Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Phusebox schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:59:
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Ridge Racer Unbounded, zeker na Twisted Metal wat echt een draak van een game was. Heb een review geschreven van RRU (evenals Twisted Metal).
Toevallig vandaag nog met Twisted Metal in mijn handen gestaan, maar toch niet gedaan. Gelukkig maar als ik je review mag geloven.

Twijfelde tussen Driver San Francisco, Alice - Madness Returns en Batman Arkham City. Wilde eigenlijk voor Saints Row III gaan, maar die was me nog net te duur om zo mee te pakken. Morgen wellicht terug voor Batman, want die lijkt me wel tof. Alice wil ik ook nog, maar zoek er eentje met nog de DLC voor het eerste deel en niet elke winkel heeft die versie nog. Toch altijd een lastige periode totdat eind 2012 weer begint met alle goede games.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Van Twisted Metal is een demo te vinden via de store. Hij heeft er bij mij 5min opgestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

OnnoS1991 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:41:
Ja maar hebbe jullie dan wel de game op de release dag of twee weken erna?

Want games als fifa en cod MOET ik op de release dag hebben en t liefst dag ervoor nog haha
Afgelopen 2 jaar FIFA beide keren een dag voor release gehaald bij MM Leeuwarden. FIFA11 voor 49, FIFA12 voor 45 (en inclusief UT bonus). En MM Leeuwarden was bij 12 niet de enige MM met prijzen onder de 50, het was eerder normaal. Zie mijn reply in het FIFA12 topic en dat overzicht was toen nog niet eens compleet.

[ Voor 9% gewijzigd door SR8 op 30-03-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Tarabass schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:18:
Van Twisted Metal is een demo te vinden via de store. Hij heeft er bij mij 5min opgestaan :P
Begin nu ook te twijfelen of ik Twisted op de vorige generatie consoles wel oké vond of dat het toch een ander spel was. Dacht dat ik Rogue Trip Vacation 2012 veel toffer vond.

Denk dat ik voor Driver San Francisco ga, al dan wel voor de XBox 360 en Batman voor de PS3. Heb ik weer even wat te doen van het weekend :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedBaret
  • Laatst online: 16-07-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:45:
kan je eigenlijk een koptelefoon op je ps3 aansluiten om geluid te horen? volgens mij niet he?

Niet met een gewone stekker tenminste.
Of deze koptelefoon die je aansluit op de optische uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zou wel triest zijn als ps4 games maar met 1 psn account te gebruiken zijn... ik heb een paar games 2de hands gekocht... tzou voor mij toch wel een drempel zijn om dan een ps4 te kopen

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben sinds afgelopen woensdag in bezit van een PS3 met inmiddels al 15 spellen.
Wat mij sinds zondag opvalt is dat Soul Caliber 5 quick match in sommige gevallen extreem lang duurt voordat ik de match kan beginnen (na character select).

Dante's Inferno heb ik 2x moeten herstarten omdat het dialoog tussen twee personen ineens stopt terwijl het beeld wel door gaat. Geluid doet het daarna weer wel, maar je mist toch wel het dialoog en kan daardoor het verhaal niet echt volgen.

Bij sommige spellen lijkt het intro laad scherm soms te stotteren waarna dit word gecorrigeerd en alles ineens snel achter elkaar komt. Maar dit is zelden.

Zie ik misschien iets over het hoofd? Of is dit gewoon net als met de oldschool snes een bepaalde beperking waar ik mee moet leren leven?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 02 april 2012 @ 06:23:
Ik ben sinds afgelopen woensdag in bezit van een PS3 met inmiddels al 15 spellen.
Wat mij sinds zondag opvalt is dat Soul Caliber 5 quick match in sommige gevallen extreem lang duurt voordat ik de match kan beginnen (na character select).

Dante's Inferno heb ik 2x moeten herstarten omdat het dialoog tussen twee personen ineens stopt terwijl het beeld wel door gaat. Geluid doet het daarna weer wel, maar je mist toch wel het dialoog en kan daardoor het verhaal niet echt volgen.

Bij sommige spellen lijkt het intro laad scherm soms te stotteren waarna dit word gecorrigeerd en alles ineens snel achter elkaar komt. Maar dit is zelden.

Zie ik misschien iets over het hoofd? Of is dit gewoon net als met de oldschool snes een bepaalde beperking waar ik mee moet leren leven?
Misschien spellen die niet zo heel erg goed gemaakt zijn... De spellen die je noemt klinken mij niet bekend, maar ik sta zelf ook regelmatig verbaasd van hoe sommige spellen zich soms gedragen en welke bugs er soms nog in zitten (en gewoon niet gepatcht worden).

De laatste tijd loop ik me ook gigantisch te ergeren aan GTA IV. Heb mijn PS3 nog niet zo lang en heb het spel dus niet vaak gespeeld, maar ik heb regelmatig het idee dat de PS3 het spel niet trekt. Op de een of andere manier speelt het gewoon niet vloeiend. Nu ben ik op dat gebied een grote zeikerd (of gewoon erg gevoelig daar voor), maar ik kan er niet tegen als beeld niet vloeiend gaat, daar wordt ik gewoon misselijk van. Het beeld lijkt en beetje te "trekken". Na wat research vond ik diverse fora waar mensen ook die problemen meldde en er eigenlijk geconcludeerd werd dat het spel niet goed gebouwd is. Voor sommigen is het wel goed te spelen, maar een lage framerate met redelijk wat drops is voor mij niet om aan te zien...

