It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
En hoe komen ze dan aan inkomsten? Om de zoveel nummers is er een kort reclame filmpje óf door een abonnement af te sluiten waardoor je helemaal geen reclame hebt.
Vorig jaar augustus (2011), meteen na de prijsverlaging een nieuwe PS3 320GB met 1 DS3 Controller voor € 200,00 gekocht (bij Bart smit/E-Plaza online).bram1984 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:25:
Op een PS3 zit gemiddeld een marge van rond de 5% (en soms nog lager en onder inkoop). Alleen tweedehands gaat misschien goedkoper lukken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PSN id: NL_SToRM
Die heb ik destijds daar ook gekocht, en me broertje ook. :-) Dat waren de sets met inFamous en LittleBigPlanet, die ze dumpte voor € 180,00.SToRM666 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:27:
Ik heb een paar jaar geleden toen de Slim er net was een 80GB Fat met controller en spel voor 180 euro gekocht. Maar die heb ik dan direct voor dezelfde prijs doorverkocht zonder spel
nieuws: Documenten wijzen op komst kleinere PlayStation 3
bel ff met sony. Heb zojuist ook nog gebeld omdat mijn omgeruilde PS3 (in 2010 omgeruild voor mijn in 2008 aangeschafte en kapotte PS3) weer kapot was.v8power67 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:46:
Fantastisch, wou gisteravond even een serie streamen naar ps3, in 1 keer, beeld weg en rood lampje knipperen.
Ik denk okee effe restarten, maar nee hoor, gaat over van een ylod naar red blinking light.
Of te wel ps3 naar zn grootje.......
Is nog een oude 40gb uit 2008. dus is 4jaar meegegaan.
Maar nu is de vraag wie o wie weet waar ik zo goedkoop mogelijk een nieuwe ps3 vandaan kan halen, mag een 160gb zijn want de 500gb hdd uit de oude ps3 zet ik gewoon over, weer dat ik dan alles kwijt ben, maar hijs dood dus ja kan er niet meer bij.
Zat in pricewatch te kijken maar vind 219 euro voor 160gb versie best wel duur, en denk dat het wel een stuk goedkoper kan toch??
Vervangend exemplaar sturen ze voor 125 eur. Goedkoper dan andere aanschaffen. Je krijgt precies zelfde model als je opstuurt terug.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb toen voor 40 euro mijn ps3 laten maken. Wel een nieuwe gekocht, maar kon ik in ieder geval alles overzetten! Dus als je er veel op had staan is dat misschien een optie?v8power67 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:46:
Fantastisch, wou gisteravond even een serie streamen naar ps3, in 1 keer, beeld weg en rood lampje knipperen.
Ik denk okee effe restarten, maar nee hoor, gaat over van een ylod naar red blinking light.
Of te wel ps3 naar zn grootje.......
Is nog een oude 40gb uit 2008. dus is 4jaar meegegaan.
Maar nu is de vraag wie o wie weet waar ik zo goedkoop mogelijk een nieuwe ps3 vandaan kan halen, mag een 160gb zijn want de 500gb hdd uit de oude ps3 zet ik gewoon over, weer dat ik dan alles kwijt ben, maar hijs dood dus ja kan er niet meer bij.
Zat in pricewatch te kijken maar vind 219 euro voor 160gb versie best wel duur, en denk dat het wel een stuk goedkoper kan toch??
Maar heb besloten geen ps3 meer te nemen.
Gebruikte hem eigenlijk vrijwel nooit, en heb nu ps3 van mn broertje beneden staan, want hij gebruikte hem nog minder als mij.
Ga gewoon een media player halen, en dan wachten op ps4.
Deze verkoop ik wel los als zijnde ylod ps3, misschien maak ik er iemand blij mee
Heb nog een xbox 360 en game pc staan, dus ik vermaak me wel
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik denk, ik ga ook even naar de MM voor wat games. Bleek alleen die titels die afgebeeld in de folder stonden. Ok. Echter al die titels waren op...Son Goku schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:53:
Kingdom of Alamur, Battlefield 3 en Batman Arkham City gescored bij de 3 voor 55 actie bij de MM, zit voorlopig goed

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Mits je de eerste FAT editie heb, kan je afaik helemaal geen PS2 spellen spelen op de PS3.champion16 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:16:
Kan ik een NTSC PS2 spel spelen op mijn PAL PS3?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dacht altijd dat het mijn genre niet was (te veel fantasie), maar my my. Heb mijn PS3's alleen voor de exclusives op dit platform, maar daar heb je dan ook wat aan.
