• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Entity schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:42:
Inderdaad, als je kijkt wat de PS3 kostte bij introductie, dat heb ik zelf nooit over voor een console. Na de recente prijsverlaging en het uitbrengen van GT5 Platinum vond ik het pas interessant worden en heb ik dus 2 weken terug een PS3 gekocht (combi-pack met 2 controllers en GT5).

De PS4 komt volgens mij eind volgend jaar, maar een definitieve datum is er nog niet. Sony wil nog niet teveel aandacht erop vestigen om de ontwikkeling van games voor de PS3 niet te verstoren. En aangezien de concurrentie voor die tijd ook niet met nieuwe dingen op de proppen komt, hebben ze er geen haast mee.
Zelf snap ik niet zo dat mensen zo lang wachten. De ps3 was wel 600 euro maar je kreeg er wel twee topgames en twee controllers bij. Daarnaast heb ik al een stuk of 120 games, dus als ik de kosten van de console daar over verdeel valt het allemaal reuze mee.

Ps4/switch gamer

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
El_V schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:31:
ja en dan wordt hij aangekondigd en dan kun je nog minimaal 2 jaar wachten voor hij in europa te krijgen is voor een topprijs waarvoor degene die nu twijfelen hem toch niet halen.
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar ik had toentertijd de "topprijs" er wel voor over. Ach, binnen het jaar was de prijs 200 euro gezakt (40GB model).

* Nog dik tevreden met me PS3 :)

• Kr7Br
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Psyonara schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:41:
Ico/SoTC collectie gehaald zit er een PSN code bij die niet werkt :S hier en daar al tegen gekomen dat meer mensen dat hebben maar hoe wat en waarom? kan ik nergens vinden hier nog mensen die meer weten?
Helemaal onderaan:
Unfortunately, due to some technical issues, you will not be able to download this extra content using the in-pack voucher until Monday 10th October. Please accept our sincerest apologies.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Gisteren Uncharted 2 uitgepakt, had ik toentertijd gekregen bij m'n PlayStation 3 (met kerst haha)
maar wat een game is dat zeg.. Nu op 44% ofzo in 4,5 uur tijd, vind het erg mooi en speelt lekker weg.
Is deel 1 net zo'n toffe game of heeft die minder inhoud, minder puzzels enzovoort? Anders wil ik die ook =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
CLB schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:51:
Gisteren Uncharted 2 uitgepakt, had ik toentertijd gekregen bij m'n PlayStation 3 (met kerst haha)
maar wat een game is dat zeg.. Nu op 44% ofzo in 4,5 uur tijd, vind het erg mooi en speelt lekker weg.
Is deel 1 net zo'n toffe game of heeft die minder inhoud, minder puzzels enzovoort? Anders wil ik die ook =)
Ik vond Uncharted 1 iets minder leuk als deel 2 doch heb me uitstekend vermaakt. Zelfde sfeer en actie. Ik zeg; gewoon kopen!

AULXJMHR

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:31
Zou je graag willen verklaren waarom je er zo lang over hebt gedaan het spel nu pas te spelen terwijl je hem al zo lang in bezit hebt?

Deel I is gewoon een lager tempo maar even misschien wel meer sfeervol dan het 2de deel.

Puur om de Flora en Founa e.d. Locaties zeker waard om te spelen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Niet zoveel tijd besteed aan de Playstation en had een paar spellen gekocht die ik wel speelde =)
En gisteren besloten om Uncharted 2 uit te pakken, maar die is me dus erg goed bevallen, zodoende de vraag.

Even op Marktplaats kijken dan maar, in de V&A staat niks =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vond uncharted 1 beter dan uncharted 2 (maar uncharted nog wel erg erg goed), dus ik zou die zeker spelen!

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:03

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Ik vond het bij Uncharted 1 wel jammer dat je ieder keer weer in vrij standaard omkaderd stuk kwam, met wat dekking, waarna er weer wat tegenstanders kwamen, maar verder net zo tof als U2. Die heb ik ook net uitgespeeld.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Paar weken terug een PS3 gehaald, en nog geen moment spijt van gehad. De console is nu best goedkoop, en er zitten echt nog toptitels aan te komen dit jaar.

Speel nu veel GT5 en Deus Ex, binnenkort maar eens Red Dead Redemption halen want die kost volgens mij niet veel meer. Heeft iemand ervaring met Mass Effect 2 op de PS3? Ik dacht dat dat echt een Xbox titel is, is die fatsoenlijk geport?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:10:
Paar weken terug een PS3 gehaald, en nog geen moment spijt van gehad. De console is nu best goedkoop, en er zitten echt nog toptitels aan te komen dit jaar.

Speel nu veel GT5 en Deus Ex, binnenkort maar eens Red Dead Redemption halen want die kost volgens mij niet veel meer. Heeft iemand ervaring met Mass Effect 2 op de PS3? Ik dacht dat dat echt een Xbox titel is, is die fatsoenlijk geport?
Als je een 360 hebt, zou ik beide titels (RDR en ME2) daarop halen, vanwege de betere graphics.

Er is een demo beschikbaar op PSN. Ik vind Mass Effect werkelijke geen reet aan, maar dat is persoonlijk. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 30-09-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 15:23
Dat is een kwestie van smaak. Voor ME2 zou ik persoonlijk de PS3 variant kiezen. PS3 vind ik minder in gezichten, maar voor de rest heb ik toch liever de PS3. Zeker in ME2. Belichting van de omgeving vind ik mooier op de PS3. En wat effecten die zijn uitgewerkt. Dacht ook dat het door de enigen kwam. Maar toch, verschil van smaak zeg maar.

RDR op de Xbox is zeker weten beter uitgewerkt ja. Lijkt wel een lame ass port naar de PS3.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Ik ben nu eindelijk zover om ook een Ps3 naast mijn Xbox te zetten en mijn vraag is of ik met de 160 Gb (ong. 200) goed af ben of toch beter voor de 320 Gb kan gaan ? Volgens mij moet je best veel installeren toch bij de Ps3 ? En je kan er toch eventueel zelf nog een grotere Hd inbouwen ?

En is dat Ps3 plus een beetje de moeite waard ? Maakt het iets uit voor de online ervaring ? Of is het alleen maar de extra content en de demo's iets eerder ? Zit eigenlijk niet te wachten om er nog een abo bij te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:39:
Ik ben nu eindelijk zover om ook een Ps3 naast mijn Xbox te zetten en mijn vraag is of ik met de 160 Gb (ong. 200) goed af ben of toch beter voor de 320 Gb kan gaan ? Volgens mij moet je best veel installeren toch bij de Ps3 ? En je kan er toch eventueel zelf nog een grotere Hd inbouwen ?
Ik ga dit binnenkort ook doen en denk dat ik voor de 320 ga. Dit omdat de meeste bundels met deze versie zijn gemaakt en het prijs verschil tussen de 160 en 320 niet extreem veel. En zelf een nieuwe hdd inbouwen ben ik zelf niet echt altijd even blij mee, kans dat het niet werkt / fout gaat is altijd aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Als je in de toekomst van plan bent de schijf te vervangen kan je beter de 160GB versie nemen.
Zelf ook gedaan en er in 640GB in gejaagd.
Met playstation plus (sinds het begin lid) en alle spellen die ik gekocht heb, zit ik inmiddels aan de 250GB schijfruimte in gebruik.
Voor mij persoonlijk is 320GB dus te krap.

Als je de schijf direct inbouwd bij aanschaf kan er volgens mij echt niets misgaan, behalve de schijf die misschien doa is.
Maar dat kan bij de ingebouwde schijf ook gebeuren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ligt eraan of je er films en al op zet want met gewoon saves en PSN games heb je aan 160GB gewoon ruim genoeg. Je kunt niet spellen opslaan net als bij 360 maar spellen kunnen er zelf wel automatisch voor zorgen dat er schijfruimte gebruikt wordt. Ik had een 120GB en heb nu een 320GB maar heb bij beide 0 last gehad van schijfruimte problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Weet niet de Console blijft nog wel even in aantrek, en er komen nog wat behoorlijk boeiende exclusives op uit. Mijn 80 gig is eigenlijks vol. En ga er in de Toekomst zeker een 500 gig minimaal in gooien weet zeker dat die vol komt. Heb hem nu 2 jaar. En kan nog wel wat ruimte vrij maken maar er zijn nog oudere games die ik zoek die ik wil hebben plus wil er ook nog een Media Speler van maken :)
CLB schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:52:
Niet zoveel tijd besteed aan de Playstation en had een paar spellen gekocht die ik wel speelde =)
En gisteren besloten om Uncharted 2 uit te pakken, maar die is me dus erg goed bevallen, zodoende de vraag.

Even op Marktplaats kijken dan maar, in de V&A staat niks =)
Kijk eens bij Nedgame en of anders een Platinum versie die binnenkort of al in de winkels ligt (zowel deel I en II)
Gamemania heeft ze hier en daar ook nog wel liggen.

[ Voor 41% gewijzigd door Psyonara op 30-09-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:19:
Als je een 360 hebt, zou ik beide titels (RDR en ME2) daarop halen, vanwege de betere graphics.
ME2 loopt juist beter op de PS3 omdat daar de ME3 engine voor is gebruikt. Ook heb je op de Ps3 veel minder last van ladende textures waar de 360 met trager geheugen nog behoorlijk "last" van heeft.

RDR heb ik toevallig gisteren gekocht voor de PS3. Ik heb heel lang gewacht met de aanschaf doordat ik na GTA4 echt ff klaar was met GTA achtige games. Veel te traag en veel te langdradig. Uiteindelijk gisteren toch een originele versie voor 20 euro nieuw gekocht. Het hele eerste gedeelte voelt weer erg aan als GTA4 (helaas) maar de sfeer is 100pct anders. Grafisch zal de 360 versie beter (volgens velen) zijn maar nog steeds oogt ook deze PS3 versie erg goed en veel minder lag dan GTA4 had.

[ Voor 0% gewijzigd door swopdark op 30-09-2011 13:54 . Reden: GTA ipv GT ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:44:
[...]
ME2 loopt juist beter op de PS3 omdat daar de ME3 engine voor is gebruikt. Ook heb je op de Ps3 veel minder last van ladende textures waar de 360 met trager geheugen nog behoorlijk "last" van heeft.

RDR heb ik toevallig gisteren gekocht voor de PS3. Ik heb heel lang gewacht met de aanschaf doordat ik na GT4 echt ff klaar was met GT achtige games. Veel te traag en veel te langdradig. Uiteindelijk gisteren toch een originele versie voor 20 euro nieuw gekocht. Het hele eerste gedeelte voelt weer erg aan als GT4 (helaas) maar de sfeer is 100pct anders. Grafisch zal de 360 versie beter (volgens velen) zijn maar nog steeds oogt ook deze PS3 versie erg goed en veel minder lag dan GT4 had.
GTA (Grand Theft Auto) of GT (Gran Turismo)?
Ik gok de eerste ondanks dat je GT zegt. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:39:
Ik ben nu eindelijk zover om ook een Ps3 naast mijn Xbox te zetten en mijn vraag is of ik met de 160 Gb (ong. 200) goed af ben of toch beter voor de 320 Gb kan gaan ? Volgens mij moet je best veel installeren toch bij de Ps3 ?
Met 160 kan je echt enorm ver vooruit. Lang niet alle games hebben een install en dan nog is dit gemiddeld 1 gig. Dan kan je ruim 100 games installeren en zoals ik al aangeef hebben niet alle games een instal. 160 is absoluut voldoende.
En je kan er toch eventueel zelf nog een grotere Hd inbouwen ?
jup, bijna iedere 2,5" schijf doet het.
En is dat Ps3 plus een beetje de moeite waard ? Maakt het iets uit voor de online ervaring ? Of is het alleen maar de extra content en de demo's iets eerder ? Zit eigenlijk niet te wachten om er nog een abo bij te hebben ;)
Plus geeft geen meerwaarde voor de online ervaring. Daar hoef je het niet voor te doen. Verder krijg je (sommige) demo's en content eerder, gratis games en kortingen. Ook handig is het op een clou saven van je savegames en dat je Ps3 automatisch game patches en updates download. Maar het is geen noodzaak. De Plus service is meer een uitbreiding waar Xbox Live juist verplichte kost is om je 360 optimaal te benutten. Zonder online mode komen veel games niet tot hun recht.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

swopdark schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 13:53:
[...]

