Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Donstil schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:19:
[...]

Zonder je pret te bederven hoor maar de TNT Express doet geen leveringen op zaterdag.
Althans alleen bepaalde enveloppe.

De normale post en sommige vormen van pakketdienst komen wel op zaterdag.
Hmm dat hoop ik niet. De KPN/Hi medewerker zei dat als het vrijdag werd verzonden, ik het zaterdag zou hebben.

EDIT:
Froggle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:22:
[...]

Oh fijn.. Bedankt voor de info. Dan bel ik morgen wel dat ik 'm vrijdag kom ophalen, waar het ook is.. :/
Waar zou je die willen ophalen dan? Zou dat mogelijk zijn?

[ Voor 25% gewijzigd door Irrilian op 27-10-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
@Irrilian: Die KPN/Hi medewerkers weten over het algemeen niets, tenzij het voor hun neus op het scherm staat. Dat was dus duidelijk een aanname die bij dat klant uiteindelijk weer een teleurstelling meer is.

Over dat ophalen; ze kunnen die iPhones overal leveren. Als ze die dingen vrijdag in de winkels hebben liggen, kunnen ze er voor mij ook vast een extra naar Den Bosch sturen, zodat ik 'm daar kan ophalen. Daar ga ik dus morgen voor bellen als ik 'm vrijdag niet ga ontvangen.

[ Voor 40% gewijzigd door Froggle op 27-10-2011 00:28 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Zou je in dit topic willen posten wat je bevinden zijn als je belt? Als zoiets mogelijk is zou ik daar ook wel gebruik van willen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Net nog mail gehad, vrijdag tussen half 9 en 1 levering :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Mooi. Mail. Vrijdag 28 oktober tussen 12.30 en 18.00 uur :)
Nu maffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi zenuwachtige tweakers :).

Ik heb het topic wat rond gelezen en ik wil vandaag of morgen ook een iPhone bestellen. WAAAT NU PAS? Ja. Ik ben iemand die alles eerst eens goed uitzoekt (en alle voorwaarden doorpluis) waar ik het beste zit, ik teken immers voor 2 jaar.

Nu belde ik vandaag met KPN waar ze doodleuk zeggen dat ze nog steeds de 28e of na het weekend kunnen leveren. Echter hoor ik van anderen dat het zeker 5/6 weken gaat duren als je nu pas bestelt. Is er iemand die hier een uitspraak over kan doen?

Dank is groot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:34:
Hi zenuwachtige tweakers :).

Ik heb het topic wat rond gelezen en ik wil vandaag of morgen ook een iPhone bestellen. WAAAT NU PAS? Ja. Ik ben iemand die alles eerst eens goed uitzoekt (en alle voorwaarden doorpluis) waar ik het beste zit, ik teken immers voor 2 jaar.

Nu belde ik vandaag met KPN waar ze doodleuk zeggen dat ze nog steeds de 28e of na het weekend kunnen leveren. Echter hoor ik van anderen dat het zeker 5/6 weken gaat duren als je nu pas bestelt. Is er iemand die hier een uitspraak over kan doen?

Dank is groot :).
Vandaag verlengt bij Hi en zat volgens medewerker van save nog gewoon bij eerste batch iPhones. Hij vertelde dat ze dit jaar genoeg voorraad (zullen?) hebben om alle orders tot nu toe direct uit te leveren.

natuurlijk kan je je afvragen wat zo'n medewerker er daadwerkelijk van weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg inderdaad exact hetzelfde te horen. Hoe betrouwbaar zal dit zijn? Allicht een verkooppraatje? Mijn collega heeft bij t-mobile besteld en heeft nu een wachttijd van zeker 2/3 weken. Hetzelfde geldt bij Vodafone als je nu bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeeeey mail gekregen! Kon nog voor zaterdag kiezen maar ben niet de hele dag thuis helaas.dan maar maandag! En nu slapen! Succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:43:
Yeeeey mail gekregen! Kon nog voor zaterdag kiezen maar ben niet de hele dag thuis helaas.dan maar maandag! En nu slapen! Succes mensen!
Dan zou ik gewoon zaterdag opgeven, mochten ze dan komen als je er niet bent dan kan je daarna gewoon opnieuw een afspraak maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:41:
Ik kreeg inderdaad exact hetzelfde te horen. Hoe betrouwbaar zal dit zijn? Allicht een verkooppraatje? Mijn collega heeft bij t-mobile besteld en heeft nu een wachttijd van zeker 2/3 weken. Hetzelfde geldt bij Vodafone als je nu bestelt.
Tjah hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet. Het klonk natuurlijk oprecht en werd niet als argument/verkooppitch gebruikt. Ik vroeg het reeds nadat mijn order was ingevoerd. Of die dingen echt op tijd geleverd worden weten we pas als het al te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 19:16
Nog geen berichten uit het Vodafonekamp wanneer de leveringen gaan plaats vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irrilian schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:49:
[...]

Tjah hoe betrouwbaar dat is weet ik ook niet. Het klonk natuurlijk oprecht en werd niet als argument/verkooppitch gebruikt. Ik vroeg het reeds nadat mijn order was ingevoerd. Of die dingen echt op tijd geleverd worden weten we pas als het al te laat is.
Hmmm, lijkt me dan kwestie van vertrouwen dus. Zou die dan ook de 28e in de KPN winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 01:17:
[...]

Hmmm, lijkt me dan kwestie van vertrouwen dus. Zou die dan ook de 28e in de KPN winkels liggen?
Precies! Of ze in de KPN winkel liggen vrijdag weet ik niet; ik zou er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Froggle schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:03:
[...]

Er zit geen simlock op je toestel van KPN. Als het goed is zijn alle toestellen vanaf iOS5 simlockvrij.
Bij Vodafone en T-mobile inderdaad, maar KPN past helaas wel een simlock toe (althans, dat staat op hun site en navraag bij de klantenservice bevestigde dat). Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
AlterEgoist schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:31:
[...]

Bij Vodafone en T-mobile inderdaad, maar KPN past helaas wel een simlock toe (althans, dat staat op hun site en navraag bij de klantenservice bevestigde dat). Helaas.
Hmm ben benieuwd of dat echt zo is, t lijkt me namelijk sterk.

KPN heeft mij ook gezegd als vr te leveren. Maar hij heeft dat op geen manier gecontroleerd, maar dat was zijn verwachting. We zullen t vandaag wel horen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01

Galois

1811 - 1832

Zijn er nog meer mensen die nog geen mail hebben ontvangen? En wel dinsdag een mail dat je woensdag een bezorgafspraakmail zou krijgen?

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat een grafbakken, nog steeds geen mailtje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

VanRoyal schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:43:
Wat een grafbakken, nog steeds geen mailtje....
Ik dus ook niet! En heb je dinsdag wel een mail gekregen dat je woensdag de afspraak kon maken?
(T-mobile gaat het over toch?)

[ Voor 5% gewijzigd door Galois op 27-10-2011 07:46 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mail kan soms erg lang duren. Ik zou gisteren een mailtje krijgen, en kreeg die om 23:45 ;)
Helaas was levering in oktober niet meer mogelijk, dus ik laat hem woensdag af leveren. Waarschijnlijk heeft dat meer te maken met het aantal beschikbare chauffeurs, dan het aantal beschikbare iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Pfff, ging gisteravond om 23.15u slapen - mijn vriendin begon het nerveus wachten vervelend te vinden ;) Ze snapt wel waarom ik graag een nieuwe iPhone wil.
Enfin, vannacht om 02.00u schrok ik wakker en toen mijn e-mail gecheckt en ja hoor daar de e-mail van AMP. Direct de Macbook erbij gepakt en afspraak ingepland, kreeg als eerste mogelijkheid vrijdag de 28e tussen 12:30 en 18:00 (Gulpen, zuid-Limburg), ik ben dik tevreden! Kan niet wachten tot morgen!
Ik vraag me af of dit een handmatig of geautomatiseerd verwerkingsproces is.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Galois schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:45:
[...]

Ik dus ook niet! En heb je dinsdag wel een mail gekregen dat je woensdag de afspraak kon maken?
(T-mobile gaat het over toch?)
Ja, als een van de eersten nog wel (in dit topic althans)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de levertijd bij de Apple-store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:57:
Hoe zit het eigenlijk met de levertijd bij de Apple-store?
Op dit moment 1 à 2 weken staat er... Maar ik hoorde ook van een collega die een vriend heeft die er werkt (ga voor jezelf na hoe betrouwbaar het is... :) ), dat er helemaal geen levertijden zullen zijn, dat de voorraad erg groot zal zijn...

We zullen zien. Het is wel typisch Apple om levertijden te hebben, om te laten zien hoe populair ze zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk bericht van vf na een week op credit check ok te hebben gestaan staat er nu voorraad gereserveerd voor order ! Nu maar hopen dat ie snel mijn kant op komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:03

RnB

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:14:
Nou eindelijk bericht van vf na een week op credit check ok te hebben gestaan staat er nu voorraad gereserveerd voor order ! Nu maar hopen dat ie snel mijn kant op komt!
Via de mail/sms ofwat?
Bij mij staat ie nog op Credit check OK....

[ Voor 68% gewijzigd door RnB op 27-10-2011 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
Galois schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:01:
[...]

Op dit moment 1 à 2 weken staat er... Maar ik hoorde ook van een collega die een vriend heeft die er werkt (ga voor jezelf na hoe betrouwbaar het is... :) ), dat er helemaal geen levertijden zullen zijn, dat de voorraad erg groot zal zijn...

We zullen zien. Het is wel typisch Apple om levertijden te hebben, om te laten zien hoe populair ze zijn...
Die levertijden van Apple zijn normaal gesproken vrij perfect, en ze staan niet bekend dat ze de klanten het beter voorspiegelen dan dat het uiteindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 18:40

labooh

Jaja...

Net bericht van @vodafoneNL webcare op twitter dat mijn order wordt verwerkt....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Ik heb al een sms gekregen dat ie over 1 week binnen is en dat ik dan een afspraak kan gaan maken met de leverancier (T-Mobile)... Dus ja... Duuurt laaaaangg!

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag het op orderstatus net maar ff gebeld en krijg hem zo snel mogelijk thuis gestuurd! Weet niet wanneer jij hem besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
Voor de mensen die een latere levering via AMP hebben: Het loont om af en toe te controleren of er een vroegere datum beschikbaar is. Ik had als levering de 31e, echter, vanmorgen had ik de optie om de 28e te kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamSolo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 21:00

HamSolo

Ham

Net Vodafone aan de lijn gehad. Morgen krijgen ze de toestellen pas binnen en overmorgen is de eerste levering.. Ze konden mij alleen niet vertellen bij welke lichting ik zat.
(16 GB Wit, verlenging van abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04-2021
Is er al iets meer bekend over het mogelijk annuleren van de losse iphone4s die via vodafone zijn bestelt? Veel tegenstrijdige berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:14:
Net gevraagd hoe en wat via twitter, de mijne is geannuleerd.
Maar ik laat het er niet bij zitten. Screw VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

HamSolo schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:23:
Net Vodafone aan de lijn gehad. Morgen krijgen ze de toestellen pas binnen en overmorgen is de eerste levering.. Ze konden mij alleen niet vertellen bij welke lichting ik zat.
(16 GB Wit, verlenging van abonnement).
Ik heb vandaag een SMS gehad dat ie morgen eind in de middag binnenkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:31:
[...]

Ik heb vandaag een SMS gehad dat ie morgen eind in de middag binnenkomt....
ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
  • Laatst online: 02-10 16:39
deboer.bas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:26:
Is er al iets meer bekend over het mogelijk annuleren van de losse iphone4s die via vodafone zijn bestelt? Veel tegenstrijdige berichten.
Het lijkt er op dat ze geannuleerd zijn... maar VF belt ook niet terug, nog geen reactie op m'n tweet richting hen, dus ze verwachten nu de situatie te sussen met radiostilte?! Wellicht wordt het tijd om het verhaal aan een nationale krant of nieuwswebsite te sturen.. 8)7 hielp bij T-Mobile met Youp van 't Hek ook.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Joostdz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

Het lijkt er op dat ze geannuleerd zijn... maar VF belt ook niet terug, nog geen reactie op m'n tweet richting hen, dus ze verwachten nu de situatie te sussen met radiostilte?! Wellicht wordt het tijd om het verhaal aan een nationale krant of nieuwswebsite te sturen.. 8)7 hielp bij T-Mobile met Youp van 't Hek ook.. :+
Ik denk dat dit een goed plan is en dan VF flink een poot uitdraaien, wat ze nu doen is namelijk tegen de wet, er ligt een koopovereenkomst, zij bieden een prijs jij bent ermee akkoord gegaan, dus moeten ze leveren TENZIJ het verschil zo groot wat geweest dat het geen reeële prijs zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10 15:22
Mijn VF status nog steeds het zelfde..

Orderstatus:

order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 09:12:34

Meer info:
Niet beschikbaar

Zo meteen maar eens een tweet sturen of ze iets meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjtienuh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:33:
[...]

Ik denk dat dit een goed plan is en dan VF flink een poot uitdraaien, wat ze nu doen is namelijk tegen de wet, er ligt een koopovereenkomst, zij bieden een prijs jij bent ermee akkoord gegaan, dus moeten ze leveren TENZIJ het verschil zo groot wat geweest dat het geen reeële prijs zou zijn.
Geef je weinig kans...

Disclaimer
Uitsluiting aansprakelijkheid
Hoewel de informatie op deze website,
mobiele site of in deze App met uiterste
zorg is samengesteld en Vodafone
Libertel B.V. deze informatie steeds zo
actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk
tracht te houden, kunnen hieraan geen
rechten worden ontleend. Tarieven en
voorwaarden kunnen aan verandering
onderhevig zijn. Vodafone Libertel B.V.
aanvaardt geen aansprakelijkheid voor
mogelijke fouten en tekortkomingen in
deze website, mobiele site of App.
Wijzigingen en correcties zijn voorbehouden.
Auteursrechten en intellectuele
eigendomsrechten
Alle auteursrechten en andere intellectuele
eigendomsrechten met betrekking tot de
inhoud en de vormgeving van deze website,
mobiele site of App komen toe aan
Vodafone Libertel B.V. of aan haar
licentiegevers en worden uitdrukkelijk
voorbehouden.
Informatie van derden
Vodafone Libertel B.V. is niet
verantwoordelijk voor de inhoud en/of
juistheid van de op deze website, mobiele
site of in deze App door derden geplaatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
sjtienuh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:33:
[...]

Zojuist een reactie op tweet, dat ik zo snel mogelijk teruggebeld wordt met een passend alternatief. Nou 't zal mij benieuwen.. "zo snel mogelijk" is vast niet eens vandaag, en het enige passende alternatief is wat mij betreft dat er van het weekend een iPhone geleverd gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trent900 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:20:
Voor de mensen die een latere levering via AMP hebben: Het loont om af en toe te controleren of er een vroegere datum beschikbaar is. Ik had als levering de 31e, echter, vanmorgen had ik de optie om de 28e te kiezen!
Dit kan ik bevestigen, heb zojuist mn bestelling van 2 november naar morgen verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Joostdz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Zojuist een reactie op tweet, dat ik zo snel mogelijk teruggebeld wordt met een passend alternatief. Nou 't zal mij benieuwen.. "zo snel mogelijk" is vast niet eens vandaag, en het enige passende alternatief is wat mij betreft dat er van het weekend een iPhone geleverd gaat worden :P
Dit kreeg ik ook getweet, dus ik ben benieuwd wanneer ze bellen, tis ze geraden te bellen voor 12 uur. Daarna ben ik werken.. En ben benieuwd wat het aanbod is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:42
Bizar dat bestellingen bij T-mobile wat betreft een iPhone sneller verlopen dan een bestelling de online Apple store! Mijn Apple store bestelling staat op levering ergens volgende week, met een beetje pech zelfs de maandag na volgende week :S

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
Joostdz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Indirect is het antwoord wel helder, telefoon gaat voor die prijs niet geleverd worden.

Alternatief ?! Wil gewoon dat :-( geen abbo, geen prepaid, gewoon die telefoon!
Anders had ik de order op de 21e wel bij apple geplaatst! nu sta ik weer achter aan de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
deboer.bas schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Indirect is het antwoord wel helder, telefoon gaat voor die prijs niet geleverd worden.

Alternatief ?! Wil gewoon dat :-( geen abbo, geen prepaid, gewoon die telefoon!
Anders had ik de order op de 21e wel bij apple geplaatst! nu sta ik weer achter aan de lijst...
Enige alternatief wat ik accepteer is dat ik eventueel het verschil tot € 599 (apple.nl prijs) bijbetaal. Het bizarste van alles blijft toch de wijze van communicatie, als ze nou vrijdag of maandag hadden laten weten: Foutje, we gaan 'm niet voor die prijs leveren, dan hadden we allemaal een alternatief kunnen zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
Ik heb net Hi aan de telefoon gehad en volgens de medewerker die ik sprak komen de telefoons morgen pas binnen bij Hi en worden ze dan direct verstuurd.
er vind wel bezorging op Zaterdag plaats gelukkig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat de order status op van andere mensen die de iPhone via de 'truc' hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:51:
Waar staat de order status op van andere mensen die de iPhone via de 'truc' hebben gekocht?
Nergens, maar ze zijn iig allemaal geannuleert.
Vraag via twitter en je komt erachter, zeer slechte communicatie van die schoften.
Geen opgaaf van reden om hem te annuleren. En ze mogen niet zomaar een order annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Laatst online: 06-10 19:05
Hier staat de Vodafone truc order op:
Orderstatus:

Voorraad is gereserveerd voor de order.
Ik ben heel benieuwd, ga ook nog 4 november naar NY, dus misschien is ie daar dan te krijgen unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostdz
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:51:
Bij mij staat ie nog steeds op "Voorraad geresereerd voor de order", echter volgens een medewerker aan de telefoon gisteren is deze dus geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboer.bas
Mijn status (via de VF truc):

Orderstatus:
Voorraad is gereserveerd voor de order.

Laatst gewijzigd: 21-10-2011 12:57:08

Meer info:
Niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister contact gehad met vodafone Loyalty en die bellen mij nog terug over wat er nu met mijn bestelling gebeurd. Heb ergens nog een sprankje hoop dus. Mijn order staat namelijk nog steeds op "Voorraad is gereserveerd voor de order."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
Bij mij staat de vf truc bestelling nog gewoon op voorraad gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:37:
[...]

Geef je weinig kans...

Disclaimer
Uitsluiting aansprakelijkheid
Hoewel de informatie op deze website,
mobiele site of in deze App met uiterste
zorg is samengesteld en Vodafone
Libertel B.V. deze informatie steeds zo
actueel, volledig en nauwkeurig mogelijk
tracht te houden, kunnen hieraan geen
rechten worden ontleend. Tarieven en
voorwaarden kunnen aan verandering
onderhevig zijn. Vodafone Libertel B.V.
aanvaardt geen aansprakelijkheid voor
mogelijke fouten en tekortkomingen in
deze website, mobiele site of App.
Wijzigingen en correcties zijn voorbehouden.
Auteursrechten en intellectuele
eigendomsrechten
Alle auteursrechten en andere intellectuele
eigendomsrechten met betrekking tot de
inhoud en de vormgeving van deze website,
mobiele site of App komen toe aan
Vodafone Libertel B.V. of aan haar
licentiegevers en worden uitdrukkelijk
voorbehouden.
Informatie van derden
Vodafone Libertel B.V. is niet
verantwoordelijk voor de inhoud en/of
juistheid van de op deze website, mobiele
site of in deze App door derden geplaatste
Als je dat gelooft, lees deze ook eens: http://netters.nl/otto-juridisch-fout-prijzen/
De wederpartij die goede gronden had om te mogen aannemen dat wil en verklaring elkaar wél dekken, wordt beschermd. Deze bepaling dient ter bescherming van het rechtsverkeer. Zou bijvoorbeeld de lcd-televisie ? die normaliter € 800,- kost ? voor € 700,- verkocht worden, dan zou een beroep op deze beschermende bepaling wellicht slagen. De verschrijving van OTTO was echter ‘iets’ groter.
Alhoewel dit natuurlijk nog geen garantie geeft voor succes, maar een korting van 30 euro is redelijk te noemen. Het heeft dus wel een kans van slagen.

p.s.
Ik wil verduidelijking vragen over mijn status bij Vodafone, op de chat. Maar er staat nu al 1 uur dat ik geduld moet hebben en dat de chat in aanvraag is! Wederom een goed voorbeeld van service!

[ Voor 5% gewijzigd door joint_me op 27-10-2011 10:02 ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
joint_me schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:00:
[...]

Als je dat gelooft, lees deze ook eens: http://netters.nl/otto-juridisch-fout-prijzen/

[...]

Alhoewel dit natuurlijk nog geen garantie geeft voor succes, maar een korting van 30 euro is redelijk te noemen. Het heeft dus wel een kans van slagen.
Dat is dus wat ik zelf ook al een paar keer heb aangehaald, dus ik denk dat ik hierop wel sterk sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Als 30 euro zo redelijk is dan had je hem ook wel bij de Apple site zelf kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
Als 30 euro zo redelijk is dan had je hem ook wel bij de Apple site zelf kunnen bestellen.
Dus jij koopt nooit iets met korting?

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 19:03

RnB

p.s.
Ik wil verduidelijking vragen over mijn status bij Vodafone, op de chat. Maar er staat nu al 1 uur dat ik geduld moet hebben en dat de chat in aanvraag is! Wederom een goed voorbeeld van service!
Ik vraag me sterk af of die chat werkt, ik heb het gistermiddag ook geprobeerd, maar hij bleef staan op Chat is in aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen heel veel mensen hem via de 'truck' hebben besteld was het nog helemaal niet mogelijk om hem via apple.nl te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 19:13
Vanavond verkoop ik mijn iPhone 4 dus ik wil echt graag morgen direct een losse 4S (32 of 64) hebben. Waar heb ik de meeste kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:02:
30 euro is voor iedereen mooi meegenomen. Maar ik laat het er juridisch nog niet bij zitten.
Ik ben nu al advies aan het halen om er toch voor te zorgen dat ze me de telefoon leveren voor het bedrag in de rij waar ik stond met de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
joint_me schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

Dus jij koopt nooit iets met korting?
Ik heb er dit keer inderdaad voor gekozen om dit niet te doen, jullie klagen natuurlijk allemaal wel maar wisten ook zelf wel dat er niet iets in orde is. En dan kan iedereen nu wel met een vingertje naar Vodafone wijzen dat het nu allemaal langer duurt, maar je snapt zelf ook wel dat VF geen tonnen weg gaat gooien voor een foutje wat kan gebeuren. Jullie spreken zelf allemaal over een truukje wat al aangeeft dat je weet dat er iets niet helemaal in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:04:
Toen heel veel mensen hem via de 'truck' hebben besteld was het nog helemaal niet mogelijk om hem via apple.nl te bestellen.
Volgens mij begon de pre-order bij Vodafone op de 21ste, dezelfde datum dat ik de iPhone 4S bij Apple.nl heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Nou hè hè, eindelijk een mailtje van AMP. Eerstvolgende bezorgmogelijkheid is echter pas dinsdag 1 november :(

Edit: heb hem net al kunnen wijzigen naar maandagochtend. Kijken of we dat nog wat kunnen vervroegen :)

[ Voor 32% gewijzigd door VanRoyal op 27-10-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

p.s.
Jij hebt duidelijk niet op school gezeten, of de lessen begrijpend lezen overgeslagen..

Wanneer we beide uitspraken naast elkaar leggen komen we tot de conclusie dat bij een aperte (overduidelijke) verschrijving de consument géén beroep kan doen op aflevering van het gekochte goed. De consument had niet mogen vertrouwen op de foutieve prijs. Wanneer is sprake van zo’n aperte verschrijving. Dat moet worden beoordeeld aan de hand van de omstandigheden van het geval. De rechter geeft daarbij een viertal criteria.
In beide uitspraken wist de consument (of had deze kunnen begrijpen) dat de prijs foutief was. De verkoper hoefde dan ook niet tot aflevering over te gaan.

