Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Maar weet iemand misschien of Choplifter HD nog wel een keer komt in de NL store? Ik wil hem en heb nog 20€ tegoed op mijn acc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad_Boy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:44:
[...]
dat is niet helemaal 100% waar aangezien downloadable content wel degelijk regio gebonden is! Zoals hier: http://www.ps3trophies.or...6217-bles-bces-codes.html te lezen is kan dlc wat gekocht is in de eu niet voor us games worden gebruikt en belangrijker dlc gekocht in de us kan ook niet worden gebruikt voor games gekocht in de eu! Neemt niet weg dat zoals noline al aangeeft dat de games zelf niet gebonden zijn aan regios.
Ach dat hoeft geen probleem te zijn aangezien je psn cards voor elke regio kan kopen. Je moet alleen wel een beetje opletten uit welke regio je welke game hebt gehaald uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Bad_Boy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:44:
[...]
dat is niet helemaal 100% waar aangezien downloadable content wel degelijk regio gebonden is! Zoals hier: http://www.ps3trophies.or...6217-bles-bces-codes.html te lezen is kan dlc wat gekocht is in de eu niet voor us games worden gebruikt en belangrijker dlc gekocht in de us kan ook niet worden gebruikt voor games gekocht in de eu! Neemt niet weg dat zoals noline al aangeeft dat de games zelf niet gebonden zijn aan regios.
gisteren de nieuwe maps voor MWIII ge-download en ik kreeg bij het downloaden de keuze uit 4 codes, het zal dus geen probleem zijn maar je moet er wel rekening mee houden. Het kan natuurlijk dat je in de US store niet de keuze krijgt voor EU codes maar je kan blijven inloggen in de EU store toch?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 21:38
giganielsie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:12:
Maar weet iemand misschien of Choplifter HD nog wel een keer komt in de NL store? Ik wil hem en heb nog 20€ tegoed op mijn acc...
Ik dacht dat ik die gisteren zag toen ik weer eens in de Plus store zat te browsen. Nogmaals kijken. En nee, ik zat echt in de NL store. Foutje destijds van mij :)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Alleen qua games toch? De blu-ray afspeel functie was toch nog wel regio gebonden?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Volgens mij wel ja, alhoewel blu-rays zelf dan wel weer regiovrij kunnen zijn waardoor ze op elke ps3 werken.

Misschien had ik mijn 'regiovrij' reactie wat meer in context moeten plaatsen :) Aangezien de vraag specifiek games betrof was mijn antwoord ook bedoeld met betrekking tot games. Ik had even niet verder gedacht over dlc en films :)

Nog een aanrader voor mensen die hem gemist hebben: Motorstorm RC is uit. Voor 6euro krijg je een vermakelijke racer met bestuurbare auto's die je ook nog eens op de ps3 én Vita kan spelen, goede deal!
Ik heb er zelf in ieder geval al aardig wat uurtjes ingestoken. De teller staat op 10uur nu en ik heb alle medailles, nu nog twee trophies en kijken of ik mijn tijden/plaats op de leaderboards kan verbeteren.

[ Voor 37% gewijzigd door nioz op 02-03-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot deel van de Blurays uit Amerika is Regiovrij, waaronder bijv de meeste Disney Blurays.
Jammer dat dit met gewone DVD's niet zo is, vind ik wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Die Bruine schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:32:
[...]

Ik dacht dat ik die gisteren zag toen ik weer eens in de Plus store zat te browsen. Nogmaals kijken. En nee, ik zat echt in de NL store. Foutje destijds van mij :)
Net nog gekeken maar stond er niet in. Misschien zag je H.A.W.X 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Wel grappige video's op Bol.com blog over Prototype 2 (interview met makers). Ziet er wel leuk uit, ben wel benieuwd wat voor reviews die straks krijgt.

http://weblog.bol.com/art...tainment-over-prototype-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik ben al enige tijd van plan om een PS3 te kopen voor zowel gaming als voor bluray films bekijken.
De laatste tijd zijn er vooral veel speculaties naar voren gekomen over dat de PS4 eind dit jaar of begin volgend jaar uit zal komen.
Ik vraag me af of het dan nog wel zin heeft om op dit moment een PS3 te gaan kopen of op de PS4 te wachten. Wat vinden jullie? PS3 kopen of wachten op PS4?

Ik heb gezocht naar PS3 (aanbiedingen) op meerdere websites en het volgende vond ik wel een mooie aanbieding: http://www.dixons.nl/gami...on-3-160gb-move-bund.html

Is dat volgens jullie inderdaad een mooie aanbieding of weten jullie een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Sniperc schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:39:
Ik ben al enige tijd van plan om een PS3 te kopen voor zowel gaming als voor bluray films bekijken.
De laatste tijd zijn er vooral veel speculaties naar voren gekomen over dat de PS4 eind dit jaar of begin volgend jaar uit zal komen.
Ik vraag me af of het dan nog wel zin heeft om op dit moment een PS3 te gaan kopen of op de PS4 te wachten. Wat vinden jullie? PS3 kopen of wachten op PS4?

Ik heb gezocht naar PS3 (aanbiedingen) op meerdere websites en het volgende vond ik wel een mooie aanbieding: http://www.dixons.nl/gami...on-3-160gb-move-bund.html

Is dat volgens jullie inderdaad een mooie aanbieding of weten jullie een betere?
Die stand stond ik vorige week ook, maar van een PS4 is voorlopig nog helemaal geen sprake heb ik het idee, volgens mij hebben ze laatst ook gezegd dat de PS3 nog dusdanig krachtig was dat dat helemaal niet nodig was. Ik heb er een week geleden eentje gekocht via Marktplaats, 320GB nieuw met uncharted 3 (spel staat te koop trouwens :P ) Ik had het er voor over.

Ik zou dus ook marktplaats goed bekijken, maar oppassen wat je koopt. Ik had geluk: eigenaar had een nieuwe Sony TV gekocht en daar een fikse korting voor een PS3 met spel bij gekregen. Heeft hem daarna weer door verkocht, voor een leuk prijsje.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25
Opslaghond poste laatst een link naar gerefurbischde ps3's. Doe er je voordeel mee.

Verder is er natuurlijk altijd iets mooiers aan de horizon. Zelfs als de dag dat je de ps3 uitpakt de ps4 wordt aangekondigd, betekent dat niet dat je je ps3 gelijk in de kliko moet gooien (als je vindt van wel, pm me ff je adres :+ ).

Genoeg leuks te doen qua bestaande games, en blue ray is er ook nog wel een tijdje.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Zo kan je altijd wel blijven wachten. Feit is dat de PS4 nog niet is aangekondigd en dat een release nog minimaal anderhalf jaar gaat duren. Daarnaast zal de PS4 bij release zeker niet goedkoop zijn, net als de PS3 destijds. Als je er 1 wil kopen, is dit de juiste tijd. Mooie prijs, kinderziektes eruit en nog genoeg jaren om ervan te genieten totdat de PS4 betaalbaar is.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik heb op ff snel op de website gekeken die Opslaghond heeft geplaatst. Refurbished = gerenoveerd (wel met sony garantie).

De volgende PS3 op marktplaats heb ik in de buurt van mijn woonplaats kunnen vinden:
http://link.marktplaats.nl/523557894

Voor welke zouden jullie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Volgens mij is de ps3 via de link van ps3fanmeistert Opslaghond O-) ongeveer 100 euro goedkoper en heb je ook move. Dan blijven alleen die games over. resistance 3 koop je denk ik voor 20 euro nieuw of nog minder 2e hands. dance central ken ik niet, maar tenzij je daar interesse in hebt zou ik daar persoonlijk ook niet warm worden. En 2 jaar garantie, dan heb je wel door of je ps3 het nog even gaat doen. Dus als ik alleen daaruit mocht kiezen werd het de 'furbie'.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:29:
Volgens mij is de ps3 via de link van ps3fanmeistert Opslaghond O-) ongeveer 100 euro goedkoper en heb je ook move. Dan blijven alleen die games over. resistance 3 koop je denk ik voor 20 euro nieuw of nog minder 2e hands. dance central ken ik niet, maar tenzij je daar interesse in hebt zou ik daar persoonlijk ook niet warm worden. En 2 jaar garantie, dan heb je wel door of je ps3 het nog even gaat doen. Dus als ik alleen daaruit mocht kiezen werd het de 'furbie'.
Deze heb je niet bij je beslissing meegenomen:
http://www.dixons.nl/gami...on-3-160gb-move-bund.html

Of zou je nog steeds voor de 'furbie' :P gaan? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sniperc op 02-03-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Sniperc schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Ze hebben hun prijs flink omhoog gegooid bij Dixons, zonder airmiles zitten ze op 300 euro... In december (net na de kerst) heb ik exact dezelfde bundel gekocht voor (zo uit mijn hoofd, minder dan 250 euro)... Was er dus net op tijd bij 8)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Sniperc schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Correctie (en de reden dat ik type 'Dus als ik alleen daaruit mocht kiezen ') deze had jij niet genoemd :)

Maar heb je die airmiles en wil je ze kwijt? dan is 250 ook niet verkeerd. Dan heb je toch weer het voordeel van nieuwe ipv een furbie......is dat je echter 30 euro waard en die miles waard?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gisteren de playstation van een neef meegenomen die geen discs las. Na de errormelding te hebben opgezocht werd het idee geopperd dat het aan de HDD kon liggen. Ik heb de HDD van de kappotte playstation vervangen met die van mij, en het hielp niet, dus ik heb beide hdd's weer teruggezet en geformatteerd en dergelijke (met firmware die ik van de playstation-site heb gehaald.

Nou werkt mijn playstation compleet naar behoren, maar wanneer ik in account management mijn creditcard probeer toe te voegen als betaalmethode meld de playstation dat de gegevens die ik ingevuld heb incorrect zijn. Dit is niet het geval. Ik heb het ondertussen al 4 maal opnieuw geprobeerd, en elk ander systeem waar mijn psn-account op te vinden was laten deactiveren, maar het maakt geen verschil.

Ik kan de gegevens mijn mijn CC prima bekijken via de site van de Rabobank, dus ik ga er van uit dat de CC gewoon werkt verder.
Ik heb de firmware hier gedownload: http://nl.playstation.com...date-features-(ver-4-11)/

Waar zou het aan kunnen liggen? Anders moet ik ook maar met prepaid-kaartjes gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:29:
:+
Resistance 3: €19,45 --> http://www.zavvi.nl/games...-3-platinum/10594924.html
DanceStar Party: €17,95 --> http://www.zavvi.nl/games...%3D%3D&search=dance+party

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Niet online
Oke duidelijk, de furbie is vergeleken met de rest goedkoper. :)
Ik hoop dat een gerenoveerde PS3 geen problemen opleverd vergeleken met een nieuwe PS3. Een nieuwe PS3 klinkt toch betrouwbaarder dan een furbie.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ach, je hebt toch 2 jaar garantie. En hij is waarschijnlijk goed getest, wellicht beter dan een nieuwe? :)
Ik zou er gewoon voor gaan. Worst case is dat je hem een paar weken moet missen als hij kapot gaat, maar dat risico heb je bij een nieuwe ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:58:
Hallo,

Ik heb gisteren de playstation van een neef meegenomen die geen discs las. Na de errormelding te hebben opgezocht werd het idee geopperd dat het aan de HDD kon liggen. Ik heb de HDD van de kappotte playstation vervangen met die van mij, en het hielp niet, dus ik heb beide hdd's weer teruggezet en geformatteerd en dergelijke (met firmware die ik van de playstation-site heb gehaald.

Nou werkt mijn playstation compleet naar behoren, maar wanneer ik in account management mijn creditcard probeer toe te voegen als betaalmethode meld de playstation dat de gegevens die ik ingevuld heb incorrect zijn. Dit is niet het geval. Ik heb het ondertussen al 4 maal opnieuw geprobeerd, en elk ander systeem waar mijn psn-account op te vinden was laten deactiveren, maar het maakt geen verschil.

Ik kan de gegevens mijn mijn CC prima bekijken via de site van de Rabobank, dus ik ga er van uit dat de CC gewoon werkt verder.
Ik heb de firmware hier gedownload: http://nl.playstation.com...date-features-(ver-4-11)/

Waar zou het aan kunnen liggen? Anders moet ik ook maar met prepaid-kaartjes gaan werken.
Je creditcard bedrijf bellen en het voorleggen. Zij zullen je dan vragen nog eens de card aan te melden en ze kunnen dan meteen zien of het inderdaad ook gebeurt of niet en wat er fout gaat.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 11:41
Ik heb gisteren bij Gamediscounter een pricewatch: Logitech Driving Force GT Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3 gekocht.

Toevallig kwam vanochtend ook F1 2010 binnen die ik in Engeland had besteld. Eerst even met de DS3 gespeeld vanochtend, daarna de Driving Force GT aangesloten. Maar WAT een verschil zeg! Met stuur is echt veeeeeeeeel beter. Had ik eigenlijk nooit zo erg verwacht. :D

Bij arcade-racers ga ik het stuur denk ik niet gebruiken. Ik denk dat het daarbij eerder een handicap dan een verbetering is. Maar ik ga het bij arcade-titels zeker wel ff keertje testen. Bij de wat meer simulatie-games is het écht een verbetering (GT5, F1 2010/2011 etc).

Zeer blij mee voor €80. d:)b

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

LuPo schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:52:
Ik heb gisteren bij Gamediscounter een pricewatch: Logitech Driving Force GT Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3 gekocht.

Toevallig kwam vanochtend ook F1 2010 binnen die ik in Engeland had besteld. Eerst even met de DS3 gespeeld vanochtend, daarna de Driving Force GT aangesloten. Maar WAT een verschil zeg! Met stuur is echt veeeeeeeeel beter. Had ik eigenlijk nooit zo erg verwacht. :D

Bij arcade-racers ga ik het stuur denk ik niet gebruiken. Ik denk dat het daarbij eerder een handicap dan een verbetering is. Maar ik ga het bij arcade-titels zeker wel ff keertje testen. Bij de wat meer simulatie-games is het écht een verbetering (GT5, F1 2010/2011 etc).

Zeer blij mee voor €80. d:)b
Daar ben je zeker wel een tafel of vlakke ondergrond voor nodig zodat je hem kan plaatsen? Of kan ie ook op de knieën rusten?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Cybpraetorian schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:40:
[...]

Daar ben je zeker wel een tafel of vlakke ondergrond voor nodig zodat je hem kan plaatsen? Of kan ie ook op de knieën rusten?
Ik had hem vanmiddag op m'n knieën. Is niet ideaal natuurlijk maar werkt prima. Je krijgt vooral last ervan dat je continu je knieën aan elkaar moet houden.

Vanavond bij Ikea daarom een Brada 'laptopondersteuning' meegenomen. Gebruik hem om m'n stuurtje aan vast te maken. Ideaal voor een tientje! Verdeelt de druk en je kunt je benen gewoon normaal neerzetten zonder ze continu tegen elkaar aan te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
Playstation onderhoud is nu morgen middag/avond/nacht/ochtend

PlayStation Network maintenance has been rescheduled, will begin tomorrow afternoon. Details here: http://t.co/L4s4rMYv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ze leren het ook nooit he, onderhoud in het weekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Welke psn titels spelen jullie atm? Kheb mijn ps3 een tijd niet meer gebruikt om te gamen.. laatste psn game die ik heb gekocht was castle crushers. Twijfel een beetje tussen Braid, Joe danger en dat zwart-wit spelletje (naam ff kwijt) of zijn er de laatste maanden nog andere psn games bij gekomen die echt de moeite zijn?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Chaoss schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:17:
Welke psn titels spelen jullie atm? Kheb mijn ps3 een tijd niet meer gebruikt om te gamen.. laatste psn game die ik heb gekocht was castle crushers. Twijfel een beetje tussen Braid, Joe danger en dat zwart-wit spelletje (naam ff kwijt) of zijn er de laatste maanden nog andere psn games bij gekomen die echt de moeite zijn?
Niet de laatste tijd uitgekomen maar wel de moeite waard: Trine, Flower en Super Stardust HD. Of heb je die al gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
@chaoss je bedoeld Limbo?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah Limbo, net de demo ff geprobeerd, apart sfeertje iig origineel. Net als braid en Joe danger hou ik hem even in de peiling misschien worden ze nog afgeprijsd naar 6-7 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

LuPo schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:30:
[...]

Niet de laatste tijd uitgekomen maar wel de moeite waard: Trine, Flower en Super Stardust HD. Of heb je die al gespeeld? :P
Vergeet Trine 2 niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Iemand nu ook prolemen met dezelfde fout op PSN:

80710d36 - An error has occurred. You have been signed out of PS Network.

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

@kpnsvn: PSN is down voor onderhoud tot morgenmiddag (12:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
kpnsvn schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:19:
Iemand nu ook prolemen met dezelfde fout op PSN:

80710d36 - An error has occurred. You have been signed out of PS Network.
PlayStation Network is offline wegens gepland onderhoud van 21:00 uur zondag 4 maart tot 12:00 uur maandag 5 maart 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpnsvn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 02:18
Lekker dan wilde ff online fifa tegen collega. Bedankt voor je bericht.
Hoe weet je het trouwens?

AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Mijn bronnen zijn twitter en dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Er is te vaak 'onderhoud' aan dat netwerk, en wel in dien aard dat het geheel plat moet. Iets is goed mis daar.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

fanatic_david schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:35:
Mijn bronnen zijn twitter en dit topic :)
Als je niet kunt inloggen kun je altjd op playstation.nl kijken daar staan altijd netjes onderhouds momenten aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:22:
Er is te vaak 'onderhoud' aan dat netwerk, en wel in dien aard dat het geheel plat moet. Iets is goed mis daar.
Klopt op de Xbox 360 is er nooit een onderhoudsonderbreking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Dit was de 1e keer dat ik tijdens onderhoud niet kon inloggen (en er dus last van had). Voorgaande keren lukte me dat wel, terwijl ik niet van te voren was ingelogd. Het lijkt wel willekeur, want anderen van mijn club (fifa) konden gisteravond wel gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:58:
Hallo,

Toen ik mijn creditcard zo'n 3 jaar geleden aan m'n PS3 koppelde heb ik het ook 100 keer moeten proberen, bleek dat hij enorm kritisch was over de tenaamstelling, deze moest echt 100% overeenkomen met wat er op m'n pasje stond. Dus geen punten tussen m'n voorletters bijvoorbeeld.

Sinds de playstation netwerk hack heb ik overigens m'n creditcard er maar van verwijderd (en een nieuwe cc aangevraagd), koop toch bijna nooit wat en geen zin in gezeik ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijsten in Nederlandje... vorige week:

1 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
2 SSX/DEADLY DESCENTS (PS3) ELECTRONIC ARTS
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
4 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS

5 SSX/DEADLY DESCENTS (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
6 BATTLEFIELD 3 (PS3) ELECTRONIC ARTS
7 MARIO & SONIC AT THE LONDON 2012 OLYMPIC GAMES (Wii) SEGA
8 MARIO KART 7 (GAMES 3DS) NINTENDO
9 SUPER MARIO 3D LAND (GAMES 3DS) NINTENDO
10 SKYLANDERS/SPYRO'S ADVENTURE (Wii) ACTIVISION BLIZZARD

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
swopdark schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:47:
verkooplijsten in Nederlandje... vorige week:

1 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
_O-

Ok, het is een game die populair is onder het gross van de "non"-gamer, maar het me elke keer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Stefandepefan schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:08:
[...]

_O-

Ok, het is een game die populair is onder het gross van de "non"-gamer, maar het me elke keer weer.
Dat dus :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Gamers kunnen dat ook prima kopen hoor.
(en dan met name gamers met charmante partners }) )

* Sagat kan uit eigen ervaring zeggen dat wii fit een top game is O-)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:04:
Gamers kunnen dat ook prima kopen hoor.
(en dan met name gamers met charmante partners }) )

* Sagat kan uit eigen ervaring zeggen dat wii fit een top game is O-)
Maar om nou te zeggen dat het een game voor de "hardcore gamer" is.
Maar het is wel typerend voor de Wii

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
offtopic:
True true.
Zelfs de wii heeft wel core games, zijn er alleen een stuk minder dan ps360. En online mp is gewoon omslachtiger (en dan zeg ik netjes dat het gewoon slechter is, maar ik heb er eigenlijk juist hierdoor amper gebruik van gemaakt.......combinatie weinig games die ik leuk vind en friends code geneuzel).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-09 11:11
iemand hier ssx gekocht? zit te twijfelen omdat ik tricky echt kapot heb gespeeld. alleen ik vond de demo echt veel te makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Jammer, valve schrapt de cross-platform PC/Mac/PS3 ondersteuning voor Counter-strike: global offensive.
http://www.joystiq.com/20...fensive-loses-cross-play/

Ze willen de vrijheid hebben om de mac en pc versies te kunnen patchen zonder daarbij afhankelijk te zijn van het update schema van Sony/PSN. Toch een beetje jammer en ik vraag me af of de PS3 versie dan mouse/keyboard ondersteuning krijgt (ging ik wel van uit bij cross platform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn PS3 opgestuurd maar jeetje wat een raar systeem. Ik moest 20KM met de auto rijden om hem af te geven bij een afgelegen benzinepomp (Kialapunt) en daar werd hij na lang aandringen ingescand (ze wilde hem eerst later inscannen, totdat ik zei dat het apparaat 400 euro kost en ik toch wel wil weten wat ermee gaat gebeuren). Nu moet ik 14 werkdagen maximaal wachten (in de meeste gevallen 2 weken).

Waarom kiest Sony voor deze onveilige manier van werken? Stel het personeel van de pomp steelt mijn PS3? Ik heb geen enkel bewijs en zie dat maar eens te winnen van Sony. Waarom komen ze het niet gewoon thuis afhalen? In ieder geval de laatste keer dat ik iets van Sony koop.

Als iemand weet waar ik deze klacht nog meer kan droppen laat even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
Wilde ik vrijdag voor het eerst een psn kaart kopen om zen pinball the downloaden via de psn store zijn ze overal uitverkocht, wou het online kopen, er zijn volgens mij 3 sites die ik zag waar je online via ideal zon kaartje kan kopen.

Vanaf vrijdag al kaarten van 20 euro uitverkocht en nog steeds zo. Had ergens gelezen dat sony moeite heeft om die kaarten te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:19:

Waarom kiest Sony voor deze onveilige manier van werken? Stel het personeel van de pomp steelt mijn PS3? Ik heb geen enkel bewijs en zie dat maar eens te winnen van Sony. Waarom komen ze het niet gewoon thuis afhalen? In ieder geval de laatste keer dat ik iets van Sony koop.

Als iemand weet waar ik deze klacht nog meer kan droppen laat even weten.
Dat is bij Microsoft inderdaad beter geregeld, hebben vrienden van me wel eens ervaring mee gehad, werd gewoon thuis opgehaald.

Afkloppen!! Gelukkig zelf nog geen ervaring mee gehad
mhpwolf schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:06:
Wilde ik vrijdag voor het eerst een psn kaart kopen om zen pinball the downloaden via de psn store zijn ze overal uitverkocht, wou het online kopen
Persoonlijk zeg ik, zeker doen! Zen pinball is echt heerlijk spel als je van het genre houd, alleen de trophies zijn nogal erg lastig.

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hanssuh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Dat is bij Microsoft inderdaad beter geregeld, hebben vrienden van me wel eens ervaring mee gehad, werd gewoon thuis opgehaald.

Afkloppen!! Gelukkig zelf nog geen ervaring mee gehad
was/is bij de xbox ook wel nodig, je kijkt er een keer naar en die dingen vallen uit elkaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:14:
[...]

was/is bij de xbox ook wel nodig, je kijkt er een keer naar en die dingen vallen uit elkaar. :P
Is dit een poging tot troll? De Xbox van nu is minstens zo goed als de PS3. De RROD waar jij op doelt is verleden tijd en PS3 heeft juist wel last van de YLOD dusja. Ik vind dit in ieder geval een hele slechte service van Sony, ook dat je 14 werkdagen kan gaan zitten wachten op je apparaat van 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ja dat is een poging om te trollen dat ziet zelfs Stevie Wonder nog 8)7 ......ben zelf ook xboxfan, maar kom op je weet dat ze vroeger qua hardware gewoon slecht waren. En je weet ook (en ook de ps3 fans weten dit) dat dit gefixed is dus daar moet je niet op ingaan man :)
De afgesproken troll regels zijn dat zij mogen bashen op xbox live kosten, en 'wij'op het gemis van cross game chat. Het is zo makkelijk als iedereen zich gewoon aan de afspraken houdt :+

Vind het trouwens wel vaag dat je zo ver moest reizen. Als ik het goed beprijp moest je je ps3 naar een inleverpunt brengen, maar uit je verhaal maak ik op dat dit inleverpunt verder niets met Sony te maken heeft? Een benzinepomp? Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen alternatief is wat dichter bij je woonplaats is.
Oh wait.....nu ik het nog een keer lees is het 20km en geen 200 wat ik eerst las |:(
Tsja afhankelijk van waar je woont (spreekwoordelijk rimboe, nofli) lijkt me dit een acceptabele afstand, hoe vervelend dit ook is........de verdere afhandeling is imho meer een gebrek aan service van dat kiala inzamel punt gebeuren dan sony.
Want ms doet volgens mij tegenwoordig alleen maar het advies geven van een bepaalde maat doos, en daarna mag je zelf naar het post kantoor (en zal dat vaak ook niet zo'n kiala ding zijn?)

edit:
Is even dat kiala gebeuren bekeken, in a'foort hebben we er 4. Bekijk het zo, jullie hebben lagere huizen prijzen daar, daar durf ik wel een biertje om te verwedden O-) :P :+

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 07-03-2012 11:07 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:03:
Ja dat is een poging om te trollen dat ziet zelfs Stevie Wonder nog 8)7 ......ben zelf ook xboxfan, maar kom op je weet dat ze vroeger qua hardware gewoon slecht waren. En je weet ook (en ook de ps3 fans weten dit) dat dit gefixed is dus daar moet je niet op ingaan man :)
De afgesproken troll regels zijn dat zij mogen bashen op xbox live kosten, en 'wij'op het gemis van cross game chat. Het is zo makkelijk als iedereen zich gewoon aan de afspraken houdt :+

Vind het trouwens wel vaag dat je zo ver moest reizen. Als ik het goed beprijp moest je je ps3 naar een inleverpunt brengen, maar uit je verhaal maak ik op dat dit inleverpunt verder niets met Sony te maken heeft? Een benzinepomp? Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen alternatief is wat dichter bij je woonplaats is.
Oh wait.....nu ik het nog een keer lees is het 20km en geen 200 wat ik eerst las |:(
Tsja afhankelijk van waar je woont (spreekwoordelijk rimboe, nofli) lijkt me dit een acceptabele afstand, hoe vervelend dit ook is........de verdere afhandeling is imho meer een gebrek aan service van dat kiala inzamel punt gebeuren dan sony.
Want ms doet volgens mij tegenwoordig alleen maar het advies geven van een bepaalde maat doos, en daarna mag je zelf naar het post kantoor (en zal dat vaak ook niet zo'n kiala ding zijn?)

edit:
Is even dat kiala gebeuren bekeken, in a'foort hebben we er 4. Bekijk het zo, jullie hebben lagere huizen prijzen daar, daar durf ik wel een biertje om te verwedden O-) :P :+
Nee je snapt het niet ;)

Bij Microsoft komen ze de Xbox THUIS afhalen (UPS) en die hoef je dus niet weg te brengen, dat heb ik in 6x nog nooit hoeven doen althans.

Sony kiest ervoor dat je hem naar een Kiala punt brengt, oke dat snap ik nog, maar die PS3 blijft daar nog 1-2 weken staan, want Kiala haalt alleen af wanneer de zak vol zit met pakketjes (geen dagelijkse afhaalservice). Stel die benzinepompmedewerkster zit krap bij kas en verkoopt mijn PS3 onder de toonbank. Ik heb dan geen enkel bewijs snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Alleen die site van kiala.nl doet mij al rillingen bezorgen, zo amateuristisch oogt het. Schijnbaar zou ik ook 15 km moeten rijden om een pakketje te bezorgen. Om hier nu 2 euro op te besparen is wel heel erg slechte service want zo zorg je voor een hoop ongemak bij je klanten.

20 km rijden om een defect product af te leveren zou ik toch echt onacceptabel vinden, als er dichterbij een hoop andere punten zijn waar je pakketten af kan halen / wegbrengen. Zo heb ik in een straal van 10 km, 4 postkantoorpunten en 3 DHL punten zitten of kan er gekozen worden voor ophalen. Hopen dat ik nooit met Kiala te maken krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:45:
Alleen die site van kiala.nl doet mij al rillingen bezorgen, zo amateuristisch oogt het. Schijnbaar zou ik ook 15 km moeten rijden om een pakketje te bezorgen. Om hier nu 2 euro op te besparen is wel heel erg slechte service want zo zorg je voor een hoop ongemak bij je klanten.

20 km rijden om een defect product af te leveren zou ik toch echt onacceptabel vinden, als er dichterbij een hoop andere punten zijn waar je pakketten af kan halen / wegbrengen. Zo heb ik in een straal van 10 km, 4 postkantoorpunten en 3 DHL punten zitten of kan er gekozen worden voor ophalen. Hopen dat ik nooit met Kiala te maken krijg!
Vind het ook raar van Sony, zo'n groot bedrijf en dan samenwerken met zo'n pauperbedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen mijn oude ps3 in 2009 kapot ging werd ie opgehaald door de UPS.
Binnen een week had ik een andere refurbished ps3 terug.

Gaat dit niet meer zo tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Vind het ook raar van Sony, zo'n groot bedrijf en dan samenwerken met zo'n pauperbedrijf
Ik denk dat Sony niet direct met z'n 'pauperbedrijf' samenwerkt hoor.
Vaak is het namelijk zo dat: Sony Nederland een bedrijf inhuurt welke alle reparaties verzameld en dan in 1 shipment maar een reparatie bedrijf stuurt (en dit reparatie bedrijf hoeft nog geen eens Sony zelf te zijn).

Een goed voorbeeld van zulke bedrijven is 'ProAssist' hier in NL. Ze ontvangen van veel bedrijven apparaten en sturen het dan door naar de correcte reparatie centra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Nee je snapt het niet ;)

Bij Microsoft komen ze de Xbox THUIS afhalen (UPS) en die hoef je dus niet weg te brengen, dat heb ik in 6x nog nooit hoeven doen althans.
Ik vind het vrij terecht dat MS deze service levert voor de belachelijke failure rates. Volgens vele bronnen gaat ruim 30 pct van de xbox 360 defect en heeft MS om dit te ondervangen en om face te redden ruim 6 miljard dollar uitgegeven om de dienst te verbeteren en de klant zo min mogelijk last te laten hebben van de fouten van MS. Helaas een service die slechts onder zware druk door oa de EU is afgedwongen. Maar desalnietemin een goede service, schoolvoorbeeld voor hoe het zou moeten gaan.

Ondanks dat de dienst van MS dus beter is dan die van Sony hebben ook véél meer klanten van MS van deze dienst gebruik moeten maken dan dat PS3 eigenaren de reparatiedienst hebben gebeld. Jijzelf geeft al aan 6x gebruik te hebben moeten maken van de dienst... nou zeg ik je... 8)7
Sony kiest ervoor dat je hem naar een Kiala punt brengt, oke dat snap ik nog, maar die PS3 blijft daar nog 1-2 weken staan, want Kiala haalt alleen af wanneer de zak vol zit met pakketjes (geen dagelijkse afhaalservice). Stel die benzinepompmedewerkster zit krap bij kas en verkoopt mijn PS3 onder de toonbank. Ik heb dan geen enkel bewijs snap je?
Jij heb wel vreemde waanideeën hoor... Een uit de lucht gegrepen idee, nergens op gebaseerd en daarbij krijg je altijd wanneer je je pakket afgeeft een bonnetje.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Ik denk dat dit komt omdat we bij Sony Benelux zitten. Veel wordt vanuit Brussel besloten. Kiala is in België veel groter. Daar zitten we in Nederland nu blijkbaar ook mee 'opgescheept'.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik wilde eigenlijk nog reageren maar doe het niet. xbox2go, vind het serieus vervelend voor je dat je ps3 stuk is en ik hoop dat je hem snel gerepareerd weer terug krijgt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ga ergens anders trollen please.

Zat net naar de nieuwe store content van de PS store (http://blog.eu.playstatio...re-update-7th-march-2012/) te kijken en daar viel mij iets op:
Mass Effect 3 (releases 9th March) 49.99 69.99 109.99 18 All 14G

ME3 wordt dus gewoon meteen gereleased op PSN (wel tegen een belachelijke prijs maar goed), zou dit iets zeggen over een nieuwe trend om games gewoon als download te releasen en daarbij naar een steam achtig ontwerp te gaan op nieuwe consoles?

Edit:
Overigens ook hele nette sales:
Homefront 11 euro
Red Faction Armageddon: 14,50 euro
Saints Row 2: 10 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Kluutmaran op 07-03-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:De "discussie" over kapotte consoles mag weer stoppen. Voor problemen met je PS3 hebben we een apart topic: PS3 defecten topic

De Xbox 360 en de Microsoft service hoeft al helemaal niet in dit topic besproken te worden.

Back on-topic

Overigens mogen mensen wel eens een keer hun bronnen nakijken of melden, sommige claims gaan echt helemaal nergens over. Verschil van inzicht mag er zijn, maar pure FUD wordt op een gegeven moment wel gewoon verwijderd.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 07-03-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

El_V schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:33:
iemand hier ssx gekocht? zit te twijfelen omdat ik tricky echt kapot heb gespeeld. alleen ik vond de demo echt veel te makkelijk..
Persoonlijk vind ik hem echt helemaal top, en de moeilijkheidsgraad is zeker goed. Eigenlijk alles ga je online spelen, en geloof me, er zijn erg goede spelers waar je omheen moet ;) Ik durf bijna te zeggen dat ik hem beter vind dat Tricky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:58:
[...]

Is dit een poging tot troll? De Xbox van nu is minstens zo goed als de PS3. De RROD waar jij op doelt is verleden tijd en PS3 heeft juist wel last van de YLOD dusja.
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:39:
[..]
Bij Microsoft komen ze de Xbox THUIS afhalen (UPS) en die hoef je dus niet weg te brengen, dat heb ik in 6x nog nooit hoeven doen althans
Haha lol iig grappig om te lezen dit 8)7

Net Uncharted 3 uitgespeeld (ja nu pas aan begonnen) wat een topgame, ook weer verbazend dat ze de graphics weer mooier hebben kunnen maken. Game was voor mijn gevoel te kort sowiezo korter dan de vorige delen. En het eind gevecht gaf me ook niet echt een bevredigend gevoel..niet echt een epische bossfight.
Kluutmaran schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:56:

Edit:
Overigens ook hele nette sales:
Homefront 11 euro
Red Faction Armageddon: 14,50 euro
Saints Row 2: 10 euro
Hm kga Homfront eens checken, een game waar ik voor de release aardig wat van gehoort en gezien heb maar kheb het gevoel dat het daarna wel erg stil rond die game geworden is?

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 07-03-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nu PS+ members Journey een week eerder krijgen en er toch wel redelijk wat interessante kortingen zijn begin ik wel te twijfelen om dan toch maar ook PS+ member te worden :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
IK heb het nu een jaar, en tot nu toe zeker terugverdient, hoop adventures gekregen, sam & max, back to the future etc, ook hoop hele spellen voor nop, ik maar er flink gebruik van, wel moet je een speler zijn die zich in wat meer game-types kan vinden, anders word de selectie te klein voo rje.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik was gisteren mijn mailbox aan het opruimen, kom ik een mailtjetegen van het "welcome back" programma destijds helemaal vergeten mijn maand gratis PS+ te claimen :P gelukkig toen wel 2 spellen gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind PS+ nu vooral ook interessant omdat er vaak kortingen of zelfs volledig gratis games zijn welke eventueel ook op de Vita kunnen werken :)
Ik zit eigenlijk te wachten tot ze nog eens een mooie aanbieding doen met 3 maanden extra gratis ofzo, maar ik vrees dat ik dan nog lang ga kunnen wachten.

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 07-03-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:21:
Nu PS+ members Journey een week eerder krijgen en er toch wel redelijk wat interessante kortingen zijn begin ik wel te twijfelen om dan toch maar ook PS+ member te worden :)
Journey is echt prachtig! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
PWM schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:15:
[...]

Persoonlijk vind ik hem echt helemaal top, en de moeilijkheidsgraad is zeker goed. Eigenlijk alles ga je online spelen, en geloof me, er zijn erg goede spelers waar je omheen moet ;) Ik durf bijna te zeggen dat ik hem beter vind dat Tricky.
Compleet mee eens!
En gewoon dat die "Tricky" sample er weer inzit is gewoon helemaal :o
YouTube: Its Tricky- RUN DMC

Vindt de world tour wel minder, maar Explore is ZO groot!
Global events worden scores gehaald niet normaal ;-) moet ik nog wel ff aan de bak! Maar ja eerst nog even meer tijd zien te vinden...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chaoss schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:59:
Ik was gisteren mijn mailbox aan het opruimen, kom ik een mailtjetegen van het "welcome back" programma destijds helemaal vergeten mijn maand gratis PS+ te claimen :P gelukkig toen wel 2 spellen gedownload.
ik ben toendertijd zelfs vergeten de spellen te dl'en :'(

Zijn er nog mooie aanbiedingen voro een PS3? Mijn neefje zoekt een PS3, liefst met 2 controllers maar die 2e kunnen we ook wel los bestellen, ik kom op het moment niet veel verder dan de MM en dat soort sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:27:
[...]

ik ben toendertijd zelfs vergeten de spellen te dl'en :'(

Zijn er nog mooie aanbiedingen voro een PS3? Mijn neefje zoekt een PS3, liefst met 2 controllers maar die 2e kunnen we ook wel los bestellen, ik kom op het moment niet veel verder dan de MM en dat soort sites.
Volgens mij niet. Een losse 160GB voor €220 bij gamediscounter.com en een 320GB met GT5 en DS3 voor €274 bij Nedgame. GT5 heb ik wel interesse in. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door LuPo op 08-03-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:38:
[...]
Volgens mij niet. Een losse 160GB voor €220 bij gamediscounter.com en een 320GB met GT5 en DS3 voor €274 bij Nedgame. GT5 heb ik wel interesse in. ;)
thx, nedgame heeft een winkel in de buurt waar we morgen een PS3 gaan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben in de verleiding hem te kopen, maar kan niet echt een goede voorstelling van het spel maken.... is het echt iets aparts? bijzonders? beetje flower sfeertje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:34:
[...]

thx, nedgame heeft een winkel in de buurt waar we morgen een PS3 gaan kopen!
d:)b

Wel ff checken op de website of de winkel voorraad heeft. Kun je zien door het product aan te klikken en dan verschijnt er of er voorraad is. Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:46:
[...]
d:)b

Wel ff checken op de website of de winkel voorraad heeft. Kun je zien door het product aan te klikken en dan verschijnt er of er voorraad is. Succes! ;)
is al gereserveerd, ik kan het niet maken om daar met lege handen weg te moeten, hij is de seconden al zo'n beetje aan het aftellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:51:
[...]

is al gereserveerd, ik kan het niet maken om daar met lege handen weg te moeten, hij is de seconden al zo'n beetje aan het aftellen :P
'Even better'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bij onedayfly vandaag de Vogels Evolution Twistdock voor de PlayStation 3. Maar €15 excl. verzendkosten. Geen geld voor een mooie dock (zowel voor de Slim als Fat). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

LuPo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:27:
Bij onedayfly vandaag de Vogels Evolution Twistdock voor de PlayStation 3. Maar €15 excl. verzendkosten. Geen geld voor een mooie dock (zowel voor de Slim als Fat). :)
Leuk ding idd voor een scherpe rpijs, maar kvin em voor mij perosonlijk niet bepaald. efficient... neemt ook lomp veel ruimte in. Kheb de PS3 nu gewoon plat staan en dan neemt hij zo bovenop de UPC mediabox minder ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

Had een tijd geleden een €20 voucher gekocht (voor 10 euro oid :P ) en paar dagen geleden eens gaan kijken voor arcade game. Castle Crashers is echt een vet spel :D. Eerst demo geprobeerd en toen maar gelijk de full gekocht. Gewoon lekker meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:37:
[...]
Ben in de verleiding hem te kopen, maar kan niet echt een goede voorstelling van het spel maken.... is het echt iets aparts? bijzonders? beetje flower sfeertje oid?
De game vind ik grafisch goed ondanks dat er weinig kleuren gebruikt zijn.
De gameplay vind ik op die van Flower (van A naar B gaan en iets activeren) lijken.
Het geluid en de sfeer vind ik grandioos.
Maar dit is slechts mijn mening. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Niet gek dat het qua gameplay op Flower lijkt, want het is van dezelfde maker (maar dat wist je wel al zeker ;)).
Ik heb ergens gelezen dat dit wel hun laatste spel is in een reeks van 3 voor de PS3, dus ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Sfeer is inderdaad erg goed (baseer me ff op het filmpje) maar de gameplay van flower......nee deed het niet voor me.
Wat is btw het 3e deel van de 3 games dan?

offtopic:
@opslaghond
LOL voor je arjanrobben link!

En ontopic, voor alle ps3 fans die van fighters houden (maar nog niet aan SxT begonnen zijn) mijn scrubby ass gaat psn onveilig maken met Mortal Kombat. Mijn psn id = S4g4tNL

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Dit, de eerste was Flow als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:47
Me vader en ik hebben samen me PS3 gemaakt mbv youtube filmpjes.
De eerste keer dat ik een YLOD had, had ik me PS3 weggebracht naar een of andere mafketel die er 80 euro voor vroeg, op dat moment wist ik niet beter en het leven van me PS3 werd met 1 jaar verlengd. Laatst ging hij dus weer stuk en toen me vader zich erin ging verdiepen kwam hij naar me toe en zei: Ach.. dat kan ik ook wel.

Naja het is dus gelukt, eindelijk UC3 spelen. Want op het moment dat ik die in me PS3 stopte, kreeg ik me YLOD :(

Oftewel, mensen betaal niet voor zo'n reparatie, het is echt makkelijk zelf te fixen, als je maar de benodigde spullen ervoor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Jochem Boom schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:07:
Dit, de eerste was Flow als ik me niet vergis.
ok ik probeer het nog een keer, 3 spellen van deze maker:
er was al
flow (1)
en nu journey (2)
wat is nr3 dan.....aangezien men hierboven aangeeft dat het deel 3 betreft?
Of misschien beter, wat was 2 dan?

Anyways, ik ga zelf ook even googlen nu (had ik natuurlijk als eerste al moeten doen :X )

edit
nevermind
flow en flower zijn NIET dezelfde games.

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 09-03-2012 15:01 . Reden: flow, flower & journey CHECK ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Flow, Flower en nu dus Journey ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
M'n playstation crashte daarnet tijdens het spelen van Mass Effect 3 na zo'n uur spelen, kreeg paar vreemde meldingen die ik nooit eerder gezien heb...

- Of ik een foutrapport wou versturen
- Dat de ps3 niet correct was afgesloten ( nogal wiedes als ie crasht.. ) en dat ie het bestandssysteem moest controleren op eventuele corrupte files.

Moet ik me zorgen gaan maken dat me ps3 aan het sterven is ? Of is dit sinds de laatste patch toegevoegd ?

Moet zeggen dat de laatste tijd de Trophy Sync ook ontiegelijk langzaam is...

[ Voor 8% gewijzigd door Fatal Mind op 09-03-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Fatal Mind schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:50:
M'n playstation crashte daarnet tijdens het spelen van Mass Effect 3 na zo'n uur spelen, kreeg paar vreemde meldingen die ik nooit eerder gezien heb...

- Of ik een foutrapport wou versturen
- Dat de ps3 niet correct was afgesloten ( nogal wiedes als ie crasht.. ) en dat ie het bestandssysteem moest controleren op eventuele corrupte files.

Moet ik me zorgen gaan maken dat me ps3 aan het sterven is ? Of is dit sinds de laatste patch toegevoegd ?

Moet zeggen dat de laatste tijd de Trophy Sync ook ontiegelijk langzaam is...
Dat hij het bestandssysteem moet controleren is volgens mij wel later toegevoegd. Keer gehad toen ik van alle apparaten stroom eraf haalde en de PS3 nog stond. Gaat wel redelijk snel dat controleren.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Erulezz schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:00:
[...]

Dat hij het bestandssysteem moet controleren is volgens mij wel later toegevoegd. Keer gehad toen ik van alle apparaten stroom eraf haalde en de PS3 nog stond. Gaat wel redelijk snel dat controleren.
Klopt was uiterlijk 10 minuten ( zat niet op te letten ), had een beetje zo'n wth is hier aan de hand toen ik de melding zag, nog nooit eerder gezien, maar ook niet eerder in de releasenotes gezien ( nu staat daar sowieso maar weinig in natuurlijk.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Laatst online: 11:15
Ik heb zojuist Journey 'uitgespeeld', en moet zeggen dat het voor mij een onverwachte topper is geworden, zoiets buitengewoons heb ik de afgelopen jaren niet meer gespeeld. Prachtige grafische stijl en muziek, perfecte sfeer, erg slimme onlinefunctie en een ervaring die ik niet snel zal vergeten en zeker nog een keer wil beleven.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb net de nieuwe PS3 van mijn neefje geinstalleerd (thx LuPo voor de tip) maar hij kan niet online met MWIII, hij krijgt de melding dat vanwege parental restrictions hij niet online kan. Hij heeft een sub-account onder mijn account maar ik zie daar niks van parental conrol staan, enkel de restrictie op chatten, die heb ik omgezet maar dat maakt geen verschil.

Hij is ook nog geen 18 maar de kinderen in zijn klas kunnen wel online met hun echte leeftijd ingevuld, het lijkt me dus een instelling ergens, wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst afgelopen week in Nederland:

01. Mass Effect 3 (Xbox 360)
02. Mario Party 9 (Nintendo Wii)
03. SSX (Playstation 3)
04. uDraw Studio Instant Artist (Nintendo Wii)
05. Mass Effect 3 (pc)
06. De Sims 3: Showtime (pc)
07. SSX (Xbox 360)
08. Just Dance 3 (Nintendo Wii)
09. Mass Effect 3 (Playstation 3)
10. FIFA 12 (Playstation 3)
Het is de eerste keer in vier en een halve maand dat een spel voor de Xbox 360 op de eerste plaats van de verkooptoptien staat. Toen was het de racegame Forza Motorsport 4 die het best scoorde.
Mooie lijst en verrassend dat de 360 versie van Mass effect op 1 staat. Doorgaans verkopen de Ps3 tegenhangers beduidend beter. Maargoed, de franchise is min of meer gestart op de 360 dus daar zitten de meeste fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dit weekend eindelijk een wifi router gekocht zodat ik dat onding niet elke keer hoef te verplaatsen om online te kunnen.. man wat een verademing, waarom heb ik dat niet eerder gedaan :? :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Son Goku schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:12:
Dit weekend eindelijk een wifi router gekocht zodat ik dat onding niet elke keer hoef te verplaatsen om online te kunnen.. man wat een verademing, waarom heb ik dat niet eerder gedaan :? :P
Lol. :D

Pagina: 1 ... 17 ... 47 Laatste