40 gig is ook wel erg klein, een grotere HDD is wel een must, ik heb er een 320GB ingzet en die is alweer te klein aan het worden.
Verwijderd
Dit doe je ook niet alleen voor die game. Elke pns game die je download zal ruimte innemen en zelfs een psn titel is al snel ekele GB's groot. Je moet het zien als een investering om deze ergernis in de toekomst te voorkomen.El_Taco schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:36:
Ja dat zou een oplossing zijn, maar dat vind ik nogal overdreven om speciaal voor dit ene spel een nieuwe schijf erin te zetten. Voor de toekomst heb ik mijn lesje geleerd en ik ga wel voortaan naar de winkel voor mijn spellen.
Het gaat me met name om het feit dat ik mijn aankoop niet ongedaan kan maken op de PSN store.
40GB is anno 2012 gewoon niet meer toereikend voor een beetje gamer.
daar gaat het hier niet om.. het is een principie kwestie. volgens de eisen in de store zou het spel het doen maar vervolgens blijkt het niet te werken tenzij hij zijn ps3 verbouwt (zoals jullie adviseren).
eigenlijk zou hij dus gewoon zijn geld terug moeten krijgen omdat hij verkeerd is voorgelicht.
eigenlijk zou hij dus gewoon zijn geld terug moeten krijgen omdat hij verkeerd is voorgelicht.
Verwijderd
Ik begrijp je punt en ik ben het ook met je eens dat het belachelijk is, dat het niet ongedaan gemaakt kan worden. Als je iets in de winkel koopt, dan kun je het altijd ook terugbrengen binnen x dagen wanneer je niet tevreden bent.El_Taco schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:36:
Ja dat zou een oplossing zijn, maar dat vind ik nogal overdreven om speciaal voor dit ene spel een nieuwe schijf erin te zetten. Voor de toekomst heb ik mijn lesje geleerd en ik ga wel voortaan naar de winkel voor mijn spellen.
Het gaat me met name om het feit dat ik mijn aankoop niet ongedaan kan maken op de PSN store.
Ik zou nog een keer bellen en dan kijken wat een andere medewerker zegt.
Een procedure zou ik er niet om beginnen, want voor dat geld heb je al lang en breed een 500 GB schijf in je PS3 gestopt, want met anderen ben ik het eens, dat 40GB gewoonweg te klein is. Ik zag het gisteren ook bij een vriend van me. Om het ene spel te spelen (installatiefiles), moest hij zaken gaan verwijderen van andere games, en dat iedere keer wanneer hij een nieuw spel opstartte...

Nog een keer bellen en je verhaal opnieuw uitleggen. Je hebt een 40GB Playstation 3 en je hebt een spel gekocht die je niet kunt downloaden. Laat hun maar een voorstel doen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
ik heb 60gb. en heb ik genoeg aan.. heb ongeveer 50 games. spellen die ik veel speel staan geinstalleerd en als ik weer te weinig ruimte heb gooi ik er gewoon een spel af dat ik toch nooit meer speel.
in de 4/5 jaar dat ik hem heb nog nooit een spel opnieuw moeten installeren.
in de 4/5 jaar dat ik hem heb nog nooit een spel opnieuw moeten installeren.
Weet iemand waar de systeemupdate voor is welke nu gedownload dient te worden? (4.31)
google: PS3 4.31 ->Kluutmaran schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:54:
Weet iemand waar de systeemupdate voor is welke nu gedownload dient te worden? (4.31)
http://nl.playstation.com...-features-%28ver-4-31%29/
Update is al van Oktober zie ik, tijdje dus de PS3 niet aan gehad?
[ Voor 9% gewijzigd door DerOllie op 15-12-2012 17:14 ]
www.youtube.com/DerOllie
Hmm apart, heb de PS3 meerdere keren per week aanstaan, maar goed geen nieuwe features oid dus.Cybpraetorian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:14:
[...]
google: PS3 4.31 ->
http://nl.playstation.com...-features-%28ver-4-31%29/
Update is al van Oktober zie ik, tijdje dus de PS3 niet aan gehad?
Verwijderd
Later vandaag komt een nieuw DLC pakket beschikbaar voor LBP 2. Het cross-control pakket lijkt me op zich heel erg interessant, maar wat me tegenstaat, is dat je er een PSVita voor moet kopen, wil je er optimaal gebruik van maken. Het alternatief is namelijk om te spelen met iemand, die een PSVita heeft, maar op de een of andere manier voelt dat toch alsof je iets mist. Het DLC pakket wordt alleen wel behoorlijk duur, wanneer je er speciaal een PSVita voor gaat aanschaffen.

