Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Dotto schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:13:
En wat doen ze met iphone bestellingen met abo waarbij je de eerste x aantal maanden 50% korting hebt?
Dus ook met dat trucje..
Niks over gehoord. Ik heb één x gebeld, hebben ze me niks verteld over een annulering en twee x via Twitter contact gezocht, hebben ze het ook niet verteld.
Dus ik neem aan dat het gewoon doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:18:
@troublesome
Ik kreeg ook net pas de email van afspraakbevestiging!
Ben helemaal blij wens je alvast veel plezier met de telefoon!
Yep, ik heb em ook zojuist gekregen.
Thanks, jij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
Ook ik ben gebeld en ze gaan hem inderdaad leveren :) Bij mij gaven ze trouwens wel de reden dat hij te goedkoop was aangeboden en ze eigenlijk 80 euro aan de klant wilde vragen wat ze "uiteraard niet gaan doen".

Heb nog even gevraagd of hij inderdaad simlockvrij is, dus dat komt helemaal goed. Kom maar op met die Track & Trace code haha

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06
zTz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:49:
Is er ook iemand die heeft verlengd bij vodafone en ook een mailtje/belletje heeft gehad mbt levering?
Dit vraag ik me ook af. Ik heb ook nog niets gehoord.

Verlengd op 21 oktober rond 12.30u (4s wit, 16 gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APPLEHARRY
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 14:06
Aidacra schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:46:
Ik heb net ook een sms gekregen van de T-Mobile Shop Roosendaal dat mijn iPhone 4S 32Gb zwart vanaf morgen klaar ligt.

Vrijdag 21 oktober als 2e gereserveerd in de shop.
Zo zie je maar , ik was de 1e in de rij ,maar die gereserveerde witte 64GB is ter nog nie.......heb jij 'm toch nog eerder dan ik...... _/-\o_
Veel plezier alvast enne ,hou me op de hoogte van je bevindingen !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin deze week mijn abonnement verlengt bij T-mobile, en kreeg woensdag het bericht dat er een levertijd op zat van 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

Telefonische medewerker vertelde me net dat mijn iPhone (wit 32 GB) morgen verzonden zal worden.
Ik moet het nog zien, maar goed. Kan dus morgen zijn of na het weekend.

Ordernummer: 3067XXXXX

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zucht niets van KPN vernomen vandaag. Helaas, zal wel aan het type liggen 32gb wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Bizar! Wat loopt het toch lekker daar bij vodafone. Ok top dat ze alsnog gaan leveren voor die prijs maar de vraag is wanneer.... Zijn de "truuk" bestellingen nu opnieuw in het systeem ingevoerd waardoor we nu over 2 a 3 weken de iphone zullen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:03
Ibix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:07:
Bizar! Wat loopt het toch lekker daar bij vodafone. Ok top dat ze alsnog gaan leveren voor die prijs maar de vraag is wanneer.... Zijn de "truuk" bestellingen nu opnieuw in het systeem ingevoerd waardoor we nu over 2 a 3 weken de iphone zullen krijgen?
Nee ze worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Ik had dit nog even na gevraagd ter bevestiging aan de meneer die mij belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
Pontifex schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:09:
[...]

Nee ze worden uitgeleverd op volgorde van bestellen. Ik had dit nog even na gevraagd ter bevestiging aan de meneer die mij belde.
Ok lets hope so! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-10 13:19
Net gebeld door The Phone House dat mijn bestelde 16GB wit klaar ligt morgen vroeg in de winkel. _/-\o_
Gebruik gemaakt van de smart phone service op 30 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Zo net een bevestiging's email + sms gekregen dat de bestelling morgen wordt afgeleverd _/-\o_

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Agaron schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:22:
Net gebeld door The Phone House dat mijn bestelde 16GB wit klaar ligt morgen vroeg in de winkel. _/-\o_
Gebruik gemaakt van de smart phone service op 30 september.
Yep, alle voorraad wordt eerst naar de winkels gestuurd voor de voorinschrijvingen, dan pas naar online bestellingen. Ik kan nog wel even wachten, ze hebben geen idee hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-10 21:40
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:48:
Telefonische medewerker vertelde me net dat mijn iPhone (wit 32 GB) morgen verzonden zal worden.
Ik moet het nog zien, maar goed. Kan dus morgen zijn of na het weekend.

Ordernummer: 3067XXXXX
Hoe 'vroeg' op die 21e oktober heb je 'm besteld en is het losse toestel of icm abonnement? Ik heb ook de wit 32GB besteld iets na negenen die ochtend als losse toestel en rembours laten bezorgen, maar ik heb een mailtje dat levertijd nog onbekend is. (Ordernummer: 30677XXXX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 07:20
Ik zie net op de site van T-Mobile dat de levertijd van de 32gb Wit terug is van 3-4 weken naar 2-3 weken, komt ie misschien toch nog sneller als verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:49
BellySM schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

Hoe 'vroeg' op die 21e oktober heb je 'm besteld en is het losse toestel of icm abonnement? Ik heb ook de wit 32GB besteld iets na negenen die ochtend als losse toestel en rembours laten bezorgen, maar ik heb een mailtje dat levertijd nog onbekend is. (Ordernummer: 30677XXXX)
En waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

VF online om 1.30 uur
ordernummer : 30674XXXX

Maar moet t nog maar zien, de orderstatus is nog niet veranderd ofzo :s

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Licko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:50:
[...]

VF online om 1.30 uur
ordernummer : 30674XXXX

Maar moet t nog maar zien, de orderstatus is nog niet veranderd ofzo :s
Heb de mijne 8uur later besteld ook nog niks gehoord.
Vanmiddag vf gebeld voor een update en werd gezegd 5-10 werkdagen volgens mij niet eens order gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Remco Tr schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:58:
[...]

Heb de mijne 8uur later besteld ook nog niks gehoord.
Vanmiddag vf gebeld voor een update en werd gezegd 5-10 werkdagen volgens mij niet eens order gezien..
kerel bij de service desk zei dat ze niet aan het verwerken van orders beginnen voordat ze de toestellen binnen hebben (wat morgen is). Even geduld dus ;). Met verlengen krijg je tot die tijd ook geen confirmatie e-mailtje.

[ Voor 7% gewijzigd door Wussie op 27-10-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nennie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 14:19
zojuist ook het tijdvak berichtje ontvangen van AMP.
Goed geregeld door T mobile _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nennie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:23:
zojuist ook het tijdvak berichtje ontvangen van AMP.
Goed geregeld door T mobile _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
me 2 !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Wussie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:15:
[...]

kerel bij de service desk zei dat ze niet aan het verwerken van orders beginnen voordat ze de toestellen binnen hebben (wat morgen is). Even geduld dus ;). Met verlengen krijg je tot die tijd ook geen confirmatie e-mailtje.
Heeft die kerel bij de service desk dus onzin verteld. Ben vanochtend al gebeld dat mijn 64GB Black morgen bezorgd wordt.

Order nummer 30675xxxx, besteld om 06:30u op 21 oktober.

Geen verlenging trouwens, wel nummerbehoud vanaf T-Mobile, alleen gaat dat 2 november pas in (ook al bevestigd).

[ Voor 9% gewijzigd door xahmol op 27-10-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Uurtje geleden tijdvak van AMP. Tussen 12.35 en 14.35. Mooi.
Ben benieuwd of ze dat gaan halen. Vorig jaar liep het verschrikkelijk uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt in alle staten. Wat een een onproffessioneel bedrijf is Vodafone.

Gisteren
Annen. - "Dag meneer, ik wil mijn order annuleren"
Meneer - "Hoeft niet, hebben wij al gedaan"
Annen. - "OK, thanks, doei"

Vandaag
Mail - Uw order is gecancelled
Annen. - OK, bedankt voor de bevestiging

Voicemail - "Mevrouw, we hebben besloten dat uw order tóch geleverd word"
Mail - "Mevrouw, we hebben besloten dat uw order tóch geleverd word"

Annen. - "Dag klantenservice, bovenstaand is gebeurd, ik wil mn iPhone helemaal nietmeer van jullie.."
Meneer - "Dan moet u sales hebben, ik verbind u door"
Annen. wacht 15 minuten
Mevrouw - "....buh.."
Annen. - "Hallo?"
Telefoon - "biepbiepbiep"

Zucht....

Ze kunnen die iPhone in hun reet douwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Sja. Dat is het met preorders. Gaat het goed, heb je mazzel. Gaat het fout, dan zit je de rit uit.
Eerst iedereen aan het schelden dat de boel die met een truc besteld werd, werd gecancelled (ik had dat risico nooit genomen als je een snelle levering wil). Vervolgens allemaal blind naar een ander rennen en daar bestellen. Vervolgens laten ze het toch door gaan, ook weer niet goed, want nu zitten er een hoop met 2 orders.
An sich is het best netjes dat ze dat trucje door laten gaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, morgenochtend mag ik mijn witte iPhone 4S ophalen bij een T-mobile shop :D. Zo blij met de keuze overigens om voor wit te gaan. Dat ding ziet er echt vet uit in het echt.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk had ik kunnen ruiken dat ze daar wat mee gingen doen. Maar ik wil duidelijkheid. Dit gaat nieteens over een snelle levering, dat is nu wel het laatste waar ik me druk over maak.
Maar ik heb gebeld met het verzoek mijn order te annuleren, dat hadden zij toen al gedaan. Bevestiging gehad over de mail. Mondeling + schriftelijk toegezegd dus. Daarna bij Apple besteld. En nu krijg ik ineens het bericht dat ondanks ík (ook) die order wilde annuleren, ze me tóch een telefoon toe gaan sturen. Ze noteren dus niets in hun systemen. Ze luisteren niet naar de klanten.
Nooit meer Vodafone voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik hield er stiekem rekening mee dat Vodafone wel eens kon cancelen, maar dat nam ik voorlief. Na vanmiddag heb ik de telefoon besteld via apple.nl maar weer net zo snel gecanceld (voordeel van CC gebruiken :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Ik heb zojuist mijn (voor de verandering is een witte) iPhone 4s besteld bij de Apple online store, ik wil graag een simlock vrije zodat ik nog is providers van switchen ;) Jammer dat ze hem morgen niet bij de premium resellers hebben liggen, voor zover ik weet is de meeste voorraad naar de providers gegaan.

De levertijdindicatie is 1 a 2 weken, ben benieuwd. Siri, here i come!

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Berichtje van AMP: Morgen tussen 14:20 en 16:20 komen ze.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Hehe, dat is het mooie van die grote providers. Het is met dit soort dingen eventjes waardeloos, omdat de klanten behandeling ver te zoeken is gezien je ieder x weer een andere studentencallmedewerk(st)er aan de telefoon krijgt die zoiezo de niet snapt waarom je persee wil weten wanneer dat iapparaat bezorgd wordt. En als het dan fout gaat, gaat het ook goed mis. Maar zodra je hem hebt, kan je weer een jaartje rustig tevreden zijn, behalve als je het netwerk eruit vliegt of je nergens 3g hebt. :-)

Maar goed alle door VF ge*** mensen moet gewoon Youp van 't Hek aanschrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door joffrey19 op 27-10-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Ook gebeld (en gemaild) door Vodafone dat mijn iPhone 4S 32GB black alsnog geleverd wordt. Jammer dat ik ondertussen al een bestelling had geplaatst bij Apple.nl. Totdat ik de bevestiging van Vodafone krijg dat mijn bestelling verzonden wordt laat ik mijn bestelling bij Apple nog even lopen. Even iets minder vertrouwen in Vodafone op dit moment...

Gelukkig wordt er bij Apple pas geld geïncasseerd op het moment dat ze leveren. Verwachte leverdatum is 4 - 11 november.

Overigens had Vodafone dit afgelopen vrijdag makkelijk op te lossen door het meteen te annuleren. Dan hadden we deze shitload aan rotzooi niet gehad. Iedereen snapte dat dit een foutje was. Gegokt en verloren. Maar door zo lang NIETS te doen impliceerden ze dat het geleverd ging worden. Als ze vervolgens op dezelfde dag je bestelling annuleren en vervolgens toch weer niet sla je natuurlijk helemaal een modderfiguur... Jammer.

[ Voor 35% gewijzigd door Tackleberry op 27-10-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle geluksvogels die hem morgen mogen ontvangen veel plezier alvast :9~ Zelf online besteld bij The Phonehouse met de groupon korting, maar heb er niet zo veel vertrouwen in. Zo lang het maar niet langer dan 4 weken duurt ben ik tevreden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geven ze niks aan qua levertijd? Tmobile levert morgrn al uit en vodafone dus niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Michel8 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:16:
Geven ze niks aan qua levertijd? Tmobile levert morgrn al uit en vodafone dus niet??
Bij Phone House weten ze niks. Het enige wat je krijgt te horen is dat de voorraad schaars is en dat ze geen idee hebben wanneer je aan de beurt bent. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Wrijf het er nou niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ach ik wacht met alle liefde nog een weekje, om daarna wel overal te kunnen internetten, ipv alleen in de randstad of andere steden :)

.

;)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Glashelder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:36:
Ach ik wacht met alle liefde nog een weekje, om daarna wel overal te kunnen internetten, ipv alleen in de randstad of andere steden :)

.

;)
+1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:36
Vodafone ontvangt morgen pas de toestellen van Apple. Dan pas gaan ze de telefoons koppelen aan de orders en worden deze opgestuurd naar de klant. Afhankelijk van welke pakketdienst ze gebruiken worden ze in principe pas zaterdag of maandag bezorgd.

Tenminste, dat is wat ze mij verteld hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Van de week bij KPN besteld en morgen al binnen! Top!!

Gelukkig totaal geen last van leveringsproblemen bij KPN! Tip dus! 16GB zwart.

[ Voor 43% gewijzigd door Workaholic op 27-10-2011 23:45 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Het is gelukkig geen ramp dat Hi niet zo helder is tegen hun klanten in mijn geval. Ik zal toch moeten wachten totdat m'n nummer is overgezet van T-Mobile naar Hi, en dat zal waarschijnlijk in de loop van komende week zijn.

Voor iedereen die 'm morgen al heeft, veel plezier alvast! :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Workaholic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:

32gb zwart geeft aan dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Ben benieuwd wat morgen het nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Order status pagina VF down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
Jep, misschien een nachtelijke levering dat ze nu wel weten wat ze binnen krijgen en dat ze aan het updaten zijn?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Tackleberry schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:42:
[...]

Vodafone ontvangt morgen pas de toestellen van Apple. Dan pas gaan ze de telefoons koppelen aan de orders en worden deze opgestuurd naar de klant. Afhankelijk van welke pakketdienst ze gebruiken worden ze in principe pas zaterdag of maandag bezorgd.

Tenminste, dat is wat ze mij verteld hebben. :)
Ook al hieronder gezegd, maar dit s dus onzin. Krijg hem vandaag via Dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 16:17
Twitter APR Xando (Nijmegen, Enschede, Zwolle):
"Helaas moeten wij mededelen dat wij gisterenavond GEEN levering iPhone 4S hebben gehad. Wij hebben dus geen voorraad."

Weet niet hoe het met de andere APR's zit.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Cool. Track en trace mail gekregen van Dynalogic met Google maps link, kan precies zien hoe vandaag mijn 4S 64 GB Black besteld via Vodafone steeds dichter bij mij komt. Tevens exactere bezorgtijd gekregen.

Mijn telefoon is nu in Woerden, ik in Utrecht, so close.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Workaholic schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:

Yep hier ook geen probleem dinsdag besteld 2 maal 16GB wit en als het goed is vandaag in huis ;)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:11:
[...]

32gb zwart geeft aan dat deze tijdelijk niet leverbaar is. Ben benieuwd wat morgen het nieuws is.
Same here :( Dinsdag besteld, kreeg een mail + sms met het volgende:

Geachte heer vh Erve,

U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is zal er contact met u worden opgenomen voor het maken van een afspraak.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland

Die zelfde sms + mail kreeg ik gisteravond rond etenstijd weer. Toen maar even met KPN gebeld en zei konden mij niet meer vertellen dan ik al wist. Gewoon afwachten en geluk hebben dat ik ergens hoog op de lijst sta. Maar dan lees ik in dit topic weer lui die hem later besteld hebben dan mij, en al de bevestiging hebben dat ze hem vandaag binnen krijgen. Het gaat bij mij op het type 32GB Black.

Nog zoiets leuks van KPN, ben al 6 jaar klant maar bij verlenging van mijn abonnement kost het toestel 329,95 en wanneer ik een nieuw abonnement af zou sluiten 229,95

Ik blijf hoop houden dat ze vandaag of morgen gaan leveren. Tevens vertelde klantenservice mij dat ze op zaterdag niet overal leveren, het is afhankelijk van de regio of ze wel/niet op zaterdag werken.
Regio Amsterdam, zal toch wel denk ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:34

Galois

1811 - 1832

Hoe zou het zitten met de voorraad bij de T-mobile shops zelf? Zou alles gereserveerd zijn, of zullen ze nog exemplaren hebben? Lijkt mij sterk, maar je weet het nooit...

(bij mij is er een fout gemaakt door T-mobile, waardoor mijn order die morgen geleverd zou worden, geannuleerd is (per ongeluk op verkeerd knopje geklikt door T-mobile medewerker). Toen is er een nieuwe order aangemaakt en deze wordt dus pas over twee weken geleverd. En typisch dat je dan tegen een dikke muur aanloopt en dat niemand bij T-mobile dan iets voor je kan doen. "Sorry, onze fout, maar we kunnen het niet meer rechtzetten, het is een geautomatiseerd proces waar we niet bij kunnen." Met andere woorden, zij maken de fout, ik krijg mijn iPhone hierdoor vandaag niet (had de mail dat ik 'm vandaag zou krijgen al gehad) doordat mijn order per ongeluk geannuleerd is... ZUCHT!!! En ik kan niets doen, heb wel tien verschillende medewerkers gesproken en wat ik krijg is een gratis maand! Daar ben ik natuurlijk niet tevreden over! Maar ja, wat moet ik dan?)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:52:
[...]

Die zelfde sms + mail kreeg ik gisteravond rond etenstijd weer. Toen maar even met KPN gebeld en zei konden mij niet meer vertellen dan ik al wist. Gewoon afwachten en geluk hebben dat ik ergens hoog op de lijst sta. Maar dan lees ik in dit topic weer lui die hem later besteld hebben dan mij, en al de bevestiging hebben dat ze hem vandaag binnen krijgen. Het gaat bij mij op het type 32GB Black.

Nog zoiets leuks van KPN, ben al 6 jaar klant maar bij verlenging van mijn abonnement kost het toestel 329,95 en wanneer ik een nieuw abonnement af zou sluiten 229,95
Ik heb precies hetzelfde hoor. En ik en mijn vriendin hebben beide 32gb wit. Hopen dat ze gister de 16gb voorraad hebben geleverd en vandaag de 32gb oppakken :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
RobbieB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 06:52:
Twitter APR Xando (Nijmegen, Enschede, Zwolle):
"Helaas moeten wij mededelen dat wij gisterenavond GEEN levering iPhone 4S hebben gehad. Wij hebben dus geen voorraad."

Weet niet hoe het met de andere APR's zit.
Hetzelde, zover ik weer hebben alle APR's geen of maar 1 exemplaar gekregen..

Wel grappig dat ik me nog voor de geest kan halen dat Xando groots twitterde dat ze ze vrijdag ruim op voorraad zouden hebben..

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Woei. Mazzeltje. Net op tijd mijn vriendin die al was vertrokken naar haar werk, om kunnen laten draaien voor haar paspoort. Waren we glad vergeten. We hebben 2 abos die netjes alterneren, ik ieder jaar nieuwe, telefoon zij mijn oude. En deze keer was haar abo aan de beurt en zonder id had AMP denk ik weer vertrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:13:
[...]

Ik heb precies hetzelfde hoor. En ik en mijn vriendin hebben beide 32gb wit. Hopen dat ze gister de 16gb voorraad hebben geleverd en vandaag de 32gb oppakken :-).
We'll see. Ik dacht zelf dat de 16gb storm zou lopen en dus een langere levertijd zou hebben. Maar wat ik hier in dit topic lees is dat de 16gigs vandaag thuis op de mat zullen liggen.
Ik wacht rustig af, bellen heeft toch geen zin. Zou mooi zijn als de telefoon vandaag of morgen binnen komt en anders zie ik hem volgende week wel een keer verschijnen. Als het maar geen weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
xahmol schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 06:59:
Cool. Track en trace mail gekregen van Dynalogic met Google maps link, kan precies zien hoe vandaag mijn 4S 64 GB Black besteld via Vodafone steeds dichter bij mij komt. Tevens exactere bezorgtijd gekregen.

Mijn telefoon is nu in Woerden, ik in Utrecht, so close.....
Hoelaat heb je besteld op 21 okt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Moet toch wel zeggen dat het gesmeerd loopt bij T-Mobile. Vandaag tussen 13.15 en 15.15 komt AMP met een 16GB. Vind het wel handig dat er een redelijk accuraat tijdstip is waartussen ze komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Ibix schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:32:
[...]

Hoelaat heb je besteld op 21 okt?
Staat al 3 keer in deze thread, maar ok: 06:30u in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
xahmol schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:46:
[...]

Staat al 3 keer in deze thread, maar ok: 06:30u in de ochtend.
Dan gaat VF dus niet op volgorde uitleveren. Aangezien ik om 20 over 1 's nachts er al bij was en heb nog geen bericht erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:49:
[...]

Dan gaat VF dus niet op volgorde uitleveren. Aangezien ik om 20 over 1 's nachts er al bij was en heb nog geen bericht erover.
Of je hebt een populairder model besteld als mijn 64GB Black? Of niet direct betaald?

[ Voor 3% gewijzigd door xahmol op 28-10-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
xahmol schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:50:
[...]

Of je hebt een populairder model besteld als mijn 64GB Black?
Og excuses, ik heb te snel gelezen, dacht dat er 16 black stond, ben nog niet helemaal wakker schijnt.
Ik heb de 16 wit besteld 2x. Maar wel in 2 losse orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Hier stond de koerier om 8:15 al bij m'n werk, was er toen gelukkig nog geen 5 minuutjes vandaan (stond eerder op de ochtend in de enige file van NL...). Zo, nu gaan we eens spelen :)

16GB 4S Black via T-Mobile

[ Voor 7% gewijzigd door Ram0n op 28-10-2011 09:06 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Same here :( Dinsdag besteld, kreeg een mail + sms met het volgende:

Geachte heer vh Erve,

U hebt gekozen voor één van de allernieuwste toestellen. Het toestel is op dit moment nog niet op voorraad, maar we verwachten dit toestel binnenkort aan u te kunnen leveren.

Zodra het artikel aanwezig is zal er contact met u worden opgenomen voor het maken van een afspraak.

Met vriendelijke groet,

Robbert Bakker
Directeur KPN Mobiel, Nederland

Ik blijf hoop houden dat ze vandaag of morgen gaan leveren. Tevens vertelde klantenservice mij dat ze op zaterdag niet overal leveren, het is afhankelijk van de regio of ze wel/niet op zaterdag werken.
Denk dat dat met de zogenaamde klantwaarde te maken heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]
Doen helaas alle providers, alleen nieuwe klanten hebben iets te makken. Schandalig. :(
Dat ze op zaterdag niet leveren heeft te maken met de keuze van de koerier. TNT Express levert geen aangetekende pakketten uit op zaterdag. Daar kan KPN niks aan doen, behalve een andere koerier kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 14:59
Ram0n schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:59:
Hier stond de koerier om 8:15 al bij m'n werk, was er toen gelukkig nog geen 5 minuutjes vandaan (stond eerder op de ochtend in de enige file van NL...). Zo, nu gaan we eens spelen :)
Kan je er eigenlijk direkt mee aan de slag of moet ie eerst een aantal uren opladen voordat je 'm in gebruik kan nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Komen meestal rond 70-80% accu. Dat, en het feit dat je meestal toch eerst ff via USB synced, maakt dat er zat in zit om te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 14:59
OK, das mooi. maar 't zal niet voor vandaag zijn denk ik. Vorig weekend besteld bij Apple zelf, online store Belgie, En het ziet er voorlopig niet naar uit dat ze vandaag zullen leveren :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
UltraSub schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:21:
Komen meestal rond 70-80% accu. Dat, en het feit dat je meestal toch eerst ff via USB synced, maakt dat er zat in zit om te gebruiken ;)
USB sync? iCloud ftw!

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok. Whatever :)
Hier gewoon nette USB sync. Hoe krijg ik anders al mijn muziek er op. Jaja, wifi sync, maar ook die wil de eerste keer een usb connectie zien, anders kun je het niet aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zo dom om hem 3 dagen te laat te reserveren bij de Vodafone shop!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 09:43 . Reden: woord ontbreekt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:08:
[...]

Denk dat dat met de zogenaamde klantwaarde te maken heeft!
Behoorlijke klantwaarde dan. Na 6 jaar trouwe klant mij een oor aan naaien van 100 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthew, je moet ook opbellen met het verhaal dat je op gaat zeggen en een alternatief achter de hand hebben.
Ik ben al jaren klant en belde nu op dat ik naar Vodafone wilde gaan en ik krijg €10 korting p/maand en €110 op de telefoon.
Cancel die order en zeg dat je naar Vodafone gaat. Misschien werkt het, je kunt altijd nog terug krabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jongens, over dat hele klantwaarde verhaal. Forget it. Het zal ze hun reet roesten hoe lang jij klant bent als je een normale bundel hebt, en daar nooit overheen gaat. Dát is waar naar wordt gekeken. Iemand die een jaar klant is, maar voor 1000 euro per maand belt, dat zijn de klanten die iets geregeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
onzin, als jij nu opzegd om die 100 euro doen ze je gewoon een beter aanbod hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat KPN de 64GB wel uitlevert, in tegenstelling tot de 32GB zwart die ik heb besteld, zou het helpen als ik op bel om mijn order te wijzigen naar 64GB?
Of zijn die inmiddels ook uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hmmmm....
Vorige week vrijdag Iphone 4s 16gb white besteld.
Nu is het de dag van de release en nog geen sms van tmobile gehad dat ie binnen is :/

Andere mensen al wel??

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Zijn hier al wat PhoneHouse mensen die wat uitgeleverd krijgen..?? Online of bij een fysieke winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:40
Pff nou breekt m'n klomp.... Ik heb op 21 oktober rond 11:00 bij Vodafone telefonisch een 32 GB zwarte iPhone 4S besteld. Ik ben een nieuwe klant, stap over van T-Mobile, en heb nummerbehoud aangevraagd. Sinds die tijd niets meer gehoord, zelfs geen orderbevestiging. Wel nog een keer de klantenservice gebeld maar die wisten niks te vertellen. Ook via Twitter webcare contact gehad, die konden in ieder geval vertellen dat de order wel in het systeem stond maar verder niks over levertijd.

Vervolgens krijg ik zojuist (paar minuten geleden) de volgende mail:
Geachte Dhr xxxxx,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 2011-10-25 heeft ordernummer: 3077214xx.

Helaas kunnen we uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. De vertraging heeft te maken met een aanvraag voor nummerbehoud.

Als u voor nummerbehoud heeft gekozen, bezorgen wij de bestelling zodra uw huidige telecomaanbieder de aanvraag voor nummerbehoud heeft geaccepteerd. De gemiddelde verwerkingstijd is 4 tot 10 werkdagen
Mooi is dat... Ik hoop wel dat ze gedurende de wachttijd voor nummberbehoud de iPhone dan voor me vasthouden, maar ik ben er bang voor...

Nog meer mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd en ook deze mail hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:47:
Jongens, over dat hele klantwaarde verhaal. Forget it. Het zal ze hun reet roesten hoe lang jij klant bent als je een normale bundel hebt, en daar nooit overheen gaat. Dát is waar naar wordt gekeken. Iemand die een jaar klant is, maar voor 1000 euro per maand belt, dat zijn de klanten die iets geregeld krijgen.
Huidige abonnement is een 22,5 flex
Huidige kosten maandelijks tussen de 70 - 100
Ik had natuurlijk mijn abonnement aan moeten passen maar ben vrij laks in dat soort dingen.
Maar betaal dus meer dan zou moeten. Heb al een nieuw abonnement aangevraagd dus deze is al afgeschreven, stond tevens op m'n grootmoeders d'r naam en heb nu geen gezeik met overnemen van contract.

Iemand al meer over de 32gb zwart van KPN ???

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 14:50
Metalman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:
Pff nou breekt m'n klomp.... Ik heb op 21 oktober rond 11:00 bij Vodafone telefonisch een 32 GB zwarte iPhone 4S besteld. Ik ben een nieuwe klant, stap over van T-Mobile, en heb nummerbehoud aangevraagd. Sinds die tijd niets meer gehoord, zelfs geen orderbevestiging. Wel nog een keer de klantenservice gebeld maar die wisten niks te vertellen. Ook via Twitter webcare contact gehad, die konden in ieder geval vertellen dat de order wel in het systeem stond maar verder niks over levertijd.

Vervolgens krijg ik zojuist (paar minuten geleden) de volgende mail:

[...]

Mooi is dat... Ik hoop wel dat ze gedurende de wachttijd voor nummberbehoud de iPhone dan voor me vasthouden, maar ik ben er bang voor...

Nog meer mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd en ook deze mail hebben gehad?
Jep, ik krijg deze mail ook net binnen. De besteldatum staat alleen op de 24e terwijl ik ook de 21e (telefonisch) besteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:48:
Hmmmm....
Nu is het de dag van de release en nog geen sms van tmobile gehad dat ie binnen is :/

Andere mensen al wel??
Wat is het laatste bericht dat je wel hebt gehad?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:48:
Ik merk dat KPN de 64GB wel uitlevert, in tegenstelling tot de 32GB zwart die ik heb besteld, zou het helpen als ik op bel om mijn order te wijzigen naar 64GB?
Of zijn die inmiddels ook uitverkocht?
Om mezelf maar eens te quoten:
UltraSub schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:14:
Sja. Dat is het met preorders. Gaat het goed, heb je mazzel. Gaat het fout, dan zit je de rit uit.
Zodra je gaat veranderen gaat het meestal fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 11:20
Ik heb bij Vodafone besteld. Nog geen bericht met een tracenummer o.i.d.

Ordernummer: 30683098x

Orderdatum: 21-10-2011

Betaalwijze: Rembours

Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ram0n schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:06:
[...]

Wat is het laatste bericht dat je wel hebt gehad?
Uh... dat de factuur van m'n huidige abonnement online staat (op 24 oktober)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone-order is geannuleerd :D

Iedereen die z'n iPhone vandaag krijgt; veel plezier ermee! :P

Ik wacht nog effe op Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komop Vodafone bel nou eens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Metalman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:
Hier ook nummerbehoud vanaf T-Mobile aangevraagd maar krijg zoals aangegeven vandaag geleverd. Vaag. Kennelijk redelijke willekeur bij VF.

Overigens gaat nummer pas 2 november over, dus krijg vandaag wel de nieuwe telefoon maar kan er pas volgende week op gebeld worden. Bellen ging toch wel al als nummer nog niet over is?
En mijn T-Mobile sim in mijn huidige 3GS past niet in de 4s, dus die kan ik ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Heb vanmorgen een mailtje gekregen van vodafone, volgens de track en trace is mijn iphone er tussen 10:00 en 13:00. Leuk dat je op google maps kunt zien waar je iphone zich bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
pdj91 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:14:
Heb vanmorgen een mailtje gekregen van vodafone, volgens de track en trace is mijn iphone er tussen 10:00 en 13:00. Leuk dat je op google maps kunt zien waar je iphone zich bevind.
Welke telefoon heb jij besteld en om hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
Iphone black 16gb, rond 1 tot 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:19
iCenter heeft geen losse 4S toestellen binnen gekregen.... 8)7 voorraad bij opening winkel == 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 21 okt om 23.58 besteld bij Hi (nieuwe klant, dus nummerbehoud) en tot nog toe niets gehoord. 4s 32gb wit.

iemand al wel iets gehoord? Als ik inlog om actuele status van mijn bestelling te checken zie ik bij status staan (laatste update 22/10, voor inschrijving). Zijn er mensen die al wel wat van Hi gehoord hebben?

Zou het zin hebben om ze te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
pdj91 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:15:
Iphone black 16gb, rond 1 tot 2 uur.
Hmmm hopen dat ik ook nog bericht krijg. Ik heb om 20 over 1 en om half 2 besteld.
Maar dan de 16 wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:48:
Hmmmm....

Andere mensen al wel??
Ik heb woensdag een sms gehad dat de levering binnen 2/3 weken zal plaatsvinden. Dus niet vandaag helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
mauwz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Ik heb woensdag een sms gehad dat de levering binnen 2/3 weken zal plaatsvinden. Dus niet vandaag helaas.
Ook de 16GB wit besteld rond die tijd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Hmmm hopen dat ik ook nog bericht krijg. Ik heb om 20 over 1 en om half 2 besteld.
Maar dan de 16 wit.
Gister morgen ben ik gebeld om een order afspraak te maken.
Dit is mijn order nummer: 3068016xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
pdj91 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Ja goed, maar ben toch afhankelijk van de kleur welke geleverd wordt. Zijn er geen of weinig witte binnen dan kan het zijn dat ik nog moet wachten. Ik wacht lekker even af:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand al naar een winkel geweest, een t-mobileshop of dergerlijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Ja goed, maar ben toch afhankelijk van de kleur welke geleverd wordt. Zijn er geen of weinig witte binnen dan kan het zijn dat ik nog moet wachten. Ik wacht lekker even af:)
Ohja, nu je het zegt. Had er net overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 16:39
pdj91 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Hmm.. heb ook een 16GB zwart besteld bij vodafone rond 1.00 vorige week 21-10.. maar alleen gistermiddag gebeld dat m'n order doorgaat :P maar wellicht dat de levering van de 'truc'-bestellingen nog wat langer op zich gaat laten wachten O-)
Pagina: 1 ... 10 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.