Met 160 kan je echt enorm ver vooruit. Lang niet alle games hebben een install en dan nog is dit gemiddeld 1 gig. Dan kan je ruim 100 games installeren en zoals ik al aangeef hebben niet alle games een instal. 160 is absoluut voldoende.
Maar dan kan je nogsteeds beter de 320 kopen wat betreft de prijs:
160GB: pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim 160GB Zwart
320GB: pricewatch: Sony PlayStation 3 Slim 320G Zwart

En als je een pack (dus met spel) wilt kopen zit je dus sowieso aan de 320 want de 160 is nauwelijks te verkrijgen met spel als een startpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Ja maar ik zou hem dan halen bij de saturn in Nieuwegein voor € 189,- en heb nog een 500 gb schijf liggen waar ik nu niks mee doe dus dan is het 1 + 1 = 2 toch ? :)

De spellen haal ik wel uit Engeland dus de packs boeien me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:14:
Dan moet je wel rekening houden dat je DLC via de Engelse store koopt, dat kan dan namelijk niet via de Nederlandse of Belgische store. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:19:
[...]

Dan moet je wel rekening houden dat je DLC via de Engelse store koopt, dat kan dan namelijk niet via de Nederlandse of Belgische store. ;)
Dat is ook niet bij alle spellen het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Beakzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:14:
Ja maar ik zou hem dan halen bij de saturn in Nieuwegein voor € 189,- en heb nog een 500 gb schijf liggen waar ik nu niks mee doe dus dan is het 1 + 1 = 2 toch ? :)

Dan is het 1+1 = 2 ja. Maar hij is niet overal voor 189 te krijgen ;) en niet iedereen heeft een 500gb hdd liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
[...]

Goed dat je het zegt. Daar heb je op de Xbox geen last van namelijk. Nou ga ik toch vooral de klassiekers spelen de komende tijd dus dan koop ik wel gelijk de Goty zo mogelijk :) Maar voor Mw3 is het wel goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10 19:20

ralfbosz

xm create bosz -c

[...]

DLC's kunnen mij niet zoveel schelen, ik koop nauwelijks wat in de PSN Store. En dat terwijl ik mijn PS3 voorzien heb van een grotere HD.

Wat ik vooral van belang vindt is dat hij Engelstalig is (bij amazon.co.uk geen probleem dus), maar dat is als er een aanbieding op Amazon.de is.

Iemand een suggestie voor een site omdat soort dingen op te zoeken, ook voor de andere platformen.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blindfold schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:28:
[...]

Dat is ook niet bij alle spellen het geval.
Klopt, dat had ik er natuurlijk wel bij moeten zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Die Bruine schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:56:
Dat is een kwestie van smaak. Voor ME2 zou ik persoonlijk de PS3 variant kiezen. PS3 vind ik minder in gezichten, maar voor de rest heb ik toch liever de PS3. Zeker in ME2. Belichting van de omgeving vind ik mooier op de PS3. En wat effecten die zijn uitgewerkt. Dacht ook dat het door de enigen kwam. Maar toch, verschil van smaak zeg maar.
Ander bijkomend voordeel van de ps3 versie van ME2 is dat o.a. Kasumi's Stolen Memory, Project Overlord, Lair of the Shadow Broker er bij zitten + een interactieve comic die het verhaal van mass effect 1 kort vertelt en je enkele keuzes uit deel 1 laat maken die van invloed (kunnen) zijn in deel 2. Op de Xbox moet je deze allemaal los kopen (of is er intussen al een gameoftheyear/complete edition uit voor de xbox?).

Ik heb zelf overigens Mass Effect 2 op de xbox gespeeld, nadat ik de ps3 demo had geprobeerd :D Ik was toch wel benieuwd naar deel 1, en deel 1 + 2 voor de xbox waren destijds goedkoper dan deel 2 voor de ps3. Ik vond deel 1 (die zeer lovende reviews kreeg) persoonlijk niet zo leuk wat betreft gameplay. De kern van het spel, verhaal, setting etc zijn super, maar er zit zoveeeeel 'filler' in waarvan het enige doel het opschroeven van de speeltijd lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
Volledig mee eens. Ik heb er nu al 41 uur in ME2 op zitten en ik vraag me af hoeveel uur daarvan ik met het zoeken naar grondstoffen bezig ben geweest.

Maar het feit dat ik er al 41 uur me bezig ben geweest, wil wel zeggen dat het een top spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
In ME2 vond ik dat niet zo heel erg, aangezien je gewoon kan scannen (alhoewel er ook leukere dingen te bedenken zijn), maar in ME1 moest je in een karretje over kale/saaie planeten rijden :(

Ik heb vandaag trouwens de BF3 beta een minuutje of 20 gespeeld en het speelde eigenlijk best lekker. Ik had mezelf maar voorgenomen om geen van de shooters te kopen komende periode, aangezien de (vorige) call of duty spellen meestal alweer snel in de kast verdwenen, maar begin nu toch te twijfelen :)

[ Voor 44% gewijzigd door nioz op 30-09-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 22:08
FeaR schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:04:
[...]

200 euro voor een 2.0 set ga je toch een heel stuk mee komen. Leuke versterker van Marktplaats scoren of iets van een Klasse T Amp. Dan ben je voor 20 - 50 euro klaar qua versterking. Heb je nog 150 euro over voor een paar speakers. Tweedehands heb je daar al redelijk wat keuze in. Nieuw zou je dan redelijk blind de Eltax Monitor III kunnen kopen.
Nog even op terug komen, ik heb nog even gezocht en de Teufel concept B 200 gevonden. Iemand hier ervaring mee? Het setje ziet er goed uit en heeft een eigen versterker.

En wat zijn de ervaringen met de Klipsch 2.0? Die vind ik er ook mooi uitzien en heeft ook wel goede reviews en is de helft van de prijs van de Teufel.

Moeilijk, moeilijk, moeilijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Welke klipsch 2.0?
Ik heb er zelf 1 gehad, geluidskwaliteit subliem zeker voor de prijs.
Had echter wel binnen een paar maanden een kapot setje.
Heb hem toen opgestuurd en binnen een week een nieuw setje gekregen.
Geen idee of dat illustratie voor de kwaliteit is, kan natuurlijk net pech hebben gehad.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 22:08
De Klipsch ProMedia ultra 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijst voor nederland afgelopen week:

1 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
2 FIFA 12 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
3 GEARS OF WAR 3 (XBOX 360) MICROSOFT
4 F1 2011 (PS3) CODEMASTERS
5 F1 2011 (XBOX 360) CODEMASTERS
6 FIFA 12 (PC) ELECTRONIC ARTS
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 F1 2011 (PC) CODEMASTERS
9 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO

Nog steeds MW 2 in de top 10 blijft me verbazen. gears 3 op nummer 3 in de lijst verbaast me enigzins maar Fifa 12 is een wel heel grote concurrent. Toch had ik gears hoger verwacht daar deze toch één van de grootste nieuwe frachises van deze gen is. Toch is nr 3 helemaal niet slecht!

PS3 only lijst:

1 FIFA 12 ELECTRONIC ARTS
2 F1 2011 CODEMASTERS
3 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
4 DEAD ISLAND DEEP SILVER
5 RESISTANCE 3 SONY
6 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT
7 GUITAR HERO/WARRIORS OF ROCK ACTIVISION BLIZZARD
8 ICO/SHADOW OF THE COLOSSUS CLASSICS HD SONY
9 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION SQUARE ENIX
10 GOD OF WAR COLLECTION 2 SONY

Mooie gevarieerde lijst. Ook goed om te zien dat de Ico en SotC HD remakes nog goed aftrek vinden! Deze games zijn bijna must haves voor de game fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wel geinig toen ik de Ico/SotC HD haalde en bij de Kassa afrekende in de Mediamarkt. Elke andere gamer had alleen een kopie van Fifa De kassière echt zo van geen Fifa? mijn reactie trok nogal negatieve aandacht :) (van iedereen die een kopie van Fifa had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik ben op zoek naar een goed, dedicated 2-player co-op spel (niet splitscreen), maar niet Borderlands. Kan iemand mij iets aanraden? Alvast bedankt!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58
Vrijdag weer is mijn ps3 aangezet na mijn verhuizing. Was vrij brak dus dacht even lekker hersenloos te raggen met Brutal legend d:)b maar dat viel tegen:
Probleem 1: alleen groene storing/sneeuw op mijn tft schermpie! Zelfs ook groen strepen ala de matrix, maar dan horizontaal ipv vertikaal. :(
Je kon het spel wel spelen hoor, maar dat 'stoort' (har har) natuurlijk behoorlijk!
Was even bang dat de ps3 en/of het beeldscherm het transport niet goed overleefd hadden, maar op mijn tv werkte de ps3 prima, en mijn netbookie (met starcraft 1 8) ) gaf ook geen problemen met mijn beeldscherm via vga, dus dan verdenk ik nu eigenlijk mijn knaken action hdmi kabeltje. Misschien toch maar iets meer uitgeven, alhoewel de xbox het met deze kabel wel deed....dit moet ik ook nog testen, dus het kan dat ik de kabel gewoon heb gesloopt met opvouwen/rollen.
Probleem(pje) 2: Toen ik op mijn tv speelde en bij het stuk was waar je een wazig non achtig wezen een berg van botten op ziet komen (is vrij het begin nog) shokte de camera een paar keer behoorlijk heftig bij het om de berg heen/omhoog draaien (heet dat pannen in filmtaal?) .
Is dit een probleem wat sommigen van jullie zich nog kunnen herinneren? Misschien dat ik met een snellere hd fijner kan spelen, alhoewel het ook weer niet zo storend was dat ik gelijk naar de winkel ren. Ik zal de demo op de 360 nog is downen om te kijken of het daar ook gebeurd. Is alleen nu ff lastig omdat ik nog zonder internet zit. :( :( :( 8)7
Helaas bij die non maar gestopt omdat ik een 5.5 uur later al weer een wekker kon verwachten. Ben nieuwsgierig of ik het RTS gedeelte ga trekken, mocht ik ooit zo ver komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:24:

4 F1 2011 (PS3) CODEMASTERS
5 F1 2011 (XBOX 360) CODEMASTERS
6 FIFA 12 (PC) ELECTRONIC ARTS
7 WII PARTY (Wii) NINTENDO
8 F1 2011 (PC) CODEMASTERS
9 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO

Nog steeds MW 2 in de top 10 blijft me verbazen. gears 3 op nummer 3 in de lijst verbaast me enigzins maar Fifa 12 is een wel heel grote concurrent. Toch had ik gears hoger verwacht daar deze toch één van de grootste nieuwe frachises van deze gen is. Toch is nr 3 helemaal niet slecht!

PS3 only lijst:

2 F1 2011 CODEMASTERS
3 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
5 RESISTANCE 3 SONY
6 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT
7 GUITAR HERO/WARRIORS OF ROCK ACTIVISION BLIZZARD
9 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION SQUARE ENIX
10 GOD OF WAR COLLECTION 2 SONY

Mooie gevarieerde lijst. Ook goed om te zien dat de Ico en SotC HD remakes nog goed aftrek vinden! Deze games zijn bijna must haves voor de game fan.
Ik heb beide lijsten al 4x bekeken, maar waar zie jij MW2 staan? Bedoel je niet Black Ops? Of kijk ik er echt overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Laatst online: 08-10 14:34
bram1984 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:22:
[...]
Ik heb beide lijsten al 4x bekeken, maar waar zie jij MW2 staan? Bedoel je niet Black Ops? Of kijk ik er echt overheen?
Gelukkig ben ik niet de enige dus die het spel miste in de top 10. :+ Maar als ie er nog tussen zou staan dan zou het me ook niet eens verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip. Hier is een ander topic voor

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 03-10-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:22:
Ik zou graag willen zeggen dat je er overheen leest maar ik bedoel inderdaad Black Ops. Tikfoutje. Die shooter is bijna een jaar oud en verkoopt nog in de algemene top 10... respect.
Sssquirrel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:40:
Ik ben op zoek naar een goed, dedicated 2-player co-op spel (niet splitscreen), maar niet Borderlands. Kan iemand mij iets aanraden? Alvast bedankt!
Sja wat vind je leuk? Resistance 3 is een erg goede shooter met volledige co-op mode.
Wat mijn verbazend goed beviel van Renegade Ops, check de demo! erg leuke non brainer shooter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 20:08:
[...]
Sja wat vind je leuk? Resistance 3 is een erg goede shooter met volledige co-op mode.
Wat mijn verbazend goed beviel van Renegade Ops, check de demo! erg leuke non brainer shooter!
Resistance 3 heeft hij al. :P
Sssquirrel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:40:
Wat zoek je precies? Shooter, adventure, platform of iets anders?

[ Voor 33% gewijzigd door OPSLAGHOND op 03-10-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
[...]

Klopt, Resistance 3 heb ik al. Ik zoek meer iets met een echte co-op campaign (jammer dat Rage dat niet heeft, alleen bepaalde missies geloof ik, anders was de keus zo gemaakt) en met iets meer diepgang dan een "brainless shooter" (is ook leuk op zijn tijd (heb zelf Dead Nation), maar niet wat we nu zoeken).

Heeft iemand al ervaring met Dead Island co-op op Ps3? Aanrader? Of DungeonSiege 3?

Edit:
@Opslaghond: wat betreft genre zitten we meer richting de adventure. Kan Skyrim misschien co-op? That would be awesome :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sssquirrel op 03-10-2011 22:43 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een flinke lijst, ik zou zeggen zoek daar even verder en bekijk wat trailers en/of gameplaybeelden;
http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
[...]

Ik zou graag willen zeggen dat je er overheen leest maar ik bedoel inderdaad Black Ops. Tikfoutje. Die shooter is bijna een jaar oud en verkoopt nog in de algemene top 10... respect.
inderdaad, MWII stond ook in de top 10 tot zowat letterlijk de dag dat Black Ops uit kwam en ik verwacht hetzelfde voor MWIII

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is deel 1 net zo'n toffe game of heeft die minder inhoud, minder puzzels enzovoort?
DPhoenix schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:11:
Ik vond Uncharted 1 iets minder leuk als deel 2 doch heb me uitstekend vermaakt.
Zelfde sfeer en actie. Ik zeg; gewoon kopen!
Psyonara schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:30:
Deel I is gewoon een lager tempo maar even misschien wel meer sfeervol dan het 2de deel.
Puur om de Flora en Founa e.d. Locaties zeker waard om te spelen.
EfBe schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 09:57:
Ik vond uncharted 1 beter dan uncharted 2
(maar uncharted nog wel erg erg goed), dus ik zou die zeker spelen!
Hoppa, nu eerst deel 2 uitspelen en dan lekker deel 1!
PS3: Drake's Fortune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Voor degene die nog een nieuwe PS3 willen, of resistance 3 willen kopen:

MediaMarkt Alkmaar heeft a.s. zaterdag een paar mooie acties:

8 Oktober:
Tussen 08:00 en 09:00: Playstation Slim 160GB voor 199€

Tussen 09:00 en 10:00 Resistance 3 + Dualshock Controller voor 59€ of Beide Los verkrijgbaar voor 35€.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik een oude Samsung 23 inch monitor aan mijn PS3 hangen en het is tijd voor een nieuwe monitor. Welke monitor hebben jullie er op aangesloten ?

Ik weet dat er een Sony 3D monitor uitkomt (is) maar deze is een beetje aan de dure kant. Ik zoek meer iets van om en bij de 200 euro. Hebben jullie tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Een Sony Bravia KDL-32EX711 :)
Werkt erg fijn icm Sony's PS3 en Sony TV... Je zet de PS3 aan en hop TV gaat aan enzo.
Afstandsbediening van de televisie werkt met de TV met filmpjes / muziek / BluRay's enzo, erg chill!

Maarja voor de rest werkt elk Full HD scherm toch wel, kijk naar de prijzen, design, specs enzovoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:37:
Werkt erg fijn icm Sony's PS3 en Sony TV... Je zet de PS3 aan en hop TV gaat aan enzo.
Afstandsbediening van de televisie werkt met de TV met filmpjes / muziek / BluRay's enzo, erg chill!
Ziet er wel een fijne TV uit maar is rond de 500 euro. Zoek meer iets van rond de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Samsung blijft een hele goede prijs-kwaliteit verhouding houden. Echter voor 200euro ben je zelfs bij Samsung aangewezen op een 22inch. Ik zou even verder sparen voor in ieder geval een 32inch model.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
CLB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:37:

Maarja voor de rest werkt elk Full HD scherm toch wel, kijk naar de prijzen, design, specs enzovoort..
Wordt dat ook wel eens door Bravia Sync genoemd? Of is dat weer iets anders? Want 1 afstandsbediening voor alle Sony "randapparatuur (incl. PS3) zou ideaal zijn voor mijn volgende TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Het ligt er ook aan hoe ver je van je tv afzit, toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik een 20 of 21 inch crt en dat gaat op zich prima. (denk even puur aan formaat, natuurlijk wil je nu doorgaans geen crt meer)
Vooral omdat je er dan met gamen toch vrij dicht op zit.
Voor tv kijken vanuit me nest hield het niet over, maar was het te doen :P

Echter.......als je het nog even kan volhouden zou ik je zeker ook adviseren om door te sparen. Of als het ALLEEN voor gamen is zou je nog een monitor kunnen overwegen. Scheelt vaak toch. En heb je ook geen tot weinig post processing ellende wat lag kan veroorzaken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 18:59
Gusev schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Wordt dat ook wel eens door Bravia Sync genoemd? Of is dat weer iets anders? Want 1 afstandsbediening voor alle Sony "randapparatuur (incl. PS3) zou ideaal zijn voor mijn volgende TV.
Dit is gewoon HDMI-CEC. Bij de ene fabrikant heet dat Bravia Sync, bij de ander bijvoorbeeld Anynet. Bovengenoemde werkt in ieder geval ook met mijn Samsung TV. Deze gaat automatisch aan via de PS3 en de afstandsbediening is te gebruiken in XMB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:27
cmegens schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Dit is gewoon HDMI-CEC. Bij de ene fabrikant heet dat Bravia Sync, bij de ander bijvoorbeeld Anynet. Bovengenoemde werkt in ieder geval ook met mijn Samsung TV. Deze gaat automatisch aan via de PS3 en de afstandsbediening is te gebruiken in XMB.
Maar het is wel zo dat alleen de PS3 Slim dit heeft. De PS3 fat werkt er niet mee.
Of is er een workaround voor de Fat?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Alleen de Slim ja, dat klopt! Heb ik toentertijd uitgezocht met koop van tv en PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, het is hoofdzakelijk voor gamen, dus een monitor volstaat. Ik ben benieuwd naar welke monitors de mensen hier gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Sagat schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:43:
*snip*Probleem(pje) 2: Toen ik op mijn tv speelde en bij het stuk was waar je een wazig non achtig wezen een berg van botten op ziet komen (is vrij het begin nog) shokte de camera een paar keer behoorlijk heftig bij het om de berg heen/omhoog draaien (heet dat pannen in filmtaal?) .
Is dit een probleem wat sommigen van jullie zich nog kunnen herinneren? Misschien dat ik met een snellere hd fijner kan spelen, alhoewel het ook weer niet zo storend was dat ik gelijk naar de winkel ren. Ik zal de demo op de 360 nog is downen om te kijken of het daar ook gebeurd. Is alleen nu ff lastig omdat ik nog zonder internet zit. :( :( :( 8)7
Helaas bij die non maar gestopt omdat ik een 5.5 uur later al weer een wekker kon verwachten. Ben nieuwsgierig of ik het RTS gedeelte ga trekken, mocht ik ooit zo ver komen.
shameless self quote.....
inmiddels getest op de 360(demo stond er nog op), en wahey, geen schokken?! Misschien toch een wat trage schijf die Sony er standaard in doet? Anyways de vraag anders gesteld, zijn er hier mensen die betere laad tijden etc hadden nadat ze de schijf van hun ps3 vervangen hadden? Als iemand er een ssd in gedaan heeft zou dat natuurlijk de ultieme test zijn 8)
Oh en ik zal zo is wat googlen op de ps3 versie van brutal legend, misschien is het gewoon een wat mindere port, dat kan ook nog........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:36
Sagat schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:50:
[...]

shameless self quote.....
inmiddels getest op de 360(demo stond er nog op), en wahey, geen schokken?! Misschien toch een wat trage schijf die Sony er standaard in doet? Anyways de vraag anders gesteld, zijn er hier mensen die betere laad tijden etc hadden nadat ze de schijf van hun ps3 vervangen hadden? Als iemand er een ssd in gedaan heeft zou dat natuurlijk de ultieme test zijn 8)
Oh en ik zal zo is wat googlen op de ps3 versie van brutal legend, misschien is het gewoon een wat mindere port, dat kan ook nog........
Over de benchmarks van een andere hdd/ssd in me ps3 is reeds genoeg te vinden op het internet. En anders in een andere deel van ps3 ervaringen. Onderwerp is al een aantal keer aan bod geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnenkort komt er iets nieuws naar PSN --> PSN Import Section.
Er komen 3 games uit bij de launch;
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9z_QLfWJ4S0"[/video]

Bron: http://blog.eu.playstatio...log.eu.playstation.com%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat import bestaat al langer op de Amerikaanse psn. Staan soms best interessante dingen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw check deze RAGE PS3 beelden. Ziet er goed uit zeg! Een beetje een mix van Borderlands en Fallout 3. waarbij ik hoop dat de game meer op Borderlands lijkt qua gameplay.

Looks fucking awesome!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ziet er vet uit! Neem Rage wel, jammer genoeg, begin volgend jaar. Heb het al te druk met de games die gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:49
Sssquirrel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:41:
Klopt, Resistance 3 heb ik al. Ik zoek meer iets met een echte co-op campaign (jammer dat Rage dat niet heeft, alleen bepaalde missies geloof ik, anders was de keus zo gemaakt) en met iets meer diepgang dan een "brainless shooter" (is ook leuk op zijn tijd (heb zelf Dead Nation), maar niet wat we nu zoeken).
Rage heeft volgens mij 9 missies die elk 15-20 minuten duren voor co-op (splitscreen of online), ze duiken in de historie van Rage.
OPSLAGHOND schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:02:
Hier een flinke lijst, ik zou zeggen zoek daar even verder en bekijk wat trailers en/of gameplaybeelden;
http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-3.html
Goeie tip!
Ik ben zelf ook op zoek naar leuke splitscreen co-op games in alle genres zo'n beetje!
Stond op het punt WipeOutHD via PSN aan te schaffen, maar ik vind ~€20 toch wat veel.

Ik probeer al mijn PS3games < €15,- aan te schaffen, beperkt budget :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tjesus schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:55:
[...]

Over de benchmarks van een andere hdd/ssd in me ps3 is reeds genoeg te vinden op het internet. En anders in een andere deel van ps3 ervaringen. Onderwerp is al een aantal keer aan bod geweest.
Alles is op internet te vinden, en ik geloof idd wel dat als ik ALLE 54 delen napluis ik er misschien wat over kan vinden. Maar het leuke van een forum is juist dat je ervaringen kan delen, en van de vaste posters kan ik er dan ook nog een beetje bij afwegen wat ik van hun oordeel vind. Dit is volgens mij niet het type vraag van, waar is mijn hdmi kabel in mijn ps3 pakket, of komt er al een ps4 volgende week? Maar het leek en lijkt me nog een vraag die nuttig is voor een fora, en volgens mij is dit onderwerp iig niet heel recentelijk aan bod geweest (post misschien niet al te vaak, maar lurk voldoende)

Anyways, ik heb verder eigenlijk weinig tot geen laadtijden/performance problemen gehad met de ps3, en er is een patch voor dit specifieke spel uit (maar die kan ik even niet downen vanwege geen inet) dus de 'noodzaak' is bij mij weg.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel interessant ...
Misschien zelf ook maar een PS3 aanschaffen en een SSD erin zetten: http://www.engadget.com/2...-times-shattered-budgets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Artikel is uit 2008. SSD zijn nu wel goedkoper, maar voor mij nog te veel voor de snelheid die je haalt. Wat ze aanhalen; Blu-ray blijft dan de bottleneck!
Ik heb er een 160GB 7200RPM schijf ingehangen voor 40 euro. Een verbetering t.o.v. een 5400RPM schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Binnenkort tussen 9 en 15 oktober een 2.0 update voor GT5!

Eindelijk een hoop aanpassingen/verbeteringen waar veel mensen blij van gaan worden :D

•Simplified interior view added to all standard cars
•User control of the weather change feature
•Added a setting sheet feature allowing you to save multiple car settings
•Spec 2.0 opening movie
•Improved UI response and usability
•Replay fast forward/rewind
•Mid-race save feature for endurance races
•Expanded online lounge features (narrowing down car types, shuffle races)
•Expansion of the B-Spec remote race you can play from GT.com (a graph display now shows changes in race rankings)
•Expanded photo travel features - you can now take photos of cars together with your avatar
•Added a NASCAR Pit Scene stage to Photo Travel
•Added eleven 2011 model NASCAR cars
•Added the Nissan GT-R N24 Shulze Motor Sport
•Improved physics and AI
•Support for the Logitec G25/G27 Steering wheel

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 8 ;)
voorspelbare reactie "ja maar hier kan het ook veel fans bladiebla" :O :>

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mooie lijst met updates voor GT5. Dat spel heb ik tot nu toe echt nog veel te weinig gespeeld :X
swopdark schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:24:

Ik wist nieteens dat dat spel al uit was! :o
Binnenkort maar eens bestellen dan.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:16

kingfriko

100 % BULLY

swopdark schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:01:
Wauw check deze RAGE PS3 beelden. Ziet er goed uit zeg! Een beetje een mix van Borderlands en Fallout 3. waarbij ik hoop dat de game meer op Borderlands lijkt qua gameplay.

[video]

Looks fucking awesome!
Vandaag binnen gekregen , geweldig spel moet ik zeggen !

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even op mijn vraag terug te komen over welke monitor, zijn er mensen die op een 27 inch monitor spelen ? Is dat niet te groot. Monitor zou op mijn bureau komen te staan en zit er dus vrij dicht op.

En ik vraag me dan af of zo'n 27 inch (1920x1080) dan niet te dichtbij staat. Momenteel heb ik een 22 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:06:
Om even op mijn vraag terug te komen over welke monitor, zijn er mensen die op een 27 inch monitor spelen ? Is dat niet te groot. Monitor zou op mijn bureau komen te staan en zit er dus vrij dicht op.

En ik vraag me dan af of zo'n 27 inch (1920x1080) dan niet te dichtbij staat. Momenteel heb ik een 22 inch.
Als je iets achterover kan zitten op je bureaustoel valt het wel mee hoor. Heb gisteren nog 1,5 meter van een 42 inch tv zitten gamen (wel splitscreen) en dat was ook niet te groot. Misschien met hele lange sessies dat het kan gaan tegenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:36
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:06:

Ik heb zelf een 26inch monitor, en heb geen problemen als ik 50cm of 2,5m van het scherm verwijderd ben.
Dit geldt voor gamen en computergebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Geniaal!! Had al de teaser hier van gezien. Zeker hulde haha!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 15:23
Tjesus schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:09:
[...]

Ik heb zelf een 26inch monitor, en heb geen problemen als ik 50cm of 2,5m van het scherm verwijderd ben.
Dit geldt voor gamen en computergebruik.
Ook hier een 26" waar ik SOCOM op speel met de Move. Maar dan wil ik toch wel op ongeveer 1-1,5m afstand zitten. Computergebruik doe ik ook wel op iets van 60cm afstand. Maar tijdens gamen ga je toch wel iets naar achteren anders kun je niet alles in de gaten houden. Lijkt me geen probleem toch, gewoon naar achteren met die bureaustoel ;)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat er eindelijk wat meer Dreamcast-klassiekers in de shop staan. Heb gister Space Channel 5 part 2 gedownd! Cool ook dat ze Sega Bass Fishing hebben aangepast zodat er Move ondersteuning inzit. Niet dat ik hem dan opeens wel ga halen, maar wel leuk gedaan.

Nu nog Shemnue en Jet set Radio svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Gisteren de Sony Playstation 7.1 headset binnen gekregen. Gekocht via planetaxel.com, heeft er bijna 2,5 week over gedaan via de post.

Headset zit echt heel lekker. Zelfs voor mensen met een groot hoofd, getest bij me pa :P. De headset is ook nog eens makkelijk te bedienen. Zit zelfs een mixer op waarbij je het geluid kunt afstemmen tussen chat en game geluid (nog niet getest). Geluid is echt grandioos, maar ben geen kenner in headset's dus ik ben al snel tevreden. Gisteren de headset 3 tot 4 uur lang gebruikt bij Battlefield 3, geen last van gehad.

Echt een ideaal ding! Jammer dat er geen USB kabel bij is geleverd voor opladen, maar die heb ik nog voor me controllers uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 07:33
De mijne is de 21ste verzonden,nog steeds niks :?

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
GRAD85 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:59:
De mijne vanaf de 16e. Ze houden, voor Nederland, 4 tot 7 werkdagen aan. Haal daar de weekenden vanaf, maar reken zeker op 7 tot 8 dagen. Dus je zal hem vast binnenkort binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Bruine schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:19:
[...]

Ook hier een 26" waar ik SOCOM op speel met de Move. Maar dan wil ik toch wel op ongeveer 1-1,5m afstand zitten. Computergebruik doe ik ook wel op iets van 60cm afstand. Maar tijdens gamen ga je toch wel iets naar achteren anders kun je niet alles in de gaten houden. Lijkt me geen probleem toch, gewoon naar achteren met die bureaustoel ;)
Ok, bedankt voor de info. Denk dat ik het dan maar bij 24 inch ga houden. Heb namelijk niet zoveel ruimte om naar achteren te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRAD85 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:59:
me 2, zit nog steeds iedere avond met puppy-ogen in het postvak te kijken wanneer ik thuis kom. pff must hurry!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 07:33
The puppyday,s are over,heb 'm net binnen *O*

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GRAD85 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:18:
The puppyday,s are over,heb 'm net binnen *O*
Jup, bij mij lag ie gisteren ook vrolijk op me te wachten.

Het geheel voelt bizar goedkoop aan en het is jammer dat de alu-lool bovenkant van de headset gewoon een sticker is die ook nog eens losbobbelt doordat de headset natuurlijk moet buigen om op je hoofd te passen.

Na deze enigzins teleurstellende eerste kennismaking kwam het moment dat ik de headset op mijn hoofd zette.... Het geluid is gewoon erg goed! Zelfs erg veel bass maar dan net genoeg waardoor het niet storend is. De virtuele 7:1 komt prima tot zijn recht en het aansluiten en bedienen van de headset is kinderspel. Nu ook blijkt het goedkoper gevoel van de headset zichzelf om te draaien naar een voordeel want doordat hij mega licht is voel je hem bijna niet zitten op je hoofd!

Gisteravond dik twee uur RDR gespeeld en je voelt de headset gewoon niet zitten! Ook op PC geeft het beestje een heerlijk geluid en de usb dongel is gewoon plug and play op mijn Dell windows 7 laptopje.

Enkel de bobbelende sticker bovenop is niet Sony waardig maar uiteindelijk is dat niet het belangrijkste aan een headset. Het gaat om het draagvermogen ,de geluidskwaliteit, batterijduur, gebruiksgemak en prijs kwaliteitsverhouding.

Voor 80 euro heb ik een erg goede koop begaan. Wat ik moet afgaan op mijn eerste avondje gamen is de algemene kwaliteit erg goed en ver boven de kwaliteitsverhouding vergeleken met de prijs.

Verkooplijst van game in Nederland afgelopen week:

4 FIFA 12 (PC) ELECTRONIC ARTS
5 FIFA 12 (Wii) ELECTRONIC ARTS
6 F1 2011 (PS3) CODEMASTERS
7 FIFA 12 (PSP) ELECTRONIC ARTS
8 RAGE - ANARCHY EDITION (PS3) BETHESDA SOFTWORKS
9 DEAD ISLAND (PS3) DEEP SILVER
10 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD

wauw schandalig veel PS3 games in de top 10. Rage lijkt me ook echt een vette game... Ik mis alleen wel Dark Souls

PS3 only lijst:

2 F1 2011 CODEMASTERS
3 RAGE - ANARCHY EDITION BETHESDA SOFTWORKS
5 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
6 ICO/SHADOW OF THE COLOSSUS - CLASSICS HD SONY
7 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT
8 GUITAR HERO/WARRIORS OF ROCK ACTIVISION BLIZZARD
9 DARK SOULS - LIMITED EDITION NAMCO BANDAI
10 RESISTANCE 3 SONY

Zo te zien viel de SotC en ICO remake net uit de algemene top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:22

Audione0

Strijdt der titanen

Die Bruine schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:50:
Heb je het idee dat deze harder draait dan vroeger?
Ja, er is wel een wezenlijk verschil. Maar hoe kan ik een grondige schoonmaakbeurt doen zonder de console open te maken. Of kan dit helaas niet anders?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Hoe vaak komt t voor dat 1 game 5x in de top10 staat... Zelfs de wii en psp versie staan erbij. Is er voor de ds geen fifa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
-RazieL- schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 15:18:
Hoe vaak komt t voor dat 1 game 5x in de top10 staat... Zelfs de wii en psp versie staan erbij. Is er voor de ds geen fifa?
Fifa 12 is er ook voor de 3DS, iPhone & PS2

PSN USA Top Sellers: September 2011 Edition

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 08-10-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Beetje laat maar, thanks superflip en oplsaghond!

Zoals gezegd ga ik het niet doen tenzij ik (nadat ik gepatched heb) dit probleem blijf ervaren en ook in andere spellen last krijg. Kwestie van financien en gebruik (net zoals ik geen 250gb schijf in mijn 360 dauw, kosten wegen niet op tegen mijn geringe gebruik en daavoorr betaal ik natuurlijk nog veel meer...).

sonic wings ziet er trouwens erg leuk uit, een shmup die meer old skool is ipv zogenaam bullet hell, spreekt me behoorlijk aan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vraag me altijd af wie er in vredesnaam een spel als Fifa wilt spelen op een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heeft iemand de HD remake van Ico / Shadow of the Colussus al (gespeeld) ?

Ben erg benieuwd naar de ervaring en of het grafisch echt PS3 waardig is. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik het jammer vindt dat ik geen 3D TV heb.

IGN is is ieder geval erg positief en de games kregen een 8.5

[ Voor 29% gewijzigd door Greatsword op 09-10-2011 15:17 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Destianto schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:04:
Heeft iemand de HD remake van Ico / Shadow of the Colussus al (gespeeld) ?

Ben erg benieuwd naar de ervaring en of het grafisch echt PS3 waardig is. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik het jammer vindt dat ik geen 3D TV heb.

IGN is is ieder geval erg positief.
SotC heb ik inmiddels het eerste beest van gesloopt. Ziet er prima uit. De menu's lijken niet helemaal goed overgezet (beeldverhouding) maar in-game merk je daar niets van.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
Ico heeft nieuwe textures gekregen, maar daarmee houdt het op. Het aantal polygonen op je scherm is er niet op vooruitgegaan. Ik zie het een beetje als bijvoorbeeld Casablanca op blu-ray bekijken. De beeldkwaliteit is er op vooruit gegaan, maar het is nog steeds een zwart-wit film. Maar wel een steengoeide zwart-wit film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij de originele SotC op de PS2 durfde het beeld soms weleens te vertragen. Ik neem aan dat dit bij de HD versie opgelost is?

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 10-10-2011 12:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ja de framerate is wel gefixt heb ik begrepen. Net ook maar besteld voor een leuke prijs. € 32,99
meer dan fair zou ik zeggen voor 2 HD remakes.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Ik heb hem net ook maar besteld bij the hut, 24.95GBP ~ 28.85€ op zich wel een schappelijke prijs. pff het word veels te druk met games spelen :P

Ben nu nog bezig met Rage, aantal PSN games, straks Uncharted, MW3, BF3, AC revelationss pff waarom komen alle goeie spellen nu tegelijk uit.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:03:
[...]
Ik vraag me altijd af wie er in vredesnaam een spel als Fifa wilt spelen op een iPhone.
offtopic:
Kids die 'alleen' een iphone hebben, mensen die veel onderweg zijn? Vast nog wel meer opties als je diep nadenkt...
Had zelf van het weekend rage op mijn iphone maar is opgestart, intro filmpje ziet er echt fantastisch uit, maar als je dan begint is het 'gewoon' een on rails shooter......wist gelijk waarom ik alleen maar Drop 7 en flight control op mijn iphone doe (oh ja die kwaaie vogeltjes ook niet te vergeten natuurlijk, al hoewel ik daar een beetje op uitgekeken ben :o )
Samengevat, ik vind het zelf ook verschrikkelijk om niet touch geoptimaliseerde (of misschien beter gezegd, niet voor touch ontworpen games) te spelen op mijn iphone, maar er moet wel een markt voor zijn, want je weet een ding zeker, en dat is dat EA niet uit de goedheid van zijn hart dit spelletje de store in plempt.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 5 ... 47 Laatste