Vooral als je door de stad aan het racen bent reageert het spel gewoon niet vlot en lekker, terwijl games als Burnout en GT5 op hoge snelheid wel lekker spelen. Ik ben daar wel redelijk teleurgesteld door geraakt, ik kocht juist een PS3 omdat ik eeuwige getweak op mijn PC beu was en eens wilde doen waar gamen voor bedoeld is.... Namelijk ontspanning... :-(

Weet iemand of GTA Stories of liberty city wat beter is gemaakt?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dit weekend Journey uitgespeeld, leuk spel maar imho geen 12 euro waard, ten eerste is het een heel erg kort spel je speelt het in 1,5-2 uurtjes uit, en ik had er toch niet originele ervaring bij ofzo... de gameplay is soms zelfs saai, saaier dan Flower... het kan zomaar gebeuren dat je 5 minuten alleen maar vooruit loopt zonder dat er iets gebeurd of te zien is of een kwartier bezig bent met alleen maar tegen harde wind inlopen. Er zijn gelukkig wel stukjes die erg leuk zijn om doorheen te komen maar die zijn te schaars.

Grafisch ziet het spel er goed uit, maar het eerste gedeelte in de woestijn is qua omgeving saai, verderop in het spel worden wordt de omgeving gelukkig leuker. Achteraf gezien had ik geen 12 euro voor het speld betaald... 5-6 euro is een leuk prijsje voor een spel als Journey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Chaoss schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:57:
Achteraf gezien had ik geen 12 euro voor het speld betaald... 5-6 euro is een leuk prijsje voor een spel als Journey.
Hmmm, dank je wel. Had het gisteren bijna gekocht vanwege de over het algemeen nogal lyrische reviews. Puur en alleen vanwege de op dat moment trage download niet gedaan :) Wel jammer, was namelijk super benieuwd!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Chaoss schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:57:
Dit weekend Journey uitgespeeld, leuk spel maar imho geen 12 euro waard, ten eerste is het een heel erg kort spel je speelt het in 1,5-2 uurtjes uit, en ik had er toch niet originele ervaring bij ofzo... de gameplay is soms zelfs saai, saaier dan Flower... het kan zomaar gebeuren dat je 5 minuten alleen maar vooruit loopt zonder dat er iets gebeurd of te zien is of een kwartier bezig bent met alleen maar tegen harde wind inlopen. Er zijn gelukkig wel stukjes die erg leuk zijn om doorheen te komen maar die zijn te schaars.

Grafisch ziet het spel er goed uit, maar het eerste gedeelte in de woestijn is qua omgeving saai, verderop in het spel worden wordt de omgeving gelukkig leuker. Achteraf gezien had ik geen 12 euro voor het speld betaald... 5-6 euro is een leuk prijsje voor een spel als Journey.
Dat is wel het mooie van die psn aanbiedingen. Laatst trine 1 en 2 samen voor 13 euro ofzo. Voor Journey zal ik dan ook wel even wachten :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:48

Bluebe

Roar

.Gertjan. schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:03:
[...]

Vooral als je door de stad aan het racen bent reageert het spel gewoon niet vlot en lekker, terwijl games als Burnout en GT5 op hoge snelheid wel lekker spelen. Ik ben daar wel redelijk teleurgesteld door geraakt, ik kocht juist een PS3 omdat ik eeuwige getweak op mijn PC beu was en eens wilde doen waar gamen voor bedoeld is.... Namelijk ontspanning... :-(
Ik ben dus ook meer overgestapt naar de consoles (xbox 360 + PS3) met de gedachte gewoon lekker te gamen, niet meer installeren, extra hardware aanschaffen mocht mijn huidige hardware niet meer voldoende zijn. Maar tot nu valt het toch nog wel wat tegen, zo duurt het als je een nieuw spel koopt (fysiek) echt ontzettend lang voordat je eindelijk een keer kan gamen. Ik doe Little big planet erin.....eerst installeren.....updates......meer updates en dan......ben je opeens een dik uur verder voor je kan beginnen. Hetzelfde verhaal met Battlefield 3 en Ratchet and clank 4. Waar is de ouderwetse manier van disk erin en gaan met die banaan. Ik snap het wel ze brengen ook steeds nieuwe content uit of ze fixen bugs maar het begint zo langzamerhand te lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bluebe schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:48:
[...]

Ik ben dus ook meer overgestapt naar de consoles (xbox 360 + PS3) met de gedachte gewoon lekker te gamen, niet meer installeren, extra hardware aanschaffen mocht mijn huidige hardware niet meer voldoende zijn. Maar tot nu valt het toch nog wel wat tegen, zo duurt het als je een nieuw spel koopt (fysiek) echt ontzettend lang voordat je eindelijk een keer kan gamen. Ik doe Little big planet erin.....eerst installeren.....updates......meer updates en dan......ben je opeens een dik uur verder voor je kan beginnen. Hetzelfde verhaal met Battlefield 3 en Ratchet and clank 4. Waar is de ouderwetse manier van disk erin en gaan met die banaan. Ik snap het wel ze brengen ook steeds nieuwe content uit of ze fixen bugs maar het begint zo langzamerhand te lang te duren.
Dit duurt alleen op de PS3 zo ontiegelijk lang. Op de 360 zijn updates zo binnen, maar soms moet je op de PS3 inderdaad érg lang wachten eer het gedownload en geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:41

Nemesizz

Untouchable

.Gertjan. schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:03:
[...]

De laatste tijd loop ik me ook gigantisch te ergeren aan GTA IV. Heb mijn PS3 nog niet zo lang en heb het spel dus niet vaak gespeeld, maar ik heb regelmatig het idee dat de PS3 het spel niet trekt. Op de een of andere manier speelt het gewoon niet vloeiend. Nu ben ik op dat gebied een grote zeikerd (of gewoon erg gevoelig daar voor), maar ik kan er niet tegen als beeld niet vloeiend gaat, daar wordt ik gewoon misselijk van. Het beeld lijkt en beetje te "trekken". Na wat research vond ik diverse fora waar mensen ook die problemen meldde en er eigenlijk geconcludeerd werd dat het spel niet goed gebouwd is. Voor sommigen is het wel goed te spelen, maar een lage framerate met redelijk wat drops is voor mij niet om aan te zien...

Weet iemand of GTA Stories of liberty city wat beter is gemaakt?
GTA4 is gemaakt voor de Xbox360, de PS3 en PC versie zijn (slechte) ports en draaien daardoor niet al te best. Dit zie je helaas wel vaker bij multi-platform titels, die worden gemaakt voor de 360 en dan vaak niet zo goed geport naar PS3 en soms PC. Gevolg is dan dat die games vaak minder goed draaien dan bijvoorbeeld PS3 exclusives.

Updates binnen halen voor de PS3 (en de games) ligt eraan op welk tijdstip je dit doet. Tijdens prime-time (weekend of avond) kan dit wat langer duren. Gewoon overdag / 's middags heb ik nog geen problemen gehad en zijn patches/updates zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 09:43
Phusebox schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:59:
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Ridge Racer Unbounded, zeker na Twisted Metal wat echt een draak van een game was. Heb een review geschreven van RRU (evenals Twisted Metal).
Die mening deel ik met je..

Maar Twisted Metal afgelopen weekend nog met iemand splitscreen zitten spelen, issie toch wel leuk hoor..
en als je dan een tijdje speelt vallen de controls ook nog wel mee..

Ridge Racer Unbounded is een erg coole game en gelukkig ook niet te makkelijk gemaakt, zoals de laatste tijd vaak het geval is bij racing games..

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 02-04-2012 11:35 . Reden: typo ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Bluebe schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:48:
[...]

Ergerlijker dan de updates die je moet installeren bij fysieke spellen zijn de updates bij PSN games. Als je deze naar downloaden in de achtergrond zet moet je ze, na een erg trage download van meer dan een uur als het spel groter is dan een GB, handmatig installeren. Hier kan de PS3 goed zo'n 10 minuten voor uittrekken waarna je denk jeuh we kunnen eindelijk aan de gang. Helaas kom je dan weer van een koude kermis thuis want dan gaat hij pas kijken of er nog updates zijn en deze downloaden en installeren. Zo kan het goed een paar uur duren voordat je een gekocht spel eindelijk eens kan gaan spelen, vrij ergerlijk!

De servers van Sony zijn gewoon brak waardoor je veel te lang over het downloaden doet. De installatietijd is ook niet erg vlug maar daar kan ik beter mee leven dan iets wat zo simpel te verbeteren is als netwerksnelheid. Dat het beter kan zie je bij de concurrent dus het is te hopen dat Sony ervan leert voor de PS4.

Natuurlijk heeft Microsoft daarbij het geluk dat ze al erg snelle servers hadden voor de Windows tak en ze deze waarschijnlijk kunnen combineren zodat er in de piekmomenten wat extra capaciteit beschikbaar is, en ze geld ontvangen om de servercapaciteit te verbeteren en te onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr_zippey schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:34:
[...]
Maar Twisted Metal afgelopen weekend nog met iemand splitscreen zitten spelen, issie toch wel leuk hoor..
en als je dan een tijdje speelt vallen de controls ook nog wel mee..
Ik heb Twisted Metal nu ook 2x gespeeld (splitscreen) en ik vind de game erg lekker spelen.
Lekker chaotisch zoals Twisted Metal hoort te zijn.
Als je rustig speelt dan zie je dat de game grafisch niet veel te bieden heeft, maar als je rustig speelt dan doe je al iets verkeerd. :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Kluutmaran schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:40:
[...]
Ergerlijker dan de updates die je moet installeren bij fysieke spellen zijn de updates bij PSN games. Als je deze naar downloaden in de achtergrond zet moet je ze, na een erg trage download van meer dan een uur als het spel groter is dan een GB, handmatig installeren. Hier kan de PS3 goed zo'n 10 minuten voor uittrekken waarna je denk jeuh we kunnen eindelijk aan de gang. Helaas kom je dan weer van een koude kermis thuis want dan gaat hij pas kijken of er nog updates zijn en deze downloaden en installeren. Zo kan het goed een paar uur duren voordat je een gekocht spel eindelijk eens kan gaan spelen, vrij ergerlijk!

De servers van Sony zijn gewoon brak waardoor je veel te lang over het downloaden doet. De installatietijd is ook niet erg vlug maar daar kan ik beter mee leven dan iets wat zo simpel te verbeteren is als netwerksnelheid. Dat het beter kan zie je bij de concurrent dus het is te hopen dat Sony ervan leert voor de PS4.
Het is inderdaad erg irritant dat als je een spel uit de store koopt er niet al meteen de fixes/updates in zitten.

Bij mij komen de updates altijd snel binnen, ik heb het idee op de maximale snelheid (4.5 MB/sec in mijn geval). Het scheelt wanneer je je ze download maar over het algemeen zijn ze zo binnen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Exorcist schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:05:
[...]

Dit duurt alleen op de PS3 zo ontiegelijk lang. Op de 360 zijn updates zo binnen, maar soms moet je op de PS3 inderdaad érg lang wachten eer het gedownload en geïnstalleerd is.
Ja klopt ik had even specifiek moeten zeggen dat ik het over de PS3 had. De xbox 360 gaat inderdaad een stuk sneller maar daar ben je ook niet verplicht om het spel eerst te installeren (op een paar dingetjes na zoals Forza extra's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 09:43
Svennie schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:11:
[...]

Het is inderdaad erg irritant dat als je een spel uit de store koopt er niet al meteen de fixes/updates in zitten.

Bij mij komen de updates altijd snel binnen, ik heb het idee op de maximale snelheid (4.5 MB/sec in mijn geval). Het scheelt wanneer je je ze download maar over het algemeen zijn ze zo binnen.
Zeker irritant, maar als je niet online speelt kan je de update toch ff uitstellen?!
met m'n plus account hoef ik bijna nooit zelf updates binnen te halen..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 14:50
mr_zippey schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:27:
[...]

Zeker irritant, maar als je niet online speelt kan je de update toch ff uitstellen?!
met m'n plus account hoef ik bijna nooit zelf updates binnen te halen..
Ik heb nog geen andere manier gevonden om een spel te starten zonder eerst te moeten patchen dan de netwerk kabel eruit te trekken.
Maar inderdaad heb ook een plus account en die installeerd toch alles 's nachts voor je :z

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meekoh schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:27:
[...]

Ik heb nog geen andere manier gevonden om een spel te starten zonder eerst te moeten patchen dan de netwerk kabel eruit te trekken.
Maar inderdaad heb ook een plus account en die installeerd toch alles 's nachts voor je :z
klopt maar enkel voor de laatste 10 gespeelde spellen, niet de spellen die je download uit de store, daar mag je alsnog alles gaan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij netwerkinstellingen kan je internet uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Je kan toch gewoon op 'rondje' drukken en de update niet doen? Hij zegt dus wel dat er een update is, maar die hoef je niet te downloaden/installeren.

Afgelopen week een paar keer door Journey gespeeld/gelopen :) In eerste instantie viel het wat tegen omdat ik dacht dat er meer sprake zou zij van vrijheid en lopen waar je heen wil. Nadat ik dat verwerkt had, was het genieten. Volgens mij ben ik nu bij mijn vierde 'walkthrough'
Ook Ico & Shadow of the colossos maar eens gekocht, die stonden al een tijd op mijn lijstje, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zag laatst deze covers op het internet. Een bloedrode(doorzichtige) cover/hoesje/doosje die je alleen bij 'Greatest Hits' titels kunt krijgen. Deze vind ik dan ook erg mooi en zou er ook een paar willen voor mijn eigen covers, vooral voor Red dead redemption eentje.

Maar de vraag is ; Waar kun je deze lege doosjes krijgen? Op ebay zag ik wél rode blu ray covers, maar verzenden kost meer dan de hoesjes zelf.. Zijn ze in de Benelux niet te krijgen?? Of zwarte covers? Wie o wie kan mij helpen er eentje te vinden??

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 03-04-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Journey is nu aan het downloaden. Zometeen maar eens aan beginnen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben nu bezig met Shank 2, grappig spelletje, leuke graphics en soms nog best uitdagend ook. En ben vanmiddag ook begonnen met infamous die ik had ik toen gratis gedwonload ivm die downtijd met de psn hak... al tijden terg gedownload en geinstalleerd ook een goed spel voice acting is een beetje brak maar ach voor een gratis game :P

Daarna nog tijd vinden voor NFS shift unleashed... ik kom om in de "gratis" games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb Journey gisteren in een keer uitgespeeld. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van de game, maar helaas ook over de lengte. Binnen 2 uur zat ik al bij de eindcredits.
Gezien de lengte van het spel had ik 10 euro een betere prijs gevonden, maar desondanks vind ik het toch wel een aanrader :)

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 05-04-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup die ervaring had ik het ook plus dat ik de (gebrek aan) gameplay en sfeer ook niet zo super vond... ik geeft het spel een 6 euro rating :+ en dat is dan omdat het vooral wel een orgineel spel is, maar het spelletje heeft imho teveel nadelen.

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 05-04-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
Ben een maand geleden met Uncharted 3 begonnen, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet langer dan een klein uurtje per keer kan spelen, terwijl ik Uncharted 1 en 2 in één zit had uitgespeeld. Qua besturing kan ik er gewoon niet goed mee overweg. Teveel frustratie met het schieten en het vechtsysteem en de AI is ook niet bijster goed. Daarnaast zwalk ik over het speelveld alsof ik teveel gedronken heb :P Ik kon me niet herinneren dat ik deze irritaties ook in de vorige delen had. Wel jammer, want de sfeer zit er weer goed in.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:51
uchiha tijntje schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:13:
Ben een maand geleden met Uncharted 3 begonnen, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet langer dan een klein uurtje per keer kan spelen, terwijl ik Uncharted 1 en 2 in één zit had uitgespeeld. Qua besturing kan ik er gewoon niet goed mee overweg. Teveel frustratie met het schieten en het vechtsysteem en de AI is ook niet bijster goed. Daarnaast zwalk ik over het speelveld alsof ik teveel gedronken heb :P Ik kon me niet herinneren dat ik deze irritaties ook in de vorige delen had. Wel jammer, want de sfeer zit er weer goed in.
Sinds een van de laatste updates hebben ze de oude besturing weer toegevoegd. Deze is aan te zetten via de opties. Misschien lost dit heel wat op bij je? ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
Erulezz schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:58:
[...]

Sinds een van de laatste updates hebben ze de oude besturing weer toegevoegd. Deze is aan te zetten via de opties. Misschien lost dit heel wat op bij je? ;)
Hmz, daar zal ik eens een keer naar kijken. :) Tnx. Had de ps3 namelijk alweer in de kast gezet :+ Ik wacht voornamelijk op the last guardian... dus mag helaas nog lang wachten ben ik bang.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 08:11

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben even niet in de gelegenheid dit te checken, maar is Trine 2 ook al op SEN te krijgen?

Verkeerde topic en ik weet het inmiddels. Excuses. :P

[ Voor 27% gewijzigd door SkyStreaker op 08-04-2012 16:13 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hmm kheb er eigenlijk nooit wat van gemerkt dat de besturing van U3 wezenlijk anders was dan van de vorige 2 delen.. ? Maar dat zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Chaoss schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:49:
Hmm kheb er eigenlijk nooit wat van gemerkt dat de besturing van U3 wezenlijk anders was dan van de vorige 2 delen.. ? Maar dat zal wel aan mij liggen :P
Volgens mij was het ook alleen het 'richt/raak' systeem waarmee het traject van je kogels ten opzichte van je geweer en crosshair werd berekend. Klinkt een beetje vaag, maar met het uncharted3 systeem scheen het (voor sommigen) lastiger zijn precies het traject te voorspellen en om headshots te maken.
Ik heb het zelf niet echt gemerkt, maar ik heb dan ook niet online gespeeld, dus dan is het ook wat minder boeiend.
Ik denk niet dat dit het 'dronken' rondlopen van tijntje oplost. Zelf herken ik dat probleem trouwens niet. Is het een input lag probleem? Of wellicht dat je moeite hebt met de verschillen van weerstand in de analoge pookjes in vergelijking met de xbox? Succes ermee iig!!
(ik kon zelf even niet meer normaal met de pookjes omgaan na dagen spelen op de vita, op de dualshock leken ze ineens gigantisch lomp :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik zit nog te wachten op mijn 3D brilletjes maar dan kan ik 3D gamen op de PS3, ik ben benieuwd, het valt me trouwens tegen hoe weinig spellen er ondersteuning voor hebben. U3 ondersteund het wel en die moet ik nog uitspelen dus dat ga ik zeker in 3D proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bijna alle PS3 exclusives ondersteunen het toch? U3, GT5, Killzone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chaoss schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:38:
bijna alle PS3 exclusives ondersteunen het toch? U3, GT5, Killzone etc.
klopt maar daarvan heb ik alleen U3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit weekend toevallig voor het eerst in 3D gegamed op de PS3 met drie titels:

Black Ops
Erg overtuigend 3D-effect, ondanks de leeftijd van de game. Heb ook het gevoel dat het makkelijker mikken is in 3D. Sowieso is het diepte-effect met het vizier erg goed gedaan. Een definitieve meerwaarde voor de game.

Mortal Kombat
3D effect is aardig maar doordat het een 2D-fighter is, is het effect minder zichtbaar dan bij games met andere perspectieven. Profiteert dus niet optimaal van de 3D maar dat is niet de schuld van de game.

Sonic Generations.
De Classic Sonic (2d-gameplay) levels zien er ongelooflijk mooi uit in 3D met duidelijk verschillende dieptes maar de Modern Sonic levels zijn spectaculair te noemen met goed gevoel van snelheid tijdens het rennen en goed gevoel van diepte tijdens het vallen in bepaalde levels. De cutscenes kunnen zich qua 3D meten met 3D cartoons in de bios.

Merkte trouwens wel dat het een stuk vermoeiender was dan 3D in de bios kijken al kan het ook aan de combi van snelheid (sonic) + 3D liggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:15:
ik zit nog te wachten op mijn 3D brilletjes maar dan kan ik 3D gamen op de PS3, ik ben benieuwd, het valt me trouwens tegen hoe weinig spellen er ondersteuning voor hebben. U3 ondersteund het wel en die moet ik nog uitspelen dus dat ga ik zeker in 3D proberen.
Kijk hier voor een (vrij) volledige lijst;
http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dat is al een grotere lijst dan die ik gevonden had maar het valt mij tegen, ik had er meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
FeaR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Eh, dat zeg ik toch met die Multi AV-Out :?
beetje late reactie (beetje druk laatste tijd), maar dat zei je inderdaad....srry....niet goed gelezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:47:
[...]
Dat is al een grotere lijst dan die ik gevonden had maar het valt mij tegen, ik had er meer verwacht.
Vrijwel alle exclusives die uitkomen voor de PS3 zijn speelbaar in 3D, multiplatforms niet omdat MS er niets tot zeer weinig mee doet.
Enkel een 3D-versie voor de PS3 maken (bij multiplatformgames) is financieel onaantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi iedereen,

Eindelijk heb ik nog eens vakantie en met het natte weer is er dus tijd om te gamen. En vooral om Killzone 2 uit te spelen. Dat had ik een jaar of zo geleden bijna uitgespeeld tot aan het laatste level maar omdat ik daar constant doodging had ik er geen zin meer. De andere levels gingen vrij aardig maar het einde vind ik heel frusterend.

Maar het stak me een beetje dat ik zo dicht bij het einde gestrand was. En vandaag al mijn moed opgeraapt en er terug aan begonnen. En na 2 uur toch een paar savepoints verder geraakt in the Visari palace en nu bezig aan de allerlaatste missie.

Ik vraag mij af of anderen hier ook het laatste stuk van Killzone 2 veel moeilijker vonden dan de rest van het spel ? Ik ben dan wel een casual gamer die maar een paar keer per jaar speelt maar dit is het eerste spel waar ik moeilijkheden mee heb om het einde op een vlotte manier te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Ik had zelf niet zozeer moeite met het laatste level, maar het allerlaatste gedeelte koste zeker wel een aantal pogingen. Dat heb je wel vaker met eindbazen, vaak heel anders dan de reguliere gameplay en kan vaak ook een stuk pittiger zijn. Ander goed voorbeeld hiervan is Uncharted 2 (op hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal lukken de eindbazen redelijk goed, ok, je gaat wel een paar keer dood, maar het einde in Killzone 2 vind ik gewoon frusterend, niet in balance met de rest van het spel.

