Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Huismarb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Hmm ik heb precies het zelfde, wel via een verlenging hopelijk krijg ik ook nog iets te horen! Welke datum heb je de telefoon besteld?
Heb hem meteen de 21e besteld, rond 13:00 uur, een nieuw abonnement, geen verlenging.

edit:
Mijn order status ziet er nu zo uit,

Orderstatus:

Voorraad is gereserveerd voor de order.

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 15:01:08

Meer info:
Niet beschikbaar

Order nummer: 3068016xx

[ Voor 22% gewijzigd door Gloeilamp op 27-10-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Tegen de tijd dat die procedure is afgerond is de iPhone 5 al uit! Ik snap dat het vervelend is dat je order hoogst waarschijnlijk gecancelled is/wordt. Maar je hebt naar mijn inziens geen poot om op te staan.

Grote bedrijven als Vodafone timmeren de leveringsvoorwaarden aan alle kanten dicht.

Maar goed ik hou je niet tegen...
Hulde aan deze man!
Hij snapt het dus wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
iampeter schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:09:
Ik was er ook meteen 's ochtens bij nadat de apple store was geupdated voor een witte 4s 32gb in de hoop dat ik em de 28ste zou hebben.

De mijne heeft nog steeds status Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011. Lijkt erop dat Apple de eerste lading eerder aan de winkels geeft omwille van de directe PR.
Mijne ook, is volgens mij geen 1 iemand die op een eerdere datum staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:20
Orderstatus:

Meer info:
Niet beschikbaar

Informatie over uw bestelling

Ordernummer: 30683098x

Orderdatum: 21-10-2011

Betaalwijze: Rembours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone blijft vaag. Ik belde net even om er zeker van te zijn dat het apparaat met micro sim wordt geleverd. Ook daar kon de medewerker mij geen antwoord op geven.

De preorders die via de website zijn gedaan zijn niet terug te vinden in haar systeem gaf ze te kennen. Dus ik gaf aan dat ze er dan maar een beetje voor 'Jan Doedel' zitten daar op de afdeling verkoop. Ze gaf toe dat zelfs zij zich gepasseerd voelde door deze manier van handelen door Vodafone. Ze hebben nergens grip op.

De toestellen komen morgen binnen, vanaf dan kunnen de medewerkers telefoons aan klanten gaan koppelen. Tot die tijd hoef je geen bericht van Vodafone te verwachten.

Mede daarom vind ik het raar dat er hier al mensen zijn die claimen een bericht van Vodafone te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
VerbalForce schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:31:
Orderstatus:

Meer info:
Niet beschikbaar

...
Meer info inderdaad niet beschikbaar. Ik heb alleen met creditcard betaalt 8)7 Zal wel aantal weken duren voordat ik mijn centen terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Naar is dat! Kan je het niet cancelen bij je bank misschien?
Vermoedde al dat dit zou gebeuren, vandaar ook maar rembours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
VerbalForce schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:34:
Naar is dat! Kan je het niet cancelen bij je bank misschien?
Vermoedde al dat dit zou gebeuren, vandaar ook maar rembours.
Stille hoop dat ze mijn order dan wel door laten gaan :P Maar tot nu toe alleen maar gokken, want ik heb nog niets ontvangen of officieels gezien van VF....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:33:
Vodafone blijft vaag. Ik belde net even om er zeker van te zijn dat het apparaat met micro sim wordt geleverd. Ook daar kon de medewerker mij geen antwoord op geven.

De preorders die via de website zijn gedaan zijn niet terug te vinden in haar systeem gaf ze te kennen. Dus ik gaf aan dat ze er dan maar een beetje voor 'Jan Doedel' zitten daar op de afdeling verkoop. Ze gaf toe dat zelfs zij zich gepasseerd voelde door deze manier van handelen door Vodafone. Ze hebben nergens grip op.

De toestellen komen morgen binnen, vanaf dan kunnen de medewerkers telefoons aan klanten gaan koppelen. Tot die tijd hoef je geen bericht van Vodafone te verwachten.

Mede daarom vind ik het raar dat er hier al mensen zijn die claimen een bericht van Vodafone te hebben gehad.
Ik heb vorige week een e-mail gestuurd naar de helpdesk van vodafone, ze verzekerde mij dat er een micro-sim kaart bij zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Mijn iphone heeft een ordernummer! yay alleen bestaat het nummer nog niet in de Track n Trace waarschijnlijk vanavond :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vY1x1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
^ jij hebt hem met abonnement besteld neem ik aan? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Yup, bij kpn met een verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Hydrosine schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:
Mijn iphone heeft een ordernummer! yay alleen bestaat het nummer nog niet in de Track n Trace waarschijnlijk vanavond :)
[afbeelding]
Wanneer heb jij verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
deboer.bas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Meer info inderdaad niet beschikbaar. Ik heb alleen met creditcard betaalt 8)7 Zal wel aantal weken duren voordat ik mijn centen terug zie.
Volgens mij kan je CC wel annuleren hoor, maar waarom bel je VF niet gewoon op voor status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Vrijdag de 21e. Ik heb ergens terug in dit topic al eerder mijn bestelling en gekregen deal gepost :)

Hier mijn eerdere post en deze ook

[ Voor 52% gewijzigd door Hydrosine op 27-10-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier iemand telefonisch een verlenging doorgegeven bij VF? Dat heb ik iig gedaan, afgelopen maandag (24/10), en de VF medewerker vertelde me dat ik pas op vrijdag een ordernummer krijg omdat het om een pre-order gaat. Iemand die hetzelfde heeft? Nu ik zie ik hier toch genoeg VF klanten die wel een ordernummer hebben. Something smells fishy here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34

Galois

1811 - 1832

Ik heb nog geen mail van AMP... Maar ik begrijp dat ze nog steeds binnenkomen? (heb de 21ste besteld)

Inmiddels ook met klantenservice gebeld en ze zeggen dat ik in het proces zit en niets anders kan doen dan wachten. Zij konden ook niets voor mij doen, omdat het al in het automatisch proces zit oid.

Ook geen indicatie oid. Wel vreemd dat ik dinsdag een mail heb gehad dat ik woensdag een bestelmail zou krijgen (niets ontvangen)...

Kreeg net ook een mail van T-mobile in de trand van "Gefeliciteerd met je aankoop, je kunt hier (link) je orderstatus volgen." En die staat op 2 (bestelling in behandeling).

Ik snap hier niets van en vind het erg vervelend dat de klantenservice ook niets meer kan of wil zeggen...

[ Voor 6% gewijzigd door Galois op 27-10-2011 11:48 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Hydrosine schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:
Vrijdag de 21e. Ik heb ergens terug in dit topic al eerder mijn bestelling en gekregen deal gepost :)

Hier mijn eerdere post en deze ook
Nette deal hoor, merk dat KPN wel goed met trouwe klanten omgaat als ik zo de forums lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

joffrey19 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Volgens mij kan je CC wel annuleren hoor, maar waarom bel je VF niet gewoon op voor status.
Ik zou inderdaad even drie keer nadenken voor je een betaling aan een telecomprovider langs deze weg terugdraait.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 16:32
Heb 21 oktober bij Vodafone Iphone 4S 16GB besteld ism verlenging van abbo.
Heb niks geen bevestiging gekregen tot eindelijk iemand van de klantenservice antwoorde via de mail.
Zie hieronder het gesprek:

Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft nog geen bevestiging ontvangen van uw bestelling.

De bestelling van u hebben wij ontvangen middels case 69404***.
Zodra de order daad werkelijk verwerkt is krijgt u van ons een orderbevestiging. U hoeft hier verder niets meer voor te bevestigen.
Ik zal u de bevestiging van de bestelling per post toesturen.
Zodra het bijbehorende toestel leverbaar en voldoende op voorraad is, zal deze bij u afgeleverd worden. Hier dient u dan bij de koerier voor ontvangst te tekenen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

En over de levertijd het volgende:

Er is helaas niet bekend wat de levertijd is. Het is inderdaad afwachten wanneer hij geleverd wordt. Dit is afhankelijk van hoeveel stuks wij geleverd krijgen en hoeveel klanten besteld hebben. Er wordt op volgorde van bestelling uitgeleverd.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Dan weten jullie dat ook weer ;)

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
Zpottr schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:49:
[...]

