It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
misschien niet bij de save game maar bij de game data?Exorcist schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:00:
Tijd terug mijn oude PS3 overgezet naar mijn nieuwe slim. Oude staat in de slaapkamer, nieuwe in de woonkamer. Alles goed overgezet, maar mijn Singstar statistieken zijn niet overgegaan? Spelersnamen, high-scores e.d. zijn allemaal weg..terwijl deze wel als savegame aanwezig lijken te zijn op de oude. Handmatig op USB zetten en dan op de nieuwe geeft een "data al aanwezig, overschrijven?" actie, maar dan nog heb ik niks.
Komt dat doordat ik meerdere Singstar discs gebruik om het spel te starten? SingStar Dance, SingStar Starter en SingStar vol. II? Beetje jammer namelijk..moest ook alle content al handmatig overzetten door te bellen naar Sony.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Ik zal eens zoeken, thanks..kan zomaar zijn, wellicht.Coolsnarf schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:54:
[...]
misschien niet bij de save game maar bij de game data?
@hierboven
Kinect is geen hype, Kinect is vele malen beter dan de armzalige Move.
[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 24-04-2012 22:18 ]
[ Voor 156% gewijzigd door Polen op 25-04-2012 09:10 ]
Door het bovenstaande heb ik zelf nog geen kinect ervaring, en is mijn move ervaring beperkt tot wat killzone (wat ik overigens wel leuk vond en fijner dan default controller gebruik, maar nog steeds liever een muis en tobo voor dit genre
Ik denk echter wel dat het een doorontwikkeling is van interactie en als het de volgende generatie standaard wordt zal het uiteindelijk net zo normaal worden als rumble, analoge controls, etc etc.
Zie ook hoe de vita touch heeft bvb. Dan kan je waar het handig is dat gebruiken en anders gewoon de traditional controls.
10 second ninja DONE
Ik heb toch veel meer met Move dan met Kinect. House of the Dead is heerlijk om met de Move te doen. Ook Killzone e.d. zijn goed te doen.Exorcist schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:18:
[...]
Ik zal eens zoeken, thanks..kan zomaar zijn, wellicht.
@hierboven
Move is beter geschikt voor echte games met snelle feedback.
PSN: Shiver23
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
zie: http://uk.ps3.ign.com/articles/122/1223682p1.html
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Misschien dat ze weer een of andere geupdate PS3 aankondigen? Of een gratis game zou awesome zijnmr_zippey schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn dat men als verassing gaat aankondigen vrijdag a.s.?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Als ze dat aankondigen dan vind ik dat het grootste nieuws van de laatste 10jaar
Beter dan diablo3
Ik denk trouwens dat het diablo3 word, aangezien ze het complete combat systeem hebben aangepast voor de console.
[ Voor 28% gewijzigd door Sinned123 op 25-04-2012 13:34 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Deze game;mr_zippey schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn dat men als verassing gaat aankondigen vrijdag a.s.?
nieuws: Sony legt domeinnaam voor PlayStation All-Stars Battle Royale vast
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
die andere uitvoering hebben ze al aangekondigd http://tweakers.net/nieuws/81467/playstation-3-krijgt-drie-nieuwe-kleuren.htmlOxigeon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:20:
[...]
Misschien dat ze weer een of andere geupdate PS3 aankondigen? Of een gratis game zou awesome zijn
en een aantal gratis games bij PLUS weer komende periode.. http://blog.eu.playstation.com/2012/04/24/heads-up-playstation-plus-update-2nd-may-2012/
denk dat OPSLAGHOND wel eens gelijk kan hebben...
[ Voor 5% gewijzigd door mr_zippey op 25-04-2012 21:40 ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Voor House of the Dead heb ik mijn Wii een twee/drietal jaren terug al uit de kast getrokken. Met een plastic gun van 8 Euro heb ik daar samen met vrienden enorm veel plezier mee gehad, samen met Ghost Squad en de on-rails RE-shooters. HotD heb ik ook voor de PS3 maar die zit nog mooi in het plastic. Doet verder ook niets af aan het feit dat de Move niet veel meer is dan een te laat geïmplementeerde implementatie van de Wii controller, en de Kinect op een heel ander gebied laat blijken dat het innoveert.Shiver23 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:44:
[...]
Ik heb toch veel meer met Move dan met Kinect. House of the Dead is heerlijk om met de Move te doen. Ook Killzone e.d. zijn goed te doen.
Move is beter geschikt voor echte games met snelle feedback.
