Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Iamzero456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:06:
Voor € 288,- bij mediamarkt PS3 Slim 160GB Move Pack gekocht. Twee move controllers + Move Heroes + Move Sports zat allemaal in de doos.

Ik moet zeggen dat Move een stuk lekkerder aanvoelt dan de Wii. Hij staat nu op mijn kamer en ik moet helaas wel op het bed staan (2 persoons, neemt groot deel van mijn kamer in) om de controller optimaal te kunnen gebruiken. Heb me al aardig wat uren zwiepend vermaakt met de spellen.

Twee weken geleden had ik alle accesoires al aangeschaft: 4bay Move Controller charger, Aan/uit knop speciaal voor PS3, 2 guns, 2 hoesjes voor move controller, bluetooth headset, hoesje voor Sixaxis, vertical stand en het spel Time Crisis 4 (bij elkaar bijna 50 euro).

Heavy Rain Move Edition is onderweg. Nog meer suggesties voor Move spellen/accesoires?
Killzone 3?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 16:34
http://www.mycom.nl/Produ...3-160GB-Move-bund/1308267

Gloeiende gruwelen. Dat scheelt me gewoon 38 euro :O Ik stop gewoon alles weer terug in de doos en haal het daar wel...? Het het zaterdag pas binnen gehad.

EDIT: Geld niet voor online aanbiedingen. Zucht. Ik heb niet zo heel veel trek om alles weer in de doos te stoppen en terug te sturen, maar ik ga contact zoeken met MediaMarkt - kijken of ze me niet iets van een cadeau bon kunnen geven.

[ Voor 31% gewijzigd door iamzero456 op 19-12-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
Ja zit ik ook aan te denken, maar ben heel erg benieuwd hoe dat aanvoelt met Move. Ook heb ik nog geen Navigation Controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Iamzero456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:19:
[...]

Ja zit ik ook aan te denken, maar ben heel erg benieuwd hoe dat aanvoelt met Move. Ook heb ik nog geen Navigation Controller.
Ze zeggen, ik heb het spel alleen gespeeld met de controller, dat het subliem aanvoelt :Y

Trouwens, Lupo, ik kan de Hellgast Edition voor 50 euro krijgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
saturn tilburg ps3 160gb voor 199 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:23:
[...]

Ze zeggen, ik heb het spel alleen gespeeld met de controller, dat het subliem aanvoelt :Y

Trouwens, Lupo, ik kan de Hellgast Edition voor 50 euro krijgen... ;)
Hoe weet je dat ik CE's verzamel? :P

Nieuw die Hellgast Edition?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
PS3 gaat dus weer terug naar de winkel en wordt gekocht bij de Mycom, bedankt voor de tip mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Iamzero456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:19:
[...]

Ik heb een half uurtje geleden Killzone 3 uitgespeeld. Die mag wat mij betreft weer de deur uit. Als je belangstelling hebt stuur me dan even een pm'tje

Om even in te gaan op Rayman. Ik ga even contact opnemen met Zavvi om te kijken wat hun mogelijkheden zijn. Anders annuleer ik hem en bestel ik hem bij Amazon. Thx voor de tip btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarabass schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:20:
[...]

Ik heb een half uurtje geleden Killzone 3 uitgespeeld. Die mag wat mij betreft weer de deur uit. Als je belangstelling hebt stuur me dan even een pm'tje

Om even in te gaan op Rayman. Ik ga even contact opnemen met Zavvi om te kijken wat hun mogelijkheden zijn. Anders annuleer ik hem en bestel ik hem bij Amazon. Thx voor de tip btw :)
In je account kun je zelf heel simpel annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:36:
[...]

Hoe weet je dat ik CE's verzamel? :P

Nieuw die Hellgast Edition?
Ja, hij is nieuw :Y
Ik kan je foto's nog goed voor de geest halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij LittleBigPlanet 2 staat er bij het online menu onder 'cool levels' bij de optie 'dive in': 3.314.428 levels en 150 players.

Is 150 spelers niet erg laag? Gisteren waren het er ook maar 500. Is dit normaal?

Heb overigens de UK-versie van LBP 2, weet niet of dit wat uitmaakt. Er staat wel in het XMB-menu '(UK)' achter de naam van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:45:
Bij LittleBigPlanet 2 staat er bij het online menu onder 'cool levels' bij de optie 'dive in': 3.314.428 levels en 150 players.

Is 150 spelers niet erg laag? Gisteren waren het er ook maar 500. Is dit normaal?

Heb overigens de UK-versie van LBP 2, weet niet of dit wat uitmaakt. Er staat wel in het XMB-menu '(UK)' achter de naam van het spel.
Misschien deze NL-versie kopen? :+

LuPo in "Console Budget Gaming topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel spelers zijn er bij jou bij 'dive in' bij 'coole levels'?

Is er verschil tussen de Nederlandse en de UK-versie van LBP2?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Het zal vast al een aantal keren vermeld staan in dit topic, maar goed. Bij deze dan toch nog even de vraag: welke headset is aan te bevelen voor de PS3? Dan bedoel ik een full headset, dus ook voor ingame geluid en niet alleen voor chat.

Tot nu toe vond ik de Logitech F540 wel interessant, vanwege de multiple input (kan ik hem ook op de TV/Mediaplayer gebruiken). Echter is die draadloos en ergens vind ik dat toch jammer. Zijn er bedrade alternatieven die ongeveer hetzelfde kunnen? Ik heb al wel gezocht naar spul van Tritton, maar daar kwam ik ze alleen tegen met optische ingang. Of heb ik niet goed gekeken?

Mocht iemand nuttige tips hebben dan hoor ik ze graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ksborg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:02:
Het zal vast al een aantal keren vermeld staan in dit topic, maar goed. Bij deze dan toch nog even de vraag: welke headset is aan te bevelen voor de PS3? Dan bedoel ik een full headset, dus ook voor ingame geluid en niet alleen voor chat.

Tot nu toe vond ik de Logitech F540 wel interessant, vanwege de multiple input (kan ik hem ook op de TV/Mediaplayer gebruiken). Echter is die draadloos en ergens vind ik dat toch jammer. Zijn er bedrade alternatieven die ongeveer hetzelfde kunnen? Ik heb al wel gezocht naar spul van Tritton, maar daar kwam ik ze alleen tegen met optische ingang. Of heb ik niet goed gekeken?

Mocht iemand nuttige tips hebben dan hoor ik ze graag :)
De originele van sony zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Is ook een optie inderdaad, maar volgens mij is die echt alleen bruikbaar i.c.m. de PS3? Daarnaast ben ik nooit echt onder de indruk van Sony producten, dus zoek ik liever alternatieven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

ksborg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:19:
[...]

Is ook een optie inderdaad, maar volgens mij is die echt alleen bruikbaar i.c.m. de PS3? Daarnaast ben ik nooit echt onder de indruk van Sony producten, dus zoek ik liever alternatieven ;).
De orginele headset heeft o.a. een High Quality modus. Daarnaast heb je toch ook een PS3 van Sony? :P Ook niet echt van onder de indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:23:
[...]

De orginele headset heeft o.a. een High Quality modus. Daarnaast heb je toch ook een PS3 van Sony? :P Ook niet echt van onder de indruk?
Niet echt, maar er zijn weinig alternatieven he ;). Maar ok, de originele headset is dus wel een aanrader als ik het zo begrijp? Vind het alleen een beetje jammer geld voor een apparaat dat ik alleen maar bij de PS3 kan gebruiken. Bovendien is hij ook draadloos. Prefereer persoonlijk toch een kabel.

Ter illustratie, momenteel heb ik een Pocket amp aan de stereo output van m'n TV hangen en daaraan hangt m'n M-Audio Q40 koptelefoon. Alleen zijn er 2 nadelen:

1. Volumeknop alleen bedienbaar waar de amp ligt (bij de TV)
2. Ding werkt op batterijen en dat kost dus nogal wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
[...]

Je kan hem ook als headset gebruiken op de pc werkt prima geen installatie stuff nodig plug 'n play en blij dat ik van kabels af ben heaven

[ Voor 4% gewijzigd door djerror op 20-12-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Die nieuwste versie heeft 7.1 virtual surround sound. Dat ding is echt geweldig.
ksborg schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:26:
[...]

Niet echt, maar er zijn weinig alternatieven he ;). Maar ok, de originele headset is dus wel een aanrader als ik het zo begrijp? Vind het alleen een beetje jammer geld voor een apparaat dat ik alleen maar bij de PS3 kan gebruiken. Bovendien is hij ook draadloos. Prefereer persoonlijk toch een kabel.