Top spellen.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Chains of Olympus en Ghost of Sparta kan je ook op de PS3 spelenSToRM666 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:44:
Welke heb je gespeeld dan? De God of War reeks is inderdaad wel erg goed. Ik heb alleen de PSP delen nooit uitgespeeld.
Kreeg ik net doorgestuurd van een collega.
Als dit werkelijk het nieuwe model gaat worden, dan vind ik het erg jammer als er geen slot-in meer wordt gebruikt.Tom schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:49:
http://www.psx-sense.nl/9...lvr.it&utm_medium=twitter
Kreeg ik net doorgestuurd van een collega.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Tijdens de Gamescom (16 tot 19 augustus) zal er meer bekend worden gemaakt;Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 10:29:
wanneer ligt de ps3 super slim in de winkels?
-- klik --> Gamescom 2012 (16-19 augustus) <-- klik --
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik heb vandaag een ps3 slim 320 gekocht en mijn edge besteld uit amerika..
Vanavond eens testen of het werkt.
Weet iemand toevallig een goede "value for money" 500 - 1000GB hdd voor de PS3?
Ik hoef geen betere performance of iets dergelijks, alleen meer opslag.
Nee is echt bevestigd door KONAMI. Ik heb zelf de disk er weer eens in gedaan om de mandatory install te doen zodat als ik straks de patch binnen heb gelijk kan spelen.Exorcist schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:03:
Ik las dat Metal Gear Solid 4 eindelijk Trophy support zal gaan krijgen middels een patch. Hopelijk berust dat op waarheid, is ook al vaker geroepen namelijk..
Inmiddels gaan er nogal wat geruchten de ronde over de hardware van de PS4. De laatste en meest aannemelijke geruchten zijn alsvolgt:
Ik ben erg benieuwd. Ik ben ook erg benieuwd naar wat Microsoft gaat doen. Als Sony niet breder gaat investeren in het sociale gedeelte van PSN (wat zeer onwaarschijnlijk is, kijk naar hoe de vita in elkaar steekt) Dan denk ik dat de nieuwe xbox mijn nieuwe 1st console gaat worden. Natuurlijk zal ik dan wel de PS4 gaan halen voor de games van naughty dog etc.CPU
4 core (2 core pairs) 3.2 GHz AMD x86 (Steamroller)
aggregate, 10x PS3 PPU performance
512 KByte L2 per core pair
64 bit pointers
GPU
AMD R10x series GPU @ 800 MHz (Tahiti)
aggregate 10x RSX performance, 1.84 TFlops
DX”11.5″
cheap branching
18 compute units, focus on fine grained compute & tessellation
MEMORY:
2 GByte UMA, pushing for 4 GByte
192 GByte/ sec non-coherent access for e.g. GPU
12 GByte/ sec coherent access for CPU
>50% longer memory latency for CPU/ GPU compared to PC!!!
DXT is lowest bpp texture compression format
MEDIA:
50 GByte BD drive
PCAV, between 3.3 and 8x BD, most likely clamped to 6x
automatic background caching to HDD
HDD SKU with at least 380 GByte
downloadable games
EXTRA HARDWARE:
video encoder/ decoder
audio processing unit, ~200 concurrent MP3 streams
HW zlib decompressor
Voor welke prijs denk jullie dat de PS4 te koop gaat staan vanaf dag één?
Ik denk dat €399 een mooie prijs is maar dat de console voor meer in de winkel gaat liggen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Wanneer komt die patch?Exorcist schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:03:
Ik las dat Metal Gear Solid 4 eindelijk Trophy support zal gaan krijgen middels een patch. Hopelijk berust dat op waarheid, is ook al vaker geroepen namelijk..
39
Zou rond augustus kunnen (!) zijn wanneer de game opnieuw gerealeased wordt in Japan.
Ik geef zelf eigenlijk geen vliegende voorplantings actie om het sociale gedeelte (old skool forever alone zolder gamer FTWswopdark schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:10:
Ik ben erg benieuwd. Ik ben ook erg benieuwd naar wat Microsoft gaat doen. Als Sony niet breder gaat investeren in het sociale gedeelte van PSN (wat zeer onwaarschijnlijk is, kijk naar hoe de vita in elkaar steekt) Dan denk ik dat de nieuwe xbox mijn nieuwe 1st console gaat worden. Natuurlijk zal ik dan wel de PS4 gaan halen voor de games van naughty dog etc.
Voor welke prijs denk jullie dat de PS4 te koop gaat staan vanaf dag één?
Ik denk dat €399 een mooie prijs is maar dat de console voor meer in de winkel gaat liggen.
Mijn plan is iig even afwachten wat de next gen brengt, als oudere gamer heb ik ook niet meer die drang om op day one alles te moeten spelen. Verder zou Sony wel is mijn primaire keuze kunnen worden door psn. Gratis online games is natuurlijk logischer dan betaald als incidentele online gamer, EN het betaalde gedeelte waar je dan maandelijks wat games gratis krijgt vind ik ook prima passen in mijn profiel.
Deze generatie is de xbox beter in SF4 (en misschien fighters in general) maar op het niveau waarop ik speel boeit zelfs dat eigenlijk niet.
Het zou voor mij de 1e keer worden dat sony mijn primaire game systeem word......andere optie is dat ik alleen mijn pc zo heel af en toe upgrade, in steam heb ik inmiddels ook al een back log waar je u tegen zegt, en ik kan me ook prima vermaken met retro gaming. Dus misschien zelfs helemaal geen next gen console pour moi
De prijs is natuurlijk afhankelijk van de concurentie. nintendo komt binnenkort met de wii u, maar ik denk dat die bij voorbaat al niet meedoet (let wel, in het hardcore/high end segment dan he) , zelfde geld voor de oeya oid android console.......dus dan wordt het alleen de 'x720' als die eerder uitkomt moeten ze misschien idd relatief goedkoop openen.......maar ik verwacht eigenlijk weer een openings prijs rond de 600 eur.
10 second ninja DONE
Lol, net anderhalve week geleden MGS4 opnieuw uitgespeeld na anderhalf jaar stof happen... Als ik dat had geweten was ik er nog niet aan begonnenExorcist schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:03:
(Damnit, ik vergeet game verhalen altijd..)
Dat je het verhaal van MGS vergeet is niet heel raarscorpie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:07:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ga er maar van uit dat het makkelijk 200 euro meer wordt boven de prijs die jij nu noemt. Ook als je naar de oorspronkelijk prijs van de ps3 kijkt, verwacht ik niet dat deze voor 400 euro te koop zal zijn. Ter vergelijking een nieuwe telefoon (zonder abbo) kost ook al gauw 500-600 en die verkopen ook als warme broodjes. Ik neem aan dat men niet nu al de prijs zo laag gaat maken, anders blijft er na 2-3 jaar niks meer van de verkoopwaarde (prijs) over.swopdark schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:10:
Na het zien van de Beyond trailer op de E3, kriebelde het weer en ben ik maar serieus begonnen met Heavy Rain. In verband met thuiswerkzaamheden, is dit een tijdje blijven liggen. Kunnen we trouwens de uitbreiding voor Skyrim verwachten in september?
Of het nou 600 of 700 wordt maakt niet uit , want dan zal er toch snel een prijsverlaging komen als ze zien dat de prijs niet werkt. Tenminste , als de economische situatie nog hetzelfde is. Dat Apple het voor elkaar krijgt om in elke periode veel Ipads te verkopen (ik noem maar een succes) wil nog niet zeggen dat het Sony ook lukt. Heel veel mensen vinden dat nu teveel geld voor een gameconsole en ik geloof niet dat een console op dit moment succes kan hebben.scorpie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:38:
Aan de ene kant is dat wel waar, maar vergis je niet dat bij zowel de PS2, alsmede bij de PS3 een nieuw medium is geintroduceerd. Bij de PS2 was dat de dvd, en bij de PS3 de Blu-Ray. Inmiddels is de Blu-Ray gewoon standaard geworden, dus hoeft daar geen investering meer voor terugverdiend te worden. Aan de andere kant moet de investering van Gaikai dan weer wel terugverdiend worden. Tjah, het blijft lastig maar ik denk inderdaad dat rond de 700,- wel een realistische introductieprijs wordt op de een of andere manier.
Natuurlijk kopen de echte gamers , fans en mensen met genoeg geld hem wel , maar dat is maar een fractie van de verkopen die Sony moet halen om de volgende console tot een succes te maken. Bij een Ipad kan je nog over de gemakken beginnen in een gezin , maar probeer moeder de vrouw maar eens wijs te maken waarom een gameconsole voor de kinderen/man € 600 - 700,- waard is. Daar geloof ik niet in.
True, maar ik denk dat er altijd early adopters zijn. iPads hebben toch een breder publiek denk ik.Beakzz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:08:
[...]
Of het nou 600 of 700 wordt maakt niet uit , want dan zal er toch snel een prijsverlaging komen als ze zien dat de prijs niet werkt. Tenminste , als de economische situatie nog hetzelfde is. Dat Apple het voor elkaar krijgt om in elke periode veel Ipads te verkopen (ik noem maar een succes) wil nog niet zeggen dat het Sony ook lukt. Heel veel mensen vinden dat nu teveel geld voor een gameconsole en ik geloof niet dat een console op dit moment succes kan hebben.
Tjah, toen de PS3 werd verkocht werden veel 'moeder de vrouwen' ook overgehaald met het feit dat de PS3 de goedkoopste BluRay speler was, die bovendien van nieuwe firmware voorzien kon worden zodat hij future safe was. Wellicht komt Sony met een Netflix concurrent (dmv Gaikai) zodat ook andere doelgroepen aangeboord kunnen worden (soaps on demand, als huisvrouwen even een uurtje niks te doen hebben ofzo? Of als kinderen even tussen de middag snel een Disney film willen zien).Natuurlijk kopen de echte gamers , fans en mensen met genoeg geld hem wel , maar dat is maar een fractie van de verkopen die Sony moet halen om de volgende console tot een succes te maken. Bij een Ipad kan je nog over de gemakken beginnen in een gezin , maar probeer moeder de vrouw maar eens wijs te maken waarom een gameconsole voor de kinderen/man € 600 - 700,- waard is. Daar geloof ik niet in.
Verwijderd
Dat heb ik ook gedaan met de 3 en 360 maar ik heb er achteraf spijt van omdat het aanbod games veel te zwak was. Ik geloof dat beide 6 maanden stof hebben liggen happen. Ik denk dat ik deze generatie geduldig wacht tot er wat leuks uit is, tenzij de launch lineup erg divers is.Exorcist schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:48:
Ik koop de nieuwe PS en Xbox direct bij launch, zolang de games niet alleen digitaal zullen worden aangeboden. Ga ik vooralsnog niet van uit.
Als je nou gewoon even verder speelt, dan zal het je op een gegeven moment net zo pakken als deel 1scorpie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:07:
'Gelukkig' heb ik MGS4 nooit uitgespeeld, het kon me op de een of andere manier niet net zo pakken als MGS 1.. wellicht geeft deze trophy patch me weer de drive om 4 alsnog uit te spelen. (Hoewel ik ook twijfel of ik niet eerst de HD remakes van 2 en 3 moet kopen en uitspelen..). Ben overigens het hele verhaal van 1 alweer vergeten, en zou daar toch eerst een youtube video voor moeten raadplegen
Deel 1 was wel super gaaf ja. 4 is met een bejaarde in een strak pakje constant je assault rifle leegschieten

Ik verwacht zelf 399 max, Sony heeft echt wel geleerd van zijn fouten en zal net als bij de vita rond een bepaalde prijs een machine bouwen ipv zoals de ps3, een supermachine bouwen en vervolgens een prijs erbij verzinnen. Daarnaast was het 600 euro model incl. 2 controllers en twee games, dat vond ik niet zo'n slechte deal.OPSLAGHOND schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:15:
De nieuwe PlayStation gaat sowieso minder kosten dan de PS3 @ launch, de vraag is alleen hoeveel minder ...
Ook zal de ps4 waarschijnlijk ook blu-ray gebruiken, wat op dit moment veel goedkoper is dan toen de ps3 net uitkwam, ook de ontwikkeling van de Cell processor was erg duur, terwijl ze nu waarschijnlijk een 'standaard' processor zullen gebruiken.
Ps4/switch gamer
Dat was het Starter Pack dat 4 maanden na introductie verscheen, om geen prijsverlaging te hoeven doorvoeren. Vond ik persoonlijk een erg vervelende actie voor mensen die de PS3 gelijk gehaald hadden.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:09:
[...]
Daarnaast was het 600 euro model incl. 2 controllers en twee games, dat vond ik niet zo'n slechte deal.
http://www.wehkamp.nl/gam...60-gb/C25_5EA_5EA_696730/
[ Voor 4% gewijzigd door Vads op 20-07-2012 11:18 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou een leuk spel wat ik met 2 (of meer) vrienden op de bank kan spelen en lekker bots afknallen.
Call Of Duty: Black Ops heeft Bots, maar ik weet niet of je die splitscreen kan spelen.NickH schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:23:
Kent iemand een shooter waar je local coop tegen bots kan spelen? Ik had COD:MW gekocht maar daar is de co-op alleen tegen elkaar, geen bots toe te voegen.
Ik zou een leuk spel wat ik met 2 (of meer) vrienden op de bank kan spelen en lekker bots afknallen.
Twisted Metal, alleen da's met voertuigen ipv personen..NickH schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:23:
Kent iemand een shooter waar je local coop tegen bots kan spelen? Ik had COD:MW gekocht maar daar is de co-op alleen tegen elkaar, geen bots toe te voegen.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Call of Duty Black Ops kun je local multiplayer met bots spelen, splitscreen tot vier spelers.NickH schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:23:
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
http://www.vg247.com/2012...6gb-flash-sku-goes-cheap/The new model will stack up against Microsoft’s 4Gb Flash-based Xbox 360. As the 16Gb PS3-4000 will have a flip-lid disc input and low-capacity storage, we’ve been told today that the announcement “may” be accompanied by a huge price cut, with the entry version potentially dropping as low as £99.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, op mijn ps3 heb ik al 30GB in gebruik, en het enige wat er op staat is een paar spelletjes (LBP, LBP2, WipeOut, Red Dead, LA noire, en 3 demo's).Son Goku schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:59:
16 GBDat zit met 1 game + systeembestanden PS3 alweer vol
Oef, dan kan je misschien 2 a 3 spelletjes installeren, en that's it.
Verwijderd
Als dat kan... denk niet dat je de HD kan upgraden met die nieuwe PS3... Dat is gewoon flash geheugen gesoldeerd op mobo en geen sata poort.Jochem Boom schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:37:
Als je een 16 gig met een losse grotere harde schijf koopt ben je denk ik nog goedkoper uit.
De PS4 komt hier ook direct, ik ken mezelf en ga me toch niet kunnen inhoudenExorcist schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:48:
Ik koop de nieuwe PS en Xbox direct bij launch, zolang de games niet alleen digitaal zullen worden aangeboden. Ga ik vooralsnog niet van uit.
Ik heb zowel de eerste xbox als de xbox 360, maar of ik nog eens een nieuwe xbox ga kopen is maar de vraag. Ik heb ook nog een Vita en ik merk nu al dat ik hierdoor een stuk minder op de PS3 speel (de 360 gebruik ik eigenlijk al helemaal niet meer). Dus voor mij is 2 consoles het maximum, 3 is echt teveel.
[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 26-07-2012 12:44 ]
Je kan 'm alleen naar een PSP (of evt. PSV indien compatibel) kopiëren en daarop spelen..Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:32:
Ik heb op mijn HD nog een PSP game staan. Weet iemand of het mogelijk is om deze vanaf deze HD te spelen op mijn PS3?
Verder kan je er op je PS3 niets mee.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Verwijderd
Hartelijk dank voor je antwoord.mr_zippey schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 11:06:
[...]
Je kan 'm alleen naar een PSP (of evt. PSV indien compatibel) kopiëren en daarop spelen..
Verder kan je er op je PS3 niets mee.
Probleem begon toen ik mijn router weg haalde uit mijn netwerk hier. Omdat mijn UPC modem ook een router is, en ik enkele apparaten had verzet, kon ik mijn 2e router weg halen.
Af en toe kom ik wel in een game, maar 80% van de pogingen krijg ik die fout melding.
Ik heb op de router/modem de poorten geforward die op internet aangegeven worden om Starhawk goed werkend te krijgen. Maar niks helpt. Probleem komt ook niet altijd voor.
Ik gebruik de public DNS servers die door UPC toegewezen worden. Kan geen openDNS server oid opgeven in mijn router.
Any help is welcome. Thanks.
Heb 2 PS3's, een gewoon voor gamen (met recente firmware) en eentje voor wat knooien en PS2 games (met firmware 3.15, dus nog met OtherOS support).
Had opzich Linux al...2 jaar ofzo draaien, met dingen als Dosbox.
Maar gisteren kwam ik ineens op het idee: "zou ik Windows 3.11 op de PS3 kunnen draaien via dosbox?"
Dus gisteren even wat proberen, een rommel 3.11 van internet geplukt (ja foei toch), en getest en het werkte. Maar zoals gezegt, het was echt een rommel versie (FUBAR is de juiste bewoording denk ik).
Dus vandaag besloten om m'n eigen legale versie erop te zetten. Staat op 8 diskettes (7 nodig) en kostte destijds (samen met MS dos) iets van 300 gulden! Diskettes doen het gelukkig nog...alleen PS3 + diskettes dat gaat niet.
Windows maar geinstalleerd op een oud PC'tje, HDD in een andere PC (met USB), Windows copy/paste (geinstalleerde versie dus) op USB stick, USB stick in de PS3 en weer copy/paste.
