Jup, bij mij lag ie gisteren ook vrolijk op me te wachten.
Het geheel voelt bizar goedkoop aan en het is jammer dat de alu-lool bovenkant van de headset gewoon een sticker is die ook nog eens losbobbelt doordat de headset natuurlijk moet buigen om op je hoofd te passen.
Na deze enigzins teleurstellende eerste kennismaking kwam het moment dat ik de headset op mijn hoofd zette.... Het geluid is gewoon erg goed! Zelfs erg veel bass maar dan net genoeg waardoor het niet storend is. De virtuele 7:1 komt prima tot zijn recht en het aansluiten en bedienen van de headset is kinderspel. Nu ook blijkt het goedkoper gevoel van de headset zichzelf om te draaien naar een voordeel want doordat hij mega licht is voel je hem bijna niet zitten op je hoofd!
Gisteravond dik twee uur RDR gespeeld en je voelt de headset gewoon niet zitten! Ook op PC geeft het beestje een heerlijk geluid en de usb dongel is gewoon plug and play op mijn Dell windows 7 laptopje.
Enkel de bobbelende sticker bovenop is niet Sony waardig maar uiteindelijk is dat niet het belangrijkste aan een headset. Het gaat om het draagvermogen ,de geluidskwaliteit, batterijduur, gebruiksgemak en prijs kwaliteitsverhouding.
Voor 80 euro heb ik een erg goede koop begaan. Wat ik moet afgaan op mijn eerste avondje gamen is de algemene kwaliteit erg goed en ver boven de kwaliteitsverhouding vergeleken met de prijs.
Verkooplijst van game in Nederland afgelopen week:
1 FIFA 12 (PS3) ELECTRONIC ARTS
2 FIFA 12 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
3 GEARS OF WAR 3 (XBOX 360) MICROSOFT
4 FIFA 12 (PC) ELECTRONIC ARTS
5 FIFA 12 (Wii) ELECTRONIC ARTS
6 F1 2011 (PS3) CODEMASTERS
7 FIFA 12 (PSP) ELECTRONIC ARTS
8 RAGE - ANARCHY EDITION (PS3) BETHESDA SOFTWORKS
9 DEAD ISLAND (PS3) DEEP SILVER
10 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
wauw schandalig veel PS3 games in de top 10. Rage lijkt me ook echt een vette game... Ik mis alleen wel Dark Souls
PS3 only lijst:
1 FIFA 12 ELECTRONIC ARTS
2 F1 2011 CODEMASTERS
3 RAGE - ANARCHY EDITION BETHESDA SOFTWORKS
4 DEAD ISLAND DEEP SILVER
5 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
6 ICO/SHADOW OF THE COLOSSUS - CLASSICS HD SONY
7 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT
8 GUITAR HERO/WARRIORS OF ROCK ACTIVISION BLIZZARD
9 DARK SOULS - LIMITED EDITION NAMCO BANDAI
10 RESISTANCE 3 SONY
Zo te zien viel de SotC en ICO remake net uit de algemene top 10.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop