Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39
Haha, ik kan het moeilijk scheiden want het hangt in twee Lerberg wandrekken. Dus het staat automatisch op de foto. Die tweede Lerberg moet ik nog ophangen en is nu al vol. :*)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Net de Sony Wireless Headset besteld bij planetaxel.com voor omgerekend 81 euro. Had wel wat problemen met betaling met paypal. Had wel betaald, maar order was niet te vinden op mijn persoonlijke pagina.
Na een mailtje te hebben gestuurd, kreeg ik keurig een mail terug. Kreeg een voucher, waarbij ik de headset kosteloos opnieuw kon bestellen. Hopelijk is hij snel binnen!
Hi,

First and foremost; thank you for trying to place an order on PlanetAxel.com. We have received your email regarding a missing order/payment.

We have carefully looked into the situation at hand and can confirm that we HAVE indeed received your payment, but unfortunately no order was ever placed. We are having a bit of an issue with the new checkout in connection with our recent name change to PlanetAxel.com. Thankfully only a handful of customers are affected, but nevertheless we are doing what we can to pinpoint the exact error and fix it!

We have now issued a voucher for the original amount of your order, which will be visible in your shopping basket when you're logged into www.PlanetAxel.com.

You can now place the order again WITHOUT having to use credit card or PayPal.

Once again we do apologize for the inconvenience and kindly ask for your patience with this issue. Please do not hesitate to contact us if you have any further enquiries. We will be here to help and correct any errors on our part.

Kind regards,
Rune
Team PlanetAxel.com

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/67prn5.jpg

Mijn collectie. ben er best trots op :) meeste games zijn voor budgetprijzen gekocht op games als fifa 11, bad company 2 en uncharted 2 na.

Ik moet er wel nog een aantal uitspelen.. onderste rij is sowieso allemaal uitgespeeld.

Verder heb ik ook nog god of war 1 + 2, god of war 3 en la noire maar die zijn momenteel uitgeleend.
ook heb ik wel meer games uitgespeeld maar die staan er niet bij omdat ik die zelf geleend heb van mensen.

musthaves voor de rest van het jaar:
- uncharted 3
- battlefield 3

verder natuurlijk wel meer titels maar daarbij kan ik mooi wachten tot ze flink in prijs zijn gezakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Nou heb na een half jaar dat mijn PS3 60gb kapot ging, weer een PS3 gekocht. YLOD blijft echt een bullshit probleem... Alles kwijt qua savegames, en heb nu geen activaties meer over van mijn account.

Dus als deze nieuwe PS3 kapot gaat, ben ik best fucked als ik mijn account niet gedeactiveerd krijg :@

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
SOny bellen en een PS3 laten deactiveren, moet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik kan je uit ervaring vertellen dat ze niet coulant zijn bij sony wat betreft deactiveren.
Dit gebeurd schijnbaar bij sony uk en sony nl is blijkbaar bang om niet valide verzoeken te doen.
De persoon die ik aan de lijn had vond het maar raar dat ik 4 ps3's niet had gedeactiveerd en beschuldigde mij zowat van account sharing.

Mijn betoog dat het zeker de eerste paar jaar niet duidelijk was, hielp niet.

Uiteindelijk heb ik iemand zo ver gekregen mijn oude ps3 te deactiveren.

Het is bij hun onmogelijk dat je zo vaak van ps3 bent gewisseld, alleen als ze ps3's kunnen vinden die door hun zijn gerepareerd dan halen ze er een activatie van af.

[ Voor 15% gewijzigd door Sinned123 op 16-09-2011 19:39 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:03
bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:09:
[...]

Heb je het hier over games die je al hebt uitgespeeld? Zo ja, waarom zou je die dan opnieuw moeten gaan spelen?
Nee over games die ik heb uitgespeeld zit ik niet zo in.. Behalve dan dat als je ze nog een keertje uit de kast trekt, je toch weer opnieuw kunt beginnen.. zeker als je eerst het leuks moet vrijspelen in een spel om het leuk te kunnen spelen..
Veel games speel ik in periodes.. Infamous heb ik bijvoorbeeld uit het welcome back programma, een tijdje gespeeld (week of 2-3 paar avonden per week). Dan ben ik dat weer even beu en ga ik weer een paar weken racen.. GT5, Dirt3, motorstorm.. Sinds kort pc beetje gekieteld, speel ik dan af en toe wat FPS.. Deus-Ex, Farcry2, Crysis..

Al met al heb ik inmiddels een redelijke verzameling games waarvan het grootste gedeelte niet is uitgespeeld.. En ik vindt het leuk om te gamen om het gamen, niet om zo snel mogelijk het spel uit te spelen.. dan kijk ik er meestal helemaal niet meer naar om..

Waar ik momenteel het meeste van baal is dat ik met FFXIII al redelijk wat uren bezig was en er de laatste tijd een paar keer mee in m'n handen heb gestaan om 'm vervolgens toch nog maar niet te spelen.. Had ik het maar wel gedaan, al was het maar voor een uurtje, dan was die savegame in ieder geval naar de cloud weggeschreven... :-(

[ Voor 0% gewijzigd door mr_zippey op 16-09-2011 20:13 . Reden: typo ]

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Laatst online: 21:03
Uniciteit schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:47:
Hoe maak je eigenlijk een back-up van de belangrijke data zoals savegames? :)
Zie link.. is voor alle data.. 1 nadeel, het duurt nogal lang..
http://manuals.playstatio...ttings/backuputility.html

De meeste savegames kan je ook naar USB stick wegschrijven (uitgezonderd die met copy protection)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Vanmiddag mijn Wireless Sony Headphone binnen gekregen.
Alleen nog maar een half uur uitgeprobeerd via de pc.

Geluid is kraakhelder. nog geen ruis gehoord wat er niet hoorde.

De balans lijkt aardig goed, al twijfel ik wat over de lage tonen.
Bij wat nummers van kayne west leek hij wat te aanwezig.
Maar bij het album van james blake vond ik het eigenlijk helemaal niet storend.

Ik moet nog wat spellen testen ook met virtual 7.1 maar moet echt even uitzoeken welke spellen dat goed ondersteunen.

Ik vond de koptelefoon trouwens wat knellen, maar het is een closed headphone dus dat was te verwachten. Maar zelfs bij de Beyerdynamic dt880 had ik daar last van.

Materiaal is bijna compleet van plastic, maar voelt super stevig aan.

Sinned123 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:10:
Vanmiddag mijn Wireless Sony Headphone binnen gekregen.
Alleen nog maar een half uur uitgeprobeerd via de pc.
ahh top.. ik heb hem ook besteld maar staat nu in backorder.
Geluid is kraakhelder. nog geen ruis gehoord wat er niet hoorde.

De balans lijkt aardig goed, al twijfel ik wat over de lage tonen.
Bij wat nummers van kayne west leek hij wat te aanwezig.
Maar bij het album van james blake vond ik het eigenlijk helemaal niet storend.
Voor 80 euro kun je geen perfecte headphone verwachten en zeker niet draadloos. Eigenlijk omschrijf je geen duidelijke nadelen aan de headset en dat is eigenlijk gewoon goed nieuws!
Ik moet nog wat spellen testen ook met virtual 7.1 maar moet echt even uitzoeken welke spellen dat goed ondersteunen.
Laat het even weten, ik hoor op internet dat het gewoon goed werkt.
Materiaal is bijna compleet van plastic, maar voelt super stevig aan.
Ook dit is denk ik één van de offers dat gebracht is om onder de 100 dollar te blijven. Ikzelf hecht wel waarde aan de "feel" van een product maar een headset heb je op je hoofd en moet vooral licht zijn en niet knellen op je oorschelp. kunststof is dan een mooi materiaal om het gewicht laag te houden. Aluminium is vaak te duur.

Let wel dat je deze headset voor nog geen 80 euro kan bestellen en dan heb je een virtueel 7.1 headset draadloos incl mic... ik moet het geluid natuurlijk zelf nog testen maar de eerste reviews zijn lovend over de prijs kwaliteit verhouding. Er zijn duidelijk betere headsets op de markt maar niet voor deze prijs én draadloos.

kan je misschien wat foto's sturen?

Verkooplijst games van afgelopen week:

1 DEAD ISLAND (PS3) DEEP SILVER
2 DEAD ISLAND (XBOX 360) DEEP SILVER
3 RESISTANCE 3 (PS3) SONY
4 DRIVER/SAN FRANCISCO (PS3) UBISOFT

5 DEAD ISLAND (PC) KOCH MEDIA
6 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
7 STAR FOX 64 (GAMES 3DS) NINTENDO
8 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (PS3) SQUARE ENIX
9 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
10 KILLZONE 3 (PS3) SONY

Wederom een toplijst voor de PS3 deze week. En waar de 360 versie van Deus ex vorige week een plek boven de PS3 versie stond is de 360 versie niet meer te bekennen in de top 10. Dead Island verkocht voirg week beter op 360 en deze week heeft de PS3 versie meer verkocht. Ook doet resistance 3 nog steeds leuk mee op de 3e plek.

bron

Welke games hebben jullie deze week de top 10 ingejaagd voor je PS3? Ik heb Resistance 3 aangeschaft en de game is erg gaaf!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

mechs die kunnen veranderen in warhawks.. SOLD... demo gespeeld op gamescom... DAY ONE PUCHASE!

release 2012... mooi na al het COD en BF3 geweld

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24
Ik ben van plan om een tweede PS3 aan te schaffen, met name voor BD playback maar ook om wat te kunnen gamen. Twee vragen:

- Is het geluidsniveau van de huidige Slim wat lager tijdens met name BD playback dan bij mijn huidige 60Gb PS3?
- Is het mogelijk om save games via een cloud oid te syncen zodat ik niet handmatig saves moet overzetten tussen de PS3s?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dr. Strangelove schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:43:
Ik ben van plan om een tweede PS3 aan te schaffen, met name voor BD playback maar ook om wat te kunnen gamen. Twee vragen:

- Is het geluidsniveau van de huidige Slim wat lager tijdens met name BD playback dan bij mijn huidige 60Gb PS3?
- Is het mogelijk om save games via een cloud oid te syncen zodat ik niet handmatig saves moet overzetten tussen de PS3s?
De Slim is volgens mij wel stiller dan de fat modellen ja, maar ik kan 'm wel nog horen als het helemaal stil is in de kamer. Het is niet hetzelfde geluid als een goede stille laptop, dus het valt minder op, maar je hoort het wel.

Savegames in de cloud kan via PlayStation+ (die je een maand gratis kreeg na de PSN hack). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier had je met een klein beetje googlen ook wel achter kunnen komen zeg... Er zit een enorm (geluids) verschil tussen de eerste gen 60 gig modellen en de laatste slim versie.
Dat kan alleen als je PS3 plus member bent. Dan kan je via je eerste PS3 je saves uploaden naar de cloud en met je nieuwe Ps3 kan je dan altijd bij deze saves komen. Maar daar heb je wel op beide ps3's de laatste firmware nodig. En ik kan me uit je verhaal voorstellen dat dát nu juist niet de bedoeling is.

Trouwens op de TGS is bekend gemaakt dat de JRPG van Level 5 (makers van Dragon Quest 8, Proffessor Layton) en de artwork avn studio Ghlibli (makers van fantasierijke films als Spirited Away, Howl Moving castle en Princess Mononoke) Oftewel Ni No Kuni: The Queen of White Sacred Ash Naar de VS zal worden verscheept volledig voorzien van engelse schermteksten en taal.

Dit wordt een import toppertje! Check deze footage! Het is verdorie net alsof je door een tekenfilm loopt zo gaaf zie het eruit. Daarnaast lijkt het erg te spelen als Dragon Quest 8 en die game heb ik echt grijs gespeeld op mijn PS2.

Trailer:

off screen gameplay van de TGS '11

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j7Feain9oJc&feature=related]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ybhxPF3Lrd4&feature=related]

[ Voor 3% gewijzigd door swopdark op 19-09-2011 09:03 . Reden: trailer toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 12-09 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gotta have!

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr7Br
  • Laatst online: 22:22
Ik heb een slim gekocht om die ook deels als mediacenter te gebruiken (bluray & dlna). Na een jaartje heb ik dan toch een standalone bluray gekocht omdat ik de ps3 toch te luid vond. Jouw tollerantie voor fan-noise kan natuurlijk verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Kr7Br schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:46:
[...]

Ik heb een slim gekocht om die ook deels als mediacenter te gebruiken (bluray & dlna). Na een jaartje heb ik dan toch een standalone bluray gekocht omdat ik de ps3 toch te luid vond. Jouw tolerantie voor fan-noise kan natuurlijk verschillen :)
Dat laatste blijkt wel echt waar, of er zit een groot verschil in het geluidsniveau per PS3. De een vind de Slim "fluisterstil" terwijl ik hem toch best veel geluid vind maken, met name als hij belast wordt. Nu wordt dit meestal wel overstemd door het geluid van een game of film, maar voor een mediaspeler vind ik hem eigenlijk te luid (al gebruik ik hem daar wel veel voor)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 15:53
Ik heb een 1st gen ps3 40gig. En de enige keer wanneer ik hem hoor is eigenlijk als ik een game speel.
Het geluidsniveau van mijn fan gaat altijd netjes omlaag als ik stop met gamen en ik hoor hem dan vrijwel niet meer.

Volgens mij zit er best veel verschil in de ps3 Fats als we het over fan geluid hebben? Ik hoor vaak dat de 60gig erg luid is, (En ook blijft) terwijl hardware matig de 40gig 60 en 80 gig bijna niet verschillen.

Een kennis van mij heeft een Slim 160gig, vreemd maar waar, deze hoor ik wel. Misschien ook de illusie omdat ik dichterbij de console zit. Het is verder geen storend geluid, een zachte zoem zou je kunnen zeggen.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen voor geluidsniveau zou ik niet een slim gaan kopen, dan zou ik dat geld gewoon in een 5.1 setje steken zodat je de playstation helemaal niet meer hoort! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
Kopen jullie eigenlijk ook import games uit VS, bij shops als planetaxel? Ik heb dit al een aantal keer gedaan maar voor vooral DLC is het toch lastig want dat kun je dus niet downloaden met een EU account. Ik heb bijvoorbeeld mortal kombat uit de VS nu maar de DLC's kan ik dus niet gebruiken (ja heb ik dus gekocht maar na installeren is het in het spel dus niet te vinden...)

ps. is wel een geweldig winkel trouwens :P

[ Voor 5% gewijzigd door Diamond4ever op 19-09-2011 11:20 ]

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diamond4ever schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:19:
Kopen jullie eigenlijk ook import games uit VS, bij shops als planetaxel? Ik heb dit al een aantal keer gedaan maar voor vooral DLC is het toch lastig want dat kun je dus niet downloaden met een EU account. Ik heb bijvoorbeeld mortal kombat uit de VS nu maar de DLC's kan ik dus niet gebruiken (ja heb ik dus gekocht maar na installeren is het in het spel dus niet te vinden...)

ps. is wel een geweldig winkel trouwens :P
Maak een US-account aan en koop daar de DLC, probleem opgelost. ;)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
mja klopt maar dan moet je dus ook US psn cards kopen...

heb ik nu ook gedaan... maar blijft wel irritant hoor :P. Gelukkig werkt de DLC dan ook op de EU account dus dat scheeld dan... maar dit had wel beter geregeld kunnen worden door sony...

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
swopdark schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:59:
Trouwens op de TGS is bekend gemaakt dat de JRPG van Level 5 (makers van Dragon Quest 8, Proffessor Layton) en de artwork avn studio Ghlibli (makers van fantasierijke films als Spirited Away, Howl Moving castle en Princess Mononoke) Oftewel Ni No Kuni: The Queen of White Sacred Ash Naar de VS zal worden verscheept volledig voorzien van engelse schermteksten en taal.

Dit wordt een import toppertje! Check deze footage! Het is verdorie net alsof je door een tekenfilm loopt zo gaaf zie het eruit. Daarnaast lijkt het erg te spelen als Dragon Quest 8 en die game heb ik echt grijs gespeeld op mijn PS2.
Deze ga ik zeker ook meteen importeren! is er al een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits er een optie voor de oorspronkelijke Japanse taal is ben ik het zeker met je eens. Erg fraaie beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ni No Kuni is toch een Nintendo DS titel :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03
Edit: eerst helemaal bij lezen voordat je iets post...

[ Voor 107% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-09-2011 14:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:43:
[...]
Ni No Kuni is toch een Nintendo DS titel :?
Klopt, maar de game komt nu ook uit voor de PS3;
Wikipedia: Ni no Kuni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Weet iemand een leuk 2.1 setje voor de ps3 voor ongeveer max. 100€?

En ik wil geen 5.1 want daar heb ik helaas geen plek voor op mijn kamer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
giganielsie schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:51:
Weet iemand een leuk 2.1 setje voor de ps3 voor ongeveer max. 100€?

En ik wil geen 5.1 want daar heb ik helaas geen plek voor op mijn kamer:(
Geen logitech z5500? Heb ik zelf ook op mijn slaapkamer, speakers zijn lekker klein en kan je ophangen waardoor ze eigenlijk geen ruimte innemen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:36:
[...]

Geen logitech z5500? Heb ik zelf ook op mijn slaapkamer, speakers zijn lekker klein en kan je ophangen waardoor ze eigenlijk geen ruimte innemen.
Hij vraagt om 2.1 tot ongeveer €100, jij komt aan met een 5.1 setje dat in veel winkels voor op zijn minst €200 over de toonbank gaat. :9

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 09:05

faust2016

You yes have my shirt

Misschien hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis, maar ik wil hem toch even stellen..