Dosbox aan, en voila, Windows 3.11 op een PS3
Nuttig is het niet (Linux zelf kan veel meer), maar ach, het gaat om het idee. Filmpje staat op Youtube (zonder het installatie deel, gewoon het gedeelte dat het draait in dosbox zeg maar).
YouTube: PS3 running Windows 3.11
Weet niet of dit helemaal "legaal" is in dit topic, maar leek me ook niet nodig om een nieuw topic te starten om alleen dit.
Ik heb zitten zoeken in de instellingen voor geluid, maar kan niks vinden dat dit zou veroorzaken. Als ik alles via hdmi aansluit op de tv werkt het wel, dus het zit ergens in de instellingen vrees ik. Ook een andere koptelefoon geeft hetzelfde resultaat.
AAA games kan ik probleemloos spelen, BF3, Mag, Fifa, noem ze maar op. Maar moment dat het wat 'mindere' games zijn, zoals Warhammer, Payday, Tekken of soortgelijke, continue disconnects, totaal geen verbinding, complete vastlopers.
Goed, meeste games speel ik via demo of die PSplus trial, maar daar ga je toch geen 15 euro voor uitgeven?
Neem games als Payday of Dungeon Defenders, die ook via Steam op de PC te spelen zijn, waar ik nooit problemen heb bij Steam/PC, 1 groot drama bij de PS3.
Goed, diverse games hebben geen dedicated servers in tegenstelling tot Steam games, maar ligt dat nu puur aan mij of zijn die games op de PS3 gewoon slecht?
Jammer dat je in de PS store geen review of korte opmerking kan plaatsen, om in iedergeval mensen te waarschuwen die de game willen kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2012 23:19 ]
Ik speel zelden / nooit PSN games online. PSN games zijn de kleine fun-games om ff zelf te doen. Ik heb tot nu toe geen echte klachten.SinergyX schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:17:
Ligt het nu aan mij of wordt het PSN netwerk steeds slechter met diverse games?
AAA games kan ik probleemloos spelen, BF3, Mag, Fifa, noem ze maar op. Maar moment dat het wat 'mindere' games zijn, zoals Warhammer, Payday, Tekken of soortgelijke, continue disconnects, totaal geen verbinding, complete vastlopers.
Goed, meeste games speel ik via demo of die PSplus trial, maar daar ga je toch geen 15 euro voor uitgeven?
Neem games als Payday of Dungeon Defenders, die ook via Steam op de PC te spelen zijn, waar ik nooit problemen heb bij Steam/PC, 1 groot drama bij de PS3.
Goed, diverse games hebben geen dedicated servers in tegenstelling tot Steam games, maar ligt dat nu puur aan mij of zijn die games op de PS3 gewoon slecht?
Jammer dat je in de PS store geen review of korte opmerking kan plaatsen, om in iedergeval mensen te waarschuwen die de game willen kopen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ok iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar ik ben het niet met je eens.spaceboy schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:41:
[...]
Ik speel zelden / nooit PSN games online. PSN games zijn de kleine fun-games om ff zelf te doen. Ik heb tot nu toe geen echte klachten.
PSN games zijn (in het algemeen) games die kleiner zijn en daardoor makelijk te downloaden, en goedkoop. Maar dat kan toch prima mulitplayer hebben? Denk aan fat princess, dat spel is gemaakt voor mp. Tuurlijk kan het offline met bots, en misschien ook met local mp, maar dan speel je het niet zoals de ontwikkelaars het bedoeld hebben.
Met games on demand (err weet even niet de ps3 term) kan je ook volledige games direct downloaden, zou je het accepteren als die geen/beperkte of simpelweg slecht werkende mp hebben? Lijkt me niet.
10 second ninja DONE
Gaat ie dit jaar nog uitkomen of is tie een vroege dood gestorven?
Ik speel niet zoveel online, dus ik kan er helaas niet zoveel over zeggen, maar komt het misschien doordat de kleinere games ook minder actieve spelers hebben, waardoor je eerder gekoppeld wordt aan spelers waarmee je een slechtere connectie hebt? Wel gaar in ieder gevalSinergyX schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 23:17:
Ligt het nu aan mij of wordt het PSN netwerk steeds slechter met diverse games?
Laatste artikel dat ik las (PU), was dat de ontwikkelgroep uit elkaar was gevallen, en dat het nog maar de vraag was of de game ooit het levenslicht zou zien.Zonekill schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:40:
Al een tijd niets meer gehoord over The Last Guardian.
Gaat ie dit jaar nog uitkomen of is tie een vroege dood gestorven?
Nog een artikel: http://www.eurogamer.net/...al-difficulties-says-sony.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 07-08-2012 16:01 ]
In geval van Payday The Heist die ik nu op PS3 en PC heb (trial en kortingactie), de PC had aanzienlijk minder matches open (gok 40 vs 20) maar kon elke match probleemloos joinen. PS3 kon ik de helft van de matches niet joinen, kreeg ik geen 'lobby' mensen te zien. Enige voordeel boven de PC, als iemand joined moet hij eerst laden (spel staat stil), wat bij PS3 altijd even snel gaat maar bij de PC door verschillende configuraties soms echt langzaam was.nioz schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:27:
[...]
Ik speel niet zoveel online, dus ik kan er helaas niet zoveel over zeggen, maar komt het misschien doordat de kleinere games ook minder actieve spelers hebben, waardoor je eerder gekoppeld wordt aan spelers waarmee je een slechtere connectie hebt? Wel gaar in ieder geval
De demos is 2,1 Gb groot; ik heb demo's e.d. verwijderd en zit nu op 4+ Gb aan vrije ruimte.
Zegt die foutmelding (ik zal vanavond nog een keer exact kijken wat die melding is) iemand wat? Een suggestie wellicht wat ik er nog aan kan doen?
[ Voor 28% gewijzigd door RedBaret op 08-08-2012 15:53 ]
inderdaad , ik heb zelf vandaag een grotere interne HD besteld. met al die playstation plus spellen moet je wel pffffffRedBaret schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:48:
Nog iets meer ruimte vrij maken. Je hebt ca twee keer zoveel ruimte nodig om te kunnen downloaden / uitpakken / coderen e.d.
Naast Sound Shapes nog een mooie en originele PSN game die er aan gaat komen
[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 08-08-2012 18:42 ]
http://hyperkin.com/plays...enie-save-editor-ps3.html - Een tool om te kunnen cheaten lees: edits) in saved games voor de PS3. Eindelijk iets waarmee nieuwe playthroughs leuk kan klooien.
Als iemand bijkans als een reseller/retailer in NL weet, hoor ik het graag.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
maar nu is mijn vraag PS3 is er al sinds 2008 is er toevallig al iets bekend over een nieuwe PS4 of word er iets van verwacht binnen kort?
of is de PS vita de actuele nieuwe PS en komt er dus voorlopig nog niks nieuws uit

Ik heb zelf helemaal niks gekocht of geld toegevoegd vandaag, alleen 1 uurtje GT5 gespeeld. Heel vreemd dit. Ik heb meteen het wachtwoord veranderd, automatisch aanvullen uitgezet, bankaccounts aangepast en zelfs mijn creditcard tijdelijk geblokkeerd
Morgen maar eens contact opnemen met de sony helpdesk.
Weet iemand hoe ik mijn creditcard gegevens van het PSN kan deleten? Ik wil alle gegevens van mijn cc daar wissen.
Wat is dat gaaf zeg! Een stuk beter 3D dan GT5 bijvoorbeeld.
Arkham City ga ik 3D nog even proberen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wanneer de PS3 het warm begint te krijgen, zal ik dit dan merken aan het feit dat die bovenkant al warmer begint te worden? Gewoon als voorzorgsmaatregel, dat ik hem laat afkoelen tussendoor door even een pauze te nemen als hij warm wordt. Verder ligt hij wel op een gunstige plek: plat op een bureau, waar verder niks op ligt binnen een bereik waar hij last van kan gaan hebben (erboven zit sowieso niks, en er staat verder alleen een LCD TV op, 40cm verder.
Of ben ik nu aan het overdrijven en is die kans op een YLOD maar marginaal?
Is dat met 3D tv of een gewone tv met een 3D bril?dvdkiwi schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:46:
Vanavond heeft de PS3 mij een nieuwe ervaring laten meemaken: Killzone 3 in 3D...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Een 3D-tv met 3d-bril (passief dan wel actief).spaceboy schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:44:
[...]
Is dat met 3D tv of een gewone tv met een 3D bril?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De Fhat wodt wel warm ja, maar hoe warm ie wordt is ook zeer afhankelijk van de omgevingstemperatuur en de "vrijheid" waarin ie staat.
De mijne heeft een aantal zomers met bijna 30 graden hierbinnen gewoon gedraaid (wel met wat meer lawaai dan anders) en ging ergens in het voorjaar kapot (ylod > koelpasta werd te heet).
Correctemundo
In mijn geval actief.
[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 09-08-2012 09:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Op de website van PSN zou je dit kunnen doen, via PS3 kan dat dacht ik niet.BLRacing schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:57:
Weet iemand hoe ik mijn creditcard gegevens van het PSN kan deleten? Ik wil alle gegevens van mijn cc daar wissen.
BevestigdVerwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:48:
Kan iemand mij bevestigen of de Metal Gear Solid 4 trophy en install patch live is?
Sinds maandag was ie er al. De update is zo'n 500 mb.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26545
Hmm goed nieuws! Zat er al op te wachten, verder niks van gelezen, jammer.Chaos-Zero schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
Bevestigd
Probeer Uncharted 3 ook eens. Heeft me op sommige punten verbaasd. Er zijn maar twee spellen die ik tot nog toe kan waarderen in 3D, dat zijn U3 en Sonic Generations (360). 3DS uitgezonderd, maar ook op dat ding vind ik het vaak niet gek boeiend.dvdkiwi schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:46:
Vanavond heeft de PS3 mij een nieuwe ervaring laten meemaken: Killzone 3 in 3D...
Disc erin en gaan? Maar ja, is live. Heb mijn eerste Trophy al binnen. Vind ze iig vrij lastig (hele lijst) en minde r leuk dan de Trophies voor MGS HD coll. voor de Vita.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:48:
Kan iemand mij bevestigen of de Metal Gear Solid 4 trophy en install patch live is?
[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 10-08-2012 00:02 ]
Verwijderd
Heb de game nog niet in huis, dus kon het zelf ook niet testen. Vandaar de vraag, zodat ik de game kan gaan halen.Exorcist schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:02:
[...]
Disc erin en gaan? Maar ja, is live. Heb mijn eerste Trophy al binnen. Vind ze iig vrij lastig (hele lijst) en minde r leuk dan de Trophies voor MGS HD coll. voor de Vita.
Dank u!Chaos-Zero schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:56:
[...]
Bevestigd
Ga ik de game vanmiddag even oppikken.
wat zou voor mij een goedkope oplossing zijn, ik vind nu een nieuwe ps3 slim met 120gb hdd voor 200+ een beetje prijzig en zou liever voor een 80gb ps3 phat gaan maar voor hoeveel gaan die dingen weg ? en wat zou ik eraan moeten uitgeven ?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Ik zou zeggen, wacht even de GamesCom-presentatie van Sony af (volgende week dinsdag 19:00 uur).AjDuLion schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:21:
na een hele lange tijd een 360 te hebben zit/moet ik toch aan een ps3 om een van mijn verwachte games te gaan spelen (Dust 514)
wat zou voor mij een goedkope oplossing zijn, ik vind nu een nieuwe ps3 slim met 120gb hdd voor 200+ een beetje prijzig en zou liever voor een 80gb ps3 phat gaan maar voor hoeveel gaan die dingen weg ? en wat zou ik eraan moeten uitgeven ?
Check V&A en Marktplaats en je hebt je antwoorden.AjDuLion schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:21:
na een hele lange tijd een 360 te hebben zit/moet ik toch aan een ps3 om een van mijn verwachte games te gaan spelen (Dust 514)
39
Dead Nation 1 was gaaf jaFietsbel schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:02:
Hopelijk gaan ze eens een dead nation 2 maken of meer dlc voor het eerste deel
Games die ik niet snel zelf had gekocht, maar toch geweldig bleken te zijn!
Het is echt bizar hoeveel value for money WipeOut is. Ik zag laatst Fury voor 6 euro bij de Intertoys. Dat moet van alle 3 de huidige generatie consoles tezamen wel het beste value for money spel zijn met dikke afstand.-RazieL- schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:17:
Die hack van het PSN-netwerk is het beste wat me ooit is overkomen. Want daar heb ik Wipeout en Dead Nation aan overgehouden![]()
Games die ik niet snel zelf had gekocht, maar toch geweldig bleken te zijn!
Ik heb afgelopen weekend mijn hdd voor de tweede keer vervangen (40GB -> 320GB -> 750GB). Je mag daar flink wat tijd voor uittrekken, het maken van een backup duurde zo'n 7,5 uur, het terugzetten ervan 10-11 uurDonnie Darko schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:52:
[...]
inderdaad , ik heb zelf vandaag een grotere interne HD besteld. met al die playstation plus spellen moet je wel pffffff
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Damn... ik wil juist een 1TB schijf erin zetten...Flotter schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:21:
[...]
Ik heb afgelopen weekend mijn hdd voor de tweede keer vervangen (40GB -> 320GB -> 750GB). Je mag daar flink wat tijd voor uittrekken, het maken van een backup duurde zo'n 7,5 uur, het terugzetten ervan 10-11 uur
PSN: Bellerophon-