Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Vraag me af of dat gaat lukken.
Ze hebben 2maanden terug ingevoerd dat nieuwe content nog maar op 2consoles mag draaien.
Vraag me af of dat ook voor oude content die na die invoering word overgezet ook geld.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Sinned123 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:19:
Sowieso een kabel nodig en echt lekker werkt het niet.
In ieder geval niet aan te raden.

Logitech heeft voor een paar tientjes een gamepad met dezelfde vorm.

Xbox360 controller werkt trouwens wel uitstekend.
ik heb er 1 maar dat ding was zo goedkoop dat er nog geen type nummer op staat. Overig wel van logitech en die draait niet op win 7 zonder driver heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb mijn derde PS3 nu (had twee phats, nu een slim erbij), maar wat duurt het overkopieren lang zeg, niet normaal. Staat al twee uur te stampen en is op 55%. Mag ik hierna ook nog Sony bellen om mijn SingStar content te activeren op de nieuwe.

Wilde eerst alle drie behouden, maar de derde gaat weg. Heeft sowieso al een defecte BR drive en stond op de slaapkamer als mediacenter-dinges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Is het zo dat het steeds vaker vastlopen van games op mijn PS3 (die van mij is nog een phat, destijds zelf voor gekozen door het uiterlijk) een voorbode is van het feit dat hij er binnenkort misschien wel helemaal mee ophoudt?

Dat zou behoorlijk kut zijn :P

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

Sinned123 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 06:42:
Vraag me af of dat gaat lukken.
Ze hebben 2maanden terug ingevoerd dat nieuwe content nog maar op 2consoles mag draaien.
Vraag me af of dat ook voor oude content die na die invoering word overgezet ook geld.
alles daarvoor behoud de oude voorwarden.

sony bellen?
gewoon je acount loskoppelen op je oude ps3,
en acount koppelen aan je nwe ps3.
en alles opnieuw downloaden, of dmv backup.

[ Voor 16% gewijzigd door reaL_G op 25-01-2012 14:39 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Leuk, ben een van de winnaars van het jaar gratis CoD MWIII Elite :D Vanavond maar eens activeren.

bedankt Tweakers en Activision

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:33:
Leuk, ben een van de winnaars van het jaar gratis CoD MWIII Elite :D Vanavond maar eens activeren.

d:)b

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03

Toffe actie.
Gefeliciteerd Svennie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

*O*

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Heren,

Heb gisteren op een cursus deze Plantronics Headset gehad, weten jullie of deze zou kunnen werken op een PS3

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:57
Pierre61 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:13:
Heren,

Heb gisteren op een cursus deze Plantronics Headset gehad, weten jullie of deze zou kunnen werken op een PS3
Zou wel moeten kunnen werken voor voicechat lijkt mij want playstation 3 pakt ook gewoon usb headsets en als je het zeker wil weten dan hem er gewoon even inpluggen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

ADDG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Zou wel moeten kunnen werken voor voicechat lijkt mij want playstation 3 pakt ook gewoon usb headsets en als je het zeker wil weten dan hem er gewoon even inpluggen natuurlijk :)
Dat laatste ga ik zeker proberen, ben er alleen nog niet aan toegekomen, ik laat het zeker nog weten of dat ding werkt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat de afgelopen weken mijn PS3 (PS3 FAT 40 GB) al een aantal keren was bevroren tijdens het spelen van COD MW3 is gisteren tijdens een potje MW3 mijn PS3 weer vastgelopen. Een complete freeze. Uit en aan gezet en ja hoor een knipperende blauw / geel / rode LED. Gelukkig heb ik nog wel de disk van MW3 eruit kunnen halen. Dus naar zijn grootje. Wel jammer dat ik een aantal games heb gespeeld waar ik graag mijn voortgang van zou hebben opgeslagen.... DJ Hero 1 & 2 (mischien wat Buzz! en Star Wars savegames ook nog) bijvoorbeeld.

Als ik nu een nieuwe PS3 slim haal is er dan nog een manier om mijn savegames te behouden?

Baal er flink van, maar het reflowen en of reballen van deze oude console zal waarschijnlijk ook maar een tijdelijke oplossing zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:47:
Als ik nu een nieuwe PS3 slim haal is er dan nog een manier om mijn savegames te behouden?

Baal er flink van, maar het reflowen en of reballen van deze oude console zal waarschijnlijk ook maar een tijdelijke oplossing zijn?
Al is de oplossing maar tijdelijk je kan er wel je savegames mee redden doordat je er dan een backup van kan maken. De oude HDD in je nieuwe PS3 zetten gaat niet werken, die moet dan namelijk geformateerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:07
De mijne heb ik ook laten reflowen (40 euro), ruim een half jaar geleden.
Sindsdien heb ik een nieuwe en staat de Fat bij iemand anders; doet het nog zonder problemen :)
Hij doet het zelfs beter dan de Slim...
Reflowen is echt een goede optie, sowieso omdat je al je savegames ed nog even kan backuppen op een externe harde schijf oid.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 27-01-2012 10:18 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

dvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
Kun je die eens uitleggen? Ben wel benieuwd wat je bedoelt met beter...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
De mijne heb ik ook laten reflowen (40 euro), ruim een half jaar geleden.
Sindsdien heb ik een nieuwe en staat de Fat bij iemand anders; doet het nog zonder problemen :)
Reflowen is echt een goede optie, sowieso omdat je al je savegames ed nog even kan backuppen op een externe harde schijf oid.
Mwa, dat is me niet echt geld waard, alleen zou ik het zonde vinden als mijn MW3 online stats weg zouden zijn, maar die zitten op PSN, dus mijn prestige status behoud ik dan toch wel?

Beter dan de slim? Ik vond mijn oude FAT wel heel veel Fan-Noise maken en hoorde ik ook heel veel spinnen (de disk heen en weer zoeven), ik hoop dat de slim wat stiller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou in die zin beter dat mijn nieuwere slim:
Best vaak freezes geeft (kan een BF3 probleem zijn, bij andere spellen geen last van);
Als ik in het menu van een game op de PS knop duw en "spel beeindigen" klik dan schakelt het systeem regelmatig opnieuw op met de bekende er-is-iets-niet-goed-piepjes;
Internetpagina's die niet openen met de melding "er is te weinig geheugen". (caches ed worden regelmatig geleegd)
Met de 60G Fat had ik nooit problemen; die deed het 4 jaar goed tot de Ylod.
Met mijn surround set had ik eigenlijk nooit last van de fan, zij het met blu-rays of games.
Ding is wel: met de Fat stond er een apparaat die gezien mocht worden, nu staat er een klein matzwart dingetje die zo om kan vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geluid van de fan hoor je inderdaad alleen tijdens film, bijvoorbeeld tijdens rustige momenten. Tijdens het gamen hoorde is flink de disk heen en weer swooshen (laden van map in CODMW3) als de strijd lostbarstte, geloof me dan hoor je de fan echt niet meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
dvdkiwi schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:28:
Nou in die zin beter dat mijn nieuwere slim:
Best vaak freezes geeft (kan een BF3 probleem zijn, bij andere spellen geen last van);
Als ik in het menu van een game op de PS knop duw en "spel beeindigen" klik dan schakelt het systeem regelmatig opnieuw op met de bekende er-is-iets-niet-goed-piepjes;
Internetpagina's die niet openen met de melding "er is te weinig geheugen". (caches ed worden regelmatig geleegd)
Ik gebruik de ps3 browser nooit, dus daar kan ik niets over zeggen, maar die andere problemen herken ik echt niet. (bf3 beta liep wel af en toe vast, maar dat was een beta :) de full version heb ik niet). Ook die reboots na het beeindigen van een spel heb ik nooit gehad... Heb je dat ook alleen bij BF3?
Als ik jou was zou ik ff checken of je nog garantie hebt en sony bellen :)

Ik heb zelf overigens een slim160gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

ADDG schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:30:
[...]

De headset werkt inderdaad zonder problemen, heb alleen een andere vraag. Hij is bedraad aangesloten zou ik die kabel kunnen verlengen met een usb verlengkabel. En zo ja wat zou ik dan moeten kopen voor kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:44

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

ik weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om de uptime van de HDD te zien in de playstation. Heb er laats een gekocht en twijfel of ik niet een demo model heb gekregen.

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
kromme schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:34:
ik weet niet of ik hier goed zit, maar is het mogelijk om de uptime van de HDD te zien in de playstation. Heb er laats een gekocht en twijfel of ik niet een demo model heb gekregen.
Goede vraag, volgens mij niet. Wellicht via de pc met een programmatje wel (power count hours). Of die ook uit te lezen valt in een externe 2.5 " behuizing over usb vraag ik me af (smart spul kan dan ook niet uitgelezen worden toch?) Ben wel benieuwd hoeveel draaiuren mijn fat nu al heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe PS3 160 GB slim aangesloten, fan geluid is beduidend minder, maar helaas het zoeven van de disk is er niet minder om geworden. Wel jammer dat mijn DJ Hero 1/2 savegames er niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 01:03
Als je je playstation wilt repareren om je dj hero savegames te kunnen overzetten, houd er dan rekening mee dat deze een kopieerbeveiliging hebben, zodat je ze alleen kunt overzetten met een playstation plus abonnement of via de ingebouwde functie die de gehele inhoud van de harde schijf overzet naar een andere playstation 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, dan speel ik wel opnieuw, het is toch alweer een half jaar geleden, jammer dan.
\

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens geruchten komen er deze week 2 demo's in de (Amerikaanse) Store: Twisted Metal en SSX.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:53
oei dat zou wel heel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024

Deze moet ik gewoon hebben. Pacman en (een hele foute versie van) megaman zijn ook nog eens PS3 exclusives :P.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ja lol die Pacman vind ik nog wel grappig, maar die vadsige MegaMan....wahaha wat een afgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:28:
Volgens geruchten komen er deze week 2 demo's in de (Amerikaanse) Store: Twisted Metal en SSX.
Klinkt erg goed. SSX kijk ik nu al naar uit, Twisted Metal ben ik ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Weet iemand hoelaat de US store geupdatet wordt? Ik wil graag vanavond al TM spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
FerdiV schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 19:54:
Weet iemand hoelaat de US store geupdatet wordt? Ik wil graag vanavond al TM spelen :D
Tussen 0.00 uur en 03.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Helaas alleen twisted metal en geen ssx: http://blog.us.playstatio...station-store-update-224/

Ook zijn daar kane&lynch 1 en 2 te koop, wat natuurlijk digitale vervuiling is van de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
http://nl.playstation.com...g-02-02-2012-vanaf-15-00/

Het is weer eens zover, heel schappelijk ook van 3 uur in de middag tot 9 uur in de ochtend...
PlayStation Network is op donderdag 2 februari 2012 van 15.00 tot 09:00 op vrijdag 3 februari 2012 offline wegens gepland onderhoud.

Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:

PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.

Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 15:00 op donderdag 2 februari 2012 bij PSN aan.

Gedurende het onderhoud kun je gametrofeeën blijven verzamelen. Deze worden zodra PlayStation Network weer op volle toeren draait in je profiel weergegeven.

Ga als je vragen over de uitvaltijd van de services hebt naar de officiële PlayStation-forums op community.eu.playstation.com om je vraag te stellen en één van de mods stuurt je zo snel mogelijk een antwoord.

Hou voor het laatste nieuws over dit onderhoud de PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com, onze Facebook-pagina, onze Hyve of onze tweets op Twitter in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Het onderhoud wordt in Japan uitgevoerd, dus ja, ze kunnen moeilijk met elke tijdzone rekening gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
tiguan schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:59:
Het onderhoud wordt in Japan uitgevoerd, dus ja, ze kunnen moeilijk met elke tijdzone rekening gaan houden.
Noem eens 1 andere dienst die gepland onderhoudt heeft van 18 uur? Waarschijnlijk kun je wel eerder inloggen maar dat is toch absurd dat al voor de 2de keer dit kalender jaar onderhoudt plaats moet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:21
psn.. en onderhoud..
Het moet nu eenmaal, debakel van vorig jaar hoeft niet nog een keer

[ Voor 77% gewijzigd door BigF25 op 02-02-2012 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

BigF25 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:07:
psn.. en onderhoud..
Dat dus, en zo erg is het ook niet :) Heb gisteravond eens Costume Quest gedaan, nog best vermakelijk

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
was vanavond van plan om lekker te gaan knallen online.... dit weekend dan maar, 18 uur is wel erg lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
BigF25 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:07:
psn.. en onderhoud..
Ik dacht dat ze in die 2 maanden downtijd toch wel een beetje de tijd hadden om het achterliggende systeem dusdanig aan te pakken dat ze nog maar amper onderhoudt nodig hadden maar helaas. Ik snap ook niet zo goed wat ze nu tijdens het onderhoud uitvoeren want er wordt ook nooit geen log gegeven wat er verbeterd wordt. Natuurlijk hoeven ze ook geen openheid te geven wat ze allemaal aan het draaien zijn maar het zou het begrip voor downtijd toch een beetje groter maken mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:50
ToFast schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:55:
[...]

Goede vraag, volgens mij niet. Wellicht via de pc met een programmatje wel (power count hours). Of die ook uit te lezen valt in een externe 2.5 " behuizing over usb vraag ik me af (smart spul kan dan ook niet uitgelezen worden toch?) Ben wel benieuwd hoeveel draaiuren mijn fat nu al heeft :P
Houdt er maar rekening mee dat als je de HDD uit je PS3 verwijderd om die check te doen, dat je PS3 'm dan als nieuw ziet als je 'm terug steekt. Daarna ben je dus alles kwijt waar je geen backup van hebt gemaakt..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
mr_zippey schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:11:
[...]

Houdt er maar rekening mee dat als je de HDD uit je PS3 verwijderd om die check te doen, dat je PS3 'm dan als nieuw ziet als je 'm terug steekt. Daarna ben je dus alles kwijt waar je geen backup van hebt gemaakt..
Waarom zou de harde schijf als nieuw worden herkend? Je verandert toch niks aan de inhoud met zo'n check?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tiguan schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Waarom zou de harde schijf als nieuw worden herkend? Je verandert toch niks aan de inhoud met zo'n check?
Klopt, maar als je de HDD uit de PS3 haalt dan herkent hij deze sowieso als nieuw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:20:
[...]

Zojuist ook mijn exemplaar bij axel besteld, thx voor de tip! De vele youtube reviwes zijn veelbelovend! nog geen 80 euro voor een wireless headser die ik ook op men pc kan gebruiken is een goede koop. Geluidskwaliteit zou gelijk staan met de turtlebeach PX5 twv 250 euro
Mijn headset op 30 december besteld bij planetaxel.com. Echter bleek er toen al een voorraad-issue aan de gang. Inmiddels is de status veranderd naar "Shipped" (26-01) echter nog niet ontvangen.. Hopelijk valt die deze week op de deurmat.

Hoe is jou ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
OPSLAGHOND schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:48:
[...]

Klopt, maar als je de HDD uit de PS3 haalt dan herkent hij deze sowieso als nieuw. ;)
Oh dat is raar, dat had ik nooit verwacht. Goed om te weten.
Hoe weet de PS3 nou dat die harde schijf er uit is geweest als de stroom er af is dan, dat is technisch niet mogelijk lijkt me?

[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 02-02-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
tiguan schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:57:
[...]
Oh dat is raar, dat had ik nooit verwacht. Goed om te weten.
Hoe weet de PS3 nou dat die harde schijf er uit is geweest als de stroom er af is dan, dat is technisch niet mogelijk lijkt me?
behalve als de schijf zelf bijhoudt hoe vaak hij opgestart is en de PS3 dat dan weer uitleest, anders lijkt het me niet mogelijk nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Svennie schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:06:
[...]

behalve als de schijf zelf bijhoudt hoe vaak hij opgestart is en de PS3 dat dan weer uitleest, anders lijkt het me niet mogelijk nee.
hoe kom ik er dan achter wat die gelopen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
kromme schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:18:
[...]

hoe kom ik er dan achter wat die gelopen heeft.
Ik weet alleen uit ervaring dat de PS3 je schijf altijd als 'nieuw' herkend, waarop er een check plaatsvindt weet ik niet.. kwam er dan ook op een ongelukkige manier achter..

Waarom wil je eigenlijk zo graag weten wat hij 'gelopen' heeft?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

mr_zippey schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:54:
[...]

Ik weet alleen uit ervaring dat de PS3 je schijf altijd als 'nieuw' herkend, waarop er een check plaatsvindt weet ik niet.. kwam er dan ook op een ongelukkige manier achter..

Waarom wil je eigenlijk zo graag weten wat hij 'gelopen' heeft?
omdat ik het idee heb dat ze me een demo hebben verkocht in de winkel. Dan kan ik dit hard maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Kluutmaran schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:06:
[...]

Ik dacht dat ze in die 2 maanden downtijd toch wel een beetje de tijd hadden om het achterliggende systeem dusdanig aan te pakken dat ze nog maar amper onderhoudt nodig hadden maar helaas. Ik snap ook niet zo goed wat ze nu tijdens het onderhoud uitvoeren want er wordt ook nooit geen log gegeven wat er verbeterd wordt. Natuurlijk hoeven ze ook geen openheid te geven wat ze allemaal aan het draaien zijn maar het zou het begrip voor downtijd toch een beetje groter maken mijns inziens.
Wat dacht je van de implementatie van nieuwe zaken, de backend moet natuurlijk gereed zijn voor eventueel nieuwe firmware features welke al daar niet zichtbaar zijn voor de gebruiker.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
kromme schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:33:
[...]

omdat ik het idee heb dat ze me een demo hebben verkocht in de winkel. Dan kan ik dit hard maken.
Tja, maar dan heb je 'm nog maar pas lijkt mij.. en dan waarschijnlijk ook nog niet veel data op de HDD, die je kwijt zou raken.. Je kan even een backup maken zodat je niets kwijtraakt en na het terugplaatsen van HDD, je backup terugzetten..

Wat of er verder mee wilt bereiken?! Ik snap je punt op zich wel, maar dit lijkt mij erg veel moeite doen om je gelijk te halen.. en het levert je verder niet veel of zelfs niets op...

Als nu blijkt dat het een demo/2e hands PS3 is, wat dan? krijg je 10% korting joepie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
@dvdkiwi (en eigenlijk aan iedereen)

wanneer je in de browser van de ps3 op google zoekt, krijg je soms de melding "there is not enough memory"
dan kan je dit verhelpen op volgende manier (het heeft niks met je cache te maken):

* druk op "driehoekje"
* Ga naar tools --> javascript
* zorg dat deze uitstaat (voor sommige pagina's te bekijken zul je deze wel terug moeten inschakelen)

het probleem zou nu moeten opgelost zijn

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:04
Als ik game of in het menu van de PS3 ben zie ik soort hele vage witte scanlines, wat je meestal ziet als het signaal net niet helemaal optimaal is (Rare / vage uitleg, maar beter kan ik het niet omschrijven). Echter zitten zover ik weet alle kabels goed / stevig vast. De disc komt ook wat "vies" uit de PS3 als ik em eruit haal, maar bevat geen krasjes.

Iemand enig idee wat hier aan de hand is en of ik me hiervoor zorgen moet maken?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Maditude schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 11:22:
@dvdkiwi (en eigenlijk aan iedereen)
....*knip*....
Javascript gebruik ik alleen als ik bv youtube filmpjes (via www.ps3youtube.com) wil kijken, anders speelt ie ze niet af.
Daarna zet ik dit altijd gelijk weer uit.
Maar het komt wel eens voor dat de PS3 blijft hangen tijdens het navigeren op verschillende sites, niet altijd Javascript afhankelijk.
Misschien moet ik toch eens een router nemen, zodat ik de pc en PS3 gelijk op internet heb; nu wissel ik iedere keer de kabel in het modem om, gevolg is dat ik of:
a) internet op de PS3 heb en daar dus ook (beperkt) op moet internetten.
of
b) goed internet op de pc heb maar niet op het PSN kan.

Laatste tijd sluiten de games wel goed af, dus meer dan een paar kleine probleempjes heb ik niet met het systeem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 3 voor €29 bij Bart Smit en E-Plaza. HopOnline in "Console Budget Gaming topic"

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week komt de Simpsons Arcade game uit op psn! Konami is goed bezig na ook al Xmen geport te worden. Nu nog de Turtles games en ik ben helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Gisteren Rocksmith binnen gekregen vanuit de US of A. Wat een topper.
Ik hoop dat ik hiermee het gitaarspelen een beetje onder de knie krijg :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Opgehaald bij de BS, thanks! Ik heb gehoord dat het begin beduidend saaier is dan het 2e deel.. ik ben benieuwd :) Beter zo dan andersom in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb al een tijdje toegang tot de Starhawk beta, maar heb nog geen minuut kunnen spelen. Zelf hosten, matchmaking, game kiezen uit de lijst. Maakt niet uit wat ik doe, ik kom dr niet in.
Nog meer mensen last van en is het iets structureels? Of moet ik het bij mijn verbinding zoeken?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ps3 is toch bij mij het hoofdsysteem gebleken, de xbox 360 heb ik ook wel maar daar doe ik gewoon niet veel mee.
De wii heb ik ook maar die staat al in het hok, mede omdat ik de controller voor de wii niet leuk vind ik ben 33 jaar en heb me daar nooit aan aan kunnen passen. Vroeger vond ik mario games wel heel mooi maar dat was echt de nintendo 16 bit. Speel nu vooral met de ps3 modern warfare 3, en fifa 12, en gran turismo 5.
Ik heb ook een goeie pc waar ik ook wel games voor heb, en de pc heb ik ook op mijn tv om te gamen met xbox controller voor windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier na update 4.10 ook last van dat je jezelf hoort door de 7.1 headset? ik vind het nogal irritant en ik kan geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:06
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:14:
Deze week komt de Simpsons Arcade game uit op psn! Konami is goed bezig na ook al Xmen geport te worden. Nu nog de Turtles games en ik ben helemaal happy.
_/-\o_ Oh wow... aan deze game heb ik vele guldens verloren. Tijd voor een nieuwe investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd psn niet op woensdagen bijgewerkt nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:12

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Vanavond maar ff updaten als ik thuis ben, ben erg benieuwd of de browser nu eindelijk wat sneller/stabieler werkt :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer achter mijn ps3 gaan zitten om wat te gamen.
In een week of 2 heb ik Resistance 1 , 2 en 3 uitgespeeld.
Was zeer vermakelijk.Prachtig verhaal en leuke gameplay.

Nu ben ik wat meer in de multiplayer van Uncharted gedoken.
Het speelt lekker weg en bestuurd prima.

Dit ziet er toch heerlijk uit.

Ik kan niet wachten tot ik mijn PSvita binnen krijg samen met Uncharted : Golden abyss.
Nog 2 weken en ik ga dit deel ook spelen van UC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ik heb 'm gister binnen gekregen (op 30 december besteld...) De eerste indruk is erg positief. Zowel de bouwkwaliteit als het geluid is boven verwachting.
struik978 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:47:
[...]
ook ik heb de PS3 wireless stereo headset besteld bij www.PlanetAxel.com vandaag. Had mail naar Sony gestuurd en die kon niet zeggen wanneer de headset in NL uitkwam. Heeft iemand m al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sinds de 4.10 firmware update maakt m'n ps3 na het inslikken van een DVD enorm veel kabaal; de drive begint op maximaal te draaien lijkt het wel. Zodra ik de film start gaat ie minder hard draaien en hoor ik 'm (gelukkig) niet meer. Iemand meer dit probleem?

Edit: betreft een phat ps3 80GB.

[ Voor 6% gewijzigd door rickertsnaak op 09-02-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik de enige die gister niet op psn kon? Ik wilde Simpsons downen verdulleme :(

Hoe is de nieuwe browser trouwens? doet bijv Youtube het normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Hoe kan ik m'n PSN account verwijderen? Heb ooit een PS3 gekocht, maar deed er niks meer mee dus die aan m'n broertje verkocht.

Maar ik krijg nogsteeds af en toe mail van Sony over updates e.d. Beetje irritant dus ik zou graag m'n gehele PSN account willen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Wat duurt het downloaden op de PS3 toch af en toe lang zeg. Moest 137 nummers opnieuw downloaden vanuit de Singstore. Gestart om 20:00, was om 0:00 niet op de helft dus maar aan laten staan. En dat voor 137x gemiddeld 60MB = 8GB waar ik normaal gesproken maximaal 10 minuten mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06
Het ziet er goed uit ja, maar die nederlandse stem klinkt dan weer erg beroerd. Ze hebben een schat laten vallen. Ga hem halen... ;(

Ik ga Uncharted 3 spelen als ik een nieuwe tv heb gekocht over paar maandjes. Ben benieuwd naar de 3D. Las er goede ervaringen over.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Het ziet er goed uit ja, maar die nederlandse stem klinkt dan weer erg beroerd. Ze hebben een schat laten vallen. Ga hem halen... ;(

Ik ga Uncharted 3 spelen als ik een nieuwe tv heb gekocht over paar maandjes. Ben benieuwd naar de 3D. Las er goede ervaringen over.
De 3D in U3 is wel OK. Ik zie mezelf alleen niet het spel uitspelen met een bril op. Heb U3 maar een halfuur gespeeld, moet AC:Revelations (360) ook nog spelen maar heb weinig zin op één of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Mooi ik wil graag horen hoe de 3D dan is met Uncharted 3.

Hier nog een verzameling met beelden van de nieuwe mappack :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:27:
[...]

Mooi ik wil graag horen hoe de 3D dan is met Uncharted 3.

Hier nog een verzameling met beelden van de nieuwe mappack :
Zie ik nu goed in de 1e halve minuut dat ze een soort martyrdom hebben zoals in CoD? :|

Martyrdom is echt een van de meest debiele uitvinding in gameplay van de laatste paar jaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:29:
[...]

Zie ik nu goed in de 1e halve minuut dat ze een soort martyrdom hebben zoals in CoD? :|

Martyrdom is echt een van de meest debiele uitvinding in gameplay van de laatste paar jaren :P
Volgens mij gooien ze dan toevallig net een frag?

Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zit er wel in hoor.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke , ik ben em nog niet tegen gekomen als optie in mijn uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Jammer dat ze dat hebben overgenomen :P.

Ik ben benieuwd welke games ik op de ps3 ga spelen dit jaar. Kijk uit om Uncharted te gaan spelen, alhoewel ik het voornamelijk speel voor de sfeer en niet zozeer voor de gameplay. Daarnaast kijk ik erg uit naar The Last Guardian en The last of us,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die momenteel niet kunnen aanmelden op PSN?

EDIT: laat maar, moest de aangepaste servicevoorwaarden nog accepteren. 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:14
Iemand PixelJunk™ SideScroller al geprobeerd?
Ik hou wel van een beetje shmup-pen maar de demo kon me niet direct overtuigen.......

De simpsons game kwam trouwens zwaar gedateerd op me over, denk dat ik dan toch liever final fight koop, of verder ga met turtles arcade game (die houdt ook niet over imho, de simpsons was geloof ik min of meer een update om die kast te upgraden) of nog beter een shank of castle crashers.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:42:
Iemand PixelJunk™ SideScroller al geprobeerd?
Ik hou wel van een beetje shmup-pen maar de demo kon me niet direct overtuigen.......

De simpsons game kwam trouwens zwaar gedateerd op me over, denk dat ik dan toch liever final fight koop, of verder ga met turtles arcade game (die houdt ook niet over imho, de simpsons was geloof ik min of meer een update om die kast te upgraden) of nog beter een shank of castle crashers.
Tja het is een standaard beat'm up behalve dan het feit dat je met elk ander karakter kan samenwerken om zo in een andere vorm tegenstanders te lijf te gaan.
Bedenk dat bij Final Fight je altijd online moet zijn om te kunnen spelen.

Zag trouwens dat de foute game Battle of the Gods nog steeds in ontwikkeling voor ps3 is. Dit is een game waarin je als goden vecht. Nu is dit niet zo heel apart maar de deelnemers zijn wel bekenden:
Known deities appearing in the game include:
  • Buddha
  • Jesus (Christian son of God)
  • God (actual God of Christianity and Judaism)
  • Satan
  • the Virgin Mary
  • Ganesh
  • Shiva
  • Zeus (Ancient Greek ruler of the gods)
  • Aphrodite (Ancient Greek goddess of love and beauty)
  • Ra (Egyptian sun god)
  • Anubis (Egyptian God of the Dead)
  • Mother Nature
  • Ares (Greek God of War)
  • Athena (Greek Goddess of Wisdom, Athens (a town in Greece)
  • Isis (Egyptian mother of the Gods)
  • Thor (Norse god of Thunder)
  • Santa Claus (God of commercialization and capitalism)
  • Xipe Totec (Aztec god of suffering and Growth)
  • Xenu (god of Scientology)
  • Kanaloa (Hawaiian God of Mischief)
  • Odin (All-Father from Norse mythology)
  • Pele
  • The Grim Reaper, personification of death.
Voeg daar bijpassende stages aan toe:
According to the developers, each character will have their own background stage. However, only seven stages are known at the moment:
  • Hell Frozen Over
  • Red Sea Parted (God's stage)
  • Cove (Jesus' stage)
  • Cradle of Civilization (Garden of Eden)
  • Shinto Temple
  • Nirvana
  • Bodhi Desert (Buddha's stage)
  • Hindi Mandala
En ik ben benieuwd wat voor reacties dat oplevert. (En of de game zelf nog wat voorstelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is er ook een god die pele heet, of doet de voetballer pele mee in de game? :9

Lijkt me verder nogal fake, kan me niet voorstellen dat dit echt in ontwikkeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:20:
Is er ook een god die pele heet, of doet de voetballer pele mee in de game? :9

Lijkt me verder nogal fake, kan me niet voorstellen dat dit echt in ontwikkeling is.
Dan zouden ze wel veel moeite doen voor een hoax met ook een site als battleofthegods.com te maken. Pele lijkt idd op Wiki vandalisme maar waar is Allah in dat rijtje? (Of welllicht Mohammed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Heeft iemand anders ook last met streamen van videos sinds de laatste update? Het lijkt er op dat m'n PS3 sinds de laatste firmware update moeite heeft met het afspelen van sommige streams. Sommige stoppen ergens random midden in of worden meteen aangegeven als corrupt (terwijl ze op de pc gewoon afspeelbaar zijn).

Als ze op een random plek stoppen (wel telkens dezelfde plek in de gestreamde video), is dit nog wel "op te lossen" door de video opnieuw te starten en te fast forwarden tot die plek is geweest, maar ideaal is dit niet echt.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:22:
Heeft iemand anders ook last met streamen van videos sinds de laatste update? Het lijkt er op dat m'n PS3 sinds de laatste firmware update moeite heeft met het afspelen van sommige streams. Sommige stoppen ergens random midden in of worden meteen aangegeven als corrupt (terwijl ze op de pc gewoon afspeelbaar zijn).

Als ze op een random plek stoppen (wel telkens dezelfde plek in de gestreamde video), is dit nog wel "op te lossen" door de video opnieuw te starten en te fast forwarden tot die plek is geweest, maar ideaal is dit niet echt.
Ik maak gebruik van PS3MediaServer en ik heb hier geen last van...

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:22:

Dat probleem heb ik met gewone videofiles ook, wanneer ik ze via usb afspeel ja.

Hier aan toegevoegd: Dit treedt vooral op bij grotere >1GB bestanden dus wellicht is het buffer-gerelateerd?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Erulezz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:27:
[...]

Ik maak gebruik van PS3MediaServer en ik heb hier geen last van...
Het kwam bij mij eerst voor met PMS, om uit te sluiten dat dat het was ben ik gaan testen met Serviio, daar kwam het probleem ook voor. Dus of het uberhaupt aan PMS ligt betwijfel ik. Je hebt wel de laatste firmware geinstalleerd neem ik aan?
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:34:
[...]Hier aan toegevoegd: Dit treedt vooral op bij grotere >1GB bestanden dus wellicht is het buffer-gerelateerd?
Dat buffer gerelateerde zou kunnen, vanavond eens kijken of ik dat kan instellen, maar wbt de bestandsgrootte zou dat in mijn geval niks moeten uitmaken of het nou 10mb of 100000mb is, aangezien ik alles over het netwerk stream. Om er nog meer kracht bij deze uitspraak te zetten, het probleem doet zich zowel voor in videos van > 1gb als videos van < 800mb

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
mattttt schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:15:
[...]

Het kwam bij mij eerst voor met PMS, om uit te sluiten dat dat het was ben ik gaan testen met Serviio, daar kwam het probleem ook voor. Dus of het uberhaupt aan PMS ligt betwijfel ik. Je hebt wel de laatste firmware geinstalleerd neem ik aan?

[...]

Dat buffer gerelateerde zou kunnen, vanavond eens kijken of ik dat kan instellen, maar wbt de bestandsgrootte zou dat in mijn geval niks moeten uitmaken of het nou 10mb of 100000mb is, aangezien ik alles over het netwerk stream. Om er nog meer kracht bij deze uitspraak te zetten, het probleem doet zich zowel voor in videos van > 1gb als videos van < 800mb
Jep, 4.10. :) Gisteren nog ~ 2 uur zitten streamen, geen problemen tegen gekomen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die move-intro schermen voordat je een game opstart, die beginnen me aardig te irriteren. Zeker omdat ik helemaal niet zo'n ding heb. Ik weet het, 1st world problems, maar toch, je wilt gamen en eerst moet je door de instructies heen waden (die min. 6-7 seconden duren, hoe vaak je ook op X ramt) die je op kleuterniveau uitlegt hoe je een apparaat dat je niet bezit en niet is ingeplugged moet gebruiken. Games hebben al zulke lange unskippable intro's met allerlei logo's etc. De 1e keer dat je de game start... soit, maar de 10e keer...

yeah, I'm looking at you, Killzone 3.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie PS3 (de eerste keer dat Sony een speciale PS3 laat drukken ipv schilderen/plakken);
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v103/Trunkswd/onepiecehardware.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
EfBe schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:22:
Die move-intro schermen voordat je een game opstart, die beginnen me aardig te irriteren. Zeker omdat ik helemaal niet zo'n ding heb. Ik weet het, 1st world problems, maar toch, je wilt gamen en eerst moet je door de instructies heen waden (die min. 6-7 seconden duren, hoe vaak je ook op X ramt) die je op kleuterniveau uitlegt hoe je een apparaat dat je niet bezit en niet is ingeplugged moet gebruiken. Games hebben al zulke lange unskippable intro's met allerlei logo's etc. De 1e keer dat je de game start... soit, maar de 10e keer...

yeah, I'm looking at you, Killzone 3.
_/-\o_

Vind het persoonlijk ook wat vreemd dat '' we '' die onzin krijgen ondanks dat je geen Move systeem heb, lijkt me toch heel makkelijk te regelen dat zodra move gedetecteerd is, dat je dan die boodschap pas krijgt. Helaas is killzone niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Schijnt niet in de game te zitten maar in de PS3 firmware: zodra je een move-enabled game start krijg je nu die introschermen. Echt bezopen. Bij een hamer zit ook geen gebruiksaanwijzing met de tekst "Niet op het hoofd slaan met product, kan pijn veroorzaken"

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook irritant: die epilepsiewaarschuwingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 11:58:
Ook irritant: die epilepsiewaarschuwingen
Die komt toch alleen tevoorschijn als je de PS3 opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waar, maar het is wel irritant als je geen epileptie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik kan me er niet echt aan storen, het verschijnt maar heel even tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
tiguan schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:22:
Ik kan me er niet echt aan storen, het verschijnt maar heel even tijdens het opstarten.
Maar het verschijnt wel, vertraagd het opstarten (natuurlijk maar heel minimaal) en mensen met epilepsie weten zelf wel dat ze door sterk wisselend licht een aanval kunnen krijgen dus ik snap niet waarom het erin zit. Waarschijnlijk omdat ze vergeten zijn het in hun boekje te vermelden waardoor ze bang zijn voor aanklachten.

Ook zo'n raar iets, elke keer checken welke trophy's je gehaald hebt als je game opstart, wat wel erg vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Kluutmaran schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:29:
[...]
Ook zo'n raar iets, elke keer checken welke trophy's je gehaald hebt als je game opstart, wat wel erg vertraagd.
Huh, dat doet mijne niet, voor zover ik weet? Kan je dan zeker ergens aan of uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Ik kan niet op PSN komen maar de rest van de internet mogelijkheden doen het wel op de ps3, iemand meer hier last van??
Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste