Vodafone levering iPhone 4S

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Doordat het topic over de leveringen van de iPhone 4s volledig offtopic gingen.
Maak ik hierbij een topic aan over de leveringen van Vodafone.

Discussier hier mee over het wel of dan niet mogen annuleren van de orders van de zogenaamde truc.
En natuurlijk kan iedereen hier ook op de hoogte worden gehouden door andere of de telefoons al geleverd zijn en of er weer nieuwe geruchten zijn wanneer Vodafone gaat uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Net 5 Vodafone medewerk(st)ers aan de lijn gehad en ze zeggen allemaal wat anders.

Nummer 1: order wordt zo spoedig mogelijk uitgeleverd
Nummer 2: order is geannuleerd
Nummer 3: niks bekend
Nummer 4: order is geannuleerd
Nummer 5: losse iPhone 4S orders (met of zonder 'truc') worden pas vanaf 11 november geleverd omdat nieuwe abonnementen voorgaan.

Wat moet ik geloven? Geen idee. Heb ook gevraagd om te annuleren, voor ik het geld op m'n rekening teruggestort zou krijgen duurt maar liefst 3 tot 4 weken. Ja: 3 tot 4 weken, heel erg lang ja. Heb ook @VodafoneNL al een paar DM's gestuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Rowinio op 26-10-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag de 21e abbo verlengd. Verkoper vertelde mij dat ik pas de 28e een mail krijg met verdere bezorging informatie en dat de levering vanaf de 28e 5 tot 10 werkdagen zal gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Wie wil vodafone voor mij bellen om navraag te doen voor mijn bestelling? ik heb zelf geen vodafone dus kan ze nu niet meer gratis bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan bel je tegen gewoon tarief?

Mijn bestelling is geannuleerd.
Ik las vanmiddag al die berichten dat er vanalles geannuleerd was. En ik was dat gedoe en die onzekerheid (Het is toch 600 euro) met Vodafone helemaal zat, dus dacht 'Weet je wat, ik cancel mn order gewoon'. Dus ik belde krijg ik te horen dat Vodafone zelf al heeft gecanceld omdat ze geen losse toestellen willen verkopen. Was ik mooi mee. Nu is mijn orderstatus nogsteeds hetzelfde als 21-okt, dus ik ga morgen weer bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.