Ik zou even drie keer nadenken voor je een betaling aan een telecomprovider langs deze weg terugdraait.
Klopt, wacht het ook wel even af. Ergste wat er kan gebeuren is dat ik 4 weken 570 euro moet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
[afbeelding]
Wanneer heb je 'm besteld? :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Froggle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Wanneer heb je 'm besteld? :)
Ik ga ervanuit dat je ondertussen mijn posts die 2 verder dan die staan gevonden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
@Froggie: Heb jij al naar de klantenservice gebeld? Mijn orderstatus bij Hi staat nog steeds op 'out of stock'. Hoe is dat bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[afbeelding]
Ook slim van je om je T&T code mee te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Hydrosine schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Ik ga ervanuit dat je ondertussen mijn posts die 2 verder dan die staan gevonden hebt ;)
Jup, sorry! ;) Ik heb 'm op dezelfde dag besteld, maar nog niets gehoord van Hi.

Heb net gebeld, ze gaan gewoon de reeks af er verder kunnen ze me niets meer mededelen. Ophalen gaat ook niet, hij wordt enkel opgestuurd.

Hopelijk dus vandaag net als Hydrosine bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Ook slim van je om je T&T code mee te sturen.
Kan je vast heel veel mee! hf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
eindelijk duidelijkheid van vodafone via de mail:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst voor een Apple iPhone 4s. Deze order hebben wij geannuleerd omdat deze op onrechtmatige wijze tegen een ongeldige prijs is geplaatst. Hierbij verwijzen wij naar de disclaimer en Algemene Voorwaarden artikel 3.11.

Het door u betaalde bedrag zullen wij uiteraard terugstorten op uw bankrekening. Wij streven er naar om dit bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 12:44
Net VF gebeld en zij bevestigen wat hier al eerder gemeld wordt dat zij de toestellen vrijdag pas binnen krijgen en dan pas kunnen gaan uitleveren, verzending zal gebeuren met koerier GLS en deze levert niet op zaterdag.... bestellingen van VF zullen dus niet eerder dan maandag worden afgeleverd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 16:39
Ik kreeg via twitter de vraag of ik mijn ordernummer wilde DM'en en 1 minuut later krijg ik hetzelfde mailtje!Vuile *$@# !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
laurens0619 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:04:
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heeft u een bestelling geplaatst voor een Apple iPhone 4s. Deze order hebben wij geannuleerd omdat deze op onrechtmatige wijze tegen een ongeldige prijs is geplaatst. Hierbij verwijzen wij naar de disclaimer en Algemene Voorwaarden artikel 3.11.

Het door u betaalde bedrag zullen wij uiteraard terugstorten op uw bankrekening. Wij streven er naar om dit bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten.
Ik heb dezelfde mail gehad

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Joostdz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:06:
Ik kreeg via twitter de vraag of ik mijn ordernummer wilde DM'en en 1 minuut later krijg ik hetzelfde mailtje!Vuile *$@# !!
Ja op zich was dit het risico. Je hebt ieder geval duidelijkheid.

Worden orders die via truc smart Abbo met enkele mnd halve prijs korting ook geannuleerd bij vf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Geachte heer/mevrouw,

Gaat dit om losse toestellen of iPhones met andere abonnementen? Ik heb ook dit mailtje gehad, maar twee toestellen besteld, en ik weet niet om welke bestelling het gaat (de email geeft verder geen ordernummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Lijkt me logisch toch? Dit is gewoon een fout waar misbruik van gemaakt is.
Wat ik niet snap is dat dit topic al 30 pagina's heeft over mensen die maar niet kunnen wachten op hun nieuwe Iphone... Geduld is een schone zaak?

Anders hadden jullie maar in de rij moeten staan bij de stores en ze voor 1000+ euro moeten kopen! Want als eerste zullen jullie hem niet meer hebben helaas.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Deze order hebben wij geannuleerd omdat deze op onrechtmatige wijze tegen een ongeldige prijs is geplaatst. Hierbij verwijzen wij naar de disclaimer en Algemene Voorwaarden artikel 3.11.
Hmm, vind dit een interessante tekst. Dat een prijs niet klopt dat snap ik, dat is het geldigheidsapect, maar het aspect onrechtmatig is vele malen interessanter. Het feit dat een prijs onrechtmatig wordt geplaatst betekent dat er intern iets niet goed gaat. Bijvoorbeeld directie stelt de prijzen van de iPhone 4s vast, medewerker voert in en directie of controller controleert of de prijs overeenkomstig de geautoriseerde prijzen zijn ingevoerd. Ergens krijg ik het vermoeden dat de medewerker bewust de verkeerde prijs heeft ingevoerd of dat er een controleslag gemist is (de laatste stap bijvoorbeeld). Ik ken de interne richtlijnen van Vodafone niet, maar ik vraag me wel af of je dit intern controlerisico zomaar op de klant mag afwentelen. Het geldigheidsapsect volgens mij wel overigens.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hydrosine schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Kan je vast heel veel mee! hf :)
Iemand uit Geleen kan altijd je pakketje onderscheppen, you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
He jankerts doe gewoon als mij. Take your loss en bestel dat ding op de apple site. Krijg een beetje LCD tv gevoel hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Als mij.... :'(

