Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Playstation verkocht. Iedereen die Thorgrem81 nog in zijn lijst heeft staan kan mij dus verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Vorige week heb ik nieuwe boxen gekregen, namelijk de Logitech Z5500.
Nu heb ik deze via een optische kabel op m'n PS3 aangesloten maar wil dit eigenlijk via mijn tv zodat ik dan ook via mijn laptop gebruik kan maken van DTS.
In ieder geval, mijn PS3 is aangesloten via HDMI en als ik dan via geluidsinstellingen het zo instel dat hij via HDMI naar mijn tv gaat en dan het een en ander aan vink voor 5.1 dan werkt dit niet. Het geluid komt dan of alleen uit de front of alleen uit de achter speakers.
Is het dus mogelijk dat ik via HDMI naar mijn tv terwijl mijn geluid via Digital Out aan staat gesloten op m'n tv toch 5.1 krijg?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nee, de meeste TV's sturen maar 2.0 uit via de optical out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
dvdkiwi schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:26:
Ik heb de optie ook maar eens aangevinkt.
Eens kijken wat het is.

@Arunia: op accountbeheer klikken. Hij staat niet in het rijtje van accountbeheer, ps store en dergelijke maar in het rijtje "achter" accountbeheer.
Als je daar al gekeken hebt: my bad ;)
Daar gekeken, maar kwam het niet tegen. Die optie staat er niet. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:51
Dat is inderdaad heel raar...
Ik heb de optie even eengevinkt, maar zo boeiend vind ik het niet, heb 'm dus maar weer uitgevinkt haha :P

Is je systeemsoftware naar versie 3.10 geupdate?
Misschien handmatig even systeemupdate doen, kijken of het werkt.
Dit is wat ik er over kan vinden:
http://manuals.playstatio.../account/accountinfo.html

Anders weet ik het ook niet meer ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Versie 4.11 staat erop. Regelmatig geupdate. Met de nieuwe hdd ook meteen 4.11 via een usb stick er op gezet. Wellicht is het niet cumulatief? Maar downgraden kan ook niet voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En gevonden wat er aan de hand is. We hadden alleen met mijn vrouw d'r account geprobeerd. Blijkbaar is deze om één of andere vage reden als sub account van mijn account. En dan mag je blijkbaar niet koppelen aan Facebook. Via de console kan ik haar account niet loskoppelen, nu maar aan het kijken of dit via de website wel gaat. Lijkt me vaag als het niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

http://nl.playstation.com...-bij-PlayStation-Network/

Edit:
Het is dus onmogelijk om een subaccount om te zetten naar een masteraccount.

[ Voor 31% gewijzigd door Tarabass op 20-05-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik kan daar geen uitsluitsel over vinden op je link.
Op zich is het niet erg een nieuw account aan te maken, maar dan zouden de saves wel overgezet moeten kunnen worden. Denk niet dat mijn vrouw opnieuw zou willen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Arunia schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:19:
Ik kan daar geen uitsluitsel over vinden op je link.
Op zich is het niet erg een nieuw account aan te maken, maar dan zouden de saves wel overgezet moeten kunnen worden. Denk niet dat mijn vrouw opnieuw zou willen beginnen.
Die link gaf ik je omdat je dan kan zien waarom het een subaccount zou kunnen zijn. Dat een subaccount niet omgezet kan worden naar een masteraccount is algemeen bekend sinds de invoer van de PS3. Sony heeft ooit aangekondigd dit te willen veranderen (als je bijvoorbeeld 17 bent en geen master kan aanmaken, waarom wordt je sub dan niet automatisch master als je 18 wordt?), ik weet niet of dit inmiddels gebeurd is.

Google anders op "psn sub account to master". Ik denk overigens dat je van een koude kermis thuis komt. Wat je wel kan proberen is een nieuw masteraccount voor haar aanmaken, en dit op te volgen:
http://www.ehow.com/how_6...-one-account-another.html

No idea if that works though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah ok, thanks. Ben ook tegelijk bezig met zoeken via google, maar wat je zegt. Een koude kermis.
Je laatste link zal ik ook even bekijken. Als alles maar overgezet kan worden, dan zou het prima zijn. Nieuw account is niet erg, maar dingen die ze "gekocht" of geregistreerd heeft behouden is wel een must. Of, het zou op mijn account gekoppeld moeten zijn. Dan is dat een minder probleem.

Ik ga het even nalopen, thanks voor de link.

