Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Destianto schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:16:
Oke, geen zorgen dus. Leest er iemand überhaupt nog de bijgeleverde boekjes ;)
Huh? Leveren ze er boekjes bij dan? :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:28:
Dat Forza op de Xbox (1) later uitkwam dan GT1 op de PS1 (logischerwijs) wilt niet zeggen dat ze bij Turn 10 wannabees zijn. Sterker nog, GT mag tegenwoordig niet eens in de schaduw staan van Forza.
Hihi je kan er altijd op wachten dat er iemand op inspringt.

Jammer dat je dan steeds weer zo'n open doel moet neerzetten. De Forza 4/GT5 discussie is al veel vaker gevoerd en hoeft niet nog een keer gedaan te worden, en zeker niet in dit topic.

Met de woorden van mijn onderbuurman, sluiten we dit dus af

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 22:12 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
Laten we het er op houden dat het beide goede games zijn, ik denk dat ik daarmee niet de mod break van pwm overtreedt O-)

meer ontopic:
Ik heb vorige kunnen testen dat mijn el cheapo hdmi action kabel niet stuk is, doordat mijn xbox wel prima beeld geeft.
(korte samenvatting, normaal hangen mijn xbox en ps3 aan mijn tv, maar als vrouwlief iets wil kijken vind ik het handing om met weinig moeite naar mijn monitor te kunnen wisselen, daar hangt speciaal daarvoor een hdmi kabel aan, maar deze stoort dus met de ps3 kwam ik laatst achter. ik krijg dan allerlei groene sneeuw, lijkt wel een beetje op de matrix :P)

Is er een hdmi kabel die net een tikkeltje beter in kwaliteit is die jullie kunnen aanraden, maar ik wil absoluut niet veel betalen, mijn vorige action hdmi kabel doet het namelijk wel prima met mijn ps3. (die zit achter in me tv die aan de muur hangt, en daar kan ik dus lastig bij & sowieso ben ik geen voorstander van kabels onnodig los en vast prikken)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 16:52
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:30:
Komt er ook een bundel met call of duty modern warefare 3 uit? Wil een ps3 weer kopen, echter niet zo mee bezig gehouden de laatste tijd. Komen er nog actie's of prijsverlagingen o.i.d?
Adviesprijs is in augustus al verlaagd naar € 249, dus reken er maar op dat ie niet gauw nog eens verlaagd wordt. Overigens is een basis-PS3 meestal wel voor € 225 te halen. Met game en grotere harde schijf is nu de prijs doorgaans € 275.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 13:20:
Is er een hdmi kabel die net een tikkeltje beter in kwaliteit is die jullie kunnen aanraden, maar ik wil absoluut niet veel betalen, mijn vorige action hdmi kabel doet het namelijk wel prima met mijn ps3. (die zit achter in me tv die aan de muur hangt, en daar kan ik dus lastig bij & sowieso ben ik geen voorstander van kabels onnodig los en vast prikken)
Gisteravond tijdens een rondje rijden (GT5) begon het beeld ineens te flikkeren.
Ik had nog een kabeltje liggen en die dus maar in mijn TV geprikt.
Vandaag voor de zekerheid 2 HDMI-kabels erbij gekocht 1x Watson 2 meter (€7,50) en 1x Sony 3 meter (€30,=).
Ik heb eerder die van Sony gehad, maar die heb ik weggegeven bij mijn oude TV ...
Ik had 2 van die goedkopere (Watson), 1 heeft het nu begeven, maar ik denk dat door het vele draaien van het scherm komt ... dankzij een schele grijze roodstaart. :+
Verder geven die kabels prima beeld/geluid door.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Sinds 2 weken een PlayStation 3 en ik geniet er volop van!
Gelijk de netwerk kabel erin gepropt en accountje aangemaakt om van dag 1 beschikbaar te zijn :)

Games die ik momenteel heb zijn Black Ops, FIFA12, DiRT3 en F1. Speel Black Ops en FIFA12 erg graag.

Wellicht hebben jullie nog een echte must-buy voor een vette multiplayer-ervaring? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noq schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:36:
Sinds 2 weken een PlayStation 3 en ik geniet er volop van!
Gelijk de netwerk kabel erin gepropt en accountje aangemaakt om van dag 1 beschikbaar te zijn :)

Games die ik momenteel heb zijn Black Ops, FIFA12, DiRT3 en F1. Speel Black Ops en FIFA12 erg graag.

Wellicht hebben jullie nog een echte must-buy voor een vette multiplayer-ervaring? :*)
Weet je, dergelijke vragen zijn echt volledig afhankelijk van de smaak van de speler zelf :)
Kijk anders wat rond op de grotere games websites.

Bedoel, multiplayer is nogal ruim. Welk genre? Co-Op MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 09:12
uncharted 3 schijnt trouwens al vanaf 27 oktober in de winkels te liggen (als de winkels hem binnen krijgen). iets met dat de verkoop in de vs al gestart is..

wel leuk maar jammer genoeg tegelijk met battlefield 3 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

El_V schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:56:
uncharted 3 schijnt trouwens al vanaf 27 oktober in de winkels te liggen (als de winkels hem binnen krijgen). iets met dat de verkoop in de vs al gestart is..

wel leuk maar jammer genoeg tegelijk met battlefield 3 :o
Haha dan laat ik dus mooi Uncharted liggen :P
Battlefield 3, zucht daar gaat mijn sociale leven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ja mijn preorder voor de LE staat ook al mooi bij de saturn. kan echt niet meer wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
OPSLAGHOND schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Gisteravond tijdens een rondje rijden (GT5) begon het beeld ineens te flikkeren.
Ik had nog een kabeltje liggen en die dus maar in mijn TV geprikt.
Vandaag voor de zekerheid 2 HDMI-kabels erbij gekocht 1x Watson 2 meter (€7,50) en 1x Sony 3 meter (€30,=).
Ik heb eerder die van Sony gehad, maar die heb ik weggegeven bij mijn oude TV ...
Ik had 2 van die goedkopere (Watson), 1 heeft het nu begeven, maar ik denk dat door het vele draaien van het scherm komt ... dankzij een schele grijze roodstaart. :+
Verder geven die kabels prima beeld/geluid door.
Welke winkel? 7.50 vind ik een goede prijs voor iets dat werkt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben gewoon vergeten U3 te pre-orderen..gelijk maar even doen, wellicht dit weekend dan al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
hdmi kabels zijn voor 3euro bij de action te krijgen.
En die werken ook.

Een digitaal signaal blijft digitaal

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja, mijn eerste action kabel doet het idd prima, en op basis daarvan een 2e gekocht (zat wel een behoorlijke tijd tussen en is ook duidelijk een andere kabel), maar of mijn scherm, of mijn ps3 vind die kabel niet fijn. Groene ruis dus (zie mijn eerdere posts).
Ik vermoed dat de ps3 picky is, want mijn x360 doet het wel met dezelfde kabel. En ik dacht hier eerder posts gezien te hebben met ook problemen met goedkope hdmi kabels..........

Anyways 7.50 vind ik acceptabel als ik dan geen problemen meer ervaar.
Zeg nooit nooit, maar ik zal nooi.. err niet snel dus ;) tientallen of zelfs honderden euro's neerleggen voor een kabeltje.
(ontslaan die maanlicht elven en outsourcen naar lage loon landen :P )

Misschien betere vraag voor het retro topic, maar misschien ook nog iemand tips over ps2 joypads aanschaffen voor weinig? Gisteren weigerden mijn beide bekabelde pads goed te functioneren.......wireless wel......binnenkort nogmaals testen maar inmiddels wel geconstateerd dat er bij beiden een pinnetje weg was....wat bij mijn wireless adapter nog wel aanwezig was.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Bellerophon schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

Weet je, dergelijke vragen zijn echt volledig afhankelijk van de smaak van de speler zelf :)
Kijk anders wat rond op de grotere games websites.

Bedoel, multiplayer is nogal ruim. Welk genre? Co-Op MP?
Excuses, ik ben inderdaad wel heel erg simpel bezig :z

Ik ben vooral van de schietspellen, maar toen ik had gehoord over DC Universe online leek mij dat echt vet om uit te proberen! Het is een MMORPG voor zowel PS3 als PC. Hoewel die Free2Play wordt, wacht ik daar momenteel op.

Omdat ik Black Ops heb gespeeld op de Pc denk ik dat het plezier er snel vanaf is, althans ik een paar vrienden vind op PSN om samen mee te gamen.

Maar mijn interesse ligt dus voornamelijk wel bij grote multiplayer ervaringen met veel spelers. Helaas heeft PS3 niet veel MMO's, dus dan zal ik voornamelijk afgaan op hele competitieve spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Sinned123 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:25:
hdmi kabels zijn voor 3euro bij de action te krijgen.
En die werken ook.

Een digitaal signaal blijft digitaal
Is niet helemaal waar natuurlijk. Volgens mij zit er geen error correction ingebouwd in het hdmi signaal, dus als het signaal te slecht wordt kan je alsnog artifacts krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Het verschil zit hem in het feit dat bij digitaal de marge tussen een goed en slecht signaal veel groter is. Bij digitaal kan bijvoorbeeld een signaal 1 van 5V en een signaal 0 van 0V bestaan. De drempelwaarde ligt dan zeg maar bij 2.5V. Als het kabeltje ervoor zorgt dat aan de andere kan 4V van de 5V over is, blijft de 1 een 1. Signaalkwaliteit is dus nog steeds 100%. Bij analoog zou je dan een signaalkwaliteit van 80% hebben. Pas als de digitale kabel onder de drempelwaarde van in dit geval 2.5V komt, zal de 1 een 0 worden en daarmee is het signaal weg of corrupt. (bovenstaande voltages zijn ter illustratie, HDMI zal vast op lagere waarden werken, maar het principe blijft hetzelfde)

Kabels voor digitaal signaal zijn minder kwaliteits-/storingsgevoelig en daarmee vervalt eigenlijk ook de noodzaak voor dure kabels. Voor een dure Monster HDMI koop je minimaal 20 Action HDMI kabels en die Monsterkabel is dan niet 20x zo goed of gaat 20x zolang mee. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Noq schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:51:
[...]

Excuses, ik ben inderdaad wel heel erg simpel bezig :z

Ik ben vooral van de schietspellen, maar toen ik had gehoord over DC Universe online leek mij dat echt vet om uit te proberen! Het is een MMORPG voor zowel PS3 als PC. Hoewel die Free2Play wordt, wacht ik daar momenteel op.

Omdat ik Black Ops heb gespeeld op de Pc denk ik dat het plezier er snel vanaf is, althans ik een paar vrienden vind op PSN om samen mee te gamen.

Maar mijn interesse ligt dus voornamelijk wel bij grote multiplayer ervaringen met veel spelers. Helaas heeft PS3 niet veel MMO's, dus dan zal ik voornamelijk afgaan op hele competitieve spellen.
Ik denk dat je hem verkeerd opvat :) Het is gewoon volledig afhankelijk van jou :)
Denk niet dat veel mensen hier namelijk DC Universe hadden genoemd als eerste keuze.

Maar een Black Ops is natuurlijk totaal anders dan MW3 en Battlefield 3, me dunkt :)
PS3 zit qua online games voornamelijk in het race / shooter / adventure genre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

thunder8 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:39:
Kabels voor digitaal signaal zijn minder kwaliteits-/storingsgevoelig en daarmee vervalt eigenlijk ook de noodzaak voor dure kabels. Voor een dure Monster HDMI koop je minimaal 20 Action HDMI kabels en die Monsterkabel is dan niet 20x zo goed of gaat 20x zolang mee. ;)
I know, ik koop ook altijd de goedkoopste. Er werd echter verondersteld dat digitaal = digitaal en daarom werkt het altijd 100%, en dat is, zoals je zelf al aangeeft, niet waar natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:23

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik wil ook graag een Playstation 3 kopen, en zag vanmiddag een mooie aanbieding:
(Een PS3 320Gb slim model voor €225,-): Klik hier!

Maar omdat het een thuiswinkel van iemand betreft ben ik toch wat terughoudend, mocht de playstation defect raken, kan ik eventueel ergens anders terecht?

En kan dit eventuele andere problemen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:20
comic sans ;( ik zou een paar euro meer uitgeven en hem bij een echte winkel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
Zodra er nieuw in doos met zegel staat dan zou ik er verder niet meer naar omkijken. Aan dat soort dingen denk je alleen maar als je niet helemaal eerlijk bent en anders is het vanzelfsprekend zoals bij elke andere winkel.

Zie de Frs al met zo'n verkoopzin promoten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Carfanatic schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:22:
comic sans ;( ik zou een paar euro meer uitgeven en hem bij een echte winkel kopen.
Te mooi om waar te zijn dus ;) Thanks!

Komend weekend dan maar even langs de Nedgame, daar is de 160GB versie 228 euro. Net iets duurder dan online, maar voor garantiezaken vind ik een fysieke winkel net wat fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Garantie gaat gewoon via Sony, Nintendo of Microsoft zelf.
De winkel stuurt je gewoon weg, Bart Smit bijv.

Na 1 dag doen ze niet moeilijk met omruilen, maar na 3 maanden dan krijg je gewoon een papiertje met telefoonnummer in je handen gedrukt. "Volgende klant!"

Bij ePlaza werd me dit gewoon netjes verteld, maar meeste winkels doen dit niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:43
Hmm Mijn PS3 lijkt wazig te doen. Hij valt soms uit. vanmiddag om de 5 minuten, en dan wil hij niet opstarten
1 bliepje, + halve seconde groen ledje Dan weer rood.

Nu heb ik zojuist de fans laten blazen met de eject knop, en nu speel ik al een uur Infamous.

Alleen heb ik totaal niet het idee dat het aan hitte heeft gelegen. Hij staat vrij, ja er is stof, maar ook weer niet megaveel ofzo...

Sommigen zeggen een stervende voeding.. Iemand anders een idee??

Het is één van de laatste serie phats. De 180euro uitverkoop-actie van Bart Smit..

Heb met opzet een game gespeeld vanaf de HDD omdat ik niet met een spel wil zitten die vast zit in de BR drive...

Mocht ie toch stuk gaan, wacht ik op een Sinterklaas/Kerst aanbieding van de 320GB Slim..

//edit
En daar ging ie weer. 4uur achetreen deed hij yahtzee Hebbes. En toen was het:
POEF
PS3 is NIET warm
Disc uit de speler is NIET warm
Maar t is gewoon *poef*

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 26-10-2011 00:00 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 22:29
GAIAjohan schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:05:
Hmm Mijn PS3 lijkt wazig te doen. Hij valt soms uit. vanmiddag om de 5 minuten, en dan wil hij niet opstarten
1 bliepje, + halve seconde groen ledje Dan weer rood.

Nu heb ik zojuist de fans laten blazen met de eject knop, en nu speel ik al een uur Infamous.

Alleen heb ik totaal niet het idee dat het aan hitte heeft gelegen. Hij staat vrij, ja er is stof, maar ook weer niet megaveel ofzo...

Sommigen zeggen een stervende voeding.. Iemand anders een idee??

Het is één van de laatste serie phats. De 180euro uitverkoop-actie van Bart Smit..

Heb met opzet een game gespeeld vanaf de HDD omdat ik niet met een spel wil zitten die vast zit in de BR drive...

Mocht ie toch stuk gaan, wacht ik op een Sinterklaas/Kerst aanbieding van de 320GB Slim..

//edit
En daar ging ie weer. 4uur achetreen deed hij yahtzee Hebbes. En toen was het:
POEF
PS3 is NIET warm
Disc uit de speler is NIET warm
Maar t is gewoon *poef*
Ik had dit geintje een paar weken geleden ook. Precies hetzelfde als jou. Ik was lekker Shadow of the Colossus HD aan het spelen en terwijl ik de 4e colossus opklom.... POEF!!. Geen piepje niks gewoon uit. Daarna nog een paar keer gehad met andere spellen. Toen heb ik ook die fantest gedaan en daarna (nog) geen last gehad. Ik weet niet wat het kan zijn mijn PS3 staat gewoon vrij naast mijn televisie (wel rechtop in zo'n stand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hm ik heb tot nog toe niet zulke problemen gehad (fingers crossed.. ). Heb ook zo'n Bart Smit uitverkoop Phat PS3 :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyodor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:30
Toppertje schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:14:
Ik wil ook graag een Playstation 3 kopen, en zag vanmiddag een mooie aanbieding:
(Een PS3 320Gb slim model voor €225,-): Klik hier!

Maar omdat het een thuiswinkel van iemand betreft ben ik toch wat terughoudend, mocht de playstation defect raken, kan ik eventueel ergens anders terecht?

En kan dit eventuele andere problemen opleveren?
NIET daar bestellen, de opmaak van de website zegt genoeg.

Bijvoorbeeld iets als dit:
wilt u er een 2e controller bij om met zen 2en te gamen nu actie van 65.99 voor 35 euro
Geef een paar tientjes meer uit en koop het bij een betrouwbare shop.

Lees voor de grap dit maar eens:
http://kassa.vara.nl/vraa...el-geannuleerd-nu-kosten/

Nogmaals, NIET bij deze shop kopen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Plakjekaas schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:59:
Garantie gaat gewoon via Sony, Nintendo of Microsoft zelf.
De winkel stuurt je gewoon weg, Bart Smit bijv.

Na 1 dag doen ze niet moeilijk met omruilen, maar na 3 maanden dan krijg je gewoon een papiertje met telefoonnummer in je handen gedrukt. "Volgende klant!"

Bij ePlaza werd me dit gewoon netjes verteld, maar meeste winkels doen dit niet!
Ook bij de Bartsmit kreeg ik dit te horen. Kreeg zelfs een kaartje waarop alle gegevens van Sony staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 06:53
Griffin schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Ook bij de Bartsmit kreeg ik dit te horen. Kreeg zelfs een kaartje waarop alle gegevens van Sony staan.
Dat mag trouwens helemaal niet. Je sluit een koopovereenkomst met de winkel, niet met de fabrikant. Maar dat terzijde. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

LuPo schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Dat mag trouwens helemaal niet. Je sluit een koopovereenkomst met de winkel, niet met de fabrikant. Maar dat terzijde. ;)
Maar als die een overeenkomst hebben met de fabrikant waaruit blijkt dat de klant direct contact moet opnemen met de fabrikant dan mag het weer wel. Wat ze echter niet mogen doen, maar helaas wel doen, is een klant wegsturen als ze met een reparatie komen, als die klant niet van de reparatie procedure af wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Speek schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:17:
Hm ik heb tot nog toe niet zulke problemen gehad (fingers crossed.. ). Heb ook zo'n Bart Smit uitverkoop Phat PS3 :)
Oeps... was vergeten te vermelden dat het bij mij over een 120GB slim model gaat (de eerste die toen in de winkel kwam, heb hem op de releasedag gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:41
Ik wou hier even zeggen dat ik afgelopen zondagavond Red Dead Redemption heb uitgespeeld. Wat een verhaal, echt episch! Nog niet een ander spel tegengekomen waarin ik zo verstrikt raakte met de hoofdpersoon (op Max Payne na, vroeger op de PC). Echt een sublieme game en een aanrader voor ieder. d:)b

En hoewel ik het verhaal heb uitgespeeld is er eigenlijk nog veel te veel te doen, zoals trophies, kostuums vergaren, dieren jagen, side quests, pokeren, etc. etc.

Maar eerst ga ik nu het Undead-hoofdstuk verkennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Maar als die een overeenkomst hebben met de fabrikant waaruit blijkt dat de klant direct contact moet opnemen met de fabrikant dan mag het weer wel. Wat ze echter niet mogen doen, maar helaas wel doen, is een klant wegsturen als ze met een reparatie komen, als die klant niet van de reparatie procedure af wist.
Bullshit, wat heeft een klant te maken met een overeenkomst tussen verkoper en fabrikant? Niets dus idd. Al stap ik zelf liever direct naar bepaalde fabrikanten, dat werkt wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Goed nieuws voor de liefhebben.
Devil May Cry HD collection, kan alleen geen release date ontdekken.

http://www.amazon.co.uk/D...F8&qid=1319654364&sr=1-13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinned123 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:44:
Goed nieuws voor de liefhebben.
Devil May Cry HD collection, kan alleen geen release date ontdekken.

http://www.amazon.co.uk/D...F8&qid=1319654364&sr=1-13
10 februari 2012.

[edit] Bron: http://www.insidegamer.nl...jnt-10-februari-2012.html
Staat zelfs niet op de website van Capcom (erg slecht!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Fyodor schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 13:36:
[...]
NIET daar bestellen, de opmaak van de website zegt genoeg.

Bijvoorbeeld iets als dit:
[...]
Geef een paar tientjes meer uit en koop het bij een betrouwbare shop.

Lees voor de grap dit maar eens:
http://kassa.vara.nl/vraa...el-geannuleerd-nu-kosten/

Nogmaals, NIET bij deze shop kopen! :X
Thanks, ik ga nu inderdaad gewoon lekker bij een gewone winkel aankloppen ;).

Misschien dat er rond sinterklaas wel een mooie aanbieding komt, daar maar es op wachten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
OPSLAGHOND schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:47:
[...]

10 februari 2012.

[edit] Bron: http://www.insidegamer.nl...jnt-10-februari-2012.html
Staat zelfs niet op de website van Capcom (erg slecht!).
Ah top, ik kon het niet 1,2,3 vinden.
Nog andere HD collections die er gaan komen?

Ik heb tot nu toe gevonden.

Metal Gear Solid (deel 2,3 en peace walker) februari voor europa en november voor usa...., wel raar de serie is hier veel populairder.
Silent Hill (deel 2 en 3) 1e kwartaal 2012
Zone of Enders (deel 1 en 2) 2012

Wel jammer dat niet alle collections compleet blijken te zijn, van mij part gooien ze er de ps1 versie bij, om de collection maar compleet te hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 27-10-2011 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik las laatst ook iets over een Devil May Cry HD collection.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 27-10-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:45:
Ik las laatst ook iets over een Devil May Cry HD collection.
Daar hadden we het al over (zie eerste post). :9

Ik las net @ VGChartz dat de release van MGS HD Collection een weekje eerder is;
The hotly anticipated Metal Gear Solid HD Collection's European release date has been announced, and, disappointingly, it is post-Christmas; the February 3, 2012 to be precise.
http://gamrfeed.vgchartz....n-release-date-announced/

[ Voor 46% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-10-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 23:14
Toppertje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:08:
[...]

Thanks, ik ga nu inderdaad gewoon lekker bij een gewone winkel aankloppen ;).

