Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:54
^ True, het feest ging niet door toen ik de reacties eronder las...helaas, heb idd de Phat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 22:08
Iemand nog tips waar je goedkoop een dual shock kan kopen (wel nieuw)? Op budgetgaming staat dat redcoon nu het goedkoopste is met 38€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
giganielsie schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:49:
Iemand nog tips waar je goedkoop een dual shock kan kopen (wel nieuw)? Op budgetgaming staat dat redcoon nu het goedkoopste is met 38€
Die €38 is nog eens exclusief verzendkosten dus eigenlijk is het bij redcoon €45.49. Bij amazon.co.uk zijn ze £29.97 en dat is ongeveer iets van €35 en daar komt geen verzendkosten bij, alleen kan je geloof ik alleen met credit card bij amazon betalen.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik heb sinds enkele dagen ook een PS3 en ben nu ook aan het kloten om NAT-type 2 te krijgen.

Ik heb het volgende stappenplan uitgevoerd:
http://community.us.plays.../3025578?start=0&tstart=0

Resultaat:
UPnP -> Niet beschikbaar
NAT-Type -> Type 3

Daarna in de router de firewall uitgezet:
UPnP -> Beschikbaar
NAT-Type -> Type 3.

Iemand nog tips wat ik eventueel kan proberen? Ik heb een Belkin F5D8233 N router.

• RDMA
Dat zijn dezelfde poorten uit die link van het Playstation forum, dat is dus blijkbaar niet voldoende. :/

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:12
alles dubbel gechecked? heb je je ps3 een statisch ip adres gegeven?

• El_V
ADDG schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:40:
[...]

Die €38 is nog eens exclusief verzendkosten dus eigenlijk is het bij redcoon €45.49. Bij amazon.co.uk zijn ze £29.97 en dat is ongeveer iets van €35 en daar komt geen verzendkosten bij, alleen kan je geloof ik alleen met credit card bij amazon betalen.
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719805007

• RDMA
El_V schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:02:
alles dubbel gechecked? heb je je ps3 een statisch ip adres gegeven?
De ports kloppen allemaal.

Bedoel je met de PS3 een statisch ip adres geven: Instelling IP-adres -> Handmatig en vervolgens de bovenste (IP-adres) zelf invoeren?

• El_V
jep. want je zet de porten toch voor een ip adres open. dat moet dan natuurlijk wel het adres van je ps3 zijn. en als je thuis apparaten via wifi hebt dan veranderen de adressen nog wel eens regelmatig.

anders ook proberen toe te voegen aan DMZ

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Raimon89 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:05:
[...]
De ports kloppen allemaal.

Bedoel je met de PS3 een statisch ip adres geven: Instelling IP-adres -> Handmatig en vervolgens de bovenste (IP-adres) zelf invoeren?
Wat even belangrijker is, wat hangt er voor deze router ?

• RDMA
Yippie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:08:
[...]

Wat even belangrijker is, wat hangt er voor deze router ?
Een Davolink DV201AMR modem (redelijk verouderd).
Dien ik bij zowel de router als het modem de poorten open te zetten (kan namelijk bij beide zag ik)?

Edit:
http://portforward.com/ne...cip-ps3-playstation-3.htm

Hier wordt juist gezegd dat je UPnP uit moet zetten, moet he nu aan of uit?

[ Voor 21% gewijzigd door RDMA op 24-09-2011 18:20 ]

• RDMA
NAT-type 2!

Zoveel geprobeerd en het toevoegen van het IP-adres aan DMZ was blijkbaar voldoende! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_1987
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 23:24
Ben aan het wachten op een leuke aanbieding voor een ps3 + fifa 12 + het liefst nog een extra controller. Dus als iemand deze ergens spot hoor ik het graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Raimon89 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:43:
NAT-type 2!

Zoveel geprobeerd en het toevoegen van het IP-adres aan DMZ was blijkbaar voldoende! :)
Logisch, daar alles richting de DMZ host open staat ;)

Nooit doen voor een PC/laptop dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 13:34

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Naar aanleiding van bovenstaande reacties heb ik gisteren eens gechecked welk NAT-type ik heb op mijn PS3 en ik heb gewoon type 2 zonder dat ik poorten naar de console heb geforward of de console in DMZ heb gezet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

fanatic_david schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:27:
Naar aanleiding van bovenstaande reacties heb ik gisteren eens gechecked welk NAT-type ik heb op mijn PS3 en ik heb gewoon type 2 zonder dat ik poorten naar de console heb geforward of de console in DMZ heb gezet :?
Dan is alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Dat klopt, ja. Maar ik vind het wel eigenaardig aangezien ik voor andere toepassingen (zoals mijn NAS) wel poorten heb moeten forwarden. Ik had dus eerder verwacht dat ik NAT-type 3 zou hebben en forwarding/DMZ ging moeten instellen om het goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Raimon89 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:43:
NAT-type 2!

Ben blij voor je dat het gelukt is :)

Zelf heb ik minder geluk. Zit (voorlopig nog) met een Experiabox, Speedtouch 787 (v 8.2.0.4). Dat ding krijg je met geen mogelijkheid naar NAT2 :X

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

hanssuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:20:
[...]

Ben blij voor je dat het gelukt is :)

Zelf heb ik minder geluk. Zit (voorlopig nog) met een Experiabox, Speedtouch 787 (v 8.2.0.4). Dat ding krijg je met geen mogelijkheid naar NAT2 :X
Heeft deze handleiding bij jou niet geholpen?

http://kpn-glasklanten.cu...answers/detail/a_id/14928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Ligt het PSN-netwerk eruit? Ik krijg de melding

80710B23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 10:51
Hier de zelfde melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
Ik heb al van alles geprobeerd. Meerdere handleidingen (portforwarding) van internet gevolgd. Maar bedankt voor de tip! deze pagina van KPN had ik nog niet gezien. Ga het vanavond voor de zekerheid nog maar eens uitproberen. Misschien dat het precies in deze volgorde moet ofzo. 8)7 Met portforwarding naar mijn NAS heb ik ieder geval geen problemen.

Toch blijf ik geen fan van dit baggermodem ;( Het is dat ik SIP nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
fanatic_david schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:58:
[...]

Dat klopt, ja. Maar ik vind het wel eigenaardig aangezien ik voor andere toepassingen (zoals mijn NAS) wel poorten heb moeten forwarden. Ik had dus eerder verwacht dat ik NAT-type 3 zou hebben en forwarding/DMZ ging moeten instellen om het goed te krijgen.
Niets eigenaardigs aan, de PS3 (en 360) ondersteunen uPnP die automatisch de juiste poorten openzet als deze benodigd zijn, mits je router dat uiteraard ook ondersteunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• av017
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
twijfel er sterk aan om een ps3 te kopen sedert de laatste tijd meer en meer miserie heb met mijn X360 (geflashed)

die gt5 pack met twee controllers voor 285 euro spreekt me wel aan, raadt iemand dit aan , of wacht ik liever nog wat tot er mss een ps4 komt of zo of is de PS3 nog lang niet end of life
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

av017 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:39:
twijfel er sterk aan om een ps3 te kopen sedert de laatste tijd meer en meer miserie heb met mijn X360 (geflashed)

die gt5 pack met twee controllers voor 285 euro spreekt me wel aan, raadt iemand dit aan , of wacht ik liever nog wat tot er mss een ps4 komt of zo of is de PS3 nog lang niet end of life
tnx
Ik heb (nog) geen ervaring met de PS3, maar ik weet wel dat de PS3 nog lang niet end of life is. Als je naar de release van de PS3 kijkt was dit namelijk ook het geval met de PS2. De spellen bleven nog wel even gemaakt worden. En de vraag is maar wanneer de PS4 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Wachten op een nieuwe lijn consoles is onzin. Dan wacht je gerust nog een jaar of twee, terwijl je in die tijd een uitstekende console in je bezit kan hebben. Als er een nieuwe lijn uitkomt zijn ze nog rammend duur, terwijl je nu voor een spreekwoordelijk appel en een ei een PS3 hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58
Ja, als je nu honger hebt ga je toch ook niet over 2 weken een broodje kopen? ;)

Srlsy, volgens mij blijft de ps3 zeker nog wel enige tijd bestaan. Al is het alleen maar omdat Sony ook al met de vita bezig is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
av017 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:39:

tnx
GT5 is nu enkele weken (2 dacht ik) platinum.
Ik zou even kijken of het nog wel goedkoper is dan alles los kopen. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Sagat schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:11:
Ja, als je nu honger hebt ga je toch ook niet over 2 weken een broodje kopen? ;)

Srlsy, volgens mij blijft de ps3 zeker nog wel enige tijd bestaan. Al is het alleen maar omdat Sony ook al met de vita bezig is.
Eens met ^

Ik keek laatst op bartsmit.com, wat zie ik daar tot mijn grote verbazing, Fifa TWAALF voor de PS2.

Ge-wel-dig gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 09:13
en anders kun je hem nog altijd gebruiken als bluray-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 23:45
Carfanatic schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:53:
en anders kun je hem nog altijd gebruiken als bluray-speler.
Lijkt me dat de PS4 dit echter ook zal kunnen. Maar goed, /speculatie. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

hanssuh schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:09:
[...]

Ik heb al van alles geprobeerd. Meerdere handleidingen (portforwarding) van internet gevolgd. Maar bedankt voor de tip! deze pagina van KPN had ik nog niet gezien. Ga het vanavond voor de zekerheid nog maar eens uitproberen.

KNIP
Laat het even weten, ben benieuwd. Krij dit najaar zelf de Experiabox met KPN glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:44
Goeden dag allemaal ik zat me iets af te vragen betreft de Ps3 Data Transfer optie. Gezien ik en een maat van mij beide een 80 gig versie hebben. En kwa HDD aan vervanging is, wou ik graag weten of ik bijvoorbeeld een hdd koop en in zijn Ps3 zet en dan data transfer doe en dan de HDD naar mijn eigen Ps3 swap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Gusev schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:46:
[...]

Eens met ^

Ik keek laatst op bartsmit.com, wat zie ik daar tot mijn grote verbazing, Fifa TWAALF voor de PS2.

Ge-wel-dig gewoon :D
EA is altijd vrij goed bezig door de FIFA serie lang door te laten lopen op oude consoles. Fifa 2005 kwam naar mijn weten nog naar de PS1, 5 jaar na de introductie van de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-10 15:03
Psyonara schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:06:
Goeden dag allemaal ik zat me iets af te vragen betreft de Ps3 Data Transfer optie. Gezien ik en een maat van mij beide een 80 gig versie hebben. En kwa HDD aan vervanging is, wou ik graag weten of ik bijvoorbeeld een hdd koop en in zijn Ps3 zet en dan data transfer doe en dan de HDD naar mijn eigen Ps3 swap?
Het makkelijkste is gewoon een backup te maken op een externe HDD, je nieuwe HDD installeren en dan de backup terug zetten.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
K maar heb 1 PSN game die niet meer van het PSN is te downloaden is vandaar wou ik dit graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:16:
[...]EA is altijd vrij goed bezig door de FIFA serie lang door te laten lopen op oude consoles. Fifa 2005 kwam naar mijn weten nog naar de PS1, 5 jaar na de introductie van de PS2.
Vergeet niet dat de PlayStation (1) meer dan 100 miljoen keer is verkocht en de PS2 zelfs meer dan 150 miljoen keer. Die laat je niet zomaar vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
OPSLAGHOND schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:03:
[...]

Vergeet niet dat de PlayStation (1) meer dan 100 miljoen keer is verkocht en de PS2 zelfs meer dan 150 miljoen keer. Die laat je niet zomaar vallen.
Je moet alleen de cijfers wel doorberekenen!

Van die 100 miljoen hebben misschien 75 miljoen een PS2 en gebruikt 20 miljoen de PS niet meer en een ander deel koopt er geen games meer voor (Bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Mysterieuze teaser. Zitten veel referenties in naar PS3 spellen. Nieuwe service, game, home?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik denk dan eerder aan cross game chat.
Wellicht is het ze toch gelukt om wat intern geheugen vrij te spelen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:18:
[...]Je moet alleen de cijfers wel doorberekenen!

Van die 100 miljoen hebben misschien 75 miljoen een PS2 en gebruikt 20 miljoen de PS niet meer en een ander deel koopt er geen games meer voor (Bijvoorbeeld).
Je moet alleen wel de juiste cijfers doorberekenen!
De PS2 is meer dan 150 miljoen keer verkocht (+154 miljoen keer zelfs).
Al koopt slechts 0,5% daarvan de game, dan nog verkoop je minimaal 750.000 exemplaren.

[edit]FIFA 11 (PS2) is 650.000 keer verkocht, FIFA 10 (PS2) is 1,6 miljoen keer verkocht volgens VGChartz.com (oké, niet de meest betrouwbare bron, maar wel de enige die enigzins betrouwbaar is).

[ Voor 15% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-09-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Sinned123 schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:37:
Ik denk dan eerder aan cross game chat.
Wellicht is het ze toch gelukt om wat intern geheugen vrij te spelen.
Ben bang dat dit nooit zou gebeuren. Ik had gelezen dat een grote gameontwikkelaar dan een aantal spellen niet zouden werken en dat zouden ze niet toestaan.

http://www.ps3news.com/Pl...rrently-missing-on-ps3-1/

Da's een verhaal van 2 jaar geleden, dus wellicht heeft iemand nog couranter nieuws.

edit:
Lees net dit ook nog, maar dat klinkt lang zo spannend niet >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Blindfold op 26-09-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Exorcist schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:36:
[...]

Niets eigenaardigs aan, de PS3 (en 360) ondersteunen uPnP die automatisch de juiste poorten openzet als deze benodigd zijn, mits je router dat uiteraard ook ondersteunt :)
Klopt, alleen heb ik uPnP uitstaan op mijn PS3 en mijn router (alsook andere toepassingen, omdat ik graag de controle over mijn netwerk behoud) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:26:
[video]Mysterieuze teaser. Zitten veel referenties in naar PS3 spellen. Nieuwe service, game, home?
Enkele reacties @ Youtube;
This you've missed the first time. Nathan Drake's iconic parachute fall (0:06) Resistance soldiers (0:14) Glowing Chimera eyes (0:11-0:15) Ice Cream truck from Twisted Metal (0:23) Writing on top means either "Long Live Play" or "Game is the new goddess" (0:25) Mk.II from Metal Gear Solid 4 (0:26) PlayStation logo on top (0:27) Little Big Planet scoring bubbles (0:34) Ratchet's Wrench (0:38) Nero's Sword??? (0:41) Killzone weapons (0:41) Sackboy's left eye (0:47) Kratos's ghost
its a new interface that puts you in the game
Hmm to many hints referring to all Sony's ip's I guess i'd say announcement of the Next Gen Console
Their new super service, whatever it is.
maybe it's the new f2p game that is supposed to be released on playstation home
Ik gok zelf op een nieuw interface of de free2play-shooter @ PS Home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
Heb het zojuist met bovenstaande handleiding nogmaals geprobeerd, maar dit had ik eerder dus ook allemaal al uitgevoerd, resultaat: nog steeds NAT type 3. Met ieder ander modem zou dit dus naar behoren moeten functioneren, alleen met de Speedtouch 787 is het gewoon niet mogelijk!

Binnenkort hopelijk glasvezel met een nieuw ander modem. Indien niet dan de overstap naar Ziggo. Ben ik in ieder geval van dit gedrocht af. Nog nooit eerder zo'n slecht modem meegemaakt. Heb het er nog lang mee volgehouden, maar nu wil ik binnenkort toch eens fatsoenlijk online kunnen gamen!
Azqi schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:10:
[...]

Laat het even weten, ben benieuwd. Krij dit najaar zelf de Experiabox met KPN glasvezel.
Zolang je geen 787 toegestuurd krijgt zit je goed. Wil niet zeggen dat de rest van de modems die je geleverd kunt krijgen geweldig zijn, maar die kun je wel ingesteld krijgen op NAT type 2. Als je de 787 toegestuurd krijgt ben je screwed (zoek voor de gein maar eens rond op google) en zou ik proberen een andere te bemachtigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:25:
[...]

Enkele reacties @ Youtube;

[...]

Ik gok zelf op een nieuw interface of de free2play-shooter @ PS Home.
Ik moest gelijk denken aan Medal of Honor bij die twee ventjes :P . Maar een nieuwe interface als in een vervanging voor XMB?

[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 27-09-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:07:
[...]

Ik moest gelijk denken aan Medal of Honor bij die twee ventjes :P . Maar een nieuwe interface als in een vervanging voor XMB?
Yupp, Sony zou al langer met een nieuwe interface bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:22:
[...]

Yupp, Sony zou al langer met een nieuwe interface bezig zijn.
eens kijken of ze het voor elkaar krijgen om de store op nog meer plaatsen in het menu te zetten, verder vind ik het huidige menu wel prima.

Wat wel mooi zou zijn om als je een bericht krijgt er direct heen te kunnen ipv er heen te moeten navigeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Svennie op 27-09-2011 12:27 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:26:
[...]
Wat wel mooi zou zijn om als je een bericht krijgt er direct heen te kunnen ipv er heen te moeten navigeren.
En dat je kunt kiezen welke meldingen je wel of niet wilt zien.
Ik heb het uitgezet ivm mensen die regelmatig (onbedoeld) online/offline gaan (dit vind ik storend), maar de berichten zou ik wel graag meteen willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 14:56
SuperflipNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:34:
[...]

Gevonden! Maar word wel gek van terug bladeren. Zoeken op wireless headset kom je wel heel veel tegen.

http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704

Ik ga hem denk ik ook bestellen. Ben benieuwd hoelang het duurt voor die hier is...
ook ik heb de PS3 wireless stereo headset besteld bij www.PlanetAxel.com vandaag. Had mail naar Sony gestuurd en die kon niet zeggen wanneer de headset in NL uitkwam. Heeft iemand m al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:33
Zit te wachten tot ie binnekomt,had op de 11de besteld.

September 21st 17:00 (CEST) Completed and shipped

[ Voor 11% gewijzigd door GRAD85 op 27-09-2011 14:53 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 14:56
GRAD85 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 14:52:
Zit te wachten tot ie binnekomt,had op de 11de besteld.

September 21st 17:00 (CEST) Completed and shipped
mmm mischien ligt die wel bij de douane. Heb je track n trace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik heb hem ruim een week inmiddels.
Geluidskwaliteit uitstekend.

Wel oppassen dat hij niet te dicht bij je wifi routertje staat, geeft vooral 's avonds veel storing.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Planetaxel verzend via europa, dus geen kans op douane kosten, verzending duurt meestal een week. (soms duurt wel lang voordat daadwerkelijk iets verzonden wordt, maar ze houden je heel goed op de hoogte).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk koop nieuwe ps3 slim 320 GB.
Is ie doa.
Hdmi poort was losjes en beschaddigt kreeg allemaal groene strepen en puntjes echt balen :|

Geen wonder dat vetrouwen in de markt hellemaal weg is je koopt iets en er is altijd wel wat mis mee tegenwoordig.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2011 23:22 ]

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:22:
Geen wonder dat vetrouwen in de markt hellemaal weg is je koopt iets en er is altijd wel wat mis mee tegenwoordig.
1 probleem en de hele markt is verziekt...... balen voor je dat je PS3 kapot is maar 1 persoon is niet de hele markt.

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 15:23
Sinned123 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 15:06:
Ik heb hem ruim een week inmiddels.
Geluidskwaliteit uitstekend.

Wel oppassen dat hij niet te dicht bij je wifi routertje staat, geeft vooral 's avonds veel storing.
En wat is het bereik van de headset? In het uiterste geval zit op 6 meter afstand te gamen. Dat gaat met de Sennheiser nog wel goed, maar ik heb toch ook liever een ingebouwde mic/headset in plaats van nu een losse headset met mic en dan ook nog eens een aparte koptelefoon. Gaat echt nergens over die oplossing.
Is het volume voor chat trouwens afzonderlijk te regelen of is dat bv afhankelijk van de in-game settings?

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:22:
Denk koop nieuwe ps3 slim 320 GB.
Is ie doa.
Hdmi poort was losjes en beschaddigt kreeg allemaal groene strepen en puntjes echt balen :|

Het kan toch zijn dat je een keer een maandagmorgen model hebt? Dat betekent niet dat de hele markt niet goed is. Als ik zie wat er op een dag verkocht wordt aan PS3's dan vind ik het schrikbarend weinig hoeveel er terugkomen. Goed teken dus.. Dat geldt overigens voor alle elektronica. En nee, vroeger was niet alles beter.. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Die Bruine schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:27:

En wat is het bereik van de headset? In het uiterste geval zit op 6 meter afstand te gamen. Dat gaat met de Sennheiser nog wel goed, maar ik heb toch ook liever een ingebouwde mic/headset in plaats van nu een losse headset met mic en dan ook nog eens een aparte koptelefoon. Gaat echt nergens over die oplossing.
Is het volume voor chat trouwens afzonderlijk te regelen of is dat bv afhankelijk van de in-game settings?
Bekijk eens wat review filmpjes op youtube. Daar worden alle sliders en instelling door gewone gebruikers getoont. Er zit een slider voor main volume, en een slider die de verhouding ingame sound en voice regelt. Tevens zit er een mute knop op en een knop om te schakelen tussen 7:1 en stereo geluid.

Nog geen klachten oid gehoord over het bereik van de headset maar 6 meter lijkt me niks te ver. Verder ankel veel lof voor de headset wanwege de uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Die van mij verwacht ik zeer binnenkort in de brievenbus.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:36

Audione0

Strijdt der titanen

Mensen, ik weet niet of dit de juiste afdeling is, maar ik zit met een irritant probleem.

Als ik een minuut of 10 zit te spelen dan gaat mijn PS3 toch wel aardig wat db's produceren, de fan gaat als gek draaien en hier wil ik van af. Ik heb nog de eerste PS3, geen lite of wat dan ook.

Is er een manier om de ventilator te vervangen die zo'n herrie maakt of zijn er wat minder radicale oplossingen te vinden?

Alvast bedankt!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-10 15:23
Heb je het idee dat deze harder draait dan vroeger? Grondige schoonmaakbeurt doet wonderen. Wellicht zit er allemaal rommel op de fanbladen, of is je PS3 volgelopen met stof. In beide gevallen moet de fan harder werken. En vooral in het eerste geval gaat de fan meer geluid produceren.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Verwijderd

Svennie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 07:50:
[...]

1 probleem en de hele markt is verziekt...... balen voor je dat je PS3 kapot is maar 1 persoon is niet de hele markt.
Heb proberen om te ruilen maar wou nieuwe eerst checken wiebelt de hdmi ook in andere ps3 slim heb ik geld terug gevraagt......

En kom op sony doe is quality checks uitvoeren off betere hdmi input maken voor ps3 slim wil geen wobble hdmi input moet goed vast zitten...... :'(

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:30:
[...]

Heb proberen om te ruilen maar wou nieuwe eerst checken wiebelt de hdmi ook in andere ps3 slim heb ik geld terug gevraagt......

En kom op sony doe is quality checks uitvoeren off betere hdmi input maken voor ps3 slim wil geen wobble hdmi input moet goed vast zitten...... :'(
Je bent nu behoorlijk aan het generaliseren, me dunkt

PSN: Bellerophon-

• El_V
en nog behoorlijk onleesbaar ook

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

El_V schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:53:
en nog behoorlijk onleesbaar ook
Saillant detail...

• Kooj1980
  • Laatst online: 14:50
Voor de mensen met een Harmony-afstandsbediening: ik heb zojuist mijn Playstation 3 Harmony adapter binnengekregen via Amazon. Hij kost daar 27 pond inclusief verzending, dat is ongeveer 31 euro.

Nog steeds veel geld, maar een stuk goedkoper dan in de pricewatch. Er wordt netjes een EU-stekkeradapter meegeleverd dus je hoeft niet bang te zijn voor een Britse stekker.
Net geïnstalleerd, werkt prima.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

• Fatal Mind
  • Niet online
Kooj1980 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 14:37:
Voor de mensen met een Harmony-afstandsbediening: ik heb zojuist mijn Playstation 3 Harmony adapter binnengekregen via Amazon. Hij kost daar 27 pond inclusief verzending, dat is ongeveer 31 euro.

Nog steeds veel geld, maar een stuk goedkoper dan in de pricewatch. Er wordt netjes een EU-stekkeradapter meegeleverd dus je hoeft niet bang te zijn voor een Britse stekker.
Net geïnstalleerd, werkt prima.
Geweldig stuk apparatuur, heb hem hier ook, zou niet weten wat ik tegenwoordig zonder moet !

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58
Bellerophon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:52:
Tsja maar toch wel een begrijpelijke reactie, in zijn belevings wereld is het eerste apparaat niet goed.....kan, als de 2e gelijk hetzelfde probleem heeft kan ik me voorstellen dat je dit als zeer hinderlijk ervaar. Het is tenslotte geen pakje boter van een euro.

Dat gezegd hebbende, wellicht zoek je echt naar iets wat je dan te erg uitvergroot.
Ben je bang dat de hdmi kabel eruit valt? heb je gezien dat je storing kreeg toen je aan de kabel wiebelde ofzo? Ik heb mijn ps3 op de dag dat ik em kocht via hdmi aangesloten en daarna nooit meer losgemaakt, hoewel ik gelijk toegeef dat er situaties zijn waarbij je wel degelijk je ps3 wil verplaatsen en dus ook loskoppelen. Heb je andere apparaten waar de hdmi poort beter aanvoelde? Ben wel benieuwd.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:52:
[...]

generaliseer niks fanboy..... :(

Anyway hier staat hele discusie over somige ps3 slims hebben dit probleem geen idee off er ps3 slims zijn die het niet hebben.

http://community.us.plays...d/726246?start=0&tstart=0

zorgt voor signaal verlies dat licht dan niet aan kabel meer.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 15:19 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:15:
[...]

Anyway hier staat hele discusie over somige ps3 slims hebben dit probleem geen idee off er ps3 slims zijn die het niet hebben.

Mind your tone. Je gaat niet iemand zomaar een fanboy noemen. En serieus, lees je teksten nog een keer. Wat een spel- en typfouten

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:30:
[...]

Mind your tone. Je gaat niet iemand zomaar een fanboy noemen. En serieus, lees je teksten nog een keer. Wat een spel- en typfouten
je gaat ook niet zeggen dat iemand generaliseert. :(

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:48:
[...]

je gaat ook niet zeggen dat iemand generaliseert. :(
Educate me
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:30:
[...]

Je impliceert hier dat Sony dat niet doet.

Verwijderd

1 nieuwe ps3 met lose hdmi port en dan nog 1 nieuwe in de winkel met zelfde probleem ja dat heet poor quality check.

dat heet niet generalisatie.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:15:
[...]

doe toch normaal man.... Iemand voor fanboy uitmaken omdat hij vind dat je generaliseert om je twee PS3 consoles hebt gehad met wiebelende HDMI stekkers.

1) Wat is twee PS3 consoles op de miljoenen die verkocht zijn en dus waarom zou je op basis daarvan opeens iets kunnen zeggen over de quality control van Sony?!?!?
2) Van alle PS3 eigenaars op dit forum die soortgelijke problemen hebben gehad met signaal verlies en loszittende HDMI connectors lag dat probleem over het algemeen aan de HDMI kabel.
3) Ik heb compleet geen last van dit probleem, gewoon met een 20 euro HDMI kabel.
4) LOL@ "Geen idee of er PS3 slims zijn die het niet hebben". Jij denkt echt dat als dit een qualtiy control probleem was dat één topic met 14 replies en 1039 views daarvan het resultaat zou zijn op het forum van Sony.

Even compleet irrelevant voor dit topic:
5) Doe dan aub ten minste moeite om normaal Nederlands te tikken.
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 15:51:
1 nieuwe ps3 met lose hdmi port en dan nog 1 nieuwe in de winkel met zelfde probleem ja dat heet poor quality check.

dat heet niet generalisatie.
Nogmaals gewoon een tip. Probeer eens een andere HDMI kabel. Als je twee PS3 consoles hebt gehad met beiden hetzelfde probleem dan word de kans elke keer groter dat het probleem misschien wel aan andere componenten ligt, zoals je HDMI kabel bijvoorbeeld. Jij denkt toch niet dat als dat probleem er echt veel voorkomend probleem was door 'poor quality check' dat er niet veel meer mensen hier zouden zijn met zo'n onoplosbaar probleem?!?!

[ Voor 28% gewijzigd door dangerpaki op 28-09-2011 15:58 ]

Verwijderd

Ik heb hier geen problemen gehad met de hdmi aansluitingen.
En ik heb 3 ps3's gehad , 2 dikke en 1 dunne.

• Fatal Mind
  • Niet online
Als ik met m'n ps3 ergens een probleem mee heb, is het wel de optische aansluiting, redelijk gammel stukje plastic. Doet het nu ook niet meer, lang leve HDMI versterker.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:58
goede topic, of moet ik in het netwerk topic zijn?
Mijn issue:
Mijn 60G PS3 had een YLOD, die heb ik laten reflowen en hij doet het dus weer.
Niemand weet echter voor hoe lang; hij gaat er een keer mee ophouden, de vraag is alleen wanneer?
Hier wilde ik niet op wachten en heb een 320G slim gekocht (3 weken voor de pricedrop helaas).
De 60G heeft iemand anders nu staan, maar mijn gegevens staan er nog op.
Kan je een gebruiker apart verwijderen of moet ik de HD een complete reset geven?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Complete reset is wel zo handig , heb ik ook gedaan toen ik mijn oude ps3 verkocht.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:58
Oke, dan gaat dat het worden.
Bedankt :)
*ik wil sowieso dat anderen niet onder mijn account online kunnen*
De savegames ed maakt me niet zoveel uit maar die kan ik eventueel later terugplaatsen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Vergeet niet om hem te deactivaten (de account-ps3 koppeling (ergens bij de account instellingen denk ik?)

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:37
Ik heb net een paar weken een PS3, sinds vandaag FIFA12.. Ik ben zelf 17 jaar (bijna 18..), is het mogelijk om mijn (momenteel) subaccount om te zetten naar een master account als ik 18 ben? Ik vind het systeem nu een beetje 'vreemd', maar kan alleen maar topics uit 2009 weervinden waar staat dat dit niet kan :S

Ook krijg ik de melding dat ik niet kan chatten omdat dat is uitgeschakeld, maar waar kan ik dat in vredes naam instellen op het master account?

[ Voor 19% gewijzigd door Bobmeister op 28-09-2011 21:12 ]

Verwijderd

Awsom schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:11:
Ik heb net een paar weken een PS3, sinds vandaag FIFA12.. Ik ben zelf 17 jaar (bijna 18..), is het mogelijk om mijn (momenteel) subaccount om te zetten naar een master account als ik 18 ben? Ik vind het systeem nu een beetje 'vreemd', maar kan alleen maar topics uit 2009 weervinden waar staat dat dit niet kan :S

Ook krijg ik de melding dat ik niet kan chatten omdat dat is uitgeschakeld, maar waar kan ik dat in vredes naam instellen op het master account?
ik weet het niet zeker maar volgens mij wordt een sub account vanzelf een master account als je 18 wordt. Ik ben zelf ook 17 maar ik heb gewoon een andere geboortedatum ingevuld hoor, er zijn soms ook games waarmee je niet online kan als onder18-sub account

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Even een goed aantal reacties getrashed want er gaat hier iets goed mis.
Reageer aub normaal het is nergens voor nodig om een flamewar te starten, topicreports maak je linksboven het topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Inderdaad een grote schoonmaak was aan de orde.

On topic :

De Battlefield 3 beta is nu te downloaden in de store.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 10:59:
Inderdaad een grote schoonmaak was aan de orde.

On topic :

De Battlefield 3 beta is nu te downloaden in de store.
Die zin zorgt er voor dat mijn werkdag nog veel langer gaat duren dan dat hij nu al doet :')

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:03:
[...]

Die zin zorgt er voor dat mijn werkdag nog veel langer gaat duren dan dat hij nu al doet :')
Het is jammer dat je met de ps3 niet iets kan downloaden en installeren zoals dat wel kan op de Xbox 360 ,
namelijk op xbox.nl.Dan zou je de beta alvast op afstand kunnen downloaden via de website.

• Svennie
nvm, eerst refreshen...

[ Voor 110% gewijzigd door Svennie op 29-09-2011 11:07 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:05:
[...]

Het is jammer dat je met de ps3 niet iets kan downloaden en installeren zoals dat wel kan op de Xbox 360 ,
namelijk op xbox.nl.Dan zou je de beta alvast op afstand kunnen downloaden via de website.
Mijn PS3 kan dat wel. Die optie heet: vrouw :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:15:
[...]

Mijn PS3 kan dat wel. Die optie heet: vrouw :9
:D :')

Ik moest lachen

• El_V
Bellerophon schreef op donderdag 29 september 2011 @ 11:03:
[...]

aaah hier hetzelfde.. zit hier op school te kutten en vanavond (en weekend) helaas geen tijd :(

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

:) heb je in ieder geval vandaag geleefd.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• dakong
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 09:47
Ik zit er over na te denken om een ps3 te kopen, is het nog de moeite waard om nu nog een ps3 te kopen?Of ligt de opvolger om de hoek? En hebben jullie nog ergens voordelige aanbiedingen gezien?

Alvast bedankt!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
dakong schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:23:
Ik zit er over na te denken om een ps3 te kopen, is het nog de moeite waard om nu nog een ps3 te kopen?Of ligt de opvolger om de hoek? En hebben jullie nog ergens voordelige aanbiedingen gezien?

Alvast bedankt!
Het is zeker de moeite waard om ps3 te kopen. Zelf 4 maand terug ook een ps3 gehaald, 320GB versie slim. Nog geen moment spijt, het is juist heel voordelig om om nu in te stappen, veel oude topgames zijn tegen een prikkie op te scharrelen 2de hands bij een goede game shop.

Nu instappen alle topgames die jou aantrekken kopen, tegen die tijd zijn de huidige topspellen en die nog komen ook weer buget games, dus win win :D

• Psyonara
Ico/SoTC collectie gehaald zit er een PSN code bij die niet werkt :S hier en daar al tegen gekomen dat meer mensen dat hebben maar hoe wat en waarom? kan ik nergens vinden hier nog mensen die meer weten?

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dat is lekker handig.. wat zou die PSN code doen/geven?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Gusev
Blijft toch grappig dat er wanneer er 1 iemand begint met de vraag of het nog de moeite waard is om een PS3 te komen, er velen volgen (in dit topic).

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik toch aan m'n water voel dat de opvolger niet lang meer op zich laat wachten :)

• El_V
ja en dan wordt hij aangekondigd en dan kun je nog minimaal 2 jaar wachten voor hij in europa te krijgen is voor een topprijs waarvoor degene die nu twijfelen hem toch niet halen.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:57

Entity

9000rpm

Inderdaad, als je kijkt wat de PS3 kostte bij introductie, dat heb ik zelf nooit over voor een console. Na de recente prijsverlaging en het uitbrengen van GT5 Platinum vond ik het pas interessant worden en heb ik dus 2 weken terug een PS3 gekocht (combi-pack met 2 controllers en GT5).

De PS4 komt volgens mij eind volgend jaar, maar een definitieve datum is er nog niet. Sony wil nog niet teveel aandacht erop vestigen om de ontwikkeling van games voor de PS3 niet te verstoren. En aangezien de concurrentie voor die tijd ook niet met nieuwe dingen op de proppen komt, hebben ze er geen haast mee.

• Svennie
Entity schreef op donderdag 29 september 2011 @ 14:42:
De PS4 komt volgens mij eind volgend jaar, maar een definitieve datum is er nog niet. Sony wil nog niet teveel aandacht erop vestigen om de ontwikkeling van games voor de PS3 niet te verstoren. En aangezien de concurrentie voor die tijd ook niet met nieuwe dingen op de proppen komt, hebben ze er geen haast mee.
dat blijft voorlopig koffie dik kijken, het zou kunnen dat ze hem volgend jaar aankondigen maar volgend jaar in de winkels lijkt me sterk.

Pagina: 1 ... 4 ... 47 Laatste