Mocht het niet lukken, dan maar houden zoals het nu is, alleen facebook zou nu niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Exorcist schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:09:
Nee, de meeste TV's sturen maar 2.0 uit via de optical out.
Dat is wel erg kort door de bocht, het hangt van de TV af, die van mij stuurt DD en DTS prima door.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:21

FeaR

In GoT we trust

Svennie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:36:
[...]
Dat is wel erg kort door de bocht, het hangt van de TV af, die van mij stuurt DD en DTS prima door.
Toch is dat behoorlijk zeldzaam. Dolby Digital zie je wel vaker, maar DTS zie je haast nooit. Hangt overigens ook af hoe de TV deze signalen doorzet. Sommige TV's geven wel DD en DTS door via een interne CI-module, maar weer niet als je DD/DTS invoert via HDMI.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
FeaR schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:43:
[...]
Toch is dat behoorlijk zeldzaam. Dolby Digital zie je wel vaker, maar DTS zie je haast nooit. Hangt overigens ook af hoe de TV deze signalen doorzet. Sommige TV's geven wel DD en DTS door via een interne CI-module, maar weer niet als je DD/DTS invoert via HDMI.
ik heb de specs nagekeken en zo te zien heb ik te snel gereageerd, de NL vertaling was wat vreemd, de Engelse is duidelijk, de TV kan de signalen verwerken, dus wel weergeven maar doorsturen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

WTF is die nieuwe chat dan. Of heb ik per ongeluk wat geactiveerd. Krijg tijdens gamen ineens allemaal chatberichten van allemaal 'vreemden'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Starhawk?
Wil graag weten of deze game een beetje de moeite is namelijk.
Met name de multiplayer lijkt me erg interessant van wat ik op youtube heb gezien. Maar hoe is de gameplay, servers, spelers, etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:43:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Starhawk?
Wil graag weten of deze game een beetje de moeite is namelijk.
Met name de multiplayer lijkt me erg interessant van wat ik op youtube heb gezien. Maar hoe is de gameplay, servers, spelers, etc.?
Om mezelf maar even te quoten, ik heb de game inmiddels toch maar gehaald en bevalt erg goed.
Heb slechts 1 missie offline gespeeld en voelt goed aan. Vanaf dat moment mezelf online gewaagd en moest wel de eerste paar matches erg wennen aan de gameplay en taktiek. Na een aantal ronden te hebben gespeeld ben er helemaal verkocht. Heerlijke gameplay, speelt soepel weg, talloze mogelijkheden en soms wat hectische momenten. I love it!

Zeker een aanrader voor hen die een leuke multiplayer game willen scoren op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

-

[ Voor 133% gewijzigd door iPodKiller op 27-05-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vond Warhawk echt een super leuk spel, maar na elke update die er volgde ben ik het steeds minder gaan spelen. Ik ben benieuwd in hoeverre Starhawk qua gameplay daar nog op lijkt?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:38:
Ik vond Warhawk echt een super leuk spel, maar na elke update die er volgde ben ik het steeds minder gaan spelen. Ik ben benieuwd in hoeverre Starhawk qua gameplay daar nog op lijkt?
Vind ik moeilijk om te zeggen. Ik heb namelijk Warhawk nooit gespeeld. Heb wel met de online pass gratis Warhawk als download erbij gekregen, echter is dit een PSOne versie.
Maar Starhawk zelf speelt erg lekker weg vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het is de PS-One versie die je krijgt bij aankoop van de game, ik dacht de PS3-versie ... :(

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:39
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Mensen,

Ik heb een PS3 slim die gister opeens de melding gaf The system has become too hot, de PS3 sluit zichzelf dan af na 10 seconde.

Even wat goede pasta kopen en knutselen maar :)
Bij de mijne (ps3 fat) had ik ook een melding van oververhitting. Gelijk oude met nieuwe dure koelpasta vervangen. Deed het een maand of 2 en daarna zonder enige waarschuwing pats!...YLOD :(

Heb nu een slim maar niet gedacht dat deze ook een YLOD kan krijgen. Toch heb ik zelf een cooler gebouwd speciaal voor de PS3 Slim :*) . Als iemand geinteresseerd is kan ik dmv plaatjes een DIY hier plaatsen.
(Tenminste als dat mag in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
xxACxx schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:54:
[...]

Bij de mijne (ps3 fat) had ik ook een melding van oververhitting. Gelijk oude met nieuwe dure koelpasta vervangen. Deed het een maand of 2 en daarna zonder enige waarschuwing pats!...YLOD :(

Heb nu een slim maar niet gedacht dat deze ook een YLOD kan krijgen. Toch heb ik zelf een cooler gebouwd speciaal voor de PS3 Slim :*) . Als iemand geinteresseerd is kan ik dmv plaatjes een DIY hier plaatsen.
(Tenminste als dat mag in dit topic)
daar zou ik graag wel wat pics van willen zien, heb hier zelf thuis 3 YOLD 60GB ps3's gehad. heb nu een slim 320Gb,en die wil ik wel zo cool mogelijk houden :)

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 10:21
met dit weer wat we vorige week hadden doe ik mijn Ps3 niet eens aan, vorig jaar 2 vrienden van mij zowel een slim en een phat ten einde.

Onder tussen met een nieuw bureua bezig en zit er te aan te denk waar de consoles komen te staan daar ook airflow cases in kwijt kan zodat de consoles misschien ook wel de PC altijd koel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Laatst online: 21-09 21:39
vikingjunior schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:59:
[...]

daar zou ik graag wel wat pics van willen zien, heb hier zelf thuis 3 YOLD 60GB ps3's gehad. heb nu een slim 320Gb,en die wil ik wel zo cool mogelijk houden :)
Bestaat de mogelijkheid dat ik de pics kan uploaden ipv url icoontje daarboven?

[ Voor 0% gewijzigd door xxACxx op 31-05-2012 21:23 . Reden: spelcheck ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
hey mensen, iemand hier ervaring met het aansluiten van een switch op een PS3? wil er graag een op aansluiten, maar zou wel een goede willen hebben ^^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Je sluit een PS3 aan op een switch, niet andersom. Maar lekker boeiend, neem een A-merk Gigabit switch en hang hem ergens tussen. Het is maar een dom apparaat dus zoveel problemen kan en zal het niet opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ah ok, ik had zelf deze op het oog:

http://www.dynabyte.nl/ne...-gigabit-switch.html#tabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ach, ik had de PS3 eerst via Wifi op een brakke Conceptronic router (moest ik elke keer rebooten nadat de PS3 zich aangemeld had), maar die nu geconfigureerd als (bedrade gigabit) switch aan een goedkoop Sitecom routertje. Geen centje pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Waarom niet een router? Tplink 1043nd? Ook gbit, iets goedkoper plus draadloos erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
omdat er hier al een ruiter staat, maar de sterkte is niet zo sterk. Tevens wil ik niet nog meer kabels leggen, dan dat er nu al liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:56
Raxious schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:28:
omdat er hier al een ruiter staat, maar de sterkte is niet zo sterk. Tevens wil ik niet nog meer kabels leggen, dan dat er nu al liggen.
Een extra router of een switch maakt niet uit, je moet allebei bedraden met een UTP kabel. De router is gewoon als switch intestellen en je hebt meteen een tweede draadloze netwerk erbij.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Heb het helemaal gehad met PSN. 2 spellen gekocht beide dezelfde fout: 80029780.

Heeft te maken dat mijn account te vaak geactiveerd is. Wat natuurlijk complete bullshit is. Alleen mijn ps3 heeft mijn account. Helpdesk zegt dat dit ook niet moet gebeuren in mijn situatie. Moet ik lekker wachten tot volgende week. Slaat compleet nergens op. Fout ligt bij hun niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik heb net een aantal trailers gekeken, er zitten stiekem toch weer interessante titels bij: Tomb Raider, Dishonored, Metal Gear Rising: Revengeance, Castlevania: Lords of Shadow 2

Ben benieuwd wat er nog meer op de E3 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mijn broer z'n PS3 loopt nu vast als hij FIFA 12 speelt, elke wedstrijd tijdens de 1e helft.

Ps3 is nog geen jaar oud., dit kan niet aan de hardware zelf liggen. En als ik hem geforceerd uitdoe, dan komt er telkens een melding dat het bestandssysteem misschien beschadigd is, daarna laten herstellen, komt het weer... Ik denk dat het gewoon aan de harde schijf ligt.

Ik zit nu te denken aan : Fabrieksinstellingen en laten rusten voor een paar dagen.

En als ik een back-up dan ga maken van de PS3, gaat er dan helemaal niets verloren(save data, downloads en etc.)? Klinkt noobish maar Ik vraag dit om gewoon zeker te zijn. Heb nooit eerder een back-up van een ps3 gemaakt.

Maar weet iemand verder iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ik zou eerst kijken of het niet aan het spel ligt, FIFA12 is nou niet bepaald een stabiel spel. Verwijdering van bepaalde FIFA bestanden, zoals de UGC Data file, wil nog wel eens problemen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

K thanks, kzal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 21:07
Zijn er hier mensen die Starhawk spelen? Zo ja, is de game net zo leuk als Warhawk in het begin?
Ik vond Warhawk zeker een leuk spel. Dit soort genre ligt mij dan ook wel. Maar of starhawk een waardige nieuwkomer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de vlugge beslissers:

€185 voor 320GB PS3 + Gran Turismo 5

Sony PlayStation 3 320GB Slim Console: Amazon.co.uk: PC & Video Games

• gratis verzending!
• gratis opzetstukjes voor betere triggers op je controller
• (optioneel) een tweede game aan slechts 25 euro

edit: Uitverkocht!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pricecut incoming?
Vaak komen er zulke deals voorbij voordat ze een pricecut bekendmaken en/of er een nieuw model uitkomt.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
http://www.joystiq.com/20...o-video-is-brutal-bloody/

Naughty Dog weet wel weer echt alles uit de PS3 te persen met The Last of Us.

Ik ben ook wel weer benieuwd naar de nieuwe van Quantic Dream (met Ellen Page... wel grappig dat het meisje uit The Last of Us zo op haar lijkt). http://www.joystiq.com/20...ler-you-were-waiting-for/

Wel jammer dat er weinig (geen?) verrassingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:04
Heb ik iets gemist?

Geen aankondiging van Guerilla Games? :'(

Had toch wel iets verwacht van hun. Volgens mij zijn ze meer bezig met het bouwen van een monster engine voor de PS4, net zoals ze dat deden op de PS2 en PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
WesleyRBK schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:36:
Heb het helemaal gehad met PSN. 2 spellen gekocht beide dezelfde fout: 80029780.

Heeft te maken dat mijn account te vaak geactiveerd is. Wat natuurlijk complete bullshit is. Alleen mijn ps3 heeft mijn account. Helpdesk zegt dat dit ook niet moet gebeuren in mijn situatie. Moet ik lekker wachten tot volgende week. Slaat compleet nergens op. Fout ligt bij hun niet bij mij.
Kijk eens op deze website.
Hier kan je controleren of hij toch niet stiekem vaker is geactiveerd.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com
En tevens deactiveren op alle playstations waar hij geactiveerd staat (kan 1x per half jaar oid)

Via account --> media & apparaten --> en dan bij game alles deactiveren.
Weer inloggen op je ps3 en aldaar activeren.

1 spelletje bij een vriend of een neef oid even downloaden om te spelen is al voldoende om je gehele account te activeren op die ps3.

[ Voor 11% gewijzigd door Sinned123 op 05-06-2012 12:22 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Maar 's GTA4 gekocht voor de PS3 om mijn collectie uit te breiden (heb nu 110 spellen voor de 360 tegen pas 35 voor de PS3), maar ik vind hem op de 360 echt een stuk mooier; of het moet mijn herrinering zijn die parten speelt.

Toch nog maar 's een playtrough voor wat Trophies. En daarna RE5 die ik ook al op de 360 speelde (welke versie is "beter"?) en dan nog 's Heavy Rain met een ander einde proberen. Ben in een PS bui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Iemand ook iemand opgevallen dat Max Payne 3 niet tussen je recently played games staat in je xmb?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Sinned123 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:18:
[...]

Kijk eens op deze website.
Hier kan je controleren of hij toch niet stiekem vaker is geactiveerd.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com
En tevens deactiveren op alle playstations waar hij geactiveerd staat (kan 1x per half jaar oid)

Via account --> media & apparaten --> en dan bij game alles deactiveren.
Weer inloggen op je ps3 en aldaar activeren.

1 spelletje bij een vriend of een neef oid even downloaden om te spelen is al voldoende om je gehele account te activeren op die ps3.
Ben er helemaal klaar met sony. Krijg de fout sinds donderdag. Vrijdag gebeld naar de helpdesk. Die zeggen dat de fout voorkomt als je account meerdere keren is geactiveerd op VERSCHILLENDE playstations. Wat raar is want mijn account is maar verbonden met 1 playstation wat ook door hun is geverifieerd.

Dus hun oplossing was de playstation activeren en deactiveren op de playstation. En me email adress proberen te veranderen. Dit hielp niet.

Volgende dag weer gebeld. Toen kwamen ze met de oplossing om je playstation te deactiveren via de website en dan weer te activeren op de playstation. Deed het weer niet volgende dag (Zaterdag) weer gebeld. Meneer aan de telefoon zei dat het beste is om het weekend af te wachten en maandag weer te proberen. Zo niet dan weer bellen.

Dus maandag weer gebeld en toen kwamen ze met de oplossing om weer alles te deactiveren en activeren. Deed het weer niet volgende dag weer gebeld. Die man kwam met de oplossing om de playstation een dag lang gedeactiveerd te houden. Vandaag de ps3 weer geactiveerd. En kreeg weer de fout. Ik weer bellen krijg ik iemand aan de telefoon die MIJ de schuld gaf dat mijn playstation zo vaak is geactiveerd gedeactiveerd. Waardoor die fout kan voorkomen. Ik vertel de meneer aan de telefoon dat zijn collega's dit als advies gaven. Komt deze meneer met de oplossing om nog een week te wachten.

Dus moet verdomme 2 weken lang wachten om een spel te spelen die ik al heb gekocht. En de fout ligt 100% bij hun. Die fout hoort bij mij niet voor te komen. En dan ook nog is dom advies te geven. Ben er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien heb je het al geprobeerd, maar heeft de spellen deïnstalleren en opnieuw downloaden/installeren geen nut? :)

edit: @ hieronder:
Je hebt nergens het woord downloaden genoemd, dus ik ging er vanuit dat je die foutmelding kreeg bij het opstarten van de game.

[ Voor 42% gewijzigd door Satch op 06-06-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Het probleem is zodra ik een GEKOCHT spel wil downloaden die fout naar voren komt. Alles wat gratis is is wel te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:56
Wat een matige line-up voor de PS3 op de E3. Je moet echt van Science Fiction of avontuur in de vorm van Orcs en tovernaarij houden. Wordt een goedkoop jaar wat betreft PS3 games: FIFA 13 en GTA V (volgend jaar).

Gelukkig heb ik nog een grote backlog met goede games.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb ook nog een stapeltje liggen waar ik aan moet beginnen ;)
-Arkham City;
-Final Fantasy XIII-2;
-Killzone 3;
-Assassins Creed Brotherhood.
-F1 2011

Voor Killzone 3 en Arkham City kan ik gelijk op mijn nieuwe 46" LED het 3D even testen :o

Dan moet ik Dirt 3 (op de helft) en Fallout 3 (kan me na 10 uur nog niet echt boeien) ook nog uitspelen...
Maar de meeste tijd gaat blijft in BF3 zitten :P

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 07-06-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
dvdkiwi schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:39:
Voor Killzone 3 en Arkham City kan ik gelijk op mijn nieuwe 46" LED het 3D even testen :o
Killzone3 in 3D is eerst ff wennen. Mijn ervaring is dat het ineens een stuk makkelijker werd. Geen idee waarom.

Arkham City vond ik niet zo spectaculair in 3D

BTW: Sony schijnt nu officieel bevestigd te hebben dat er gewerkt word aan de PS4 en een aantal games voor de PS4

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb ook nog een flinke stapel nieuwe games (12 stuks):

- Batman Arkham City
- Tomb Raider Trilogy
- Prince of Persia Trilogy
- Sonic & Sega All Star Racing
- Dead Space 2
- Assassin's Creed Revelations
- Assassin's Creed Brotherhood
- Alone in the Dark Inferno
- NFS Shift 2
- DiRT 3
- NFS Hot Pursuit
- F1 2011

Ik ben ondertussen nog bezig met (7 stuks):
- Batman Arkham Asylum
- F1 2010
- The Sly Trilogy
- BF3
- Red Dead Redemption
- Heavy Rain
- Uncharted 3: Drake's Deception

Aangezien ik al meerdere weken geen TV heb (staat in bestelling) kan ik ook niet m'n backlog wegwerken. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Jackal131 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:59:
[...]

Killzone3 in 3D is eerst ff wennen. Mijn ervaring is dat het ineens een stuk makkelijker werd. Geen idee waarom.

Arkham City vond ik niet zo spectaculair in 3D

BTW: Sony schijnt nu officieel bevestigd te hebben dat er gewerkt word aan de PS4 en een aantal games voor de PS4
Tsja, het zou ook heel raar zijn als ze nog moeten beginnen aan de PS4.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
TheKillingBean schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:38:
[...]
Klopt, maar Sony had het nog nooit officieel bevestigd. Volgens mij alleen nog maar ontkend.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:52:
ik heb ook nog een flinke stapel nieuwe games (12 stuks):

Aangezien ik al meerdere weken geen TV heb (staat in bestelling) kan ik ook niet m'n backlog wegwerken. :P
Ik heb ook een backlog van hier tot... :X Wel een tv, maar 'tijd' is schaars.

[ Voor 38% gewijzigd door Nitai op 07-06-2012 14:58 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
TheKillingBean schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:38:
[...]

Ik vraag me af hoe ze hem uiteindelijk gaan noemen. 'orbis' wat nu rondgaat klinkt niet zo spannend, maargoed alles went :) 'Playstation 4' zal het niet worden denk ik (aangezien het getal 4 ongeluk brengt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
LuPo schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:52:
Wat heb je met je oude TV gedaan dan? :N

Heb overigens deze week een nieuwe 32" TV gekocht oOo (Ben geen stinkend rijke burger :7 voor 46" helaas -O-)

Binnenkort maar eens BF3 en ME2 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PSN is down. Hopen dat dit heel snel opgelost gaat worden op mijn vrije zaterdagavond.

En mijn "password is no longer valid".

[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 09-06-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:48:
[...]

Heb overigens deze week een nieuwe 32" TV gekocht oOo (Ben geen stinkend rijke burger :7 voor 46" helaas -O-)

Nice!

Ik heb em teruggestuurd. 599 voor de GT30 betaald en kon toen 7 dagen later voor 549 de ST50 krijgen. Da's echt een top plasma! :) Helaas slecht leverbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit word niks met psn zal wel weer juli augustus worden voordat het weer on is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PSN was gisteravond later gewoon weer online trouwens, rond 23.30 tot 0.45 heb ik nog GT5 seasonal events getraceerd...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:56

Griffin

Is mythical

Heeft iemand nog een leuke titel voor een arcade racer alla 'Mario Kart' achtig. Ik heb GT5 maar dat gaat veels te ver voor mn vriendin. Zoek dus een arcade racer die je met meerdere mensen kan spelen.

any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:09:
Heeft iemand nog een leuke titel voor een arcade racer alla 'Mario Kart' achtig. Ik heb GT5 maar dat gaat veels te ver voor mn vriendin. Zoek dus een arcade racer die je met meerdere mensen kan spelen.

any thoughts?
Sonic en Sega All-star Racing is een erg goede Mario Kart-achtige racer. Ook geen bullshits zoals blauwe schilden, goede banen en mooie graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

any thoughts?
Je zou ook nog kunnen kijken naar ModNation Racers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 21-09 23:04
any thoughts?
Of je wacht op Little Big Racing (of zoiets) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:25:
[...]

Of je wacht op Little Big Racing (of zoiets) ;)
Ik denk dat Modnation een snelleren en vooral goedkopere oplossing is =P. Is er eigenlijk al een Releasedatum voor deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20

any thoughts?
Blur, lekker makkelijk en je kunt met meerdere mensen spelen (met zijn 4en op 1 scherm). Kost nu ook bijna niets.

[ Voor 3% gewijzigd door TheKillingBean op 12-06-2012 10:36 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

any thoughts?
Wrecked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:41:
[...]

Je zou ook nog kunnen kijken naar ModNation Racers
Leuke game maar de laadtijden zijn ERG lang en het mist wat aan karakter. Omgevingen ed zien er vreselijk standaard uit. Wel tof dat vrijwel iedere cartoonfiguur ed is nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:19:
[...]

Leuke game maar de laadtijden zijn ERG lang en het mist wat aan karakter. Omgevingen ed zien er vreselijk standaard uit. Wel tof dat vrijwel iedere cartoonfiguur ed is nagemaakt.
Dat krijg je als je een game maakt waar je alles kan customizen. De game heeft hierdoor geen eigen "vibe" zoals mario kart of andere titels. Deze kun je wel zelf maken door je eigen tracks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Even een vraag aan de mensen hier vwb een nog aan te schaffen surround set...
Ik heb een nieuwe Samsung tv gekocht, die een optische audio uitgang heeft.
De PS3 heeft ook zo'n uitgang.
Mijn PS3 zit nu met een HDMI kabel naar de tv, net als mijn digitale tv kastje.
Mijn surround set zit via de hoofdtelefoonaansluiting aan de tv (component-Jack), zodoende krijg ik tv geluid danwel PS3 geluid over mijn surround set. (mijn huidige surround set heeft geen HDMI of optische ingangen)
Heb ik nu een surround set nodig met 2 optische ingangen (voor de tv én voor de PS3) of is 1 genoeg?
En moet er misschien een HDMI ingang op zitten?

Hoe zou de bakebeling dan moeten lopen wil ik mijn tv en de ps3 (niet tegelijk natuurlijk) over de surround set te horen?

Ik ben benieuwd hoe mensen dat hier hebben gedaan... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:56

Griffin

Is mythical

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:13:
Mijn surround set zit via de hoofdtelefoonaansluiting aan de tv (component-Jack), zodoende krijg ik tv geluid danwel PS3 geluid over mijn surround set. (mijn huidige surround set heeft geen HDMI of optische ingangen)
Heb ik nu een surround set nodig met 2 optische ingangen (voor de tv én voor de PS3) of is 1 genoeg?

Hoe zou de bakebeling dan moeten lopen wil ik mijn tv en de ps3 (niet tegelijk natuurlijk) over de surround set te horen?

Niet echt een vraag voor hier, zijn zat audio topics voor.
Maar... ik heb alles op mn versterker aangesloten via HDMI.

Zoals jij het wilt doen is geheel afhankelijk wat je wilt en wat de versterker kan.
1. wil je geluid altijd via de TV afspelen, OF altijd via de versterker, OF soms de een en soms de ander?
2. Afhankelijk van punt 1 moet je versterker dit wel kunnen. Je kan namelijk niet bij alle versterkers kiezen of je het geluid via de versterker boxen wilt, of dat je het wil doorspelen naar je TV.

Meer info hierover moet je even nakijken bij het Audio forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Thanx, ik ga even kijken ;)

Ik wil trouwens altijd het geluid over de set, klinkt gewoon een stuk lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:13:

Om aan je wensen te voldoen (dus geluid van zowel TV als PS3 naar surround-set) heb je genoeg aan 1 optische ingang op de surround-set. De optische kabel gaat dan van je TV naar je surround-set. Je PS3 en digitale decoder moet je dan via HDMI rechtstreeks aansluiten op je TV.

Als je een nieuwe surround-set koopt met hdmi-poorten kun je er ook voor kiezen de PS3 en digitale decoder via HDMI op je surround-set aan te sluiten (dan heb je dus automatisch het geluid van de PS3 en TV op je surround-set). Dan ben je verder ook klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:04:
Thanx, ik ga even kijken ;)

Ik wil trouwens altijd het geluid over de set, klinkt gewoon een stuk lekkerder.
Het is maar de vraag of je TV het geluid van externe bronnen wel kan doorsturen via de digitale uitgang. Ik meen me te herinneren dat dat niet werkt op mijn Samsung TV. Hij stuurt enkel het geluid van de digitale TV signalen door naar mijn versterker. Daarnaast vrees ik dat je daar ook redelijk wat vertraging door zal krijgen. De enige manier om alles via je versterker te laten lopen is denk ik een versterker die je aansluit met HDMI, die pakt zelf het geluidssignaal eruit en gooit het beeld door naar je TV.

Ik heb momenteel de PS3 met HDMI aan de TV hangen en met een audiokabel in mijn surround set, dat werkt prima. Voor de TV heb ik hem niet nodig omdat de meeste zaken die ik kijk via mijn PS3 gaan of via een mediabox (welke via een coax audio kabel is aangesloten). Mijn setje ondersteund zowel de optische ingangen als de coax ingangen dus ik kan 2 dingen tegelijk aansluiten :)

Overigens heb ik wel een redelijk oude surround set (JVC set uit 2005), maar het werkt nog prima. Ding pakt tot nu toe elk digitaal signaal dat ik hem voer. Zo nu en dan heeft hij wel wat kuren met digitale signale uit mijn mediabox, maar dat zijn meestal redelijk exotische codecs volgens mij (vooral anime series hebben er last van). Het liefst zou ik hem vervangen voor eentje met HDMI zodat ik weer een tijdje vooruit kan, maar tot nu toe voldoet deze prima :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dank u, dit is duidelijk uitgelegd zo :)
Ik ga me even orienteren op wat sets dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onox schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 17:48:
[...]

LOL, voor iets minder dan € 600,- heb je een 50 inch plasma en voor minder dan € 400,- heb je een 42 inch. En dan heb ik het nog niet eens over internet cowboys. :+ O-)

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

bram1984 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:19:
[...]

LOL, voor iets minder dan € 600,- heb je een 50 inch plasma en voor minder dan € 400,- heb je een 42 inch. En dan heb ik het nog niet eens over internet cowboys. :+ O-)
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ben ook wel benieuwd. Daarnaast heb ik liever een kleiner scherm van goede kwaliteit dan een groot scherm van niveautje troep... :/

Daarnaast kan 400 euro nog steeds een hele hoop geld zijn voor iemand :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
Ook moet niet vergeten worden dat een plasma energieslurpt like a mothafocka!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Bron :? Kijk eens in de Pricewatch zou ik zeggen, er staan negen 50" televisies voor onder de €600 en tien 42" voor onder de €400.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11
xminator schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:13:
Ook moet niet vergeten worden dat een plasma energieslurpt like a mothafocka!
ach dat valt ook allemaal wel mee..

en qua beeld voor te gamen en films kijken doe mij maar 100x een plasma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
El_V schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:20:
[...]

ach dat valt ook allemaal wel mee..

en qua beeld voor te gamen en films kijken doe mij maar 100x een plasma :)
LCD tv: 48W (oid)
Plasma TV: 255W (oid)

Klopt, is maar 5 keer meer verbruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je met cijfers komt en je wilt een punt maken, zet er dan geen '(oid)' achter, want dat haalt alles onderuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
Hahn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:58:
Als je met cijfers komt en je wilt een punt maken, zet er dan geen '(oid)' achter, want dat haalt alles onderuit :D
Heb het alleen maar gezet ter vergelijking. Sommige modellen kunnen veel meer energie gebruiken (350w) bij plasma tv's en sommige minder. Voor de lcd tv heb ik dat van mijn tv (goedkope philips) gepakt.

Zijn wel reële waarden.

[ Voor 3% gewijzigd door xminator op 12-06-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is alleen nogal appels met peren vergelijken. Ja, plasma verbruikt meer, maar echt niet het vijfvoudige, niet als je dezelfde formaten vergelijkt in ieder geval.

Bij beetje recente modellen heb je het over misschien 50% meer en op jaarbasis bij elke dag meerdere uren kijken (spelen) heb je het dan over een paar tientjes meer. Terwijl plasma in de aanschaf vaak dus weer honderden euro's goedkoper is dan LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xminator schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:25:
[...]

Heb het alleen maar gezet ter vergelijking. Sommige modellen kunnen veel meer energie gebruiken (350w) bij plasma tv's en sommige minder. Voor de lcd tv heb ik dat van mijn tv (goedkope philips) gepakt.

Zijn wel reële waarden.
Vergelijk wel even dezelfde afmetingen alsjeblieft. Als je dezelfde afmeting tv's gaat vergelijken kom je op ong. 50% meer qua verbruik. Mijn 42" pricewatch: Panasonic TX-P42ST50 verbruikt 133W.

Als ik daar dan een willekeurige recente (zelfde prijscategorie) LED tegenover zet dan komt die op 63W. pricewatch: Samsung UE40ES6710S

Wat Hahn hierboven zegt klopt dus. Het scheelt op jaarbasis een paar tientjes in verbruik.

Als je dat afweegt tegen de aanschafprijs van een LED die qua zwartwaardes en motion in de buurt komt van zo'n plasma, dan praat je over LED tv's die dik over de 1000 euro kosten. Daar kun je dus heel wat jaartjes energie van een plasma van verstoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11
xminator schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:25:
[...]

Zijn wel reële waarden.
tja plasma verbruikt niet continu volle vermogen (bij zwart en donkere kleuren bv minder).

gebruik je je tv 24 uur per week dan scheelt het 2 euro in stroomkosten per maand. dus om daar nu je keuze op te gaan baseren?

vind het eigenlijk altijd een beetje een nonargument wat wordt aangehaald.. maarja misschien moeten we weer ontopic gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Voor degene die PS+ hebben deze maand krijg je echt een shitload gratis:

LBP2
Motorstorm Apocalyps
Darksiders
Warhammer 40K Space Marine,,
Oddworld Strangers Wrath

En nog meer, allemaal voor NOP!

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Niet voor nop, maar voor de prijs wat je voor PS+ betaalde :P

Heb zelf van t weekend DiRT Showdown binnengekregen. Frustratie alom als je net even wat score te kort komt bij zo'n beukfestijn. Maar wat een festijn zeg! Destruction Derby! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ik ook al in het budgetttopic gezet maar gezien het PS3 games betreft:

Yakuza 3 (+dlc+soundtrack E 12 @Nedgame
Yakuza 4 E 13 @ Bart Smit

Best vermakelijke RPG/Brawler combi's met een heerlijk Japans sausje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

xminator schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:47:
[...]
LCD tv: 48W (oid)
Plasma TV: 255W (oid)

Klopt, is maar 5 keer meer verbruik...
Zelf gemeten:
LG Plasma TV 32", al paar jaartjes oud, ca 100W gemiddeld (min. 55W, max 160W).
28" CRT platte beeldbuis 110W.
32" LED LCD Philips, redelijk nieuw model, 40W.

Gewone LCD van 32" zit ook ongeveer op 80W ofzo, dus gewone CCFL LCD verbruikt op hetzelfde formaat niet veel minder. Echter, met LED backlight is het verschil behoorlijk, alsnog ca 2,5x, maar niet 5x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:25:
Voor degene die PS+ hebben deze maand krijg je echt een shitload gratis:

LBP2
Motorstorm Apocalyps
Darksiders
Warhammer 40K Space Marine,,
Oddworld Strangers Wrath

En nog meer, allemaal voor NOP!
Is dit tot je subscription afgelopen is of voor altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik dacht tot je subscription is afgelopen, volgens mij blijven alleen de games die je koopt (met korting) speelbaar nadat je abo afgelopen is. De gratis games geloof ik niet meer.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
De gratis games veranderen volgens mij per maand toch? Waardoor we volgende maand weer een nieuwe reeks gratis speelbare games krijgen. Overigens zijn volgens mij niet alle games ongelimiteerd speelbaar, er zijn er een aantal die je 60 minuten kunt spelen.

De games die je koopt met korting zijn gewoon van jou, de korting krijg je alleen omdat je PS+ lid/abonnee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chef_v_leeuwen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:59:
Ik dacht tot je subscription is afgelopen, volgens mij blijven alleen de games die je koopt (met korting) speelbaar nadat je abo afgelopen is. De gratis games geloof ik niet meer.
klopt helemaal

nvm

[ Voor 41% gewijzigd door Svennie op 14-06-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 23:08
Ik had eigenlijk een vraagje, ik ben niet zo technisch maar ik wil een nieuwe harde schijf in me Playstation 3 zetten. Nu heb ik wat rond gezocht en ben ik erachter gekomen dat dit een 2,5'' moet zijn met een hoogte van 9,5mm. Dan zou deze: pricewatch: Western Digital Scorpio Blue WD5000BPVT Advanced Format , 500GB SATA-300, 8MB, 5400rpm als ik me niet vergis volstaan. mijn vraag is of deze dus volstaat en goed genoeg is voor de PS3, zou het geheugen van 500GB ook genoeg zijn, ik ben vanaf het begin plus lid en nu met al die gratis spellen word me 80gb al snel te krap.

En ik heb een Phat PS3, dus dan zou die gewoon makkelijk te vervangen moeten zijn door het klepje aan de zijkant open te maken etc, etc?

[ Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 14-06-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
12,5mm is ook mogelijk.
Je moet dan alleen met fysiek geweld je HDD bracket aanpassen.
500GB voldoende? Durf ik niet te zeggen.
Ik heb zelf 280GB in gebruik.
Vanaf dag1 +member en nog een flinke lading games gekocht.

[ Voor 43% gewijzigd door Sinned123 op 14-06-2012 15:25 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 23:08
Oke bedankt voor je snelle antwoord, denk dat ik met 500GB wel even goed zit, wil er ook niet zoveel meer voor uitgeven omdat de nieuwe generatie ook niet lang meer op zich laat wachten denk ik.. Dus word dit hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Even een update:

Na 2 weken, 3 spellen te hebben gekocht op PSN kan ik ze nog steeds niet spelen. De mensen op de helkpdesk word ik ook niet bijster van. Ze stellen het maar uit met als advies dat ik nog een dagje of een week moet wachten. Is er een mogelijkheid om me geld terug te krijgen?

Edit: Krijg de fout bij het downloaden het gaat om de foutcode 80029780.

[ Voor 11% gewijzigd door WesleyRBK op 14-06-2012 16:09 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 47 Laatste