Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb sinds januari een nieuwe PS3, een slim. Mijn phat staat in de slaapkamer.

Ik heb destijds alles netjes met een cross-cable geëxporteerd. Helaas is de Singstar-content geen deel van dit proces, en heb ik alles opnieuw moeten downloaden en Sony moeten bellen om de nummers actief te krijgen op mijn nieuwe PS3. An sich geen probleem.

Nu staan ook de statistieken en spelersnamen alleen maar op de oude; deze lijken deel te zijn van de bijna 10GB aan gamedata waaronder dus ook alle nummers vallen. Deze zijn niet seperaat te exporteren. Hoe krijg ik dit in vredesnaam op mijn nieuwe PS3? Al mijn spelersnamen, voortgang en high-scores zijn weg, en dat is na jarenlang Singstar spelen zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik ben van plan om alsnog een ps3 te gaan kopen voor fifa 12. (Al mijn vrienden hebben namelijk een ps3 met fifa daarom) Ik wil er dus nog 1 gaan kopen maar ik zit eigenlijk te twijfelen. Zijn er rond de zomerdagen misschien kortingsacties voor de ps3 dat iemand weet van de jaren ervoor? en of het nog verstandig is om er 1 te kopen voor 200euro of dat ik beter op de nieuwe ps4 kan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik verwacht de PS4 en Xbox 3 pas rond eind 2013, een tweedehands PS3 kun je voor 150 wel halen. Jammer dat ze geen 360 hebben..tweedehands goedkoper en imho een betere controller en chat (met vrienden) maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 00:25:
Ik ben van plan om alsnog een ps3 te gaan kopen voor fifa 12. (Al mijn vrienden hebben namelijk een ps3 met fifa daarom) Ik wil er dus nog 1 gaan kopen maar ik zit eigenlijk te twijfelen. Zijn er rond de zomerdagen misschien kortingsacties voor de ps3 dat iemand weet van de jaren ervoor? en of het nog verstandig is om er 1 te kopen voor 200euro of dat ik beter op de nieuwe ps4 kan wachten?
De PS4 gaat voorlopig nog niet uitkomen en er zal ongetwijfeld nog een pricecut komen, maar ik verwacht deze pas vlak voor de launch van de Wii 2. De vraag is of je zo lang wilt wachten terwijl je vrienden wél spelen? :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 16:42
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:30:
[...]

De PS4 gaat voorlopig nog niet uitkomen en er zal ongetwijfeld nog een pricecut komen, maar ik verwacht deze pas vlak voor de launch van de Wii 2. De vraag is of je zo lang wilt wachten terwijl je vrienden wél spelen? :9
Als er acties zijn dan is dat meestal rond kerst. Dan wordt er wel redelijk gestunt met consoles, is mijn ervaring uit eerdere jaren. Voordeel daarvan is dat je ook meteen FIFA 13 kunt scoren (i.p.v. FIFA 12), omdat de nieuwe FIFA eind september uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:56

Griffin

Is mythical

rclahsen schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:13:
[...]

Als er acties zijn dan is dat meestal rond kerst. Dan wordt er wel redelijk gestunt met consoles, is mijn ervaring uit eerdere jaren. Voordeel daarvan is dat je ook meteen FIFA 13 kunt scoren (i.p.v. FIFA 12), omdat de nieuwe FIFA eind september uitkomt.
Maarja kerst is nog wel een paar maanden wachten en ik vermoed dat 'LuckyLukeNL' graag nu wilt gaan spelen. Kan die beter een 2e hands slim kopen en los FIFA 12. Als FIFA 13 uitkomt en zn vrienden deze gaan kopen kan hij dat ook doen.

* Griffin gaat binnenkort skyrim halen, prijzen beginnen namelijk wat te zakken (ong 35euro ipv de 60 bij release). (had bij de release van skyrim ook geen tijd, maar dat ter zijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik een PSP deactiveren als ik die niet meer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
RoelekT86 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:01:
Overigens zijn volgens mij niet alle games ongelimiteerd speelbaar
Degene die ik noemde zijn allemaal volledige versies, geen gelimiteerde speeltijd.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:24:
[...]
* Griffin gaat binnenkort skyrim halen, prijzen beginnen namelijk wat te zakken (ong 35euro ipv de 60 bij release). (had bij de release van skyrim ook geen tijd, maar dat ter zijde)
Het heeft toch bijna 5 maanden geduurd voordat die game een beetje speelbaar was. Ik had de limited ED gekocht =(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:32:
[...]

Het heeft toch bijna 5 maanden geduurd voordat die game een beetje speelbaar was. Ik had de limited ED gekocht =(.
Hoezo wat was er dan? En is de game nu wel goed speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

xminator schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:47:
[...]

LCD tv: 48W (oid)
Plasma TV: 255W (oid)

Klopt, is maar 5 keer meer verbruik...
Waar haal je dat vandaan dan? Gemiddeld verbruiken LCD en plasma met een zelfde grootte net zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Over Skyrim, Ik heb de game ook pas een maand of twee terug gekocht, en is nu gewoon goed speelbaar op de PS3, ik heb de Platinum trophy gehaald zonder rariteiten, wel een missie die ik niet kon afmaken door een Bug maar verder ging het goed.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Dit weekend dubbel xp voor BF3

Bron: https://twitter.com/battlefield/status/213685400680669185

En ook ik heb vandaag toch maar voor een jaar ps+ afgesloten door de games die ze aanbieden. Hoop wel dat ze over bijvoorbeeld 2 maanden ook nog (goede) volledige games aanbieden en niet dat dit alleen maar een lokkertje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik heb de laatste tijd het volgende probleem:

Wanneer de PS3 een tijdje heeft uitgestaan verdwijnen er instellingen.
Een aantal keer al gehad dat de audio uitvoer niet meer klopte.
Vanmorgen was hij ook zijn video instellingen kwijt.

Vreemde is dat de spanning er wel gewoon op blijft. Dus het klinkt niet iets als een batterij... of wel?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
DeeJee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:57:
Ik heb de laatste tijd het volgende probleem:

Wanneer de PS3 een tijdje heeft uitgestaan verdwijnen er instellingen.
Een aantal keer al gehad dat de audio uitvoer niet meer klopte.
Vanmorgen was hij ook zijn video instellingen kwijt.

Vreemde is dat de spanning er wel gewoon op blijft. Dus het klinkt niet iets als een batterij... of wel?
Hmm, die had ik ook. HDMI instellingen stonden anders waardoor de PS3 zijn audio zelf uitvoerde ipv dat hij het allemaal doorstuurde naar de versterker, waardoor er "multichannel" in beeld stond ipv. DTS, DTS-HD of Dolby TrueHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Exorcist schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:23:
[...]

Hmm, die had ik ook. HDMI instellingen stonden anders waardoor de PS3 zijn audio zelf uitvoerde ipv dat hij het allemaal doorstuurde naar de versterker, waardoor er "multichannel" in beeld stond ipv. DTS, DTS-HD of Dolby TrueHD.
Ja dat heb ik dus ook....

PS3 fat 80 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zit te denken om Playstation Plus voor 90 dagen uit te gaan proberen, gezien je best wat gratis games dan kan downloaden.. maar werkt het allemaal nog als de Plus tijd verlopen is ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
-Thunder- schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:20:
Ik zit te denken om Playstation Plus voor 90 dagen uit te gaan proberen, gezien je best wat gratis games dan kan downloaden.. maar werkt het allemaal nog als de Plus tijd verlopen is ?
DIt kun je echt heel makkelijk zelf opsnorren, sterker nog, dit is al tig keer gezegd en gedaan. Nee, die werken dan niet meer. DLC of games met korting wel.
DeeJee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:54:
[...]

PS3 fat 80 GB
Ik op een Slim 160. Mijn Phat 80GB in de slaapkamer geeft momenteel even helemaal geen audio via HDMI, en daar zit verder geen versterker tussen. Gebruik hem verder niet, maar toch vreemd.

[ Voor 28% gewijzigd door Exorcist op 16-06-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Exorcist schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:24:
[...]

Ik op een Slim 160. Mijn Phat 80GB in de slaapkamer geeft momenteel even helemaal geen audio via HDMI, en daar zit verder geen versterker tussen. Gebruik hem verder niet, maar toch vreemd.
Misschien toch iets van een batterij of zo?
Zijn ze eenvoudig open te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Lijkt me stug, ten eerste zijn overige instellingen bewaard en ten tweede staan ze op netstroom. En dat ik beiden dit soort problemen de laatste tijd ondervind is bijna geen toeval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik moet PS Plus ook nog altijd eens aanschaffen. Ik zit alleen te wachten op een mooie aanbieding :p

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Dat probleem wat jullie hebben ligt meestal aan een brakke HDMI kabel

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
SToRM666 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:04:
Ik moet PS Plus ook nog altijd eens aanschaffen. Ik zit alleen te wachten op een mooie aanbieding :p
Die is er nu toch? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
-Thunder- schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:20:
Nee.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Is dat zo? Dan ga ik eens kijken. Ik heb eerlijk gezegd de PS3 al weken niet meer aangeraakt :$
Als ik al eens speel dan is dat meer op de Vita.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 16-06-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik zit erover te denken om ook plus aan te schaffen. Maar om te proberen wil ik voor de 90 dagen gaan. Gelden daarvoor dezelfde voorwaarden/aanbiedingen als voor een jaar? En waar kan ik de huidige 'gratis games' zien? Zit little big planet 2 er nu bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 16:42
Tarabass schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:42:
Ik zit erover te denken om ook plus aan te schaffen. Maar om te proberen wil ik voor de 90 dagen gaan. Gelden daarvoor dezelfde voorwaarden/aanbiedingen als voor een jaar? En waar kan ik de huidige 'gratis games' zien? Zit little big planet 2 er nu bij?
Enige verschil tussen 90 dagen en een jaar is de termijn (doh) en de prijs (per kwartaal betalen kost ca. een tientje meer per jaar). Voor de rest werkt alles hetzelfde.

De gratis games op dit moment staat eerder in dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

rclahsen schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Enige verschil tussen 90 dagen en een jaar is de termijn (doh) en de prijs (per kwartaal betalen kost ca. een tientje meer per jaar). Voor de rest werkt alles hetzelfde.

De gratis games op dit moment staat eerder in dit topic vermeld.
Thx!

En hoe zit het met meerdere accounts? Is het aan één account gekoppeld, of kan mijn vriendin onder haar account ook de spellen spelen?

Edit: Net een 90-dagen abonnement afgesloten. Eens het één en ander proberen, en kijken of er echt veel voordelen zijn. Nu iig LBP2 aan het binnenhalen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Tarabass op 16-06-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:46:
Dat probleem wat jullie hebben ligt meestal aan een brakke HDMI kabel
Dat kan ik inderdaad nog eens proberen. Nieuwe kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
SToRM666 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:28:
[...]

Is dat zo? Dan ga ik eens kijken. Ik heb eerlijk gezegd de PS3 al weken niet meer aangeraakt :$
Als ik al eens speel dan is dat meer op de Vita.
Je krijgt nu een hoop spellen gratis waaronder LBP2, Infamous 2 en Darksiders. Nu dus, als je deze spellen nog niet hebt, een goed moment om ps plus te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
giganielsie schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:05:
[...]

Je krijgt nu een hoop spellen gratis waaronder LBP2, Infamous 2 en Darksiders. Nu dus, als je deze spellen nog niet hebt, een goed moment om ps plus te kopen
En vergeet Virtua Fighter 5 en Warhammer 40,000: Space Marine niet. Ook 2 prachtige spellen. Ik heb PS+ al vanaf het begin en nog geen spijt ervan gehad.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm... InFamous 2 wilde ik sowieso al eens kopen. Maar die ben je wel kwijt van zodra je het abo stopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

SToRM666 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:28:
Hmmm... InFamous 2 wilde ik sowieso al eens kopen. Maar die ben je wel kwijt van zodra je het abo stopt toch?
Klopt.