Uncharted 2 heb ik op normal gespeeld en daar had ik geen probleem met de eindbaas. Ben ook bezig met Batman AA (ja, ik zit een beetje achter met games, heb hier nog meer dan 10 games die op me liggen te wachten) en ook daar zijn de einbazen leuk. Iets intenser dan de gewoon tegenstanders, maar het blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02
Het einde van Killzone 2 was inderdaad te moeilijk.... tenzij je wist hoe je het aan moest pakken, dan kreeg je 'm weer relatief snel neer.
Zelfde als met de tussenbazen: als je niet weet hoe je ze kapot moet krijgen dan zijn ze mega-frustrerend.
En dan heb ik de game nog op Elite uitgespeeld ook... als we het dan toch over frustrerend hebben: probeer dat ook eens zou ik zeggen 8)7

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dure limited editions gesproken: Die van RE 6 kost 1.000 Euro en daar krijg je een leren jas bij:

http://www.telegraaf.nl/d...l_6_blijkt_prijzig__.html

Dit zal dan uiteraard exclusief de DLC zijn die Crapcom ws aan snel na release aan zal bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Een leren jas van goud mag ik hopen voor dat bedrag? 8)7 8)7

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:07:
Een leren jas van goud mag ik hopen voor dat bedrag? 8)7 8)7
Een leren jas van goed leer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:25:
...
En dan heb ik de game nog op Elite uitgespeeld ook... als we het dan toch over frustrerend hebben: probeer dat ook eens zou ik zeggen 8)7
Respect... maar ik op Elite ga ik het niet spelen, zal blij zijn als dit uit is. En dan aan God Of War 3 beginnen. Of Demon's Souls. Lekker erop los hakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
heb vanavond U3 in 3D gespeeld, dat is wel erg gaaf, zeker een reden om het spel weer op te pakken en uit te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
GoW kan ook lekker frustrerend zijn ;)
Ik was op normal begonnen maar op driekwart toch maar terug gezet...
Op de moeilijkste maar niet geprobeerd ;)

Nog een lastige boss: Seth uit Streetfighter IV...
Op welke moeilijkheid je ook speelt, Seth lijkt altijd op hard te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:59:
Nog een lastige boss: Seth uit Streetfighter IV...
Op welke moeilijkheid je ook speelt, Seth lijkt altijd op hard te staan :P
Seth is inderdaad vrij lastig ... (kom er maar in Sagat! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet Shao Kahn niet met zn super armour en bizar schadelijke moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 07:15:
Vergeet Shao Kahn niet met zn super armour en bizar schadelijke moves.
Shao kahn is erg makkelijk zolang je maar op afstand blijft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:05:
[...]

Shao kahn is erg makkelijk zolang je maar op afstand blijft. ;)
klopt, je kan hem spammen op afstand maar een 'normaal' gevecht met die gast is niet te doen. Was vroeger ook al zo trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16
OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:17:
[...]

Seth is inderdaad vrij lastig ... (kom er maar in Sagat! :+ )
You rang? ;)

Wat nog meespeelt is dat DvdKiwi ook nog is vanilla sf4 speelt. De ai is in de latere versies wat minder cheesy gemaakt. Shao Kahn ken ik alleen maar van mk2 :$

Zal me benieuwen hoe de eindboss van kof13 is, die van kof95 was ook nasty. En uiteraard magneto van x-men:cota *bibber*.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:59:
GoW kan ook lekker frustrerend zijn ;)
Dat level in die kubus (ben de naam even kwijt) die zo rond draait en waar in intervallen die spikes uit de grond en muren komen. Die was op Titan echt bijna niet te doen, en dan nog te vergeten de eindbaas... :P

Ik heb die game uit de doos meteen op titan gezet en ik heb het geweten ook! Wel de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Respect hoor!
Ik vond het stuk waar je de Cerberus en 2 poppetjes met een zeise moest verslaan al lastig genoeg, eigenlijk nog lastiger dan de kubus.
Ik ga 'm misschien ooooit nog eens proberen op Titan, maar ik denk het niet haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Kun je GoW3 gelijk op Titan spelen dan?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Volgens mij niet.
Alleen na je eerste playthrough.
Dit gevecht bedoel ik trouwens:
YouTube: God of War 3 Beating Hades Cerberus on TITAN EASY METHOD in 2 1/2 minutes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:25:
Het einde van Killzone 2 was inderdaad te moeilijk.... tenzij je wist hoe je het aan moest pakken, dan kreeg je 'm weer relatief snel neer.
Ik heb hem eindelijk neer, eerst getracht Radec gewoon neer te schieten met shotgun maar duurde me toch iets te lang. Dan maar andere manier gezocht en hij was neer vooraleer ik het goed en wel doorhad.

Nu tijd voor iets anders... maar wat ? Zoveel om uit te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Iemand hier ervaring met Persona 3 FES die op de amerikaanse store gereleased is?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Voor GoW 2 en Gow 3 heb ik beide een platinum trophy, maar deel 1 lukt me nog niet. Zit 1 stukje in die ik liever niet nog een keer wil spelen. Een level waar je een muur omhoog moet met allemaal draaiende messen. Als je 1 keer geraakt wordt val je helemaal weer naar beneden... Zeer zenuwslopend.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Oh jah dat stuk, idd erg frustrerend rotstuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 22-09 09:02
Son Goku schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:51:
Oh jah dat stuk, idd erg frustrerend rotstuk :(
Echt waar? Zo'n trophies vind ik juist super! Geen gegrind maar wel lastig om te halen... Tis toch echt pak 'm beet 80% skills en 20% geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Frenkovic schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:01:
[...]

Echt waar? Zo'n trophies vind ik juist super! Geen gegrind maar wel lastig om te halen... Tis toch echt pak 'm beet 80% skills en 20% geluk...
Met je eens, maar dat stukje is echt 10% skills en 90% geluk.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
TheKillingBean schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 17:40:
[...]

Met je eens, maar dat stukje is echt 10% skills en 90% geluk.
Ik had dat stuk vrij snel gehaald. Goed je rust pakken (waar dat kan natuurlijk) en goed het patroon leren/lezen.
Mijn mening is dat het voornamelijk skills zijn dat je nodig hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Nico111 op 13-04-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Dan ben ik maar een sucker. Ik game voor mijn plezier, en ik heb al vrij weinig tijd..dan wil ik iets echt niet 10x proberen. Geef mij maar een vrij simpel spel om te doorlopen maar wel een enorme ervaring (Uncharted 1/2/3, Heavy Rain, Forza :+ ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een Engelstalige trailer verschenen van Ni no Kuni: Wrath of the White Witch;

Elke keer als ik beelden zie van deze game krijg ik meer en meer zin om de game te spelen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Ik heb van alle 5 GoW delen de plat gehaald en heb ze netjes op volgorde gespeeld.
Ik vond geen van de GoW delen eigenlijk echt moeilijk, hier en daar wat lastige challenges maar nooit echt frustrerend.
Wat mij betreft schoolvoorbeeld van het juist toepassen van het trophy systeem.

Ik vond trouwens deel1 het beste verhaal hebben, deel2 het beste spel en deel3 het mooist.
Chain of olympus was ook nog aardig, maar vond ghost of sparta beduidend het slechtste deel.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Mijn PS3 ziet plotseling de controllers niet meer via bluetooth. Nog wel via de USB kabel.
Iemand enig idee hoe ik dit weer aan de praat krijg?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DeeJee schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:50:
Mijn PS3 ziet plotseling de controllers niet meer via bluetooth. Nog wel via de USB kabel.
Iemand enig idee hoe ik dit weer aan de praat krijg?
Reset van de controller en dan opnieuw via de kabel synchroniseren?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:59:
Er is een Engelstalige trailer verschenen van Ni no Kuni: Wrath of the White Witch;
[video]
Elke keer als ik beelden zie van deze game krijg ik meer en meer zin om de game te spelen. :9~
Q1 2013 pas :-(

Ziet er mega mooi uit zeg! :9

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Shiver23 schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:37:
[...]

Reset van de controller en dan opnieuw via de kabel synchroniseren?
Ga ik vanavond eens proberen. Tnx Wist niet dat dat kon :)

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 17:10
Ik zit wat op MP te kijken voor een PS3. Daar staan sommige tussen die gefixed zijn van een YLOD. Hebben deze nog steeds een redelijke kans om toch weer een YLOD te krijgen? Of zou dat bij een professionele fix niet het geval mogen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

.Gertjan. schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:08:
[...]

Q1 2013 pas :-(

Ziet er mega mooi uit zeg! :9
Leuke fantasy-setting, heel mooi design/gfx en de gameplay geeft me een nostalgisch gevoel. Wordt dit dan mn 1e rpg op de ps3? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Polen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:56:
Ik zit wat op MP te kijken voor een PS3. Daar staan sommige tussen die gefixed zijn van een YLOD. Hebben deze nog steeds een redelijke kans om toch weer een YLOD te krijgen? Of zou dat bij een professionele fix niet het geval mogen zijn?
De mijne (60G fat) had een YLOD, die heb ik laten reflowen voor 40 euro.
Geen risoco genomen en een nieuwe 320G slim gekocht.
De Fat staat nu al bijna een jaar bij een maatje en draait zonder problemen.
:)
Volgens mij kan het geen kwaad dus.
Maar op marktplaats weet je nooit of er ook iets anders aan de hand is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
dvdkiwi schreef op woensdag 18 april 2012 @ 00:10:
[...]

De mijne (60G fat) had een YLOD, die heb ik laten reflowen voor 40 euro.
Geen risoco genomen en een nieuwe 320G slim gekocht.
De Fat staat nu al bijna een jaar bij een maatje en draait zonder problemen.
:)
Volgens mij kan het geen kwaad dus.
Maar op marktplaats weet je nooit of er ook iets anders aan de hand is... :/
Inderdaad, dat laatste vind ik ook heel lastig. Maar thx, ik ga even goed nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Polen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:56:
Ik weet natuurlijk niet wat je er aan uit wil geven maar zou voor een Slim gaan, er staan er af en toe wel wat in de V&A. Die een YLOD hebben gehad worden volgens mij vaak wel wat goedkoper aangeboden maar zou zelf wat meer uitgeven en het risico niet gaan lopen dat het apparaat misschien binnenkort weer overlijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Zeker gezien de prijs van een nieuw, los console zou ik het nooit doen. Voor €220,- ben je de man, en heb je een nieuwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Tarabass schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:57:
Zeker gezien de prijs van een nieuw, los console zou ik het nooit doen. Voor €220,- ben je de man, en heb je een nieuwe..
Ja klopt rond de 200,- voor een ps3 slim met 160 GB + 1 controller en rond de 220,- voor een ps3 slim 250 GB + 1 controller. Nou dan koop je er nog een aantal spellen bij (ik koop ze zelf vaak 2e hands in de V&A, let wel even op of je een online pass nodig bent) en je bent klaar. Je hoeft geen abonnement te betalen om online te gamen dus je kan meteen aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De geheimzinnige PS3 game die vandaag aangekondigd ging worden is God of War Ascension :)

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/510QLRpBsQL._SL500_AA300_.jpg

Ik heb er al zin in :9

Edit: het nieuws staat ook al op tweakers: nieuws: Nieuwe God of War wordt prequel

[ Voor 84% gewijzigd door SToRM666 op 19-04-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Vette shit! Ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Bluebe schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:06:
[...]

Ja klopt rond de 200,- voor een ps3 slim met 160 GB + 1 controller en rond de 220,- voor een ps3 slim 250 GB + 1 controller. Nou dan koop je er nog een aantal spellen bij (ik koop ze zelf vaak 2e hands in de V&A, let wel even op of je een online pass nodig bent) en je bent klaar. Je hoeft geen abonnement te betalen om online te gamen dus je kan meteen aan de slag.
Bedankt in ieder geval maar heb er toch een 2e hands kunnen regelen (wel via een vriend, dus betrouwbaar).
Zat ook een stuur bij, de Logitech Driving Force Ex. Ik heb echter geen idee hoe ik die moet aansluiten, manual heb ik ook niet en staat ook niet op de website van Logitech. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

[ Voor 43% gewijzigd door Polen op 19-04-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
^ via usb en een stekker in het stopcontact;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Polen schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:55:
[...]

Bedankt in ieder geval maar heb er toch een 2e hands kunnen regelen (wel via een vriend, dus betrouwbaar).
Zat ook een stuur bij, de Logitech Driving Force Ex. Ik heb echter geen idee hoe ik die moet aansluiten, manual heb ik ook niet en staat ook niet op de website van Logitech. Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Je kan een controller maar op 2 manieren aansluiten en dat is of via de draadloze verbinding of via USB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Hm ik zie een soort DVI aansluiting bij de pedalen en het stuur heeft inderdaad een USB aansluiting. Die pedalen zijn mij dan nog een raadsel.

Trouwens, net bij Assassin's Creed begon dat ding direct na het laden van het training level echt een megageluid te maken. Puur de fans die compleet losgaan. Maar echt op een niveau dat je denkt, zoiets verkoop je niet. Waar kan dit aan liggen? Hoe kan ik 'm het beste ontdoen van stof?
Het beïnvloede de game verder niet, ook werd de PS3 niet warm, maar dat geluid was echt niet normaal :P

Het begon trouwens dus direct na het laden terwijl de PS3 daarvoor een tijd uit heeft gestaan. Het lijkt dus niet te komen door de warmte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

nieuws: PlayStation 3 krijgt drie nieuwe kleuren

Zitten we hier op te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nee.

Maar zoals altijd tegen het einde vd levenscyclus worden er nog wat dingen bedacht om de verkopen te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

Polen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 00:00:
Hm ik zie een soort DVI aansluiting bij de pedalen en het stuur heeft inderdaad een USB aansluiting. Die pedalen zijn mij dan nog een raadsel.
Ik neem aan dat je de pedalen gewoon op het stuur moet aansluiten ;) en dan verbinding krijgt via de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Evt. nieuwe kopers wel, dit is met de PS2 ook gedaan (satin silver, roze).

Ik zit er wel op te wachten, maar dan over 4 jaar..dan wil ik ze erbij hebben om mijn collectie compleet te hebben. Wat dat betreft is de N64 helemaal een bitch, die is in tig kleuren uitgebracht waarvan sommigen moeilijk te vinden zijn en/of erg prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
die blauwe is wel geinig maar past van geen meter bij de rest van de apparatuur, ik zou als ik een nieuwe zou kopen nu nog steeds voor een zwarte gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16
Ik heb destijds een satin silver ps2 gekocht (toen mijn zwarte ps2 uitgevonden had dat de wetten van de zwaartekracht ook echt voor hem golden :X ) , ik had toen ook een zilveren cube en tv, dus vond het eigenlijk wel leuk. Kan me voorstellen dat de kleurtjes best goed uitkomen voor sommige mensen........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 11:02
Anderen ook moeite om verbinding te krijgen met PSN?

edit: Volgens http://isthepsndown.com/ wel dus, jammer genoeg...

[ Voor 39% gewijzigd door Sup4rdurt op 21-04-2012 19:21 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Chckdsk! schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:11:
Anderen ook moeite om verbinding te krijgen met PSN?

edit: Volgens http://isthepsndown.com/ wel dus, jammer genoeg...
Ja hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier niet, ik kan gewoon online.
Volgens de offivciële PlayStation website is PSN deels beschikbaar (rechtsboven);
http://nl.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Tijd terug mijn oude PS3 overgezet naar mijn nieuwe slim. Oude staat in de slaapkamer, nieuwe in de woonkamer. Alles goed overgezet, maar mijn Singstar statistieken zijn niet overgegaan? Spelersnamen, high-scores e.d. zijn allemaal weg..terwijl deze wel als savegame aanwezig lijken te zijn op de oude. Handmatig op USB zetten en dan op de nieuwe geeft een "data al aanwezig, overschrijven?" actie, maar dan nog heb ik niks.

Komt dat doordat ik meerdere Singstar discs gebruik om het spel te starten? SingStar Dance, SingStar Starter en SingStar vol. II? Beetje jammer namelijk..moest ook alle content al handmatig overzetten door te bellen naar Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 22-09 09:02
Tour de France 2012 deze zomer naar PlayStation 3, Xbox 360 en PC
Bloedtransfusies zullen uitsluitend als DLC verkrijgbaar zijn...
Pagina: 1 ... 19 ... 47 Laatste