Misschien dat er rond sinterklaas wel een mooie aanbieding komt, daar maar es op wachten dan :P
e ps3 160gb slim ben ik zondag in rotterdam meermaals (o.a. bij de eplaza gameshop) tegengekomen voor 207 euro.

zelf heb ik bij de gameshop de ps3 320gb met 2 controllers en GT5 meegenomen voor 259 euro!

lang getwijfeld maar was een mooie prijs dus toch maar gedaan, en tot nu toe zeker geen spijt van gehad.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:06:
[...]

Daar hadden we het al over (zie eerste post). :9

Ik las net @ VGChartz dat de release van MGS HD Collection een weekje eerder is;

[...]

http://gamrfeed.vgchartz....n-release-date-announced/
Zijn er uberhaupt nog mensen die met vertraagde Europese releasedata zitten? Ps3 is vrijwel regiovrij en vaak is importeren nog goedkoper ook.

Over regio's gesproken: Ik had via Internet een Bluray gekocht waarvan ik niet zeker wist dat hij ook in Europa afspeelbaar zou zijn. (Die BD is alleen in Amerika uitgebracht)

Ik kreeg die gister binnen en de disc er in gedaan. Krijg een melding dat vanwege de regio de disc niet af te spelen is :(
Vervolgens beetje op 'volgend hoofdstuk' en 'menu' gedrukt ed en ik kan de disc gewoon afspelen. Vreemde gang van zaken maar mij hoor je niet klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Henkie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:03:
[...]

e ps3 160gb slim ben ik zondag in rotterdam meermaals (o.a. bij de eplaza gameshop) tegengekomen voor 207 euro.

zelf heb ik bij de gameshop de ps3 320gb met 2 controllers en GT5 meegenomen voor 259 euro!

lang getwijfeld maar was een mooie prijs dus toch maar gedaan, en tot nu toe zeker geen spijt van gehad.
Netjes! In een winkel of via internet? linkje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Zijn er uberhaupt nog mensen die met vertraagde Europese releasedata zitten? Ps3 is vrijwel regiovrij en vaak is importeren nog goedkoper ook.

Over regio's gesproken: Ik had via Internet een Bluray gekocht waarvan ik niet zeker wist dat hij ook in Europa afspeelbaar zou zijn. (Die BD is alleen in Amerika uitgebracht)

Ik kreeg die gister binnen en de disc er in gedaan. Krijg een melding dat vanwege de regio de disc niet af te spelen is :(
Vervolgens beetje op 'volgend hoofdstuk' en 'menu' gedrukt ed en ik kan de disc gewoon afspelen. Vreemde gang van zaken maar mij hoor je niet klagen :D
In het geval van MGS HD collection wel, gepreordered in de verwachting dat deze in november zou releasen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 23:14
Toppertje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:47:
[...]

Netjes! In een winkel of via internet? linkje? ;)
gewoon via de winkel. centrum rotterdam links naast de mediamarkt, E-plaza Gameshop!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Henkie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:53:
[...]

gewoon via de winkel. centrum rotterdam links naast de mediamarkt, E-plaza Gameshop!
Nadeel is dat ik in groningen woon ;) Toch bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 22:29
Gisteravond na 5 jaar gedraaid te hebben is mijn 2006 60gb Fat edition ter zielen gegaan, met de gewraakte YLOD.
( is er een hobbyist in the house, die wat wil knutselen?)

en vandaag maar een slim 320GB gehaald.

wat me nu is opgevallen, is dat de slim, bepaalde bestanden (mpeg) niet goed afspeelt, die wel door mijn Fat versie zonder problemen gedraaid werden ?
en ik zie dat met sommige acties, de Slim lang niet zo snel is als de Fat.
scrollen door de folders van mijn NAS e.d. gaat soms met licht gestotter, en opstarten van films van de NAS duurt ook langer.

valt me wel een beetje tegen :/
(hoop dat het nieuwigheid is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
Sinned123 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:02:
[...]

Metal Gear Solid (deel 2,3 en peace walker) februari voor europa en november voor usa...., wel raar de serie is hier veel populairder.

Wel jammer dat niet alle collections compleet blijken te zijn, van mij part gooien ze er de ps1 versie bij, om de collection maar compleet te hebben.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de versie van MGS van de PSX met een coupon zou kunnen downloaden uit de store: http://www.xgn.nl/ps3/nie...te-hd-collection-onthuld/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:49

Convoy

g44p

Iemand enige idee misschien, heb dit nu al met F1 2010 & BF3 8)7 Kan dus met geen mogelijkheid online komen :'( Zowel op de PS3 als op de PC krijg ik deze fout:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2p18m.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Bol heeft GT5 voor 20euro in de aanbieding. Bij een FRS oid is deze nog 30euro.
Link naar BOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Griffin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:28:
Bol heeft GT5 voor 20euro in de aanbieding. Bij een FRS oid is deze nog 30euro.
Link naar BOL
En geen verzendkosten t/m maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen verzendkosten?
Totaal artikelen (1)
€ 19,99
Verzendkosten € 1,95
Totaal€ 21,94

EDIT: Hahaha ik zie het al, vanaf 20,00 of meer, GT5 is 19,99 :+

[ Voor 134% gewijzigd door CLB op 28-10-2011 10:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:03:
Geen verzendkosten?
Totaal artikelen (1)
€ 19,99
Verzendkosten € 1,95
Totaal€ 21,94

EDIT: Hahaha ik zie het al, vanaf 20,00 of meer, GT5 is 19,99 :+
Oeps, klopt inderdaad, vanaf 20€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Erg bedankt nog trouwens voor de link.

Ik had deze ps3 FAT 80GB incl. Madagascar 2 gekocht voor de € 149 (is er nu niet meer).

Madagascar 2 geseald ingeruild bij de gameshop en kreeg er nog € 20 winkeltegoed voor! (ik zou sowieso al een paar games daar kopen). Dus netto heeft deze ps3 + controller mij 129 euro gekost, koopje van het jaar voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
uncharted 3 schijnbaar overal al te koop. iemand al gehaald en gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
El_V schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:12:
Dan ligt die ook vroeg in de schappen, misschien ivm BF3?

Heb de mijne online ergens besteld, maar die zal de 3e wel aankomen denk ik. Maakt ook niet uit, ben toch met BF3 bezig.

[ Voor 3% gewijzigd door Fatal Mind op 28-10-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 30-10-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kan je beter bij Vraag & Aanbod doen denk ik?
Daar kijken wat meer mensen :)

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 30-10-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik zag wel een mooi pakket.
Uncharted3 + 320GB PS3 voor 275. Wel nice omdat mijn PS3 een probleme heeft.
Gezien ik er toch geen geld voor kan krijgen lijkt het, ga ik hem morgen maar ff uitelkaar halen en eens de koelpasta van cpu en gpu checken.
Áls het niet de voeding is, is het dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
El_V schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:12:
Zeker:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZUa5svxdPWXZouUMVatLnePl/medium.jpg

Fantastische game! De Donkey Kong Country van deze generatie consoles.

[ Voor 44% gewijzigd door Jumpman op 02-11-2011 17:31 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:00:
[...]

Zeker:

[afbeelding]

Fantastische game! De Donkey Kong Country van deze generatie consoles.
Alle drie de versies? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:44

kingfriko

100 % BULLY

iemand anders veel last van vastlopers met battlefield 3 ?
Elke keer als ik afga met de singleplayer loopt de ps3 vast in het laadscherm (Fat 60 gb)
Met multiplayer nog geen last gehad .
Verder nooit vastlopers , heel af en toe met fallout 3 , maar daar heb ik zo belachelijk veel uren in gestoken ;)

3e 4e vastloper op rij net , ben er wel even klaar mee nu , je koopt toch juist een game op console dat hij daar geen last van zou moeten hebben |:(

Het is trouwens bij operation guillotine , als je dat MG nest uit moet schakelen .

[ Voor 28% gewijzigd door kingfriko op 30-10-2011 09:07 ]

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van afgelopen week in Nederland:

01. Battlefield 3 (Playstation 3)
02. Battlefield 3 (Xbox 360)
03. Battlefield 3 (pc)
04. Football Manager 2012 (pc)
05. FIFA 12 (Playstation 3)
06. De Sims 3: Beestenbende (pc)
07. Batman: Arkham City (Playstation 3)
08. Forza Motorsport 4 (Xbox 360)
09. FIFA 12 (Xbox 360)
10. Just Dance 3 (Nintendo Wii)

Ik heb natuurlijk zelf ook meegedaan aan deze lijst: BF3 komt voorlopig mijn PS3 niet meer uit! Wat een fantastische MP shooter is dit!

Zelfs mijn Dark Souls verslaving zal hier gedeeltelijk voor moeten wijken.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm ik zie bij de Bart Smit een 250GB PS3 liggen voor een leuke prijs.

Zijn deze 250GB consoles slechter dan de huidige 320GB?

Ik zie alleen een verschil in uiterlijk, waar de 250GB iets wint door iets meer glans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
kingfriko schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 08:35:
iemand anders veel last van vastlopers met battlefield 3 ?
Elke keer als ik afga met de singleplayer loopt de ps3 vast in het laadscherm (Fat 60 gb)
Met multiplayer nog geen last gehad .
Verder nooit vastlopers , heel af en toe met fallout 3 , maar daar heb ik zo belachelijk veel uren in gestoken ;)

3e 4e vastloper op rij net , ben er wel even klaar mee nu , je koopt toch juist een game op console dat hij daar geen last van zou moeten hebben |:(

Het is trouwens bij operation guillotine , als je dat MG nest uit moet schakelen .
Misschien helpt het om de gamedata te verwijderen en dan even opnieuw te installeren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Heeft iemand ervaring met muiscontrollers voor de ps3? Ik heb zelf de fragnstein alleen ik ben er niet tevreden mee, het geeft niet het muisgevoel die ik bij pc-gaming wel had.

In dit topic heb ik mijn vraag samengevat
[muis ps3] Muisbesturing op de console

Graag feedback indien je mij hiermee kan helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 11:28:
Hmm ik zie bij de Bart Smit een 250GB PS3 liggen voor een leuke prijs.

Zijn deze 250GB consoles slechter dan de huidige 320GB?

Ik zie alleen een verschil in uiterlijk, waar de 250GB iets wint door iets meer glans..
Volgens Wikipedia zou het verschil alleen het formaat van de HD zijn.
Er lijken ook geen echte grote verschillen wat betreft betrouwbaarheid te zijn tussen de verschillende versies van de slim; ze zijn alleen wat zuiniger geworden en daarmee kon ook de koeling wat minder (dus lichter in gewicht).
Tussen de 250GB en de 320GB-versie zal waarschijnlijk geen echt verschil zitten, dus wil je de laagste prijs betalen of iets meer disk-ruimte en de laatste generatie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mwah kijk, 250GB met tekken 6 voor 225euro
320gb met fifa12 of uncharted 3 is 270euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:01
Als je vooral uit discs speelt, af en toe een mappackje en gewoon films kijkt via USB lijkt me 250GB of zelfs 320GB wel erg veel, denk ik ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik had mijn 80GB vol, dusja.. Dan liever zo groot mogelijk.

Toch ben ik bezig mijn fat te open, en even te kijken naar de koelpasta. Ik heb alles los, maar ik krijg de rechterzijde van de achterkant (connectoren) niet los.
Afbeeldingslocatie: http://www.consolezombie.com/Images/SonyPS3Disassembly/ps3-motherboard-removal.jpg
Daar dus de linkerkant, Er lijkt onder het moederbord nog een gemene schroef te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Gisteren ook weer een PS3 gehad, in het begin heb ik er ook 1 gehad.. maar had er toen geen zin meer in, nu ze goedkoper zijn en kleiner vond ik het wel weer leuk :P
Heb er 1 bij de mediamarkt in Deventer gehaald, 160GB slimline + Driver San Fransisco special edition, 255 euro, lijkt me een mooie deal :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:06:
Ik had mijn 80GB vol, dusja.. Dan liever zo groot mogelijk.

Toch ben ik bezig mijn fat te open, en even te kijken naar de koelpasta. Ik heb alles los, maar ik krijg de rechterzijde van de achterkant (connectoren) niet los.
[afbeelding]
Daar dus de linkerkant, Er lijkt onder het moederbord nog een gemene schroef te zitten.
Volg deze stappen: http://www.ifixit.com/Gui...ht-of-Death-Repair/3654/1

Duidelijke foto's, wanneer je wat los moet maken, dan kom je er vanzelf :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Bij MyCom Groningen binnenkort een PS3 320GB Slimline (uiteraard) voor €199. Stond in de folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:11

Maximus

There is no substitute

Zojuist ging mijn 60GB PS3 definitief? uit. Als ik hem nu start krijg ik de rode led, piepjes, groene led, gele led, piepjes en gaat de ps3 knipperend rood uit. Heb even gegoogled maar dit lijkt vrij definitief te zijn.

Echter, ik zou graag nog even de GT5 disk er uit halen. Alleen dat krijg ik niet voor elkaar. Zelfs niet als alles uit is, eject indrukken en dan de PS3 op stroom zetten om de schijf er uit te laten komen.

Wie heeft een gouden tip?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:30:
Zojuist ging mijn 60GB PS3 definitief? uit. Als ik hem nu start krijg ik de rode led, piepjes, groene led, gele led, piepjes en gaat de ps3 knipperend rood uit. Heb even gegoogled maar dit lijkt vrij definitief te zijn.

Echter, ik zou graag nog even de GT5 disk er uit halen. Alleen dat krijg ik niet voor elkaar. Zelfs niet als alles uit is, eject indrukken en dan de PS3 op stroom zetten om de schijf er uit te laten komen.

Wie heeft een gouden tip?
Schroevendraaier pakken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Ik had hetzelfde probleem, heb voor 40 euri's een reflow laten doen.
Weer thuis gelijk de GT5 disc eruit gehaald, alle savegames en data gebackupped en een PS3 slim gehaald.
De gerepareerde Fat staat nu al ruim 2 maanden bij iemand anders en doet het prima, de vraag is alleen voor hoe lang...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 31-10-2011 21:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
EfBe schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Volg deze stappen: http://www.ifixit.com/Gui...ht-of-Death-Repair/3654/1

Duidelijke foto's, wanneer je wat los moet maken, dan kom je er vanzelf :)
Ik had t gister al opgelost :). iets anders model binnenkant was het..

Mediamarkt Groningen heeft overigens deze week de 160GB model voor €199.

het zou me niks evrbazen als de 320GB voor 199 bij de Mycom een 'zetfout' is.. Zal wel de 160GB moeten zijn.

//edit
Mediamarkt Leeuwarden heeft de 160GB voor 188euro.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2z82mbp.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 31-10-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een soort van Fighting game met bekende PlayStation-karakters schijnt te komen;
Paul Gale Network is proud to reveal one of PlayStation 3′s surprise games, but before I do, there are a couple of things that I won’t be putting in this article: the name of the game, publisher, developer, pictures, video, percent complete, and release date. That being said, the surprise game that I have for you is:

Sony’s equivalent of Super Smash Bros. Brawl.

This is real and this is awesome. The game plays on a 2D plane much like Smash Bros. does, with plenty of Sony branded characters making up the combatants. Just who are some of these playables? This isn’t a full revealing, so I’ll tell you the following: Kratos, Sly Cooper, Nathan Drake (Uncharted), Fat Princess, Parappa, Sweet Tooth, and Rico (Killzone).

The stages are vibrant and varied, just like in Smash Bros. and style of play is geared towards people that like that series. Expect pretty colorful backgrounds (when appropriate), such as in Misty Island from Jak and Daxter and LittleBigPlanet. In the latter of two, much like the game it stems from, there are all sorts of cool objects spawning all throughout your match, adding a lot of fan service to the level.
Bron: http://ps3life.nl/nieuws/...xclusive-aankondiging-is/

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-11-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee en klinkt als een vermakelijke game maar ik denk dat de karakters niet de (wellicht nostalgische) kracht van de Nintendo karakters hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:35:
Een soort van Fighting game met bekende PlayStation-karakters schijnt te komen;

[...]

Bron: http://ps3life.nl/nieuws/...xclusive-aankondiging-is/
Crash Bandicoot moet, ik herhaal, MOET, hierin verschijnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Bellerophon schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:40:
[...]

zou wat zijn als het niet gebeurd tho :+

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kabuto_Raiger schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:42:
[...]

zou wat zijn als het niet gebeurd tho :+
Mogen ze van mij ook een nieuw spel van maken, of nog beter, CTR terug brengen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Wat zijn de ervaringen met usb hubs?
Ik merk toch wel dat 2e poorten toch echt te weinig zijn.

Ik ben op zoek naar iets simpels zoals dit:
http://www.ebay.co.uk/itm...ain_3&hash=item2a1495fcc1

Maar als dat niet werkt hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Sinned123 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:15:

mja als je voor looks gaat?
http://www.logic3.com/ps3-usb-hub-and-card-reader.html
Is dit niet een mooire optie :)?

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

[...]

Jah, wel een beetje slecht photoshop plaatje, want der helft dervan zijn allemaal Final Fantasy lui :/ En idd dan Crash Bandicoot, beetje rondjes draaien om zijn eigen as :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Laatst online: 20:58
Sinned123 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:15:

Ik heb de Nyko Media Hub Slim en ben er zeer content van. Doordat er ook een IR reciever inzit, kan ik mijn Harmony afstandsbediening gebruiken met mijn PS3 zonder die dure bluetooth adapter te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Kr7Br schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:14:
[...]

Ik heb de Nyko Media Hub Slim en ben er zeer content van. Doordat er ook een IR reciever inzit, kan ik mijn Harmony afstandsbediening gebruiken met mijn PS3 zonder die dure bluetooth adapter te kopen.
Oei, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb de PS3 Bluetooth adapter van Logitech voor €33,75 gekocht. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Gisteren de review gezien van Uncharted 3 en het ziet er toch echt geweldig uit. Lekker zo'n adventure game met een goed verhaal erin.

Nu luid mijn vraag als volgt:
Moet je de vorige delen gespeeld hebben?

Ik rol niet in het geld en om alle 3 de delen gelijk te kopen. Heb sinds kort Ps3, anders had ik allang mee gedraaid in de Uncharted wereld! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb zelf de Nyko Media Hub+ voor de PS3 fat..
http://www.nyko.com/produ...detail/?name=Media+Hub%2B\

Kostte 13 euro bij ToysXL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Noq schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:48:
Gisteren de review gezien van Uncharted 3 en het ziet er toch echt geweldig uit. Lekker zo'n adventure game met een goed verhaal erin.

Ik rol niet in het geld en om alle 3 de delen gelijk te kopen. Heb sinds kort Ps3, anders had ik allang mee gedraaid in de Uncharted wereld! _/-\o_
Is wel leuker! Maar niet persé vereist. Maar als je deel 1 en 2 gewoon op easy speelt dan ben je er binnen 5-10 uurtjes doorheen. En heb je wel het verhaal lekker meegepakt. :)

Kun je altijd later nog op hogere moeilijkheidsgraden spelen (Crushing). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Noq schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:48:

Dan koop je toch gewoon eerst voor een lekker budgetje de eerste 2 delen? Geniet daarvan, koop je deel drie later als deze weer goedkoper is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Just my 2 cents inderdaad.. Persoonlijk heb ik het nog gekker gedaan..
Eerst Uncharted 2, nu bijna klaar met 1 en dan zie ik wel weer wanneer ik Uncharted 3 koop.. Je hoeft deel 1 en 2 imho niet echt te spelen om deel 3 te kunnen doen, maar het is wel leuk, je kent de (bij)karakters enzovoort.

Deel 1 vind ik naarmate het einde
spoiler:
trouwens wel op een horrorshooter lijken zeg met al die gare wezens, dat valt me beetje tegen

Deel 2 vond ik qua verhaal
spoiler:
weer minder dan deel 1, zo'n gare militaire eindbaas.. mja dan weer geen gekke wezens

Wanneer wordt een PS3 game eigenlijk een platinum-game? Na een xx aantal maanden? Na een xx aantal verkopen?
Ik heb Uncharted 1 en 2 als platinum-game, wat ik persoonlijk best vind, dus deel 3 in Platinum zou wel passen natuurlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Zeker :)
Het was ook meer het idee of elke willekeurige adapter werkt.
Kan de usb port voldoende leveren voor een dj hero, guitar hero en wireless headset adapter?
Of moet ik dan al gaan kijken naar een externe voeding?

Ik ga ze niet tegelijkertijd gebruiken, maar ik word een beetje zat van het constant wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb iig geen problemen met
G25 + controller opladen + DJ Hero + Move opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Kevin Butler moet hierin verschijnen! :+
CLB schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:32:
Wanneer wordt een PS3 game eigenlijk een platinum-game? Na een xx aantal maanden? Na een xx aantal verkopen?
Ik heb Uncharted 1 en 2 als platinum-game, wat ik persoonlijk best vind, dus deel 3 in Platinum zou wel passen natuurlijk.
To become a Platinum release it was required that a game have over 400,000 total worldwide sales after generally one year on the market[1] (PAL region sales in particular; games that sell over 400,000 units in another region alone, such as Japan or the U.S., do not necessarily qualify for a Platinum title).

For PlayStation 2 and PlayStation Portable releases, there is no specific target required to achieve Platinum status as indicated by SCEE Press Releases and the discrepancies between the Platinum status of specific titles and their chart performance.

After reaching the required level of sales, Sony often dropped the prices of the original title to Platinum pricing levels (generally about half of the original retail price), as a way to clear inventory for retailers.
Bron: Wikipedia: Platinum Range

[ Voor 73% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-11-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 14:12
CLB schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:32:
Deel 2 vond ik qua verhaal
spoiler:
weer minder dan deel 1, zo'n gare militaire eindbaas.. mja dan weer geen gekke wezens
Uhm.. heb je wel goed opgelet aan het einde van deel 2?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Ug, ik hoop dat de EU update voor PSN+ er ook zo ongeveer uitziet. Crash Bandicoot!

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6107/6299645978_b0d94a36c7_z.jpg

http://blog.us.playstation.com/2011/10/31/playstation-plus-november-sneak-peek-free-hydrophobia-prophecy-and-more/

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

cheiron schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:27:
Uhm.. heb je wel goed opgelet aan het einde van deel 2?
Je doelt op:
spoiler:
gemuteerde oorlogsbaas? Vind ik stukken minder vaag dan die tientallen creepers aan het eind van U2

Pagina: 1 ... 7 ... 47 Laatste