij de Ps3 kan je niet kiezen voor installeren toch ? Dat kiest de ontwikkelaar zelf toch ? Zal niet zeggen dat mijn Xbox stil is maar dat is tenminste een constant geluid :)

Bij andere spellen was het me trouwens ook nog niet opgevallen.
Heb het bij spellen zoals FIFA en COD ook, heb geen uncharted dus weet niet of het precies hetzelfde is. Nee, je kunt niet zelf beslissen of je het wilt installeren op je HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39
vikingjunior schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:59:
[...]

daar zou ik graag wel wat pics van willen zien, heb hier zelf thuis 3 YOLD 60GB ps3's gehad. heb nu een slim 320Gb,en die wil ik wel zo cool mogelijk houden :)
Beter laat dan nooit zeggen ze meestal he ;) Hier is de link:

http://psx-scene.com/foru...ngpad-106756/#post1003865

Op de bekende psx-scene.com is het mogelijk om plaatjes te uploaden. Dat vond ik een stuk makkelijker.

Zo te zien is het een sticky geworden :*)

[ Voor 5% gewijzigd door xxACxx op 07-10-2012 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

When it rains, it pours... PS3 gestorven aan YLOD. :(

Iemand al leuke aanbiedingen gezien voor de overgebleven stock van het slim model. Wil liever een slim model, dan een ultra slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

DarthDavy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:32:
When it rains, it pours... PS3 gestorven aan YLOD. :(

Iemand al leuke aanbiedingen gezien voor de overgebleven stock van het slim model. Wil liever een slim model, dan een ultra slim.
Als je move wilt:
http://www.bartsmit.com/playstation-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik heb al een tijdje last van mijn PS3 controller, bij fifa wat ik vaak speel gaat mijn controller automatisch de d pad omhoog indrukken zonder dat ik het indruk. Minimaal 15x.

Als ik in de arena wil uithalen(schieten), dan flikt die automatisch naar boven als ik mijn linker joystick naar boven richt.

Wel weet ik dat ik hem op mijn PC gebruik via de DS3 tool, maar dat zou er toch niks mee te maken hebben?

Heb hem al gereset en opnieuw gesynced, maar nog steeds niks. Iemand evt. oplossingen?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Als ik een set wireless microfoons koop van Sony voor de ps3 en de losse game Singstar Studio 100 voor de ps3, werkt dat dan? Of moet ik zo'n volledige starset van Singstar kopen.

jaja, games voor de dochtertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
MarcoM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:14:
Als ik een set wireless microfoons koop van Sony voor de ps3 en de losse game Singstar Studio 100 voor de ps3, werkt dat dan? Of moet ik zo'n volledige starset van Singstar kopen.

Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
MarcoM schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:14:

Ik heb zelfs de PS2 USB bedrade mics nog, die werken ook perfect op de PS3. Zolang PS3 ze herkent als mic's, geen probleem :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
OK thanks, alweer een Sint idee verzilverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

preview nieuwe store

Dit stuk klinkt alleen niet goed imho
And what of good old Search? Completely overhauled. The onscreen keyboard has been dialled back, and instead you get a column with all the letters in the alphabet, a bit like with the 360.
Dus ipv het standaard toetenbordje wat prima werkt krijgen we nu diezelfde zoekfunctie als in de youtube app? :|
Ik hoop het toch echt niet :/

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

En hoe werkt dat icm mijn fysieke toetsenbordje op de controller? Ik weet het niet, moet het eerst zien denk ik :P

Ben trouwens nu de nieuwe ps+ games aan het binnenhengelen. Ben erg benieuwd, ken je ze allebei niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Son Goku schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:22:
preview nieuwe store

Dit stuk klinkt alleen niet goed imho

[...]

Dus ipv het standaard toetenbordje wat prima werkt krijgen we nu diezelfde zoekfunctie als in de youtube app? :|
Ik hoop het toch echt niet :/
Dat is juist de reden waarom ik, als ik Youtube, de PS3 browser gebruik ipv App. Wat een omslachtig gedoe met die letters/kolommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Het was ook wel tijd dat ze eens iets aan de store gingen doen. Ik ben wel benieuwd hoe dat straks voor ons uitpakt. Nu verschil(de ?) de indeling ook van de US store (in t begin iig, ben al tijden niet in de US store geweest) en Nederlandse teksten die de boel beschrijven zien er vaak uit als Google translate werk :)

Ik heb woensdag trouwens Xcom enemy unknown gekocht voor de ps3. Echt een dikke aanrader als je van turn based strategy houdt. Er staat een demo in de store, maar die schijnt niet zo goed te zijn. Ik heb zelf voor aankoop op youtube een developer 'walkthrough' gekeken om te zien of t iets was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Maandag avond en weer eens onderhoud aan het netwerk op primetime. Zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Je kan vanaf nu via de website van Sony je PS portemonnee aanvullen via iDeal en PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De store is compleet vernieuwd.
Wat ik jammer vind: er staan geen trailers meer in...
Het is wel handig zoeken naar gratis demo's, dat is wel weer handig.
Ergens anders gebruik ik de store eigenlijk niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suren01
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Is 150 euro voor een haast ongebruikte PS3 Slim 250 GB + controller een nette prijs? :P Ben van plan er 1 aan te schaffen tweedehands, maar vroeg me af of dit wel een goede deal is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond gebruik gemaakt van de nieuwe Store en ik ben positief over de snelheid. De oude kostte me soms minuten om door de diverse pagina's heen te bladeren. Plus dat er de laatste weken gaten waren gevallen tussen de diverse items. Bij mij werkte hij overigens prima, ondanks meldingen op het internet over het niet functioneren, waardoor sommigen moesten terugvallen op de oude Store.

@dvdkiwi: De trailers zijn een beetje verstopt, maar via de zoekfunctie zijn ze te vinden. Verder zag ik onder de game The Unfinished Swan ook de gerelateerde media er direct onder staan (incl trailers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het zoeken in de PS store? Heb je nog steeds zo'n digitaal toetsenbord of kan je alleen a la de Youtube app zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Ff iets anders.

Heb net foto's en muziek op mn PS3 ge HDzet, vanaf een USB HD. Op de HD stonden ze netjes in categoriemappen music, foto's en daarna in aparte mapjes. Overgezet met de kopieerfunctie maar dan maakt de PS3 er een bende van :(

De mappen (directories) neemt ie niet mee :( !

Dus alle foto's en muziekbestanden staan verkeerd, hij is heel eigenwijs alles naar tags aan het indelen (data, artiest, lokatie foto etc)..

Idee om dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan je uberhaupt niet eens mappen aanmaken op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
Kak... Mijn PS3 gaat in NAT2, en dat merk ik met Borderlands 2, mensen in mijn PSN netwerk kan ik joinen... Echter een random online game is niet te vinden...

Weet iemand hoe ik mijn PS3 in NAT3 krijg? Ik zit achter een KPN Experia Box v8 en die sluist alles door naar een TP-Link TL-WR1043 (deze regelt alles).

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat ik me eigenlijk af vroeg is als jullie ook een minuut ongeveer moeten wachten wanneer je iemand uit je ignore-list verwijderd? (zit vol btw ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:38:
Volgens mij kan je uberhaupt niet eens mappen aanmaken op de ps3.
Ook niet als ik de PS3 HD ff in een case zet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Bellerophon schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:49:
Kak... Mijn PS3 gaat in NAT2, en dat merk ik met Borderlands 2, mensen in mijn PSN netwerk kan ik joinen... Echter een random online game is niet te vinden...

Weet iemand hoe ik mijn PS3 in NAT3 krijg? Ik zit achter een KPN Experia Box v8 en die sluist alles door naar een TP-Link TL-WR1043 (deze regelt alles).
UpnP in de Netwerkinstellingen aanzetten?

Heeft alleen zin als die KPN Box ook UPnP ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
PBP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:25:
Je kan vanaf nu via de website van Sony je PS portemonnee aanvullen via iDeal en PayPal.
Goede zaak, eindelijk.

Had mn creditcard al laten sluiten (hoewel lopende rekeningen nog wel vereffend kunnen worden in theorie), maar de gegevens stonden er nog (onder facturering). Verwijderd maar voor de zekerheid, straks wordt iemand anders aangeslagen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Een huisgenoot heeft een Xbox 360 gewonnen en als PS3 eigenaar is het meteen duidelijk wel apparaat hardware technisch een stuk beter is. Wát een lawaai maakt dat ding! En een externe voeding zo groot als het apparaat zelf. Oplaadbare batterijen werken niet in de controller pfff...

Ik moet toegeven dat ik mijn PS3 nu wel meer waardeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:21

ikookhier

>hijdiehieris<

Bellerophon schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:49:

Volgens mij is het juist de bedoeling dat de ps3 NAT 2 of 1 Heeft :P
Controleer hoe het PS3™-systeem met het internet is verbonden. Deze informatie kan worden gebruikt om te oordelen of het moeilijk is om verbinding te maken met andere PS3™-systemen bij gebruik van stem-/videochat of de communicatiefuncties van games.Type 1: rechtstreeks verbonden met het internetType 2: verbonden met het internet via een routerType 3: verbonden met het internet via een routerVoor type 3 kan het onmogelijk zijn om te communiceren met andere PS3™-systemen en kunnen stem-/videochat en de communicatiefuncties van games beperkt zijn. Raadpleeg in dat geval [Verbinding maken met PlayStation®Network] in deze handleiding.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik zou graag eens de NHL 13 demo uitproberen. Ik lees overal dat die er moet zijn maar ik kan hem niet vinden in de playstation store. Het volledige spel vind ik wel, maar niet de demo.
Worden de demo's misschien verwijdert vanaf als het volledige spel uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
D-TECH schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:44:
Een huisgenoot heeft een Xbox 360 gewonnen en als PS3 eigenaar is het meteen duidelijk wel apparaat hardware technisch een stuk beter is. Wát een lawaai maakt dat ding! En een externe voeding zo groot als het apparaat zelf. Oplaadbare batterijen werken niet in de controller pfff...

Ik moet toegeven dat ik mijn PS3 nu wel meer waardeer :)
Wat betreft de externe voeding moet ik je gelijk geven , maar ik erger me meer aan het printergeluid van de PS3 als hij (bv. bij Uncharted) op de disc blijft zoeken dan het constante gezoem van de Xbox. Mijn Xbox komt iig niet boven het gamegeluid uit.

Verder gaat het downloaden langzaam , is de store onoverzichtelijk en is er niet van elke downloadeble game een demo. Ik had de Xbox veel eerder dan de PS3 dus ik denk dat het meer te maken heeft met wat je gewend bent. Ben blij met beide consoles , maar op de Xbox werkt alles voor mij persoonlijk wat vloeiender en vooral het installeren vind ik top aangezien hij dan iig wel heel stil is. En dan heb ik het nog niet over de controller :p

I know , ik ben nu aan het vloeken in de kerk , maar het is dan ook maar mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Het is maar net wat je gewend bent zoals je zegt. Ik heb grote handen maar de PS3 controller kan ik prima bedienen. Soms game ik hele avonden en heb totaal nergens last van. In tegenstelling tot de klaagzangen die ik vaak voorbij zie komen in Xbox topics. ;)

Overigens vind ik het Xbox menu juist een beetje vreemd. Maar nogmaals, dat is vast gewenning. :)
Ik heb de PS3 echter ook voor de blu-ray speler. Dus een Xbox zou dan sowieso niet handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb ook serieus ziten kijken naar een xdoos, omdat ik heel graag Forza4 wil spelen.
Maar die xdoos ondersteunt dan weer alleen hun eigen microsoft stuurwieltjes he, en niet mijn g25, want o wee als er geen geld in het laatje komt.
Dat is eiegenlijk de enige reden die me tegenhoudt, anders had er hier eentje naast de PS3 gestaan.

Iemand trouwens ervaring met het capturen van beelden in hd (replays en dergelijke)?
Is de hdmi-out niet beveiligd op de ps3 door Sony (ook zoiets 8)7 ).
Hier zal ik binnenkort eens wat dieper in gaan kijken, want dat lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:47:
Gisteravond gebruik gemaakt van de nieuwe Store en ik ben positief over de snelheid. De oude kostte me soms minuten om door de diverse pagina's heen te bladeren. Plus dat er de laatste weken gaten waren gevallen tussen de diverse items. Bij mij werkte hij overigens prima, ondanks meldingen op het internet over het niet functioneren, waardoor sommigen moesten terugvallen op de oude Store.

@dvdkiwi: De trailers zijn een beetje verstopt, maar via de zoekfunctie zijn ze te vinden. Verder zag ik onder de game The Unfinished Swan ook de gerelateerde media er direct onder staan (incl trailers).
Ik vind met name het 'plus' gedeelte best 'catchy' uitgewerkt, je hebt een samengestelde achtergrond waarbij elke character dan weer een game weergeeft. Ook het mandje/doorshoppen werkt erg netjes, al zouden ze van mij nog steeds dat 'download en installeer' scherm eens mogen updaten. Als je een handje vol DLC-upgrades unlocked, lijkt het net alsof je scherm zwaar staat te flippen.

