Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 15:31
Ik lach me werkelijk rot hier met al die mensen die bij Vodafone via de "truuk" hebben besteld :D
Massaal daar bestellen omdat het 3 tientjes goedkoper is, daarna komt het bericht dat VF deze orders gaat annuleren. Alle peeps rennen snel naar andere partij om daar een order te plaatsen. VF laat de orders toch uitleveren, everybody panics! :')

Fijn dat ik via apple.nl heb besteld. Volgende week komt hij, gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
C00KW4US schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:22:
Ik lach me werkelijk rot hier met al die mensen die bij Vodafone via de "truuk" hebben besteld :D
Massaal daar bestellen omdat het 3 tientjes goedkoper is, daarna komt het bericht dat VF deze orders gaat annuleren. Alle peeps rennen snel naar andere partij om daar een order te plaatsen. VF laat de orders toch uitleveren, everybody panics! :')

Fijn dat ik via apple.nl heb besteld. Volgende week komt hij, gegarandeerd.
Ik denk dat je een klein denkfoutje maakt. Vodafone was een slordige 12 uur eerder met het aanbod van de toestellen los voor een normale prijs. Tja dan bestel ik hem wel snel daar ja :) Alsof het om die drie tientjes gaat... Dat is toch wel te merken in dit topic? Niemand kan meer wachten haha

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomascorstiaan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik heb op 21 oktober rond 5 uur een iphone 4s 32 gb zwart besteld en tussen 10 en 13 wordt hij hier geleverd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16GB wit besteld via Hi, vernieuwing. Order wordt gepickt volgens de orderstatuspagina. Verder is er ook een T&T code toegewezen aan m'n order. Lijkt er dus op dat 'ie morgen uitgeleverd gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik zou echt helemaal dubbel liggen, als Apple de Iphone5 met de A6 CPU presenteert ergens in februari.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga toch weg. Dat gebeurt niet. Heb je nog niets geleerd van alle geruchten stromen over iPhones. volgens die geruchten zou er nu al een iPhone 5 zijn.
Je moet nog rustig een jaartje wachten, pik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Metalman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:
Pff nou breekt m'n klomp.... Ik heb op 21 oktober rond 11:00 bij Vodafone telefonisch een 32 GB zwarte iPhone 4S besteld. Ik ben een nieuwe klant, stap over van T-Mobile, en heb nummerbehoud aangevraagd. Sinds die tijd niets meer gehoord, zelfs geen orderbevestiging. Wel nog een keer de klantenservice gebeld maar die wisten niks te vertellen. Ook via Twitter webcare contact gehad, die konden in ieder geval vertellen dat de order wel in het systeem stond maar verder niks over levertijd.

Vervolgens krijg ik zojuist (paar minuten geleden) de volgende mail:

[...]

Mooi is dat... Ik hoop wel dat ze gedurende de wachttijd voor nummberbehoud de iPhone dan voor me vasthouden, maar ik ben er bang voor...

Nog meer mensen die nummerbehoud hebben aangevraagd en ook deze mail hebben gehad?
Ik heb dezelfde mail gehad, alleen gisterochtend om half 7. Ook nummerbehoud vanaf T-mobile. Aangevraagd op de 21e eind van de middag.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebotman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-03-2021
Ben vanochtend bij iCenter, KPN, t-mobile, Vodafone en belcompany langs geweest. Alleen KPN had toestellen op voorraad, alleen leverde ze deze alleen bij nieuwe abonnementen.
Belcompany kreeg de toestellen vanmiddag binnen. Een aantal 16gb modellen en maar één 64gb model.
ICenter had 1 iPhone maar verkocht deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Xtr3me4me schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:28:
Ik zou echt helemaal dubbel liggen, als Apple de Iphone5 met de A6 CPU presenteert ergens in februari.
1. Dat gebeurt echt niet. Mooi, allemaal die geruchten.
2. Zou wel relaxed zijn, dan gaat de 4 die mijn vriendin dan heeft (mijn huidige 4) naar de spare plank, mijn 4S naar mijn vriendin, ik haal een losse 5. 3GS wat tot dan dienst heeft gedaan als spare gaat in de verkoop. Cirkeltje rond. No problemo. Dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Net met Tmobile gebeld. En gevraagd waarom iik nog geen sms van ze heb gehad, kreeg te horen dat de 16gb white pas over 3 tot 5 weken geleverd wordt :X

Kak! |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Mon0lith op 28-10-2011 10:44 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 16:17
Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:43:
Net met Tmobile gebeld. En gevraagd waarom iik nog geen sms van ze heb gehad, kreeg te horen dat de 16gb white pas over 3 tot 5 weken geleverd wordt :X

Kak! |:(
Die 3-5 weken is puur een 'safety-net' van T-mobile. Ik wil je niet té veel hoop geven, maar kan je uit ervaring vertellen dat het vaak 1-2 weken is, maar ze het bij Apple nooit zeker weten en daarom maar een absurd lange wachttijd opgeven om je niet nog een keer teleur te hoeven stellen.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

Ook de 16GB wit besteld rond die tijd dan?
Jep, om 10 over 8 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 11:20
Wat is dít nou weer!
Ik zag dat bij mijn orderstatus het verkeerde huisnummer stond. Dus ik bel Vodafone. Die schakelen mij door naar het bezorgbedrijf (Dynalinx ofzo?). Daar krijg ik te horen dat mijn order is geannuleerd!!
Hij heeft het nu doorgespeeld naar zijn captain o.i.d. en nu word ik vandaag terug gebeld. Wschlijk moet ik een nieuwe order plaatsen. Hoe dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
mauwz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Jep, om 10 over 8 's ochtends.
Niet rond die tijd dus. Ik was er om half 2 al bij in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zal de online apple store beginnen met het uitleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalfrog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 12:50
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:54:
Wanneer zal de online apple store beginnen met het uitleveren?
Mexico users have 'preparing for shipment'
Sweden is shipping already ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relax, mijn telefonische order van afgelopen maandag bij VF is niet doorgekomen melden ze nu. Hoe kan dat in vredesnaam gebeuren!? Moet ik opnieuw bestellen, nu gaan er zeker weer weken overheen voordat die telefoon eindelijk eens binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Ben relaxt. Vind dit alleen niet kunnen.
Als ik nu opnieuw moet bestellen dan gaat dit weer weken duren. Heb juist bij Vodafone besteld omdat je daar snel kon bestellen. Die paar tientjes kunnen me gestolen worden.
Als dit niet goed komt dan via apple.nl. Vodafone bekijkt het dan ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 16:50
Ha, ik werd net gebeld door The Phonehouse: Goedemorgen meneer, uw iPhone is er! :)

EDIT: Vodafone via de voor-reservering (25 euro).

[ Voor 24% gewijzigd door sjimmie op 28-10-2011 11:21 . Reden: toelichting ]

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maandag bij Hi een iPhone 4s 16gb black besteld.
Ze verzekerde mij dat hij vandaag of bij vertraging morgen uiterlijk geleverd wordt.

Sinds gisteren eind van de middag staat er bij status: 'Order in pickfase'.
Iemand enig iedee wat dit betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Dat ze je order aan het verwerken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat er een mannetje door het magazijn loopt om je order uit het rek te "picken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalfrog
  • Laatst online: 05-10 12:50
For info my girlfriend got her 4s (telfort) delivered this morning, the truck had 25 more Iphone4s for Hoofddorp alone.
I ordered mine from apple shop NL at the same time... it's even nor prepared to ship :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:15

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:22:
Is er iemand al naar een winkel geweest, een t-mobileshop of dergerlijke?
Ben ik ook wel benieuwd naar...

Kreeg namelijk te horen (van collega die vriendje heeft die werkt bij Apple store, ga voor jezelf de betrouwbaarheid na...) dat er genoeg voorraad zal zijn...
Ben benieuwd...

Het is toch wel Apple's om levertijden te creëren om hun producten populair te houden...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

volgens dit artikel; http://www.iphoneclub.nl/...ig-toestellen-in-winkels/ zijn er bijna geen toestellen in de winkels te verkrijgen

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feddesman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:14
Zojuist me contract ingeleverd bij studentmobiel voor de 4s 32gb (ismart 150).Ze hadden de 16 gb nog genoeg op voorraad alleen geen 32 gb helaas.Dat word 1 week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist op 2 paarden ingezet. Las hier in een post dat KPN ze we'll in de winkels heeft liggen maar alleen uitgeven bij nieuwe abonnementen. Bij mijn pre-order zit ook een nieuw abonnement dus ben zojuist even langs de kpn winkel in a'dam geweest en ja hoor ze hadden er 1 op voorraad. Helaas was dit we'll een 16gb en ging het dus niet door. Maar de 32gb zwart zou vanmiddag afgeleverd worden bij de winkel dus heb ik mijn gegevens afgegeven en word ik gebeld zodra ze binnen zijn (rond 13:00). Ik ben nr 3 op de lijst waarvan de andere 2 de witte versie hebben gereserveerd dus ik schat mijn kansen hoog in. Fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
Status is nog steeds niet gewijzigd bij vodafone!

16 GB Zwart Verlenging..

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:12:34

Meer info:
Niet beschikbaar

Wordt tijd dat ze iets meer bekend maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Yes!! Ik heb net een sms en mail gehad dat ik met AMP een afspraak kan maken voor de bezorging van mijn iPhone 4S 32Gb WIT!!!!

Die had ik op 19 okt j.l besteld bij T-Mobile. Maandag wordt ie tussen 12:30 uur en 18:00 uur bezorgd in de regio Utrecht! Spannend!!!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 17:47
Hoor net via via dat Media Markt Groningen op dit moment (11.45) 3x zwart 16GB en 1x wit 16GB op voorraad heeft i.c.m. T-Mobile abonnement (nieuw of verlenging). Geen losse verkoop, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik zie heel veel berichten over 16gb. Maar weinig over de 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 19:18
Op iphoneclub heeft iemand een bericht gepost dat Apple pas vanaf 4 november zelf de toestelen gaat leveren, heeft iemand toevallig zelf nog met Apple.nl gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:50
Op dit moment heb ik bij VF nog de status:

order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 00:13:18

Maar telefonisch kon de klantenservice mij inmiddels mededelen dat het toestel onderweg is naar de koerier en de levering maandag zal plaatsvinden :)

(zwarte 4S 16Gb i.c.m. verlenging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

Apple heeft mijn betaling+bestelling verwerkt (witte 4S 16GB unlocked), de levertijdindicatie is nu 07 Nov, 2011 - 14 Nov, 2011.

Over anderhalf tot twee weken is het zo ver ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, net bericht ontvangen: Vodafone iPhone4s 32GB zwart wordt morgen afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:43

RKD

Die van mij komt tussen nu en anderhalf uur volgens de site... ben benieuwd :) (16gb Zwart Tmobile)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:06:
Yes, net bericht ontvangen: Vodafone iPhone4s 32GB zwart wordt morgen afgeleverd
Hoelaat heb je hem besteld en wanneer?
Misschien handig als iedereen dit er ook bij zet, zeker omdat er nog zoveel onduidelijk is bij VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 okt om 20:20 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik heb in ieder geval nog niks van Vodafone gehoord, orderstatus is hetzelfde gebleven.
Heb besteld met de truuk op 21 okt, 11.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
woutertje6 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:13:
Ik heb in ieder geval nog niks van Vodafone gehoord, orderstatus is hetzelfde gebleven.
Heb besteld met de truuk op 21 okt, 11.00.
Wat heb je besteld? ik was er al om 1:20 bij dus veel vroeger en ook bij mij staat nog steeds de zelfde status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 16:29

zTz

Hier ook een mailtje van vodafone! Heb verlengd, zal er dus ook wel op maandag zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
zTz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:20:
Hier ook een mailtje van vodafone! Heb verlengd, zal er dus ook wel op maandag zijn :)
Hoelaat en wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:40

labooh

Jaja...

Vandaag maar weer eens gebeld met Vodafone.

Ontzettend bot afgescheept dat ze niet meer info hebben dan dat op de orderstatus pagina staat. Dit terwijl ik een nieuwe (zakelijke) klant ben en toch aardig op tijd heb besteld...
Ik heb tot nu toe nog geen mail, sms of telefoon ontvangen. Wel een telefoontje n.a.v. mijn gesprek met de klantenservice: een klanttevredenheidsonderzoek. Mijn god....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
Mijne is binnen! Nooit kunnen dromen dat ik het in 1 week allemaal heb kunnen regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht van VF: er komt bij VF vandaag nieuwe lading iPhone's binnen en volgende week weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone (overstap van T-Mobile)

Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.

Laatst gewijzigd: 26-10-2011 13:34:55

Meer info:
Niet beschikbaar

Orderdatum: 25-10-2011
Betaalwijze: iDeal

iPhone 4S 16GB (Black)
Bel+Sms+Web Smart 275 1 jaar

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Net aan de telefoon gezeten met VF, persoon vertelde mij dat normaal een toestel wat verlengt wordt eerder wordt geleverd dan een nieuw abonnement. Konden voor de rest niet zien wanneer het toestel zal worden geleverd, krijg een sms met de informatie daar over. Wel apart dat sommige mensen wel een e-mail krijgen terwijl de persoon zojuist mij vertelde dat dit niet het geval is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 16:29

zTz

Ik had mijn abo op de 21e verlengd om een uur of 13:00, en kreeg zojuist een mailtje van vodafone met mn ordernummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Huismarb schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:26:
Net aan de telefoon gezeten met VF, persoon vertelde mij dat normaal een toestel wat verlengt wordt eerder wordt geleverd dan een nieuw abonnement. Konden voor de rest niet zien wanneer het toestel zal worden geleverd, krijg een sms met de informatie daar over. Wel apart dat sommige mensen wel een e-mail krijgen terwijl de persoon zojuist mij vertelde dat dit niet het geval is..
Bij VF loopt alles door elkaar hebben we gistere wel gemerkt. En nog steeds geen verdere info. Hopen dat de leveringen van vanmiddag meer duidelijkheid gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Je moet ook niet alles geloven wat die pipo's van de helpdesk zeggen. Als je straks weer belt krijg je wat anders te horen.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
Heb wel te doen met de medewerkers van Vodafone . Zal wel een chaos geweest zijn de afgelopen dagen.

Bij mij staat er nog: 'order is verified and fulfillment is in progress'
De 23e verlengd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij werd precies hetzelfde medegedeeld, ik verteld het een rare manier van zaken doen is.
Je doet een bestelling en je krijgt niets maar dan ook niets! van Vodafone zelf te horen.
Persoon vandaag vertelde order binnen nu en 2 weken werden uitgeleverd en de Chef telefoonteam wist mij te vertellen dat niemand vandaag een telefoon van Vodafone krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
Ik heb het gehad met Vodafone. Die klantenservice snapt er ook niks meer van.
Als ik nu op de Apple site bestel en ik betaal met creditcard, wordt er dan meteen afgeschreven?
Stel dat Vodafone toch eerder is dan annuleer ik één van beide. Maar wil niet dat er dubbel wordt afgeschreven, zoveel geld heb ik niet eens op mijn rekening haha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 4s is zojuist bij mij bezorgd!!! (T-Mobile) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Bellen heeft dus weinig zin, ik houd de orderstatus maar gewoon in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:25

Licko

ZVDK

woutertje6 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:46:
Bellen heeft dus weinig zin, ik houd de orderstatus maar gewoon in de gaten.
Als die nu 's bijgewerkt zou worden, volgens mij ligt die er gewoon uit ofzo :s

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 07-10 17:43

RKD

RKD schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:07:
Die van mij komt tussen nu en anderhalf uur volgens de site... ben benieuwd :) (16gb Zwart Tmobile)
Yeah hij is binnen :) nu alles omzetten..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:21
VerbalForce schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:41:
Ik heb het gehad met Vodafone. Die klantenservice snapt er ook niks meer van.
Als ik nu op de Apple site bestel en ik betaal met creditcard, wordt er dan meteen afgeschreven?
Stel dat Vodafone toch eerder is dan annuleer ik één van beide. Maar wil niet dat er dubbel wordt afgeschreven, zoveel geld heb ik niet eens op mijn rekening haha :-)
pas als hij verzonden wordt zal het bedrag van je cc afgeschreven worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
VF winkel Hilversum had vanmorgen, volgens zeggen, 10 stuks liggen.

Let op voor de The Phone House mensen, ze accepteren niet de combinatie van voorbestelling (die 25 euro vooraf) in combinatie met een Groupon voucher...

Maar ik heb hem nu wel! De zwarte 4S 16GB met VF iSmart abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
* Ding Dong *
AMP aan de deur met een zwarte 64GB 4S (T-Mobile).

I'm outta here. Veel succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
sjimmie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:55:
VF winkel Hilversum had vanmorgen, volgens zeggen, 10 stuks liggen.

Let op voor de The Phone House mensen, ze accepteren niet de combinatie van voorbestelling (die 25 euro vooraf) in combinatie met een Groupon voucher...

Serieus, dat is echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 19:18
Heb zojuist medewerker van Apple Store aan de lijn gehad, overigens tot nu toe alleen aardige zeer behulpzame medewerkers. Zij wist me te vertellen dat de iPhone vanaf vandaag vanaf het centrale EU magazijn verzonden gaan worden op volgorde van binnenkomst orders. De levertijd welke afgegeven is (zie eerste post) is nog steeds de juiste.

ik wacht dus af....
Via: iPhoneClub

Afbeeldingslocatie: http://forum.iculture.nl/attachments/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11646d1319799506-iphone-4s-besteld-op-apple-nl-screenshot.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 28-10-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Hoppa iphone binne! Tot ziens levertijden topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:28
sjimmie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:55:

Waar heb je dit gelezen/gehoord als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
OnnoS1991 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:03:
[...]

Waar heb je dit gelezen/gehoord als ik vragen mag?
Staat in de kleine lettertjes op de site en die site staat genoemd op de groupon bon:
http://www.phonehouse.nl/groupon/
Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
Maar die voorbesteding is toch geen kortingsactie? Want je betaalt alleen 25 euro om op een lijst te komen, dat versta ik niet onder korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
sjimmie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:06:
[...]

Staat in de kleine lettertjes op de site en die site staat genoemd op de groupon bon:
http://www.phonehouse.nl/groupon/

[...]
Hehe, ik had al zo'n nat vermoeden bij de phonehouse. Ze zetten na herhaaldelijk vragen geen jaar abbo's op de site (behalve tmobile), en blokkeren op deze manier de aanschaf in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice
Maandag avond online bij vodafone aangevraagd, 16GB zwart

online orderstatus trouwens ook aangepast naar order afgerond. Toch bijzonder aangezien vodafone zegt dat voor verlengingen die status niet relevant is.

[ Voor 22% gewijzigd door GFoAP op 28-10-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaanBitch
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10 12:44
Besteld: 21-10 0:45 uur
Hoe: Vodafone online
Wat: 4S 32GB Zwart
Ordernr: 69383XXX

mailtje 12:50 toestel is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
OnnoS1991 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:07:
Maar die voorbesteding is toch geen kortingsactie? Want je betaalt alleen 25 euro om op een lijst te komen, dat versta ik niet onder korting
Jawel, want je krijgt voor die 25 euro uiteindelijk voor 50 euro aan accessoires.
Dus 25 euro KORTING...
Tsja, ik vind zoiets ook op het randje hoor, maar don't shoot the messenger.
En nog zo'n wijze uitspraak: een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 08:22

RnB

Uurtje geleden gebeld door Dynanogiets voor een afspraak! _/-\o_
Helaas ben ik morgen aan het werk, anders zou die morgen al komen. Heb nu maar een afspraak gemaakt voor maandagmiddag. Tussen 1 en 6, hm.. Dat wordt nog wat wanneer ze 5 voor 6 komen.

Heb een iPhone 4S 32GB black besteld inc bel+sms+web smart.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Mijn bestelling bij Phone House is veranderd van:

Statushistorie

2011-10-23 17:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 11:36 VN Pakket afhalen depot Utrecht

Naar:

Statushistorie

2011-10-23 17:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 11:36 VN Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
Nee tis zeker geen aanval naar jou toe, juist bedankt voor de informatie:) ga nu maar even bellen met THE phone house!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lama

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roial_kohee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Mijn abonnement bij Vodafone loopt af op 25 februari 2012. Bij navraag in de vodafonewinkel vorige week vrijdag (21e) bleek dat ik mijn abonnement 4 maanden voor einddatum kon verlengen. Meteen een exemplaar gereserveerd (was de 2e op de lijst) en zou vandaag gebeld worden.

Wat blijkt nu, zijn opeens allerlei voorwaarden veranderd en is het pas mogelijk om 2 maanden voor einddatum te verlengen met een iphone. Op de website staat dit, maar er staat ook her en der dat het mogelijk is om 4 maanden voor einddatum te verlengen. Klantenservice krijg ik momenteel niet aan de lijn.

Wat denken jullie, is het 4 maanden of 2 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 08:33
GFoAP schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:09:
[...]
Maandag avond online bij vodafone aangevraagd, 16GB zwart

online orderstatus trouwens ook aangepast naar order afgerond. Toch bijzonder aangezien vodafone zegt dat voor verlengingen die status niet relevant is.
Ik heb hetzelfde als jou gedaan, maar dan vrijdagmiddag 21 oktober, en heb nog niets vernomen.. :'(

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Laatst online: 07-08 11:00
Peabz21 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:16:
Mijn bestelling bij Phone House is veranderd van:

Statushistorie

2011-10-24 11:36 VN Pakket afhalen depot Utrecht

Naar:

Statushistorie

2011-10-24 11:36 VN Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.

8)7
Bij mij stond hij daar vanaf het begin al op :S
Ik ben bang dat wij internet-bestellers heel lang moeten gaan wachten. Zelfs de mensen die later dan ons in in de winkel hebben besteld krijgen volgens mij voorrang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:56
RKD schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:49:
[...]

Yeah hij is binnen :) nu alles omzetten..
Cool dat je hem binnen hebt! Ik krijg hem morgen. Ik kijk er naar uit!
Ff een vraagje ook al past dat niet helemaal hier: Maar hoe zet je alles om op een nieuwe iphone? Of kan je een link geven? Ik kan het niet echt vinden. of is het een kwestie van nieuwe iphone aansluiten op itunes en alles wijst zich vanzelf?

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Laatst online: 08:41
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:22:
[...]

Ik heb hetzelfde als jou gedaan, maar dan vrijdagmiddag 21 oktober, en heb nog niets vernomen.. :'(
Ik ook :|

Ik hoop vandaag in ieder geval wel iets te horen van Vodafone. Communicatie is niet echt professioneel tot nu toe (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
roial_kohee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:21:
Mijn abonnement bij Vodafone loopt af op 25 februari 2012. Bij navraag in de vodafonewinkel vorige week vrijdag (21e) bleek dat ik mijn abonnement 4 maanden voor einddatum kon verlengen. Meteen een exemplaar gereserveerd (was de 2e op de lijst) en zou vandaag gebeld worden.

Wat blijkt nu, zijn opeens allerlei voorwaarden veranderd en is het pas mogelijk om 2 maanden voor einddatum te verlengen met een iphone. Op de website staat dit, maar er staat ook her en der dat het mogelijk is om 4 maanden voor einddatum te verlengen. Klantenservice krijg ik momenteel niet aan de lijn.

Mijne is ook 23 Jan af, maar heb de telefoon al kunnen verlengen, maar volgens mij moet dat dan wel via de website/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Starbolt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Ik ook :|

Ik hoop vandaag in ieder geval wel iets te horen van Vodafone. Communicatie is niet echt professioneel tot nu toe (understatement).
Nee het is verschrikkelijk zelfs! Maar heb vorige week wel via mail contact gehad met klantenservice, en toen vertelden ze mij dat het wel allemaal goed was ontvangen.. Toch raar.. Stuur dan gewoon een mailtje met bevestiging ofzo..

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravian18
  • Laatst online: 07-10 16:43
sjimmie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Jawel, want je krijgt voor die 25 euro uiteindelijk voor 50 euro aan accessoires.
Dus 25 euro KORTING...
Tsja, ik vind zoiets ook op het randje hoor, maar don't shoot the messenger.
En nog zo'n wijze uitspraak: een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Wat is dat nou weer voor onzin, denk je gunstig bezig te zijn door te reserveren bij Phone House krijgen we dit! Bedankt dat je het hier meld in ieder geval. Die kerel bij de Phone House vertelde mij wel dat ik die kortingsbon gewoon kon gebruiken dus hopen dat het ze het vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
bartos88 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

Bij mij stond hij daar vanaf het begin al op :S
Ik ben bang dat wij internet-bestellers heel lang moeten gaan wachten. Zelfs de mensen die later dan ons in in de winkel hebben besteld krijgen volgens mij voorrang :'(
Mijn status historie verloop bij the phone house is al een week onveranderd nl.

2011-10-21 10:46 VAA Vooraangemeld
2011-10-21 11:14 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-21 15:50 VAN Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad

T-Mobile, 32GB zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn iPhone 4S 32GB zwart is ook zojuist verstuurd volgens email bevestiging van Vodafone

Abonnement: Verlenging van een bel+sms+web smart
Besteld op: 24 oktober 11:34 ong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Voor iedereen die bij Hi zit. Op de website staat nu "Levertijd: 2-5 dagen, gratis levering.".

Nog even tot volgende week wachten dus. Ach, ik zit niet zonder..

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
falcon123 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:41:
Mijn iPhone 4S 32GB zwart is ook zojuist verstuurd volgens email bevestiging van Vodafone

Abonnement: Verlenging van een bel+sms+web smart
Besteld op: 24 oktober 11:34 ong.
Oftewel, het maakt geen k*t uit dat ik (en genoeg anderen) de 21e al besteld hebben.. Vodafail:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

Oftewel, het maakt geen k*t uit dat ik (en genoeg anderen) de 21e al besteld hebben.. Vodafail:'(
Klopt indd geen ruk van.. nog steeds niks binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

De volgorde van orders is inderdaad een raadsel bij Vodafone...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
slim van vodafone.

Zeker degene die voor 565 hebben besteld kunnen volgens mij nog wel even wachten. Niks annuleren dus negatieve exposure is daarmee van de baan en gewoon eerst aan de rest uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
RAF1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

Mijn status historie verloop bij the phone house is al een week onveranderd nl.

2011-10-21 10:46 VAA Vooraangemeld
2011-10-21 11:14 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-21 15:50 VAN Aanvraag goedgekeurd netwerk, hardware nog niet op voorraad

T-Mobile, 32GB zwart
Heb jij een verlenging of een nieuw abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roial_kohee
Huismarb schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:25:
[...]

Mijne is ook 23 Jan af, maar heb de telefoon al kunnen verlengen, maar volgens mij moet dat dan wel via de website/
Ok, apart. In de winkel zeiden ze dat ik gewoon verlengbaar zou zijn. En vanochtend kon ik ook via de website kortstonding verlengen (bij My Vodafone - mijn aanbiedingen) echter is dat nu van de website verdwenen. Staat nu dat mijn contract niet retainable is wegens een porting out request (ik weet van niks). Ik ga straks na mijn werk wel langs bij de vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Michel8 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:47:
slim van vodafone.

Zeker degene die voor 565 hebben besteld kunnen volgens mij nog wel even wachten. Niks annuleren dus negatieve exposure is daarmee van de baan en gewoon eerst aan de rest uitleveren.
Er is mij verzekerd, helaas naam niet genoteerd, dat dit niet het geval zou zijn. Je zou je positie (maar er lijken dus geen posities op de orderlijst te zijn? :s) behouden.
Als ze nou 's gewoon normaal communiceerden naar de klant toe, dan wist je in ieder geval waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Peabz21 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:47:
[...]

Heb jij een verlenging of een nieuw abonnement?
Nieuw met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dat is dan wel zo maar mijn status (vrijdag 21-10 besteld) staat nog steeds op "Voor inschrijving" en ik heb net naar Hi gebeld en daar werd me een 4 tot 6 weken lever tijd doorgegeven......
het was natuurlijk niet mogelijk om me te vertellen waar ik op de lijst sta.

Tevens zie ik een boel KPN klanten die hem al hebben terwijl het toch echt om het zelfde bedrijf gaat lekkere service!!!!
Froggle schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:42:
Voor iedereen die bij Hi zit. Op de website staat nu "Levertijd: 2-5 dagen, gratis levering.".

Nog even tot volgende week wachten dus. Ach, ik zit niet zonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dit is nu ook mijn order status van vodafone:

Orderstatus:
Order Afgerond

Laatst gewijzigd: 24-10-2011 11:43:04

Meer info:
Niet beschikbaar

Ik heb een verlenging en is dus nu ook aangepast terwijl normaal werd gezegd dat die online order status niet voor mensen is met verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
cold schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:53:
dat is dan wel zo maar mijn status (vrijdag 21-10 besteld) staat nog steeds op "Voor inschrijving" en ik heb net naar Hi gebeld en daar werd me een 4 tot 6 weken lever tijd doorgegeven......
Bij mij staat al een week lang dit..

Status:
Laatste update: 21/10/2011
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 20:45
De 21e besteld om 8.15 bij T-mobile en krijg nu een sms met een afspraakbevestiging :) Aanstaande dinsdag wordt m'n 4S Wit 16GB al geleverd dus! Helemaal niets waar van die 2/3 weken levertijd, fijn dat ze een slag om de arm hebben genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roial_kohee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:21:

Twee maanden. Althans, zo is het bij mij gegaan. Ik kon ook niet eerder verlengen via My Vodafone, regels zijn eerder dit jaar aangepast volgens mij (van 4 naar 2 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
Een vriend van mij is vandaag langs kpn gegaan om te verlengen en kreeg doodleuk het toestel mee, en ik maar wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roial_kohee
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:07:
[...]

Twee maanden. Althans, zo is het bij mij gegaan. Ik kon ook niet eerder verlengen via My Vodafone, regels zijn eerder dit jaar aangepast volgens mij (van 4 naar 2 maanden).
Ja dat dacht ik dus ook, maar in de winkel zeiden ze wat anders. En op de website staan tegenstrijdige berichten.

Verleng je abonnement met een iPhone
Loopt jouw abonnement binnenkort af? Ga dan naar My Vodafone en verleng nu met een iPhone 4 óf een gloednieuwe iPhone 4S. Verlengen is mogelijk vanaf 2 maanden voor de einddatum van een contract. Apps downloaden, internetten en e-mailen... ons netwerk is er klaar voor!

Mijn aanbod
Loopt je contract binnen 4 maanden af? Verleng dan je abonnement en profiteer van een scherpe aanbieding zoals een flinke korting op je abonnement of een nieuw toestel. Kijk op jouw persoonlijke pagina en regel het online.

Dus wat is het nu? Snap niks van Vodafone.
Pagina: 1 ... 11 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.