Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-10 09:41
Ralf Bimbo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:07:
Ja misschien wat vaag verwoord. Bedoel daarmee te zeggen dat het spel misschien wat te groot is naar mijn smaak, zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd.. of kijk ik er dan verkeerd tegenaan?
Skyrim is net als zijn voorgangers een open world game, je kan alle kanten op, en jezelf uren vermaken met alleen al sidequests zonder een seconde aan het 'hoofd'verhaal te besteden.
(dit is wat ik baseer op wat ik hier en daar lees en gehoord heb, heb het spel zelf niet :P )
Itt tot bvb een zelda, waar jij toch wel behoorlijk gestuurd wordt......het is natuurlijk aan jou wat je fijner vind. Maar langzaam zou ik het spel niet omschrijven (zoek anders de tweakers review op en bekijk het filmpje waarin met een draak gevochten wordt, doesn't get more epic imho).

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 25-11-2011 09:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Sagat schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:39:
Skyrim is net als zijn voorgangers een open world game, je kan alle kanten op, en jezelf uren vermaken met alleen al sidequests zonder een seconde aan het 'hoofd'verhaal te besteden.
(dit is wat ik baseer op wat ik hier en daar lees en gehoord heb, heb het spel zelf niet :P )
Als dat je trekt in een spel kan je ook Fallout spelen, daar kan je ook de main quests spelen wanneer je maar wil (op de 1e 3 of zo na dan).

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ralf Bimbo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:07:
[...]

Ja misschien wat vaag verwoord. Bedoel daarmee te zeggen dat het spel misschien wat te groot is naar mijn smaak, zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd.. of kijk ik er dan verkeerd tegenaan?
Dat is juist hoe RPG's zoals Fallout en Skyrim zijn opgebouwd. Jij mag zelf bepalen hoe je invulling aan het spel geeft. Ga je "snel" door de mainquests heen, of neem je de tijd en verdrink je in de wereld. Jouw keuze :)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Svennie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:41:
[...]
Als dat je trekt in een spel kan je ook Fallout spelen, daar kan je ook de main quests spelen wanneer je maar wil (op de 1e 3 of zo na dan).
Hehe, probeerde het alleen te verduidelijk voor de dude die ik quottte.

Ik heb zelf nog fo3 op de pile of shame......en morrowwind (TES3) voor pc ook, al hoewel ik die toen ik hem van iemand kreeg al wat stug vond qua gameplay, denk dat ik die nu helemaal niet meer kan spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door Sagat op 25-11-2011 09:47 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ralf Bimbo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:42:
Kan iemand mij hier nog een game aanbevelen?
Heb me de laatste tijd gericht op Uncharted 3, Batman: Arkham City en Assassins Creed: Revelations .. maar heb deze (zeer vermakelijke) games nu uitgespeeld.. en ben wel weer op zoek naar iets anders.
Zelf zit ik enorm te twijfelen tussen Skyrim en Dark Souls. Moet wel zeggen dat ik nog een totale leek ben op het RPG-gebied. Heb Mass Effect 2 al wel uitgespeeld, maar kan dit nu niet echt een RPG noemen (als je het mij vraagt).
Dark Souls spreekt me op het eerste gezicht wel meer aan dan Skyrim.. maar ben bang dat het spel simpelweg te moeilijk is (zo'n hardcore gamer ben ik nu ook weer niet). Maar Skyrim lijkt me dan ook weer teveel van het goede.. en lijkt me 'te traag' spelen.

Ben benieuwd naar wat ervaringen :)
Je kunt waarschijnlijk voor weinig Fallout 3 GOTY edition aanschaffen. Weet je voor een zacht prijsje of zo'n open world RPG iets voor jou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Blindfold schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:35:
[...]

Je kunt waarschijnlijk voor weinig Fallout 3 GOTY edition aanschaffen. Weet je voor een zacht prijsje of zo'n open world RPG iets voor jou is.
En anders heb ik zelfs Fallout 3 nog liggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Bellerophon schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:55:
[...]

Snap alleen niet waarom je nog BF1943 zou spelen :P
Hoewel... gewoon het spel aanzetten de intro tune op de achtergrond door laten gaan :Y
Die code kan je natuurlijk altijd doorgeven (lees: opsturen naar mij :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
Bellerophon schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:55:
[...]

Snap alleen niet waarom je nog BF1943 zou spelen :P
Hoewel... gewoon het spel aanzetten de intro tune op de achtergrond door laten gaan :Y
Ik vind het wel leuk hoor! Een gegeven paard niet in de bek kijken hè. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:17:
[...]

Ik vind het wel leuk hoor! Een gegeven paard niet in de bek kijken hè. ;)
Doe ik ook niet, maar heb het spel al langer dan een jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bellerophon schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:37:
[...]

Doe ik ook niet, maar heb het spel al langer dan een jaar ;)
Ah vandaar. Ik heb 'em nog niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Bellerophon schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:30:
[...]

En anders heb ik zelfs Fallout 3 nog liggen :')
Thx voor de tips :). Heb Fallout 3 ooit wel eens gespeeld op de X360, maar dit kon me niet echt boeien. Waarschijnlijk niet mijn genre.. Dan wordt het gewoon nog even wachten op iets nieuws.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Sacred 2 wellicht een optie?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Heb me de laatste tijd gericht op Uncharted 3, Batman: Arkham City en Assassins Creed: Revelations .. maar heb deze (zeer vermakelijke) games nu uitgespeeld.. en ben wel weer op zoek naar iets anders.
Zelf zit ik enorm te twijfelen tussen Skyrim en Dark Souls. Moet wel zeggen dat ik nog een totale leek ben op het RPG-gebied. Heb Mass Effect 2 al wel uitgespeeld, maar kan dit nu niet echt een RPG noemen (als je het mij vraagt).
Dark Souls spreekt me op het eerste gezicht wel meer aan dan Skyrim.. maar ben bang dat het spel simpelweg te moeilijk is (zo'n hardcore gamer ben ik nu ook weer niet). Maar Skyrim lijkt me dan ook weer teveel van het goede.. en lijkt me 'te traag' spelen.

Dungeon Siege 3, White Night chronicles (2?), fallout 3, dragon age 1&2, deathspeak (psn games, wel humor, RPG en goed/mooi). Toppers qua RPG's. Dark souls zou ik niet aan beginnen, echt wel voor de hardcore gamer vind ik persoonlijk. Metal gear solid 4 ? Moet je eigenlijk gewoon kopen , lukt wel voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Helaas heeft de ps3 erg weinig goede rpg's.
Van de bovengenoemde titels zit wat mij betreft geen enkele echte topper tussen.

Kan Eternal Sonata wel heel erg aanraden.
Verder vond ik persoonlijk Fallout:NV veel beter dan Fallout 3

[ Voor 21% gewijzigd door Sinned123 op 25-11-2011 21:13 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Sinned123 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:10:
Helaas heeft de ps3 erg weinig goede rpg's.
Van de bovengenoemde titels zit wat mij betreft geen enkele echte topper tussen.

Kan Eternal Sonata wel heel erg aanraden.
Verder vond ik persoonlijk Fallout:NV veel beter dan Fallout 3
Die mening deel ik niet, het is maar waar je van houdt. Dat er niet handen vol zijn dat klopt, maar dat is op de Xbox ook niet zo. Die er wel zijn, krijgen best goede beoordelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Mjah sowieso mijn persoonlijke mening.
Aanbod is gewoon beroerd als ik het spiegel aan de oudere console's zoals de snes, ps1 en ps2.

En dan heb je ook nog het probleem dat van de betere rpg's die er zijn je wel heel erg van de speelstijl en de sfeer en dergelijke moet houden. Dan doel ik op Oblivion/Skyrim en Demon's/Dark Souls.

Dan nog een shooter met zware rpg elementen of een rpg met shooter elementen als Fallout.

DS3, White Knight Chronicle en Dragon Age vind ik gewoonweg niet goed genoeg.

Deadspank is wel erg kort, maar inderdaad wel humoristisch.

Probleem is ook dat er naast Mass Effect alleen nog Eternal Sonata is waar je in het verhaal word gezogen en dat is volgens mij wat je wilt bij een goede rpg.

Ik kijk trouwens niet naar beoordelingen, maar liever naar ervaringen van mensen zelf.
Een 9,5 voor een game vol bugs kan wat mij betreft gewoon niet.
Helaas zie ik wel vaak dat "men" een game heel goed vind die toevallig ook een hoge score heeft gekregen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 25-11-2011 21:33 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Star Ocean: The Last Hope International vind ik geweldig, veel gelijkenissen met de Final Fantasy serie :P

[ Voor 7% gewijzigd door OPSLAGHOND op 25-11-2011 21:50 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Wat niet een antwoord is op de eerder gestelde vraag, maar de demo van Resistance 3 is echt een aanrader. Ik heb de eerdere versies op de PSP gespeeld, en vind shooters op de PS3 eigenlijk niets. Maar deze game speelt erg lekker, ziet er goed uit en voelt eigenlijk direct al goed al. Deze wil ik zeker hebben. Dat zal mijn eerste shooter op de PS3 worden :9

BG3 en COD konden me echt niet boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
Heb wat gameplay beelden bekeken van de bovenstaande titels, maar spreekt me niet echt aan. Lastig lastig... Heb MGS4 idd al uitgespeeld... top spel! Was toen voor mij de reden waarom ik voor een PS3 ben gegaan. Misschien dat ik hier nog maar een keer aan begin :). De demo van Resistance 3 vond ik dan weer tegenvallen.. kan maar niet wennen aan de controls. Iets wat mij persoonlijk bij Killzone weer beter af ging (hoe vreemd dit misschien ook is..).
Heb BF3 ook al liggen voor de multiplayer.. dus kom de tijd wel door... maar een uitdagende sp game op z'n tijd is eigenlijk veel leuker.. vandaar de vraag :).
Thx voor de reply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Sinned123 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:30:
Mjah sowieso mijn persoonlijke mening.
Aanbod is gewoon beroerd als ik het spiegel aan de oudere console's zoals de snes, ps1 en ps2.
Ja. Absoluut. Ook gewoon oude series die niet geen vervolg meer hebben. Zo maar. Boem.
Dark Cloud, Shin Megami Tensei, Arc the lad, Breath of Fire, Dragon Quest, Atelier Iris, Ar Tonelico, Suikoden, Grandia, Growlanser, Wild Arms.... stuk voor stuk hele mooie RPG's met een mooi, uitgebreid verhaal en je hoort er helemaal niks meer van.

http://www.gamefaqs.com/ps3/list-48?page=1 - dat is alles en het overgrote deel zijn dus "de" titels. Haal je die weg dan hou je ook met gemak maar 1 pagina over met het merendeel slappe hap. :'(

(al lijkt er voor de Vita wel mooi spul uit te komen!)

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 26-11-2011 06:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Probeer Dead Space eens, game met een hele goede storyline en speelt lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 07:25:
[...]

Probeer Dead Space eens, game met een hele goede storyline en speelt lekker soepel.
Ja die is mij wel eens eerder aangeraden.. maar ik heb daar simpelweg de balle niet voor. Beide demo's gespeeld.. en toen wist ik al voldoende. Leef me iets teveel in denk ik.. Wel jammer, want de games zien er wel echt te bruut uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ben Battlefield 1943 aan het downloaden. Gratis gekregen van EA als je BF3 geactiveerd hebt via deze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik weet nog of dit het goede topic is, zo niet vergeef me :+

Sinds een dikke week ook erg geïnteresseerd geraakt in de PS3, ook omdat we nu een fatsoenlijke (3D) tv hebben, om eindelijk eens blu-ray af te spelen en GTA IV niet bijzonder top is op de nieuwe laptop. En dat met de 3D tv ook met z'n tweeën full screen kunt spelen. :9

Helaas heeft deze week bij Amazon.co.uk met Black Friday deals geen consoles voor 50 pond weg gegeven maar ze hebben nog wel een soort van deal:
- Sony PlayStation 3 Console (320GB Model) with Karate Kid (Blu-ray Movie) Bundle
- PlayStation Move Starter Pack with PlayStation Eye Camera and Move Controller (PS3)
En 1 move game; DanceStar Party, Medieval Moves, Eyepet and Friends of Start the Party! Save the World!--.

Voor £199,99 ofwel zo'n €232. Maar dat hele move gedoe interesseert me niet dus dat zou ik moeten verkopen. Dit pakket is in NL zo'n €290 (exclusief game(?)), dus opzich wel een goede deal.
Maar ik zit nog wel te twijfelen; het is een redelijke (€230 kostende) impulsaankoop, misschien is 2e-hands slimmer en over een eventueel te komen PS4. Zijn hier tips om wel of niet te doen?

En er is 120GB, 160GB, 250GB en 320GB versies, maar gebruik je echt zo veel? Films staan op NAS, dus alleen voor games.

Oh, en zie dit bericht anders maar als tip om dit pakket wat voordeliger te kunnen krijgen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 26-11-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Net Resistance 3 van mijn vriendin gekregen, omdat ik de demo zo leuk vond. Ik wens jullie daarom een prettige avond, i'm off ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

Ik heb sinds een paar dagen een ps3 slim, nu merk ik tijdens het spelen van MW3 dat de lens nogal een tikkend geluid maakt tijdens het spelen. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UntamedNL schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:17:
Ik heb sinds een paar dagen een ps3 slim, nu merk ik tijdens het spelen van MW3 dat de lens nogal een tikkend geluid maakt tijdens het spelen. Is dat normaal?
Weet je zeker dat het je lens is en niet je harddrive? Als het mogelijk is probeer eens bijv. Home op te starten zonder disc in de drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:16:
[...]

Weet je zeker dat het je lens is en niet je harddrive? Als het mogelijk is probeer eens bijv. Home op te starten zonder disc in de drive.
Zeker weten niet de harddrive. Hoor het alleen bij het spelen van CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
UntamedNL schreef op zondag 27 november 2011 @ 02:18:
[...]

Zeker weten niet de harddrive. Hoor het alleen bij het spelen van CoD.
Niks aan de hand, komt voornamelijk bij de cod serie voor. Heb het zelf bij fifa 12 ook bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
xminator schreef op zondag 27 november 2011 @ 03:22:
[...]

Niks aan de hand, komt voornamelijk bij de cod serie voor. Heb het zelf bij fifa 12 ook bijv.
Klopt, dat is hier ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Oeh! Tekken Hybrid is uit. Was ff van mn radar verdwenen. Ben ook licht benieuwd naar die film.
En tag tournament O+

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Oke, bedankt xminator en LuPo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ter informatie, hier de mogelijkheid om nù, al je oude ps3's/psp's te deactiveren!

http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=2616 (how-to pagina)

Dit heb ik nu dus dan ook gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jvFNHigvQa8rLrUw7cRKE1wc/medium.jpg

Voor mij betekende dit heel erg veel, aangezien ik oude ps3's heb gehad!

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 27-11-2011 18:47 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Heeft iemand nog tips voor me bij m'n bovenstaande post? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Piet91 schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:47:
Heeft iemand nog tips voor me bij m'n bovenstaande post? :+
Veel moderne games gebruiken de optie om gamedata te installeren op de HD, dus ga voor de 160+ modellen. 2e hands boeit niet zo heel erg veel, als je maar een slim (zuiniger, minder lawaaiig, mogelijk nog garantie!) koopt. Je hebt tegenwoordig wel leuke aanbiedingen met de PS3. Een pakket PS3 Slim 320GB + Drake 3 of Ratchet & Clank's "All For One", zeker toffe spellen om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
SkyStreaker schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:46:
Ter informatie, hier de mogelijkheid om nù, al je oude ps3's/psp's te deactiveren!

[afbeelding]

Handige dat er bij mij staat PS3 1 en PS3 2. Ik heb er inderdaad 2, en ik weet dat nr. 1 beneden staat en eerst aangekocht, maar ik kan me voorstellen dat als je er meer hebt je niet precies weet welke je nu moet deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:44:
[...]

Handige dat er bij mij staat PS3 1 en PS3 2. Ik heb er inderdaad 2, en ik weet dat nr. 1 beneden staat en eerst aangekocht, maar ik kan me voorstellen dat als je er meer hebt je niet precies weet welke je nu moet deactiveren.
Jup, dat probleem heb ik ook. Ik heb zelf twee PS3's maar ik heb mijn account wel eens op meerdere consoles gezet bij vrienden om bijvoorbeeld content te delen. Nu staat er dus 5 PS3 consoles en ik heb ze allemaal afgemeld en ga straks mijn eigen twee consoles weer aanmelden via de consoles.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
SkyStreaker schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:57:
[...]

Veel moderne games gebruiken de optie om gamedata te installeren op de HD, dus ga voor de 160+ modellen. 2e hands boeit niet zo heel erg veel, als je maar een slim (zuiniger, minder lawaaiig, mogelijk nog garantie!) koopt. Je hebt tegenwoordig wel leuke aanbiedingen met de PS3. Een pakket PS3 Slim 320GB + Drake 3 of Ratchet & Clank's "All For One", zeker toffe spellen om te spelen!
Thanks, 160GB+ model it is. En sowieso een slim inderdaad. Heb de hele week Amazon.co Black Friday deals gevolgd, maar kwam helaas geen PS3 langs, hoewel ze nu wel bovenstaande 'deal' hebben van een 320GB met film, move starter pack en move game voor 199 pond (waarvan het Move-gedeelte mij dus niets/niet zo veel intereseert) Alleen het immense aanbod op Markplaats is moeilijk door te spitten :+

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 27-11-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een moment van terugkijken naar het verleden het verleden van games op de PS1 welteverstaan welk de PS1 de fantastische machine maakte die hij was. Wie herinnerd zich deze nog??

Legacy of Kain: Soul Reaver

Tenchu:

R-Type delta

Vagrant Story
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3ZiQB0PxG4I]

Warzone 2100

Tomb Raider

V-Rally

Tekken 3

Wie heeft er meer gave intro's van de oldies die het PS1 tijdperk zo gaaf maakte??

[ Voor 4% gewijzigd door swopdark op 27-11-2011 20:59 . Reden: Tekken 3 moet er natuurlijk bij! ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Beetje off-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Ha, de meeste heb ik zelfs nog of weer. Maar ik verzamel dan alle consoles en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[afbeelding]

Naaais :Y Zo kan ik eindelijk een al reeds verkochte PS3 deactiveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
PS3:

Medieval Moves
Eyepet and Friends
Carnival Island
Move Fitness

allen 7,97 pond op amazon.co.uk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee want de ps3 kan ook psx-spellen afspelen. Praten over ervaringen met psx-spellen op een ps3 zijn dus ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:19:
Nee want de ps3 kan ook psx-spellen afspelen. Praten over ervaringen met psx-spellen op een ps3 zijn dus ontopic.
Gisteren The Hangover 2 gekeken op m'n PS3. Vond deel 1 leuker denk ik. Maar dat is vaak zo met een vervolg.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

swopdark schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:57:
Even een moment van terugkijken naar het verleden het verleden van games op de PS1 welteverstaan welk de PS1 de fantastische machine maakte die hij was. Wie herinnerd zich deze nog??

Legacy of Kain: Soul Reaver
[video]
Dat is natuurlijk mijn game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

-RazieL- schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:50:
[...]

Zegt hij met een worms avatar... beetje jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Goeie tip! Ik doe net zoals swopdark aan accountsharing met 1 persoon, maar is die limiet van aantal PS3's nou teruggebracht naar 2? Ik dacht namelijk een tijd geleden zoiets gelezen te hebben...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
-RazieL- schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:50:
[...]

Helemaal mee eens! Topspel!! Zit stiekem nog steeds op een vervolg te wachten.. Deel 1 en 2 waren echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Bellerophon schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:52:
[...]

U zei? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

SToRM666 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:55:
[...]

Goeie tip! Ik doe net zoals swopdark aan accountsharing met 1 persoon, maar is die limiet van aantal PS3's nou teruggebracht naar 2? Ik dacht namelijk een tijd geleden zoiets gelezen te hebben...
Alles aangekocht na 18 november, kan maar op 2 systemen geactiveerd worden.

Details:

http://blog.eu.playstatio...t-on-playstation-network/

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Touché, well played ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Seraphus-Y schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:34:
Alles aangekocht na 18 november, kan maar op 2 systemen geactiveerd worden.

Details:

http://blog.eu.playstatio...t-on-playstation-network/
Ik snap die 18 november grens niet helemaal. Je kunt een account sowieso maar op 2 PS3's activeren, dus alles aangekocht voor 18 november kun je dan toch ook niet op meer dan 2 PS3's krijgen?
Als je meer dan 2 geactiveerde PS3's hebt, dan raad ik aan om het vrijgeven van alle PS3's niet te doen aangezien je er dan nog maar 2 terug kunt activeren.

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 28-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bellerophon schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:52:
[...]

Euhm... de avatar is van Raziel, de hoofdrolspeler uit Legacy of Kain / Soul Reaver ;)

Edit:
Maar daar was je inmiddels zelf ook al achter
Note to self: F5

[ Voor 32% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-11-2011 11:51 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

even een vraag... voordat ik deze ps3 heb gekocht had ik ooit al een Ps3 en daarop heb ik diverse games gekocht.. als ik mijn oude account weer kan vinden, kan ik die games dan opnieuw kostenloos downloaden heb ik dan gewoon pech :?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Met je oude account ga je die gewoon kostenloos kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de witte PS3 SLIM ook al in Nederland?

Ik zag hem laatst voorbij komen in het nieuws... limited edition maar nog nergens te koop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

SToRM666 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:55:
Met je oude account ga je die gewoon kostenloos kunnen downloaden.
Het is me gelukt om mijn oude account weer te activeren, maar ik zie nergens mijn oude aangekochte games terug... of kijk ik ergens over heen :? Gevonden, cool allemaal oude spelletjes weer terug die ik in 2008 had gekocht :D

[ Voor 11% gewijzigd door -Thunder- op 28-11-2011 12:14 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:19:
Tsja, technisch heb je gelijk, en ik heb er persoonlijk absoluut geen problemen mee. MAAR er is een retro gaming topic. Waarom niet daar over ps1 games praten? Je kan ook cd/dvd/br op de ps3 afspelen maar dat vind ik zelf WEL behoorlijk ot en daardoor niet echt fijn om over te lezen.

Verder nofli, gewoon hoe ik het zie :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
LuPo schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:16:
Ben Battlefield 1943 aan het downloaden. Gratis gekregen van EA als je BF3 geactiveerd hebt via deze website.
Blegh, die had ik al gekocht :P Blijft leuk, vooral die oude maps (Wake!).

Maar goed, Wake komt in december ergens als het goed is ook naar BF3, als is het wat grauwer dan het origineel.

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Lees nu ook net dat berichtje van Battlefield 1943, heb het ook even gedaan :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:23:
[...]

Tsja, technisch heb je gelijk, en ik heb er persoonlijk absoluut geen problemen mee. MAAR er is een retro gaming topic. Waarom niet daar over ps1 games praten? Je kan ook cd/dvd/br op de ps3 afspelen maar dat vind ik zelf WEL behoorlijk ot en daardoor niet echt fijn om over te lezen.

Verder nofli, gewoon hoe ik het zie :)
Achja af en toe een berichtje over en ps1 aanrader die je op ps3 kan spelen is niet erg zolang het maar niet teveel is. Daarnaast issues met emulatie en PSN-PSX releases ed vind ik ook wel ontopic maar zoals je ook al aangeeft is dit voornamelijk een ps3-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:02:
Is de witte PS3 SLIM ook al in Nederland?

Ik zag hem laatst voorbij komen in het nieuws... limited edition maar nog nergens te koop toch?
Ik zag de witte PS3 Slim 320GB donderdag nog liggen bij de E-plaza met twee witte controllers voor € 309,00.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Speek schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:26:
[...]

Blegh, die had ik al gekocht :P Blijft leuk, vooral die oude maps (Wake!).

Maar goed, Wake komt in december ergens als het goed is ook naar BF3, als is het wat grauwer dan het origineel.
En jets! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Daar heb ik me nog niet veel aan gewaagd in de hele BF3 Multiplayer, kan daar echt geen reet van :9 Heli gaat nog, maar jet nog niet. Ik blijf voorlopig nog lekker met de benenwagen of jeeps of tanks :*)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

SToRM666 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:43:
[...]

Ik snap die 18 november grens niet helemaal. Je kunt een account sowieso maar op 2 PS3's activeren, dus alles aangekocht voor 18 november kun je dan toch ook niet op meer dan 2 PS3's krijgen?
Als je meer dan 2 geactiveerde PS3's hebt, dan raad ik aan om het vrijgeven van alle PS3's niet te doen aangezien je er dan nog maar 2 terug kunt activeren.
Voorheen kon je een PSN-account op 5 verschillende PS3 accounts gebruiken (of 5 accounts totaal, verdeeld over PS3's en PSP's). Er was al eerder sprake van een wijziging, maar blijkbaar definitief per 18 november.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Om nog eens terug te komen op die aantal geactiveerde systemen:
Op https://account.sonyenter...-list.action?category=psn kan ik 3 PS3's zien staan.
Maar hoe weet ik welke PS3 dit juist is? Want ik heb er maar 1 ... ik wil de rest deactiveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Rhox1979 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:48:
Op https://account.sonyenter...-list.action?category=psn kan ik 3 PS3's zien staan.
Maar hoe weet ik welke PS3 dit juist is? Want ik heb er maar 1 ... ik wil de rest deactiveren...
Gewoon alles deactiveren en je huidige system heractiveren. De handeling zelve kost 6 mnd. om te resetten. Kan je net zo goed de hele boel doen. Heb ik ook gedaan, naar gelang mijn screenie.

Ter verduidelijking, mijn situatie:

1x account met NL adres (alles gedeactiveerd)
1x account met GB adres (,, ,, ,,)
1x account met US adres (,, ,, ,,)

Zo gezegd, zo gedaan. Op alle accounts ingelogd, heractivatie. Alles kan weer los.

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 28-11-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vandaag Split second en call of juerez blood nog wat ofzo gehaald uit de budget bak bij Free Record shop.. nou die gaan morgen weer terug die bak in, bah echt 10x niks die 2 games. Ik zit te twijfelen om GTA4 weer te halen.. of weten jullie nog een ander leuk spel wat ze er voor 30 euro hebben ? Ik vind goede Arcade racers leuk, spellen ala Battlefield en Uncharted leuk... someone ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua arcade racers vind ik Blur erg leuk. Echter vond ik Split/Second ook best aardig, dus dat zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Seraphus-Y schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:28:
Voorheen kon je een PSN-account op 5 verschillende PS3 accounts gebruiken (of 5 accounts totaal, verdeeld over PS3's en PSP's). Er was al eerder sprake van een wijziging, maar blijkbaar definitief per 18 november.
Degene met wie ik account-sharing doe heeft alle accounts gedeactiveerd en ze vervolgens alle 2 weer in gebruik genomen, maar ik kan de spellen die ik via hem heb nog altijd opstarten. Phew :P
Ik snap eigenlijk helemaal niet meer hoe het werkt. Ik had zelf ook alle accounts gedeactiveerd, maar ik kon vervolgens gewoon mijn PS3 opstarten en online gaan zonder terug te activeren (heb ik daarna wel terug gedaan).

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 28-11-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:54:
[...]

Ik zag de witte PS3 Slim 320GB donderdag nog liggen bij de E-plaza met twee witte controllers voor € 309,00.
Staat niks op de site van E-plaza.......Helaas!

ff wachten nog denk ik op die PS3 Slim 320 gb White

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:46:
[...]
Degene met wie ik account-sharing doe heeft alle accounts gedeactiveerd en ze vervolgens alle 2 weer in gebruik genomen, maar ik kan de spellen die ik via hem heb nog altijd opstarten. Phew :P
Ik snap eigenlijk helemaal niet meer hoe het werkt. Ik had zelf ook alle accounts gedeactiveerd, maar ik kon vervolgens gewoon mijn PS3 opstarten en online gaan zonder terug te activeren (heb ik daarna wel terug gedaan).
De content staat nog op de HDD, die kun je dan ook gewoon gebruiken.
Je kunt dan alleen de content niet meer downloaden, daarvoor moet de PS3 wel geactiveerd zijn.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
Ik ga ook maar even alles deactiveren en mijn huidige PS3 weer activeren (kan ik meteen hier de naam aanpassen op die site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
-Thunder- schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:29:
Ik zit te twijfelen om GTA4 weer te halen.. of weten jullie nog een ander leuk spel wat ze er voor 30 euro hebben ? Ik vind goede Arcade racers leuk, spellen ala Battlefield en Uncharted leuk... someone ?
Een erg goede Arcade racer is burnout.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Burnout op de PS3 is briljant ja, die heb ik veeel gespeeld. Ook met mede-tweakers om bepaalde trophies te halen :P
Dirt 2 is niet echt een arcade racer, maar toch ook wel een aanrader. Dirt 3 heb ik nog niet gespeeld.

[ Voor 54% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:46:
[...]

Thanks, 160GB+ model it is. En sowieso een slim inderdaad. Heb de hele week Amazon.co Black Friday deals gevolgd, maar kwam helaas geen PS3 langs, hoewel ze nu wel bovenstaande 'deal' hebben van een 320GB met film, move starter pack en move game voor 199 pond (waarvan het Move-gedeelte mij dus niets/niet zo veel intereseert) Alleen het immense aanbod op Markplaats is moeilijk door te spitten :+
Ik heb eens rondgekeken, en ik denk dat ik maar (áls ik iets koop) voor 2e-hands moet gaan. Het liefst wil ik wel 2 controllers en als ik bijvoorbeeld GTA IV, Call of Duty Black Ops en Gran Turismo 5 ben je (nieuw) ook een kleine €100 verder. Met de aanbieding van Amazon (nadat ik move spul verkoop) kom je dan op zo'n €320 en dat is een duur geintje voor een opwelling. Voor rond de €200 is ook een 160/250GB te krijgen met 2 controllers en games, maar niet nieuw natuurlijk ;)
Moeilijk en twijfel, aangezien de ps3 niet nodig is maar me wel een leuk geinig ding lijkt om met kerst mee te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Pfff wat een r*kk*rs bij de frs, er zat een vingervlek op een schijfje, mochten ze niet meer geruild worden 8)7

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:51:
[...]

Staat niks op de site van E-plaza.......Helaas!

ff wachten nog denk ik op die PS3 Slim 320 gb White
Nee, deze aanbieding was ook alleen in de winkel. Vanaf vier november 2011 zijn ze te koop in een gelimiteerde oplage, wil je er één moet je denk ik wel haast maken. Zelfs op Marktplaats zijn alle witte inmiddels verdwenen.

Zie ook dit artikel (alleen BS en E-plaza verkopen de witte Playstation 3 in NL): http://leukesuggesties.nl...ion-ps3s-white-en-silver/.
SToRM666 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:15:
Burnout op de PS3 is briljant ja, die heb ik veeel gespeeld. Ook met mede-tweakers om bepaalde trophies te halen :P
Dirt 2 is niet echt een arcade racer, maar toch ook wel een aanrader. Dirt 3 heb ik nog niet gespeeld.
Inderdaad een briljant spel! Het is voor mij nog steeds één van de beste PS3 spellen.

[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 29-11-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Rhox1979 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:48:
Kak... ik kan niet deactiveren via de pc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bellerophon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:14:
[...]

Kak... ik kan niet deactiveren via de pc :D
Gebeurt dat deactiveren niet aan de hand van een ticket, van de helpdesk in NL, bij Sony Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Azqi schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:31:
[...]

Gebeurt dat deactiveren niet aan de hand van een ticket, van de helpdesk in NL, bij Sony Engeland?
Dat doen ze 1 keer uit coulance, anderzijds via een reperatieticket. Als je dit: http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=2616 deed, dan zou je moeten kunnen deactiveren als je inlogt op je psn account met de daar aangegeven link in de uitleg. Dus ook op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:49:
Pfff wat een r*kk*rs bij de frs, er zat een vingervlek op een schijfje, mochten ze niet meer geruild worden 8)7
Dan haal je die vlek toch weg en ga je nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SkyStreaker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:28:
[...]

Dat doen ze 1 keer uit coulance, anderzijds via een reperatieticket. Als je dit: http://us.playstation.com/support/answer/index.htm?a_id=2616 deed, dan zou je moeten kunnen deactiveren als je inlogt op je psn account met de daar aangegeven link in de uitleg. Dus ook op je PC.
The URL category Games is blocked!
:') Firewall, so we meet once again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PS3 System Software Update (v.4.00)
A new system software update (v4.00) will be released this week. In preparation for the launch of PS Vita in Japan, this update will prepare the PS3 to serve as a content management device. It will allow users to copy their media content such as games, music, photos, and videos between PS Vita and PS3, back up PS Vita save data to your PS3 hard drive, and update the system software for your PS Vita system using the network features of your PS3.

Other changes to take effect with this update include:

PlayStation Plus members can now choose to enable or disable each automatic update feature

Game patches
System software
Recommended games and videos
Sync trophy information

New PSN privacy settings for filtering friend requests and messages

You can find more details at eu.playstation.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik ga vrijdag Uncharted 3 Drake's Deception Explorer Edition ophalen. Ik heb er nog eentje kunnen vinden voor €150. Wel veel geld, maar op marktplaats gaan ze voor €200-250 weg. Echt zo ongeveer de hele dag lopen bellen naar winkels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:22
LuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:16:
Ik ga vrijdag Uncharted 3 Drake's Deception Explorer Edition ophalen. Ik heb er nog eentje kunnen vinden voor €150. Wel veel geld, maar op marktplaats gaan ze voor €200-250 weg. Echt zo ongeveer de hele dag lopen bellen naar winkels. :P
Heel netjes heb vorige week nog één kunnen regelen had de hoop er niet meer in gezien ik als 2de op een reserve lijst stond. Was er stil van :) Gezien ik 2 pre-orders die beide niet geleverd werden terwijl ik toch één van de eerste was die reserveerde bij Dynabyte en Bartsmit. Dynabyte heb ik eigenlijks niks van gehoord ook niet een telefoontje van hij is niet meer leverbaar e.d. En bij bartsmit kreeg de gewone L.E. terwijl ik wel de EE had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
LuPo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:16:
€ 149,99 wat de standaard advies verkoopprijs (al was deze ook voor € 128,95) te vinden.

Ik had hem ook (4 dagen voor release kreeg ik opeens een e-mail of ik hem op wilde halen), maar toen iemand € 350,00 en later € 425,00 bood kon ik het niet laten hem te verkopen (uiteindelijk voor: € 350,00 opgehaald). Voor een jaar 'gratis' gamen kan ik de extra's wel missen. Ik heb nu de Special Edition.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 30-11-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
-Thunder- schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:49:
Mensen die niet normaal schijfjes kunnen vastpakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Trent900 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:48:
[...]

Hoezo? Iedereen giet toch eerst een liter olijfolie over zijn handen voordat men een schijfje vastpakt? Niet? Nah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:10

reaL_G

G

SToRM666 schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:46:
[...]

voor oude spellen geldt nog steeds de oude regeling (voor altijd).

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Trent900 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:48:
[...]
Of mensen die een moederbord op het tapijt neerleggen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:29:
[...]

€ 149,99 wat de standaard advies verkoopprijs (al was deze ook voor € 128,95) te vinden.

Ik had hem ook (4 dagen voor release kreeg ik opeens een e-mail of ik hem op wilde halen), maar toen iemand € 350,00 en later € 425,00 bood kon ik het niet laten hem te verkopen (uiteindelijk voor: € 350,00 opgehaald). Voor een jaar 'gratis' gamen kan ik de extra's wel missen. Ik heb nu de Special Edition.
Oei, twijfel. Misschien dan toch ook maar verkopen voor €350? :P
Is inderdaad weer een tijdje gratis gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Domme vraag misschien, maar waarom zijn die Explorer Edition's nu ineens al zoveel geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
ik denk gewoon simpel vraag en aanbod. er zijn er niet heel veel van gemaakt/verkocht en er zijn toch wel meer mensen die hem willen hebben voor de verzameling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:37
Nog een paar jaar bewaren, dan kan je er van op vakantie :)

lees : zelf exploren :+

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 30-11-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De Explorer Edition was toen zoveel waard, omdat ik hem de vrijdag voor de release gewoon erop had gezet (ik dacht even kijken) en ik de enige was (ik had op donderdag een e-mail gehad dat me preorder binnen was, was wel een stukje rijden, maar het waard). Voor € 200,00 had ik hem niet weg gedaan, maar zelf gehouden. Hij was nog wel ongeopend, daardoor houden speciale versies wel de meeste waarde.

De Uncharted 2: Among Thieves Fortune Hunter Edition is overigens al een keer voor $ 3000,00 verkocht, maar deze is dan ook echt zeldzaam.

http://www.ebay.com/ctg/U...551&_trksid=p3286.c0.m14#

[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 30-11-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:26:
De Explorer Edition was toen zoveel waard, omdat ik hem de vrijdag voor de release gewoon erop had gezet (ik dacht even kijken) en ik de enige was (ik had op donderdag een e-mail gehad dat me preorder binnen was, was wel een stukje rijden, maar het waard). Voor € 200,00 had ik hem niet weg gedaan, maar zelf gehouden. Hij was nog wel ongeopend, daardoor houden speciale versies wel de meeste waarde.

De Uncharted 2: Among Thieves Fortune Hunter Edition is overigens al een keer voor $ 3000,00 verkocht, maar deze is dan ook echt zeldzaam.

http://www.ebay.com/ctg/U...551&_trksid=p3286.c0.m14#
Ik denk dat ik hem gewoon zelf houd. Stop ik in die koffer m'n games. :P

Dat beeldje vind ik ook wel heel vet om te hebben. Uncharted is toch een van de mooiste games van deze generatie consoles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Kregen jullie ook die epilepsie waarschuwing bij het opstarten sinds de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

http://open.spotify.com/album/3bBCofH4VxHokZ6fRCgbGx
Voor de liefhebber.. muziek uit games :)
Pagina: 1 ... 10 ... 47 Laatste