Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tackleberry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:18:
[...]

Klopt, besteld met een credit card. Orderbedrag wordt overigens gewoon van mijn rekening afgeschreven en Vodafone geeft zichzelf vervolgens 5 tot 10 werkdagen de tijd om het terug te betalen. Dus ze verdienen helaas alsnog wat geld (rente) aan me. ;-)
Haha, jij denk dat vodafone genoeg rente ontvangt op die paar dagen dat ze geld van je hebben ontvangen ?? Reken maar van niet. De kosten die ze moeten maken om alles terug te storten en annuleren zijn vast een stuk hoger dan die paar cent rente.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Darkvisje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:24:
Ben blij dat het overal zo vaag is haha :D

VF TM en kpn/hi overal het zelfde liedje :D
Weinig mis met TM in dit geval... er zal best eens iets mis gaan maar met de aantallen orders die ik denk dat zij hebben gekregen vind ik dat ze het erg goed doen. Tegen verwachting in, dat dan weer wel ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De korting van The Phonehouse via groupon is leuk, maar dat de winkel geen enkele indicatie kan geven van levertijden vind ik toch lastig. Ik hoop dat ze me niet hetzelfde flikken als T-Mobile toentertijd met de 3GS voor mekaar kreeg, daar heb ik uiteindelijk zo'n 7 weken op zitten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:28
Dipsausje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:43:
De korting van The Phonehouse via groupon is leuk, maar dat de winkel geen enkele indicatie kan geven van levertijden vind ik toch lastig. Ik hoop dat ze me niet hetzelfde flikken als T-Mobile toentertijd met de 3GS voor mekaar kreeg, daar heb ik uiteindelijk zo'n 7 weken op zitten wachten...
En daarnaast, als je niet de 'aanbetaling' van 25 euro hebt gedaan heb je sowieso weinig kans. Veel shops krijgen minder toestellen dan dat er reserveringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Idd. Daarnaast staan er nog steeds geen VF enKPN 1 jaars abonnementen op hun site. Iets was ze me afgelopen maandag al beloofd hadden, maar met iedere een keer een smoesje (technische problemen, prijzen zijn niet bekend etc.) staan ze er nog steeds niet op.

Ik heb hem nu maar gewoon bij KPN besteld met de save truc zoals beschreven in het abonnenten topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
Volgens de twitter van VF worden alle toestellen morgen verstuurd/geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huismarb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:48:
Hoezo zie ik geen tweet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zeggen ze dat vanaf morgen wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Er zit (vooral op vrijdag) een groot verschil tussen versturen en ontvangen. In het weekend wordt namelijk niets bezorgd.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Unbreukable schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:45:
[...]

En daarnaast, als je niet de 'aanbetaling' van 25 euro hebt gedaan heb je sowieso weinig kans. Veel shops krijgen minder toestellen dan dat er reserveringen zijn.
Ja klopt, ik kreeg toentertijd te horen dat aanbetaling en groepen niet samen mocht, bleek later wel te kunnen... Als ze ook te weinig hebben voor mensen die al aanbetaald hebben is het wel erg schraal, zeker als KPN nu nog uit voorraad lijkt te kunnen leveren. Als je al maanden geld aanneemt moet je het ook waar maken. Maargoed, als ik nu direct naar KPN ga kost het me €140 extra (groupon korting + kosten voor die bon), dan wacht ik toch maar.

Het is jammer dat ze ook op de website geen levertijden vermelden, lastig kiezen of ik bij de winkel moet blijven zeuren of beter de website kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
http://twitter.com/#!/vodafonenl

Staan 2 tweets waar een medewerker van vodafone antwoord dat het toestel morgen wordt geleverd en bij de andere vestuurd. als je vervolgens op de gebruiker klikt die de vraag stelde kun je zien dat er na de status van de 4S wordt gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dipsausje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Ja klopt, ik kreeg toentertijd te horen dat aanbetaling en groepen niet samen mocht, bleek later wel te kunnen... Als ze ook te weinig hebben voor mensen die al aanbetaald hebben is het wel erg schraal, zeker als KPN nu nog uit voorraad lijkt te kunnen leveren. Als je al maanden geld aanneemt moet je het ook waar maken. Maargoed, als ik nu direct naar KPN ga kost het me €140 extra (groupon korting + kosten voor die bon), dan wacht ik toch maar.

Het is jammer dat ze ook op de website geen levertijden vermelden, lastig kiezen of ik bij de winkel moet blijven zeuren of beter de website kan gebruiken.
Ja maar als je KPN belt en naar save afdeling vraagt en onderhandelt zoals in andere topic beschreven krijg je die korting wel in je abbo terug. Zet je die groupon op marktplaats en betaal je hetzelfde of minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
joffrey19 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
[...]

Ja maar als je KPN belt en naar save afdeling vraagt en onderhandelt zoals in andere topic beschreven krijg je die korting wel in je abbo terug. Zet je die groupon op marktplaats en betaal je hetzelfde of minder.
Die truc werkt toch alleen als je al bij KPN zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Dipsausje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Die truc werkt toch alleen als je al bij KPN zit?
Nee ik zit bij Tmobile en wordt nieuwe klant. Gister gebeld en tegen save afdeling KPN gezegd dat ik een leuke aanbieding zocht en twijfelde tussen VF en KPN. Ze vroegen niet eens waarvoor ik hun belde, maar wel dat ze me verder konden helpen.

Ik kreeg direct 10 euro korting p.m. op een 2 jaar abbo en 7,50 p.m. op een 1 jaar abbo. Bij twee jaar zou dat 240euro korting beteken. Verkoop je je groupon voor 20 euro en heb je alsnog meer voordeel en waarschijnlijk snel je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 13:19
Bij The Phone House is het weer eens heel slecht geregeld.
Heb mijn iPhone daar op 30 september besteld en 25 euro aanbetaald, toen was de 4S niet eens gepresenteerd.
Krijg nu te horen dat bijna alle winkels maar ongeveer 5 toestellen gaan ontvangen, dat wordt voor mij dus waarschijnlijk geen iPhone morgen. Slecht ingekocht daar blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:25
iPhone 4S via KPN:

Besteld op 24 Oktober
Uw bestelling is verzonden. U kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres:

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merijn21 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:14:
Besteld:

4S 16Gb - KPN 45 euro Abbo.
Besteld op 26-10 om 16:30 uur
Zojuist gebeld voor een afspraak, ze komen morgen tussen 09:00 en 13:00 uur.
Hier hetzelfde, besteld de iPhone 4S 16 gb zwart met KPN bel-sms-webxl 450 op de 26ste 's avonds om 21.30 uur, net gebeld voor een afleverafspraak, ze komen morgen (vrijdag de 28ste oktober) tussen 09.00 en 13.00 de iPhone brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Zojuist bericht gehad van Hi. Ze zijn op dit moment nog aan het wachten op de micro simkaarten. Hieruit concludeer ik dat iedereen die al klant is 'm dus sowieso morgen zou moeten hebben. Als je tenminste al een microsim hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Froggle op 27-10-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Froggle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:04:
Zojuist bericht gehad van Hi. Ze zijn op dit moment nog aan het wachten op de micro simkaarten. Hieruit concludeer ik dat iedereen die al klant is 'm dus sowieso morgen zou moeten hebben.
Dat is goed nieuws! Hebben ze die micro sims nog niet ontvangen? Hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:40
Ik bestelde een witte 4S32 op de 21e even na 9u 's-ochtends en heb zojuist om 12u56 het volgende bericht gekregen van VF:

Informatie over uw bestelling
Ordernummer: 30677XXXX
Besteldatum: 2011-10-21

Geachte Dhr XXXXXX,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-21 heeft ordernummer: 30677XXXX.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Wanneer het toestel binnen komt wordt u automatisch gebeld voor het maken van een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Blijkbaar. Hi zit ook op Twitter. Die reageren wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
joffrey19 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:02:
[...]

Nee ik zit bij Tmobile en wordt nieuwe klant. Gister gebeld en tegen save afdeling KPN gezegd dat ik een leuke aanbieding zocht en twijfelde tussen VF en KPN. Ze vroegen niet eens waarvoor ik hun belde, maar wel dat ze me verder konden helpen.

Ik kreeg direct 10 euro korting p.m. op een 2 jaar abbo en 7,50 p.m. op een 1 jaar abbo. Bij twee jaar zou dat 240euro korting beteken. Verkoop je je groupon voor 20 euro en heb je alsnog meer voordeel en waarschijnlijk snel je toestel.
Hmm ga ik ook maar eens proberen dan.
Helaas, ze wilden niks aan de prijzen toen, en toen liep m'n iPhone midden in het gesprek vast. Heb ik nog nooit meegemaakt.. :?

Poging 2 en ik wordt niet eens meer naar de save afdeling doorverbonden maar meteen naar de standaard bestellijn gestuurd. Zouden ze het door hebben dat het nummer bij teveel tweeakters bekend is?

[ Voor 20% gewijzigd door Dipsausje op 27-10-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Froggle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:04:
Zojuist bericht gehad van Hi. Ze zijn op dit moment nog aan het wachten op de micro simkaarten. Hieruit concludeer ik dat iedereen die al klant is 'm dus sowieso morgen zou moeten hebben. Als je tenminste al een microsim hebt.
Dat klinkt niet goed!
Toen ik vanmorgen belde werd aangegeven dat die morgen wordt verstuurd.

ik ga twitter even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik heb een sms gekregen vandaag, dat mijn bestelling morgen binnen is.

Voor de mensen die een 4s hebben verlengd/gekocht via KPN en hun status willen weten.
Bel niet de klantenservice.. Als het goed is heb je een order nummer..

Gebruik de volgende link:
https://services.nl.ceval...rtal/uob/public/index.jsp

Typ je ordernummer in
en de postcode waar je het laat afleveren..

Hier staat een Track & Trace link van TNT

Mijn huidige status:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:48:
Eindelijk gebeld door vodafone word morgen tussen 1 en 6 bezorgd en voor de mensen die nog onzeker zijn ze gaan iedereen bellen werd mij verteld!
Heb jij al een e-mail gehad met een bevestiging? Ik wacht er nog op sinds ik gebeld ben rond half 1 vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Heb je online besteld? Zo ja, wat is je status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Apple is lekker snel met berichten en versturen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Laatst online: 28-09 00:37
Ik wacht ook op een online bestelling van Phone House, maar het blijft akelig stil. Orderstatus nog steeds hetzelfde.

Statushistorie

2011-10-23 17:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 11:36 VN Pakket afhalen depot Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb ook online besteld maar status is nog steeds onbekend...

Bij Phonehouse met Groupon bon: iPhone4S 32GB Zwart met iPhone Smart 55 Abbo bij Vodafone en nummerbehoud van Hi naar Vodafone.

Heb bij nummerbehoud aangegeven dat ik per 1-11-2011 over wil naar Vodafone. Krijg ik dan voor aankomende dinsdag al een Simkaart van Vodafone toegestuurd..?? Dan kan die alvast in mijn HD2... Of pas wanneer de iPhone beschikbaar is..??

Geen idee hoe dat met nummerbehoud werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
DirectZ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:51:
Ik heb ook online besteld maar status is nog steeds onbekend...

Bij Phonehouse met Groupon bon: iPhone4S 32GB Zwart met iPhone Smart 55 Abbo bij Vodafone en nummerbehoud van Hi naar Vodafone.

Heb bij nummerbehoud aangegeven dat ik per 1-11-2011 over wil naar Vodafone. Krijg ik dan voor aankomende dinsdag al een Simkaart van Vodafone toegestuurd..?? Dan kan die alvast in mijn HD2... Of pas wanneer de iPhone beschikbaar is..??

Geen idee hoe dat met nummerbehoud werkt...
Ik had nummerbehoud aangevraagd vanaf 24-10 gelijk. Nog niks gebeurd, dus ik vroeg het even na en ze zeiden dat de nummerbehoud pas ingaat als ze de telefoon opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij KPN ben je duidelijk het beste af :). (IIg betreft levertijden dan :D)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:58:
Bij KPN ben je duidelijk het beste af :).
Bij KPN misschien maar bij Hi zeker niet....
ik heb 21-10 besteld en weet nog steeds niet wanneer ik hem heb behalve dat het niet morgen is!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:58:
Bij KPN ben je duidelijk het beste af :). (IIg betreft levertijden dan :D)
Ik heb anders nog niets gehoord. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb nog niks van KPN gehoord, ook de 21e besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:50
Net gebeld door de VF klantenservice met goed nieuws. Volgens deze medewerker wordt de eerste batch morgen uitgeleverd, waarna de toestellen op maandag bij de klanten zullen worden afgeleverd.

Gezien het tijdstip van mijn bestelling (00:13 op 21-10) kon hij me haast verzekeren dat ik bij de eerste batch zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iphoneclub heeft er hoogte van gekregen:

http://www.iphoneclub.nl/...orders-zonder-abonnement/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
Nee he, nu weer een ander bericht van vodafone via twitter:

@vodafoneNL
Ik heb goed nieuws. Er is besloten je bestelling toch door te voeren tegen de initiële prijs. Je wordt zsm gebeld met meer info. ^JB

Heb vanochtend mn order bij apple al doorgevoerd. Gelukkig kan je deze met 1 klik online annuleren. done

[ Voor 30% gewijzigd door laurens0619 op 27-10-2011 15:29 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook niet dat je uberhaupt bestelt bij Vodafone... wat een verschrikkelijk bedrijf is dat betreft customer relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

laurens0619 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:27:

@vodafoneNL
Ik heb goed nieuws. Er is besloten je bestelling toch door te voeren tegen de initiële prijs. Je wordt zsm gebeld met meer info. ^JB

Heb vanochtend mn order bij apple al doorgevoerd. Gelukkig kan je deze met 1 klik online annuleren. done
Ook direct betaald?

Ik weet niet wat ik ga doen als VF nu toch besluit om de telefoon toch te leveren. Heb inmiddels bij Apple besteld en reeds betaald. Ik cancel iig nog even niks bij Apple.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

Ook direct betaald?

Ik weet niet wat ik ga doen als VF nu toch besluit om de telefoon toch te leveren. Heb inmiddels bij Apple besteld en reeds betaald. Ik cancel iig nog even niks bij Apple.
Nop rembours, heb het ook al bij iphoneclub gemeld die nu zo te lezen via twitter het aan het uitzoeken zijn.
Het gaat mij meer om de levertijd, als vodafone op korte termijn kan leveren dan neem ik hem wel via hun.

Had apple bestelling betaald via CC dus als het goed is is dat bedrag nog niet afgeschreven (pas bij verzending dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Krijg net een mailtje van KPN dat "Wij kunnen uw order uitleveren Uw pakket word spoedig wordt bezorgt"

Dinsdag besteld ... 2 maal iPhone 16 GB Wit _/-\o_ :9~

[ Voor 20% gewijzigd door oldsmelly op 27-10-2011 15:38 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

laurens0619 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:36:
[...]

Nop rembours, heb het ook al bij iphoneclub gemeld die nu zo te lezen via twitter het aan het uitzoeken zijn.
Het gaat mij meer om de levertijd, als vodafone op korte termijn kan leveren dan neem ik hem wel via hun.

Had apple bestelling betaald via CC dus als het goed is is dat bedrag nog niet afgeschreven (pas bij verzending dacht ik)
Het ging me idd om de betaling aan Apple zelf. Moest zelf noodgedwongen voor bankoverschrijving gaan. Zou betekenen dat ik weer moet wachten tot Apple dat terugstort etc...

Alleen de levertijd zou me over die streep trekken.

Qua garantie zijn er weinig verschillen neem ik aan? Met de juiste argumenten moet je bij Apple zelf toch ook die 2 jaar kunnen krijgen?

ps. Vodafone order was bij mij ook onder rembours.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
laurens0619 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:27:

@vodafoneNL

Heb ook maar even via Twitter contact gezocht (geen reactie op vorige tweet gehad overigens). Wil wel graag weten waar ik aan toe ben. Wel een bevestiging dat het qua communicatie echt totale chaos is bij Vodafone... Gelukkig zijn de diensten die ik afneem wél beter...

Even afwachten wat er uit gaat komen, anders moet ik ook mijn bestelling bij Apple annuleren. Gelukkig kan dat heel gemakkelijk en is er nog niet betaald. In tegenstelling tot de bestelling bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Het ging me idd om de betaling aan Apple zelf. Moest zelf noodgedwongen voor bankoverschrijving gaan. Zou betekenen dat ik weer moet wachten tot Apple dat terugstort etc...

Alleen de levertijd zou me over die streep trekken.

Qua garantie zijn er weinig verschillen neem ik aan? Met de juiste argumenten moet je bij Apple zelf toch ook die 2 jaar kunnen krijgen?

ps. Vodafone order was bij mij ook onder rembours.
Dat snap ik. Als ik een bankoverschrijving had gedaan dan had ik er ook niets mee gedaan. Mijn gevoel zegt ook fock you vodafone ik gun jullie geen euro, maar de gadgetfreak in mij zegt: hebbeuh hebbeuh hebbeheuh zo snel mogelijk! (loop al maand gedwongen rond met een android omdat ik mn vorige iPhone heb verkocht ;))

En bij nader inzien heb ik mijn bestelling bij apple wel erg snel geannuleert. Mrja voordat ik straks aan 2 toestellen vastzit...

[ Voor 7% gewijzigd door laurens0619 op 27-10-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:12
De levertijden in het schema van t-mobile, tellen die vanaf de 21e, vanaf het ontvangen van de sms of vanaf morgen?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Vanmiddag gebeld door door Vodafone (dat wil zeggen door Dynalogic, kennelijk de logistieke partner van Vodafone) dat mijn 4S 64GB Black morgen geleverd wordt. Net ook de bevestigingsmail daarvan gehad.
Dus ik zou hem in ieder geval morgen moeten hebben.

Besteld om 06:30u in de ochtend op 21 oktober in combi met Smart 42,50 2 jaar abo, betaald met credit card.

In eerste instantie zonder nummerbehoud (was vanwege storing VF site vrijdagochtend niet mogelijk met nummerbehoud te pre-orderen). Nummerbehoud later telefonisch toegevoegd en ook dat lijkt goed te gaan (alleen helaas pas per 2 november) want ook daar bevestigings SMS van gekregen met overgangsdatum.

Ben dus happy hier! Morgen avond al een 4S! Kan alleen helaas er pas 2 nov mee bellen, mijn bestaande SIM kaart in mijn 3GS past niet in mijn 4S, dus zal echt moeten wachten tot 2 nov als nummerportering rond is voor ik kan bellen. Of kan ik al wel bellen alleen nog niet gebeld worden met mijn nieuwe VF simkaart terwijl nummerportering nog loopt?

Samenvattend:
iPhone 4S, 64 GB, Black, Vodafone (Smart 42,50)
Besteld op 21-10-2011
Verwachte en bevestigde leverdatum 28-10-2011

[ Voor 66% gewijzigd door xahmol op 27-10-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
tomtom137 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Heb je online besteld? Zo ja, wat is je status?
Nee, ik heb op 5 okt in de winkel gereserveerd, en ze kunnen me maar niet vertellen wanneer ze kunnen leveren. Nu ik op Twitter berichten zag dat ze er morgen maar 3-5 per filiaal krijgen en ik pas na 24 mensen sta die aanbetaald hebben vond ik dat erg jammer.

Ondertussen heb ik KPN gebeld voor nieuw abonnement, en binnen een half uur de koerier aan de lijn, morgen tussen 09:00 en 13:00 komen ze leveren. En dankzij de truc die een mede tweaker hier geplaatst heeft heb ik ook nog eens €270 korting gekregen (over 2 jaar), in plaats van de €100 korting via groupon bij The Phonehouse.

Dus:
Iphone 4s, 16 GB black, KPN
Besteld op 27-10-2011
Verwachte leverdatum 28-10-2011

Me happy. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Mensen die m krijgen hebben zeker de 21ste al besteld?
Ik ben bang dat ik met mijn bestelling de 25ste erg lang kan wachten.. :| En dat is iets wat ik echt niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dipsausje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:51:
[...]

Ondertussen heb ik KPN gebeld voor nieuw abonnement, en binnen een half uur de koerier aan de lijn, morgen tussen 09:00 en 13:00 komen ze leveren. En dankzij de truc die een mede tweaker hier geplaatst heeft heb ik ook nog eens €270 korting gekregen (over 2 jaar), in plaats van de €100 korting via groupon bij The Phonehouse.

Dus:
Iphone 4s, 16 GB black, KPN
Besteld op 27-10-2011
Verwachte leverdatum 28-10-2011

Me happy. :9
En waarom ben ik dan nog niet gebeld, of heb ik nog geen mail ontvangen van kpn over mijn status? Terwijl ik hem de 21e al besteld heb (telefonisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:03
Even vers nieuws:

Ik heb vanmiddag ruim 1 uur aan de lijn gehangen met Vodafone totdat ik iemand kreeg die oprecht ging proberen het probleem op te lossen.

Vodafone gaat alle klanten die een email hebben gehad dat de Iphone 4s niet wordt uitgeleverd bellen om aan te geven dat deze e-mail een fout was en de bestellingen alsnog uitgevoerd zullen worden op volgorde van bestelling.

Kortom erg tevreden over de service van deze specifieke mevrouw van de afdeling betalingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:58:
[...]

En waarom ben ik dan nog niet gebeld, of heb ik nog geen mail ontvangen van kpn over mijn status? Terwijl ik hem de 21e al besteld heb (telefonisch)
Hmmm ik kijk even in mijn glazen iBol....

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hem ook in de winkel nog gewoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:01:
Kan je hem ook in de winkel nog gewoon kopen?
Nee joh, dat is zoooo 2010.. -_-

Simlock vrij bij APR's kan altijd, maar de voorraden zullen beperkt zijn. De telco's zullen misschien wel wat voorraad krijgen, maar dat hangt denk ik ook grotendeels van de hoeveelheid online bestelling af.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Pontifex schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:59:
Even vers nieuws:

Ik heb vanmiddag ruim 1 uur aan de lijn gehangen met Vodafone totdat ik iemand kreeg die oprecht ging proberen het probleem op te lossen.

Vodafone gaat alle klanten die een email hebben gehad dat de Iphone 4s niet wordt uitgeleverd bellen om aan te geven dat deze e-mail een fout was en de bestellingen alsnog uitgevoerd zullen worden op volgorde van bestelling.

Kortom erg tevreden over de service van deze specifieke mevrouw van de afdeling betalingen :)
Totdat ik gebeld ben laat ik toch nog even beide opties (Apple en Vodafone) lopen. Zou erg mooi zijn als Vodafone alsnog levert, maar volgens mij is er blinde paniek daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

Nee joh, dat is zoooo 2010.. -_-

Simlock vrij bij APR's kan altijd, maar de voorraden zullen beperkt zijn. De telco's zullen misschien wel wat voorraad krijgen, maar dat hangt denk ik ook grotendeels van de hoeveelheid online bestelling af.
Lader van mijn Finse baksteen is kapot, en mijn iPod (2G) begint het te begeven vandaar moet ik even een iPhone hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 16:39
Pontifex schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:59:
Even vers nieuws:

Inderdaad ook via twitter melding gehad dat ie tóch uitgeleverd gaat worden voor die prijs.. nu maar afwachten hoe lang dat dan weer gaat duren. Ik zou al drie keer gebeld worden sinds 24u geleden en dat is ook nog géén keer gebeurt :P
Maar ik geloof dat iemand nog taart had beloofd een aantal pagina's terug >:)

Ik laat m'n apple bestelling ook maar even staan, ff kijken welke als eerst een leveringsindicatie gaat geven..

[ Voor 5% gewijzigd door Joostdz op 27-10-2011 16:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Weet je wat ik nu wel gek is, heb mailtje van vodafone dat mijn order geannuleerd is. Maar mijn online status is nog steeds: Voorraad is gereserveerd voor de order.

Heb nu twee orders lopen :) kijken welke eerder is! ander annuleer ik dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Iedereen die zijn toestel onder de apple prijs van Vodafone krijgt, trakteer ik op taart
Voor je hem wegedit, even voorop de feiten voorop lopen dat Vodafone niet weer hun uitspraak aanpast (ze hebben tenslotte ook de 21e telefonisch aangegeven dat de prijs van 565 klopt en de bestelling in orde is) wil ik graag een goede rijstevlaai bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
Haha dat bericht op iPhoneclub doet ze natuurlijk geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 14:31
Ik heb net naar apple gebelt en de iphones via apple worden morgen niet gelevert en zaterdag ook niet want dan bezorgen ze niet. De mensen die via de apple store een iphone gekocht hebben zullen deze pas half verwege volgende week ontvangen al dus de meneer die ik net sprak. De levertijd van mijn iphone was 31 oktober - 7 november. Toen ik vroeg waarom kpn, tmobile en vodafone de iphones morgen en zaterdag wel uitleveren zei deze meneer dat hun afspraken hadden gemaakt of iets in die trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Iedereen die zijn toestel onder de apple prijs van Vodafone krijgt, trakteer ik op taart
Ik krijg mijn toestel met 20% korting, telt dat ook?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
sjakkie123 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:21:
Ik heb net naar apple gebelt en de iphones via apple worden morgen niet gelevert en zaterdag ook niet want dan bezorgen ze niet. De mensen die via de apple store een iphone gekocht hebben zullen deze pas half verwege volgende week ontvangen al dus de meneer die ik net sprak. De levertijd van mijn iphone was 31 oktober - 7 november. Toen ik vroeg waarom kpn, tmobile en vodafone de iphones morgen en zaterdag wel uitleveren zei deze meneer dat hun afspraken hadden gemaakt of iets in die trend.
Echt wat een bedrijf is dat eigenlijk, het is dat de producten zo mooi zijn maar voor de rest is het echt bedroevend. :/

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 27-10-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor dat je wat minder hoog van de toren gaat blazen en de trolls en flames achterwege gaat laten.

[ Voor 89% gewijzigd door Whieee op 27-10-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:12
Zojuist ben ik gebeld door Vodafone. Ze hebben besloten om op hun eerdere bericht om de orders te annuleren terug te komen. Het toestel wordt dus gewoon voor de prijs van 565 euro geleverd. Hun streven is om het toestel volgende week af te leveren.

goed nieuws dus voor alle vodafone bestellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

sjakkie123 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:21:
Had ook niet anders verwacht bij Apple, betaal je 700 euro en nog hebben ze schijt aan je ;) Service en klantbehoud is toch niet belangrijk want mensen kopen toch wel :p

Vraag me af waarom ze als releasedatum een vrijdag kiezen, waarom niet gewoon een maandag?

Had eigenlijk wel gehoopt dat ze vrijdag verzonden zouden worden en dan maandag binnen zouden komen, maar helaas.
I lol'd :p

[ Voor 6% gewijzigd door Glashelder op 27-10-2011 16:32 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 09:19
In eerste instantie geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zonder dat ik daar 10 werkdagen op moest wachten. Zodat ik hem bij Apple kon bestellen, geen zin in getouwtrek over consumenten recht of niet. Ik had ondertussen elk contact kanaal van Vodafone geprobeerd! (Bij order status wisten ze me echt niets te vertellen, niet eens het nummer van de helpdesk :/ )

Maar voorlopig ook positief nieuws van Vodafone en waarschijnlijk wordt hij toch geleverd.

Vind het erg netjes van ze! _/-\o_

[ Voor 81% gewijzigd door joint_me op 27-10-2011 16:36 . Reden: Even serieus ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Read 3 posts back ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Laatst online: 21:03
Net een sms van T-Mobile:

"Bij uw iPhone is het verkeerde formaat simkaart toegevoegd. U ontvangt zsm per post de juiste simkaart met uitleg hoe u deze kunt activeren."

Aardige fail!
Gelukkig gaat m'n abonnement voorlopig nog niet in..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Phone House twitter:
Wanneer je je niet hebt vooringeschreven is er morgen geen toestel beschikbaar. Extra informatie is nog niet bekend.

Weinig voorraad, slechte communicatie over levertijden. :| Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Peabz21 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:37:
Phone House twitter:
Wanneer je je niet hebt vooringeschreven is er morgen geen toestel beschikbaar. Extra informatie is nog niet bekend.

Ach ja Apple.nl is al net zo droevig, leveren gewoon geen 1 toestel uit, beginnen ze pas volgende week mee. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmertjes
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-06 20:29
Net T-mobile levering aangepast, want er kwam een plekje vrij morgen :D

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
Ben nu net ook door Vodafone gebeld en ze gaan hem inderdaad gewoon voor de 'truc' prijs leveren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:17
Weet je wat misschien nog wel het gekste is.

Al jaren is er kritiek op de launch v/d iPhone en dat voorraden te klein zouden zijn óf dat het alleen in de US is en daarna mondjesmaat in andere landen.

Maar dit jaar is er binnen 2 weken in 27 (ofzo) landen gelanceerd en is de voorraad immens (4 miljoen in het eerste weekend!) en nog steeds is het te weinig. Je kunt hier natuurlijk over gaan zeuren, maar het is voor Apple natuurlijk ook onmogelijk om 20 miljoen apparaten bij de launch te hebben, puur omdat deze ook geproduceerd moeten worden.

Wat zie je dan liever? Nog langer moeten wachten in NL maar wel voldoende voor de lancering, of zoals het nu is, zodat in ieder geval mensen die snel waren met bestellen het apparaat toch kunnen bemachtigen?

(En de optie: "voor een grotere initiële voorraad zorgen" is geen reële optie).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Phone House twitter:

Ook erg jammer zijn de tegenstrijdige berichten over de voorinschrijvingen i.c.m. Groupon. Bij de ene winkel kon het wel, andere weer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
RobbieB schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:42:
Weet je wat misschien nog wel het gekste is.

Al jaren is er kritiek op de launch v/d iPhone en dat voorraden te klein zouden zijn óf dat het alleen in de US is en daarna mondjesmaat in andere landen.

Maar dit jaar is er binnen 2 weken in 27 (ofzo) landen gelanceerd en is de voorraad immens (4 miljoen in het eerste weekend!) en nog steeds is het te weinig. Je kunt hier natuurlijk over gaan zeuren, maar het is voor Apple natuurlijk ook onmogelijk om 20 miljoen apparaten bij de launch te hebben, puur omdat deze ook geproduceerd moeten worden.

Wat zie je dan liever? Nog langer moeten wachten in NL maar wel voldoende voor de lancering, of zoals het nu is, zodat in ieder geval mensen die snel waren met bestellen het apparaat toch kunnen bemachtigen?

(En de optie: "voor een grotere initiële voorraad zorgen" is geen reële optie).
Nee maar ik mag toch wel verwachten dat Apple.nl zorgt dat ze een aantal toestellen beschikbaar hebben voor hun eigen website, nou kan ik die paar dagen nog wel wachten alleen vind ik het persoonlijk wel weer een dikke vinger naar de mensen die hem niet via een provider willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
tomtom137 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Ook erg jammer zijn de tegenstrijdige berichten over de voorinschrijvingen i.c.m. Groupon. Bij de ene winkel kon het wel, andere weer niet :?
Ik snap niet waarom ze zo geheimzinnig moeten doen over hoeveel voorraad ze hebben/krijgen. Ze hebben toch gewoon contact met hun leverancier(s)?

Vorig jaar en iPad gekocht via iFactors en die hielden gewoon iedereen die het vroeg op de hoogte over de status van hun voorraad en hoeveel stuks ze steeds binnenkregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

GermanPivo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:34:
Net een sms van T-Mobile:

"Bij uw iPhone is het verkeerde formaat simkaart toegevoegd. U ontvangt zsm per post de juiste simkaart met uitleg hoe u deze kunt activeren."

Aardige fail!
Gelukkig gaat m'n abonnement voorlopig nog niet in..
Dat meen je niet :D Ik hoop toch wel morgen een microsim erbij te krijgen. *fingers crossed*

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Laatst online: 20:12
Ik heb net ook een sms gekregen van de T-Mobile Shop Roosendaal dat mijn iPhone 4S 32Gb zwart vanaf morgen klaar ligt.

Vrijdag 21 oktober als 2e gereserveerd in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:21
farmertjes schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:41:
Net T-mobile levering aangepast, want er kwam een plekje vrij morgen :D
Hoe weet je dit? Waar kan dit zien?

Heb wel een bon van de voorinschrijving, en ze zouden contact opnemen, maar tot op heden nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:29

zTz

Is er ook iemand die heeft verlengd bij vodafone en ook een mailtje/belletje heeft gehad mbt levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Phone House twitter:

Ik ging ervan uit dat de voorinschrijvingen gewoon geregeld werden door het filiaal waar je je hebt ingeschreven, en dat je dan voorrang krijgt op een iPhone uit hun eigen voorraad. Ik heb het zelf online besteld en hoopte dat ik dan niks met die voorinschrijvingen te maken zou hebben. Maar blijkbaar dus wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vodafone heeft mij net ook gebeld. Ze zeiden dat ik die mail als niet verzonden moest beschouwen en dat mijn order dus niet geannuleerd was. Ik heb gezegd dat ze em toch maar moesten annuleren, na zulke slechte communicatie wil ik iig geen klant zijn bij Vodafone.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ram0n schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Dat meen je niet :D Ik hoop toch wel morgen een microsim erbij te krijgen. *fingers crossed*
Dat hoop ik ook voor jullie. Anders kunnen jullie nog niks met die mooie telefoon :P
Je kan natuurlijk ook je gewone sim op maat knippen, echter is dit op eigen risico d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben net ook gebeld door Vodafone dat de annuleringsmail niet klopt; ze konden mij alleen niet vertellen voor welke van mijn twee orders die annulering was verstuurd, dus het is allemaal nog steeds onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 15:04
13 oktober besteld in online Apple Store (duitsland). Vandaag verzonden :9

Ook nog eens in de broek genaaid voor 39 euro _/-\o_ *O*

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Laatst online: 21:03
kevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Dat hoop ik ook voor jullie. Anders kunnen jullie nog niks met die mooie telefoon :P
Je kan natuurlijk ook je gewone sim op maat knippen, echter is dit op eigen risico d:)b
Mijn nummer wordt pas over een kleine maand over gezet; dus moet sowieso nog even geduld hebben vrees ik. Ben er nog niet uit of ik het risico neem om m'n huidige sim op maat te knippen.. >:)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
PLeX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:53:
13 oktober besteld in online Apple Store (duitsland). Vandaag verzonden :9

Ook nog eens in de broek genaaid voor 39 euro _/-\o_ *O*
Hier leveren ze zelfs geeeneens op de dag dat die uit komt, wat een ongelooflijk schijt bedrijf is het (soms) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan het topic, post dan niet :/

[ Voor 76% gewijzigd door Whieee op 27-10-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
Chester schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:51:
Vodafone heeft mij net ook gebeld. Ze zeiden dat ik die mail als niet verzonden moest beschouwen en dat mijn order dus niet geannuleerd was. Ik heb gezegd dat ze em toch maar moesten annuleren, na zulke slechte communicatie wil ik iig geen klant zijn bij Vodafone.
Mij hebben ze ook gebeld en ik heb precies hetzelfde gedaan. Heb hem inmiddels al bij Apple.nl besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Gebeld door VF, toestel wordt geleverd voor de 'foutieve' prijs. Wordt waarschijnlijk toch na het weekend ondanks dat ze morgen beginnen met de uitlevering.

Man aan de lijn kon me niet vertellen wanneer de orderstatus pagina weer naar behoren zal functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21

Je weet dat we een TR knop hebben? :)

[ Voor 84% gewijzigd door Whieee op 27-10-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:56:
@Laurens0619

Wat is daarop uw antwoord ? :P
Dit ;)
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-vJxlyRqdZfU/TcABpXteXqI/AAAAAAAAACI/xxXTLkMjr18/s1600/don%2527t+feed+the+troll.gif

[ Voor 22% gewijzigd door laurens0619 op 27-10-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je openlijk mensen af gaat zitten zeiken moet je niet raar opkijken wanneer ze jou ook niet zo aardig vinden.

[ Voor 83% gewijzigd door Whieee op 27-10-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 11:51
Wat een slechte communicatie bij Vodafone zeg.

Ik ben zojuist gebeld dat de iPhone "zo spoedig mogelijk" geleverd zal worden, na de e-mail dat het geannuleerd zal zijn. Vanochtend nog een bestelling gedaan via Apple.nl.

Maar eens kijken wat ik ga doen. Via de Apple-Store duurt het wel weer 2 weken.

[ Voor 8% gewijzigd door Rprp op 27-10-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 06:36
En wat doen ze met iphone bestellingen met abo waarbij je de eerste x aantal maanden 50% korting hebt?
Dus ook met dat trucje..

[ Voor 11% gewijzigd door endless90 op 27-10-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Belletje van Vodafone, en idd, ook ik kan m'n 4S nog verwachten.

Wel netjes dat ze nu persoonlijk bellen ipv een mailtje sturen.
Annuleren bij Apple was gemakkelijk gezien ik met creditcard had betaald en er nog niets was gefactureerd.

Ik neem aan dat ze tot inkeer zijn gekomen na onverwachtse (uhuh) negatieve publiciteit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook hier net een belletje dat hij gewoon geleverd gaat worden voor dit bedrag! Slim van ze om er toch op terug te komen maar als ze dit zich wat eerder bedacht hadden, had ze dat een hoop gedoe en slecht pr bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22

TR much? ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Whieee op 27-10-2011 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@troublesome
Ik kreeg ook net pas de email van afspraakbevestiging!
Ben helemaal blij wens je alvast veel plezier met de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Modbreak:Ik zie dat het in sommige gevallen weer erg lastig is om er geen moddergevecht van te maken. Bij deze nog maar weer een keer een oproep om vooral elkaar te respecteren. En als je toch een rotte appel spot, maak dan een TR aan in plaats van in het topic te gaan rellen. ;)

Launching containers into space

Pagina: 1 ... 9 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.