Het uploaden van je savegames vind ik ook echt een groot pluspunt!

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Heb een 3D tv en wil nu ook 3D blu-rays afspelen. Kan de PS3 dit lekker? Of kan ik beter een 3D blu-ray speler kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
D-TECH schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:28:
Heb een 3D tv en wil nu ook 3D blu-rays afspelen. Kan de PS3 dit lekker? Of kan ik beter een 3D blu-ray speler kopen?
Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

TheKillingBean schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:56:
[...]

En vergeet Virtua Fighter 5 en Warhammer 40,000: Space Marine niet. Ook 2 prachtige spellen. Ik heb PS+ al vanaf het begin en nog geen spijt ervan gehad.
Is Warhammer nou een leuk spel?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf morgen is Firmware 4.20 te downloaden;
Tomorrow we will be releasing a new system software update (v4.20) for PlayStation 3 which will include a few minor updates in order to strengthen functionality and improve your overall experience.

Firstly, we have revised specifications for the power-save mode in compliance with SCEE regulations. This means that the system will now, as default, be set to automatically turn off after 1 hour of no use.

These settings can, however, be manually adjusted via ‘System Auto-Off’ in the Settings on the XMB.

Also, as mentioned in our previous blog post, system software update (v4.10) added a feature that enabled you to hear your own voice through the “Wireless Stereo Headset” when playing multiplayer modes. This type of audio feedback is known as “sidetone”. Based on your comments, system software update (v4.20) will improve “sidetone” audio performance by giving you the option to select one out of five levels for microphone audio or give you the option to turn this feature off completely.

For those of you who use the “Wireless Stereo Headset “to watch Blu-ray or DVD movies on your PS3 system, this system software update will also enable virtual surround sound functionality giving you a superior audio experience.

We have also improved saved data management. You will now be able to select multiple saved data items and delete them or copy them as a group.
Bron: http://blog.eu.playstation.com/

[ Voor 92% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-06-2012 22:05 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Het voornaamste wat ik nog zou willen is dat als ik video's kopieer naar ps3 vanaf de pc dat het in de background kan, nu kan ik niet gamen als het er een boel zijn :(

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:06
Leuk spel, online zo dood als een pier. Vorige week 2 potjes co-op kunnen doen, vrijdag de DLC er nog bij gehaald, maar in het weekend beide matches gezocht, nooit meer een match gevonden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Dit zal vást niet het juiste topic zijn, maar ik wil nu toch nog 's graag een poging doen om mkv bestanden (1080p) waar losse .srt bestanden (subtitles) bijzitten te streamen naar m'n PS3.

Playstation Media Server werkt tot nu toe niet echt. Zijn er alternatieven? Ik heb een (zeer) krachtige pc die ook aan mag blijven staan, dus dat zal 't probleem niet zijn... :)

Iemand tips?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste alternatief is het origineel in de winkels te kopen. De beste kwaliteit, met ondertitels en je beloont de maker voor zijn harde werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Een TV aanschaffen die deze bestanden kan afspelen. HDD er aan koppelen en je hoeft niet te streamen...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja. Ok. Dank voor de bijdrage. En als ik dat TOCH wil streamen...? :)
Anyone else?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

spaceboy schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:39:
Ja. Ok. Dank voor de bijdrage. En als ik dat TOCH wil streamen...? :)
Anyone else?
Om te beginnen kan je de vraag ook in het daartoe bestemde topic stellen ;)

Verder zou ik de nadruk liever vestigen op waarom PMS niet (goed) werkt. Dat is bij mij een van de weinige programma's die juist uitstekend werkt....
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:26:
Het beste alternatief is het origineel in de winkels te kopen. De beste kwaliteit, met ondertitels en je beloont de maker voor zijn harde werk.
Het verschil tussen een goede 1080p rip en de originele bluray is verwaarloosbaar. Verder is er niets mis met het downloaden van films / series, zolang je maar niet upload. Daarbij biedt het origineel niet de optie om de subs in een kleiner formaat of andere kleur, zo je wilt, weer te geven en moet je eerst een aantal verplichte minuten naar spam en reclame kijken.

[ Voor 38% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-06-2012 11:45 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 17:54

scorpie

Supra Addict

Misschien kun je in het ps3mediaserver topic uitleggen wat er dan precies niet werkt?

edit: damn you ASE ;p

[ Voor 12% gewijzigd door scorpie op 26-06-2012 11:42 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

scorpie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:42:
Misschien kun je in het ps3mediaserver topic uitleggen wat er dan precies niet werkt?

edit: damn you ASE ;p
Ik ook van jou O+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:36
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:41:
[...]

Verder is er niets mis met het downloaden van films / series, zolang je maar niet upload.
Er is wel wat mis met het downloaden van films/series. Dat het niet strafbaar is (wat jij bedoelt) is een ander verhaal.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:53
Ik wilde iets gelijksoortigs posten als Lupo. Maar het gevolg is toch een EIN-DE-LOZE discussie. En hoewel ik downloaden moreel ook fout vind, ben ik zelf echt niet 100% legit.
You wouldn't download a car? Yes i would, doe mijn maar een enzo, morgen een koeningsegg, overmorgen lambo.....
/zwaar offtopic off.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:49:
[...]

Er is wel wat mis met het downloaden van films/series. Dat het niet strafbaar is (wat jij bedoelt) is een ander verhaal.
I stand corrected :)

Laat me mezelf herschrijven: Ik heb geen gewetenswroeging bij het downloaden van films/series (en muziek), daarbij is het niet strafbaar zolang je niet upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:19

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Niet echt het juiste topic voor een wel/niet legaal/illegaal downloaden discussie jongens..