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dutch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Hmm, vind dit een interessante tekst. Dat een prijs niet klopt dat snap ik, dat is het geldigheidsapect, maar het aspect onrechtmatig is vele malen interessanter. Het feit dat een prijs onrechtmatig wordt geplaatst betekent dat er intern iets niet goed gaat. Bijvoorbeeld directie stelt de prijzen van de iPhone 4s vast, medewerker voert in en directie of controller controleert of de prijs overeenkomstig de geautoriseerde prijzen zijn ingevoerd. Ergens krijg ik het vermoeden dat de medewerker bewust de verkeerde prijs heeft ingevoerd of dat er een controleslag gemist is (de laatste stap bijvoorbeeld). Ik ken de interne richtlijnen van Vodafone niet, maar ik vraag me wel af of je dit intern controlerisico zomaar op de klant mag afwentelen. Het geldigheidsapsect volgens mij wel overigens.
Dat bedoelt VF niet. VF zegt dat je het toestel niet op deze wijze excl Abbo op de site kan bestellen. Heeft niets te maken met de interne beheersings maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde e-mail gehad, ze verwijzen naar artikel 3.11.. Lijkt me niet dat dit artikel de reden voor het annuleren van de orders is:

Vodafone mag een aanvraag te allen tijde afwijzen en kan
dit onder meer doen, indien:
• Vodafone gerede twijfel heeft of informatie heeft
over geringe kredietwaardigheid van of slecht
betalingsgedrag jegens Vodafone of derden. Vodafone
mag zich hierover laten informeren door derden,
daaronder begrepen Stichting Bureau Krediet
Registratie (BKR);
• aanvrager is opgenomen in een bestand als dat van
stichting Preventel;
• aanvrager handelingsonbekwaam is;
• aanvrager niet aan de door Vodafone gestelde eisen
– waaronder identificatie en verstrekking van
benodigde gegevens – voor het aangaan van een
Overeenkomst voldoet. Vodafone zal een afwijzing van
een aanvraag op schriftelijk verzoek van aanvrager aan
Vodafone, afdeling Credit Assessment, Postbus 1500,
6201 BM Maastricht, toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

joffrey19 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:13:
[...]

Dat bedoelt VF niet. VF zegt dat je het toestel niet op deze wijze excl Abbo op de site kan bestellen. Heeft niets te maken met de interne beheersings maatregelen.
Impliciet wel, als dit toestel niet op deze manier had mogen worden aangeboden heeft men zich niet aan de richtlijnen gehouden, dus de interne beheersmaatregelen hebben niet gewerkt. Maar laten we de discussie maar niet voortzetten, ik doe al genoeg met BIV/AO in mijn werk......;-)

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mail van Vodafone ook gekregen.

Ok, bericht en duidelijkheid: mooi.

Maar:
- Geen excuses voor fout van hun kant aan het systeem
- Geen oplossing voor de bestelling die de 21e al geplaatst is (die is gewoon weg, geen opties om wel het correcte bedrag te betalen)
- Dit mailtje komt gewoon veel te laat. Had dat die vrijdag (21e) gestuurd, niet nu pas.

Niet mooi. Wat een bende bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Kan dat gezeur over Vodafone ook niet ergens anders, dit gaat over levertijden en aangezien jullie geen order meer hebben lopen mag dit van mij wel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:18:
Kan dat gezeur over Vodafone ook niet ergens anders, dit gaat over levertijden en aangezien jullie geen order meer hebben lopen mag dit van mij wel ergens anders.
Ook al vermeld. Misschien tijd voor een modje?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:18:
Zie Vodafone levering iPhone 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
  • Laatst online: 03-12-2024
Besteld: ~9.30 uur 21 oktober
Hoe: Fysiek in de t-mobile winkel
Wat: 4S 16GB zwart
Ordernr: nvt

update: Zojuist gebeld door de T-mobile shop. Morgen vanaf 9h30 op te halen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34

Galois

1811 - 1832

Marcus_V schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:19:
Besteld: ~9.30 uur 21 oktober
Hoe: Fysiek in de t-mobile winkel
Wat: 4S 16GB zwart
Ordernr: nvt

update: Zojuist gebeld door de T-mobile shop. Morgen vanaf 9h30 op te halen in de winkel
Vandaag besteld?
Dus toch voorraad?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Precies, met de verwijzing naar dit topic. Vandaar dat ik het plaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 08:25
Vandaar dat het dus hier moet, dat probeert Cubix te laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Geen excuses nada! Schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Waarom gaan die mensen daar niet lekker klagen, iets met eigen schuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Cubix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Sorry niet goed gelezen, mijn fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
Me to, was te verwachten, maar zien of ze die 10 werkdagen halen.

Net toch maar ff snel order bij Apple zelf geplaatst, datum: 1 tot 2 weken....

Ach was te proberen, dit keer op het verkeerde paard gegokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus_V
  • Laatst online: 03-12-2024
Galois schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Vandaag besteld?
Dus toch voorraad?
Waarschijnlijk typte jij je bericht terwijl ik hem editte.
Ik heb hem niet vandaag besteld, maar gelijk de 21e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig had ik nog een reservering lopen bij The Phone House die ik pas zou annuleren als ik wist of het VF verhaal door ging! :P Hopelijk morgen ophalen bij The Phone House.. Nog meer mensen besteld bij The Phone House?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Cubix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Ik heb hoedje een DM gestuurd, want het gaat meer over het gezeur van Vodafone, wat mijn persoonlijk niet echt kan boeien en ook niks met levertijden heeft te maken aangezien er geen orders meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dutch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:17:
[...]

Impliciet wel, als dit toestel niet op deze manier had mogen worden aangeboden heeft men zich niet aan de richtlijnen gehouden, dus de interne beheersmaatregelen hebben niet gewerkt. Maar laten we de discussie maar niet voortzetten, ik doe al genoeg met BIV/AO in mijn werk......;-)
Ja impliciet zijn procedures idd fout, maar dit lijkt mij meer een technisch/software/it fout. De prijs van toestel klopt wel voor VF interne verrekening, maar niet alszijnde consumentenprijs. Klant had dit nooit zo moeten kunnen bestellen. Heb ook veel met AO te maken in mijn werk :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Ik heb hoedje een DM gestuurd, want het gaat meer over het gezeur van Vodafone, wat mijn persoonlijk niet echt kan boeien en ook niks met levertijden heeft te maken aangezien er geen orders meer zijn.
Ik heb ook bij Vodafone besteld en ben ook wel geïnteresseerd in levertijden. Niet iedereen zijn order is geannuleerd hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:23:
Gelukkig had ik nog een reservering lopen bij The Phone House die ik pas zou annuleren als ik wist of het VF verhaal door ging! :P Hopelijk morgen ophalen bij The Phone House.. Nog meer mensen besteld bij The Phone House?
Ik heb ook bij The Phone House besteld, wel online. Nog niets gehoord, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Jeroenvde89 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Ik heb ook bij Vodafone besteld en ben ook wel geïnteresseerd in levertijden. Niet iedereen zijn order is geannuleerd hoor ;)
Dat snap ik, heb het ook meer over de personen die het "truukje" hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist gebeld om een aflever afspraak te maken. Ik kon kiezen voor 28 oktober tussen 8u en 13u, 13u en 18u en 17u en 21u. Heb dus voor 8u en 13u gekozen.

Het gaat om een iPhone 4S 32GB + iPhone Smart 42.50 bij Vodafone Online(website). Ik heb mijn bestelling gedaan op 21 oktober rond 5 uur in de nacht. En ik ben een nieuwe klant.

Ik zeg JEEEJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:23:Ik heb hoedje een DM gestuurd, want het gaat meer over het gezeur van Vodafone, wat mijn persoonlijk niet echt kan boeien en ook niks met levertijden heeft te maken aangezien er geen orders meer zijn.
Hier, voor jou! :>

Besteld: iPhone 4s wit 32GB
Waar: Apple Store online
Wanneer: 26/10/2011 (22:00)
Status: Verzonden: 1-2 weken, Levering 03 Nov, 2011 - 10 Nov, 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:28:
Ik ben zojuist gebeld om een aflever afspraak te maken. Ik kon kiezen voor 28 oktober tussen 8u en 13u, 13u en 18u en 17u en 21u. Heb dus voor 8u en 13u gekozen.

Het gaat om een iPhone 4S 32GB + iPhone Smart 42.50 bij Vodafone. Ik heb mijn bestelling gedaan op 21 oktober rond 5 uur in de nacht. En ik ben een nieuwe klant.

Ik zeg JEEEJ!
heb jij besteld via VF of anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaanBitch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:31:
[...]

heb jij besteld via VF of anders??
Via Vodafone Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
mmm ik heb ook besteld voor een verlenging via VFonline maar ietsjes eerder dan jij (0:45) en nog niets gehoord... we wachten af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zijn er nog mensen die bij Apple.nl hebben besteld en al een T&T hebben gekregen?

Besteld: iPhone 4s wit 16GB
Waar: Apple Store online
Wanneer: 21/10/2011 (11:00)
Levering 31 Okt, 2011 - 07 Nov, 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Dus nieuwe klanten van VF krijgen de iphone wel al morgen? en de gene die verlengen kunnen weer wachten zeker. vind nog steeds vreemd dat dit zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
Huismarb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:37:
Dus nieuwe klanten van VF krijgen de iphone wel al morgen? en de gene die verlengen kunnen weer wachten zeker. dit nog steeds vreemd dat dit zo gaat.
mee eens... mag toch verwachten dat oude klanten voor gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaanBitch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

mee eens... mag toch verwachten dat oude klanten voor gaan.....
Blijkbaar vinden hun het belangrijker om nieuwe klanten te werven, iets van te zeggen..
Anderszijds begrijp ik je goed, ben ook al 8 jaar klant en met 2 jaar verlengen word het dus 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
En mijn Iphone is aangekomen in de Track n Trace! Het wordt dus echt morgen! yay *o*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:50
SaanBitch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

mmm ik heb ook besteld voor een verlenging via VFonline maar ietsjes eerder dan jij (0:45) en nog niets gehoord... we wachten af.....
Ik om 0:13 uur, met 1 jaar verlening en heb ook nog niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Oude klanten vs nieuwe klanten discussie

Tja qua eerlijkheid zou je inderdaad denken, ik ben al x jaren trouwe klant dus ik wil voordeel. Maar commercieel gezien is het veel lastig om klanten over te laten stappen dan klanten te behouden. Mensen gaan hun abb heus niet opzeggen omdat ze hem later geleverd krijgen itt nieuwe klanten die op dat moment nog alle keus hebben.

Owja ontopic: bestelling bij apple geplaatst. verwachte leverdatum 1-2 weken

[ Voor 9% gewijzigd door laurens0619 op 27-10-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk gebeld door vodafone word morgen tussen 1 en 6 bezorgd en voor de mensen die nog onzeker zijn ze gaan iedereen bellen werd mij verteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Vodafone gecanceld: nu besteld bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed dat ik bij Apple en bij Vodafone heb besteld want kreeg net ook al een mailtje van de annulering. Vind het wel een beetje lullig, een collega van me had gisteren zijn iPhone 4 verkocht met de intentie om één van mijn 4S iPhones over te nemen. Maar nu moet hij er nog op gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:29

Barbas

Gallego!

woutertje6 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:49:
Vodafone gecanceld: nu besteld bij Apple.
Verwachte leverdatum?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Gewoon 1 - 2 weken, wacht dus rustig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Hydrosine schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:40:
En mijn Iphone is aangekomen in de Track n Trace! Het wordt dus echt morgen! yay *o*
Damn,, ik heb nog steeds niets gehoord :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Blaat

[ Voor 96% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
aub verwijderen

[ Voor 92% gewijzigd door Hydrosine op 27-10-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Ik ben echt benieuwd wanneer apple gaat leveren, maar wacht rustig af!

