Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En ja hoor, weer prima geregeld bij Gamersland. Gisteren middag besteld vandaag binnen.
Ben benieuwd naar de 2 DLC thema's ;)

Edit thema's vallen tegen, het mist gewoon het muziek element.

In the box:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-JZuVd0vUTXo/TpRhixjJV4I/AAAAAAAABAE/zzIlL05UfoQ/s520/Shadow%252520of%252520the%252520Colussus.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 11-10-2011 17:42 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vond net een video van Sideway: New York ('PSN exclusive')

Ziet er erg cool uit!

http://blog.us.playstatio...ly-on-psn-starting-today/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sja is allemaal te verwachten natuurlijk. Iedereen die dacht dat ze (sony) nooit meer het slachtoffer zouden worden van cybercriminaliteit is natuurlijk ontzettend naief. Maargoed 93.000 account is behoorlijk veel maar op 72 miljoen acounts is het "slechts" 0.001%.

Daarbij is dit geen hack te noemen. Wat er is gebeurd is dat hackers met een enorme lijst aan password en wachtwoord gegevens van andere sites gewoon combinaties aan het testen zijn geslagen. Daarbij waren er dus 93.000 accounts van mensen die elders dezelfde wachtwoorden en gebruikersnamen hebben. Dit is amper een hack te noemen maar meer een uitvoering van het gevreeste en waar iedereen voor waarschuwt: gebruik nooit steeds dezelfde namen en wachtwoorden voor verschillende diensten. Mocht één bedrijf slachtofffer worden dan hebben ze gelijk toegang tot je gegevens van al je online bedrijven en diensten.
We want to let you know that we have detected attempts on Sony Entertainment Network, PlayStation Network and Sony Online Entertainment (“Networks”) services to test a massive set of sign-in IDs and passwords against our network database. These attempts appear to include a large amount of data obtained from one or more compromised lists from other companies, sites or other sources. In this case, given that the data tested against our network consisted of sign-in ID-password pairs, and that the overwhelming majority of the pairs resulted in failed matching attempts, it is likely the data came from another source and not from our Networks. We have taken steps to mitigate the activity.
Niks geen hack dus... move along people, nothing to see here

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen hack, eerder een poging om domme mensen af te straffen. :)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:58:
Geen hack, eerder een poging om domme mensen af te straffen. :)
Haha naja ik ben er zelf ook wel schuldig aan om redelijk gelijke wachtwoorden te gebruiken op verschillende sites.... Vaak moet je je eerst stoten aan een steen voordat je hem uit de weg legt.

Ondertussen ben ik erg nieuwsgierig hoe tweakers.net dit nieuws met een anti sony spin zal gaan brengen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:30:
[...]Haha naja ik ben er zelf ook wel schuldig aan om redelijk gelijke wachtwoorden te gebruiken op verschillende sites.... Vaak moet je je eerst stoten aan een steen voordat je hem uit de weg legt.
Eigen schuld dikke bult zeggen ze dan. :P

[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-10-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:04
Sagat schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

offtopic:
Kids die 'alleen' een iphone hebben, mensen die veel onderweg zijn? Vast nog wel meer opties als je diep nadenkt...
Had zelf van het weekend rage op mijn iphone maar is opgestart, intro filmpje ziet er echt fantastisch uit, maar als je dan begint is het 'gewoon' een on rails shooter......wist gelijk waarom ik alleen maar Drop 7 en flight control op mijn iphone doe (oh ja die kwaaie vogeltjes ook niet te vergeten natuurlijk, al hoewel ik daar een beetje op uitgekeken ben :o )
Samengevat, ik vind het zelf ook verschrikkelijk om niet touch geoptimaliseerde (of misschien beter gezegd, niet voor touch ontworpen games) te spelen op mijn iphone, maar er moet wel een markt voor zijn, want je weet een ding zeker, en dat is dat EA niet uit de goedheid van zijn hart dit spelletje de store in plempt.
Ik. Speel Fifa vrij veel onderweg. Tuurlijk weegt het niet op tegen de consoleversie, maar het is echt een goede game. Over de controls kan ik vrij simpel zijn: deze vergen oefening. Maar dat geldt ook voor de consoleversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij alle exemplaren van Uncharted 3 zal een beta-code voor Starhawk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
swopdark schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:52:
[...]

Sja is allemaal te verwachten natuurlijk. Iedereen die dacht dat ze (sony) nooit meer het slachtoffer zouden worden van cybercriminaliteit is natuurlijk ontzettend naief. Maargoed 93.000 account is behoorlijk veel maar op 72 miljoen acounts is het "slechts" 0.001%.
Ben het helemaal met je eens hoor, alleen is 93.000 op 72 mln 0,129% Je zat er slechts een factor 100 naast. Nog steeds niet heel veel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Uncharted 2 uitgespeeld, eindelijk had weinig tijd afgelopen week.. Nu deel 1 want die had ik inmiddels via MP gekocht.. Deel 3 komt ook binnenkort uit dus dat is ook erg lekker, maar zijn er nog meer games in dit genre die ook puzzels, schieten en verschillende soorten omgevingen? Tombraider / Uncharted mengelmoes ...ofzo

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Zo vertrouwd als de serie aanvoelt, zo uniek is de game in z'n (sub)genre. Natuurlijk komt er nog een nieuwe tomb raider, die zich meer focust op survival en minder op schieten. Ik ben nog wat skeptisch, maar als ze de sfeer van die cgi-trailer ook in de game weten te krijgen, dan kan het zomaar een topper worden. Wat ik verder nog kan bedenken is Enslaved (zelf niet gespeeld) of Castlevania, al heeft die meer weg van God of War dan van Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Uniek in zijn genre als het alleen maar een indiana jones versie van Tomb Raider is? ;)

Ik vind Assassins Creed wel ongeveer hetzelfde spelen (is natuurlijk totaal anders) en Deus Ex kun je ook een heel klein beetje puzzelen noemen maar er is te weinig in dat genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
Misschien de prince of persia games? Deze lijken me ook enigsinds in het verlengde te liggen. (beetje exploratie, beetje vechten.......platform elementen...)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Kluutmaran schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:10:
Uniek in zijn genre als het alleen maar een indiana jones versie van Tomb Raider is? ;)

Ik vind Assassins Creed wel ongeveer hetzelfde spelen (is natuurlijk totaal anders) en Deus Ex kun je ook een heel klein beetje puzzelen noemen maar er is te weinig in dat genre.
Momenteel wel, de hoogtijdagen van Tomb Raider liggen al ver achter ons. Maar wie weet met de nieuwe game. En Uncharted is volgens mij meer een ode aan films als Indiana Jones dan dat het een TR-kloon is.

AC en PoP zijn ook nog wel enigzins vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Assassins Creed lijkt echt niet op Uncharted imo.
Nathan Drake is een houten klaas vergeleken met Altair/Ezio. Verder is AC open world, heeft het een totaal andere sfeer, en heeft het geen puzzels

Eigenlijk lijkt Uncharted nog het meeste op Gears op War (zoals het een opeenschakeling is van 'set pieces'), maar dan met meer 'puzzels' en met een andere soort humor. Alleen is dit dan weer een totaal andere setting, dus als je daar vooral naar een Indiana Jones op zoek bent is het totaal geen vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:44:
Eigenlijk lijkt Uncharted nog het meeste op Gears op War (zoals het een opeenschakeling is van 'set pieces'), maar dan met meer 'puzzels' en met een andere soort humor.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, als er één serie is waar Uncharted erg veel op lijkt dan is dat Tomb Raider. Zowel qua gameplay als uiterlijk.
Gears of War is vooral van schuilplek naar schuilplek hollen in een wereld met gebrek aan kleur en variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Uncharted gameplay bestaat feitelijk uit 2 dingen. Het klauteren, wat idd veel op Tomb Raider lijkt, en de shootouts, die ik toch echt op Gears of War vind lijken (tussendoor gevuld door Indiana Jones achtige cinematics en humor)

Ik ga maar niet in op je laatste opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aangezien Indy een van mijn favoriete filmpersonages is, ben ik ook helemaal blij met Uncharted.
Ik zou Uncharted ook eerder vergelijken met TR, maar dan vooral omdat het een soortgelijke setting (avontuur) heeft. Qua gameplay kan ik het niet echt vergelijken, aangezien ik al jaren geen TR meer heb gespeeld en al die andere genoemde games eigenlijk ook niet ken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:54
Heb gisteren het eerste deel van de Uncharted serie besteld. Hoorde van veel mensen dat die game een 'must have' is als PS3 bezitter. Ben benieuwd.

Hoop alleen niet dat het platformen net zo frustrerend wordt als sommige stukken in God of War. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Platformen duurt nooit te lang achter elkaar imho en wordt nooit saai imho

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van games afgelopen week in de belangrijkste markt van de wereld (BeNeLux):

01. FIFA 12 (Playstation 3)
02. FIFA 12 (Xbox 360)
03. Pro Evolution Soccer 2012 (Playstation 3)
04. Rage (Playstation 3)

05. Gears of War 3 (Xbox 360)
06. Dark Souls (Playstation 3)
07. Rage (Xbox 360)
08. FIFA 12 (Nintendo Wii)
09. Dark Souls (Xbox 360)
10. F1 2011 (Playstation 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Lijkt me ook wel leuk:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wGo7fySGmKPQKJSrD9UsF7iV/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Via verschillende webshops is die te koop voor minder dan €20,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:12
ik verkijk me vaak in zo'n dingen.. vroeger waren ze super maar als je ze nu speelt voelen ze toch wel gedateerd (had ik bij PoP trilogy heel erg) en heb ik er veel minder plezier in. GoW ook een beetje maar gelukkig veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik heb ze tot nu toe allemaal gekocht, zelfs beyond good and evil en RE4 en RE Veronica.
Ik vind het bij de meeste spellen wel meevallen.
Maar PoP is echt verschikkelijk.
Deel1 was visueel nog redelijk maar geluid was gewoon slecht.
Deel2 is visueel niet veel beter dan de ps2 versie, helaas vind ik dit deel ook nog ruk spelen en ben daarna niet verder gegaan.

Wat mij betreft zijn voorlopig GoW Collection1 en Sly Trilogy de beste collecties.
Ik moet echter nog beginnen aan RE en Splinter Cell.

Binnenkort komen trouwens nog Metal Gear Solid, Silent Hill en Zone of Enders met een collection uit.

[ Voor 25% gewijzigd door Sinned123 op 16-10-2011 17:04 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Ik vind de meeste wel geslaagd idd, God of war vroeger gemist, dus met veel plezier gespeeld.
Pop viel inderdaad behoorlijk tegen, hier ben ik ook halverwege afgehaakt.

Nu bezig om de Tomb raider trilogie te spelen :)

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Ik ben ook wel blij met al die heruitgaves. In hoeverre het opgelapt is maakt me niet zo heel veel uit. Vind het vooral erg handig dat ik maar één console hoef aan te sluiten en toch oude klassiekers te spelen die ik heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik zou graag nog een keer een HD-remake zien van Killzone... Daar ik een slim heb, kan ik de PS2 versie dus niet spelen...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
ah ok ben gelukkig niet de enige die is afgehaakt bij PoP.. maar ben toch wel benieuwd hoe de splinter cell trilogy is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm die Tombraider Trilogy lijkt me ook wel tof... En pricewatch: Sniper: Ghost Warrior, PlayStation 3 ook wel...
Maar daar moet ik nog even wat meer YouTube-filmpjes van bekijken voordat ik echt denk van: ja of nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Sniper: Ghost Warrior schijnt een drol van een game te zijn, dus die zou ik niet kopen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
CLB schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:16:
Hmm die Tombraider Trilogy lijkt me ook wel tof... En pricewatch: Sniper: Ghost Warrior, PlayStation 3 ook wel...
Maar daar moet ik nog even wat meer YouTube-filmpjes van bekijken voordat ik echt denk van: ja of nee...
De Tomb Raider Trilogy kost maar €12,45 bij zavvi.nl (Mega Monday), voor die prijs kun je niet echt een miskoop doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 16-10-2011 22:29 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hahn schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:17:
Sniper: Ghost Warrior schijnt een drol van een game te zijn, dus die zou ik niet kopen :P
Tsjaa dat dacht ik in eerste instantie ook, gameplay ziet er wel tof uit :)
SToRM666 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:26:
De Tomb Raider Trilogy kost maar €12,45 bij zavvi.nl (Mega Monday)
Owh das tof, account gemaakt en besteld! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er hier mensen die Joe Danger (PSN game) spelen? Daar komt ook een opvolger van binnenkort. Een leuke frisse game voor weinig geld. De eerste Joe Danger was vooral gericht op fun en de tweede versie lijkt hier veel op als ik de website bekijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:41:
Zijn er hier mensen die Joe Danger (PSN game) spelen? Daar komt ook een opvolger van binnenkort. Een leuke frisse game voor weinig geld. De eerste Joe Danger was vooral gericht op fun en de tweede versie lijkt hier veel op als ik de website bekijk.
Joe Danger vond ik een leuk spel maar ik heb het niet lang gespeeld. Na het unlocken van alle tracks ben ik gestopt. Veel challenges zijn te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:22
Joe Danger heb ik ook, leuke game maar na 30% van de game had ik het wel gezien. Veel van hetzelfde en op den duur behoorlijk moeilijk. Met twee spelers (op de bank) is het erg leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpman op 16-10-2011 23:18 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:17:
Grafisch geen pareltje, qua gameplay redelijk goed vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
El_V schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:49:
ah ok ben gelukkig niet de enige die is afgehaakt bij PoP.. maar ben toch wel benieuwd hoe de splinter cell trilogy is
Ik heb het tot halverwege deel 1 van PoP HD volgehouden en toen had ik zo genoeg van die crappy controls en brakke camera, dat ik gestopt ben. Deel 2/3 niet bekeken. Vroeger deel 2 wel op de ps2 gespeeld maar ook dat niet volgehouden tot het eind toen (aangezien de game niet leuk is). Wel jammer, maar goed, de reviews waren ook al niet lovend dus het was te verwachten ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
scoort op metacritic toch best hoog (hoger als tomb raider).. en die splinter cell trilogy zijn ze al helemaal niet positief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
lol, heb laatst zowel pop trilogie als tr trilogie gekocht met de steam summer sales. Pop SoT had ik op de cube maar door een PES verslaving weinig tijd aan besteed destijds, deeltje 2 en 3 wel binnengehaald voor pc/en xbox1 maar die helemaal geen tijd gegeven (tsja als je je legale games al niet speelt :X ).

TR: 1 had ik voor de pc en misschien ook de saturn (volgens mij heb ik de pc versie nog verkocht of weggegeven aan een vriend. Maar ik vond de 3d gfx toendertijd zo crappy dat ik er niets mee kon. De huidige tr games zien er fantastisch uit, en de gameplay vind ik ook nog best leuk (baseer dit even op de demo van underworld...uit mijn hoofd), maar denk dat ik eigenlijk liever uncharted verder ga spelen.

Splinter cell leek me vroeger ook best tof, maar toen ik deel 1 speelde (back in the day) vond ik het al zeer houterig qua besturing, en zowiezo hou ik niet van stealth games en wederom, dan speel ik eigenlijk liever metal gear........ik heb 1 en 2 liggen, en mag van mezelf 3 en 4 pas kopen als ik iig een van die 2 significant gespeeld heb. (de verzamelaar in me zal echter het winnen van de econoom als dadelijk de collectie voor minder dan 20 euro in de megamonday ligt.........)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
CLB schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:34:
Owh das tof, account gemaakt en besteld! Thanks!
Geen dank ;) Ik zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om m te bestellen, maar ik heb ze alledrie al.
Het zijn stuk voor stuk goeie spellen en voor die prijs echt een koopje.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Pfff snap er niets van..gebruik nu mn laptop om een divx te streamen met PMS maar plotseling werken de subs die ik met Aviaddxsub heb ingebakken niet meer. Ik krijg een melding dat er "no subs available" zijn. Als ik echter de film op een dvdtje brand dan kan ik wel gewoon subs selecteren. Ook leest PMS ineens niet meer de subs mee als ik het .srt erbij heb. ik gebruik de laatstse versie van PMS (1.40.0) Heb volgens de instructie van deze site alles gedaan wat ik moest doen maar het werkt gewoon niet meer :( Wat doe ik verkeerd? Iemand die het anders heeft kwa versies of instellingen en waar het wel werkt?

crosspost met ps3 als mediaserver

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:49
Weet iemand nog een leuke pack aanbieding van de Ps3 320 gb te vinden ? De laatste 2 weken niet veel soeps tegen gekomen en ik wil er nu toch echt 1 :)

Misschien nog net te ver van de kerst vandaan voor de leuke aanbiedingen ? Komt er trouwens nog een mw3 pack aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:23
Beakzz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 01:16:
Weet iemand nog een leuke pack aanbieding van de Ps3 320 gb te vinden ? De laatste 2 weken niet veel soeps tegen gekomen en ik wil er nu toch echt 1 :)

Misschien nog net te ver van de kerst vandaan voor de leuke aanbiedingen ? Komt er trouwens nog een mw3 pack aan ?
De afgelopen weken niet veel soeps? 3 oktober was er nog een PS3 320GB + Resistance 3 voor €266.

Overigens is bij GameMania nog steeds voor €275: PS3 320GB + 2 DS3 controllers + Gran Turismo 5

[ Voor 12% gewijzigd door LuPo op 18-10-2011 08:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
SToRM666 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

De Tomb Raider Trilogy kost maar €12,45 bij zavvi.nl (Mega Monday), voor die prijs kun je niet echt een miskoop doen ;)
Thnx voor de tip, besteld. De eerste twee delen nog nooit gespeeld (Tomb Raider Underworld heb ik al Platinum :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
LuPo schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:02:
[...]

De afgelopen weken niet veel soeps? 3 oktober was er nog een PS3 320GB + Resistance 3 voor €266.

Overigens is bij GameMania nog steeds voor €275: PS3 320GB + 2 DS3 controllers + Gran Turismo 5
Ja je hebt gelijk :) , maar ik vind Resistance niks. Die aanbieding van Gamemania ziet er goed uit. Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rocketbirds: Hardboiled Chicken:

Ziet er erg goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

Is dit niet Shank: Chicken Edition?

Ziet er goed uit, net als Shank trouwens. Maar die viel qua gameplay toch tegen. Dus hoop dat er van robot kip ook een demo komt. Verder vond ik Bloodrayne verrassend leuk, dus die koop ik misschien ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er inderdaad veelbelovend uit, het druipt van de kwaliteit en aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:20
ps3 80gb voor €149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Maar dat is wel de FAT toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 21:20
Griffin schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Maar dat is wel de FAT toch?
daar ga ik wel vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nieuwere modellen van de Ps3 zullen ook wel zuiniger zijn dan de oude modellen ? (zoals bij de Xbox 360)
Dan kan je beter 70 euro meer neerleggen anders betaal je het toch weer aan energie (of je ouders :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Yups, het verschil tussen een Fat ps3 en een nieuwe van de hedendaagse productie is groot in gebruik van energie

Wikipedia: PlayStation 3 hardware

[ Voor 36% gewijzigd door Fietsbel op 19-10-2011 12:43 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Beakzz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:38:
Nieuwere modellen van de Ps3 zullen ook wel zuiniger zijn dan de oude modellen ? (zoals bij de Xbox 360)
Dan kan je beter 70 euro meer neerleggen anders betaal je het toch weer aan energie (of je ouders :p)
En dus minder hitte en dus minder fan noise (lijkt me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Niet echt heel interessant. Ik heb in Augustus 2011 een Playstation 3 320GB kunnen kopen voor € 199,00, wel na verkoop bijgeleverde accessoire pakket.

Ik zou denk ik wachten op een betere aanbieding met een nieuwer model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant voor mensen die graag in termijnen betalen, hij is goedkoper bij aanschaf maar uiteindelijk duurder door het verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Maar was het niet zo dat het energie verschil bij gemiddeld gebruik uitkwam op 5 euro per jaar ofzo? Dus dan moet je wel HEEL lang met je ps3 doorgaan.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Even terugkomend op Ico and Shadow of the Colossus HD. Vorige week besteld, en een klein uurtje mee aan de slag gegaan. Voor zover ik heb kunnen ondervinden is het Grafisch allemaal prima in orde, ook geen last van Framdrops o.i.d. De 3D belevenis heb ik helaas niet kunnen testen omdat ik geen ondersteunende hardware heb. Helaas heb ik het wat drukker dan verwacht dus als ik er iemand blij mee kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Beste Tweakers

Is het volgende model (van PS3 controllers) altijd fake?

CECHZC2H

Met het tekstje: Complies with IDA Standards DB102988

Dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:00:
Niet echt heel interessant. Ik heb in Augustus een Playstation 3 320GB kunnen kopen voor € 199,00, wel na verkoop bijgeleverde accessoire pakket.

Ik zou denk ik achten op een betere aanbieding met een nieuwer model.
50 euro aan energie is nog altijd iets van 50/0,25=200kWh aan energie. Ofwel bij 50W meer is dat 20 uur spelen voor 1kWh. Dus dat is 20*200=4000 uur spelen en dan heb je het eruit.

Als je gemiddeld 2 uur per dag speelt is dat 2000 dagen, ofwel bijna 6 jaar.

Daarnaast is niet alle energie weggegooid, want tijdens koude periodes wordt de warmte gebruikt om je kamer op te warmen :P

Goed, ikzelf heb ook liever de zuinigere PS3, maar als je slechts af en toe gamed (en voornamelijk in de winter), hoeft het geen slechte deal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evangael schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:04:
Beste Tweakers

Is het volgende model (van PS3 controllers) altijd fake?

CECHZC2H

Met het tekstje: Complies with IDA Standards DB102988

Dank,
ja, die zijn altijd fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-RazieL- schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:53:
Is dit niet Shank: Chicken Edition?

Ziet er goed uit, net als Shank trouwens. Maar die viel qua gameplay toch tegen. Dus hoop dat er van robot kip ook een demo komt. Verder vond ik Bloodrayne verrassend leuk, dus die koop ik misschien ook nog eens.
Demo en Full version staan in de Store.
Ik vind de game erg lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Don Juansen schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:22:
[...]
Goeie tip!
Ik ben zelf ook op zoek naar leuke splitscreen co-op games in alle genres zo'n beetje!
Stond op het punt WipeOutHD via PSN aan te schaffen, maar ik vind ~€20 toch wat veel.

Ik probeer al mijn PS3games < €15,- aan te schaffen, beperkt budget :+
Beetje laat wellicht, maar WipeOut kan je bij gameshops zo halen voor 10 euro (al dan niet 2de hands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Waarschuwing voor de disc-versie van WipeOut HD: de laatste update (2.20) is niet beschikbaar!
Mocht je in 3D willen spelen, met de disc-versie kan dit dus niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation 3D-tv vanaf 13 november te koop

Laatste update: 20 oktober 2011 13:12

HOOFDDORP - De door Sony speciaal voor de PlayStation 3 gemaakte 3D-televisie is vanaf 13 november verkrijgbaar.

Dit blijkt uit een blog van Sony.

De PlayStation-tv verschijnt in Europa als bundel in de winkels, met twee USB-oplaadbare 3D-brillen en een HDMI-kabel. De 3D-tv kan beelden tonen in 1080p en heeft een refresh rate van 240Hz.

Ook biedt de tv twee HDMI 1.4-ingangen, stereo RCA-mogelijkheden, een aansluiting voor een koptelefoon en een geintegreerde subwoofer. Verder is het mogelijk om met twee spelers ieder een eigen beeld op het scherm te zien, via het SimulView-systeem
Nog mensen die deze gaan kopen?

EDIT: aanvullend
Maar dat is niet al het 3D-geweld dat Sony dit jaar uit gaat brengen. In Engeland verschijnt Sony’s HMZ-T1 stereoscopische 3D headset op 8 december. Het apparaat moet op het hoofd gedragen worden en kent twee OLED-schermen in HD.

Volgens Sony is de spel- en filmervaring met de bril hetzelfde als het kijken naar een 750-inch bioscoopscherm op twintig meter afstand. De bril kost omgerekend €915.
Die headset komt sneller uit dan ik dacht. Ben wel benieuwd hoe dat er uitziet maar echt praktisch lijkt het me niet, vooral die prijs is hoog.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Nog mensen die deze gaan kopen?[...]
Die headset komt sneller uit dan ik dacht. Ben wel benieuwd hoe dat er uitziet maar echt praktisch lijkt het me niet, vooral die prijs is hoog.
Ik was van plan om de 3D-TV te gaan halen (vooral voor het coöp-gebeuren), maar die bril vind ik veel interessanter. Misschien dat ik ze alsnog beide koop, maar de bril is een must-have voor mij. :)
[edit] De prijs is € 800,= ipv € 915,= --> http://www.sony.nl/product/head-mounted-display/hmz-t1

Indiana Jones speelt Uncharted;

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-10-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 20:41
Nog 12 uur in de aanbieding (iemand zocht van de week toch de 320-versie?!)
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Vads schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:16:
link
Geen verkeerde actie, alleen wilde graag de versie met 2e contoller (en dan wellicht de GT5 pack dus). En die is maar 2 (of 3) tientjes duurder oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vads schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:16:
link
ja ik idd , maar weer met Resistance en dat spel trekt me totaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffin schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:
[...]Geen verkeerde actie, alleen wilde graag de versie met 2e contoller (en dan wellicht de GT5 pack dus). En die is maar 2 (of 3) tientjes duurder oid.
Optie 2: je verkoopt Resistance 3 en koopt GT5 en/of een 2e controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Morgen is het zover, PS3 - GT5 + controller halen in de stad. Via een vriend paar tientjes korting kunnen regelen.
Nu is GT5 leuk en volgende week BF3, en krijg MW3 ook binnen. Nu is alleen de vraag welke spellen zijn er momenteel in de budgetbakken te vinden die echt de moeite waard zijn.
Budget is onder de 30euro.

[ Voor 0% gewijzigd door Griffin op 21-10-2011 14:40 . Reden: typo ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Griffin schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:32:
Morgen is het zover, PS3 - GT5 + controller halen in de stad. Via een vriend paar tietjes korting kunnen regelen.
Nu is GT5 leuk en volgende week BF3, en krijg MW3 ook binnen. Nu is alleen de vraag welke spellen zijn er momenteel in de budgetbakken te vinden die echt de moeite waard zijn.
Hmmm, vraag me toch af hoe je die tietjes gaat betalen
Welke spellen is moeilijk te zeggen, loop gewoon langs een E-Plaze, MM ofzo. Platinum spellen zijn over het algemeen wel goede spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Uncharted 1 en 2, Motorstorm 1 en 2, Modnation Racers!
En Gran Turismo 5 kost 2 tientjes bij de MediaMarkt, haal ik zelf, bij jou in pakket natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09 19:06

FikkieHo

Wokmaster

Bron? Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb hier 2 originele liggen met beide teksten erop. Origineel? Omdat ze bij de aanschaf van aziatische PS3 zijn. Dus fake, nee. Je kan eerder even kijken of er een schroefje onder de sticker zit + naast een andere houden.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@napo:
Welke tietjes ? :Y)

Maar loop wel even de stad rond naar wat leuke games. F1 2011 lijkt me ook leuk alleen wacht ik nog even tot deze in de budgetbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Griffin schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:32:
Morgen is het zover, PS3 - GT5 + controller halen in de stad. Via een vriend paar tietjes korting kunnen regelen.
Zag Wipeout HD 2dehands bij gameshop voor 5 euro. Voor mij ongelooflijk veel value for money (maar ik heb hem al). GT 5 kan je ook wel voor 20 of minder krijgen. Als je coop leuk vind kan je spellen als Resistance (2) wel krijgen voor 10 euro.

Persoonlijk koop ik het liefst bij gameshops i.p.v. grote bedrijven als mediamarkt :) (straks heb je niets anders meer dan de MM...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb mijn PS3 nu een maand ofzo, en na een update van mijn router, krijg ik telkens de volgende error code als ik wil inloggen op PSN:

80710102, ik lees dus die suggestie door, staat er dat ik misschien PPPoE moet instellen. Kijk ik in die router, zie ik inderdaad dat PPPoE aanstaat, maar voorheen kon ik gewoon op PSN :S

Dit kan toch niet zomaar vanzelf zijn aangegaan? Daaronder staat nu Username, Password en Password confirmation. Kan ik dit gewoon instellen naar wat ik zelf wil ofzo?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

ThE_OwNeR schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:41:
Heb mijn PS3 nu een maand ofzo, en na een update van mijn router, krijg ik telkens de volgende error code als ik wil inloggen op PSN:

80710102, ik lees dus die suggestie door, staat er dat ik misschien PPPoE moet instellen. Kijk ik in die router, zie ik inderdaad dat PPPoE aanstaat, maar voorheen kon ik gewoon op PSN :S

Dit kan toch niet zomaar vanzelf zijn aangegaan? Daaronder staat nu Username, Password en Password confirmation. Kan ik dit gewoon instellen naar wat ik zelf wil ofzo?
Kun je wel op internet via een PC via dezelfde router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gamers, een vraagje. Hebben jullie ooit van een leverancierseditie gehoord ?

Ik heb een game kunnen vinden voor een leuke prijs, maar de verkoper geeft aan dat het gaat om een leverancierseditie waar enkel de cover dunner is, waardoor een lagere prijs kan worden gerealiseerd.

De verkoper is al jaren actief, en heeft een breed assortiment, echter heb ik nog nooit van een dergelijk begrip gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Destianto schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:11:

Ik heb een game kunnen vinden voor een leuke prijs, maar de verkoper geeft aan dat het gaat om een leverancierseditie waar enkel de cover dunner is, waardoor een lagere prijs kan worden gerealiseerd.

De verkoper is al jaren actief, en heeft een breed assortiment, echter heb ik nog nooit van een dergelijk begrip gehoord.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een promo-disc. Dat is wel de complete game maar dan zonder het hoesje en boekje. Hij heeft er dan dus zelf een hoesje omheen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zoiets vermoed ik ook ja =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Destianto schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:11:

Ik heb er hier ook eentje liggen. Versie van Transformers: Dark of the Moon. De Blu-ray is 100% identiek aan de versie die je in de winkel koopt (dus met opdruk). Alleen zit de game in een slimline CD-doosje. Je mist dan sowieso het boekje. De hoes van de game is redelijk gelijk alleen dan op een ander formaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Oke, geen zorgen dus. Leest er iemand überhaupt nog de bijgeleverde boekjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Destianto schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:16:
[...] Leest er iemand überhaupt nog de bijgeleverde boekjes ;)
Nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
FeaR schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Ik heb er hier ook eentje liggen. Versie van Transformers: Dark of the Moon. De Blu-ray is 100% identiek aan de versie die je in de winkel koopt (dus met opdruk). Alleen zit de game in een slimline CD-doosje. Je mist dan sowieso het boekje. De hoes van de game is redelijk gelijk alleen dan op een ander formaat.
Tegenwoordig krijg je bijna altijd wel een normaal hoesje, alleen bij niet alle third parties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
Destianto schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:16:
Oke, geen zorgen dus. Leest er iemand überhaupt nog de bijgeleverde boekjes ;)
Meestal 1 keer (net na de aanschaf). Daarna nooit meer.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 17:18
Ik zit even met een probleem/vraag..

Heb vandaag een 2e hands PS3 slim gekocht met een zooi games welke op de HDD zijn geinstalleerd. Elke keer als ik een van deze games probeer op te starten krijg ik de melding dat ik de licentie moet vernieuwen, waarna ik de keuze krijg de volle mep voor het spel neer te leggen om hem zo te kunnen spelen.

Behalve de sony supportdesk bellen maandag, is er nog iets anders wat ik kan doen om deze licenties alsnog te kunnen activeren?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
mattttt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:04:

Heb vandaag een 2e hands PS3 slim gekocht met een zooi games welke op de HDD zijn geinstalleerd. Elke keer als ik een van deze games probeer op te starten krijg ik de melding dat ik de licentie moet vernieuwen, waarna ik de keuze krijg de volle mep voor het spel neer te leggen om hem zo te kunnen spelen.

Behalve de sony supportdesk bellen maandag, is er nog iets anders wat ik kan doen om deze licenties alsnog te kunnen activeren?
Nee, want ze zijn niet op jouw account geactiveerd. Dus tenzij je het oude account van de vorige eigenaar gebruikt gaat dit niet lukken. En terecht, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattttt schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:04:

Volgens mij heb je het wachtwoord voor het account waarmee de games zijn aangeschaft nodig.
Degene waar jij de PS3 van hebt gekocht kan nu de games op zijn nieuwe PS3 zetten en/of zijn account+wachtwoord verkopen (voor de games) denk ik.
Iemand die hier meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Laatst online: 17:18
Exorcist schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:21:
[...]

Nee, want ze zijn niet op jouw account geactiveerd. Dus tenzij je het oude account van de vorige eigenaar gebruikt gaat dit niet lukken. En terecht, imho.
Ah, duidelijk. Heb de vorige eigenaar maar om die gegevens gevraagd aangezien de deal inclusief games was.

Bedankt!

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verkooplijst van games afgelopen week:

1 FORZA MOTORSPORT 4 (XBOX 360) MICROSOFT
2 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
3 PRO EVOLUTION SOCCER 2012 (PS3) KONAMI

4 FIFA 12 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 PRO EVOLUTION SOCCER 2012 (XBOX 360) KONAMI
6 JUST DANCE 3 (Wii) UBISOFT
7 BATMAN/ARKHAM CITY (PS3) EIDOS INTERACTIVE
8 THE SIMS 3/BEESTENBENDE (PC) ELECTRONIC ARTS
9 FIFA 12 (Wii) ELECTRONIC ARTS
10 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO

Eindelijk weer eens een 360 game op de eerste plaats. Forza 4 motorsport, de GT5 wannabe op nummer 1. De beste racegame voor de 360 tot op heden.

Verder scoren de voetbalgames erg lekker op ieder platform. En staat ook batman in de top 10 voor deze week.

PS3 only lijst:
1 FIFA 12 ELECTRONIC ARTS
2 PRO EVOLUTION SOCCER 2012 KONAMI
3 BATMAN/ARKHAM CITY EIDOS INTERACTIVE
4 RAGE BETHESDA SOFTWORKS
5 ACE COMBAT/ASSAULT HORIZON NAMCO BANDAI
6 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
7 RATCHET & CLANK/ALL 4 ONE SONY
8 DARK SOULS NAMCO BANDAI
9 F1 2011 CODEMASTERS
10 GUITAR HERO/WARRIORS OF ROCK ACTIVISION BLIZZARD

Mooie lijst met een vreemde eend in de vorm van guitar hero. Ik heb zelf vorihe week Dark Souls gekocht en damn wat is die game lekker! Ook trpouwens de DLC van GT5 binnengehaald en Spa Francorchamps alleen al is de volle 5 euro meer dan volledige waard.

Wat me opviel is dat GT5 door deze dlc de online community niet heeft opgedeeld. Ook als je de DLC niet hebt kan je gewoon de dlc auto's zien en de tracks spelen. Je kunt echter niet zelf met de DLC auto's rijden of zelf spa hosten op de server. Erg goed gedaan want nu kan iedereen genieten van het spa circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

* CLB moet binnenkort dan toch echt naar de MediaMarkt voor GT5 voor 2 tientjes
Maar ik moet bij Uncharted nog 28% uitspelen, dan de Tombraider Trilogy nog en Uncharted 3 komt eraan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:55:
Maar ik moet bij Uncharted nog 28% uitspelen, dan de Tombraider Trilogy nog en Uncharted 3 komt eraan..
En dat te bedenken dat BF3 donderdag uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:55:
Ben benieuwd of je tomb raider tot het einde kunt spelen.
Bij deel2 ben ik halverwege afgehaakt.
Deel3 had ik los al veel eerder uitgespeeld en is mogelijk nog slechter.
Deel1 is echter echt een toppertje en moet je gewoon gespeeld hebben, erg goede platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:53:

Eindelijk weer eens een 360 game op de eerste plaats. Forza 4 motorsport, de GT5 wannabe op nummer 1. De beste racegame voor de 360 tot op heden.

Verder scoren de voetbalgames erg lekker op ieder platform. En staat ook batman in de top 10 voor deze week.
Dat Forza op de Xbox (1) later uitkwam dan GT1 op de PS1 (logischerwijs) wilt niet zeggen dat ze bij Turn 10 wannabees zijn. Sterker nog, GT mag tegenwoordig niet eens in de schaduw staan van Forza.

Dit is meteen het laatste woord over dit onderwerp. Als iemand behoefte heeft om hierover te praten, verwijs ik jullie naar de desbetreffende topics

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Gaan we weer die discussie voeren?
Nogal nutteloos.
En alleen maar gevoelig voor trolling.

Als je maar 1 van de console's hebt, heb je simpelweg geen keuze.
Persoonlijk zie ik liever een PGR op de ps3 verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat ik mis is nog steeds een goede manier om save games in 1 x te backuppen. Het is nu of alles (incl game files etc) of manueel per save game helaas. Over tijd heb ik toch aardig wat tijd in sommige games zitten en het zou zonde zijn wanneer dat ooit overnieuw moet mocht de PS3 ooit eens stuk gaan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er ook een bundel met call of duty modern warefare 3 uit? Wil een ps3 weer kopen, echter niet zo mee bezig gehouden de laatste tijd. Komen er nog actie's of prijsverlagingen o.i.d?
Pagina: 1 ... 6 ... 47 Laatste