Hier hebben ze wat meer gevonden over deze game na wat research op de website van Superbot;mr_zippey schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:39:
denk dat OPSLAGHOND wel eens gelijk kan hebben...
http://playstationlifesty...-parappa-the-rapper-toro/
Je zit er hartstikke naast.Exorcist schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:56:
[...]Doet verder ook niets af aan het feit dat de Move niet veel meer is dan een te laat geïmplementeerde implementatie van de Wii controller, en de Kinect op een heel ander gebied laat blijken dat het innoveert.
Wat doen die xbox-liefhebbers toch elke keer in dit topic, is dit andersom hetzelfde in het x360-topic?

[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-04-2012 00:59 ]
Je laat je wel kennen. Als er iemand wel recht van spreken heeft ben ik het. Ik bezit iedere console van de NES tot current gen, heb twee PS3's, twee 360's en een Wii.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:02:
[...]
Je zit er hartstikke naast.
Wat doen die zielige xbots toch elke keer in dit topic, is dit andersom hetzelfde in het x360-topic?
Als ik dus een mening heb ik deze ergens op gebaseerd, en laat ik mij zeker niet schofferen door iemand zoals jij. Basta.
Nee, het vreemde is dat daar gewoon op de kritiek wordt gereageerd in plaats van PS = bah. Hier kan geen enkele inhoudelijk vergelijkende discussie gevoerd worden omdat sommige menen dan op hun achterste poten te moeten gaan staan. "zielige xbots" zijn misschien gewoon mensen die van beide consoles genieten maar daardoor ook goed vergelijkend kunnen kijken.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:02:
[...]
Je zit er hartstikke naast.
Wat doen die zielige xbots toch elke keer in dit topic, is dit andersom hetzelfde in het x360-topic?
Ik heb een Wii die stof staat te happen, heb een knieblessure waardoor kinect (helaas) niets voor mij is en ben door mijn ervaring met de Wii ook totaal niet geïnteresseerd in de Move. Ondanks dat deze veel nauwkeuriger is biedt het ongeveer dezelfde ervaring. Bij mijn Wii kreeg ik er ook niet meer zin in nadat de Wii Motion Plus was toegevoegd.
Het hele motion control is leuk als ze het in de controller gaan verwerken zodat je op de bank kan zitten en daarbij wat kan richten maar de hype is nu wel een beetje gaan liggen en we kunnen weer door met gewoon "hardcore" gamen tot de PS4 er komt en het meer gedwongen wordt waarschijnlijk.
Haha, denk je soms dat je de enige bent? Ik heb alleen de X360 (nog) niet, maar de games speel ik bij vrienden dus ik heb er ook geen behoefte aan om hem op dit moment te hebben.Exorcist schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:03:
[...]
Je laat je wel kennen. Als er iemand wel recht van spreken heeft ben ik het. Ik bezit iedere console van de NES tot current gen, heb twee PS3's, twee 360's en een Wii.
Je bedoeld zeer goed onderbouwde uitspraken zoals;Als ik dus een mening heb ik deze ergens op gebaseerd
Dat je op Swopdark reageert kan ik me trouwens heel goed voorstellen.Doet verder ook niets af aan het feit dat de Move niet veel meer is dan een te laat geïmplementeerde implementatie van de Wii controller
Misschien moeten ze hem eens op zijn vingers tikken ...

Dus? Dat is mijn mening. Of ik de behoefte voel deze te onderbouwen bepaal ik zelf.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:53:
[...]
Haha, denk je soms dat je de enige bent? Ik heb alleen de X360 (nog) niet, maar de games speel ik bij vrienden dus ik heb er ook geen behoefte aan om hem op dit moment te hebben.
[...]
Je bedoeld zeer goed onderbouwde uitspraken zoals;
[...]
[...]
Dat je op Swopdark reageert kan ik me trouwens heel goed voorstellen.
Misschien moeten ze hem eens op zijn vingers tikken ...
Nu je zelf aangeeft geen 360 te hebben "maar af en toe bij vrienden speelt" geeft voor mij alleen maar aan dat jij de persoon bent die eens breder moet kijken en denken.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Als je puur kijkt naar de implementatie van de technieken, is de Move niets meer dan wat de Wii controller doet, maar accurater. Kinect daarentegen is brengt een nieuwe manier van spelen met zich mee door de gamer met zijn of haar hele lichaam te bewegen ipv. alleen je hand. En ja, dat is hetgame-landschap zeker innoverend, of de technieken nu al bekend waren te ja of te nee.EfBe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:21:
Kinect meer innoverend dan Move? hoe dat zo? Kinect gebruikt het al lang bekende infrarood-raster, Move daarentegen gebruikt nieuwe technieken om exacte bewegingen en plaatsbepalingen te kunnen doen in 3D space. Kinect wordt ook niet veel nauwkeuriger, tenzij ze er een veel duurdere camera in gaan doen.
Dat moet je inderdaad zelf weten, maar bedenk wel dat voor anderen jouw mening daardoor geen donder waard is.Exorcist schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:41:
[...]
Dus? Dat is mijn mening. Of ik de behoefte voel deze te onderbouwen bepaal ik zelf.
Ik zeg nergens afentoe, ik speel minimaal 2x per week een avond op een X360.Nu je zelf aangeeft geen 360 te hebben "maar af en toe bij vrienden speelt" geeft voor mij alleen maar aan dat jij de persoon bent die eens breder moet kijken en denken.
Helemaal prima, maar zet dan niet iemand weg als Xbox-fanboy inc. kotssmilie. Daarvan gaan mijn nekharen overeind staan.OPSLAGHOND schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:40:
[...]
Dat moet je inderdaad zelf weten, maar bedenk wel dat voor anderen jouw mening daardoor geen donder waard is.
En dus heb je geen 360 en zul je zelf meer geneigd zijn de PS3 op te hemelen waar nodig.[...]
Ik zeg nergens afentoe, ik speel minimaal 2x per week een avond op een X360.
Exorcist schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:03:
[...]
Als ik dus een mening heb ik deze ergens op gebaseerd
Huh? Je hebt een mening en die heb je ergens op gebaseerd maar die wil/kun je niet te onderbouwen.Exorcist schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:41:
[...]
Dus? Dat is mijn mening. Of ik de behoefte voel deze te onderbouwen bepaal ik zelf.
Overigens doe je het niet overkomen als jouw mening maar als een feit, kijk maar eens naar je uitspraken. Nergens zie ik dat het jouw mening is. Je presenteert het als feit.
Van zo'n uitspraak gaan mijn nekharen overeind staan.Exorcist schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:18:
[...]
Je zei toch dat dit je mening is?Exorcist schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:56:
[...]
Doet verder ook niets af aan het feit dat de Move niet veel meer is dan een te laat geïmplementeerde implementatie van de Wii controller, en de Kinect op een heel ander gebied laat blijken dat het innoveert.
Nieuwe technieken vat ik onder innoveren. Oude technieken opnieuw uitvinden ook. Het een sluit het ander niet uit. Zowel Move als Kinect innoveren dus ieder op hun eigen gebied.Exorcist schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:39:
[...]
Als je puur kijkt naar de implementatie van de technieken, is de Move niets meer dan wat de Wii controller doet, maar accurater. Kinect daarentegen is brengt een nieuwe manier van spelen met zich mee door de gamer met zijn of haar hele lichaam te bewegen ipv. alleen je hand. En ja, dat is hetgame-landschap zeker innoverend, of de technieken nu al bekend waren te ja of te nee.
Of anders, gevechten uitvechten via sf4

Dit zag ik niet aankomen, maar ik vind dat Opslaghond deze keer engisinds het gelijk aan zijn zijde heeft.
(neemt niet weg dat ik je nog steeds niet van mijn 'mogelijk betaald door Sony' lijstje af haal Doggie
Exorcist, je meningen zijn waren niet onderbouwd en daardoor (wellicht onbedoeld) wel flamebait.
Tuurlijk ben je niemand iets verplicht, maar common sense en curtesy worden altijd wel gewaardeerd en misschien zelfs verwacht hier op tweakers, imho uiteraard.....
Nogmaals, en wat iemand boven me dus ook al post, ik vind eigenlijk dat motion gaming maar zeer weinig heeft toegevoegd, De wii heeft het mainstream gemaakt, de move heeft die techniek verbeterd, en kinnect is weer een verbetering van de camera games die er al eerder waren op (vast oa) pc en ps2 of zelfs 1. Nooit veel interesse gehad in 'eyetoy' of hoe het ook heette vroegah. Maar het zal de volgende GEN vast beter worden.
Next subject?
10 second ninja DONE
Ik heb hier een YLOD-gevoelige PS3 die het niet langer volhoudt dan een half uur gamen en dan een melding geeft van oververhitting. Is het niet een simpele oplossing als ik nu een PS3 op de kop tik waar enkel de Blu-ray drive van kapot is en die vervang met de drive uit die van mij?
een ge-update PS3 lijkt me niet echt sensationeel nieuws... de verschillen zijn meestal minimaal, denk eignelijk ook niet dat ze nu nog iets aan de specs gaan doen zo op het einde van de levensloop, en er zijn net nieuw kleuren aangekondigd als er nu nog eens hardware wijzigingen zouden zijn dan zou het mij bevreemden dat ze dat als apart nieuws nar buiten brengen.Oxigeon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:20:
[...]
Misschien dat ze weer een of andere geupdate PS3 aankondigen? Of een gratis game zou awesome zijn
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Op het gebied van marketing heeft MS het dan wel een stuk beter gedaan.
[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 26-04-2012 18:30 ]
PSN id: NL_SToRM
Als je beeldmateriaal wilt opnemen van je PS3 moet je een zogenaamde capture card kopen, en die zijn meestal niet al te goedkoop (70-150), zelfs de budgetkaartjes.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:22:
Kan ik hier mijn vraag stellen van hoe ik kan filmen op ps3?
http://blitzcast.com/ bijvoorbeeld. er zijn natuurlijk meer alternatieven, en je zult zelf even moeten kijken wat je je geld waard vind
Fan harder laten draaienPolen schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:58:
Op technisch gebied:
Ik heb hier een YLOD-gevoelige PS3 die het niet langer volhoudt dan een half uur gamen en dan een melding geeft van oververhitting. Is het niet een simpele oplossing als ik nu een PS3 op de kop tik waar enkel de Blu-ray drive van kapot is en die vervang met de drive uit die van mij?
Je hoort inderdaad erg weinig van de move, dat heeft Microsoft een stuk beter voor elkaar.SToRM666 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:30:
Om nog even door te gaan over de Kinect vs Move discussie, ik vind persoonlijk dat Sony er te weinig aan gedaan heeft om het echt succesvol te maken. De enige game die ik écht leuk vind om te spelen is Sports Champions en voor de rest is het maar heel magertjes...
Op het gebied van marketing heeft MS het dan wel een stuk beter gedaan.
PSN ID: Svennie-NL
[ Voor 24% gewijzigd door Shiver23 op 27-04-2012 09:54 ]
Maakt me niet uit dat het is gejat, kijk er naar uitShiver23 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:53:
Zojuist aangekondigd: Playstation All-Stars
[video]
[Een abonnement annuleren]
- Annuleren vanaf een PS3(TM)-systeem, een PSP(R)-systeem of een PS Vita-systeem:
Meld u aan op het Sony Entertainment Network en ga naar [PlayStation(R)Network] > [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Lijst van services]. Na het selecteren van het abonnement dat u wilt annuleren, selecteert u [Automatisch vernieuwen annuleren]
- Annuleren vanaf een PC:
Klik op de volgende link, meld u aan op het Sony Entertainment Network en ga dan naar de Mediasectie. Nadat u het abonnement hebt geselecteerd die u wenst te annuleren, annuleert u de automatische verlenging.
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action
Gejat of niet, sinds de PS2 wacht ik al op zo'n soort game, enige game die beetje in de buurt kwam was Kung fu fighting. Ziet er goed uit, hopelijk ook nog wat Tekken characters erbijBatmanHorizon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:13:
[...]
Maakt me niet uit dat het is gejat, kijk er naar uit. Waar ik niet naar uit kijk zijn de tig dlc's die vast komen om characters te kopen
. Zou positief verrast zijn als zoiets niet gebeurt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.shoptonews.net...veal-new-title-next-week/It’s been confirmed that a new project by the team at Sony Santa Monica will be revealed next week.
The news comes via Eurogamer’s preview for PlayStation All-Stars. Writer Johnny Minkley, while describing the importance of the studio says, “there’s another under-wraps oddity – to be revealed next week – which once again highlights the company’s laudable support for new talent.”
It’s hard to tell what he could be relating too. JeuxVideo is set to reveal a new PS3 exclusive next week, so could it be related to that. It could also just as easily be a new PSN title or a Vita title?
It does seem likely that it’s relating to The Unfinished Swan, SCEA’s PSN title which was first uncovered back in January, since the quote seems to suggest this is an unusual title and it doesn’t get more unusual looking that this.
[quote]Sagat schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:11:
Dit zag ik niet aankomen, maar ik vind dat Opslaghond deze keer engisinds het gelijk aan zijn zijde heeft.[/quote]

[quote](neemt niet weg dat ik je nog steeds niet van mijn 'mogelijk betaald door Sony' lijstje af haal Doggie

Dank, gelukkig was ik nog op tijd om automatische verlenging te stoppen.dfg schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:57:
Er is 10 euro van mijn creditcard gehaald, vanwege Music Unlimited op PS3, ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze dienst heeft geactiveerd en niet goed heeft opgelet, daarom een waarschuwing! Hoe annuleren:
- Annuleren vanaf een PS3(TM)-systeem, een PSP(R)-systeem of een PS Vita-systeem:
Meld u aan op het Sony Entertainment Network en ga naar [PlayStation(R)Network] > [Accountbeheer] > [Transactiebeheer] > [Lijst van services]. Na het selecteren van het abonnement dat u wilt annuleren, selecteert u [Automatisch vernieuwen annuleren]
Klik op de volgende link, meld u aan op het Sony Entertainment Network en ga dan naar de Mediasectie. Nadat u het abonnement hebt geselecteerd die u wenst te annuleren, annuleert u de automatische verlenging.
Is dat niet oud nieuws of GoW4? Of gaat het over een andere titel?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:20:
Volgende week zal Sony Santa Monica ook een game onthullen;
[...]
http://www.shoptonews.net...veal-new-title-next-week/
[quote]Sagat schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:11:
Dit zag ik niet aankomen, maar ik vind dat Opslaghond deze keer engisinds het gelijk aan zijn zijde heeft.[/quote]
![]()
[quote](neemt niet weg dat ik je nog steeds niet van mijn 'mogelijk betaald door Sony' lijstje af haal Doggie) [/quote]
![]()
Vermoedelijk gaat het om een PSN-game genaamd The Unfinished Swan (zie mijn eerdere quote).Tarabass schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:28:
[...]
Is dat niet oud nieuws of GoW4? Of gaat het over een andere titel?
===========================================EDIT=========================================
Het blijkt toch om een andere game te gaan genaamd Datura;
[ Voor 34% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-04-2012 12:06 ]
Nu snap ik die hand ook, het is een move-game. Helaas, want ik heb zelf geen move. Het ziet er wel interessant uit.
http://blog.us.playstatio...from-santa-monica-studio/Hello PlayStation fans! As I mentioned on the 19th, at 8 AM PDT (11 AM EDT) today we’ll be streaming live from Santa Monica Studios, where our team is busy building the next evolution in the franchise. I will be talking with Mr. PlayStation Blog himself, Jeff Rubenstein, about God of War: Ascension and my past experience with the franchise. And of course I will be answering some of the questions from fans on Twitter. As promised, if we read your question live on air, we’ll be reaching out to you (via @PlayStation) so we can send you a signed God of War: Ascension poster.
But wait, there’s more! During our live broadcast, I’ll be sharing the scoop with Jeff, and of course all of you, about our brutal new multiplayer mode. Yes, that’s right. God of War: Ascension will feature a ground-breaking new online multiplayer mode. We wouldn’t do multiplayer in God of War unless we knew we could do it right. That’s why I’m extremely excited to finally be able to talk publicly about it and share all the gory details with you live. I even have some exclusive gameplay footage to share with you, so be sure to tune in to see it all live.
De makers van Starhawk hebben iets leuks verzonnen om campers aan te pakken: Pod Kills.
Er werd namelijk een trailer vrijgegeven waarin de Pod Kill wordt getoond. Dit houdt in dat als je spawnt, je gedropt wordt in een pod, waarvan je de landingsplaats zelf kan kiezen. Dit is dus ideaal om op een camper te landen! Dit lijkt een erg goede, maar ook vrij hilarische manier om met campers af te rekenen.
Ik vind het geen probleem dat vrijwel alle snipers campen (hoort erbij), maar ik vind het wel leuk dat ik ze nu kan killen zonder hetzelfde te moeten doen.Chaoss schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:15:
Tjah campen en snipen is gewoon een speelstijl... als daar iets tegen is moet je geen sniperclass en sniper wapens in een game stoppen.
Als dat kan ga ik namelijk een 2,5 Sata dock kopen om de savegames over te zetten
Gaat niet werken, een hardeschijf wordt gekoppeld aan een PS3.Tweak15KW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:18:
Mijn ene PS3 is kapot gegaan en wil niet meer aan. Nu heb ik nog een andere, maar mijn GT5 save games staan op de kapotte. Is het mogelijk om de harde schijf uit de kapotte PS3 te halen (de harde schijf doet het nog wel), de savegames naar mijn computer te kopieren en die savegames op de goede harde schijf te kopiëren?
Als dat kan ga ik namelijk een 2,5 Sata dock kopen om de savegames over te zetten
Je zal of je PS3 moeten laten repareren, of opnieuw beginnen.
PSN: Leech1984
Ik heb het ook alleen over het kopieren van de savegames, zijn die ook gekoppeld aan een PS3?leech1984 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:39:
[...]
Gaat niet werken, een hardeschijf wordt gekoppeld aan een PS3.
Je zal of je PS3 moeten laten repareren, of opnieuw beginnen.
nee.Tweak15KW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Ik heb het ook alleen over het kopieren van de savegames, zijn die ook gekoppeld aan een PS3?
Ja hoor, waarna de PS3 de schijf wel wilt gaan formatteren.El_V schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:17:
Je kunt de harde schijf (als hij toch nog werkt) in je nieuwe ps3 doen?
HDD van de oude PS3 aan je computer koppelen, Save games eraf halen op USB zetten en in de geformatteerde PS3 doenExorcist schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Ja hoor, waarna de PS3 de schijf wel wilt gaan formatteren.
Ik weet niet of dit kan?

[ Voor 6% gewijzigd door ItWasntMe op 02-05-2012 13:22 ]
Deze zijn niet gekoppeld aan je PS3, alleen de hardeschijf waar ze op staan zijn wel gekoppeld aan je oude PS3.Tweak15KW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Ik heb het ook alleen over het kopieren van de savegames, zijn die ook gekoppeld aan een PS3?
Wanneer je deze hardeschijf in een nieuwe PS3 stopt, gaat zoals hierboven beschreven, je PS3 willen formatteren.
Mocht je oude PS3 nog werken, dan kun je uiteraard je savegames door middel van USB overzetten op een stickie en dan naar je nieuwe PS3 kopiëren.
Nee, je hardeschijf is beveiligd. De bestanden zijn volgens mij niet te bereiken via je pc.ItWasntMe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
[...]
HDD van de oude PS3 aan je computer koppelen, Save games eraf halen op USB zetten en in de geformatteerde PS3 doen
Ik weet niet of dit kan?![]()
[ Voor 24% gewijzigd door leech1984 op 02-05-2012 13:24 ]
PSN: Leech1984
Lijkt me niet, alles is encrypted.ItWasntMe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
[...]
HDD van de oude PS3 aan je computer koppelen, Save games eraf halen op USB zetten en in de geformatteerde PS3 doen
Ik weet niet of dit kan?![]()
Kan je het er dan niet afhalen? Ik dacht dat encrypted alleen betekende dat je er geen aanpassingen in kan maken

Nee, dan is het gewoon onleesbaar. Versleuteld.ItWasntMe schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:28:
[...]
Kan je het er dan niet afhalen? Ik dacht dat encrypted alleen betekende dat je er geen aanpassingen in kan maken
Ik heb het per toeval gelukkig ontdekt! Dienst heeft veel te weinig goede muziek imho. Vidzone vind ik eigenlijk beter. Krijg je tenminste nog de video te ziendfg schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:57:
Er is 10 euro van mijn creditcard gehaald, vanwege Music Unlimited op PS3, ik ben waarschijnlijk niet de enige die deze dienst heeft geactiveerd en niet goed heeft opgelet, daarom een waarschuwing! Hoe annuleren:

je kan hem nog als BD speler gebruiken, er mee gamen zou ik inderdaad niet meer doen.Tweak15KW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:11:
Thnx iedereen. Misschien dat ik hem toch laat fixen (kost weer wat, dat reblowen oid). Dan savegames eraf halen en nooit meer gebruiken die ps3
Weer een leuke update van PS Plus deze maand, hele bak games gratis
Verwijderd
Kan je dan beter zelf doen. Is niet zo moeilijk en als het je alleen om de savegames gaat dan draait ie sowieso lang genoeg. Heb die van mij gedaan en die doet het alweer een maand of 6.Tweak15KW schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:11:
Thnx iedereen. Misschien dat ik hem toch laat fixen (kost weer wat, dat reblowen oid). Dan savegames eraf halen en nooit meer gebruiken die ps3
Ben er zelf echt totaal niet handig inVerwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:07:
[...]
Kan je dan beter zelf doen. Is niet zo moeilijk en als het je alleen om de savegames gaat dan draait ie sowieso lang genoeg. Heb die van mij gedaan en die doet het alweer een maand of 6.

Er zijn namelijk een paar spellen (weet niet precies welke) waarbij het aan de ps3 gekoppeld is. In dat geval kun je het beste je ps3 aan de praat krijgen en via data transfer alle gegevens overzetten! Dit kan natuurlijk sowieso, maar kost wel veel meer tijd.
als je toch een nieuwe koopt zou ik dit inderdaad doen dan heb je geen problemen, en vergeet je ook niks te copieren, wel eerst je trophies syncen!Coolsnarf schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:52:
je moet ook even nakijken of het savegames zijn die gekoppeld zijn aan je psn account of aan de ps3.
Er zijn namelijk een paar spellen (weet niet precies welke) waarbij het aan de ps3 gekoppeld is. In dat geval kun je het beste je ps3 aan de praat krijgen en via data transfer alle gegevens overzetten! Dit kan natuurlijk sowieso, maar kost wel veel meer tijd.
Als ik filmpjes op Youtube bekijk heb ik nog steeds zoiets van "WTF?!?". Maar dat had ik met Flow en Flower ook, en die heb ik toch behoorlijk veel gespeeld...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik vond het echt een gigantische miskoop. Maargoed, wie weet vind jij het weer geweldigFeaR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:45:
* FeaR twijfelt nog steeds of hij Journey aan moet schaffen.
Als ik filmpjes op Youtube bekijk heb ik nog steeds zoiets van "WTF?!?". Maar dat had ik met Flow en Flower ook, en die heb ik toch behoorlijk veel gespeeld...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
* PSN=Chef_NL** *
Alleen al om jou te pestenErulezz schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:52:
[...]
Ik vond het echt een gigantische miskoop. Maargoed, wie weet vind jij het weer geweldig
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
24V 0.75A
Nu begrijp ik dat die 0.75A ook meer mag zijn aangezien hij niet meer gaat gebruiken dan 0.75.
Op eBay zie ik er een hele lading, maar hoe weet ik of de plug gaat passen? Zijn dit standaardafmetingen bij dit soort modellen (op afbeeldingen lijken ze wel allemaal hetzelfde)?
[ Voor 64% gewijzigd door Polen op 05-05-2012 07:49 ]
Dat weet ik wel zeker.FeaR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Misschien is even wachten net zo handig, heb het idee dat die game wel een keer een euro of vijf gaat dalen.
Nog een aanrader is Awesomenauts (een 2d-platformgame van het Utrechtse Ronimo Games);
Verwijderd
Op de HD zitten wat volledige spellen die ik gratis kreeg toen PSN er zo lang uitlag.
Hoe kan ik die gratis spellen behouden voor de volgende eigenaar zonder dat hij/zij mijn gegevens (cc/vriendenlijst) heeft.
Volgens mij kan dat niet. De spellen zijn gekoppeld aan jouw PSN-account.Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:29:
Ik heb mijn PS3 verkocht.
Op de HD zitten wat volledige spellen die ik gratis kreeg toen PSN er zo lang uitlag.
Hoe kan ik die gratis spellen behouden voor de volgende eigenaar zonder dat hij/zij mijn gegevens (cc/vriendenlijst) heeft.
[ Voor 37% gewijzigd door KngfCnns op 05-05-2012 13:27 ]
Journey gewoon kopen, is zeker de moeite waardFeaR schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:55:
[...]
Alleen al om jou te pestenMisschien is even wachten net zo handig, heb het idee dat die game wel een keer een euro of vijf gaat dalen.
Spelen mensen nog Dead Nation? ben zelf van de week weer eens begonnen en het blijft een geweldig spel!
39
Verwijderd
Ik heb een PS3 slim die gister opeens de melding gaf The system has become too hot, de PS3 sluit zichzelf dan af na 10 seconde. Omdat er geen garantie mee op zit heb ik hem even opengeschroefd maar hij zag er verder niet stoffg uit of iets. Sinds vandaag valt hij zomaar uit zonder foutmelding. Enig idee wat dit kan zijn? Betreft een PS3 slim 320gb.
Wel een grappig spel idd, spelen tegen bots gaat prima ben daar ee begonnen om te oefenen maarin ee echt online spel wordt ik enorm ingemaaktOPSLAGHOND schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:04:
[...]
Dat weet ik wel zeker.![]()
Nog een aanrader is Awesomenauts (een 2d-platformgame van het Utrechtse Ronimo Games);
[video]
[ Voor 76% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2012 18:07 ]
Wat kan is dat je (originele?) koelpasta uitgedroogd is. Wat je kan doen is zelf de koelpasta vervangen voor betere pasta..Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:34:
Mensen,
Ik heb een PS3 slim die gister opeens de melding gaf The system has become too hot, de PS3 sluit zichzelf dan af na 10 seconde. Omdat er geen garantie mee op zit heb ik hem even opengeschroefd maar hij zag er verder niet stoffg uit of iets. Sinds vandaag valt hij zomaar uit zonder foutmelding. Enig idee wat dit kan zijn? Betreft een PS3 slim 320gb.
Verwijderd
Dat was ik al van plan inderdaad. Even wat goede pasta kopen en knutselen maarTarabass schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:15:
[...]
Wat kan is dat je (originele?) koelpasta uitgedroogd is. Wat je kan doen is zelf de koelpasta vervangen voor betere pasta..
Wel kopen, een fantastische ervaring!Chaoss schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:41:
Om me er ook nog maar even mee te bemoeien: Journey niet kopen, beetje zonde van je geld
Je speelt met een hoger level alleen andere mannetjes/bonussen vrij toch?Wel een grappig spel idd, spelen tegen bots gaat prima ben daar ee begonnen om te oefenen maarin ee echt online spel wordt ik enorm ingemaaktspeel je atoatich tegen lui methetzelfde lvl ofkan het zijn dat ik tegen lvl 10 lui speel en daarom ingemaakt wordt?
Tijdens elk potje kun je wel levels stijgen maar dat is alleen om bonussen te kopen.
En volgens mij doe ik het niet echt verkeerd want ik win nog wel eens wat.
Op dit moment aan het orienteren voor een nieuwe.
Zit te dubben tussen de Seagate 320GB 7200.4rpm met 16MB cache of
de WD Scorpio Black 320GB 7200rpm 16MB cache.
Lees de laatste tijd buiten de PS3 om dat WD tegenwoordig niet zo "goed" meer is als vroeger, net als Maxtor. Daarnaast is Seagate de keuze voor schijven bij Sony in de PS3.
De reden dat ik ook naar WD kijk is vanwege de prijs en dat deze direct leverbaar is (ofwel morgen bezorgd), de Seagate zou dan een stukje later zijn. Uiteraard hoef ik het ook niet gisteren, maar als WD gewoon goed is, dan ga ik niet lang wachten op de Seagate.
Ik heb toch maar de Seagate besteld. Heeft ook geen haast ook. Volgende week zal die denk ik wel binnen komen. Heeft niet zo heel veel haast.
[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 10-05-2012 13:31 ]
Zijn er mensen die dit herkennen?
Reviews zijn namelijk verdeeld :-)
This is a Rapture reminder..
Dan ligt het aan mijn TeamOPSLAGHOND schreef op zondag 06 mei 2012 @ 23:38:
Je speelt met een hoger level alleen andere mannetjes/bonussen vrij toch?
Tijdens elk potje kun je wel levels stijgen maar dat is alleen om bonussen te kopen.
En volgens mij doe ik het niet echt verkeerd want ik win nog wel eens wat.
magoed kheb er niet vele tijd voor gehad, kheb 2-3x een echt online potje gedaan, en een stuk of wat oefen potjes tegen bots.
Wat had je eerder dan al met het ding gedaan dat de garantie vervallen zou zijn? De wettelijke garantie is immers nog niet verstreken, aangezien de 320 GB versie pas in juli 2010 op de markt gekomen is. Je hebt dus nog minimaal 2 maanden garantie.Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2012 @ 17:34:
Mensen,
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Sony PlayStation 7.1 Wireless Bluetooth Headset PS3
http://www.headsetshop.nl...luetooth-headset-ps3.html
wat ik wil weten is of het ook echt surround klinkt.
dus als je iets van achter hoort in het spel of je het dan ook als achter hoort
net zo als een echte surroundset?
Schijnbaar zou dit met firmware 3.10 toegevoegd moeten zijn, maar bij ons in 4.11 staat deze er niet in. Nooit echt naar gezocht hiervoor overigens.
Pas (zie hierboven) een nieuwe HDD in de PS3 gezet en meteen versie 4.11 via een stick meegenomen, wellicht dat het niet cummulatief is, maar zou me dat niet voor kunnen stellen. Het is ook geen optie in de store.
Het zou bij je accountinstellingen moeten staan. Iemand een idee?
Verwijderd
inderdaad bij de account tab onder facebook.Arunia schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:30:
Een vriend van ons laat zijn trofeeen showen via facebook. Willen wij ook, maar die optie zit bij ons niet in de PS3.
Schijnbaar zou dit met firmware 3.10 toegevoegd moeten zijn, maar bij ons in 4.11 staat deze er niet in. Nooit echt naar gezocht hiervoor overigens.
Pas (zie hierboven) een nieuwe HDD in de PS3 gezet en meteen versie 4.11 via een stick meegenomen, wellicht dat het niet cummulatief is, maar zou me dat niet voor kunnen stellen. Het is ook geen optie in de store.
Het zou bij je accountinstellingen moeten staan. Iemand een idee?
ff zoeken dus.
Eerst en vooral gebeurt de draadloze verbinding van deze headset niet via bluetooth maar via het 2.4GHz spectrum, dus de beschrijving van headsetshop klopt niet. Verder stikt het op het internet van de reviews van deze headset, zowel geschreven als gefilmd. Ook in dit topic (inclusief vorige deel of delen) zijn ervaringen aan bod gekomen dus even zoeken op "headset" ofzo levert vast wat op.Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:12:
iemand ervaringen met deze headset? :
Sony PlayStation 7.1 Wireless Bluetooth Headset PS3
http://www.headsetshop.nl...luetooth-headset-ps3.html
wat ik wil weten is of het ook echt surround klinkt.
dus als je iets van achter hoort in het spel of je het dan ook als achter hoort
net zo als een echte surroundset?
Veel succes!
Kan het helemaal nergens vinden.
Vreemd, ik heb dus ook 4.11 draaien en zie het daar wel.Arunia schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:05:
Daar staat bij ons geen facebook bij. Dat is juist het probleem.
Ik heb gisteren juist nog extra een keer gekeken om het zeker te weten.
Eens kijken wat het is.
@Arunia: op accountbeheer klikken. Hij staat niet in het rijtje van accountbeheer, ps store en dergelijke maar in het rijtje "achter" accountbeheer.
Als je daar al gekeken hebt: my bad
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"