"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
(dr games/nedgame).
Tsja de engelsen zeggen het heel mooi wat mij betreft....
"More money then sense"
* Sagat is iig blij dat hij meer gamer dan verzamelaar is.....alhoewel ik eigenlijk nog maar weinig game en nog wel spellen blijf kopen.....wordt je dan defacto verzamelaar?
10 second ninja DONE
Poll: Hoe veel spellen heb jij voor de PS3 ? Zonder PSN games!
• 0 tot 10 stuks
• 10 tot 20 stuks
• 20 tot 30 stuks
• 30 tot 40 stuks
• Nog veel meer!
Ook een poll maken? Klik hier
Blij Met Wilco
(ben trouwens vereerd
Is het met of zonder psn games?
10 second ninja DONE
[ Voor 161% gewijzigd door Sn0wblind op 01-12-2011 14:30 ]
Blij Met Wilco
*gaat stemmen*
10 second ninja DONE
x360 20-30
wii 10-20
Erge is dat ik dit niet eens precies weet
Verschil zit em overigens ook in het feit dat ik eerst een 360 had, daarna wii en ps3 als laatste.
10 second ninja DONE
En met die NES games weet je vaak ook nog precies waar je altijd dood gingSagat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:45:
ps3 0-10
x360 20-30
wii 10-20
Erge is dat ik dit niet eens precies weetterwijl als ik me echt concentreer ik wsl al mijn nes games zo kan opdreunen.
Verschil zit em overigens ook in het feit dat ik eerst een 360 had, daarna wii en ps3 als laatste.
Legaal?Exorcist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:39:
20 tot 30. voor de 360 heb ik inmiddels de 100 bereikt, Wii steekt op spel of 20.
PSN: Bellerophon-
Het zal nu wel tegen de 60 zitten gok ik (zonder de PSN spellen).
Ik moet er wel bij zeggen dat ik tegenwoordig bijna alles aan budgetprijzen koop, dus 30 euro of minder. Enkel de spellen die ik perse moet hebben koop ik direct.
[ Voor 61% gewijzigd door SToRM666 op 01-12-2011 12:26 ]
PSN id: NL_SToRM
Nu ik er over nadenk, best een hoop...
Niet bedoelt om op te sommen deze post. Maar verzoek aanpassing poll.
0-10
10-30
30-50
50-100
100+
[ Voor 39% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-12-2011 14:45 ]
Ps4/switch gamer
Ja, legaal jaBellerophon schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:48:
[...]
En met die NES games weet je vaak ook nog precies waar je altijd dood ging
[...]
Legaal?
Dat is niet zo'n rare vraag met de Xbox 360 hoorExorcist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:47:
[...]
Ja, legaal ja. Steker nog, voor de rest nog honderden legale games in huis voor de NES, SNES, N64, PS1, PS2, Xbox, Dreamcast, PSP, DS, 3DS, Megadrive, Saturn en Master System. Oh ja, de Atari Jaguar.
Jup, heb alleen een ps3. En 4 games. Als ik klaar ben met een game verkoop ik hem, of ik breng hem naar de gameshop. Wat moet je toch met al die zooi in huis die je niet gebruikt, en alleen maar minder waard wordt met de tijdUniciteit schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:15:
Ik vind hooguit 5 games per jaar toch echt wel genoeg... als je er dan 50+ hebt dan vind ik dat echt ontzettend veel..
Ik verzamel zelf Collectors Editions en press kits. Volgens gamecollector heb ik 173 ps3 entries (dus inclusief press kits, dubbele edities etc.)Bartjuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:17:
[...]
Jup, heb alleen een ps3. En 4 games. Als ik klaar ben met een game verkoop ik hem, of ik breng hem naar de gameshop. Wat moet je toch met al die zooi in huis die je niet gebruikt, en alleen maar minder waard wordt met de tijd
Games die niet special edition/steelbook/ce zijn koop ik pas als ze al flink afgeprijsd zijn (iig onder de 30 euro).
Afeglopen maand alleen al heb ik gekocht:
Assassins Creed revelations Animus Edition
Skyrim CE
Uncharted 3 Explorer Edition
Modern Warfare 3 Hardened Edition
Batman CE
en niet voor ps3
Mario kart 3ds
super mario 3ds
Zelda SS
Voor mijn collectie (ps3 alleen)
Zie http://collectorsedition.org/forums/showthread.php?t=5921
[ Voor 29% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 01-12-2011 20:05 ]
Ps4/switch gamer
Ik ben niet zo'n verzameltype denkExorcist schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:18:
Tsja, ik verzamel gewoon games voor alle consoles. En je zult je verbazen over de waarde van sommige spellen over xx jaar hoor. Ducktales 2 voor de NES is nu veel meer waard dan in 1993
Als ik iets niet gebruik dan verkoop ik het het liefst, geef het weg, of gooi het weg.
Geen woorden voor. Wel een smiley:NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:50:
[...]
Ik verzamel zelf Collectors Editions en press kits. Volgens gamecollector heb ik 173 ps3 entries (dus inclusief press kits, dubbele edities etc.)
Games die niet special edition/steelbook/ce zijn koop ik pas als ze al flink afgeprijsd zijn (iig onder de 30 euro).
Skyrim CE
Batman CE
en niet voor ps3
Mario kart 3ds
super mario 3ds
Zelda SS
Maar damn, wat moet dat je veel geld gekost hebben gast!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Maar ook via psn heb ik volledige spellen aangekocht.
Ik vind wel dat er een onderscheid moet zijn tussen download only games en andere spellen die fysiek in de winkel ook te krijgen zijn.
Misschien een Platinum Thropy als meetpunt.
Dank uLuPo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:26:
[...]
Geen woorden voor. Wel een smiley:![]()
Maar damn, wat moet dat je veel geld gekost hebben gast!
Heeft inderdaad aardig wat gekost, maar de sport is juist voor mij ook om game zo goedkoop mogelijk te vinden (martkplaats, ebay, importsites (usa, japan, canada, engeland).
Zo heb ik bijvoorbeeld de uncharted 2 press kit voor 30 euro van marktplaats en de assassins creed master edition (sealed, alleen in USA verkocht) van een belgische gameshop voor 75 euro.
Maar sommige dingen waren inderdaad niet goedkoop.
Ps4/switch gamer
Heb je de Explorer Edition van Uncharted 3 eigenlijk al?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:45:
[...]
Dank u
Heeft inderdaad aardig wat gekost, maar de sport is juist voor mij ook om game zo goedkoop mogelijk te vinden (martkplaats, ebay, importsites (usa, japan, canada, engeland).
Zo heb ik bijvoorbeeld de uncharted 2 press kit voor 30 euro van marktplaats en de assassins creed master edition (sealed, alleen in USA verkocht) van een belgische gameshop voor 75 euro.
Maar sommige dingen waren inderdaad niet goedkoop.
Wel met pijn en moeite, aangezien Dynabyte mijn order had gecanceled (zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, las het toevallig op budgetgaming). Heb hem uiteindelijk van fnac.fr
Grappig, kreeg vandaag een mail van de eplaza dat de uncharted 3 explorer edition toch niet leverbaar is (had denk ik 2 maanden geleden keer mijn emailadres achter gelaten om op de hoogte te worden gehouden indien op voorraad).
[ Voor 82% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-12-2011 00:15 ]
Ps4/switch gamer
Ah ik zie het. Mooi!NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:12:
Yep, staat op pagina 2See for yourself.
Wel met pijn en moeite, aangezien Dynabyte mijn order had gecanceled (zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, las het toevallig op budgetgaming). Heb hem uiteindelijk van fnac.fr
Grappig, kreeg vandaag een mail van de eplaza dat de uncharted 3 explorer edition toch niet leverbaar is (had denk ik 2 maanden geleden keer mijn emailadres achter gelaten om op de hoogte te worden gehouden indien op voorraad).
Laat je trouwens zo veel mogelijk in het plastic of kan je dat niets schelen? Bij sommige collecties zie je dat de persoon alles niet open maakt. Mij lijkt het, als verzamelaar, veel leuker om alles uit te kunnen stallen enzo. Als je alles in plastic laat ben je meer een handelaar die het later nog wil doorverkopen ofzo.
Dat kan je ook zeggen van een peperdure auto, wat is je punt?fsperberg schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:42:
Zo veel uitgeven voor een paar uurtjes lol...
Of roken, of naar de bios gaan, of op vakantie, whateverBellerophon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:44:
Dat kan je ook zeggen van een peperdure auto, wat is je punt?
Nickname does not reflect reality
Dit is geen VA die maak ik dan wel los aan maar heb werkelijk geen idee of er animo voor is eigenlijk. Want als ik er binnen 2 dagen achterkom dat niemand geinterreseerd is dan tja gaat ie gewoon naar de nieuwste versie
OT: Weet iemand nog een leuk spel dat je met z'n tweeën kan spelen? Speel nu LBP met m'n vriendin en wil vandaag LBP aanschaffen (ligt ff aan de firmware of die er direct ingaat...) maar buiten dat nog ideeën? Dus geen shooters e.d.
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Ja... maar ik ben toch niet degene die "kritiek" aan het leveren is?Brad Pitt schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:20:
[...]
Of roken, of naar de bios gaan, of op vakantie, whateverIeder zijn ding toch!
Ik ben zelf ook een redelijke verzamelaar, maar toch vooral in Special Editions van muziekuitgaves (toch m'n nummer 1 hobby als het er op aankomt) Qua games heb ik voor de PS3 nu ongeveer 30 fysiek, en nog eens net zoveel digitaal (lang leve Playstation Plus) Voor PC heb ik ook nog stuk of 40 fysiek en een hele hoop koopjes op steam.
Ssshtt, zit in China met een 3D VAIO en PS3 + UC3, maar PS3 op een VAIO aansluiten ho maarExorcist schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:22:
Uncharted 3 in 3D met DTS is toch een erg mooie ervaring hoor
Maar het is allemaal niet voor niets geweest. Ik ben thuis gekomen met een Uncharted 3: Drake's Deception Explorer Edition. Echt gaaf!
Al m'n games zitten al in de box. De Statue staat al op m'n speaker.
Binnenkort maar een foto'tje.
Ik pak bijna alles uit, alleen als het echt een zeldzame CE is laat ik hem gesealed. Meestal speel ik namelijk ook gewoon de game uit de CE, maar als ik voorlopig nog niet van plan ben de game te spelen of ik hem al gespeeld hebt dan laat ik hem ook sealed. (bijv. bij assassins creed, ik heb deel 1 en 2 geloof ik 3x ofzow.LuPo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:59:
[...]
Ah ik zie het. Mooi!
Laat je trouwens zo veel mogelijk in het plastic of kan je dat niets schelen? Bij sommige collecties zie je dat de persoon alles niet open maakt. Mij lijkt het, als verzamelaar, veel leuker om alles uit te kunnen stallen enzo. Als je alles in plastic laat ben je meer een handelaar die het later nog wil doorverkopen ofzo.
Trouwens vandaag ook nog wat leuks binnen (sorry ff geen eigen pic).
De uncharted 3 dual shock controller + uncharted 3 steelbook (alleen in azie uitgebracht).
[ Voor 4% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-12-2011 23:00 ]
Ps4/switch gamer
Zat vanmiddag FF13 te spelen en ineens liep het spel vast, uhm, ok... nouja kan gebeuren toch? Maar uitgezet en gestopt want liep toch niet zo lekker.
Later dacht ik: ach ben gek ook om m'n PS3 te verkopen, doet 't goed toch. Dus connect 'em maar aan 't internet en upgrade 'em maar FW4.0.
Waarschuwingen over verlies van OtherOS, nou ok maar een format werd geadviseerd! Had dus netjes m'n games gebackupped, die staat ook netjes op een USB Stick.
Upgrade... tadaa! Nou had net een spel van iemand overgenomen (AC2) en dacht laat ik die is gaan spelen. Erin... helemaal niets. Uhm, ok... System restore... niets... PS3 volledig laten restoren naar factory defaults, alles opnieuw ingesteld, etc.
Opnieuw AC2 erin: niets. Ik veronderstel: er is wat mis met de disc. Ik pak LBP dat ik vanmiddag nog heb gespeeld... niets.
Kan ik nu die PS3 uit het raam gooien? Of zijn er nog oplossingen? Naar mijn herinnering is de PS3 buiten de garantie (met een maandje of 2-3) maar moet dat even opzoeken, maar opsturen naar Sony wordt dus waarschijnlijk niets...
*edit* Ziet er naar uit dat de disc drive dus stuk is... garantie is een jaar verlopen dus schroef em dit weekend maar ff open...
Opsomming: PS3 speelt geen games meer af, net getest ook een Blurays en ook geen DVD's. Geen YLOD (geen blinkend oranje lampje) dus heb geen flauw idee.
[ Voor 4% gewijzigd door teh_twisted op 03-12-2011 01:58 ]
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI
Verlies nemen en een leuke aanbieding pakken ergens.
Of; http://www.dealextreme.co...rive-module-for-ps3-41993 uitproberen?Typhone schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:24:
[...]
Verlies nemen en een leuke aanbieding pakken ergens.
Vandaag heb ik Fallout New Vegas Collector's Edition van Bol.com ontvangen. Het spel zat in van dat plastic. Dus ik pak het plastic uit en doe de doos open. Zit er een munt in, van die fishes, een boekje, een pakje kaarten en een cd. Maar géén spel!
Ik ga maar gelijk bol.com mailen. Pfff...
Exact het probleem dat ik ook had, niets aan te doen als hardware vervangen of een nieuwe kopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Welke versie van Fallout New Vegas zit normaal gesproken in dit pakket? Ze verkopen namelijk op de website wel deze versie.
[ Voor 35% gewijzigd door LuPo op 03-12-2011 12:05 ]
Via ebay te krijgen: http://www.ebay.nl/sch/i...._sacat=See-All-CategoriesEl_V schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:27:
die uncharted dual shock is wel heel erg vet.. linkje waar je hem besteld hebt?
Iets verder naar onderen kijken El_V.El_V schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:34:
Je zoekopdracht heeft 0 objecten opgeleverd.
Daar staat dat er wel internationale Ebay sellers zijn. Deze is het dus.
Ooit een keer die FFXIII ost laten verschepen, douane onderschept, 20 euro der boven op betalen
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Ps4/switch gamer
Maar al met al toch een heel vet spel. Kan niet wachten tot deel 1 klaar is want dan kan ik verder met deel 2
Drie keer raden wat er in deel 2 op een gegeven moment gebeurd...Griffin schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:17:
Kom nu steeds verder met uncharted 1 maar de twist op een gegeven moment vind ik toch wat minder hoor.
spoiler:Damn zombies / demons or what ever they are
Maar al met al toch een heel vet spel. Kan niet wachten tot deel 1 klaar is want dan kan ik verder met deel 2
Griffin schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:17:
Kom nu steeds verder met uncharted 1 maar de twist op een gegeven moment vind ik toch wat minder hoor.
spoiler:Damn zombies / demons or what ever they are
Toch grappig dat iedereen altijd loopt te roepen dat het verhaal van een game zo belangrijk is. Dan geven ze de zombies een verhaal en dan luistert niemand en noemt men ze gewoon "demons" en begrijpt niemand waar ze vandaan komen.rdjnl schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:58:
[...]
Drie keer raden wat er in deel 2 op een gegeven moment gebeurd...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Je kunt zoveel in het verhaal betrekken, als het op een bepaald moment dermate onrealistisch wordt (zoals inderdaad in U1) is het voor velen niet een minpunt. En hij is echt niet de enige die erover valt.swopdark schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:21:
[...]
[...]
Toch grappig dat iedereen altijd loopt te roepen dat het verhaal van een game zo belangrijk is. Dan geven ze de zombies een verhaal en dan luistert niemand en noemt men ze gewoon "demons" en begrijpt niemand waar ze vandaan komen.
Leuk dat ze dus ergens vandaan komen en een historie kennen of wat dan ook, dat doet niets af aan de stijlbreuk in het spel op dat punt.
Ik vind het verhaal momenteel echt super, en snap de gedachte er zelfs achter. Echter tot aan de demons was het een super verhaal. Daarna net wat minder (zelf dacht ik dat de nazi's een ubersoldier aan het maken waren oid)swopdark schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:21:
[...]
[...]
Toch grappig dat iedereen altijd loopt te roepen dat het verhaal van een game zo belangrijk is. Dan geven ze de zombies een verhaal en dan luistert niemand en noemt men ze gewoon "demons" en begrijpt niemand waar ze vandaan komen.
Pff, geweldig start van het weekend...
Dat is kut. Ik had geeneens een PS3 gehad als mijn Xbox 360 destijds niet gestolen was.Lijkt beetje op de niet-Nederlanders die hier rondgewandeld hebben. Lieten telefoons, MP3 spelers etc ook ongemoeid maar vonder het wel nodig Ambilight TV 37" op de grond te flikkeren en de Xbox 360 te jatten inclusief controllers exclusief games.Dakoina schreef op zondag 04 december 2011 @ 09:16:
Waaah, mijn fat "pimped up" ps3 is net gestolen!![]()
... zucht... en het straffe is dat dit waarschijnlijk het enigste is dat ze gestolen hebben. Zelfs de kabels, controllers en games hebben ze laten liggen, buiten Rayman dat erin zat. Er stond wel nog vanalles klaar om mee te pakken... zelfs twee grote pakken pampers
![]()
Pff, geweldig start van het weekend...
//edit: update
ok, de inbreker heeft mn fat ps3 helemaal verneukt... hij wil niet meer booten, ethernet poort was ook geforceerd door uittrekken kabel.
//edit 2
verscheidene dingen geprobeerd, Yellow Light Of Death, uit garantie... enkel mooi om aan te stoffen, misschien kan ik de vervangschijf dat erin zat nog ergens in gebruiken, als ze werkt tenminste
nu uitzoeken hoe ik mijn Rayman disk eruit krijg
[ Voor 62% gewijzigd door Dakoina op 04-12-2011 15:27 ]
Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien kun je de inboedelverzekering aanspreken voor de schade aan de PS3? Moet je wel oppassen dat je zelf niet je PS3 compleet vernielt bij het verwijderen van de Rayman-disc (want verzekeringsmaatschappijen kunnen heel vervelend zijn)!
Als de officieren ter plekke de boel hebben genoteerd en het officieel is gemaakt, behoort een goede inboedelverzekering ook dit te dekken.Dakoina schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:47:
Oh mijn god, sporenonderzoek is langsgeweest en we hebben de ps3 teruggevonden! Hij lag in de wasmand die ze vol kinderkledij hadden gestopt om mee te nemen
//edit: update
ok, de inbreker heeft mn fat ps3 helemaal verneukt... hij wil niet meer booten, ethernet poort was ook geforceerd door uittrekken kabel.
//edit 2
verscheidene dingen geprobeerd, Yellow Light Of Death, uit garantie... enkel mooi om aan te stoffen, misschien kan ik de vervangschijf dat erin zat nog ergens in gebruiken, als ze werkt tenminste
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 33% gewijzigd door Dakoina op 05-12-2011 08:51 ]
PS3 in het stopcontact, dan met de knop aan de achterkant uitzetten.Dakoina schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:47:
Dan de EJECT knop ingedrukt houden en de knop aan de achterkant op aan zetten.
Dan gaat de fan keihard blazen en gooit de PS3 de game na een aantal seconden eruit.
Succes!
hopen op een interessante aanbieding en zien of de verzekering iets helpt financieren
Verwijderd
ach, je kan beter ruimte over hebben dan er een nieuwe harddisk bij moeten kopen (met de huidige prijzen). en met patches etc. gaat het snel hoor. BF3 update 1.02 was alleen al 750mbrene2870 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:55:
Je hebt deze week bij de mediamarkt de 320 gb versie voor 255 euro met Assasins creed revelations. Ik twijfel alleen over die 320 gb, ga ik nooit gebruiken volgens mij. Morgen even langs om te vragen of ik hem ook met call of duty MW3 / BF 3 kan krijgen voor die prijs.
Geloof mij maar, die gebruik je wel. Ik heb ong. 22 volwassen games via de Store (lees: >1GB) en 4 games via BR die installeren naar de HD. Heb nu nog "maar" 200 GB over.rene2870 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:55:
Je hebt deze week bij de mediamarkt de 320 gb versie voor 255 euro met Assasins creed revelations. Ik twijfel alleen over die 320 gb, ga ik nooit gebruiken volgens mij. Morgen even langs om te vragen of ik hem ook met call of duty MW3 / BF 3 kan krijgen voor die prijs.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ligt puur aan jezelf want ik heb nu ook een 320 GB maar gebruik maar 20 GB ofzo. Hoeveel grote games ga je uit de store kopen en ga je de harde schijf gebruiken om films op te slaan moet je jezelf afvragen want anders kun je net zo goed voor het goedkopere model gaan.rene2870 schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:55:
Verwijderd
Nooit spijt van gehad.Ik heb PSplus en dat vreet MB's.
Ik heb nu nog 394GB over , plus er komt nog veel meer content aan/op.
Hier een foto'tje van mijn bescheiden collectie (uiteraard wel veel meer 'gewone' games).NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:00:
[...]
Ik pak bijna alles uit, alleen als het echt een zeldzame CE is laat ik hem gesealed. Meestal speel ik namelijk ook gewoon de game uit de CE, maar als ik voorlopig nog niet van plan ben de game te spelen of ik hem al gespeeld hebt dan laat ik hem ook sealed. (bijv. bij assassins creed, ik heb deel 1 en 2 geloof ik 3x ofzow.
Trouwens vandaag ook nog wat leuks binnen (sorry ff geen eigen pic).
De uncharted 3 dual shock controller + uncharted 3 steelbook (alleen in azie uitgebracht).
[afbeelding]

Van goedkoop naar duur:
Duke Nukem Forever Balls of Steel Edition - €15
BioShock 2 Special Edition - €17,49
Fallout: New Vegas Collector's Edition - €24,99
......
Uncharted 3: Drake's Deception Explorer Edition - €149,99
Op 27 september is daaraover gesproken in dit topic:Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:14:
Gaat sony ooit nog eens het menu aanpakken en verbeteren?
Verder is er bij mijn weten niks bekend. Ik ben er persoonlijk tevreden over, maar tweaks zijn altijd welkom.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:22:
[...]
Yupp, Sony zou al langer met een nieuwe interface bezig zijn.
Ik vind het menu eigenlijk prima. nofi: Speel af en toe weleens op een Xbox360 bij het broertje van m'n vriendin maar dat vind ik zelf heel onprettig. Zal wel een kwestie van gewenning zijn maar toch.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:14:
Dat dus, ik heb er echt geen problemen mee... en mensen die zeggen ja maar geen koppeling met twitter / facebook / andere meuk... serieusLuPo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:20:
[...]
Ik vind het menu eigenlijk prima. nofi: Speel af en toe weleens op een Xbox360 bij het broertje van m'n vriendin maar dat vind ik zelf heel onprettig. Zal wel een kwestie van gewenning zijn maar toch.
Het gerucht gaat dat er een nieuw interface verschijnt rond de launch van de PS Vita.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:14:
Update 4.00 zou al dat interface bevatten, maar er is niemand die het kan en/of wil bevestigen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mwah, de snelheid van het laden soms kan wel aangepakt worden. Ik hoef ook geen extra meuk hoor, maar als ik de PS-button indruk ingame en wil een bericht verzenden, zie je eerst al die refresh-icons ong 5 seconden draaien totdat het werkelijke menu verschijnt. Ik ervaar dat vaak nogal als erg irritant..Bellerophon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:33:
[...]
Dat dus, ik heb er echt geen problemen mee... en mensen die zeggen ja maar geen koppeling met twitter / facebook / andere meuk... serieusIk game op mijn PS3, de rest doe ik wel op een pc
Verder prima menu hoor
"It's about time you showed up Fox!"
Mee eens. Heel jammer dat dit niet soepel werkt. Vooral invites voor multiplayer of snel een berichtje typen ingame kost te veel tijd imo.Speek schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:00:
[...]
Mwah, de snelheid van het laden soms kan wel aangepakt worden. Ik hoef ook geen extra meuk hoor, maar als ik de PS-button indruk ingame en wil een bericht verzenden, zie je eerst al die refresh-icons ong 5 seconden draaien totdat het werkelijke menu verschijnt. Ik ervaar dat vaak nogal als erg irritant..
Verder prima menu hoor
Quote anders de tweet even...
De @Battlefield 3 "Back To Karkand" DLC is nu te downloaden in de PlayStation Store: mi8.ly/luzlt9 #PSS #BF3
37 minuten geleden van MI Connect
Dank je wel, blij dat ik niet heb geklikt, mega zonde van m'n tijd geweest. Ja dit bericht ook, ik weet het welAzqi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:59:
De @Battlefield 3 "Back To Karkand" DLC is nu te downloaden in de PlayStation Store: mi8.ly/luzlt9 #PSS #BF3
37 minuten geleden van MI Connect
Nickname does not reflect reality
Ware het niet dat twitter bij een groot gedeelte van de bedrijven achter de firewall zitEl_V schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:37:
klikken is toch veel leuker
Ik denk dat die vertraging vooral komt doordat het ingame accessen van de xmb er later pas ingepatched is (zal wel ff tijdelijk wat geheugen oid voor vrijgemaakt moeten worden?). Wel een beetje vervelend idd, maar ik denk dat het lastig te verhelpen is.Speek schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:00:
[...]
Mwah, de snelheid van het laden soms kan wel aangepakt worden. Ik hoef ook geen extra meuk hoor, maar als ik de PS-button indruk ingame en wil een bericht verzenden, zie je eerst al die refresh-icons ong 5 seconden draaien totdat het werkelijke menu verschijnt. Ik ervaar dat vaak nogal als erg irritant..
Verder prima menu hoor
De xmb vind ik zelf overigens wel lekker werken, alleen de PSN store... die moeten ze echt een keer overzichtelijk gaan maken
Ja daar ben ik me van bewust
Anyways, vind het menu verder top hoor. Het is alleen iets dat ik persoonlijk nogal vaak tegenkom, mijn vrienden met een PS3 hangen niet aan een microfoontje helaas
[ Voor 16% gewijzigd door speek1984 op 06-12-2011 16:41 ]
"It's about time you showed up Fox!"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wyfS4e2bQdA]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ik slurp hem binnen voor die 3,99. Survival modus is altijd leuk.OPSLAGHOND schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:38:
Morgen komt er een coöp-modus voor Resistance 3 uit (DLC), lijkt me wel wat als ik de beelden zo zie;
[video]
Verwijderd
Nice!LuPo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:45:
[afbeelding]
Aangezien bij m'n U3 Explorer Edition een mooie figurine zat (zie hierboven), kon ik me niet bedwingen toen ik deze in de winkel zag:
[afbeelding]
Het is dat die Explorer Edition zo duur was anders had ik hem ook gehaald.
Wow dude wat een vette verzameling! Ben echt stik jaloers! Ik sta me wel eens te vergapen bij al die vette figurines die je wel eens in de betere game winkels zien staan. Maar ik heb er gewoon geen plek voor. Binnenkort ga ik verhuizen en krijg ik ruimte te over dus dikke kans dat is soms eens de portomonnee ga trekken voor wat mooie spulletjes... PS3 heeft veel CE enzo zeg! maar 360 heeft toch minstens zo veel denk ik?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:50:
Ik verzamel zelf Collectors Editions en press kits. Volgens gamecollector heb ik 173 ps3 entries (dus inclusief press kits, dubbele edities etc.)
Ik ga denk ik maar figurines sparen ofzo: laatst deze kratos gezien:
Daar kan ik echt wel een tijdje naar kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door swopdark op 07-12-2011 12:40 ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Damn dat is echt een zieke collectie! Hoe kom je daar uberhaut aan? Ben je ook echt pers of koop je ze gewoon op internet?NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:50:
[...]
Skyrim CE
Batman CE
en niet voor ps3
Mario kart 3ds
super mario 3ds
Zelda SS
Heb zelfs de presskit van Killzone 2, was destijds uitgenodigd om de game 3 weken van te voren te spelen, met wat andere gasten
Tevens heb ik nog de presskit van Modnation, mocht toen naar Breda om te gaan karten en Modnation spelen uiteraard.
En nog de Uncharted 2 Presskit, gekregen van lieftallige werknemer van Sony die wat prijzen had voor een wedstrijd die ik georganiseerd had
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Vind het press kits verzamelen momenteel ook echt het leukste, juist omdat ze zo zeldzaam zijn en erg moeilijk aan te komen. Sommige van mijn press kits (zoals die van heavenly sword) heb ik afgelopen jaar nog geen 1 keer op ebay zien langskomen.
Ps4/switch gamer
Heb em niet verkocht want hecht er toch een zekere emotionele waarde aan
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Die is toch gemaakt door SideShow? Ik wil nog steeds een keer de T-800 Endoskull kopen van SideShow, maar met 400 - 500 euro is het me eigenlijk net te duur voor een beeldje.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Beeldjes vind ik persoonlijk altijd erg vet. Koop ze alleen niet los omdat ze erg duur zijn.
Ps4/switch gamer
Klopt, die is gemaakt door SideShow. Zat in de Explorer Edition.FeaR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:09:
[...]
Die is toch gemaakt door SideShow? Ik wil nog steeds een keer de T-800 Endoskull kopen van SideShow, maar met 400 - 500 euro is het me eigenlijk net te duur voor een beeldje.
Valt me ook op inderdaad. Op de website van SideShow zijn al die beeldjes echt ontzettend duur.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:10:
Dat uncharted beeldje is uit de explorer edition en is volgens mij idd van slideshow.
Beeldjes vind ik persoonlijk altijd erg vet. Koop ze alleen niet los omdat ze erg duur zijn.
Die van Assassin's Creed Revelations was €30.
Ik heb het beeldje van Uncharted nog niet in het echt gezien, maar over het algemeen vind ik de beeldjes bij Limited of Collectors Editions ronduit ruk. Met als enige uitzondering het beeld wat bij Gears of War 3 zat, idem met de Cog Tag van dezelfde game. Maar het beeldje van Assassin's Creed II, Mortal Kombat, de Batarang van Batman: Arkham Asylum, et cetera. Allemaal te plastic voor woorden. Dat ze geen echt super mooi beeld maken snap ik wel, want soms is dat voor het geld echt niet mogelijk. Maar soms is de kwaliteit echt zo slecht, de speeltjes van de Happy Meal bij de McDonalds zijn nog van betere kwaliteit. Dat is de reden dat ik dergelijke limiteds meestal niet (meer) koop. In folders en op productafbeeldingen ziet alles er altijd mooi uit, maar op Youtube is het dan weer plastic fantastic. Toch jammer...NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:10:
Dat uncharted beeldje is uit de explorer edition en is volgens mij idd van slideshow.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.