Over ps3 games:
Qua tijd....denk dat Mortal Kombat het gaat winnen, heb hier nu een paar uur ingestoken. En dat terwijl ik het eigenlijk geen eens een top game vind (sf4 en ook kof zijn beter imho). Maar date om offline mp te gaan doen met ex collega
Maar eigenlijk heb ik geen tijd voor een ps3 naast mijn xbox, echter de verzamelaar/oc in me kan al dat moois niet missen.
- gt5: soort van permanente leen van iemand die ps3 gaat verkopen, ziet er mooi uit, rijdt fijn, maar ik vind het grinden vervelend (meerdere races overdoen om auto te upgraden)
- Uncharted: gespeeld & vind het super, maar game waar ik tijd voor moet maken dus ga ik niet snel mee verder
- pes2011: vroeger me uren vermaakt op de ps2, eigenlijk gekocht voor mp met toenmalige collega's maar andere job, contact verwaterd. sp zie uncharted, ook lastig dat 2012 er is qua mp

- god of war 3: vond de demo zo tof, maar wil 'voor het verhaal

' eigenlijk eerst gow1&2 op ps2 nog uitspelen
- valk chron: leek me vet maar nog niet gespeeld
- wipe out: gekocht toen ik mijn ps3 net had, maar ook nog maar amper aangeraakt, vond het wel mooi en leuk
- demon souls: char aangemaakt, maar toen ik wilde beginnen moest ik stoppen daarna nooit meer verder gegaan
Verder......heb nog een paar dl games (R&C en Infamous en een psn schmup maar ook amper gespeeld......de psn schmup viel tegen door het imho vage scorings systeem), en ik vergeet nog vast wel een paar games die ik fysiek heb liggen.......heb voor de 360 overigens ook bergen games liggen die ik niet of amper gespeeld heb, dus absoluut geen bash naar ps3.
Mocht ik morgen een wormhole/spacetime anomaly tegenkomen waar ik EN kan slapen, en lekker uren kan gamen terwijl er in de echte wereld maar seconden verstrijken dan zou ik als eerste verder met uncharted gaan, VC proberen en lekker wipe out gaan spelen. En misschien tock ook verder met GT5, het racen blijft tof, maar toch ben ik meer een arcade racer....dan toch liever pgr of dus idd wipeout.