Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
CLB schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:20:
[...]

Je doelt op:
spoiler:
gemuteerde oorlogsbaas? Vind ik stukken minder vaag dan die tientallen creepers aan het eind van U2
Ik denk dat hij eerder doelt op die
spoiler:
(correct me if i`m wrong, is een tijdje geleden dat ik dit spel heb gespeeld) door dat blauwe goedje gemuteerde wezens die je veelvuldig tegenkomt in de levels die net voor het einde van het spel zitten? :)
Ik kijk zelf ook erg uit naar Uncharted 3 en de nieuwe games die op het moment worden gereleased: Batman Arkham City, Assassins Creed Revalations, Team ICO collection, God of War Collection vol.2 en (wat minder relevant voor dit topic aangezien het een pc spel is) Anno 2070. Helaas op het moment tussen afgestudeerd en werk in, druk aan het solliciteren maar vooralsnog helaas geen aanbod mogen ontvangen. Dit heeft helaas als gevolg dat ik op het moment geen geld overhoud voor "luxe" zaken als nieuwe games :'(

wat trouwens wel betekent dat ik ze op een later tijdstip natuurlijk goedkoper kan aanschaffen!

[ Voor 37% gewijzigd door Bad_Boy op 01-11-2011 17:03 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw bestelling met bestelnummer 2981 is vandaag verzonden.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Dit gaat over Uncharted 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Bad_Boy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:57:
[...]
Ik denk dat hij eerder doelt op die [...]
That could be inderdaad, maar ik was ze al half vergeten en die vond ik niet merkwaardig / er niet bij horen
spoiler:
Tevens waren dat er hoogstens 10 ofzo.. totaal... Die creepers in U1 dat zijn er echt tientallen

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 01-11-2011 18:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Over het einde van Uncharted 1:

spoiler:
Die wezens op 't eind van deel1 vond ik er ook bijpassen. Het paste in 't verhaal, zowel wat betreft die spaanse vloek maar ook dat de game op 't eind wat duisterder werd. Zulke vijanden zijn niet direct mijn favoriet, maar het is bijvoorbeeld niet zoals bij Far Cry 1 waar vanaf 1/3e van 't spel al die monsters kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Wat een zwarte balken hier :')

Bijna Skyrim *O*

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Gister dus vrolijk haasten uit werk om op me Ps3 DC Universe te checken, maar...
Niks te vinden in de PSN store.

DC Universe is een MMO die gisteren (1 november) gratis zal worden. Deze zou te downloaden zijn vanaf de PSN store, net zoals Pc-gebruikers de client van de website al kunnen halen.

Mis ik iets? Wordt PSN store op bepaalde dagen geupdate om nieuwe content in 1 keer erop te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noq schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:43:
Gister dus vrolijk haasten uit werk om op me Ps3 DC Universe te checken, maar...

DC Universe is een MMO die gisteren (1 november) gratis zal worden. Deze zou te downloaden zijn vanaf de PSN store, net zoals Pc-gebruikers de client van de website al kunnen halen.

Mis ik iets? Wordt PSN store op bepaalde dagen geupdate om nieuwe content in 1 keer erop te plaatsen?
Welke PSN Store? Is wel een verschil tussen de EU / USA / JPN versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat de game gewoon geld kost maar het online spelen gratis zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

@Bellerophon: Het betreft de EU store. De game zou wereldwijd 1 november gratis worden.

@GetBack: Nee, zowel de client als maandelijkse kosten zijn gratis en voor niets. Dus zeker een game (voor diegene die geïnteresseerd zijn in het genre) om naar uit te kijken! :)

Edit: Gisteravond (23.00) was de website nog niet ge-update. Nu is hun website wel ge-update met een guide om Ps3 versie te verkrijgen. Wellicht dat de game nu wel beschikbaar zal zijn.
Dat wordt dan weer pas vanavond kijken! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Noq op 02-11-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noq schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:49:
@Bellerophon: Het betreft de EU store. De game zou wereldwijd 1 november gratis worden.

@GetBack: Nee, zowel de client als maandelijkse kosten zijn gratis en voor niets. Dus zeker een game (voor diegene die geïnteresseerd zijn in het genre) om naar uit te kijken! :)
Ik zou graag even met je meezoeken maar alle game gerelateerde websites komen hier niet door de firewall :') Anders probeer je het een donderdag, tijdens de wekelijkse store update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik hem zeker wel downloaden. Leek me an sich wel een leuke titel maar betalen om online te gaan houd ik niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Voor degene die hem gaan spelen, mijn PSN id: TisLars
Lijkt me leuk om andere te spreken die ook net beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Noq schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:43:

De EU PSN Store word elke woensdag geupdate. (De US Store op dinsdag) Via de PlayStation Blog kan je een aantal uur van te voren zien wat de nieuwe content zal zijn.

http://blog.eu.playstation.com/
http://blog.eu.playstatio...update-2nd-november-2011/

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 02-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik ben ook aan het kijken voor een PS3. Nu zag ik dat verschillende mensen enkele aanbiedingen aan hadden gegeven de laatste tijd. Ik zou willen vragen om dat zeker te blijven doen!

Afgelopen tijd heb ik alle pc's die ik had (desktop / server / htpc) verkocht, maar het gamen begint nu wel een beetje aan me te knagen. De laptop die ik van het werk heb heeft bij lange na niet voldoende videocapaciteit om een game op te spelen.

Ik ben tijdens het uitkomen van Oblivion helemaal verliefd geworden op dat spel. En nu wil ik Skyrim gaan spelen op een PS3. Tevens kan ik dan (hopelijk) daar straks Diablo3 ook mee spelen. De geruchten zijn dat deze ook naar de PS3. En ik wil een racespel (bijv. GT5) om in de huiskamer op m'n plasma te kunnen racen met geluid uit de home-cinema. Lijkt me fantastisch.

Ik ga voorlopig in ieder geval scherp het topic hier in de gate houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

mr_willes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:11:
Ik ben ook aan het kijken voor een PS3. Nu zag ik dat verschillende mensen enkele aanbiedingen aan hadden gegeven de laatste tijd. Ik zou willen vragen om dat zeker te blijven doen!

Afgelopen tijd heb ik alle pc's die ik had (desktop / server / htpc) verkocht, maar het gamen begint nu wel een beetje aan me te knagen. De laptop die ik van het werk heb heeft bij lange na niet voldoende videocapaciteit om een game op te spelen.

Ik ben tijdens het uitkomen van Oblivion helemaal verliefd geworden op dat spel. En nu wil ik Skyrim gaan spelen op een PS3. Tevens kan ik dan (hopelijk) daar straks Diablo3 ook mee spelen. De geruchten zijn dat deze ook naar de PS3. En ik wil een racespel (bijv. GT5) om in de huiskamer op m'n 46" te kunnen racen met geluid uit de 5.1. Lijkt me fantastisch.

Ik ga voorlopig in ieder geval scherp het topic hier in de gate houden. ;)
Wees welkom :)

Alleen dat stukje is echt een beetje een e-peen zin :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:20
Bellerophon schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:47:
[...]

Alleen dat stukje is echt een beetje een e-peen zin :')
Vind ik niet. Ik heb ook m'n Game-PC verkocht om vervolgens op de grote televisie en surround-set lekker te kunnen gamen al chillend op de bank. Daar is toch niets mis mee? :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:41
@Epeen

Tsja, ik heb geen idee wat de gemiddelde tv maat is, maar persoonlijk is 46" voor mij niet opvallend groot meer ofzo, en 5-1 surround sound is nou ik niet bepaald onbetaalbaar?

(zegt de persoon die de laatste tijd meer op zijn antieke grundig crt gespeeld heeft dan op zijn 46" pana plasma :X 8)7 )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
mr_willes schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:11:
...

En ik wil een racespel (bijv. GT5) om in de huiskamer op m'n plasma te kunnen racen met geluid uit de home-cinema. Lijkt me fantastisch.

...
Maakt mij allemaal niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:21
LuPo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:59:
[...]

Vind ik niet. Ik heb ook m'n Game-PC verkocht om op de grote televisie en surround-set lekker te kunnen gamen al chillend op de bank. Daar is toch niets mis mee? :P
Terwijl je je pc ook gewoon aan de tv had kunnen hangen.. :P

Ik vind dat argument werkelijk 1 van de slapste om niet voor een pc te kiezen..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
GAIAjohan schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:28:
[...]

Terwijl je je pc ook gewoon aan de tv had kunnen hangen.. :P

Ik vind dat argument werkelijk 1 van de slapste om niet voor een pc te kiezen..
Ik heb eerst een tijdje zonder gaming gedaan. Tot het na een jaar ofzo weer begon te kriebelen. ;)

Toen gekozen voor Blu-rayspeler, gratis online gamen, geen gezeur met drivers etc. En niet continu te hoeven upgraden. Dus niet enkel om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 18:13
Beste online aanbieding met uncharted 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:58
Ruben M schreef op woensdag 02 november 2011 @ 19:08:
Beste online aanbieding met uncharted 3?
Is dit een vraag waar je die kan halen?
Ben je te lui om zelf te zoeken?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Inderdaad zeg... maar je hebt geluk: CLB in "Console Budget Gaming topic"

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
LuPo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb eerst een tijdje zonder gaming gedaan. Tot het na een jaar ofzo weer begon te kriebelen. ;)

Toen gekozen voor Blu-rayspeler, gratis online gamen, geen gezeur met drivers etc. En niet continu te hoeven upgraden. Dus niet enkel om die reden.
En ook het upgraden is iets van het verleden.. Mijn pc zoals je hieronder ziet runt bijna alle spellen nog op medium en fullHD en het ding is 3 jaar oud geloof ik en kostte maar 500euro.
Gezeur met drivers is ook grotendeels verleden tijd omdat Win7 ze wel vindt.Slechts een enkele keer bij een nieuw spel moet er toch direct een snelle release gedownload worden.

Dus nee, het blijven voor mij slappe excuses.

De enige reden voor mij voor een PS3 zijn de exclusives. Al het andere van 'gemak' tot whatever kan de pc ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe tv icm een ps3. Ik twijfel echter nog over 3d.

Wat zijn jullie ervaringen met 3d gamen, een waardevolle toevoeging en wil je eigenlijk niet anders of is het een leuke gimmick maar de extra investering niet waard? Maakt actief of passief 3d nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 23:23

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb zostrax net mijn Playstation slim 160Gb opgehaald, en dacht dat ik deze wel op mijn beeldscherm kon aansluiten middels een HDMI > DVI verloopje.

Situatie is nu zo: Ik heb 2 verloopjes achter elkaar, HDMI > DVI en DVI > D-SUB. Echter zegt mijn beeldscherm dat er geen signaal is, dit zou toch gewoon moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Um, nee? Je buigt nu met behulp van verloopjes een digitaal signaal naar een analoog signaal. En daar zijn die verloopjes niet bedoelt voor..

edit: Dit geldt natuurlijk voor hdmi naar d-sub. DVI met d-sub werkt natuurlijk wel :)

[ Voor 24% gewijzigd door FikkieHo op 02-11-2011 22:21 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

FikkieHo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:20:
Um, nee? Je buigt nu met behulp van verloopjes een digitaal signaal naar een analoog signaal. En daar zijn die verloopjes niet bedoelt voor..
Ah okee, weer wat geleerd ;). Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Toppertje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:58:
Ik heb zostrax net mijn Playstation slim 160Gb opgehaald, en dacht dat ik deze wel op mijn beeldscherm kon aansluiten middels een HDMI > DVI verloopje.
...
Daar zijn speciale adapters voor nodig, zoals deze bijvoorbeeld.
Goedkopere alternatieven zijn wel te vinden met google, maar of die net zo goed zijn...
Deze adapters moeten digitaal naar analoog converteren en ervoor zorgen dat de PS3 denkt dat er een HDCP monitor aanhangt omdat anders de beveiliging voor een mooi zwart beeld zorgt.

[ Voor 21% gewijzigd door Flitzer op 02-11-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dalsium schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:42:
Ik ben aan het kijken naar een nieuwe tv icm een ps3. Ik twijfel echter nog over 3d.

Wat zijn jullie ervaringen met 3d gamen, een waardevolle toevoeging en wil je eigenlijk niet anders of is het een leuke gimmick maar de extra investering niet waard? Maakt actief of passief 3d nog uit?
Als ik nu een nieuwe tv zou kopen zou ik zeker een 3d tv nemen. 3d voegt zeker bij games wat toe, en veel ps3 games hebben nu al 3d (die van uncharted 3 schijnt heel goed te zijn). Daarnaast hebben 3d-televisies ook uitstekend 2d beeld. En tja, kwa actief of passief, dat is een persoonlijke voorkeur. Met passieve brillen heb je wat rustiger beeld, geen cross talk etc. alleen de resolutie van het beeld is wel de helft

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou voor deze gaan :9 ;
Afbeeldingslocatie: http://thecoolgadgets.com/wp-content/uploads/2011/09/sony-hmz-t1-hmd-personal-3d-viewer-front-angle-view.jpg
Klik --> Sony HMZ-T1 Personal 3D Viewer

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies hoe groot je hem wel ed maar je weet dat Sony binnenkort met een speciale 3Dtv, geoptimaliseerd voor PS3, komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

LuPo schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:59:
[...]

Vind ik niet. Ik heb ook m'n Game-PC verkocht om vervolgens op de grote televisie en surround-set lekker te kunnen gamen al chillend op de bank. Daar is toch niets mis mee? :P
Daar is ook niks mis mee, zeker niet.
Maar het melden van die gegevens is een beetje overbodig, mijns inzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik zie het verschil niet echt in, tussen een oude auto verkopen om daarmee geld te genereren voor een nieuwe(re) en het eerder genoemde pc naar ps3 traject?
Waarom mag je dat niet vermelden?

Tuurlijk kan je ook met de pc vrijwel alles wat je met een ps3 kan en ook nog een heleboel andere dingen, maar het verschil is, dat de ps3 gemaakt is met de gedachte dat deze op een tv wordt aangesloten. Een pc wordt volgens mij nog echt ontworpen voor een beeldscherm. Of beter gezegd, met de gedachte dat de meeste mensen hem primair met een beeldscherm zullen gebruiken.......

Zelfde geld voor gebruikersgemak, een pc is ook geen rocket science meer, maar het is nog steeds minder simpel dan een console.
Kan me niet voorstellen dat dit heel snel anders zal worden, tenzij onlive oid echt aan slaat en alles gestreamed gaat worden..........

Verder geen bash naar de pc en/of pc gamers. Zal altijd met veel plezier terugdenken aan de dagen van eindeloos command n conquer, en early fps games als doom n quake enzo, en met steam heb ik ook nog tig games die ik ook nu nog moet/wil spelen. Maar behalve incidenteel zal ik dat echt niet op mijn tv doen. Geen zin om de pc heen en weer te pendelen, en al helemaal niet om een extra pc te kopen, met een casing die door de WAG factor toegestaan wordt om het audio/video kastje te bewonen ;)

/end of topic

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iemand die het ook is opgevallen dat de doosjes van PS3-games steeds goedkoper/slapper worden? Het valt mij op dat ze vele scherpere randen hebben en ook van mindere kwaliteit zijn dan de oude doosjes. Dat is overigens begonnen toen het nieuwe PS3-logo kwam. Het lijkt erop dat ze bezuinigen op de doosjes.

oude logo met stevige doosjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-reloaded.de/wp-content/uploads/2009/08/uncharted2cover_playstationc2ae-france.jpg

nieuwe logo met slappe doosjes met scherpe randen:
Afbeeldingslocatie: http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/41291_uncharted_3_drakes_deception-v2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:33:
Ik zie het verschil niet echt in, tussen een oude auto verkopen om daarmee geld te genereren voor een nieuwe(re) en het eerder genoemde pc naar ps3 traject?
Waarom mag je dat niet vermelden?

Tuurlijk kan je ook met de pc vrijwel alles wat je met een ps3 kan en ook nog een heleboel andere dingen, maar het verschil is, dat de ps3 gemaakt is met de gedachte dat deze op een tv wordt aangesloten. Een pc wordt volgens mij nog echt ontworpen voor een beeldscherm. Of beter gezegd, met de gedachte dat de meeste mensen hem primair met een beeldscherm zullen gebruiken.......

Zelfde geld voor gebruikersgemak, een pc is ook geen rocket science meer, maar het is nog steeds minder simpel dan een console.
Kan me niet voorstellen dat dit heel snel anders zal worden, tenzij onlive oid echt aan slaat en alles gestreamed gaat worden..........

Verder geen bash naar de pc en/of pc gamers. Zal altijd met veel plezier terugdenken aan de dagen van eindeloos command n conquer, en early fps games als doom n quake enzo, en met steam heb ik ook nog tig games die ik ook nu nog moet/wil spelen. Maar behalve incidenteel zal ik dat echt niet op mijn tv doen. Geen zin om de pc heen en weer te pendelen, en al helemaal niet om een extra pc te kopen, met een casing die door de WAG factor toegestaan wordt om het audio/video kastje te bewonen ;)

/end of topic
Ik heb het nergens over het feit dat er een pc wordt ingeruild voor een console, dat ik alleen maar toejuichen :D

Ik doelde meer op het feit over het vermelden van de hoeveelheid inch tv en een 5.1 set.
Voor mij persoonlijke voelde dat als overbodige informatie.

Ik zeg toch ook niet, dan zit ik op mijn hoekbank, voor mijn zoveel inch plasma tv te genieten van mijn 7.1 surround set! Liekomgwtfbbq!24111!! In mijn ogen dragen die gegevens niks bij. Maar dat is mijn mening. Niet om een flamewar te starten of iets dergelijks ;)

En over die het doosjes euvel, JA! Ik heb echt het idee dat de doosjes tegenwoordig veel flexibeler zijn. En dan niet in positieve zin :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om een PS3 aan te schaffen. Voornamelijk voor Uncharted 3. Daarnaast wordt het ook wel tijd voor blu-ray. ;) Koop waarschijnlijk het combo-pack wat nu verkrijgbaar is: 320gb slim + uncharted 3 en 1 controller. Alle kabels moet ik daar zeker nog bij kopen? Dus optisch voor geluid en HDMI voor beeld (+geluid tv). Is het nog essentieel om de afstandbediening erbij te nemen? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:28:
Ik sta op het punt om een PS3 aan te schaffen. Voornamelijk voor Uncharted 3. Daarnaast wordt het ook wel tijd voor blu-ray. ;) Koop waarschijnlijk het combo-pack wat nu verkrijgbaar is: 320gb slim + uncharted 3 en 1 controller. Alle kabels moet ik daar zeker nog bij kopen? Dus optisch voor geluid en HDMI voor beeld (+geluid tv). Is het nog essentieel om de afstandbediening erbij te nemen? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
HDMI 1.4 kabel en een optische kabel moet je er nog apart bijkopen.
De afstandsbediening is handig voor films kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:28:
VOOR je uncharted 3 gaat spelen, eerst Uncharted 1 en 2 spelen. Geloof me, die games zijn ook intens goed en je leert dan meer over de terugkerende personages.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-07 18:30
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 09:33:
[...]
HDMI 1.4 kabel en een optische kabel moet je er nog apart bijkopen.
De afstandsbediening is handig voor films kijken etc.
Maar zeker niet noodzakelijk, door gebruik van HDMI (volgens mij het SEC gedeelte daarvan) kan je vaak je ps3 ook gewoon met de afstandbediening van je TV besturen! Zou dus als ik jou was dat eerst proberen, scheelt toch weer een aantal euros waarvan je misschien een toffe game kan kopen. Uncharted 1 en/of 2 bijvoorbeeld zoals hierboven al word aangegeven. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bad_Boy op 03-11-2011 10:34 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-10 00:05
Sagat schreef op donderdag 03 november 2011 @ 08:33:
Offtopic, maar daarom vind ik het zo onbegrijpbaar dat je anno 2011 nog steeds niet seamless BOVEN je PC hebt staan, en BENEDEN het beeld op je TV hebt, en je controller/keyboard gewoon kan blijven gebruiken. Dit zou echt ideaal zijn.

Met Steam + controller support die de meeste games tegenwoordig hebben zou dit ideaal zijn. Ik heb al meerdere malen gekeken naar zo'n oplossing maar het bestaat gewoon naar mijn mening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 20:12
Ik ben ook van plan deze te kopen(zodra ik weer in Nederland ben eind januari), sowieso geen cross-talk en met name voor PS3 is 720P resolutie ideaal want HDMI ondersteunt toch maar 3D tot 720p voor games(of je moet in 24fps willen spelen op 1080p) :)

Overigens maakt passief of actief 3D wel redelijk wat uit voor de verticale resolutie, actief 3D is technisch gewoon beter maar is duur en ook relatief moeilijk om perfect werkend te krijgen voor de fabrikanten. 3D vind ik overigens best een goede toevoeging voor games, enige probleem is dat de framerate van de PS3 in 3D gewoon instort bij een aantal games... Ook implementatie verschilt per game, gameplay van KZ3 en MotorStorm: 3D Rift en Apocolypse in 3D is geweldig, Uncharted 3 trailer in 3D ook maar GT5 kreeg ik maar niet goed werkend...(bleef scheel kijken :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:29
Net ff de 320 Gig playstation gehaald bij Mycom voor 199,99 >:)

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
GRAD85 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:47:
Net ff de 320 Gig playstation gehaald bij Mycom voor 199,99 >:)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Binnenlopen en aanschaffen denk ik? Staat gewoon in de folder iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Lol ik heb mijne dus net weer iets te vroeg gekocht.. naja.. zou je altijd zien he :P

Even een vraagje... ik heb op mijn +-4 jaar oude Philips LCD tv maar 2 HDMI aansluitingen, maar die zijn al in gebruik.. nu heb ik hem dus gewoon op scart geklikt... zijn er ook iets van HDMI splitters ? Zo ja, zijn er nog aanraders ? Of is het beeld kwaliteit verschil bijna niet noemenswaardig ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2011 @ 06:58:
[...]

Ik weet niet precies hoe groot je hem wel ed maar je weet dat Sony binnenkort met een speciale 3Dtv, geoptimaliseerd voor PS3, komt?
Die had ik nog niet gezien, maar het wordt een tv voor de slaapkamer en dan vind ik 32" groot genoeg (ook qua prijs).

Blijft een lastige afweging, voor het geld wat ik met 3d bespaar kan ik weer een aantal leuke spellen kopen. Ik denk nog even verder :)

Wat is verder jullie inschatting qua prijs van PS3, zou dit nog verder dalen na de feestdagen of kan je toch beter nu kopen omdat er verschillende mooie aanbiedingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 17:03

blitzkrieg

Whoop Whoop!

-Thunder- schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:38:
Lol ik heb mijne dus net weer iets te vroeg gekocht.. naja.. zou je altijd zien he :P

Even een vraagje... ik heb op mijn +-4 jaar oude Philips LCD tv maar 2 HDMI aansluitingen, maar die zijn al in gebruik.. nu heb ik hem dus gewoon op scart geklikt... zijn er ook iets van HDMI splitters ? Zo ja, zijn er nog aanraders ? Of is het beeld kwaliteit verschil bijna niet noemenswaardig ?
Tuurlijk zijn die er!

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29
-Thunder- schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:38:

kwaliteit zou gewoon hetzelfde moeten zijn, iets met digitaal signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Toppertje schreef op woensdag 02 november 2011 @ 21:58:

Situatie is nu zo: Ik heb 2 verloopjes achter elkaar, HDMI > DVI en DVI > D-SUB. Echter zegt mijn beeldscherm dat er geen signaal is, dit zou toch gewoon moeten werken?
Vanmiddag dit scherm halen: pricewatch: Samsung UE40D5003. 40inch, €444 (Aanbieding MediaMarkt Groningen), Backlight: LED: Edge-lit, 100Hz.

Wat denken jullie, goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Toppertje schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:59:
[...]

Vanmiddag dit scherm halen: pricewatch: Samsung UE40D5003. 40inch, €444 (Aanbieding MediaMarkt Groningen), Backlight: LED: Edge-lit, 100Hz.

Wat denken jullie, goede keus?
offtopic:
How about deze vraag in het electronica forum stellen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@Bellerophon
Echt niet flamen? -O- :+
Maar serieus, ik snap je punt. Echter het zou relevant kunnen zijn als iemand bvb uncharted grafisch niet indrukwekkend vind. Als je op een 40cm crt speelt kan ik me daar iets bij voorstellen ;)

@seamus
Zoiets? Link Zal alleen niet goedkoop zijn, en hoe is het gesteld met lag? Dit is weer gemaakt voor films kijken en niet gamen natuurlijk......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_willes
Bokmaaa schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:02:
Binnenlopen en aanschaffen denk ik? Staat gewoon in de folder iig.
Site van Mycom staat de PS3 320GB anders voor 249,- en de 160 voor 238,- of zo.

Is dit folder van een specifieke mycom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:29
Dit was bij de Mycom in Eindhoven,aparte folder.
Verschillende leuke aanbiedingen op 3,4 en 5 nov.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-10 00:05
Sagat schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:37:

@seamus
Zoiets? Link Zal alleen niet goedkoop zijn, en hoe is het gesteld met lag? Dit is weer gemaakt voor films kijken en niet gamen natuurlijk......
Alle 'oplossingen' die je ziet werken met beeld wireless doorgeven (met flinke lag) en tackelen het probleem niet dat je een verdieping lager
- met je controller en/of toetsenbord en/of muis zit
- je PC aan wilt zetten

maar goed, veel te offtopic verder hier. Vind het alleen bizar dat ik blijkbaar de enige ben met deze behoefte, terwijl dit imo echt een killer feature voor de PC zou zijn waarbij één van de 2 hoofdredenen een console te kiezen weg zou vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:53
Vraagje:
Ps3 320 gb slim+ gt5+ extra controller+fifa 12 voor 295 euro(gloednieuw). Kopen of niet kopen?

Twijfel echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xminator schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:51:
Vraagje:
Ps3 320 gb slim+ gt5+ extra controller+fifa 12 voor 295 euro(gloednieuw). Kopen of niet kopen?

Kopen is genieten van super games , muziek en films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xl3y
  • Laatst online: 25-09 21:49
Vraagje:

Zou ik allesinds niet laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Vraagje:

Why so serious? Gewoon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Yep, als je het op dit moment kan missen, en je wilt een PS3, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Hmm, de reden dat ik een playstation 3 heb gekocht was niet specifiek voor het gamen (maar wat wel een meewegende factor was).
Ik wilde een apparaat hebben wat en blue-ray en dvd en media kon streamen via mijn netwerk naar de tv. Daardoor ben ik bij de PS3 uitgekomen, daarbij heb ik geen zin meer om geld te steken voor upgrades in mijn pc om de laatste games te kunnen spelen. Ondanks dat ik de PS3 draadloos heb, is de snelheid goed genoeg voor het streamen van 1080p :).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist Home opnieuw opgestart, die Uncharted-games zijn best leuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Welke Uncharted-games?

Ik kan trouwens al een paar weken niet online. Sinds ik ben verhuisd krijg ik het niet voor elkaar om de PS3 en de router samen te laten werken. Zelfs als ik alles op automatisch laat staan, lukt dit niet meer. Heel jammer.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijst van afgelopen week in nederland:

1 UNCHARTED 3/DRAKE'S DECEPTION (PS3) SONY
2 BATTLEFIELD 3 (PS3) ELECTRONIC ARTS

3 BATTLEFIELD 3 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
4 BATTLEFIELD 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
5 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
6 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
7 THE SIMS 3/BEESTENBENDE (PC) ELECTRONIC ARTS
8 FORZA MOTORSPORT 4 (XBOX 360) MICROSOFT
9 FIFA 12 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
10 FOOTBALL MANAGER 2012 (PC) SEGA

Wauw Uncharted 3 op 1 had ik niet verwacht gezien de impact van BF3. Verder zijn ook ander systemen goed vertegenwoordigd deze week ipv Ps3 dominantie. Duidelijk is wel dat PS3 het vaantje definitief heeft overgenomen van de 360 en Wii qua verkopen.

Ps3 only lijst:

1 UNCHARTED 3/DRAKE'S DECEPTION SONY
2 BATTLEFIELD 3 ELECTRONIC ARTS
3 FIFA 12 ELECTRONIC ARTS
4 PRO EVOLUTION SOCCER 2012 KONAMI
5 BATMAN/ARKHAM CITY EIDOS INTERACTIVE
6 DRAGON BALL Z/ULTIMATE TENKAICHI NAMCO BANDAI
7 SKYLANDERS/SPYRO'S ADVENTURE ACTIVISION BLIZZARD
8 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
9 RATCHET & CLANK/ALL 4 ONE SONY
10 F1 2011 CODEMASTERS

mooie gevarieerde lijst met vrij veel nieuwe titels.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Waarom zou je nu nog Black Ops kopen? 8)7

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Shiver23 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 13:52:
Waarom zou je nu nog Black Ops kopen? 8)7
  • Omdat je toen nog geen ps3 had
  • Omdat je toen je geld uitgaf aan andere spellen maar COD BO nog wel wil hebben
  • Omdat hij nu goedkoper is
  • Etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Maar deze week komt MW3. Voelt een beetje als Fifa11 kopen een week voordat Fifa12 uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 20:12
Shiver23 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:03:
Maar deze week komt MW3. Voelt een beetje als Fifa11 kopen een week voordat Fifa12 uitkomt.
Tja, MW3 lijkt nou niet echt een geweldige verbetering te gaan worden, in principe zijn alle games vanaf CoD 4 technisch hetzelfde en is alleen de content wat anders of beter getweaked, op zich niks mis maar FIFA is natuurlijk elk jaar een iteratieve verbetering en de nieuwste spelers en teamdata. Dat betekend dat zodra FIFA 12 uitkomt FIFA 11 praktisch met het grofvuil kan... FIFA wil je altijd de nieuwste hebben omdat de oude niet meer actueel zijn...

Black Ops is verder ook een op zich zelf staand spel, en heeft geen direct verband met MW3 waardoor je die twee dingen qua verkopen ook niet echt aan elkaar kunt koppelen. Wellicht dat BO zelfs beter verkoopt vlak voor MW3 omdat mensen toch alvast weer even in de CoD sfeer willen komen.

Ik laat MW3 in ieder geval eerst ff links liggen, heb ze allen op dag van release gespeeld sinds CoD 2 maar sinds CoD 4 heb ik echt het idee dat ik telkens hetzelfde spel aan het spelen ben... Ga ik geen 50 euro aan uitgeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:52:
Welke Uncharted-games?

Ik kan trouwens al een paar weken niet online. Sinds ik ben verhuisd krijg ik het niet voor elkaar om de PS3 en de router samen te laten werken. Zelfs als ik alles op automatisch laat staan, lukt dit niet meer. Heel jammer.
(Het nieuwe) Home heeft een nieuwe Uncharted-ruimte, daar zit iig 1 schietspelletje in.
Ik denk dat het meerdere punten zijn waar je de game kunt spelen, daarmee zou iig 1 minpunt van Home verleden tijd zijn nl het niet kunnen spelen van een spelletje omdat deze "vol" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:59

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leuk! Als ik mijn PS3 dus online krijg, moet ik Home maar eens bezoeken. (Heb ik misschien in 2,5 jaar tijd 3 x 5 minuten gebruikt.)

Nu nog een oplossing vinden voor het online krijgen van de PS3.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:52:
Leuk! Als ik mijn PS3 dus online krijg, moet ik Home maar eens bezoeken. (Heb ik misschien in 2,5 jaar tijd 3 x 5 minuten gebruikt.)

Nu nog een oplossing vinden voor het online krijgen van de PS3.
Alles nalopen in je huidige opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
Shiver23 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:03:
bij mij viel hij afgelopen zaterdag op de mat (via budgetgaming), ik verwachtte niks dus de envelope verraste me, de inhoud nog meer! Heb de eerste 3 level SP gespeeld op veteran (1 lastig stuk verder prima te doen) en heb MP gespeeld, ik vind de levels tot nu toe mooier dan die van CoD:BO.

Heb al een aantal reacties gehad via PSN.

wel grappig: we hadden een vriend van ons een invite gestuurd (die heeft al meer dan een maand aan speeltijd zitten in CoD:BO), kregen de vraag terug hoe we dat deden, hjij geloofde niet dat we het spel hadden, hebben we een foto gestuurd als bewijs.

MS schijnt mensen een ban gegeven te hebben die een spel speelden voor de officiele release datum, doet Sony dat ook?

[ Voor 25% gewijzigd door Svennie op 07-11-2011 08:32 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Svennie schreef op maandag 07 november 2011 @ 08:24:
[...]

bij mij viel hij afgelopen zaterdag op de mat (via budgetgaming), ik verwachtte niks dus de envelope verraste me, de inhoud nog meer! Heb de eerste 3 level SP gespeeld op veteran (1 lastig stuk verder prima te doen) en heb MP gespeeld, ik vind de levels tot nu toe mooier dan die van CoD:BO.

Heb al een aantal reacties gehad via PSN.

wel grappig: we hadden een vriend van ons een invite gestuurd (die heeft al meer dan een maand aan speeltijd zitten in CoD:BO), kregen de vraag terug hoe we dat deden, hjij geloofde niet dat we het spel hadden, hebben we een foto gestuurd als bewijs.

MS schijnt mensen een ban gegeven te hebben die een spel speelden voor de officiele release datum, doet Sony dat ook?
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat de winkel het te snel levert? :)
Happy gaming! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 12:33
LuPo schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:19:
[...]
Jij kunt er toch ook niets aan doen dat de winkel het te snel levert? :)
Happy gaming! :D
dat schijnt MS ook niet tegen te houden.

Thx

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die Ps3 3DTV wordt geen afstandsbediening geleverd. Dat is toch wel sad :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Achja je hebt toch een PS3 controller ;) Nee vind ik ook wel wat vaagjes ja.. achja imho meer hype zo'n tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Heeft iemand al rocksmith in europa gespot?
Ze hem verkopen bij amazon.com maar al met al met alle bijkomende kosten ongeveer 200euro.

[ Voor 12% gewijzigd door Sinned123 op 07-11-2011 16:42 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 23:45
Sinned123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:41:
Ze hem verkopen bij amazon.com maar al met al met alle bijkomende kosten ongeveer 200euro.
Rocksmith is uitgesteld voor Europa. :(

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhox1979
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 13:09
Wat is het hier stil, na al de grote releases al zit iedereen te gamen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhox1979 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:18:
Wat is het hier stil, na al de grote releases al zit iedereen te gamen? :)
Ik heb het met GT5 spec 2.0, Battlefield 3 en dark souls veel te druk om hier stukjes te gaan schrijven. ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:22:
[...]
Ik heb het met GT5 spec 2.0, Battlefield 3 en dark souls veel te druk om hier stukjes te gaan schrijven. ;)
GT5 spec 2.0, DC universe Online en Final Fantasy VII (PS3/PSP) zijn bij mij de schuldigen. :9

• NinTeNdO_FrEaK
Dark souls uitgespeeld, nu uncharted 3 op crushing, straks skyrim, zelda en assassins creed. Daarnaast nog een enorme stapel games liggen, en daarvan ga ik zeker nog ico en SotC spelen en batman AC.

Battlefield en Cod heb ik om deze reden niet gekocht (ook al had ik voorgaande edities wel meteen in huis), budget en tijd laten het niet toe, deze komen volgend jaar. Ook al lijkt volgend jaar wederom een zeer druk jaar te worden. FFXIII-2 Mass Effect 3, Metal Gear Solid HD (heb de zavvi steelbook gereserveerd). The Darkness II, Yakuza Dead Souls, Max Payne 3. (plus nog wat twijfelgevallen zoals RE operation racoon city, en silent hill) En dat zijn nog maar de eerste drie maanden 8)7

Ps4/switch gamer

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 10 november 2011 @ 03:21:
Dark souls uitgespeeld, nu uncharted 3 op crushing, straks skyrim, zelda en assassins creed. Daarnaast nog een enorme stapel games liggen, en daarvan ga ik zeker nog ico en SotC spelen.

Battlefield en Cod heb ik om deze reden niet gekocht (ook al had ik voorgaande edities wel meteen in huis), budget en tijd laten het niet toe, deze komen volgend jaar. Ook al lijkt volgend jaar wederom een zeer druk jaar te worden. FFXIII-2 Mass Effect 3, Metal Gear Solid HD (heb de zavvi steelbook gereserveerd). The Darkness II, Yakuza Dead Souls, Max Payne 3. (plus nog wat twijfelgevallen zoals RE operation racoon city, en silent hill) En dat zijn nog maar de eerste drie maanden 8)7
Student zeker? ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Goeie ouwe tijd van dagenlang gamen :+

Dark Souls (beste game in jaren voor mij) en Uncharted 3 uitgespeeld (die laatste was 2 avondjes werk en viel tegen). Heb nu Arkham City, maar ook die vind ik tegenvallen in vergelijking tot het eerste deel. Met name de spelwereld voelt als een grote ongeinspireerde vuilnisbelt.

Nou ja. Skyrim twijfel ik nog even over gezien de beperkte tijd en Diablo 3 dat eraankomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2011 08:31 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:30:

Dark Souls (beste game in jaren voor mij) en Uncharted 3 uitgespeeld (die laatste was 2 avondjes werk en viel tegen). Heb nu Arkham City, maar ook die vind ik tegenvallen in vergelijking tot het eerste deel. Met name de spelwereld voelt als een grote ongeinspireerde vuilnisbelt.

Nou ja. Skyrim twijfel ik nog even over gezien de beperkte tijd en Diablo 3 dat eraankomt.
Diablo 3 voor de console zal toch nog niet zo snel komen... Ik denk dat ik vanmiddag even ga zoeken naar Skyrim O+

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 08:50
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:30:

Hmz, Uncharted 3 en Arkham City stonden nog op mijn wishlist. Kun je kort aangeven waarom je ze wat tegen vind vallen? Verder ben ik het volledig met je eens dat Dark Souls een van de beste game is die ik in jaren heb gespeeld. Dat spel kroop echt in mijn hoofd en in mijn dromen :$

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Uncharted 3 is waanzinnig mooi. Het begin is echt heel goed en het einde ook. Maar ertussen in (die paar uur dan...) heeft duidelijk minder aandacht gekregen. Meestal is het een kwestie van eindeloze waves vijanden wegwerken. Ook is het verhaal grotendeels afwezig en wat er wel is, is onsamenhangend en niet erg motiverend. Had soms meer het idee dat ik een slechte shooter aan het spelen was dan een goede adventure game.

In Arkham City vind ik de nieuwe free-roaming keuze niet zo denderend. Je wordt in de stad gedropt en kan direct overal heen (en hebt ook direct alle gadgets uit Asylum) en dat gaf me nogal een verdwaald gevoel. Ook is de stad een grote puinhoop die niet heel inspirerend werkt voor mij. Het geeft me gewoon niet het gevoel van een stad, meer van een grote vuilnisbelt. Ook vind ik de nieuwe riddler challenges minder leuk. Al met al kan City me een stuk minder boeien dan Asylum, die een veel betere opbouw had in de gameplay.
Bellerophon schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:55:
[...]

Diablo 3 voor de console zal toch nog niet zo snel komen... Ik denk dat ik vanmiddag even ga zoeken naar Skyrim O+
Diablo 3 wordt wel op de PC. Die moet ik alleen nog even kopen dan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 10-11-2011 10:25 ]

• 0xl3y
Gisteren eindelijk mijn langverwachte resistance 3 gespeeld.
Ben echt fan van de resistance games.

Daarbij ook voor het eerst mijn panasonic vt30 getest :p

Onmiddelijk dan maar resistance in 3D gespeeld. En ik was echt onder de indruk moet ik zeggen !
Het is zeker en vast een meerwaarde vindt ik persoonlijk.

Nu ben ik wel tot de conclusie gekomen dat mijn 2de controller blijkbaar niet meer werkt.
De lichtjes blijven pinken :-|
Weet iemand hoe dit kan verholpen worden?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

0xl3y schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:39:
Gisteren eindelijk mijn langverwachte resistance 3 gespeeld.
Ben echt fan van de resistance games.

Daarbij ook voor het eerst mijn panasonic vt30 getest :p

Onmiddelijk dan maar resistance in 3D gespeeld. En ik was echt onder de indruk moet ik zeggen !
Het is zeker en vast een meerwaarde vindt ik persoonlijk.

Nu ben ik wel tot de conclusie gekomen dat mijn 2de controller blijkbaar niet meer werkt.
De lichtjes blijven pinken :-|
Weet iemand hoe dit kan verholpen worden?
Even opnieuw syncen met je PS3 dmv de kabel?
Anders het kleine resetknopje aan de onderkant gebruiken.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:21:
Uncharted 3 is waanzinnig mooi. Het begin is echt heel goed en het einde ook. Maar ertussen in (die paar uur dan...) heeft duidelijk minder aandacht gekregen. Meestal is het een kwestie van eindeloze waves vijanden wegwerken. Ook is het verhaal grotendeels afwezig en wat er wel is, is onsamenhangend en niet erg motiverend. Had soms meer het idee dat ik een slechte shooter aan het spelen was dan een goede adventure game.

In Arkham City vind ik de nieuwe free-roaming keuze niet zo denderend. Je wordt in de stad gedropt en kan direct overal heen (en hebt ook direct alle gadgets uit Asylum) en dat gaf me nogal een verdwaald gevoel. Ook is de stad een grote puinhoop die niet heel inspirerend werkt voor mij. Het geeft me gewoon niet het gevoel van een stad, meer van een grote vuilnisbelt. Ook vind ik de nieuwe riddler challenges minder leuk. Al met al kan City me een stuk minder boeien dan Asylum, die een veel betere opbouw had in de gameplay
Hmm, dat klinkt niet goed. Heb zowel Arkham City als Uncharted 3 nog liggen om te gaan spelen (kijk ik erg naar uit). Zou jammer zijn als ik het hetzelfde zou ervaren als jij.

Maar we zijn het wel vaker oneens dus hoop gewoon dat dit nu weer zo is :P.

• 0xl3y
Shiver23 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:52:
[...]

Even opnieuw syncen met je PS3 dmv de kabel?
Anders het kleine resetknopje aan de onderkant gebruiken.
Ik zal het resetknopje eens gebruiken dan want aan de kabel hangen helpt niet.
Bedankt

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 08:50
Bosmonster schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:21:

In Arkham City vind ik de nieuwe free-roaming keuze niet zo denderend. Je wordt in de stad gedropt en kan direct overal heen (en hebt ook direct alle gadgets uit Asylum) en dat gaf me nogal een verdwaald gevoel. Ook is de stad een grote puinhoop die niet heel inspirerend werkt voor mij. Het geeft me gewoon niet het gevoel van een stad, meer van een grote vuilnisbelt. Ook vind ik de nieuwe riddler challenges minder leuk. Al met al kan City me een stuk minder boeien dan Asylum, die een veel betere opbouw had in de gameplay.
Dank je voor de toelichting. :)

Ik wacht dan nog wel even met het spelen van deze games, totdat ik ze wat goedkoper kan aanschaffen of van iemand kan lenen. Heb gelukkig ook nog andere games op het oog die de nodige tijd in beslag nemen, zoals BF3 en Skyrim en uiteindelijk ook Mass Effect3

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NinTeNdO_FrEaK
Skyrim aan het spelen, supervet :D

De collectors edition kopen is echt een aanrader, zit zo'n beetje het mooiste artbook van de laatste jaren bij! En het drakenbeeldje is ook erg mooi.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2011/11/skyrim-collectors-edition-xbox360-595x486.jpg

Ps4/switch gamer

• LuPo
Vandaag op PS3: MW3 (€40) en 2x DJ Hero 2 (€17 p.s.) voor €0 gekocht. Huh?

Afbeeldingslocatie: http://s1-03.twitpicproxy.com/photos/large/444698779.jpg

*O*

• GAIAjohan
Vismarkt of Paddepoel :P

• LuPo
Vismarkt! :D

MW3 is daar trouwens €40. :)

[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 10-11-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinned123 schreef op maandag 07 november 2011 @ 16:41:
Ik heb hem al een tijdje. Had hem besteld bij Gamestop en had hem 3 dagen na release al in huis.
Ik had al een gitaar, dus ik had de game only (+kabel) besteld.
Vermaak me er heel goed mee. Kwam voor mij ook op het juiste moment, want ik ben een tijdje geleden begonnen met gitaar spelen, dus dit is een mooi learning tool.

GH/RB sinds die dag niet meer aangeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig welke Firmware Versie op de PS3 staat, uit de Uncharted 3 Bundle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 11:25
GAIAjohan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:28:
Hmm ik zie bij de Bart Smit een 250GB PS3 liggen voor een leuke prijs.

Zijn deze 250GB consoles slechter dan de huidige 320GB?

Ik zie alleen een verschil in uiterlijk, waar de 250GB iets wint door iets meer glans..
Had je die trouwens nog gekocht?
Ik vraag me namelijk af welk firmware hierop zit...

Mijn 40gb launch is vorige week overleden met ylod.
Dus nu zit ik te kijken wat ik kan doen... had hem hier laten repareren, maar na 10 minuten was hij weer dood :(

Ik gebruikte hem als media center, en lees nu veel dat de slim trager is dan de phat.
Plus de nieuwere slims hebben allemaal een firmware hoger dan 3.55.

Misschien maar gewoon de sinterklaas/kerst verkopen in de gaten houden...
Pagina: 1 ... 8 ... 47 Laatste