Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 19:07

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Son Goku schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
Dit weekend eindelijk een wifi router gekocht zodat ik dat onding niet elke keer hoef te verplaatsen om online te kunnen.. man wat een verademing, waarom heb ik dat niet eerder gedaan :? :P
Welcome in the 21st century...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Cybpraetorian schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:52:
[...]

Welcome in the 21st century...
:D :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Laatst maar eens een Playstation+ abbo voor 90dagen genomen, kijken of het bevalt duur is het iig niet. Ben nu lekker Trine 2 aan het spelen, mooi spel! hierna verder Sly Cooper HD proberen kijken of dat ook wat is.

Farm Frenzy is naast een ontzettend irritant spel ook verslavend, alleen kan ik geen nieuwe lvl's meer selecteren |(staan allemaal van die stophekjes op de map) terwijl ik helemaal niet het gevoel heb alle levels te hebben gedaan kheb nl nog niet eens de helft vd map gehad, iemand enig idee hoe dat zit?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Chaoss schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:55:
Laatst maar eens een Playstation+ abbo voor 90maand genomen, kijken of het bevalt duur is het iig niet.
Je probeert het even 7.5 jaar uit? :+

Of bedoel je 90 dagen? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah als je een abbo neemt van 90maand PS+ dan kost het maar 2,50 per maand, was een aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even geinformeerd bij Sony omtrend de PS3 van een kameraad van mij. Ze durfde 150 euro te vragen aan reparatiekosten omdat de PS3 NET buiten zijn garantie is gevallen (2 maanden denk ik). Ik heb daarop gezegd dat er in Nederland een wet geld dat consumenten recht hebben op een deugdelijk product etc etc.

Sony gaf als antwoord; Als u wilt dat u geen kosten krijgt van ons, dient u garantie bij te kopen. Dit verhaaltje doet mij sterk denken aan Apple bij KASSA! een tijdje terug en het is nogal vreemd dat een bedrijf zo groot als Sony dit soort praktijken erop na houd in plaats van zijn klanten gewoon een stukje service te geven.

Ik zal KASSA! een mail sturen hierover, alhoewel ik betwijfel of ik er wat van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klik --> PS3 defecten topic <--- Klik

[ Voor 8% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-03-2012 17:24 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:49:
Zojuist even geinformeerd bij Sony omtrend de PS3 van een kameraad van mij. Ze durfde 150 euro te vragen aan reparatiekosten omdat de PS3 NET buiten zijn garantie is gevallen (2 maanden denk ik). Ik heb daarop gezegd dat er in Nederland een wet geld dat consumenten recht hebben op een deugdelijk product etc etc.

Sony gaf als antwoord; Als u wilt dat u geen kosten krijgt van ons, dient u garantie bij te kopen. Dit verhaaltje doet mij sterk denken aan Apple bij KASSA! een tijdje terug en het is nogal vreemd dat een bedrijf zo groot als Sony dit soort praktijken erop na houd in plaats van zijn klanten gewoon een stukje service te geven.

Ik zal KASSA! een mail sturen hierover, alhoewel ik betwijfel of ik er wat van hoor :)
Uiteindelijk heb je je PS3 bij een winkel gekocht. Daar moet je je garantie claimen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:49:
Een PS3 heeft 2 jaar garantie toch? (tenminste dat is wat mij is verteld)

Het is niet zo dat Sony vanwege het feit dat je een deugdelijk product moet krijgen de volledige kosten op zich moet nemen buiten de garantietermijn maar wel binnen de verwachtte levensduur. Als je buiten de fabrieksgarantie valt wordt er, voor zover ik weet, "verrekend". Stel dat er 3 jaar levensduur geldt voor een gameconsole, dan mag Sony 2/3 van de kosten gewoon bij jou neerleggen (en dat andere jaar moeten ze zelf betalen omdat ze op dat deel niet voldoen aan de eisen). Aangezien een nieuwe PS3 rond de 300 euro kost is een reparatiebedrag van 150 euro misschien wel een redelijk aanbod. Je hebt tenslotte "zonder problemen" al 26 maanden van de console kunnen genieten.

Dat je 2 jaar fabrieksgarantie krijgt is volgens mij niet eens een verplichting. Volgens mij was een jaar (volledige) garantie de minimale eis, verdere garantie moet je maar uitvechten met elkaar. Hierbij moet wel rekening worden gehouden met de verwachte levensduur. Maar het zal nooit zo zijn dat als de verwachte levensduur 4 jaar is dat men je gedurende die 4 jaar volledig kosteloos moet helpen, hier geldt (voor zover ik weet) dus een soort afschrijving voor.

Edit: Volgens mij is dat verhaal voor de verwachtte levensduur zelfs Europees bepaald, maar dat weet ik niet zelf.

En inderdaad wat Shiver23 zegt: de winkel is het aanspreekpunt, Sony kan wel iets roepen, maar jij hebt zaken gedaan met de winkel en die is volgens mij ook gewoon verantwoordelijk (hoewel veel winkels je graag iets anders laten beloven).

[ Voor 9% gewijzigd door .Gertjan. op 12-03-2012 17:46 ]

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bij de winkel gekocht gewoon 2de hands :) Ook het feit dat een kassabon verplicht is is vreemd te noemen want ze scannen de PS3 in de winkel bij aanschaf en die worden doorgegeven aan Sony dus zonder bon moeten ze je ook kunnen helpen zoals Microsoft dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zegt over die kosten klopt maar het bedrag is €150,- dat is 100%. Het is niet zo dat €150,- een deel van de kosten is he ;) In principe zou 30-50 euro een beter bedrag zijn, dat is namelijk 1/3de etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
.Gertjan. schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:45:
[...]

Een PS3 heeft 2 jaar garantie toch? (tenminste dat is wat mij is verteld)

Het is niet zo dat Sony vanwege het feit dat je een deugdelijk product moet krijgen de volledige kosten op zich moet nemen buiten de garantietermijn maar wel binnen de verwachtte levensduur. Als je buiten de fabrieksgarantie valt wordt er, voor zover ik weet, "verrekend". Stel dat er 3 jaar levensduur geldt voor een gameconsole, dan mag Sony 2/3 van de kosten gewoon bij jou neerleggen (en dat andere jaar moeten ze zelf betalen omdat ze op dat deel niet voldoen aan de eisen).
Maar goed dat Sony al meteen gezegd heeft dat de PS3 zo'n 10 jaar mee zou moeten gaan. Verwachte levensduur van 3 jaar is enorm kort voor een apparaat wat bij de introductie 600 euro gekost heeft. De botte reacties van bedrijven kan ik dus ook totaal niet plaatsen want heb al eenzelfde reacties gehad van Asus en van LG. Jij zit met een ondeugdelijk product en mag dan nog gaan betalen voor je eigen ongemak ook. Ze zouden 100x sorry moeten zeggen en direct een coulante regeling treffen aangezien de fout niet bij de consument ligt maar bij de producent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Maar goed dat Sony al meteen gezegd heeft dat de PS3 zo'n 10 jaar mee zou moeten gaan. Verwachte levensduur van 3 jaar is enorm kort voor een apparaat wat bij de introductie 600 euro gekost heeft. De botte reacties van bedrijven kan ik dus ook totaal niet plaatsen want heb al eenzelfde reacties gehad van Asus en van LG. Jij zit met een ondeugdelijk product en mag dan nog gaan betalen voor je eigen ongemak ook. Ze zouden 100x sorry moeten zeggen en direct een coulante regeling treffen aangezien de fout niet bij de consument ligt maar bij de producent.
Dit dus inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kluutmaran schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Die 10 jaar is de periode dat ze de PS3 actief ondersteunen. Dat je dus kan verwachten dat er nieuwe games voor uitkomen vanuit Sony en dat ze blijven ontwikkelen aan de firmware.
Economische levensduur van een console is wat anders en dat is behoorlijk subjectief. Voor een wasmachine bijv. 5-10 jaar. Voor dit soort producten is 2-3 jaar meer in de lijn der verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:12:
[...]

Die 10 jaar is de periode dat ze de PS3 actief ondersteunen. Dat je dus kan verwachten dat er nieuwe games voor uitkomen vanuit Sony en dat ze blijven ontwikkelen aan de firmware.
Economische levensduur van een console is wat anders en dat is behoorlijk subjectief. Voor een wasmachine bijv. 5-10 jaar. Voor dit soort producten is 2-3 jaar meer in de lijn der verwachting.
Zoiets bepaald een rechter inderdaad en ga er maar vanuit dat het rond de 4-5 jaar zal liggen, dit komt mede door de hoge aanschafprijs etc. Maar het feit blijft dat Sony een belabberde klantenservice heeft waar ze totaal niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je post nog steeds in het verkeerde topic. ;)
Klik aan het einde van deze zin op de link om naar het juiste topic te gaan: PS3 defecten topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Betreft PS3 defecten verwijs ik jullie door naar het PS3 defecten topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Damn, net ME3 uitgespeeld op de ps3, maar wat is die game buggy zeg, qua gamen is het perfect, maar heb nog nooit een game gehad die er zo vaak voor zorgde dat de ps3 vaststond...

Buiten dat _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Mass Effect 3 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekking
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-02 20:43
Hallo, niet honderd procent zeker dat dit de juiste plek is om dit te vragen. Maar ik zit met het volgend probleem.
Ik ben van plan om binnenkort een ps3 te gaan kopen, maar ik heb nu geen tv en ben ook niet van plan die te kopen, omdat ik het toch nooit kijk. Ik heb echter wel een prima groot computer beeldscherm met een dvi aansluiting.
Nu is het probleem als volgt: Ik heb op meerdere plekken gelezen dat ik simpelweg een hdmi to dvi converter kan gebruiken om het beeld over te zetten naar mijn beeldscherm, maar dan blijf ik er mee zitten dat ik geen geluid heb. Nu heb ik zelf 3.5 mm jack headset die ik best voor het geluid zou willen gebruiken, maar naar wat ik op internet lees heeft de ps3 hier geen aansluiting voor. Verder heb ik nu geen speakers.
Hebben jullie misschien een suggestie voor hoe ik het beste voor geluid kan zorgen bij mijn ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

tekking schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:44:
Hallo, niet honderd procent zeker dat dit de juiste plek is om dit te vragen. Maar ik zit met het volgend probleem.
Ik ben van plan om binnenkort een ps3 te gaan kopen, maar ik heb nu geen tv en ben ook niet van plan die te kopen, omdat ik het toch nooit kijk. Ik heb echter wel een prima groot computer beeldscherm met een dvi aansluiting.
Nu is het probleem als volgt: Ik heb op meerdere plekken gelezen dat ik simpelweg een hdmi to dvi converter kan gebruiken om het beeld over te zetten naar mijn beeldscherm, maar dan blijf ik er mee zitten dat ik geen geluid heb. Nu heb ik zelf 3.5 mm jack headset die ik best voor het geluid zou willen gebruiken, maar naar wat ik op internet lees heeft de ps3 hier geen aansluiting voor. Verder heb ik nu geen speakers.
Hebben jullie misschien een suggestie voor hoe ik het beste voor geluid kan zorgen bij mijn ps3?
Een optie is om een dedicated headset te gebruiken voor je PS3. Vele headsets kun je via de optical out aansluiten (Tritton, Turtle Beach). Met een investering van rond de €130 heb je een toffe surround headset voor je PS3, zoals bv de Tritton AX720.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vd week Trine 2 uitgespeeld, tof psn spel is zeker de moeite waard. Ook Journey gedownload... moet zeggen dat die me toch wat tegenvalt... het is me allemaal iets te vaag en de sfeer heeft me niet echt kunnen pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 16-03-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
http://blog.eu.playstatio...-trilogy-coming-may-2012/

Dat is nog eens goed nieuws op de vrijdag! De beide racket and clanks op de ps3 (behalve all4one welke ik erg tegen vond vallen) heb ik beide met veel plezier gespeeld. Heerlijk relaxt, humoristisch en vooral niet te zware games. Dus de kans om de drie ps2 delen geremasterd op de ps3 te kunnen spelen laat ik zeker niet aan mij voorbij gaan!

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
tekking schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:44:
Ik sluit zelf ook mijn ps3 regelmatig aan op een computerscherm met een hdmi>dvi verloopstuk (zorg wel dat je monitor hdcp ondersteunt, anders werkt t niet), geluid kan je dan via de standaard av kabel laten gaan die bij de ps3 zit. Die heeft zo'n witte en een rode tulpstekker, als je daar een verloopstukje voor haalt naar 3,5mm (paar euro max) kan je zo een koptelefoon aansluiten of (cheapo) pc speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 22-09 17:42
nioz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Ik sluit zelf ook mijn ps3 regelmatig aan op een computerscherm met een hdmi>dvi verloopstuk (zorg wel dat je monitor hdcp ondersteunt, anders werkt t niet), geluid kan je dan via de standaard av kabel laten gaan die bij de ps3 zit. Die heeft zo'n witte en een rode tulpstekker, als je daar een verloopstukje voor haalt naar 3,5mm (paar euro max) kan je zo een koptelefoon aansluiten of (cheapo) pc speakers.
Kan bevestigen dan dit prima werkt. Zo heb ik thuis de setup ook draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekking
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-02 20:43
nioz schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Ok, bedankt. Ik denk dat dit voor mij de makkelijkste (en goedkoopste) oplossing is. Ik heb het nog even snel opgezocht en het lijkt erop dat ik het geluk heb dat mijn beeldscherm inderdaad hdcp ondersteunt. (syncmaster 2443BW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vanmiddag 's kijken of bij de FRS Twisted Metal 50 Euro is. Weer ouderwets offline multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie nu, zo'n bijna 6 jaar na de release van de PS3, de beste game danwel de game waar je het meest plezier aan hebt beleeft / het meest speelt of hebt gespeelt?
Ikzelf vind alleen Gran Turismo 5 te pruimen :)
Alle andere games waren maar even leuk, Dead Rising 2 en Burnout Paradise om er maar 2 te noemen.
Heavy Rain bv vond ik een zware tegenvaller(itt tot de o zo veelbelovende demo ;) )
Weet niet zeker of dat hier mag, maar een nieuw topic hier over openen zal ook niet goed zijn er is immers dan ook geen Playstation subcategorie.
Ik hoor het graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Heavy Rain. Was al dol op Fahrenheit, maar HR vond ik een geweldige ervaring. Heb initieel mijn PS3 gehaald vanwege de fun in Little Big Planet. GT5, Buzz en niet te vergeten: Singstar. En uiteraard Uncharted en God of War.

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 18-03-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
De grootste verassing: Burnout Paradise.

Verder veel tijd in Uncharted, FIFA, COD en BF serie zitten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Mijn favs:
Ratchet & clank (beide games en die dlc episode was ook wel aardig), Uncharted 1, 2 en 3, Heavy Rain (heeft lang in mijn kast gelegen omdat het begin zoooo saai was, maar als je daar eenmaal doorheen bent.. _/-\o_ ), GTA IV, Burnout Paradise, Portal 2, Rayman Origins en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog een paar :)
Een nieuwe echte Ratchet en Clank (geen all4one) staat hoog op mijn verlanglijstje en voor Uncharted heb ik een Vita gekocht.

Er zijn ook nog steeds een aantal spellen die ik nog moet kopen en spelen: o.a. De batmans, skyrim, Assassins Creed 2 en verder (ik vond 1 saai en ben toen afgehaakt). Te weinig tijd in één mensenleven om van al het moois in de wereld te kunnen genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 13:31

Voxalizer

Quicksilver Bullets

GTA IV, Gran Turismo 5 en de hele Uncharted serie zijn de games waar ik wanneer de PS5 op de markt is nog weleens aan terug zal denken. Verder verdient God of War 3 een eervolle vermelding.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Voor mij wel een hoop spellen.
Maar exclusives: uncharted en god of war series.

Multi platform titels:
Bioshock, dead space, batman AA en DJ Hero

Heavy Rain had voor mij een moeizame aanloop, maar na een uur of 6 wou ik het einde echt weten en aan 1 ruk uitgespeeld.
Vervolgens alle trophies wiloen halen en dat was echt dodelijk saai.
Het spel heeft te weinig gameplay om voor een 2e keer interresant te zijn.

Grootste verrassing van deze generatie moet echt batman AA zijn geweest.
Heerlijke gameplay en fantastisch donkere sfeer. Met gemak beste filmgame ooit.
Moet batman AC nog kopen btw, al is die maar half zo goed dan is het nog een topgame.

[ Voor 69% gewijzigd door Sinned123 op 18-03-2012 09:49 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik vind de gameplay van Resistance erg vet. Vette wapens, lekkere sfeer. Dit is voor mij, na GT5, echt een topper. God of War natuurlijk, en Rayman origins vind ik ook verrassend leuk. Killzone 3 is ook een vrij goed spel. Verder heb ik de PS3 nog niet zo lang dus echt de wat oudere spellen ken ik niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:40:
Wat vinden jullie nu, zo'n bijna 6 jaar na de release van de PS3, de beste game danwel de game waar je het meest plezier aan hebt beleeft / het meest speelt of hebt gespeelt?
Na een aantal jaartjes PS3 (heb er niet vanaf het begin een vind ik dat er wel een aantal voor mij leuke titels beschikbaar zijn. Velen stelden ook teleur.

Over het algemeen kan ik eigenlijk wel zeggen dat geen enkele mij heel lang kon bekoren. De enige die ik nu nog zo nu en dan speel is BF3 en dan voornamelijk omdat mijn PC het niet trekt. Na een aantal jaren kan ik wel stellen dat de PS3 niet geheel aan mijn verwachtingen voldaan heeft met een aantal irritatie puntjes.

Ik ben een casual gamer. Het stoort mij werkelijk mateloos dat als ik het systeem opstart 5 van de 10 keer ik eerst een systeemupdate moet doen en met een beetje pech moet ik dan ook nog eens de gewenste game zelf updaten. De laadtijden storen mij ook over het algemeen. En daarbovenop komt nog eens het beleid van Sony om nieuwe games 2e hands onaantrekkelijk te maken door het online gedeelte te blokkeren wat vervolgens tegen betaling weer te unlocken is.

Kortom, ik denk er zeer sterk over om de PS3 maar de deur uit te doen. Afgelopen week een 3DS gekocht en die heeft mij in een week tijd bijna meer plezier in het gamen gebracht dan enkele jaren PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:20
GT5 (al wacht ik nog op iets van vernieuwing voor die game) blijft erg coowl natuurlijk, speciaal een playseat daarvoor gekocht (die ik overigens ook voor Dirt 2 & 3 gebruik).
De nieuwe seasonals zorgen ervoor dat die toch nog af en toe gespeeld wordt.

Waar ik de meetse tijd in heb gestoken? Ik denk BFBC2 (BF3 gaat daar binnenkort overheen).

Verder veel gespeeld: Killzone 2, FF-XIII, Fifa10, Arkham Asylum, GOW3, MW2, Assissins Creed 1 & 2, Grid, Burnout Paradise en nog wat meer... maar moeilijk om te zeggen wat ik nou de leukste game vind... ik heb aan allemaal echt heel veel plezier beleefd.
Ik weet wel wat de slechtse game is die ik heb: NFS Pro Street... slechtste game uit de serie.

Leukste game dan maar: nu zou ik zeggen BF3, omdat ik die tegenwoordig erg veel speel en omdat het een grafisch plaatje is. Geluid is super, alleen jammer van de vastlopers af en toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2012 11:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff moeilijke vraag of eigenlijk vrij gemakkelijk om veel erg goede games te noemen maar de beste?

Ik denk dat ik het meeste uren heb zitten in Battlefield BC 2 mulitplayer. Ook deze generatie PS console heeft me niet teleurgesteld met gave nieuwe frachsises zoals Infamous en niet te vergeten Uncharted. Ook LittleBigPlanet vond ik een erg gave game die alle grenzen heeft verlegt.

Gelukkig heeft GT5 ook niet teleurgesteld, die game heb ik ook flink grijs gespeeld en ik vond het vooral online erg leuk om met vrienden rondjes te lappen.

Op dit moment ben ik bezig met Rage en tussendoor Battlefield 3. Na Rage gaat Uncharted 3 eraan geloven.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

- hele Ratchet & Clanks serie
- hele Uncharted serie
- Final Fantasy
- Red dead redemption
- Valkyria Chronicles (echt een verassing)
- en natuurlijk diverse psn games

GT5 leuk maar niet echt mijn ding, GTA leuk maar het kon me niet hele lang boeien, Wipeout HD helemaal niet mijn ding.

[ Voor 26% gewijzigd door Chaoss op 18-03-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn favoriet op de PS3 is toch wel de Uncharted reeks, maar daarnaast heb ik in de loop der jaren zoveel verschillende leuke games gespeeld welke ik een bepaalde periode veel gespeeld heb.

Mijn favoriete online spellen zijn toch wel Warhawk, Burnout en LittleBigPlanet. Deze spellen heb ik stuk voor stuk echt uren online gespeeld. De coop van Portal 2 was ook fantastisch.
Van de single player spellen zijn vooral God of War, AC2 en Heavy Rain bijgebleven. Stuk voor stuk spellen met een boeiend verhaal, wat ik persoonlijk zeer belangrijk vind bij een singleplayer spel. GT5 was ook wel goed, maar heb ik niet zoveel gespeeld als ik verwacht had.
Het PSN heeft ook vele goeie spellen waaronder Peggle, Braid en Limbo.

Dé topper waar ik echt nog op zit te wachten is The Last Guardian. De nieuwe Tomb Raider wil ik ook zeker nog spelen, maar voor de rest is er weinig waar ik nog naar uitkijk. Achja, ik heb nu ook de Vita waar ik me mee kan vermaken tot de PS4 uitkomt en daarnaast heb ik nog een stapel spellen liggen voor de PS3 die ik nog moet spelen of nog wil kopen als ze wat goedkoper zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Door anderen ook al genoemd maar Burnout:Paradise heb ik denk ik het meeste gespeeld en was zoveel fun. De eerste next-gen-game waar alles wel zo'n beetje inzat. Grote stad met heel veel te doen, heerlijke graphics, geweldige controls. Daarnaast veel gratis en betaalde updates die het spel vers hielden. + multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Als ik echt maar één keuze mocht maken, dan is dat Uncharted 2.

Verder zijn alle toppers al genoemd. Maar een eervolle vermelding mag er ook wel zijn voor Metal Gear Solid 4. Niet iedereens cup of tea en niet iedereen kon de lange filmpjes waarderen, maar ik vond sommige stukjes echt prachtig en emotievol gedaan. Eén van de weinige games die me na het einde een gevoel van leegte achterliet (nu is het voorbij). Terwijl ik niet eens alle delen heb (uit)gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 18-03-2012 22:47 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Jumpman schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:56:
De grootste verassing: Burnout Paradise.
dat was ook de eerste game waar ik aan dacht. Verder qua tijd: CoD serie, het blijft mooi om met vrienden samen te spelen en hier zit met afstand de meeste tijd in. En ik moest ook denken aan de marksman in Resistance, dat vind ik het wapen met het mooiste geluid.
Sinned123 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 09:42:
Heavy Rain had voor mij een moeizame aanloop, maar na een uur of 6 wou ik het einde echt weten en aan 1 ruk uitgespeeld.
Vervolgens alle trophies wiloen halen en dat was echt dodelijk saai.
Het spel heeft te weinig gameplay om voor een 2e keer interresant te zijn.
helemaal mee eens, ik heb hem platinum maar de laatste keer doorspelen was alleen daarom, die baby verschonen, dat kind naar bed brengen... wat een ellende vond ik dat

[ Voor 39% gewijzigd door Svennie op 19-03-2012 08:01 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Svennie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:59:
[...]

dat was ook de eerste game waar ik aan dacht.
Nu ik al die positieve geluiden hoor over Burnout Paradise heb ik hem ook maar besteld :P
Had er al eerder naar gekeken, maar de meningen op internet waren niet allemaal even positief over Burnout. Maar nu ben ik overtuigd :)

Mijn toppers zijn:
[ul]
• Lego Harry Potter (beide delen, eigenlijk vind ik alle Lego games wel grappig)
• GTA IV (hoewel ik het idee heb meer genoten te hebben van de voorgaande delen)
• Gran Tourismo 5
• Little Big Planet 2
• Rayman Origins

Nog niet echt een erg lange lijst, maar ik heb mijn PS3 ook nog niet zo lang. Daarnaast heb ik weinig zin om voor nieuwe titels 60 euro neer te leggen. Tegen de tijd dat ik ze kan spelen zijn ze over het algemeen al flink afgeprijsd. Ben meer iemand van de platinum serie :D

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En DLC op PS3 heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt: Crapcom vraagt $20 voor een unlockcode voor karakters voor SF X T die al volledig op de disc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

:/ Dat is wel erg sneu jah

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 22-09 17:42
Inderdaad erg sneu. En dat is ook steeds mijn bezwaar geweest tegen DLC's. Veel van die zooi of al klaar voor release of je krijgt een halve game die nog niet af is waarbij later weer wat 'toegevoegd' wordt. Ik hoop dat men snel terug komt van dat hele DLC gebeuren en dat het massaal mislukt. Geen bezwaar tegen af en toe een DLC voor een goede complete game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens enig idee hoe je je PS3 streamt? Dus dat mensen op Justin.tv mee kunnen kijken etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit mijn ervaring is de enige DLC-maker die het op de juiste manier aanpakt Harmonix. Hun Rockband-games zitten al barstensvol nummers en ze bieden wekelijks voor een redelijke prijs uitbreidingen aan in alle genres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:48

Bluebe

Roar

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:38:
Iemand trouwens enig idee hoe je je PS3 streamt? Dus dat mensen op Justin.tv mee kunnen kijken etc?
Dan moet je denk ik een tv-capture kaart kopen zodat je het signaal op je pc kan ontvangen en zodoende kan streamen/opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Rocksmith komt dan eindelijk naar Europa!! De Europese versie is voorzien van alle DLC, welke ook al in de US verkrijgbaar was.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vf-koDvqvks]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er wel tof uit! : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Is het ook. Ik heb deze geïmporteerd en heb een aantal uurtjes prima kunnen vermaken. Onvoortselbaar hoe snel je progressie maakt. Zelfs als je nog nooit een gitaar hebt aangeraakt (zoals ik).
Probleem is echter het meegeleverde kabeltje. Deze was na een week of 3 al kapot. Op de PS3 kwamen de aanslagen ineens niet meer door, terwijl ik geen problemen had op de PC.
Ik heb nog geen nieuwe kabel besteld en ga dit ook niet meer doen. Ik wacht wel tot september.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:38:
je moet een capture card hebben. Of bijvoorbeeld een HDPVR die werkt naar mijn mening het lekkerste omdat er geen latency vertraging in zit.. en als het er wel is is het zoooo minimaal dat je het niet merkt.

Daarmee gaat je beeld van je ps3 naar dat apparaat die aan je computer zit. en gelijk door naar je tv. dan kan je kiezen of je het wilt recorden op je PC of je kan het gewoon laten streamen op justin.tv of w/e . ik wil die ook al een tijd maar hou geen geld over maandelijks

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16
Over ps3 games:

Qua tijd....denk dat Mortal Kombat het gaat winnen, heb hier nu een paar uur ingestoken. En dat terwijl ik het eigenlijk geen eens een top game vind (sf4 en ook kof zijn beter imho). Maar date om offline mp te gaan doen met ex collega :)

Maar eigenlijk heb ik geen tijd voor een ps3 naast mijn xbox, echter de verzamelaar/oc in me kan al dat moois niet missen.
- gt5: soort van permanente leen van iemand die ps3 gaat verkopen, ziet er mooi uit, rijdt fijn, maar ik vind het grinden vervelend (meerdere races overdoen om auto te upgraden)
- Uncharted: gespeeld & vind het super, maar game waar ik tijd voor moet maken dus ga ik niet snel mee verder
- pes2011: vroeger me uren vermaakt op de ps2, eigenlijk gekocht voor mp met toenmalige collega's maar andere job, contact verwaterd. sp zie uncharted, ook lastig dat 2012 er is qua mp :P
- god of war 3: vond de demo zo tof, maar wil 'voor het verhaal 8)7 ' eigenlijk eerst gow1&2 op ps2 nog uitspelen
- valk chron: leek me vet maar nog niet gespeeld |:(
- wipe out: gekocht toen ik mijn ps3 net had, maar ook nog maar amper aangeraakt, vond het wel mooi en leuk
- demon souls: char aangemaakt, maar toen ik wilde beginnen moest ik stoppen daarna nooit meer verder gegaan 8)7
Verder......heb nog een paar dl games (R&C en Infamous en een psn schmup maar ook amper gespeeld......de psn schmup viel tegen door het imho vage scorings systeem), en ik vergeet nog vast wel een paar games die ik fysiek heb liggen.......heb voor de 360 overigens ook bergen games liggen die ik niet of amper gespeeld heb, dus absoluut geen bash naar ps3.

Mocht ik morgen een wormhole/spacetime anomaly tegenkomen waar ik EN kan slapen, en lekker uren kan gamen terwijl er in de echte wereld maar seconden verstrijken dan zou ik als eerste verder met uncharted gaan, VC proberen en lekker wipe out gaan spelen. En misschien tock ook verder met GT5, het racen blijft tof, maar toch ben ik meer een arcade racer....dan toch liever pgr of dus idd wipeout.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb een (deels) afwijkend lijstje. Mijn absolute nr 1 is een port van een PC spel, waarvan door het faillissement van de ontwikkelaar nooit meer een patch met bugfixes gekomen is :+. Desondanks heb ik mij kostelijk met de PS3 versie vermaakt, evenals ik al enige honderden uren had in de PC versie. Het betreft hier natuurlijk Sacred 2.

Ook BFBC2 heb ik erg veel gespeeld en daarin heb ik mij erg vermaakt. Enige minpuntje is dat het me niet gelukt is om 20 demo kills te halen, zodat ik de platinum niet heb. BF3 vermaakt mij trouwens ook erg goed, is mooier en realistischer, maar om een of andere reden speelt het totaal anders dan BFBC2 en de besturing vond ik daarin toch aangenamer.

Een PSN spelletje staat bij mij op 3: Dungeon Hunter: Alliance. Simpele hack 'n slash rpg. Geen idee wat het precies is dat me er in blijft trekken, ik denk de eenvoud. Jammer dat het vrij kort is. Heb m 100% gespeeld op mijn account, dat van mijn vrouw en dat van een van de kids :9

Zoals ik trouwens nu eens 'top down' naar mijn gamevoorkeuren kijk, is het niet vreemd dat ik erg uit kijk naar Diablo III die mogelijk ook naar PS3 komt. Mijn voorkeur gaat nu eenmaal uit naar Hack 'n Slash en Battlefield spellen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Jackal131 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:44:
[...]

Is het ook. Ik heb deze geïmporteerd en heb een aantal uurtjes prima kunnen vermaken. Onvoortselbaar hoe snel je progressie maakt. Zelfs als je nog nooit een gitaar hebt aangeraakt (zoals ik).
Probleem is echter het meegeleverde kabeltje. Deze was na een week of 3 al kapot. Op de PS3 kwamen de aanslagen ineens niet meer door, terwijl ik geen problemen had op de PC.
Ik heb nog geen nieuwe kabel besteld en ga dit ook niet meer doen. Ik wacht wel tot september.
Kun je er eens iets meer over vertellen?

Ik heb zelf wel eens een gitaar aangeraakt (in de letterlijke zin van het woord), maar ik heb nog altijd het idee om ooit eens gitaar te leren spelen. Is dit een handige/leuke manier om daarmee te beginnen? Of kan je toch beter echt gaan lessen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
-RazieL- schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:51:
[...]
Kun je er eens iets meer over vertellen?

Ik heb zelf wel eens een gitaar aangeraakt (in de letterlijke zin van het woord), maar ik heb nog altijd het idee om ooit eens gitaar te leren spelen. Is dit een handige/leuke manier om daarmee te beginnen? Of kan je toch beter echt gaan lessen?
Dit is inderdaad wel een handige manier om er mee te beginnen.

Je begint met het spelen van een nummer in 'single note'. Je krijgt een paar noten die je moet aanslaan, waarbij is aangegeven welke snaar je moet aanslaan op welke fret. Naar mate je meer noten goed aanslaat, worden er meer noten toegevoegd. Als je dit maar vaak genoeg herhaalt en je er steeds handiger in word, zul je op een gegeven moment het hele nummer kunnen spelen in 'single note'. Je kunt ook beginnen met akkoorden, waarbij er steeds weer nieuwe akkoorden worden toegevoegd als je de juiste akkoorden weet te spelen.

Ook kun je allerlei lessen volgen mbt bepaalde technieken. Deze technieken komen later in andere nummers weer van pas.

Verder zijn er een aantal spellen, waarbij je door herhaling leert zonder te kijken de juiste noten of akkoorden aan te slaan.

Zoek ook eens op youtube. Hier staan genoeg reviews, waarin goed wat uitgelegd wat Rocksmith te bieden heeft. De amerikanen en canadezen hebben het spel al een half jaar, dus zijn er genoeg filmpjes te vinden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nergens een topic over vragen ivm ervaringen. Maar ik heb mij ps3 nu 8 dagen maar heb nogal wat gedoe met internet met die NAT 3 UNC UN of o. Hebben een standaart kpn abbo met zo klote xperia box met blauwe voorkant. En witte achter kant TG78N nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:20:
Ik zie nergens een topic over vragen ivm ervaringen. Maar ik heb mij ps3 nu 8 dagen maar heb nogal wat gedoe met internet met die NAT 3 UNC UN of o. Hebben een standaart kpn abbo met zo klote xperia box met blauwe voorkant. En witte achter kant TG78N nog wat.
Kun je even aangeven welk type Speedtouch je precies hebt? Ik heb hier namelijk ook een tijd mee zitten kloten. Ik had voorheen type 787 met als ik goed heb (uit het hoofd) software 8.2.3.5. Daarmee is het gewoon NIET mogelijk om ding op NAT2 te krijgen. Heb toen echt alles uitgeprobeerd en internet afgestruind hiervoor.

Uiteindelijk heb ik met een buurman van mij kunnen ruilen voor een type 780, aangezien hij toch alleen maar standaard internet gebruikt. Die heb ik na aanpassing van configuratie wel naar NAT2 gekregen, functioneert al maanden!

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:20:
Heb je hier wat aan:
http://www.helpmij.nl/for...peria-Box-Thomson-TG789vn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4 incoming?
Op de Noorse PlayStation Facebook pagina is een redelijk opmerkelijke teaser geplaatst die wel eens de voorbode van een nieuwe Uncharted game kan zijn.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2012/03/527932_408362805855943_160049864020573_1573127_1252571764_n1.jpg

Op de community werd namelijk de bovenstaande foto van de Noorse ontdekkingsreiziger Fridtjof Nansen geplaatst met een balk voor zijn kop waar Uutforsket op staat. Dit betekent vrijwel hetzelfde als Uncharted. Ook werd er een teaser website gelanceerd ( http://uutforsket.no/ ) die een kroontje laat zien, Uncharted achtige muziek laat horen en de datum van morgen groot in beeld heeft staan.
Uncharted 3 kreeg een gelijkaardige Deense teaser ...
http://inthegame.nl/nieuw...uncharted-4-aangekondigd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
een quote uit de commentaren van deze site:

Even voor iedereen die zichzelf nu laat ophypen; het is zeer onwaarschijnlijk dat dit om een nieuwe game gaat, laat staan Uncharted 4. Er was inderdaad een vrijwel identieke .DK site, echter niet als teaser of aankondiging van Uncharted 3, maar als wedstrijd waarmee men Uncharted-spullen kon winnen door opdrachten te doen voor letters, volgend in de voetstappen van een fictionele ontdekkingsreiziger. Gezien een eerste filmpje van deze .NO versie is dit gewoon hetzelfde, maar dan voor Noorwegen. Gewoon een wedstrijd ter promotie van de Uncharted-serie dus.

Dit lijkt me logischer dan een aankondiging. Het zou mij niks verbazen als de nieuwe Uncharted een van de launch games van de PS4 gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 22-03-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

hanssuh schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:48:
[...]

Kun je even aangeven welk type Speedtouch je precies hebt? Ik heb hier namelijk ook een tijd mee zitten kloten. Ik had voorheen type 787 met als ik goed heb (uit het hoofd) software 8.2.3.5. Daarmee is het gewoon NIET mogelijk om ding op NAT2 te krijgen. Heb toen echt alles uitgeprobeerd en internet afgestruind hiervoor.
Het probleem is dat meeste modems van KPN dicht getimmerd zijn in de trant van "veiligheid". Mocht je dus meer willen zal je zelf een modem aan moeten schaffen of zoals hierboven genoemd het ruilen met iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vanmiddag via die link die hier werd geplaatst weer op 2 gekregen nu hopen dat hij er een langer. Dan een dag goed blijft draaien. Verder heb ik net pas Windows 7 op de pc en weet mijn god niet waar je de ps3 en music map kan delen. Weet iemand dat hier. Verder ben ik aardig tevreden over de ps3. Al had ik stiekem wel gehoopt op aantrekkelijkere prijzen in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:17:
Heb hem vanmiddag via die link die hier werd geplaatst weer op 2 gekregen nu hopen dat hij er een langer. Dan een dag goed blijft draaien. Verder heb ik net pas Windows 7 op de pc en weet mijn god niet waar je de ps3 en music map kan delen. Weet iemand dat hier. Verder ben ik aardig tevreden over de ps3. Al had ik stiekem wel gehoopt op aantrekkelijkere prijzen in de PS Store.
Stel je Windows Media Center zo in dat de ps3 hem kan zien:
https://blogs.msdn.com/b/...ws-7.aspx?Redirected=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Bluebe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Het probleem is dat meeste modems van KPN dicht getimmerd zijn in de trant van "veiligheid". Mocht je dus meer willen zal je zelf een modem aan moeten schaffen of zoals hierboven genoemd het ruilen met iemand anders.
Kan je dan uberhaupt een andere modem gebruiken? Ik heb zelf bij een kennis een probleem gehad met een camerasysteem van buitenaf te bereiken. Alles goed ingesteld, intern alles goed te bekijken en dan kom je erachter dat die k#@%@e-modem van de KPN zo is dichtgetimmerd dat je het kan shaken dat je van buitenaf erbij kunt.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe

Bluebe

Roar

thunder8 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Kan je dan uberhaupt een andere modem gebruiken? Ik heb zelf bij een kennis een probleem gehad met een camerasysteem van buitenaf te bereiken. Alles goed ingesteld, intern alles goed te bekijken en dan kom je erachter dat die k#@%@e-modem van de KPN zo is dichtgetimmerd dat je het kan shaken dat je van buitenaf erbij kunt.
Jazeker, ik zou van te voren wel even informeren bij KPN want er zijn wel wat restricties als je bijv. interactieve tv hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Jackal131 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Dit is inderdaad wel een handige manier om er mee te beginnen.

Je begint met het spelen van een nummer in 'single note'. Je krijgt een paar noten die je moet aanslaan, waarbij is aangegeven welke snaar je moet aanslaan op welke fret. Naar mate je meer noten goed aanslaat, worden er meer noten toegevoegd. Als je dit maar vaak genoeg herhaalt en je er steeds handiger in word, zul je op een gegeven moment het hele nummer kunnen spelen in 'single note'. Je kunt ook beginnen met akkoorden, waarbij er steeds weer nieuwe akkoorden worden toegevoegd als je de juiste akkoorden weet te spelen.

Ook kun je allerlei lessen volgen mbt bepaalde technieken. Deze technieken komen later in andere nummers weer van pas.

Verder zijn er een aantal spellen, waarbij je door herhaling leert zonder te kijken de juiste noten of akkoorden aan te slaan.

Zoek ook eens op youtube. Hier staan genoeg reviews, waarin goed wat uitgelegd wat Rocksmith te bieden heeft. De amerikanen en canadezen hebben het spel al een half jaar, dus zijn er genoeg filmpjes te vinden ;) .
Geeft het spel ook nog tips mbt de techniek, dus hoe je je vingers moet plaatsen ed?

Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de gitaar. Want ik zag het complete pakket in Engeland al voor 170euro. Heb jij ervaringen met deze gitaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
-RazieL- schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Geeft het spel ook nog tips mbt de techniek, dus hoe je je vingers moet plaatsen ed?

Ik ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de gitaar. Want ik zag het complete pakket in Engeland al voor 170euro. Heb jij ervaringen met deze gitaar?
Het spel geeft zeker tips. Iedere techniek wordt prima uitgelegd en ondersteund door een kort filmpje.
De gitaar bij het pakket is een Epiphone. Dit is een B-merk van Gibson. Dit is een prima gitaar om mee te beginnen. Als je review filmpjes bekijkt van de mensen die het spel hebben gekocht, dan zullen die dat zeker beamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Waarom heeft geen enkel spel op de 360 DTS, en zijn er op de PS3 legio te vinden? Prefeer (uiteraard) DTS boven DD. Vraag me af wat de volgende generatie standaard zal doen. Ik gok de "720" Dolby TrueHD en de PS4 DTS-HD MA. Beiden prima :)

/Hmm Prototype doet DTS..dus zullen er wel meer zijn..

[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 23-03-2012 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Jackal131 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:18:
[...]

Het spel geeft zeker tips. Iedere techniek wordt prima uitgelegd en ondersteund door een kort filmpje.
De gitaar bij het pakket is een Epiphone. Dit is een B-merk van Gibson. Dit is een prima gitaar om mee te beginnen. Als je review filmpjes bekijkt van de mensen die het spel hebben gekocht, dan zullen die dat zeker beamen.
Klinkt goed, ik hou 'm in de gaten. Heb al een aantal reviews gezien en het is het proberen waard.

Hoe kom je eigenlijk aan het spel? Hij is bijna nergens te krijgen. Ik zie 'm wel in een paar engelse webshops, maar daar is ie pas in september leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
-RazieL- schreef op zondag 25 maart 2012 @ 15:59:
[...]
Klinkt goed, ik hou 'm in de gaten. Heb al een aantal reviews gezien en het is het proberen waard.

Hoe kom je eigenlijk aan het spel? Hij is bijna nergens te krijgen. Ik zie 'm wel in een paar engelse webshops, maar daar is ie pas in september leverbaar.
Import. In Canada en de US is Rocksmith al sinds oktober uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Exorcist schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:15:
Waarom heeft geen enkel spel op de 360 DTS, en zijn er op de PS3 legio te vinden? Prefeer (uiteraard) DTS boven DD. Vraag me af wat de volgende generatie standaard zal doen. Ik gok de "720" Dolby TrueHD en de PS4 DTS-HD MA. Beiden prima :)

/Hmm Prototype doet DTS..dus zullen er wel meer zijn..
Alleen jammer dat het grootste deel van de gebruikers een set thuis heeft staan waar het verschil tussen HD en gewone Audio gewoon niet op te horen is. En als het wel gehoord wordt het tussen de oren zit. Idem met dat DTS in veel gevallen beter wordt gevonden aangezien het veelal iets luider is dan Dolby Digital. En luider wordt dan meteen als beter ervaren. Beiden hebben zo hun voor- en nadelen. Echt meerwaarde in HD Audio voor games zie ik dan ook niet echt. Sowieso zal het dan eerder komen in de vorm van LPCM (zoals in Uncharted), want real-time DTS HD dan wel Dolby TrueHD decoderen is - voor zover ik weet - niet mogelijk zoals DTS en Dolby Digital wel kan met DTS Connect en Dolby Digital Live.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluebe schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:19:
[...]

Dit is voor mij een van de redenen geweest om over te stappen op een andere provider. Dat KPN modem heb ik vervolgens ritueel verbrand en geofferd :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er anders nooit last van, maar ik werd gisteravond 3x van Psn afgegooid tijdens BF3. Zijn er meer die er last van hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:10:
Heb er anders nooit last van, maar ik werd gisteravond 3x van Psn afgegooid tijdens BF3. Zijn er meer die er last van hebben gehad?
Ja, tijdens MW3 werd ik ook een keer er af geknikkerd, dacht eigenlijk dat het aan KPN lag. Na een reboot van men router ging het namelijk weer goed. Maarja in de tijd dat mijn router aan het booten was kon PSN natuurlijk ook weer wakker zijn geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:10:
Ik werd er gisteren tijdens GT5 ook even afgegooid, maar kon via het menu weer inloggen (+/- 10 min later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, kon na even wachten wel weer inloggen maar werd er even later weer afgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf vandaag zijn er dedicated servers te huur voor Battlefield 3 (PS3);
PlayStation 3 Battlefield 3 players will have a chance to make Battlefield history. Starting today, we’re going to offer PlayStation 3 players the opportunity to rent their own dedicated server. Your rules, your friends, your Battlefield.
http://blog.eu.playstatio...-coming-to-playstation-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:30
Music Unlimited is vanaf nu ook beschikbaar, maar dan ook alleen op de ps3 voor alsnog. Nog geen andriod app, niet de mogelijkheid om je nummers te koppelen enz. Zal dan nog wel moeten komen.

[ Voor 62% gewijzigd door coffeeaddict op 28-03-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 19:25
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:02:
Klopt, kon na even wachten wel weer inloggen maar werd er even later weer afgegooid.
Dit had ik ook tussen 19:00 en 20:00. Hierna niet meer ingelogd op pns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
PS4 eind volgend jaar?

http://www.nu.nl/games/27...m-orbis-komt-in-2013.html

U4 als launch game klinkt dan wel reeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Eens zien wat daar van waar is. Aan de ene kant zou het wel jammer zijn als er geen PS3-games op de nieuwe console te spelen zijn. Aan de andere kant heb ik nooit een PS2 game op de PS3 gespeeld. Dus zit meer tussen de oren denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:47
Wat ik irritanter vind is dat ze de 2e hands game markt misschien gaan aanpakken. Ik koop altijd een spel voor 60 en verkoop het voor de helft. Als ik het nu niet meer kan verkopen, ga ik geen 60 euro meer voor spellen betalen. Waarschijnlijk zullem ps4 spellen wel 69 euro worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 60 euro voor een spel betaald nieuw ben je sowieso vreemd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Heb nog nooit €60 voor een spel betaald. Als je een beetje rondkijkt in NL krijg je het al een voor een stuk minder. Bestel je bij Amazon.co.uk of aanverwanten als Zavvi, Play.com, enz dan betaal je nog een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dus. Nieuwspellen koop ik altijd voor rond de 40 uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:16
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:24:
Dat dus. Nieuwspellen koop ik altijd voor rond de 40 uit Engeland.
En je kan je afvragen of dat mogelijk blijft, nu al moet je opletten met dlc. En wie zegt dat de ps4 regio vrij wordt?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:05
Dan valt Engeland gewoon onder dezelfde regio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peponline schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:38:
Dan valt Engeland gewoon onder dezelfde regio :)
Dat dus. En zelfs als het niet zo zou zijn, dan zou ik gewoon een Britse Ps4 importeren. Union Jack stickerkit er op en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

pfff, ps3 heeft afgelopen weken alleen maar aangestaan voor films. vrijdag games denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:42

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kan je eigenlijk een koptelefoon op je ps3 aansluiten om geluid te horen? volgens mij niet he?

Niet met een gewone stekker tenminste.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:47
Ja maar hebbe jullie dan wel de game op de release dag of twee weken erna?

Want games als fifa en cod MOET ik op de release dag hebben en t liefst dag ervoor nog haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnnoS1991 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:41:

Want games als fifa en cod MOET ik op de release dag hebben en t liefst dag ervoor nog haha
Meestal als ik bij Shopto bestel heb ik het in 2 dagen maar heb nog geen gamesop de releasedag gekocht daar. Denk dat je het hooguit een dagje later hebt maar daar heb ik wel een 20 euro korting voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ricmaniac schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:45:
kan je eigenlijk een koptelefoon op je ps3 aansluiten om geluid te horen? volgens mij niet he?

Niet met een gewone stekker tenminste.
Een gewone 3,5mm dan wel 6,3mm jack is inderdaad niet aanwezig. Enige wat je kan doen is de Multi AV-Out aansluiten en dan met een verloop van stereo RCA gaan werken. Mooi is anders aangezien je een berg kabels en verloopjes extra hebt. En je moet als je wilt switchen naar de hoofdtelefoon alles opnieuw instellen in het menu van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie

ik heb MWIII online besteld voor 50E en kreeg het spel op zaterdag terwijl de release op dinsdag was, heb ik toen wel een aantal jaloerse reacties op gehad. Ik belde een vriend en zei hem dat ik MWIII binnen had gekregen, hi keek zijn vrouw aan en zei: we gaan (ze zaten bij zijn schoonouders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Tja als je graag > €20 extra betaalt voor 2 dagen - 1 week eerder in bezit, dan moet je dat vooral doen. Maar dan niet klagen over het feit dat games duur zijn. Zou niet weten waarom je een game bij release MOET hebben, 9 vd 10 keer moet je toch wachten op patch 1 voordat je deftig kan gamen. Trouwens tegenwoordig worden games van Amazon vaak al vanuit Amsterdam verstuurd, dus met een beetje opletten kan het zo maar zijn dat je ze alsnog op tijd in huis hebt. Maar zeker weten doe ik het niet, daar ik de game pas aanschaf als ik er tijd voor heb en de prijs lekker laag is. Bij de engelse bedrijven zie je dat de games na een maand of 1-2 erg hard dalen qua prijs en dan veel interessanter worden om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Een gewone 3,5mm dan wel 6,3mm jack is inderdaad niet aanwezig. Enige wat je kan doen is de Multi AV-Out aansluiten en dan met een verloop van stereo RCA gaan werken. Mooi is anders aangezien je een berg kabels en verloopjes extra hebt. En je moet als je wilt switchen naar de hoofdtelefoon alles opnieuw instellen in het menu van de PS3.
Je kan toch ook gewoon een koptelefoon op je tv aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
FeaR schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:47:
[...]

je kan toch multi out doen (weet niet precies hoe het werkt/heet)? Ik had begrepen dat je dan een 2e audio out kan instellen. Is dan volgens mij alleen stereo, maar het is in ieder geval iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:26:
[...]
Je kan toch ook gewoon een koptelefoon op je tv aansluiten.
Kan vast ook, maar dat was de vraag niet :>
Coolsnarf schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:41:
[...]
je kan toch multi out doen (weet niet precies hoe het werkt/heet)? Ik had begrepen dat je dan een 2e audio out kan instellen. Is dan volgens mij alleen stereo, maar het is in ieder geval iets!
Eh, dat zeg ik toch met die Multi AV-Out :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door Ridge Racer Unbounded, zeker na Twisted Metal wat echt een draak van een game was. Heb een review geschreven van RRU (evenals Twisted Metal).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste