Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Hier een gloednieuwe (toekomstige) PS3 eigenaar. De PS3 alsmede Skyrim is onderweg vanuit de leverancier, vandaag of morgen geleverd. Ontzettende fan van Oblivion.

N.a.v. de laatste frontpage berichten over Skyrim ben ik benieuwd of er hier mensen zijn met ervaringen daaromtrent.

nieuws: Bethesda ontkent dat Skyrim-problemen door engine-ontwerp komen
nieuws: Patch Skyrim introduceert nieuwe problemen

Is het zo erg dat ik beter mijn order kan cancellen en voor een xbox kan kiezen? Dat zou heel jammer zijn van de online play, de bijbestelde SSD en het mogelijk uitkomen van "Diablo III".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mr_willes schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:18:
N.a.v. de laatste frontpage berichten over Skyrim ben ik benieuwd of er hier mensen zijn met ervaringen daaromtrent.
Ik denk dat de problemen er wel degelijk zijn. bethesda is gewoon bekend om buggy software. Ook de 360 heeft/krijgt last van de bug en heeft net als de PS3 soms last van vastlopers in de game. Een maatje van me speelt de game op PS3 en heeft eigenlijk geen grote problemen ondervonden en geniet gewoon van de game/verhaal/gameplay zonder zich te richten op wat er mis is met de game.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:41:
[...]

Ik denk dat de problemen er wel degelijk zijn. bethesda is gewoon bekend om buggy software. Ook de 360 heeft/krijgt last van de bug en heeft net als de PS3 soms last van vastlopers in de game. Een maatje van me speelt de game op PS3 en heeft eigenlijk geen grote problemen ondervonden en geniet gewoon van de game/verhaal/gameplay zonder zich te richten op wat er mis is met de game.
Dat dus... Ik hoorde ook veel fouten ten tijden van Fallout 3 en New Vegas, ikzelf heb er nooit wat van gemerkt

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:42
Maar de 'savegame' bug speelt toch alleen op de ps3? Als je ALLEEN of iig voornamelijk voor bethesda games een ps3 koopt is dat denk ik op dit moment niet slim.

Kijk het kan ook zo maar zijn dat morgen een patch komt die het oplost en dan is er niets aan de hand, maar gezien het probleem kan het ook nooit opgelost worden. Dan moet je voor jezelf bepalen of je er mee kan leven of niet (en ik geloof inderdaad dat de game nog steeds prima speelbaar is op ps3, maar in dit geval dus beter op x360&pc....)

Mocht je toch de ps3 nemen laat dan even weten hoe een ssd bevalt, zit dit zelf ook te overwegen. (heb ik gelijk een reden om een grotere ssd voor mijn pc te kopen :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Zal de performance van de SSD laten weten, echter aangezien ik een nieuwe PS3 user ben heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, ga hem natuurlijk direct vervangen. Als ik wat specifieke testen voor je uit moet voeren dan laat maar wat weten.

Wat ik uit reviews lees is dat je bij het laden vanaf schijf ruwweg ergens tussen de 20% en 40% performance verbetering haalt.

I'll try my luck with the PS3. Laatste weken zo PS minded rondgelopen dat ik niet meer naar een xbox wil.

een beetje achtergrond:
Ik heb laatst al mijn pc's verkocht (desktop, servers, htpc) omdat ik er "klaar' mee was. Nu kriebelt het gamen weer. Ik weet vrij zeker dat Skyrim gaat bevallen aangezien ik Oblivion super vond. Daarom begin ik nu met Skyrim en GT5. Als ik de controls eenmaal in de vingers heb misschien een FPS. Ben altijd behoorlijk anti-consoles geweest, en wil op deze manier de console markt in stappen zeker ook om een voorproefje te krijgen of ik straks misschien naar een PS4 ga kijken (waarschijnlijk een redelijk aanslag op het budget) of een xbox opvolger :X.

[ Voor 38% gewijzigd door mr_willes op 08-12-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyodor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:24
Goedemiddag, sinds kort een PS3 in bezit met o.a. Gran Turismo 5. Supermooi spel trouwens, maar dat even terzijde.

Binnenkort studeer ik af en wil ik mezelf met een racestuur belonen. Ik ben geen die-hard of heel goede gamer, maar wil gewoon een fijn stuurtje om lekker te racen. Het budget is trouwens niet onbeperkt ;)

Nu lijkt mij de Logitech Driving Force GT (nieuwprijs +/- 99,-) een heel mooi stuur voor een acceptabele prijs. Tweedehands is deze niet heel veel goedkoper te vinden.

Heeft iemand eventueel een idee voor een ander (beter) stuur? Of eventueel een duurder tweedehands stuur? Voorwaarde is dat er in ieder geval flippers aan het stuur moeten zitten, die gebruik ik liever dan een pookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Fyodor schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:48:
Goedemiddag, sinds kort een PS3 in bezit met o.a. Gran Turismo 5. Supermooi spel trouwens, maar dat even terzijde.

Binnenkort studeer ik af en wil ik mezelf met een racestuur belonen. Ik ben geen die-hard of heel goede gamer, maar wil gewoon een fijn stuurtje om lekker te racen. Het budget is trouwens niet onbeperkt ;)

Nu lijkt mij de Logitech Driving Force GT (nieuwprijs +/- 99,-) een heel mooi stuur voor een acceptabele prijs. Tweedehands is deze niet heel veel goedkoper te vinden.

Heeft iemand eventueel een idee voor een ander (beter) stuur? Of eventueel een duurder tweedehands stuur? Voorwaarde is dat er in ieder geval flippers aan het stuur moeten zitten, die gebruik ik liever dan een pookje.
Als je naar België kunt komen, mag je de mijne overkopen voor 85 euro inclusief onderstel :) amper gebruikt, perfecte staat :+ (edit: diegene je aanhaalt)

Ik moet mn vrouwtje proberen overtuigen om dit weekend nog een nieuwe PS3 te kopen om :-/ ik ga de volgende weken verlof anders niet overleven :-/ en ik heb geen zin om teveel achter mn pc te kruipen om te gamen. het lijkt wel of ik het heb afgeleerd om met het toetsenbord te gamen :D

In de Mediamarkt in Brussel hadden ze onlangs een bundel met 5 games voor 399, en nu hebben ze voor dezelfde prijs slechts 2 games |:( BF3 & NFS The Run... daarvoor betaal ik geen 114 euro extra... als ik voor 285 een ps3+recent game heb. Ok, hij is in zilver, maar dat interesseert me toch niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
AL je pc's verkocht? Lever je tweakers account ook maar in dan :P

Srly voor gaming geef ik je groot gelijk. Al hoewel de pc natuurlijk ook fantastische titels heeft.

Anyways, als de volgende generatie net uit is ga je zwaar knaken moeten neertellen (ps3 was toen ie net uit was ook 600 euro toch?) maar daar zou ik me niet druk over maken.

- Bij launch is er vaak toch maar een beperkt aan games die EN top zijn, en jouw smaak/genre etc. Als iemand die vroeger vaak day 1 consoles kocht kan ik je verzekeren dat het de hoge instapprijs NIET waard is, imho uiteraard. Ik verwacht het zelf iig niet meer te doen. Maar ik ben dan ook niet echt een super fanatieke gamer meer ;)
- Gezien je nu pas een ps3 koopt, heb je nog een berg aan games in te halen, dus je kan jezelf prima vermaken tot de ps4/x720 betaalbaar is geworden toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:26:

Srly voor gaming geef ik je groot gelijk. Al hoewel de pc natuurlijk ook fantastische titels heeft.

Anyways, als de volgende generatie net uit is ga je zwaar knaken moeten neertellen (ps3 was toen ie net uit was ook 600 euro toch?) maar daar zou ik me niet druk over maken.

- Bij launch is er vaak toch maar een beperkt aan games die EN top zijn, en jouw smaak/genre etc. Als iemand die vroeger vaak day 1 consoles kocht kan ik je verzekeren dat het de hoge instapprijs NIET waard is, imho uiteraard. Ik verwacht het zelf iig niet meer te doen. Maar ik ben dan ook niet echt een super fanatieke gamer meer ;)- Gezien je nu pas een ps3 koopt, heb je nog een berg aan games in te halen, dus je kan jezelf prima vermaken tot de ps4/x720 betaalbaar is geworden toch?
Die fout heb ik gemaakt zowel de PS2 als de PS3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Sagat schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:26:

...knip...

- Gezien je nu pas een ps3 koopt, heb je nog een berg aan games in te halen, dus je kan jezelf prima vermaken tot de ps4/x720 betaalbaar is geworden toch?
Ja alle pc's verkocht, maar wel voor een groot stuk ingeruild voor specifieke appliances:
- QNAP ipv "File"-server voor downloads / opslag / FTP
- Mail omgeving de Cloud ingeduwd met Google Apps
- Popcorn ipv HTPC
- PS3 ipv desktop om games te doen
- Ipad voor het gewone desktop werk + laptop (vd zaak) als ipad niet voldoet.

Scheelt een hoop ruimte en stroom.

Ik koop nu ook nog met een redelijk vertrouwen de PS3 (grote schat aan goede games) echter de verhalen over het feit dat de games qua graphics tegengehouden worden door de hardware vind ik wel iets vervelends en iets wat met nieuwe titels alleen maar erger gaat worden.

Daarom het idee om nu te testen en als bijv. TES6 uitkomt dan een "opvolger" aanschaffen. Ik hoeft dan ook niet per se vanaf dag 1 (eind 2012?)de nieuwe console.

Als al blijkt dat ik het uberhaupt leuk blijf vinden. Daarom vind ik het zeker wel aardig dat de consoles nu redelijk betaalbaar zijn om in te stappen.

[ Voor 16% gewijzigd door mr_willes op 08-12-2011 15:20 . Reden: toevoeging uitleg opruiming PC's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:12
Zelf heb ik ook pas sinds kort een ps3 gekocht, wil steeds games kopen maar doe het niet. Even afwachten tot ze goedkoper zijn en ik speel alleen nog maar fifa 12 + bf3 en het verveelt niet. Heb ook gt5 en hawx 2 maar speel ze amper. Dan kan ik beter nog wachten met aanschaf van skyrim en andere topgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:49
Bellerophon schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:37:
[...]

Die fout heb ik gemaakt zowel de PS2 als de PS3 :')
Dat je hem gelijk kocht bij de launch en er later eigenlijk veel minder voor betaald werd terwijl er toen juist betere games kwamen?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:44:
[...]

Dat je hem gelijk kocht bij de launch en er later eigenlijk veel minder voor betaald werd terwijl er toen juist betere games kwamen?
PS2 --> 1 controller erbij, en UT Tournament, 1350 Gulden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
xminator schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:34:
Zelf heb ik ook pas sinds kort een ps3 gekocht, wil steeds games kopen maar doe het niet. Even afwachten tot ze goedkoper zijn en ik speel alleen nog maar fifa 12 + bf3 en het verveelt niet. Heb ook gt5 en hawx 2 maar speel ze amper. Dan kan ik beter nog wachten met aanschaf van skyrim en andere topgames.
Hoe herkenbaar! Hier ook vooral Fifa 12 en BF3. Heb nog spellen liggen die maar niet uitgespeeld zijn, maar Fifa is nog het enige dat ik speel :P

En het ergste.. Zit eraan te denken Skyrim te kopen, maar Oblivion is nog niet eens uit 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door speek1984 op 08-12-2011 18:37 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bellerophon schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:29:
[...]

PS2 --> 1 controller erbij, en UT Tournament, 1350 Gulden :')
Oei, dat hakt erin. Ik wacht rustig met de PS4. Laat eerst maar mooi in prijs zakken, ik game wel lekker verder op de PS3. ;) zeg ik nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:12
Speek schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:36:
[...]

Hoe herkenbaar! Hier ook vooral Fifa 12 en BF3. Heb nog spellen liggen die maar niet uitgespeeld zijn, maar Fifa is nog het enige dat ik speel :P

En het ergste.. Zit eraan te denken Skyrim te kopen, maar Oblivion is nog niet eens uit 8)7
Ik wil ook skyrim kopen, althans denk eraan. 30 euro is goedkoop, mja zal het denk niet supervaak spelen. Dus wacht het nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik heb uncharted 3, AC Revelations & Skyrim nog liggen, tevens nieuwe Sam & Max op de PS3, maar kan me momenteel niet losrukken van MW3 MP. echt een zwaar luxeprobleem :)

Ik heb nu met mezelf afgesproken pas weer wat de kopen als ik een ander spel uitgespeeld heb :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 16:17
LuPo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
Oei, dat hakt erin. Ik wacht rustig met de PS4. Laat eerst maar mooi in prijs zakken, ik game wel lekker verder op de PS3. ;) zeg ik nu :+
Dat ken ik helaas ook ja ;) ik zeg al de hele tijd tegen mezelf dat ik hem niet vanaf launch ga aanschafffen, maar of me dat zal lukken, weet ik niet. De prijs en het gameaanbod (wat bij de ps3 in het begin niet echt in gang leek te schieten trouwens) spelen hier ook wel in mee natuurlijk.

eergisteren terug begonnen met fallout 3 en ik heb al gevloekt!! Nu ik al de autosaves heb afgezet, loopt ie wel minder vast. Maar de platinum zal niet voor in de nabije toekomst zijn vermoed ik :P

[ Voor 20% gewijzigd door germanaaizer op 08-12-2011 23:54 ]

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Zijn er mensen die de DLC gekocht hebben van Resistance 3? En hoe bevalt 'ie? Is het de moeite waard?

Ben op dit moment in het laatste level, dus val straks in een zwart gat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tarabass schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:29:
Zijn er mensen die de DLC gekocht hebben van Resistance 3? En hoe bevalt 'ie? Is het de moeite waard?

Ben op dit moment in het laatste level, dus val straks in een zwart gat :P
Kon het gistermiddag niet vinden in de store :o
De Survival pack van oktober wel. Maar dus niet de Brutality pack. Misschien omdat ik geen online pass heb voor Resistance 3. Had graag offline coop survival gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 10:59

Typhone

Who Dares Wins

Chef_v_leeuwen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:25:
Ik heb uncharted 3, AC Revelations & Skyrim nog liggen, tevens nieuwe Sam & Max op de PS3, maar kan me momenteel niet losrukken van MW3 MP. echt een zwaar luxeprobleem :)

Ik heb nu met mezelf afgesproken pas weer wat de kopen als ik een ander spel uitgespeeld heb :)
Haha waar herken ik dit toch van }:O . Ik heb Bayonetta, AC: Rev, Driver SF, Resistance 3, Killzone 3, Deus Ex, Arkham City, Battlefield 3 en nog zeker 10 (!) anderen liggen. Irritante zavvi mega monday's blijven aantrekkelijk en mijn tijd blijft beperkt. Maar zo kost een game gemiddeld nooit meer dan 12-17 euro. En dat rechtvaardigt het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
[...]

Ik ken mijzelf... ik schreeuw nu nog steen en been dat ik hem niet zal gaan kopen... tot het moment daar is en mijn playstation hart begint te kloppen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bellerophon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:44:
[...]

Ik ken mijzelf... ik schreeuw nu nog steen en been dat ik hem niet zal gaan kopen... tot het moment daar is en mijn playstation hart begint te kloppen :')
Tot nu toe heb ik nog nooit een PlayStation gelijk gekocht. Wat zeg ik, de PS3 is m'n eerste console. Naja, na de NES dan als klein kind. ;)

Maar ik vrees dat als de PS4 uit is, ik ook niet lang kan wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

LuPo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:30:
[...]

Tot nu toe heb ik nog nooit een PlayStation gelijk gekocht. Wat zeg ik, de PS3 is m'n eerste console. Naja, na de NES dan als klein kind. ;)

Maar ik vrees dat als de PS4 uit is, ik ook niet lang kan wachten. :+
Gelukkig kan ik me op dat gebied wel bedwingen. ;)

De PS2 heb ik destijds gratis gekregen bij me Sony TV en ik heb de PS3 pas vorig jaar gekocht. Vind een nieuwe console in het begin toch veel te duur, vaak nog kinderziektes aan boord. Pas na een jaartje of 2 wordt de console interessanter qua prijs, genoeg games voorhanden en de kinderziektes zijn er dan vaak uit.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
thunder8 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:33:
[...]

De PS2 heb ik destijds gratis gekregen bij me Sony TV en ik heb de PS3 pas vorig jaar gekocht. Vind een nieuwe console in het begin toch veel te duur, vaak nog kinderziektes aan boord. Pas na een jaartje of 2 wordt de console interessanter qua prijs, genoeg games voorhanden en de kinderziektes zijn er dan vaak uit.
Deze post bookmark ik maar even. Dan lees ik die nog eens als de PS4 uit is. ;)

Nee, ik denk dat ik misschien ook wel kan wachten. Want je hebt dan toch nog gewoon de PS3 waarop prima te gamen is. En met een lekker uitgebreid assortiment games. :)

Zelf de PS3 pas gekocht toen hij in de actie was voor €180 bij Bart Smit Online. Dat was in oktober 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyodor
  • Laatst online: 06:24
Dakoina schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:19:
[...]
Als je naar België kunt komen, mag je de mijne overkopen voor 85 euro inclusief onderstel :) amper gebruikt, perfecte staat :+ (edit: diegene je aanhaalt)

Ik moet mn vrouwtje proberen overtuigen om dit weekend nog een nieuwe PS3 te kopen om :-/ ik ga de volgende weken verlof anders niet overleven :-/ en ik heb geen zin om teveel achter mn pc te kruipen om te gamen. het lijkt wel of ik het heb afgeleerd om met het toetsenbord te gamen :D

In de Mediamarkt in Brussel hadden ze onlangs een bundel met 5 games voor 399, en nu hebben ze voor dezelfde prijs slechts 2 games |:( BF3 & NFS The Run... daarvoor betaal ik geen 114 euro extra... als ik voor 285 een ps3+recent game heb. Ok, hij is in zilver, maar dat interesseert me toch niets.
Haha, bedankt voor je reactie maar een retourtje België wordt een iets te duur grapje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
thunder8 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:33:
[...]

De PS2, PSP en PS3 alledrie bij de launch gekocht en nooit spijt van gehad. De PS1 heb ik ook toendertijd ongeveer een jaar na de launch gekocht.

Wat ik vooral merk bij Sony is dat de eerste versie van hun consoles altijd de meest uitgebreide is. Bij de PS1 zaten er bij nieuwere versie minder uitgangen op, zelfde volgens mij bij de PS2. De eerste versie van de PSP is veel mooier en steviger gebouwd dan de latere versies. Het scherm en de rest van de PSP zijn bij mij 1 geheel, waar het bij latere versies een los scherm is met rand. Het klepje is ook veel minder stevig uitgevoerd zonder sluitmechanisme.
Tja, en bij de PS3 is de eerste al helemaal de meest uitgebreide met meer USB poorten, kaartlezer, backwards compatible met PS2, enz...

De PS4 komt hier weer dag 1 en de Vita misschien ook wel :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik heb voorlopig nog een backlog, en die zal er ook nog wel zijn als de PS4 komt. Ga hem wel eerder kopen in de lifcycle dan ik de PS3 kocht.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Fyodor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:26:
[...]Haha, bedankt voor je reactie maar een retourtje België wordt een iets te duur grapje :o
Mwah :D

We zullen het stuurtje dan maar eens op marketplace zetten :) staat in de weg van mijn madam... }:| vrouwen, ze zullen het nooit begrijpen... Was nochtans leuk voor even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:08

SkyStreaker

Move on up!

Dakoina schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:52:
[...]

Mwah :D

We zullen het stuurtje dan maar eens op marketplace zetten :) staat in de weg van mijn madam... }:| vrouwen, ze zullen het nooit begrijpen... Was nochtans leuk voor even
Totdat je zegt dat ze voor het geld een nieuw stuk kleding mogen kopen :+

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik kan niet geloven dat ik dit zeg maar ik ben de laatste tijd een beetje uit mijn 'game fase'.

Battlefield 3 heb ik wel, maar speel ik amper want shooters zijn toch niet meer wat het geweest was voor mij. FIFA 12 heb ik niet gekocht, omdat er zulke grote irritaties in FIFA 11 zitten en die fout wil ik niet nog een keer maken met FIFA 12. Gevolg > ik wil nog wel af en toe FIFA spelen, en dan zit ik vast aan FIFA 11 en raak ik alleen maar geirriteerder.

Verder weinig games voor mij over. Uncharted heeft me nooit echt getrokken. Skyrim was wel ietswat interessant, maar ontzettend veel bugs dus die laat ik ook maar liggen. Batman: Arkham City. Ik geloof wel dat het een goede en mooie game is, maar Batman voor games heeft me nooit echt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 01:03
Cross-game voice chat staat in de omschrijving van het jaarabonnement op PlayStation Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Uniciteit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:52:
Ik kan niet geloven dat ik dit zeg maar ik ben de laatste tijd een beetje uit mijn 'game fase'.

Battlefield 3 heb ik wel, maar speel ik amper want shooters zijn toch niet meer wat het geweest was voor mij. FIFA 12 heb ik niet gekocht, omdat er zulke grote irritaties in FIFA 11 zitten en die fout wil ik niet nog een keer maken met FIFA 12. Gevolg > ik wil nog wel af en toe FIFA spelen, en dan zit ik vast aan FIFA 11 en raak ik alleen maar geirriteerder.

Verder weinig games voor mij over. Uncharted heeft me nooit echt getrokken. Skyrim was wel ietswat interessant, maar ontzettend veel bugs dus die laat ik ook maar liggen. Batman: Arkham City. Ik geloof wel dat het een goede en mooie game is, maar Batman voor games heeft me nooit echt getrokken.
En nu? Bugs.. Ik haat het om te zeggen maar zo goed als elke game heeft ze tegenwoordig.
Waarom je daardoor tegen laten houden? Begrijp me zeker niet verkeerd hoor, ik vind sommige bugs bloed-irritant, maar tegenwoordig horen ze zowat bij elke retail-game. Hoe jammer ik het ook vind. De meesten worden wel gepatched, maar als je je erdoor laat tegen houden denk ik persoonlijk da je wat mist ;)

Maar nogmaals, dat neemt niet weg dat sommige games teveel bugs bevatten. Ik heb vaak het gevoel dat de mogelijkheid om later te kunnen patchen de game-makers juist luier maakt...

Voorbeeldje: ik weet nog dat ik minstens 1 jaar na de release Tom Raider Underworld voor de PS3 kocht. Daar zaten gewoon nog steeds echt spel-en zelfs savegame-bedervende bugs in. Echt heel vervelend, maar uitgespeeld heb ik hem wel (met een beetje geluk dat ik nog een recente savegame had).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

rdjnl schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:18:
Cross-game voice chat staat in de omschrijving van het jaarabonnement op PlayStation Plus.
Vaag. In Augustus was er nog een bericht dat cross game chat er niet inzat ivm RAM beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Speek schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:11:
[...]

En nu? Bugs.. Ik haat het om te zeggen maar zo goed als elke game heeft ze tegenwoordig.
Waarom je daardoor tegen laten houden? Begrijp me zeker niet verkeerd hoor, ik vind sommige bugs bloed-irritant, maar tegenwoordig horen ze zowat bij elke retail-game. Hoe jammer ik het ook vind. De meesten worden wel gepatched, maar als je je erdoor laat tegen houden denk ik persoonlijk da je wat mist ;)

Maar nogmaals, dat neemt niet weg dat sommige games teveel bugs bevatten. Ik heb vaak het gevoel dat de mogelijkheid om later te kunnen patchen de game-makers juist luier maakt...

Voorbeeldje: ik weet nog dat ik minstens 1 jaar na de release Tom Raider Underworld voor de PS3 kocht. Daar zaten gewoon nog steeds echt spel-en zelfs savegame-bedervende bugs in. Echt heel vervelend, maar uitgespeeld heb ik hem wel (met een beetje geluk dat ik nog een recente savegame had).
Hij heeft het over skyrim. De bugs in de ps3 versie zijn zo groot dat je na 40+ uur en een savegame van ong 10MB een unplayable game krijgt. Verder is de unofficial buglist zo inmens lang met veel quest breaking bugs dat het een van een ander kaliber is dan hier en daar een glitch in de gemiddelde game.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Komt het ook voor dat dlc in prijs zakt op psn? wil graag de dlc van deus ex kopen maar €14,- vind ik erg fors

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09
Blindfold schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 03:22:
[...]

Vaag. In Augustus was er nog een bericht dat cross game chat er niet inzat ivm RAM beperkingen.
Ik mag toch aannemen dat crossgame chat inmiddels nu wel beschikbaar is voor de PS3?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
Uniciteit schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:52:

er zijn nog genoeg andere spellen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Speek schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:11:
[...]

Maar de bugs in Skyrim zijn gewoon te erg, en zelfs na een patch hebben vele PS3 gebruikers er nog last van. EA Sports laat vaak nog 'irritaties' jaren in een spel zitten voordat ze er een fix voor hebben (die ze dan enkel in een nieuwe FIFA stoppen, en niet met een patch in de oude).

FIFA opzich is wel leuk, maar er zitten nu al jaren irritaties in die ze steeds maar stapje bij stapje verbeteren. Stel je staat 0-2 voor en dan vijf minuten voor tijd ben je in je eigen strafschop gebied bezig, tegenstander (CPU) krijgt de bal en vervolgens loopt een speler van mijn team (beheerst door de CPU) tegen de tegenstander aan. Penalty tegen terwijl ikzelf niks deed. 1-2. Vervolgens één minuut voor tijd maak je een tackle en door gestuntel van de CPU struikelen twee van je andere spelers ook weer - dan verlies je dus al drie spelers en kan de tegenstander scoren. 2-2. Als er dan ook nog eens gewoon 'terecht' een doelpunt wordt gescoord (3-2), dan voelt het nog steeds heel oneerlijk omdat dat eerste tegendoelpunt (in je eigen ogen) nooit had gemogen omdat je niet zelf die speler onder controle had, de tweede keer had (in je eigen ogen) ook nooit gemogen omdat zo'n vage actie niet hoort te gebeuren en de derde keer is dan gewoon zuur omdat je zo drie punten verliest terwijl het eigenlijk 1-2 had moeten staan. Daarom geen FIFA 12 gekocht. Het gaat al jaren zo, en het lijkt me sterk dat FIFA 12 nu opeens enorm verbeterd is.

Verder vind ik dat er niet echt veel interessants is voor mij.

Het enige wat nu nog echt mijn aandacht heeft getrokken is GTA V, maar dat is omdat GTA mij nog nooit teleurgesteld heeft... (nee, zelfs GTA IV niet).

[ Voor 34% gewijzigd door Uniciteit op 10-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
Hebben er mensen hun ps3 een nieuwe snellere harddisk gegeven?
Zou graag willen weten of die mensen ook performance verschillen hebben gehad, of alleen maar grotere harddisk. Zit namelijk te denken om mijn 320GB harddisk te vervangen voor een snellere (7200rpm) harde schijf.
Eigenlijk omdat in skyrim de laadtijden net iets te lang vind en dit graag zou willen verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Practics schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:39:
Zou graag willen weten of die mensen ook performance verschillen hebben gehad, of alleen maar grotere harddisk. Zit namelijk te denken om mijn 320GB harddisk te vervangen voor een snellere (7200rpm) harde schijf.
Eigenlijk omdat in skyrim de laadtijden net iets te lang vind en dit graag zou willen verkorten.
Hadden ze dat niet een keer getest met een SSD en PS3? Conclusie was dat de snelheidsverbetering nihil was, mede door de blu-ray speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Bartjuh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:46:
[...]

Hadden ze dat niet een keer getest met een SSD en PS3? Conclusie was dat de snelheidsverbetering nihil was, mede door de blu-ray speler...
Dan heb jij een andere of slechts een deel van de conclusie gelezen. Het scheelt aanmerkelijk, zodra gamedata die van de HD/ssd wordt geladen benodigd is. Echter niet alle spellen installeren (veel) gamedata naar de HD.

[ Voor 0% gewijzigd door ToFast op 11-12-2011 03:26 . Reden: typos desire s ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
ToFast schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:25:
[...]

Dan heb jij een andere of slechts een deel van de conclusie gelezen. Het scheelt aanmerkelijk, zodra gamedata die van de HD/ssd wordt geladen benodigd is. Echter niet alle spellen installeren (veel) gamedata naar de HD.
Zoals skyrim dus vermoedelijk veel van hd laad als je een laadtijden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ToFast schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:25:
[...]
Oh ja, verkeerd gelezen. Alleen bij installeren schijnt het bar weinig uit te maken vanwege blu-ray

Installeren; bar weinig verschil door blu-ray.
Game start times: Gemiddeld 30%
Load times: Gemiddeld 30%
http://www.extremetech.co...peed-up-the-playstation-3

Lees: dit is ssd vs trage hdd, grootste verschil dat je kan hebben! Snellere hdd vs tragere hdd is dus veel kleiner verschil. Zou me niet verbazen dat het dan <10% is. Ofwel; wil je het een beetje merken moet je een ssd aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Fietsbel schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:43:
Komt het ook voor dat dlc in prijs zakt op psn? wil graag de dlc van deus ex kopen maar €14,- vind ik erg fors
Over het algemeen zakken die prijzen niet tot nauwelijks helaas. Ik mis voor Brutal Legend nog 1 DLC pack maar vind de prijs te hoog gezien ik heb spel eigenlijk niet meer speel. Dat spel is al behoorlijk oud en ook bv DLC voor Little Big Planet (niet dat ik die zou kopen) is nooit goedkoper geworden voor zover ik weet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 10:59

Typhone

Who Dares Wins

Practics schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:39:
Ik heb er een WD Caviar Black 640GB 7200rpm inzitten. Verschil was wel degelijk merkbaar. Benchmark technisch misschien niet gevoelsmatig wel. Zeker met de games die ik aan het spelen was op het moment van de 'swap'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Azqi schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:35:
[...]

Kon het gistermiddag niet vinden in de store :o
De Survival pack van oktober wel. Maar dus niet de Brutality pack. Misschien omdat ik geen online pass heb voor Resistance 3. Had graag offline coop survival gespeeld...
Het lijkt erop dat er problemen zijn, dus is de DLC vertraagd..

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Bartjuh schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:50:
[...]

Oh ja, verkeerd gelezen. Alleen bij installeren schijnt het bar weinig uit te maken vanwege blu-ray

Installeren; bar weinig verschil door blu-ray.
Game start times: Gemiddeld 30%
Load times: Gemiddeld 30%
http://www.extremetech.co...peed-up-the-playstation-3

Lees: dit is ssd vs trage hdd, grootste verschil dat je kan hebben! Snellere hdd vs tragere hdd is dus veel kleiner verschil. Zou me niet verbazen dat het dan <10% is. Ofwel; wil je het een beetje merken moet je een ssd aanschaffen.
Zaterdag de OCZ vertex 3 (60 GB SSD) ingebouwd in m'n (nieuw) PS3. Als je wat specifieke dingen getest wil hebben dan laat maar weten. Ik heb op dit moment wel alleen Skyrim.

Nu ongeveer 10 uur inzitten. Nog geen bugje tegengekomen. Maar zoals ik begrijp gebeurt gaat dat wel gebeuren als ik meer tijd spendeer. Echter heb ik niet zoveel vrije tijd om continue te gamen dus voordat ik op 80+ uur zit kan het goed alweer 2-3 maanden verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Uniciteit schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:40:
[...]
FIFA opzich is wel leuk, maar
PES!!!!111oneone >:)

Al hoewel ik de eerste ben die toegeeft dat PES zeker ook niet perfect is, wat heeft geleid dat zelfs de reviewers die jarenlang pes beter vonden nu fifa hoger beoordelen.
Oh en is SWOS ook op psn te krijgen? Dat is natuurlijk voetbal PERFECTIE :P

@patches
Verder moet ik nog steeds Brutal legend is een kans geven omzichzelf te kunnen patchen en dan kijken of mijn camera stotter verholpen is, maar het zou me verbazen. Maar ja, lage prio (zowel het probleem zelf als kijken of het met de patch verholpen is).

Ben het er trouwens absoluut mee eens dat de patchbaarheid van de huidige consoles ervoor zorgt dat games soms (vaak/meestal?) gewoon maar de deur uit geschopt worden met het idee dat de kreukeltjes er later wel uitgehaald kunnen worden.
Maar kijk naar zelda, die kan je niet patchen, en dat zit dus ook een heftige bug in schijnbaar. De oude methode is dus zeker ook niet perfect (zo heb ik op mijn dreamcast meegemaakt dat ik met een race game een doel niet haalde maar dat het spel het wel goedkeurde....wut? Las later ook dat ze een nieuwe batch van dat spel hadden uitgebracht, maar dat hoorde ik pas veeeeeeeeeel te laat. Ging om MSR btw.)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst afgelopen week:

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
3 MARIO KART 7 (GAMES 3DS) NINTENDO
4 MARIO & SONIC AT THE LONDON 2012 OLYMPIC GAMES (Wii) SEGA
5 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
6 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
7 SUPER MARIO 3D LAND (GAMES 3DS) NINTENDO
8 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM (PS3) BETHESDA SOFTWORKS
9 ASSASSIN'S CREED/REVELATIONS (PS3) UBISOFT

10 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM (XBOX 360) BETHESDA SOFTWORKS

Mooie lijst wederom en je ziet dat de kerstcadeautjes de verkoop van Ninty games flink stuwt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Zojuist toch maar COD MW3 opgehaald bij de Mediamarkt, BF3 viel me helaas toch niet in de smaak, de laatste tijd eigenlijk te veel games gekocht en heb nu ook een groot deel voor weinig te koop gezet zie zig.

Ben benieuwd of COD me meer van de straat gaat houden, MW2 veel gespeeld dus komt vast goed :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
@ de verkooplijst:
Toch wel jammer dat alle usual suspects er weer in staan. Ik hoopte een beetje dat Rayman: origins goed zou verkopen, maar nadat ik op eurogamer had gelezen dat er in de US de eerste vier weken maar 50.000 exemplaren waren verkocht, had ik de hoop al verloren. :(
Echt jammer. Het is naar mijn mening echt een leuke platformer en co-op opties zijn een leuke bonus. Ik ben vooral bang dat dit het einde betekent voor potentiele platform spellen, de laatste sonic game was volgens eurogamer ook amper verkocht. Dat ze het spel afgelopen maand hebben uitgebracht was natuurlijk sowieso niet zo slim met o.a., mw3, skyrim, batman, uncharted, zelda, maro kart en volgens mij ook nog ubisofts eigen assasins creed als concurrentie.
Dat wordt dan toch een Wii U kopen straks voor mario :)

Link naar eurogamer artikel: http://www.eurogamer.net/...-50-000-in-debut-us-month.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

nioz schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:00:
@ de verkooplijst:
Toch wel jammer dat alle usual suspects er weer in staan. Ik hoopte een beetje dat Rayman: origins goed zou verkopen, maar nadat ik op eurogamer had gelezen dat er in de US de eerste vier weken maar 50.000 exemplaren waren verkocht, had ik de hoop al verloren. :(
Echt jammer. Het is naar mijn mening echt een leuke platformer en co-op opties zijn een leuke bonus. Ik ben vooral bang dat dit het einde betekent voor potentiele platform spellen, de laatste sonic game was volgens eurogamer ook amper verkocht. Dat ze het spel afgelopen maand hebben uitgebracht was natuurlijk sowieso niet zo slim met o.a., mw3, skyrim, batman, uncharted, zelda, maro kart en volgens mij ook nog ubisofts eigen assasins creed als concurrentie.
Dat wordt dan toch een Wii U kopen straks voor mario :)

Link naar eurogamer artikel: http://www.eurogamer.net/...-50-000-in-debut-us-month.
Zei hij in een PS3 topic :D Beetje vloeken in de kerk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

@ de verkooplijst:
Aan de ene kant vind ik het ook jammer. Maar Rayman zie ik zelf meer als downloadable game, maar hij ligt gewoon voor 60euro in de winkel. Ik wil 'm ooit nog wel eens kopen, want ik vond de demo erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Mario > lbp & R&C

Yeah i said it 8)

Disclaimer: all in good fun, en het is natuurlijk een mening, misschien hebben beide ps3 opties voor jou een veel leukere spel ervaring.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:19:
Mario > lbp & R&C

Yeah i said it 8)

Disclaimer: all in good fun, en het is natuurlijk een mening, misschien hebben beide ps3 opties voor jou een veel leukere spel ervaring.
Jouw mening kan ik niet meer serieus nemen na je PES pleidooi ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

-RazieL- schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 09:53:
[...]

Aan de ene kant vind ik het ook jammer. Maar Rayman zie ik zelf meer als downloadable game, maar hij ligt gewoon voor 60euro in de winkel. Ik wil 'm ooit nog wel eens kopen, want ik vond de demo erg leuk.
Rayman was in eerste instantie ook een PSN/XBLA-titel. Vanwege de positieve reacties hebben ze er een fullprice titel van gemaakt.
Obv de demo zou ik deze game graag halen, maar niet voor de volle pond.

Qua timing en doelgroep is het ook een beetje een rare game. Vol in de drukste periode van het jaar. Ziet er uit als een casual game, maar speelt als een behoorlijk uitdagende oldskool platformer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga Rayman ook zeker halen. De demo is inderdaad erg leuk, maar de prijs ligt veel te hoog. Ik wacht wel totdat die onder de 20 euro komt en gezien de verkopen zal dat niet al te lang duren. Gisteren was die al te bestellen voor 30 euro bij zavvi.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 13-12-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Aangezien m'n vriendin en ik LittleBigPlanet heel leuk vinden heb ik een Sackboy gekocht. Hij is 33cm groot en staat nu trots op de kast. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UAwwbbxCObw5ZhDNSnNImvp6/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:22:
Aangezien m'n vriendin en ik LittleBigPlanet heel leuk vinden heb ik een Sackboy gekocht. Hij is 33cm groot en staat nu trots op de kast. :P

[afbeelding]
Jaloers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Haha, hij was niet zo duur hoor. ;)

Overigens is de foto een beetje raar genomen want in het echt ziet hij er beter uit. :)

[ Voor 13% gewijzigd door LuPo op 13-12-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:33:
[...]

Haha, hij was niet zo duur hoor. ;)

Overigens is de foto een beetje raar genomen want in het echt ziet hij er beter uit. :)
Oh my... ga hem ook bestellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zo een heb ik ook, maar dan iets kleiner volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:50:
Zo een heb ik ook, maar dan iets kleiner volgens mij.
Kan inderdaad. Je hebt ze ook van 6 inch (20cm). Ik vond 'em wel leuk voor de heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
^^ Wat een mannenpraat :Y)

Ben wel heel benieuwd wat The Last Of Us ons gaat brengen. Naast de Last Guardian zijn er niet echt veel PS3 exclusive waar ik naar uitkijk. Qua multiplatform gelukkig wel + backlog. http://blog.eu.playstatio...mments-on-the-last-of-us/

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:08

SkyStreaker

Move on up!

Naast dus FFXIII-2 heb ik ook dit spel om naar uit te kijken! Geweldig dat je mij hierop heb gebracht.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de verkooplijst:
De demo van Rayman was super en ik ben daarna gelijk PSN opgegaan om het spel op te zoeken. Dat het spel voor 60 euro in de winkel ligt verbaasde me nogal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke kerstupdate voor DC Universe Online: er hangt kerstverlichting aan de lantaarnpalen en in de bomen.

[ Voor 44% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-12-2011 23:44 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• nioz
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:17:
[...]

De demo van Rayman was super en ik ben daarna gelijk PSN opgegaan om het spel op te zoeken. Dat het spel voor 60 euro in de winkel ligt verbaasde me nogal...
Ik had hem zelf op de dag van de launch op de mat liggen voor 42 euro (via een nederlandse webshop besteld die ik bij budgetgaming.nl had gevonden). Het is nog steeds meer dan 10 of 15 euro, maar dat is het spel naar mijn mening dan ook waard.

Het is natuurlijk een lastige vraag, maar wanneer is een spel de volle mep (60 euro in de winkel, ~45euro in een webshop) waard? Moet het daarvoor 3D zijn? Moet het daarvoor een x aantal minuten duren? Is ontwikkeltijd een goede maatstaf?

Ik begrijp dat in deze drukke releasse perioden mensen misschien liever hun geld aan een ander spel uitgeven (er zijn er in ieder geval genoeg uitgekomen :) ), maar waarom zou Rayman geen 40 euro waard zijn? Ik heb nog geen gelijkwaardige platformer gevonden voor minder.
Tis een kwestie van smaak en smaken verschillen.

• nioz
Haha, handig antwoord, maar een beetje nietszeggend :)
Ik snap dat de keuze tussen verschillende spellen een kwestie van smaak is, maar dat betekent niet dat er geen afweging tussen bepaalde aspecten wordt gemaakt. Ik ben in ieder geval wel benieuwd waarom sommigen rayman als psn spel bestempelen. Ik neem aan dat hun smaak ergens op gebaseerd is...
Het is overigens geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik denk dat het vooral komt omdat 2d games vaak psn games zijn. Daardoor is de perceptie gecreeerd dat 2d games geen 60 euro kunnen waard zijn. Zelf heb ik hem ook niet gekocht omdat ik niks met Rayman heb en er al zoveel goede games uitkomen en ik verwacht zelf dat de game snel in prijs zal zakken dus dan koop ik hem nog wel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

nioz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:36:
Het is natuurlijk een lastige vraag, maar wanneer is een spel de volle mep (60 euro in de winkel, ~45euro in een webshop) waard? Moet het daarvoor 3D zijn? Moet het daarvoor een x aantal minuten duren? Is ontwikkeltijd een goede maatstaf?
Het is meer een combinatie van die factoren. En als ik dan kijk naar downloadable games zoals Trine en Shadow Complex dan vind ik het vreemd dat Rayman hier in de winkels ligt voor het dubbele. Want ik heb niet het idee dat die 2 games onder doen tov Rayman wat betreft budget, ontwikkeltijd, speelduur etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:43
-RazieL- schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:07:
[...]

Het is meer een combinatie van die factoren. En als ik dan kijk naar downloadable games zoals Trine en Shadow Complex dan vind ik het vreemd dat Rayman hier in de winkels ligt voor het dubbele. Want ik heb niet het idee dat die 2 games onder doen tov Rayman wat betreft budget, ontwikkeltijd, speelduur etc.
Rayman is echter wel een grote franchise van een grote ontwikkelaar, waar Trine en Shadow Complex dat niet zijn. Denk dat men dat al snel vergeet als het om verkoop kanalen gaat.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
* Sagat kijkt naar buiten of alles bevroren is (then again mijn werk hel noemen gaat ook wel ver.....)
maar...

IK BEN HET EEN MET OPSLAGHOND!!! ;)

Tuurlijk is het een wat kort/generic antwoord, maar het klopt. Als morgen sf5 uitkomt voor 60 of zelfs 70 euro dan lig ik voor de winkel, want die game moet ik gewoon direct spelen, kan niet wachten op webshops. Principe kwestie, maar ik weet dat veel mensen niet van fighting games houden.
Daarentegen heb ik zeer weining met mw3&bc3 waarvan ik weet dat het voor veel mensen game of the year is (iig qua speeltijd). Smaak is de key factor.

Oh en laatste opmerking over rayman als psn game. Is het tegenwoordig niet het genre? Kan me weinig full price 2d platformers op de ps3 voor de geest halen (alleen lbp?). En op de wii valt het ook mee, als je donkey kong en mario weghaalt......en daarvan weet je dat het toch verkoopt door de naam.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Hmm, daar zit wat in ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:19:
Haha, handig antwoord, maar een beetje nietszeggend :)
Soms is het beter om een kort maar krachtig antwoord te geven, want discussies in dit topic vullen al snel een paar pagina's. ;)
Sagat schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:42:
* Sagat kijkt naar buiten of alles bevroren is (then again mijn werk hel noemen gaat ook wel ver.....)
maar...

IK BEN HET EENS MET OPSLAGHOND!!! ;)
En het vriest niet eens! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:44:
[...]

Soms is het beter om een kort maar krachtig antwoord te geven, want discussies in dit topic vullen al snel een paar pagina's. ;)

[...]

En het vriest niet eens! *O*
En de discussie moet ook iets bijdragen aan het grotere geheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:53
http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Vogel's Twistdock van € 79,95 nu € 24,95 by 1dayfly voor de liefhebber (is al vaker voorbijgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

El_V schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:09:
http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Vogel's Twistdock van € 79,95 nu € 24,95 by 1dayfly voor de liefhebber (is al vaker voorbijgekomen)
Ik kan hem aanraden :Y
Heb hem thuis O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psst ... Rayman Origins voor € 23,95 (zonder verzendkosten)
--> http://www.zavvi.nl/games...man-origins/10503260.html 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 21:53

f.h

Meer mensen moeite met aanmelden op PSN vandaag?

EDIT: zou wel eens scheduled maintenance kunnen zijn toch.

[ Voor 39% gewijzigd door f.h op 18-12-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Via zavvi.nl komen er geen verzendkosten bij (of bedoel je dat ook?) ;)
Ik ga nog even wachten tot die onder de 20 euro zit.

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:54:
[...]Via zavvi.nl komen er geen verzendkosten bij (of bedoel je dat ook?) ;)
Ik ga nog even wachten tot die onder de 20 euro zit.
Dat bedoelde ik inderdaad. ;)
Ik dacht dat het wel gepast was na de discussie dat deze game te duur zou zijn, €23,95 is toch een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

OPSLAGHOND schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:31:
[...]

Dat bedoelde ik inderdaad. ;)
Ik dacht dat het wel gepast was na de discussie dat deze game te duur zou zijn, €23,95 is toch een nette prijs.
Ik heb hem besteld, maar zie ineens dat het een maand levertijd heeft. Is dit standaard bij deze webshop, en kan ik de game al eerder verwachten? Ik heb hem eigenlijk besteld als kerstkadootje voor mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Mijn ervaring met zavvi is dat het binnen een week binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Laten we dan maar van het beste uitgaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:43:
Mijn ervaring met zavvi is dat het binnen een week binnen is.
Dat is als het product 'in stock' is. Als er een maand levertermijn op zit zou ik hier maar niet van uit gaan.

Ik heb weleens een spel besteld met een maand levertermijn en die werd na 2 weken al verzonden. Dus dat vond ik wel netjes. 2 weken te vroeg dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:27:
[...]

Dat is als het product 'in stock' is. Als er een maand levertermijn op zit zou ik hier maar niet van uit gaan.

Ik heb weleens een spel besteld met een maand levertermijn en die werd na 2 weken al verzonden. Dus dat vond ik wel netjes. 2 weken te vroeg dus. :)
Balen dat ik het niet gezien heb. Leuk bestellingen binnentrekken zo. Nu de goedkoopste zijn door deze prijs te hanteren, en tegen de tijd dat rayman overal veel minder kost ga jij ook leveren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Klopt het dat de oude PS3 modellen (Phat) geen bitstream DTS-HD MA of Dolby True-HD kunnen doorgeven? Dus alleen LPCM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Exorcist schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:34:
Klopt het dat de oude PS3 modellen (Phat) geen bitstream DTS-HD MA of Dolby True-HD kunnen doorgeven? Dus alleen LPCM?
Correct. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dan maar LPCM in het display van mijn versterker accepteren, ging me meer om de melding DTS-HD MA of Dolby TrueHD in het display. Of 's een losse BR speler kopen/via de HTPC afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Exorcist schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:40:
[...]

Dan maar LPCM in het display van mijn versterker accepteren, ging me meer om de melding DTS-HD MA of Dolby TrueHD in het display. Of 's een losse BR speler kopen/via de HTPC afspelen.
Om die reden (en klein beetje het stroomverbruik) ben ik vorig jaar overgegaan op de aanschaf van een Slim. ;)

Phat 80GB zonder controller verkocht voor €200, Slim 160GB gekocht voor €250 met GT5. GT5 verkocht voor €30. Controller los verkocht voor €25 (had er al 2). Dus met 5 euro winst geswitcht. Was toen mogelijk, nu zijn de prijzen inmiddels zo laag dat dat niet meer lukt helaas.

Morgen kijken voor een Panasonic P42S30. Ik wil een grotere televisie (vooral voor het gamen) aangezien ik merk dat ik tijdens het gamen flink loop te turen naar m'n Samsung LE32C530.

Een Samsung LE40D550 kost €400. De Panasonic P42S30 kost €444. De Samsung is een LCD, de Panasonic is een Plasma. Iemand hier tips? Ik neig naar de Panasonic omdat in dit budget segment Plasma in vergelijking met LCD veel meer bang for buck levert.

Iemand die hier misschien wat meer over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:55:
[...]

Om die reden (en klein beetje het stroomverbruik) ben ik vorig jaar overgegaan op de aanschaf van een Slim. ;)

Phat 80GB zonder controller verkocht voor €200, Slim 160GB gekocht voor €250 met GT5. GT5 verkocht voor €30. Controller los verkocht voor €25 (had er al 2). Dus met 5 euro winst geswitcht. Was toen mogelijk, nu zijn de prijzen inmiddels zo laag dat dat niet meer lukt helaas.

Morgen kijken voor een Panasonic P42S30. Ik wil een grotere televisie (vooral voor het gamen) aangezien ik merk dat ik tijdens het gamen flink loop te turen naar m'n Samsung LE32C530.

Een Samsung LE40D550 kost €400. De Panasonic P42S30 kost €444. De Samsung is een LCD, de Panasonic is een Plasma. Iemand hier tips? Ik neig naar de Panasonic omdat in dit budget segment Plasma in vergelijking met LCD veel meer bang for buck levert.

Als het stroomverbruik belangrijk is voor je kun je beter niet plasma kopen. Ikzelf heb een P42G30, en ben er erg tevreden over. Reactietijd is natuurlijk bloedsnel, veel scherper beeld dan LCD en zeer geschikt voor gamen. Zeker gezien het verschil met de tv van mijn vader, een G30 42" LCD. Ik zou zeker voor plasma gaan, maar ik weet niet hoe de S-serie is. En hoe zwaar het stroomverbruik voor je meetelt in je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
Voor € 288,- bij mediamarkt PS3 Slim 160GB Move Pack gekocht. Twee move controllers + Move Heroes + Move Sports zat allemaal in de doos.

Ik moet zeggen dat Move een stuk lekkerder aanvoelt dan de Wii. Hij staat nu op mijn kamer en ik moet helaas wel op het bed staan (2 persoons, neemt groot deel van mijn kamer in) om de controller optimaal te kunnen gebruiken. Heb me al aardig wat uren zwiepend vermaakt met de spellen.

Twee weken geleden had ik alle accesoires al aangeschaft: 4bay Move Controller charger, Aan/uit knop speciaal voor PS3, 2 guns, 2 hoesjes voor move controller, bluetooth headset, hoesje voor Sixaxis, vertical stand en het spel Time Crisis 4 (bij elkaar bijna 50 euro).

Heavy Rain Move Edition is onderweg. Nog meer suggesties voor Move spellen/accesoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:55:
[...]

Ik heb ook een plasma en kan alleen maar zeggen, love it O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tarabass schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:59:
[...]
Als het stroomverbruik belangrijk is voor je kun je beter niet plasma kopen. Ikzelf heb een P42G30, en ben er erg tevreden over. Reactietijd is natuurlijk bloedsnel, veel scherper beeld dan LCD en zeer geschikt voor gamen. Zeker gezien het verschil met de tv van mijn vader, een G30 42" LCD. Ik zou zeker voor plasma gaan, maar ik weet niet hoe de S-serie is. En hoe zwaar het stroomverbruik voor je meetelt in je keuze :)
Bedankt voor je snelle reactie. Mooi om te horen! Stroomverbruik is ondergeschikt aan beeldkwaliteit wat mij betreft. Maar in het geval van een PS3 die hetzelfde doet qua gamen vond ik het mindere stroomverbruik wel leuk aangezien ik gratis kon overstappen naar de Slim. :)

Het prijsverschil tussen de S-serie en de G-serie vind ik dusdanig dat ik twijfel tussen beiden maar neig naar de €150 goedkopere S30. De twijfel tussen LCD en Plasma is inmiddels wel verdwenen. ;)
Hier staat wat meer over de verschillen tussen de S30 en G30: Buck Naked in "[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarabass, je zou evt. je order kunnen annuleren. Tip: Heb hem bij amazon.co.uk voor 22 pond gezien (rond de 26/27 euro). Als je hem in de winkelwagen plaatst kun je gratis verzending aanklikken (Free Super Saver Delivery).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iamzero456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:06:
Voor € 288,- bij mediamarkt PS3 Slim 160GB Move Pack gekocht. Twee move controllers + Move Heroes + Move Sports zat allemaal in de doos.

Ik moet zeggen dat Move een stuk lekkerder aanvoelt dan de Wii. Hij staat nu op mijn kamer en ik moet helaas wel op het bed staan (2 persoons, neemt groot deel van mijn kamer in) om de controller optimaal te kunnen gebruiken. Heb me al aardig wat uren zwiepend vermaakt met de spellen.

Twee weken geleden had ik alle accesoires al aangeschaft: 4bay Move Controller charger, Aan/uit knop speciaal voor PS3, 2 guns, 2 hoesjes voor move controller, bluetooth headset, hoesje voor Sixaxis, vertical stand en het spel Time Crisis 4 (bij elkaar bijna 50 euro).

Heavy Rain Move Edition is onderweg. Nog meer suggesties voor Move spellen/accesoires?
Zag hetzelfde pakket bij MyCom in de folder voor €249. Misschien even teruggaan en geld claimen ('binnen 14 dagen elders goedkoper verschil terug')? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
LuPo schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:15:
[...]

Zag hetzelfde pakket bij MyCom in de folder voor €249. Misschien even teruggaan en geld claimen ('binnen 14 dagen elders goedkoper verschil terug')? :)
Is dat ook geldig voor online aankopen? En geld krijg ik dan niet terug maar een cadeaubon instead.
Pagina: 1 ... 12 ... 47 Laatste