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Son Goku schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
Niet echt het juiste topic voor een wel/niet legaal/illegaal downloaden discussie jongens..
Er is ook geen discussie.

Legaal: ja
Moreel verwerpelijk: zal ieder voor zich moeten beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat hem zijn vragen dan maar stellen op een forum dat zich graag met dubieuze zaken inlaat. Mensen werken hard om films en de home versies er van te maken en dan de arrogante houding aan te nemen om te assisteren in het ''zomaar' gratis downloaden en afspelen van deze producten lijkt me niet de goede houding voor een site als Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:18:
Laat hem zijn vragen dan maar stellen op een forum dat zich graag met dubieuze zaken inlaat. Mensen werken hard om films en de home versies er van te maken en dan de arrogante houding aan te nemen om te assisteren in het ''zomaar' gratis downloaden en afspelen van deze producten lijkt me niet de goede houding voor een site als Tweakers.
Dat is waarom we hier voor nagenoeg ieder telefoontoestel, gameconsole en HTPC een topic hebben dat grotendeels ziet op het delen en streamen van media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Even wat anders, ik heb sinds de nieuwe update (vanmorgen) geen normaal geluid meer, enkel de muziek in games doet het? heel vreemd, alle instellingen al nagekeken, kabels gechecked etc. maar het wil niet.
Het geluid over een Wireless headset is wel normaal.

Meer mensen die dit ervaren?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:29:
Even wat anders, ik heb sinds de nieuwe update (vanmorgen) geen normaal geluid meer, enkel de muziek in games doet het? heel vreemd, alle instellingen al nagekeken, kabels gechecked etc. maar het wil niet.

Aangezien je wireless headset wel OK is lijkt het niet in de instellingen van de PS3 te zitten. Hoe heb je de rest van je audio aangesloten, direct via de TV of via een versterker? Check even of TV kijken / radio luisteren (afhankelijk van hoe je alles opgesteld hebt) wel goed gaat met correct geluid.
Pak ook voor de zekerheid even een andere kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:18:
Die mensen verdienen anders bakken met geld aan de bioscoop bezoekers. Ten tweede zijn sommige blu-ray films niet eens van blu-ray waardige kwaliteit (goede 1080p kwaliteit en DTS meuk met alles erop en eraan). Ten derde zijn sommige films en tv-series niet of moeilijk verkrijgbaar via (web)winkels of kabel (niet iedere kabelabboboer levert HBO), dus dan is downloaden de enige optie. Ten vierde is downloaden goedkoop, makkelijk en snel. Ik ken geen website waar je eenvoudig en goedkoop (hoeft niet per se gratis met wat service en marketing: in supermarkten weten ze ook gewoon flesjes water te verkopen) met een levertijd < 30 minuten een film kan kopen of huren. Op de PS3 heb je overigens Mubi, wat zeer eenvoudig was, maar met slechts SD kwaliteit en beschikbare films was iets van < 10. Leuk idee, alleen slecht uitgevoerd. Had genoeg centjes in PSN portemonnee, maar uiteindelijk zat er niets anders op dan een lijstje van titels te verzamelen en daarna via de computer te downloaden. Ten vijfde denk ik dat mensen nu ook meer van het geld uit hun portemonnee uitgeven aan games i.p.v. films t.o.v. vroeger. Ten zesde geen reclame (tenzij de film/tv-serie gratis is zoals de southpark episodes die je gratis kan streamen van internet).

Ik zelf download de nodige films en tv-series, maar heb ook zeker een paar blu-rays voor m'n PS3 (en natuurlijk een hele riedel games :)) Ik vind blu-rays eigenlijk ook te duur voor het aantal uur plezier dat je er aan hebt (integenstelling tot games waar je echt tientallen uren aan een game kan besteden)

Even wat meer ontopic: LuPotje: wanneer krijg je je TVtje? Wil graag sniper co-op missie doen in BF3 met iemand die headset heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn er meer mensen met problemen om iets in de playstation store te kopen?

Mijn playstation plus abbo van 3 maand was afgelopen kwil dus een nieuw abbo van een jaar kopen maar na "aankoop bevestigen" krijg ik steeds melding 80023102 en dit is nu al enkele dagen zo, vrij irritant want nu kan ik geen ps plus content downloaden :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 09:36
onox schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Ik zelf download de nodige films en tv-series, maar heb ook zeker een paar blu-rays voor m'n PS3 (en natuurlijk een hele riedel games :)) Ik vind blu-rays eigenlijk ook te duur voor het aantal uur plezier dat je er aan hebt (integenstelling tot games waar je echt tientallen uren aan een game kan besteden)

Even wat meer ontopic: LuPotje: wanneer krijg je je TVtje? Wil graag sniper co-op missie doen in BF3 met iemand die headset heeft :)
Ik vind blu-rays niet duur. Koop ze dan ook alleen als ze 4-5 euro kosten. Met een paar uitschieters naar 8-10 euro. En uiteraard een paar series die duurder zijn maar per disc gezien is dat ook 4-5 euro. :)

Ik vond wat ASE zei wel een goede. Het is legaal en wat je er moreel gezien van vindt is per persoon verschillend. Wel schijnt het zo te zijn dat mensen die veel downloaden vaak ook veel kopen 'voor de heb'. Ik download zelf ook wel wat maar koop ook best veel.

Games koop ik uiteraard ook en die zijn wat duurder, maar zoals je zegt heb je daar in uren ook meer plezier aan dus dan mogen ze ook wat duurder zijn. Toch koop ik de meeste games voor rond de 15-20 euro. Dat vind ik ongeveer het maximum.

Ontopic: TV staat nu op 1 week. Hopelijk dus deze week op voorraad, maar heb al aantal keer gemaild naar wehkamp en ze weten steeds helemaal niets over de levertijd dus ik houd mijn account maar goed in de gaten. ;) http://www.wehkamp.nl/bee...ax=350000&F=2,5,6,17&SM=4

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onox schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:11:
[...]

Die mensen verdienen anders bakken met geld aan de bioscoop bezoekers.
Non-argument. Als producenten geld verdienen aan de bios zou het rechtvaardig zijn om het product aan jezelf toe te eigenen? Dat slaat nergens op. Bovendien maakt de studio ook kosten voor het maken van de Blu-ray Features ed.
Ten tweede zijn sommige blu-ray films niet eens van blu-ray waardige kwaliteit (goede 1080p kwaliteit en DTS meuk met alles erop en eraan).
Als het product je niet bevalt dan koop je het niet. Is alsnog geen reden om het je toe te eigenen.
Ten derde zijn sommige films en tv-series niet of moeilijk verkrijgbaar via (web)winkels of kabel (niet iedere kabelabboboer levert HBO), dus dan is downloaden de enige optie.
Hier geef ik je gelijk in maar het gros van de populaire films is gemakkelijk verkrijgbaar op legaal alternatief. Als je kijkt naar wat er verkocht wordt en wat er gedownloadt wordt dan zijn die parallellen makkelijk te trekken.
Ten vierde is downloaden goedkoop, makkelijk en snel. Ik ken geen website waar je eenvoudig en goedkoop (hoeft niet per se gratis met wat service en marketing: in supermarkten weten ze ook gewoon flesjes water te verkopen) met een levertijd < 30 minuten een film kan kopen of huren. Op de PS3 heb je overigens Mubi, wat zeer eenvoudig was, maar met slechts SD kwaliteit en beschikbare films was iets van < 10. Leuk idee, alleen slecht uitgevoerd. Had genoeg centjes in PSN portemonnee, maar uiteindelijk zat er niets anders op dan een lijstje van titels te verzamelen en daarna via de computer te downloaden.
Een goede on-demand service ontbreekt idd nog en dat zou zeker een uitkomst zijn maar voor nu is het ook niet veel moeite om even naar de winkel te gaan of online (vaak goedkoper) de DVD/Bluray te bestellen.
Als je trouwens die titels op Mubi kan vinden dan zijn ze zeker ook wel legaal te krijgen, wat ietwat wrang oogt met je vorige argument waarin je het hebt over de moeilijk verkrijgbare titels. Degene die je downloadde vallen hier dus sowieso niet onder.
Ten vijfde denk ik dat mensen nu ook meer van het geld uit hun portemonnee uitgeven aan games i.p.v. films t.o.v. vroeger.
Dat is een kwestie van prioritering en is dus alweer geen goede reden.
Ten zesde geen reclame (tenzij de film/tv-serie gratis is zoals de southpark episodes die je gratis kan streamen van internet).
Wanneer je een film legaal kijkt heb je ook geen reclame tussendoor. Die paar logo's in het begin duren slechts een paar seconden en kunnen makkelijk geskipt worden met een goede afstandsbediening.
Als je de producten het geld niet waard vindt dan koop je ze gewoon niet. Als iedereen alles wat hij/zij te duur vindt zomaar gaat toeeigenen is het einde zoek.

On-topic: Is het mogelijk om de Trophys van taal te wisselen. Was met een game begonnen toen ik mijn Ps3 in het Nederlands had ingesteld en nu zijn alle trophys van die game ook vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:06
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:29:

Ik moest na de update mijn geluid opnieuw instellen, mogelijk dat dat bij jou ook de oplossing is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 09:50
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:24:
[...]

[/qoute]

Laatste off-topic maar jouw berichten gaan ook nogal tegen elkaar in.
Het skippen van de commercials vind je blijkbaar geen probleem terwijl daar natuurlijk net zoveel werk in zit.
Verder heb je geen bronnen van gedownloade\gekochte vergelijking zoals die gesteld worden.

Enorm veel series en films zijn hier gewoon niet legaal te krijgen icm ondertiteling.

En hoe weet je van te voren of een blu-ray\dvd je bevalt?
Helemaal als deze na aankoop niet retour mag?

En de prijzen van de films zijn belachelijk, verder verdienen de producenten en film sterren tientallen miljoenen per film. Laat ze dat maar eens aanpakken en de films voor 15 euro in de schappen knallen, dan zal de verkoop omhoog schieten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ongeveer 40-50 blu-ray titels en zo'n 15 PS3 games. Verder ga ik zeker 1-2 per maand naar de BIOS en toch knaagt het ook bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door GeeMoney op 27-06-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
Griffin schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:42:
[...]
Aangezien je wireless headset wel OK is lijkt het niet in de instellingen van de PS3 te zitten. Hoe heb je de rest van je audio aangesloten, direct via de TV of via een versterker? Check even of TV kijken / radio luisteren (afhankelijk van hoe je alles opgesteld hebt) wel goed gaat met correct geluid.
Pak ook voor de zekerheid even een andere kabel.
Ik was weer dom bezig, blijkbaar op de receiver enkele boxen uitgeschakeld :+

Maar ik moest inderdaad ook het geluid opnieuw instellen op de PS3 dus ik dacht dat het daar aan lag.

[ Voor 8% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 27-06-2012 14:12 ]

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:35:
[...]

Ik moest na de update mijn geluid opnieuw instellen, mogelijk dat dat bij jou ook de oplossing is?
Ik had nergens last van. Apart
GeeMoney schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:47:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 07:24:
[...]

[/qoute]

Laatste off-topic maar jouw berichten gaan ook nogal tegen elkaar in.
Het skippen van de commercials vind je blijkbaar geen probleem terwijl daar natuurlijk net zoveel werk in zit.
Verder heb je geen bronnen van gedownloade\gekochte vergelijking zoals die gesteld worden.

Enorm veel series en films zijn hier gewoon niet legaal te krijgen icm ondertiteling.

En hoe weet je van te voren of een blu-ray\dvd je bevalt?
Helemaal als deze na aankoop niet retour mag?

En de prijzen van de films zijn belachelijk, verder verdienen de producenten en film sterren tientallen miljoenen per film. Laat ze dat maar eens aanpakken en de films voor 15 euro in de schappen knallen, dan zal de verkoop omhoog schieten.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ongeveer 40-50 blu-ray titels en zo'n 15 PS3 games. Verder ga ik zeker 1-2 per maand naar de BIOS en toch knaagt het ook bij mij.
Ik houd er dan ook over maar op, na even antwoord te geven ;):

Een film kopen is idd een gok, maar dat is een biosbezoek/theaterbezoek/etc ook. Een beetje reseatch kan hierbij echter helpen.
Als je trouwens veel voor een Bluray betaalt dan zou ik beter kijken. Vee Blurays zijn vaak goedkoper in bijv Engeland, meestal met ondertiteling.

Vervelend dat JSR gister trouwens niet op PSN kwam, soms zijn weggehaalde data op de Sony site dus blijkbaar niet alleen om releases niet te spoilen. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:51
Heeft iemand hier ervaring met de officiële Sony wireless stereo headset?
ik heb me ook verdiept in de turtle beach headsets. alleen vind ik 250 euro wat gortig voor een headset.

ik ben dus erg benieuwd naar de bevindingen van de tweakers.
op internet zijn ze over het algemeen best positief.
maar echt goede reviews blijven uit.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:40
Gister de nieuwe firmware geïnstalleerd deze heeft nieuwe energiebesparingssettings beide settings op 3 uur gezet. Vervolgens een folding@home sessie opgestart, deze staat zo ingesteld dat als die klaar is de PS3 afsluit. Die sessies duren 6 uur, je zou zeggen dat de ps3 bezig is en dus zo de engergie besparing niet inschakelt Dat is dus niet zo. Na wat boodschappen kwam ik terug en stond de ps3 dus uit. Blijkbaar is er hierdoor wat beschadigd aan het bestandssyteem want nu krijg ik bij het opstarten de melding dat het niet goed is afgesloten of ik hiervan een bericht wil sturen naar sony en daarna de melding dat het beter is dat de ps3 het systeem onderzoekt en hersteld en dat dit 2 to 3 uur kan duren. Hij heeft heel de nacht aangestaan, maar verbeterd is het niet. Na het spelen van een spel slaat het systeem vast. Dus waarschijnlijk zal ik de optie systeem herstel moeten uitvoeren.
Voor zover ik heb kunnen lezen moet je daarvoor wat zaken backuppen,
Backup met backup hulpprogramma
gamedata backup.

Zie ik wat over het hoofd?

Worden de gedownloade spelen ook gebackupt (zoals de gratis verkregen InFamous)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Laatst online: 16-07-2024
Axel Moonshine schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:51:

Worden de gedownloade spelen ook gebackupt (zoals de gratis verkregen InFamous)?
Deze staat in de PlayStation store ook onder eerdere aankopen en kan je dus gewoon weer binnenhalen mocht het met de backup niet worden meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik wil Fifa 12 misschien uit de PSS kopen samen met iemand. Normaal werkt dat wel, maar hoe zit dat nu met die online pass. Werkt dat ook op 2 PS3's en op 2 accounts?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Jullie zullem dat beiden moeten aanschaffen. Sowieso nogal logisch lijkt me, het is niet dat je het op twee PS3
s wilt met 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mijn PS3 Phat 40 GB (met nieuwe schijf, iets van 320 GB ofzo) is kapot. Alles werkt, maar de disc komt niet op bij het menu 'game'. Het lijkt erop dat de laser dan kapot is.

Nu kan ik het zelf maken voor 55 euro (nieuwe laser) met als risico dat het niet goed gaat oid.
Of datzelfde laten doen voor 80 euro, meestal krijg je dan nog iets van garantie op de reparatie.
Of een nieuwe Slim scoren voor 200-220 euro.

Wat zou ik nog kunnen krijgen voor mijn 'kapotte' PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:41:
Mijn PS3 Phat 40 GB (met nieuwe schijf, iets van 320 GB ofzo) is kapot. Alles werkt, maar de disc komt niet op bij het menu 'game'. Het lijkt erop dat de laser dan kapot is.

Nu kan ik het zelf maken voor 55 euro (nieuwe laser) met als risico dat het niet goed gaat oid.
Of datzelfde laten doen voor 80 euro, meestal krijg je dan nog iets van garantie op de reparatie.

Ik heb defecte PS3 zien verkopen tussen de 40 en de 70 Euro. Het ligt er natuurlijk volledig aan wat jou budget is. Als je een volledig nieuwe niet kunt betalen dan moet je een laser kopen met het risico dat je alsnog een nieuwe PS3 moet kopen. Welke je moet kiezen laat ik aan jou over omdat ik geen idee heb van jouw technische achtergrond/kunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Tom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:41:

Optie drie: een tweedehands Slim voor 150 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Ik heb defecte PS3 zien verkopen tussen de 40 en de 70 Euro. Het ligt er natuurlijk volledig aan wat jou budget is. Als je een volledig nieuwe niet kunt betalen dan moet je een laser kopen met het risico dat je alsnog een nieuwe PS3 moet kopen. Welke je moet kiezen laat ik aan jou over omdat ik geen idee heb van jouw technische achtergrond/kunde.
Ah ja, 50 euro dacht ik ook aan. Iemand die handig is en een klein risico wil lopen heeft dan voor 100 euro een PS3. Dan heb ik voor 150 euro weer een nieuwe en bovendien stillere.
Exorcist schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:53:
[...]

Optie drie: een tweedehands Slim voor 150 Euro.
Mja, die laatste 50 euro is dan het probleem ook niet... alleen hoop ik niet dat volgend jaar de opvolger er al is... die kans is wel aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:24:
Mja, die laatste 50 euro is dan het probleem ook niet... alleen hoop ik niet dat volgend jaar de opvolger er al is... die kans is wel aanwezig :)
Dat blijf je altijd houden met een aankoop als deze =P.

Zou helemaal balen zijn als de nieuwe Backwards compatible is. Dan kan mijn ps3 ook de deur uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Stel dat de ps4 er dan is.....dan kan je nog altijd je ps3 verkopen, misschien met ietwat verlies, maar dan heb er toch tot de ps4 plezier van gehad? En je kan de ps3 dan naar de slaap/kinderkamer verbannen ofzo.

Bovendien....hoe leuk het ook is om een cosole at launch te halen, vaak is het veel slimmer om iig 1 jaar ofzo te wachten want
- prijsdaling
- meer keuze in games
- (betere) bundels
- kinderziektes eruit

Oh en ik wil geen flamewar beginnen, maar deze generatie zijn ps3 en 360 vrijwel inwisselbaar, of iig, het is niet zo dat de een duidelijk de betere koop is boven de ander (imho). De vorige generatie was ps2 dat absoluut wel. Als je een jaar wacht, dan heb je ook minder kans om (bij wijze van) met een xbox 1 of gamecube opgezadeld te zitten :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sagat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:08:
Stel dat de ps4 er dan is.....dan kan je nog altijd je ps3 verkopen, misschien met ietwat verlies, maar dan heb er toch tot de ps4 plezier van gehad? En je kan de ps3 dan naar de slaap/kinderkamer verbannen ofzo.

Bovendien....hoe leuk het ook is om een cosole at launch te halen, vaak is het veel slimmer om iig 1 jaar ofzo te wachten want
- prijsdaling
- meer keuze in games
- (betere) bundels
- kinderziektes eruit

Oh en ik wil geen flamewar beginnen, maar deze generatie zijn ps3 en 360 vrijwel inwisselbaar, of iig, het is niet zo dat de een duidelijk de betere koop is boven de ander (imho). De vorige generatie was ps2 dat absoluut wel. Als je een jaar wacht, dan heb je ook minder kans om (bij wijze van) met een xbox 1 of gamecube opgezadeld te zitten :P
En in geval van de PS3, minder features. Ben blij dat ik de launch ps3 gehaald heb, kon ik tenminste mijn ps2 verkopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Jah dat heb ik nog de vreemdste verandering gevonden geen compatibiliteit meer met de ps2 games (niet dat ik die zelf gehad heb)... Ik las laatst dat de PS4 ook geen backwards compatibilitei voor PS3 games krijgt wat imho erg jammer zou zijn. En idd voor mij een reden om bij de launch van een PS4 voorlopig lekker op de Ps3 te blijven gamen... zeker als de Ps4 ook weer iets van 600 euro gaat kosten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sony heeft een Cloud-gaming club overgenomen dus ik denk dat we wel kunnen verwachten dat backwards compatibility op een andere manier wordt ingevuld.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:08:

- prijsdaling
- meer keuze in games
- (betere) bundels
- kinderziektes eruit

Helemaal met je eens. Tevens is het uitvalpercentage hoger bij de eerste generatie nieuwe consoles (RROD en YLOD).

Maar als de nieuwe hardware er is dan komen ook meteen de kriebels. en die zijn moeilijk tegen te houden!! Niet slim, I know. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Kijharde crosspost vanaf de Frontpage, maar...

nieuws: 'PlayStation 4 al sinds augustus 2010 in ontwikkeling'

Geen groot nieuws maar toch leuk om te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Griffin schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:22:
Kijharde crosspost vanaf de Frontpage, maar...

nieuws: 'PlayStation 4 al sinds augustus 2010 in ontwikkeling'

Geen groot nieuws maar toch leuk om te weten :D
Dit is toch geen verrassing? Vind het nog laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk nietszeggend bericht. Er wordt bij het afronden van een console al gedacht aan de plannen voor de opvolger. Duidelijk komkommertijd op Tweakers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MeNTaL_TO schreef op maandag 02 juli 2012 @ 15:27:
[...]

En in geval van de PS3, minder features. Ben blij dat ik de launch ps3 gehaald heb, kon ik tenminste mijn ps2 verkopen.
Ja want dat werkt ontzettend goed, die hardwarematige BC...... :?

En voor wat betreft de Gakai, misschien bc vervanging, maar uiteraard games nogmaals kopen ala virtual console vermoed ik............

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Exorcist schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:23:
[...]

DeeJee schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:54:
[...]

PS3 fat 80 GB
weet niet of het al gemeld is, maar kwam deze berichtjes tegen.
De fat kan volgens mij ook geen hd geluid via bitstream uitzenden, dat is pas mogelijk vanaf de slim.
Via PCM krijg je altijd multichannel op je versterker, dus het is vrij logisch dat je op je versterker multichannel hebt als je de fat ps3 hebt!
Neemt niet weg dat het vreemd is, als instellingen vanzelf veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Coolsnarf schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:57:
[...]

[...]

weet niet of het al gemeld is, maar kwam deze berichtjes tegen.
De fat kan volgens mij ook geen hd geluid via bitstream uitzenden, dat is pas mogelijk vanaf de slim.
Via PCM krijg je altijd multichannel op je versterker, dus het is vrij logisch dat je op je versterker multichannel hebt als je de fat ps3 hebt!
Neemt niet weg dat het vreemd is, als instellingen vanzelf veranderen.
Klopt, maar bij mijn slim waren mijn settings weg..en die (en mijn versterker) ondersteunen dat wel. Bij mijn fat waren de settings ook gereset en had ik helemaal geen geluid meer, maar die staat in de slaapkamer en zou gewoon zijn geluid via HDMI naar de TV moeten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 17:28
Ik wil een (minder-technische) vriend van mij verrassen met een setje HD filmpjes die ik direct van Youtube heb gedownload, zodat hij deze in de woonkamer op z'n tv kan bekijken.

De filmpjes zitten in een mp4 container:
Video: MPEG4 Video (H264) 1920x1080 25.00fps [VideoHandler]
Audio: AAC 44100Hz stereo 149kbps [IsoMedia File Produced by Google, 5-11-2011]
Hier meer info

Nu weet ik dat hij een PS3 heeft, zou die deze filmpjes zonder problemen kunnen afspelen vanaf een USB stick of data dvd? Heb zelf geen PS3 om te testen namelijk. :P

Hier is eventueel een sample'tje te vinden voor wie tijd over heeft om te testen.

[ Voor 5% gewijzigd door KirovAir op 04-07-2012 14:42 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Exorcist schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:27:
[...]

Klopt, maar bij mijn slim waren mijn settings weg..en die (en mijn versterker) ondersteunen dat wel. Bij mijn fat waren de settings ook gereset en had ik helemaal geen geluid meer, maar die staat in de slaapkamer en zou gewoon zijn geluid via HDMI naar de TV moeten brengen.
haha ik dacht nog:....moet ik er even bij zeggen dat mijn reactie vooral voor DeeJee is, anders zul je zien dat Exorcist reageert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Coolsnarf schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:15:
[...]

haha ik dacht nog:....moet ik er even bij zeggen dat mijn reactie vooral voor DeeJee is, anders zul je zien dat Exorcist reageert :P
En zie daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Iemand hier die The walking dead speelt?

Ik heb de tv serie nog nooit gezien, maar ik hoorde goede verhalen over het spel. Ik heb episode 1 nu net uitgespeeld en het was inderdaad heerlijk. Voor de twijfelaars: er is een demo en die geeft een goed idee van wat je gameplay-wise kan verwachten.

Ik ben alleen benieuwd of ps3 spelers ook last hebben gehad van de bug waarbij je keuzes uit episode 1 niet worden meegenomen naar episode 2. Dat is op de pc een probleem en als dat op de ps3 ook zo is, dan wacht ik nog even met ep 2. Heb tot nu toe alleen wat tegenstrijdige dingen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb even een filmpje bekeken en dat zag er wel interessant uit. Ik ga de demo eens binnenhalen :)

[ Voor 37% gewijzigd door SToRM666 op 08-07-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

nioz schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:43:
Iemand hier die The walking dead speelt?

Ik heb de tv serie nog nooit gezien, maar ik hoorde goede verhalen over het spel. Ik heb episode 1 nu net uitgespeeld en het was inderdaad heerlijk. Voor de twijfelaars: er is een demo en die geeft een goed idee van wat je gameplay-wise kan verwachten.

Ik ben alleen benieuwd of ps3 spelers ook last hebben gehad van de bug waarbij je keuzes uit episode 1 niet worden meegenomen naar episode 2. Dat is op de pc een probleem en als dat op de ps3 ook zo is, dan wacht ik nog even met ep 2. Heb tot nu toe alleen wat tegenstrijdige dingen gelezen.
Ik heb met heel veel plezier episode 1 (PSN) gespeeld. Gelijk de hele rits gekocht. Gisteren episode 2 gedownload, maar ik heb besloten dat ik verder speel op het moment dat alle 5 afleveringen binnen zijn. Het was al te irritant dat we ruiim een maand op episode 2 moesten wachten. Dan ben je uit het (steengoeie) verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ik wacht net als Back to the Future op een 20 Euro disc + doosje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Iemand Spec ops: the line gespeeld? De game lijkt me leuk, maar vind de trailers (hd, zowel op internet als vanuit de PS Store) er erg beroerd uitzien. De kwaliteit lijkt erg te wensen over te laten. Is dit ook zo ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tarabass schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:54:
Iemand Spec ops: the line gespeeld? De game lijkt me leuk, maar vind de trailers (hd, zowel op internet als vanuit de PS Store) er erg beroerd uitzien. De kwaliteit lijkt erg te wensen over te laten. Is dit ook zo ingame?
Staat een demo van in de store toch? Of was die alleen voor 'Plus' leden?
Ik vond het er wel goed uitzien, maar obv de demo een enorm standaard shooter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Shiver23 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:58:
[...]

Staat een demo van in de store toch? Of was die alleen voor 'Plus' leden?
Ik vond het er wel goed uitzien, maar obv de demo een enorm standaard shooter.
Ik ben de demo aan het binnenhalen, maar omdat de trailers zo slecht eruit zien wilde ik wat ervaringen weten. Ik moet de demo nog spelen, maar als je als uitgever zulke slechte trailers eruit gooit belooft dat wat voor het hele spel. In de reklame op tv zag het er wel erg vet en spectaculair uit. Nouja, de demo maar eens spelen dan. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In September Marvel vs Capcom+Marvel Superheroes samen voor 15 euro met online op psn. Leuk nieuws voor vechtgamesfans dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het 'reporten' van ongewenste berichten op PSN? Wordt hier daadwerkelijk iets mee gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Fantastisch, wou gisteravond even een serie streamen naar ps3, in 1 keer, beeld weg en rood lampje knipperen.
Ik denk okee effe restarten, maar nee hoor, gaat over van een ylod naar red blinking light.
Of te wel ps3 naar zn grootje.......
Is nog een oude 40gb uit 2008. dus is 4jaar meegegaan.

Maar nu is de vraag wie o wie weet waar ik zo goedkoop mogelijk een nieuwe ps3 vandaan kan halen, mag een 160gb zijn want de 500gb hdd uit de oude ps3 zet ik gewoon over, weer dat ik dan alles kwijt ben, maar hijs dood dus ja kan er niet meer bij.
Zat in pricewatch te kijken maar vind 219 euro voor 160gb versie best wel duur, en denk dat het wel een stuk goedkoper kan toch??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een PS3 zit gemiddeld een marge van rond de 5% (en soms nog lager en onder inkoop). Alleen tweedehands gaat misschien goedkoper lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:44

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Je moet toch even goed zoeken op Marktplaats, maar het is me laatste gelukt een nieuwe PS3 320GB te kopen nieuw, die hadden ze kunnen kopen via een actie bij een televisie van Sony. Weet niet of die actie nog geldt, maar je kan eens kijken.

Tis inderdaad wel goed opletten, want sommige adverteerders maken er een potje van...

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste