Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
woutertje6 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:26:
Net gebeld over de status bij Vodafone, ze zijn nu alles aan het pakken en zodra het pakket de deur uit gaat bij Vodafone krijg je een email met de track en trace code.

Ter info:
Heb besteld op 21 okt, 10.30 iPhone 4S, 16GB Zwart :P
Welk nummer heb je gebeld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:24
woutertje6 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:26:
Net gebeld over de status bij Vodafone, ze zijn nu alles aan het pakken en zodra het pakket de deur uit gaat bij Vodafone krijg je een email met de track en trace code.

Ter info:
Heb besteld op 21 okt, 10.30 iPhone 4S, 16GB Zwart :P
Of ben je zelf gebeld?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik heb gebeld naar Vodafone met onderstaand nummer: 0800 0200 043

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Heb net ook gebeld, en ze verwachten volgende week de PrePaid iPhone 4S toestellen te leveren ;-) Hopelijk komen ze hun afspraken dus na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Nog maar eens gebeld, hopend op meer duidelijkheid, maar nee. Overigens, zijn alle mensen waarvan hun iphone 4s eerst geannuleerd waren backorders geworden. Ze zijn er mee bezig en alles zou goed komen, aldus de medewerkster van de klantenservice. En ze zijn ze inderdaad aan het uitpakken etc.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Laatst online: 03-10 15:22
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:06:
Krijg net sms van VF:

Fijn dat je opnieuw voor ons kiest! Vodafone helpt je graag om meer uit je nieuwe mobiel en abonnement te halen. Wij houden je graag op hoogte via email.

De status pagina geeft nu opeens een error.. :'(
Ook zo juist gehad! wtf zijn ze aan het doen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Huismarb schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:39:
[...]

Ook zo juist gehad! wtf zijn ze aan het doen daar!
Met dat smsje is niets mis mee hoor! Klopt in mijn geval wel..

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:58
Ik kreeg afgelopen dinsdag van T-Mobile nog een smsje dat de levertijd 2 tot 3 weken zou zijn (4S 32GB zwart), krijg net bericht voor het maken van een bezorgafspraak! Dinsdag 1 november in de ochtend wordt ie bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Is er op dit moment al überhaupt iemand met een Hi/KPN abonnement die z'n toestel binnen heeft? Heb net namelijk gebeld en ze vertelde me dat ze vanaf vandaag worden uitgeleverd. Waarschijnlijk dus volgende week in huis.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombove
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-07-2023
Froggle schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:43:
Is er op dit moment al überhaupt iemand met een Hi/KPN abonnement die z'n toestel binnen heeft? Heb net namelijk gebeld en ze vertelde me dat ze vanaf vandaag worden uitgeleverd. Waarschijnlijk dus volgende week in huis.
vandaag besteld en morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Ik moet zeggen dat ik de communicatie bij Vodafone toch wel erg matig vind.

Ik heb zojuist gebeld of het wel allemaal goed was, aangezien de medewerker die gisteren had gebeld, het op de voicemail had ingesproken ("Order gaat gewoon nog door").

Na 4 keer te zijn doorverbonden vertelde de mevrouw dat de order nog steeds op "Geannuleerd" stond en dat ik maar een mailtje naar vodafone@onlineactivatie.nl moest sturen, zodat ze dat konden nakijken.

Bah. Maar een e-mailtje verstuurd en hoop dat het nog goedkomt. Order staat overigens op "Voorraad is gereserveerd voor de order."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Laatst online: 25-05 18:58
Froggle schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:43:
Ik kan het je nog mooier vertellen, een vriendin van mij is vandaag langs de winkel gegaan om een abonnement over te zetten en de medewerker zei: Oh we hebben al een stel iPhone's binnen, die zijn eigenlijk wel gereserveerd maar och we hebben ze toch nog niet gebeld. Dus je kan er nu wel al 1 meenemen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:40:
[...]

Met dat smsje is niets mis mee hoor! Klopt in mijn geval wel..
Niks mis mee? ze feliciteren mij met een nieuwe android en abonnement?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
ff bellen en kijken wat ze bij mij zeggen:P @VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:51:
ff bellen en kijken wat ze bij mij zeggen:P @VF
Goed beziggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
al onze MW zijn in gesprek, iedereen wil het weten denk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Huismarb schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Niks mis mee? ze feliciteren mij met een nieuwe android en abonnement?!
Ik zei: "nieuwe mobiel..." hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
woutertje6 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:49:
[...]

Ik kan het je nog mooier vertellen, een vriendin van mij is vandaag langs de winkel gegaan om een abonnement over te zetten en de medewerker zei: Oh we hebben al een stel iPhone's binnen, die zijn eigenlijk wel gereserveerd maar och we hebben ze toch nog niet gebeld. Dus je kan er nu wel al 1 meenemen........
Echt te belachelijk voor woorden. Heb nu al spijt dat ik overgestapt ben naar Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

sjtienuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:52:
al onze MW zijn in gesprek, iedereen wil het weten denk:P
en ze weten allemaal niets..

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
njah wil weten of die niet meer op geannuleerd staat, drm bel ik eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:40

labooh

Jaja...

Werd helemaal van Vodafone, al ontelbaar keren aan de telefoon gehangen en nog steeds zonder resutlaat en meer info...

Vanmiddag op de goede gok naar een KPN winkel geweest en ze hadden er toevallig nog 1, iemand was hem vanochtend niet op komen halen ;-)

In letterlijk 20 minuten stond ik weer buiten met iphone en nieuw abo, zo kan het dus ook Vodafone!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er lui die bij KPN een nieuwe iphone 4s 32GB zwart hebben? Mij was verteld alleen de 16gb uitvoering namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Hij is gelukkig niet geannuleert. Maar verder ben ik ook niet meer gekomen als dat.
Nu wordt het dus weer afwachten, volgende week komt weer een levering. Hij zei dat het zo goed als zeker is dat ik hem geleverd ga krijgen in de komende 2 weken. Het geen wat Apple ook zegt op haar site.
Dus ik ga maar weer afwachten en houdt het zeker in de gaten. Mensen die via VF de 16GB wit hebben besteld laat even weten als jullie meer weten. Ik houdt jullie iig ook op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 16:17
labooh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:55:
Werd helemaal van Vodafone, al ontelbaar keren aan de telefoon gehangen en nog steeds zonder resutlaat en meer info...

Vanmiddag op de goede gok naar een KPN winkel geweest en ze hadden er toevallig nog 1, iemand was hem vanochtend niet op komen halen ;-)

In letterlijk 20 minuten stond ik weer buiten met iphone en nieuw abo, zo kan het dus ook Vodafone!!!
Alleen komt er straks iemand in die KPN winkel die zegt: "Ik had een iPhone gereserveerd en jullie hadden die voor mij klaar liggen". KPN: "Die hebben we net doorverkocht omdat u hem niet vanmorgen op kwam halen".

Is die klant boos op KPN en gaat vervolgens naar Vodafone. Het is net zo'n achterlijke klantbehandeling als van Vodafone... Alleen in dit geval valt het bij KPN in jouw voordeel uit en voor die andere klant niet...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
Ugh.. 20 minuten lang in de wacht gestaan om vervolgens te horen dat ze niet weten wanneer mijn order wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 11:20

Puck

W32.Deadcode.A

Krijg net een sms dat er niet meer aan de deur gepind kan worden door een storing bij AMP. Ik heb even gebeld om te vragen hoe laat ze precies komen en mevrouw vertelde me dat de batterijen van het pin-apparaat leeg waren :D Goed voorbereid :X

Ik had gelukkig nog tijd om even snel contact geld op te nemen bij een bank. Komt hij net aan de deur, kan ik gewoon wel pinnen :( Uitpakken maar!

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tombove schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:44:
[...]

vandaag besteld en morgen in huis
Welk type. Zou graag wat duidelijkheid willen over de levering van KPN.
Naar mijn weten is er nog niemand met een 32gb van KPN alleen maar 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat is nu een leuke verassing.

Had eerst bericht gekregen dat mijn 4s wit 32gb, 3 a 4 weken levertijd zou hebben dus rekende op ergens eind November. Krijg net email en SMS om bezorg afspraak te maken. Donderdag wordt hij bezorgt. T-mobile verlenging abonnement.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:33

aerofreak

Steve Jobs

Lachen, werd net gebeld door de lokale telefoonwinkel, had gevraagd zodra ze wat wisten over abonnementen en prijzen dat ze zouden bellen.
Ik had niks gehoord en dus gewoon verlengd bij t-mobile (20 okt) en wordt morgen afgeleverd, wordt ik vanmiddag gebeld, voicemail want ik was aan het werk, door de telefoonwinkel dat ze een iPhone 4S klaar hebben liggen, das wel goede service :)

Ik ga em vanavond maar cancelen, maar vond het toch leuk om even te melden. :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoenkelYani
  • Laatst online: 20-03 14:55
ik ga morgenvroeg men iPhone dan maar los afhalen bij Mobistar winkel in m'n dorp. Simfree natuurlijk want ik woon in België :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, even gebeld en Apple zelf levert pas vanaf maandag... lekker dan, denk je hem als eerste te kunnen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over een levering van een 64 GB versie. Of is er hier al iemand die 'm thuis heeft. Zelf zit ik te wachten op een 64GB wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Laatst online: 31-10-2023
Net even Vodafone gebeld, je krijgt een sms zodra je iPhone geleverd gaat worden, waarschijnlijk volgende week.

16GB, 30680XXXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:32

Licko

ZVDK

kecnme schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:03:
Net even Vodafone gebeld, je krijgt een sms zodra je iPhone geleverd gaat worden, waarschijnlijk volgende week.

16GB, 30680XXXX
Ik kom net ook van de telefoon met Vodafone, mij is een datum van 11 november genoemd...
Ze weten allemaal niet meer wat ze moeten zeggen, er is geen lijn te ontdekken.

Mensen die ik spreek hebben ook allemaal een Limburgs accent, verdacht ;b

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:27

RnB

Vodafone werkt volgens mij de lijst niet helemaal keurig af... Niet dat ik het erg vind, want ik krijg m snel, maar voor jullie..

Ik heb m pas de 25ste besteld, ordernummer 3076xxxxx en krijg m morgen binnen. Die Dynalogic gozer die ik aan de lijn had, had trouwens ook een Limburgs accent.
Niet zo heel gek, aangezien Vodafone in Maastricht zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Laatst online: 31-10-2023
RnB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:10:
Vodafone werkt volgens mij de lijst niet helemaal keurig af... Niet dat ik het erg vind, want ik krijg m snel, maar voor jullie..

Ik heb m pas de 25ste besteld, ordernummer 3076xxxxx en krijg m morgen binnen. Die Dynalogic gozer die ik aan de lijn had, had trouwens ook een Limburgs accent.
Niet zo heel gek, aangezien Vodafone in Maastricht zit. ;)
Had je em los besteld of met een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:40

labooh

Jaja...

RobbieB schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:06:
[...]

Alleen komt er straks iemand in die KPN winkel die zegt: "Ik had een iPhone gereserveerd en jullie hadden die voor mij klaar liggen". KPN: "Die hebben we net doorverkocht omdat u hem niet vanmorgen op kwam halen".

Is die klant boos op KPN en gaat vervolgens naar Vodafone. Het is net zo'n achterlijke klantbehandeling als van Vodafone... Alleen in dit geval valt het bij KPN in jouw voordeel uit en voor die andere klant niet...
Niet helemaal....
Gereserveerde orders van KPN moesten hem voor 12:00 ophalen, dat is dus niet gebeurd ;-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 13:27

RnB

kecnme schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:12:
[...]

Had je em los besteld of met een abonnement?
Met abonnement. BSW Smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had begin oktober bij The Phonehouse gereserveerd, gisteren alsnog direct bij KPN besteld (16gb zwart). De 4S van KPN werd vanochtend afgeleverd en toen ik vanmiddag bijna voor de phonehouse stond om te zeggen dat ik van de lijst af kon belden ze er een iPhone voor mij klaar lag. Blijkbaar toch niet zo dramatisch als verwacht bij de phonehouse, ik was namelijk nr 25 op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen woord van KPN hier voor de 32 gb.

Gebeld, weer dezelfde smoes. Worden vandaag pas begonnen met levering. Ik zeg tuurlijk en daarom lees ik op een forum dat meerdere mensen hem al binnen hebben. Ja dat kan, het gaat op volgorde van bestelling. Dat klopt ook niet meneer, andere mensen hebben hem later besteld dan mij. U zult gewoon nog even geduld moeten hebben grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:54:
Nou, even gebeld en Apple zelf levert pas vanaf maandag... lekker dan, denk je hem als eerste te kunnen hebben..
Is dit leveren of verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Eindelijk orderbevestiging..

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling. Hieronder vindt u nadere gegevens met betrekking tot uw contractverlenging. Zodra we uw abonnement wijzigen, sturen we u een e-mail. Op deze manier weet u wanneer de wijziging is doorgevoerd.
Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.
Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw, tenzij anders vermeld.

Order referentie: 6940****
Uw klantnummer: *********
Order datum: 21-10-2011

Mobiel nummer: 06 ********

Uw nieuwe abonnementsvorm iPhone Messaging 55

Wijzigingsdatum abonnementsvorm 21-10-2011

Aanvullende diensten

Totaal

Kosten levering € 0,00

Totaal (excl. btw) € 0,00

btw 19%

Totaal (incl. btw) € 0,00

Betaalwijze Automatische incasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:34:
Geen woord van KPN hier voor de 32 gb.

Gebeld, weer dezelfde smoes. Worden vandaag pas begonnen met levering. Ik zeg tuurlijk en daarom lees ik op een forum dat meerdere mensen hem al binnen hebben. Ja dat kan, het gaat op volgorde van bestelling. Dat klopt ook niet meneer, andere mensen hebben hem later besteld dan mij. U zult gewoon nog even geduld moeten hebben grrrrrr.
Ik las op KPNwebcare (twitter) dat iemand vroeg wanneer de 32gb wit geleverd werd. Toen vroeg KPN aan hem hoe heb je besteld? hij: internet. Vervolgens zegt KPN: "Helaas, voor dat type geldt een levertijd van ongeveer 4 weken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ben benieuwd of dat bij de Apple Store ook zo is dan..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
BDke schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:45:
ik ga morgenvroeg men iPhone dan maar los afhalen bij Mobistar winkel in m'n dorp. Simfree natuurlijk want ik woon in België :)
Denk je echt dat er morgen losse iPhones 4s te koop zullen zijn in de Mobistar winkels? Ik hoop het voor je maar ik vrees er voor. Ik heb deze week nog gebeld met een Mobistar winkel en daar zeiden ze dat het een paar weken kon duren, als je niet gereserveerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik heb een klacht ingediend bij Hi. Hopelijk komt de bal dan wel bij de juiste persoon te liggen, want aan die telefonische helpdesk heb ik de hele week nog geen ruk gehad. Mochten meer toekomstige Hi klanten even hun frustratie kwijt willen, be my guest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik heb hem! Nice! Nu alles installeren.

64GB Black via Vodafone, besteld 21 oktober 06:30u in de ochtend met nummerbehoud vanaf T-Mobile. Nummer gaat alleen pas woensdag over, dus kan nog niet bellen met nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
xahmol schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:41:
Ik heb hem! Nice! Nu alles installeren.

64GB Black via Vodafone, besteld 21 oktober 06:30u in de ochtend met nummerbehoud vanaf T-Mobile. Nummer gaat alleen pas woensdag over, dus kan nog niet bellen met nieuwe telefoon.
64gb Black 4s of een normale? En "ze waren toch pas vandaag aan het uitpakken" bij vodafone? =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Bij mij is het lekker stil qua levering had hem 21e rond 05.00 uur besteld met ideal 16gb wit trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
BlackR schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:42:
[...]

64gb Black 4s of een normale? En "ze waren toch pas vandaag aan het uitpakken" bij vodafone? =/
4s uiteraard. Anders zou ik dat niet zo trots in dit topic melden. En heb al een paar keer in deze thread geroepen dat de helpdesk van VF duidelijk maar wat roept om klanten af te schepen. VF levert sinds vroeg vanochtend al. Moest alleen nog wel werken vandaag, dus avond levering gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11:03
Heuj, woensdag tussen 08:30 en 13:00 komt m'n telefoon. Had hem bij T-Mobile besteld. Kreeg eerst een sms dat het twee tot drie week zou duren. Vandaag een mail gekregen om een levermoment te kiezen. Toch een stuk sneller dan verwacht!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
syntesia schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:48:
Bij mij is het lekker stil qua levering had hem 21e rond 05.00 uur besteld met ideal 16gb wit trouwens
Heb het idee dat er weinig 16GB wit wordt uitgeleverd. Want ik was er al om 20 over 1 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 13:25
ZpAz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:26:
Heuj, woensdag tussen 08:30 en 13:00 komt m'n telefoon. Had hem bij T-Mobile besteld. Kreeg eerst een sms dat het twee tot drie week zou duren. Vandaag een mail gekregen om een levermoment te kiezen. Toch een stuk sneller dan verwacht!
Vandaag een zwarte 16GB besteld bij T-Mobile. Levertijd 2.5 weken. Hopelijk gaat het net zo als bij jou! :)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:05

robhof

Lembongan view

Vorige week bij The Phonehouse binnen gelopen om te bestellen en vandaag af kunnen halen. :)

Ik had enorm mazzel; er was iemand van wie het abonnement was afgekeurd en ik stond als eerste op de lijst van mensen die niet vooraf had gereserveerd, maar heb 'm dus wel op de eerste dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

CyberSnooP schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:04:
Besteld: 19 okt ~16.30 uur
Hoe: Op site vanuit persoonlijke mail
Wat: 4S 32GB zwart
Ordernr: 8984XX

Nog geen logica ontdekt :P
Zodra ik het mailtje 's ochtends om 07:00 zag heb ik de eerste leverdatum gekozen en dat is nu met een SMSje van AMP bevestigd tot tussen 09:55 en 11:55 morgen (29-10) :)

Nu kan ik niet meer slapen :P

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mazzel zeg, was ik in Venlo, vroeg het even na er was nog eentje vrij, gelijk gekocht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhoeben schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Ik krijg net ook deze sms, maar mijn iPhone krijg ik normaal pas over 3 weken (zwart, 64GB).
Waar slaat dit op?
Same here. Ook zogenaamd de verkeerde simkaart meegestuurd, maar hij is nog niet eens binnen bij TM (16GB BK). Levertijdsindicatie was 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:29
vodafone SUPERSNEL
gisteren besteld, vandaag gekregen met abo verlenging (iphone 4s 16gb wit, had trouwens de oude versie besteld want die was gratis met de abo verlenging, maar blijkt waarchijnlijk niet meer leverbaar te zijn geweest)

[ Voor 33% gewijzigd door danda op 28-10-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
danda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:13:
vodafone SUPERSNEL
gisteren besteld, vandaag gekregen met abo verlenging (iphone 4s 16gb wit, had trouwens de oude versie besteld want die was gratis met de abo verlenging, maar blijkt waarchijnlijk niet meer leverbaar te zijn geweest)
Lol, leuke opmerking |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:29
ff lekker erin wrijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:59
Vandaag update gehad in de orderstatus. (Phone House)

Statushistorie

2011-10-23 17:00 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-24 11:36 VN Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
2011-10-28 15:32 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijziging hier.

Had dinsdag mijn contract verlengd bij T-mobile in combinatie met de iPhone 4S 16GB Zwart. Kreeg toen Woensdag een SMS met dat de levertijd 2-3 week zou bedragen, en heb vandaag een SMS gekregen dat de levertijd is verkort naar 1 à 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
danda schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:13:
vodafone SUPERSNEL
Wat is een oude versie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt leuk dingetje die iphone, iemand nog leuke apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opschepper :)
Ik mag nog wachten op de mijne. Ik had gewoon een 64gb moeten bestellen natuurlijk, dan had ik em wss al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:07:
Opschepper :)
Ik mag nog wachten op de mijne. Ik had gewoon een 64gb moeten bestellen natuurlijk, dan had ik em wss al gehad.
Die zou ik ook wel willen, maar ben maar een student, als je me zou sponsoren zou ik ook wel willen wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:11

Barbas

Gallego!

nl apple store down?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Krijg momenteel een foutmelding als ik status van bestelling controleer op apple.com
Er is een fout opgetreden tijdens uw sessie. Ga terug naar het Store-menu om verder te winkelen.
Gok dat ze bestellingen aan het updaten zijn..

[ Voor 3% gewijzigd door srekaewt op 28-10-2011 22:33 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YMCB, ik ben ook student, wat doe jij dan fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Laatst online: 07-08 11:00
Ik heb mijn iPhone 4S 16GB zwart op 21 oktober via internet besteld bij the phonehouse met t-mobile i150 en een groupon bon, en ik ben vanavond gebeld voor een bezorg-afspraak. Ze komen hem dinsdag brengen! Vandaag of zaterdag was natuurlijk leuker geweest, maar aangezien ik al begon te rekenen op meerdere weken wachten, ben ik hier heel blij mee! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah! nog steeds niks van kpn.
Order status nog altijd niet aanwezig, bij andere kpn'ers wel verandering? Denk dat ik genoegen moet nemen met een weekje vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matthew, 32gb bij verlenging, ook nog geen teken van leven van KPN.
Wel even bij een KPN winkel langs gegaan vandaag, die hadden er wel een liggen, maar konden hem niet mee geven en vertelden dat ik op mijn order moest wachten... Volgens mij liggen de prioriteiten verkeerd. Wel in de winkels, maar niet bij mensen die de telefoon al besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
M'n broer heeft KPN. Nog niets gehoord. Ik heb Hi. Zelfde.

En ondertussen wandelen sommige mensen zonder reservering vandaag gewoon de Hi of KPN winkel uit met een iPhone 4S. Heb eerder deze avond ook al een klacht gestuurd naar Hi. Vind het echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
srekaewt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:32:
Krijg momenteel een foutmelding als ik status van bestelling controleer op apple.com

[...]

Gok dat ze bestellingen aan het updaten zijn..
Op de belgische site ook. Hopelijk heeft het inderdaad met de bestellingen te maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Vandaag Vodafone online gebeld, kreeg de "receptie" aan de lijn in verband met de drukte. Ik zou vanavond teruggebeld worden. Maar dat is uiteraard niet gebeurd.

Heb de 21e rond 9:45 een iPhone 4S 32GB black besteld via "de truc". Heb het donkerbruine vermoeden dat ik niet meer op dezelfde plek in de wachtrij sta. Ondanks de belofte dat dit wel zo zou zijn.

Het is allemaal geen ramp, maar het totale gebrek aan communicatie en duidelijkheid maakt het zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
Tackleberry schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:28:
Vandaag Vodafone online gebeld, kreeg de "receptie" aan de lijn in verband met de drukte. Ik zou vanavond teruggebeld worden. Maar dat is uiteraard niet gebeurd.

Heb de 21e rond 9:45 een iPhone 4S 32GB black besteld via "de truc". Heb het donkerbruine vermoeden dat ik niet meer op dezelfde plek in de wachtrij sta. Ondanks de belofte dat dit wel zo zou zijn.

Het is allemaal geen ramp, maar het totale gebrek aan communicatie en duidelijkheid maakt het zo frustrerend.
+1 Wat een zooitje daar bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht van t-mobiele over de afleverdatum ontvangen, kon kiezen voor volgende week (vanaf dinsdag elke dag). Krijg dus dinsdag ochtend de courrier aan de deur!

White iphone 4s 16GB
besteldatum 21 Oktober (8;30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain

Ik heb nog apart gebeld, dat als ik opnieuw achteraan in de rij zou staan ik mijn order zou cancellen. Werd me toen beloofd dat dit absoluut niet zo was. Geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van maar enfin, ik laat het er nu maar bij en zie wel wanneer ik mijn phone binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar pagina's terug ook al gevraagd. Maar zijn er mensen die reeds een 64 gb model hebben? Wit? Van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb berichten van mensen met 64gb langs zien komen, of ze wit zijn kan ik niet bevestigen, wel dat deze mensen de gelukkigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:58:
Paar pagina's terug ook al gevraagd. Maar zijn er mensen die reeds een 64 gb model hebben? Wit? Van Vodafone?
Heb alleen zwarte zien langskomen, incl die van mijzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha... Dus ze zijn wel in het land... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Vandaag de 16gb zwart van KPN ontvangen :) Ik ben blij!

Deze week telefonisch besteld/gekocht en 3 dagen later in huis! Top!

[ Voor 39% gewijzigd door Workaholic op 29-10-2011 00:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
botech schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:23:
[...]

Op de belgische site ook. Hopelijk heeft het inderdaad met de bestellingen te maken :*)
edit: site terug, niets veranderd in status hier.

[ Voor 13% gewijzigd door srekaewt op 29-10-2011 00:40 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

srekaewt schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:39:
[...]

edit: site terug, niets veranderd
inderdaad, nog steeds:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na contact op allerlei wijze met VF en de distributeur nog steeds geen idee wanneer ik mijn bestelling mag ontvangen. Wat een vreselijk onprofessioneel bedrijf. Een preorder bij VF staat dus voor ellenlange ellende, geen antwoorden, wel betalen en maar hopen dat je ergens voor kerst nog geleverd krijgt.
Ik dacht ik ga niet bestellen met de truc, ik hou het netjes, nou jammer dan..... Ooit nog een abo van mij kunnen ze definitief vergeten.

+1 Wat een zooitje daar bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moet ik het bovenstaande ook concluderen. Zo onprofessioneel om ruim een week niets, maar dan ook niets van je te laten horen. Zelfs geen algemene nieuwsbrief naar mensen die besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

De truck? Wat was de truck? :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:56

nrg

Ik was altijd erg tevreden met VF maar inmiddels baal ik ook een beetje van de onduidelijkheid en gang van zaken. Op de 21ste heb ik 's middags (iets voor 17u) telefonisch mijn abo verlengd met een zwarte 32GB. Over een levertijd konden ze toen nog niets zeggen want ze konden de order pas de 28ste in het systeem verwerken. Later las ik hier dat dat bij anderen heel anders ging, dus toen heb ik ze gebeld en werd mij verteld dat de order bekend was, waarschijnlijk de 28ste geleverd zou worden maar dat ik voor de zekerheid vanochtend (28ste) nog even moest bellen. Dus vanmorgen om half 10 hing ik netjes aan de lijn, vertelt die vrouw me daar doodleuk dat ik moet wachten tot ongeveer 11 november.

Ondertussen kreeg ook ik vandaag een sms waarin ze me aanbieden te helpen met m'n nieuwe BlackBerry :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Bij Vodafone dus niet zo zooi als Hi/KPN. Mocht ie bij mij dinsdag nog niet binnen zijn, dan annuleer ik 'm wel en haal ik 'm wel in de winkel. Heb niet bepaald het idee dat ik serieus wordt genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Vanmiddag kreeg ik een mail van T-Mobile. Mijn 32GB witte 4S wilde een bezorgafspraak maken. Deze staat nou voor de eerst mogelijke datum, namelijk dinsdag ochtend (dus we gaan een tentamen skippen :P)
Ben wel blij, zeker als ik eerst te horen krijg drie tot vier weken.

Ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb een hele boze mail geschreven over de manier van handelen van T-Mobile (mensen voorrang geven, mij naaien met een ongunstiger abonnement, lange levertijd). +1 voor T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
GWTommy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:12:
Ik moet wel eerlijk zeggen, ik heb een hele boze mail geschreven over de manier van handelen van T-Mobile (mensen voorrang geven, mij naaien met een ongunstiger abonnement, lange levertijd). +1 voor T-Mobile!
Hopelijk helpt dat bij mij dan ook, want ik heb vanavond ook even mijn frustraties met Hi gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht ik ook een boze mail aan Vodafone willen richten. Waar tot moet ik mij wenden? Iemand een email adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Vanmiddag kreeg ik een mail van T-Mobile. Mijn 32GB witte 4S wilde een bezorgafspraak maken. Deze staat nou voor de eerst mogelijke datum, namelijk dinsdag ochtend (dus we gaan een tentamen skippen :P)

dus omdat jij een boze brief hebt geschreven laten ze jou voor andere mensen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:16:
Mocht ik ook een boze mail aan Vodafone willen richten. Waar tot moet ik mij wenden? Iemand een email adres?
Hier denk ik: http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact/email/
syntesia schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:17:
[...]

dus omdat jij een boze brief hebt geschreven laten ze jou voor andere mensen. :F
Het is toch algemeen bekend dat drammende jongetjes hun zin krijgen. Zo werkt dat ook met providers..

[ Voor 35% gewijzigd door Froggle op 29-10-2011 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia

Dat maakt het allemaal zo grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
syntesia schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:40:
[...]

Dat maakt het allemaal zo grappig
Mij had het echt niet uitgemaakt of ik nog drie weken had moeten wachten of niet. Ik dacht alleen, proberen waard. Een brutaal mens heeft de halve wereld.

Overigens weet ik niet zeker of het uberhaupt door de mail komt dat ik nu al een afspraak kon maken. Ik heb vorige week vrijdag vrij vroeg al wel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
ik heb ook vorige week vrijdag besteld om 4.50 dus wel aardig snel lijkt me zo. maar nog niks vernomen van vf, morgen maar eens bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door syntesia op 29-10-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Laatst online: 09:58
GWTommy schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:42:
[...]

Mij had het echt niet uitgemaakt of ik nog drie weken had moeten wachten of niet. Ik dacht alleen, proberen waard. Een brutaal mens heeft de halve wereld.

Overigens weet ik niet zeker of het uberhaupt door de mail komt dat ik nu al een afspraak kon maken. Ik heb vorige week vrijdag vrij vroeg al wel besteld.
Ik heb ook vorige week vrijdag vrij vroeg besteld en zou 2 tot 3 weken levertijd hebben en kreeg ook vanmiddag bericht dat ik een bezorgafspraak kan maken. Denk dus niet dat je mail veel heeft geholpen maar ze zijn in ieder geval wel lekker snel bij T-Mobile!
Pagina: 1 ... 13 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.