Wel opmerkelijk dat Windows steeds meer richting de horizontale scrolling gaat, veel interfaces opeens op dezelfde manier mee gaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
Ik mis nog steeds een zoek optie voor mijn download lijst.. Laatste tijd zie ik steeds sites e.d. veranderen, maar het valt mij op dat het over het algemeen eerder een verslechtering is dan een verbetering.. net als met deze "tweakers 7.0".. men lijkt eerder te veranderen om het veranderen dan er echt iets te verbeteren..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
dvdkiwi schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:30:
Iemand trouwens ervaring met het capturen van beelden in hd (replays en dergelijke)?
Hier zal ik binnenkort eens wat dieper in gaan kijken, want dat lijkt me wel wat :)
Geen ervaring mee, maar moet gewoon lukken want ik zie zat filmpjes van PS3 spellen op Youtube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Klopt, ik ook :)
Heb HD capture cards voor een kleine 120 euro gevonden, maar ik dacht misschien hebben mensen hier wel goede ervaringen met een of ander ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik heb ook serieus ziten kijken naar een xdoos, omdat ik heel graag Forza4 wil spelen.
Maar die xdoos ondersteunt dan weer alleen hun eigen microsoft stuurwieltjes he, en niet mijn g25, want o wee als er geen geld in het laatje komt.
Dat is eiegenlijk de enige reden die me tegenhoudt, anders had er hier eentje naast de PS3 gestaan.
Ja daarom ben ik ook fan van mijn Xbox en niet van Microsoft :) Fanatec heeft wel een stuurtje wat op de PS3 , Xbox en Pc kan geloof ik (dat porsche wheel gaat iig op de Xbox, maar ik vind het systeem ook veel te afgesloten.

Of het nu om een headset , stuurtje of harde schijf gaat , je bent bij de Xbox altijd veel kwijt. Heb net de Logitech F540 binnen gekregen (draadloos headset ) en die zou op beiden zonder problemen moeten werken dus ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:38:
Klopt, ik ook :)
Heb HD capture cards voor een kleine 120 euro gevonden, maar ik dacht misschien hebben mensen hier wel goede ervaringen met een of ander ;
ik heb deze gehaald voor opnemen :

http://www.consoleshop.nl...pvr-2-gaming-edition.html

hier een paar resultaten in full HD :

JE KUNT LIVE SPELEN EN OPNEMEN ZONDER VERTAGING.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx, ik zal er eens naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:
Wat ga je er mee doen kiwietje? Op YouTube laten zien hoe je iedereen owned in de straaljager in BF3? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha vuile pannenkoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:
Als je de voicechat maar niet op gaat nemen als je met ons speelt!!! :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nee alleen Jeroeniemoes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:32

Sharky

Skamn Dippy!

Iemand al geupdate naar 4.30? Je krijgt singstar er nu gratis bij en je kunt het niet verwijderen. Tamelijk irritant. Heb het idee dat er heel wat mensen zijn die het niet zo leuk vinden: http://blog.eu.playstatio...-for-singstar-on-the-xmb/

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik kan zien hoeveel GB. er verbruikt is op mijn PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:12:
Weet iemand misschien hoe ik kan zien hoeveel GB. er verbruikt is op mijn PS3?
Ga naar Settings -> System -> System Information.
Althans, uit mijn hoofd moet je hier zijn.
Anders moet je de een-na-onderste optie hebben in System.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank Xeros, ik zal vanavond kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharky schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:20:
Iemand al geupdate naar 4.30? Je krijgt singstar er nu gratis bij en je kunt het niet verwijderen. Tamelijk irritant. Heb het idee dat er heel wat mensen zijn die het niet zo leuk vinden: http://blog.eu.playstatio...-for-singstar-on-the-xmb/
Die Singstar discussie bij ps3trophies.org is erg hilarisch tbh. In feite is de lijst veel eenvoudiger dan de originele Singstar game. De adder onder het gras is dat je wel enkele songs zal moeten hebben, wil je Trophies kunnen scoren en dat kost geld. Zelf heb ik al diverse Singstar delen voor een prikkie op de kop getikt. Dat kan eigenlijk dan ook niet het probleem zijn.

Ik heb hem geupdate. Trophies staan nu ook op een andere plek en niet meer op volgorde van de laatst behaalde Trophies. Dat vind ik vrij irritant. Hij is nu gelijk getrokken met de lijst, die je krijgt, wanneer je jouw Trophies met die van iemand anders gaat vergelijken. In feite laadt de lijst in bij de game waarvan jij de laatste Trophy hebt behaald.

Nog meer mensen trouwens hier waarbij de Playstation Store gisteravond niet correct was geupdate? Ik probeerde in de Halloween-sale te kijken, maar de pagina die erop volgde, kwam niet tevoorschijn. Verder miste ik de DLC van Hell Yeah (ivm DLC discount).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik vroeg me al af wat die singstar daar deed. Erg vreemd dat ze dit op deze manier pushen richting de consument. Wat moet ik als gamer met dat belachlijke singstar ertussen? Dat de trophies verplaatst zijn is ook irritant, maar wel aan te wennen. Maar ik snap totaal de meerwaarde er van niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Oke, gisteren is de PS Store weer geupdate.
Ik heb gezocht, maar waar kan ik nieuwe trailers vinden?
Toch niet per game alles apart afgaan om te kijken of er nieuwe trailers van zijn?
*edit*
gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 09:14
Sharky schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:20:
Helemaal mee eens.. Jammer genoeg kan je er ook geen 'album'-naam aan geven zoals bij games, demo's, e.d. wel het geval is, dan kan je 'm in ieder geval verbergen.. daarnaast is dit in mijn ogen ook eerder een app?!

Hopelijk komt er snel een nieuwe update waarmee dit weer verwijderd wordt.. :+

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:24:
Die Singstar discussie bij ps3trophies.org is erg hilarisch tbh. In feite is de lijst veel eenvoudiger dan de originele Singstar game. De adder onder het gras is dat je wel enkele songs zal moeten hebben, wil je Trophies kunnen scoren en dat kost geld. Zelf heb ik al diverse Singstar delen voor een prikkie op de kop getikt. Dat kan eigenlijk dan ook niet het probleem zijn.
Weinig adder, originele Singstar heeft precies datzelfde gebeuren met aankoop van songs, ze zijn PS3 gebonden en niet (bv) tot max 3 PS3's te gebruiken met dezelfde PSN. Singstar is hier nog aardig vaak aangegaan, maar heb genoeg nummers nu dubbel moeten kopen omdat we verschillende playstations hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:16
mngm schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:13:
Ik zou graag eens de NHL 13 demo uitproberen. Ik lees overal dat die er moet zijn maar ik kan hem niet vinden in de playstation store. Het volledige spel vind ik wel, maar niet de demo.
Worden de demo's misschien verwijdert vanaf als het volledige spel uit is?
Ja die worden meestal verwijdert. FIFA13 demo is ook niet meer te verkrijgen volgens mij.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer

HDMI out is wel beschermd bij de PS3. Je moet dan ook met de Component kabels opnemen. Je kan nog gewoon in 1080p spelen. Alleen heb je nu een aparte kabel nodig. En het moet in je tv kunnen. 3 kleuren voor video en 2 voor audio.
In alle HD tv's zit dat wel.
En een capture card die in HD opneemt heb je genoeg. Ik heb zelf een HD PVR van Hauppage, 170€ incl kabel. Maar je hebt ook Elgato Game Capture, en de nieuwe HD PVR 2. Ze zijn allemaal van de zelfde prijsklasse.
En je kan ook voice opnemen van je medespelers, alleen niet vanjezelf.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik vroeg me gisteren ook al af wat dat singstar ding in mijn XMB deed. Ik heb niets van Singstar en hoef er ook niets van te hebben. Dat ding hoort dan ook mijn XMB niet te vervuilen. Hopelijk halen ze het snel weer weg.

Waarom hebben ze dit niet op dezelfde manier geïmplementeerd zoals VidZone of Mubi? Daar krijg je tenminste de keuze of je het wilt of niet.

Ik hoef die singstar niet zo in mijn gezicht gesmeten te worden. Maar dat zal wel de vooruitgang zijn zeker. Mijn smartphone staat ook vol met apps van Samsung die ik eigenlijk niet hoef, maar ook niet kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja dat is vervelend dat je dat niet kan verwijderen. Begrijp ook niet waarom ze dat er weer inzetten zonder dat je het kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:48:
Ik vroeg me al af wat die singstar daar deed. Erg vreemd dat ze dit op deze manier pushen richting de consument. Wat moet ik als gamer met dat belachlijke singstar ertussen? Dat de trophies verplaatst zijn is ook irritant, maar wel aan te wennen. Maar ik snap totaal de meerwaarde er van niet..
Trophies staan btw alweer op volgorde van laatst behaald, maar het icoon zelf staat nog wel op die andere plek.

Btw, die Singstar app staat nog wel op de XMB. Naar ik begrijp kun je het installeren en vervolgens pas helemaal verwijderen. Zelf niet geprobeerd.

Overigens vond ik de ophef op het Playstation Blog wel erg overtrokken. Onder tig blog posts lopen mensen hierover te zaniken. |:( Ik kan nu even niet doorlinken, maar check even de Singstar blogpost van afgelopen week en je zal zien wat ik bedoel. Natuurlijk heb ik begrip voor het feit dat mensen niet willen dat er zomaar iets wordt geïnstalleerd op hun PS3, maar om dan op die manier je frustraties kenbaar te maken gaat mij te ver.
Pagina: 1 ... 26 ... 47 Laatste