Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:29
Griffin schreef op donderdag 29 december 2011 @ 13:34:
Even een vraag mbt de PSN games.
Welk spel is goed voor een party (dus 4 spelers) maar ook leuk in je eentje?
Scott Pilgrim vs. The World: The Game, Fat Princess, Plants vs. Zombies (2 player maar je kan om de beurt natuurlijk), Mushroom Wars (weet niet zeker of deze nog steeds op PSN staat) en natuurlijk Worms en Bomberman.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 16:40
Bonkdoos schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:01:
Ik heb sinds kort een PS3 (Slim, 320 gb) en ben nog niet helemaal thuis in de technische mogelijkheden van dit apparaat.
Ook heb ik momenteel een AC Ryan Playon!HD Mini 2 in bezit. Deze ben ik nu van plan te verkopen.
Echter, voordat ik oude schoenen weggooi.....Kan de PS3 (minimaal) hetzelfde afspelen als de AC Ryan of kan ik hem misschien toch beter houden?
De PS3 is eigenlijk niet echt een goede mediaspeler. De codec-ondersteuning is minimaal en het ding maakt veel te veel geluid om echt te kunnen genieten van een film (ik ben allergisch voor het minste gezoem, dus geef mij maar iets zonder fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Kr7Br schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:29:
[...]

De PS3 is eigenlijk niet echt een goede mediaspeler. De codec-ondersteuning is minimaal en het ding maakt veel te veel geluid om echt te kunnen genieten van een film (ik ben allergisch voor het minste gezoem, dus geef mij maar iets zonder fan).
Hier is overigens een ander topic voor. Met een oplossing als PMS speel je op je PS3 alle formaten af, behalve Blu Ray iso en Sony films met Cinavia.
Zie verder:
Playstation 3 als media center - deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14
Chckdsk! schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:50:
[...]
Plants vs. Zombies (2 player maar je kan om de beurt natuurlijk
:o
Echt waar? Hmmz dat wist ik helemaal niet joh. Net nu ik over mijn verslaving heen was.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Sagat schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:15:
[...]

:o
Echt waar? Hmmz dat wist ik helemaal niet joh. Net nu ik over mijn verslaving heen was.
Ik zit op het moment volop in die verslaving :+

Het leuke van die 2 player mode (jammer genoeg alleen offline of ik heb de optie niet kunnen vinden) is dat je zowel co-op als vs. mode kan doen. Al is de vs. mode imo makkelijker voor de plants...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
bram1984 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:26:
[...]

Volgens mij kan de PS3 nog steeds (correct me if I'm wrong) geen MKV containers afspelen, dus de AC Ryan zou ik lekker houden.
Sagat schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:31:
[...]

Ik gebruik mijn ps3 ook (nog) niet als mediaspeler, maar naar wat ik begrijp is het vrijwel zeker nodig om je pc te laten coderen om alle formaten aan te kunnen, en zelfs in die situatie het soms niet altijd werkt. Ik zou je dus adviseren om de stand alone media speler te houden.

Er is dacht ik ook een ps3 als mediacenter topic, dat is wsl ook een betere plek om deze vraag te stellen :P
thunder8 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 09:40:
[...]

Zoals hierboven al is aangegeven, zou ik de PS3 niet als enige mediaplayer gebruiken. Heb zelf in de woonkamer naast de PS3 een HTPC staan, veel meer mogelijkheden en een stukje zuiniger.
Kr7Br schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:29:
[...]

Bedankt voor de reacties. Ik heb tevens uitgevonden dat de PS3 geen NTFS bestandssysteem kan lezen. Dus dan zit men ook nog met het probleem dat files < 4 gb moeten zijn. Dat gaf meteen de doorslag, dus ik hou de AC Ryan inderdaad lekker :) Ook een beetje een opluchting, heb 'em nog geen half jaar en dacht dat ie nu overbodig zou zijn.

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hallo Tweakers,

Mijn broer heeft recent bij http://www.console-solution.nl/ een PS3 controller gekocht en wij denken dat dit een fake controller is.

De barcode is niet hetzelfde als bij mijn controller die bij mijn ps3 standaard erbij zat (zie foto's)

De controller buttons en joysticks voelen erg stroef aan en kan niet normaal snipen bij BF3 bijvoorbeeld.

De R1/L1 buttons voelen los aan, alle buttons hebben een hardere klik tegenover mijn nieuwe standaard ps3 controller(2-3 weekjes oud)

De trilfunctie geeft een heel raar geluid, robotachtig/zoemend kun je het noemen.

Ik denk dat ik hier met een fake controller te maken heb, ik wil graag jullie meningen weten hierover, en natuurlijk ga ik dit allemaal nog uitzoeken, en Sony ga ik zeker bereiken hiermee en de webshop zelf, want dit kan niet, 36 euro betalen voor een neppe controller.

Zie de foto's van de barcode :

Mijn PS3 controller die standaard bij de PS3 zat :
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/9601/imag0699r.jpg

De waarschijnlijk fake controller van mijn broer:
Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/5181/imag0698k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Wat zeggen zij hierover dan? Neem aan dat je hen meteen hebt gecontacteerd met je probleem. Mag je ruilen?

P.S. Plus je plaatjes mogen (moeten) wat kleiner (max 640 pixels horizontaal). Zijn sowieso van een kwaliteit waarbij dat niet uitmaakt.

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 31-12-2011 13:19 . Reden: Plaatjes comment added ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Of dat labeltje veel zegt weet ik niet.
Ik heb hier 2 originele controllers (een Dualshock en een Sixaxis), die een ander label hebben dan degene die jij hier gepost hebt.
De tekst in het midden staat er bij mij niet, daar is het gewoon zwart.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
http://www.google.nl/sear...a71bbb73&biw=1600&bih=781

Een simpele google search op het model nr. geeft aan dat het idd om een fake exemplaar gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:23
Het uiterlijk van de stickers kan compleet verschillend zijn:
Hier mijn twee originele Dualshocks:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1BSkQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M4NwK.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Kluutmaran schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:21:
http://www.google.nl/sear...a71bbb73&biw=1600&bih=781

Een simpele google search op het model nr. geeft aan dat het idd om een fake exemplaar gaat.
Hoe kom je daar bij?
CECHZC2H geeft gewoon aan dat het een Hongkong exemplaar is.
Inderdaad zijn er fake exemplaren met dat kenmerk, maar voornamelijk echte.
Als je even zoekt op Google, kun je wel veel kenmerken vinden om fake exemplaren te herkennen.

Edit:
Er zijn in ieder geval 3 versies en vermoedelijk meer: CECHZC2E (EU), CECHZC2H (Hongkong) en CECHZC2U (USA).
De E en H versie zijn identiek wat betreft gewicht en afwerking, alleen de tekst op de achterkant is verschillend (de tekst op de foto klopt voor E en H versie).
Ik meen me te herinneren van een eerder topic dat de U versie wat lichter was.
De fake controllers zijn tegenwoordig niet meer eenvoudig te herkennen aan de sticker, slecht gekopieerde verpakking of het ontbreken van een reset knop.
Het belangrijkste kenmerk is inderdaad de bouwkwaliteit en dan vooral de afwerking.
Ook geven de triggers veel problemen.
Een Sony controller moet gewoon goed zijn, dus neem contact op met de webshop.

Edit2:
De foto lijkt inderdaad op een fake exemplaar te wijzen.
De sticker is wat te groot (loopt over de randen heen) en ook lijkt het vierkantje daarboven wat onregelmatig en lijkt een beetje door te lopen in de rest van de behuizing wat bij een echte controller niet het geval is.

Edit3:
Absoluut fake, want het 'unieke' serienummer 711719805224 staat bekend als fake.

[ Voor 28% gewijzigd door Flitzer op 31-12-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Brad Pitt schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:14:
[...]

Wat zeggen zij hierover dan? Neem aan dat je hen meteen hebt gecontacteerd met je probleem. Mag je ruilen?

P.S. Plus je plaatjes mogen (moeten) wat kleiner (max 640 pixels horizontaal). Zijn sowieso van een kwaliteit waarbij dat niet uitmaakt.
Heb ze nog niet gebeld, ga ik straks wel eventjes doen.

Bedankt iig voor de tips allemaal. Als ik de controller kan terugbrengen dan zal ik dat meteen doen, ik denk dat het hier idd om een Hongkong versie gaat.

Maar de controller is echt stroef, en is echt speelt echt niet fijn weg in BF3(en dat is mijn 24/7 game).

Als ze hem aannemen, en ik mijn geld terug krijg(hopelijk) dan ga ik gewoon naar de eerste beste winkel in mijn buurt en daar een controller voor 10-20 meer kopen.

Jullie horen nog van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Flitzer schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 13:29:
[...]

Hoe kom je daar bij?
CECHZC2H geeft gewoon aan dat het een Hongkong exemplaar is.
Inderdaad zijn er fake exemplaren met dat kenmerk, maar voornamelijk echte.
Als je even zoekt op Google, kun je wel veel kenmerken vinden om fake exemplaren te herkennen.

Edit:
Er zijn in ieder geval 3 versies en vermoedelijk meer: CECHZC2E (EU), CECHZC2H (Hongkong) en CECHZC2U (USA).
De E en H versie zijn identiek wat betreft gewicht en afwerking, alleen de tekst op de achterkant is verschillend (de tekst op de foto klopt voor E en H versie).
Ik meen me te herinneren van een eerder topic dat de U versie wat lichter was.
De fake controllers zijn tegenwoordig niet meer eenvoudig te herkennen aan de sticker, slecht gekopieerde verpakking of het ontbreken van een reset knop.
Het belangrijkste kenmerk is inderdaad de bouwkwaliteit en dan vooral de afwerking.
Ook geven de triggers veel problemen.
Een Sony controller moet gewoon goed zijn, dus neem contact op met de webshop.
Klopt, mjn blauwe USA-versie is inderdaad iets lichter dan mijn EU-versie.

Dat er zoveel neppe HongKong-modellen zijn is logisch ivm China dichtbij en Dealextreme etc etc

Echter het verklaart nog niet waarom mijn EU-versie een andere achterkant heeft dan die van ipodkiller.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 31-12-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:30:
[...]
Echter het verklaart nog niet waarom mijn EU-versie een andere achterkant heeft dan die van ipodkiller.
Jouw versie is vermoedelijk (gelijk aan) een versie zoals die bij de PS3 slim is geleverd.
Ik had dezelfde achterkant bij een controller van een launch slim 120GB.
Mogelijk dat losse exemplaren of later geleverde exemplaren een andere achterkant hadden.

De EU versie van ipodkiller zou de echte zijn en ik zou ook niet verwachten dat men bij het kopiëren er zelf meer kenmerken bij gaat bedenken.
De Hongkong versie is in ieder geval fake, maar de kenmerken zijn gelijk aan die van een echt Hongkong exemplaar (zelfs met gekopieerd serienummer).
Wel leuk om een filmpje te zien van het foute binnenwerk. En nog een filmpje.

[ Voor 11% gewijzigd door Flitzer op 31-12-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
De mijne zat bij een Fat 80GB :). Laatste serie fats, dat wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wilde ik eens Skyrim spelen dus ik doe de bluray in de ps3 en het scherm springt op zwart zoals altijd maar er gebeurt verder helemaal niets. Skyrim wilt dus niet meer opstarten, andere spellen doen het nog wel gewoon. Hoe kan ik dit verhelpen? Het betreft een ps3 van 2 maandjes oud, gamedate etc heb ik al verwijderd maar dat heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:35

SkyStreaker

Move on up!

Had je ook de rest verwijderd? Gameupdates e.d. Zou natuurlijk kunnen dat dit corrupt is geraakt?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Of het in dit topic thuis hoort weet ik niet, maar net een goeie aankoop gedaan.
Er staan al een tijdje wat games op mijn verlanglijstje en zocht nog naar goede prijzen.
Net op zavvi heel scherpe prijzen gevonden!
Dirt 3, Portal 2, Tekken 6 en Assassins creed Brotherhood samen voor net geen 60 euro!
Prijzen varieren van 11,95 tot 17,95.
Wel even een paypal accountje moeten aanmaken, maar 15 euro per spel is geen geld denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

dvdkiwi schreef op maandag 02 januari 2012 @ 11:56:
Of het in dit topic thuis hoort weet ik niet, maar net een goeie aankoop gedaan.
Er staan al een tijdje wat games op mijn verlanglijstje en zocht nog naar goede prijzen.
Net op zavvi heel scherpe prijzen gevonden!
Dirt 3, Portal 2, Tekken 6 en Assassins creed Brotherhood samen voor net geen 60 euro!
Prijzen varieren van 11,95 tot 17,95.
Wel even een paypal accountje moeten aanmaken, maar 15 euro per spel is geen geld denk ik :)
Je moet over het algemeen wel geduld hebben voordat ze er zijn. Zit nu al erg lang te wachten op Rayman, terwijl hij allang verstuurd zou zijn ;)

Maar ze hebben wel goede deals idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:06
Tarabass schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:38:
[...]
Je moet over het algemeen wel geduld hebben voordat ze er zijn. Zit nu al erg lang te wachten op Rayman, terwijl hij allang verstuurd zou zijn ;)

Maar ze hebben wel goede deals idd..
Het aantal dagen voordat je bestelling op de deurmat ligt is buiten de UK vaak het dubbele van het aantal werkdagen daar, maar het product word (bijna) altijd netjes geleverd. Mijn PS3-verzameling groeit aanzienlijk dankzij deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Alleen een beetje jammer dat het alleen via paypal/creditcard te betalen is.
Hoeveel makkelijker zou het zijn om gewoon met i-deal te kunnen betalen...
Maar voor zulke scherpe prijzen (Dirt 3 in NL minimaal 45 euro, daar 17 euro) hoef ik het niet te laten.

*edit*

Dirt 3 - PS3 In bestelling | verwachte levertijd 1 week tot verzending €17.95

Portal 2 - PS3 In bestelling | verwachte levertijd 1 week tot verzending €15.45

Assassin's Creed Brotherhood - PS3 Tijdelijk niet beschikbaar | onbekende levertijd tot verzending €11.95

Even afwachten wanneer alles binnenkomt, maar ze verzenden alles apart dus dat komt wel goed.
En ik hou me in de tussntijd wel met BF3 bezig ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 03-01-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Console solutions heeft gereageerd op zijn mail(broer), ze zeiden dat dit niet zo hoort en dan hij de ps3 controller terug kan brengen(opsturen).

Toch nog goedgekomen. :)

edit:

Mijn broer had ze bereikt, ze zeiden dat ze het volledige bedrag zouden terugstorten en dat je ze kon terugsturen.

Helaas zeiden ze wel dat ze allemaal uit Hongkong komen. Ik zal het liever op een EU versie houden. ;)

Toch netjes van ze.

[ Voor 42% gewijzigd door iPodKiller op 03-01-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:31:
Console solutions heeft gereageerd op zijn mail(broer), ze zeiden dat dit niet zo hoort en dan hij de ps3 controller terug kan brengen(opsturen).

edit:

Mijn broer had ze bereikt, ze zeiden dat ze het volledige bedrag zouden terugstorten en dat je ze kon terugsturen.

Helaas zeiden ze wel dat ze allemaal uit Hongkong komen. Ik zal het liever op een EU versie houden. ;)

Toch netjes van ze.
Een originele controller uit Hongkong is identiek aan een EU controller, dus dat is op zichzelf geen enkel probleem.

Waar ik me meer zorgen over zou maken is over het feit dat het zeker om een fake controller ging en dat ze daarvoor geen verklaring geven.
De huidige advertentie van CS toont duidelijk een Sony controller; maar de prijs is aan de lage kant voor een originele controller, maar ook veel te hoog voor een namaak.
Er kan natuurlijk ergens bij de leverancier een fout zijn gemaakt, maar als je weer een fake krijgt wordt het misschien toch tijd om Sony maar eens in te lichten.

In het tweede filmpje dat ik had gepost stonden een aantal kenmerken waaraan je kunt zien dat het een nepper is, waaronder een fout in de verpakking.
Denk er wel aan dat ze ook de kosten voor het retourneren vergoeden, want daar heb je in dit geval zeker recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
iPodKiller schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:31:

edit:

Toch netjes van ze.
Je kunt kijken op www.planetaxel.com
Daar heb ik mijn blauwe US controller weg. Prima service en die zijn zeker weten origineel.
http://www.planetaxel.com...ckaging%29+%28Official%29
Toen ik ze kocht waren ze ook deze prijs. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 03-01-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 23-09 13:53
planet axel is erg aan te raden ja :) ook wel vaker besteld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 12:09

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Wel tof om zo'n roze voor je Chicka te bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Hoe lang duurt het voor een pakketje van planet axel om in Nederland bezorgd te worden? Mensen ervaring? Zojuist een metallic blue controller voor mezelf besteld en een roze voor m'n vriendin :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bij mij duurde het 4 dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 15:06
Mijn "goedkope" Bart Smit-headset is een beetje uit elkaar gevallen en ben dus op zoek naar een nieuwe variant. Echter heb ik geen idee wat er allemaal aan te raden is, buiten de officiele PS-headset. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Bluetooth-oortje zoals je bij mobiel bellen in auto gebruikt?

Overigens is het verschil in gewicht tussen een US-controller en een EU-controller 10 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 20:55
Ik kan een tweede hands ps3 kopen:
-slim 160gb versie
met Need for speed.
11 maanden en 2 weken garantie ( hij heeft hem net 3 weken )
€150,-!

Doen ja/nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Stefandepefan schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:56:
Mijn "goedkope" Bart Smit-headset is een beetje uit elkaar gevallen en ben dus op zoek naar een nieuwe variant. Echter heb ik geen idee wat er allemaal aan te raden is, buiten de officiele PS-headset. Iemand nog tips?
mijn tip is de officiele headset O+ geeft nog het beste geluid van de headsets die ik heb geprobeerd en is nog niet eens zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
darkfujita schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:30:
Ik kan een tweede hands ps3 kopen:
-slim 160gb versie
met Need for speed.
11 maanden en 2 weken garantie ( hij heeft hem net 3 weken )
€150,-!

Doen ja/nee?
(bijna) Nieuwe ps3 voor 150 euro is een koopje, zelfs als je het een miskoop vindt kun je de ps3 voor meer doorverkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Kluutmaran schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:58:
[...]

(bijna) Nieuwe ps3 voor 150 euro is een koopje, zelfs als je het een miskoop vindt kun je de ps3 voor meer doorverkopen
Ja dat dacht ik dus ook al, maar toch is het altijd verraderlijk als hij zo goedkoop is.
Denk dat hij hem zo goedkoop erop zet, omdat hij snel geld nodig heeft. Ik ga hopelijk vandaag nog langs.
Als ik hem heb, zal ik even kort zeggen hoe het bevalt, want ik ga van 5 jaar pc gaming over naar een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
€150 is een redelijke prijs, maar je hebt 'm nieuw voor €209, dus dat je 'm voor meer kunt doorverkopen durf ik te betwijfelen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
Mensen toch even een vraag over de nieuwe 7.1 headset van Sony voor de PS3. Kunnen de mensen die deze hebben mij vertellen of dat virtual 7.1 nou echt iets is of is het weer zo'n marketing verhaal waar ik niet teveel van moet verwachten. Ik heb momenteel een bluetooth headsetje van Sony voor de chat en gewoon stereo boxen. De enige reden dat ik zou gaan voor deze headset is als deze e echt duidelijk een verbetering zou geven qua surround geluid. Anders heb ik namelijk geen reden om deze te kopen.

Ik heb zitten kijken naar andere opties met true 5.1/7.1 die er zijn en gaan komen. Die zijn natuurlijk een stuk duurder maar echt duidelijke reviews waar over geluidskwalieit wordt gesproken kom ik ook niet echt tegen. Mijn eigen idee is dat als je maar twee drivers hebt in de koptelefoon dat je maar max stereo kan horen en dat of een geluid van voren of van achteren komt niet te onderscheiden is.

Kunnen mensen die deze headset hebben er iets over vertellen. Liefst mensen die ook gegamed hebben met een surround set zodat ze een beetje een vergelijking kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Niet online
NickH schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:43:
Hoe lang duurt het voor een pakketje van planet axel om in Nederland bezorgd te worden? Mensen ervaring? Zojuist een metallic blue controller voor mezelf besteld en een roze voor m'n vriendin :-)
Varieert sterk.
Snelste levering was binnen een dag of 3, maar 1 bestelling heeft 6 weken geduurd waarvan 25 dagen voor de verzending zelf.
PlanetAxel verstuurt vaak via Royal Mail UK en het laatste stukje via Select Vracht, dit alles om kosten te besparen.
Nadeel is dat je dan ook geen track & trace code krijgt en dan is het vervelend wachten.
dangerpaki schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:39:
...
Kunnen mensen die deze headset hebben er iets over vertellen. Liefst mensen die ook gegamed hebben met een surround set zodat ze een beetje een vergelijking kunnen maken.
Het is breder dan stereo, je kunt horen dat dingen of mensen (bijna) achter je zitten, maar het is niet zo dat je iemand precies achter je langs kunt horen lopen.
Grootste voordeel is het gemak: inpluggen en het werkt meteen inclusief terugkoppeling op het scherm.
De hoofdtelefoon zit lekker, gaat redelijk lang mee op een batterij en geeft vol geluid (voor de liefhebber dan).
Persoonlijk vind ik wel dat er teveel ruis te horen is tijdens stiltes en dat het laag wat overdreven sterk is, maar tijdens het gamen is dat geen enkel probleem.

Perfect surround kan natuurlijk prima, want je hebt maar 2 oren die maar geluid op 1 punt horen. De truc is alleen hoe je oren dat geluid horen, inclusief allerlei vervormingen van je oorschelp.
Er zijn speciale opnames gemaakt voor koptelefoons door microfoons te plaatsen in de oren van een model-hoofd, waardoor je hetzelfde geluid krijgt als je in het echt zou horen en dus vrijwel dezelfde ruimtelijke weergave. Het doel hiervan was dat het klinkt alsof het geluid voor de luisteraar weg komt in plaats van in of om het hoofd van de luisteraar wat je met een stereo koptelefoon hebt.
Een eenvoudiger manier is om de speakers rondom het oor te plaatsen (echt surround) of als surrogaat door te berekenen hoe geluid zou klinken in het oor (virtual surround).

[ Voor 54% gewijzigd door Flitzer op 04-01-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Geen idee hoe die van Sony is, maar 'vroeger' had je bij Half-life A3D 2.0. Hiermee kon je op je koptelefoon met stereogeluid perfect surround-geluid krijgen.
Je hebt maar twee oren en toch hoor je geluid om je heen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

GAIAjohan schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:36:
[...]

Je kunt kijken op www.planetaxel.com
Daar heb ik mijn blauwe US controller weg. Prima service en die zijn zeker weten origineel.
http://www.planetaxel.com...ckaging%29+%28Official%29
Toen ik ze kocht waren ze ook deze prijs. ;)
Bedankt voor de site, maar hoeft al niet meer, vandaag nieuwe controller bij de Bart smit gehaald, klaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Aanbieding op PSN: Infamous Festival of Blood voor 5euro. Ik heb 'm meteen aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dangerpaki schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:39:
Mensen toch even een vraag over de nieuwe 7.1 headset van Sony voor de PS3. Kunnen de mensen die deze hebben mij vertellen of dat virtual 7.1 nou echt iets is of is het weer zo'n marketing verhaal waar ik niet teveel van moet verwachten. Ik heb momenteel een bluetooth headsetje van Sony voor de chat en gewoon stereo boxen. De enige reden dat ik zou gaan voor deze headset is als deze e echt duidelijk een verbetering zou geven qua surround geluid. Anders heb ik namelijk geen reden om deze te kopen.

Ik heb zitten kijken naar andere opties met true 5.1/7.1 die er zijn en gaan komen. Die zijn natuurlijk een stuk duurder maar echt duidelijke reviews waar over geluidskwalieit wordt gesproken kom ik ook niet echt tegen. Mijn eigen idee is dat als je maar twee drivers hebt in de koptelefoon dat je maar max stereo kan horen en dat of een geluid van voren of van achteren komt niet te onderscheiden is.

Ik gebruik 'm nu ook sinds een weekje. Hoewel ik iets meer van het 7.1 verhaal verwacht had, werkt het op zich prima. Het is wel te horen of iemand achter je zit, en omdat het ding alle omgevingsgeluid uitsluit, hoor je écht alleen wat er zich in de game afspeelt. Zo is er een map in MW3 waarbij je op stille momenten honden hoort blaffen. Ik heb ze nog nooit bewust gehoord over mijn H/K 5.1 set.

Verder is het geluid gewoon lekker. Het knalt lekker, het herlaadt lekker, en het is gewoon crisp. En de buren + vriendin hebben geel last meer van me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
Bedankt voor de reacties heren. Misschien toch overwegen om de headset te kopen dan. Zal zo te horen sowieso een vooruitgang zijn vergeleken met m'n stereo boxen die er nu op zitten. Ik ga nog even kijken of een andere betaalbare headset (ben effe de naam kwijt mogelijk beter zou zijn volgens een vriend). En anders denk ik toch de Sony binnen halen. Of had er iemand ervaring met een goede TRUE 5.1/7.1 headset die het lekker deed op de PS3?

[ Voor 11% gewijzigd door dangerpaki op 05-01-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 16:28
Ik heb een Tritton AX 720. Deze heeft altijd perfect gewerkt maar sinds gisteren werkt de microfoon niet meer.
Alle settings staan goed zoals hier tritton help beschreven staat.

Op de XBOX360 werkt de microfoon wel goed. Ik heb ook de USB kabel die van de Playstation naar box gaat vervangen en nog werkt de microfoon niet.

Heeft een van jullie dit al meegemaakt of kijk ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Ik heb een 16GB Verbatim USB stick die op een of andere manier niet herkent wordt door het PS3 OS. Onder Windows kan ik hem vinden en formatteren (FAT32) maar op de PS# zie ik dat ding gewoon niet verschijnen. Via Google kwam ik op een topic waar iemand (alleen dan een 4GB model, Verbatim) hetzelfde probleem ondervond. Best irritant want ik wil al m'n muziek even ID3 taggen (op de PS# zelf is dit namelijk een ***klus).

Iemand die dit ook heeft gehad en heeft opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke Japanners ... WipeOut in het echt;

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

OPSLAGHOND schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:11:
Gekke Japanners ... WipeOut in het echt;
[video]
Dit is gewoon ZO retecool dat ik bijna tranen in mijn ogen kreeg! :/

WipeOut op de PSX was mijn 1e racegame ooit, man... Zo gelachen, genoten. Not to mention de kick-ass shortcuts :) _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door SkyStreaker op 05-01-2012 22:35 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Wat gaaaaaaf! :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En een animatie. Is (nog) niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 15:23
Shiver23 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:28:
[...]

En een animatie. Is (nog) niet echt.
Het ziet er misschien uit als een animatie, maar ik zou toch zelf denken dat het wel echt is.

Ander filmpje, geen WipEout. Wel volgens hetzelfde principe. (Vanaf 1:05 ongeveer)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lC-3li6ScUE]

[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 06-01-2012 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Weten jullie of je bv het GT5 DLC pack kan downloaden als je een USA account hebt en verder EU versies PS3 en games? Wat ik tot nog toe kon vinden is dat je account en spel uit dezelfde regio moeten zijn, dat anders die psn cards niet geldig zijn. Redelijk achterlijk als je het mij vraagt, ivm verhuizingen bv. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
Het zal wellicht wel wel fake zijn, maar ik vind de conclusies die ze noemen nou niet echt heel erg overtuigend. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens diverse geruchten zou er volgende week een demo verschijnen van Final Fantasy XIII-2 in de PlayStation Store.
De meesten geven de US-blog aan als bron, maar daar heb ik nog niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Een vriend van mij heeft een probleem met zijn PSN account. Hijvroeg aan mij of het eens hierzo wilde vragen voor hem wat ie nu het beste kan doen.

Het probleem: Zijn emailadres was een tijdje terug gehacked en hij wilde om zijn PSN account te redden zijn emailadres veranderen in zijn profiel. Alleen normaal logt zijn PSN account automatisch in op zijn ps3. Nu had ie zijn wachtwoord van zijn PSN account nodig, maar die wist hij niet meer. Resetten kan ook niet, want hij kan niet meer op zijn emailadres.

Hoe kan hij het beste in contact komen met Sony om dit op te lossen? Is daar een bepaald emailadres voor of een telefoonnummer?

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 06-01-2012 21:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Rakkerzero schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:38:
Een vriend van mij heeft een probleem met zijn PSN account. Hijvroeg aan mij of het eens hierzo wilde vragen voor hem wat ie nu het beste kan doen.

Het probleem: Zijn emailadres was een tijdje terug gehacked en hij wilde om zijn PSN account te redden zijn emailadres veranderen in zijn profiel. Alleen normaal logt zijn PSN account automatisch in op zijn ps3. Nu had ie zijn wachtwoord van zijn PSN account nodig, maar die wist hij niet meer. Resetten kan ook niet, want hij kan niet meer op zijn emailadres.

Hoe kan hij het beste in contact komen met Sony om dit op te lossen? Is daar een bepaald emailadres voor of een telefoonnummer?
Beetje google: http://community.eu.plays...ion-Helpdesk/td-p/4076878

Succes, want dit lijkt erg veel op "social engineering". Ik denk dat je maatje een goed probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:51
kutkip schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:34:
Weten jullie of je bv het GT5 DLC pack kan downloaden als je een USA account hebt en verder EU versies PS3 en games? Wat ik tot nog toe kon vinden is dat je account en spel uit dezelfde regio moeten zijn, dat anders die psn cards niet geldig zijn. Redelijk achterlijk als je het mij vraagt, ivm verhuizingen bv. 8)7
Denk dat het percentage emigranten voor Sony verwaarloosbaar is, irritant wordt het wel als je zoals ik twee keer een halfjaar in China woont voor studie en dan met Hong Kong versies zit waarbij een PSN code zit voor de Online pass die dus alleen met Hong Kong account werkt... Het is niet alsof ik geld wilde besparen ofzo :P

Maarja, Online Pass is sowieso een zwaar k*t systeem voor consoles, al begrijp ik de achterliggende redenen wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand of het Logitech K400 toetsenbord met mousepad (pricewatch: Logitech K400 Wireless Touch Keyboard) ook goed werkt op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Rctworld schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:47:
[...]

Denk dat het percentage emigranten voor Sony verwaarloosbaar is, irritant wordt het wel als je zoals ik twee keer een halfjaar in China woont voor studie en dan met Hong Kong versies zit waarbij een PSN code zit voor de Online pass die dus alleen met Hong Kong account werkt... Het is niet alsof ik geld wilde besparen ofzo :P

Maarja, Online Pass is sowieso een zwaar k*t systeem voor consoles, al begrijp ik de achterliggende redenen wel...
Met een HK online pass gewoon mailen naar EA games, dan krijg je gewoon een EU pass van hun. Haal ook gewoon vaak spellen uit HK en heb 2x al een EU code van hun gekregen. Overigens heb ik ook gehoord dat je met een BF3 pass, je kan activeren op HK account en dan door iets te downloaden op je EU account kan spelen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ik heb me eergister de ps3 120gb slim gekocht met 2 controllers en enkele spellen voor 200 euro.
Vandaag wat gespeeld en uitgeprobeerd, wil ik hem toch helemaal resetten en formatteren.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik die harde schijf helemaal leeghalen (formatteren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
darkfujita schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:21:
Ik heb me eergister de ps3 120gb slim gekocht met 2 controllers en enkele spellen voor 200 euro.
Vandaag wat gespeeld en uitgeprobeerd, wil ik hem toch helemaal resetten en formatteren.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik die harde schijf helemaal leeghalen (formatteren)?
Instellingen > Systeeminstellingen > Hulpprogramma voor het formatteren

http://manuals.playstatio...ttings/formatutility.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
http://www.sony.nl/pressr...ndersteund-door-google-tv

is er iets bekend of er ook zoiets voor de ps3 gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
FikkieHo schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Met een HK online pass gewoon mailen naar EA games, dan krijg je gewoon een EU pass van hun. Haal ook gewoon vaak spellen uit HK en heb 2x al een EU code van hun gekregen. Overigens heb ik ook gehoord dat je met een BF3 pass, je kan activeren op HK account en dan door iets te downloaden op je EU account kan spelen.
Mja, weleens aan gedacht dat er ook mensen zijn die spellen spelen die niet van EA zijn? O-) Sony gebruikt zelf ook online pass systeem em een EU online pass werkt niet met een HK disc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 14:47
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:07:
Volgens diverse geruchten zou er volgende week een demo verschijnen van Final Fantasy XIII-2 in de PlayStation Store.
De meesten geven de US-blog aan als bron, maar daar heb ik nog niets kunnen vinden.
Heb deze URL gevonden waarin staat dat je gelijk hebt :) :
http://blog.eu.playstatio...update-11th-january-2012/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 23-09 17:12
Woohoo, kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond. Meteen die demo van FFXIII-2 downloaden :)
Weet iemand al wanneer het spel zelf uitkomt?

[ Voor 20% gewijzigd door tiguan op 11-01-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Laatst online: 22-09 14:47
tiguan schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:36:
Woohoo, kan niet wachten tot ik thuis ben vanavond. Meteen die demo van FFXIII-2 downloaden :)
Weet iemand al wanneer het spel zelf uitkomt?
http://www.play.com/Games...ntasy-XIII-2/Product.html

03-02-2012 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Wow zo snel al. Thanks, dat is een leuk vooruitzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 23-09 16:34
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op Star Wars i.c.m de Move PS3. Lijkt me echt vet om dan (deels) controle te hebben over je lightsaber en de ' Force!' .

Ach genoeg spellen om me nog mee te vermaken komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iamzero456 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:57:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op Star Wars i.c.m de Move PS3. Lijkt me echt vet om dan (deels) controle te hebben over je lightsaber en de ' Force!' .

Ach genoeg spellen om me nog mee te vermaken komende tijd
Zeer kleine kans dat dit gaat de komende tijd gaat gebeuren, Microsoft heeft de portemonnee getrokken voor Star Wars Kinect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
OPSLAGHOND schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Zeer kleine kans dat dit gaat de komende tijd gaat gebeuren, Microsoft heeft de portemonnee getrokken voor Star Wars Kinect. ;)
Mja, een custom Move versie zal inderdaad wat voor neergeteld mogen worden... Dat zal SONY niet zo graag doen gezien al hun eigen studio's. Microsoft daarentegen heeft volgens mij de strategie veranderd en zo'n beetje alle eigen studio's gesloten(kan me alleen Fable en Forza bedenken die echt uit eigen studio's komen) en betaald in plaats daarvan externen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Wat denken jullie van de aankomende SSX? Ik heb nooit veel snowboard-games gespeeld, maar ik begin er stiekem wel naar uit te kijken. Het ziet er goed uit, lekker vlotte en over the top gameplay en ook de (dynamische) soundtrack spreekt me aan. Hoop dat er eerst nog een demo van komt.

[ Voor 123% gewijzigd door Reemster op 17-01-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb SSX Tricky op de PS2 grijs gespeeld, geweldig spel is dat. Dus ik heb ook zeker hoge verwachtingen over de PS3 versie. De gameplay is zo soepel en dan die lekkere tracks (muziek) erbij, helemaal geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03:45
Ik vind SSX: This Is SSX net iets te over the top denk ik (op basis van de trailer). Besturing zal waarschijnlijk wel weer erg goed zijn, de graphics vind ik in de trailer ook maar zo, zo. Wat mij betreft mag het 'realisme' meer richting 1080 Snowboarding getrokken worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb met SSX hetzelfde als met de Tony Hawk series, de basis is fantastisch en de eerste delen zijn erg leuk. Maar beide series zijn verkeerd doorgeschoten in hun ontwikkeling, het wordt te moeilijk gemaakt met te veel button press combinaties. Het boarden en aan elkaar schakelen van stunts is leuk, maar ik wil niet als een idioot op knopjes zitten te drukken en daarbij het race-aspect vergeten.
Maar goed, dat kan ook aan mijn bovengemiddelde gamersleeftijd en benedengemiddelde gamerskunsten liggen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
tiguan schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 23:35:
Ik heb SSX Tricky op de PS2 grijs gespeeld, geweldig spel is dat. Dus ik heb ook zeker hoge verwachtingen over de PS3 versie. De gameplay is zo soepel en dan die lekkere tracks (muziek) erbij, helemaal geweldig.
hetzelfde hier.. hoop dus ook gewoon op een nieuwe ssx tricky voor de ps3.

van mij mag er ook weer een goede over the top skate game uitkomen zoals de oude tony hawks of dave mirra freestyle bmx.

de skate serie is leuk maar toch net wat anders.. en de laatste tony hawks zuigen gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:07
El_V schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:34:
[...]

van mij mag er ook weer een goede over the top skate game uitkomen zoals de oude tony hawks of dave mirra freestyle bmx.

de skate serie is leuk maar toch net wat anders.. en de laatste tony hawks zuigen gewoon
Er komt ergens dit voorjaar een HD-remake van Tony Hawk 1 & 2, dat zou je over-the-top-behoeften redelijk moeten stillen :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TH zonder de oorspronkelijke muziek is niet hetzelfde. Ben blij dat ik de psx-versies heb. Ze zien er misschien niet meer uit maar spelen nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:46:
TH zonder de oorspronkelijke muziek is niet hetzelfde. Ben blij dat ik de psx-versies heb. Ze zien er misschien niet meer uit maar spelen nog steeds goed.
Als het alleen een HD remake is, dan lijkt het dat de muziek ongewijzigd blijft?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:11:
[...]

Als het alleen een HD remake is, dan lijkt het dat de muziek ongewijzigd blijft?
Helaas, dan zouden ze weer aparte licenties moeten aanvragen bij de verschillende bands dus hebben ze al aangegeven dat dit niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
dat is wel spijtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor PSPlus leden is de Starhawk Beta beschikbaar vanaf vandaag (1301 MB). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
-RazieL- schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 22:34:
Wat denken jullie van de aankomende SSX? Ik heb nooit veel snowboard-games gespeeld, maar ik begin er stiekem wel naar uit te kijken. Het ziet er goed uit, lekker vlotte en over the top gameplay en ook de (dynamische) soundtrack spreekt me aan. Hoop dat er eerst nog een demo van komt.

[video]
De eerste SSX was de eerste game die ik bij de PS2 kocht. Ik vond het destijds echt een enorm goeie game, maar bij de aankomende SSX ga ik waarschijnlijk afwachten tot die wat in prijs gezakt is :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 15:41
Vorige week heeft mijn launch PS3 zijn laatste adem uitgeblazen, na van de zomer nog gerepareerd te zijn voor een Ylod (dmv reflow), nu bericht gekregen dat een nieuwe reparatie niet meer mag baten :'( . Gelukkig destijds gekozen voor een reparatie met garantie, netjes de kosten vergoed gekregen. Tijd om op zoek te gaan naar een vervanger. Wat ik nog het ergst vind is dat het launch model mooi tegen de muur op het meubel stond waar ik de Slim het liefst zo ver mogelijk uit het zicht zet :+

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Weet iemand toevallig of Choplifter Hd nog naar de eu store komt? Heb de demo uit de us store gehaald en vind het opzich wel een grappig spelletje alleen staat het niet in de eu store:s en ook geen zin om een us psn card te kopen want heb er hier nog een liggen van de eu store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 19:25
Ik heb een probleem met mijn ps3.
Vorige week heb ik mijn 80gb schijf vervangen voor een 250gb schijf. Hiervoor heb een een backup via het ps3 backupprogramma gemaakt op een externe hdd. De nieuwe schijf heb ik geformateerd en het bestandssysteem van de ps3 automatisch laten herstellen.
Hierna heb ik de backup terug gezegd. Alles werkte prima. De volgende dag wou ik de ps3 weer aanzetten, alleen ik kreeg geen beeld meer? Uiteindelijk heb ik hem maar in restore mode opgestart, waarna ik genoodzaakt was om het bestandssysteem van de ps3 te herstellen. Hierna kon ik weer spelen maar kreeg ik af en toe last van freezes? (aankondiging van een YLOD?) Heeft iemand toevallig dezelfde ervaringen gehad na het vervangen van de hdd? Ik weet 99% zeker dat de hdd niet defect is, hij is getest voor hij de ps3 inging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Psn weer online nu al? Durf niet af te melden namelijk ..

Edit: laat maar. Ding was alweer vanzelf uitgegaan. Energiebesp.modus... :(

[ Voor 40% gewijzigd door P.E.No.1 op 19-01-2012 18:56 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist online GT5 seas gedaan na de finish geen results spel uitgezet met ps3 toets hoop gepiep ps3 schakelt uit en aan en daarna geen speldisc meer in menu !

Ander spel geprobeerd film in speler gedaan beide werkt niet hij laat gewoon de disc niet zien in menu .

Systeem restore gedaan (quick format) alles opnieuw ingestelt maar laat geen speldisc meer zien !!

Iemand een idee wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Iemand die een leuk race spel weet voor kinderen van ongeveer 4 jaar? Ik zat een beetje naar Cars te kijken maar de gameplay video's zien er nog best wel moeilijk uit voor kinderen van 4 jaar. Iemand?

Ps. Het is niet voor mij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:28:
Zojuist online GT5 seas gedaan na de finish geen results spel uitgezet met ps3 toets hoop gepiep ps3 schakelt uit en aan en daarna geen speldisc meer in menu !

Ander spel geprobeerd film in speler gedaan beide werkt niet hij laat gewoon de disc niet zien in menu .

Systeem restore gedaan (quick format) alles opnieuw ingestelt maar laat geen speldisc meer zien !!

Iemand een idee wat te doen ?
Wat voor PS3 heb je? Lijkt op een defecte drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 22 januari 2012 @ 16:48:
[...]

Wat voor PS3 heb je? Lijkt op een defecte drive.
320gb slim van 1.5 jr oud bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Werkt een dvdtje wel?
Zo ja defecte blu-ray lens, zo nee ander probleem

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:25:
[...]

320gb slim van 1.5 jr oud bijna
1,5 jaar?

Van mij was 12 dagen oud ...............

Precies hetzelfde, ook met hetzelfde spel.

Aub aankaarten op RADAR en Playstation NL Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
ik kan niet wachten op de nieuwe SSX, ik ga bijna verhuizen en speciaal voor die verhuizing gister een 320gb ps3 besteld en SSX word mijn eerste game denk ik! :) Vroeger de eerste SSX en SSX 3 helemaal kapoet gespeeld, heerlijk!
Beetje laat met die ps3, maar ach :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt LBP DLC bij beiden LBP's? Dus ook met 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:29:
Werkt LBP DLC bij beiden LBP's? Dus ook met 1?
Op de Website van LittleBigPlanet kan je vinden welke DLC speelbaar is met deel 1 en/of 2.
Nieuwe DLC is alleen voor LBP2

http://www.littlebigplane...ps3/downloadable_content/

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 24-01-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Vraagje ( weet niet als het hier hoort )
Maar je kunt toch een ps3 controller aan de windows pc hangen.
Nu heb ik gekeken op deze site http://www.psx-sense.nl/f...2-PS3-controller-op-de-PC
en dat programma gedownload maar ik heb de optie load er niet bij. Iemand ervaring mee ?
Vind wel veel op internet maar zijn oude topics plus daar praten ze nog dat het nog niet stabiel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
Sowieso een kabel nodig en echt lekker werkt het niet.
In ieder geval niet aan te raden.

Logitech heeft voor een paar tientjes een gamepad met dezelfde vorm.

Xbox360 controller werkt trouwens wel uitstekend.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Voor de mensen die nog een nieuwe PS3 zoeken, voor wat voor reden dan ook, zag dat hij nu bij Saturn Spijkenisse in de aanbieding was voor 189 euro, scheelt 20 euro op de goedkoopste webshop en dus ook onder de psychologische grens van de 200 euro door.
Ging om de 160 GB slim versie overigens, zonder spel, staan overigens ook aantal spellen in de aanbieding bij: Killzone 3 en Motorstorm: Apocalypse voor 15 euries, opzich dus wel de moeite waard.

[ Voor 18% gewijzigd door Only op 25-01-2012 00:31 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zo. M'n derde PS3 is binnen. Had al twee phats, nu een 160GB slimline van mn pa overgenomen die een nieuwe bij zijn TV kreeg. Nu staat er één in de woonkamer, slaapkamer én studeerkamer. Morgen eerst Sony bellen om mijn Singstar content (nummer of 150) over te laten zetten naar de nieuwe console.
Pagina: 1 ... 14 ... 47 Laatste