Ter illustratie, momenteel heb ik een Pocket amp aan de stereo output van m'n TV hangen en daaraan hangt m'n M-Audio Q40 koptelefoon. Alleen zijn er 2 nadelen:

1. Volumeknop alleen bedienbaar waar de amp ligt (bij de TV)
2. Ding werkt op batterijen en dat kost dus nogal wat
Zit een accu in, net zoals in je PS3 controller. Volumeknoppen zitten aan de zijkant van het headset weggewerkt.

[ Voor 51% gewijzigd door Bellerophon op 20-12-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Bellerophon schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:38:
[...]

Die nieuwste versie heeft 7.1 virtual surround sound. Dat ding is echt geweldig.

[...]

Zit een accu in, net zoals in je PS3 controller. Volumeknoppen zitten aan de zijkant van het headset weggewerkt.
Ik ga er eens over nadenken :). Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 15:39

C0nscious

Mysteryman.

Weet iemand die site ook al weer waar je regionale talen kan checken voor bijvoorbeeld ps3 games uit de UK? Dus aan de hand van de BLEC/BCES etc. code.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Iemand weleens een corrupte save voor gta4 gehad? Al jaren niet meer gespeeld en ineens is de save corrupt. Ik heb de uibreidingen er nog na gespeeld, zou dat het kunnen zijn? Daar zou hij een aparte save voor moeten gebruiken toch?

Edit: Dusss.. nvm.. hij probeerde automatisch een uitbreidingssave te laden. Als ik hem handmatig lad is er niets aan de hand.. :-P

[ Voor 22% gewijzigd door speek1984 op 20-12-2011 20:19 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Weet iemand of Buzz! De slimste van Nederland nog ergens te krijgen is? Lijkt overal uitverkocht te zijn. Volgens de pricewatch is 'ie sinds 25 november niet meer te koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is helaas zeer uniek , bij bol.com kom ik wel een 2de hands verkoper tegen voor 90 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Die had ik ook gevonden, maar dat vind ik een beetje uit den boze. Alle lokale shops al afgebeld, maar geen enkele heeft het spel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:20
Psn is hier down, bij anderen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb toch maar de Sony headset gekocht. En op het irritante lampje op de microfoon na (afgeplakt met isolatie-tape) is het echt een fantastische headset! Dank voor de tips hier :). Zal t.z.t. als ik er wat meer ervaringen mee heb nog wel een review op tweakers posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:21:
Heb toch maar de Sony headset gekocht. En op het irritante lampje op de microfoon na (afgeplakt met isolatie-tape) is het echt een fantastische headset!
Ik heb hem ook en het is inderdaad een geweldig apparaat! Ik hang hem regelmatig aan de usb dus bijna nooit echt zonder "juice" komen te zitten behalve bij een lannetje waarbij we 8 uur straight achter elkaar BF3 aan het spelen waren. ff een uurtje aan de lader om gelijk te eten en daarna trok ie het weer ruim 5 uur.

Ik speel bijna liever met headset nu dan middels mijn hifi setje...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:18
Bedoelen jullie deze headset?

http://nl.playstation.com...Draadloze-stereo-headset/

Die heeft toch geen 7.1?

edit: Bij Consoleshop.nl staat dat inderdaad wel vermeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 27-12-2011 15:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Jawel virtual 7.1
Voor die prijs vind je geen betere draadloze headset.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 20:55
Ik ben waarschijnlijk van plan om een playstation 3 te gaan kopen ( over 1/2 maanden ).
Na flink dit topic te hebben doorgespit ben ik tot de conclusie gekomen dat
de slim 160gb versie het juiste model is voor mij ( en goedkoper & niet overdreven veel GB ).
Raden jullie mij aan om deze nieuw te kopen of toch tweedehands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Dat is aan je eigen :)
Ik zag het voordeel van 2é hands niet zitten, het scheelt niet veel en bij nieuw heb je garantie :Y)

Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ja, dat vind ik erg raar... dat de tweedehands prijs zo hoog ligt?
Is sony de ps3 aan het dumpen? ( lage prijzen opeens? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier mensen die MW3 (of Black Ops) spelen en gebruik maken van de officiële Sony 7.1 headset? Ik lees er goede dingen over. Zo ja, wat is je ervaring?

edit: Paar posts boven me. :+

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 27-12-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
darkfujita schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:30:
Ja, dat vind ik erg raar... dat de tweedehands prijs zo hoog ligt?
Is sony de ps3 aan het dumpen? ( lage prijzen opeens? )
Nee de meeste mensen die de PS3 2e hands te koop aanbieden hebben deze voor minimaal 300 euro (en vaak zelfs 400 euro) gekocht en willen deze dan niet voor een appel en een ei weg doen. Ook kopen die er zelf vaak een 2de controller en een paar spellen bij waardoor de kostprijs erg hoog ligt en deze mensen denken dat het 2de hands ook nog veel waard is. Ze kijken daarbij niet naar de huidige kostprijs om zoiets nieuw te kopen maar baseren zich ook de eigen aankoopbedragen en aangezien iedereen zo'n hoge prijzen vraagt 2de hands komen ze er nog mee weg ook. Zo heb ik mijn 10 maanden oude PS3 120 GB + fifa in mei van dit jaar voor 250 euro verkocht waarna ik in augustus een nieuwe PS3 160 GB + singstar voor 250 euro gekocht heb.

Je kunt het dus ook positief zien en denken dat je PS3 qua prijs momenteel niet heel veel afschrijft als je hem nieuw koopt aangezien je hem voor een vrij hoog bedrag door kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ksborg schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 19:21:
Heb toch maar de Sony headset gekocht. En op het irritante lampje op de microfoon na (afgeplakt met isolatie-tape) is het echt een fantastische headset! Dank voor de tips hier :). Zal t.z.t. als ik er wat meer ervaringen mee heb nog wel een review op tweakers posten.
Je afbeelding geeft een error in Chrome..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Rivanov schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:50:
Bedoelen jullie deze headset?

http://nl.playstation.com...Draadloze-stereo-headset/

Die heeft toch geen 7.1?

edit: Bij Consoleshop.nl staat dat inderdaad wel vermeld.
1 woord; Eargasm :9~
De prijs - kwaliteit verhouding van deze headset is echt geweldig.
-Thunder- schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 20:28:
Dat is aan je eigen :)
Ik zag het voordeel van 2é hands niet zitten, het scheelt niet veel en bij nieuw heb je garantie :Y)

Maar goed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken ;)
Dit dus, ik zou gewoon een nieuwe aanschaffen i.v.m. de garantie.

En... "aan je eigen" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met welke games gebruiken jullie die Sony 7.1 headset? Ik ben voornamelijk benieuwd naar het geluid in CoD. Kun je een beetje soundwhoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Kan ik die headset ook gebruiken om films te kijken en muziek te luisteren met mijn PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Kan ik deze headset ook gebruik met een computer(iMac)? Dit kan ik niet vinden via Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nico111 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:52:
Kan ik deze headset ook gebruik met een computer(iMac)? Dit kan ik niet vinden via Google.
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

weet iemand toevallig of de MediaMarkt deze in hun assortiment heeft?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

NoTimeRemains schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:06:
Jongens, serieus... Google... Zoek zelf even, onderneem zelf even wat moeite om op zeer simpele vragen antwoord te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
NoTimeRemains schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:06:
ik heb 'm zelfs zien liggen bij de Bart Smit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 22-09 17:42
Volgens mij kan je die headset helaas niet zoals een gewone draadloze headset op een TV aansluiten of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
dangerpaki schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:38:
Volgens mij kan je die headset helaas niet zoals een gewone draadloze headset op een TV aansluiten of wel?
Er zit een USB stick bij. Ik heb hem getest op de PS3, PC met Windows en laptop met Zorin OS (Ubuntu-based). Alle drie werken. Alleen op de PS3 kan je alleen gebruik maken van de virtual surround volgens mij. Die functie werkt niet op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:00

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wat betreft die Sony 7.1 virtual headset:
- werkt alleen op de PS3 en een PC (Windows7)
- 7.1 virtual surround is alleen mogelijk op de PS3
- microfoon werkt zowel op de PS3 als op de PC

edit:
with stupid..... ^ :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Chrasher op 28-12-2011 14:46 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 'm besteld bij Pixmania. Wordt vandaag verstuurd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:03
bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:09:
Ik heb 'm besteld bij Pixmania. Wordt vandaag verstuurd als het goed is.
Ah. Pixmania. Dan kan je er kerst 2012 van genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pelt schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:13:
[...]

Ah. Pixmania. Dan kan je er kerst 2012 van genieten...
Want.. je hebt een slechte ervaring met ze en scheert nu alle leveringen over diezelfde kam?
Je bestelling is verzonden. Je rekening kan niet meer gewijzigd worden.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:24:
[...]

Want.. je hebt een slechte ervaring met ze en scheert nu alle leveringen over diezelfde kam?

[...]
Shopreview Pixmania

Ik koop er ook nooit weer. 1x besteld, weken gewacht op het product. Product DOA en daarna de malle molen in om hem terug te sturen. Weken mee bezig geweest om eindelijk me geld terug te krijgen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja verzending krijgt 3,5 sterren, met het grootste gedeelte 4 en 5 sterren. What's your point?

Artikel is vandaag overgedragen aan PostNL, dus ik ben tevreden. :)

[ Voor 27% gewijzigd door bram1984 op 28-12-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Staan er ergens nog leuke aanbiedingen in winkels zoals bij de mediamarkt of de bartsmit?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vind je leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 13:30
Ik was alweer een tijdje niet meer in dit topic geweest maar ik weet nu weer waarom.

De 'last' page geeft 25 replies, een bloemlezing:

- Zal ik nieuwe of tweede hands kopen?
- Moet je voor je eigen weten
- waarom is de prijs zo hoog voor 2e hands?
- je plaatje doet het niet
- Kan ik headset gebruiken voor X?
- Ja
- Kan ik headset gebruiken voor Y?
- Ja
- Heeft de MM deze headset?
- Google!
- Bart Smit!
- Headset besteld!
- Pixmania! Duurt lang!
- Niet over een kam scheren!
- Slechte ervaring mee!
- Headset is verzonden!
- Zijn er nog leuke aanbiedingen?
- Wat vind je leuk?

Echt, bedankt voor jullie ervaringen over de PS3... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig voeg jij wel een hoop toe met deze post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ik zoek een ps3 slim 160gb versie inclusief 2 controllers en MW3 (liefste COD4, maar die zal niet meer veel gespeeld worden ben ik bang). Verder een leuke racegame erbij bijvoorbeeld.
Zit er meestal ook een goedkope headset bij de ps3 (zoals bij de xbox360?)
Dus ik weet niet of er van deze special packs zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24

MonkeySleeve

It's just Monkey business

darkfujita schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:06:
Ik zoek een ps3 slim 160gb versie inclusief 2 controllers en MW3 (liefste COD4, maar die zal niet meer veel gespeeld worden ben ik bang). Verder een leuke racegame erbij bijvoorbeeld.
Zit er meestal ook een goedkope headset bij de ps3 (zoals bij de xbox360?)
Dus ik weet niet of er van deze special packs zijn?
Aangezien Microsoft een speciale deal heeft met Activision denk ik niet dat je z'n pakket in de winkel zult vinden. Probeer marktplaats, en nee; bij de PS3 zit geen goedkope headset.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:08

SkyStreaker

Move on up!

lama...

[ Voor 98% gewijzigd door SkyStreaker op 28-12-2011 17:34 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThE_OwNeR schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:08:
[...]

Aangezien Microsoft een speciale deal heeft met Activision denk ik niet dat je z'n pakket in de winkel zult vinden. Probeer marktplaats, en nee; bij de PS3 zit geen goedkope headset.
Wel een dure? :P

Zulke pakketten ben ik inderdaad nog niet tegengekomen. Gewoon los kopen is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Okee, jammer! Ik ga toch voor een nieuwe, want tweedehands is peper duur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou ik ook doen, zoveel scheelt het niet. En de PS3 heeft natuurlijk al lang niet meer de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 16:14:
Ja verzending krijgt 3,5 sterren, met het grootste gedeelte 4 en 5 sterren. What's your point?

Artikel is vandaag overgedragen aan PostNL, dus ik ben tevreden. :)
Houdt het aub vriendelijk. Een webshop kan nog zo goedkoop zijn en snel leveren, de service maakt of breekt de winkel. Ik betaal steeds vaker een 10% meer alleen al om er zeker van te zijn dat ik geen weken zoet ben met een garantie geval of DOA.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

vanmiddag de PS3 Headset bij E-Plaza gekocht, nergens anders meer op voorraad. Bij verschillende winkels zou de levertijd meer dan een week zijn.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet nodig om erop in te gaan, maak dan gewoon een topicreport aan.
NoTimeRemains schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:32:
vanmiddag de PS3 Headset bij E-Plaza gekocht, nergens anders meer op voorraad. Bij verschillende winkels zou de levertijd meer dan een week zijn.
De 7.1 set? Al geprobeerd? :)

[ Voor 65% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[...]

De 7.1 set? Al geprobeerd? :)
[/quote]
ja zit al een tijdje MW3 te spelen met dat ding op mijn kop. Ondanks mijn bril zit ie lekker, kan wel voorstellen dat dat in de zomer niet echt leuk is twee van die nep leren dingen over je oren heen

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 10:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ach, ik heb ook mijn surround set nog. En in de zomer speel ik toch niet veel. Is het geluid goed met MW3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

geluid van MW3 is gewoon niet super dat soundwhoren moet ik nog erg aan wennen

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar explosies en schoten, die knallen wel lekker, hoop ik?

Hoe bedoel je, wennen? Dat je het geluid van je TV gewend bent.

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:29
Heb twee weken terug de Wireless Keypad gehaald. Het is omdat ie maar 15,- was maar ik moet zeggen dat ik hem niet veel gebruikt; geen backlight verlichting, "gladde toetsen" en onlogische indeling van de functie toetsen. Ligt verder wel goed in de hand en met het licht aan, in een zittende houding (normaal lig ik op bed), maar ook dan is het soms gemakkelijker (niet zo zeer sneller) om het met alleen de controller te doen.

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:19:
Maar explosies en schoten, die knallen wel lekker, hoop ik?

Hoe bedoel je, wennen? Dat je het geluid van je TV gewend bent.
Je bent een vraag aan het stellen, die nogal subjectief is voor ieder ander... Zet een dergelijk setje eens op je hoofd en ervaar het...

Je snapt toch wat ik bedoel, of niet soms? De bass, klapt die een beetje etc.

Jij leest ook nooit reviews zeker? Je kan de game dan beter kopen en zelf ervaren, aangezien een review in principe ook maar de mening van de reviewer weergeeft.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:14:
Je snapt toch wat ik bedoel, of niet soms? De bass, klapt die een beetje etc.

Jij leest ook nooit reviews zeker? Je kan de game dan beter kopen en zelf ervaren, aangezien een review in principe ook maar de mening van de reviewer weergeeft.
Zeker wel, maar ik ga niet naar de bekende weg vragen. Je bent nogal 'obvious' vragen aan het stellen, waar je zelf ook het antwoord op had kunnen vinden c.q. ervaren. En je had ook meerdere vragen even kunnen samen persen in 1 bericht, me dunkt.

En nee, ik laat mijn mening niet beinvloeden door een review.

Sorry, ik zal het de volgende keer zo vragen:

De 7.1 set? Al geprobeerd? In MW3? Hoe is de bass? En het geluid in z'n algemeenheid?

Vind je dat wel goed?

En ik heb er al zat over gelezen (10+ reviews), maar ik hoor graag ook de mening van een ogenschijnlijk onafhankelijke Tweaker.

Zullen we dan nu weer aan het werk gaan, of is het rustig?

• thunder8

thunder8

Iemand ervaringen met verschillende soorten "realtriggers"? Heb een setje van Gioteck gehad, maar die bleven niet lekker zitten. Na een paar maand liggen ze er constant af. Echter vind ik de controller zonder deze triggers minder fijn te bedienen.

Gisteren bij Dixons Batman Arkham City opgepikt voor €26,99 :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:27:
Sorry, ik zal het de volgende keer zo vragen:

De 7.1 set? Al geprobeerd? In MW3? Hoe is de bass? En het geluid in z'n algemeenheid?

Vind je dat wel goed?

En ik heb er al zat over gelezen (10+ reviews), maar ik hoor graag ook de mening van een ogenschijnlijk onafhankelijke Tweaker.

Zullen we dan nu weer aan het werk gaan, of is het rustig?
Doet mijn mening er toe dan?
En ik blijf bij mijn standpunt, je moet het zelf horen... alsof je de ervaring van geluid kan verwoorden. Dat is voor een ieder verschillend.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14
Heh ik vind dat je nu wel een beetje moeilijk doet. Hij geeft aan de mening van een tweaker te willen. Een mening is per definitie subjectief toch? En ja een mening doet er toe imho.

Als een paar mensen zeggen wat ze van iets vinden en waarom kan je dat meenemen in het vormen van een beeld van product. Tuurlijk is zelf ervaren altijd het beste. Maar dat is niet altijd (makkelijk) mogelijk toch?

10 second ninja DONE

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
thunder8 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 09:30:
Iemand ervaringen met verschillende soorten "realtriggers"? Heb een setje van Gioteck gehad, maar die bleven niet lekker zitten. Na een paar maand liggen ze er constant af. Echter vind ik de controller zonder deze triggers minder fijn te bedienen.
Ik heb bij zavvi.com de EA Sport comfort pack besteld maar uiteindelijk de GPX comfort pack gehad. De triggers zijn van een stuk betere kwaliteit dan de Realtriggers en je kan eventueel ook nog die andere opzet stukken gebruiken (ik gebruik ze en vind het veel lekkerder spelen).

Ik zag dat ze ze bij Zavvi niet meer verkochten maar wel bij play.com (http://www.play.com/Games...-/17268366/-/Product.html)

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mag ik een aantal van jullie erop wijzen dat dit het Playstation 3 ervaringen topic is en niet het geluidset topic? Graag weer over de Playstation babbelen dus.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
GXP Comfort Play Pack, GBP 4,99 bij amazon UK, EUR 6,49 bij play.com.

Ik heb zojuist een tweede setje van Amazon ontvangen en dat lijkt identiek aan de EA Sports Comfort Play Pack die ik al een jaartje gebruik.
Ik gebruik alleen de triggers en de analoge "gloves", al zijn die gloves niet echt nodig. De grips vind ik niet prettig: te grote ribbel voor de vingers op de grip, te stroef zodat ze mijn handpalm irriteren en door het rubberachtige materiaal blijft er veel stof aan kleven. Ondanks dat, alleen voor de triggers al het geld waard.

Overigens kocht ik het eerste setje omdat mijn Gioteck triggers begonnen te scheuren. Echter, na een jaar zitten die van Gioteck met scheur en al nog steeds op hun plaats op de andere controller. Ik gebruik de controllers gewoon om en om, maar misschien knijp ik dus minder hard dan jij? Lees anders ook de reviews bij amazon/play eens.

zie ook giganielsie's bericht (heb ik serieus meer dan een half uur zitten typen?)

[ Voor 3% gewijzigd door MartijnS72 op 29-12-2011 10:57 ]

Hup doe eens aardig naar elkaar.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 18:00 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Niet nodig, gewoon netjes doen tegen elkaar.

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 18:02 ]

• thunder8

thunder8

MartijnS72 schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:53:
[...]

GXP Comfort Play Pack, GBP 4,99 bij amazon UK, EUR 6,49 bij play.com.

Ik heb zojuist een tweede setje van Amazon ontvangen en dat lijkt identiek aan de EA Sports Comfort Play Pack die ik al een jaartje gebruik.
Ik gebruik alleen de triggers en de analoge "gloves", al zijn die gloves niet echt nodig. De grips vind ik niet prettig: te grote ribbel voor de vingers op de grip, te stroef zodat ze mijn handpalm irriteren en door het rubberachtige materiaal blijft er veel stof aan kleven. Ondanks dat, alleen voor de triggers al het geld waard.

Overigens kocht ik het eerste setje omdat mijn Gioteck triggers begonnen te scheuren. Echter, na een jaar zitten die van Gioteck met scheur en al nog steeds op hun plaats op de andere controller. Ik gebruik de controllers gewoon om en om, maar misschien knijp ik dus minder hard dan jij? Lees anders ook de reviews bij amazon/play eens.

zie ook giganielsie's bericht (heb ik serieus meer dan een half uur zitten typen?)
Mijn setje scheurde ook al redelijk snel, maar heb je nog kunnen lijmen en daarna een tijdje kunnen gebruiken. Het probleem met de Gioteck is dat de aan de onderzijde van de triggers maar op 2 randjes vastzitten. Als ze te vaak los raken, raken die randjes versleten, waardoor je gewoonweg niet meer klemmen.

Ik gebruikte ook 2 setjes om en om, daar kan het dus niet aan liggen. Misschien knijp ik er wel hard in, maar daar zouden ze in mijn ogen voor ontworpen moeten zijn. ;)

Maar zal eens naar je optie kijken. Kreeg van een maat van me ook een tip om bij de MM te kijken. Die heeft daar een setje gekocht en is daar erg tevreden mee. Het gaat me alleen maar om de triggers, de rest heb ik niet nodig.

knip
psychoclown schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:28:
Mag ik een aantal van jullie erop wijzen dat dit het Playstation 3 ervaringen topic is en niet het geluidset topic? Graag weer over de Playstation babbelen dus.
Zal er op letten. Het gaat echter wel om de officiële ekte PS3 7.1 headset. Dit lijkt me dus ook wel de plek waar deze besproken mag worden. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2011 18:02 ]

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 15:34

Griffin

Is mythical

Even een vraag mbt de PSN games.
Welk spel is goed voor een party (dus 4 spelers) maar ook leuk in je eentje?

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Little big planet is wel leuk met meerdere mensen, die is tegenwoordig ook op PSN te krijgen dacht ik.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• speek1984
@Griffin
Het is wel geen PSN, maar Fifa doet het bij ons altijd erg goed op game-avondjes :)

• Kluutmaran
Ik heb nu LBP2 gekocht maar ik vind er niet veel aan, het spel is te 'traag' als platformer imo.

Leuk om met meer mensen te spelen vind ik: Singstar, Buzz (topper!), Fifa 10 (11 heeft een leercurve en daardoor minder geschikt), schietgames als CoD (ligt aan het gezelschap), simpele racespellen als Sega Kart of partygames als Rayman Raving Rabbits.

• Griffin

Griffin

Is mythical

LBP2 word al geregelend. Maar het spel moet echt een party game zijn aangezien het niet een game-avond is, maar meer iets voor een verjaardag met vrienden of voor Oud en Nieuw (zoals nu het geval is).
Een soort hack en slash is altijd wel leuk maar er zijn er zoveel en ik dacht misschien hebben jullie een tip.

Maar Raymen Raving Rabbits is misschien wel iets grappigs :P

• speek1984
In dat geval ben ik met Kluutmaran, Buzz is echt top en verrassend up-to-date qua quizz-vragen :) Then again, ook weer geen PSN (weet niet of dat nog een vereiste is?).

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 20:49

reaL_G

G

heb ze ook gehad, die gioteck gingen er idd snel af.
toen een gewoon cheap setje bij de mm gekocht was 10 e (rood witte doos)
die wel degelijk goed vast zitten

GiTS

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik heb sinds kort een PS3 (Slim, 320 gb) en ben nog niet helemaal thuis in de technische mogelijkheden van dit apparaat.
Ook heb ik momenteel een AC Ryan Playon!HD Mini 2 in bezit. Deze ben ik nu van plan te verkopen.
Echter, voordat ik oude schoenen weggooi.....Kan de PS3 (minimaal) hetzelfde afspelen als de AC Ryan of kan ik hem misschien toch beter houden?

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Griffin

Griffin

Is mythical

De reden van een PSN game is dat ik nog een 20euro psn kaart heb liggen.
Dus buzz is geen optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Resistance 3 voor €19,95 bij dagknaller.nl
http://www.dagknaller.nl/

Goedkoopste prijs volgens de pricewatch is €29,99
Volgens mij dus geen verkeerde aanbieding. En het spel lijkt me niet verkeerd, maar ik heb nog 3 andere spellen die ik moet spelen, ik laat deze dus schieten maar denk meld het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bonkdoos schreef op donderdag 29 december 2011 @ 17:01:
Ik heb sinds kort een PS3 (Slim, 320 gb) en ben nog niet helemaal thuis in de technische mogelijkheden van dit apparaat.
Ook heb ik momenteel een AC Ryan Playon!HD Mini 2 in bezit. Deze ben ik nu van plan te verkopen.
Echter, voordat ik oude schoenen weggooi.....Kan de PS3 (minimaal) hetzelfde afspelen als de AC Ryan of kan ik hem misschien toch beter houden?
Volgens mij kan de PS3 nog steeds (correct me if I'm wrong) geen MKV containers afspelen, dus de AC Ryan zou ik lekker houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14
Ik gebruik mijn ps3 ook (nog) niet als mediaspeler, maar naar wat ik begrijp is het vrijwel zeker nodig om je pc te laten coderen om alle formaten aan te kunnen, en zelfs in die situatie het soms niet altijd werkt. Ik zou je dus adviseren om de stand alone media speler te houden.

Er is dacht ik ook een ps3 als mediacenter topic, dat is wsl ook een betere plek om deze vraag te stellen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Zoals hierboven al is aangegeven, zou ik de PS3 niet als enige mediaplayer gebruiken. Heb zelf in de woonkamer naast de PS3 een HTPC staan, veel meer mogelijkheden en een stukje zuiniger.

Pagina: 1 ... 13 ... 47 Laatste