Wanneer men op internet tegen een mogelijk foutieve prijs aanloopt, is het verstandig om bij de verkoper navraag te doen of de prijs klopt. Op de consument rust tot op zekere hoogte een onderzoeksplicht.

Jij wist het hier om een fout ging, iedereen weet Apple prijzen bepaald en niet providers..
Met andere woorden je wist hier vanaf dus had jij onderzoeksplicht..

Als vodafone dit forum als voorbeeld neemt, sta je nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Unbreukable schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:04:
Vanavond verkoop ik mijn iPhone 4 dus ik wil echt graag morgen direct een losse 4S (32 of 64) hebben. Waar heb ik de meeste kans?
Ik *denk* vrijwel nergens. Ligt er aan hoeveel voorraad de fysieke winkels krijgen, maar gezien het aantal pre-orders overal zal dit wellicht lastig worden.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order van Vodafone was ook al geannuleerd, medewerkster vond dit wel raar omdat zij niet wist dat die orders geannuleerd zouden worden.

Anyway, hij is nu geannuleerd en ik stap over op KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:07:
[...]

Jij hebt duidelijk niet op school gezeten, of de lessen begrijpend lezen overgeslagen..

Wanneer we beide uitspraken naast elkaar leggen komen we tot de conclusie dat bij een aperte (overduidelijke) verschrijving de consument géén beroep kan doen op aflevering van het gekochte goed. De consument had niet mogen vertrouwen op de foutieve prijs. Wanneer is sprake van zo’n aperte verschrijving. Dat moet worden beoordeeld aan de hand van de omstandigheden van het geval. De rechter geeft daarbij een viertal criteria.
In beide uitspraken wist de consument (of had deze kunnen begrijpen) dat de prijs foutief was. De verkoper hoefde dan ook niet tot aflevering over te gaan.

Wanneer men op internet tegen een mogelijk foutieve prijs aanloopt, is het verstandig om bij de verkoper navraag te doen of de prijs klopt. Op de consument rust tot op zekere hoogte een onderzoeksplicht.

Jij wist het hier om een fout ging, iedereen weet Apple prijzen bepaald en niet providers..
Met andere woorden je wist hier vanaf dus had jij onderzoeksplicht..

Als vodafone dit forum als voorbeeld neemt, sta je nergens meer.
Het is geen onreeël aanbod, dus zouden ze toch moeten leveren. De aanbiedingen in het artikel gaat om vele grotere verschillen waar de aanbieders dik verlies op draaien. Dat is daar de reden dat ze niet hoeven te leveren. Echter gaat het hier om niet zo'n groot verschil en ze draaien er nog steeds winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik heb vroeg in de ochtend bij vodafone besteld en in de loop van de ochtend werd dit pas mogelijk via apple.nl. Anders had ik dat echt wel gedaan.

En je hebt gelijk dat we niet verbaasd moeten zijn dat vodafone dergelijke bestellingen annuleert, daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om het gebrek aan communicatie waardoor mensen boos worden en op hun strepen gaan staan. Als vodafone die vrijdag en direct na het weekend duidelijk had gecommuniceerd dat dergelijke bestellingen geannuleerd werden hadden mensen een ander kanaal kunnen zoek om hun telefoon te bestellen. Als ze nu alles gaan annuleren (waar dus nog steeds tegenstrijdige verhalen over zijn) is de kans groot dat iedereen lang op z'n telefoon moet wachten. Het gaat dus vooral om hoe vodafone ermee omgaat, zwaar amateuristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:10:
Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik heb vroeg in de ochtend bij vodafone besteld en in de loop van de ochtend werd dit pas mogelijk via apple.nl. Anders had ik dat echt wel gedaan.

En je hebt gelijk dat we niet verbaasd moeten zijn dat vodafone dergelijke bestellingen annuleert, daar gaat het ook helemaal niet om. Het gaat om het gebrek aan communicatie waardoor mensen boos worden en op hun strepen gaan staan. Als vodafone die vrijdag en direct na het weekend duidelijk had gecommuniceerd dat dergelijke bestellingen geannuleerd werden hadden mensen een ander kanaal kunnen zoek om hun telefoon te bestellen. Als ze nu alles gaan annuleren (waar dus nog steeds tegenstrijdige verhalen over zijn) is de kans groot dat iedereen lang op z'n telefoon moet wachten. Het gaat dus vooral om hoe vodafone ermee omgaat, zwaar amateuristisch.
Waar bestel je je losse toestel bij Vodafone en niet bij Apple dan?
Je kunt nu wel huilie huilie doen maar je staat juridisch nergens, ben het met je eens de communicatie niet deugt maar dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Ik ga hier gewoon uit principe tegen in, daarbij hebben we bij wet een geldige overeenkomst. Het is geen eigenwijs doen, maar gewoon mijn recht halen volgens het Nederlandse recht.

En inderdaad Vodafone moet gewoon beter communiceren. Hoe langer ze nog wachten hoe meer mensen er tegen in zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De communicatie gaat inderdaad nergens over, en ik wens iedereen veel succes bij het behalen van zijn gelijk maar waarom VF niet gewoon de vinger geven en daar nooit meer wat te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stakker, waar slaat dat huili huili nou op. Lijkt mij meer dan normaal dat mensen ontevreden zijn als ze zo slecht behandeld worden terwijl ze ergens al jaren klant zijn.

En ik heb hem die dag niet via apple.nl besteld omdat niet duidelijk was wanneer die daar in de vv zou gaan. Tenminste bij mij niet en volgens mij was het voor velen een verassing dat het die ochtend ineens mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
NotSoSteady schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:14:
De communicatie gaat inderdaad nergens over, en ik wens iedereen veel succes bij het behalen van zijn gelijk maar waarom VF niet gewoon de vinger geven en daar nooit meer wat te bestellen.
Omdat ze mijn geld nog hebben? Omdat ik nog niks van ze gehoord heb (behalve geruchten)? Omdat mijn order nummer niet bekend is bij Vodafone, maar ik wel een orderpagina heb?

@melvinwn066

Leer zelf eens begrijpend lezen!

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:15:
Stakker, waar slaat dat huili huili nou op. Lijkt mij meer dan normaal dat mensen ontevreden zijn als ze zo slecht behandeld worden terwijl ze ergens al jaren klant zijn.

En ik heb hem die dag niet via apple.nl besteld omdat niet duidelijk was wanneer die daar in de vv zou gaan. Tenminste bij mij niet en volgens mij was het voor velen een verassing dat het die ochtend ineens mogelijk was.
True, ik 8 jaar
status bestelling in behandeling.. ook voor een 4s

Communicatie VF is klote EENS
Vodafone moet "de truc" compenseren ONEENS

Vodafone krijgt voorraad net als KPN vandaag of morgen binnen, T-Mobile heeft deze levering al eerder gehad.

En btw vodafone is wereldconcern, die liggen echt niet wakker van mensen die zich benadeeld voelen vanwege “de truc” en daar nu niets meer kopen.
Wereld wijdt hebben ze binnen 5 minuten de klanten terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Nog ongeveer 24 uurtjes wachten :D

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Afspraak gemaakt om mijn 4S 16GB Black morgen op m'n werk te laten bezorgen. De window is 8:30 - 13:00.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Omdat ze mijn geld nog hebben? Omdat ik nog niks van ze gehoord heb (behalve geruchten)? Omdat mijn order nummer niet bekend is bij Vodafone, maar ik wel een orderpagina heb?

@melvinwn066

Leer zelf eens begrijpend lezen!

[...]
Iedereen die zijn toestel onder de apple prijs van Vodafone krijgt, trakteer ik op taart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Iedereen die zijn toestel onder de apple prijs van Vodafone krijgt, trakteer ik op taart
Lekker ik doe mee :P Om de taart te krijgen dan hea :P

[ Voor 6% gewijzigd door sjtienuh op 27-10-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik vind het ook maar vreemd dat niemand die bij Apple.nl heeft besteld zijn toestel morgen gaat ontvangen, tenminste ik moet de eerste nog tegenkomen die de datum op 28 october heeft staan. Was er zelf bijna direct bij en ik sta nog op 31 october tot 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 06-10 21:55
Hier nog 2 - 3 week wachten kreeg ik dinsdag per sms van T-Mobile. iPhone 4S 16GB white.

* ZpAz is ongeduldig.

iTunes Match wordt voor developers vandaag weer gereset, ben dus benieuwd wanneer dat uitgerold wordt :)

[ Voor 32% gewijzigd door ZpAz op 27-10-2011 10:31 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.cheezburger.com/completestore/2011/5/6/2713e022-dd86-4188-ac64-f29ce5703e1b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/06/memes-imad.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik had totaal geen problemen met 3 weken levertijd, waar ik gewoon van uitging, maar nu ik weet dat ie morgen komt, wil ik 'm hebben ook! :P

Net een klein kind :F :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgoist
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
AlterEgoist schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:47:

Nu hoop ik dat ik t-mobile, mijn huidige provider, zo ver krijg mijn nummerportering zo snel mogelijk toe te passen. Mijn contract bij hen loopt pas 24 november af en aangezien het nieuwe toestel een simlock heeft... Dat zou betekenen dat hij een maand lang in de kast ligt.

KPN gebeld en zij wisten mij te melden dat het aan t-mobile ligt op welke datum het nummer over gaat. Bij t-mobile heb ik nu het verzoek neergelegd om het zsm uit te voeren.

Iemand hier ervaring mee? Zijn telco's bereid dit te vervroegen? Die overlap in abonnementskosten kom ik ook wel overheen.
Net T-mobile gesproken, maar zij zeggen dat het niet volgens de procedures is om een nummerportering eerder toe te passen dan einde contract. Baal hier flink van en kan me ook niet voorstellen dat het technisch niet mogelijk is mijn huidige nummer vrij te geven zodat KPN het eerder over kan nemen? Iemand nog ideeën om dit te bespoedigen? Ik heb T-mobile nog een mail gestuurd waarin ik aangeef dat ik regelmatig last heb van een slechte verbinding en dramatische 3G-data... Anders zit ik een maand met een nieuwe telefoon die ik niet kan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Volgens mij heeft de iPhone 4S geen simlock bij KPN, dit zeiden ze vorig jaar ook tegen mij en hij bleek prima te werken met andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
Doodse stilte aan de kant van Vodafone, zowel via twitter als Facebook geen reacties meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

AlterEgoist schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:49:
[...]

Net T-mobile gesproken, maar zij zeggen dat het niet volgens de procedures is om een nummerportering eerder toe te passen dan einde contract. Baal hier flink van en kan me ook niet voorstellen dat het technisch niet mogelijk is mijn huidige nummer vrij te geven zodat KPN het eerder over kan nemen? Iemand nog ideeën om dit te bespoedigen? Ik heb T-mobile nog een mail gestuurd waarin ik aangeef dat ik regelmatig last heb van een slechte verbinding en dramatische 3G-data... Anders zit ik een maand met een nieuwe telefoon die ik niet kan gebruiken :(
Niet zo vreemd toch, elke dag dat jij een T-Mob SIM in je toestel hebt zitten levert hun potentieel geld op (buitenland / 0900 / etc).

Natuurlijk is het technisch mogelijk maar daar gaat het niet om hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 27-10-2011 11:05 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje6
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 18:58
Ik heb ook bij Vodafone besteld, en ik ga het er denk ik niet bij laten zitten! Mijn zus is advocaat en laat haar toch eens een brief sturen als ze mijn bellen of mailen dat de order geannuleerd.

Ik ga zelf ook nog niet opbellen, ik wacht rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
woutertje6 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:01:
Ik heb ook bij Vodafone besteld, en ik ga het er denk ik niet bij laten zitten! Mijn zus is advocaat en laat haar toch eens een brief sturen als ze mijn bellen of mailen dat de order geannuleerd.

Ik ga zelf ook nog niet opbellen, ik wacht rustig af!
Misschien moeten we ons samen voegen om iets te beginnen tegen VF samen staan we toch sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:07
Is het geen idee om een apart topic te openen voor VF? Nu is het topic een beetje aan het dichtslibben met een andere discussie.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Vodafone heeft net gebeld voor een afspraak, krijg mijn iphone morgen tussen 8:30 en 13:00. Toch sneller dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iampeter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-07 22:19
Ik was er ook meteen 's ochtens bij nadat de apple store was geupdated voor een witte 4s 32gb in de hoop dat ik em de 28ste zou hebben.

De mijne heeft nog steeds status Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011. Lijkt erop dat Apple de eerste lading eerder aan de winkels geeft omwille van de directe PR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
pdj91 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:08:
Vodafone heeft net gebeld voor een afspraak, krijg mijn iphone morgen tussen 8:30 en 13:00. Toch sneller dan ik verwacht had.
Welk model + eventueel abbo heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjtienuh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

Misschien moeten we ons samen voegen om iets te beginnen tegen VF samen staan we toch sterker.
Tegen de tijd dat die procedure is afgerond is de iPhone 5 al uit! Ik snap dat het vervelend is dat je order hoogst waarschijnlijk gecancelled is/wordt. Maar je hebt naar mijn inziens geen poot om op te staan.

Grote bedrijven als Vodafone timmeren de leveringsvoorwaarden aan alle kanten dicht.

Maar goed ik hou je niet tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iampeter schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:09:
Ik was er ook meteen 's ochtens bij nadat de apple store was geupdated voor een witte 4s 32gb in de hoop dat ik em de 28ste zou hebben.

De mijne heeft nog steeds status Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011. Lijkt erop dat Apple de eerste lading eerder aan de winkels geeft omwille van de directe PR.
Dat zou kunnen, maar ik heb ook verhalen gehoord over de 1e ipad, waarbij de levertijd op 2-3 weken bleef staan en hij gewoon op de deurmat viel, dus ik heb nog goede hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:49
Huismarb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:10:
[...]

Welk model + eventueel abbo heb jij?
16gb black met iPhone Smart 42,50

[ Voor 18% gewijzigd door Gloeilamp op 27-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:07
Eerst had ik een afspraak gemaakt, dinsdag, toen kon ik hem wijzigen naar morgen tussen 13.00 en 18.00 en nu kon ik hem wijzigen naar morgen tussen half 9 en 1 :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huismarb
pdj91 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:13:
16gb black met iPhone Smart 42,50

[...]
Hmm ik heb precies het zelfde, wel via een verlenging hopelijk krijg ik ook nog iets te horen! Welke datum heb je de telefoon besteld?
Pagina: 1 ... 7 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.