[ Voor 105% gewijzigd door woutertje6 op 27-10-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Laat me raden, jij gaat zeker ook opendirs af en foto's posten als je die in het foto topic tegenkomt...
triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 16:50
Bij de Phonehouse locatie waar ik hem als 1 van de eersten ge-pre-ordered heb, zijn 3 stuks T-Mobile aangekomen maar nog geen VF toestellen. En laat ik nou daar een VF hebben besteld. :(

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:48:
Eindelijk gebeld door vodafone word morgen tussen 1 en 6 bezorgd en voor de mensen die nog onzeker zijn ze gaan iedereen bellen werd mij verteld!
Ook een nieuwe klant neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Zoals bij meer mensen: Order geannuleerd door Vodafone, gegokt maar verloren. Snap de annulering wel, alleen wel erg laat, dit was vrijdag al bij ze bekend. Als ik dit vrijdag of maandag had geweten had ik al eerder elders kunnen gaan shoppen.

Zojuist bij Apple online een iPhone 4S 32GB Black besteld. Verwachte leverdatum valt me nog mee.
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks. Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011.

[ Voor 6% gewijzigd door Tackleberry op 27-10-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 21:34
Net een mail gekregen van VF. Toestel is nog niet binnen en ik word gebeld zodra dit wel het geval is.

Vr 21 okt rond 8:30 besteld online.
Nieuwe klant bij vodafone met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razhyell schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:06:
Net een mail gekregen van VF. Toestel is nog niet binnen en ik word gebeld zodra dit wel het geval is.

Vr 21 okt rond 8:30 besteld online.
Nieuwe klant bij vodafone met nummerbehoud.
Welke versie iPhone heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Besteld:

4S 16Gb - KPN 45 euro Abbo.
Besteld op 26-10 om 16:30 uur
Zojuist gebeld voor een afspraak, ze komen morgen tussen 09:00 en 13:00 uur.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

Tackleberry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:05:
Zoals bij meer mensen: Order geannuleerd door Vodafone, gegokt maar verloren. Snap de annulering wel, alleen wel erg laat, dit was vrijdag al bij ze bekend. Als ik dit vrijdag of maandag had geweten had ik al eerder elders kunnen gaan shoppen.

Zojuist bij Apple online een iPhone 4S 32GB Black besteld. Verwachte leverdatum valt me nog mee.
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks. Levert 04 Nov, 2011 - 11 Nov, 2011.
Dit is een betaling via CC neem ik aan?
Ik kon helaas alleen via bankoverschrijving bestellen;

Er wordt gewacht op een betaling Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 10 Nov, 2011 - 17 Nov, 2011

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razhyell
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 21:34
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:10:
[...]

Welke versie iPhone heb je besteld?
16GB wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Er wordt gewacht op een betaling Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 10 Nov, 2011 - 17 Nov, 2011
Klopt, besteld met een credit card. Orderbedrag wordt overigens gewoon van mijn rekening afgeschreven en Vodafone geeft zichzelf vervolgens 5 tot 10 werkdagen de tijd om het terug te betalen. Dus ze verdienen helaas alsnog wat geld (rente) aan me. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Dat kan al best wat eerder zijn, was met de iPad ook zo. Ik hoop eigenlijk op morgen, maar zal wel naar het weekend worden helaas. Ik sta op 31 october - 7 november was er op de 21ste bij ~ 11 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Merijn21 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Besteld:

4S 16Gb - KPN 45 euro Abbo.
Besteld op 26-10 om 16:30 uur
Zojuist gebeld voor een afspraak, ze komen morgen tussen 09:00 en 13:00 uur.
Snel.
conclusie: kpn heeft denk ik redelijke voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

Snel.
Vaag ik heb op 21-10 besteld bij Hi en die zeggen nog niks binnen te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Zelfde hier. Vind het maar een vreemde bedoeling bij Hi/KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:24
Ben blij dat het overal zo vaag is haha :D

VF TM en kpn/hi overal het zelfde liedje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het eigenlijk nog met vodafone? Kan ik nog eentje in de winkel bemachtigen als ik morgenvroeg ga of niet?

Edit: Ik heb hem enkel in de winkel gereserveerd, dus geen preorder gedaan, op de 23e bij vodafone.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 13:26 . Reden: Te snel verstuurd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
alwaysleft schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:21:
[...]

Snel.
Nou dan zou ik die van mij toch ook wel moeten krijgen.

Ik hem hem een ook gister besteld bij KPN. Wel 32gb wit ,, dus weet niet of die lastig te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Je zou verwachten dat als KPN begint met leveren Hi dat ook doet. Maar bij mij staat de boel nog steeds op out of stock.
Pagina: 1 ... 8 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.