In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Heb maar met 1 of 2 specifieke games eigelijk ? Verder gebeurd dat nooit hier.tiguan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:35:
[...]
Huh, dat doet mijne niet, voor zover ik weet? Kan je dan zeker ergens aan of uitzetten?
Ik moest begin deze week even "met de hand" verbinden. Normaal logt hij automatisch in, en direct na de 4.10 update ging dat ook goed dacht ik. Maar begin deze week wilde hij ook niet connecten en toen las ik hier ergens de tip dat ik eventjes handmatig moest verbinden. Ik kreeg toen nieuwe voorwaarden te zien en na accepteren had ik weer verbinding.This-is-life schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:42:
Ik kan niet op PSN komen maar de rest van de internet mogelijkheden doen het wel op de ps3, iemand meer hier last van??
Misschien dat zoiets jou ook kan helpen.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Hebben we waarschijnlijk te danken aan de Verenigde "I'm gonna sue you" Staten. Daar kan je een move opeten en daarna sony aanklagen omdat je buikpijn hebt.EfBe schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:33:
Schijnt niet in de game te zitten maar in de PS3 firmware: zodra je een move-enabled game start krijg je nu die introschermen. Echt bezopen. Bij een hamer zit ook geen gebruiksaanwijzing met de tekst "Niet op het hoofd slaan met product, kan pijn veroorzaken"
Effe zoeken naar log erover.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Staat op facebook Playstation NL:v8power67 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:49:
Waarom krijg ik firmware update 4.11 ? wist niet dat er alweer een nieuwe zou komen.
Effe zoeken naar log erover.
Deze kleine update bevat verbeteringen van bepaalde aspecten van de systeemsoftware.
Duidelijke omschrijving weerDazsur schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:51:
[...]
Staat op facebook Playstation NL:
Deze kleine update bevat verbeteringen van bepaalde aspecten van de systeemsoftware.
Signature
Irritanter als je het wel hebt.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:13:
Dat is waar, maar het is wel irritant als je geen epileptie hebt.
Verwijderd
Dan zou je inmiddels al wel gewend zijn aan dit soort meldingen aangezien dit vanaf de SNES al gemeld wordt in handleidingen ed.
Bovendien denk ik dat de meeste van ons wel snappen dat epilepsie een serieus ding is, en dat het vast zal kunnen dat je niet weet dat je het hebt en een vidgame het triggert.
Maar waarschuwing voor hardware die je niet bezit? Nee ik vind dat ze daar best een check op hadden mogen doen. If move hw is present play message bla bla. Lijkt me niet de meest onmogelijke programmeer uitdaging.
Maar wat iemand al eerder aangaf op deze manier ben je ingedekt tegen de rechtzaken.
10 second ninja DONE
Ik vind het ook irritant hoor maar stel nou dat je een game opstart maar de move controller nog niet aan hebt staan? Dan zou het systeem adhv de check jou niet de melding geven maar vervolgens ga je wel met de move gamen en heb je de melding nooit gezien. Vervolgens sla je iemand op zn harses omdat je niet genoeg ruimte hebt genomen en klaag je sony maar aan omdat ze niet waarschuwen hahaSagat schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 08:43:
De handleiding? Als men ze al doorneemt, dan zal je die melding 1 keer zien.
Bovendien denk ik dat de meeste van ons wel snappen dat epilepsie een serieus ding is, en dat het vast zal kunnen dat je niet weet dat je het hebt en een vidgame het triggert.
Maar waarschuwing voor hardware die je niet bezit? Nee ik vind dat ze daar best een check op hadden mogen doen. If move hw is present play message bla bla. Lijkt me niet de meest onmogelijke programmeer uitdaging.
Maar wat iemand al eerder aangaf op deze manier ben je ingedekt tegen de rechtzaken.
PSN id: PENo1
Dan floept die melding toch gewoon even 5 seconden aan na het aanzetten van de Move controller? Zie probleem niet. Echt ongelooflijk irritant om élke keer die melding te zien als je die dingen niet eens hébt.P.E.No.1 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:38:
Ik vind het ook irritant hoor maar stel nou dat je een game opstart maar de move controller nog niet aan hebt staan? Dan zou het systeem adhv de check jou niet de melding geven maar vervolgens ga je wel met de move gamen en heb je de melding nooit gezien.
Nickname does not reflect reality
Playstation is nog bekabeld aangesloten ook.
De servers van Sony Playstation zelf .....Richard! schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:54:
Hoe kan het dat de downloadsnelheid van mijn PS3 zo belachelijk laag is? Ik heb 50Mbit internet en download op mijn Mac met 5.8 MB/s. Nu ben ik op me PS3 een aangekochte game aan het binnenhalen en na een uur is hij 6% verder, en loopt de download echt amper met 1MB/s.
PSN: Shiver23
Ik hoor het wel vaker, bij een vriend van me met KPN adsl is het ook vrij langzaam. Bij mij komt alles echter lekker snel binnen, nooit problemen gehad (heb ziggo). Maargoed kan natuurlijk ook aan tijdstippen van downloaden liggen ofzo?Richard! schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:54:
Hoe kan het dat de downloadsnelheid van mijn PS3 zo belachelijk laag is? Ik heb 50Mbit internet en download op mijn Mac met 5.8 MB/s. Nu ben ik op me PS3 een aangekochte game aan het binnenhalen en na een uur is hij 6% verder, en loopt de download echt amper met 1MB/s.
Is er trouwens iemand bekend met 'regenboog' patronen op playstation 3 discs?
Mijn ps3 leest mijn uncharted 3 en God of War 3 discs niet meer en deze hebben ook allebei een soort olie/regenboog patroon op de data kant. Normale discs, zonder dat patroon, worden direct en zonder problemen gelezen. Ik weet dus niet of het aan de ps3 ligt.
Ik heb alleen hier iets bruikbaars kunnen vinden: http://answers.yahoo.com/...qid=20110302105058AAY2w2B
Daar stelt iemand dat de ps3 waarschijnlijk te warm wordt en de disc daardoor vervormt (misschien toch een ps3 probleem dus?)... na wat verder google werk las ik echter ook posts dat mensen zeiden dat zo'n patroon 'normaal' is en gewoon resultaat kan zijn van het persen van de disc. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft of ook regenboog discs heeft? Uncharted 3 is net twee weken oud, zou het zonde vinden als mijn ps3 hem kapot heeft gemaakt, of als hij gaar uit de fabriek is gekomen.