Ben aan het kijken voor een nieuwe harde schijf in mijn PS3 (ik ben Plus lid waardoor mijn harde schijf in no-time vol is geraakt). Ik zat zelf te kijken naar deze:
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD7500BPKT, 750GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Deze zou er toch in moeten passen? Iemand wellicht nog een beter alternatief?
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD7500BPKT, 750GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Deze zou er toch in moeten passen? Iemand wellicht nog een beter alternatief?
[ Voor 7% gewijzigd door TDB op 23-12-2012 15:44 ]
PSN: TDBtje
Ik heb er ook een WD Scorpio in zitten, maar dan de 500GB versie.
PSN id: NL_SToRM
dank, meteen maar eentje besteld.SToRM666 schreef op zondag 23 december 2012 @ 18:34:
Ik heb er ook een WD Scorpio in zitten, maar dan de 500GB versie.
Playstation Nederland heeft een leuk kerstcadeautje. Vier PS mini's voor een aantal facebook/twitter acties. Daarvoor krijg je Wizorb, Canabalt, BreakQuest Bundle, en Velocity.
Edit: een link is ook wel handig: https://www.facebook.com/PlayStationNL/app_538718762805824
Edit: een link is ook wel handig: https://www.facebook.com/PlayStationNL/app_538718762805824
[ Voor 21% gewijzigd door Jochem Boom op 25-12-2012 13:32 ]
Thanks, gaan we even doen. Wat is dat spel met Twitter? ik heb geen twitter account namelijk...
www.youtube.com/DerOllie
Gewoon doorklikken, heb zelf ook geen twitter account maar je krijgt gewoon de code voor het spel.Cybpraetorian schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 13:58:
Thanks, gaan we even doen. Wat is dat spel met Twitter? ik heb geen twitter account namelijk...
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Wat een fail, je hoeft niet eens op twitter te sharen, zo lang je maar op die knop drukt komt de code al te voorschijn...Wobcat schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:04:
[...]
Gewoon doorklikken, heb zelf ook geen twitter account maar je krijgt gewoon de code voor het spel.
(a) Velocity – 4,99 €
(b) BreakQuest – 2,99 €
(c) Canabalt – 1,99 €
(d) Wizorb – 2,99 €
Totaal: 12.96 aan games... Niet slecht.

[ Voor 19% gewijzigd door DerOllie op 25-12-2012 14:12 ]
www.youtube.com/DerOllie
Ook maar even ingevuld, thnx 
edit: hmm kun je die codes ook via de pc redeemen? Na 5 minuten googlen kwam ik alleen verouderde instructies tegen voor US accounts..
edit: hmm kun je die codes ook via de pc redeemen? Na 5 minuten googlen kwam ik alleen verouderde instructies tegen voor US accounts..
[ Voor 69% gewijzigd door scorpie op 25-12-2012 14:32 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Nou, lekker dan, 4 codes gehad, net ingevoerd en slechts ééntje werkt !
Bij de andere drie de melding dat de code al gebruikt is... ?
Bij de andere drie de melding dat de code al gebruikt is... ?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Nee, volgens mij niet. Gewoon naar playstation home gaan, codes inwisselen aanklikken, codes invoeren en downloaden, installeren en gamen. Ging hier vrij soepeltjes...scorpie schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 14:27:
Ook maar even ingevuld, thnx
www.youtube.com/DerOllie
Ook even meegedaan met de Playstation Nederland actie op Facebook, alle vier de codes die ik gekregen had waren in te lossen. Nu alle berichten, tweets en registraties weer verwijderen (is meer werk).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
BreakQuest en Wizorb lijken wel erg op elkaar, alleen zit over Wizorb nog weer een RPG sausje (Arkanoid met RPG, wie verzint het). Ik heb Wizorb dan ook alweer verwijderd, Breakquest is nog wel grappig... Canabalt kon ik al, had ik laatst al eens via een flash game online gespeeld. Grappig maar na 5x hou je die ook wel weer voor gezien. Velocity is wel heel tof, lekker down-scrolling shooter, met wat leuke effectjes...
www.youtube.com/DerOllie
Ik heb alle Facebook posts gewoon alleen zichtbaar voor mezelf gemaakt, hoef ik het ook niet te verwijderen.
Ik vroeg alleen of het via de pc te redeemen was omdat ik even geen Playstation tot m'n beschikking heb en niet wil dat die codes straks expiren ofzo. Maar dat komt vast goed
Ik vroeg alleen of het via de pc te redeemen was omdat ik even geen Playstation tot m'n beschikking heb en niet wil dat die codes straks expiren ofzo. Maar dat komt vast goed
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik had tot op heden enkel nog de Singstar Viewer geinstalleerd, maar ik wilde gisteren toch eens de Singstar die in het XMB moet zitten opstarten. Na lang zoeken (...), blijkt hij gewoon niet in mijn XMB te staan. Er zijn zat users die hetzelfde probleem hebben, maar een echt werkende oplossing is er gewoon niet. Zijn er meer mensen met ditzelfde probleem?
Overigens kan ik Singstar ook niet meer apart downloaden uit de Store. Ik zal nog eens kijken met mijn US \ JAP account, misschien dat hij voor die werelddelen wel in de Store staat.
---
EDIT:
probleem inmiddels opgelost door gewoon met mijn US account SingStar Digital te downloaden uit de PlayStation Store.
Overigens kan ik Singstar ook niet meer apart downloaden uit de Store. Ik zal nog eens kijken met mijn US \ JAP account, misschien dat hij voor die werelddelen wel in de Store staat.
---
EDIT:
probleem inmiddels opgelost door gewoon met mijn US account SingStar Digital te downloaden uit de PlayStation Store.
[ Voor 11% gewijzigd door fredkroket op 26-12-2012 14:01 ]
Hoe heb jij 'm uit je XMB gehaald?
Hier staat ie er wel in, maar dat vind ik een beetje overbodig als ik het spel toch niet speel (en ook niet gekocht heb).
Ik wil 'm gewoon weg hebben uit mijn lijst met games in het XMB menu.
*volgens mij onmogelijk, of toch niet?*
Ik las ooit iets over het eerst installeren, dat het daarna verwijderbaar werd, maar het gevolg is alleen dat Singstart nu ook in mijn trophy lijst staat
En ja, ik stoor me daar aan
Hier staat ie er wel in, maar dat vind ik een beetje overbodig als ik het spel toch niet speel (en ook niet gekocht heb).
Ik wil 'm gewoon weg hebben uit mijn lijst met games in het XMB menu.
*volgens mij onmogelijk, of toch niet?*
Ik las ooit iets over het eerst installeren, dat het daarna verwijderbaar werd, maar het gevolg is alleen dat Singstart nu ook in mijn trophy lijst staat
En ja, ik stoor me daar aan
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 26-12-2012 18:52 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb geen Singstar in mijn XMB staan (ik heb wel alle updates altijd netjes geinstalleerd), geen idee hoe het komt.
Ik heb wel een ander probleem alleen maar disconnects met de EA Servers in FIFA 13, vanaf eind oktober is het heel erg geworden.
Ik heb wel een ander probleem alleen maar disconnects met de EA Servers in FIFA 13, vanaf eind oktober is het heel erg geworden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb die Singstar wel maar doe er niets mee. Jammer dat die troep er standaard op moet komen.
Verwijderd
Bij mij staat die Singstar er wel, maar ik heb de app niet geïnstalleerd. Doe ik nog wel eens, wanneer er thuis weer eens een feestje is ofzo.
Dat heb ik dus ook. Maar ik ga het niet installeren want je kunt het niet gratis spelen toch?Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:38:
Bij mij staat die Singstar er wel, maar ik heb de app niet geïnstalleerd. Doe ik nog wel eens, wanneer er thuis weer eens een feestje is ofzo.
Overigens was de reden dat ik een voucher had gehad voor een gratis nummer. Dus ja, als je die in wilt wisselen en gebruiken moet je toch iets van SingStar hebben.
Ik heb wel de SingStar Studio 100 disc, maar daar ontbreekt de SingStore...
Ik heb wel de SingStar Studio 100 disc, maar daar ontbreekt de SingStore...
Andere mensen ook problemen met inloggen op SEN? Kan niet inloggen op de site, paswoord aanpassen lukt ook niet. Kom wel gewoon binnen op de PS3. Snap er niks van.
Alleen Chrome heeft er last van.
Alleen Chrome heeft er last van.
[ Voor 65% gewijzigd door SkyStreaker op 27-12-2012 13:20 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Ik heb het dus niet gespeeld, maar volgens mij zijn er slechts demo's beschikbaar. De rest zul je moeten kopen, tenzij je al Singstar games voor de PS2/PS3 in huis hebt (disc swap). Dan zou je ze mijns inziens moeten kunnen inladen.LuPo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:22:
[...]
Dat heb ik dus ook. Maar ik ga het niet installeren want je kunt het niet gratis spelen toch?
Hoe het precies werkt, kun je waarschijnlijk wel terugvinden op Singstar.com.
Bovenstaande informatie is gebaseerd op: PS Blog Update (via Google) (ik kon hier niet direct doorlinken, maar Google helpt u graag verder).
Het x knopje van m'n DualShock blijft nu en dan wat hangen. ZIjn die controllers makkelijk open te maken om te kijken wat het probleem is. Is misschien enkel beetje vuil dat er tussen zit.
Volgens mij zijn ze inderdaad redelijk makkelijk open te schroeven.
Ik ga het binnenkort ook even proberen
Ik ga het binnenkort ook even proberen
Open schroeven is inderdaad makkelijk, terug in elkaar schroeven is wat andersdvdkiwi schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:26:
Volgens mij zijn ze inderdaad redelijk makkelijk open te schroeven.

Ik zou het niet doen, tenzij de knopjes natuurlijk echt niet meer speelbaar zijn. Of je bent misschien handiger dan ik, dan kan je het wel proberenIk ga het binnenkort ook even proberen
Verwijderd
Af en toe? Dan zal de schade nog wel meevallen. Het is dat die krengen zo duur zijn, anders zou ik direct een nieuwe aanschaffen.botech schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:14:
Het x knopje van m'n DualShock blijft nu en dan wat hangen. ZIjn die controllers makkelijk open te maken om te kijken wat het probleem is. Is misschien enkel beetje vuil dat er tussen zit.
offtopic:
Van de oude PSX Controller (dus zonder DualShock) heb ik er twee letterlijk kapotgespeeld. Onder de vierpuntsdruktoets (zoals dat toen nog heette
) zat een fragiel stukje plastic met vier uiteinden. Daarvan was er 1 afgebroken, waardoor auto's in een racegame standaard een afwijking naar links hadden.
Van de oude PSX Controller (dus zonder DualShock) heb ik er twee letterlijk kapotgespeeld. Onder de vierpuntsdruktoets (zoals dat toen nog heette
Ja, ik heb 'm terug in elkaar gekregen met goed werkende triggers. De haperende "x-knop" heb ik niets kunnen aan doen, helaas. Afwachten, en als het verslechterd koop ik wel een nieuwe.
Je kan altijd nog proberen om dit onderdeel te vervangen; http://www.miniinthebox.c...ars-voor-ps3_p199138.html Maar goed, ik weet niet waarom de X hapert op dit moment, maar het is nog altijd goedkoper dan een nieuwe controller.botech schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:22:
Ja, ik heb 'm terug in elkaar gekregen met goed werkende triggers. De haperende "x-knop" heb ik niets kunnen aan doen, helaas. Afwachten, en als het verslechterd koop ik wel een nieuwe.
Zouden we in 2013 eindelijk wat officieels over de PS4 krijgen te horen en zien? En dan release in 2014?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ligt het aan mij of is iedereen met Battle royale kratos en wordt ik enkel het scherm heen en weer geslingerd ongeacht welke knopjes ik indruk?
Gaat vandaag niet zo lekker op PSN
Gaat vandaag niet zo lekker op PSN
Verwijderd
Ik weet dat je met je pc mkv bestanden kan streamen naar de PS3, maar is het ook mogelijk om mkv bestanden, gebrand op een dvd, af te spelen op de PS3?
Nee, PS3 heeft niet de benodigde codecs om mkv's af te spelen, daarom moeten ze worden gestreamd door een programma wat ze kan encoden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 18:35:
Ik weet dat je met je pc mkv bestanden kan streamen naar de PS3, maar is het ook mogelijk om mkv bestanden, gebrand op een dvd, af te spelen op de PS3?
Ik heb toch ook maar een PS+ abo aangeschaft. Zeker nu met een Vita de moeite waard, en twee PS3's, De PSP's zijn aan het verstoffen maar heb nu al Mortal Kombat en Gravity Rush voor de PS Vita kunnen downloaden. Had ik normaliter niet gekocht maar voor dat geld zeker de moeite waard.
Ik ben als verzamelaar dol op doosjes en boekjes, maar als het was is koop ik het later wel..voor minder geld. Ik ben om.
Ik ben als verzamelaar dol op doosjes en boekjes, maar als het was is koop ik het later wel..voor minder geld. Ik ben om.
Verwijderd
Weet iemand of er al iets bekend is wanneer Gladiator van Ratchet & Clank uitkomt voor de PS3?
Daar is nog niks over bekend.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:09:
Weet iemand of er al iets bekend is wanneer Gladiator van Ratchet & Clank uitkomt voor de PS3?
Verwijderd
Ik zag nl. een interview met iemand dat de game helemaal is omgezet naar HD en dat deze eind dit jaar nog zou uitkomen. Volgens anderen zou Gladiator alleen opnieuw uitkomen voor de PSN.
We wachten het maar even af.
We wachten het maar even af.
Ik heb nu sinds vandaag een abbo op Playstation+ genomen, En loop gelijk al tegen ruimte gebrek aan op mijn HDD. (80GB Fat - LittleBigPlanet Pack)
Nu wil ik er dus een grotere HDD in gaan zetten en dan kom ik op deze uit: WD Scorpio Blue 750GB
Is dat voldoende of kan ik beter een 1TB schijf nemen (Dat is 19 euro duurder, 61 vs 80 Euro @ Mycom), Er komt enkel gamedata en savedata op te staan. (Games uit de PSN-Store PSN+)
Alvast bedankt,
Sato.
Nu wil ik er dus een grotere HDD in gaan zetten en dan kom ik op deze uit: WD Scorpio Blue 750GB
Is dat voldoende of kan ik beter een 1TB schijf nemen (Dat is 19 euro duurder, 61 vs 80 Euro @ Mycom), Er komt enkel gamedata en savedata op te staan. (Games uit de PSN-Store PSN+)
Alvast bedankt,
Sato.
Lijkt me voldoende hoor.Sato schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:05:
Ik heb nu sinds vandaag een abbo op Playstation+ genomen, En loop gelijk al tegen ruimte gebrek aan op mijn HDD. (80GB Fat - LittleBigPlanet Pack)
Alvast bedankt,
Sato.
Tsja, ligt er maar net aan hoe gek je 't wilt gaan maken.. Ik heb jaren met 60GB gedaan, sinds een aantal maandjes zit ik op 500GB (waarvan 4xxGB nog vrij is).
Uiteindelijk komt alles wel vol maar met een ps+ abbo gaat het extra hard ik kocht 4-5 jaar geleden een 80gb ps3 en na een jaar heb ik de hd vervangen voor een 320gb, ging in het begin helemaal niet hard maar het laatste jaar met het ps+ abbo wel en nu zal ik binnenkort toch spul moeten gaan verwijderen.
[ Voor 57% gewijzigd door Chaoss op 01-01-2013 15:59 ]
Chaoss schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:55:
Uiteindelijk komt alles wel vol maar met een ps+ a no gaat het extra hard ik kocht 4
I know, waarschijnlijk op mobiel getypt
The devil is in the details.
Verwijderd
lol.Hahn schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:57:
[...]
Nog dronken of mis je wat vingers door vuurwerk?
I know, waarschijnlijk op mobiel getypt
Slaapdronken en typen op een telefoon
hmmm. net een nieuwe harde schijf in mijn PS3 gestopt. Software gedownload van de sony site, op een USB stick gezet (PS3/UPDATE/PS3UPDAT.PUP maar bij het opstarten blijft de PS3 aangeven "de systeemsoftware functioneert niet correct. Druk de PS toets voor een nieuwe herstart..."
Wat doe ik nou fout?
Wat doe ik nou fout?
Doe je wel een start/select boot voor de formatering?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Man o man, ik zat gewoon verkeerd te drukken op de toetsen. I must be kidding.....

[ Voor 125% gewijzigd door TDB op 04-01-2013 22:06 ]
Ik heb pas een PS3 gekocht. Geen nieuwe maar van een vriend een defecte voor 25,- gekocht en daarvan zelf de laser vervangen a 35,-. Dus voor 60,- een PS3 120GB slim.
Anywayz, nu ben ik op zoek naar een Xbox 360 stijl controller voor de PS3. De Dual Shock controller vind ik maar een ruk controller. Veel te klein voor mijn kolenschoppen. Heb sowieso het idee dat Sony die controller heeft ontworpen met niet 100% de ergonomie in acht nemend maar ook een deel design dat de ergonmie niet ten goed komt. Als je tegelijkertijd de linker stick naar rechtsduwt en de rechter stick naar links, dan raken mijn duimen elkaar en soms haal ik daardoor niet het gehele bereik.
Ik heb zelf een aantal Xbox 360 style controllers gevonden. Bijvoorbeeld de Geoteck HF-2 Bluetooth en de Power A Pro Elite RF. De Gioteck ziet er best leuk uit en hij is via bluetooth te verbinden itt de Power A Pro Elite die via een bijgeleverde USB-dongle via RF wordt aangesloten. De Gioteck is gewoon bij Bol.com te koop. De Power A Pro zie ik nergens in een NLse shop of hij is niet meer te krijgen.
Heeft er iemand ervaring met één van deze controllers of heeft iemand suggesties voor een Xbox 360 style controller voor de PS3?
Anywayz, nu ben ik op zoek naar een Xbox 360 stijl controller voor de PS3. De Dual Shock controller vind ik maar een ruk controller. Veel te klein voor mijn kolenschoppen. Heb sowieso het idee dat Sony die controller heeft ontworpen met niet 100% de ergonomie in acht nemend maar ook een deel design dat de ergonmie niet ten goed komt. Als je tegelijkertijd de linker stick naar rechtsduwt en de rechter stick naar links, dan raken mijn duimen elkaar en soms haal ik daardoor niet het gehele bereik.
Ik heb zelf een aantal Xbox 360 style controllers gevonden. Bijvoorbeeld de Geoteck HF-2 Bluetooth en de Power A Pro Elite RF. De Gioteck ziet er best leuk uit en hij is via bluetooth te verbinden itt de Power A Pro Elite die via een bijgeleverde USB-dongle via RF wordt aangesloten. De Gioteck is gewoon bij Bol.com te koop. De Power A Pro zie ik nergens in een NLse shop of hij is niet meer te krijgen.
Heeft er iemand ervaring met één van deze controllers of heeft iemand suggesties voor een Xbox 360 style controller voor de PS3?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Top 100 2012 van Engeland. Wat een hoop zooi staat ertussen..
http://www.playstationpur...ochten-de-Britten-in-2012
Zooi? Ik zie er eigenlijk alleen maar grote titels in staan? (de enige echt slechte in de lijst imho is 007)
[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 15-01-2013 11:57 ]
Inderdaad, maar weinig intressante titels,Tarabass schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:53:
Top 100 2012 van Engeland. Wat een hoop zooi staat ertussen..
Als je de top 20 bekijkt staan er alleen maar goede titels tussen op Just Dance na, de hele lijst valt me wel mee met wat uitzondering als the sims, wat fitness dingen en wat echte kiddy games etc.
Verwijderd
Tip: op www.ps3youtube.com kun je youtube filmpjes (ook complete HD documentaires) downloaden naar je PS3
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2013 21:24 . Reden: typo ]
Die site gebruik ik altijd om youtube filmpjes in hoge kwaliteit te kijken (youtube zelf gaat op de PS3 maar tot 240p).
Enige nadeel is de PS3 browser die vaak vastloopt...
Tversitiy kan ook webcontent naar je ps3 streamen, is misschien een alternatief.
Tversity?
Nooit van gehoord
Vaak zet ik toch maar de pc aan als ik per se op internet wil, net zo makkelijk
Nooit van gehoord
Vaak zet ik toch maar de pc aan als ik per se op internet wil, net zo makkelijk
Tegenwoordig heeft de PS3 een app voor youtube. Die kwaliteit is toch goed? (heb al een poosje niet gebruikt).dvdkiwi schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 07:03:
Die site gebruik ik altijd om youtube filmpjes in hoge kwaliteit te kijken (youtube zelf gaat op de PS3 maar tot 240p).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Inderdaad, de nieuwe youtube app op de PS3 doet 720p.
Ik zal eens kijken...
Eigenlijk gebruik ik altijd de normale browser, ik zou niet eens weten wat er verder allemaal op de PS staat
Eigenlijk gebruik ik altijd de normale browser, ik zou niet eens weten wat er verder allemaal op de PS staat
Gepland onderhoud aan PlayStation Network donderdag 17 januari 2013 vanaf 17.00
Wat een timing weer
Wat een timing weer
[ Voor 28% gewijzigd door Tarabass op 17-01-2013 14:50 ]
Erg vervelend, en wou vanavond nog wel gaan MP'en. Gelukkig heb ik nog wat te doen in FC3 SP.
Meestal is het toch het geval dat je van te voren bent ingelogt dat je wel door kan spelen?
Klopt. Maar het kan (erg) instabiel zijn, of zelfs gedisconnect worden..Psyonara schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:00:
Meestal is het toch het geval dat je van te voren bent ingelogt dat je wel door kan spelen?
Ik heb gister ook een WD scorpio blue 750GB in mijn PS3 geïnstalleerd. Wel een verademing als je van 40GB komt.Sato schreef op maandag 31 december 2012 @ 19:05:
Alvast bedankt,
Sato.
Mocht je de app niet kunnen vinden, dan moet je gaan zoeken met een US account (als je die hebt). Volgens mij heb ik 'm ook uit de US store gehaald.dvdkiwi schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:44:
Ik zal eens kijken...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Een vriend van me kan niet online (gisteravond niet en ook nu niet), hij krijgt de melding dat er onderhoud is aan PSN. Ik kan wel online en ook op playstation.com staat dat het PSN online is, wat kan het zijn? De telefoon, laptop en zo werken gewoon dus de verbinding met het internet is goed. De PS3 is bedraad aangesloten
EDIT: hij heeft met de klantenservice gebeld en er is onderhoud? de verbinding is instabiel werd hem verteld, het onderhoud was uitgelopen en kon tot 20:00 duren... ik kon zowel gisteravond als nu online en de status van PSN is groen, vreemd verhaal
EDIT2: of je doet je ogen open, op de playstation site is de status van PSN wel groen maar er staat ook een bericht over onderhoud, dat had ik nog niet gezien...
Daar staat ook dat het uitgelopen is en tot vanavond 19:30 kan duren
EDIT: hij heeft met de klantenservice gebeld en er is onderhoud? de verbinding is instabiel werd hem verteld, het onderhoud was uitgelopen en kon tot 20:00 duren... ik kon zowel gisteravond als nu online en de status van PSN is groen, vreemd verhaal
EDIT2: of je doet je ogen open, op de playstation site is de status van PSN wel groen maar er staat ook een bericht over onderhoud, dat had ik nog niet gezien...

[ Voor 50% gewijzigd door Svennie op 18-01-2013 11:13 ]
PSN ID: Svennie-NL
Officieel bericht mbt gepland onderhoud > hier.
Kan dus ook afhankelijk zijn van account of je wel of niet kunt inloggen.
"It's about time you showed up Fox!"
Hopelijk fixen ze dan meteen de store, 9/10 dat ik de store inga, loopt mijn PS3 volledig vast

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sh*t, ook dat nogTarabass schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:49:
En het is ook al uitgelopen:
https://twitter.com/PlayStationEU/status/292195005542567936
"It's about time you showed up Fox!"
Klopt ja. Met mijn US account kan ik niet inloggen, paar weken niet gebruikt. Met mijn normale account kan ik gewoon inloggen. Als je vaak online bent is er geen probleem denk ikspeek1984 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:48:
Officieel bericht mbt gepland onderhoud > hier.
Als je na de 15de van deze maand ingelogd bent geweest ondervind je bijna geen hinder. Anders is de kans veel groter. Aldus Playstation..BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:26:
[...]
Klopt ja. Met mijn US account kan ik niet inloggen, paar weken niet gebruikt. Met mijn normale account kan ik gewoon inloggen. Als je vaak online bent is er geen probleem denk ik
Volgens mij ben ik vaak genoeg online, maar ik kom niet op PSN.BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:26:
[...]
Klopt ja. Met mijn US account kan ik niet inloggen, paar weken niet gebruikt. Met mijn normale account kan ik gewoon inloggen. Als je vaak online bent is er geen probleem denk ik
Ik lees dit op Facebook in een van de downtime draadjes:
Ik kan dat bericht niet terug vinden op t.net?Michael Oostendorp: Ik lees net op internet dat de lv0 sleutels van sony network gaming zijn onthuld en op internet zijn geweest aangezien de sony psn eerder was gehackt leek het het eind maar sony kwam terug maar nu staat er bij tweakers.net dat de ps3 nu volledig is gehackt en met de release van de nieuwe ps4 aankomend juni wat ik lees lijkt het erop dat ps3 gekraakt is klopt dit allemaal Playstation Nederland ??
PlayStation Nederland: Michael Oostendorp: Op geruchten geven wij nooit commentaar.
Wellicht door het gebrek aan interpunctie, wat een warboel..
Ik heb nog een voucher om 30 dagen ps+ te proberen. Aangezien ik zelf ps+ heb kan ik er wellicht iemand anders blij mee maken?
heb je met mesnen die wel op FB willen posten via hun mobiel maar niet al te veel moeite voor de interpunctie willen doenExorcist schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:05:
Wellicht door het gebrek aan interpunctie, wat een warboel..
maar ik vraag me wel af wat er van waar is.
Google eens op 'ps3 gehackt'. Wellicht dat hij daar op doelt..
Die sleutels waren toch al veel eerder gekraakt? Was ergens vorig jaar op het nieuws.
nieuws: Hackers publiceren lv0-sleutels PlayStation 3
Deze dus.
Per saldo, we zijn alweer 3 maanden verder, zo hard loopt het dus niet
nieuws: Hackers publiceren lv0-sleutels PlayStation 3
Deze dus.
Per saldo, we zijn alweer 3 maanden verder, zo hard loopt het dus niet
nee precies,
ik dacht dat opnieuw iets gehacked was en dat de downtime daarom langer was dan gepland. maar het verhaal van die facebooker is idd behoorlijk onsamenhangend
ik dacht dat opnieuw iets gehacked was en dat de downtime daarom langer was dan gepland. maar het verhaal van die facebooker is idd behoorlijk onsamenhangend
Als je hem nog hebt mag je mij wel DM-en. Ik weet er wel iemand voor.Tarabass schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:53:
Ik heb nog een voucher om 30 dagen ps+ te proberen. Aangezien ik zelf ps+ heb kan ik er wellicht iemand anders blij mee maken?
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Haavy Rain componist is overleden op 56-jarige leeftijd. Vond de OST één van de mooiste uit een spel ooit. Benieuwd wat hij nog heeft weten te maken van Beyond: Two Souls.
Voor mijn verjaardag van mijn broer een PSN kaart gekregen met een heel hoesje er omheen en de cover van Journey (Zelf gemaakt zo het idee
).
Dus ook daar Journey van gekocht. Wat een apart en erg leuk spel.
Multi-player te doen, maar dan zonder echte communicatie.
Ja, je kunt wel bliepen (noem het maar even zo) en dat werkt nog best leuk.
Wel erg gelachen met iemand in mijn game.
Zeker een aanrader. Hij duurt niet lang, maar zeker wel z'n geld waard.
Dus ook daar Journey van gekocht. Wat een apart en erg leuk spel.
Multi-player te doen, maar dan zonder echte communicatie.
Ja, je kunt wel bliepen (noem het maar even zo) en dat werkt nog best leuk.
Wel erg gelachen met iemand in mijn game.
Zeker een aanrader. Hij duurt niet lang, maar zeker wel z'n geld waard.
Mijn PS3 fat heeft sinds gisteravondkuren hij valt steeds uit nadat hij 3 piepjes geeft en dan knipperd de rode led, ik moet het dan met de knop achterop uit en weer aanzetten kan hem dan opstarten maar binnen een paar min gebeurd weer hetelfde, is mijn PS3 deaud?
En wat zouden jullie doen laten repareren voor 50 euro via iemand van marktplaats (dus geen officieel bedrijf) waar ik 2x 30km voor moet rijden. Of een nieuwe slim halen (kzit niet echt op zo'n bovenlader te wachten)?
En wat zouden jullie doen laten repareren voor 50 euro via iemand van marktplaats (dus geen officieel bedrijf) waar ik 2x 30km voor moet rijden. Of een nieuwe slim halen (kzit niet echt op zo'n bovenlader te wachten)?
Dat is inderdaad de YLOD.
Ik heb het met mijn 60Gb Fat gehad, heb die toen voor 40 euro laten reflowen (bij een klein zaakje , ook via marktplaats) en deze heeft bijna anderhalf jaar weer zonder problemen gewerkt.
Nu heeft ie weer wat problemen, maar of het dezeflde zijn durf ik niet te zeggen gezien hij niet bij mij staat.
Ik heb het met mijn 60Gb Fat gehad, heb die toen voor 40 euro laten reflowen (bij een klein zaakje , ook via marktplaats) en deze heeft bijna anderhalf jaar weer zonder problemen gewerkt.
Nu heeft ie weer wat problemen, maar of het dezeflde zijn durf ik niet te zeggen gezien hij niet bij mij staat.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 30-01-2013 09:56 ]
Ik blijf zwart toch het mooist vinden, en ik snap echt die keuze van een bovenlader in de ultra slim niet, dat komt zo extreem budget over te opzichte van de slot drive vd vorige modellen.
40 euro is een leuke prijsje maar brabant is wat ver rijden vanuit drachten
en anderhalf jaar is acceptabel maar ik lees ook vaak dat er al na een paar weken of maand weer problemen zijn na een reparatie en dan is 50 euro zonde geld. Wat kost de goedkoopste ps3 atm 200 euro?
Balen zeg, khad nog een beetje hoop dat het alleen aan de hd zou liggen.dvdkiwi schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:55:
Dat is inderdaad de YLOD.
40 euro is een leuke prijsje maar brabant is wat ver rijden vanuit drachten
[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 30-01-2013 10:59 ]
Andere optie is kijken of je een non slim 250GB oid nog ergens kan krijgen.Chaoss schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:25:
Mijn PS3 fat heeft sinds gisteravondkuren hij valt steeds uit nadat hij 3 piepjes geeft en dan knipperd de rode led, ik moet het dan met de knop achterop uit en weer aanzetten kan hem dan opstarten maar binnen een paar min gebeurd weer hetelfde, is mijn PS3 deaud?
Jah kheb al wat lopen zoeken of er nog ergens gewone slim's verkocht worden maar ik liever geen 2'de hands en alle winkels verkopen al een tijdje de ultra slim.