Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:53
Wie heeft hier de PS3 Stereo wireless headset ism een Vogels stand?

Ik krijg het niet voor elkaar mijn headset op te laden via de externe USB aansluitingen, en dan bedoel ik dus de 2 die bij de stand zitten en de 4 die je extra erbij kan kopen. De PS3 moet aan staan en dan pas laadt de headset via 1 van de 4 extra USB poorten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Advies nodig!

Uncharted heeft me nooit zo getrokken (wellicht omdat ik er nooit wat over heb opgezocht), maar na al die geweldige reviews begin ik toch sterk te twijfelen. Ik wil zoiezo deel 1 en deel 2 dan uitspelen, dus nu heb ik een mooie aanbieding gevonden: Uncharted 1 + Uncharted 2 voor een totaalprijs van 34 euro (+2 euro verzendkosten).

Het goedkoopste wat ik op budgetgaming, en hier in de pricewatch, kan vinden is de Dual Pack voor minimaal 40 euro (excl. verzending). Of elk los ongeveer 45 euro bij elkaar.

Dan vind ik 34 euro wel mooi. Ik heb geen idee of het de dual pack is met dat lelijke doosje, aangezien de tekst is "Uncharted 1 + 2" met dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img37/4315/580647bweb.jpg

Als het dus echt los is, dan is dat zeker mooi meegenomen want dan heb je mooie originele doosjes voor slechts 34 euro. Als het dual pack is, oke, jammer, maar nog steeds wel een redelijke prijs.

Twijfel, twijfel. Zal ik het doen? Uncharted 1 + Uncharted 2 voor 34 euro (+ 2 euro verzendkosten). Aanbieding is tot en met morgen geldig...

En tegen de tijd dat ik deze twee spellen goed heb uitgespeeld hoop ik, dat als ik de serie leuk vind, dat Uncharted 3 voor een mooie prijs (40 euro ofzo?) beschikbaar zal zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 12-11-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

DOEN =) Ik heb ze vandeweek uit de V&A getrokken, voor totaal 35,- euro, nice =)
Uncharted 3 is al voor 46,- euro te krijgen via play.com / zavvi.nl ofzo, dus die 40,00 mag wel wat lager!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

CLB schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:42:
DOEN =) Ik heb ze vandeweek uit de V&A getrokken, voor totaal 35,- euro, nice =)
Uncharted 3 is al voor 46,- euro te krijgen via play.com / zavvi.nl ofzo, dus die 40,00 mag wel wat lager!
Helaas heb ik geen creditcard en ook geen PayPal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Uniciteit schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:39:
Advies nodig!

Uncharted heeft me nooit zo getrokken (wellicht omdat ik er nooit wat over heb opgezocht), maar na al die geweldige reviews begin ik toch sterk te twijfelen.
Er is gewoon een demo in de store voor Uncharted 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:25
MadButch schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:21:
[...]

Had je die trouwens nog gekocht?
Nee, want ik heb mijn fat weer werkend gekregen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
@Uniciteit

Je zou ook even bij het tweedehands aanbod van de Gamemania kunnen kijken. Daar liggen 1 en 2 soms ook nog met mooie hoes voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Uniciteit schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:39:
Advies nodig!

Uncharted heeft me nooit zo getrokken (wellicht omdat ik er nooit wat over heb opgezocht), maar na al die geweldige reviews begin ik toch sterk te twijfelen. Ik wil zoiezo deel 1 en deel 2 dan uitspelen, dus nu heb ik een mooie aanbieding gevonden: Uncharted 1 + Uncharted 2 voor een totaalprijs van 34 euro (+2 euro verzendkosten).

Het goedkoopste wat ik op budgetgaming, en hier in de pricewatch, kan vinden is de Dual Pack voor minimaal 40 euro (excl. verzending). Of elk los ongeveer 45 euro bij elkaar.

Dan vind ik 34 euro wel mooi. Ik heb geen idee of het de dual pack is met dat lelijke doosje, aangezien de tekst is "Uncharted 1 + 2" met dit plaatje:

[afbeelding]

Als het dus echt los is, dan is dat zeker mooi meegenomen want dan heb je mooie originele doosjes voor slechts 34 euro. Als het dual pack is, oke, jammer, maar nog steeds wel een redelijke prijs.

Twijfel, twijfel. Zal ik het doen? Uncharted 1 + Uncharted 2 voor 34 euro (+ 2 euro verzendkosten). Aanbieding is tot en met morgen geldig...

En tegen de tijd dat ik deze twee spellen goed heb uitgespeeld hoop ik, dat als ik de serie leuk vind, dat Uncharted 3 voor een mooie prijs (40 euro ofzo?) beschikbaar zal zijn.
99 procent zeker dat het dual pack uit twee platinum doosjes bestaat.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben nieuw hier in het ps3 topic.
Ik heb een vraag over een ps3.
Ik heb onlangs een philips 9000 series tv met wifi die ik ook als mediaplayer gebruik.
Nu wil ik ook een ps3 kopen om GT te spelen.
Nu is mijn vraag:moet je een ps3 altijd aan het tv toestel koppelen om een game te spelen.
Ik wil namelijk geen kabels, kastjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hallo
ja een kabel moet.
Er is geen andere manier.
Je zal toch een draad moeten trekken.
Succes.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 19:57:
Hallo ik ben nieuw hier in het ps3 topic.
Ik heb een vraag over een ps3.
Ik heb onlangs een philips 9000 series tv met wifi die ik ook als mediaplayer gebruik.
Nu wil ik ook een ps3 kopen om GT te spelen.
Nu is mijn vraag:moet je een ps3 altijd aan het tv toestel koppelen om een game te spelen.
Ik wil namelijk geen kabels, kastjes e.d.
De PS3 moet in ieder geval één verbinding hebben tussen TV en console: één HDMI kabel. Dit zorgt voor het beeld in het geluid.

Je kan ook een Wireless HDMI kit kopen, maar dat kost veel meer geld en dan moet je ook nog letten op de lag (je wilt geen grote vertraging tussen je controller input en wat je op het beeld ziet). Ik betwijfel zelfs of er al HDMI ontvangers zijn in de vorm van een stick die je direct in de TV kan steken.

Je zult dus minimaal één HDMI kabel nodig hebben (tenzij je een draadloze HDMI oplossing vindt): als je echt een hekel hebt aan kabels moet je deze dus in de muur verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Net even de demo van Rayman Origins geprobeerd (na aandringen van vriendin) en ben echt heel positief verrast! het ziet er echt heel mooi uit, en speelt ook nog eens heel lekker. Daarnaast heeft het ook nog eens een goede 'nog een keer, om alle dingetjes te verzamelen' verslavingsfactor :)
Deze staat bij deze op mijn wishlist (en die staat al zo vol :( ) en raad ik iedereen aan om iig even te proberen.

Co-op (tot 4 spelers geloof ik) is helemaal een mooie bonus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadButch schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 14:21:
Ik vraag me namelijk af welk firmware hierop zit...

Ik gebruikte hem als media center, en lees nu veel dat de slim trager is dan de phat.
Plus de nieuwere slims hebben allemaal een firmware hoger dan 3.55.
Als je hem toch als media center gebruikt is dan een popcorn hour ofzo niet veel beter dan een PS3?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19
nioz schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:09:
Net even de demo van Rayman Origins geprobeerd (na aandringen van vriendin) en ben echt heel positief verrast! het ziet er echt heel mooi uit, en speelt ook nog eens heel lekker. Daarnaast heeft het ook nog eens een goede 'nog een keer, om alle dingetjes te verzamelen' verslavingsfactor :)
Deze staat bij deze op mijn wishlist (en die staat al zo vol :( ) en raad ik iedereen aan om iig even te proberen.

De reviews zijn tot nu toe ook erg lovend van wat ik heb gelezen, de beste 2D-platformer die niet Mario is.... Klinkt goed, ik denk dat ik 'm ook wel ga aanschaffen. Het spel viel een beetje uit de lucht in deze tijd van topreleases. Ik kijk er echter meer naar uit dan Battlefield, Modern Warfare of Uncharted :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Dat nieuwe VidZone 2.0 is echt heel veel beter en mooier zeg. Echt top service. Snelle en mooie GUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

swopdark schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:03:
[...]
Als je hem toch als media center gebruikt is dan een popcorn hour ofzo niet veel beter dan een PS3?
Ja, ik zou er gewoon een WD tv live ofzo naast kopen voor 75 euro ofzo. PS3 is a bitch wat betreft ondersteuning voor verschillende formaten, en bovendien vreet het enorm veel stroom in vergelijking met de 10W of iets dergelijks voor een mediaplayer.

Ik gebruik het ding alleen voor games en blu-ray discs afspelen, de rest mediaplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:41
75 euro valt mee, maar als je de ps3 toch hebt staan........ben zelf ook nog van plan er is naar te kijken, maar tis gewoon low prio momenteel.
Tot die tijd fik ik old skool nog dvd'tjes, heb ik gelijk een back up ook :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb even advies nodig. Ik ben van plan om een PlayStation 3 te gaan kopen. Nu heb ik de volgende paketten op het oog. Voor welke moet ik kiezen?

Deal 1
bij freerecordshop, Playstation 3, 160 GB voor € 240,- waarbij je een tegoed krijgt voor € 120 euro aan games als ik het goed heb begrepen. Daarnaast wil ik er sowieso nog een controler bij kopen om samen met iemand een spelletje te kunnen spelen. Totaal zal zijn € 240 + € 38 voor de controller maar wel voor € 120 euro games.

Deal 2
bij de MM zag ik vandaag een Playstation 3, 320 gb voor € 290 maar dan heb ik al wel direct 2 controllers. maar geen games.

Games die ik voor de playstation zou willen kopen is Fifa 12 en misschien een autorace spel (tips altijd nog welkom welke). Zal ongeveer 50 euro zijn voor Fifa 12?

en wie weet hoe dat nu precies werkt bij de freerecordshop? Krijg je altijd i.c.m. games bij een bepaald bedrag aan waardebonnen? Dus als ik die 120 euro aan games heb uitgegeven weer iets van 50 euro aan waardebonnen?

thnx alvast!

Mocht je iets beters weten, laat het me weten! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:38
Ja en bij de frs betaal je meestal 20 euro meer dan elders voor games dus per saldo ben je 10 euro per game duurder uit.

Neem de gt5 bundle bij de MM voor 274 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
tenzij je meer van arcade racers houdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:46:
Deal 1
bij freerecordshop, Playstation 3, 160 GB voor € 240,- waarbij je een tegoed krijgt voor € 120 euro aan games als ik het goed heb begrepen. Daarnaast wil ik er sowieso nog een controler bij kopen om samen met iemand een spelletje te kunnen spelen. Totaal zal zijn € 240 + € 38 voor de controller maar wel voor € 120 euro games.
€ 278,= / 160 GB / €120,= aan games / 1 controller.
Deal 2
bij de MM zag ik vandaag een Playstation 3, 320 gb voor € 290 maar dan heb ik al wel direct 2 controllers. maar geen games.
€ 290,= / 320 GB / zonder games / 2 controllers.
Zou je bij Deal 1 de €120,= aan games gebruiken en verkopen dan kun je daar een extra controller en een grotere HDD van kopen, de 2 Deals zitten volgens mij erg dicht bij elkaar. ;)
[edit]Deal 2! :9

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:38
El_V schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:16:
tenzij je meer van arcade racers houdt..
Nja gaat meer om het feit dat je dan een 320gb slim + 2 controllers hebt voor 274 euro.. Dat je een game erbij hebt is mooi meegenomen :p

Bij de frs krijg je niet 120 euro aan games, maar een vel waarbij je 12 kortingsbonnen hebt met elke 10 euro korting erop. Waarbij je er maar 1 per game kunt gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door xminator op 15-11-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hoe zit het tegenwoordig met het backward comp. eigenlijk ? Ik heb een ps2 slim 160gb, kunnen daar nou wel of niet ps1/ps2 games op gespeeld worden ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Noopz, helaas niet, alleen op (bepaalde?) fats..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PS1 games wel, PS2 niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

nioz schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:09:

Thx voor de tip! Ik heb hem even gespeeld en ook ik ben onder de indruk. Niet dat ik veel van dit soort games speel, maar mijn vriendin wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
Wat voor headset gebruiken jullie om te communiceren? dit kan toch met elk bt2.0 headset? Dus ook welke je normaal voor een telefoon zou gebruiken? Of gaat dit poblemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
ColTju schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:31:
Wat voor headset gebruiken jullie om te communiceren? dit kan toch met elk bt2.0 headset? Dus ook welke je normaal voor een telefoon zou gebruiken? Of gaat dit poblemen opleveren?
dat werkt met de meeste headsets prima, die van Sony is makkelijker te koppelen en wat beter van geluidskwaliteit maar andere werken ook prima

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nu.nl/internet...alternatief-kabel-tv.html

Dit zou interessant kunnen zijn, mits ze het zo kunnen regelen dat het ook voor ons mogelijk wordt om Amerikaanse zenders af te nemen. Combineer dit met een uitzending gemist icm de harddisc en ik ben om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:22:

Dit zou interessant kunnen zijn, mits ze het zo kunnen regelen dat het ook voor ons mogelijk wordt om Amerikaanse zenders af te nemen. Combineer dit met een uitzending gemist icm de harddisc en ik ben om.
Zou voor mij alleen werken als de PS3 echt fluisterstil was, of dit in passive mode aan zou kunnen. Ondanks dat hij relatief stil is zou ik hem niet altijd aan willen hebben als ik tv kijk

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Gisterenochtend Uncharted 3 uitgespeeld, ik blijf het geweldig vinden. Het eindgevecht was wel aangenamer imho dan dat van Uncharted 2, vooral een stuk 'simpeler' eigenlijk. Ik haatte de end boss in de 2de game. Alleen jammer dat er niet nóg meer singleplayer uurtjes zijn :( de trophies vrijspelen, dat is niet echt mijn ding.

Dit weekend ook eens de Rayman Origins demo gespeeld. Prachtige graphics, leuke gameplay. Veel domme deaths.. ehem... maar dat ligt aan de speler. Ik had hem al gepreorderd, maar toch gecancelled. Er zijn nog veel teveel games die thuis liggen om uitgespeeld te worden.

Eerst tijd dus om Assassins Creed 2 verder uit te spelen (zit ergens net in Rome). Dat had ik eerst een hele tijd laten liggen door die stomme CTF missie, wat achteraf gezien heel makkelijk leek te zijn. Daarna ligt de platinum van Brotherhood klaar, en komt Revelations vandaag of morgen ook in de bus te vallen :s En dan moet ik nog Batman A.C. verder spelen, GTAIV, Red Dead Redemption... aiaiaiaiai :D

De vrije tijd van een drukke vader is veel te kort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:06:
[...]

Zou voor mij alleen werken als de PS3 echt fluisterstil was, of dit in passive mode aan zou kunnen. Ondanks dat hij relatief stil is zou ik hem niet altijd aan willen hebben als ik tv kijk
Ik ws ook niet maar als je bijv hierdoor ook individuele programma's kan streamen/downloaden tegen betaling wordt het leuk mits uiteraard actueel en hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@Dakoina
Als je zo weinig tijd hebt waarom speel je dan zoveel assasins creed? Zou je dan niet liever voor wat variatie willen gaan?
Geen flame, ben serieus nieuws gierig.

Als iemand die zich ook drukke pappa mag noemen, vind ik het erg leuk om van alles te proberen, wat dat betreft zijn demo's ideaal.
Maar qua full games probeer ik ook de variate erin te houden
- Sf4 (wel al 3 versies inmiddels :X ) & hd remix
- hd trials
- geometry wars 1 (ok 2 ook)
- donkey kong
- super meat boy
- flight control
- drop 7
- plants vs zombies
- gt (zowel retro als 5, al hoewel de laatste pas een uur gespeeld :/ )
- pgr 3&4

Denk dat dit mijn meest gespeelde games van de afgelopen jaren zijn.
Zou ook nog graag god of war willen doen, verder met uncharted, valkyrie chronicles, en dan heb ik nog de fijne eigenschap dat ik ook van retro gaming hou (mega man 1 en mario bros 3 mogen ook wel is een keer uitgespeeld worden, een metal slug vind ik prachtig etc etc :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Sagat schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:47:
@Dakoina
Als je zo weinig tijd hebt waarom speel je dan zoveel assasins creed? Zou je dan niet liever voor wat variatie willen gaan? Geen flame, ben serieus nieuws gierig.
(...)
Omdat het meestal kleine stukjes missie zijn, en ik vind het leuk om over de daken rond te lopen, zonder m'n eigen benen te breken :D free roaming, love that stuff. En dan ik heb tenminste "iets" te spelen zonder teveel geweldadige actie afgezien van een aantal arcade puzzel games; m'n vrouw vind het namelijk niet zo leuk als ik geweldadige games speel terwijl de kinderen meekijken. Of toch één, want de kleinste is nog maar een paar maand oud. Wanneer ze dan meekijken, doe ik wat semi-ontspannend zoekwerk naar feathers, treasures, viewpoints (wat natuurlijk in contrast staat met mijn antwoord over de trophies in Uncharted O-) ik weet het). Het is niet dat ik enkel AC speel. Ik heb eigenlijk onlangs net de draad weer opgepikt toen ik AC Brotherhood in platinum zag liggen. En toen beet Revelations ook ineens in m'n benen...

En ja, ik heb nog veel meer (lees: teveel) games dan de opgenoemde liggen hoor, laat staan die Plus games... (waarom heb ik feitelijk nog een plus abo ... <ijzige stilte /> ) Ik geraak de meeste van die games spijtig genoeg heel snel beu. Meestal als er iets nieuw uitkomt, ben ik het huidige spel ineens beu. Tenzij het mij echt heel hard boeit, zoals uncharted. Andere momenten heb ik weer een andere interesse zoals Japans leren of (binnenkort) een koksopleiding volgen in avondschool, en dan laat ik de PS3 weer opzij staan, tenzij voor het zien van media (OT: The Walking Dead oa nu) via ps3 media server.

Eigenlijk heb ik ondertussen nog het meest GT5 gespeeld denk ik. Al heb ik m'n stuur amper gebruikt :s iemand een Driving Force GT stuurtje kopen inclusief onderstel? :+

Edit:
Ik speel natuurlijk ook geregeld demo's. Sommige vind ik dan heel leuk, en dan koop ik het volledige. Gevolg, na een aantal uur ligt het weer te "bestoffen" :-/ Een abonnement per uur zou mij misschien goedkoper uitkomen *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Dakoina op 16-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakoina schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:36:
[...]
Omdat het meestal kleine stukjes missie zijn, en ik vind het leuk om over de daken rond te lopen, zonder m'n eigen benen te breken :D free roaming, love that stuff.
Als je free roamen leuk vind dan kan ik je de Infamous games ook van harte aanbevelen. Heerlijk door de stad klimmen, rennen en "zweven" echt zeer hoge kwaliteitsgames.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

De talen van de spellen.. pakt hij die via internet af ?

Stel je nou voor dat ik op ebay uit bijv. spanje, italie of waar dan ook een spel vandaan tover, is de taal dan met geluk in het NL of Engels of is dat een gok :?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:22:

Die paar potentiële gebruikers in Nederland gaan voor Amerikaanse zenders lang niet zoveel opbrengen als de verkoop van exclusieve uitzendrechten aan televisiezenders, dus dat zal niet gebeuren. Daarnaast zal het voor Europa weer veel te veel werk zijn om voor ieder land apart om tafel te gaan zitten met de grote televisiezenders, dus ik ben bang dat dit weer voorbehouden blijft aan de VS en wellicht nog Canada of Groot-Brittannië.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
swopdark schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:01:
[...]

Als je free roamen leuk vind dan kan ik je de Infamous games ook van harte aanbevelen. Heerlijk door de stad klimmen, rennen en "zweven" echt zeer hoge kwaliteitsgames.
Of GTA 4, wat ouder maar kan je per missie gaan spelen, ook behoorlijk Freetown vind ik.

• ToFast
-Thunder- schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:05:
De talen van de spellen.. pakt hij die via internet af ?

Stel je nou voor dat ik op ebay uit bijv. spanje, italie of waar dan ook een spel vandaan tover, is de taal dan met geluk in het NL of Engels of is dat een gok :?
Meestal Engels. Duitsland moet je mee oppassen, vaak Duitse versies. Lijkt me erg liries met cod games trouwens :P

Talen staan overigens op de discs zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 17-11-2011 04:22 . Reden: toevoeging/typo ]

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

swopdark schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:01:
[...]Als je free roamen leuk vind dan kan ik je de Infamous games ook van harte aanbevelen. Heerlijk door de stad klimmen, rennen en "zweven" echt zeer hoge kwaliteitsgames.
Die hebben we natuurlijk ook liggen ;) Eigenlijk zou ik Burnout nog eens moeten bovenhalen... wat is dat lang geleden ondertussen. Vond die multiplayer altijd wel hilarisch en soms frustrerend. Bijvoorbeeld als je met 10man, telkens per persoon, over al de andere deelnemers moest springe... dan waren er altijd een paar pipos die zich niet echt mooi aan de regels hielden en voor chaos zorgden.

Verwijderd

Reminder: vanmiddag van 15.00-24.00 ligt PSN plat.

Edit: verkeerde bron. Is van 17.00-07.00

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 10:39 ]

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:01:
Reminder: vanmiddag van 15.00-24.00 ligt PSN plat.
WHAT!!!!!! :'( :'(

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Gisteren Beat Hazard Ultra in de aanbieding uit de Store gehaald voor € 1,99. Wat een game! Prodigy eronder en knallen maar! Aanrader voor diegenen die van shooters houden *O*

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Vads schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:21:
Gisteren Beat Hazard Ultra in de aanbieding uit de Store gehaald voor € 1,99. Wat een game! Prodigy eronder en knallen maar! Aanrader voor diegenen die van shooters houden *O*
Ziet er vet uit, maar net als GeometryWars een super druk spel, bijna epileptisch

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Gepland onderhoud voor PlayStation Network donderdag 17/11/2011 vanaf 17.00 16/11/11

PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.

Bron: http://nl.playstation.com...g-17-11-2011-vanaf-17-00/

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2011 10:37 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Toevoeging: je kan wel online gamen als je voor 17.00 ingelogd bent, dan blijf je ingelogd.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:56
Weet iemand of er een verschil zit in de netwerkkaart van een fat en een slim?

Ik heb namelijk een 120mbit verbinding maar in kom op mijn ps3 fat niet verder dan 10mbps.
Daarnaast merk ik dat ik vrij veel last het van lag. Althans, het beeld stottert voor een paar seconde.

Mijn modem is rechtstreeks aangesloten op mijn ps3 met een cat6 kabel.

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Vibravis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:17:

Ik heb namelijk een 120mbit verbinding maar in kom op mijn ps3 fat niet verder dan 10mbps.
Daarnaast merk ik dat ik vrij veel last het van lag. Althans, het beeld stottert voor een paar seconde.

Of er verschil zit qua nic tussen fat of slim weet ik niet... heb zelf ook geen PS maar weet wel e.e.a. van netwerken.

Heb je de mogelijkheid om te testen met een PC?
Wat is er 10mb? Downloaden vanaf het internet? Kopieeren vanaf een andere pc/laptop?
is het 10 megabit of 10 megabyte
Beeld stotteren is dat alleen bij online play of ook bij offline play

Cat6 kabel is in ieder geval meer als voldoende voor een goede verbinding.
Misschien staat de speed en duplex setting niet goed op de PS. Daar kun je verschillende varianten proberen om te kijken of het verbetering geeft.

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:02
Jumpman schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:33:
Gepland onderhoud voor PlayStation Network donderdag 17/11/2011 vanaf 17.00 16/11/11

PlayStation Network is op donderdag 17 november 2011 van 17.00 tot 07:00 op vrijdag 18 november 2011 offline wegens gepland onderhoud.

Bron: http://nl.playstation.com...g-17-11-2011-vanaf-17-00/
Kan nu al niet meer inloggen op PSN, tis nog geen 17:00... :X
Dan maar Uncharted3 uitspelen 8)

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Neo2K- schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:53:
[...]

Kan nu al niet meer inloggen op PSN, tis nog geen 17:00... :X
Dan maar Uncharted3 uitspelen 8)
Ik ook niet maar na aanhoudend proberen toch gelukt.

• Vibravis
mr_willes schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:36:
[...]

Of er verschil zit qua nic tussen fat of slim weet ik niet... heb zelf ook geen PS maar weet wel e.e.a. van netwerken.

Heb je de mogelijkheid om te testen met een PC?
Wat is er 10mb? Downloaden vanaf het internet? Kopieeren vanaf een andere pc/laptop?
is het 10 megabit of 10 megabyte
Beeld stotteren is dat alleen bij online play of ook bij offline play

Cat6 kabel is in ieder geval meer als voldoende voor een goede verbinding.
Misschien staat de speed en duplex setting niet goed op de PS. Daar kun je verschillende varianten proberen om te kijken of het verbetering geeft.
Ik heb het alleen bij online spelen. Offline geen probleem. Ik zal eens in de ps neuzen naar die optie. Misschien dat daar het probleem in zit. Ik baal wel, altijd gedacht dat het aan mijn verbinding lag maar ook met 120mbit problemen.

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Vibravis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:50:
[...]

Ik heb het alleen bij online spelen. Offline geen probleem. Ik zal eens in de ps neuzen naar die optie. Misschien dat daar het probleem in zit. Ik baal wel, altijd gedacht dat het aan mijn verbinding lag maar ook met 120mbit problemen.
120mb zegt niks over de snelheid waarmee de pakketten verstuurd en ontvangen worden. Het geeft aan de hoeveelheid die je per seconde kunt ontvangen. Echter vaak is het wel zo dat de duurdere abonnementen ook wel een snelle verbinding hebben.

Anders om een beetje te vergelijken een pc of laptop aansluiten en daar een spelletje online mee spelen. Kijken wat voor een "ping" je hebt. Misschien is het een crappy lijn.

Nog even gezocht: http://manuals.playstatio...tings/connectadvance.html

[ Voor 6% gewijzigd door mr_willes op 17-11-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
mr_willes schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:17:
[...]

120mb zegt niks over de snelheid waarmee de pakketten verstuurd en ontvangen worden. Het geeft aan de hoeveelheid die je per seconde kunt ontvangen. Echter vaak is het wel zo dat de duurdere abonnementen ook wel een snelle verbinding hebben.

Anders om een beetje te vergelijken een pc of laptop aansluiten en daar een spelletje online mee spelen. Kijken wat voor een "ping" je hebt. Misschien is het een crappy lijn.

Nog even gezocht: http://manuals.playstatio...tings/connectadvance.html
De lijn is alles behalve crapy. Ik heb nu een handmatige instelling erin gezet en dan 1000mbit full duplex. Daarnaast heb ik nu alles verbonden via een router. Het lijkt erop dat het nu allemaal wat vlotter loopt maar dat kan ik eigenlijk pas zeggen na een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Als het goed is, is vandaag de nieuwe regeling van kracht - zoals ik van een vriend heb begrepen. Maximaal 2 PS3 activaties en dergelijke. De pagina om je activeringen te regelen schijnt er ook al te zijn, maar nog niet te werken.

Enig inzicht?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van afgelopen week. PS3 schopt weer kont.

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 ASSASSIN'S CREED/REVELATIONS (PS3) UBISOFT

3 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM (XBOX 360) BETHESDA SOFTWORKS
4 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
5 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM (PS3) BETHESDA SOFTWORKS
6 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM (PC) BETHESDA SOFTWORKS
7 ASSASSIN'S CREED/REVELATIONS (XBOX 360) UBISOFT
8 SAINTS ROW/THE THIRD (PS3) THQ
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
10 SAINTS ROW/THE THIRD (XBOX 360) THQ

Verkooplijst vorige week:

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (XBOX 360) ACTIVISION BLIZZARD
3 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 (PC) ACTIVISION BLIZZARD
4 BATTLEFIELD 3 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 UNCHARTED 3/DRAKE'S DECEPTION (PS3) SONY

6 BATTLEFIELD 3 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
7 BATTLEFIELD 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
8 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
9 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
10 THE SIMS 3/BEESTENBENDE (PC) ELECTRONIC ARTS

PS3 gamelijst van deze week:

1 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 3 ACTIVISION BLIZZARD
2 ASSASSIN'S CREED/REVELATIONS UBISOFT
3 ELDER SCROLLS 5/SKYRIM BETHESDA SOFTWORKS
4 SAINTS ROW/THE THIRD THQ
5 BATTLEFIELD 3 ELECTRONIC ARTS
6 FIFA 12 ELECTRONIC ARTS
7 UNCHARTED 3/DRAKE'S DECEPTION SONY
8 NEED FOR SPEED/THE RUN ELECTRONIC ARTS
9 PRO EVOLUTION SOCCER 2012 KONAMI
10 SKYLANDERS/SPYRO'S ADVENTURE ACTIVISION BLIZZARD

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 19-11-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mooie lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die 10 megabit of byte? als het megabyte is dan ligt die lag niet aan je snelheid (bij megabit eigenlijk ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan.
Heb even geleden mijn PS3 opgestuurd, nu een nieuwe of gerepareerde, ontvangen en nog steeds werkt het niet. Moet ik nu serieus ook mn controller nog opsturen ook? |:( (daar waren de hele tijd al problemen mee, vaak aangegeven en enige reactie was of het wel bedraad aangesloten was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:00:
Lekker dan.
Heb even geleden mijn PS3 opgestuurd, nu een nieuwe of gerepareerde, ontvangen en nog steeds werkt het niet. Moet ik nu serieus ook mn controller nog opsturen ook? |:( (daar waren de hele tijd al problemen mee, vaak aangegeven en enige reactie was of het wel bedraad aangesloten was)
Zeg gewoon dat de controller ruikt alsof er sluiting in is geweest. Kan je moeilijk tegen argumenteren.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast

Beide volgens mij 100mbit, dus max 12MB/s ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ToFast schreef op zondag 20 november 2011 @ 05:29:
[...]

Beide volgens mij 100mbit, dus max 12MB/s ofzo
Phat en Slim hebben beiden gigabit Lan en wlan-b/g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Zijn er nog meer mensen met inlog problemen op het playstation network ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik dacht dat het aan mij lag, toch niet dus. :(
Kan hier ook niet ingelogd komen

[ Voor 26% gewijzigd door Dirk149 op 20-11-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dirk149 schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:27:
Ik dacht dat het aan mij lag, toch niet dus. :(
Kan hier ook niet ingelogd komen
Nope hier ook niet. Wat een gezeik zeg. Waarom had ik deze problemen nou nooit bij de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8071053D - Hard boot the PS3, turn off the PS3 to stand-by, flip off the back switch and remove the power cord. Then shut off your modem/router, for about 5 minutes, then turn the modem back up first and let it sync, then turn the router back on(if using one) and let it sync. Reconnect your power cable and flip the back switch up again. Then make a new network connnection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Lees mijn post eens: SkyStreaker in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54"

Kan daar te maken mee hebben. D'r gaan nieuwe regels van kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
@Opslaghond
Ik was zelf ook al aan het zoeken geweest op die error code.
Die oplossing heeft niet geholpen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar op http://nl.playstation.com/psn/support/ Netwerk ligt plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Ik ben momenteel een systeem update aan het installeren (3.73) waar inderdaad nieuwe voorwaarden geaccepteerd moeten worden.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Hier ook die update aan het installeren.
Die update helpt dus niet, krijg nog steeds die zelfde error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Dirk149 schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:53:
Hier ook die update aan het installeren.
Die update helpt dus niet, krijg nog steeds die zelfde error...
Dat komt waarschijnlijk omdat PSN zelf nog niet online is ;-)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Laten we dat maar hopen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
its_Lochii schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:51:
Ik ben momenteel een systeem update aan het installeren (3.73) waar inderdaad nieuwe voorwaarden geaccepteerd moeten worden.
3.73 is al een tijdje (een maand) uit. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Sinds 18 oktober al ja, snap het ook niet helemaal waarom ze een update uitbrengen, met een versie nummer wat er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:54
Waarom ligt dat netwerk er altijd uit als ik net die controller onder het stof vandaan haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:59
Dirk149 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:14:
Sinds 18 oktober al ja, snap het ook niet helemaal waarom ze een update uitbrengen, met een versie nummer wat er al is.
Nee, dat is niet zo. Die update was optioneel, maar niet verplicht. Althans zviw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
Maar goed dan nog, waarom zal je twee versie met het zelfde nummer uitbrengen?
Lijkt mij totaal niet handig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

En hij werkt weer :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:10:
[...]

Zeg gewoon dat de controller ruikt alsof er sluiting in is geweest. Kan je moeilijk tegen argumenteren.
Maar dan moet ik um alsnog opsturen lijkt me?
Anders kan iedereen op deze manier wel een gratis controller opgestuurd krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Ik zit hier met een vraagje he en volgens mij moet ik dan hier zijn. Ik heb me laatst een bluetooth microfoon aangeschaft, maar dat vind ik nog niet echt wat. Heb een goede koptelefoon. Maar die heeft natuurlijk geen microfoon :(. Vind het jammer om er nog een headset bij te kopen, mijn huidige headset does the trick.

Nu is de vraag, is er een aparte bureau microfoon voor de ps3 te krijgen en komt het chat geluid dan wel gewoon over de koptelefoon?

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
Intruder schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:28:
Ik zit hier met een vraagje he en volgens mij moet ik dan hier zijn. Ik heb me laatst een bluetooth microfoon aangeschaft, maar dat vind ik nog niet echt wat. Heb een goede koptelefoon. Maar die heeft natuurlijk geen microfoon :(. Vind het jammer om er nog een headset bij te kopen, mijn huidige headset does the trick.

Nu is de vraag, is er een aparte bureau microfoon voor de ps3 te krijgen en komt het chat geluid dan wel gewoon over de koptelefoon?
Ik geloof dat ik gelezen heb dat wanneer je de officiele headset in zn standaard aanzet, hij op deze manier kan werken. Zelf niet getest (ik heb hem meestal onder mijn koptelefoon op), maar als dat werkt kan het een oplossing zijn.

(dan wel nog even op de PS aangeven welk geluid via welk medium uitgevoerd moet worden)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 19:36
cheiron schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:32:
[...]

Ik geloof dat ik gelezen heb dat wanneer je de officiele headset in zn standaard aanzet, hij op deze manier kan werken. Zelf niet getest (ik heb hem meestal onder mijn koptelefoon op), maar als dat werkt kan het een oplossing zijn.

(dan wel nog even op de PS aangeven welk geluid via welk medium uitgevoerd moet worden)
Klopt, laatst zelf nog gedaan. Officiële headset in z'n standaard gezet en dan komt automatisch het 'gepraat' via m'n boxen in plaats van via de headset. Ikzelf kon ook gewoon blijven praten. Het is dan eigenlijk een microfoon. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:34
Kan de microfoon van de PSEye eigenlijk niet gebruikt worden als microfoon tijdens een spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Ja ok, maar er is geen goedkope oplossing in de vorm van een bluetooth/usb mic die ik als het ware op mijn bureau kan zetten? Zo nee, ben ik helaas alsnog genoodzaakt om een speciale headset aan te schaffen ben ik bang.

@Kr7Br
Geen id, maar als dat zou werken dan zou het een erg goede oplossing zijn. Heb hier nog een move kit voor old fool in de kast liggen.

Edit:
Misschien dat ik dan de playstation headset erbij haal. Heb dan alleen nog een paar vraagjes.

-Hoe word die gesynched met de ps3? via bluetooth? in dat geval zou ik hem ook voor mijn telefoon kunnen gebruiken ofniet? Kan ik de mic naar boven schuiven zodat hij niet meer in het zicht zit?

-Dan zou je zo'n ding ook op kunnen doen naar school o.i.d.

[ Voor 33% gewijzigd door Intruder op 22-11-2011 15:14 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Gister heeft mijn PS3 Fat 80GB definitief RLOD gekregen :(

Potjandikkie, net MW3 gekocht en Uncharted 3 (Die er niet meer uit te krijgen is, U3 :( ). De hoofdschakelaar uitzetten, vinger op eject en hem dan aanschakelen werkt ook niet (Springt gewoon in RLOD ipv Fantest).

Nu dus op zoek naar een nieuwe PS3. Liefst zo goedkoop mogelijk aangezien ik de ruimte toch niet gebruik. Gebruik de PS3 alleen voor af en toe een game en streaming.

Iemand nog ergens leuke acties gezien?

Geen plus, dus weg savegames :W

In de buurt ook geen goede herstellers.

Wat ik niet snap, ik kocht 3 jaar geleden een 80 GB Fat op marktplaats voor 200 euro met 3 spellen en 2 controllers. Nu staan die fats er nog op, kaal, voor over de 200 euro 8)7

Een nieuwe slim staat in de PW al voor iets over de 200 euro.

[ Voor 21% gewijzigd door RedHat op 23-11-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heb je al je PS3 opengehaald, en nieuwe koelpasta erop gepleurd? Klinkt nml een beetje als het probleem wat ik had. Al lukte de fantest hier nog als ie weer frisjes was geworden..

En als je in de buurt woont wil ik er best ff naar kijken..

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 23-11-2011 23:26 ]

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:26:

Wat ik niet snap, ik kocht 3 jaar geleden een 80 GB Fat op marktplaats voor 200 euro met 3 spellen en 2 controllers. Nu staan die fats er nog op, kaal, voor over de 200 euro 8)7
Wellicht dat dat de Ps2-ondersteunende modellen zijn?

• RedHat
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 07:04:
[...]

Wellicht dat dat de Ps2-ondersteunende modellen zijn?
Die ik heb (60 gb fat) heeft dat ook. Alleen heb ik 80GB gezegd, dat moest 60 gb zijn.

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Je kan eens proberen om de oude HDD in de nieuwe PS3 te doen, geen idee of het werkt (ik geloof dat je dan moet formatteren maar weet het niet zeker) maar dan kan je misschien nog een backup maken.

PSN ID: Svennie-NL

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Svennie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:33:
[...]

Je kan eens proberen om de oude HDD in de nieuwe PS3 te doen, geen idee of het werkt (ik geloof dat je dan moet formatteren maar weet het niet zeker) maar dan kan je misschien nog een backup maken.
Nee dat werkt niet.

Wat je kunt proberen is met een heatgun de ps3 weer te reanimeren, zie het PS3 defecten topic op GoT voor details. Heb ik ook gedaan. Je kunt dan je saved games backuppen, game eruit krijgen en de gok nemen dat hij het blijft doen, maar dat is veelal niet het geval.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• GAIAjohan
het hoeft niet eens zo'n groot probleem te zijn! Mijn 80GB fat viel uit omdat de koelpasta zo hard als steen was geworden (lekker makkelijke winst voor SOny, goedkope prutpasta en daarna 150euro vangen voor een reparatie met 20 minuten arbeidstijd (laten we zeggen 60e per uur voor het bedrijf incl verzekeringen e.d.) = 20euro. En daarnaast 50 cent aan bagger koelpasta.

150 - 20 - 0,5 = 129,50 winst op de reparatie..

• Sagat
En reputatie weg......denk dat dit niet echt een bewuste strategie is.
(kijk voor de gein is hoe veel mensen die intresse hebben in een 360 vragen hoe het zit met de betrouwbaarheid tegewoordig)

10 second ninja DONE

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Koelpasta is misschien hard maar dat is eigenlijk nooit het probleem. Loodloze tin onder de CPU of GPU houdt na een paar jaar gewoon voor gezien.

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Kan iemand mij hier nog een game aanbevelen?
Heb me de laatste tijd gericht op Uncharted 3, Batman: Arkham City en Assassins Creed: Revelations .. maar heb deze (zeer vermakelijke) games nu uitgespeeld.. en ben wel weer op zoek naar iets anders.
Zelf zit ik enorm te twijfelen tussen Skyrim en Dark Souls. Moet wel zeggen dat ik nog een totale leek ben op het RPG-gebied. Heb Mass Effect 2 al wel uitgespeeld, maar kan dit nu niet echt een RPG noemen (als je het mij vraagt).
Dark Souls spreekt me op het eerste gezicht wel meer aan dan Skyrim.. maar ben bang dat het spel simpelweg te moeilijk is (zo'n hardcore gamer ben ik nu ook weer niet). Maar Skyrim lijkt me dan ook weer teveel van het goede.. en lijkt me 'te traag' spelen.

Ben benieuwd naar wat ervaringen :)

Rookworst zonder 'r' is ookworst

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dark Souls was volgens de PU een hel om te spelen zo moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Intruder schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 15:08:
Ja ok, maar er is geen goedkope oplossing in de vorm van een bluetooth/usb mic die ik als het ware op mijn bureau kan zetten? Zo nee, ben ik helaas alsnog genoodzaakt om een speciale headset aan te schaffen ben ik bang.
Logitech heeft een USB microfoon met standaard. Werkt best OK met PS3.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ralf Bimbo schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:42:
Kan iemand mij hier nog een game aanbevelen?
Heb me de laatste tijd gericht op Uncharted 3, Batman: Arkham City en Assassins Creed: Revelations .. maar heb deze (zeer vermakelijke) games nu uitgespeeld.. en ben wel weer op zoek naar iets anders.
Zelf zit ik enorm te twijfelen tussen Skyrim en Dark Souls. Moet wel zeggen dat ik nog een totale leek ben op het RPG-gebied. Heb Mass Effect 2 al wel uitgespeeld, maar kan dit nu niet echt een RPG noemen (als je het mij vraagt).
Dark Souls spreekt me op het eerste gezicht wel meer aan dan Skyrim.. maar ben bang dat het spel simpelweg te moeilijk is (zo'n hardcore gamer ben ik nu ook weer niet). Maar Skyrim lijkt me dan ook weer teveel van het goede.. en lijkt me 'te traag' spelen.

Ben benieuwd naar wat ervaringen :)
Hoe bedoel je traag?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 19:36
En we krijgen alsnog gratis BF1943 :*)
1. Activate your Battlefield 3 Online Pass for the PlayStation 3 using the voucher included in the game (see step #5 for additional instructions).
2. Visit 1943redemption.battlefield.com on or after the dates outlined above for your region and log in with your Origin ID and password. Click here if you need help with retrieving your account information.
3. Select your territory. Note vouchers do not work across regions.
4. You will then receive a PlayStation 3 voucher for Battlefield 1943.
5. input your voucher into the PlayStation Network store. Instructions below.

From the XMB (cross media-bar) of the PlayStation 3 connected to a network, choose [account management] under the [PlayStation Network]. From the menu select redeem codes. Enter voucher and select continue. Download Battlefield 1943.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:14:
En we krijgen alsnog gratis BF1943 :*)

[...]
Snap alleen niet waarom je nog BF1943 zou spelen :P
Hoewel... gewoon het spel aanzetten de intro tune op de achtergrond door laten gaan :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Ja misschien wat vaag verwoord. Bedoel daarmee te zeggen dat het spel misschien wat te groot is naar mijn smaak, zonder dat er daadwerkelijk iets gebeurd.. of kijk ik er dan verkeerd tegenaan?

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Pagina: 1 ... 9 ... 47 Laatste