Edit:
even een foto gemaakt, links is een normale disc, rechts is Uncharted 3 inclusief mooi regenboog patroon.

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 19-02-2012 20:39 ]
Ik heb het gelijk even gecontroleerd, maar er staan wel playstation logo's in de binnenste ring, maar ze zijn wat donkerder dan van die andere disc (modnation racers). UC 3 heb ik overigens bij eplaza gekocht, dus ik ga er van uit dat hij echt is. (bestaan er uberhaupt valse, werkende ps3 discs?)
Ik lees net ook een theorie dat alle dual layer discs er zo uit zien.
http://community.us.plays...d/729032?start=0&tstart=0
Dus als er iemand is die zijn uncharted 3 of god of war wil checken..
Ik las ook dat mensen het bij Killzone 3 hadden. Die heb ik ook liggen, nog nooit gespeeld...en jawel, ook daar de regenboog...
Het lijkt er dus op dat mijn ps3 het niet veroorzaakt, maargoed, dan heb ik nog steeds het probleem dat hij ze niet wil lezen. Als het inderdaad dual layer discs zijn, dan is mijn laser misschien aan het einde van zijn leven? (pfff, zal de derde keer al zijn... Wat heb ik fout gedaan in een vorig leven?
[ Voor 73% gewijzigd door nioz op 19-02-2012 22:33 ]
Je kan kiezen tegenwoordig uit 160gb en 320gb, maar welke nou goed voor mij is kan ik nog niet helemaal beslissen.
- Ik ben een casual gamer, zal niet mega veel spellen erbij hebben
- ik sla geen films/muziek etc er op
- DLC weet ik nog niet, afhankelijk van de kosten zal daar wellicht iets van opkomen
- Wel een snelle internet verbinding tot mn beschikking.
Zijn er verder nog argument om voor de 320 te gaan boven de 160?
www.youtube.com/DerOllie
Dan zal 160 GB wel genoeg voor je zijn denk ik. Meeste spellen hebben installatiedata maar dat verschilt erg welk spel het is. Soms < 1 GB, dan weer een aantal GB. Uitzondering is Gran Turismo 5, die verbruikt inclusief alle patches nu 10 GB bij mij. Als je verder niks opslaat dan moet dat wel genoeg zijn.Cybpraetorian schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:52:
Ik zoek een paar ervaringen mbt de harde schijf en in hoeverre je er gebruik van gaat maken.
Je kan kiezen tegenwoordig uit 160gb en 320gb, maar welke nou goed voor mij is kan ik nog niet helemaal beslissen.
- Ik ben een casual gamer, zal niet mega veel spellen erbij hebben
- ik sla geen films/muziek etc er op
- DLC weet ik nog niet, afhankelijk van de kosten zal daar wellicht iets van opkomen
- Wel een snelle internet verbinding tot mn beschikking.
Zijn er verder nog argument om voor de 320 te gaan boven de 160?
Ok duidelijk. GT5 komt er inderdaad sowieso op. Is er ook ergens een website waar staat beschreven wat de installatiegrootte is van games? Kan ik daaraan ook wat beter inschatten hoeveel ik nodig ben...Erulezz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:45:
[...]
Dan zal 160 GB wel genoeg voor je zijn denk ik. Meeste spellen hebben installatiedata maar dat verschilt erg welk spel het is. Soms < 1 GB, dan weer een aantal GB. Uitzondering is Gran Turismo 5, die verbruikt inclusief alle patches nu 10 GB bij mij. Als je verder niks opslaat dan moet dat wel genoeg zijn.
www.youtube.com/DerOllie
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Dat was ook mijn eerste gedachtefreddy0519 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:20:
En anders als je HDD toch vol zou geraken, kan je deze mooi vervangen door een laptop harde schijf.
Ik ben sinds december 2011 in het bezit van een PS3 slim 160GB en de mogelijkheid tot uitbreiden heeft me over de streep getrokken. Momenteel is het niet gunstig een 160GB te kopen en zelf te upgraden naar 320+ omdat de prijzen van HDD's nog relatief hoog zijn, maar het feit dat het kan heeft me overtuigd gewoon voor de 160 te gaan. De 320 was een paar tientjes duurder maar werd niet geleverd in het pakket dat ik wilde (met 2x move controllers), uiteindelijk zou een 320 + moves fors duurder zijn geweest.
Ik heb redelijk wat demo's gedownload en een aantal spellen erop staan die redelijk wat ruimte innemen (GT5, GTA 4) en hij staat nog lang niet vol. Hiervoor heb ik een tijdje de PS3 van mijn broertje gebruikt (60GB fat) en zelfs die zat nog lang niet vol, ook niet toen ik lekker demo's ging downloaden
Volgens mij mikt Sony zelf ook grotendeels op de 160GB, ik heb het gevoel dat er meer pakketten zijn met de 160GB versie en dat deze ook wat meer gericht zijn op de casual gamers (dus bijvoorbeeld ook met de move). Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
Over GT5 gesproken: wat duurde die install lang zeg... Zeker als je ook nog een sloot updates moet binnen trekken... Had verwacht direct te kunnen spelen toen het spel op de mat lag, maar helaas duurder het best lang voordat het spel gereed was...
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Dank voor dit inzicht. Als ik dit zo lees zit ik meer op een 160gb te loeren, koop ik GT5/Shift2/F1 2011/Driver San Francisco er wel los bij. Anders had ik die 320gb bundel met GT5 op het oog, en daar zit ook nog een 2e controller bij, die zal ik in de praktijk niet veel gebruiken, dus beetje overbodig....Gertjan. schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:35:
[...]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Ik ben sinds december 2011 in het bezit van een PS3 slim 160GB en de mogelijkheid tot uitbreiden heeft me over de streep getrokken. Momenteel is het niet gunstig een 160GB te kopen en zelf te upgraden naar 320+ omdat de prijzen van HDD's nog relatief hoog zijn, maar het feit dat het kan heeft me overtuigd gewoon voor de 160 te gaan. De 320 was een paar tientjes duurder maar werd niet geleverd in het pakket dat ik wilde (met 2x move controllers), uiteindelijk zou een 320 + moves fors duurder zijn geweest.
Ik heb redelijk wat demo's gedownload en een aantal spellen erop staan die redelijk wat ruimte innemen (GT5, GTA 4) en hij staat nog lang niet vol. Hiervoor heb ik een tijdje de PS3 van mijn broertje gebruikt (60GB fat) en zelfs die zat nog lang niet vol, ook niet toen ik lekker demo's ging downloadenWat ik zo in de forums lees is de 320 echt gericht op mensen die hem als mediaplayer gaan gebruiken, dat was niet mijn bedoeling (daar heb ik al een 1TB AC Ryan voor
)
Volgens mij mikt Sony zelf ook grotendeels op de 160GB, ik heb het gevoel dat er meer pakketten zijn met de 160GB versie en dat deze ook wat meer gericht zijn op de casual gamers (dus bijvoorbeeld ook met de move). Maar dat kan ook aan mij liggen hoor
Over GT5 gesproken: wat duurde die install lang zeg... Zeker als je ook nog een sloot updates moet binnen trekken... Had verwacht direct te kunnen spelen toen het spel op de mat lag, maar helaas duurder het best lang voordat het spel gereed was...![]()
www.youtube.com/DerOllie
Dat dacht ik ook maar is best handig.Cybpraetorian schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:29:
[...]
[..], en daar zit ook nog een 2e controller bij, die zal ik in de praktijk niet veel gebruiken, dus beetje overbodig...
Ik zit namelijk best ver van de PS3 af en als de controller leeg is pak ik de andere van de lader af en gaat de lege aan de lader (korte USB kabel). Ik zit dus bijna nooit met lege controller als ik alleen speel. (als ik co-op ga doen moet ik er wel rekening mee houden dat ze allebei een beetje opgeladen zijn.
Vind het trouwens wel BS dan je de controller niet met een normale USB lader kan opladen in het stopcontact.
Sneller en nauwelijks duurder dan de 320versie. Bovendien hield ik een zo goed als nieuwe 160GB over.
Ik heb overigens rond de 400GB over.
Dus zelfs aan die 320GB ga ik uiteindelijk komen.
[ Voor 18% gewijzigd door Sinned123 op 20-02-2012 18:53 ]
Is het bij GT5 ook nog een grote update of zijn het echt meerdere updates die je achter elkaar moet downloaden?.Gertjan. schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:35:
[...]
Dat was ook mijn eerste gedachte
Ik heb redelijk wat demo's gedownload en een aantal spellen erop staan die redelijk wat ruimte innemen (GT5, GTA 4) en hij staat nog lang niet vol. Hiervoor heb ik een tijdje de PS3 van mijn broertje gebruikt (60GB fat) en zelfs die zat nog lang niet vol, ook niet toen ik lekker demo's ging downloadenWat ik zo in de forums lees is de 320 echt gericht op mensen die hem als mediaplayer gaan gebruiken, dat was niet mijn bedoeling (daar heb ik al een 1TB AC Ryan voor
)
Over GT5 gesproken: wat duurde die install lang zeg... Zeker als je ook nog een sloot updates moet binnen trekken... Had verwacht direct te kunnen spelen toen het spel op de mat lag, maar helaas duurder het best lang voordat het spel gereed was...![]()
Wat heb je er dan op staan? Je hebt namelijk ongeveer 240 GB in gebruik, is het allemaal game data of gebruik je je PS3 ook als media speler? Als je wat meer info deelt kunnen de mensen die nu een PS3 willen kopen afwegen of ze aan 160 GB genoeg hebbenSinned123 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:51:
Ik heb zelf toen mijn fat vervangen voor een 160GB slim en er een 640GB wd black in gedaan.
Sneller en nauwelijks duurder dan de 320versie. Bovendien hield ik een zo goed als nieuwe 160GB over.
Ik heb overigens rond de 400GB over.
Dus zelfs aan die 320GB ga ik uiteindelijk komen.
Hij gaf bij mij aan dat hij 5 updates ging downloaden (spel paar weken geleden gekocht). In het totaal ging het geloof ik om +/- 1 GB aan updates. Een dag later stond de volgende update weer klaar, maar die was gelukkig iets kleiner.Erulezz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:32:
[...]
Is het bij GT5 ook nog een grote update of zijn het echt meerdere updates die je achter elkaar moet downloaden?
Op zich goed dat een spel als GT5 nog geupdate wordt met nieuwe functionaliteiten, maar het is als je enthousiast de game in je PS3 duwt om te spelen is het best frustrerend als je moet installeren en updaten (zeker als dit lang duurt). Maar daarna heb ik alleen maar genoten van het spel
Het double edged sword van de ps3 imho. Want updates downen gaat al niet snel, maar daarna dus ook nog is installeren. Ik heb mijn ps3 bij mijn tv staan, en daar ben ik heel blij mee, want idd, als ik er mee ga spelen dan zie ik weer updates staan en dan ga ik maar gewoon even zappen.
Het voordeel is natuurlijk wel dat je (mede) hierdoor de harde schijf kan vervangen. Installing is imho meer 'encrypting' juist omdat die hd vervangbaar is. Alleen dat is volgens mij alleen voor echte die hards met heel veel games (en die ook veel vids/muziek/foto's willen opslaan) spannends, als gemiddelde of casual gamer zul je met 160gb al een heel eind komen.
Anyways, ik vind op dit vlak de xbox fijner, maar goed, daar loop ik dus wel tegen de limiet van mijn 120gb aan, en is mijn alternatief dus alleen een HD kopen tegen ms woekerprijzen (en dan heb ik nog het oudere type, dus die schijven vinden is al lastig...). Als je vaker speelt dan zullen de updates ook meer verspreid zijn en wsl ook minder een ergernis.
10 second ninja DONE
Zolang HDD's volgende generatie een acceptabele grootte hebben, dan mogen ze er van mij best een custom ding in gooien. Zolang ze de console maar niet leveren met 20gb en dat je dan semi-verplicht bent om up te graden naar iets groters als je er ook iets mee wil doen.
Maargoed, om mijn vorige punt nog even te herhalen, als de update niet noodzakelijk is voor online play oid, dan skip ik hem altijd gewoon. Draai ik de update later wel als ik klaar ben met gamen
Edit:
Het vreemde is overigens dat downloaden via live bij mij altijd langer duurt dan op de ps3 (schijnt voor 90% andersom te zijn). Zijn ps3 downloads ook kleiner omdat ze ook nog gecomprimeerd zijn? Of heb ik gewoon een vreemde internet verbinding? (moet mijn xbox ook in DMZ zetten, omdat live anders zeurt, dus dat is ook wel vreemd). Uiteindelijk ben ik inclusief downloaden en installeren op de ps3 daardoor niet meer tijd kwijt dan op de xbox... Het duurt bij mij allebei lang
Ach als ik dan toch aan het editten ben:
Ik las deze week in een uitspraak van tim schafer dat updates via live geld kost voor de developers/publishers, zou dat op de ps3 minder of niet zo zijn? Aangezien het lijkt dat de ps3 vaker patches voor games heeft.. ?
[ Voor 41% gewijzigd door nioz op 21-02-2012 11:44 ]
Het is jammer dat GT5 XL nog niet uit is in Europa. Vergeet niet dat je bij GT5 je eigen muziek kunt kiezen. Die moet dan natuurlijk wel op de HD staan. Verder vind ik GT TV ook leuk. Pebble Beach, Goodwood, 24 uur van Nurburgring. Promo filmpjes van nieuwe auto's, etc.Cybpraetorian schreef op maandag 20 februari 2012 @ 15:29:
[...]
Dank voor dit inzicht. Als ik dit zo lees zit ik meer op een 160gb te loeren, koop ik GT5/Shift2/F1 2011/Driver San Francisco er wel los bij. Anders had ik die 320gb bundel met GT5 op het oog, en daar zit ook nog een 2e controller bij, die zal ik in de praktijk niet veel gebruiken, dus beetje overbodig...
Ik denk dat 160 GB wel genoeg voor je is, maar wat kost het 320 GB model dan extra? Het vervangen van de HD na gebruik kost ook tijd en moeite. Beter nu te groot dan later te klein.
Heel veel verschil zit er niet echt tussen de 2 kale versies (toen ik mijn PS3 bestelde scheelde het geloof ik 50 euro). Grootste verschil zit hem eigenlijk in de bundels die er zijn. Ik heb destijds een bundel besteld met 2 move controllers en 2 move games en heb daar los een extra "normale" controller bij besteld. Als ik dezelfde combinatie wilde maken met een 320GB (dus 2x move, 2x move games + 2 normale controllers) was ik volgens mij meer dan 100 euro extra kwijt. Dat verschil vond ik zelf iets te groot.Supremo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:19:
Ik denk dat 160 GB wel genoeg voor je is, maar wat kost het 320 GB model dan extra? Het vervangen van de HD na gebruik kost ook tijd en moeite. Beter nu te groot dan later te klein.
Ik heb toen zitten kijken naar de GT5 met 2 controllers en wilde deze dan uitbreiden met de move games, maar dat werd aardig prijzig. Pas heb ik GT5 voor minder dan 20 euro gekocht, dus die "pack" was niet zo heel interessant.
PS3 160GB zonder games: 222Supremo schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:19:
[...]
Het is jammer dat GT5 XL nog niet uit is in Europa. Vergeet niet dat je bij GT5 je eigen muziek kunt kiezen. Die moet dan natuurlijk wel op de HD staan. Verder vind ik GT TV ook leuk. Pebble Beach, Goodwood, 24 uur van Nurburgring. Promo filmpjes van nieuwe auto's, etc.
PS3 320GB zonder games: 255 (Nedgame, bij me in de buurt)
33 euro dus
Nog een vraagje wat me zo te binnen schiet: Laad de controller ook op wanneer de PS3 uit staat / op stand-by en aangesloten zit op de USB aansluiting? Dus wanneer je niet aan het gamen bent, en je sluit wel de controller aan: Laad hij dan ook op?
[ Voor 15% gewijzigd door DerOllie op 21-02-2012 15:49 ]
www.youtube.com/DerOllie
Nee, maar je kan 'm ook op een willekeurige USB poort opladen hoor, bijvoorbeeld van je pc of notebook.Cybpraetorian schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 15:25:
[...]
Laad de controller ook op wanneer de PS3 uit staat / op stand-by en aangesloten zit op de USB aansluiting? Dus wanneer je niet aan het gamen bent, en je sluit wel de controller aan: Laad hij dan ook op?
ik ben wel een groot gebruiker hoor..Gertjan. schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 09:22:
[...]
Wat heb je er dan op staan? Je hebt namelijk ongeveer 240 GB in gebruik, is het allemaal game data of gebruik je je PS3 ook als media speler? Als je wat meer info deelt kunnen de mensen die nu een PS3 willen kopen afwegen of ze aan 160 GB genoeg hebben
Ik heb een plus abo sinds het begin en heb nogal veel gekocht.
77 ps3 games (waarvan 17 full retail games)
37 minis
25ps1 games
2 neogeo
Niet alles staat er op.
Uitgespeelde adventures heb ik er bijvoorbeeld afggegooid.
Mede doordat je de items nog steeds niet fatsoenlijk kunt sorteren.
Mede de reden waarom ik geen demos download, bij een recovery moet ik in de store nu al 400items doorlopen of ze van toepassing zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 21-02-2012 22:30 ]
Ik heb U3 en Gow3 gecheckt, bij mij zijn ze normaal. Die regenbogen zien er ook niet gezond uit, volgens mij hoordt dat echt niet. Ook al is 't dual layernioz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:15:
Ik lees net ook een theorie dat alle dual layer discs er zo uit zien.
http://community.us.plays...d/729032?start=0&tstart=0
Dus als er iemand is die zijn uncharted 3 of god of war wil checken..
Ik las ook dat mensen het bij Killzone 3 hadden. Die heb ik ook liggen, nog nooit gespeeld...en jawel, ook daar de regenboog...
Het lijkt er dus op dat mijn ps3 het niet veroorzaakt, maargoed, dan heb ik nog steeds het probleem dat hij ze niet wil lezen. Als het inderdaad dual layer discs zijn, dan is mijn laser misschien aan het einde van zijn leven? (pfff, zal de derde keer al zijn... Wat heb ik fout gedaan in een vorig leven?)
Iemand ideeën waar dit aan kan liggen? De kabel lijkt mij het meest waarschijnlijk. (Volgens mij is dit gewoon de allerlaatste HDMI-variant.) Tegelijkertijd is het vreemd als het op het moment dat het werkt, ook niet meer verkeerd gaat. Dan lijkt de kabel dus wel goed te functioneren. Wordt er een soort codesignaal (?) niet goed doorgegeven, waardoor het signaal niet aankomt? Ik weet het in elk geval niet. Een oplossing is zeer welkom, want het is behoorlijk irritant en frustrerend als je een film wil kijken of een spelletje wilt doen en je "trucjes" moet gaan doen met kabels en aan/uit zetten voordat je aan de slag kunt.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat ligt waarschijnlijk aan de volgorde van aanzetten. De apparaten geven elkaar een 'handshake' om te zorgen dat de connectie tot stand komt en als het ééne apparaat nog niet aanstaat kan dit mis gaan. Je moet dus even met je afstandsbediening aankloten om de volgorde waarin de apparaten aangaan te wijzigen, desnoods zet je er een vertraging tussen welke eerst aan moet. Waarschijnlijk werkt het het beste als de TV als eerste aangaat.Jorgen schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 09:55:
Sinds enige tijd lukt het niet altijd om verbinding te krijgen tussen onze Samsung HD televisie en de PS3. Ik zet beide aan met de Logitech Harmony One, waarbij de afstandsbediening automatisch het HDMI-kanaal op de tv selecteert. Dat kan 10 x achter elkaar goed gaan, maar ook 6 x niet werken Dan geeft de tv de melding dat er geen signaal is en we de signaalkabel moeten controleren. Soms werkt het om beide apparaten uit te zetten en weer aan te doen. Soms moet ik de kabel opnieuw in de PS3 of televisie doen. Wanneer we uiteindelijk beeld hebben, dan blijft het ook werken. In de gevallen dat het direct goed gaat, blijft het ook probleemloos werken. Todat de spullen weer uitgezet zijn en je ze later weer aanzet. Dan is het dus wederom afwachten of het gelijk werkt of dus niet.
Iemand ideeën waar dit aan kan liggen? De kabel lijkt mij het meest waarschijnlijk. (Volgens mij is dit gewoon de allerlaatste HDMI-variant.) Tegelijkertijd is het vreemd als het op het moment dat het werkt, ook niet meer verkeerd gaat. Dan lijkt de kabel dus wel goed te functioneren. Wordt er een soort codesignaal (?) niet goed doorgegeven, waardoor het signaal niet aankomt? Ik weet het in elk geval niet. Een oplossing is zeer welkom, want het is behoorlijk irritant en frustrerend als je een film wil kijken of een spelletje wilt doen en je "trucjes" moet gaan doen met kabels en aan/uit zetten voordat je aan de slag kunt.
Edit: Voor de duidelijkheid het ligt dus aan je afstandsbediening en je moet in je Harmony software dingen veranderen.
Heb ook een dergelijke combi.. Ligt aan de tv, die geeft immers de foutmelding weer..Kluutmaran schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:08:
[...]
Dat ligt waarschijnlijk aan de volgorde van aanzetten. De apparaten geven elkaar een 'handshake' om te zorgen dat de connectie tot stand komt en als het ééne apparaat nog niet aanstaat kan dit mis gaan. Je moet dus even met je afstandsbediening aankloten om de volgorde waarin de apparaten aangaan te wijzigen, desnoods zet je er een vertraging tussen welke eerst aan moet. Waarschijnlijk werkt het het beste als de TV als eerste aangaat.
Edit: Voor de duidelijkheid het ligt dus aan je afstandsbediening en je moet in je Harmony software dingen veranderen.
De tv krijgt (nog) geen signaal dus komt met melding.. oplossing is inderdaad zorgen dat je beeldbron eerst aan staat en daarna je tv..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Ik heb bij leenbakker een mooi meubel gekocht.
Lijkt op deze:

Nu wil ik hier dolgraag mijn PS3 in kwijt. De ruimte is vrij groot.
Als de PS3 erin staat heb ik aan de beide zijkanten ongv. 20 cm over.
De hoogte is ongv. 15 cm. Lijkt me ook voldoende.
De achterplaat heb ik weggelaten. En de tv meubel staat ongv 10 cm van de muur.
Zou mijn PS3 hier genoeg koeling krijgen?
Nee.Plakjekaas schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:28:
[...]
Nu wil ik hier dolgraag mijn PS3 in kwijt. De ruimte is vrij groot.
Als de PS3 erin staat heb ik aan de beide zijkanten ongv. 20 cm over.
De hoogte is ongv. 15 cm. Lijkt me ook voldoende.
De achterplaat heb ik weggelaten. En de tv meubel staat ongv 10 cm van de muur.
Zou mijn PS3 hier genoeg koeling krijgen?
Dat is meer dan voldoende ruimte!
[ Voor 5% gewijzigd door LuPo op 22-02-2012 15:45 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Enige wat ik ben tegen gekomen bij games die het even niet doen, is dat er (soms moeilijk te zien) vette vlekken op de data kant zitten, even schoonmaken en draait weer..nioz schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:32:
Is er trouwens iemand bekend met 'regenboog' patronen op playstation 3 discs?
Mijn ps3 leest mijn uncharted 3 en God of War 3 discs niet meer en deze hebben ook allebei een soort olie/regenboog patroon op de data kant. Normale discs, zonder dat patroon, worden direct en zonder problemen gelezen. Ik weet dus niet of het aan de ps3 ligt.
Ik heb alleen hier iets bruikbaars kunnen vinden: http://answers.yahoo.com/...qid=20110302105058AAY2w2B
Daar stelt iemand dat de ps3 waarschijnlijk te warm wordt en de disc daardoor vervormt (misschien toch een ps3 probleem dus?)... na wat verder google werk las ik echter ook posts dat mensen zeiden dat zo'n patroon 'normaal' is en gewoon resultaat kan zijn van het persen van de disc. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft of ook regenboog discs heeft? Uncharted 3 is net twee weken oud, zou het zonde vinden als mijn ps3 hem kapot heeft gemaakt, of als hij gaar uit de fabriek is gekomen.
Edit:
even een foto gemaakt, links is een normale disc, rechts is Uncharted 3 inclusief mooi regenboog patroon.
[afbeelding]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Borderlands heb ik aan me voorbij laten gaan. Maar de trailer van Borderlands 2 wekt toch mijn interesse. Pareltje voor het oog. Misschien deeltje 1 toch even halen, zal vast goedkoop bij webshops te vinden zijn
Iemand al de demo van SSX gespeeld?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bedankt voor het checken!-RazieL- schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:19:
[...]
Ik heb U3 en Gow3 gecheckt, bij mij zijn ze normaal. Die regenbogen zien er ook niet gezond uit, volgens mij hoordt dat echt niet. Ook al is 't dual layer
Het vreemde is dus dat mijn killzone 3 disc het ook heeft, terwijl deze nog nooit in mijn ps3 is geweest (nog niet aan toegekomen). Het blijft vreemd en Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Morgen nog maar eens checken of hij al weer zin heeft om uncharted te lezen ^_^
Toch nog eens vergeleken met een andere game. Als ik vanuit precies de juiste hoek kijk dan kan ik nog net die "regenboog" zien. Schijnbaar klopt dat dan toch. Alleen zo duidelijk zoals op die foto is het absoluut niet, daarom dat ik dacht dat ze normaal waren.nioz schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:10:
[...]
Bedankt voor het checken!
Het vreemde is dus dat mijn killzone 3 disc het ook heeft, terwijl deze nog nooit in mijn ps3 is geweest (nog niet aan toegekomen). Het blijft vreemd en Ik weet ook niet wat ik er mee moet. Morgen nog maar eens checken of hij al weer zin heeft om uncharted te lezen ^_^
Mss dat de lens van je ps3 beschadigt is of niet meer goed staat afgesteld zodat ie dual-layers niet meer kan lezen?
Ik heb zelf bijvoorbeeld met een omgebouwde ps2 gehad dat ie uiteindelijk geen kopiën meer kon lezen, maar nog wel originele games omdat die gewoon van betere kwaliteit zijn. En zo kan ik me wel voorstellen dat 't bij dual layers allemaal wat nauwer ligt.
De laatste keer kreeg ik van Sony support ook nog een preek dat ik wel goed met het apparaat moest omgaan, goed ventileren et cetera. Hij staat helemaal vrij, óp mijn tv meubel en ik speel er gewoon legale spellen op. Dat moet toch kunnen
Ik kan trouwens bij sommige discs na goed kijken en spiegelen ook wel een licht regenboog patroon zien inderdaad. Maar bij UC3, GoW3 en killzone3 hoef ik echt niet te zoeken.
Maargoed, dit wordt meer iets voor t defecten topic helaas.
Kluutmaran schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:08:
[...]
Dat ligt waarschijnlijk aan de volgorde van aanzetten. De apparaten geven elkaar een 'handshake' om te zorgen dat de connectie tot stand komt en als het ééne apparaat nog niet aanstaat kan dit mis gaan. Je moet dus even met je afstandsbediening aankloten om de volgorde waarin de apparaten aangaan te wijzigen, desnoods zet je er een vertraging tussen welke eerst aan moet. Waarschijnlijk werkt het het beste als de TV als eerste aangaat.
Jullie antwoorden zijn deels gelijk (volgorde apparatuur) en deels tegenstrijdig (tv of ps3 als eerst).mr_zippey schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:24:
[...]
Heb ook een dergelijke combi.. Ligt aan de tv, die geeft immers de foutmelding weer..
De tv krijgt (nog) geen signaal dus komt met melding.. oplossing is inderdaad zorgen dat je beeldbron eerst aan staat en daarna je tv..
Momenteel is het zo dat de tv als eerste aangaat. Voordat de servicedesk van Logitech het juiste commando voor de hdmi-bron had ingevoerd in mijn afstandsbediening (omdat de originele ab geen hdmi knop heeft, enkel een knop om door de bronnen te bladeren), zette ik zelf ook eerst de ps3 aan, zodat dat signaal er alvast was. Nu zet de afstandsbediening eerst de tv aan, kiest dan hdmi en daarna gaat de ps3 pas aan.
Ik zal eens kijken of het werkt als ik eerst de ps3 laat aangaan. Zo'n "handshake"; wordt die voortdurend uitgezonden? Het gebeurt namelijk ook wel eens dat je al tv kijkt en dan de ps3 wilt gebruiken. In dat geval moeten niet eerst de tuner en tv uitgezet worden om vervolgens de tv weer aan te zetten voor de ps3. Het is dan juist de bedoeling dat enkel de digitennetuner uitgaat en de ps3 aan. In dat geval staat de tv al aan dus. Die handshake zou dan dus ook moeten werken.
Al met al zijn er dus situaties waarin ik kan bedenken dat het handig is om de ps3 als eerste aan te hebben, maar ook situaties waarin het onwenselijk is om de tv eerst uit te zetten en dan weer aan.
Wat de ps3 en digitenne betreft; kan het zijn dat de ps3 het digitennesignaal verstoort? Ik las dat iemand ging zappen tijdens de downloads en installatie van GT5. Dat probeerde ik ook, maar toen was het digitennesignaal erg verstoord.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb Digitenne (via Scarlet) en gebruik een aparte actieve antenne die achter mijn TV staat (ik heb een CI+ insteekkaart). Dat is niet de actieve antenne van Scarlet (die wel betere ontvangst geeft), maar die van mij kan ik voeden via de USB poort van mijn TV.Jorgen schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:15:
[...]
Wat de ps3 en digitenne betreft; kan het zijn dat de ps3 het digitennesignaal verstoort? Ik las dat iemand ging zappen tijdens de downloads en installatie van GT5. Dat probeerde ik ook, maar toen was het digitennesignaal erg verstoord.
Mijn PS3 staat ook achter mijn TV en die lijkt niet zoveel invloed te hebben. Het kan natuurlijk zijn dat je net op het randje zit en de PS3 net de druppel is. De grootste invloed bij mij is mijn Yamaha RX-V1067 receiver. Ik heb de antenne nu op een stapel Blu-Rays en PS3 spellen staan en op die manier een halve meter extra afstand tussen de antenne en de receiver.
Ik heb van een kammeraad van mij zijn PS3 gekregen, een oude FAT versie waar hij maar een paar uur op gespeeld heeft.
Hij heeft toen der tijd zijn ps3 gekraakt zodat er illigale spelletjes op gespeeld konden worden.
Nu heb ik netjes alle updates gedraaid maar nu weet ik niet zeker of hij weer 'origineel' en niet gekraakt is? Ik wil namelijk gewoon online kunnen gamen.
Kunnen jullie bevestigen dat als je een firmware update doet hij ook weer origineel is en niet gekraakt?
Volmondig ja.Jarnoootje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:39:
Even een vraagje:
Ik heb van een kammeraad van mij zijn PS3 gekregen, een oude FAT versie waar hij maar een paar uur op gespeeld heeft.
Hij heeft toen der tijd zijn ps3 gekraakt zodat er illigale spelletjes op gespeeld konden worden.
Nu heb ik netjes alle updates gedraaid maar nu weet ik niet zeker of hij weer 'origineel' en niet gekraakt is? Ik wil namelijk gewoon online kunnen gamen.
Kunnen jullie bevestigen dat als je een firmware update doet hij ook weer origineel is en niet gekraakt?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Wil ik een langere kabel gebruiken, kan dat dan een universele mini-USB naar USB kabel zijn? Of moet deze dan specifiek voor de PS3 zijn?
www.youtube.com/DerOllie
Kan inderdaad met alle kabels. Ik heb vaker die van mijn digitale camera gebruikt. (is wat langer dan de standaard de erbij zit).Cybpraetorian schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:28:
De kabel die is bijgeleverd voor het opladen van de controller lijkt een normale mini-USB naar USB kabel. Deze is echter vrij kort, en wanneer de controller leeg is (hoe lang gaat ie eigenlijk mee?) en je wilt verder gamen, ben je gebonden aan deze lengte van kabel.
Wil ik een langere kabel gebruiken, kan dat dan een universele mini-USB naar USB kabel zijn? Of moet deze dan specifiek voor de PS3 zijn?
EDIT: Ik heb een tv met usb aansluiting. Zelfs daar kan ik hem in opladen. Is makkelijk als ik af en toe niet de PS heb aanstaan, kan die evengoed opladen.
[ Voor 10% gewijzigd door Oxigeon op 24-02-2012 15:43 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verhip, dat heb ik ook inderdaad, dat is een goed idee! Ik ga het straks even proberen...Oxigeon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Kan inderdaad met alle kabels. Ik heb vaker die van mijn digitale camera gebruikt. (is wat langer dan de standaard de erbij zit).
EDIT: Ik heb een tv met usb aansluiting. Zelfs daar kan ik hem in opladen. Is makkelijk als ik af en toe niet de PS heb aanstaan, kan die evengoed opladen.
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Nee.Dark0z schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:58:
Kan je met een playstation 3 tegen mensen spelen die een Xbox 360 hebben en vica versa?
PS3-controller laadt op in elk apparaat met USB. Helaas is het enige wat niet werkt een 230 V naar USB-omvormer.Oxigeon schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Op zich wel jammer, zou wel een meerwaarde hebben. Weet nog wel dat je Capcom vs Snk 2 online met ps2 tegen DC kon vechten. Jammer dat ze dat later niet verder hebben uitgewerkt.
Die werkt wel, alleen werken ze niet allemaal. Ik heb er nu ook één die mijn PSP GO oplaad. Het is een noname, dus het is gokken of het werkt of niet.FeaR schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:42:
[...]
PS3-controller laadt op in elk apparaat met USB. Helaas is het enige wat niet werkt een 230 V naar USB-omvormer.
Ook heb ik deze originele Sony Playstation accesoires oplader een keer bij de FRS gekocht voor € 5,00 (doet ook de (Apple iDevices):

[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 27-02-2012 07:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
http://www.123dagaanbiedi...D=800255944&m4n_aid=10963
Zo! Wat een korting! Heb er meteen 10.000 ingekocht.Griffin schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:26:
Nog ong 3 uur lang korting op PS3 controller
http://www.123dagaanbiedi...D=800255944&m4n_aid=10963
Oh wacht, dat is de normale prijs bij www.mycom.nl
Of je kan hem kopen voor 35 euro via planetaxel.
Als je iets koopt voor de adviesprijs dan wordt je eigenlijk gewoon opgelicht.
Moet zeggen dat het (tot zover getest door het ding op mijn hoofd te plakken) een verademing is vergeleken met mijn vorige headset waarvan het pootje was afgebroken. Nu nog een soundcheck, maar ik denk dat de ruis die mijn vorige headset veroorzaakte nu weg is...
MM Groningen heeft de PS3 160GB voor €188 tijdens 'de markt'. Zie folder.Dark0z schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:25:
Zijn er nog lopende acties waarbij de PS3 goedkoper is?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ja.Stefandepefan schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:27:
Gisteren eindelijk de officiele headset van Sony gehaald, maar nog niet echt opgeladen met de PS3. Is deze wel op te laden buiten een PS3 om?
Moet zeggen dat het (tot zover getest door het ding op mijn hoofd te plakken) een verademing is vergeleken met mijn vorige headset waarvan het pootje was afgebroken. Nu nog een soundcheck, maar ik denk dat de ruis die mijn vorige headset veroorzaakte nu weg is...
Ik heb bij mijn bank een lader staan voor 2 DS3 controllers en daar zitten ook nog eens 2 usb poorten op, om randapparatuur op te laden. Kan daarmee het keyboardje, maar ook de headset opladen en dat werkt prima.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
320 GB refurbished PS3 inc 2 jaar garantie. en Move startersset €219,=Dark0z schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:25:
Zijn er nog lopende acties waarbij de PS3 goedkoper is?
https://outlet.sony.nl/sh...CSRT=12231759318316448755
Verkoop je Move dan heb je goedkoop een 320 GB PS3.
[ Voor 0% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-02-2012 15:48 . Reden: goodkoep = goedkoop !! ]
PlayStationNL: NB: In tegenstelling tot eerder gepland onderhoud zullen deze keer de online sessies van alle ingelogde gebruikers beëindigd worden #PSN
Onderhoud #8 dit jaar al? Benieuwd of er eindelijk een keer functionaliteit wordt toegevoegd in plaats van downtijd om niks.
Vorige week eentje (320GB + uncharted 3, nieuw) gekocht via marktplaats voor de prijs van een nieuwe 160GB zonder spel bij MM. Verkoper had een Sony TV gekocht (http://www.sony.nl/hub/acties2011/tv) en daarbij een (kortings)bon gekregen voor een PS3 bundle. Hoefde deze echter niet en verkocht hem dus weer.Dark0z schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:35:
Op zich redelijke prijzen tijdens die acties. Denk dat ik toch voor tweedehands ga gezien ik een paar maanden gameplezier gaat. Is marktplaats een beetje betrouwbaar, of wordt er veel opgelicht?
Was prima te doen. Zou wel aanraden om ten allen tijden de PS3 ter plekke te inspecteren, heb ik nu ook gedaan ondanks dat deze als nieuw werd verkocht. Ik kwam echter wel wat andere aanbiedingen op Marktplaats tegen waar ik eerst op reageerde, eerst vroeg naar de achtergrond van de PS3, maar daarna er nooit meer wat van weer hoorde nadat ik een nieuw hoogste bod had geplaatst.
www.youtube.com/DerOllie
Hmm... hoopte echter dat ik het apparaat kon opladen via de USB poort van een ander apparaat als een PC/Macbook/whatever en niet nog meer randapparatuur te kopen. Maar bedankt voor de tip!thunder8 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 15:16:
Ja.
Ik heb bij mijn bank een lader staan voor 2 DS3 controllers en daar zitten ook nog eens 2 usb poorten op, om randapparatuur op te laden. Kan daarmee het keyboardje, maar ook de headset opladen en dat werkt prima.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
www.youtube.com/DerOllie
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ah kijkthunder8 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:12:
Voordat ik die docking heb gekocht bij Conrad, heb ik de controller vaker dan eens aan me laptop opgeladen. Nooit geen problemen mee gehad.
AhCybpraetorian schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:56:
Kan ook via je tv, als je daar een USB aansluting op hebt. Vraag stelde ik vorige week ook toevallig
Verwijderd
http://blog.eu.playstatio...pdate-29th-february-2012/
Er zit heel wat leuks tussen.
(then again spel schijnt minpunten te hebben.....maar toch had ik het graag willen testen)
10 second ninja DONE
Weinig free...Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:29:
Psstore update voor vandaag :
http://blog.eu.playstatio...pdate-29th-february-2012/
Er zit heel wat leuks tussen.
www.youtube.com/DerOllie
Sagat schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:
Waarom geen choplifter voor ons? *minor nerdrage*
(then again spel schijnt minpunten te hebben.....maar toch had ik het graag willen testen)
Why is there such a difference between the US store and EU store? Why do some games not make it to the EU store?
A common question with a common answer. Licensing, market and a host of other business and non-business decisions all play a part. What is often forgotten is the EU consists of not just one or two countries – it includes a variety (36!), meaning a lot more localising must be done. Certain games also retain licenses only in certain territories or have expired rights. There’s generally so many factors that can often lead to games being delayed or totally cancelled for specific regions, and sometimes this cannot be helped.
Betalen om iets 'gratis' te krijgen vind ik geen free he....
+1 my idea exactly. Ik ben sneller geneigd een game te kopen als ik gratis een demo kan proberen.Kluutmaran schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:24:
[...]
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Als je de playstation 3 bekabeld aan je router hangt dan is elke router eigenlijk wel voldoende mits je internetverbinding snel is. Als je draadloos gaat werken dan ligt het er ook aan waar je de router plaatst natuurlijk en hoe ver je de playstation er van af plaatst. Gewoon minimaal voor een 300N Router gaan bijvoorbeeld een Linksys E2500.Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:39:
Ik wil een router kopen voor oa ook mijn ps3. Hoe snel moet die minstens zijn om geen last van lag te krijgen?
This is the Way.
Niets is "gratis".Kluutmaran schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 23:24:
[...]

Verwijderd
Modem staat vlakbij PS3 nu dus dat moet geen probleem zijn denk ik. Sluit de rest (Wii, laptop etc) dan wel gewoon draadloos aan. Dank voor het advies.Silooy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 08:48:
[...]
Als je de playstation 3 bekabeld aan je router hangt dan is elke router eigenlijk wel voldoende mits je internetverbinding snel is. Als je draadloos gaat werken dan ligt het er ook aan waar je de router plaatst natuurlijk en hoe ver je de playstation er van af plaatst. Gewoon minimaal voor een 300N Router gaan bijvoorbeeld een Linksys E2500.
Dit dus...ik meen me al te herinneren dat de demo wel op xbl was (misschien heb ik hem zelfs al binnengehaald daargiganielsie schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 00:43:
Wel heel jammer van Choplifter HD. Had de demo ervan uit de US store gehaald en kon me daar prima mee vermaken. En op XBLA is die wel gewoon te downloaden in europa... Misschien is sony gierig aan het doen?

Ik weet dat er soms issues zijn zoals iemand al postte, maar voor deze game kon ik me 1-2-3 niet voorstellen wat het probleem zou zijn. Misschien toch de oorlog settings en (gamewetgeving bij) de duitsers ofzo?
10 second ninja DONE
http://blog.eu.playstatio...-maintenance-on-thursday/Kluutmaran schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:01:
PlayStationNL: Gepland onderhoud aan #PSN op donderdag 1/3/12 vanaf 17.00 tot 07.00 op vrijdag 2/3/12: http://mi8.ly/6giu3i
PlayStationNL: NB: In tegenstelling tot eerder gepland onderhoud zullen deze keer de online sessies van alle ingelogde gebruikers beëindigd worden #PSN
Onderhoud #8 dit jaar al? Benieuwd of er eindelijk een keer functionaliteit wordt toegevoegd in plaats van downtijd om niks.
Het onderhoud is uitgesteld dus PSN is gewoon online als het goed is.
Zijn er mogelijkheden om die regio te omzeilen of wordt het een nieuwe PS kopen of games importeren?
>> Signature?
dat is niet helemaal 100% waar aangezien downloadable content wel degelijk regio gebonden is! Zoals hier: http://www.ps3trophies.or...6217-bles-bces-codes.html te lezen is kan dlc wat gekocht is in de eu niet voor us games worden gebruikt en belangrijker dlc gekocht in de us kan ook niet worden gebruikt voor games gekocht in de eu! Neemt niet weg dat zoals noline al aangeeft dat de games zelf niet gebonden zijn aan regios.
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani