Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharky schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:20:
Iemand al geupdate naar 4.30? Je krijgt singstar er nu gratis bij en je kunt het niet verwijderen. Tamelijk irritant. Heb het idee dat er heel wat mensen zijn die het niet zo leuk vinden: http://blog.eu.playstatio...-for-singstar-on-the-xmb/
Dat vroeg ik mij dus ook al af waar die opeens vandaan kwam, maar dit verklaard het weer. niet dat het me veel uit maakt dat die ertussen staat. Ik zal hem waarschijnelijk toch niet gebruiken. :)

Was dit het enigte wat er gewijzigd is, want volgens mij staat deze nog niet bij Meuktracker gemeld?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De nieuwe store ziet er mooi uit, maar waar zijn de dynamische thema's?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er sterk aan te denken om mijn Slim 320GB met veel games en 2 controllers te verkopen (1,5 jaar oud ofzo). De vele hackproblemen die PS3 heeft gehad en op dit moment ook heeft met Fifa13 nemen het vertrouwen in de console weg voor mij. Weet alleen niet wat ik voor het geheel kan vragen, iemand enig idee?

PS3 320 GB Slim
2 controllers waarvan 1 alleen in Japan is uitgekomen (Pink DualShock 3 Japan Edition)
Oplaadstation
Fifa 13
Yakuza
Top Spin 4
Virtua Tennis 4
Gran Turismo 5
Rayman Origins
2 games van Ratchet and Clank
Guitar Hero 5
Guitar Hero World Tour + Gitaar + Mic + Drumstel
Tomb Raider Underworld
Little Big Planet 2
Uncharted 3 incl alle DLC

Ik gok zelf op 400+ maar maybe dat iemand een betere inschatting kan maken. Alleen GH5 met alle acc zit al op 100 euro volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:24
Ik zou zeggen gooi alles eens op marktplaats, erbij zettend dat alles in één koop weg gaat.
Startbod 300 (bijvoorbeeld) en kijken waar de biedingen naartoe gaan.
Bevalt het je niet haal je alles er weer af.
Verstekbakker schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:13:
De nieuwe store ziet er mooi uit, maar waar zijn de dynamische thema's?!
Vanaf 2.37 :)
(of op het screenshotje hieronder > linksonderaan)

Duurde bij mij ook even voordat ik alles gevonden had :P

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 27-10-2012 08:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:33:
Ik zit er sterk aan te denken om mijn Slim 320GB met veel games en 2 controllers te verkopen (1,5 jaar oud ofzo). De vele hackproblemen die PS3 heeft gehad en op dit moment ook heeft met Fifa13 nemen het vertrouwen in de console weg voor mij. Weet alleen niet wat ik voor het geheel kan vragen, iemand enig idee?

PS3 320 GB Slim
2 controllers waarvan 1 alleen in Japan is uitgekomen (Pink DualShock 3 Japan Edition)
Oplaadstation
Fifa 13
Yakuza
Top Spin 4
Virtua Tennis 4
Gran Turismo 5
Rayman Origins
2 games van Ratchet and Clank
Guitar Hero 5
Guitar Hero World Tour + Gitaar + Mic + Drumstel
Tomb Raider Underworld
Little Big Planet 2
Uncharted 3 incl alle DLC

Ik gok zelf op 400+ maar maybe dat iemand een betere inschatting kan maken. Alleen GH5 met alle acc zit al op 100 euro volgens mij.
Ik heb een vergelijkbaar systeem (xbox kinect, zie vraag en aanbod) maar merk wel dat 250,- meestal toch wel de max is....
Op Marktplaats wordt best ooit meer gevraagd, maar zelden meer betaald volgens mij.
Ik heb onder voorbehoud verkocht, mocht dat niet doorgaan wil ik wel ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschil tussen Xbox en PS3 qua prijs is wel huge he ;) PS3 Slim 320GB kost 399 euro los... Laten we er 300 van maken dan tel ik de games nog nieteens mee en de controller pink van 100 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:09:
Verschil tussen Xbox en PS3 qua prijs is wel huge he ;) PS3 Slim 320GB kost 399 euro los... Laten we er 300 van maken dan tel ik de games nog nieteens mee en de controller pink van 100 euro...
Waarschijnlijk heb je meer dan gekijk maar het geld van de verkoop zit nog niet in je zak toch? :9
Kijk even bij elke willekeurige aanbieder wat een losse ps3 kost, dat is echt geen 399,- hoor...
Ik kan het weten, ik zoek er eentje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

Waarschijnlijk heb je meer dan gekijk maar het geld van de verkoop zit nog niet in je zak toch? :9
Kijk even bij elke willekeurige aanbieder wat een losse ps3 kost, dat is echt geen 399,- hoor...
Ik kan het weten, ik zoek er eentje :9~
PS3 Slim 320GB kost gewoon 300 hoor op dit moment met 1 game en 1 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Ik zeg al, waarschijnlijk heb je gelijk, maar dat maakt nog niet dat je ook een goede prijs vangt bij verkoop.
http://www.gamemania.nl/D...04&select=Hardware&show=1

Met 2 spellen kost ie 283,-
Sowieso, de games brengen vaak niet veel meer op.

Hij is van jou, dus als je 'm wilt verkopen moet je vragen wat jij wilt vangen.
Of ie dan ook verkocht wordt is een tweede....

Good luck in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooooony schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Ik zeg al, waarschijnlijk heb je gelijk, maar dat maakt nog niet dat je ook een goede prijs vangt bij verkoop.
http://www.gamemania.nl/D...04&select=Hardware&show=1

Met 2 spellen kost ie 283,-
Sowieso, de games brengen vaak niet veel meer op.

Hij is van jou, dus als je 'm wilt verkopen moet je vragen wat jij wilt vangen.
Of ie dan ook verkocht wordt is een tweede....

Good luck in ieder geval!
Prijs is 300 dus, maar de games krijg ik los wel verkocht of eventueel als pakket. Alleen Guitar Hero is 2de hands 100 euro waard aangezien het het gehele pakket betreft en de Pink Japan Edition Controller ook 100 euro ,maarja wat moet ik als startprijs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Geen!
Gewoon kijken wat er op MP geboden wordt en bij een goede prijs mailtjes gaan sturen naar de bieder.
Ik kan meebieden, ik zou je pakket wel willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het installeren van de singstar data om daarna compleet te verwijderen werkt niet...
Maar nu zit ik dus wel met die leijke singstar in mijn trophy lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Schetsje;
Ik heb als eerste een Vita voor mijn zoon gekocht.
Accountje aangemaakt op psn en daarvan ook gebruik gemaakt.

Nu komt er ook een ps3 en waarschijnlijk nog een Vita.

Ik ben "administrator" van de account en mijn kinderen maken gebruik van de spullen.
Hoe gaat alles in z'n werk of anders; Hoe kan ik het het beste aanpakken?

Ik schaf eventuele games aan en zorg voor de parental control....
De trophy's en zo mogen ze zelf doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:38
Tooooony schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:21:
Schetsje;
Ik heb als eerste een Vita voor mijn zoon gekocht.
Accountje aangemaakt op psn en daarvan ook gebruik gemaakt.

Nu komt er ook een ps3 en waarschijnlijk nog een Vita.

Ik ben "administrator" van de account en mijn kinderen maken gebruik van de spullen.
Hoe gaat alles in z'n werk of anders; Hoe kan ik het het beste aanpakken?

Ik schaf eventuele games aan en zorg voor de parental control....
De trophy's en zo mogen ze zelf doen :-)
Wat wil je aanpakken?
Op games zitten leeftijdslevels. En als je kinderen niet aan de leeftijd voldoen kunnen ze dat spel niet spelen.
En volgens mij kan je ook niet via het administrator account toestemming geven om het ze wel te laten spelen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Ik heb eergisteren een PS3 slim 320GB silver met 2 controllers gehaald bij de intertoys voor 250 =)
In het foldertje van de intertoys zit een coupon met 50 euro korting voor de ps3, die folders liggen ook gewoon
in de winkel en kunnen ze voor je uitknippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
PM_Petrol schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:34:
[...]

Wat wil je aanpakken?
Op games zitten leeftijdslevels. En als je kinderen niet aan de leeftijd voldoen kunnen ze dat spel niet spelen.
En volgens mij kan je ook niet via het administrator account toestemming geven om het ze wel te laten spelen.
Ik bedoel eigenlijk, kun je makkelijk switchen tussen gebruikers en devices?
Als mijn zoon op z'n Vita Little big planet aan het spelen is en wil daarna gaan racen op de ps3, hoe wordt hij "herkend" dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Op je Vita kun je een PSN-account instellen en op de PS3 kun je dezelfde zetten. Op de Vita kan maar 1 account tegelijk, maar op de PS3 kun je er wel meerdere instellen.
Je kunt een PSN-account op maximum 3 verschillende PS3's zetten en op 1 Vita (ik kan het mis hebben).

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2012 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Thanks!

Ik heb gisteren een PS3 320gb met move besteld voor 202,- bij Bart Smit.
Vandaag komt ie binnen waarschijnlijk, dan zal ik eens kijken naar de accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Tooooony schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Ik bedoel eigenlijk, kun je makkelijk switchen tussen gebruikers en devices?
Als mijn zoon op z'n Vita Little big planet aan het spelen is en wil daarna gaan racen op de ps3, hoe wordt hij "herkend" dan?
Je kan op de PS3 meerdere accounts maken. Dus 1 voor je zoon, 1 voor je zelf etc.. En je kan dan van account wisselen als je de PS3 hebt gestart, of als je gewoon in het XMB menu zit. Helemaal naar links in het hoofdmenu, daar kan je accounts aanmaken en wisselen.
Met de Vita heb ik geen ervaring. Maar als die daarna op de PS3 wil spelen moetie zich daar met z'n account aanmelden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooooony
Nou, normaal gesproken is het niet zo`n issue natuurlijk, maar als er dadelijk echt games en toepassingen komen om bijvoorbeeld je Vita als controller te gebruiken of cross play, dan is het wel handig om de administratie een beetje op orde te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Ik heb ff lopen zoeken maar kan het zo snel niet vinden

Ik ben van plan om een 2e ps3 te kopen voor mijn zoon in zijn eigen kamer
Als wij met zijn 2en tegelijk het zelfde spel (online)willen spelen moet ik dan het spel 2x aanschaffen
Of is hier een truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
2x het spel kopen inderdaad :)
Of je moet een spel hebben wat online split screen ondersteunt, zoals bv Call of Duty Black Ops.
Maar dan heb je ook maar 1 PS3 nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dutch Renegade schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:43:
Ik heb ff lopen zoeken maar kan het zo snel niet vinden

Ik ben van plan om een 2e ps3 te kopen voor mijn zoon in zijn eigen kamer
Als wij met zijn 2en tegelijk het zelfde spel (online)willen spelen moet ik dan het spel 2x aanschaffen
Of is hier een truukje voor?
Als het een PSN spel is, dan kun je het spel op beide PS3's zetten. Je moet dan op de 2de PS3 het account instellen waarmee je het spel gekocht hebt. Daarna kun je met dat account het spel nogmaals downloaden zonder te moeten betalen. Met wat geluk kun je daarna van account wisselen en gewoon het spel blijven spelen (sommige spellen zijn hier tegen beveiligd). Dit is eigenlijk niet eens tegen de regels, want je mag een account op maximum 3 verschillende PS3's zetten :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 31-10-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:26
Zijn er eigenlijk nog grote verschillen tussen de Ultra Slim en de normale Slim? Is 'de nieuwe' nog beter geworden op bepaalde vlakken? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LuPo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:46:
Zijn er eigenlijk nog grote verschillen tussen de Ultra Slim en de normale Slim? Is 'de nieuwe' nog beter geworden op bepaalde vlakken? :)
Niet echt.
Het stroomverbruik is wel weer een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Okami HD staat sinds vandaag in de PSN Store. Die scoort eigenlijk wel enorm goeie cijfers. Ik ben jaren geleden aan de PS2 versie begonnen, maar heb deze niet zo heel ver gespeeld. Misschien dat ik Okami HD binnen een paar maanden maar eens ga kopen. Deze heeft ook ondersteuning voor de Move wat wel handig is om de brush strokes te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
SToRM666 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:00:
[...]

Als het een PSN spel is, dan kun je het spel op beide PS3's zetten. Je moet dan op de 2de PS3 het account instellen waarmee je het spel gekocht hebt. Daarna kun je met dat account het spel nogmaals downloaden zonder te moeten betalen. Met wat geluk kun je daarna van account wisselen en gewoon het spel blijven spelen (sommige spellen zijn hier tegen beveiligd). Dit is eigenlijk niet eens tegen de regels, want je mag een account op maximum 3 verschillende PS3's zetten :)
Thanks,
Zal in 1e instantie dan wel een gedeelde spel op 2 ps3 computers worden of toch splitscreen (haat ik)
Daarna op de marktplaats een 2e handsje aanschaffen,want om bij het uitkomen van een nieuwe game direct
2x de volle mep te betalen vind ik toch te gortig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:39:
Okami HD staat sinds vandaag in de PSN Store. Die scoort eigenlijk wel enorm goeie cijfers. Ik ben jaren geleden aan de PS2 versie begonnen, maar heb deze niet zo heel ver gespeeld. Misschien dat ik Okami HD binnen een paar maanden maar eens ga kopen. Deze heeft ook ondersteuning voor de Move wat wel handig is om de brush strokes te doen :)
Ik heb hetzelfde, maar ik las in de recensie van IGN, dat de Move controls het spel niet beter maken. Dit was destijds bij de Wii versie ook al het geval. Ze stellen zich op het standpunt dat de controller minder gevoelig is. Toch zou ik het vooral zelf eens proberen. Ik ben zelf een beetje kritisch op dat soort oordelen, omdat je Move controls samenhangen met je eigen bewegingsmotoriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Is bij meer mensen het XMB menu echt belachelijk traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

dvdkiwi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:27:
Sinds vandaag of langer? Heb sinds vandaag dat hij vastloopt als ik online ben. Hij reageert niet meer op knoppen of is helemaal bevroren. Verbinding maken met PSN lukt nauwelijks en de verbinding testen geeft een error als hij connectie maakt met PSN.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Sinds vandaag inderdaad ;)
Profielen van vrienden bekijken heeft ie moeite mee, laden van het xmb na opstarten duurt lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Hmmm, het menu zelf is niet traag. Wel de online functies en het laden van spellen. Met zowel Wi-Fi als draad mislukt de test als hij verbinding wil maken met PSN. Verder maakt hij met moeite verbinding met PSN en laadt super traag m'n vriendenlijst. Offline functies lijken tot nu toe nog goed te gaan. Ook verbinding richting de NAS.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
dvdkiwi schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:27:
Ja, afgelopen twee dagen :-(

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:23
Viel mij ook al op! toch niet weer een massale hack oid? gezien er onlangs de sleutels nu op het web staan?!

Zou me opzich niks verbazen als het nog eens plat gaat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Twitter (@Playstation) werd gemeld dat de problemen verholpen zouden zijn. Het zou iets met onderhoud te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Coowl, vanavond even checken dan :)
En voor de zekerheid maar eens even alle savegames op een externe HD opslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb een probleem met m'n internetkable die naar m'n PS3 gaat.
Ik heb een 50Mb internet abo bij UPC. Als ik een verbindingstest doe met de PS3 krijg ik 7Mbps Down, en 1Mbps Up. Ik heb een CAT 5e kabel vanaf m'n router (Netgear WPN824v2). Hoezo krijg ik dan van die lage snelheden? 1 maand geleden kreeg ik nog 25Mbps Down en 2.5 Mbps Up. Ik heb net ook al de connectortjes van de CAT kabel opnieuw in de doos geschroefd, maar dat help allemaal niet. Andere LAN poort op de router werkt ook niet.
En draadloos hoef ik het niet te proberen want dan haal ik nog slechtere resultaten.
Ligt het misschien aan de router? Router is al +5jaar oud en moet zeker 1x per dag gerest worden.

Wie kan me helpen?
EDIT: Als ik via m'n PS3 browser een speedtest doe op UPC.nl kom ik op de 30Mbps Down uit.

[ Voor 6% gewijzigd door OneTimer op 02-11-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:04
PM_Petrol schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:10:
Ik heb een probleem met m'n internetkable die naar m'n PS3 gaat.
Ik heb een 50Mb internet abo bij UPC. Als ik een verbindingstest doe met de PS3 krijg ik 7Mbps Down, en 1Mbps Up. Ik heb een CAT 5e kabel vanaf m'n router (Netgear WPN824v2). Hoezo krijg ik dan van die lage snelheden? 1 maand geleden kreeg ik nog 25Mbps Down en 2.5 Mbps Up. Ik heb net ook al de connectortjes van de CAT kabel opnieuw in de doos geschroefd, maar dat help allemaal niet. Andere LAN poort op de router werkt ook niet.
En draadloos hoef ik het niet te proberen want dan haal ik nog slechtere resultaten.
Ligt het misschien aan de router? Router is al +5jaar oud en moet zeker 1x per dag gerest worden.

Wie kan me helpen?
EDIT: Als ik via m'n PS3 browser een speedtest doe op UPC.nl kom ik op de 30Mbps Down uit.
Die PS3 test is nooit echt betrouwbaar geweest, ik haal ook andere resultaten.

Test gewoon eerst eens in je oude situatie met je PS3, haal dan de netwerkkabel uit de PS3 en steek deze in je desktop of laptop, nog steeds zo'n groot verschil? Dan is of de PS3 test erg onbetrouwbaar, of je netwerkpoort is niet 100% meer op de PS3.

Merk je het met online gamen en downloaden naar de PS3? Zoniet, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Tooooony schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:52:
Thanks!

Ik heb gisteren een PS3 320gb met move besteld voor 202,- bij Bart Smit.
Vandaag komt ie binnen waarschijnlijk, dan zal ik eens kijken naar de accounts.
Deze ga ik nu ook bestellen. Dat move gedoe verkoop ik wel weer. Gister is helaas mijn Phat 40GB overleden.
Deed toch even pijn aangezien wij samen heel wat spannende uurtje hebben beleeft. Ben helaas wel mijn save games kwijt, maar daar kom ik wel weer over heen. Black ops 2 is er namelijk al bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik vind de nieuwe shop maar niks eigenlijk. Heel veel spellen zijn verdwenen? Kan bv tombraider trilogy nergens meer vinden. Moet ik een andere search query gebruiken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Het kan weer bevestigd worden, ps3 controllers zijn buitengewoon stevig..

Iets met ragequit, muur, en nog steeds werken ( volgens mij op vibratie na )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Lol herkenbaar, die van mij ging ook laatst opeens richting een muur :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Haha gelukkig mijn PS3 controller nog niet getest (komt wel met BO2 :p ) , maar mijn Xbox controllers vliegen nog wel eens rond tijdens Fifa en Battlefield en die batterijhouders spatten gelukkig makkelijk uit elkaar dus dat vangt meestal het meeste van de klap op :)

Heb daar dan ook een hele voorraad voor aangekocht op Ebay en kan die controllers tegenwoordig blind repareren, maar het neemt gelukkig met de jaren af , want tis een dure hobby dat controllerwerpen. Ik ga meestal voor recht naar beneden op de laminaatvloer i.p.v. de muur.

En ja ik vind gamen echt nog steeds leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Daarom heb ik een tijd geleden 2 titanium blauwe controllers gekocht; die zijn te mooi om tegen de muur te smijten :P
Een keer de fout gemaakt om mijn nieuwe zwarte Dualshock tegen een muur te gooien in plaats van mijn oude versleten Sixasis... dat was de enige en laatste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:50:
Ik vind de nieuwe shop maar niks eigenlijk. Heel veel spellen zijn verdwenen? Kan bv tombraider trilogy nergens meer vinden. Moet ik een andere search query gebruiken oid?
Ik zou zeggen van niet. Je kan natuurlijk proberen te zoeken op Tomb of Raider (niet aan elkaar schrijven ;) ) en dan zien wat het oplevert. De nieuwe manier van zoeken vind ik wennen, maar tot nu toe heb ik alles kunnen vinden. Ik vind het ook wel slim dat items van dezelfde game bij elkaar gegroepeerd worden.
Tot slot moet ik ook zeggen dat ik de nieuwe Store ook sneller en beter vind functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Wow, het verbaast mij een beetje dat er echt mensen zijn die daadwerkelijk met controllers smijten :o :? Is het niet beter om je gewoon even te beheersen? Dat bespaart je minstens 40 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
onox schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:42:
Wow, het verbaast mij een beetje dat er echt mensen zijn die daadwerkelijk met controllers smijten :o :? Is het niet beter om je gewoon even te beheersen? Dat bespaart je minstens 40 euro :p
Ik kan me gelukkig ook altijd wel inhouden. Al frustreert het soms wel als je probeert een bepaalde trophy te halen. Gelukkig houd ik het bij schelden op het spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

LuPo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:17:
[...]

Ik kan me gelukkig ook altijd wel inhouden. Al frustreert het soms wel als je probeert een bepaalde trophy te halen. Gelukkig houd ik het bij schelden op het spel. :P
Dat dus, soms heb ik wel zo van 'WTF' en laat dan de controller vallen. Gelukkig is mn bank lekker groot en valt de controller dan lekker zacht op de bank of hij beland in de hoek van de bank waar kussens liggen. Maar dit komt maar heel sporadisch voor aangezien het meestal wel goed gaant O-) (of ik kan mezelf beheersen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:41:
[...]

Ik zou zeggen van niet. Je kan natuurlijk proberen te zoeken op Tomb of Raider (niet aan elkaar schrijven ;) ) en dan zien wat het oplevert. De nieuwe manier van zoeken vind ik wennen, maar tot nu toe heb ik alles kunnen vinden. Ik vind het ook wel slim dat items van dezelfde game bij elkaar gegroepeerd worden.
Tot slot moet ik ook zeggen dat ik de nieuwe Store ook sneller en beter vind functioneren.
Was het zat :) gister maar ergens bij een shop besteld voor 17 e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dubbelpost met het Vita topic, maar aangezien er ook veel PS3 games tussen staan:
Massive racing sale roars onto PlayStation Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:18
Not available in Belgium/Netherlands, staat er wel bizar veel tussen :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maak je toch een andere account aan, Synergy?

Hoort standaard bij de ps3, minstens 3 accounts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Voor mensen die nog interesse hebben: je kunt een jaar Playstation Plus aanschaffen bij wehkamp voor 33,74 excl. verzendkosten. :)

Op dit moment leuke spellen zoals Just Cause 2, LBP2, Resident Evil 5 Gold, Crysis 2. Allemaal te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
LuPo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:01:
Voor mensen die nog interesse hebben: je kunt een jaar Playstation Plus aanschaffen bij wehkamp voor 33,74 excl. verzendkosten. :)

Op dit moment leuke spellen zoals Just Cause 2, LBP2, Resident Evil 5 Gold, Crysis 2. Allemaal te spelen. :)
Haha ja als je de verzendkosten kan delen :p

Je kon tegenwoordig toch punten toevoegen via Ideal en Paypal ? , want dan zijn Crash Team racing , Motorstorm Rc en 1 van de modnation racers voor mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:37:
[...]
Je kon tegenwoordig toch punten toevoegen via Ideal en Paypal ? , want dan zijn Crash Team racing , Motorstorm Rc en 1 van de modnation racers voor mij :o
Dat kan inderdaad. Motorstorm RC is een echte aanrader tbh. Voor mensen met een PSVita is het zelfs mogelijk een tweede Platinum te scoren (cross buy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: na wat zoeken, gevonden. :)

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hmm er is ook nog een battle roye sale aan de gang met twisted metal x voor € 20,- . Mensen ervaring met dat spel in local multiplayer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:23:
Hmm er is ook nog een battle roye sale aan de gang met twisted metal x voor € 20,- . Mensen ervaring met dat spel in local multiplayer ?
Ja. Best geinig, maar ik speelde ook met plezier TM op de PS1 met vrienden. Als je nieuw in het genre bent kan het chaotisch overkomen, maar het principe is en blijft gaaf imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ook een sale van Playstation All-Stars. Daar zitten leuke dingen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Klein probleempje. Ik heb laatst m'n PS3 even helemaal gereset en schoongeveegd en alles opnieuw gedownload. Nu herkent m'n console op de of andere manier de installatiefiles van de games Ratchet & Clank: Quest for Booty en Dead Nation als PSP games. Als ik ze aanklik geeft hij de melding dat ik m'n PSP of Vita moet aansluiten. Ook als ik het via driehoekje -> Install probeer krijg ik hetzelfde. De games komen uit het Welcome Back programma, heeft dat er wellicht iets mee te maken? En belangrijker, wie kent de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Volgens mij mis ik iets met Singstar. Na de laatste firmware update is die ingebouwde Singstar functionaliteit best handig, maar ik heb minder mogelijkheden. Ik kan nergens het volume van de microfoon aanpassen en nergens zie ik de optie op een wedstrijd aan te gaan. Wij zingen graag afwisselend een stuk van een nummer ipv het hele nummer simultaan, maar dat lijkt niet meer te kunnen?

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Mijn PS3 heeft het volgende probleem:
Het geluid gaat via HDMI naar de tv en van de tv via digitaal uit naar de versterker. Als ik nu 5.1 afspeel dan hoor ik geluid maar als ik gewoon een stereo muziek nummer afspeel hoor ik niets.
Hoe kan dat? Wat moet ik anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Waarschijnlijk even bij Sound Settings de instellingen voor geluid opnieuw invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:11:
Volgens mij mis ik iets met Singstar. Na de laatste firmware update is die ingebouwde Singstar functionaliteit best handig, maar ik heb minder mogelijkheden. Ik kan nergens het volume van de microfoon aanpassen en nergens zie ik de optie op een wedstrijd aan te gaan. Wij zingen graag afwisselend een stuk van een nummer ipv het hele nummer simultaan, maar dat lijkt niet meer te kunnen?
Aanpassen van het volume gaat toch altijd via de R1/R2 knop ?
Voor een duet moet je toch ook een duet nummer hebben ? Het starten van bv 2 player gaat imo lastiger dan de SingStar disc games.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

ERROR: Het filesysteem op de systeemopslag is beschadigd en zal worden hersteld. ( Alle gegevens zal worden gewist. Nou lekker dan. Alles kwijt. Nog meer mensen ervaring met deze error? Volgens mij is mijn 2 jaar oude ps3 aan het 'afbrokkelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
afca123 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:01:
ERROR: Het filesysteem op de systeemopslag is beschadigd en zal worden hersteld. ( Alle gegevens zal worden gewist. Nou lekker dan. Alles kwijt. Nog meer mensen ervaring met deze error? Volgens mij is mijn 2 jaar oude ps3 aan het 'afbrokkelen'.
Heb zoiets ook wel eens gehad, krijg je vaak na het niet correct afsluiten van de PS3 ( als ie vastgelopen is ofzo ) Hier word de boel gewoon na 3 seconden '' hersteld '' en dan issie weer klaar..

Wazige melding, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij heb ik dat wel eens als de PS3 weer eens niks doet omdat de internetbrowser vatloopt.
Wanneer gaan ze dat eens fatsoenlijk laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
afca123 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 18:01:
Kan best alleen de hdd zijn, bad sectors enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is dat een beetje te backuppen , want dat lijkt me idd zwaar vervelend als het je overkomt en Black Ops wil nog weleens vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 19:23
Sinds een paar weken gaat de Ping omhoog des te langer dat ik online ben dat had ik voorheen niet. Iemand ideeen waar aan dit kan liggen?

Phat generatie 80GB,
Inet Provider: Telfort.

[ Voor 15% gewijzigd door Psyonara op 20-11-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 08:01
Ik heb een vraagje waar PS3 bezitters me misschien advies in kunnen geven.

Ik wil een PS3 aan gaan schaffen, spel wat ik er graag bij wil hebben is Gran Turismo 5.

Hiermee kom ik uit op de volgende 2 opties waar ik tussen aan het twijfelen ben:

PlayStation 3 Slim 320GB + Sorcery + Move Starterpack

Met hierbij:

Gran Turismo 5 academy edition

Totaal prijs komt dan incl. korting via shopkorting op € 252,-

+ Goedkoopste
+ Eventueel Move starterpack los verkopen

- Hoger stroomverbruik?
- Slechts 1 spel

Of

Sony - Playstation 3 500GB GT5 Academy edition incl Uncharted 3

Deze kost incl. korting via shopkorting op €263,-

+ Lager stroomverbruik?
+ 2 spellen ( is uncharted 3 een aanrader?)
+ 180 Gb meer opslagruimte (al is het de vraag of ik dit nodig ga hebben)

- Paar euro duurder

Het meest voor de hand liggende antwoord zou zijn om voor de goedkoopste optie gaan zeker omdat die move meuk eventueel nog los verkocht kan worden.

Ik lees echter dat de super slim een lager verbruik zou hebben als de gewone slim dit kan wellicht interessant zijn, ik kan via google geen goed vergelijk vinden tussen deze 2 op het gebied van stroomverbruik, misschien kan iemand me hier er meer over vertellen?

De 12 Gb superslim valt af, dan heb ik echt te weinig opslagruimte.

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb laatst de super slim gezien maar dat ding is zo plastic dat hij voor mijn gevoel haast uit elkaar valt. Als je een disc erin wil stoppen schiet er bovenop een stuk plastic opzij. Het ziet er wat mij betreft niet stevig uit.

Vanaf twee minuten kun je hem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik geef ook de voorkeur voor de gewone Slim boven de Super Slim. Als je de PS3 daarbij in een lage kast wil zetten, dan is die slot loader ook nog eens veel handiger.
Ik heb de Super Slim nog niet in het echt gezien, dus over de bouwkwaliteit kan ik niets zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 27-11-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-09 08:01
Dat klepje ziet er inderdaad niet zo degelijk uit als de slot loader van de gewone slim, en ik wil hem inderdaad in een meubel zetten dus ook op dat gebied is de gewone slim praktischer.

Vraag me alleen nog af wat de verschillen zijn voor wat betreft energieverbruik en warmte ontwikkeling in verband met het plaatsen in het tv meubel.

[ Voor 7% gewijzigd door Laank op 27-11-2012 15:46 ]

• Exorcist
  • Niet online
HoefMeistert schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:19:
[...]

Aanpassen van het volume gaat toch altijd via de R1/R2 knop ?
Voor een duet moet je toch ook een duet nummer hebben ? Het starten van bv 2 player gaat imo lastiger dan de SingStar disc games.
Nee, met duet bedoel ik echt afwisselend zingen en niet tegelijk. Hoef je niet speciaal een duet voor te kiezen.
Maar, vanaf disc is het zoals vanouds. De app gebruik ik niet meer.

• wwwouter3333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09-2022
Hallo,

Ik ben op zoek naar een playstation 3 harde schijf van van rond de 60-80gb.
(2.5" 5400rpm Sata hardeschijf)

Dus heb je de harde schijf van je playstation vervangen en doe je niks meer met de oude schijf, dan neem ik deze graag voor een zacht prijsje van je over.
(wel een werkende uiteraard)

Stuur me een bericht als je er nog één hebt liggen
mvg

Edit: Niet meer nodig!

[ Voor 3% gewijzigd door wwwouter3333 op 29-11-2012 22:03 . Reden: In behoeften voorzien ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wwwouter3333 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:55:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een playstation 3 harde schijf van van rond de 60-80gb.
(2.5" 5400rpm Sata hardeschijf)

Dus heb je de harde schijf van je playstation vervangen en doe je niks meer met de oude schijf, dan neem ik deze graag voor een zacht prijsje van je over.
(wel een werkende uiteraard)

Stuur me een bericht als je er nog één hebt liggen
mvg
Plaats een advertentie, denk dat je dan sneller response zult krijgen
http://tweakers.net/aanbod/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Op PSN is het nu '12 deals of Christmas':
Starting on 1st December 2012, PlayStation Store will feature 12 incredible deals for you to unwrap. You will only be able to redeem each deal from PlayStation Store for a period of 48 hours and then they vanish, quicker than a Christmas pudding!

Just like the presents under your tree, we are going to keep these deals under wraps until it’s time for them to be opened. So make sure you keep checking PlayStation Store to find out what the latest amazing deal is. We’ll also update this Blog post every time a deal is added.

Don’t miss out on some great one-time offers – take a sledge ride over to PlayStation Store and treat yourself to a few extra presents this festive season. Enjoy!
En de eerste deals zijn al bekend:
Deal 3: Tokyo Jungle – Was £9.99/€12.99, now £5.19/€6.49 (up to 50% off). Additional 10% discount for PS Plus members (£4.67/€5.84). Offer expires 11.59pm on 6th December.

Deal 2: Battlefield 3 – Was £59.99/€69.99, now £29.99/€39.99. Additional 10% discount for PS Plus members. Offer expires 11.59pm on 4th December.

Deal 1: 90-day PS Plus subscription – Was £11.99/€14.99, now £7.99/€9.99 (save up to 33%). Offer expires 7.00am on 9th December.
Tokyo Jungle ga ik al zeker aanschaffen! Ik was al aan het twijfelen om die te kopen, maar voor nog geen 6 euro kan ik die niet laten liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 05-12-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mijn oude 60G fat staat al een anderhalf jaar bij een maatje en doet het al die tijd prima.
Even daarvoor heb ik de koelpasta laten vervangen vanwege de beruchte ylod, dat hielp dus.
Nu sinds een week heeft hij echter heel vaak een rood knipperend lampje...
Als ik het me goed herinner is dat hetzlefde probleem toch? (koelpasta wordt te warm > systeem start niet meer op > rood lampje blijft knipperen).
Jammer, want hij doet het nu al 5 en een half jaar intensief (inc 1x een reparatie zoals ik noemde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@SToRM666: Ik ga vanavond ws ook Tokyo Jungle downloaden. De rest van de deals heb ik tot nu toe nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
dvdkiwi schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:36:
Mijn oude 60G fat staat al een anderhalf jaar bij een maatje en doet het al die tijd prima.
Even daarvoor heb ik de koelpasta laten vervangen vanwege de beruchte ylod, dat hielp dus.
Nu sinds een week heeft hij echter heel vaak een rood knipperend lampje...
Als ik het me goed herinner is dat hetzlefde probleem toch? (koelpasta wordt te warm > systeem start niet meer op > rood lampje blijft knipperen).
Jammer, want hij doet het nu al 5 en een half jaar intensief (inc 1x een reparatie zoals ik noemde).
Het is toch omdat de processor connectors los laat omdat hij onderste boven hangt en te warm word? Ik heb ook nog een 40Gb staan die ik ga proberen zelf te maken. Heb al wel vast een nieuwe gekocht.
200 euro via Bart Smit. Move starters pack en controller via MP verkocht. Kwam hij mooi op 150e.
Vond ik wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
Die nieuwe Playstation 3 versie nog kleinere met 12 gig geheugen kan je die ook uitbreiding door middel van 2.5 inch sata schijf? Aangezien ik hier nog 160 gig van een oude laptop heb.

Hoef ik niet gelijk eentje van 300 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Amdwarrior schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:34:
Die nieuwe Playstation 3 versie nog kleinere met 12 gig geheugen kan je die ook uitbreiding door middel van 2.5 inch sata schijf? Aangezien ik hier nog 160 gig van een oude laptop heb.

Hoef ik niet gelijk eentje van 300 te kopen.
ja dat kan nog steeds, ik heb dit laatst nog voor mijn zus gedaan. Let wel op dat je nog een hard drive case moet kopen. Sony levert die om de een of andere mysterieuze reden niet mee met de 12 g versie.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witchblade
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-04 19:24
Bad_Boy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:53:
[...]
ja dat kan nog steeds, ik heb dit laatst nog voor mijn zus gedaan. Let wel op dat je nog een hard drive case moet kopen. Sony levert die om de een of andere mysterieuze reden niet mee met de 12 g versie.
Ik heb ook al gezien dat ze het zonder deden op you tube of met de sleve van de fat of de slim (je moet wel een beetje aanpassen). En waarom sony geen sleve meegeeft, ik denk omdat ze niet willen dat je hem upgrade met een eigen schijf }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is dat 12gig ssd niet een stuk sneller dan een gewone hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verstekbakker schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:16:
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Kun je eigenlijk nergens iets over vinden.

Uiteindelijk ben ik toch gegaan voor een 320GB Slim omdat ik die bovenlader gammel en niet handig vind in een kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
Verstekbakker schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:16:
Geen idee eerlijk gezegt, toen ik de boel bij mijn zus aansloot heb ik eingelijks geen enkel verschil bemerkt. Maar dit zou ook kunnen omdat ik al een HD had geinstalleerd voordat ik hem voor het eerst keer starte. Eigenlijks zou ik het eens moeten testen maar dat heeft helaas als gevolg dat de ps3 weer opnieuw moet worden geinstalleerd. En ik gok niet dat mijn zus dat zou op prijs zou stellen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Bad_Boy op 07-12-2012 11:04 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Volgens mij zijn er al een hoop die hebben geprobeerd een SSD te plaatsen, maar volgens mij gaf het geen enkele prestatiewinst.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Een SSD maakt wel de XMB en het installeren van gedownloade games sneller. Afhankelijk van het spel, heb je ook minder last van texture pop-in en worden maps/levels tot bijna 3 keer sneller (Borderlands) geladen. De meeste snelheidswinst haal je natuurlijk bij games met een volledige SSD-installatie (PlayStation Plus!).

Helaas is een beetje SSD met enige capaciteit - ik zou van 250GB HDD naar 512GB SSD willen - ongeveer even duur als een nieuwe PS3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het Playstation EU Blog worden steeds de kerstdeals uit de doeken gedaan. Playstation Plus leden krijgen daarboven op nog een extra korting.

In een van de reacties wordt aangegeven wat waarschijnlijk de komende deals gaan zijn. In eerste instantie dacht ik dat het een grap was, maar tot op heden heeft deze persoon alle deals juist.
#4 One Piece Pirate Warriors
#5 Sleeping Dogs
#6 MOH: Warfighter
#7 NBA2K13
#8 Most Wanted 2 (not sure, generic car so could be any race game)
#9 LBP Karting
#10 Unfinished Swan
#11 Hitman Absolution
#12 Far Cry 3
Er zitten vele toppers bij, maar de meesten daarvan koop ik liever in de winkel of heb ik al. Ik had gehoopt op meer 'echte' PSN Games. Ik heb Tokyo Jungle bijvoorbeeld wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nieuwe The Last Of Us trailer (kijken vanaf 0:50):

http://n4g.com/news/11352...-trailer-live-performance

Man wat ziet dat spel er goed uit. Mensen die qua omgevingen en dergelijke in het spel verrast willen worden kunnen beter niet kijken ;)
Ik zou beter ook geen trailers meer kijken. Ik zou het liefst aan dit spel beginnen met zo min mogelijk kennis over het verhaal en dergelijke.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:03

ikookhier

>hijdiehieris<

Last of us, weer een heerlijke game van naughty dog _/-\o_ Kan niet wachten om m te spelen :9~

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
@Butch_NL: de volgende aanbieding is inderdaad Sleeping Dogs. De lijst blijkt dus nog steeds kloppen.
Uit die lijst is Unfinished Swan waarschijnlijk de enige game die ik nog zou willen kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wauw wat ziet The last of us er verschrikkelijk gaaf uit!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 09:35:
Op het Playstation EU Blog worden steeds de kerstdeals uit de doeken gedaan. Playstation Plus leden krijgen daarboven op nog een extra korting.

In een van de reacties wordt aangegeven wat waarschijnlijk de komende deals gaan zijn. In eerste instantie dacht ik dat het een grap was, maar tot op heden heeft deze persoon alle deals juist.

[...]

Er zitten vele toppers bij, maar de meesten daarvan koop ik liever in de winkel of heb ik al. Ik had gehoopt op meer 'echte' PSN Games. Ik heb Tokyo Jungle bijvoorbeeld wel gekocht.
Als je elke game kent kan je aan de hand van die schaduwlogo's toch wel nagaan om welke game het gaat? :P Ik heb 90 dagen PSN gekocht, mijn ps3 maakt overuren aan downloaden en installeren nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nodig schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:30:
[...]
Als je elke game kent kan je aan de hand van die schaduwlogo's toch wel nagaan om welke game het gaat? :P Ik heb 90 dagen PSN gekocht, mijn ps3 maakt overuren aan downloaden en installeren nu :D
Schaduwlogo's?

Ik ken gelukkig niet al die logo's uit mijn hoofd. Ik heb meer te doen buiten het gamen. ;)

Btw, ik hoop wel dat je harde schijf groot genoeg is. Het kan nl. hard gaan met de ruimte nu. Gisteren zat ik bij een vriend thuis, die met een 40GB schijf dankzij de diverse installatiefiles zo zijn schijf vol had zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Daarom heb ik mijn 160GB PS3 verkocht en een 320GB gekocht. Met 5 euro winst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik de nieuwe Hitman gekocht via PSN. Volgens de PSN store heb je daarvoor 17 gig vrije harde schijfruimte nodig, deze had ik nog.

Na aankoop wil ik het spel downloaden, nu blijkt dat ik niet genoeg vrije schijfruimte heb. Wat googlen levert op dat je schijnbaar het dubbele aantal MB's vrij moet hebben. Echter, ik heb een 40 gig playstation. Zelfs na formatteren heb ik maar 32 GIG beschikbaar, wat nooit genoeg is. De PSN laat je dus wel een spel kopen, terwijl je het nooit zult kunnen spelen met je Playstation.

Het liefste wil ik mijn geld terug, zodat ik de BluRay in de winkel kan halen.

Ik heb met de helpdesk gebeld, maar deze weigeren mijn onkoop ongedaan te maken met de reden dat dit 'onmogelijk' is.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Of ander advies? Ik wil het hier namelijk niet bij laten zitten. Ik game al met veel plezier op Playstation sinds de PSX, maar nu voel ik me wel in de steek gelaten door Sony.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Andere (grotere) schijf erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Taco
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024
Ja dat zou een oplossing zijn, maar dat vind ik nogal overdreven om speciaal voor dit ene spel een nieuwe schijf erin te zetten. Voor de toekomst heb ik mijn lesje geleerd en ik ga wel voortaan naar de winkel voor mijn spellen.

Het gaat me met name om het feit dat ik mijn aankoop niet ongedaan kan maken op de PSN store.

You'd never imagine us, Bringing a loaded gun to the ballroom, This party's about to kick off

Pagina: 1 ... 27 ... 47 Laatste