Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
4maanden. Mijn contract loopt af op 15feb. Ik heb gisteren verlengd.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:07:
[...]
Twee maanden. Althans, zo is het bij mij gegaan. Ik kon ook niet eerder verlengen via My Vodafone, regels zijn eerder dit jaar aangepast volgens mij (van 4 naar 2 maanden).
Nog niet overal op VF.nl is de wijziging doorgevoerd, maar je kunt dus 4maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Ik heb het vorige week nagevraagd via de webcare en telefonisch. In beide gevallen werd mij 4maanden verteld.
[ Voor 10% gewijzigd door endless90 op 28-10-2011 14:12 ]
Verwijderd
Het is sinds kort 4 maanden, mijn abbo loopt ook pas in feb af.Dotto schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:11:
[...]
4maanden. Mijn contract loopt af op 15feb. Ik heb gisteren verlengd.
Nog niet overal op VF.nl is de wijziging doorgevoerd, maar je kunt dus 4maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Ik heb het vorige week nagevraagd via de webcare en telefonisch. In beide gevallen werd mij 4maanden verteld.
Wellicht daarom nog niks aan mijn order is gedaan.
Met 20min zou hij er zijn.
Netjes van AMP dat ze even bellen voor ze komen. Nog 8 minuten
Oei, zou dat voor alle automaten gelden? Mijn bezorging staat thuis gepland tussen 1435 en 1635. Ik zie mij vrouw niet ff gaan pinnen met 3 kinderen onder haar arm op 10 minuten lopen.pposthoorn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:17:
Ik word net gebeld door AMP Logistics dat de pinautomaten het niet doen dus of ik het contant wil voldoen. Gelukkig zit het postkantoor aan de overkant
Met 20min zou hij er zijn.
Netjes van AMP dat ze even bellen voor ze komen. Nog 8 minuten
nopeVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
Iemand die via de Apple website heeft besteld al iets gehoord?
w00ttombove schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:17:
Vandaag KPN nieuwe abbo besteld. Morgen Iphone geleverd 16 GB zwart.

Nee, maar in dit topic staan wel wat interessante berichten. Ook weer wisselende berichten van medewerkers maar die email dat ze vandaag worden uitgeleverd is in elk geval hoopvolVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:20:
Iemand die via de Apple website heeft besteld al iets gehoord?
Verwijderd
Gezien reacties van mede-Tweakers zou ik dit gewoon voorleggen bij VF, met de mededeling dat je nu ook graag wil verlengen. Liefst in een winkel lijkt me, die helpdeskmedewerkers zijn nergens van op de hoogte (mijn indruk).roial_kohee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:10:
[...]
Ja dat dacht ik dus ook, maar in de winkel zeiden ze wat anders. En op de website staan tegenstrijdige berichten.
Verleng je abonnement met een iPhone
Loopt jouw abonnement binnenkort af? Ga dan naar My Vodafone en verleng nu met een iPhone 4 óf een gloednieuwe iPhone 4S. Verlengen is mogelijk vanaf 2 maanden voor de einddatum van een contract. Apps downloaden, internetten en e-mailen... ons netwerk is er klaar voor!
Mijn aanbod
Loopt je contract binnen 4 maanden af? Verleng dan je abonnement en profiteer van een scherpe aanbieding zoals een flinke korting op je abonnement of een nieuw toestel. Kijk op jouw persoonlijke pagina en regel het online.
Dus wat is het nu? Snap niks van Vodafone.
met andere vragen mijn order is nog niet eens door gegeven aan de bezorgdienst....
Verwijderd
Toch niks gehoord Irrilian?Irrilian schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:34:
Ik heb via het callcenter van Hi verlegd. Zou ik niet gewoon bij de Hi shop langs kunnen gaan en daar gewoon een 4s kunnen afrekenen?
[ Voor 13% gewijzigd door WolfsRain op 28-10-2011 14:41 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Online besteld?BlackR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
Belde gisteravond vodafone(rond een uur of zeven), na drie keer door verbonden te worden, kreeg ik wederom een medewerker aan de telefoon die niet wist dat er een mailtje verstuurd was dat de orders NIET gecancelled zouden worden. Daar maar even bij gelaten. Zo net nog even gebeld en mijn order is inderdaad niet gecancelled en de 4s wordt zo snel mogelijk geleverd, hij zei dat ik daar later vandaag nog een telefoontje over zou ontvangen. Ben benieuwd. Ik heb hem op 21 oktober rond een uur of 1 's nachts besteld, dus neem wel aan dat ik hem morgen/maandag gewoon binnen krijg....
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Besteld: Vrijdag 28 oktober 2011, 13.00 uur
Hoe: Telefonisch
Wat: 4S 32GB zwart
Ordernr: wordt nog gestuurd.
Zelfde situatie hier, maar ik twijfel of we 'm na het weekend kunnen verwachten.BlackR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:37:
Belde gisteravond vodafone(rond een uur of zeven), na drie keer door verbonden te worden, kreeg ik wederom een medewerker aan de telefoon die niet wist dat er een mailtje verstuurd was dat de orders NIET gecancelled zouden worden. Daar maar even bij gelaten. Zo net nog even gebeld en mijn order is inderdaad niet gecancelled en de 4s wordt zo snel mogelijk geleverd, hij zei dat ik daar later vandaag nog een telefoontje over zou ontvangen. Ben benieuwd. Ik heb hem op 21 oktober rond een uur of 1 's nachts besteld, dus neem wel aan dat ik hem morgen/maandag gewoon binnen krijg....
Ze zeggen allemaal iets anders bij VF.
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Post ge-edit
Was ook beetje domme vraag van mij..
mijn status staat namelijk nog steeds op 2 en heb verder nog niets gehoord.....
[ Voor 36% gewijzigd door eagle00789 op 28-10-2011 14:43 ]
De medewerker die ik nu aan de telefoon had gaf snel en adequaat antwoord, dus ik vertrouw er maar op. Maar inderdaad, ze zeggen allemaal iets anders. Gister vroeg een VF medewerker mij: ''Mag ik u een brutale vraag stellen?" Ik zeg: prima ga je gang, na 30 minuten in de wachtrij kan dat er ook nog wel bij. "Hoeveel scheelde het nou qua prijs? Ik wil zelf namelijk ook een 4s los kopen maar weet nog niet waar"...Licko schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:40:
[...]
Zelfde situatie hier, maar ik twijfel of we 'm na het weekend kunnen verwachten.
Ze zeggen allemaal iets anders bij VF.

https://www.vodafone.nl/shop/order/Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:20:58
Meer info:
Niet beschikbaar
wat betekend dit nu?
Van het kastje naar de muur lopen...
Mijn bestelling is nog altijd 'out of stock'.

Jij ook bij Hi besteld?
Het enige wat ik er uit kan opmaken is dat de order page sinds vorige week vrijdag niet geupdate isDancePlaza schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:50:
kijk net in mijn order status van VF en dit staat er nu.
[...]
https://www.vodafone.nl/shop/order/
wat betekend dit nu?niemand weet het .... weten jullie het
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld
Geen toestel ????
Verwijderd
iphone 4s 16gb leverbaar in vrijwel alle filialen van KPN. Mij werd vanochtend verteld dat er rond 1 uur een nieuwe voorraad binnen kwam met de 32gb. Zojuist gebeld en helaas maar waar, de 32gb wordt nog niet geleverd, althans niet vandaag. Dit konden ze bij kpn business center ook bevestigen, wanneer ze wel binnen komen is nog onbekend.
Yes, ik vanochtend, en nog vele anderen.eagle00789 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:43:
Zijn er al mensen die de telefoon van t-mobile geleverd hebben gekregen?
mijn status staat namelijk nog steeds op 2 en heb verder nog niets gehoord.....
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
[ Voor 98% gewijzigd door MYST op 28-10-2011 14:57 ]
Dat kreeg ik dus ook maar als je op www.vodafone.nl/Orderstatus je ordernummer en email invoert krijg je als het goed is te zien dat je ook een toestel hebtVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:53:
Nu breekt mijn klomp:
Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld
Geen toestel ????
SMSje: "Uw datalimiet voor internet en e-mail in het buitenland binnen de EU is gewijzigd."
E-mail:
Geachte klant,
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.
Order referentie: 6939xxxx
Uw klantnummer: xxxxxx
Order datum: 21-10-2011
Verwijderd
Uw nieuwe abonnementsvormPlisson schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:55:
[...]
Dat kreeg ik dus ook maar als je op www.vodafone.nl/Orderstatus je ordernummer en email invoert krijg je als het goed is te zien dat je ook een toestel hebt
iPhone Smart 65
Wijzigingsdatum abonnementsvorm
21-10-2011
Aanvullende diensten
Totaal
Kosten levering
€
Betaalwijze
Automatische incasso
Ik moet 0 betalen krijg net een sms abbo is gewijzigd.
Geen info over telefoon ??
Verwijderd
Huh wou je zeggen dat de kpn winkels een voorraad hebben? Ik bel zojuist met kpn en ze zeggen dat hij daar pas over een aantal weken aankomt...Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:54:
Zojuist even gebeld naar enkele filialen van KPN,
iphone 4s 16gb leverbaar in vrijwel alle filialen van KPN. Mij werd vanochtend verteld dat er rond 1 uur een nieuwe voorraad binnen kwam met de 32gb. Zojuist gebeld en helaas maar waar, de 32gb wordt nog niet geleverd, althans niet vandaag. Dit konden ze bij kpn business center ook bevestigen, wanneer ze wel binnen komen is nog onbekend.
Hier nog één. Witte 16GB rond 10.00 's ochtends besteld. Helaas ben ik maandag niet beschikbaar dus wordt het dinsdagochtend!Daffie schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:59:
Ik heb de iPhone 4GS Zwart 16GB op 21 oktober om 08.25 besteld, telefonisch (was al om 08.02 aan het wachten in de wachtrij). Kreeg woensdag een sms van T-mobile dat de levertijd 2 weken was voor dit model, maar zojuist een SMS gehad van AMP Logistics voor een afspraak. Deze afspraak heb ik gemaakt voor a.s. maandag tussen 08.30 - 13.00
if it ain't broke, break it and learn
Provider is T mobile
Verwijderd
Haha wtf!Irrilian schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:11:
Ik ben net langs de Hi winkel aan de herestraat, Groningen gelopen. Ze hebben daar gewoon voorraad. Maar omdat ik via het callcenter heb verlengt kunnen ze niets voor me doen. Er liggen daar dus gewoon 4sen klaar en ik moet wachten. Frustrerend!
Zojuist ook een tweede mailtje ontvangen. Dus eerst een mailtje met onderwerp "Orderbevestiging", en zojuist mailtje met onderwerp "Bevestiging van wijziging abonnement". Als je met je ordernummer inlogt op de vodafone website, zie je dat de Iphone 4s er wel bij staat.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:57:
[...]
Uw nieuwe abonnementsvorm
iPhone Smart 65
Wijzigingsdatum abonnementsvorm
21-10-2011
Aanvullende diensten
Totaal
Kosten levering
€
Betaalwijze
Automatische incasso
Ik moet 0 betalen krijg net een sms abbo is gewijzigd.
Geen info over telefoon ??
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Voor de duidelijkheid, ik heb mijn abonnement verlengt op 21 oktober via de vodafone website.
Ben benieuwd wat ik nog meer ontvang in de mail vandaag.
Verwijderd
Same here ik heb die mail ook gehadStarbolt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
[...]
Zojuist ook een tweede mailtje ontvangen. Dus eerst een mailtje met onderwerp "Orderbevestiging", en zojuist mailtje met onderwerp "Bevestiging van wijziging abonnement". Als je met je ordernummer inlogt op de vodafone website, zie je dat de Iphone 4s er wel bij staat.
Orderstatus:
Voor de duidelijkheid, ik heb mijn abonnement verlengt op 21 oktober via de vodafone website.
Ik heb nu een Nokia n900 zonder datalimiet
Het lelijke eraan ik nu wel datalimiet heb zonder telefoon
Same here.. Maar ik heb nog niks gehoord.. en de status is nog altijd hetzelfde:Starbolt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:14:
[...]
Zojuist ook een tweede mailtje ontvangen. Dus eerst een mailtje met onderwerp "Orderbevestiging", en zojuist mailtje met onderwerp "Bevestiging van wijziging abonnement". Als je met je ordernummer inlogt op de vodafone website, zie je dat de Iphone 4s er wel bij staat.
Orderstatus:
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 14:41:38
Meer info:
Niet beschikbaar
Verwijderd
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:29:38
Meer info:
Niet beschikbaar
Gelukkig net iets eerder besteld, misschien veranderd de status bij jou over 2 uur
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 15:22 ]
Welke iphone?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:21:
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
Gelukkig net iets eerder besteld, krijg ik hem dan ook eerder ?
Net na deze 2 mailtjes een bevestiging van levering gehad! Morgen in huis? Zou nice zijnJeroenvde89 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Same here.. Maar ik heb nog niks gehoord.. en de status is nog altijd hetzelfde:
Orderstatus:
Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 14:41:38
Meer info:
Niet beschikbaar
Ik hoor hier erg weinig over de 16GB wit. Ik wil echt graag weten hoe die orders aan het verlopen zijn bij VF dan wel.
[ Voor 3% gewijzigd door sjtienuh op 28-10-2011 15:24 ]
Je was me dus net voor:Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:21:
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
Gelukkig net iets eerder besteld, misschien veranderd de status bij jou over 2 uur
Orderstatus:
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:31:23
Meer info:
Niet beschikbaar
16 gb wit trouwens
En bij VF? Want dan ga ik toch ff klagen. Ik heb namelijk op 21/10 om 01:21 besteld.Starbolt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:24:
[...]
Je was me dus net voor:
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
16 gb wit trouwens
Of weet je nog niet wanneer je geleverd krijgt?
[ Voor 5% gewijzigd door sjtienuh op 28-10-2011 15:26 ]
Verwijderd
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
En bij VF? Want dan ga ik toch ff klagen. Ik heb namelijk op 21/10 om 01:21 besteld.
Abonnement
€ 65,00
€ 0,00
iPhone Smart 65 2 jaar
1600 MB Mobiel internet
Ja bij VF, maar ik heb nog geen verzendbevestiging zoals zTz ontvangen hoor.sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
En bij VF? Want dan ga ik toch ff klagen. Ik heb namelijk op 21/10 om 01:21 besteld.
Dan was je 2 uur eerder.. benieuwd of die van mij dan over 2uur ook "order is verified and fulfillment is in progress" isStarbolt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:24:
[...]
Je was me dus net voor:
Orderstatus:
Meer info:
Niet beschikbaar
16 gb wit trouwens
Heel vervelend dit
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:20:28
Meer info:
Niet beschikbaar
32gb black.
Ik heb om 01:04 besteld en staat hier ook nog op "Voorraad is gereserveerd".sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:25:
[...]
iPhone 4S 16GB wit.
lekker snel
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Je hebt vandaag een iphone 4S ontvangen van vodafone? wtfdanda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:43:
gisteren 08.00 uur een "oude" gratis witte iphone 4 16GB besteld met vodafone verlenging iphone 275 2 jaar, vandaag een iphone 4s 16GB wit ontvangen
lekker snel
What happened over there?danda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:43:
gisteren 08.00 uur een "oude" gratis witte iphone 4 16GB besteld met vodafone verlenging iphone 275 2 jaar, vandaag een iphone 4s 16GB wit ontvangen
lekker snel

Verkeerde toestel geleverd of wat?
Pics or it didn't happen?danda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:43:
lekker snel
Verwijderd
Bullie natuurlijk niet, oude is ook gewoon nog te koopdanda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:43:
lekker snel
Verwijderd
vond de aanbieding eerst wel goedkoop aangezien die iphone 4 als EOL bij vodafone stond, dus had wel beetje gehoopt dat ik de nieuwe 4S zou ontvangen . gniffel gniffel:
Zijn lekker bezig daar...
PaperclipVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
Net mijn iPhone 4S opgehaald bij t-mobile. Maar wtf hoe krijg ik die simkaart-slot open? Zit geen tool bij.

[ Voor 18% gewijzigd door RAF1 op 28-10-2011 15:50 ]
Zeker weten? Hoort gewoon een dingetje voor in te zetten. Heb je wel in dat boekje gekeken?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
Net mijn iPhone 4S opgehaald bij t-mobile. Maar wtf hoe krijg ik die simkaart-slot open? Zit geen tool bij.
I call bullshit, de 16GB kostte €99 bij dat abo.danda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
ja leuk he en dat nog gratis ook met een abo van 29,63 p/m (iphone 275)
vond de aanbieding eerst wel goedkoop aangezien die iphone 4 als EOL bij vodafone stond, dus had wel beetje gehoopt dat ik de nieuwe 4S zou ontvangen . gniffel gniffel:
[ Voor 39% gewijzigd door fsfikke op 28-10-2011 15:50 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Kijk eens aan de binnenkant van het hoesje van je gebruikshandleiding enzo;)Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
Verwijderd
Daar zat het inderdaadfsfikke schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Zeker weten? Hoort gewoon een dingetje voor in te zetten. Heb je wel in dat boekje gekeken?
Ik krijg net ook deze sms, maar mijn iPhone krijg ik normaal pas over 3 weken (zwart, 64GB).GermanPivo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 16:34:
Net een sms van T-Mobile:
"Bij uw iPhone is het verkeerde formaat simkaart toegevoegd. U ontvangt zsm per post de juiste simkaart met uitleg hoe u deze kunt activeren."
Aardige fail!
Gelukkig gaat m'n abonnement voorlopig nog niet in..
Waar slaat dit op?
PSN ID: robhoeben
"Fijn dat je opnieuw voor ons kiest. (...)
Vodafone helpt je graag om meer uit je nieuwe Android en abonnement te halen. (...)"
Uhmm, ik heb een iPhone besteld hoor
Ik heb nu wel een Android-phone.
Verwijderd
Zie nu trouwens op orderstatus van PhoneHouse.nl dat ze gaan bellen.
http://www.vodafone.nl/sh...-16gb-white-/sku51870029/
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:47:
[...]
Bullie natuurlijk niet, oude is ook gewoon nog te koop
Verwijderd
Vanochtend om 11.58 eindelijk pas bevestiging van order. Daarvoor dus helemaal niks vernomen.
Inmiddels meerdere mails gehad, waarom wijziging dat abb voor buitenland was aangepast. Zie nu ook op My VF dat het contract is aangepast naar mijn nieuwe Iphone 55.
Om 15.22 mail binnen van bevestiging levering (producct is verstuurd). Staat dus alleen niet bij wanneer dat dan exact is. We wachten dus maar af wat er komen gaat.
Ik heb goed nieuws voor u, deze is vandaag verzonden!
Ik wens u een fijn weekend.
Iphone is verzonden:D
Had alleen nog oud adres staan bij mijn gegevens,
vanochtend adres wijziging doorgegeven.
spannend of die gaat aankomen
Waar de klantenservice telkens volhield dat de order weer goed was aangekomen, wisten deze mensen me echter te zeggen dat dit nog niet het geval was.
De order moet nu opnieuw doorgevoerd worden en door worden gegeven aan VF. Ik krijg hier over begin van volgende week bericht over. Ik zou nog wel (?) bij de eerste lading zitten; ze hadden er ongeveer 1600 binnen gekregen vandaag en de aanvoer zou de komende tijd goed blijven.
Naja, wat moet je er van geloven. Ik hoef vandaag iig geen telefoontje meer te verwachten. De order gaat via verschillende mensen nu weer richting VF en hopelijk begin volgende week meer nieuws.
De medewerkers van de orderstatus weten dus echt niet waar ze het over hebben.
Ordernummer: 30674XXXX
Besteld: 21/10 om ong 1.30 uur 's nachts
Model: 32 GB wit
[ Voor 4% gewijzigd door Licko op 28-10-2011 15:57 ]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
Ik zou maar als de donder contact op gaan nemen voor ie niet aan komt en je een hoop gezeik krijgt..jibbs schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:54:
Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt waar uw bestelde iPhone4S Black blijft.
Ik heb goed nieuws voor u, deze is vandaag verzonden!
Ik wens u een fijn weekend.
Iphone is verzonden:D
Had alleen nog oud adres staan bij mijn gegevens,
vanochtend adres wijziging doorgegeven.
spannend of die gaat aankomen
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
besteldatum/tijd, abo, type, nummerbehoud?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:52:
Vodafone Purmerend had alle soorten gewoon op voorraad. Kon 'm alleen niet meteen meekrijgen als ik nummerbehoud wilde.
Zie nu trouwens op orderstatus van PhoneHouse.nl dat ze gaan bellen.
Blegh, wat een onzin allemaal. Bij mij hadden ze weer een heel ander verhaal dat ik vandaag nog een smsje/belletje zou krijgen met de verzendbevestiging. LolLicko schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:55:
Na nogmaals contact te hebben gehad met de VF orderstatus medewerkers, werd ik doorverwezen naar een andere dienst (?) die me misschien meer kon vertellen. Ik zit ook bij de eerder geannuleerde orders, die nu toch uitgeleverd gaat worden.
Waar de klantenservice telkens volhield dat de order weer goed was aangekomen, wisten deze mensen me echter te zeggen dat dit nog niet het geval was.
De order moet nu opnieuw doorgevoerd worden en door worden gegeven aan VF. Ik krijg hier over begin van volgende week bericht over. Ik zou nog wel (?) bij de eerste lading zitten; ze hadden er ongeveer 1600 binnen gekregen vandaag en de aanvoer zou de komende tijd goed blijven.
Naja, wat moet je er van geloven. Ik hoef vandaag iig geen telefoontje meer te verwachten. De order gaat via verschillende mensen nu weer richting VF en hopelijk begin volgende week meer nieuws.
De medewerkers van de orderstatus weten dus echt niet waar ze het over hebben.
backorder? LOL als één van de eerste die gepreordered heeft. Wat een zootje daar zeg. Ongelofelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:56:
Net contact gehad met VF voor de status van mijn bestelling op 21/11 12.20. Staat in backorder, voorraad is op en we verwachten volgende week weer leveringen... Hoe maak je van een preorder een backorder pfffff
en jij weet het ook beter: http://www.vodafone.nl/sh...-16gb-white-/sku51870029/fsfikke schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:48:
[...]
Zeker weten? Hoort gewoon een dingetje voor in te zetten. Heb je wel in dat boekje gekeken?
[...]
I call bullshit, de 16GB kostte €99 bij dat abo.
Besteld op 21-10, om 10.30 16GB zwart
Verwijderd
Wat had je voor een telefoon ?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:56:
Net contact gehad met VF voor de status van mijn bestelling op 21/11 12.20. Staat in backorder, voorraad is op en we verwachten volgende week weer leveringen... Hoe maak je van een preorder een backorder pfffff
Fijn dat je opnieuw voor ons kiest! Vodafone helpt je graag om meer uit je nieuwe mobiel en abonnement te halen. Wij houden je graag op hoogte via email.
De status pagina geeft nu opeens een error..
Door de iPhone 4S drukte hebben nog niet alle klanten een orderbevestiging gekregen. Je nieuwe order staat wel correct in het systeem.B
Gisteren telefonisch verlengd bij Vodafone.
Ter info:
Heb besteld op 21 okt, 10.30 iPhone 4S, 16GB Zwart

Dit topic is gesloten.