ik heb er 1 maar dat ding was zo goedkoop dat er nog geen type nummer op staat. Overig wel van logitech en die draait niet op win 7 zonder driver heb ik het gevoel.Sinned123 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:19:
Sowieso een kabel nodig en echt lekker werkt het niet.
In ieder geval niet aan te raden.
Logitech heeft voor een paar tientjes een gamepad met dezelfde vorm.
Xbox360 controller werkt trouwens wel uitstekend.
Wilde eerst alle drie behouden, maar de derde gaat weg. Heeft sowieso al een defecte BR drive en stond op de slaapkamer als mediacenter-dinges.
Dat zou behoorlijk kut zijn
"It's about time you showed up Fox!"
alles daarvoor behoud de oude voorwarden.Sinned123 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 06:42:
Vraag me af of dat gaat lukken.
Ze hebben 2maanden terug ingevoerd dat nieuwe content nog maar op 2consoles mag draaien.
Vraag me af of dat ook voor oude content die na die invoering word overgezet ook geld.
sony bellen?
gewoon je acount loskoppelen op je oude ps3,
en acount koppelen aan je nwe ps3.
en alles opnieuw downloaden, of dmv backup.
[ Voor 16% gewijzigd door reaL_G op 25-01-2012 14:39 ]
GiTS
bedankt Tweakers en Activision
PSN ID: Svennie-NL
Svennie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:33:
Leuk, ben een van de winnaars van het jaar gratis CoD MWIII EliteVanavond maar eens activeren.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Toffe actie.Svennie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:33:
Leuk, ben een van de winnaars van het jaar gratis CoD MWIII EliteVanavond maar eens activeren.
Gefeliciteerd Svennie
Svennie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:33:

PSN: Bellerophon-
Heb gisteren op een cursus deze Plantronics Headset gehad, weten jullie of deze zou kunnen werken op een PS3
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou wel moeten kunnen werken voor voicechat lijkt mij want playstation 3 pakt ook gewoon usb headsets en als je het zeker wil weten dan hem er gewoon even inpluggen natuurlijkPierre61 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:13:
Heren,
Heb gisteren op een cursus deze Plantronics Headset gehad, weten jullie of deze zou kunnen werken op een PS3
Dat laatste ga ik zeker proberen, ben er alleen nog niet aan toegekomen, ik laat het zeker nog weten of dat ding werkt.ADDG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Zou wel moeten kunnen werken voor voicechat lijkt mij want playstation 3 pakt ook gewoon usb headsets en als je het zeker wil weten dan hem er gewoon even inpluggen natuurlijk
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Als ik nu een nieuwe PS3 slim haal is er dan nog een manier om mijn savegames te behouden?
Baal er flink van, maar het reflowen en of reballen van deze oude console zal waarschijnlijk ook maar een tijdelijke oplossing zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 07:49 ]
Al is de oplossing maar tijdelijk je kan er wel je savegames mee redden doordat je er dan een backup van kan maken. De oude HDD in je nieuwe PS3 zetten gaat niet werken, die moet dan namelijk geformateerd worden.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:47:
Als ik nu een nieuwe PS3 slim haal is er dan nog een manier om mijn savegames te behouden?
Baal er flink van, maar het reflowen en of reballen van deze oude console zal waarschijnlijk ook maar een tijdelijke oplossing zijn?
Sindsdien heb ik een nieuwe en staat de Fat bij iemand anders; doet het nog zonder problemen
Hij doet het zelfs beter dan de Slim...
Reflowen is echt een goede optie, sowieso omdat je al je savegames ed nog even kan backuppen op een externe harde schijf oid.
[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2012 10:18 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kun je die eens uitleggen? Ben wel benieuwd wat je bedoelt met beter...dvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Mwa, dat is me niet echt geld waard, alleen zou ik het zonde vinden als mijn MW3 online stats weg zouden zijn, maar die zitten op PSN, dus mijn prestige status behoud ik dan toch wel?dvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
De mijne heb ik ook laten reflowen (40 euro), ruim een half jaar geleden.
Sindsdien heb ik een nieuwe en staat de Fat bij iemand anders; doet het nog zonder problemen
Reflowen is echt een goede optie, sowieso omdat je al je savegames ed nog even kan backuppen op een externe harde schijf oid.
Beter dan de slim? Ik vond mijn oude FAT wel heel veel Fan-Noise maken en hoorde ik ook heel veel spinnen (de disk heen en weer zoeven), ik hoop dat de slim wat stiller is.
Best vaak freezes geeft (kan een BF3 probleem zijn, bij andere spellen geen last van);
Als ik in het menu van een game op de PS knop duw en "spel beeindigen" klik dan schakelt het systeem regelmatig opnieuw op met de bekende er-is-iets-niet-goed-piepjes;
Internetpagina's die niet openen met de melding "er is te weinig geheugen". (caches ed worden regelmatig geleegd)
Met de 60G Fat had ik nooit problemen; die deed het 4 jaar goed tot de Ylod.
Met mijn surround set had ik eigenlijk nooit last van de fan, zij het met blu-rays of games.
Ding is wel: met de Fat stond er een apparaat die gezien mocht worden, nu staat er een klein matzwart dingetje die zo om kan vallen
Verwijderd
Ik gebruik de ps3 browser nooit, dus daar kan ik niets over zeggen, maar die andere problemen herken ik echt niet. (bf3 beta liep wel af en toe vast, maar dat was een betadvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:28:
Nou in die zin beter dat mijn nieuwere slim:
Best vaak freezes geeft (kan een BF3 probleem zijn, bij andere spellen geen last van);
Als ik in het menu van een game op de PS knop duw en "spel beeindigen" klik dan schakelt het systeem regelmatig opnieuw op met de bekende er-is-iets-niet-goed-piepjes;
Internetpagina's die niet openen met de melding "er is te weinig geheugen". (caches ed worden regelmatig geleegd)
Als ik jou was zou ik ff checken of je nog garantie hebt en sony bellen
Ik heb zelf overigens een slim160gb.
De headset werkt inderdaad zonder problemen, heb alleen een andere vraag. Hij is bedraad aangesloten zou ik die kabel kunnen verlengen met een usb verlengkabel. En zo ja wat zou ik dan moeten kopen voor kabelADDG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
[...]
Zou wel moeten kunnen werken voor voicechat lijkt mij want playstation 3 pakt ook gewoon usb headsets en als je het zeker wil weten dan hem er gewoon even inpluggen natuurlijk
Keep it calm...en lek mig de zuk
Goede vraag, volgens mij niet. Wellicht via de pc met een programmatje wel (power count hours). Of die ook uit te lezen valt in een externe 2.5 " behuizing over usb vraag ik me af (smart spul kan dan ook niet uitgelezen worden toch?) Ben wel benieuwd hoeveel draaiuren mijn fat nu al heeftkromme schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:34:
ik weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om de uptime van de HDD te zien in de playstation. Heb er laats een gekocht en twijfel of ik niet een demo model heb gekregen.
Verwijderd
Verwijderd
\
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Deze moet ik gewoon hebben. Pacman en (een hele foute versie van) megaman zijn ook nog eens PS3 exclusives
Verwijderd
Klinkt erg goed. SSX kijk ik nu al naar uit, Twisted Metal ben ik ook benieuwd naar.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:28:
Volgens geruchten komen er deze week 2 demo's in de (Amerikaanse) Store: Twisted Metal en SSX.
Tussen 0.00 uur en 03.00 uur.FerdiV schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:54:
Weet iemand hoelaat de US store geupdatet wordt? Ik wil graag vanavond al TM spelen
Ook zijn daar kane&lynch 1 en 2 te koop, wat natuurlijk digitale vervuiling is van de store
Het is weer eens zover, heel schappelijk ook van 3 uur in de middag tot 9 uur in de ochtend...
PlayStation Network is op donderdag 2 februari 2012 van 15.00 tot 09:00 op vrijdag 3 februari 2012 offline wegens gepland onderhoud.
Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 15:00 op donderdag 2 februari 2012 bij PSN aan.
Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.
Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.
Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina, onze Hyve of onze tweets op Twitter in de gaten.
Noem eens 1 andere dienst die gepland onderhoudt heeft van 18 uur? Waarschijnlijk kun je wel eerder inloggen maar dat is toch absurd dat al voor de 2de keer dit kalender jaar onderhoudt plaats moet vinden?tiguan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:59:
Het onderhoud wordt in Japan uitgevoerd, dus ja, ze kunnen moeilijk met elke tijdzone rekening gaan houden.
Het moet nu eenmaal, debakel van vorig jaar hoeft niet nog een keer
[ Voor 77% gewijzigd door BigF25 op 02-02-2012 00:20 ]
Dat dus, en zo erg is het ook nietBigF25 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:07:
psn.. en onderhoud..
PSN: Bellerophon-
Ik dacht dat ze in die 2 maanden downtijd toch wel een beetje de tijd hadden om het achterliggende systeem dusdanig aan te pakken dat ze nog maar amper onderhoudt nodig hadden maar helaas. Ik snap ook niet zo goed wat ze nu tijdens het onderhoud uitvoeren want er wordt ook nooit geen log gegeven wat er verbeterd wordt. Natuurlijk hoeven ze ook geen openheid te geven wat ze allemaal aan het draaien zijn maar het zou het begrip voor downtijd toch een beetje groter maken mijns inziens.BigF25 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:07:
psn.. en onderhoud..
Houdt er maar rekening mee dat als je de HDD uit je PS3 verwijderd om die check te doen, dat je PS3 'm dan als nieuw ziet als je 'm terug steekt. Daarna ben je dus alles kwijt waar je geen backup van hebt gemaakt..ToFast schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:55:
[...]
Goede vraag, volgens mij niet. Wellicht via de pc met een programmatje wel (power count hours). Of die ook uit te lezen valt in een externe 2.5 " behuizing over usb vraag ik me af (smart spul kan dan ook niet uitgelezen worden toch?) Ben wel benieuwd hoeveel draaiuren mijn fat nu al heeft
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Waarom zou de harde schijf als nieuw worden herkend? Je verandert toch niks aan de inhoud met zo'n check?mr_zippey schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:11:
[...]
Houdt er maar rekening mee dat als je de HDD uit je PS3 verwijderd om die check te doen, dat je PS3 'm dan als nieuw ziet als je 'm terug steekt. Daarna ben je dus alles kwijt waar je geen backup van hebt gemaakt..
Klopt, maar als je de HDD uit de PS3 haalt dan herkent hij deze sowieso als nieuw.tiguan schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Waarom zou de harde schijf als nieuw worden herkend? Je verandert toch niks aan de inhoud met zo'n check?
Mijn headset op 30 december besteld bij planetaxel.com. Echter bleek er toen al een voorraad-issue aan de gang. Inmiddels is de status veranderd naar "Shipped" (26-01) echter nog niet ontvangen.. Hopelijk valt die deze week op de deurmat.swopdark schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:20:
[...]
Zojuist ook mijn exemplaar bij axel besteld, thx voor de tip! De vele youtube reviwes zijn veelbelovend! nog geen 80 euro voor een wireless headser die ik ook op men pc kan gebruiken is een goede koop. Geluidskwaliteit zou gelijk staan met de turtlebeach PX5 twv 250 euro
Hoe is jou ervaring?
Oh dat is raar, dat had ik nooit verwacht. Goed om te weten.OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:48:
[...]
Klopt, maar als je de HDD uit de PS3 haalt dan herkent hij deze sowieso als nieuw.
Hoe weet de PS3 nou dat die harde schijf er uit is geweest als de stroom er af is dan, dat is technisch niet mogelijk lijkt me?
[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 02-02-2012 11:58 ]
behalve als de schijf zelf bijhoudt hoe vaak hij opgestart is en de PS3 dat dan weer uitleest, anders lijkt het me niet mogelijk nee.tiguan schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:57:
[...]
Oh dat is raar, dat had ik nooit verwacht. Goed om te weten.
Hoe weet de PS3 nou dat die harde schijf er uit is geweest als de stroom er af is dan, dat is technisch niet mogelijk lijkt me?
hoe kom ik er dan achter wat die gelopen heeft.Svennie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:06:
[...]
behalve als de schijf zelf bijhoudt hoe vaak hij opgestart is en de PS3 dat dan weer uitleest, anders lijkt het me niet mogelijk nee.
Ik weet alleen uit ervaring dat de PS3 je schijf altijd als 'nieuw' herkend, waarop er een check plaatsvindt weet ik niet.. kwam er dan ook op een ongelukkige manier achter..kromme schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:18:
[...]
hoe kom ik er dan achter wat die gelopen heeft.
Waarom wil je eigenlijk zo graag weten wat hij 'gelopen' heeft?
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
omdat ik het idee heb dat ze me een demo hebben verkocht in de winkel. Dan kan ik dit hard maken.mr_zippey schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:54:
[...]
Ik weet alleen uit ervaring dat de PS3 je schijf altijd als 'nieuw' herkend, waarop er een check plaatsvindt weet ik niet.. kwam er dan ook op een ongelukkige manier achter..
Waarom wil je eigenlijk zo graag weten wat hij 'gelopen' heeft?
Wat dacht je van de implementatie van nieuwe zaken, de backend moet natuurlijk gereed zijn voor eventueel nieuwe firmware features welke al daar niet zichtbaar zijn voor de gebruiker.Kluutmaran schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:06:
[...]
Ik dacht dat ze in die 2 maanden downtijd toch wel een beetje de tijd hadden om het achterliggende systeem dusdanig aan te pakken dat ze nog maar amper onderhoudt nodig hadden maar helaas. Ik snap ook niet zo goed wat ze nu tijdens het onderhoud uitvoeren want er wordt ook nooit geen log gegeven wat er verbeterd wordt. Natuurlijk hoeven ze ook geen openheid te geven wat ze allemaal aan het draaien zijn maar het zou het begrip voor downtijd toch een beetje groter maken mijns inziens.
PSNID : HoefMeistert
Tja, maar dan heb je 'm nog maar pas lijkt mij.. en dan waarschijnlijk ook nog niet veel data op de HDD, die je kwijt zou raken.. Je kan even een backup maken zodat je niets kwijtraakt en na het terugplaatsen van HDD, je backup terugzetten..kromme schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:33:
[...]
omdat ik het idee heb dat ze me een demo hebben verkocht in de winkel. Dan kan ik dit hard maken.
Wat of er verder mee wilt bereiken?! Ik snap je punt op zich wel, maar dit lijkt mij erg veel moeite doen om je gelijk te halen.. en het levert je verder niet veel of zelfs niets op...
Als nu blijkt dat het een demo/2e hands PS3 is, wat dan? krijg je 10% korting joepie!!!
wanneer je in de browser van de ps3 op google zoekt, krijg je soms de melding "there is not enough memory"
dan kan je dit verhelpen op volgende manier (het heeft niks met je cache te maken):
* druk op "driehoekje"
* Ga naar tools --> javascript
* zorg dat deze uitstaat (voor sommige pagina's te bekijken zul je deze wel terug moeten inschakelen)
het probleem zou nu moeten opgelost zijn
mvg
Iemand enig idee wat hier aan de hand is en of ik me hiervoor zorgen moet maken?
FIFA Benelux Administrator
Javascript gebruik ik alleen als ik bv youtube filmpjes (via www.ps3youtube.com) wil kijken, anders speelt ie ze niet af.Maditude schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:22:
@dvdkiwi (en eigenlijk aan iedereen)
....*knip*....
Daarna zet ik dit altijd gelijk weer uit.
Maar het komt wel eens voor dat de PS3 blijft hangen tijdens het navigeren op verschillende sites, niet altijd Javascript afhankelijk.
Misschien moet ik toch eens een router nemen, zodat ik de pc en PS3 gelijk op internet heb; nu wissel ik iedere keer de kabel in het modem om, gevolg is dat ik of:
a) internet op de PS3 heb en daar dus ook (beperkt) op moet internetten.
of
b) goed internet op de pc heb maar niet op het PSN kan.
Laatste tijd sluiten de games wel goed af, dus meer dan een paar kleine probleempjes heb ik niet met het systeem.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Ik hoop dat ik hiermee het gitaarspelen een beetje onder de knie krijg
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Opgehaald bij de BS, thanks! Ik heb gehoord dat het begin beduidend saaier is dan het 2e deel.. ik ben benieuwdLuPo schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:53:
Uncharted 3 voor €29 bij Bart Smit en E-Plaza. HopOnline in "Console Budget Gaming topic"
Nog meer mensen last van en is het iets structureels? Of moet ik het bij mijn verbinding zoeken?
PSN: Shiver23
Verwijderd
De wii heb ik ook maar die staat al in het hok, mede omdat ik de controller voor de wii niet leuk vind ik ben 33 jaar en heb me daar nooit aan aan kunnen passen. Vroeger vond ik mario games wel heel mooi maar dat was echt de nintendo 16 bit. Speel nu vooral met de ps3 modern warfare 3, en fifa 12, en gran turismo 5.
Ik heb ook een goeie pc waar ik ook wel games voor heb, en de pc heb ik ook op mijn tv om te gamen met xbox controller voor windows.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:14:
Deze week komt de Simpsons Arcade game uit op psn! Konami is goed bezig na ook al Xmen geport te worden. Nu nog de Turtles games en ik ben helemaal happy.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
In een week of 2 heb ik Resistance 1 , 2 en 3 uitgespeeld.
Was zeer vermakelijk.Prachtig verhaal en leuke gameplay.
Nu ben ik wat meer in de multiplayer van Uncharted gedoken.
Het speelt lekker weg en bestuurd prima.
Dit ziet er toch heerlijk uit.
Ik kan niet wachten tot ik mijn PSvita binnen krijg samen met Uncharted : Golden abyss.
Nog 2 weken en ik ga dit deel ook spelen van UC.
struik978 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:47:
[...]
ook ik heb de PS3 wireless stereo headset besteld bij www.PlanetAxel.com vandaag. Had mail naar Sony gestuurd en die kon niet zeggen wanneer de headset in NL uitkwam. Heeft iemand m al binnen?
Edit: betreft een phat ps3 80GB.
[ Voor 6% gewijzigd door rickertsnaak op 09-02-2012 10:41 ]
Verwijderd
Hoe is de nieuwe browser trouwens? doet bijv Youtube het normaal?
Maar ik krijg nogsteeds af en toe mail van Sony over updates e.d. Beetje irritant dus ik zou graag m'n gehele PSN account willen verwijderen.
Het ziet er goed uit ja, maar die nederlandse stem klinkt dan weer erg beroerd. Ze hebben een schat laten vallen. Ga hem halen...Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:17:
Dit ziet er toch heerlijk uit.
Ik ga Uncharted 3 spelen als ik een nieuwe tv heb gekocht over paar maandjes. Ben benieuwd naar de 3D. Las er goede ervaringen over.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De 3D in U3 is wel OK. Ik zie mezelf alleen niet het spel uitspelen met een bril op. Heb U3 maar een halfuur gespeeld, moet AC:Revelations (360) ook nog spelen maar heb weinig zin op één of andere manier.uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Het ziet er goed uit ja, maar die nederlandse stem klinkt dan weer erg beroerd. Ze hebben een schat laten vallen. Ga hem halen...![]()
Ik ga Uncharted 3 spelen als ik een nieuwe tv heb gekocht over paar maandjes. Ben benieuwd naar de 3D. Las er goede ervaringen over.
Verwijderd
Mooi ik wil graag horen hoe de 3D dan is met Uncharted 3.uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:22:
[...]
Het ziet er goed uit ja, maar die nederlandse stem klinkt dan weer erg beroerd. Ze hebben een schat laten vallen. Ga hem halen...![]()
Hier nog een verzameling met beelden van de nieuwe mappack :
Zie ik nu goed in de 1e halve minuut dat ze een soort martyrdom hebben zoals in CoD?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:27:
[...]
Mooi ik wil graag horen hoe de 3D dan is met Uncharted 3.
Hier nog een verzameling met beelden van de nieuwe mappack :
Martyrdom is echt een van de meest debiele uitvinding in gameplay van de laatste paar jaren
Verwijderd
Volgens mij gooien ze dan toevallig net een frag?uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:29:
[...]
Zie ik nu goed in de 1e halve minuut dat ze een soort martyrdom hebben zoals in CoD?![]()
Martyrdom is echt een van de meest debiele uitvinding in gameplay van de laatste paar jaren
Correct me if i'm wrong.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Oke , ik ben em nog niet tegen gekomen als optie in mijn uitrusting.Shiver23 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:51:
Zit er wel in hoor.
Ik ben benieuwd welke games ik op de ps3 ga spelen dit jaar. Kijk uit om Uncharted te gaan spelen, alhoewel ik het voornamelijk speel voor de sfeer en niet zozeer voor de gameplay. Daarnaast kijk ik erg uit naar The Last Guardian en The last of us,
Verwijderd
EDIT: laat maar, moest de aangepaste servicevoorwaarden nog accepteren.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 16:43 ]
Ik hou wel van een beetje shmup-pen maar de demo kon me niet direct overtuigen.......
De simpsons game kwam trouwens zwaar gedateerd op me over, denk dat ik dan toch liever final fight koop, of verder ga met turtles arcade game (die houdt ook niet over imho, de simpsons was geloof ik min of meer een update om die kast te upgraden) of nog beter een shank of castle crashers.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Tja het is een standaard beat'm up behalve dan het feit dat je met elk ander karakter kan samenwerken om zo in een andere vorm tegenstanders te lijf te gaan.Sagat schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:42:
Iemand PixelJunk™ SideScroller al geprobeerd?
Ik hou wel van een beetje shmup-pen maar de demo kon me niet direct overtuigen.......
De simpsons game kwam trouwens zwaar gedateerd op me over, denk dat ik dan toch liever final fight koop, of verder ga met turtles arcade game (die houdt ook niet over imho, de simpsons was geloof ik min of meer een update om die kast te upgraden) of nog beter een shank of castle crashers.
Bedenk dat bij Final Fight je altijd online moet zijn om te kunnen spelen.
Zag trouwens dat de foute game Battle of the Gods nog steeds in ontwikkeling voor ps3 is. Dit is een game waarin je als goden vecht. Nu is dit niet zo heel apart maar de deelnemers zijn wel bekenden:
Voeg daar bijpassende stages aan toe:Known deities appearing in the game include:
- Buddha
- Jesus (Christian son of God)
- God (actual God of Christianity and Judaism)
- Satan
- the Virgin Mary
- Ganesh
- Shiva
- Zeus (Ancient Greek ruler of the gods)
- Aphrodite (Ancient Greek goddess of love and beauty)
- Ra (Egyptian sun god)
- Anubis (Egyptian God of the Dead)
- Mother Nature
- Ares (Greek God of War)
- Athena (Greek Goddess of Wisdom, Athens (a town in Greece)
- Isis (Egyptian mother of the Gods)
- Thor (Norse god of Thunder)
- Santa Claus (God of commercialization and capitalism)
- Xipe Totec (Aztec god of suffering and Growth)
- Xenu (god of Scientology)
- Kanaloa (Hawaiian God of Mischief)
- Odin (All-Father from Norse mythology)
- Pele
- The Grim Reaper, personification of death.
En ik ben benieuwd wat voor reacties dat oplevert. (En of de game zelf nog wat voorstelt)According to the developers, each character will have their own background stage. However, only seven stages are known at the moment:
- Hell Frozen Over
- Red Sea Parted (God's stage)
- Cove (Jesus' stage)
- Cradle of Civilization (Garden of Eden)
- Shinto Temple
- Nirvana
- Bodhi Desert (Buddha's stage)
- Hindi Mandala
Lijkt me verder nogal fake, kan me niet voorstellen dat dit echt in ontwikkeling is.
Verwijderd
Dan zouden ze wel veel moeite doen voor een hoax met ook een site als battleofthegods.com te maken. Pele lijkt idd op Wiki vandalisme maar waar is Allah in dat rijtje? (Of welllicht Mohammed-RazieL- schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:20:
Is er ook een god die pele heet, of doet de voetballer pele mee in de game?![]()
Lijkt me verder nogal fake, kan me niet voorstellen dat dit echt in ontwikkeling is.
Als ze op een random plek stoppen (wel telkens dezelfde plek in de gestreamde video), is dit nog wel "op te lossen" door de video opnieuw te starten en te fast forwarden tot die plek is geweest, maar ideaal is dit niet echt.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Ik maak gebruik van PS3MediaServer en ik heb hier geen last van...mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:22:
Heeft iemand anders ook last met streamen van videos sinds de laatste update? Het lijkt er op dat m'n PS3 sinds de laatste firmware update moeite heeft met het afspelen van sommige streams. Sommige stoppen ergens random midden in of worden meteen aangegeven als corrupt (terwijl ze op de pc gewoon afspeelbaar zijn).
Als ze op een random plek stoppen (wel telkens dezelfde plek in de gestreamde video), is dit nog wel "op te lossen" door de video opnieuw te starten en te fast forwarden tot die plek is geweest, maar ideaal is dit niet echt.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Verwijderd
Dat probleem heb ik met gewone videofiles ook, wanneer ik ze via usb afspeel ja.mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:22:
Heeft iemand anders ook last met streamen van videos sinds de laatste update? Het lijkt er op dat m'n PS3 sinds de laatste firmware update moeite heeft met het afspelen van sommige streams. Sommige stoppen ergens random midden in of worden meteen aangegeven als corrupt (terwijl ze op de pc gewoon afspeelbaar zijn).
Hier aan toegevoegd: Dit treedt vooral op bij grotere >1GB bestanden dus wellicht is het buffer-gerelateerd?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 10:36 ]
Het kwam bij mij eerst voor met PMS, om uit te sluiten dat dat het was ben ik gaan testen met Serviio, daar kwam het probleem ook voor. Dus of het uberhaupt aan PMS ligt betwijfel ik. Je hebt wel de laatste firmware geinstalleerd neem ik aan?Erulezz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:27:
[...]
Ik maak gebruik van PS3MediaServer en ik heb hier geen last van...
Dat buffer gerelateerde zou kunnen, vanavond eens kijken of ik dat kan instellen, maar wbt de bestandsgrootte zou dat in mijn geval niks moeten uitmaken of het nou 10mb of 100000mb is, aangezien ik alles over het netwerk stream. Om er nog meer kracht bij deze uitspraak te zetten, het probleem doet zich zowel voor in videos van > 1gb als videos van < 800mbVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:34:
[...]Hier aan toegevoegd: Dit treedt vooral op bij grotere >1GB bestanden dus wellicht is het buffer-gerelateerd?
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Jep, 4.10.mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:15:
[...]
Het kwam bij mij eerst voor met PMS, om uit te sluiten dat dat het was ben ik gaan testen met Serviio, daar kwam het probleem ook voor. Dus of het uberhaupt aan PMS ligt betwijfel ik. Je hebt wel de laatste firmware geinstalleerd neem ik aan?
[...]
Dat buffer gerelateerde zou kunnen, vanavond eens kijken of ik dat kan instellen, maar wbt de bestandsgrootte zou dat in mijn geval niks moeten uitmaken of het nou 10mb of 100000mb is, aangezien ik alles over het netwerk stream. Om er nog meer kracht bij deze uitspraak te zetten, het probleem doet zich zowel voor in videos van > 1gb als videos van < 800mb
yeah, I'm looking at you, Killzone 3.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

EfBe schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:22:
Die move-intro schermen voordat je een game opstart, die beginnen me aardig te irriteren. Zeker omdat ik helemaal niet zo'n ding heb. Ik weet het, 1st world problems, maar toch, je wilt gamen en eerst moet je door de instructies heen waden (die min. 6-7 seconden duren, hoe vaak je ook op X ramt) die je op kleuterniveau uitlegt hoe je een apparaat dat je niet bezit en niet is ingeplugged moet gebruiken. Games hebben al zulke lange unskippable intro's met allerlei logo's etc. De 1e keer dat je de game start... soit, maar de 10e keer...
yeah, I'm looking at you, Killzone 3.
Vind het persoonlijk ook wat vreemd dat '' we '' die onzin krijgen ondanks dat je geen Move systeem heb, lijkt me toch heel makkelijk te regelen dat zodra move gedetecteerd is, dat je dan die boodschap pas krijgt. Helaas is killzone niet de enige met dit probleem.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Die komt toch alleen tevoorschijn als je de PS3 opstart?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:58:
Ook irritant: die epilepsiewaarschuwingen
Maar het verschijnt wel, vertraagd het opstarten (natuurlijk maar heel minimaal) en mensen met epilepsie weten zelf wel dat ze door sterk wisselend licht een aanval kunnen krijgen dus ik snap niet waarom het erin zit. Waarschijnlijk omdat ze vergeten zijn het in hun boekje te vermelden waardoor ze bang zijn voor aanklachten.tiguan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:22:
Ik kan me er niet echt aan storen, het verschijnt maar heel even tijdens het opstarten.
Ook zo'n raar iets, elke keer checken welke trophy's je gehaald hebt als je game opstart, wat wel erg vertraagd.
Huh, dat doet mijne niet, voor zover ik weet? Kan je dan zeker ergens aan of uitzetten?Kluutmaran schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:29:
[...]
Ook zo'n raar iets, elke keer checken welke trophy's je gehaald hebt als je game opstart, wat wel erg vertraagd.