onox schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 02:14:
[...]
Wipeout HD is echt een saai bagger spel

Heb het vroeger via PSN gekocht omdat ik van anderen had gehoord dat het een goed spel zou zijn, maar het is echt uber saai.
Bochten maken gaat voor geen meter en je ligt al snel laatste. Scheuren in bakken met 4 wielen in Dirt of Gran Turismo bijv. is zoveel leuker. Ik vond Wipeout echt een miskoop

No offense, maar als je geen bochten kan maken dan snap je de controls niet helemaal denk ik. Dat je het spel vergelijkt met Dirt en Gran Turismo zegt ook genoeg. Dat is hetzelfde als zeggen dat Fifa slecht is en dat je NFL of MLB zoveel vindt. Uiteraard ben je vrij om het spel niet leuk te vinden, daar niet van, maar dat ligt dan aan je eigen voorkeuren, niet aan het spel
Overigens ben ik geen hardcore wipeout junkie oid.
Edit:
@beakzz:
Journey is naar mijn mening meer een ervaring, dan een spel in traditionele zin. Na een paar uur ben je er doorheen en kan je het nog een aantal keren doorlopen, maar ik denk dat je langer plezier hebt van wipeout als dat je ding is. Ik vond journey wel bijzonder, maar ik had gelezen dat sommige spelers/reviewers aan het einde een 'emotionele ontlading/ervaring' hadden en die was bij mij ver te zoeken...
Achja, eigenlijk vind ik dat je journey wel gespeeld moet hebben, maar wipeout is meer bang voor je buck als je het leuk vindt.
[
Voor 23% gewijzigd door
nioz op 04-10-2012 10:39
]