Ik heb sinds kort mn PS3 en PC op dezelfde kamer staan en wil deze dus ook allebei op dezelfde monitor gebruiken.
Nu werkt het in principe allemaal goed, alleen heeft mn monitor maar 1 DVI en 0 HDMI aansluitingen. Ik heb dan ook de PS3 met een HDMI-DVI convertor blokje op mn monitor aangesloten. Maar goed, het mag duidelijk zijn dat het niet ideaal is om elke keer als ik even wil wisselen tussen PC en PS3 de DVI kabels moet gaan verwisselen. Ik zat dan ook op internet even rond te kijken voor DVI Switchers.

Het probleem is nu: Ik zie op zich wel redelijk geprijsde (15~30 euro) DVI switchers, maar voor zover ik kan vinden hebben die allemaal 1 nadeel. Ze gaan qua resolutie maximaal tot 1600*1200 of 1920*1080 (zullen dus Single Link ipv Dual Link aansluitingen zijn). Mijn monitor is echter 1920*1200 en ik zie het niet zitten om op 1 van de voorgenoemde resoluties te gaan draaien.

Weet iemand dus of ik er ook DVI Switchers zijn die wel 1920*1200 door kunnen sturen? Of heeft iemand nog een andere slimme oplossing voor dit probleem :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
faust2016 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 01:28:
Misschien hoort mijn vraag hier niet helemaal thuis, maar ik wil hem toch even stellen..

Ik heb sinds kort mn PS3 en PC op dezelfde kamer staan en wil deze dus ook allebei op dezelfde monitor gebruiken.
Nu werkt het in principe allemaal goed, alleen heeft mn monitor maar 1 DVI en 0 HDMI aansluitingen. Ik heb dan ook de PS3 met een HDMI-DVI convertor blokje op mn monitor aangesloten. Maar goed, het mag duidelijk zijn dat het niet ideaal is om elke keer als ik even wil wisselen tussen PC en PS3 de DVI kabels moet gaan verwisselen. Ik zat dan ook op internet even rond te kijken voor DVI Switchers.

Het probleem is nu: Ik zie op zich wel redelijk geprijsde (15~30 euro) DVI switchers, maar voor zover ik kan vinden hebben die allemaal 1 nadeel. Ze gaan qua resolutie maximaal tot 1600*1200 of 1920*1080 (zullen dus Single Link ipv Dual Link aansluitingen zijn). Mijn monitor is echter 1920*1200 en ik zie het niet zitten om op 1 van de voorgenoemde resoluties te gaan draaien.

Weet iemand dus of ik er ook DVI Switchers zijn die wel 1920*1200 door kunnen sturen? Of heeft iemand nog een andere slimme oplossing voor dit probleem :p?
Doe zoals ik deed. Koop een monitorkabel met aan een kant een DVI stekker en aan de andere een HDMI. Die DVI gaat in de monitor en de HDMI in een HDMI-switchbox die je ook moet kopen. Vervolgens een HDMI-kabel van de switch naar de PS3 en een andere kabel naar je PC. Kost je max 50 euro alles bij elkaar en je gamet op fullHD. Veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
CaptainCharisma schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:02:
[...]
Hij vraagt om 2.1 tot ongeveer €100, jij komt aan met een 5.1 setje dat in veel winkels voor op zijn minst €200 over de toonbank gaat. :9
Gisteren toevallig mijn subwoofer van mijn oude naar mijn nieuwe woning verplaatst. Logitech setje, stond een keer in de bbg. Ben er best tevreden over, en volgens mij inmiddels verkrijgbaar voor rond 100 euro.

Ik denk dat het de z2300 is, alhoewel de meeste google images een grijs/zilvere sub laten zien is de mijne zwart.
Hrmm, de prijs is meer richting 200 euro. Misschien heb ik toch een ander type....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Sagat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:20:
[...]Ik denk dat het de z2300 is, alhoewel de meeste google images een grijs/zilvere sub laten zien is de mijne zwart.
Hrmm, de prijs is meer richting 200 euro. Misschien heb ik toch een ander type....
De Z-2300 is het enige fatsoenlijke 2.1 setje wat Logitech ooit heeft gemaakt. In hoeverre Logitech producten maakt die qua geluid een beetje natuurgetrouw zijn dan, want dat lukt ze maar zelden :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja ik heb voor de pc van mijn vrouw, logitech speakertjes van 20 euro gekocht ofzo, en die doen het ook best redelijk. Voor het geld vind ik het best leuk spul, en zoals iemand anders al zei, het is lekker compact dus makkelijk op te hangen etc.
Tis nooit te vergelijken met echte speakers en een aparte versterker natuurlijk, maar dan ga je het ook niet redden voor 100 of 200 euro denk ik........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de fw 3.72 geinstalleerd , maar volgens mij werkt de auto update nog steeds niet.
Ik heb em op aan en 14-16 uur gezet maar hij gaat tot nu toe nog niet vanzelf aan.

Edit : het werkt wel , hij is nu de updates automatisch aan het downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
CaptainCharisma schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:02:
[...]

Was alleen maar om te zeggen dat qua ruimte het zeker kan. Voor een 2.1 setje zou ik ook niet zoveel betalen, maar misschien heeft hij wel 200 over voor een top 5.1 setje.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vandaag de Playstation helpdesk gebeld om mijn Singstar nummers op een nieuwe PS3 te laten unlocken. Vriendelijk en vakkundig geholpen, dat mag ook wel eens gezegd worden. :P

Ik zou met 2 dagen ze opnieuw moeten kunnen downloaden.

• El_V
misschien wel een leuke actie voor sommige:

http://www.toysxl.nl/p/ga...uncharted-3-playstation-3

battlefield 3 LE en uncharted 3 voor 100.. beide krijg je op dag van release binnen en bij uncharted 3 wordt ook nog uncharted 2 geleverd.

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Vads schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:46:
[...]

Doe zoals ik deed. Koop een monitorkabel met aan een kant een DVI stekker en aan de andere een HDMI. Die DVI gaat in de monitor en de HDMI in een HDMI-switchbox die je ook moet kopen. Vervolgens een HDMI-kabel van de switch naar de PS3 en een andere kabel naar je PC. Kost je max 50 euro alles bij elkaar en je gamet op fullHD. Veel plezier.
Dat is ook wel een idee ja. Moet ik dan nog rekening houden met de verschillende HDMI specificaties (1.3 /1.4a etc.) ?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Sagat schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:33:
Tis nooit te vergelijken met echte speakers en een aparte versterker natuurlijk, maar dan ga je het ook niet redden voor 100 of 200 euro denk ik........
200 euro voor een 2.0 set ga je toch een heel stuk mee komen. Leuke versterker van Marktplaats scoren of iets van een Klasse T Amp. Dan ben je voor 20 - 50 euro klaar qua versterking. Heb je nog 150 euro over voor een paar speakers. Tweedehands heb je daar al redelijk wat keuze in. Nieuw zou je dan redelijk blind de Eltax Monitor III kunnen kopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Dr. Strangelove
[...]

Hier had je met een klein beetje googlen ook wel achter kunnen komen zeg... Er zit een enorm (geluids) verschil tussen de eerste gen 60 gig modellen en de laatste slim versie. `
Ik heb niet zoveel aan termen als 'enorm', en ook niet aan '3dB verschil'. Wat ik zoek is iemand die beide versies heeft (gehad) en kan zeggen dat het voor HT toepassingen nu wel een bruikbaar ding is.
Dat kan alleen als je PS3 plus member bent. Dan kan je via je eerste PS3 je saves uploaden naar de cloud en met je nieuwe Ps3 kan je dan altijd bij deze saves komen. Maar daar heb je wel op beide ps3's de laatste firmware nodig. En ik kan me uit je verhaal voorstellen dat dát nu juist niet de bedoeling is.
Waarom zou dat niet de bedoeling zijn? Je kan toch niet anders als je de meeste games wil spelen. Je haalt wel een belangrijk tegenargument aan trouwens - ik speel soms weken niet en ik haat het dan als ik eerst een uur moet wachten totdat de nieuwe firmware op de PS3 staat en soms ook nog eens een krat patches voor wat spellen. Geen zin om dat op twee PS3s te moeten gaan doen, of werkt die autoupdate ook voor FW?

Jammer dat je daar lid voor moet zijn. Ik heb geen zin om te betalen voor dergelijke basisfunctionaliteit, jammer dat dat niet gewoon een gratis service is.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57
faust2016 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 11:25:
[...]
Dat is ook wel een idee ja. Moet ik dan nog rekening houden met de verschillende HDMI specificaties (1.3 /1.4a etc.) ?
Niet echt, je monitor is geen TV. Let wel, je hebt dan nog wel een oplossing nodig voor je geluid. Dat was het enige wat ik handmatig moest doen (stekker van speakers in PC steken of in de Playstation). Maar ik wist dat het tijdelijk zou zijn totdat ik mijn plasma zou krijgen en dus kon ik er mee leven :P

• DipmaN
  • Laatst online: 11-05 12:23
Ik kan niet inloggen (heb wel verbinding op mijn laptop -_-) op het psn, is het weer eens gehackt of down voor onderhoud o.i.d.? :X

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
DipmaN schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:07:
Ik kan niet inloggen (heb wel verbinding op mijn laptop -_-) op het psn, is het weer eens gehackt of down voor onderhoud o.i.d.? :X
Kom d'r ook niet in, zal wel onderhoud zijn.

Ziet er fris en kleurrijk uit. In de gaten houden dus. d:)b

Verwijderd

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Kunnen ze dat bij Sony niet aangeven wanneer PSN eruit gaat voor onderhoud? Ergens online of in het OS. Zoveel moeite is dat toch niet naar de klant toe? Heb net kwartier lopen zoeken waar het aan zou kunnen liggen.

Superirritant. Zeker na die 2 maanden dat PSN eruit lag, amateurs.

Excuus voor mijn zeikreactie

Verwijderd

Plankton schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:18:
Kunnen ze dat bij Sony niet aangeven wanneer PSN eruit gaat voor onderhoud? Ergens online of in het OS. Zoveel moeite is dat toch niet naar de klant toe? Heb net kwartier lopen zoeken waar het aan zou kunnen liggen.

Superirritant. Zeker na die 2 maanden dat PSN eruit lag, amateurs.

Excuus voor mijn zeikreactie
gezien de twitter-reactie was het niet gepland.

Verwijderd

Mijn PSN is ook down , net nou mijn favoriete spel RE4 in de store is.
Als dit zo door gaat koop ik geen PS spullen meer.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:20:
Mijn PSN is ook down , net nou mijn favoriete spel RE4 in de store is.
Als dit zo door gaat koop ik geen PS spullen meer.
Sorry maar je kunt het ook een beetje overdrijven vind ik.. Het is één van de eerste keren bij mij dat PSN down is en ik zit er met grote regelmaat op.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:27:
[...]

Sorry maar je kunt het ook een beetje overdrijven vind ik.. Het is één van de eerste keren bij mij dat PSN down is en ik zit er met grote regelmaat op.
Nou sorry hoor , maar na die 2 maanden gehackte zooi....en nu weer ongepland down. mogen de psn gebruiker wel boos zijn..

Zou me niet eens verbazen als het weer een hacker actie is..(mocht het weer een hacker actie zijn. dan lever ik wel men ps3 in. dan word het iets te gek..

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Ben nog online aan het gamen hierzo. Morgen zou eigenlijk onderhoud zijn. Mja, ga maar weer verder :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

[...]

Sorry maar dan ben je de 2 maanden zonder PSN vergeten een tijdje terug.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Meen je dat nu ECHT? Of je hebt het laatste jaar onder een dikke steen geleefd of je bent glashard aan het liegen 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Ik had eerst nog interesse in de PS Vita , maar nou heb ik toch sterk mijn twijfels.

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Geen paniek, het is een gratis service, en het komt wel weer online.
In de tussentijd kun je mooi je single-player / offline backlog wegwerken :)

This is a Rapture reminder..

Verwijderd

Het is helemaal geen gratis service want ik heb Playstation Plus.

• DipmaN
Gratis? Ik heb psn+ en wil vanavond toch echt wel gamen hoor ;)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
DipmaN schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:45:
Gratis? Ik heb psn+ en wil vanavond toch echt wel gamen hoor ;)
Hier ook maar ik vrees het ergste :(

Verwijderd

PlayStationEU
PSN is currently down. We are working on bringing the service back up asap. we'll keep you updated.
19 minuten geleden

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Sssquirrel schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:18:
Geen paniek, het is een gratis service, en het komt wel weer online.
In de tussentijd kun je mooi je single-player / offline backlog wegwerken :)
Voor de zoveelste keer, gratis services van commerciële bedrijven bestaan niet! Aangezien "gratis" online gamen een USP is betaal je er gewoon voor bij aanschaf van je PS3.

Downtijd komt bij PSN gewoon te vaak voor vergeleken met de concurrent, dat je ondertussen andere dingen kan doen weet iedereen wel want ik denk niet dat er iemand is die continu naar het "Can't connect" scherm gaan kijken maar mensen starten hun Playstation om online te kunnen gamen dus die willen online gamen. Ik heb er nu gelukkig geen last van aangezien ik nu nog maar alleen de FIFA demo aan het spelen ben maar het bagatelliseren vind ik altijd een beetje jammer. Je kan gewoon kritisch zijn op een commercieel bedrijf haar services hoor.

• Sssquirrel
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2011 @ 18:42:
Het is helemaal geen gratis service want ik heb Playstation Plus.
Ik dacht dat Psn+ betrekking had op gratis content / korting / early access. Online (gaming) is en blijft gratis, en daar betaal je dus --technically-- niet voor met Plus...

Maar ik snap je teleurstelling wel hoor

• Sssquirrel
Kluutmaran schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:26:
het bagatelliseren vind ik altijd een beetje jammer. Je kan gewoon kritisch zijn op een commercieel bedrijf haar services hoor.
Tuurlijk, maar het is niet het einde van de wereld. Ik snap dat je service verwacht, maar mensen doen alsof het iedere week gebeurd.

• Sinned123
Hmm kon een half uur geleden gewoon inloggen met de oude firmware.
Wilde RE4HD kopen.
Moest toen firmware installeren en na reboot kon ik niet meer inloggen.

Lijkt mij op een gare firmware release.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Waarom krijg ik geen fatsoenlijke melding op mijn PS3 dat het netwerk eruit ligt? Gewoon een melding met tekst ipv 223bkjbhk23
Kluutmaran schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:26:
[...]
Voor de zoveelste keer, gratis services van commerciële bedrijven bestaan niet! Aangezien "gratis" online gamen een USP is betaal je er gewoon voor bij aanschaf van je PS3.
Voor de zoveelste keer, dit denk jij.
Als je iets GRATIS aanbiedt en daardoor meer consoles en games verkoopt dan maak je uiteindelijk nog meer winst.
Dit noemen ze investeren.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het valt niet te ontkennen dat Sony dit jaar ontzettend veel pech heeft, maar dit kan gewoon gebeuren helaas. Het is natuurlijk niet mooi, met de gedachte van die 6 weken downtime in het achterhoofd, maar goed. Dit is gewoon niet Sony's jaar. Laten we hopen dat het volgend jaar beter gaat.

Even ter informatie: Xbox Live ervaart deze avond ook heel veel problemen. Daar kunnen sommigen momenteel ook inloggen (net zoals bij PSN ook sommigen), maar velen niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Uniciteit op 21-09-2011 20:54 ]

• giganielsie
  • Laatst online: 09-09 21:01
Wil ik net de online trophies voor killzone 3 gaan halen, is psn weer eens offline:( vanmiddag nog wel gewoon online kunnen spelen dus ligt niet aan de FW. Misschien dat die tyfoon in Japan er wat mee te maken heeft???

Ps. Nog bedankt voor de reacties over het 2.1 setje. Ik weet nog niet wat ik ga doen aangezien ik zo'n 2.1 setje nog aardig prijzig vind. Misschien is 2e hands kijken.

• Sinned123
Moet je percee een 2.1 setje?

Klipsch heeft een fantastisch 2.0 setje in jou prijsklasse.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Boeboe schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:36:
[...]

Meen je dat nu ECHT? Of je hebt het laatste jaar onder een dikke steen geleefd of je bent glashard aan het liegen 8)7
Rustig aan mensen, geen paniek. Ik wil niet zeggen dat het twee maanden geleden onmacht was maar je kan hun dat niet heel erg aanrekenen vind ik. Kan de beste overkomen en bovendien vind ik dat ze de downtime van toen meer dan voldoende hebben gecompenseerd.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Via Twitter;
PlayStation Blog EU
by PlayStationNL

Current indications are that we'll be restoring PlayStation Network services in approx. two hours. We appreciate your patience.

14 minutes ago

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 21-09-2011 21:33 ]

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dat wordt mij te laat. Morgen maar weer eens kijken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• faust2016

faust2016

You yes have my shirt

Vads schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:26:
[...]

Niet echt, je monitor is geen TV. Let wel, je hebt dan nog wel een oplossing nodig voor je geluid. Dat was het enige wat ik handmatig moest doen (stekker van speakers in PC steken of in de Playstation). Maar ik wist dat het tijdelijk zou zijn totdat ik mijn plasma zou krijgen en dus kon ik er mee leven :P
Dat doe ik nu ook al handmatig, maar dat vind ik inderdaad niet zo heel erg. Zo'n geluidsstekkertje omwisselen is toch een heel stuk minder moeite dan achterop de monitor telkens de DVI kabel verwisselen, dus daar kan ik wel mee leven ;).
Ik kan me weer aanmelden.

• DipmaN
Ik ben ook weer aangemeld :)

• Sagat
OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:50:
[...]
Voor de zoveelste keer, dit denk jij.
Als je iets GRATIS aanbiedt en daardoor meer consoles en games verkoopt dan maak je uiteindelijk nog meer winst.
Dit noemen ze investeren.
Ik ben het niet helemaal oneens met je Opslaghond (voor alles een eerste keer O-) )
MAAR ik herinner me inderdaad nog economie lessen van lang geleden waarin verteld werd dat gratis niet bestaat en dat het linksom of rechtsom altijd betaald zal moeten worden.....

Blijft een feit dat het nog steeds groot voordeel is dat je buiten eenmalige/verstopte/whatever kosten niet voor vanilla psn hoeft te betalen itt live.

10 second ninja DONE

• Sagat
FeaR schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:04:
[...]
200 euro voor een 2.0 set ga je toch een heel stuk mee komen. Leuke versterker van Marktplaats scoren of iets van een Klasse T Amp. Dan ben je voor 20 - 50 euro klaar qua versterking. Heb je nog 150 euro over voor een paar speakers. Tweedehands heb je daar al redelijk wat keuze in. Nieuw zou je dan redelijk blind de Eltax Monitor III kunnen kopen.
2e hands ja........2e hands kost zo'n logitech setje misschien ook maar 50 piek. Maar ik moet verder toegeven dat ik me niet erg verdiep in de markt van versterkers en speakers, mocht ik er ooit budget voor krijgen/maken dan weet ik wie ik kan (proberen) te pesten voor info ;)

10 second ninja DONE

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Rustig aan mensen, geen paniek. Ik wil niet zeggen dat het twee maanden geleden onmacht was maar je kan hun dat niet heel erg aanrekenen vind ik. Kan de beste overkomen en bovendien vind ik dat ze de downtime van toen meer dan voldoende hebben gecompenseerd.
Tuurlijk kunnen we dat Sony wel aanrekenen. Als er 1 bedrijf is geweest wat het over zichzelf heeft afgeroepen om gehackt te worden dan is het Sony wel geweest.

Natuurlijk kun je de achterliggende redenen van de grote hack betwijfelen, maar feit blijft dat men echt begonnen is met hacken toen Sony de OtherOS functionaliteit heeft verwijderd van de consumenten hun product. Ondanks dat ik echt heb zitten balen van de downtime en wij als games dus echt de dupe waren, had Sony het wel ergens verdiend en aan zichzelf te danken. Vooral ook de reactie van Sony op de hackers heeft echt tegendraads gewerkt.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

cmegens schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:18:
[...]
Tuurlijk kunnen we dat Sony wel aanrekenen. Als er 1 bedrijf is geweest wat het over zichzelf heeft afgeroepen om gehackt te worden dan is het Sony wel geweest.

Natuurlijk kun je de achterliggende redenen van de grote hack betwijfelen, maar feit blijft dat men echt begonnen is met hacken toen Sony de OtherOS functionaliteit heeft verwijderd van de consumenten hun product. Ondanks dat ik echt heb zitten balen van de downtime en wij als games dus echt de dupe waren, had Sony het wel ergens verdiend en aan zichzelf te danken. Vooral ook de reactie van Sony op de hackers heeft echt tegendraads gewerkt.
Is dat net zoiets als een vrouw met een kort rokje die er om vraagt om lastig gevallen (of erger) te worden?

PSN: Shiver23

• Sssquirrel
Ik snap sowieso niet dat mensen dit soort hack-acties proberen goed te praten. Goed, je kunt het niet eens zijn met iets dat een bedrijf doet (weghalen other OS bijvoorbeeld), maar het is naar mijn mening nooit toegestaan om het op zo'n manier te uiten. Boycot Sony, of ga naar de rechter, prima. Maar neem niet het recht in eigen hand.

• Dr. Strangelove
cmegens schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:18:
[...]

Absurd. Sony mag zelf gewoon bepalen wat zij met hun producten doen. Als je dat niet bevalt, dan stop je met het gebruik ervan, maar je gaat niet Sony benadelen met illegale handelingen, welk recht heb je daar in vredesnaam toe? Laat staan de negatieve gevolgen die je voor miljoenen klanten veroorzaakt.

Belachelijk zoals hackers vaak afgeschilderd worden als lonely warriors for justice. De meesten zijn puur en simpel criminelen.

Sagat schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:50:
[...]
Ik ben het niet helemaal oneens met je Opslaghond (voor alles een eerste keer O-) )
*O*
MAAR ik herinner me inderdaad nog economie lessen van lang geleden waarin verteld werd dat gratis niet bestaat en dat het linksom of rechtsom altijd betaald zal moeten worden.....

Blijft een feit dat het nog steeds groot voordeel is dat je buiten eenmalige/verstopte/whatever kosten niet voor vanilla psn hoeft te betalen itt live.
Sony is een bedrijf, bedrijven moeten geld verdienen en bedrijven geven niet zomaar geld weg.
Bedrijven hanteren niet allemaal dezelfde manieren/truukjes om geld te verdienen.
Een bedrijf[1] kan bv rechtstreeks geld vragen, de ander[2] kan een omweg nemen.
[1]Microsoft heeft het voordeel dat Live een erg goede naam heeft, kan er dus ook makkelijk geld voor vragen en dat doen ze dus ook.
[2]Sony biedt een service gratis aan, verkopen daardoor meer games en/of consoles en daar verdienen ze ook aan. Ze verdienen met een omweg meer geld.

Verwijderd

Iemand toevallig bekend met de 320 GB PS3 Slim met GT5 box?
Hij staat bij de MM voor 288 euro, en bij de BCC voor 299,99

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,203021,195125.html

Ze adverteren met extra Dualshock controller erbij, maar het wordt mij niet duidelijk of er nou 1 of 2 bij zitten. Het lijkt me 2, omdat ze adverteren met 'extra', maar het staat er niet bij in de beschrijving.
Als er 2 controllers bijzitten is het wel een aardige deal denk ik. Gaat mij niet zozeer om GT5, maar een 160 GB Slim met 1 controller is ook rond de 220-240 euro, en een losse controller kost ook al gauw 60 euro, dus dan zou je 320 gb en een game voor hetzelfde bedrag hebben.

Zijn de PS3 die hedentendage worden verkocht allemaal Slims? Want dan hoef ik daar niet meer op te letten. Het staat er niet altijd even duidelijk bij.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

Die box heb ik afgelopen weekend gekocht, zitten inderdaad 2 controllers bij.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:44:
Iemand toevallig bekend met de 320 GB PS3 Slim met GT5 box?
Hij staat bij de MM voor 288 euro, en bij de BCC voor 299,99

http://www.mediamarkt.nl/...,10259,203021,195125.html

Ze adverteren met extra Dualshock controller erbij, maar het wordt mij niet duidelijk of er nou 1 of 2 bij zitten. Het lijkt me 2, omdat ze adverteren met 'extra', maar het staat er niet bij in de beschrijving.
[...]

Zijn de PS3 die hedentendage worden verkocht allemaal Slims? Want dan hoef ik daar niet meer op te letten. Het staat er niet altijd even duidelijk bij.
De doos die in de winkel staat wijkt licht af van de doos die MM op de site heeft staan. Op de doos die daadwerkelijk in de winkel staat, staan 2 controllers afgebeeld. Dus je krijgt twee controllers bij de PS3 geleverd (de doos is ook langer dan de 'gewone' PS3 waarbij 1 controller wordt geleverd).

Je mag er nu wel vanuit gaan dat de verkochte PS3's een slim zijn. In ieder geval is de PS3 die bij MM i.c.m. GT5 wordt aangeboden een slim.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Wil nog steeds PS3 halen en dan is het volgens mij geen verkeerde deal lijkt mij?
Want PS3 320GB + extra controller + GT5 is normaal ong €380 (maar dan heb je wel een PS3 met bijvoorbeeld resistance 3).
Right?

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:44:

Oh nee? De eerste regel:
Console-systeem: Sony PlayStation 3 Slim
Mooie aanbieding though. Toen GT5 net uit was heb ik zelf een PS3 Slim 160GB + GT5 gekocht voor €250.

Verwijderd

LuPo schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:33:
[...]

Oh nee? De eerste regel:
[...]

Mooie aanbieding though. Toen GT5 net uit was heb ik zelf een PS3 Slim 160GB + GT5 gekocht voor €250.
Ja op de website van de MM wel ja, dat heb ik wel gezien. Bij de BCC website staat dezelfde aanbieding, maar daar wordt niet gerept over Slim design, dus vandaar. Maar daar wordt wel weer meer gehint naar 2 controllers (plaatje), maar niet in zoveel woorden.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

rclahsen schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:21:
[...]

De doos die in de winkel staat wijkt licht af van de doos die MM op de site heeft staan. Op de doos die daadwerkelijk in de winkel staat, staan 2 controllers afgebeeld. Dus je krijgt twee controllers bij de PS3 geleverd (de doos is ook langer dan de 'gewone' PS3 waarbij 1 controller wordt geleverd).

Je mag er nu wel vanuit gaan dat de verkochte PS3's een slim zijn. In ieder geval is de PS3 die bij MM i.c.m. GT5 wordt aangeboden een slim.
Het klopt dat de doos langer is, want in de doos zit gewoon een PS3 slim 320GB in standaard doos. De extra controller en GT5 Platinum zijn er los bijgedaan :P

• LuPo
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:36:
[...]

Ja op de website van de MM wel ja, dat heb ik wel gezien. Bij de BCC website staat dezelfde aanbieding, maar daar wordt niet gerept over Slim design, dus vandaar. Maar daar wordt wel weer meer gehint naar 2 controllers (plaatje), maar niet in zoveel woorden.
Mooie aanbieding dus. PS3 320GB Slim + GT5 + 2 DS3 controllers voor €288. Geen geld.

• Carfanatic
  • Laatst online: 12-09 15:04
gt5 bundle staat op de site van gamemania voor €275

• Griffin

Griffin

Is mythical

Carfanatic schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:59:
gt5 bundle staat op de site van gamemania voor €275
Maarja daar kan je volgens mij niet online bestellen zoals ik het nu zie!?

• Carfanatic
  • Laatst online: 12-09 15:04
Griffin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:07:
[...]

dat zie jij goed.

• Sssquirrel
Griffin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:07:
[...]
Waarom zou je dat willen (en dus moeten wachten + eventueel verzendkosten) als je hem gewoon nu kan ophalen bij een vestiging in de buurt?

[ Voor 3% gewijzigd door Sssquirrel op 22-09-2011 15:15 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sssquirrel schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:14:
[...]

Waarom zou je dat willen (en dus moeten wachten + eventueel verzendkosten) als je hem gewoon nu kan ophalen bij een vestiging in de buurt?
Moet je wel een vestiging in de buurt hebben..

• Griffin

Griffin

Is mythical

Fatal Mind schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:18:
[...]

Moet je wel een vestiging in de buurt hebben..
With ^^
Woon lekker centraal in het land, maar de tijd die ik kwijt ben voor het heen en weer rijden + kosten van brandstof is bijna even duur (of duurder want tijd = geld ;) ).

• Aries.Mu
  • Laatst online: 21:56
Griffin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:27:
Wil nog steeds PS3 halen en dan is het volgens mij geen verkeerde deal lijkt mij?
Want PS3 320GB + extra controller + GT5 is normaal ong €380 (maar dan heb je wel een PS3 met bijvoorbeeld resistance 3).
Right?
Klopt.
Op amazon.co.uk kan je voor +- 300€ de R3 bundel (incl blu ray) + GT5 + extra controller kopen...
Ik heb mijn PS3 250 weg gedaan voor een mooie prijs omdat ik graag een zilveren of witte wil aanschaffen, maar de bundels zijn wel erg interessant. En hij is weer zuiniger en stiller dan de 250gb. win-win...

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
VOGEL'S EVOLUTION TWISTDOCK FOR PS3 op 1Dayfly voor 37 (inclusief verzenden)

http://www.1dayfly.com/nl-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:13
^ Woow, heel nice, thanks!

*Bestellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Let er wel op dat de Phat niet volledig in het ding past, je moet dan het kabelsetje bijbestellen.
Pagina: 1 ... 3 ... 47 Laatste